Nickname does not reflect reality
@ Danny heb je ze dan via de webshop besteld of bij de betreffende winkel waar je navraag deed.
Ik heb via de webshop namelijk een pro2 gekregen
Elke widget die ik download en installeer, kan niet inloggen, en ik vind nergens een locatie waar ik mijn twitter gegevens zou moeten invullen.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Bummer, dat is echt crap 256MB RAM. Dan draait Angry Birds niet eens soepel.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:10:
Inderdaad, zie specs van de intertoys site:
• 1 GHz processor, 256 MB RAM
• 2GB geheugen, uitbreidbaar (tot 16 GB) geheugen via MicroSD of USB stick
• 10 inch resistief beeldscherm
Ook nog een oude Android versie, word je ook niet blij van.
De Pro3 bevalt me uitstekend alleen de resolutie is zo laag (800x400), heb liever een tablet met dezelfde specs alleen een 1024x600 scherm.
[ Voor 13% gewijzigd door Mastermind op 14-12-2011 13:05 ]
Ik heb dezelfde problemen met mijn Zyxel NBG-460N. Als ik naar de buren connect (Linksys zonder security) dan werkt het als een zonnetje.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:01:
Hallo allemaal,
Na het hele weekend jullie topic te hebben gelezen, vanmiddag mijn Pro3 opgehaald!!!
Ziet er prachtig uit allemaal...helaas geen draadloos internet. Weet zeker dat ik het gelezen heb maar kan het niet meer terugvinden. Ik heb WIFI aangevinkt en de code ingevoerd. Hij gaat scannen en vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ik ben echt een leek op dit gebied en als ik zie wat er allemaal voorbij komt hier....kan ik nog een hoop van jullie lerenHoop dat jullie mij verder kunnen helpen, want ik moet wel bijblijven met mn app's (daarvoor heb ik em aangeschaft, mijn zoon van 10 weet het bijna beter als ik
) Mag ik op jullie hulp rekenen???
Er staat hiervoor een oplossing op onderstaande link: https://discussions.apple.../2586676?start=0&tstart=0
"Today I found the cause. The NBG460N has a feature "WMM QoS" wich was enabled by default. Apple devices seem not to work smootly with this feature. As I disabled it, everything is working fine."
Het werkt nog steeds niet helemaal lekker dus nog even aanzien. Je zou ook een andere route kunnen overwegen. Zie dit artikel ook over de Zyxel: http://fsxtimes.wordpress...ad-as-moving-map-display/
Verwijderd
is het op de Qware tablet mogelijk om een netwerkschijf te mounten? Hoe doe ik dat het handigst? Heb wel ervaring met Linux, maar niet met Android tablets en apps.
Ik wil het graag simpeler maken voor mijn kids om een film te kijken op de tablet vanaf onze Dune Mediacentre. Ik kan 'm nu wel starten voor ze via ES Explorer, streamen gaat goed via Moboplayer. In Moboplayer zie ik alleen de netwerkschijf niet. Als ie daar zichtbaar zou zijn kunnen ze zelf starten.
Ik denk dat als ik de schijf mount dit wel zou werken.
Graag jullie advies.
Grtz
DaReeZ
-edit: heb mountmanager geinstalleerd, mijn NAS gemount op /mnt/sdcard/nas en stream nu DivX met Moboplayer. Werkt super!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 13:21 . Reden: zelf opgelost ]
Verwijderd
ik heb ze alle 4 zaterdag avond besteld en dinsdag gekregen.henkieve schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:46:
[...]
@ Danny heb je ze dan via de webshop besteld of bij de betreffende winkel waar je navraag deed.
Ik heb via de webshop namelijk een pro2 gekregen
Probeer het anders nog eens en stuur die andere terug.
(zijn toch geen kosten aan verbonden is een antwoordnummer)
je kan ook gewoon even bellen en langsrijden. Heb ik ook gedaan. Ook telefonisch is men daar zeer vriendelijk en doen ze niet moeilijk als je naar de Pro3 versie vraagt. Dit hebben ik Deltf, Maarssen en Hoofddorp meegemaakt. Alleen hadden ze ze niet meer in Maarssen. Dus even bellen en langsrijden.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:01:
[...]
ik heb ze alle 4 zaterdag avond besteld en dinsdag gekregen.
Probeer het anders nog eens en stuur die andere terug.
(zijn toch geen kosten aan verbonden is een antwoordnummer)
Intertoys heef meerdere opslag punten dus het ene magazijn heeft PRO 3 staan de ander nog steeds PRO 2.
