Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 18:14
Brad Pitt schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:21:
[...]

Daarom "moet" je dan ook even Opera erbij installeren. Die pakt veel en veel meer dan de stock browser... :)
zal hem eens installeren :D
trouwens de eerste transformer is al super! heb die hier ook liggen, incl dock.
echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Werkt uitzending gemist wel op de pro 3 ?
(eerder werd gemeld dat deze niet werkte op de pro2)

Zou het ook mogelijk zijn om een willekeurige usb bluetooth dongle te gebruiken op deze tablet (en hoe zit het dan met de drivers) ?

Kun je er ook een externe HD aanhangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:55
jobr schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:47:
Kun je er ook een externe HD aanhangen ?
Dit kan sowieso, net getest met een 2.5 inch model. Deze wordt dan gezien als /mnt/usbhost1. Zie laatste plaatje van de serie hieronder.

Beetje lopen rommelen met wat tools. Heb nu 1 appdrawer over met de apps die ik echt nooit gebruik/niet wil zien gewoon helemaal hidden, benchmarks en tools in losse mapjes. De rest is dus in één keer zichtbaar.

Ook nog slechts 1 homescreen over met daar op het weer, m'n agenda (via GoLaunchers supercoole agenda waar je door er overheen te slepen pagina's kan omslaan, erg mooi!), wat toggles en helemaal onderin m.b.v. GoLauncher click-en gesture icons met de apps/games die ik het meest gebruik. Werkt best okay zo :)

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen01.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen02.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen03.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen05.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen06.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen07.jpg Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/homescreen08.jpg

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een pro3 gekocht, weet iemand hoe je er radio stream mee kunt afspelen ik heb winamp al ginstalleerd maar krijg het niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Brad Pitt schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:43:
[...]

Dit kan sowieso, net getest met een 2.5 inch model. Deze wordt dan gezien als /mnt/usbhost1. Zie laatste plaatje van de serie hieronder.
Is dat FAT32 of NTFS ?
Weet je ook welk formaat de SD card aan kan in deze tablet ?
Ik vraag me namelijk af of je ook bijv mkv bestanden groter dan 4 GB kwijt kan op de SD card en dan kunt afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jobr schreef op woensdag 09 november 2011 @ 22:48:
Is dat FAT32 of NTFS ?
Weet je ook welk formaat de SD card aan kan in deze tablet ?
Ik vraag me namelijk af of je ook bijv mkv bestanden groter dan 4 GB kwijt kan op de SD card en dan kunt afspelen.
Had het niet verwacht maar net even getest met een NTFS externe disk en een video van >4GB. En ja, de drive wordt herkend en de video speelt nog soepeltjes af ook. Geen commentaar over het genre please en zo :)

[Edit] Even more amazed now :) Ook deze film wordt gewoon super soepeltjes afgespeeld, mét subtitles d:)b Helaas kan ik het niet laten zien met het gebruikte screenshot programmaatje (screenshot is zwart) maar het is supermooi en supersmooth. De accu gaat wel ietsjes snel achteruit op deze manier though :P

[ Voor 28% gewijzigd door Brad Pitt op 09-11-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALrunner77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-04-2023
ik heb ook een Pro 3 gekocht in Boxmeer.
MAAR even een opmerking over deze Qware Pro 3 tablet: dat is een model QW TB-1007
probeer maar dit te googelen ... wat krijg je? dat Pro 3 toch een Pro 2 is?
Volgens mij heeft die ding toch 256 MB RAM in tegenstelling tot wat er op de verpakking staat (512 MB).
Hoe kan je zien wat voor CPU daarin zit? en dat het echt 1.2 GHz Cortex A8 CPU is?
Met andere woorden dat de specs van de verpakking in werkelijkheid kloppen?
Graag jullie reactie ...

• Brad Pitt
ALrunner77 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:55:
Hoe kan je zien wat voor CPU daarin zit? en dat het echt 1.2 GHz Cortex A8 CPU is?
Met andere woorden dat de specs van de verpakking in werkelijkheid kloppen?
Graag jullie reactie ...
In deze Pro3 zit een Arm7 CPU ja... SetCPU geeft aan dat ie kán gaan tot 1200MHz maar in de praktijk komt ie nooit hoger dan 1GHz. Ook manueel kan je hem niet op 1200 krijgen.

Ze zullen in de fabriek wel per abuis wat Pro3-doosjes om Pro2-apparaatjes gedaan hebben denk ik :P
Alhoewel, rechtsonder bij de streepjescode staat wel gewoon Pro3 én TB-1007. Wonderlijk...

