Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Petrikanus schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:40:
Met name tools om de batterijduur (enige minpunt vind ik) wat op te rekken.
Als je hem laat draaien op 200Mhz ipv 1000Mhz zodat 'ie nóg trager wordt, de brightness op zijn laagst zet en hem zo weinig mogelijk gebruikt gaat ie langer mee. Met normaal gebruik zijn er geen tools om winst te halen. Zelfde als met een smartphone. Doe je er niéts mee haal je een paar dagen, ga je gamen hooguit een paar uur.

Scherm aan + activiteit kost accu. Een avondje internetten en het is wel over met de accu :)

[Edit] Het als experiment wel met SetCPU wat lagere kloksnelheden ingesteld en de governor veranderd. Die laatste staat standaard op Fantasy maar met ondemand is het aantal tussenfrequenties dat ie pakt tussen de standaard 600 en 1000MHz een stuk groter. Heb ook even voor de lol lager dan 600MHz geprobeerd. Heb hem nu op 480MHz staan, dat werkt wel okay. Zodra je onder de 300 gaat wordt het allemaal erg laggy en stroperig. Als je gewoon een beetje apps als Nu.nl zit te kijken is dat op zich niet een zó erg.

Maar ook op deze stand was het over na een uur of vier scherm-aan-tijd. Wel was de idle drain lager dus je kan hem langer laten liggen. Maar goed, elke avond opladen is sowieso het handigst dus sja :P

[ Voor 36% gewijzigd door Brad Pitt op 12-11-2011 17:49 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Bedankt bp ben go launcher nu aan het binnenhalen.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:07:
[...]

Waar is de Pro3 al daadwerkelijk te koop dan?
Dit is Redsandro die even bij een vriend op de laptop zit;

Ik heb mijn Pro3 gister bij de Intertoys in Leeuwarden gehaald, en daar zeiden ze dat de Pro2 op is en dat ze vanaf donderdag alleen nog maar de Pro3 krijgen aangeleverd.

Toen vorige week de Pro2 twee dagen niet meer van de website te bestellen was, waren ze bezig de inventory te checken ('hoofdkantoor') en de Pro3 is gewoon de opvolger van de Pro2, maar tijdelijk zitten ze door elkaar om de voorraad Pro2's op te maken.
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:04:
[...]

Gewoon HD Widgets, kan je niet binnenhalen met je Tablet omdat ie zogenaamd ergens niet aan voldoet.a
Die HD Widgets is erg cool, maar kost gewoon geld dus.
Dat is tegen mijn principe van de goedkoopste tab kopen en dan een beetje voor apps betalen zeker. :+

Ik ben Linux gewend op mijn computer en smartphone (Maemo 5), en conform het open source gedachtengoed horen apps gewoon gratis te zijn. :7

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook. Als ik hem naast mijn broers yarvik leg is hij op alle fronten beter...
enig minpuntje (vind ik) is dat de toetsen niet verlicht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Yarvik == Sweex :)

-edit-

Heb je die Chainfire 3d echt nodig?

Fruit Ninja en Trials doen het ook prima zonder. :P

[ Voor 76% gewijzigd door Sando op 13-11-2011 04:06 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:08
^ Hangt volledig van het spel af. Sommige doen het prima zonder, anderen (voornamelijk Tegra spellen) draaien alleen met Chainfire3D i.s.m. de juiste plugin.

Gister ff PES12 gespeeld, loopt best aardig, dat wordt vanaf nu alleen PES-en op de tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artiremy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 01:43
Inmiddels de 2de Pro 3 in huis, de eerste had last van het "drukpunten-effect" zowel als je op de rand drukte of het scherm zelf, daarnaast ging ie elke weer terug naar het android opstartscherm, je had nog niet de tijd op iets op te starten, of wham vloog ie er weer uit 8)7
Wifi verbinding instellen lukte niet eens....

Omgeruild voor de 2de Pro3, deze vliegt af en toe eens terug naar het android opstartscherm, maar heeft ook weer de zichtbare "bubbels" door de drukpunten.
Hebben meer gebruikers hier last van of hoort het gewoon bij een tablet van deze prijs.

Overigens zat de folie er hier redelijk op, maar bij beide tablets de achterkant vol met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Artiremy schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:59:
Inmiddels de 2de Pro 3 in huis, de eerste had last van het "drukpunten-effect" zowel als je op de rand drukte of het scherm zelf, daarnaast ging ie elke weer terug naar het android opstartscherm, je had nog niet de tijd op iets op te starten, of wham vloog ie er weer uit 8)7

Omgeruild voor de 2de Pro3, deze vliegt af en toe eens terug naar het android opstartscherm, maar heeft ook weer de zichtbare "bubbels" door de drukpunten.
Hebben meer gebruikers hier last van of hoort het gewoon bij een tablet van deze prijs.

