Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:37
^ Haha same here. Daarna heb ik maar de Aino firmware geflashed, maar daar kan ik helemaal niks mee :P . Touchscreen werkt niet, waardoor ik dus de tablet niet kan uitschakelen :D . Ik vind t wel leuk eigenlijk lol, maar me vrouwtje minder, want het was een cadeautje :P.

Toch leuk om te blijven volhouden dat aaaaaalles goed komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Gusev schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:34:
Ik vind t wel leuk eigenlijk lol, maar me vrouwtje minder, want het was een cadeautje :P.
:) Als 'ie weer gaat werken is het wel kicken ja. Doet me denken aan de eerste flashes met m'n HTC Magic ruim twee jaar geleden. Zweeeeten. Maar dat ging gewoon altijd (nou ja, meestal) goed. Op de S2 ook. Dit is brak.
Toch leuk om te blijven volhouden dat aaaaaalles goed komt 8)
Het komt allemaal sowieso goed zodra ik hier de Prime uitpak en deze kan disposen ;)

[Edit] Het vage is: als je nu gewoon de oplaad-kabel aansluit krijg je niet eens dat batterij-ding te zien maar meteen een wit scherm. Dus niet alleen de "Rom" is f*cked, maar gewoon álles. Wellicht dat het met een andere upload weer goed komt. Degene die er nu op staat zal inderdaad niet helemaal bien zijn :P

[ Voor 21% gewijzigd door Brad Pitt op 03-12-2011 13:40 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Heb je toevallig een idee hoe ik de tablet compleet kan uitschakelen zonder het touchscreen te gebruiken :P ?

Lol, Prime FTW! Ach, anders van de week terug naar de Intertoys, en 9 tientjes bij mijn budget voor een W8 tablet stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:45:
Heb je toevallig een idee hoe ik de tablet compleet kan uitschakelen zonder het touchscreen te gebruiken :P ?
Heel lang op power drukken is toch gewoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veraldur
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Had hem ook geflasht. Precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Chips :D haha ik dacht altijd dat je vervolgens Uitschakelen moest kiezen, en me touchscreen werkt uiteraard niet :P.

Ik ga de Momo9 firmware proberen, heb ik weer ff wat te doen :) . Misschien werkt het touchscreen daar wel..

edit:

Hier een lijstje van tablets met soortgelijke hardware:

Teclast 76
Teclast P76Ti
Ainol Novo7 Advanced
Onda Vi20W
Bmorn V11

WoPad A7 (upcoming)
Onda Vi20W deluxe (the original Vi20W is RK2918-based)
Onda Vi30W deluxe
Onda Vx610w
Ployer MOMO9
Sanei N70

Het is overduidelijk dat de firmware file zoals aangeboden door Qware zo brak is als maar kan. M.a.w. niet meer updaten mensen.

[ Voor 47% gewijzigd door Gusev op 03-12-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Even een nieuw post anders wordt het wel heel onduidelijk, maar degene die een wit scherm hebben, even de flash procedure opnieuw doorlopen, maar nu de Aldi Minipad firmware inlezen :) .

Ik heb nu een Qware Pro 3 wannabe Aldi Minipad :P . Zie Aldi Minipad topic voor de file.

edit: Pfff, die Aldi rom is wel brak zeg...ik leg t ding ff een hoek, genoeg geweest voor nu :+

[ Voor 15% gewijzigd door Gusev op 03-12-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:12:
edit: Pfff, die Aldi rom is wel brak zeg...ik leg t ding ff een hoek, genoeg geweest voor nu :+
Oh lekker weer. Dacht iet positiefs te lezen, uiteraard niet dus :)

Ook echt wel ongelooflijk irritant dat er niet gewoon een stock firmware file op die site staat. Ik bedoel, die honderdveertig megabyte, who cares. Hadden we in ieder geval terug kunnen flashen naar dié staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Idd. Ff mailtje eruit gooien dat ik die graag wil. Als meerdere mensen dat nou doen, misschien krijgen we die dan, net zoals de Aldi tablet gebruikers. Wat dat betreft betere service door Aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mail gestuurd. Net thuis even op een geheel andere PC weer geprobeerd (met een "verse" USB-driver). Helaas same thing. Wit scherm als 'ie klaar is. Ligt dus ook niet persé aan de computer, het OS of de driver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Brad Pitt schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:58:
Mail gestuurd. Net thuis even op een geheel andere PC weer geprobeerd (met een "verse" USB-driver). Helaas same thing. Wit scherm als 'ie klaar is. Ligt dus ook niet persé aan de computer, het OS of de driver :P
Nee ik geloof dat het toch al duidelijk was dat de update brak was , nogal "lef" dat je het blijft proberen :D

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:01:
Nee ik geloof dat het toch al duidelijk was dat de update brak was , nogal "lef" dat je het blijft proberen :D
De (ook al brakke) USB-driver installatie was hier op de zaak-PC nogal een hel hoor. Met tools en een hoop gek*t dat aan de praat gekregen. Zo vreemd is het niet dat op computer-X iets niet goed werkt qua (USB-) drivers en op computer-Y feilloos. Zie bijv. het ook zo geniale programma Kies voor de Samsung S2. Same shit.

Mja, en lef (of ezel, wat er eerst stond hè... ;) ), ding doet het toch niet meer, dus who cares toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 17:42
Gusev schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:47:
Chips :D haha ik dacht altijd dat je vervolgens Uitschakelen moest kiezen, en me touchscreen werkt uiteraard niet :P.

