Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
gisteravond alleen het spel grenadier uitgeprobeerd, liep soepel, zal vanavond als kids in bed liggen eens aan de birds beginnen, turbofly is een ook goede test, dus ga ik ook proberen, daarna mag er een mooi papiertje omheen!
ik geloof toch dat de pro2 (en later misschien de pro3) de nieuwe kwaliteitsnorm is en het wordt alleen maar beter in het goedkope segment, de andere goedkope tablets zijn ook steeds rond de 100 euro. het prijsverschil moet ook groot genoeg zijn met de "merken" anders verkoopt het niet, kijk maar naar de HP touchpad, mensen willen het wel, maar niet tegen elke prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Mastermind schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:40:
- Bij mij draait hij zeker weten op 1,2GHz (constateerde ik al toen ik niet eens wist dat ik de Pro3 had) Ik denk wel dat het hier om een overclock gaat.
Show me...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:10
Mastermind in "[Intertoys] Qware 7 inch Pro2 tablet"

Screenshot van de specs op de doos, en filmpje laat om 2:40 helder zien dat er meer dan dan 256 MB in zit. Lijkt me een hoop werk voor Mastermind om dat allemaal te fingeren om ons te foppen, mr. Brad Pitt, if that is your real name, which it isn't.

Ik heb een HTC Hero en een Viewpad 7 (ik zoek de QWare als een cadeau), hebben beiden ongeveer zelfde trage CPU, maar Hero heeft 288 MB geheugen en Viewpad 512MB geheugen. Groot verschil in het dagelijks gebruik, de Hero moet bijna voor elke app die je opstart wat andere processen killen.
Dus al zou de Pro 3 maar 100 MB meer hebben dan de Pro 2, ik garandeer je dat levert een wereld van real-world-usage verschil op.
CPU is IMHO minder belangrijk behalve bij games, mijn Viewpad kan met z'n 600Mhz CPU ook fullscreen DivX AVIs decoderen tonen vanaf een Windows share, alleen de eerste 5 seconden gaan stotterig (ik heb dan over Rockplayer, Moboplayer bakt er minder van en Diceplayer is niet eens beschikbaar voor dat CPU-type).

(en omdat veel mensen Angry Birds als benchmark gebruiken, gewoon netwerk verkeer even uitzetten als je speelt, helft van CPU gebruik zit in laden en tonen van de advertenties....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SanderBos schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:41:
Screenshot van de specs op de doos
Die doos heb ik ook, en zegt niéts.
en filmpje laat om 2:40 helder zien dat er meer dan dan 256 MB in zit.
Ik vraag waar wordt bewezen dat het apparaat op 1200MHz draait.
mr. Brad Pitt, if that is your real name, which it isn't.
In plaats van clever te doen kan je ook gewoon bewijs leveren voor hetgeen ik vraag. Heb in dit topic al aangetoond dat die specs niet kloppen.
(en omdat veel mensen Angry Birds als benchmark gebruiken, gewoon netwerk verkeer even uitzetten als je speelt, helft van CPU gebruik zit in laden en tonen van de advertenties....)
Angry Birds speelt prima op de "Pro3". Net als een hoop andere games. Alleen niet op 1200MHz dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Misschien is die 8 inch van de Blokker een leuk alternatief. Dinsdagavond met 15% korting dan 118 euro.
Iets duurder, zonder hdmi, maar 1 inch groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
ik vraag het me af... juist met HDMI is een groot pluspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben opzoek naar een mooie tablet met android. en waar ik leuke spelletjes op kan spelen. ik heb nu 100 euro maar ben bijna jarig dus de maximale prijs mag wel 150 200 euro zijn. iemand ideeën?

En wat zijn nou de verschillen tussen pro2 en pro3. want ik overweeg nu toch de pro 2 te nemen. maar kan je daar gewoon alle spelletjes op spelen zonder vanalles in en uit te moeten stellen? en doet de android market het goed?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Brad Pitt schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:55:
Ik vraag waar wordt bewezen dat het apparaat op 1200MHz draait.
En ik zei, filmpje om 2:40, wel eerst even kijken he. "Current freq.: 1200Mhz, Max freq.: 1200Mhz"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:25:
ik ben opzoek naar een mooie tablet met android. en waar ik leuke spelletjes op kan spelen. ik heb nu 100 euro maar ben bijna jarig dus de maximale prijs mag wel 150 200 euro zijn. iemand ideeën?
Is in deze thread wat meer on-topic lijkt mij...
SanderBos schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:51:
En ik zei, filmpje om 2:40, wel eerst even kijken he. "Current freq.: 1200Mhz, Max freq.: 1200Mhz"
Ja, heel interessant inderdaad dat dat er staat maar het apparaat draait op maximaal 1008MHz.

Om niet nog meer tijd hier aan te verspillen: download CPU Spy en maak even een screenshot en post die hier.

[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 20-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Brad Pitt schreef op zondag 20 november 2011 @ 13:51:

Ja, heel interessant inderdaad dat dat er staat maar het apparaat draait op maximaal 1008MHz.

Om niet nog meer tijd hier aan te verspillen: download CPU Spy en maak even een screenshot en post die hier.
Dude, ik heb zo'n ding niet, hoe ga ik er CPU Spy op draaien. Ik lees dit topic juist om erachter te komen waar ik er evt. nog aan eentje kan komen. Het lijkt me dat jij niet te overtuigen bent, waarom is CPU spy voor jou wel overtuigend bewijs en Quadrant niet? Mij lijkt juist dat het enige bewijs als dezelfde test-apps op zowel een Pro 2 als een Pro 3 worden gedraaid, door dezelfde persoon in een stofvrije ruimte bij constante temperatuur.

Ik gebruikte juist het geheugen om aan te geven dat dat apparaat van Mastermind toch in ieder geval meer geheugen heeft dan wat er op de doos van de Pro 2 staat, en dat is voor mij voldoende bewijs om te (willen) gaan voor de Pro 3 variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:08
Waarom zo'n agressieve toon guys, het is zondag :p . Nee maar ff serieus, brad heeft toch echt gelijk, hij draait op 1008Mhz, en waarschijnlijk kan die max op 1200, maar iig niet met de stock rom.

Daarnaast, er zit iig meer dan 256mb ram in. Ik weet niet of het precies 512mb is, maar t komt wel in de buurt.