Overigens zat de folie er hier redelijk op, maar bij beide tablets de achterkant vol met krassen.
Bij die van mij zag ik die bubbels ook. Als ik rechtsonder er een beetje in kneep dan ging de hele tablet uit en was deze pas na meerdere pogingen weer aan te krijgen. Heb hem teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folie zat er hier ook niet goed op.
In de winkel moest il kijken of er geen krasjes op zaten. Ik denk dat het vaker gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:01:
Folie zat er hier ook niet goed op.
In de winkel moest il kijken of er geen krasjes op zaten. Ik denk dat het vaker gebeurd...
Denk dat een hoop mensen zo'n ding terug brengen die in de veronderstelling waren een 90 Euro iPad te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:29

verhaal

Op de achterkant zit ook een folie... :9

Is de 10" ook in een Pro3 versie verkrijgbaar?

[ Voor 8% gewijzigd door Morpheusk op 13-11-2011 14:49 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:45

Ik heb er zaterdag ook nog eentje gekocht. De onze heeft ook wat last van bubbels. Als ik hem plat neerleg en het meldingen scherm open en voorzichtig druk dan heb ik links en in het midden twee bubbels boven elkaar. Ik ben ook wel benieuwd of nog meer mensen hier last van hebben.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Mijn beide tabs hebben dat. Lijkt me niet meer dan normaal.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artiremy
Sando schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:38:
Tsja als het bij meerdere tablets voorkomt heeft ruilen weinig zin, deze 2de heeft er wel meer last van als de 1ste, maar start tenminste niet steeds weer opnieuw op zoals het eerste tablet.

Voor € 90,00 mag je natuurlijk ook geen ipad kwaliteit verwachten.
Ben er voor dit bedrag wel tevreden over, en met de bubbels leren we dan maar leven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Bubbels onder het scherm normaal? Heb je al geprobeerd dat bovenlaagje eraf te trekken?? Dan zijn de bubbels weg hoor!
En omdat het een capacitief scherm is krijgt het scherm natuurlijk "kortsluiting" als je dat folie erop laat en het scherm
aanraakt!

[ Voor 36% gewijzigd door Mastermind op 13-11-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artiremy
Mastermind schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:46:
Bubbels onder het scherm normaal? Heb je al geprobeerd dat bovenlaagje eraf te trekken?? Dan zijn de bubbels weg hoor!
En omdat het een capacitief scherm is krijgt het scherm natuurlijk "kortsluiting" als je dat folie erop laat en het scherm
aanraakt!
Matermind, ik heb het gelijk geprobeerd, had het folie er nog op laten zitten omdat ik nog in dubio sta om de tablet te ruilen.
Ook als het folie er af is zijn de "bubbels" zichtbaar, vergelijk het met als je een steentje in het water gooit, er ontstaan dan golven en dit zie je dan op het scherm.
Als ik bijvoorbeeld op de rand druk verschijnen deze "golven " op 2 plaatsen in scherm

Als je de tablet op tafel legt is het effect meer aanwezig dan als je de tablet in de hand houdt.
Bij druk op bepaalde plaatsen is het effect zo sterk dat er een "witte vlek" ontstaat die weer langzaam wegtrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Hij bedoelt het zelfde effect als je met je vingers tegen je TFT monitor aan duwt. De vloeibare kristallen geven dan zo'n waterdruppel/olievlek/zeepbel effect wat meteen weer weg trekt.

Ik denk dat in zo'n goedkope tab gewoon allemaal componenten in elkaar zitten gedrukt en dat scherm een paar van die punten heeft.

Mijn laptopscherm heeft ook zo'n bubbel in het midden als ik het scherm bij de zijkant vastpak of op de achterkant duw.

---

Maargoed, enerzijds balen dat ik nu ook een Pro 2 heb naast de Pro 3, anderzijds is het wachten tot de eerste Pro 3's een beroep doen op garantie en een Pro 2 terug krijgen. Dat staat immers gewoon op de bon.