Ik ga de Momo9 firmware proberen, heb ik weer ff wat te doen :) . Misschien werkt het touchscreen daar wel..

edit:

Hier een lijstje van tablets met soortgelijke hardware:

Teclast 76
Teclast P76Ti
Ainol Novo7 Advanced
Onda Vi20W
Bmorn V11

WoPad A7 (upcoming)
Onda Vi20W deluxe (the original Vi20W is RK2918-based)
Onda Vi30W deluxe
Onda Vx610w
Ployer MOMO9
Sanei N70

Het is overduidelijk dat de firmware file zoals aangeboden door Qware zo brak is als maar kan. M.a.w. niet meer updaten mensen.
WoPad is erg lekker helemaal de nieuwe :), heb hem in bestelling staan voor 100euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
@BradPitt: ik neem toch gedeeltelijk mijn stelling over de Aldi rom terug. Die rom werkt serieus waar soepeler dan de stock rom van de Qware!!! Alles reageert wat soepeler, het touchscreen reageert naar mijn idee zelfs beter.

Wel even een nieuwe thema eroverheen gooien, want die theme van de Aldi is spuuglelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:25:
@BradPitt: ik neem toch gedeeltelijk mijn stelling over de Aldi rom terug. Die rom werkt serieus waar soepeler dan de stock rom van de Qware!!! Alles reageert wat soepeler, het touchscreen reageert naar mijn idee zelfs beter.
Fijne timing. Krijg straks bezoek en moet nú schappies doen. Nou ja, wegwerken die lui en flashen! :) (thx btw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Lol, heb ook een kleine neefje over de vloer, maar heb m net nog ff een keer opnieuw geflashed, en ff rustig de tijd genomen. Je zult echt verbaasd staan. De Pro 3 gaat straks een geweldige tablet worden als we een nog betere ROM kunnen bakken!

Edit: Zo te zien geen root rechten helaas...

Edit2: En de accelerometer doet t ook niet :)

[ Voor 15% gewijzigd door Gusev op 03-12-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Meh, ik pas voor de update van de Pro 3. :+ Iemand de Pro 2 update al geprobeerd? Die moet wel erg slecht zijn om onder te doen voor de originele ROM.

Ik hoop dat er binnenkort eens CyanogenMod op de Pro 3 kan.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk, dank je. Ik had de su van terminal emulator nog helemaal niet geprobeerd, alleen die van terminal ide (die dus niet werkt). Terminal emulator vind ik wat minimal, maar de combi terminal ide en hackers keyboard is echt bijna een normale command line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren mijn 10" pro 2 teruggebracht en voor die 200 euri en bij de phonehouse de 8" archos 80 G9 ( aanbieding) gekocht. Nu android 3.2 honeycom, gps extra en een goed werkend tablet. Beste keus die ik dit jaar gemaakt heb.
Sterkte met die prut tablets van intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpkloosterman
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:57:
Heb gisteren mijn 10" pro 2 teruggebracht en voor die 200 euri en bij de phonehouse de 8" archos 80 G9 ( aanbieding) gekocht. Nu android 3.2 honeycom, gps extra en een goed werkend tablet. Beste keus die ik dit jaar gemaakt heb.
Sterkte met die prut tablets van intertoys.
Ik had na twee dagen mijn Archos terug moeten brengen omdat die in een loop bleef hangen. Verder erg slechte service, waardoor ik Archos niet meer hoef. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdwarfx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 15:24
@Defiance; en bedankt voor het 'onbegrip' voor eenieder die deze gekocht heeft... ik heb de Pro2 gekocht omdat ik het een leuke aanbieding vondt bij de Intertoys. Ook was de Pro3 niet meer beschikbaar in mijn regio via de Intertoys en online bestellen hoefde voor mij niet want ik stond toch al in de speelgoedwinkel.

Ik had nog geen tabled en ook geen ervaring met Android. Een complete beginner dus op dit gebied en ik moet zeggen dat hij mij best wel bevalt. Wat internetten, mailen, wat Wordfreud en youtube kijken tot nu toe geen probleem. Ach en boeien dat hij geen heel lange accuduur (tot nu toe gemiddeld zo'n 3 uur) heeft en soms van die 'druppels' vertoont op het scherm. Ik zit er echt niet mee voor dat geld. Eerst maar eens een paar weken spelen met dit ding en dan een stapje verder in de tablet wereld als het mij goed blijft bevallen.

Als tweaker ben ik wel benieuwd naar de nieuwe firmware zodra die goed beschikbaar komt. Nu is hij zoals eerder beschreven niet correct te unzippen en laat staan te installeren. Ik heb ook inmiddels een mail gestuurd naar Qware. Ik hoop op een snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:25:
Er op gezet maar geheel not impressed. De Qware firmware liep (bij mij dan) echt veel beter. Plus is het natuurlijk uitermate waardeloos dat de portrait-stand door vrijwel alle apps niet meer wordt "gezien" zodat je het ding altijd op zijn kant moet gebruiken met de vertekeningen die je daarbij meteen krijgt. Okay, hij doet het weer, maar het plezier om er mee te werken is op deze manier nul dus ik hoop op een andere Qware firmware soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:42:
[...]