Conclusie: haal een pro 3 als je die kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SanderBos schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:01:
Het lijkt me dat jij niet te overtuigen bent, waarom is CPU spy voor jou wel overtuigend bewijs en Quadrant niet?
Je vraagt je werkelijk af waarom Quadrant geen goede maatstaf is? Dan zou ik mijzelf nog iets beter inlezen als ik jou was. Quadrant leest trouwens gewoon uit wat het apparaat hem "aanbiedt" aan info, en meet verder niets.

Tools als SetCPU en CPU Spy lezen de daadwerkelijke snelheid uit, en die is maximaal 1008MHz.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/20111120140520.png
Mij lijkt juist dat het enige bewijs als dezelfde test-apps op zowel een Pro 2 als een Pro 3 worden gedraaid, door dezelfde persoon in een stofvrije ruimte bij constante temperatuur.
Grappig wederom! Laatste woorden die ik er met jou over ga wisselen trouwens want heb geen zin in komedie.

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 20-11-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Gusev schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:10:
Waarom zo'n agressieve toon guys, het is zondag :p . Nee maar ff serieus, brad heeft toch echt gelijk...
Hallo Gusev, Brad heeft gelijk? Brad zegt dit:
Brad Pitt schreef op zondag 20 november 2011 @ 11:02:
[...]

Persoonlijk geloof ik niet dat de Pro3's die sommige mensen hebben gekregen daadwerkelijk anders zijn dan jouw Pro2 hoor. Typenummer is gelijk, deze Pro3's draaien helemaal niet op 1200MHz, etc.
Dat er op het doosje Pro3 staat is hartstikke leuk, maar daar houdt het verder ook mee op. My two cents :)
Geloof jij net als Brad dat er geen verschil is tussen de Pro 2 en de Pro 3, dat het enige verschil de buitenkant van de doos is?
Gusev schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:10:
Conclusie: haal een pro 3 als je die kan vinden.
En daar is mijn antwoord >:) (sorry Brad, weer een grapje, maar je moet maar denken jij hebt een Pro 3 tablet en ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Uiteraard zit er in de Pro3 andere (veel leukere) hardware dan in een Pro2. De Mali GPU is in een apparaat van deze prijsklasse best wel uniek volgens mij. De meeste games draaien dan ook verrassend soepel. Net even een GPU benchmark gedraaid en de Pro3 scoorde met de meeste tests gewoon even hoog als de Samsung S2. Dat is super. Browsen gaat ook erg fijn, ook vanwege het aantal megabytes vrije geheugen.

Echter dat het apparaat op 1200MHz draait is gewoon niet waar. Niet dat dat heel erg is, het verschil tussen 1008 en 1200 zal wellicht niet eens erg merkbaar zijn. Grootste boosdoener van het apparaat is denk ik het geheugen, dat is echt traag. Als je een app installeert of deïnstalleert moet je echt zeeën met geduld hebben. Dat gaat op de S2 echt zo vreselijk veel sneller. Maar goed, die kost dan ook het vijf voudige.

Voor de negen tientjes is het een bizar fijn apparaat. Is het scherm goed? Nou nee. Is de snelheid hoog? Soms wel, soms niet. Is de accuduur geweldig? Neen. Allemaal dingen die je kan verwachten. Vind het apparaat zelf voor de prijs boven verwachting goed presteren, zeker als je sommige andere filmpjes ziet van 100-200 Euro kostende Android tablets. De meesten presteren echt veel minder dan deze.

Zo, en nu reboot ie zichzelf weer even. Heb dat zowel bij opladen als ook (heel vaak) bij Wifi uit/aanzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Voor wie selectief leest: Ik heb ze allebei en er is wel degelijk een groot verschil. Punt. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Brad Pitt schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:14:
[...]

Je vraagt je werkelijk af waarom Quadrant geen goede maatstaf is? Dan zou ik mijzelf nog iets beter inlezen als ik jou was. Quadrant leest trouwens gewoon uit wat het apparaat hem "aanbiedt" aan info, en meet verder niets.

Tools als SetCPU en CPU Spy lezen de daadwerkelijke snelheid uit, en die is maximaal 1008MHz.

[afbeelding]

[...]

Grappig wederom! Laatste woorden die ik er met jou over ga wisselen trouwens want heb geen zin in komedie.
Gebruik de app System Tuner eens... daar kun je hem wel mee op 1,2GHz zetten. Als dat bij jou niet werkt, dan zal ik wederom een filmpje maken om te bewijzen dat het bij mij wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mastermind schreef op zondag 20 november 2011 @ 17:39:
Gebruik de app System Tuner eens... daar kun je hem wel mee op 1,2GHz zetten. Als dat bij jou niet werkt, dan zal ik wederom een filmpje maken om te bewijzen dat het bij mij wel het geval is.
Ben net met een accutest proggie bezig, duurt nog twee uur denk ik. Plaats gewoon even een screenshot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
System tuner geeft op mijn pro3 trouwens standaard 1,2 ghz aan. Voor wie het wil weten :-)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nowa schreef op zondag 20 november 2011 @ 18:51:
System tuner geeft op mijn pro3 trouwens standaard 1,2 ghz aan. Voor wie het wil weten :-)
Ja, omdat ook dat een brakke app is. CPU draait gewoon op 1008MHz maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
beste jongens en meiden, net turbofly aangezet en proberen te spelen, in een woord: dramatisch! ik zou het apparaat hierdoor bijna terugbrengen. :(
iemand wel een positieve ervaring met racespellen of andere spellen met calibratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anny schreef op zondag 20 november 2011 @ 20:33:
beste jongens en meiden, net turbofly aangezet en proberen te spelen, in een woord: dramatisch! ik zou het apparaat hierdoor bijna terugbrengen. :(
iemand wel een positieve ervaring met racespellen of andere spellen met calibratie?
Spel draait qua soepelheid helemaal top maar de besturing door het apparaat te bewegen inderdaad geheel niet. Ook niet na voor de zekerheid opnieuw te hebben gecalibreerd in Instellingen, vaag ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
dit betekent dat je er geen 3d spellen op kunt spelen, zowel op de pro2 als de pro3 niet. eigenlijk is dat voor mij een belangrijke graadmeter, meer dan angry birds, die het overigens ok deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anny schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:31:
dit betekent dat je er geen 3d spellen op kunt spelen, zowel op de pro2 als de pro3 niet. eigenlijk is dat voor mij een belangrijke graadmeter, meer dan angry birds, die het overigens ok deed
Ligt gewoon aan dat betreffende spel hoor... Probeer voor de lol maar iets als het simpele RacingMoto of de zeer mooie Reckless Getaway of Riptide, die doen het prima met telefoon-kantelen-besturing... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil pro3 :(

weet iemand nog een winkel in friesland die ze heeft ?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
Brad Pitt schreef op zondag 20 november 2011 @ 21:52:
[...]

