Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Nowa schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:17:
Micro SDkaart met daarop de laatste firmwareupgrade is gratis aan te vragen bij onze helpdesk
(0900 – 1113222 € 0,50 per minuut)
of middels Email (support@qware.info)

Gaan we nu massaal SD kaartjes aanvragen? :)
Werkt niet op die manier je moet eerst je eigen kaart opsturen! ik heb vanmiddag gebeld met die gasten dus .... jammer je krijgt niks grat

De zin is zeer misleidend maar het gaat erom dat ze je niets in rekening brengen om het erop te zetten. Gratis is dus niet incl kaart en opturen en retour .... slim hé!

[ Voor 14% gewijzigd door Mouse_NL op 06-12-2011 21:34 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Sgtdutch schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:56:
16 Gb Klasse 4 werkt meer dan goed. Apps die je veel gebruikt zet je desnoods weer in het interne geheugen en die je minder gebruikt terug op de SDHC. 14 euro voor 16 GB klasse 4, meer dan zat en snel genoeg.
Thanx die ga ik dan nu bestellen! Zag als een site hier dus ik ga effe racen

Mijn gevoel tot nu met de Pro 3. Voor de prijs €99 een heel goede Tablet 7 inch. Moet er wel aan wennen dat ik in sommige apps niet kan inzoomen (dat ik wel weer heb op de SGS).

Hij is nu aan het opladen, dat duurt best wel lang. Ik ga dan vannacht de wifi aan laten staan om de duurzaamheid van de batterij te testen en dan morgen op mijn werk kijken of hij via mijn SGS 3 G verbinding werkt.

Wat inderdaad hinderlijkkan zijn is dat hij GPS en telefoon icoontjes aangeeft die er niet zijn / op zitten.

Als je de Pro 3 nu nog kan halen zou ik zeggen doen. Ik denk dat deze tablet binnenkort in prijs stijgt want met deze specs vindt je zo iets nergens .... als ik echt iets zou moeten noemen wat ontbreekt is het een goede camera / 2e camera .... de rest zit er gewoon op. Dat er geen GPS / Bluetoot op zit is absoluut niet storend want dat heb ik op mijn SGS.

Waarom ik ook voor deze Tablet gekozen heb is dat hij geheel compatible is met Android Market. Het was gewoon mijn account invullen en gaan met die geit alles heeft hij meteen overgenomen van mail tot aan Maps tot aan het betaal gedeelte. Niks met een alternatieve website etcetera las Getjar of zo . Vanuit de PC gewoon via androidmarket,com je apps naar je Tablet en tegelijk mijn Telefoon zenden heerlijk. Hij herkent je Tablet als bestaand apparaat de fabrikant ontbreekt. Als ik zo naar het uiterlijk kijk en ik herinner mij de Samsung Galaxy TAB, dan hebben ze heel veel overéénkomsten.

Zoek dus de Intertoys af voor de Pro 3. Met decompatible Quare Hoes (welke meteen een toetsenbord heeft) heb je een knap netbookje voor weinig geld. Deze hoes kost 25 euro en heeft de volgende functies:

1. Bescherming
2. Standaard
3. Toetsenbord (via mini USB kabel)

Nog als laatste het geluid getest .... de oordopjes kan je weggooien niet goed ... standaard geluid uit de boxen is gewoon te zacht .... maar op een speakersetje of mijn grundig headset (gekocht bij de blokker een paar maanden geleden voor 7 euro) een juweeltje ..... het zit er dus in en via de headphone uit gang komt hij echt tot zijn recht. Nog getest op mijn Skulcandy Paul Franks Black Julius Wat een bas zit erin. Niet te geloven.

YouTube HD draait hij sneller dan mijn SGS op HD ..... gewoon even aanzetten en ook hier gaan met de geit!

Opladen zit hij nu pas op 60 % na een uur of 4 ...... !!!!

Zo ik ga verder op adventure ... nog een zware serie binnen halen en kijken of hij dit draait ... shit kan niet moet wachten op mijn SDHC kaart .... dat komt dan nog wel.

[ Voor 76% gewijzigd door Mouse_NL op 06-12-2011 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Hak schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:36:
Blijf het bizar vinden dat Qware ondanks de problemen en ongetwijfeld vele klachten die corrupte firmware gewoon weer terugplaatst!
Deze tab heb ik slechts 2 dagen gebruikt, wat slecht zeg, traag, slecht reagerend scherm, gewoon ras echte "intertoys" troep. Wellicht leuk voor kleine kinderen, ahoewel zelfs mijn dochter van 13 hem na 2 uur al terug gaf met de vraag wat ze in hemelsnaam met zo'n retetraag ding kon doen :O

Conclussie: héél gauw op marktplaats gezet voor 60 Euro en héél gauw en samsung galaxy tab 8.9 gehaald...tjezus wat een wereld van verschil (ja ook in prijs :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
marcel23456 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:13:
[...]

