Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Gusev schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:28:
Omdat de zon schijnt, maar ff mijn post met instructies voor je opgezocht ;)
U is echt te goed voor deze wereld d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Brad Pitt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:33:
[...]

U is echt te goed voor deze wereld d:)b
Mijn dank is heel groot aan jullie beiden

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 11:33
Waar hebben ze de pro3 nog op voorraad?
Ik ben bij een paar filialen geweest.. daar is zelfs de pro2 uitverkocht..
Ze hebben niks.. nada.. en ze weten ook niet wanneer het weer op voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-07 20:03
@bladerash

Gisteren heeft mijn broer er nog 1 gekocht in Etten-Leur. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:53:
Als je een Pro 3 hebt, gewoon de firmware van de website halen en de instructies volgen die op het losse flyertje staan dat in je boekje zit.
Heb diverse pogingen gedaan om die firmware van de site van Qware te gebruiken. Downloaden gaat wel, maar ik krijg een foutmelding bij het uitpakken (beschadigd bestand)
Helpdesk gebeld en kreeg te horen dat ik het maar op een andere PC moest proberen. Beetje vaag, maar heb ik dus zojuist gedaan. Zelfde probleem.

Iemand een oplossing?

Heb die firmware denk k hard nodig, daar de tablet continu terug gaat naar homepage en reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

[...]

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37253912

Let niet op de waarschuwingen, die waren bedoeld voor de brakke firmware
Misschien moet dergelijke dingen eens in de TS gaan staan. Net als ROMs enzo. En collega-topics. En root-instructies voor Pro 2. En apps die nodig zijn om je build.prop aan te passen enzo. :7

Hoewel ik het ook vervelend vind dat standaard vanaf 20 pagina's steeds meer mensen over al besproken zaken beginnen, vind ik het ook vervelend om zelf de search te moeten gaan gebruiken omdat ik weet dat iets ergens stond. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duppienl schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:19:
Daar hebben ze vandaag naar toe gebeld maar ze zeiden dat ze niets meer hadden.
Ik had je bericht al gelezen op het forum en de verkoper getipt.

[...]
Omdat ik dit moeilijk kon geloven omdat het er de middag ervoor nog vol stond in de vitrine bij de kassa, en ik vermoedde dat men mogelijk eerst de pro2's wilde verkopen, zojuist even gekeken.

Mijn vermoeden bleek juist, VOLOP bij DEN HAAG SPUISTRAAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Caramel schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:15:
[...]

Heb diverse pogingen gedaan om die firmware van de site van Qware te gebruiken. Downloaden gaat wel, maar ik krijg een foutmelding bij het uitpakken (beschadigd bestand)
Helpdesk gebeld en kreeg te horen dat ik het maar op een andere PC moest proberen. Beetje vaag, maar heb ik dus zojuist gedaan. Zelfde probleem.

Iemand een oplossing?

Heb die firmware denk k hard nodig, daar de tablet continu terug gaat naar homepage en reboot.
Ik had al zoiets verwacht, dat QWare iets met de werkende ZIP firmwarefile zou doen. Daarom heb ik zodra er een goed werkende Pro3 firmware beschikbaar was op de site een backup van de werkende nieuwe versie hier staan:
http://www.megaupload.com/?d=CEZYWB6N

[ Voor 4% gewijzigd door Mastermind op 10-12-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:57
Sando schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:20:
[...]

Misschien moet dergelijke dingen eens in de TS gaan staan. Net als ROMs enzo. En collega-topics. En root-instructies voor Pro 2. En apps die nodig zijn om je build.prop aan te passen enzo. :7

Hoewel ik het ook vervelend vind dat standaard vanaf 20 pagina's steeds meer mensen over al besproken zaken beginnen, vind ik het ook vervelend om zelf de search te moeten gaan gebruiken omdat ik weet dat iets ergens stond. :P
Ik heb een week of 3 geleden al een DM naar de TS gestuurd, maar nooit reactie ontvangen ;) . Kunnen modjes ook mede-auteurs inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 17:55
Vandaag mijn handen kunnen leggen op een Pro 3 en gelijk gekocht. Nu dat ik hem gelijk te updaten met eerder genoemde firmware maar ik loop vast in de volgende stap:

Ik moet hem uitschakelen - gelukt
Ik moet de aan/uit knop 10 seconden indrukken samen met een willekeurige andere knop - gelukt
Ik krijg nu een vaag plaatje in het scherm met een waarschuwingsteken ofzo - En nu?
Uit de instructie begrijp ik dat je de willekeurige knop nog steeds ingedrukt moet houden?
En dan nu de usb met pc verbinden?
en dan 10 keer op de aan en uit knop drukken?
:?

Nu zit er precies in het midden van het scherm een zwart vlekje wat lijkt op een vuiltje onder het scherm, omruilen denk ik maar..

Het scherm reageert niet goed linksonderaan de 'z' typen kan bijna niet. In angry birds waar je de vogels vanuit linksonder lanceert gaat ook voor geen meter, vogels schieten alle kanten op. Vaak als je de vogel wil aanraken wordt deze gelijk gelanceerd en nog de verkeerde kant op ook.

Wellicht dacht ik dat met een firmware update de scherm problemen zijn opgelost, of zou het in het scherm zitten? Dat stofje eronder is al 1 reden om deze te retouren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

verzenden schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:21:
Vandaag mijn handen kunnen leggen op een Pro 3 en gelijk gekocht. Nu dat ik hem gelijk te updaten
Is dat niet een beetje roeg? Ik heb de Pro 3 al een maand, werkt prima, superflex geen reboots of van die klachten waar sommige collega's het hier over hebben.