Zoals op dit plaatje te zien is doet de tablet net of ie kan draaien tot 1200MHz (en dat het dus een Arm7 is...) maar dat is dus niet zo, zoals hier te zien is. Hoger dan 1GHz komt ie dus echt nooit. Wel vaag dit :(

[ Voor 36% gewijzigd door Brad Pitt op 10-11-2011 00:28 ]

• ALrunner77
Brad Pitt, bedankt ...

Dus, mbt de CPU:
"The ARM Cortex™-A8 processor is based on the ARMv7 architecture and has the ability to scale in speed from 600MHz to greater than 1GHz."

Conclusie: 1.2 GHz klopt dus niet helemaal.

Nou, zijn er meer verschillen tussen de specs van de doos en de hardware die echt in deze Pro 3 tablet zit?
Ik ben bang van wel ... Sorry jongens ...

Ik kan de 512MB RAM van deze Pro 3 tot nu toe ook nergens valideren/vinden :?

• ALrunner77
Brad Pitt schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:04:
[...]

Ze zullen in de fabriek wel per abuis wat Pro3-doosjes om Pro2-apparaatjes gedaan hebben denk ik :P
Alhoewel, rechtsonder bij de streepjescode staat wel gewoon Pro3 én TB-1007. Wonderlijk...
op de achterkant van deze "Pro 3" tablet staat ook QW TB-1007 als model genoemd.

• Brad Pitt
ALrunner77 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:48:
op de achterkant van deze "Pro 3" tablet staat ook QW TB-1007 als model genoemd.
Yes yes, in de software ook gewoon overal :)

[Edit] Net SetCPU geforceerd op 1200MHz via een custom frequency bestandje en gezorgd via de performance governor dat de processor constant op die snelheid moest blijven draaien. Welnu, boven de 1008MHz komt hij hier dus echt nooit. Voorlopig nog geen 1.2GHz goodness dus.

[ Voor 37% gewijzigd door Brad Pitt op 10-11-2011 01:58 ]

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 09 november 2011 @ 21:43:
[...]

Beetje lopen rommelen met wat tools. Heb nu 1 appdrawer over met de apps die ik echt nooit gebruik/niet wil zien gewoon helemaal hidden, benchmarks en tools in losse mapjes. De rest is dus in één keer zichtbaar.

Ook nog slechts 1 homescreen over met daar op het weer, m'n agenda (via GoLaunchers supercoole agenda waar je door er overheen te slepen pagina's kan omslaan, erg mooi!), wat toggles en helemaal onderin m.b.v. GoLauncher click-en gesture icons met de apps/games die ik het meest gebruik. Werkt best okay zo :)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wowwwwwww _/-\o_

Zou je stap voor stap kunnen uitleggen hoe je alles (homescreen en agenda en onderstaande balk) hebt gedaan?
Ik denk dat er nu echt een paar jaloers zijn inclusief ik :-)

Edit: Is er een mogelijkheid dat ik/wij bijv jou "rom" zoals het nu is gewoon kan installeren ?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Check deze review van de PcPro 2 maar eens:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DK7FyOmqUTM]

Een duidelijk verschil met de PcPro2. Angry Birds draait amper en de laadtijden zijn verschrikkelijk lang.

Maar over die 1008MHz: Denk dat we een nieuwe ROM moeten flashen om de 1,2GHz eruit te krijgen.
Nochtans zit er wel degelijk 512MB RAM in.

• jobr
Mastermind schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:12:
Nochtans zit er wel degelijk 512MB RAM in.
Hoe weet je dat zo zeker ?

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
die processor die in de tab 2 zit is ook niet echt 1ghz en runt op 720mhz dus het bedrijf wat deze produceert bedonderd de boel imo, net zoals die verkopers online uit china die adverteren met dual core 1ghz processor en dan blijkt de processor te bestaan uit twee cores die op 500mhz runnen...

Verwijderd

is er een echte verschil tussen deze tab 3 en de dropad? (behalve de community?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:40:
Edit: Kan iemand een samenvatting/lijst maken, om deze tablet sneller te maken en de batterij-stand hoger te maken door programma's te verwijderen/af te sluiten? (weet echt totala niet welke programma's je kunt afsluiten en verwijderen en hoe?