Er op gezet maar geheel not impressed. De Qware firmware liep (bij mij dan) echt veel beter. Plus is het natuurlijk uitermate waardeloos dat de portrait-stand door vrijwel alle apps niet meer wordt "gezien" zodat je het ding altijd op zijn kant moet gebruiken met de vertekeningen die je daarbij meteen krijgt. Okay, hij doet het weer, maar het plezier om er mee te werken is op deze manier nul dus ik hoop op een andere Qware firmware soon.
True, duidelijk een tijdelijke oplossing. Het "schijnt" dat de tablet die wij hebben het meest lijkt op de Bmorn V11 (werd mij verteld in het Minipad topic). M.a.w. een ICS ROM die officieel voor de Bmorn uitgebracht gaat worden lijkt ook een leuke (tijdelijke) oplossing.

Heb niet echt heel veel vertrouwen meer in Qware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slybas
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

Hak schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:39:
Ik heb een keyboard case via Ebay besteld, voor 10 eurootjes leek het me wel een mooie deal. Deze heeft ook meteen mini usb, dus geen verloopstekkertjes nodig.

http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OU:US:1123
Dank je wel Hak, ik heb deze ook besteld en bevalt zeer goed voor die 10 euro :) Cheap Transformer :P

http://www.regroup.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@slybas,ik heb dit hoesje ook besteld (totaal 3 stuks) maar ze zijn onderschept door de douane, ik moest eerst papieren invullen van de kosten enz. nu na ongeveer een week geleden de gevraagde info opgestuurd maar nog niks ontvangen. Mijn vraag is of dit bij jou ook zo is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Bij mij zat ie gewoon in een bubbeltjesenvelop die in de brievenbus paste en hoefde niets extra te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de PC Pro 3 firmware geprobeerd te updaten. Zelfde drama. Ik heb nu een tablet die een wit scherm laat zien en 1 groen lijntje onderaan.
Die firmware op de qware site is echt prut.
Hoe kom ik nu weer aan een werkende tablet? Heb een wel erg verdrietig zoontje...
Is er een firmware die wel werkt, of heeft iemand een backup die ik kan gebruiken? Weer eens te goed van vertrouwen, dacht dat firmware van de fabrikant wel te vertrouwen was...
:(

Ik heb qware gemaild, en ga morgen na 10.00 uur eens even met ze bellen.

Houd me op de hoogte van reacties! Zal ik ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Het enige wat wij kunnen doen is wachten op Qware, en een betere release van de firmware update.

Tot die tijd zou je eventueel de firmware van de Aldi Minipad kunnen flashen, maar goed dan heb je geen werkende accelerometer etc.

Er zijn al wat mailtjes richting Qware gestuurd, dus neem aan dat ze dit serieus gaan oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

∧Is er een manier om firmware van de ene naar de andere tablet te kopieren? Ik heb namelijk nog een werkend exemplaar in huis, van mijn dochter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Bij deze tablet (vooralsnog) niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:01:
Hoe kom ik nu weer aan een werkende tablet? Heb een wel erg verdrietig zoontje...
Wat sneu voor je zoontje zeg! Hij blij gamen met zijn mooie tablet, die prima werkt voor hem, en dan maakt papa hem stuk omdat hij tweaken zo leuk vindt :'(

Ik zou m'n zoontje gewoon een nieuwe kopen als ik dat had gedaan, bijv. de Minipad van de Aldi is qua specs hetzelfde. In ieder geval geen Pro2 want die kan niet eens Angry Birds draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slybas
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 19:07:
@slybas,ik heb dit hoesje ook besteld (totaal 3 stuks) maar ze zijn onderschept door de douane, ik moest eerst papieren invullen van de kosten enz. nu na ongeveer een week geleden de gevraagde info opgestuurd maar nog niks ontvangen. Mijn vraag is of dit bij jou ook zo is gegaan?
Nee gelukig niet, gewoon de 10 dagen aflevertijd. Ik denk dat het verschil is dat ik er maar eentje besteld heb waardoor het in een envelop kon en dat het totaal bedrag beneden de 10 euro is. Waarschijnlijk haalt de douane alleen de grotere verpakkingen eruit of ik heb gewoon mazzel gehad.

Als het voor de verzend kosten niet uit maakt ga ik geen shipments bundelen.

http://www.regroup.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hier hetzelfde probleem; Pro 3 gekocht en in de winkel gaf men mij het advies meteen te updaten. Fout dus; zelfde resultaat: wit scherm en verder niets meer doen. Meteen vanmorgen gebeld. Krijg iemand aan de lijn die niets wist van updaten Pro 3 terwijl het toch echt gewoon op de site staat. Afwachten nu; zij nemen contact op. Ik hoop niet te lang want dit is een grote teleurstelling. Tips/adviezen welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt het USB-verloopkabeltje niet: een van de data-contactjes is niet doorverbonden. Moet je daarmee dan weer naar de Intertoys, en twee weken wachten op een nieuwe? In electronikawinkels zijn zulke kabeltjes peperduur.

Jammer dat de volumeknoppen niet werken als het scherm uit is. Als je muziek luistert moet je eerst het scherm aanzetten en de tablet unlocken om het volume zachter te kunnen zetten.
muziek app-TIP: Jango Radio biedt de hele dag gratis muziek zonder reclame, naar je eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:06
Volgens mij is die Pro3 firmware gewoon corrupt, ik krijg de zip niet eens goed gedownload vanaf de Qware website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 mappen op de homescreen geplaatst maar krijg de naam niet aangepast. Hoe kan je in Launcherpro de naam van een map aanpassen?