Er is geen duidelijke meerwaarde, alleen een fix voor een probleem waar een aantal mensen last van hebben, met het risico op een hoop gezeur.

Als er geen goede reden is maar er komt wel gezeur en risico bij kijken zegt men ook wel: If it ain't broke, don't fix it.
Gusev schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:41:
[...]

Ik heb een week of 3 geleden al een DM naar de TS gestuurd, maar nooit reactie ontvangen ;) . Kunnen modjes ook mede-auteurs inschakelen?
Ik vind van wel. MODJE? Doe even iedereen toevoegen als OP-auteur! :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
[...]

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37253912

Let niet op de waarschuwingen, die waren bedoeld voor de brakke firmware
Dankzij jou gedegen uitleg gelukt ...... hulde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sando schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:40:
[...]

I
: If it ain't broke, don't fix it.
Heb paar dagen wat mee gespeeld en zie ook -nog ?- geen problemen, maar benchmarks geven wel minder geheugen aan dan geadverteerd.

Lees dan ook dan mensen hier last krijgen met gebrek opslagruimte. Dus twijfel ook over al dan niet uitvoeren update in de hoop dat intern en nand geheugen gecorrigeerd wordt waardoor eea soepeler loopt ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
@mastermind

Dank! Deze zonder problemen kunnen binnenhalen en openen.

Ben nu stappenplan aant volgen dat bij tablet zat (soort flyer - inlegvel bij de gebruiksaanwijzing)
LiveSuite vraagt om een .img bestand (97F1-D1-H1-HO1-1282) en opent daarvoor "mijn documenten" . Kan dit bestand echter nergens vinden. Vastloper dus.

Kun je deze newbie verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Trouwens iemand een idee waar ik de background die bij de standaard instellingen (die groene grasachtig) kan vinden. Hij staat dus niet bij de gewone achtergronden?

BTW: met de nieuwe firmware is hij nog geen 1 keer uigevallen opnieuw gestart .... ben nu hem flink onder handen te nemen dl nu zo een 25 apps simultaan!

[ Voor 32% gewijzigd door Mouse_NL op 10-12-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Hier ook op de nieuwste firmware. Nog geen reboots gehad.
Een val van 2 meter hoog op het laminaat heeft hij ook overleefd :-)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nowa schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:51:
Hier ook op de nieuwste firmware. Nog geen reboots gehad.
Een val van 2 meter hoog op het laminaat heeft hij ook overleefd :-)
Na firmware update en stevige download geen 1 reboot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:19:
[...]
Lees dan ook dan mensen hier last krijgen met gebrek opslagruimte. Dus twijfel ook over al dan niet uitvoeren update in de hoop dat intern en nand geheugen gecorrigeerd wordt waardoor eea soepeler loopt ....?
Ik heb daar geen last van, genoeg ruimte. Maar als je media wilt gaan dragen op dat ding is het uiteraard wel aan te raden zo'n mini-SD-kaartje te kopen (of micro, weet niet wat er in moet.)

Maar als je gewoon apps installeert moet je het ook wel erg gortig maken om ook maar tot de 1 gig te komen, en er zit geloof ik 2 gig op.

En dan 512 mb werkgeheugen waarvan geloof ik 128 gereserveerd is voor OS en er 384 overblijft ofzo.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Kan nu ook al een hoop apps niet meer installeren vanwege te weinig geheugen hoor. Dat het ding een externe SD niet accepteert als apps-to-sd ruimte is nogal matig. Zit er basically een 16GB in voor Jan L. nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:04:
Kan nu ook al een hoop apps niet meer installeren vanwege te weinig geheugen hoor. Dat het ding een externe SD niet accepteert als apps-to-sd ruimte is nogal matig. Zit er basically een 16GB in voor Jan L. nu.
Hoeveel interne opslagruimte heb jij na de update dan ?

Zou 4G moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:15:
Hoeveel interne opslagruimte heb jij na de update dan ?

Zou 4G moeten zijn.
Niemand hier heeft 4GB opslagruimte vrij. Het is iets van 2300MB of zo uit mijn hoofd. En da's zo vol :)

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2011 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Heb je echt meer na de update dan? Lijkt me sterk. Firmware is toch gebaseerd op Android stock en die heeft echt wel filesystemshit ingebakken. Volgens mij heb je na een fix niet opeens meer ofzo, behalve dan misschien een paar MB wat niet meer in gebruik is door de firmware.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:51:
Heb je echt meer na de update dan?
Precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlgs de specs zou hij 4G ingebouwd (meestal sneller) geheugen hebben, maar dus NIET.

Ook het ram geheugen is vlgs benchmarks beduidend minder dan opgegeven door Qware.

Omdat in de flyer staat dat het interne geheugen wordt geformatteerd bij de upgrade, had ik gedacht dat e.e.a. hierdoor gecorrigeerd zou worden.

Maar ook al weer niet heus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:22:
Vlgs de specs zou hij 4G ingebouwd (meestal sneller) geheugen hebben, maar dus NIET.
Apparaat heeft wel degelijk het door Qware opgegeven geheugen. De maximale kloksnelheid klopt (nog) niet.
Omdat in de flyer staat dat het interne geheugen wordt geformatteerd bij de upgrade, had ik gedacht dat e.e.a. hierdoor gecorrigeerd zou worden.
Klopte ervoor, klopte erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:26:
[...]

Apparaat heeft wel degelijk het door Qware opgegeven geheugen. De maximale kloksnelheid klopt (nog) niet.

[...]

Klopte ervoor, klopte erna.
En zo net zei je dat je zoiets als 2100M hebt, en nu zeg je dat het wel het opgegeven geheugen - van 4G - heeft ?