Deze tab heb ik slechts 2 dagen gebruikt, wat slecht zeg, traag, slecht reagerend scherm, gewoon ras echte "intertoys" troep. Wellicht leuk voor kleine kinderen, ahoewel zelfs mijn dochter van 13 hem na 2 uur al terug gaf met de vraag wat ze in hemelsnaam met zo'n retetraag ding kon doen :O

Conclussie: héél gauw op marktplaats gezet voor 60 Euro en héél gauw en samsung galaxy tab 8.9 gehaald...tjezus wat een wereld van verschil (ja ook in prijs :P )
Welke versie heb je, want echt de Pro 3 is sneller dan mijn SGS getest en wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Mouse_NL schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:49:
Welke versie heb je, want echt de Pro 3 is sneller dan mijn SGS getest en wel!
Oh nou blij dat ik de SGS1 heb overgeslagen dan want de S2 is veel maar dan ook echt veel en veel sneller dan de Pro3. Snel kan je dit apparaat niet noemen. Ja, voor 9 tientjes wel natuurlijk, maar absoluut gezien niet IMHO.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Mijn dochter zou na twee uur de Pro3 alleen kunnen ruilen voor billekoek.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:53:
[...]

Oh nou blij dat ik de SGS1 heb overgeslagen dan want de S2 is veel maar dan ook echt veel en veel sneller dan de Pro3. Snel kan je dit apparaat niet noemen. Ja, voor 9 tientjes wel natuurlijk, maar absoluut gezien niet IMHO.
Ik weet niet hoe snel je een Tablet wil ... Hij is voor de prijs net zo snel als zijn duurdere android broetjes ,,,,, of het snelheidsverschil is echt niet te meten ...... Ik heb de Galaxy Tab in gebruik gehad en ik kan me goed herineren dat die net zo snel of zo niet trager is dan de Pro 3.

TOt nu toe ben ik hartstikke tevreden voor dit geld ben ik niet één tegengekomen die deze specs heeft ..... zoek dus een capatiefscherm 7 inch met 1,2 Ghz en 512 MB RAM . Android 2.3.4. Zonder 3G.

Mijntip: Heb je een android met 3G. Koop dan een tablet zonder 3 G .... je kan de 3G van je telefoon gebruiken als mobiele wifi ..... ik ga dit morgen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mouse_NL schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:34:
Ik weet niet hoe snel je een Tablet wil ... Hij is voor de prijs net zo snel als zijn duurdere android broetjes
Oh okay, scheelt me weer €500 voor een Transformer Prime dan. Had verwacht dat die sneller zou zijn.
of het snelheidsverschil is echt niet te meten
Of jij bent heeeeel snel tevreden, kan natuurlijk ook :)
Ik heb de Galaxy Tab in gebruik gehad en ik kan me goed herineren dat die net zo snel of zo niet trager is dan de Pro 3
Dat gooi ik maar onder de kop selective recall want dat is niet helemaal correct natuurlijk. Maar goed, so be it.
met 1,2 Ghz
Heeft de Pro3 ook (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Brad Pitt schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:43:
[...]

Oh okay, scheelt me weer €500 voor een Transformer Prime dan. Had verwacht dat die sneller zou zijn.

[...]

Of jij bent heeeeel snel tevreden, kan natuurlijk ook :)

[...]

Dat gooi ik maar onder de kop selective recall want dat is niet helemaal correct natuurlijk. Maar goed, so be it.

[...]

Heeft de Pro3 ook (nog) niet.
Laat mij het anders zeggen. Ik heb naast de tab ook een laptop en met de tab ben ik voor deze prijs heel erg tevreden. Ik ben nagegaan wat wil ik hebben wat is er op de markt en uiteindelijk bij deze uitgekomen. Ik ga ervan uit dat jij veel meer gaat doen met de TAB dan ik dus ik kan me voorstellen dat je dan 1 neemt die alles voor jou heeft. Alleen voor sommige prijzen die ze nu voor een TAB vragen heb je een knappe laptop of netbook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He de boodschap is aangekomen bij Qware; je kan de corrupte firmware van de pro-3 niet meer downloaden!!!
Nu even wachten wat er voor in de plaats komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb de pro3 nu een paar weken en hij bevalt nog goed. Voor 99 euro heb je gewoon een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Ik wilde eerst ook een galaxy tab II, maar je moet je gewoon afvragen, is de meer prijs me dat waard. Enige echte nadeel is misschien dat er nog geen andere roms beschikbaar zijn. Afwachten, maar verwacht nu denk ik niet te veel zo vlak voor de feestdagen. Al ben ik wel benieuwd met android 3 en hoger ....zou dit dé tab zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door lordloeder op 07-12-2011 18:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:57
^ Hou het Aldi Minipad topic in de gaten. Progress voor een ROM wordt wel degelijk gemaakt door onze eigen Tweakers.

Daarnaast heb ik net een ICS ROM geflashed naar mijn Pro 3. Helaas zonder werkend touchscreen, maar we gaan de goede kant op. De ICS ROM is overigens voor de Ainol Novo 7 Advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
de 2.0 firmware staat nu op de site alles is uit te pakken hoe kan ik nu zien of ik de update nodig ben.
ik wil eerst checken welke versie er nu op staat

97C3-C1-S3-H01-1174,img is het image

edit: bij instelling apparaat staat bij mij build nr 07c3-c1-c3-h01-1190, deze lijkt me dus nieuwer dan de fw op de site..