Ligt gewoon aan dat betreffende spel hoor... Probeer voor de lol maar iets als het simpele RacingMoto of de zeer mooie Reckless Getaway of Riptide, die doen het prima met telefoon-kantelen-besturing... :)
ik ga het 'even' proberen, duurt natuurlijk wel iets langer, hij is een eeuwigheid bezig met Reckless Racing, de data te downloaden. Reckless Getaway kon ik niet in de markt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anny schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:13:
ik ga het 'even' proberen, duurt natuurlijk wel iets langer, hij is een eeuwigheid bezig met Reckless Racing, de data te downloaden. Reckless Getaway kon ik niet in de markt vinden.
Reckless Racing is iets heel anders hoor :) Wist niet eens dat die zou draaien, dacht echt dat je daar Chainfire3D voor nodig had... Dus ben erg benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
racing moto is enigszins te besturen, maar ook niet te doen, reckless getaway is betaald, ga ik nu nog even niet testen, heb er eigenlijk helemaal geen goed gevoel over. ik las net een app voor sensor test and plot, die ga ik eerst even bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
je hoeft niet benieuwd te zijn, wederom rampzalig. ik denk dat ik dit soort spellen, speedX waarschijnlijk ook, mooi links moet laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
ok, eerlijk is eerlijk, Sensor Test and Plot zegt me allemaal niks, behalve dat hij niets vindt bij alle waarden van de rotation Vector. al met al geen goed gevoel meer over dit apparaat. ik ga nog even een paar andere spellen testen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anny op 20-11-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anny schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:50:
al met al geen goed gevoel meer over dit apparaat. ik ga nog even een paar andere spellen testen.
Net Jet Car Stunts Lite en Speedx 3D geprobeerd, werkten beiden prima. Probeer die laatste eens voor de lol dan, heb hem even hier voor je neer gezet: http://db.tt/aebgDIbm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
(dubbel)

[ Voor 97% gewijzigd door Brad Pitt op 20-11-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
yes, ik had je berichtje nog niet gelezen, speedx doet het, na al die kromme tenen spelletjes, ineens wel goed. nog wat filmpjes afgespeeld, geluid en beeld zijn gewoon erg goed. ik denk dat de kids het hier toch maar mee moeten doen. ga hem inpakken, niet terugbrengen :) al speelde die gedachte vanavond wel vaker door mijn hoofd. niet meer 100% positief dus, een beetje verpest door al die geweldige high end apparaten waar ik al langer mee mag spelen. Voor nu geef ik hem een 6,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
oja, heb een aantal films in AVI formaat afgespeeld, via het bijgeleverde vrouwtjes usb stekkertje in de mini usb van de tablet. deze waren haarscherp, geluid was helder. Deze krijgt een 8 van mij

tot slot nog een laatste opmerking. na alle ervaringen van vandaag, zou ik hier nooit een tweede exemplaar van kopen om al mijn kindjes te voorzien, dan wacht ik liever nog een tijdje op iets dat even duur is en weer iets beter en sneller is. ik heb eerder wel eens getwijfeld, 1 ipad kopen of 3 goedkopere tablets, dan koop ik liever 1 ipad, dat geldt nu eigenlijk nog steeds.

[ Voor 49% gewijzigd door Anny op 21-11-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anny schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:51:
tot slot nog een laatste opmerking. na alle ervaringen van vandaag, zou ik hier nooit een tweede exemplaar van kopen om al mijn kindjes te voorzien, dan wacht ik liever nog een tijdje op iets dat even duur is en weer iets beter en sneller is. ik heb eerder wel eens getwijfeld, 1 ipad kopen of 3 goedkopere tablets, dan koop ik liever 1 ipad, dat geldt nu eigenlijk nog steeds.
Op zich helemaal met je eens uiteraard. Heb deze zelf gehaald om een beetje mee te spelen en om te zien hoe fijn/waardeloos een 7 inch tablet is. Vind het formaat eigenlijk best wel tof al had 'ie wel wat lichter mogen zijn.

Verder is het natuurlijk een apparaat dat vijf maal minder kost dan een nieuwe iPad2 dus sja, wat kán je verwachten. Vind het, ondanks alle minpunten, alsnog een wonder dat ze zoiets kunnen maken voor deze prijs.

[Edit] Zelfde accutest gedaan met de tablet en de Samsung S2 (met AnTuTu Tester). De S2 scoorde 397 en de tablet 507. Dus gaat ondanks grotere scherm en way lagere prijs nog langer mee ook. Nu is de accuduur van de S2 wel notoir slecht maar dan nog, had niet verwacht eigenlijk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 21-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Nog even contact gehad met de qware helpdesk.
Er komt een update voor de Pro3. Volgens de medeweker zijn zij deze nu al aan het testen. Ze zijn op de hoogte van de wifi issues/spontaan rebooten. Geduld dus.
Ook adviseerden zij om je wirelss router op kanaal 6 in te stellen. 10 en 11 heeft de tablet nog wel eens moeite mee... het zal wel. Even kijken of dat echt iets uit gaat maken.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Dat is een niet al te gekke advies hoor, kom je wel eens vaker tegen bij tablets in deze prijscategorie.

Enige indicatie ook gekregen over hoe lang zo'n testcertificering duurt? (denk het niet maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor de snelle types; Bij de Intertoys in de Bilderdijkstraat in Amsterdam hebben ze -misschien- nog 1 pro3.. Die medewerkers snappen er over het algemeen ook niks van dus altijd vragen of ze in het magazijn willen kijken.. Maarja ik schat dat de pro3 gewoon de pro2 gaat vervangen op den duur? Misschien komt er binnenkort wel een shitload binnen..

Ik heb er daar iig de laatste dagen toch nog 3 weten te scoren. Ik had eerst een pro2 gekocht als test en kennismaking met android, maar ik vond de snelheid toch niks. De interactie met het OS was al gewoon niet lekker soepel, laden traag en browsen ook etc, beetje een tegenvaller. Gelukkig kon ik hem ruilen voor een voucher en vond ik een winkel met pro3's (wel fijn zo veel van die winkels in de buurt..)