Bij mij is "total space" ook zoiets als 2100Mb

En RAM zoiets...als 312mb terwijl ze 512 opgeven ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:46:
En zo net zei je dat je zoiets als 2100M hebt, en nu zeg je dat het wel het opgegeven geheugen - van 4G - heeft ?
Vrij ja, zoals het hoort.
Bij mij is "total space" ook zoiets als 2100Mb
Klopt.
En RAM zoiets...als 312mb terwijl ze 512 opgeven ...
Klopt. Zoveel is er vrij. De rest is reeds bezet met spul. Zoveel (512MB) zit er IN. Het is niet allemaal bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:06
Vergelijk het met een pc. Als je een 100Gb schijf hebt en 2Gb geheugen dan heb je na installatie van Windows en als het systeem aanstaat ook maar 80Gb schijf vrij en 1.5Gb geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik heb iets geks bij de "nieuwe" update, ik krijg mijn volume niet op maximaal.. niet met de haedware en ook niet met de software buttons.

Meerdere mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Gusev schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:34:
Ik heb iets geks bij de "nieuwe" update, ik krijg mijn volume niet op maximaal.. niet met de haedware en ook niet met de software buttons.

Meerdere mensen dit?
ja bij volume even 70% wegvinken en klaar ik keek gisteren ook raar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
Caramel schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:36:
@mastermind

Dank! Deze zonder problemen kunnen binnenhalen en openen.

Ben nu stappenplan aant volgen dat bij tablet zat (soort flyer - inlegvel bij de gebruiksaanwijzing)
LiveSuite vraagt om een .img bestand (97F1-D1-H1-HO1-1282) en opent daarvoor "mijn documenten" . Kan dit bestand echter nergens vinden. Vastloper dus.

Kun je deze newbie verder helpen?
K neem het risico dat ik aangezien wordt voor ongeduldig...maar kan iemand me verder helpen. Tablet valt continu uit tot frustratie van dochters.

Het img bestand zat blijkbaar niet in de dowload die Mastermind van Qware had opgeslagen. Zouden er meerdere versies van die firmware zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wat is er mis met de download link op de Qware site zelf dan? Die doet het gewoon prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
Dowloaden lukt wel, maar Winrar geeft aan dat bestand beschadigd is. Heb het op meerdere pc's geprobeerd maar lukt me niet.

Tenzij ik iets fout doe? maar lijkt me stug, kwestie van uitpakken, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Caramel schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:34:
Dowloaden lukt wel, maar Winrar geeft aan dat bestand beschadigd is. Heb het op meerdere pc's geprobeerd maar lukt me niet.

Net, voor de zoveelste keer, gedownload. Bestand is helemaal prima. We hebben het over de Pro3 hier hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
Ja Pro 3. Wat raar, ligt toch aan mij? Zal k eens ander prog proberen ipv Winrar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Caramel schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:41:
Ja Pro 3. Wat raar, ligt toch aan mij? Zal k eens ander prog proberen ipv Winrar?
Download, getest, zelf weer gezipped, upload. Dit bestand "moet" werken, anders weet ik het niet meer :P

[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 20:59
Ik heb nu mijn 2e Pro 3 (de vorige was door de firmware gebricked en door Intertoys geruild, wat achteraf ook weer onnodig bleek). Op beiden nooit problemen gehad met wifi of spontaan rebooten. Ik vraag me dus dan ook af of het plaatsen van de laatste firmware wel enige zin voor me heeft.

Verder snap ik al die kritiek van velen op dit apparaatje niet zo. Voor 99 euro heb ik een super tabletje (vind ik). Mijn vorige tablet was een ZT-180 1Ghz processor met 10" resistief scherm, maar ook 50 euro duurder. De ZT-180t was een slak t.o.v. een renpaard qua snelheid en over het bedieningsgemak, accu duur en wifi bereik nog maar niet te spreken. Een iPad van 500 euro zal het vast nog wel beter doen. Kortom, ik ben super tevreden en probeer gewoon te genieten van wat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
josvl_52 schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:52:
Verder snap ik al die kritiek van velen op dit apparaatje niet zo.
Je leest liever alleen lofzang? Dingen die niet helemaal kloppen/beter kunnen aan dit ding kunnen toch gewoon besproken worden? Heb zelf een enorme hekel aan woowwww de bom mega kan niet beter perfect super posts/artikelen. Lees bijv. bij een site als Kieskeurig alleen de negatieve dingen. Positieve dingen zeggen mij allemaal weinig. Als 30 mensen hier zouden zeggen het scherm is perfect en 3 zeggen de kijkhoek is brak en de kleuren zijn vaal geloof ik automatisch die 3. In de praktijk komt dat altijd beter uit.

Dat het voor het geld een geweldig ding is ben ik met je eens. Ben er ook best blij mee. Dat is het punt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMcDonald schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:33:
Vergelijk het met een pc. Als je een 100Gb schijf hebt en 2Gb geheugen dan heb je na installatie van Windows en als het systeem aanstaat ook maar 80Gb schijf vrij en 1.5Gb geheugen.
Begrijp nog wel dat systeem ram gebruikt en voorgeinstalleerde progs ruimte op sdcard intern.

Begrijp niet meer waarom

Memory size beschikbaar/total = 1054,2 /1213,2 MB
RAM size beschikbaar/totaal = 175,0 / 316,1 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 20:59
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:57:
[...]

