De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 267 Laatste
Acties:
  • 1.001.469 views

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05 16:33

TheNephilim

Wtfuzzle

Zo, mijn boek HTML5 for webdesigners is binnen! ^^

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

GateKeaper schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:03:
[...]

GK, je wachtwoord is: aardbei. Log in op Tweakers.net om zijn topic te vernaggelen[/i]."
En dan denk je dat onversleuteld en in plain text de enige manier is om op te slaan? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Dat maakt niet uit, want je kan gewoon het mailverkeer onderscheppen. Bovendien vind ik dat wachtwoorden niet versleutelt moeten worden opgeslagen, maar gewoon onomkeerbaar gehashed moeten worden. Het is volstrekt niet noodzakelijk om iemands wachtwoord te kunnen achterhalen (als faciliterend bedrijf).

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:48

BM

Admin Softe Goederen
Nog mensen die gister naar de WAZUG meeting geweest zijn?
Scott Guthrie had wel een interessante presentatie. Die van Clemens vond ik.... minder. Enorm rommelig verhaal, kon er mijn gedachten maar moeilijk bijhouden eigenlijk. Als ik een beetje rondkeek was ik ook niet de enige die daar last van had :p

Xbox
Even the dark has a silver lining

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Aloys schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:20:
Dat maakt niet uit, want je kan gewoon het mailverkeer onderscheppen. Bovendien vind ik dat wachtwoorden niet versleutelt moeten worden opgeslagen, maar gewoon onomkeerbaar gehashed moeten worden. Het is volstrekt niet noodzakelijk om iemands wachtwoord te kunnen achterhalen (als faciliterend bedrijf).
Dat was de vraag ook niet. En je mag idd zelf vinden wat je vindt. De stelling was dat doordat het wachtwoord plain text in de mail stond het dus ook plain text werd opgeslagen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:13

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bedankt voor de verdediging, maar mijn stelling was "in plain text óf versleuteld" (lees: niet gehashed) ;)
Aloys schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:20:
Bovendien vind ik dat wachtwoorden niet versleutelt moeten worden opgeslagen, maar gewoon onomkeerbaar gehashed moeten worden. Het is volstrekt niet noodzakelijk om iemands wachtwoord te kunnen achterhalen (als faciliterend bedrijf).
^^^^^
GateKeaper schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:03:
[...]

Nee nee nee... Oké.. misschien was ik niet helemaal duidelijk.

Het zit zo, klant heeft een beheerpagina, ik heb al een useraccount, en hij geeft mijn username toegang om op zijn beheerpagina te komen.
Ah ok, duidelijk. Erg dom idd :)

[ Voor 108% gewijzigd door .oisyn op 27-06-2012 14:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

.oisyn schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:37:
Bedankt voor de verdediging, maar mijn stelling was "in plain text óf versleuteld" (lees: niet gehashed) ;)
Ik had jouw stelling niet eens gezien :P

Ik las het nav dit:
Ik krijg deze mailtjes ook regelmatig met elke keer mijn wachtwoord, dus ze slaan het inderdaad plaintext op.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ze slaan het dus in ieder geval niet one-way hashed op. Hoe het wel wordt opgeslagen is de vraag...

We are shaping the future

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
* D-Raven is bezig met een 2 column layout website.

Alleen de column begint kwa hoogte eerder dan de 'content' column. Negative margins FTW!!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TheNephilim schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:08:
Had je niet beter HTML5 for webdevelopers kunnen kopen? :+

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 10:16
BtM909 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:29:
Dat was de vraag ook niet. En je mag idd zelf vinden wat je vindt. De stelling was dat doordat het wachtwoord plain text in de mail stond het dus ook plain text werd opgeslagen.
Dat maakt niet uit. Als inbrekers de database hebben, kun je ervanuit gaan dat ze ook een eventuele encryptiesleutel hebben.
Cartman! schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:16:
Pff. HTML5. Nieuwerwetse troep. <marquee> FTW.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 27-06-2012 16:19 ]

https://niels.nu

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hydra schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:18:
[...]
Dat maakt niet uit. Als inbrekers de database hebben, kun je ervanuit gaan dat ze ook een eventuele encryptiesleutel hebben.
Het feit dat ik zo reageer wilt niet zeggen dat ik ook achter die strategie sta he :P

• Hydra
BtM909 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:18:
[...]