[ Voor 24% gewijzigd door henkieve op 07-12-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
Waar heb je die firmware gevonden? Ik zie op de site enkel de firmware voor de 10" Pro2 staan.

[ Voor 46% gewijzigd door Petervanakelyen op 07-12-2011 19:14 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb ook mijn case binnen van DealExtreme, met keyboard. Hij doet het niet als ik 'm aansluit op de tab, maar ik las dat het voor anderen wel werkt dus is het gewoon een kwestie van rebooten denk ik. Maar ik weiger te rebooten voordat ik die gawddamn build.prop heb kunnen editten. :( Na 10 apps kom ik er nog steeds niet bij.

Bestaat er ook een mini-usb hub zo klein mogelijk, zodat je naast een toetsenbord ook een muis aan kunt sluiten? :D

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
Sando schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:17:
Ik heb ook mijn case binnen van DealExtreme, met keyboard. Hij doet het niet als ik 'm aansluit op de tab, maar ik las dat het voor anderen wel werkt dus is het gewoon een kwestie van rebooten denk ik. Maar ik weiger te rebooten voordat ik die gawddamn build.prop heb kunnen editten. :( Na 10 apps kom ik er nog steeds niet bij.

Bestaat er ook een mini-usb hub zo klein mogelijk, zodat je naast een toetsenbord ook een muis aan kunt sluiten? :D
op de site maar de link is weg de download doet het nog wel:
http://qware.info/_resour...are_update_pro2_7inch.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Bedankt voor de link maar ik denk dat je Petervanakelyen wilde quoten. :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
idd ikzit met een baby op schoot te typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:57:
^ Hou het Aldi Minipad topic in de gaten. Progress voor een ROM wordt wel degelijk gemaakt door onze eigen Tweakers.

Daarnaast heb ik net een ICS ROM geflashed naar mijn Pro 3. Helaas zonder werkend touchscreen, maar we gaan de goede kant op. De ICS ROM is overigens voor de Ainol Novo 7 Advanced.
Na een week zwart licht in de tb-1007 pro3, is het leuk om te zien dat de Ainol Novo 7 Advanced firmware gewoon werkt, touchscreen niet, maar muis wel, helaas begrijp ik niets van die chinese tekens. Maar weer wachten op nieuwe firmware van qware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.
Hoe maak ik screenshot van mijn antutu report ?

zie geen knop hiervoor..

2.
Intertoys Den Haag Spuistraat volop Pro 3, in de glazen kast bij de kassa.

Bij afrekenen "u kunt hem niet terugbrengen" .... ook niet als hij niet doet wat hij zegt te doen ? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@Hak, slybas, slommer

Jullie hadden zo'n fysiek keyboard in de case, heb ik nu ook met mini-usb aansluiting.
Gebeurt niets als ik 'm aansluit. Werkt niet. Maar als ik 'm aansluit aan mijn HTPC (xubuntu) dan werkt ie wel gewoon.

Zijn er instellingen, truukjes, apps of drivers nodig om een keyboard aan de praat te krijgen?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Bij mij doet ie het gewoon meteen zonder verdere aanpassingen. Misschien dat er dan verschillende varianten van deze keyboards zijn. Werkt een muis wel op je tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelet!! op de site van qware heb ik de oude versie van de QW TB-1007, android 2.3.4, kernel 2.6.36 gedownload. Volgens mij is dit de versie welke uitgeleverd wordt door intertoys. Niet zichtbaar op de site, maar probeer eens http://qware.info/_resour...are_update_pro3_7inch.zip. Bij mij draait de tablet weer als een zonnetje.

groet
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergeet te melden dat het om de pro3 gaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:58:
Ik vergeet te melden dat het om de pro3 gaat!!
Dat was wel duidelijk door de bestandsnaam toch :)

Geheel sceptisch toch maar weer gedownload. Zelfde naam "dus" ik had bit-identieke file verwacht, maar neen dus... Geflashed, reboot... en inderdaad werkt gewoon weer! Bedankt voor de tip!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak

Hak

Er staat nu een nieuwe firmware op de site, maar ik durf deze niet meer te installeren hehe. Helaas is de link van hierboven naar de originele firmware nu ook deze nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hak schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:07:
Er staat nu een nieuwe firmware op de site, maar ik durf deze niet meer te installeren hehe. Helaas is de link van hierboven naar de originele firmware nu ook deze nieuwe.
Deze doet het prima hoor. Maar goed, als je tab nu gewoon werkt en je hebt geen problemen why update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verwijzing naar de firmware van de pro3, staat nu ook op de site.
Wat ik niet snap is de reactie op mijn mail naar Qware

"Geachte heer / mevr,
Helaas is in uw situatie de firmware update mislukt, het enige wat ik u kan adviseren is om met de tabblet terug te gaan naar de winkel.

Gaarne deze omruilen."