Zou de firmware 1.8T van de Novo7 hierop kunnen? Darmee zou een hogere kloksnelheid mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:03:
Ik heb 2 mappen op de homescreen geplaatst maar krijg de naam niet aangepast. Hoe kan je in Launcherpro de naam van een map aanpassen?

Zou de firmware 1.8T van de Novo7 hierop kunnen? Darmee zou een hogere kloksnelheid mogelijk moeten zijn.
Niet doen ;) . Heb 2.0T geflashed, resultaat: niet werkend touchscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
Zag dat iemand op xda vertellen dat hij cm7 rom draait op de qware 2, deze is vergelijk baar met de rover tablet geeft hij aan..
kijk maar es op.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=19391528

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
henkieve schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:18:
Zag dat iemand op xda vertellen dat hij cm7 rom draait op de qware 2, deze is vergelijk baar met de rover tablet geeft hij aan..
kijk maar es op.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=19391528
Zou kunnen, gaat om een Yarvik tablet denk ik, die heeft ook de Telechips die de Qware 2 ook heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Ik zit net even op de qware site te kijken naar die laatste firmware, maar ik kan hem nergens meer downloaden en nu staat er dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pbruine/dump/qware-firmware.jpg

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Mooi :) . Dan hebben ze m van de website afgehaald, want het resulteert toch in een bricked tablet (bij de Pro 3 althans). De Pro 2 firmware kon je niet eens fatsoenlijk downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:04:
^ Mooi :) . Dan hebben ze m van de website afgehaald, want het resulteerd toch in een bricked tablet (bij de Pro 3 althans). De Pro 2 firmware kon je niet eens fatsoenlijk downloaden.
Zou een "wij zijn er mee bezig" mailtje erg kunnen waarderen. Weer van geleerd. No-name = bagger + prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te negatief doen; je moet ze de kans geven het op te lossen maar even een berichtje zou inderdaad prettig zijn. Liefst ook met aangegeven hoe lang een oplossing op zich laat wachten want ik baal als een stekker van m'n nieuw tablet die het niet doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:38:
Niet te negatief doen; je moet ze de kans geven het op te lossen maar even een berichtje zou inderdaad prettig zijn. Liefst ook met aangegeven hoe lang een oplossing op zich laat wachten want ik baal als een stekker van m'n nieuw tablet die het niet doet...
Je koopt een tablet waarvan de opgegeven specs niet kloppen, er wordt een brakke fix uitgebracht die het ding onklaar maakt (heeft werkelijk niémand dat daar even kunnen testen?) en het is raar dat je negatief bent? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-04-2024
Pro 3, out of the box doet het prima. Samen met Chainfire 3D genoeg spellen aan de praat gekregen voor de boys.
If it aint broken don't fix it . 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Sgtdutch schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:02:
Pro 3, out of the box doet het prima. Samen met Chainfire 3D genoeg spellen aan de praat gekregen voor de boys.
Ach, in een productie omgeving oke, maar we zitten hier tenslotte op Tweakers ;)

@bradpitt: de Chinese handelaren adverteren netjes met dat soortgelijke tablets (die dus ook op de Allwinner A10 draaien) op de huidige ROM niet hoger komen dan 1.0Ghz, terwijl de hardware toch daarboven zou kunnen komen.

Dit geeft nog wat hoop dat het echt aan de ROM ligt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sgtdutch schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:02:
Het met een vreemde TIK keihard uitgaan van het apparaat als je Wifi uit/aanzet is geen bug? Het drukken op een icoontje en terug gaan naar het hoofdscherm i.p.v. de app te starten is geen bug? Het drukken op plek X op het scherm maar zien dat plek blijkbaar Y wordt geactiveerd is geen bug?

Dat soort dingen wilde ik graag weg hebben en verwachtte dat de offcieel vrijgegeven firmware-update dat zou doen. Wrong assumption. De firmware die dingen moet fixen zorgt voor een semi-bricked apparaat zonder enige mogelijkheid terug te gaan naar de vorige versie omdat die door de fabrikant niet wordt aanboden. Mega fail dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
OK, Brad, punt. Dat uitgaan na aanzetten WIFI heb ik niet. Sommige drukplekken die raar reageren klopt.
Ik Tweak graag, maar wel met de wetenschap dat ik het weer kan fixen.
Brikken, ook al is het een 99 euro tabletje met extra specs 7, hou ik niet van. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
urk_forever schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:02:
Ik zit net even op de qware site te kijken naar die laatste firmware, maar ik kan hem nergens meer downloaden en nu staat er dit:

[afbeelding]
Firmwarelink staat er nog steeds op hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sgtdutch schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:18:
Ja, hier ook. Bit-identiek nog steeds aan de Versie Brick 1.0 dus progressie @ null d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Bij jou misschien, maar ik krijg het volgende op mijn Qware 7 inch pro 2:

Afbeeldingslocatie: http://www.metalfanblackness.com/2011-12-05-18-04-59.png

Zijn er nog meer mensen die geen root hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door MetalfanBlackness op 05-12-2011 19:35 . Reden: typo's fixed + vraag toegevoegd ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:24:
[...]

Ja, hier ook. Bit-identiek nog steeds aan de Versie Brick 1.0 dus progressie @ null d:)b
Lol was op werk (kon niet checken), dus ging ervan uit dat de screenshots klopte. Maar inderdaad, links zijn gewoon nog aanwezig, en geen changes aan de files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik weet zo snel niet meer wie ik het als eerst hoorde zeggen, maar die Hackers Keyboard is echt ideaal. Je kan zelfs de portraitmode wel aanzetten want de 7" is toch wel groot genoeg. Echt relaxed.