Echt sorry nog steeds een dikke noob :-(
Ik sluit me aan bij deze vraag, is er iemand die een soort van handleiding kan en wil maken voor een leek in begrijpelijke taal. Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen op mijn vraag hoe ik een radio streaam kan afspelen op deze tablet,zit er al een player op of moet je deze nog installeren (Heb winap geinstalleerd maar krijg het daar ook niet mee voor elkaar) Op de doos staan allerlei bestandstypen welke kunnen worden afgespeelt zitten deze players er al op of moet je deze nog zelf installeren.
Ik ben een echte leek op tablet gebied, maar voor dit geld is het een mooie kennis making ;)

• securitymayo
tunein radio zou je kunnen gebruiken :)

• Mastermind
jobr schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:26:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker ?
Heb ik in mijn review laten zien, en het feit dat Angry Birds wel soepel draait op de Pro3 en niet op de Pro2.

Zal thuis nog eens goed testen.

[ Voor 46% gewijzigd door Mastermind op 10-11-2011 14:45 ]

• Brad Pitt
Mastermind schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:41:
Heb ik in mijn review laten zien, en het feit dat Angry Birds wel soepel draait op de Pro3 en niet op de Pro2.
Plus aan het feit hoeveel geheugen er in gebruik/vrij is hè :P Dat bij elkaar is >256MB dus moet wel :)

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:35
ook maar ff gehaald bij intertoys bijlmer en zo ff lekker mee spelen :)

• Brad Pitt
slommer schreef op donderdag 10 november 2011 @ 15:49:
Niet teveel dingen tegelijk opstarten want anders wil je hem op zeker aan een wall-impact-test onderwerpen :P

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
@mastermind, vraagje hoe heb jij die muis via dat mini usb verloop stekkertje aan de praat gekregen?
Bij mij gaat de muis aan en daarna direct uit... Ik krijg geen muis aan de praat.
Of lukt dit alleen bij jou omdat hij aan de stroomkabel hing?
edit: met de stroomkabel aangesloten maakt ook niet uit....

[ Voor 11% gewijzigd door GRUMBLER op 10-11-2011 18:50 . Reden: aanvulling ]

• jobr
Brad Pitt schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:11:
[...]

Had het niet verwacht maar net even getest met een NTFS externe disk en een video van >4GB. En ja, de drive wordt herkend en de video speelt nog soepeltjes af ook. Geen commentaar over het genre please en zo :)
En kan op de SD card ook een bestand > 4 GB ?

• Mastermind
Ik heb gewoon een USB muis in het USB-verloopstekkertje gedaan, verder niks bijzonders geinstalleerd hiervoor. Werkte meteen.

Voor het vloeiend afspelen van MKV bestanden raad ik MXPlayer aan, en daarbij moet je nog los de ARMv7 codec downloaden.

Als je de SD-kaart EXT3 formatteert en niet FAT32 zou hij files groter dan 4Gig moeten kunnen pakken. Moet ik nog uitproberen, ik heb er nu een 32 GB Class 10 kaartje in maar nog geen file groter dan 4 gig erop geprobeerd te zetten.

Overigens gaat dat kaartje nu veel sneller met een boost-instelling in de app ROM Toolbox.
Dus ROM Toolbox is een aanrader om je tablet op te krikken!

[ Voor 13% gewijzigd door Mastermind op 10-11-2011 21:50 ]

Verwijderd

Kreeg net een update binnen voor de verlengingsduur van de accu, meerderen deze gekregen?

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:08
Via wat heb je dat binnen gekregen? (nieuwe Android gebruiker hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
zag gisteravond wel zoiets voorbijkomen maar leek me meer een reklame iets als echte update?

zag hem net ook weer en is reklame voor een app :)

[ Voor 24% gewijzigd door slommer op 11-11-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren:

1. Als ik de tablet uit heb staan hoe kan ik zien dat de batterij vol is?
2. Als ik de tablet op de pc verbind heb ik alleen de mogelijkheid voor dataopslag. Waar dient die foutopsporing oid voor?
3. Kan ik via de PC van market rechtstreeks op de tablet instelleren? Want de market op de PC ziet de tablet niet, hoe kan ik dit oplossen?

4. Iemand al een custom rom? Zou cynamod hierop werken of JOL HC 0.8 of een rom van prox32 :-(

Groet..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi All
There are a few people posting saying they bought a Pro 3, but no one is saying from where? I live in Hillegom and would like to buy 2...can anyone help...
Jason
PS: my wife called the Hoofddorp Intertoys and said that someone returned a PRO 3 they bought because in the box was a PRO 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:27:
Hi All
There are a few people posting saying they bought a Pro 3, but no one is saying from where? I live in Hillegom and would like to buy 2...can anyone help...
Jason
PS: my wife called the Hoofddorp Intertoys and said that someone returned a PRO 3 they bought because in the box was a PRO 2
from yesterday:
just call intertoys and ask. I called 2 stores and they were nice enough to go to the back and look for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Slommer, just called them and they only have 1 left in Bijlmer and next shipment is not until end of next week...any other stores you know of in amsterdam or surrounds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
you can lookup stores on their websites which includes phonenumbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

5-pagina-later-schop-tijd
Sando schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 00:57:
Iemand al Skype aan de praat op de Pro 2?
Sluit mij bij af na het opstarten/aanmelden.
Kan iemand dat please ff proberen? B) B)
Ben benieuwd of er iets fout is, of dat *256MB RAM* gewoon te krap is oid.