Wat algemene ervaringen, ze zijn ook wel genoemd;

-Pro3 voelt iig 2 maal zo snel als de pro2. Menu's gaan soepel, laden korter, browsen prima, apps ook nog geen probleem mee gehad.
-De soms genoemde bubbels zijn volgens mij altijd de plastic sheets die ze er ter beveiliging op hebben zitten. Daar zitten hier en daar wat bubbels onder.
-Allemaal hebben ze bij aanraking van het scherm / lichte kracht op de romp soms iets van een "vlek" in het scherm, maar klein en niet storend. Het is gewoon geen superscherm maar wat wil je voor 100 euro..
- Scherm vind ik best ok, zelf op lage brightness is het nog best te doen.. Kijkhoeken zijn vooral minder..
- Cpu Spy zegt 1008 mhz, cpu tuner laat zien dat ie af en toe op de 1.2ghz zit, maar vaak lager op bijv. 600mhz. Cpu info daarin zegt: Bogomips: 1005.97, armv7 proc rev 2 (v7l)
- Stevige behuizing die degelijk in elkaar zit. Knopjes iets minder. Adapter is een ruk ding met een stomme plug. Die hadden ze haaks moeten maken ofzo..
- is dit ding nou meteen ge-root?

Grootste minputen tot nu toe:
- Heel af en toe resetten, vooral bij het standby zetten / met de stroom er in. Gebeurt niet echt supervaak. Ook een keertje gehad tijdens iets doen. Misschien nog wel te fixen door het een of ander, zoals al eerder genoemd misschien een task killer oid.. iig hebben ze het alledrie. Ik ervaar het tot nu toe niet als storend. Ah, zie boven ^
- wat traag opstarten, maar mischien is dat normaal?
- Batterij laad niet echt snel.
- beperkte batterij tijd, maar logisch.

Toch maar een derde gekocht voor mezelf want ScummVM is wel heel erg cool zo en ondanks de minpunten is de pr03 wel een goeie deal, vooral als goedkope intro in computers en android..

Maarja misschien exploderen ze morgen :) Ik hoop dat de battie een beetje degelijk is, fingers crossed..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
maratropa schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:09:
Voor de snelle types; Bij de Intertoys in de Bilderdijkstraat in Amsterdam hebben ze -misschien- nog 1 pro3..
What the...?
maratropa schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:09:
Ik heb er daar iig de laatste dagen toch nog 3 weten te scoren.
What the...??

Vrijdag nog langs geweest bij 3 Intertoys's in Amsterdam waaronder Bilderdijk, toen hadden ze ze niet :-( (had wel het idee dat personeel goed op de hoogte was, zeker man in Kinkerstraat, en op Mercatorplein zijn ze ook 5 minuten voor me wezen zoeken).
Het is maar gelukkig dat ik naar mijn werk moet en dus niet door de week er meer tijd aan kan verspillen.

En jij hebt er drie... Mag ik vragen waarom je er drie hebt gekocht? Want ik had zoiets ook al van anderen hier gelezen, en ik dacht dus al die extra's gaan naar Marktplaats. Maar op Marktplaats staat er geen een.

Ik hoop maar op die bucketload Pro 3's waarvan iedereen hoopt dat ze in de pipeline zitten, ik heb nog tot 10 december (verjaardag) dus ik kan nog even proberen geduldig te zijn.
Nowa schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:44:
Nog even contact gehad met de qware helpdesk.
Er komt een update voor de Pro3. Volgens de medeweker zijn zij deze nu al aan het testen. Ze zijn op de hoogte van de wifi issues/spontaan rebooten.
Dat is in ieder geval mooi nieuws, want ik heb in mijn achterhoofd ook nog steeds zoiets van wat doe ik mijn moeder aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
mijn besluit staat vast: ik ga hem terugbrengen, en ga woensdag op jacht naar een pro3. helaas weinig intertoys in de directe omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
Anny schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:51:
mijn besluit staat vast: ik ga hem terugbrengen, en ga woensdag op jacht naar een pro3. helaas weinig intertoys in de directe omgeving.
"terugbrengen" ?
Ik heb bij aankoop expliciet gevraagd in de Intertoys winkel of ik hem eventueel mocht retourneren indien het voor de verjaardag van een neefje aangeschafte tablet niet naar wens zou zijn: een heel duidelijk NEEN was het antwoord. Als reden gaf hij dat ze niet kunnen beoordelen of het apparaat wel of niet aangezet is en "dus gebruikt". En eerlijk is eerlijk: ik zou ook niet graag een (om wat voor reden dan ook) teruggebracht exemplaar willen kopen dat terug in de winkelvoorraad is gegaan.
Maar gelukkig: neefje was er superblij mee.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 22:03:
ik wil pro3 :(

weet iemand nog een winkel in friesland die ze heeft ?
Net nog een Pro3 doosje in mijn handen gehad in Leeuwarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
SanderBos schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:49:
[...]
What the...?
[...]
What the...??
Vrijdag nog langs geweest bij 3 Intertoys's in Amsterdam waaronder Bilderdijk, toen hadden ze ze niet :-( (had wel het idee dat personeel goed op de hoogte was, zeker man in Kinkerstraat, en op Mercatorplein zijn ze ook 5 minuten voor me wezen zoeken).
Het is maar gelukkig dat ik naar mijn werk moet en dus niet door de week er meer tijd aan kan verspillen.
En jij hebt er drie... Mag ik vragen waarom je er drie hebt gekocht? Want ik had zoiets ook al van anderen hier gelezen, en ik dacht dus al die extra's gaan naar Marktplaats. Maar op Marktplaats staat er geen een.
Beetje vreemd verhaal idd.. (1tje vrijdag en 2 maandag..) Maar maar 1 van de 3 medewerkers leek er echt van op de hoogte te zijn.. (al kwamen ze vrijdag pas binnen dus misschien was je te vroeg )
2 als cadeau, 3de voor mezelf btw, niet voor Marktplaats..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 16 nov een mail naar qware gestuurd met:

Dag ik heb een pro 3 versie. Hebben julie daar al een update van of de recover download?

Vandaag antwoord terug:

Geachte heer /mevr,

Helaas op dit moment nog niet, deze komt er wel snel aan maar word op dit moment nog getest.