[ Voor 19% gewijzigd door Sando op 13-11-2011 21:33 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Ik heb eigenlijk nauwelijks last van drukpunten. Ik zie deze echter alleen met donkere kleuren wanneer ik redelijk stevig druk aan de smalle kant tegenover de fysieke "back", "home" en "knop 3" druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die "Go Launcher" app.....ik krijg deze niet geinstalleerd. De site geeft aan dat de QWare 7" hiervoor niet geschikt is. Wat doe ik verkeerd?

PS: De verschijnselen van "bubbels" in het scherm heb ik ook, maar m.i. niet hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:01:
Die "Go Launcher" app.....ik krijg deze niet geinstalleerd. De site geeft aan dat de QWare 7" hiervoor niet geschikt is. Wat doe ik verkeerd?
Via de Android Market kan je het (om de een of andere vage reden) bakken ja. Gewoon "los" downloaden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

^ beta3 van de website op je tab downloaden, kan je meteen installeren.
Zo moet dat met Skype ook, die doet het volgens de market niet. Slecht geregeld allemaal. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Sando schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:38:
Voor de 90 euro die de tablet gekost heeft vindt ik het ook niet super erg, maar als ik de enigste was dan was ik wel even terug gegaan.
Artiremy schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:46:
[...]

Tsja als het bij meerdere tablets voorkomt heeft ruilen weinig zin, deze 2de heeft er wel meer last van als de 1ste, maar start tenminste niet steeds weer opnieuw op zoals het eerste tablet.

Voor € 90,00 mag je natuurlijk ook geen ipad kwaliteit verwachten.
Ben er voor dit bedrag wel tevreden over, en met de bubbels leren we dan maar leven. ;)
Dat heb ik dus ook, mijn vrouw is er tevreden mee, kan die lekker wordfeuden :D
Mastermind schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:46:
En omdat het een capacitief scherm is krijgt het scherm natuurlijk "kortsluiting" als je dat folie erop laat en het scherm aanraakt!
Ja de sticker is er al af. Het is net zoals RedSandro zegt hetzelfde effect als je op een tft monitor drukt. Ik zal vanavond wel even kijken of ik er een foto van kan maken.

Ik denk dat ik er maar niet mee terug ga, zo erg is het nou ook niet.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Kan iemand foto's van die bubbels onder het scherm posten? Wij hebben hier thuis 2 stuks liggen en beiden hebben geen bubbels, noch vervormt het scherm bij het aanraken daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Mastermind schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:20:
Kan iemand foto's van die bubbels onder het scherm posten? Wij hebben hier thuis 2 stuks liggen en beiden hebben geen bubbels, noch vervormt het scherm bij het aanraken daarvan.
Ik zal vanavond proberen om er een foto/video van te maken

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beta 3 van Go Launcher doet het idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een paar vraagjes. want ik wil heel graag een tablet. Ik zou eerst voor de 10 inch gaan. maar nu ik dit forum lees wil ik toch graag gaan voor de 7 inch pro3 gaan. alleen ik heb dus een paar vragen. want ik wil hem ook graag hebben voor games. en skype en twitter msn enzo.

Maar doen de spelletjes het ook goed op deze tablet?
zoals Angry birds - PapiJump - Coindozer.

en dingen zoals tweetdeck messenger?

ik hoop dat iemand antwoorden heeft :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@xxxxinge

Welkom op GoT! :)

Angry Birds doet het op de Pro 3 prima.
Skype wordt geblokkeerd in de Market, dus moet je Skype even van een duistere server af halen.
De rest ken ik niet, maar Fruit Ninja werkt perfect.

Needless to say, niet per ongeluk de Pro 2 kopen! Niet bestellen van Internet dus, want er staat gewoon Pro 2 in de beschrijving en op de bon. Ben dan ook benieuwd wat er gebeurt als we een aanspraak op de verzekering moeten doen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Hierbij de video van de 'bubbels' op het scherm van onze tablet:

[YouTube: http://youtu.be/UgD4n05moFA]

De tablet ligt gewoon plat op de tabel en ik druk niet al te hard.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
:o Ongelooflijk!
Daar hebben wij dus absoluut helemaal geen last van. Pas als je met heel veel kracht drukt zie je een regenboogeffect op de plek waar je drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik had vanaf dag 1 hier ook al last van, maar me er nooit aan geërgerd. Overigens is er echt een duidelijk verschil tussen de tablet op een vlak oppervlak neerleggen (bubbels) en de tablet in je hand houden (geen bubbels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Nee van zulke extreme bubbels heb ik helemaal geen last, maar ik hoef ook eigenlijk niet te drukken, aanraken is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Mastermind schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:16:
:o Ongelooflijk!
Daar hebben wij dus absoluut helemaal geen last van. Pas als je met heel veel kracht drukt zie je een regenboogeffect op de plek waar je drukt.
Hier hetzelfde, maar zou je eens op de achterkant willen drukken of wringen van het scherm op een donkerachtergrond. Dan zie ik het wel erg duidelijk viel me net op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee dit is dus een prima tablet om te kopen en nog goedkoop ook! me droom komt uit yeahh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Morpheusk schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:25:
[...]