Wat trouwens ook ultrajammer is, ScummVM werkt niet.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks slommer....found them...reserved a couple to pick up today! Amsterdam Kinkerstraat has quite a few for anyone else looking for them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:27:
Hi All
Jason
Bought one in Almere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Sando schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:15:
5-pagina-later-schop-tijd

[...]

Kan iemand dat please ff proberen? B) B)
Ben benieuwd of er iets fout is, of dat *256MB RAM* gewoon te krap is oid.

Wat trouwens ook ultrajammer is, ScummVM werkt niet.
Waar kan ik de games voor ScummVM vandaan toveren? Hij start bij mij iig prima op (maar misschien bij jou ook wel)...

Skype gaat 'm niet worden, ik kan die niet in de store vinden, en meestal is dat een slecht voorteken :P . Ik ga nog wel ff op zoek naar de APK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er gister een Pro3 in Eindhoven gehaald. Ik kan ook het 512MB geheugen niet traceren. In Qudrant standard geeft hij 327MB aan en met quich system info idemdito. Voor de rest zeer tevreden.

Alleen hoe kan je de ROM boosten met ROM Toolbox?

Hoe kan je hem verbinden met de netwerkschijven om media over te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Installeer de app FileExpert, daarmee kun je op de tablet mappen sharen via FTP. In Windows kun je dan via netwerkbeheer een drive maken die naar ftp://fe:filexpert@192...:2211 linkt.

Van de 512MB wordt 128MB gebruikt voor videoRAM, dus is niet te gebruiken via het OS helaas.
Installeer ook eens GoLauncher, daarmee kun je leuke effecten op de tablet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:38:
[...]

Waar kan ik de games voor ScummVM vandaan toveren? Hij start bij mij iig prima op (maar misschien bij jou ook wel)...

Skype gaat 'm niet worden, ik kan die niet in de store vinden, en meestal is dat een slecht voorteken :P . Ik ga nog wel ff op zoek naar de APK.
Jij hebt dan zeker de Pro3?

Ik heb de Pro2, skype staat gewoon in de market, en ScummVM sluit bij het starten meteen met een foutmelding af.

De spellen kan je vinden op je oude kamer bij je ouders waar je oude CD's van vroeger liggen, en natuurlijk op de grijze kanalen die het internet te bieden heeft.

Ben benieuwd of The Dig en Full Throttle al werken. Die spellen zijn echt aanraders. (Ik heb beide origineel en gek genoeg nooit op de pc-ScummVM getest. Althans gek genoeg, het zal er mee te maken hebben dat ik ze al uit mijn hoofd ken. :P)

Oeh Day of the Tentacle is ook geniaal! They don't make 'em like they used to!

En Larry 1 en 6 natuurlijk!

-edit-

ScummVM inspiratielijst:
http://www.scummvm.org/compatibility/

[ Voor 4% gewijzigd door Sando op 11-11-2011 13:28 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik heb inderdaad de Pro3

Enne lol, oude kamer bij me ouders.....ik heb zo'n heeeeel klein vermoeden dat ik een stuk jonger ben dan jou O-)

Btw, heb je Chainfire3D al geinstalleerd? Die heb ik namelijk wel geinstalleerd. Een soort van OpenGL driver/plugin als ik het goed heb begrepen. Daarnaast heb ik de Nvidia plugin geinstalleerd zodat ik de Tegra HD spellen kan spelen.

Geef maar een gil als je geen idee hebt waar ik het over heb, dan post ik wel even wat stappen om het hopelijk werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar ik heb inmiddels ook door dat de Pro3 geroot is en de Pro2 zo dicht als een deur zit. Zo jammer dat ik 'm vorige week moest kopen.. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Terugbrengen geen optie, onder het motto, absoluut niet tevreden met het product, en dat de beschrijvingen niet kloppen, dus je bent belazerd........ en dan uiteraard even vragen nadat je, je centjes terug hebt, of ze niet toevallig een Pro 3 hebben liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Ik weet niet echt waarvoor je een custom rom zou willen? Hij is tenslotte al geroot. Misschien voor betere performance, langere batterijduur etc?