Mijn advies bel de winkel en ga dan langs ..... voor Zaanstad weet ik het op dit moment niet ik weet dat ze bij de Intertoys in Purmerend wel PRO 3's hebben en op voorraad.
Ik durf te wedden da hij binnenkort is uitverkocht en de PRO 2 dan ik de schappen ligt!
Resolutie zie ik ook mensen over klagen nou ik kan niet anders zeggen dan klasse
Iphone 5 -- eerste Iphone
En heeft iemand dit ook al op de Pro 2 kunnen zetten?
Ik heb mijn Pro 3 niet geflashed want ik ben zeer tevreden, maar die Pro 2 kan wel een tweakje gebruiken. Ik zou hem graag danig willen kunnen overclocken zodat ie in ieder geval SD series over UPnP vloeiend kan spelen, dan dan ik de Pro 2 aan de deur van het defecatielab monteren.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Mijn advies is "langsgaan" -en niet- eerst bellen want dan zeggen ze vermoedelijk, net als in Den Haag "nee alleen nog pro2" terwijl de vitrine ook vol stond met pro3.Mouse_NL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:12:
Mijn advies bel de winkel en ga dan langs ..... voor Zaanstad weet ik het op dit moment niet ik weet dat ze bij de Intertoys in Purmerend wel PRO 3's hebben en op voorraad.
Ik durf te wedden da hij binnenkort is uitverkocht en de PRO 2 dan ik de schappen ligt!
Resolutie zie ik ook mensen over klagen nou ik kan niet anders zeggen dan klasse
Mogelijk omdat ze eerst van de pro2 af willen.
Nou ik heb geeist dat ze op de doos keken, want als je daar bent en ze komen dan toch ook uit het hok met een 2 terwijl 3 daar achter staat. In purmerend werd mij duidelijk gezegd dat ze de PRO 3 hadden.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:59:
[...]
Mijn advies is "langsgaan" -en niet- eerst bellen want dan zeggen ze vermoedelijk, net als in Den Haag "nee alleen nog pro2" terwijl de vitrine ook vol stond met pro3.
Mogelijk omdat ze eerst van de pro2 af willen.
Trouwens met de nieuwe firmware valt hij niet meer uit, had alleen een wifi widget geinstaleed maar toen restarte hij heetf iemand een goede voor mij?
Trouwens via WORFEUD kan je chatten ..... toch een beetje whats app!
[ Voor 4% gewijzigd door Mouse_NL op 14-12-2011 21:19 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Hang hem net aan de lader en hoppa, spontane reboot. Met nieuwste firmware. Is dus nog wel wat werk aan te verrichten eer het een geheel stabiel apparaat is IMHO. Verder zeer tevreden mee, op het scherm na, dat wel.Mouse_NL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:05:
Trouwens met de nieuwe firmware valt hij niet meer uit
Ik verkoop m'n Pro3 + case. Ga morgen de 10" Tomtec met XGA capacitief scherm halen en1GB DDR3. Aanbieding voor 199 euro.Brad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:25:
Verder zeer tevreden mee, op het scherm na, dat wel.
De Pro3 is een mooi snel ding maar het horizontale scrollen van de websites vind ik irritant, en mijn webapps moet ik goed kunnen testen.
[ Voor 50% gewijzigd door Mastermind op 14-12-2011 21:30 ]
Verwijderd
Nou ik heb em aan de praat hoorGusev schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:15:
[...]
Welkom
Om het een en ander uit te sluiten..is er toevallig in de buurt een onbeveiligde verbinding waar je wel mee kan verbinden?
Ben helemaal blij!! Denk dat jullie me hier nog wel vaker zullen zien!!
Kunnen we hier nog wat mee? De Intertoys tablet staat er wel tussen, maar niet precies welk type.
[ Voor 21% gewijzigd door Morpheusk op 14-12-2011 21:52 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ik kan toch niet de qware variant hierin vinden?Morpheusk schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:51:
http://www.ohwzo.nl/2011/...roid-v10-uitleg-download/
Kunnen we hier nog wat mee? De Intertoys tablet staat er wel tussen, maar niet precies welk type.
Iemand een idee of ik de pro 3 zover krijg dat ik dlna kan gebruiken? Of gewoon dan maar rechtstreeks de web interface van een nas aanroepen via de browser?
Dat zal een grote verademing worden. Waar zie jij de aanbieding voor 199? Kan alleen de 229 vinden...Mastermind schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:27:
[...]
Ik verkoop m'n Pro3 + case. Ga morgen de 10" Tomtec met XGA capacitief scherm halen en1GB DDR3. Aanbieding voor 199 euro.
