Voor de snelle types; Bij de Intertoys in de Bilderdijkstraat in Amsterdam hebben ze -misschien- nog 1 pro3.. Die medewerkers snappen er over het algemeen ook niks van dus altijd vragen of ze in het magazijn willen kijken.. Maarja ik schat dat de pro3 gewoon de pro2 gaat vervangen op den duur? Misschien komt er binnenkort wel een shitload binnen..
Ik heb er daar iig de laatste dagen toch nog 3 weten te scoren. Ik had eerst een pro2 gekocht als test en kennismaking met android, maar ik vond de snelheid toch niks. De interactie met het OS was al gewoon niet lekker soepel, laden traag en browsen ook etc, beetje een tegenvaller. Gelukkig kon ik hem ruilen voor een voucher en vond ik een winkel met pro3's (wel fijn zo veel van die winkels in de buurt..)
Wat algemene ervaringen, ze zijn ook wel genoemd;
-Pro3 voelt iig 2 maal zo snel als de pro2. Menu's gaan soepel, laden korter, browsen prima, apps ook nog geen probleem mee gehad.
-De soms genoemde bubbels zijn volgens mij altijd de plastic sheets die ze er ter beveiliging op hebben zitten. Daar zitten hier en daar wat bubbels onder.
-Allemaal hebben ze bij aanraking van het scherm / lichte kracht op de romp soms iets van een "vlek" in het scherm, maar klein en niet storend. Het is gewoon geen superscherm maar wat wil je voor 100 euro..
- Scherm vind ik best ok, zelf op lage brightness is het nog best te doen.. Kijkhoeken zijn vooral minder..
- Cpu Spy zegt 1008 mhz, cpu tuner laat zien dat ie af en toe op de 1.2ghz zit, maar vaak lager op bijv. 600mhz. Cpu info daarin zegt: Bogomips: 1005.97, armv7 proc rev 2 (v7l)
- Stevige behuizing die degelijk in elkaar zit. Knopjes iets minder. Adapter is een ruk ding met een stomme plug. Die hadden ze haaks moeten maken ofzo..
- is dit ding nou meteen ge-root?
Grootste minputen tot nu toe:
- Heel af en toe resetten, vooral bij het standby zetten / met de stroom er in. Gebeurt niet echt supervaak. Ook een keertje gehad tijdens iets doen. Misschien nog wel te fixen door het een of ander, zoals al eerder genoemd misschien een task killer oid.. iig hebben ze het alledrie. Ik ervaar het tot nu toe niet als storend. Ah, zie boven ^
- wat traag opstarten, maar mischien is dat normaal?
- Batterij laad niet echt snel.
- beperkte batterij tijd, maar logisch.
Toch maar een derde gekocht voor mezelf want ScummVM is wel heel erg cool zo en ondanks de minpunten is de pr03 wel een goeie deal, vooral als goedkope intro in computers en android..
Maarja misschien exploderen ze morgen

Ik hoop dat de battie een beetje degelijk is, fingers crossed..