Ik denk dat we moeten wachten op Ice Cream Sandwhich. Als het goed is wordt de source van die Android release "gewoon" weer gereleased door Google.

Btw, ik ben bezig met een (mooie) theme voor Go Launcher EX geinspireerd door Windows Phone 7.

Ik zal even een screenshotje posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:46:
Ik weet niet echt waarvoor je een custom rom zou willen? Hij is tenslotte al geroot. Misschien voor betere performance, langere batterijduur etc?
Dat vind ik redenen genoeg aangezien het ding niet bijster snel is en niet bijster lang doet op één acculading :)
Ik denk dat we moeten wachten op Ice Cream Sandwhich. Als het goed is wordt de source van die Android release "gewoon" weer gereleased door Google.
Ik acht de kans op een stabiele ICS voor deze tablet afgerond naar boven rond de nul procent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:46:

Btw, ik ben bezig met een (mooie) theme voor Go Launcher EX geinspireerd door Windows Phone 7.

Ik zal even een screenshotje posten...
Juist voor de betere prestaties. Hij is echt een heel leuk ding, maar was gister hele dag dingen aan het installeren/verwijderen enz enz hield ongeveer 3-4 uur vol
Ik ben bang dat als ik een film kijk dat het rond de 2 uur gaat zitten (eerlijk gezegd heb ik het nog niet getest, kan zijn dat ik dan totaaaaal mis heb).

Iemand een echte passende hoed hiervoor gevonden? (met of zonder keyboard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nja ik gebruik het ding niet bijster veel daar zal het wel door komen :P ...

Maar goed vind t wel leuk om met de Go Launcher Theme Factory te rommelen.

Had wel een ander vraagje: waar kan ik instellen dat het beeld niet steeds uitgaat na 2 sec ofzo de tablet niet aan te raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:55:
Had wel een ander vraagje: waar kan ik instellen dat het beeld niet steeds uitgaat na 2 sec ofzo de tablet niet aan te raken...
Menu / Instellingen (of met GoLauncher Settings indien nog Engels) / Weergave / Time-out scherm...

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 11-11-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:55:
Nja ik gebruik het ding niet bijster veel daar zal het wel door komen :P ...

Maar goed vind t wel leuk om met de Go Launcher Theme Factory te rommelen.

Als ik het goed heb onder de instellingen, waar de schermhelderheid staat, daaronder zou je die optie moeten hebben. (als je dat bedoelt natuurlijk, kan het niet nakijken ben op werk) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Ik dank u zeer :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nóg makkelijker/leuker is om even de Switch GoWidget te installeren en een 1x1 widget op je scherm te zetten. Kan je door er op te drukken snel 30 seconden / 1 minuut / 5 minuten / 10 minuten / 15 minuten instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:03:
[...]

Nóg makkelijker/leuker is om even de Switch GoWidget te installeren en een 1x1 widget op je scherm te zetten. Kan je door er op te drukken snel 30 seconden / 1 minuut / 5 minuten / 10 minuten / 15 minuten instellen :)
Die zag ik inderdaad bij jou in je screenshots ook langskomen, alleen ik kon m niet vinden in de Market.

Voor de mensen die m ook willen, hier de APK van de officiële website:

http://down.goforandroid....her/widget/FTP/Switch.apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

lollll ik heb net mijn laatste stukje rekening erdoorheengepint en al mijn statiegeld opgehaald om die Pro3 te kunnen kopen. O-) Ik denk dat ik vanavond extra lang Sint Maarten moet gaan lopen om de rest van de maand te kunnen eten. :+

Nu heb ik dus een Pro2 en een Pro3. |:(
Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:25:
Terugbrengen geen optie, onder het motto, absoluut niet tevreden met het product, en dat de beschrijvingen niet kloppen, dus je bent belazerd........ en dan uiteraard even vragen nadat je, je centjes terug hebt, of ze niet toevallig een Pro 3 hebben liggen :+
Ze zeiden bij de winkel dat ik webwinkel-bestellingen niet bij de echte winkel kon ruilen. }:|

[list]
• Iemand een idee hoe ik mijn Pro2 "formatteer", verschoon van mijn privégegevens, en hem veilig in de verkoop kan doen? Of in ieder geval privacyschoon maken zodat ik hem aan de wc-deur kan plakken voor numbertwo'ende gasten?

• Is er een mogelijkheid om Apps/Settings te syncen of kopiëren van mijn Pro2 naar mijn Pro3?