Het feit dat ik zo reageer wilt niet zeggen dat ik ook achter die strategie sta he :P
Snap ik, maar ik vind het een beetje onzinnig om op specifics te gaan hameren. Dat ze je een plaintext password kunnen sturen betekent dat dat inbrekers er in no time achter zijn. Of het dan echt PT is of nog 'encrypted' is maakt weinig uit.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Cartman! schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:16:
[...]

Haha, ja dat bedacht ik me ook toen ik de verpakking losmaakte :P Neuj, puur als designer heb je er niet veel aan. Het is meer technisch dan alleen semantiek.

Er zitten nuttige tips in, een beetje dun boekje, had meer content verwacht. Aan de andere kant € 21 inclusief verzendkosten valt nog wel mee.
Gewoon even de basis, dus precies wat ik zocht.

• Hydra
Pff.. Boeken, waar heb je die voor nodig? Gewoon op http://www.w3schools.com/ kijken...

Afbeeldingslocatie: http://bebidaliberada.com.br/wp-content/uploads/2011/02/trollface-1.png

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 03:35
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/22585368.jpg

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10-2025
ReSharper? :? Dat is tenminste het eerste wat bij me opkomt :P

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

The correct name is F.Y.R.O.M not Macedonian

Mooiste bug report. Evar. Een groter bord voor je kop is onmogelijk. Lezen!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Cartman!
  • Niet online
We can call France "The Land of Garlic" and Greece "The Place that Pitas and Funny Letters Come From", but this obviously wouldn't be the most effective way of locating those countries.
haha, koning :D

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-05 10:44
Hydra schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:26:
Pff.. Boeken, waar heb je die voor nodig? Gewoon op http://www.w3schools.com/ kijken...

[afbeelding]
W3schools is niet echt meer een betrouwbare bron, veel is verouderd.
http://w3fools.com/

Maar dat kan je over boeken ook zeggen :p

[ Voor 4% gewijzigd door ytterx op 27-06-2012 18:31 ]

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zag je die opkomende trollface niet?! :P

Voordeel van een boek is toch wel dat niet iedere imbeciel er eentje maakt. Je zoekt wat recensies en dan kan je beter verouderde stof goed leren dan nieuwe stof waardeloos, tenminste dat is mijn mening. Bedrijven volgen vaak toch niet direct de nieuwste trends.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-05 20:54

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Omg. Okee, ik moet even wat kwijt hoor. Heb zojuist 10 miljoen records in m'n localhost DB geladen (windows 7), en bij mijn maat duurde dat 105 minuten. Vervolgens hier geprobeerd; 4 minuten en 15 seconden :/ Maar wel continu maar 8% cpu. Neem dus aan dat MySQL singlethreaded is?

Professioneel Heftruck Syndroom

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Neem eerder aan dat een database disk bound is, niet cpu bound.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 27-06-2012 20:18 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-04 15:09
Jahoor, de drukke schoolweken zijn over en dat betekent dat ik gaan doen wat er in .oisyn zijn avatar gebeurd! :D

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je frustreren over grammaticaregels? :P

Yeah I know it's getting old

• Martindo
Oké, dat ook.

Ik heb nog een hoopje ideeën liggen en daarnaast ben ik bezig mijn portfolio site (http://g2f.nl/0abk18b een screenshot). Ik hoop in de komende dagen een site online te hebben staan.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-04 11:06
Martindo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:27:
Oké, dat ook.

Ik heb nog een hoopje ideeën liggen en daarnaast ben ik bezig mijn portfolio site (http://g2f.nl/0abk18b een screenshot). Ik hoop in de komende dagen een site online te hebben staan.
Een site voor mezelf maken (een mooie ) probeer ik al een hele tijd :P maar er komt steeds wat tussen :D hoop dat je wat meer geluk hebt ;)

Nothing to see here!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik weet nooit wat ik op mijn site moet zetten
Ik ben saai :/

• Alex)
Daarom staat er op mijn site een grote foto van mezelf met linkjes naar mijn tweets, Facebook, Flickr en LinkedIn. Ik heb dat domein alleen nog voor de mailbox die erachter hangt.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is een beetje zoals de About.me pagina's :)

• Alex)
Ik gebruik flavors.me ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Alex) op 27-06-2012 22:27 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Op wie doel je nu dan? :P De FYROM-aanhangers, of de "waar maak je je in vredesnaam druk over"-mensen?