Hier hetzelfde, maar zou je eens op de achterkant willen drukken of wringen van het scherm op een donkerachtergrond. Dan zie ik het wel erg duidelijk viel me net op.
Ik ga 'm niet wringen, straks beschadig ik iets. Hij zit netjes in een leren hoes dus misschien heb ik er daarom ook geen last van, gezien de achterkant altijd op de zachte leren binnenkant rust.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/25rc8l5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2cdwsqg.jpg
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:30:
okee dit is dus een prima tablet om te kopen en nog goedkoop ook! me droom komt uit yeahh
Alle games die je noemde werken inderdaad. Wel de Pro3 halen he?

[ Voor 27% gewijzigd door Mastermind op 14-11-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mastermind ja zekerweten haha :) bedankt allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artiremy
urk_forever schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:59:
Hierbij de video van de 'bubbels' op het scherm van onze tablet:

De tablet ligt gewoon plat op de tabel en ik druk niet al te hard.
dat zijn inderdaad de "bubbels" die ik ook heb, ook als je op de toetsen drukt verschijnen ze op meerdere plekken op het scherm.

Als je het tablet los in de hand houdt is het inderdaad minder.
Dat is ook het dilemma ruilen of houden want verder doet dit tweede tablet het goed t.o.v. de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar het is toch een fout van intertoys dat ze pro3 nu in de winkel ligt voor dezelfde prijs? :S.
want dan ben ik een beetje bang dat ze de prijs gaan verhogen ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Gusev schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:21:
Ik had vanaf dag 1 hier ook al last van, maar me er nooit aan geërgerd. Overigens is er echt een duidelijk verschil tussen de tablet op een vlak oppervlak neerleggen (bubbels) en de tablet in je hand houden (geen bubbels).
Ik vind het ook wel mee vallen. Het is natuurlijk geen iPad of Samsung Galaxy Tab :P
Artiremy schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:54:
[...]

dat zijn inderdaad de "bubbels" die ik ook heb, ook als je op de toetsen drukt verschijnen ze op meerdere plekken op het scherm.

Als je het tablet los in de hand houdt is het inderdaad minder.
Dat is ook het dilemma ruilen of houden want verder doet dit tweede tablet het goed t.o.v. de eerste.
Ik heb het juist niet als ik op de toetsen druk, alleen op het scherm.

Misschien ben ik nog wat teveel gewend aan resistieve schermen en druk ik nog te hard. Gewon aanraken is voldoende.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Nog even een andere vraag. Als jullie de tablet uitzetten en vervolgens weer aanzetten, moet je dan alleen even kort op de powerknop drukken of moeten jullie die even inhouden?

Bij onze tablet moet ik de powerknop even een seconde of twee inhouden voordat hij aangaat.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
urk_forever schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:21:
Nog even een andere vraag. Als jullie de tablet uitzetten en vervolgens weer aanzetten, moet je dan alleen even kort op de powerknop drukken of moeten jullie die even inhouden?
Gewoon even heel kort ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:07
als hij echt uit staat paar seconde indrukken voor hij aangaat. als hij in standby staat even kort indrukken voor ik beeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
slommer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:38:
als hij echt uit staat paar seconde indrukken voor hij aangaat. als hij in standby staat even kort indrukken voor ik beeld heb
Ohhh echt "uit"! Ja dan moet je inderdaad wel een paar seconden drukken ja, my bad, las/begreep verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Heeft iemand al een site van de oorspronkelijke fabrikant ontdekt? Ben wel benieuwd of er firmware voor te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook waar de pro3 verkrijgbaar is in friesland? ik hoop namelijk in Heerenveen of Joure dan kan ik hem vandaag nog halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:57:
Weet iemand ook waar de pro3 verkrijgbaar is in friesland? ik hoop namelijk in Heerenveen of Joure dan kan ik hem vandaag nog halen!
kzou even op de intertoys site kijken naar adressen en ze bellen. mijn ervaring is dat ze het geen probleem vinden om in magazijn te kijken welke ze hebben liggen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:57:
In Joure is ook de Pro 3 verkrijgbaar. Idem Leeuwarden.