Waarom verwijzen ze niet naar de link op de website? nu lijkt het op een verkapte terughaalactie, lever de pro3 in voor een pro2!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:49:
Opgelet!! op de site van qware heb ik de oude versie van de QW TB-1007, android 2.3.4, kernel 2.6.36 gedownload. Volgens mij is dit de versie welke uitgeleverd wordt door intertoys. Niet zichtbaar op de site, maar probeer eens http://qware.info/_resour...are_update_pro3_7inch.zip. Bij mij draait de tablet weer als een zonnetje.

groet
Jan
_/-\o_ Joepie een backup van de originele PC Pro 3 ROM!

Kan ik lekker gaan lopen tweaken op m'n tablet!
Ik ga tzt ook eens proberen de tablet open te krijgen om te kijken of de interne SD kaart misschien een micro-SD kaartje is. Zoja, dan stop ik er een 32GB kaartje in!

Voor de zekerheid dat die knakkers van QWare de file in de downloadlink niet overschrijven met een brakke versie, hier een mirror van de werkende PC Pro 3 ROM:
http://www.megaupload.com/?d=CEZYWB6N
http://www1032.megaupload...are_update_pro3_7inch.zip

[ Voor 22% gewijzigd door Mastermind op 08-12-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben heeeeellllll benieuwd of dat gaat lukken ( 32 GB kaartje plaatsen)
Mastermind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:49:
[...]

_/-\o_ Joepie een backup van de originele PC Pro 3 ROM!

Kan ik lekker gaan lopen tweaken op m'n tablet!
Ik ga tzt ook eens proberen de tablet open te krijgen om te kijken of de interne SD kaart misschien een micro-SD kaartje is. Zoja, dan stop ik er een 32GB kaartje in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04-2024
Ik neem aan dat de orginele rom waar dit forum naar linkt, dezelfde is als op de Qware-site. Of is er ook nog een update te verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de filename en de grootte komen overeen, het betreft dus de "oude versie" zoals is uitgeleverd door intertoys.
Sgtdutch schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:09:
Ik neem aan dat de orginele rom waar dit forum naar linkt, dezelfde is als op de Qware-site. Of is er ook nog een update te verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:15:
de filename en de grootte komen overeen, het betreft dus de "oude versie" zoals is uitgeleverd door intertoys.
Nee hoor. De oude vergaarde het apparaat, deze doet het prima. Filesize is ook niet identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel de vergelijking met de downloadlink die ik hierboven heb geplaatst en de downloadlink die sinds vandaag op de site beschikbaar is.
Brad Pitt schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:17:
[...]

Nee hoor. De oude vergaarde het apparaat, deze doet het prima. Filesize is ook niet identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:34
maar is dit een verbeterde firmware als diegene die je pro3 omzeep hielp of is dit de standaard firmware zoals geleverd vanuit de winkel?
gisteren geflashed nadat ik alles netjes gebackuped had. alleen beetje jammer dat die backup niet op me sd kaartje stond en erna dus ook weg was :)
helaas probleem met opladen niet verholpen. ga er maar mee leren leven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
De directe link (met een werkende ROM) die hier gegeven wordt, staat niet op de Qware site. Op de QWare site zelf staat dus nog een corrupte firmware rom ter download aangeboden.

Een werkende PC Pro 3 ROM voor degenen die hun tablet gebricked hebben met de corrupte ROM van de Qware site:
http://www.megaupload.com/?d=CEZYWB6N (40 seconden wachten voor je de file kunt downloaden...)

[ Voor 50% gewijzigd door Mastermind op 08-12-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mastermind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:24:
De directe link (met een werkende ROM) die hier gegeven wordt, staat niet op de Qware site. Op de QWare site zelf staat dus nog een corrupte firmware rom ter download aangeboden.
De link en site-versies zijn bit-identiek. Beiden gewoon de goede firmware. Net gedownload om te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Brad Pitt schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:25:
[...]

De link en site-versies zijn bit-identiek. Beiden gewoon de goede firmware. Net gedownload om te checken.
Ok dan heb ik niks gezegd. Ben blij dat je speledingetje het weer doet, Brad Pitt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mastermind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:27:
Ok dan heb ik niks gezegd. Ben blij dat je speledingetje het weer doet, Brad Pitt!
Niet meer, meteen zitten rommelen en zie wederom alleen een wit scherm :) Plus hier op de zaak doet de geniale LiveSuit software het ook brak dus zal nu even naar huis moeten om hem weer te flashen. Ideaal :P

[Edit] Met de "nieuwe" firmware doet zelfs het updaten ipv geheel opnieuw beginnen (dus General ipv Format) het nu goed. Blij mee :)

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 08-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 20:59
Misschien doet nu de nieuwste Qware firmware het ook wel goed, maar ik durf het nog niet te proberen.
Ik heb zojuist mijn gebrickte (wit scherm) tablet geruild voor een andere.
Dat had dus uiteindelijk niet gehoeven. Voorlopig wacht ik maar eerst af of het flashen van firmware ook daadwerkelijk iets oplevert.

Hoorde in de winkel wel dat Intertoys alleen nog maar de Pro 3 gaat uitleveren. Dus liefhebbers... even wachten tot volgende week!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOGMAALS

Hoe maak ik een screenshot van mijn antutu benchmarks ?