De lengte van het wiki-artikel over dit onderwerp zegt al genoeg over hoe gevoelig het ligt.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Vooral Vasilis die alle argumenten en motiveringen negeert (weerleg ze dan op z'n minst), blijft hakken op zogenaamde wetgevingen en regels die dat helemaal niet zijn en het KDE-project politieke motieven in de schoenen schuift.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Oh, zo. :)

Dat doen helaas zo'n beetje alle Grieken in die draad (en op straat): "Jullie spelen onder één hoedje met de UN en zijn tegen Griekenland! Onze provincie heet Macedonië, jullie noemen het land maar anders!" :')

Maar zit je hier nu gewoon acht jaar oude discussies te linken? In internetjaren is dat fossiel!

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 27-06-2012 23:11 ]

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat is ook zo, we hebben namelijk een enorm groot belang bij het labeltje dat ergens in Zuid-Europa op een land geplakt staat. Namelijk dat ... ehh .... ja, uhh ...

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05 18:07

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Dat soort discussies zijn altijd lastig, het is namelijk vrij duidelijk dat één van de partijen sowieso niet van plan is om het op wat voor manier dan ook eens te worden met de tegenpartij. Dat is sowieso al geen goede basis voor een discussie.

Verder is het een lastige kwestie. Zoals die Andreas Pour al zei (in die mailtjes die hij naar Irene stuurde): Hier gaat niemand tevreden zijn. Of de mensen in Macedonië (het land), of de mensen in Macedonië (de streek in Griekenland).

Ik zou het in ieder geval op Macedonia houden, alleen maar omdat ik het belachelijk vind dat je vind dat ze zich niet zo mogen noemen omdat ze daar zogenaamd "het recht niet toe hebben" :')

• MTWZZ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2021

MTWZZ

One life, live it!

Zijn er nog tweakers op de TechED vandaag?

Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Patriot schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:17:
Verder is het een lastige kwestie.
Dat zeker. Wat als Vlaanderen rebelleert, als zelfstandig land verder gaat en zichzelf Republiek van Limburg noemt? :P Ik zou m'n schouders erover ophalen, maar dat kan natuurlijk ook door de afstandtotmijnbedfactor komen.

Waarom kom ik, als ik op Stack Overflow kijk in een verloren minuutje, alleen maar Indiërs tegen met "hoe krijg ik een PHP-variabele in JavaScript" (of andersom), terwijl gisteren blijkbaar ook een leuke vraag met dito antwoord zijn gepost?

• Martindo
Een goede vriend van me wilt me site gaan hosten, dat betekent dat het me niks kost. Behalve €3,99 voor een domein. Als ik namelijk https wil hebben bij Versio, gaat het me €99,- kosten en bij die vriend kost het me niks. :D

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Per wat? Dag, maand, jaar, omwenteling van Saturnus, verval van een Cesium-133 atoom, ...?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hij betaalt niks per minuut :+

* BtM909 runs

• Martindo
Jup, ik hoef alleen een mailtje naar die gozer te sturen dat ik een domeinnaam hebt, dan stuurt hij mij alle gegevens die ik nodig heb en I'm done. Ik moet alleen ervoor zorgen dat ik elk PHP script gewoon zo veilig mogelijk maakt en hij kijkt er dan ook nog eens naar.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Martindo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:57:
Als ik namelijk https wil hebben bij Versio, gaat het me €99,- kosten en bij die vriend kost het me niks.
Koopt die vriend dan wel een certificaat voor je?

• Cartman!
  • Niet online
Https kan veel goedkoper hoor, dat hoeft geen 99e te kosten....

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Martindo schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:02:
Jup, ik hoef alleen een mailtje naar die gozer te sturen dat ik een domeinnaam hebt, dan stuurt hij mij alle gegevens die ik nodig heb en I'm done. Ik moet alleen ervoor zorgen dat ik elk PHP script gewoon zo veilig mogelijk maakt en hij kijkt er dan ook nog eens naar.
"Als ik namelijk https wil hebben bij Versio, gaat het me €99,- kosten"

PER WAT?!?!?!?!

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 28-06-2012 11:04 ]

• Martindo
Per omtrek van het heelal.