[ Voor 43% gewijzigd door jobr op 15-11-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat irritant dat zoveel programma's volgens de market niet compatible zijn met de tablet, maar als je ze via een omweg kunt vinden als .apk dan werken ze gewoon.

Zo wil ik graag die BelstatusApp van Hi. Maar die is te klein om op google te vinden.
Wie weet hoe je de .apk kan vinden of heeft hem toevallig op een andere device?

https://market.android.com/details?id=com.momac.belstatus

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:15:
Wie weet hoe je de .apk kan vinden of heeft hem toevallig op een andere device?
Heb hem even op de S2 gedownload en voor je online gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm helaas ik heb net heerenveen en joure gebeld of ze de pro3 misschien hadden. maar bij beide niet aanwezig... zal nu moeten wachten tot die officieel in de winkel is. best wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:40:
hmm helaas ik heb net heerenveen en joure gebeld of ze de pro3 misschien hadden. maar bij beide niet aanwezig... zal nu moeten wachten tot die officieel in de winkel is. best wel jammer.
Heb je wel gevraagd wanneer ze weer krijgen? Vorige week waren ze ook op en toen kregen ze vrijdag weer nieuwe (in Joure).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohne stom. vergeten te vragen. oh dat is echt dom! naja ik bel ze morgen wel weer even! Heb jij hem ook uit joure? of iemand die je kent ofzo? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Brad Pitt schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:24:
[...]

Heb hem even op de S2 gedownload en voor je online gezet :)
Sweet! Dankje!

Waar kan je de apk op je device vinden? Ik heb nog wel wat apps op mijn pro2 die volgens de Market niet op de pro3 kunnen maar volgens mij wel. :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:52:
ohne stom. vergeten te vragen. oh dat is echt dom! naja ik bel ze morgen wel weer even! Heb jij hem ook uit joure? of iemand die je kent ofzo? :$
Ik had hem daar ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:54:
Waar kan je de apk op je device vinden?
In /data/app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
ICS source is vrijgegeven...en nu :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:26:
ICS source is vrijgegeven...en nu :p ?
Sparen voor een tablet waar het reeds op staat dan wel eentje die het kán draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
en maar even een case gekocht als bescherming incl keyboard. mocht ie een keer vallen valt de schade hopelijk weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 23:28:
[...]

Sparen voor een tablet waar het reeds op staat dan wel eentje die het kán draaien?
Lol, beste optie inderdaad. Maar we gaan voor een andere uiteraard :P .

Overigens is er op slatedroid wel een custom rom beschikbaar voor de fview (a.k.a. voorloper "intertoys" 7" tablet)...

Daar maar eens polsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na alle reacties hier te hebben gelezen , toch maar besloten om er ook eens eentje te gaan halen ( de Pro 3 uiteraard ) en ik moet toch zeggen , hij bevalt goed.
Wat betreft de hiergenoemde bubbels , heb ik er gelukkig geen last van.
Weet er iemand nog wat handige en leuke apps die echt Must-Have zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petrikanus
  • Laatst online: 19-09-2024
Probleem:

Mijn Pro3 reset soms spontaan!
Ook schiet hij vaak terug. Alsof de terug knop is ingedrukt.
Meer mensen met dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Heeel toevallig resette mijn Pro 3 gister ook om de een of andere vage reden. Als ik het nog goed kan herinneren lag die aan de stroom. Bij jou toevallig ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik heb het ook eens gehad, dat bleek door een automatische task killer te komen die in een of andere tool geintegreerd was.

• Nowa
Ik heb ook wel eens dan mijn pro3 spontaan reboot. Automatische task killer? Zal eens kijken wat hij doet als ik taskkiller uit de market verwijder van mijn tablet. Andere opmerkingen zijn welkom.

Verwijderd

Mastermind schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:49:
Ik heb gewoon een USB muis in het USB-verloopstekkertje gedaan, verder niks bijzonders geinstalleerd hiervoor. Werkte meteen.

Voor het vloeiend afspelen van MKV bestanden raad ik MXPlayer aan, en daarbij moet je nog los de ARMv7 codec downloaden.

Als je de SD-kaart EXT3 formatteert en niet FAT32 zou hij files groter dan 4Gig moeten kunnen pakken. Moet ik nog uitproberen, ik heb er nu een 32 GB Class 10 kaartje in maar nog geen file groter dan 4 gig erop geprobeerd te zetten.