Zie nergens hiervoor een ico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:48:
Hoe maak ik een screenshot van mijn antutu benchmarks ?
App installen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me alleen af wat er nu veranderd (verbeterd?) is in deze nieuwe firmware voor de Pro 3. Is er ergens een feature lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:18:
Ik vraag me alleen af wat er nu veranderd (verbeterd?) is in deze nieuwe firmware voor de Pro 3. Is er ergens een feature lijst?
Voordat de flash-ellende begon werd de tablet uitgegeven met erop adroid 2.3.4 kernel 2.6.36

Vorige week werd een corrupte file ter beschikking gesteld:
01F1-D1-H1-H01-1358.20111124.img 275.296 kB.

Gisteravond heb ik rechtstreeks van de server een werkende versie gedownload:
97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img 231.008 kB. Dit exemplaar is door Mastermind voor de zekerheid gebackupt op een server. Dit is geen verbeterde versie, maar "de oude"uit de winkel Intertoys.

Nu kan je rechtstreeks van de site downloaden:
97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img 231.008 kB
of dit exemplaar werkt weet ik niet.

Nu wel duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak

Hak

OK we zijn dus nog niets verder behalve dat we nu een werkende firmware hebben waarop we kunnen terugvallen. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Hak schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:25:
OK we zijn dus nog niets verder behalve dat we nu een werkende firmware hebben waarop we kunnen terugvallen. Jammer!
Vwb een custom ROM is dit juist prima, we kunnen altijd terugvallen op de originele stock ROM. Deze .img file ga ik dus heeel goed bewaren :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:04:
Gisteravond heb ik rechtstreeks van de server een werkende versie gedownload:
97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img 231.008 kB. Dit exemplaar is door Mastermind voor de zekerheid gebackupt op een server. Dit is geen verbeterde versie, maar "de oude"uit de winkel Intertoys.

Nu kan je rechtstreeks van de site downloaden:
97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img 231.008 kB
Zijn beiden identiek.
of dit exemplaar werkt weet ik niet.
Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Hak schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:04:
Bij mij doet ie het gewoon meteen zonder verdere aanpassingen. Misschien dat er dan verschillende varianten van deze keyboards zijn. Werkt een muis wel op je tablet?
Ik zou het willen uitproberen, maar ik heb nog geen usb-naar-miniusb plugje. Dat toetsenbord bij die case heeft zelf al een mini-usb, daarom kan ik die wel aansluiten.

Als je een muis aansluit, krijg je dan opeens een muis-cursor? :D

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:42:
Als je een muis aansluit, krijg je dan opeens een muis-cursor? :D
Yup, prikte er een USB Bluetooth dongle in en de muis werkte meteen, cursor op het scherm. Rechter muisknop fungeerde als Back-toets, heel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Kut, dus als dat keyboard niet werkt heb ik waarschijnlijk een defecte usb-poort in mijn tablet. :(

Anyway, zou het werken, dan was het cool als ik ergens om ebay of dx een mini-touchpad-muis kon vinden en een mini usb-hub, om in mijn keyboard-case te bouwen! :P

-edit-

Hmm.. USB werkt wel, krijg debug- en usb icoontje als ik de mini-naar-gewone usb aan mijn computer aansluit. Had ik nog niet eerder gedaan. :P

[ Voor 70% gewijzigd door Sando op 08-12-2011 20:57 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Zo vandaag mijn SD kaart 16 GB gekregen .... nu wil ik dat hij de meeste Apps hierop opslaat etcetera. Dit is bij mijn SGS wel het geval want dan plaats hij de map external SD in de map:

/mnt/sdcard/extern_sd

Echter bij de TAB heb ik 2 mappen:

/mnt/sdcard
en
/mnt/external_sd

Nu heb ik onder instellingen voor opslag drie dingen staan:

SD-kaart
totale ruimte; 14,89 GB

Beschikbare ruimte: 14,89 GB

(trouwens wat is Scan TF card ???

Internal flash storage:

Available space 740 mb
Total Space: 2,15 GB

Interne opslag:
beschikbare ruimte
788MB

Als ik nu apps verplaats met de functie naar sd kaart dan gaat hij naar het gedeelte interne opslag.

Al haal ik mijn 16 GB kaart eruit ik kan gewoon door met spelen etc. Bij mij telefoon ontkoppeld hij echt?

Hoe krijg ik het voor mekaar dat hij op mijn 16 GB kaart gaat opslaan! Ben echt ten einde raad want met mijn telefoon ging het zo makkelijk alleen hier niet.

Graag advies!