Waarom word mijn tekst Caps Lock als Caps niet eens aan heb? :S

Volgens mij zijn de devvers van Tweakers aan het tikken. :P

[ Voor 81% gewijzigd door Martindo op 28-06-2012 11:06 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 15:46

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Topicstarter
Leuk, krijg je een generic https certificaat waar browsers op gaan lopen bokken. Of regelt ie ook een dedicated IP voor je?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hierdoor denk ik:
TheNephilim schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:08:

• MueR

MueR

is niet lief

Topicstarter
* MueR met .oisyn

• Martindo
.. Ik ga even onderzoek jongens ;)

Change of subject. ^^

• Cartman!
  • Niet online
Die staat bij mij op een andere pagina dus dat kan hem niet zijn ;)

code:
1
2
3
.messagecontent {
    text-transform: uppercase;
}

edit: <pre>1 2 3</pre> ? Volgens mij zit er iemand behoorlijk te kutten :p

[ Voor 56% gewijzigd door Cartman! op 28-06-2012 11:10 ]

• MueR

MueR

is niet lief

Topicstarter
Wasn't me.

* MueR wandelt onschuldig fluitend weg

• ytterx
Wel een beetje luid fluitend..

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik snap em niet :+

w00t, het is weer pakketjes dag. Niet voor mezelf, maar het is al leuk om ze in ontvangst te nemen. Zojuist de Samsung 830 SSD 128GB van Media Markt.

Edit: Ah nu snap ik het }:O

[ Voor 5% gewijzigd door TheNephilim op 28-06-2012 11:13 ]

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Bah, door het verwijderen van Visual Studio 2010 Express doet m'n gewone Visual Studio 2010 het niet meer ;(.

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 12:38
Heeft Tweakers.net nu het VS2012 theme doorgevoerd? Ik zie overal hoofdletters. Aarghh, niet leesbaar.

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Bestaat er niet een Unicode-codepunt dat alle volgende karakters lowercase maakt? :P

En iets met een topicwarning. :P

Hihi

[ Voor 42% gewijzigd door CodeCaster op 28-06-2012 11:20 ]

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
Internationaal capslock dag :)

• Martindo
Lijkt erop dat het niet overal werkt. Bij 'Lieve Devvers' is alles gewoon lowercase zoals het moet zijn.

[ Voor 129% gewijzigd door Martindo op 28-06-2012 11:20 ]

• Cartman!
  • Niet online
Ach, wel een keer verfrissend zo :)

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Het zal vast een theme zijn voor vandaag op deze thread. Morgen is het wel weer over :P

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
het is caps lock dag :P
http://capslockday.com/

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Problem? >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/jbrtfCEP7DSZKP.png

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 10:01
Hoe zet ik die fucking caps lock hier uit! :o

• Soundless
uppercase eruit slopen in je element inspector of firebug of... en niet meer refreshen :+

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Custom stylesheet gebruiken met:
Cascading Stylesheet:
1
.messagecontent { text-transform: none !important }

• Jegorex
Waarom werkt dit niet?
Java:
1
2
String string = "STRING";
System.out.println(String);

Oh, zolang het capslockday is ziet niemand wat er fout is :+

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je String op regel 2 begint met een hoofdletter :Y)

• Jegorex
Valsspeler :P

• Zeebonk
Eigenlijk moet voor het mooie het invoervak voor een nieuwe post ook even naar uppercase worden gezet

[ Voor 8% gewijzigd door Zeebonk op 28-06-2012 11:31 ]

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Zo, dat ook weer gefixt :) Al die hoofdletters leest echt voor geen meter

• MueR

MueR

is niet lief

Topicstarter
Die custom stylesheets verpesten de grap wel een beetje.. :P

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

MueR schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:32:
Die custom stylesheets verpesten de grap wel een beetje.. :P
Het had inderdaad gewoon hardcoded moeten zijn }) .

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• Soundless
Kwestie van Mozilla, Microsoft, Google etc vragen of ze even een forced update willen doorvoeren waarbij alles in uppercase wordt getoond :+

• ytterx
Inderdaad style opmaak in de html had toch prioriteit? (hoewel bad practice,,)

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44

Priet

To boldly do what no one has..

Waarom krijg je altijd hoofdpijn zodra je met dingen als ACL en security bezig gaat? 8)7

Kunnen we voortaan gewoon beloven geen dingen te doen die we niet mogen? Scheelt mij weer een hoop werk :P

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• Korben
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:49
Stelletje schreeuwlelijken hier. :+

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:55
HEH ik vind het wel mooi :) Leest ook nog eens een stuk prettiger als je op een laptop werkt met >1m tussen je ogen en het scherm. (jaja, heb een bril nodig :P)

• Gleighton
  • Niet online
bah bah, zit nu eens met een kinect en C# te werken. Wat is de documentatie slecht (msdn :')) en zijn er weinig goede tutorials te vinden. Lijkt er op dat ik verwend ben met javadoc en scalaboeken, dat is ten minste goed gedocumenteerd...