Overigens gaat dat kaartje nu veel sneller met een boost-instelling in de app ROM Toolbox.
Dus ROM Toolbox is een aanrader om je tablet op te krikken!
Op welke waarde heb je de SD boost ingesteld? Waarmee merk je de boost?

• slommer
Gusev schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:54:
[...]
Overigens is er op slatedroid wel een custom rom beschikbaar voor de fview (a.k.a. voorloper "intertoys" 7" tablet)...
klinkt wel weer goed. ben wel van het flashen naar non fabriek images :)
iemand juiste rom en manual voor ik hem sloop?

• Gusev
slommer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 15:14:
[...]

klinkt wel weer goed. ben wel van het flashen naar non fabriek images :)
iemand juiste rom en manual voor ik hem sloop?
Het lijkt erop dat daar een NLer zit, misschien toevallig iemand die ook op GoT rondneust...

Verwijderd

Ik ga morgen langs joure om te kijken voor mijn tablet. hoop zo dat die er is! iemand nog leuke apps?
en trouwens doet de android market het wel gewoon op de tablet? want ik heb namelijk al op de site gekeken welke spellen en andere dingen ik allemaal wil.

Verwijderd

Weet iemand waar ik die beschermfolie kan kopen. Mijne begint van de zijkanten los te raken..
Weet iemand een winkel? of een link van een site?

Alvast bedankt.

• Nowa
Wifi valt soms spontaan weg. Meer mensen met dit probleem?

• Petrikanus
  • Laatst online: 19-09-2024
Nowa schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:12:
Wifi valt soms spontaan weg. Meer mensen met dit probleem?
Ja bij mij ook.
Kheb de taskmanager app trouwens verwijdert en het resetten werd minder, maar nog steeds tot irriterends toe last van.
Echt zonde want t is verder een prima ding.

• Nowa
Vandaag nog geen resets gehad na het verwijderen van task killer. Wel van wifi problemen. Ook soms wanneer ik bv dolphin HD start schiet hij terug naar het home scherm en verlaat dus de app.
Is inderdaad jammer dat deze kleine dingen roet in het eten strooien. Het had zo mooi kunnen zijn.

Verwijderd

kan je ook bijv. uit een andere intertoys iets naar je huis laten opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:26:
kan je ook bijv. uit een andere intertoys iets naar je huis laten opsturen?
Wat zegt Intertoys zelf dan. Hier wachten op een antwoord is ongeveer 1000x trager dan even bellen/mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Veel intertoys staan op zichzelf.
Als je bijvoorbeeld iets koopt bij een intertoys in Limburg kun je dit bijv niet ruilen of terugbrengen bij een andere intertoys in Utrecht. Idem voor garantie.
Maar je kunt toch gewoon via de website kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:10
jobr schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:16:
...
Tablet staat sinds gisteravond dan weer wel dan weer niet op de site. Nu net even niet, maar toen hij er vanmorgen wel stond stond er expliciet bij dat je een Pro 2 zou ontvangen.

Ben zelf vanmorgen bij 3 Intertoys's langs geweest in Amsterdam (Bilderdijkstraat, Kinkerstraat, Mercatorplein), no Pro-3's meer. Bij alle drie de winkels wisten ze meteen waar ik het over had toen ik naar de Pro-3-variant vroeg, dus er komen blijkbaar wel meer mensen langs die specifiek naar de Pro 3 vragen.

Ik ga morgen naar Noord Brabant en dan fiets ik nog even langs wat Intertoys's die toch langs de route liggen (misschien lezen ze in Brabant geen twakers fora :P), maar ik geloof zelf eigenlijk meer dat er nu even gewacht moet worden op nieuwe batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

langs heerenveen en joure geweest allebei niet meer de pro3. nu word het dus echt wachten tot die officieel in de winkel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 18:14
Mocht er nog iemand belang bij hebben, die van mij ga ik weer van de hand doen,
dacht namelijk dat er gps in zat, en deze is met geen mogelijkheid te activeren.

Beschermf. e.d. zit er nog op, bon van vorige week. 1 uurtje gebruikt (als het dat is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaa!! voor hoeveel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

securitymayo schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:27:
Mocht er nog iemand belang bij hebben, die van mij ga ik weer van de hand doen,
dacht namelijk dat er gps in zat, en deze is met geen mogelijkheid te activeren.