(oja als ik hem erin zet of uit geeft hij alleen aan external device in / out.

iemand die mij helpen kan? 22:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Vreemde gang van zaken hoor. Iets weg zetten als een update terwijl het gewoon de standaard rom is.
Natuulijk mooi voor de mensen met een bricked tablet. Ik zie graag een echte update. Wifi problemen en spontane reboots mogen nu wel eens opgelost worden.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nowa schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:16:
Vreemde gang van zaken hoor. Iets weg zetten als een update terwijl het gewoon de standaard rom is.
Natuulijk mooi voor de mensen met een bricked tablet. Ik zie graag een echte update. Wifi problemen en spontane reboots mogen nu wel eens opgelost worden.
Ja de reboots zijn iritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duppienl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 22:27
Weet iemand nog toevallig een Intertoys die nog wel een Pro3 heeft?
Die van mij is defect (aan/uit knop) en bij mijn Intertoys hebben ze de Pro3 niet.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
duppienl schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:36:
Weet iemand nog toevallig een Intertoys die nog wel een Pro3 heeft?
Die van mij is defect (aan/uit knop) en bij mijn Intertoys hebben ze de Pro3 niet.
Alvast bedankt
Purmerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb even een palet aan usb-kabeltjes besteld op ebay. Over een week of twee kan ik wat meer usb-spul uitproberen. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijgen binnenkort alle Intertoys filialen weer Pro3 binnen. De Pro3 van mijn dochtertje heeft een gele streep van boven naar beneden over het scherm en toen ik hem wilde ruilen bleken er nergens meer Pro3's beschikbaar. Ik heb het Intertoys hoofdkantoor gemaild en die schreven me terug dat als filialen nu de tablets bestellen dat ze weer Pro3's geleverd krijgen. Ik kan de mijne in ieder geval gaan ruilen in Brunssum en daar hebben ze er nog meer op voorraad op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nowa schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:16:
Zie met CPU Spy en andere programma's anders geheel andere Linux versies in deze firmware staan. Hoe is men er zo zeker van dat dit dezelfde versie is als origineel er op stond dan? Fileversies zijn nu nieuwer dan toen.

Kan er ook naast zitten hoor, heb geen originele tablet hier liggen. Het ding lijkt echter ook gewoon beter te lopen dan met de originele firmware en kan Wifi uit- en aanzetten zo veel ik maar wil zonder reboots. Zal wel een placebo zijn vanwege de blijdschap dat ie het weer doet of zo, kan ook hoor :P

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 08-12-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:06
nou de mijne had ook last van spontane reboots en "pagina terug" acties, en met de nieuwe fw niet meer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
RonaldMcDonald schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:23:
nou de mijne had ook last van spontane reboots en "pagina terug" acties, en met de nieuwe fw niet meer. _/-\o_
Ok, dus de ROM bevat toch enige verbeteringen? Zou zomaar kunnen gezien er geen manier is het te vergelijken met de standaard ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb maar lekker een ipodtouch gekocht heb het wel gehad met die pro3 nergens meer te krijgen. geen duidelijkheid over. nou ik ben mega tevreden met mijn ipod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Niemand de oplossing voor mijn probleem met mij sdhc kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOGMAALS

DE PRO 3 VOLOP bij filiaal Den Haag Spuistraat zoals gisteren gemeld, in glazen vitrine bij kassa, waar ook nog aantal pro 2's ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:01:
Niemand de oplossing voor mijn probleem met mij sdhc kaart?
Er is een progje "app 2 sd", misschien dat dat helpt ?

Zie dat jij ook 2g intern geheugen hebt, ik ook, maar volgens doos zou dat toch 4G zij ?n ?

Anyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duppienl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 22:27
Daar hebben ze vandaag naar toe gebeld maar ze zeiden dat ze niets meer hadden.
Ik had je bericht al gelezen op het forum en de verkoper getipt.
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:05:
NOGMAALS

DE PRO 3 VOLOP bij filiaal Den Haag Spuistraat zoals gisteren gemeld, in glazen vitrine bij kassa, waar ook nog aantal pro 2's ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:13:
[...]

Er is een progje "app 2 sd", misschien dat dat helpt ?

Zie dat jij ook 2g intern geheugen hebt, ik ook, maar volgens doos zou dat toch 4G zij ?n ?

Anyone
Nope hij verwijderd mijn icoontjes uit mijn lijst maar weigert naar de 16 GB kaart te gaan! komt het omdat ik een sdhc kaart heb ipv sd?

en idd maar 2gb is voor het besturingsprogramma!

[ Voor 10% gewijzigd door Mouse_NL op 08-12-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
RonaldMcDonald schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:23:
Hoe lang heb je dit al kunnen testen? Als andere mensen dit ook kunnen bevestigen is het het flashen wel waard..

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Oja wat ik denk goed te missen is een behoorlijke music player!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Mastermind schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:17:
Er zit 2150MB internal flash (interne SD) + 512MB RAM + 1118MB ROM in dat maakt samen zo'n 3800MB en dat is dan 4.000.000.000 bytes en dat noemen ze dan 4GB...

Bestel via bijv. www.dataio.nl gewoon een 8GB class 4 microSD kaartje er bij, kost maar 8 euro ofzo. (In de winkel véél duurder dus echt online bestellen!)
En dit is dus mijn frustratie alle apps draaien vanaf de 2150MB internal flash (interne SD) .... bij mijn sgs is deze op z'n minst 6 GB.