[ Voor 25% gewijzigd door Sando op 11-11-2011 16:36 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:21:
Ze zeiden bij de winkel dat ik webwinkel-bestellingen niet bij de echte winkel kon ruilen. }:|
Webwinkel artikelen mag je toch gewoon binnen een week zonder enige opgave van reden retourneren...
Iemand een idee hoe ik mijn Pro2 "formatteer", verschoon van mijn privégegevens, en hem veilig in de verkoop kan doen? Of in ieder geval privacyschoon maken zodat ik hem aan de wc-deur kan plakken voor numbertwo'ende gasten?
Een factory reset haalt een hoop weg :)

[ Voor 31% gewijzigd door Brad Pitt op 11-11-2011 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ongeopend en ongebruikt, meen ik.. bij microscopisch onderzoek door een opticeut (bedrijver van de optica) zijn de oplossingen van Angry Birds al te herleiden. :+

[ Voor 67% gewijzigd door Sando op 11-11-2011 16:26 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:24:
Ongeopend en ongebruikt, meen ik..
Je zag pas toen je hem openmaakte, aanzette en na het invullen van al je gegevens dat het een Pro2 was of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Nou dat zag ik ook wel op de doos, in de advertentie, en aan de bestelling die ik deed. Ik ben wel pseudo-eerlijk. Die Pro3 happiness werd pas een paar dagen nadat ik 'm kocht ontdekt.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:27:
Die Pro3 happiness werd pas een paar dagen nadat ik 'm kocht ontdekt.
De Pro3 is ook geen wereldschokkend ding hoor... Is echt geen supersnelle tablet of zo, no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

True, maar voor het zelfde geld kiezen:
Wel Skype / Geen Skype
Wel ScummVM / Geen ScummVM
Angry Birds / Angry user zelfs zonder achtergrond

Juist in de goedkope tabletcategorie maakt dat nogal uit. Van Core i7 2.4 naar 2.6 GHz, daar merk je inderdaad amper wat van :P Maar hier is het wel opvallend.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja dat is waar... Als een Pro2 daadwerkelijk veel langzamer is dan deze zou ik er ook niet echt blij mee zijn. Vind het fijn dat GoLauncher een ingebouwde app-killer heeft want bij een paar dingen open is de snelheid nul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Zojuist de laatste Pro 3 gereserveerd bij een filiaal hier in de buurt. Straks mooi even ophalen met 10% korting.

Ben benieuwd wil hem eigenlijk alleen maar gebruiken voor Internet/e-mail op vakantie en ik denk daar niet een tablet van 500 euro voor nodig te hebben.

Wel heb ik al eens met een ipad gespeeld van 10", dus ben wel erg benieuwd of ik 7" niet te klein vindt.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:51:
Ja dat is waar... Als een Pro2 daadwerkelijk veel langzamer is dan deze zou ik er ook niet echt blij mee zijn. Vind het fijn dat GoLauncher een ingebouwde app-killer heeft want bij een paar dingen open is de snelheid nul :)
Dat is inderdaad echt super chill, alleen waarom die buttons zo ontiegelijk groot moeten zijn begrijp ik dan weer niet :P . Heb die balk dus toch maar gehide, en de losse Task Killer app gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:27:
Dat is inderdaad echt super chill, alleen waarom die buttons zo ontiegelijk groot moeten zijn begrijp ik dan weer niet :P .
Op een telefoon zijn ze wat kleiner hè ;) Stoor mij zelf nog het meest aan het ontbreken van een reboot functie, tik dat nu elke keer in een terminal in. Een custom Rom met wat leuke opties zou erg gewenst zijn (utopie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik heb bij 123bestdeal voor m'n vrouw een toetsenbord-case gekocht en voor mezelf een nauwsluitende flip-case.
Ziet er echt mooi uit:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/25rc8l5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/wbdncm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2cdwsqg.jpg

Overigens is op dit infoscherm te zien dat de Pro3 van m'n vrouw ook GPS heeft, alleen het OS heeft deze optie niet om deze in te schakelen. Het programma Navigatie detecteert 'm ook alleen hij blijft erg lang zoeken.
Dus ff zoeken naar een passende ROM-image.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/db3n6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Ik heb er ook 1 gehaald maar denk dat ik hem weer terug breng.
Als ik hem soms oppak of bijv in een (rechter?) hoekje er op druk gaat de tablet helemaal uit.
Ik krijg hem dan met moeite weer uit. Dat lijkt me toch niet de bedoeling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mastermind schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:58:
Ik heb bij 123bestdeal voor m'n vrouw een toetsenbord-case gekocht en voor mezelf een nauwsluitende flip-case.
Ziet er echt mooi uit:
Wow, die nauwsluitende vind ik érg mooi ja! :)
Overigens is op dit infoscherm te zien dat de Pro3 van m'n vrouw ook GPS heeft, alleen het OS heeft deze optie niet om deze in te schakelen.
Met welke tool heb je dat scherm tevoorschijn getoverd? Klopt denk ik niet helemaal hoor wat er staat, zo ondersteund het ding volgens de tool geen live wallpapers maar die werken nu juist weer helemaal prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Wat ik niet mooi vond aan die nauwsluitende flipcase was hoe je hem moet bevestigen, namelijk met elastiekjes in de hoeken. Die zaten ook over de knopjes heen. Dus ik heb de elastiekjes weggeknipt en de tablet met zelfklevende Tesa klitteband vastgemaakt. (Op de achterkant van de tablet de zachte klittenband geplakt en op de hoes de harde kant).
Maar nu zit hij erg mooi eromheen, misschien is de hoes net iets te klein en moest ik de medium nemen, maar deze past 1 op 1 eromheen.