Zodra deze uit is zal deze direkt op onze website geplaatst worden www.qware.info

Met vriendelijke groet,

Martijn de Hoogh

Technical Support

Pirox Europe BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Vandaag het hoesje met keybord uit China ontvangen, verzenden duurde zo'n 2 weekjes, Cover past perfect, houder blokkeert de camera niet en de mini USB scheelt weer een adaptertje. Toetsenbordje is misschien een beetje knullig maar werkt prima. Kortom, een aanrader voor 10 euro!

http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OU:US:1123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Pro3 terug gebracht omdat het volume knopje niet meer werkte, helaas geen Pro3 meer, hij was alleen om te ruilen voor een Pro2 maar hier ging ik natuurlijk niet mee accoord. Na wat ronbellen van de verkoopster bleek dat Intertoys in Haaksbergen mij nog van een Pro3 kon voorzien ik heb hem hier opgehaald, bleek dat deze winkel er nog een aantal op voorraad heeft, ze hadden geen Pro2's gekregen zeiden ze daar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak

Hak

De Aldi heeft binnenkort ook een tablet te koop. Lijkt erg veel op de Pro2 of Pro3!

http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hak schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:11:
De Aldi heeft binnenkort ook een tablet te koop. Lijkt erg veel op de Pro2 of Pro3!

http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML
Kan ook deze zijn:
http://www.minipadonline.com/SearchResults.asp?Cat=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K weet niet of iemand in de buurt van Rhoon (vlakbij Rotterdam) woont, daar hebben ze nog (genoeg) Pro3's.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij de Intertoys in Bladel ( Noord-Brabant ) liggen er nog een paar op een nieuwe eigenaar te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
asje62 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:41:
[...]

"terugbrengen" ?
Ik heb bij aankoop expliciet gevraagd in de Intertoys winkel of ik hem eventueel mocht retourneren indien het voor de verjaardag van een neefje aangeschafte tablet niet naar wens zou zijn: een heel duidelijk NEEN was het antwoord. Als reden gaf hij dat ze niet kunnen beoordelen of het apparaat wel of niet aangezet is en "dus gebruikt". En eerlijk is eerlijk: ik zou ook niet graag een (om wat voor reden dan ook) teruggebracht exemplaar willen kopen dat terug in de winkelvoorraad is gegaan.
Maar gelukkig: neefje was er superblij mee.... :)
ik heb hem teruggezet naar de fabrieksinstellingen, vingerafdrukken gewist, en kan ruilen binnen 7 dagen. als het niet lukt heb ik idd vette pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
GoLauncher er af en LauncherPro Plus er op en way blijer weer met het apparaatje :)

Op iBood trouwens ook een heel goedkope zeven inch tablet vandaag van Pandigital. Niet zo leuk als de Pro3 though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Hak schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:11:
Vandaag het hoesje met keybord uit China ontvangen, verzenden duurde zo'n 2 weekjes, Cover past perfect, houder blokkeert de camera niet en de mini USB scheelt weer een adaptertje. Toetsenbordje is misschien een beetje knullig maar werkt prima. Kortom, een aanrader voor 10 euro!

http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OU:US:1123
Volgens mij heb ik de zelfde, iets duurder, van DX besteld.
http://www.dealextreme.co...7-8-tablet-pc-black-81329
Heb 'm nog niet ontvangen en ik weet niet of dat ding er lekker op past, maar ik heb het meteen maar erbij besteld.
Soort mini email browse zuinige laptop voor €100 heb je dan. :)
Brad Pitt schreef op woensdag 23 november 2011 @ 00:07:
GoLauncher er af en LauncherPro Plus er op en way blijer weer met het apparaatje :)
Je kan maar één als default desktop hebben, en ik kon niet kiezen. :P
Uiteindelijk voor GoLauncher gekozen want die heeft ook een Contact List App. Samen met SipDroid en SmsDroid kan ik nu ook vanaf mijn tab bellen en SMSsen. :D

Dik lachen even iemand bellen en dan die tablet aan je oor! :D

(BetaMax accountje uiteraard, had ik al voor bellen wanneer ik door mijn bundel heen ben)

[ Voor 6% gewijzigd door Sando op 23-11-2011 06:48 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Ik ga morgen ook de pro 3 ophalen bij intertoys in Brunssum (limburg) hier hadden ze er nog 3 pro3's beschikbaar.
Aangezien ik geen ervaringen heb met android of een smartphone( af en toe met de Ipad gespeeldt) heb ik wat vragen:
-Met welke app kom ik er achter dat het om de pro3 gaat en niet om de pro2.
-De tablet zal vooral door mijn dochter van 3,5 worden gebruikt, zijn er leuke nederlandstalige app's verkrijgbaar.
-Zal skype gewoon werken via de market las dat dat niet werkte??? is er wel een andere manier om skype te gebruiken. en hoe doe ik dat dan?
Andere tips of app's die het gebruik van de tablet verbeteren, zijn zeer welkom.
Ik ben echt een leek op dit gebied dus aub help me ipv de grond in te boren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenn72
  • Laatst online: 14-08-2022
Goede dag,
Ik ben ook in het bezit van de pro 3.
Nu ben ik alleen opzoek naar software om de tablet te kunnen syncen met PC.
Ik ben een noob dus alle tips zijn welkom, ik dacht dat misschien de software van Samsung zou kunnen werken?
Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
downing schreef op woensdag 23 november 2011 @ 19:30:

-Met welke app kom ik er achter dat het om de pro3 gaat en niet om de pro2.
-De tablet zal vooral door mijn dochter van 3,5 worden gebruikt, zijn er leuke nederlandstalige app's verkrijgbaar.
-Zal skype gewoon werken via de market las dat dat niet werkte??? is er wel een andere manier om skype te gebruiken. en hoe doe ik dat dan?
Andere tips of app's die het gebruik van de tablet verbeteren, zijn zeer welkom.
Ik ben echt een leek op dit gebied dus aub help me ipv de grond in te boren
Ik weet niet hoe je erachter kunt komen in het toestel zelf, volgens mij is het enige uiterlijke verschil zichtbaar op de verpakking.
Verder denk ik dat de gebruiksaanwijzing je al een eind op weg zal helpen, mij ergerde die, omdat het helemaal niets toevoegde wat ik al wist, voor een beginnende androidgebruiker zal dat dus redelijk helder zijn.

Verder zou ik je toch aanraden dit forum regelmatig door te nemen, te vragen. Ik vind de app app 2 sd wel handig, hiermee kun je veel apps naar je sd kaartje transporteren en regelmatig cachegeheugen wissen, verder een app als Task Killer, om eventuele achtergrond processen te stoppen. Ik zou verder zonder al te veel android kennis niet beginnen aan drastische veranderingen, omdat ik geen idee heb hoe je kunt herstellen als je helemaal vastloopt bij dit toestel.