En, LCDDensity op 140 is ook erg relaxed. Verandert deze tab voor bejaarden meer in een hipster tab.

Maar wat dan weer lelijk is, waarom moet die LCDDensity de boel killen en rebooten en heb je dan je density en na een 2e reboot ben je het weer kwijt? De permanente oplossing kost geld?

Dat klinkt echt als een stukje bull-ongein. Dat zal toch gewoon een setting in een bestandje moeten zijn? En zouden we dat niet handmatig kunnen setten ergens aangezien de Pro3 toch geroot is?

Dan hoeven we niet te doen alsof we dat commerciële grapje niet doorhebben.

offtopic:
Ik weet niet zeker of ik het bij het rechte eind heb, maar ook bij vele andere apps valt me op hoe Windows-erig Android is. En dan doel ik op het moeten betalen voor de minste geringste app die je tegen komt. In Windows moet je ook voor elk lelijk stukje software wat je tegen komt betalen. Niet letterlijk, maar wel in die buurt.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:29:
Dat zal toch gewoon een setting in een bestandje moeten zijn? En zouden we dat niet handmatig kunnen setten ergens aangezien de Pro3 toch geroot is?
DPI-waarden staan in build.prop. Deze zou je kunnen aanpassen en kijken of het een reboot overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de DPI-waarde gewoon kunnen aanpassen in build.prop

even rebooten en je scherm ziet er in ieder geval niet meer uit als een telefoon voor senioren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien handig om er bij te vermelden dat de DPI bij mij nog niet in build.prop stond toen ik hier voor het eerst keek. je zal deze lijn dus zelf moeten toevoegen onderaan.

how-to:
ik gebruik zelf root-explorer, maar je kan elke explorer gebruiken. ga naar de map /system en zoek het bestand build.prop
longpress het bestandje en kies voor 'open in text editor'
je gaat nu je build.prop aanpassen. voeg onderaan de volgende regel toe:

ro.sf.lcd_density=140 (of een andere DPI-waarde als je dat wil)

klik op menu, save and exit en reboot je tablet. je zou nu een lcddensity moeten hebben van 140 en veel meer op je scherm kwijtkunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Super! Bedankt voor de uitleg. Echter denk ik niet dat het hier om een DPI-waarde gaat. Bij een hogere waarde kan je meer kwijt op je scherm.

Als je zou zeggen meer dots per inch te hebben terwijl je dat helemaal niet hebt, dan zouden je inches groter worden (en dus alles), een omgedraaid effect.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tdoor mijn DPI-waarde lager in te stellen, kreeg ik meer ruimte op mijn homescreen en werd de statusbalk een stuk minder groot. nu ziet mijn statusbalk er niet uit alsof deze het halve scherm inneemt. zal kijken of ik een screenshot of anders een photo kan maken van mijn pro3

http://tinypic.com/r/o7t5pw/5

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Oh dan ben ik toch in de war. In dat programmaatje is het nl precies andersom.
Ik zoek even een goede terminal emulator om die aanpassingen te doen. Zou leuk zijn als je gewoon nano kan draaien enzo! :D

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
VI werkt in Terminal Emulator. Maar ik gebruik meestal adb om bestanden aan te passen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Hebben jullie die wel root hebben toevallig een andere versie?

Modelnummer

97CU

Android-versie

2.3.3.

Smallbandversie

Onbekend

Kernel-versie

2.6.35.7

Build-nummer

97C3-C1-S3-H01-1190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Jij hebt de Pro 2 die heeft geen root access.
Wij hebben de Pro 3, die heeft out of the box root access.

(ik heb ze allebei. :) )

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

modelnummer: QW TB-1007
androidversie: 2.3.4
smalbandversie: V1.6
kernel-versie: 2.6.36-android inet_dada@inet #58
buildnummer: 97F1_D1_H1_1303.20111027

zie screenshot in vorige post

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Sando schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:49:
Jij hebt de Pro 2 die heeft geen root access.
Wij hebben de Pro 3, die heeft out of the box root access.

(ik heb ze allebei. :) )
Oke, ik zal vorige keer heel de thread doorlezen, maar ik dacht dat ik wel safe zat in een thread met de naam "[Intertoys] Qware 7 inch Pro2 tablet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er in de Pro 3 een mogelijkheid de kleur aan te passen? Ik heb een nieuwe maar volgens mij werkt het scherm niet goed. Foute kleuren dus. Aan te passen of terugbrengen (zou de tweede al zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:34:
Is er in de Pro 3 een mogelijkheid de kleur aan te passen? Ik heb een nieuwe maar volgens mij werkt het scherm niet goed. Foute kleuren dus. Aan te passen of terugbrengen (zou de tweede al zijn)?
Je kijkt er wel récht op hè? Elke afwijking van meer dan een paar graden verziekt het beeld nogal natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik weet hoe het werkt maar deze is echt niet goed.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ik heb mijn pro 2 nu geroot d.m.v. adb daarna de su geupdate en hij lijkt goed te werken.