Ik dacht ik koop een kaart van 16 GB zodat de apps vandaar draaien maar dat klopt dus niet!

op de 16 GB kan ik dus alleen muziek en video's en andere foto's plaatsen ? Dit is op mijn SGS anders ant mijn routeplanner is keurig naar de 16 GB kaart verhuisd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdwarfx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 15:24
Er staan firmware op de Qware website... wie durft? :)

http://www.qware.nl/qware_tablets.php

hmmm als ik de firmware voor mijn Pro2 download dan zie ik dat het build nummer 1174 is en die van mij heeft 1190.... ik wacht nog wel ff met updaten

[ Voor 44% gewijzigd door xdwarfx op 09-12-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Nowa schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:46:
[...]

Hoe lang heb je dit al kunnen testen? Als andere mensen dit ook kunnen bevestigen is het het flashen wel waard..
Nou ik had er vrij regelmatig last van en nu al 1.5 dag niet, dus ik denk dat het het wel waard is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-07 20:03
Heb gisteren nog een Qware tablet PC Pro 3 kunnen bemachtigen bij Intertoys.

Twijfel nu of ik die firmware moet toepassen of niet. Ben niet vreselijk ervaren met dit soort dingen.

Loop nu tegen 2 dingen aan:
- Wifi valt steeds weg (Netwerkmelding staat uit)
- Onverwacht uitgaan en opnieuw opstarten

Iemand advies voor een voorzichtige gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Selecteer bij Instellingen --> Draadloos en netwerken --> WiFi --> Geavanceerd --> Slaapbeleid even 'Nooit'.
De reboots liggen aan brakke firmware, je zou de firmware upgrade van de Qware site eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04-2024
Mouse_NL schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:01:
[...]
En dit is dus mijn frustratie alle apps draaien vanaf de 2150MB internal flash (interne SD) .... bij mijn sgs is deze op z'n minst 6 GB.

Ik dacht ik koop een kaart van 16 GB zodat de apps vandaar draaien maar dat klopt dus niet!
....
Mouse, ik denk dat iedereen dit heeft. Vanuit de huidige firmware geen ondersteuning voor meer dan 1 sd opslag. Via filemanager kun je wel e.e.a overzetten, maar niet automatisch via de instellingen. SD of SDHC mag het verschil niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de nieuwe geflasht, moet zeggen dat ik tevreden ben! wifi is nog niet uitgevallen, waar ik daar voorheen wel problemen mee had.

de image lijkt iets nieuwer en iets soepeler te lopen, ik gebruik launcherpro en een lcd density van 120, works like a charm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caramel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-07 20:03
@petervanakelyen:
Bedankt, Wifi nu continu aktief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist ook de MOMO9 firmware geprobeerd, ook deze werkt prima voorlopig. ik ben voor de rest niet thuis in het ontwikkelen van roms of iets dergelijks maar ben wel bereid te testen! zeker nu we onze tab gewoon weer terug kunnen flashen. heb ook de ICS-rom voor de ainol geprobeerd, jammer dat het touchscreen en mn muis het niet deden. is het mogelijk om deze drivers hiervoor op een andere manier in de rom te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Misschien een verkeerde vraag hier, maar deze tablet van 90 euro is zoveel sneller dan mijn oude (lees:ouuude) P4 laptop die nu op Lubuntu draait, is er een linux distro die de laptop net zo relaxed maakt, filmpje kijken, beetje browsen? Ennnn waarbij je geen raketgeleerde hoeft te zijn om eea aan de praat te krijgen en te configureren?

Ik kijk graag een filmpje tijdens het afwassen maar die tablet komt niet boven de 0,001 decibel als er omgevingsgeluid is (bij wijze van spreken).
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:25:
heb de nieuwe geflasht, moet zeggen dat ik tevreden ben! wifi is nog niet uitgevallen, waar ik daar voorheen wel problemen mee had.
En na het flashen, heb je dan je apps/instellingen/launcher nog zoals daarvoor, of is alles weg?
de image lijkt iets nieuwer en iets soepeler te lopen, ik gebruik launcherpro en een lcd density van 120, works like a charm!
Waarmee edit je /system/build.prop? Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Uiteindelijk maar echo "blah=140 >> build.prop" gedaan maar nu wil ik er 120 van maken. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na het flashen is alles weg.

ik gebruik root explorer om mijn build.prop aan te passen. je gaat naar de juiste map, zorgt dat je root acces hebt en longpress build.prop. dan kies je open in text editor en kan je onderaan de regel toevoegen:

ro.sf.lcd_density=120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Of je gebruikt er een app voor, hoef je verder nog minder te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Sando schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:38:
Misschien een verkeerde vraag hier, maar deze tablet van 90 euro is zoveel sneller dan mijn oude (lees:ouuude) P4 laptop die nu op Lubuntu draait, is er een linux distro die de laptop net zo relaxed maakt, filmpje kijken, beetje browsen? Ennnn waarbij je geen raketgeleerde hoeft te zijn om eea aan de praat te krijgen en te configureren?
Je hebt tegenwoord ook Android voor x86. :) http://www.android-x86.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond na het werk nogmaals de MOMO9 firmware flashen, deze schijnt wel 1,2Ghz te draaien. hopelijk is deze stabiel en doen alle functies het gewoon.

anderen nog bruikbare firmwares gevonden?