Skypen kan ik niet voor je uitproberen, ik zit even zonder tablet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
oja, volgens mij is het droevig gestemd met nederlandstalige apps voor kids. bijna geen. of helemaal geen. maar de meeste leuke spelletjes wijzen zich vanzelf, of na een beetje hulp van pa of ma

• Anny
cut the rope, angry birds, grenadier, heel veel puzzeltjes, doodle jump, traffic rush, sparkle free

• downing
Dank je wel ik zal er ook niet veel aan gaan veranderen.(Als je er geen verstand van heb, moet je gewoon met je handjes er van af blijven.)
Zal zeker dit topic in de gaten houden. Kun je ook via de app van tweakers op het forum??? of is het alleen nieuws en reviews???

• Brad Pitt
downing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:25:
Kun je ook via de app van tweakers op het forum??? of is het alleen nieuws en reviews???
Alleen het laatste ja... Gewoon een browser gebruiken dus, dát werkt prima op de Pro3 hoor :)

• stil
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:35
Goedendag,

wat is de laatste android versie die je er op kan zetten?

(mochten er mensen zijn die leuke (educative) apps voor kleuters, 4-7 jaar, weten dan hou ik me aanbevolen

grt. Stil

NL, dynamisch contract 3x MT 5,12kwh, ct003/v114, , v151, v 1.6.30, 8000WP zonnepanelen, ISKRA AM550 ESMR5.0

• Brad Pitt
stil schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:16:
wat is de laatste android versie die je er op kan zetten?
Niks. Er is nog geen enkele update voor.

• downing
heb de pro 3 binnen. Wel een keer terug geweest naar intertoys omdat de achterkant bekrast was, het bleek dat er nog een sticker op zat. verkoper heeft half uur staan klote om de sticker er af te krijgen. voor dat geld is het echt super. Ik zal er nog een moeten kopen omdat mijn dochter hem al heeft ingepikt hahahaha. ff in de market gekeken voor skype helaas werkte niet. heeft iemand wel ergens een werkde app van skype gevonden.
Ik heb ook en probleem om mijn e-mail account van ziggo via de e-mail app in te voeren, is iemand dit wel gelukt.

• Brad Pitt
downing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:35:
Ik heb ook en probleem om mijn e-mail account van ziggo via de e-mail app in te voeren, is iemand dit wel gelukt.
Ik laat GMail gewoon m'n Hotmail en Ziggo mails checken en krijg dus alles binnen via 1 GMail account :)

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:00

FlyEragon

Alien Monkeys

Pro 3 op voorraad, amsterdam osdorp. net 2 stuks gehaald.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

downing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:35:
ff in de market gekeken voor skype helaas werkte niet. heeft iemand wel ergens een werkde app van skype gevonden.
Jammer dat je geen hoofdletters en vraagtekens gebruikt. Je krijgt daarom van mij de aanmoedigingsprijs om dit voortaan alsnog te proberen. :)

Ik heb de Skype die ik op de Pro3 gebruik even upgeload.

http://dl.dropbox.com/u/1919923/Android/com.skype.raider.apk

Hij doet het pas over 5 minuten ofzo, is nu nog aan het uploaden.
Klaar.

-edit-

Als je Skype wel kon installeren en hij werkte niet, dan heb je waarschijnlijk de Pro2.
Ik heb ze allebei, en Skype werkt niet op de Pro2. Op de Pro3 kan ie vanuit de market niet eens geïnstalleerd worden. Dan werkt bovenstaand bestandje wel.

[ Voor 21% gewijzigd door Sando op 24-11-2011 22:13 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de volledige ROM kunt backuppen? Als ik ROM manager gebruik reboot hij direct en is er geen backup.

Overklok apps geven 1200mhz als max aan, maar de schuif gaat niet verder dan 1008mhz. Er lijkt dus ergens een beperking te zijn.

Iemand een goede voorstel voor verlenging van batterij duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:32:
Weet iemand hoe je de volledige ROM kunt backuppen? Als ik ROM manager gebruik reboot hij direct en is er geen backup.
Zonder goed werkende Recovery mode om een Nandroid te maken gaat het weinig succesvol worden...
Overklok apps geven 1200mhz als max aan, maar de schuif gaat niet verder dan 1008mhz. Er lijkt dus ergens een beperking te zijn.
Het ding draait gewoon max op 1008MHz. En de default governor is ook zo brak als wat. Maar ja, been there :P
Iemand een goede voorstel voor verlenging van batterij duur?
Brightness op nul, geen apps met background data, data helemaal uitzetten. Maar ja, wat heb je er dan aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Amsterdam, Christiaan Huygensplein, no hits, wel 8 pro 2s, wisten niet dat er pro 2s en pro3s waren (alle andere 4 Intertoys's waar ik ben geweest waren daarvan wel op de hoogte).
Amsterdam, Eerste Oosterparkstraat, eindelijk gelukt!!

Ben vergeten te vragen of ze er meer hadden, maar moet haast wel, want verkoopster wist achter de kassa al zeker dat ze er een voor me had.

Nog maar een half uurtje gebruikt, maar heel tevreden. Hij is wat groot, scherm is niet super, maar wat is hij lekker snel! _/-\o_

Het enige wat ik niks vind is die iconen bovenin. Volume, menu, back, daar zitten knoppen op dat ding voor!! Ook dat ik geen mobiele verbinding heb geloof ik wel. Zit toch eigenlijk allemaal wel in de weg.
Heeft iemand die (zonder al te grote ingrepen) weggekgregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Skype linkje werkt goed, dank je wel Redsandro _/-\o_ _/-\o_

Ik heb vandaag ook een case bij www.123BestDeal.com besteldt. Wordt morgen geleverd.
Ik zal de tablet met sterke klitteband bevestigen ipv de elestiekjes.
Heeft iemand een app gevonden van 3FM die werkt? Alles wat ik in de market vind doet het niet.
Ook via internet krijg geen 3FM te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
SanderBos schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:25:
Het enige wat ik niks vind is die iconen bovenin. Volume, menu, back, daar zitten knoppen op dat ding voor!! Ook dat ik geen mobiele verbinding heb geloof ik wel. Zit toch eigenlijk allemaal wel in de weg.
Heeft iemand die (zonder al te grote ingrepen) weggekgregen??
http://www.androidxmarket...bar-version-0-8-3-1b.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Laatst online: 11-02 15:52
Ik ben in bezit van een Qware 10 inch tablet met capacitief scherm sinds 3 weken geleden.

