Sgtdutch schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:56:
16 Gb Klasse 4 werkt meer dan goed. Apps die je veel gebruikt zet je desnoods weer in het interne geheugen en die je minder gebruikt terug op de SDHC. 14 euro voor 16 GB klasse 4, meer dan zat en snel genoeg.
Thanx die ga ik dan nu bestellen! Zag als een site hier dus ik ga effe racen
Mijn gevoel tot nu met de
Pro 3. Voor de prijs €99 een heel goede Tablet 7 inch. Moet er wel aan wennen dat ik in sommige apps niet kan inzoomen (dat ik wel weer heb op de SGS).
Hij is nu aan het opladen, dat duurt best wel lang. Ik ga dan vannacht de wifi aan laten staan om de duurzaamheid van de batterij te testen en dan morgen op mijn werk kijken of hij via mijn SGS 3 G verbinding werkt.
Wat inderdaad hinderlijkkan zijn is dat hij GPS en telefoon
icoontjes aangeeft die er niet zijn / op zitten.
Als je de Pro 3 nu nog kan halen zou ik zeggen doen. Ik denk dat deze tablet binnenkort in prijs stijgt want met deze specs vindt je zo iets nergens .... als ik echt iets zou moeten noemen wat ontbreekt is het een goede camera / 2e camera .... de rest zit er gewoon op. Dat er geen GPS / Bluetoot op zit is absoluut niet storend want dat heb ik op mijn SGS.
Waarom ik
ook voor deze Tablet gekozen heb is dat hij geheel compatible is met Android Market. Het was gewoon mijn account invullen en gaan met die geit alles heeft hij meteen overgenomen van mail tot aan Maps tot aan het betaal gedeelte. Niks met een alternatieve website etcetera las Getjar of zo . Vanuit de PC gewoon via androidmarket,com je apps naar je Tablet en tegelijk mijn Telefoon zenden heerlijk. Hij herkent je Tablet als bestaand apparaat de fabrikant ontbreekt. Als ik zo naar het uiterlijk kijk en ik herinner mij de Samsung Galaxy TAB, dan hebben ze heel veel overéénkomsten.
Zoek dus de Intertoys af voor de
Pro 3. Met decompatible Quare Hoes (welke meteen een toetsenbord heeft) heb je een knap netbookje voor weinig geld. Deze hoes kost 25 euro en heeft de volgende functies:
1. Bescherming
2. Standaard
3. Toetsenbord (via mini USB kabel)
Nog als laatste het geluid getest .... de oordopjes kan je weggooien niet goed ... standaard geluid uit de boxen is gewoon te zacht .... maar op een speakersetje of mijn grundig headset (gekocht bij de blokker een paar maanden geleden voor 7 euro) een juweeltje ..... het zit er dus in en via de headphone uit gang komt hij echt tot zijn recht. Nog getest op mijn
Skulcandy Paul Franks Black Julius Wat een bas zit erin. Niet te geloven.
YouTube HD draait hij sneller dan mijn SGS op HD ..... gewoon even aanzetten en ook hier gaan met de geit!
Opladen zit hij nu pas op 60 % na een uur of 4 ...... !!!!
Zo ik ga verder op adventure ... nog een zware serie binnen halen en kijken of hij dit draait ... shit kan niet moet wachten op mijn SDHC kaart .... dat komt dan nog wel.
[
Voor 76% gewijzigd door
Mouse_NL op 06-12-2011 23:48
]