Je leest liever alleen lofzang? Dingen die niet helemaal kloppen/beter kunnen aan dit ding kunnen toch gewoon besproken worden? Heb zelf een enorme hekel aan woowwww de bom mega kan niet beter perfect super posts/artikelen. Lees bijv. bij een site als Kieskeurig alleen de negatieve dingen. Positieve dingen zeggen mij allemaal weinig. Als 30 mensen hier zouden zeggen het scherm is perfect en 3 zeggen de kijkhoek is brak en de kleuren zijn vaal geloof ik automatisch die 3. In de praktijk komt dat altijd beter uit.

Dat het voor het geld een geweldig ding is ben ik met je eens. Ben er ook best blij mee. Dat is het punt ook niet.
Ik lees liefst reviews met feiten, opmerkingen, verbeterpunten of wensen voor toekomstige firmware.
Uiteraard mogen ook punten van kritiek worden besproken, graag zelfs zolang de toon maar positief blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Mouse_NL schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:59:
[...]

ja bij volume even 70% wegvinken en klaar ik keek gisteren ook raar op!
Kijjjjk, op deze manier kunnen we aaaallemaal wat voor elkaar betekenen :P . Volgens mij stond die instelling bij de "oude" firmware standaard uit.

Overigens rebootte de tablet wel vrolijk toen ik die instelling veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:44:
[...]

Download, getest, zelf weer gezipped, upload. Dit bestand "moet" werken, anders weet ik het niet meer :P
@BradPitt:
Fijn dat je me helpt. K heb voor alle zekerheid toch 7zip gedownload en klaarstaan. K zal je link afwachten.
Ben paar uurtjes uit de lucht (oooh die denneboom) maar zal vanavond reageren. Voor alle zekerheid: staat dat img bestand wel in jouw download van Qware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
download binnen! k laat wat weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Brad Pitt schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:39:
[...]

Aan de andere kant: lekker boeien. Accu gaat nóg minder lang mee op 1200MHz en het verschil in de praktijk zal echt wel te verwaarlozen zijn. Het is niet dat het dan een übersmooth alles-aankunnend apparaat wordt :)
Die van mij gaat een hele dag mee hoor, en dan word die ook flink intensief gebruikt ook nog, voor youtube, wordfeud e.d.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CrankyGamerOG schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:06:
[...]
Die van mij gaat een hele dag mee hoor, en dan word die ook flink intensief gebruikt ook nog, voor youtube, wordfeud e.d.
Flink intensief gebruik = maximaal een uurtje of 4-5-6 scherm aan. Daarna is het game over. En dat is op 1200MHz uiteraard nog eerder het geval dan op 1008MHz, dat is het enige dat ik er mee wilde zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag de Pro 3 van m'n dochtertje omgeruild omdat er een gele streep van boven naar beneden over het scherm liep. Na het omruilen er nog eentje voor mezelf bijgekocht, want het is toch wel heel leuk speelgoed. Nou heb ik de tablet zojuist uitgepakt en nu zie ik dat er een vuiltje achter het scherm zit. Heel klein (1 mm ofzo) maar natuurlijk toch irritant vooral omdat het midden op het scherm zit. Nu denk ik dat ik maar weeeeer terug moet naar de winkel om deze ook om te ruilen. Of zou ik 'm kunnen openschroeven en dan het vuiltje weghalen? Is het aan te raden om hem open te schroeven of ben ik dan tricky bezig? Ben eerlijk gezegd totaal onhandig met dit soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 19:32
Hier heeft zoonlief zijn tablet laten vallen... zit nu scheur in de glasplaat in de hoek maar hij wordt groter richting midden scherm, gelukkig werkt hij nog wel gewoon.

Heeft iemand ervaring met reparatie van de pro 3 of is het beter gewoon een nieuwe te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 17:55
Morgen ga ik mijn pro 3 omruilen, stofje precies in het midden op het scherm is irritant maar erger is dat het touch screen niet goed functioneert.

In landscape mode als ik iets sleep over het scherm laat deze altijd 'los' op een +/- 100px uit de linker kantlijn. Daar zit een soort onzichtbare grens over de volle breedte van het scherm. Heb nog iets met een calibratie tooltje geprobeerd maar dat bood helaas ook geen oplossing.

Buiten bovenstaand om vind ik het een fantastich ding voor dat geld, dat je dan zelf de QA moet doen neem ik dan maar voor lief. Gelukkig is Intertoys niet vervelend met retour nemen van goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Zo met de firmware van de site is het een juweeltje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petrikanus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09-2024
Mouse_NL schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:21:
Zo met de firmware van de site is het een juweeltje!
Je hebt gelijk!
Geen resets/reboots/schermteruggevalletjes meer!!
Updaten is met de Handleiding van Gusev trouwens ook voor nOObs als ik te doen. Thanks daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Scherm-terug en andere-plek-detecteren-dan-aanraken is hier met nieuwe firmware juist niet opgelost helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een ICS beta uitgebracht voor de teclast p76ti, ga hem vanmiddag als ik thuis kom proberen. voor diegene die hem al willen proberen:

ics beta teclast p76ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de nieuwe firmware erop te zetten, maar hij opent het bestand niet in livesuit.. wat doe ik verkeerd? of wat kan ik eraan doen?

Heb livesuit gedownload, en bestand voor de nieuwste firmware van pro3.. maar hij opent hem niet in livesuit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:33:
Ik probeer de nieuwe firmware erop te zetten, maar hij opent het bestand niet in livesuit.. wat doe ik verkeerd? of wat kan ik eraan doen?

Heb livesuit gedownload, en bestand voor de nieuwste firmware van pro3.. maar hij opent hem niet in livesuit..
Even voor de goede orde, je hebt het gedownloade bestand uitgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:16:
er is een ICS beta uitgebracht voor de teclast p76ti, ga hem vanmiddag als ik thuis kom proberen. voor diegene die hem al willen proberen:

ics beta teclast p76ti
Nice, ben benieuwd! Al gok ik dat de hardware buttons niet meer werken, want die zijn anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:39:
[...]

