Om op mijn batterij probleem terug te komen van laatst: Hij was na 8/9 maanden al afgezakt naar 32% van de originele capaciteit.
Na één telefoontje met de Dell klantenservice kreeg ik een nieuwe accu thuis gestuurd (gratis, zonder m'n oude terug te hoeven sturen). Tijdens het invoeren van mijn adres gegevens door de Dell Medewerker zat ik een beetje met m'n adapter te rommelen toen me opviel dat het uiteinde (bij het blauwe lichtje) een beetje geknakt was en ook open lag (kon de bedrading aanraken). Na dat gemeld te hebben bij de medewerker in kwestie, kwam er zonder te morren ook meteen een nieuwe adapter bij. Super service!
"Downside" of the story is dat er blijkbaar iets mis was gegaan met de bestelling waardoor ik later die week telkens op ongelegen momenten werd opgebeld door de Dell medewerker, gelukkig sprak hij wel m'n voicemail in om te melden dat er iets verkeerd was gegaan met m'n bestelling en hij nog contact met me op zou nemen. Na 2x gebeld te hebben had 'ie niks meer van zich laten horen, maar een week later belde hij weer. Het ging om m'n adres, ze vroegen zich af of het wel klopte. Ik vroeg wat er stond, hij noemde het op, wat bleek, het adres klopte gewoon, haha. Maar goed, kan gebeuren, 2 dagen later had ik het allemaal in huis. Ik ben allang blij met m'n nieuwe accu die na 2 weken nog steeds op 99% staat!
PS: Overigens heb ik nu ook een andere adapter gekregen zoals te zien in deze foto:
Enes_81 in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 7"
Waarvan de linkse de nieuwe is. Overigens is de opdruk van de accu ook anders, dus ook een andere accu dan m'n vorige.
[
Voor 9% gewijzigd door
Majesty op 31-10-2011 09:56
]