De Pro3 is een mooi snel ding maar het horizontale scrollen van de websites vind ik irritant, en mijn webapps moet ik goed kunnen testen.
Heeft de Tomtec wel toegang tot de Market?Mastermind schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:27:
[...]
Ik verkoop m'n Pro3 + case. Ga morgen de 10" Tomtec met XGA capacitief scherm halen en1GB DDR3. Aanbieding voor 199 euro.
http://www.bartsmit.com/folders/index.phpGusev schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:18:
[...]
Dat zal een grote verademing worden. Waar zie jij de aanbieding voor 199? Kan alleen de 229 vinden...
Selecteer folder met kerstman... blz. 3.
Natuurlijk zit de Market er op..
Staat niet bij deze vermeld, iets wat bij de andere TomTec's wel het geval is. Ik zou het eerst even checken.Mastermind schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:31:
Verwijderd
Als je de tab uit dit topic bedoeld dan vrees ik van niet, maar Getjar ......Mastermind schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:31:
[...]
http://www.bartsmit.com/folders/index.php
Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 Bart Smit
Daar staat toch juist:Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:44:
[...]
Als je de tab uit dit topic bedoeld dan vrees ik van niet, maar Getjar ......
Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 Bart Smit
Als antwoord op:Megaflix schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:18:
[...]
Deze had ik over het hoofd gezien. Er zit gewoon Android Market op. Standaard hebben ze de Google-applicaties allemaal uitgeschakeld staan en verstopt, maar via Instellingen > Toepassingen > Google Application (vinkje zetten) kun je ze activeren en op je homescreen zetten.
Dus wel gewoon Android Market, maar genoeg over de Tomtec, daar is een ander topic voor. Hier heet dat ding Qware.Knud schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:18:
GPS geef ik persoonlijk niets om bij een tablet, dus geen gemis.
Er zit denk ik geen android market op maar Getjar oid?
Overigens gisteren (di, 13-12) de Pro3 7" bij Intertoys Den Haag gehaald (op de Grote Marktstraat, trap naar beneden), daar stond nog een hele muur vol met de 7" Pro3 variant. Tientallen dus.....
Ik weet nou net niet of die aanbieding wel zo goed is..Mastermind schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:31:
http://www.bartsmit.com/folders/index.php
Voor 200 euro heb je ook een andere tablet met een Tegra 250 van nVidia ''Een dual core''
Die lijkt me ondanks minder ram toch een stuk sneller.
Opslag van 512MB moet ook geen probleem zijn, voor 5 euro kan je al uitbreiden met een 8GB micro-SD.
pricewatch: ViewSonic ViewPad V10s
[ Voor 8% gewijzigd door bladerash op 15-12-2011 02:02 ]
BubbleUPnP + Media Player naar keuze. Ik gebruik 3 mediaplayers omdat er niet 1 player is die alle media kan afspelen.lordloeder schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:02:
Iemand een idee of ik de pro 3 zover krijg dat ik dlna kan gebruiken?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
De interne SD is iets beduidend anders dan een externe SD hoor. Veel apps willen alleen maar op de interne SD installeren, of kunnen met de interne SD overweg.bladerash schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:52:
[...]
Ik weet nou net niet of die aanbieding wel zo goed is..
Voor 200 euro heb je ook een andere tablet met een Tegra 250 van nVidia ''Een dual core''
Die lijkt me ondanks minder ram toch een stuk sneller.
Opslag van 512MB moet ook geen probleem zijn, voor 5 euro kan je al uitbreiden met een 8GB micro-SD.
pricewatch: ViewSonic ViewPad V10s
De tomtec heeft dezelfde CPU als de Pro3, maar heeft een hogere resolutie, groter capacitief scherm, en 1GB DDR3 ipv. 512. Voor 199 euro een erg leuke aanbieding al zeg ik het zelf! Bij de Intertoys krijg je voor die prijs slechts een 10" Pro2 (met dezelfde brakke 7"Pro2 specs).
Verwijderd
Wat zit er voor GPU in dat ding dan? De Mali400 was de enige reden voor mij om een Pro3 te kopen eigenlijk.Mastermind schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:54:
De tomtec heeft dezelfde CPU als de Pro3, maar heeft een hogere resolutie, groter capacitief scherm, en 1GB DDR3 ipv. 512. Voor 199 euro een erg leuke aanbieding al zeg ik het zelf!
Verwijderd
Oke bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:19:
De screen protectors voor de Pro2 hangen bij de Intertoys gewoon in het rek. Aangezien je aan de buitenkant geen verschil ziet tussen de Pro2 en Pro3 kun je die gewoon gebruiken.