Beschermf. e.d. zit er nog op, bon van vorige week. 1 uurtje gebruikt (als het dat is)
Mits het de pro 3 is zonder gebreken dan bied ik 75 euro incl. verzenden. (of ophalen indien omgeving Limburg) Hij is tijdelijk te koop geweest voor 89 euro, dus lijkt me een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
SpX schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:47:
Hij is tijdelijk te koop geweest voor 80 euro, dus lijkt me een mooie prijs.
Voor die prijs heb ik hem nergens gezien, wel voor negentig, zelf ook voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Brad Pitt schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:50:
[...]

Voor die prijs heb ik hem nergens gezien, wel voor negentig, zelf ook voor betaald.
Je hebt gelijk, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in welke omgeving woont u? en hoeveel wilt u er voor hebben want ik wil hem heeel graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Die van mij mag er ook wel weer uit eventueel, met een tientje verlies of zo. Woon bij Den-Haag, maar volgens mij mogen dit soort dingen hier niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste probleem is achter de rug: de wifi werkte niet goed(kon niet bij het netwerk aansluiten). Het vreemde is dat broers gs2 het ook niet deed(wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 18:14
hij mag voor 80 euro weg bij afhalen dus excl. verzendkosten. Hij is compleet, het folie zit er nog omheen en ongeveer een half uurtje gebruikt.

Harderwijk.

wie mij het eerste een DM stuurd voor dit bedrag mag hem afhalen.
Kan ook verzonden worden maar dan komen de verzendkosten er overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Jammer, ben hier ook een paar filialen afgegaan en nergens de 3 te vinden, alleen de 2.

Iemand die er nog 1 overheeft omgeving Rotterdam/Gouda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:54:
langs heerenveen en joure geweest allebei niet meer de pro3. nu word het dus echt wachten tot die officieel in de winkel komt
Ik zag net in Joure nog een doosje met de Pro 3 staan. Links achterin de winkel, in de vitrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ze NU bellen!!

ik heb ze net gebeld. en ze zeiden dat er niet nog 1 in het magazijn was en ook niet in de vitrine. gaan die dingen zo snel? ik wil er zooo graag 1tje hebben :( ben nu al 3x bij de intertoys heerenveen geweest heb joure al 2x gebeld. steeds weer die teleurstelling dat die er niet is :(

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:42:
ik ga ze NU bellen!!

ik heb ze net gebeld. en ze zeiden dat er niet nog 1 in het magazijn was en ook niet in de vitrine. gaan die dingen zo snel? ik wil er zooo graag 1tje hebben :( ben nu al 3x bij de intertoys heerenveen geweest heb joure al 2x gebeld. steeds weer die teleurstelling dat die er niet is :(
Ik heb hem echt zien staan. Niet in de vitrine voor maar achterin, bij de Nintendo DS. Stond voor de doos met de 10 inch pro 2.
Of het moet een lege doos zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:34
jobr schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:16:
Veel intertoys staan op zichzelf.
Als je bijvoorbeeld iets koopt bij een intertoys in Limburg kun je dit bijv niet ruilen of terugbrengen bij een andere intertoys in Utrecht. Idem voor garantie.
Dat is onzin, iets wat je in het ene filiaal koopt kan je in elk ander filiaal terugbrengen. En nee, ze sturen niks naar je huis.

* Slurpgeit heeft 6 jaar Intertoys ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dan dat het een lege doos is.... maar ik bel nu gewoon elke dag naar joure en naar heerenveen. en dan als ze hem hebben kom ik er meteen naar toe..