Even voor de goede orde, je hebt het gedownloade bestand uitgepakt?
Ik kan hem niet uitpakken (via winzip), dan staat er dat er een fout in het gedownloade bestand zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caramel schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:34:

Ik heb dat probleem ook... wie helpt ons? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Gaat het hier om de Pro 2 firmware? of Pro 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:09:
^ Gaat het hier om de Pro 2 firmware? of Pro 3?
Pro3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Hier heeft BradPitt al actie opgenomen zie:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37300585

Ik stel voor om 7zip te downloaden ipv Winzip, aangezien het hier om een .RAR bestand gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:14:
[...]

Ik stel voor om 7zip te downloaden ipv Winzip, aangezien het hier om een .RAR bestand gaat.
Oke bedankt, ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Beste mensen,

Na het lezen van dit topic wil ik ook graag een Pro3 tablet aanschaffen.
Uiteraard lastig te verkrijgen op dit moment. Ben naar de lokale Intertoys in Groningen geweest, waar ze alleen nog Pro2's hadden. De medewerker wist mij te vertellen dat de Pro3 er wel weer aan zou komen maar niet wanneer dit zou zijn.

Weet iemand nog een Intertoys in de buurt van Groningen, Zwolle of Apeldoorn waar ze de Pro3 nog hebben liggen?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp nog wel dat systeem ram en voorgeinstalleerde progs ruimte op interne sdcard gebruikt.

Begrijp niet meer waarom

Memory size beschikbaar 1054,2 / Totaal (= vrij + gebruikt) 1213,2 MB is, terwijl 4G is geadverteerd.

RAM size beschikbaar/totaal = 175,0 / Totaal (=vrij + gebruikt) 316,1 MB is, terwijl 512Mb is geadverteerd.

Kan iemand mij nu eens overtuigend uitleggen dat de specs desalniettemin overeenkomen met het geadverteerde (b.v. in gebruiksaanwijzing, doos) i.p.v. "is goed hoor".

Kan dat de reden zijn dat mijn tab binnen kortste leeg is, ook al sluit ik ongebruikte apps af.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:16:
[...]

Oke bedankt, ik ga het proberen
Yes het is gelukt!! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:40:
[...]

Nice, ben benieuwd! Al gok ik dat de hardware buttons niet meer werken, want die zijn anders.
ben ook benieuwd, hij is nu aant downloaden! die hardware buttons gebruik ik toch nooit, behalve voor fullscreen apps, dat zou wel is lastig kunnen worden. enig idee hoe we hier omheen kunnen werken? of deze toch weer werkend kunnen krijgen?

eerst maar is zien of het draait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:17:
Kan dat de reden zijn dat mijn tab binnen kortste leeg is, ook al sluit ik ongebruikte apps af.
In een 7 inch tab van een paar tientjes zit niet een state-of-the-art accu hè. Je zal nooit een iPad-achtige accutijd halen. Zowel vanwege de prijs als wel het formaat. Als je hem constant gebruikt zal 'ie een uurtje of 4-5-6-7 mee gaan (scherm-aan tijd). Als je zoiets haalt: gewoon goed. Als je veel minder haalt: klopt niet. Als je hem af en toe gebruikt haal je een dag wel. Als je hem weinig gebruikt een paar dagen.
Gusev schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:14:
Betreft een zip bestand...

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 12-12-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas, de ICS firmware werkt niet. start wel op maar zowel touchscreen als draadloze muis werken niet dus het apparaat is onbruikbaar. helaas.

nu wachten op de MOMO9 ICS firmware. we zullen zien of die snel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:00:
helaas, de ICS firmware werkt niet. start wel op maar zowel touchscreen als draadloze muis werken niet dus het apparaat is onbruikbaar. helaas.

nu wachten op de MOMO9 ICS firmware. we zullen zien of die snel uitkomt.
Mooi. Baalde dat ik wel tab had meegenomen maar hier geen passende USB-kabel had. Scheelt weer stress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Begrijp nog wel dat systeem ram en voorgeinstalleerde progs ruimte op interne sdcard gebruikt.

Begrijp niet meer waarom

Memory size beschikbaar 1054,2 / Totaal (= vrij + gebruikt) 1213,2 MB is, terwijl 4G is geadverteerd.

RAM size beschikbaar/totaal = 175,0 / Totaal (=vrij + gebruikt) 316,1 MB is, terwijl 512Mb is geadverteerd.

Kan iemand mij nu eens overtuigend uitleggen dat de specs desalniettemin overeenkomen met het geadverteerde (b.v. in gebruiksaanwijzing, doos) i.p.v. "is goed hoor".

Zie onder andere deze post:

Mastermind in "[Intertoys] Qware 7" Pro 2 & 3 Tablet"
Mastermind schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:17:
Er zit 2150MB internal flash (interne SD) + 512MB RAM + 1118MB ROM in dat maakt samen zo'n 3800MB en dat is dan 4.000.000.000 bytes en dat noemen ze dan 4GB...
En deze:

Mastermind in "[Intertoys] Qware 7" Pro 2 & 3 Tablet"
Mastermind schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:23:
Van de 512MB wordt 128MB gebruikt voor videoRAM, dus is niet te gebruiken via het OS helaas.
Installeer ook eens GoLauncher, daarmee kun je leuke effecten op de tablet instellen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie nu op de site van Ployer dat de MOMO9 vandaag ook een firmware upgrade heeft gekregen. vanavond maar is kijken of ik die binnen kan halen en aan de praat kan krijgen.

iemand al geintresseerd? check deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPECS : Geheugen 512 DDR3 ram; Opslagcapacieit 4GB O-)

En dat zie -ik- niet terug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:24:
[...]