Maar wel weer een extreem minder presterende GPU. Wat minder leuk voor de mensen die willen gamen dusMastermind schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:54:
De tomtec heeft dezelfde CPU als de Pro3, maar heeft een hogere resolutie, groter capacitief scherm, en 1GB DDR3 ipv. 512. Voor 199 euro een erg leuke aanbieding al zeg ik het zelf!
Ik zit ook op de nieuwe firmware, tenminste de laatste file op de site, dat is toch de nieuwste?CrankyGamerOG schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:49:
Ik heb het juist nu met de nieuwe firmware, ik zou willen dat ik de originele had ergens, want het sleep wifi probleem is nu dan wel in orde, maar nu reset die gewoon random wanneer hij het zwaar krijgt, tevens moet ik opeens in video's sw decoden waar het voorheen hw was.
Yes, voorlopig wel. Gelukkig noemen ze het bestand elke keer hetzelfde zodat het handig vergelijken ismaratropa schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:10:
Ik zit ook op de nieuwe firmware, tenminste de laatste file op de site, dat is toch de nieuwste?

Niemand?kaajee schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:14:
Ik heb de Pro 3 (7") variant vandaag gehaald. Vooralsnog tevreden, maar kan er nog niet alles over zeggen. Wat mij al wel opviel was het volgende; al lezende hier over de accu zag ik dat in de standaard toepassing op het tablet erg veel accu ge/verbruik wordt toegewezen aan "Mobiel stand-by" (76% in mijn geval). Hoe is dit te verklaren? Een bug?
Kan iemand dan wellicht alleen/wel even bevestigen (of ontkennen) (en dus eens kijken bij accu-gebruik) of bij hem/haar hetzelfde (accu)gedrag waargenomen wordt?
Dus een hoog gebruik aan "Mobiel stand-by"
(wat er onlogisch lijkt omdat dit met mobiel netwerk gebruik te maken zou moeten hebben, en dat heeft dot tablet niet)
Als jij me uitlegt hoe dat moet, dan wil ik dat wel bekijken.kaajee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:12:
[...]
Niemand?
Kan iemand dan wellicht alleen/wel even bevestigen (of ontkennen) (en dus eens kijken bij accu-gebruik) of bij hem/haar hetzelfde (accu)gedrag waargenomen wordt?
(wat er onlogisch lijkt omdat dit met mobiel netwerk gebruik te maken zou moeten hebben, en dat heeft dot tablet niet)
heeft er iemand ergens een handleiding ter beschikking?
Dat staat haarfijn beschreven in dit topicsvernhendrickx schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:22:
ik heb ook een pro 3. maar ik heb geen flauw benul hoe ik er de nieuwste firmware opkrijg.
heeft er iemand ergens een handleiding ter beschikking?
dat had ik wel gedacht maar 34 pagina's doorzoeken...Brad Pitt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:24:
[...]
Dat staat haarfijn beschreven in dit topic
Thanks, ik zal het straks eens uitproberen. Eerst eens kijken of gta 3 op de pro 3 werkt. Of weten we al het antwoord?Sando schreef op donderdag 15 december 2011 @ 02:01:
[...]
BubbleUPnP + Media Player naar keuze. Ik gebruik 3 mediaplayers omdat er niet 1 player is die alle media kan afspelen.
Werkt wel maar brakke framerate dus eigenlijk niet zo'n succes. Behoorlijk onspeelbaar.lordloeder schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:01:
Eerst eens kijken of gta 3 op de pro 3 werkt. Of weten we al het antwoord?
Okee dan bespaar ik me de moeite, op mijn desire loopt het ook al niet echt lees is.Brad Pitt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:35:
[...]
Werkt wel maar brakke framerate dus eigenlijk niet zo'n succes. Behoorlijk onspeelbaar.
Had ook meer/beter verwacht aangezien in de SGS2 ook een Mali400 GPU zit en het daar super soepel op loopt. Spel zal dus ook wel behoorlijk wat CPU power nodig hebben.lordloeder schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:52:
Okee dan bespaar ik me de moeite, op mijn desire loopt het ook al niet echt lees is.
Ok alvast dank. Ik meende dat er ook een Android System info std. bij zat (app & widget) maar ga nou weer twijfelen.hanshee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:06:
[...]
Als jij me uitlegt hoe dat moet, dan wil ik dat wel bekijken.
Anyway, anders even een (kleine) accu/battery widget uit de market halen, bijvoorbeeld deze: Battery Widget, die even (tijdelijk) op home screen plaatsen en dan op icon tikken en dan op 'Battery'. Nu zie je waar hij/Android? zijn accu aan verbruikt heeft.