Ik heb een kort filmpje gemaakt waarvan te zien is hoe snel hij werkelijk draait, het afspelen van HD video's, en een benchmark score met Quadrant.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wE1eUeLlkgk]

Comments:
Maximale kloksnelheid is 800Mhz ipv. 1Ghz
De tablet behoudt de tijd en datum niet. Telkens na het rebooten gaat het terug naar 01:00 1 Jan 1970.
HD video's spelen heel soepel af.

[ Voor 3% gewijzigd door Psychosystema op 26-11-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

Loopt perfect hoor! Ook Angry Birds doet het goed. Waarom zijn er dan 7" Pro2 gebruikers die zeggen dat het hapert (Heb ook de filmpjes gezien). Intern zijn de 7"en 10" Pro2 toch hetzelfde?? Of zijn het echt de advertenties die het laten haperen, want die zie ik bij jou niet.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik achter het MAC adres?
De technische gegevens onder 'instellingen' zijn wel héél beperkt.

P.S.: in Schoorl hebben ze de Pro3 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAC adres?

WIFI-inschakelen.
Even naar de commandline en ifconfig draaien.
Of: Kijk even in je router; daar staat het MAC adres ook vermeld.

Even terzijde: Binnen 2 weken starte mij Pro3 niet meer op. Alleen het Q-ware opstartscherm zichtbaar.
Resetten hielp niets. Pro3 teruggebracht naar de Intertoys winkel.
Er waren geen Pro3 devices meer in voorraad. Ik heb geen zin in de Pro2, dus: de zeer behulpzame verkoper is gaan bellen met zijn toeleverancier; na een dag belde hij mij op dat toch een nieuwe Pro3 midden volgende week binnenkomt ter vervanging van mijn kapotte exemplaar.

Volgens de verkoper zijn inderdaad een/meerdere mixes van Pro2's en Pro3's per ongeluk uitgeleverd aan intertoys.
Eerst moeten de Pro2's verkocht worden voordat de pro3 weer verschijnt....

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Laatst online: 11-02 15:52
Smarron schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 12:25:
Loopt perfect hoor! Ook Angry Birds doet het goed. Waarom zijn er dan 7" Pro2 gebruikers die zeggen dat het hapert (Heb ook de filmpjes gezien). Intern zijn de 7"en 10" Pro2 toch hetzelfde?? Of zijn het echt de advertenties die het laten haperen, want die zie ik bij jou niet.
The 7" Pro2 heeft waarschijnlijk geen 3D acceleratie chip (Mali400) en slechts 256MB RAM.
The 10" Pro2 heeft een Cortex A9 chip (wordt adverteerd als 1Ghz maar die van mij draait max. 800Mhz) en de Mali400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kobros, ik begrijp je reactie niet.

Ik heb het antwoord elders gevonden:
  • ga naar instellingen
  • draadloze en netwerkinstellingen
  • Wifi instellingen
  • klik dan op menu (icoon of button met drie lijntjes)
  • geavanceerd
  • derde regel: MAC-adres
Zo werkt het bij alle android-apparaten.

Ook bizar: het Pro3-tablet staat niet eens op de Qware site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Iemand al kunnen Skypen met camera? Ik dacht eerst dat het eenmalig was, maar ik krijg bij iedereen 'voice call' ipv 'video call'.
downing schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:34:
Heeft iemand een app gevonden van 3FM die werkt? Alles wat ik in de market vind doet het niet.
Ook via internet krijg geen 3FM te horen.
Ik gebruik zelf Winamp -> SHOUTcast -> Search -> 3fm / BNR / Radio 1 / ...
En bij eerste keer spelen op het sterretje drukken, dan staat ie voortaan onder favorieten. :)

Als iemand een betere shoutcastplayer heeft, let me know. Winamp is netjes maar ik heb liever NOG meer gemak. Meteen mijn favorieten kunnen zien zonder extra tap. :P

Hint: Voor wie het nog niet doorheeft: Als je op je PC ingelogt bent op de market, dan kan je vanaf je PC apps installeren op je tablet. Veel sneller en makkelijker. :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak

Hak

In het Aldi tablet topic kwam deze link trouwens voorbij van de fabrikant van de Pro 3. Helaas geen firmware voor de Momo9 te vinden.

http://www.ployer.com.cn/world/ProductView.asp?ID=89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:21:
kobros, ik begrijp je reactie niet.

Ik heb het antwoord elders gevonden:
[.................]
Zo werkt het bij alle android-apparaten.
Prima dat je dat gevonden hebt.
Maar in een terminal (=op de commandline) ifconfig draaien en kijken, dat werkt in iedere linux versie.

Ko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

Psychosystema schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:56:
[...]

The 7" Pro2 heeft waarschijnlijk geen 3D acceleratie chip (Mali400) en slechts 256MB RAM.
The 10" Pro2 heeft een Cortex A9 chip (wordt adverteerd als 1Ghz maar die van mij draait max. 800Mhz) en de Mali400.
Dat maakt het wel duidelijker ja, thanks.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02
Als ik van mijn Qware 7"pro 2 het pdf manual bestand wilt lezen dan springt hij er steeds halverwege uit. Is dit een geheugen probleem? Wie hebt de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Ik gebruik voor de radio deze app: TUNEIN. Werkt goed, ik heb ook niet meer verder gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
tedkroon schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:11:
Als ik van mijn Qware 7"pro 2 het pdf manual bestand wilt lezen dan springt hij er steeds halverwege uit. Is dit een geheugen probleem? Wie hebt de oplossing?
Probeer dan eens een (veel) kleinere, en ook nog een andere minimaal even grote PDF. Klapt ie er bij de eerste niet uit en bij de tweede ook weer wel weet je genoeg lijkt mij. Klapt ie er bij de tweede ook niet uit ligt het misschien aan deze specifieke PDF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:02
Wellicht heb ik zelf de oplossing gevonden! Met de voor geïnstalleerde pdf reader had ik dit probleem, echter met de zojuist nieuwe acrobat reader loopt hij soepel door de pagina's heen. Toch vreemd dat de bijgeleverde gelijk crasht bij het manual dat er aan toegevoegd is.