lijst van firmwares die ik geprobeerd heb:

Qware stock: draait prima, geen last meer van reboots en wifi-problemen
Novo7 advanced: rom draaide wel maar touchscreen werkte niet
MOMO9: werkt zonder problemen

als jullie nog andere firmware hebben geprobeerd, laat het me weten dan voeg ik het toe aan de lijst.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:03:
als jullie nog andere firmware hebben geprobeerd, laat het me weten dan voeg ik het toe aan de lijst.
De "nieuwe" van Qware ook al geprobeerd dan? Draait Momo beter dan de stock firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draai nu de nieuwste van qware, maar ga vanavond proberen of ik met Momo de cpu wel naar 1,2Ghz kan duwen omdat ik meerdere forums lees dat de momo tablet wel werkelijk op 1,2Ghz draait. volgens mij is de cpu snelheid die wij er nu uitkrijgen, die 1ghz, ook de schuld van de firmware en niet van de tab. we zullen vanavond zien. zodra ik meer weet horen jullie het!

heeft iemand de link naar de aldi-firmware voor mij?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Hier heb je een linkje naar de Aldi firmware. Hier is de LiveSuite. Kan jij even een linkje geven naar de Momo9 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:25:
Hier heb je een linkje naar de Aldi firmware. Hier is de LiveSuite. Kan jij even een linkje geven naar de Momo9 firmware?
zodra ik thuis ben krijg je em van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
Bij de intertoys in Mierlo (Nabij Helmond) hebben ze nog genoeg Pro 3 te koop !!
Vraag wel specifiek naar dit model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HOE ZIT HET NU EIGENLIJK MET HET GEHEUGEN ?

Nl. Antutu zegt

total memory 1213,2 mb

ram size 316,1 (doos zegt 512)

sd card total 2203,1 (ook al heb er nog geen sd card in gedaan)

doos zegt 4Gb (naar ik aanneem NAND?)

Bij iemand anders zag ik zelfde gegevens.

IS HET GEHEUGEN NA DE FIRMWAREUPDATE OOK GROTER ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petrikanus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09-2024
Alles leuk en aardig jongens, maar wat gaan we nou doen?
Updaten? Of toch nog maar even wachten?
En welke update dan?
En hoe moet dat dan?
Is er een topper die hier iets over wil zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Als je een Pro 3 hebt, gewoon de firmware van de website halen en de instructies volgen die op het losse flyertje staan dat in je boekje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:46:
HOE ZIT HET NU EIGENLIJK MET HET GEHEUGEN ?
Is allemaal reeds besproken. Plus caps = no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

momo9 firmware

hier vind je de momo9 firmware. ik ben inmiddels weer terug bij de qware firmware omdat ik problemen had met mn wifi. kreeg wel verbinding maar hij gooide em er telkens uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:45:
momo9 firmware

hier vind je de momo9 firmware. ik ben inmiddels weer terug bij de qware firmware omdat ik problemen had met mn wifi. kreeg wel verbinding maar hij gooide em er telkens uit,
Maar belangrijker natuurlijk..... Wat deed je cpu met de momo?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48
Heb helaas niet kunnen achterhalen hoe jullie de 7 inch geroot hebben gekregen? Iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Donkoking schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:23:
Heb helaas niet kunnen achterhalen hoe jullie de 7 inch geroot hebben gekregen? Iemand een link?
Ding is stock geroot ;) (beetje opletten had je dat al doorgehad)

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 10-12-2011 10:25 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:48
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:24:
[...]

Ding is stock geroot ;) (beetje opletten had je dat al doorgehad)
Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:20:
[...]
Maar belangrijker natuurlijk..... Wat deed je cpu met de momo?
Aan de andere kant: lekker boeien. Accu gaat nóg minder lang mee op 1200MHz en het verschil in de praktijk zal echt wel te verwaarlozen zijn. Het is niet dat het dan een übersmooth alles-aankunnend apparaat wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:53:
Als je een Pro 3 hebt, gewoon de firmware van de website halen en de instructies volgen die op het losse flyertje staan dat in je boekje zit.
Dat is dus mijn probleem ik kan dus die beschrijving noet goed volgen wanneer je de tablet op de pc moet aansluiten ... ik belde ze en dan kom je er niet uit met hun heeft iemand een stapsgewijze bescrhijving voor mij ik ben bang dat ik het anders verknal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mouse_NL schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:03:
heeft iemand een stapsgewijze bescrhijving voor mij ik ben bang dat ik het anders verknal!
Is (ook) in dit topic al besproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Mouse_NL schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:03:
[...]

Dat is dus mijn probleem ik kan dus die beschrijving noet goed volgen wanneer je de tablet op de pc moet aansluiten ... ik belde ze en dan kom je er niet uit met hun heeft iemand een stapsgewijze bescrhijving voor mij ik ben bang dat ik het anders verknal!
Omdat de zon schijnt, maar ff mijn post met instructies voor je opgezocht ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37253912

Let niet op de waarschuwingen, die waren bedoeld voor de brakke firmware

[ Voor 6% gewijzigd door Gusev op 10-12-2011 12:28 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.