Tooltje die GPS laat zien heet Android Assistant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

btw, Shazam en Skype kon ik wel op de Pro2 downloaden, op de Pro3 staan ze niet in de market..

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, is er iemand die AD HOC wifi aan de praat krijgt op de Pro 3?
Heb vanalles geprobeerd maar niks werkt bij mij. (superoneclick etc etc)

Ben newbie mbt android ( oude windowsfan....) en na 2 dagen googelen nog niks wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:44:
[...]

Op een telefoon zijn ze wat kleiner hè ;) Stoor mij zelf nog het meest aan het ontbreken van een reboot functie, tik dat nu elke keer in een terminal in. Een custom Rom met wat leuke opties zou erg gewenst zijn (utopie).
Uhm ik zie een "opnieuw opstarten" functie bij Go Launcher: Die drie liggende streepjes (Instellingen van Go Launcher dus) > Meer > Opnieuw opstarten.

edit:

Overigens is dit hoe ik mijn "eigen" theme voor Go Launcher voor ogen heb, hij is nog bij lange na niet klaar, maar ben benieuwd wat mensen ervan vinden, het gaat voornamelijk om de icons, ik vind een strakke zwarte achtergrond namelijk t mooist bij een zwart apparaat :P :

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2z7eide.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Gusev op 11-11-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Mastermind schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:49:
Ik heb gewoon een USB muis in het USB-verloopstekkertje gedaan, verder niks bijzonders geinstalleerd hiervoor. Werkte meteen.
Verloopstekkertje is stuk dat is de reden dat het niet werkt.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 22:58:
Uhm ik zie een "opnieuw opstarten" functie bij Go Launcher: Die drie liggende streepjes (Instellingen van Go Launcher dus) > Meer > Opnieuw opstarten.
Reboot wil ik, niet herstart Launcher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Juist ja, ik dacht al het zal nooit zo makkelijk zijn :P . Ik zie wel genoeg reboot widgets in de market staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/6383/20111111184847.jpg

Zat het folie er bij jullie ook zo op of gewoon strak? Ook kwam bij batterij gebruik tegen dat hij reeds 30 minuten aan heeft gestaan. Ik vraag me dus af of die niet even is gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Oehh, uhmmm bij mij zat het folie ook niet strak, maar ik heb toen niet bij de batterij gecheckt.

Iets anders, hoe kunnen we een custom rom bouwen? Ik bedoel hoe kunnen we achter de daadwerkelijke specs van het ding komen. Straks als aan het einde vd maand ICS source uitkomt, moet er toch iets te brouwen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Morpheusk schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:18:
Zat het folie er bij jullie ook zo op of gewoon strak?
Folie zat er hier echt gewoon 100% strak op. Zoals het er bij jou op zit klopt dat echt niet nee.
Gusev schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:22:
Iets anders, hoe kunnen we een custom rom bouwen? Ik bedoel hoe kunnen we achter de daadwerkelijke specs van het ding komen. Straks als aan het einde vd maand ICS source uitkomt, moet er toch iets te brouwen zijn...
Zelf een Rom maken lijkt mij niet zo eenvoudig hoor :) En op een tablet als deze gaat ICS extreem brak werken.

[ Voor 50% gewijzigd door Brad Pitt op 12-11-2011 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:26:
[...]