Hoe kan je makkelijk het geheugen steeds maximaal houden? Hier lijkt mij het probleem te liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Even wat reacties in 1 post:
Mastermind, bedankt voor je reactie. Ik heb deze app net even geprobeerd maar dat was geen succes, de echte status bar steekt er nog onder uit en je krijgt weer allemaal andere iconen, en toen ik hem probeerde te configureren crashte hij trouwens ook ongeveer 10 keer. Ik heb gisteren zelf nog wel een uur zitten zoeken, ik snap niet eens hoe QWare die knoppen erin heeft gekregen...
tedkroon schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:11:
Ted, je hebt heel veel PDF viewers voor Android, ik heb er ook heel wat uitgeprobeerd. De meeste echt goeie kosten geld (Repligo, bijvoorbeeld opent alles en is ook supersnel, maar navigeert weer lastig), maar APV PDF Viewer is gratis en best redelijk.
stil schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:16:
Goedendag,
(mochten er mensen zijn die leuke (educative) apps voor kleuters, 4-7 jaar, weten dan hou ik me aanbevolen
grt. Stil
Ik zag al meer vragen voor apps voor kinderen voorbij komen. Nu zie ik bij jou ook nog eens educatief staan, maar mochten het ook spelletjes zijn, dan heb ik nog wel een paar tips (naast de usual suspects van Angry Birds, Cut the Rope (dat is wel bijna educatief O-) ), fruit ninja)
- Where's my water, net uit volgens mij, vind ik de app die er het mooiste uitkomt op mijn nieuwe tabletje. Dus ook al vind het kind er niks aan, heb je in ieder geval nog een mooi uitziende game.
- Glow hockey 2, leuk eraan is dat het een van de weinige spelen is die je met z'n tweeen tegelijk op 1 tablet kan spelen (en gratis, wel particles uitzetten want dat trekt de pro 3 zowaar niet)
- World of Goo, even smokkelen want die is nog helemaal niet uit, en wie weet doet hij het niet eens op de Pro 3, maar geweldig spel op PC en iOS (http://2dboy.com/2011/11/...goo-android-release-date/).

Allemaal in het Engels, maar volgens mij (als niet ouder) is het toch beter om op die leeftijd samen met je kinderen te computeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:23
iemand enig idee waarom ik sinds gister me pro3 niet meer kan updaten via usb charger? gewone voeding werkt maar die heb ik niet overal liggen. heb wel wat software removed maar niets wat daarmee te maken heeft volgens mij.

als ik hem uitzet en usb charger erin laad hij wel gewoon op. vanavond maar es door de settings heenspitten.

[ Voor 20% gewijzigd door slommer op 28-11-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb er geen usb charger bij gekregen?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:25:
Gewoon via de bijgeleverde USB-kabel in een PC prikken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Sando schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:25:
heb er 1 van me foon op me werk liggen en deed het vorige week nog uitstekend.
lijkt erop dat me usb uitgeschakeld is. extern keyboard werkt ook niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door slommer op 28-11-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wheye
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-09 00:04
Zo, vandaag gelukkig nog een pro 3 kunnen bemachtigen (Na wat zoek en bel werk :) ).
Heb de eerste terug moeten brengen omdat deze een defect had in het scherm, was echter geen probleem om hem om te ruilen met een andere pro 3.
Ik heb net even het een en ander getest waaronder, angry birds, quadrant benchmark, internet e.d. en ik moet zeggen dat het tot dusver heel goed bevalt. Ik ben zelf een iPad gewend maar ik moet zeggen dat dit handzame kleine ding wel lekker soepel loopt.
Hij is inderdaad ook veel sneller van de pro 2 welke ik in de winkel heb getest.

p.s.: Ik heb hem in Bladel gehaald, heb het niet gevraagd maar mogelijk hebben ze er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb een weekje geleden twee pro 3's gehaald. 1 voor mezelf en een voor mijn moeder. Leuk die sint cadeaus. Alleen wil mijn moeder nu een maatje groter, 10 inch.

Handig ding, enige minpuntjes tot nu toe is de brightness, de resolutie (maar goed het is 7 inch) en nog geen upgrades voor android.
Compact en snel...ow jah lekker cheap. Tot nu toe werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Word echt helemaal niet goed van mijn Pro 3. De laatste 3 dagen loopt de accu snachts he-le-maal leeg. Hij doet dus niet meer aan deep sleep o.i.d.

Iemand een idee waar dat door zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:35:
Iemand een idee waar dat door zou kunnen komen?
Installeer BetterBatteryStats en zoek de boosdoener...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in de/een recovery komt met de Pro3? Dit om een backup van de huidige ROM te kunnen maken.

Via ROM manager => start gewoon op
Volume + en Power => start gewoon op
Volume - en Power => start gewoon op
Home en Power => start gewoon op
Recovery vanuit Quickboot => start gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
weird. net zelfs factory reset gedaan maar niet opladen via usb charger meer.
zijn er andere waar deze wel met usb laad? weet zeker dat hij het vorige week nog deed nl maar geen idee waar ik het nu moet zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:14:
[...]

Installeer BetterBatteryStats en zoek de boosdoener...
Okee, en dan letten op de wakelocks o.i.d.? Geen idee waar ik moet kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:02:
Weet iemand hoe je in de/een recovery komt met de Pro3? Dit om een backup van de huidige ROM te kunnen maken.
Voor zover ik weet kan dat inderdaad (nog) niet nee. Echt lekker rommelen blijft dus voorlopig nogal riskant...
slommer schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:53:
zijn er andere waar deze wel met usb laad?
Opladen via USB gaat hier gewoon prima ja. Weliswaar nogal traag maar dat is via USB nu eenmaal altijd zo.
Gusev schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:32:
Okee, en dan letten op de wakelocks o.i.d.? Geen idee waar ik moet kijken...
Inderdaad. En dan kijken of er geen apps/processen nogal veel tijd in beslag nemen. Boosdoeners waar je meestal weinig aan kan doen zijn bijv. alarmmanager en of gtalk. Even kijken welke "bovenaan" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke chip er in de Pro3 zit? Allwinner A10 of Rockchip 92xx of.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

slommer schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:31:
[...]

heb er 1 van me foon op me werk liggen en deed het vorige week nog uitstekend.
lijkt erop dat me usb uitgeschakeld is. extern keyboard werkt ook niet meer.
Zou het kunnen dat je USB (aansluiting) stuk is gegaan?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.