Instructies voor windows 7:
  1. Om de driver en adb te downloaden heb je de android sdk nodig. Pak deze uit/installeer deze ergens op je hd
  2. Open van de sdk het programma "SDK Manager.exe" vink onder extra's de google usb driver package aan en laat deze downloaden
  3. Sluit nu de Pro 2 aan via usb en schakel USB opslag in. Ga naar "Devices and Printers", als het goed is zie je daar een device TCC8900.
  4. Ga naar de properties (2x 2e keer via hardware tab)) en dan change settings kies nu "update driver" en kies nu voor "browse" en dan pick from list -> next -> have disk selecteer de directory \extras\google\usb_driver\ en kies daarna voor Android ADB Interface.
Wat ik nu zou doen is eerst de superuser app installeren, daarna tot de reboot deze manual volgen http://android-dls.com/wi...p?title=Magic_Root_Access.
Voor de reboot en na de sync zou ik via de superuser app de su binary laten updaten. Als je het menu opent in de superuser app kun je kiezen om deze te updaten.

ps. Vreemd genoeg moet je voor elke keer als je adb wilt gebruiken stap 3 & 4 opnieuw doen.

[ Voor 75% gewijzigd door MetalfanBlackness op 05-12-2011 22:53 . Reden: Uitgebreider... + comment ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

MetalfanBlackness schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:28:
[...]

Oke, ik zal vorige keer heel de thread doorlezen, maar ik dacht dat ik wel safe zat in een thread met de naam "[Intertoys] Qware 7 inch Pro2 tablet"
Toegegeven een verwarrende titel, maar 'we' (zij die root hebben) hebben idd een andere versie. Volgens mij ben je de eerste die de pro2 heeft geroot hier.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Zou iemand zijn build.prop van de 7inch pro2 kunnen DM-en, volgens mij heb ik deze met vi verknald?
Tevens zou het fijn zijn als iemand kan proberen om ook root te krijgen op de pro2, dan weet ik of mijn methode ook voor andere werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 30-04 12:52
Kan je het ding niet eenvoudig rooten d.m.v. gingerbreak?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Kan ik niet testen, maar als het zo simpel is dat je alleen een apk hoeft te installeren zou dat makkelijker zijn voor de thuisgebruiker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalfanBlackness schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:03:
Kan ik niet testen, maar als het zo simpel is dat je alleen een apk hoeft te installeren zou dat makkelijker zijn voor de thuisgebruiker :).
Ik denk dat de gemiddelde thuisgebruiker helemaal niet moet rooten maar het lekker zo moet laten allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Heb je helemaal gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand vandaag meer iets gehoord over de update voor de Pro 3? Ik in ieder geval niet en de link staat nog gewoon onveranderd op de site; onbegrijpelijk... Overigens is voor mij de balans dat ik er 4 gekocht had; 1 werkte goed maar is vergriept door de foute update (overigens heb ik hem aangesloten op m'n tv via hdmi met een draadloos toetsenbord en muis en werkt ie prima dus het is het echt de Qware software voor het scherm en niet android!), de ander heeft een fout scherm (kleuren niet goed), de laatste 2 werken gelukkig prima en zijn dolenthousiast ontvangen. Morgen eens terug naar de winkel want het moet gewoon goed werken. En als het werkt zijn het machtig mooie dingen (zeker ook met draadloos toetsenbord en muis via hdmi op je tv!). Als het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Sgtdutch schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:18:
[...]

Inderdaad, bij mij staan ze er nu ook weer op. Maar zoals je aan mijn screenshot kan zien was dat gisteren niet het geval.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:42
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog even op het standby-verhaal terugkom:
Ik heb zelf een Pro2-variant, was te laat om het verschil te ontdekken en toen ik dat wel had gedaan en de tablet ongebruikt wilde terugbrengen mocht dat niet van meneer Intertoys.

Ik vind de Pro2 voor mijn gebruik eigen best goed, hij zal wat langzamer zijn dan de Pro3, maar daar merk ik met mijn gebruik (social media, email, internet, wordfeud) niet zo heel veel van denk ik.

Wat ik wel erg storend vind is de batterijduur. Met een volle batterij en continu-verbruik is het denk ik wel acceptabel, maar het standby zetten verspreid over de dag levert een onbruikbare tablet op in de avond. Ik moet dat ding echt helemaal uitzetten wil hij niets meer verbruiken. Als ik hem 5 uur op standby zet met daartussen 30 minuten gebruik, dan moet hij weer aan de oplader.

Ik kan hem wel elke keer helemaal uitzetten, maar dan erger ik me weer aan de lange wachttijd van de opstart + dat al mijn programma’s die ik open had, weer opnieuw moeten worden opgestart.

Nu heb ik wel de instelling aangepast dat hij na 30 minuten standby automatisch uitschakelt, dus als ik binnen die 30 minuten de tablet weer inschakel, start hij redelijk snel op. Dat is een compromis, maar niet om vrolijk van te worden want het gaat nog steeds hard.

Doe ik iets fout of is dit de beperking van de Pro2?

Nu heb ik de PCPro2 te koop staan, maar omdat het apparaat eigenlijk best beviel, vraag ik me af of de Pro3 op zeker beter is op dit gebied. Dan zou ik die eventueel gebruikt kunnen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mikekiwi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:48:
Doe ik iets fout of is dit de beperking van de Pro2?
Check anders via BetterBatteryStats even welke apps/processen bovenaan de accu-grootverbruikers staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
Weet iemand of de Pro3 nog ergens verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Een vraag er staat voor mij totaal onduidelijk een firmware op de site voor de Pro 3 die dus 3 bestanden genereerd het is mij uit de handleiding niet duidelijk of ze met PC bedoelen een laptop / desktop of dat je de gehele firmware vanaf je talblet moet doen.