SPECS : Geheugen 512 DDR3 ram; Opslagcapacieit 4GB O-)

En dat zie -ik- niet terug ...
die zie je ook niet terug en zul je ook nooit terug gaan zien omdat die door andere hardware van je apparaat worden gebruikt. dus die zie je ook niet terug bij je free/total omdat het apparaat weet dat jij die ruimte nooit zal kunnen gebruiken, en daarom laten ze het ook niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
@BradPitt

Ontzettend bedankt, het is me gelukt.

Vooralsnog draait de tablet zonder problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:19:
zie nu op de site van Ployer dat de MOMO9 vandaag ook een firmware upgrade heeft gekregen. vanavond maar is kijken of ik die binnen kan halen en aan de praat kan krijgen.

iemand al geintresseerd? check deze link
Dat is gewoon de stock rom toch? Of ics? Want ik had laatst gemailed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:10:
[...]

Dat is gewoon de stock rom toch? Of ics? Want ik had laatst gemailed..
ik denk stock maar hij is vandaag geplaatst dus durf niet met zekerheid te zeggen. ben em aant downloaden maar zit op mn werk dus moet via mobiel internet en laat dat op mn werk nou niet een verschrikkelijk slecht bereik hebben. maarja hij is in een half uur al op 10% met een beetje geluk ben ik thuis voor hij klaar is 8)

edit: size-grootte komt niet overeen met de firmware waar we het al eerder over hebben gehad. dit is dus wel op zeker een andere!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanshee
  • Laatst online: 29-08 09:12
Vandaag de Pro3 gehaald bij Intertoys in Delft (ze hebben er nog meer). Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over dit tabletje. Gelijk met uitpakken de nieuwe firmware van de qware site gehaald in geïnstalleerd.

Daarna lekker aan de gang. Angry birds en MoboPlayer erop ik ben dik tevreden. Geweldig apparaatje voor 99,-. Nu nog wat spullen om hem in de auto op te hangen en de 3 dames hebben mooi een filmpje of spelletje voor onderweg.

Tabletje reageert lekker snel maar heeft alleen af en toe moeite met wlan. Voor de rest, top apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Brad Pitt schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:02:
[...]

Kom op man, je snapt toch wel wat hier staat, béétje inzet hoor! :P

[afbeelding]

Standaard opmerkingen voor na een Rom/kernel update alvast: doet het allemaal prima, veel betere accutijd, haal nu 3 dagen met constant gamen op maximale brightness en alles loopt veel sneller dan voorheen.
Geld dit ook voor de Pro2 of alleen de Pro3?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Zag in de Intertoys folder dat de 10" van 1024*600 op 15 december 99 euro is ipv. 199 euro (dagaanbieding). Misschien hebben ze hier ook per ongeluk een Pro3 editie ipv de trage Pro2 O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Mastermind op 12-12-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:34
Mastermind schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:06:
Zag in de Intertoys folder dat de 10" van 1024*600 op 15 december 99 euro is ipv. 199 euro (dagaanbieding). Misschien hebben ze hier ook per ongeluk een Pro3 editie ipv de trage Pro2 O-)
hehe klinkt goed. alleen nog ff zien hoe ik dat aan het vrouwtje ga uitleggen dat ik weer met een tablet aan kom zetten :) maar als het de pro3 word gaat ie er zeker komen. wie weet valt groter formaat niet op bij der :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Mastermind schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:06:
Ik ben bang dat dat er niet in zit want het lijkt te gaan om een model dat nog mindere specificaties heeft dan de Pro2 (op http://www.qware.nl/qware_tablets.php staat tenminste bij productnummer 582429 een tablet met een resistief scherm en 256 MB geheugen). Dan zouden ze zich wel heel erg moeten vergissen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goozer schreef op maandag 12 december 2011 @ 22:30:
Ik ben bang dat dat er niet in zit want het lijkt te gaan om een model dat nog mindere specificaties heeft
Inderdaad, zie specs van de intertoys site:

• 1 GHz processor, 256 MB RAM
• 2GB geheugen, uitbreidbaar (tot 16 GB) geheugen via MicroSD of USB stick
• 10 inch resistief beeldscherm
• 3D accelerator
• In meerdere talen in te stellen
• Draadloos WiFi b/g/n internet voor web, e-mail en Android Market
• Ingebouwde microfoon en 1 camera (1.3 megapixel)
• Android OS 2.2 besturingssysteem
• Video, muziek en foto’s afspelen
• USB-aansluiting en mini-HDMI
• Bewegingssensor
• Ondersteunt USB muis en toetsenbord

Ook nog een oude Android versie, word je ook niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Omdat je nog steeds moeite hebt met het verschil tussen punten en vraagtekens zal ik even kijken:

df in ssh (puur linux) zonder dubbele mounts
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Filesystem             Size   Used   Free   Blksize
/                       30M    17M    12M   1024
/dev                   158M    44K   158M   4096
/mnt/asec              158M     0K   158M   4096
/mnt/obb               158M     0K   158M   4096
/system                141M   117M    24M   1024
/data                    1G   522M   690M   4096
/cache                 125M    59M    66M   4096
/mnt/sdcard              2G   747M     1G   4096

Bruut afgerond is dat 3,8 GB, en daar moeten nog die sandbox-mounts van je apps bij. Het lijkt er dus op dat 2GB is gereserveerd voor apps (/mnt/sdcard - dat is gewoon de standaard naam voor de storage, niet fysiek een aparte sdkaart ofzo).

