Hallo allemaal zoals vele van jullie heb ik dus ook de firmware update gedaan met als resultaat het inmidels bekende witte scherm met hier een daar een lijntje kleur.(Qware pro 3)
Ik heb daarom vanmorgen het 0900 nummer gebeld zoals op de website van qware staat, je krijgt hier na een paar seconden al een telefoonnummer te horen voor tablet support 020- 204 01 02 (niet bereikbaar met een GSM overiggens ???) maar goed ik kreeg daar een uiterst vriendelijke meneer te spreken, ik heb hem gewoon verteld wat ik gedaan heb, zijn reactie was "dat heb ik de laatste paar dagen vaker gehoord"
Ik heb van hem een nummer gekregen en kon hem omruilen bij de intertoys.
Dat voor wat betreft de eerste helft van het probleem.
Maar dan ga je een rondje bellen en kom je als snel tot de conclusie dat ze de qware pro 3 nergens op vooraad hebben.
Volgens intertoys nederland heeft de pro3 het zelfde bestelnr als de pro2, er is een keer een partij pro3 uitgeleverd en nu zijn ze eerst de pro2 op aan het maken.
Maar er was ook goed nieuws, de pro2 is inmidels op in hun centraal magazijn en dat betekend dat alle winkeliers die hem vanaf vandaag zouden bestellen de pro 3 uitgeleverd krijgen.
Ik heb er voor gekozen om toch nog even verder te bellen en heb er nog 1 gevonden, ik kan hem morgen gaan ruilen...
Zal er eentje blij zijn hier thuis (die had hem namelijk van de sint gekregen)
Dus doe er je ding mee.
Intertoys Budel hoef je niet te bellen, die meneer wou eigenlijk alleen maar verkopen en had service niet zo hoog in het vaandel staan.
Ik moest maar terug gaan waar ik hem gekocht had en als die hem niet op vooraad hadden dan had ik pech hij vond het belangrijker dat hij er zelf 1 meer kon veropen.
(volgens intertoys nederland kon ik hem overal omruilen)
[
Voor 11% gewijzigd door
heelderpeel op 06-12-2011 19:42
]