Ik heb ze gebeld en kreeg daar ook geen goed antwoord kerel had het erover dat ik de firmware op een micro sd kaart moest zetten ... wellicht dat iemand het bestand kan dl-en en een stapsgewijze procedure geven kan.

Ik kom niet verder met het programmatje Livesuit (deze krijg ik niet draaiend onder windows 7)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mouse_NL schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:18:
(deze krijg ik niet draaiend onder windows 7)
Wees daar maar blij mee want je vergaart je tablet hè als je hem "update". Topic wel enigszins gelezen dan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:22:
[...]

Wees daar maar blij mee want je vergaart je tablet hè als je hem "update". Topic wel enigszins gelezen dan!?
Ja maar ik werd er niet wijs uit of het met deze firmware te maken had deze is van 24-11-2011. Als het niet hoeft zet ik hem zo aan en update ik niks.

Ik weet dus nu niet eens hoe je moet beginnen de tablet wel of niet aan je pc aansluiten etc etc. Daaromn dacht ik van ik vraag hier exact wat je moet doen zodat ik dit weet. Maar als jullie zeggne niet doen doe ik het net dan laat ik hem voor nu zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Blijf het bizar vinden dat Qware ondanks de problemen en ongetwijfeld vele klachten die corrupte firmware gewoon weer terugplaatst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Hak schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:36:
Blijf het bizar vinden dat Qware ondanks de problemen en ongetwijfeld vele klachten die corrupte firmware gewoon weer terugplaatst!
Okay dus dit wordt hem niet ik ga zo opstarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na het crashen van de pro3, 2 maal gemaild naar Qware over corrupte firmware, geen reactie, corrupte firmware nog steeds te downloaden, onbegrijpelijk. Heeft iemand een alternatief, en waar zou ik een alternatieve firmware kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ik zou gewoon even bellen met de vraag wat ze aan het doen zijn daar?

Is er ergens een lijst te vinden met fixes die deze update bevat?

[ Voor 33% gewijzigd door Nowa op 06-12-2011 17:43 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Nowa schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:43:
Ik zou gewoon even bellen met de vraag wat ze aan het doen zijn daar?

Is er ergens een lijst te vinden met fixes die deze update bevat?
Nou bellen heeft geen zin vanmiddag aan de telefoon gezeten met een nit wit. Ik doe du upgrade niet tot ik van uit het forum hier een fiat krijg ..... !

Nog een vraag tot welke klasse kan ik hierin een micro SD kaart doen want uit de handleiding kan ik max een 32 GB kaart in doen maar ik wil weten welke klasse of tot welke klasse.

[ Voor 17% gewijzigd door Mouse_NL op 06-12-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heelderpeel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 22:53
Hallo allemaal zoals vele van jullie heb ik dus ook de firmware update gedaan met als resultaat het inmidels bekende witte scherm met hier een daar een lijntje kleur.(Qware pro 3)

Ik heb daarom vanmorgen het 0900 nummer gebeld zoals op de website van qware staat, je krijgt hier na een paar seconden al een telefoonnummer te horen voor tablet support 020- 204 01 02 (niet bereikbaar met een GSM overiggens ???) maar goed ik kreeg daar een uiterst vriendelijke meneer te spreken, ik heb hem gewoon verteld wat ik gedaan heb, zijn reactie was "dat heb ik de laatste paar dagen vaker gehoord"
Ik heb van hem een nummer gekregen en kon hem omruilen bij de intertoys.

Dat voor wat betreft de eerste helft van het probleem.

Maar dan ga je een rondje bellen en kom je als snel tot de conclusie dat ze de qware pro 3 nergens op vooraad hebben.
Volgens intertoys nederland heeft de pro3 het zelfde bestelnr als de pro2, er is een keer een partij pro3 uitgeleverd en nu zijn ze eerst de pro2 op aan het maken.
Maar er was ook goed nieuws, de pro2 is inmidels op in hun centraal magazijn en dat betekend dat alle winkeliers die hem vanaf vandaag zouden bestellen de pro 3 uitgeleverd krijgen.

Ik heb er voor gekozen om toch nog even verder te bellen en heb er nog 1 gevonden, ik kan hem morgen gaan ruilen...

Zal er eentje blij zijn hier thuis (die had hem namelijk van de sint gekregen)

Dus doe er je ding mee.

Intertoys Budel hoef je niet te bellen, die meneer wou eigenlijk alleen maar verkopen en had service niet zo hoog in het vaandel staan.
Ik moest maar terug gaan waar ik hem gekocht had en als die hem niet op vooraad hadden dan had ik pech hij vond het belangrijker dat hij er zelf 1 meer kon veropen.
(volgens intertoys nederland kon ik hem overal omruilen)

[ Voor 11% gewijzigd door heelderpeel op 06-12-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:59
mikekiwi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:48:
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog even op het standby-verhaal terugkom:
Ik heb zelf een Pro2-variant, was te laat om het verschil te ontdekken en toen ik dat wel had gedaan en de tablet ongebruikt wilde terugbrengen mocht dat niet van meneer Intertoys.
...
Nu heb ik de PCPro2 te koop staan, maar omdat het apparaat eigenlijk best beviel, vraag ik me af of de Pro3 op zeker beter is op dit gebied. Dan zou ik die eventueel gebruikt kunnen aanschaffen.
Hallo Mike,

ik had al heel veel van dit forum gelezen voordat ik mijn Pro 3 eindelijk had gevonden, en had dus niet zo'n hoog idee van wat de batterijduur zou doen omdat iedereen erover klaagde.