Kan ook met Android System Info van ElectricSheep (sowieso wel aardig tooltje voor info etc.)
Verwijderd
Hij is wel degelijk meteen geroot als je hem hebt geflashed...Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:22:
maar hij is niet geroot na update... iemand hier een oplossing voor?
Het zou mooi zijn als we het hele "mobiele" weg zouden kunnen halen\verwijderen. Ook het icoontje dat weergeeft dat er geen verbinding is. Kan me voorstellen dat dit de accu belast. Op zoek zijn naar iets waar je de hardware niet voor hebt..kaajee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:12:
[...]
Niemand?
43% of all statistics are worthless.
[ Voor 91% gewijzigd door Paradise op 16-12-2011 16:59 ]
Ja trek ik ook slecht. Net Phone.apk, TelephonyProvider.apk, ContactsProvider.apk etc. renamed en gereboot maar ondanks dat deze uiteraard niet meer opstarten wel nog gewoon de indicatie(s) in de notification bar.Nowa schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 16:38:
Het zou mooi zijn als we het hele "mobiele" weg zouden kunnen halen\verwijderen. Ook het icoontje dat weergeeft dat er geen verbinding is. Kan me voorstellen dat dit de accu belast. Op zoek zijn naar iets waar je de hardware niet voor hebt..
http://www.intertoys.nl/g...-10-inch-pro3-581522.html
Maar goed, voor die prijs zijn er denk ik misschien andere opties.
http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OU:US:1123
Hier kun je hem voor 10 euro kopen zonder verzendkosten. Scheelt toch weer 15 euro t.o.v. Intertoys..
Heeft iemand al (positieve of negatieve) ervaringen?
Werkt bij mij ook.Sando schreef op donderdag 15 december 2011 @ 02:01:
[...]
BubbleUPnP + Media Player naar keuze. Ik gebruik 3 mediaplayers omdat er niet 1 player is die alle media kan afspelen.
Verwijderd
Maar bij het uitpakken was het meteen balen omdat ik zag dat er op de achterkant beschadigingen en strepen zaten. Op sommige plaatsen zijn er gewoon stukjes blank i.p.v. zwart.
Duidelijk is dat deze Pro 3 los is geweest, dit kan ik zien aan de beschadigingen.
Ik heb hem even aan gehad om te kijken of die het wel deed en dat was OK.
Deze gaat dus duidelijk retour! zit alweer in de doos.
Wel vreemd!
Gisteren werd mij in de winkel verteld dat ze alle pro 2's terug moesten sturen naar de fabrikant...joppybt schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 17:36:
Op http://www.intertoys.nl/70-100_euro staat nu dat je via de website (ook) de Pro3 krijgt.
Weet je zeker dat er geen bescherm plastic meer op zit? Dat zat er bij mij super strak op, bijna niet te zien. In eerste instantie dacht ik ook dat die beschadigd was.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:05:
Vandaag via de webshop van Intertoys mijn Pro 3 ontvangen, blij dat er Pro 3 op de doos stond.
Maar bij het uitpakken was het meteen balen omdat ik zag dat er op de achterkant beschadigingen en strepen zaten. Op sommige plaatsen zijn er gewoon stukjes blank i.p.v. zwart.
Duidelijk is dat deze Pro 3 los is geweest, dit kan ik zien aan de beschadigingen.
Ik heb hem even aan gehad om te kijken of die het wel deed en dat was OK.
Deze gaat dus duidelijk retour! zit alweer in de doos.
Wel vreemd!
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.
Misschien is het beter om de folie erop te laten, het ziet er misschien wat 2e hands uit, maar het plastic eronder blijft dan wel beschermd. Geloof me, goedkoop plastic + 2 weken door een 7e jarige gebruikt te zijn en het ziet er beroerder uit dan toen met de folie. Als ik zeg dat de achterkant het uiterste tegenovergestelde van krasbestendig is, dan overdrijf ik niet. Opzich kan het velletje geen kwaad.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:19:
Jij bent geweldig!!!, het is INDERDAAD DE FOLIE, en ik ik maar denken dat heb ik weer.
Bedankt voor je reactie.
[ Voor 8% gewijzigd door bladerash op 17-12-2011 03:04 ]
Ik gebruik nu zelf UPNP en SoftMediaplayer op mijn android 2.2 telefoon in combinatie metPMS (PS3 Media Server) als media server/transcoder op de PC. Films spelen erg schokkerig af waarschijnlijk om mijn telefoontje het niet aan kan.