cat /proc/meminfo is inderdaad:
code:
1
MemTotal:         323700 kB
maar daar is volgens mij nog
devtmpfs /dev devtmpfs rw,relatime,size=161780k,nr_inodes=40445,mode=755 0 0
vanaf gesnoept en waarschijnlijk /boot en de uitgepakte vmlinuz, dus ik geloof wel dat het op 512 zal uitkomen. Maar dat ben ik. Ik beloof niets. :P

Dus volgens mij is goed hoor. Ik gebruik mijn Pro 3 afentoe eens en verbaas me over de accuduur, soms wel drie dagen. De Pro 2 die ik ook heb gaat veel minder lang mee. Een dag ofzo.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste momo9 lijkt een flinke verbetering. Antutu geeft een score van 2964. Cpu geeft wel degelijk 1,2ghz aan. Weet niet welke tools betrouwbaar zijn hierin en welke niet. Heb antutu cpu master free gebruikt. Er zit wel wat zooi van ployer op maar dit is makkelijk te verwijderen door de mee geinstalleerde apk installer app. Voorlopig laat ik deze draaien en kijk ik uit naar custom roms of ics voor de momo9.

I'm a happy man

Edit: met de qware firmware haalde ik om en nabij 2700 met antutu.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:06:
Zit rond de 2900, dus verwaarloosbaar verschil t.o.v. Momo. Wat biedt die laatste verder voor voordelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Thanx voor de handleiding Gusev, hier ook gelukt met de pro3

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:27:
[...]

Zit rond de 2900, dus verwaarloosbaar verschil t.o.v. Momo. Wat biedt die laatste verder voor voordelen dan?
verschil is inderdaad te verwaarlozen, vind hem iets soepeler lopen en volgens mij draait deze wel werkelijk 1,2Ghz. Wifi iets stabieler qua gevoel, heb het voor de rest niet getest. het is geen grote verbetering dus als je nu op qware zit en alles werkt prima zou ik daar lekker bij blijven. wel blij dat deze firmware naadloos werkt op onze tablet, heb toch het idee dat Ployer eerder een ICS-release zal uitbrengen dan Qware. tot die tijd is het wachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:39:
[...]
en volgens mij draait deze wel werkelijk 1,2Ghz.
Effe kieken met CPUSpy dan maar hè! :P
heb toch het idee dat Ployer eerder een ICS-release zal uitbrengen dan Qware. tot die tijd is het wachten
Mocht ICS enigszins okay werken op dit ding is het echt dé aanschaf van 2011 geweest, samen met de S2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:43:
[...]

Effe kieken met CPUSpy dan maar hè! :P

[...]

Mocht ICS enigszins okay werken op dit ding is het echt dé aanschaf van 2011 geweest, samen met de S2 :)
Als ze het op de novo7a en teclast p76ti werkend krijgen moet dat op ons device ook lukken. Zelfde proccesor en gpu en zelfde grootte ramgeheugen. Het zal afwachten zijn. Binnekort maar is een mailtje eruit naar ployer of ze een indicatie hebben voor ics en of deze intentie er uberhaubt is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:54:
[...]

Als ze het op de novo7a en teclast p76ti werkend krijgen moet dat op ons device ook lukken. Zelfde proccesor en gpu en zelfde grootte ramgeheugen. Het zal afwachten zijn. Binnekort maar is een mailtje eruit naar ployer of ze een indicatie hebben voor ics en of deze intentie er uberhaubt is :*)
Heb ik pas geleden gedaan, zie eerder bericht van mij ;). Eind december volgens de grote baas achter Ployer :P .

Maar ik ben benieuwd naar het volgende: HOE krijgen ze die ROMs gebakken. Er zit toch helemaal geen recovery mode op deze dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-06 20:44
Thanks aan hanshee voor het posten dat er nog Pro3's waren in Delft!
Heb een maat van me er een laten ophalen :)

Grappig dat de medewerkster daar al meteen op de aanbieding van de resistieve 10 inch wees. Alsof je daar blij van wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ettenleur ook nog pro3 te koop. Heb vanmiddag een tweede gehaald. :-)
mocht iemand er nog een zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
Gusev schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:57:
[...]

Heb ik pas geleden gedaan, zie eerder bericht van mij ;). Eind december volgens de grote baas achter Ployer :P

Maar ik ben benieuwd naar het volgende: HOE krijgen ze die ROMs gebakken. Er zit toch helemaal geen recovery mode op deze dingen...
Er zit wel een recovery mode in deze dingen, alleen is die standaard niet toegankelijk. Maar recovery mode is sowieso totaal niet van belang voor de fabrikant. De fabrikant heeft namelijk toegang tot het proprietary bestandsformaat van de LiveSuite images (die worden geflashed vanop een veel dieper niveau dan recovery).

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duppienl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 22:27
Vandaag een nieuwe Pro3 opgehaald.
Zijn gewoon besteld door medewerker bij hoofdkantoor en geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:06:
Laatste momo9 lijkt een flinke verbetering. Antutu geeft een score van 2964. Cpu geeft wel degelijk 1,2ghz aan. Weet niet welke tools betrouwbaar zijn hierin en welke niet. Heb antutu cpu master free gebruikt. Er zit wel wat zooi van ployer op maar dit is makkelijk te verwijderen door de mee geinstalleerde apk installer app. Voorlopig laat ik deze draaien en kijk ik uit naar custom roms of ics voor de momo9.