Maar die batterijduur is echt prima bij mij. 24 uur in standby kost bij mij minder dan 10% batterijgebruik, en dan is het eerder minder dan meer dan 5% (wel Wifi automatisch uitschakelen als scherm uitgaat, maar dat is volgens mij de default). Maar als het scherm wel aanstaat en ik doe er veel mee gaat hij meer dan 4 uur mee, het zijn echt prima prestaties.

Ik weet niet of het nou Pro 2 vs Pro 3 is of dat ik geluk heb gehad met de batterij of dat iedereen behalve ik er allemaal batterijverslindende sh*t op zet, maar de batterij valt bij mij zeker in de plus-kolom van dit apparaat. Ik heb ook pas 1 keer een spontane reset gehad, maar misschien heb ik hem ook niet zoveel gebruikt als anderen hier (het is een cadeau, maar de standby functie heb ik wel veel gebruikt...).

Toch maar eens checken waar die batterij allemaal voor wordt gebruikt zou ik adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ik ben nu een paar uur bezig op de Pro 3 wat ik opmerk is dat als de screen time-out zijn intrede heeft gedaan en ik zet hem weer aan hij mijn wifi helemaal uitzet? Ik heb nu de time-out op 30 minuten staan. Is dit een bekend probleem? want ik kan nergens anders iets instellen?

Ik ben gewend van mijn SGS dat ik gewoon mijn apps kan DL-en ondanks dat mijn scherm uitstaat? Wellicht iets dat ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Mouse_NL schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:58:
Ik ben nu een paar uur bezig op de Pro 3 wat ik opmerk is dat als de screen time-out zijn intrede heeft gedaan en ik zet hem weer aan hij mijn wifi helemaal uitzet? Ik heb nu de time-out op 30 minuten staan. Is dit een bekend probleem? want ik kan nergens anders iets instellen?

Ik ben gewend van mijn SGS dat ik gewoon mijn apps kan DL-en ondanks dat mijn scherm uitstaat? Wellicht iets dat ik over het hoofd heb gezien?
Instellingen|Draadloos en netwerkinstellingen|Wifi-instelling|<menu-knop>|geavanceerd|Wifi-slaapbeleid|Nooit ??

Of nooit indien aangesloten, dat is wat ik gebruik, wel Wifi standaard uit om batterij te sparen, maar als hij aan de lader hangt laat dan Wifi maar aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:42
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:55:
[...]

Check anders via BetterBatteryStats even welke apps/processen bovenaan de accu-grootverbruikers staan.
Dank voor de tip: hij hangt nu aan de lader, zal straks het programma installeren en gaan testen

@sanderbos: dank voor je opmerking, ga het inderdaad testen, jouw ervaring is heel anders dan die van mij, dat is een ding dat zeker is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Het wordt steeds meer een standaard Android forum, maar toch nog even een tip voor mensen die graag goedkoop (maar legaal) aan wat apps willen komen:
https://market.android.co..._promotion&feature=banner
Blijkbaar elke dag weer 10 nieuwe deals voor 10 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verdeurie, ik heb nu Explorer, ES Explorer en nog een, maar allemaal komen ze niet in de root.
ES Explorer heeft daar nog wel expliciete opties voor, maar het lukt me niet er te komen. ConnectBot gebruik ik als terminal emulator, maar nano, joe, vi, vim... ik weet niet hoe ik een bestandje kan editten. :P

De Nokia N900 is toch wel veel cooler. :P Maar goed, dood sinds de deal met Microsoft.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
SanderBos schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:25:
[...]

Instellingen|Draadloos en netwerkinstellingen|Wifi-instelling|<menu-knop>|geavanceerd|Wifi-slaapbeleid|Nooit ??

Of nooit indien aangesloten, dat is wat ik gebruik, wel Wifi standaard uit om batterij te sparen, maar als hij aan de lader hangt laat dan Wifi maar aanstaan.
Je hebt gelijk gelijk ik heb het ook gevonden. Via mijn telefoon. Trouwens k wil nog steeds weten wat jullie ervaringen zijn met SD kaarten want ik wil een 16 GB of 32 GB SDHC klasse 6 of 10 kopen:

1 heeft dit nut (qua snelheid) of kan een klasse 4 ook gewoon
2 accepteert hij sdhc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgtdutch
16 Gb Klasse 4 werkt meer dan goed. Apps die je veel gebruikt zet je desnoods weer in het interne geheugen en die je minder gebruikt terug op de SDHC. 14 euro voor 16 GB klasse 4, meer dan zat en snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Micro SDkaart met daarop de laatste firmwareupgrade is gratis aan te vragen bij onze helpdesk
(0900 – 1113222 € 0,50 per minuut)
of middels Email (support@qware.info)

Gaan we nu massaal SD kaartjes aanvragen? :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:34
Nowa schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:17:
Micro SDkaart met daarop de laatste firmwareupgrade is gratis aan te vragen bij onze helpdesk

hehe dat sowieso. heb ze gister maar es gemaild maar geen response tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa je schreef "Micro SDkaart met daarop de laatste firmwareupgrade is gratis aan te vragen bij onze helpdesk
of middels Email (support@qware.info)"
hoezo onze?, werk je bij Qware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Nowa schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:17:

Pro: Gratis SD kaart
Con: Na gebruik van firmware op gratis SD kaart is je tablet gebricked... ;-)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.