Gebruikt iemand anders PMS en UPNP/Softmediaplayer/BubbleUPNP samen met de PRO 3? Hoe werkt dat?
Is mijn derde tablet al, dus ik heb enige ervaring: 1e is een TomTec 7" die kapot ging doordat batterij helemaal gezwollen was, 2e is een gebrickte WowPad i7.
Dit is een fijne tablet, ook omdat het uit winkel al geroot is, dus minder noodzaak voor alternatieve rom.
Weet iemand hoe ik nu een soort image-achtige bckup kan maken zodat ik ongestraft wat kan experimenteren?
Heb MyBackup Pro gekocht, maar die backupt alleen eigen apps en settings, toch?
Kan dat met RomManager, maar die begint over ClockworkMod recovery. Durf ik niet zo maar te proberen.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
De site van Qware vermeldt die nog niet.
Heeft iemand ervaring met de 10 inch versie (Pro 2 of Pro 3) of kent iemand een review?
Maar dat gaat via die bedenkelijke update procedure met dat slechte Engels die sommigen al een bricked tablet opleverde? En je bent daarna veel tijd kwijt om je eigen instellingen en apps er terug op te krijgen.Petervanakelyen schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:30:
Op de website van Qware staat een ROM die je kan gebruiken om te restoren als je hem om zeep hebt geholpen.
Vandaar dat ik meer een image-achtig iets zoek.
Dat wat op hun site staat ís de/een image-achtig methode. Zo werken ze allemaal (androids). De 1 met een net iets andere toestcombi dan de ander, maar in essentie werken ze allemaal zo. Iets anders zul, je niet vinden. Je zult een toestel toch in een recovery modus moeten brengen. Bij de qware gaat het om die manier.krullenbol schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 15:51:
[...]
Maar dat gaat via die bedenkelijke update procedure met dat slechte Engels die sommigen al een bricked tablet opleverde? En je bent daarna veel tijd kwijt om je eigen instellingen en apps er terug op te krijgen.
Vandaar dat ik meer een image-achtig iets zoek.
Nee natuurlijk is dat niet wat hij bedoelt... Je moet een image kunnen maken van hetgeen NU op je tablet staat. Zodat je, na wat gerommel en als het daardoor niet meer (goed) werkt, gewoon terug kan gaan naar de 1-op-1 situatie ervoor. Dáár zijn Nandroid's voor. Een stock image terugzetten is wel leuk maar nogal nutteloos.kaajee schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:11:
Dat wat op hun site staat ís de/een image-achtig methode. Zo werken ze allemaal (androids). De 1 met een net iets andere toestcombi dan de ander, maar in essentie werken ze allemaal zo. Iets anders zul, je niet vinden. Je zult een toestel toch in een recovery modus moeten brengen. Bij de qware gaat het om die manier.
Verwijderd
Bij mij geeft Mobiel stand-by 73% aan.kaajee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:12:
[...]
Niemand?
Maar zijn "Nandroid's" dan? Toch zo'n RomManager?Brad Pitt schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:28:
[...]Je moet een image kunnen maken van hetgeen NU op je tablet staat. Zodat je, na wat gerommel en als het daardoor niet meer (goed) werkt, gewoon terug kan gaan naar de 1-op-1 situatie ervoor. Dáár zijn Nandroid's voor.[...]
In de Market kom ik zoveel dingen tegen die zoiets lijken te doen, maar zover ik zie gaat het toch niet verder dan de user-apps backuppen. En uit ervaring weet ik dat het altijd erg tegenvalt hoeveel tijd je nog moeten stoppen in àlles opnieuw inrichten...

Een Nandroid backup maak je vanuit de recovery, waar wij (nog) niet in kunnen. Enkel en alleen daarmee is een complete 1-op-1 kopie mogelijk die je terug zet en dan zonder verder werk te verrichten weer bij "af" bent. Ben dan ook helemaal niet van plan heel erg te gaan experimenteren met het ding voordat we in de recovery kunnen.krullenbol schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 23:11:
Maar zijn "Nandroid's" dan? Toch zo'n RomManager?
Dat klopt, gebruik zelf ook wel Titanium Backup en dergelijke, maar da's dan om (op de telefoon) na een Rom wissel weer al je favoriete apps met hun instellingen terug te hebben. En na het terugzetten van alle apps en het instellen van alle dingen maak je van zo'n Rom weer een Nandroid, zodat je altijd terug kan naar dié situatie.In de Market kom ik zoveel dingen tegen die zoiets lijken te doen, maar zover ik zie gaat het toch niet verder dan de user-apps backuppen. En uit ervaring weet ik dat het altijd erg tegenvalt hoeveel tijd je nog moeten stoppen in àlles opnieuw inrichten...