weet iemand ook wanneer die officieel in de winkel komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 15:58:
weet iemand ook wanneer die officieel in de winkel komt??
Waarschijnlijk als alle 2en op zijn ;) Ik denk dat er gewoon nog een voorraad is en die moet eerst op voordat nummer 3 komt, anders komen ze nooit van die 2 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja haha dat dacht ik ook al. maar ik hoop niet dat dat heel lang gaat duren. ik zou hem namelijk voor mijn verjaardag krijgen 9 december. en had me moeder net zo ver om hem eerder te halen haha. maar nu wordt het wachten.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanthr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-07 22:23
Ik vind het toch wel een beetje apart verhaal, met die bubbels op/onder het scherm.
Voor een ontzettend lage prijs mag je niet veel verwachten, maar als daardoor malfuncties optreden vind ik dat een dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand nog wat handige / nuttige apps voor degene die wel in het bezit zijn van een Pro 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 20:24:
Weet er iemand nog wat handige / nuttige apps voor degene die wel in het bezit zijn van een Pro 3 ?
Dropbox, TVGids, Boat browser, SystemApp Remover?!?! Is nogal persoonlijk n'est pas! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Laatst online: 17-01 15:54
Afgelopen woensdag naar de plaatselijke intertoys, voor de pro3. Ze hadden hem niet, maar konden elke dag opnieuw binnenkomen. Gistermiddag gebeld, ze hadden een zending gekregen, alleen pro2. Zij hebben geinformeerd bij het hoofdkantoor van Intertoys. Hun verklaring is dat vorige week de pro3's per ongeluk terecht zijn gekomen tussen de pro2's. Met andere woorden, de mensen die nu een pro3 hebben hebben mazzel gehad. De verkoper wist niet eens zeker of de pro3 wel officieel zal uitkomen. Qware nederland houdt zich blijkbaar ook van den domme. Er zouden nu alleen nog maar pro2's gedistribueerd worden. Ook op de site van Intertoys wordt nu ineens weer melding gemaakt van de versie, pro2 dus, terwijl dat er ook een paar dagen niet in heeft gestaan.

Ik balen als een stekker natuurlijk, toch maar de pro2 gekocht, wil niet 5 december met lege handen staan, wilde voor de kids een leuke tablet zodat ik eindelijk mijn ipad weer terugheb. Tuurlijk heb ik hem meteen uitgepakt, ben toch wel enthousiast. Inderdaad kan ik me voorstellen dat de pro3 sneller schermen vernieuwd, maar ik heb youtube filmpjes bekeken, een aantal spelletjes gespeeld, alles draait gewoon boven verwachting goed. Daarnaast vind ik de behuizing ook een groot pluspunt waard, het geheel lijkt stevig in elkaar te zitten. Ik heb in 4 seconden de nieuwe versie van Android Market (3.1.1)erop gezet (werkt wel trager dan de versie die erop stond). Ik kan me wel voorstellen dat het ding niet goed is toegerust voor eventuele updates van android.

Voor nu, en voor mijn eerste kennismaking met een goedkope tablet, ben ik redelijk tevreden.
(alleen blijft het wel een beetje knagen dat ik die pro3 op een haar na gemist heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anny schreef op zondag 20 november 2011 @ 10:58:
(alleen blijft het wel een beetje knagen dat ik die pro3 op een haar na gemist heb)
Persoonlijk geloof ik niet dat de Pro3's die sommige mensen hebben gekregen daadwerkelijk anders zijn dan jouw Pro2 hoor. Typenummer is gelijk, deze Pro3's draaien helemaal niet op 1200MHz, etc.
Dat er op het doosje Pro3 staat is hartstikke leuk, maar daar houdt het verder ook mee op. My two cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Laatst online: 17-01 15:54
Qware doet er ook geheimzinnig over, er is niets bekendgemaakt of gecommuniceerd naar buiten toe, er zal wel iets niet kloppen. wie weet is alleen de verpakking anders???
Wel is het zo dat ik door de enthousiaste verhalen hiero naar de winkel gedreven ben. Ik moest en ik zou die pro3 hebben. Ik ben redelijk verwend met een ipad en samsung galaxy telefoon, maar die zijn dan ook 5 x zo duur. Ik moet niet zeuren dus. Was gister evengoed zo blij als een klein kind toen ik met het apparaat buiten de winkel stond. (en nog steeds, alleen kan er overdag niet mee experimenteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Bijzonder zeg dat de Pro3 perongeluk als Pro2 is verkocht door Intertoys. Ik had al zo'n vermoeden!

Wat Bradd Pitt zegt klopt niet helemaal.
De feiten zijn:
- ARMv7 Cortex A8 CPU i.p.v. Telechips
- Bij mij draait hij zeker weten op 1,2GHz (constateerde ik al toen ik niet eens wist dat ik de Pro3 had) Ik denk wel dat het hier om een overclock gaat.
- 512MB geheugen zit er in, maar daarvan wordt een gedeelte gebruikt als VideoRAM, en een gedeelte is gereserveerd als "unused" wellicht voor caching-doeleinden.
- Review van de Pro2 (van iemand op YouTube) laat zien dat Angry Birds niet goed draait, terwijl de Pro3 hem goed afspeelt.

Maar inderdaad zuur dat je op een haar de Pro3 bent misgelopen! Ben benieuwd hoe duur die zal zijn als hij officieel in de winkel ligt. Deze tablet heeft dezelfde specs als de Qware Pro3 maar kost 229 euro...
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.