I'm a happy man

1.
Hoe zit het met 'GELUIDSVOLUME" ? Nl. bij 100% volume vond ik het nog hopeloos.

2.
Staat er bij de momo firmware ook "handleiding" of werkt ongeveer als Qware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Na het hele weekend jullie topic te hebben gelezen, vanmiddag mijn Pro3 opgehaald!!!
Ziet er prachtig uit allemaal...helaas geen draadloos internet. Weet zeker dat ik het gelezen heb maar kan het niet meer terugvinden. Ik heb WIFI aangevinkt en de code ingevoerd. Hij gaat scannen en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ik ben echt een leek op dit gebied en als ik zie wat er allemaal voorbij komt hier....kan ik nog een hoop van jullie leren O-) Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik moet wel bijblijven met mn app's (daarvoor heb ik em aangeschaft, mijn zoon van 10 weet het bijna beter als ik :? ) Mag ik op jullie hulp rekenen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:01:
Hallo allemaal,

Na het hele weekend jullie topic te hebben gelezen, vanmiddag mijn Pro3 opgehaald!!!
Ziet er prachtig uit allemaal...helaas geen draadloos internet. Weet zeker dat ik het gelezen heb maar kan het niet meer terugvinden. Ik heb WIFI aangevinkt en de code ingevoerd. Hij gaat scannen en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ik ben echt een leek op dit gebied en als ik zie wat er allemaal voorbij komt hier....kan ik nog een hoop van jullie leren O-) Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik moet wel bijblijven met mn app's (daarvoor heb ik em aangeschaft, mijn zoon van 10 weet het bijna beter als ik :? ) Mag ik op jullie hulp rekenen???
Welkom :)

Om het een en ander uit te sluiten..is er toevallig in de buurt een onbeveiligde verbinding waar je wel mee kan verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
Ik heb de Pro 3 (7") variant vandaag gehaald. Vooralsnog tevreden, maar kan er nog niet alles over zeggen. Wat mij al wel opviel was het volgende; al lezende hier over de accu zag ik dat in de standaard toepassing op het tablet erg veel accu ge/verbruik wordt toegewezen aan "Mobiel stand-by" (76% in mijn geval). Hoe is dit te verklaren? Een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Na veel gelezen te hebben heb ik overwogen om ook de Qware 7 inch tablet aan te kopen.
Net zoals zovelen hier, had ik inderdaad het probleem dat ik voor hetzelfde geld ipv de pro2 de pro3 wilde hebben.
ik ben naar de plaatselijke intertoys gegaan en heb de bedrijfsleider gesproken, het volgende kwam daaruit!

Intertoys werkt met het principe FIFO (first in First out) dit betekent dat de intertoys winkel officieel de Pro2 hebben gekregen en deze moesten gaan uitverkopen.
Omdat hun werken met een geautomatiseerd systeem, word er telkens automatisch aangevuld.
Wat betekent dat ipv de Pro2 eerst uit te verkopen de Pro3 alweer in de rekken kwamen.
Zodoende dat de intertoys winkel nu met verschillende modellen werken.

Natuurlijk wilde ik ook een Tablet hebben en heb het volgende gedaan:

Ik overwoog meteen om 4 stuks te bestellen voor een aantal kids onder de boom dit jaar en 1 voor mijzelf!
ik heb deze via de website van intertoys besteld, maar jullie raden het al hier staat de Pro2 op.
Bij navraag bij de voorgenoemde winkel, werd mij verteld dat de oude Pro2 series niet meer leverbaar waren vanuit het magazijn. dus voor 99,9 % moest ik de pro3 krijgen.
Ik heb deze besteld, met de intensie dat er 14 dagen niet goed geld terug garantie op was.

En wat blijkt !!!!! inderdaad vandaag heb ik 4 nieuwe Pro3 series mogen doen ontvangen.
Dus een tip voor iemand die hem zeker wil hebben en je kan ook nog per acceptgiro betalen ook.

Mijn eerste bevinding.
Alle apparaten heb ik uitgeprobeerd en voorzien van wat Apps inclusief de app Webnanny (om de kinderen te beschermen tegen 18 + ).
Het toestel werkt snel,voelt goed aan en doet zijn geld voldoening aan, alleen minder vind ik dat er een mono speaker word gebruikt. de andere aanbieders gebruiken hiervoor wel stereo.

Echter valt het mij wel op dat er relatief weinig goede app's zijn die gratis zijn in Market.
Hebben jullie nog een andere manier om deze binnen te halen.
de games zijn immers bijna allemaal Demo's of Trial versies.
Nu wil ik naturlijk niet gaan zeuren en zou ook mijn steentje in de kosten willen doen bijdragen, echter betaling kan alleen met credit card. En laat ik die nou juist niet hebben.

Waarom ik zelf voor deze tablet heb gekozen is voornamelijk voor te internetten en om foto's te kunnen opslaan op de tablet die gemaakt zijn met een DSLR en de rest van de fun apps.

Zijn er medegebruikers die reeds leuke apps op de tablet hebben staan ?
Denk dat veel mensen geholpen zijn met jullie lijstje .

Vooralsnog bevalt ie uitstekend.

Groet, Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:01:
Hallo allemaal,

Zit je ver van je accesspoint af? Mijn netwerk deed het op een andere verdieping ook niet, toen ik naar mn accesspoint liep deed mn wifi het wel. Nu een extra accesspoint ingesteld op mn 1e verdieping zodat ik door het hele huis verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@deltamike
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 18:39:
[...]

1.
Hoe zit het met 'GELUIDSVOLUME" bij momo ?

Nl. bij 100% volume Qware vond ik het nog hopeloos.

2.
Staat er bij de momo firmware ook "handleiding" of werkt ongeveer als Qware ?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.