Bedankt maar laat serious gaat...Brad Pitt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:12:
[...]
Yes, voorlopig wel. Gelukkig noemen ze het bestand elke keer hetzelfde zodat het handig vergelijken is
Het laatste image van QWare website is 97F1_D1_H1_H01_1303.20111123.img (binnen van Firmware.20111123.zip). MD5 is 027AA54EB780408033D0340597DFC2F0
Is dit wat heb jij? Welke versies (kernel en ) zie je dan in "About device" ?
Heb je andere versies (ouders) van officieel firmware ?
Origineel ik heb in mijn Pro3:
Model: QW TB-1007 |
Android: 2.3.4 |
Baseband: V1.6 |
Kernel: 2.6.36-android inet_dada@inet #58 |
Biuld: 97F1_D1_H1_H01_1303.20111027 |
Heb iemand ook deze nummertjes van "Uberoid v10.1" ?
PS: 7" Pro3 is prima apparaat, erg better dan een duurde Intertoys FView 7" Pro welke Ik was gelukkig dat kan terug brengen.
(Sorry for my Dutch)
IT Specialist
UPnPlay + MX Video Player of VPlayer (let op - versie 0.82 niet laaste 0.99) werkt prima met Synology DS110j DLNA.UncleX schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 11:37:
Gebruikt iemand anders PMS en UPNP/Softmediaplayer/BubbleUPNP samen met de PRO 3? Hoe werkt dat?
Je kan wel een probleem met WiFi hebben ...
Als WiFi is goed, dan probleem is met je MediaSpeler, UPNP/DLNA is alleen een "resource locator" om te media bestanden te vinden. Darna het communicatie tussen DLNA server en klant/Speler is direct.
Wat ik heb ook gezien, dat je film moet voor "streaming" geoptimalizieren worden. Sommirige filmen formaten zijn niet zo goed dan anders. Google +"Fast Start" +internet +streaming +optimization voor meer informatie.
[ Voor 42% gewijzigd door pfcte op 18-12-2011 08:53 . Reden: wifi + fast start ]
IT Specialist
Iemand hebt deselfde probleem? QWare foutje ? (als het product gelemaal bij Google niet gecerteficiert zijn)
PS: Op FView Pro (een gelijk tablet) dit werkt zonder fouten.
IT Specialist
Model, Android versie en Baseband hetzelfde ja. Verschillen:pfcte schreef op zondag 18 december 2011 @ 08:09:
[...]
Is dit wat heb jij? Welke versies (kernel en ) zie je dan in "About device" ?
Heb je andere versies (ouders) van officieel firmware ?
Origineel ik heb in mijn Pro3:
Model: QW TB-1007 Android: 2.3.4 Baseband: V1.6 Kernel: 2.6.36-android inet_dada@inet #58 Biuld: 97F1_D1_H1_H01_1303.20111027
Kernel-versie: 2.6.36-android inet_dada@InetSoftware #65
Build-nummer: 97F1_D1_H1_H01_1303.20111123
Quadrant GPU nummertjes/scoren zijn niet hoog:
2D: 224 (tegen 286 van SGS1)
3D: 821 (tegen 836 van SGS1)
IT Specialist
Heb verder nog niets anders geprobeerd. Ga dat pas doen als er een werkende recovery mode is.pfcte schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:35:
@Brad Pitt
Welke andere firmware heb je geprobiert?
Uberoid/cyanogenmod/MOMO9 ?
En welke werkt het best voor jij?
Bedoel je hier niet AnTuTu?Quadrant GPU nummertjes/scoren zijn niet hoog:
2D: 224 (tegen 286 van SGS1)
3D: 821 (tegen 836 van SGS1)
[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 18-12-2011 09:39 ]
met AnTuTu (eerste QwarePro3, tweede - SGS1):Brad Pitt schreef op zondag 18 december 2011 @ 09:36:
Bedoel je hier niet AnTuTu?
RAM: 341 303
CPU int: 600 572
CPU flt: 154 147
2D: 295 316
3D: 1090 1165
DB IO: 205 275
SD RW: 27 27
SD RD: 134 115
CPU freq: 1200 1000
Total: 2846 2920
Goed. Maar je heb nieuwe versie, toch?Ga dat pas doen als er een werkende recovery mode is.
Met SD kaart of via USB kabel gedaan?
Officieel instructies kan ik niet vinden
IT Specialist
Gewoon de versie die nú op de site staat ja (van 8 december).pfcte schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:29:
Goed. Maar je heb nieuwe versie, toch?