• Zeebonk
Wat is er niet goed aan deze pagina's dan:
Algemeen: http://www.microsoft.com/en-us/kinectforwindows/
Developers begin pagina: http://www.microsoft.com/...indows/develop/learn.aspx
Reference: MSDN: Microsoft.Kinect Namespace
Tutorials: http://channel9.msdn.com/Series/KinectQuickstart
Voorbeeld projecten: http://channel9.msdn.com/coding4fun/kinect/

[ Voor 16% gewijzigd door Zeebonk op 28-06-2012 12:55 ]

• Korben

Korben

() => {};

javadoc goed gedocumenteerd?

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_1pbQ7K-541o/TCq--F4K5lI/AAAAAAAAAHQ/SOs04_vA5ns/s1600/sarcasm-the-big-bang-theory-8135257-500-281.jpg

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Na weken aan een stuk zoeken naar de oorzaak eindelijk "een" bug opgelost
Afbeeldingslocatie: http://www.deque.com/padam/img/rage-guy-tears-of-joy.jpg

Blijkt te liggen aan 2 vermoedelijke (IBM moet ze nog bevestigen) bugs in 't vervloekte XMS.Net...

* RobIII kan wel janken...

Zie ook:
RobIII in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2"
RobIII in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2"
:P

[ Voor 30% gewijzigd door RobIII op 28-06-2012 12:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01-2025
tijd om te lunchen.

Verwijderd

tijd voor weekend!

• Korben

Korben

() => {};

is het oké om een tr aan te maken voor mensen die net over de helft van de week schreeuwen dat ze al weekend hebben?

ps: sarcasm

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 15:07
haha, waarom heb ik wel capslock hier en mijn collega niet? :D.

• Korben

Korben

() => {};

omdat je collega nog moet refreshen waarschijnlijk.

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 21:37

Ghehe

400 pound hacker

YAY, NET MIJN PUNTEN GEHAD. ALLES GESLAAGD.
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/001/987/fyeah.jpg

3 MAANDEN VAKANTIE!!! :D

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:40
Hopelijk krijg ik ook alleen maar goede punten straks :)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Solopher schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:15:
haha, waarom heb ik wel capslock hier en mijn collega niet? :D.
Omdat je collega niet is ingelogd en dus geen topicwarning te zien krijgt. De CSS die deze trucjes doet staat in de topicwarning. :)

Hé, ik kan geen hoofdletters typen. :(

#messageBox {text-transform:lowercase;} :P

[ Voor 41% gewijzigd door CodeCaster op 28-06-2012 13:29 ]

• OkkE

OkkE

Inspect Element > Find ".messagecontent" > Uncheck "text-transform" :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Gleighton schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:33:
bah bah, zit nu eens met een kinect en C# te werken. Wat is de documentatie slecht (msdn :')) en zijn er weinig goede tutorials te vinden. Lijkt er op dat ik verwend ben met javadoc en scalaboeken, dat is ten minste goed gedocumenteerd...
Scheer je weg uit dit topic, vlegel. Dit is officieel het microsoft-liefhebbers topic :+

That said. Wilde ik gisteren op mijn gemakje naar pearl jam, zit ik weer tussen al die ict-nerds die naar teched gaan :+

• MueR

MueR

is niet lief

Topicstarter
Er is helaas geen text-transform:alternate-caps, noch transform-breezah :P

• OkkE

OkkE

MueR schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:34:
Er is helaas geen text-transform:alternate-caps, noch transform-breezah :P
Ik kan me nog herinneren dat zoiets (BrEeZaH-caps) wel eens op 1 april (of soortgelijke datum) is gedaan. _O-

• Gleighton
  • Niet online
Avalaxy schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:32:
[...]
Scheer je weg uit dit topic, vlegel. Dit is officieel het microsoft-liefhebbers topic :+
poepmicrosoft. hoewel ik wel windows zeuven gebruik op mijn workstation

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Cascading Stylesheet:
1
.messagecontent { font-variant: normal !important }

Hou eens gewoon op met die onzin.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 28-06-2012 13:51 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
IK WEET NIET WIE 'T ERIN GEZET HEEFT MAAR 'T IS NU WEG. K*T-CAPS! :( :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
BIJ MIJ WERKT CAPS-LOCK NOG GEWOON.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ah, de tekst is gewoon weer normaal! ^-^
Pagina: 1 ... 117 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.