USB-kabel ja, andere methode zou ik niet weten...Met SD kaart of via USB kabel gedaan?
In dit topic is duidelijk gemaakt hoe je te werk moet gaanOfficieel instructies kan ik niet vinden
Mozilla/5.0 (iPad; U; CPU OS 3_2 like Mac OS X; en-us) AppleWebKit/531.21.10 (KHTML, like Gecko) Version/4.0.4 Mobile/7B367 Safari/531.21.10
meestuurt?
(o.a. gecontroleerd met http://whatsmyuseragent.com/ maar ook tegengekomen in andere webserver logfiles)
[ Voor 7% gewijzigd door joppybt op 18-12-2011 12:19 ]
In de emulator en op mijn HTC werkt het wel gewoon.
Hail to the king baby!
Ben zojuist deze tegengekomen en lijkt er verdacht veel op (behalve de prijs dan
http://www.gadgetshop.tv/...enbord-7-inch-tablet.html
Op de website staan echter geen duidelijks specs vermeld, heeft iemand deze toevallig en wil zijn/haar ervaring delen?
Verwijderd
Het voordeel van deze is dat er al een mini-usb aansluiting aan zit , zodat ik geen verloopje nodig heb.
Die van de gadgetshop lijkt er verdacht veel op maar dan met een gewone USB aansluiting.
Ik ben in ieder geval goed te spreken over de mijne en ben ook blij met de aanschaf hiervan.
Voor een luttele € 10,- kun jezelf er ook geen bult aan vallen.
Ik werk bij de Intertoys en we krijgen over 1 week de nieuwe Pro 3 binnen in de 7"versie maar ook een nieuwe Pro 3 in de 10" versie!!
Voor de zelfde prijs als de Pro 2!
Roel C
werkt perfect.
Caramel schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:07:
Ben zoekende naar cover+toetsenbord voor Pro 3. Heb op dit forum gelezen over de cover van Qware (via Intertoys) en die van 123bestdeal.com
Ben zojuist deze tegengekomen en lijkt er verdacht veel op (behalve de prijs dan:
http://www.gadgetshop.tv/...enbord-7-inch-tablet.html
Op de website staan echter geen duidelijks specs vermeld, heeft iemand deze toevallig en wil zijn/haar ervaring delen?
Verwijderd
Zie: http://www.ebay.nl/itm/Ne...ories&hash=item2310c0968f
2.6.35-android
Tegra kernel op Android 2.3 dus...
Oops
[ Voor 25% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-12-2011 11:30 ]
?CrankyGamerOG schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:03:
"Tegra kernel"
Ja dat krijg je als je aan het sdken bent en nieuwe kernels probeert te bakken voor je device
http://android-sale.com/p...for-7-inch-tablet-pc.html
Ongeveer 15 euro incl verzendkosten, LET OP, deze kun je kiezen met MINI-USB. Dus geen verloop nodig.
[/afstandikweet]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Dank je voor de informatie. Als ze binnenkomen laat het dan weten.roel17 schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:32:
Beste,
Ik werk bij de Intertoys en we krijgen over 1 week de nieuwe Pro 3 binnen in de 7"versie maar ook een nieuwe Pro 3 in de 10" versie!!
Voor de zelfde prijs als de Pro 2!
Roel C
[ Voor 20% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-12-2011 20:58 ]
Verwijderd
Voor 2,29 euro gaat het ook: http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:02:
Misschien nog een tip voor mensen die een hoesje zonder toetsenbord zoeken. Op Ebay kun ze voor omgerekend 4 euro (incl. verzendkosten) kopen.
Zie: http://www.ebay.nl/itm/Ne...ories&hash=item2310c0968f
Duurt dan wel iets van 10 dagen voordat ie binnen is.
Verwijderd
Enkele drivers wisselen (touchscreen,etc) en hopelijk werkende
Heeft iemand zijn muziek player kunnen testen?urk_forever schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:00:
Werkt bij jullie de standaard Muziek app die op de Pro3 staat? Bij de onze start hij even, scherm wordt zwart, en sluit dan meteen weer. En ik heb zelf een app gemaakt die internet stream afspeelt via de standaard player, maar die zegt dat het bestandstype niet herkent wordt.
In de emulator en op mijn HTC werkt het wel gewoon.
Hail to the king baby!
Verwijderd
Ik denk dat ik toch al een andere versie heb als de rest hier , want ik heb nog helemaal geen last gehad van irritante reboots en/of Wifi problemen.
Prima apparaatje !
Dit topic is gesloten.