Zelf een Rom maken lijkt mij niet zo eenvoudig hoor :) En op een tablet als deze gaat ICS extreem brak werken.
Wat ik wel begreep is dat als er echt 512MB RAM in zit, dat het dan aardig draait, aangezien volgens Google alle 2.3 devices ICS aardig goed kunnen draaien...maar goed, even afwachten idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
Mastermind schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 19:58:
Ziet er echt mooi uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Overigens is op dit infoscherm te zien dat de Pro3 van m'n vrouw ook GPS heeft, alleen het OS heeft deze optie niet om deze in te schakelen. Het programma Navigatie detecteert 'm ook alleen hij blijft erg lang zoeken.
Dus ff zoeken naar een passende ROM-image.
[afbeelding]
Lijkt verdacht veel op
http://www.123bestdeal.co...smalle-7-inch-Tablet.html -->> http://www.dealextreme.co...7-8-tablet-pc-black-81329

Alleen die jij bezit zie ik er zo 1,2,3 niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:29:
Wat ik wel begreep is dat als er echt 512MB RAM in zit, dat het dan aardig draait, aangezien volgens Google alle 2.3 devices ICS aardig goed kunnen draaien...maar goed, even afwachten idd
Als de HTC Desire al buiten de boot valt (kan ook komen door Sense uiteraard) heb ik weinig hoop eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een PRO3 aangeschaft. Tot dusver tevreden, maar ik ben nog druk aan het tweaken.

Heeft iemand al Skype of een andere video chat aan de praat? Kennelijk wordt dit apparaat niet ondersteund. Waar zit hem dat eigenlijk in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:04

Hak

Ik heb een keyboard case via Ebay besteld, voor 10 eurootjes leek het me wel een mooie deal. Deze heeft ook meteen mini usb, dus geen verloopstekkertjes nodig.

http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OU:US:1123

Hebben julllie trouwens de spellchecker werkend? Het lijkt bij mij wel of z'n woordenboeken leeg zijn, ik krijg nooit goede suggesties of correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Hak schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:39:
Hebben julllie trouwens de spellchecker werkend? Het lijkt bij mij wel of z'n woordenboeken leeg zijn, ik krijg nooit goede suggesties of correcties.
Met het toetsenbord dat er standaard bij zat kreeg ik alleen namen te zien van mensen uit je contactenlijst. Verder moest je blijkbaar alle woorden zelf toevoegen of zo. Heb daarom Swype er op gezet, werkt prima.

Om het killen van tasks nog wat makkelijker te maken maar de GoLauncher TaskManager widget er op gezet. Je ziet de lopende taken en door te klikken op het kleine icoontje sluit je de betreffende taak. Of je sluit ze allemaal via een druk op ( X ), uiteraard de taken die je niét wilt sluiten daarbij buiten beschouwing latende :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/20111112120908.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
^ Welke prachtige weer widget is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:29:
^ Welke prachtige weer widget is dat?
Dat is HD Widgets. Eerst alleen voor minimaal Honeycomb maar draait nu ook op Gingerbread. Erg mooi ja :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/20111112123131.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
kan iemand met een Pro3 eens een USB bluetooth dongle proberen? wordt deze herkent?
android 2.3 kan daar toch mee om gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
arnob schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 13:12:
kan iemand met een Pro3 eens een USB bluetooth dongle proberen? wordt deze herkent?
android 2.3 kan daar toch mee om gaan?
Werkt helaas niet. Heb net een sitecom dongletje via de meegeleverde female usb aangesloten.

Dit is overigens mijn homescreen, na het installeren van Marvel Comics zat ik weer helemaal in de Marvel vs. Capcom sfeer 8)

En ja, de labels starten echt de bijbehorende apps op ;)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/3fmsh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• securitymayo
heb 2 usb bluetooth dongels geprobeerd, beide werken niet.
1 v/d twee gaat wel lampje branden maar vervolgens gebeurd er niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
BT-dongle als in wat? Om files mee over te pompen of om een muis of zoiets mee te gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 12-11-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 14:51:
BT-dongle als in wat? Om files mee over te pompen of om een muis of zoiets mee te gebruiken?
om bluetooth toe te voegen aan het tablet :+
dan kan je tetheren zonder wifi (batterij!), gps gebruiken, bt headset etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
arnob schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:38:
om bluetooth toe te voegen aan het tablet :+
dan kan je tetheren zonder wifi (batterij!), gps gebruiken, bt headset etc..
Ah ok, enige dat ik hier nu heb is een BT-muis, vandaar. Dus testen is zinloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:41:
[...]

Ah ok, enige dat ik hier nu heb is een BT-muis, vandaar. Dus testen is zinloos :)
Ik heb de eerste intertoys tablet en deze kan met android 2.2 niet BT'en. Ik heb allerlei kernels modules geladen maar nog geen BT in Android die aangezet kan worden.
als je BT in je settings (network) er bij ziet dan weet ik genoeg en ren ik naar de Intertoys :9 en anders wacht ik wel wat er nog meer gaat komen in de toekomst.

[ Voor 6% gewijzigd door arnob op 12-11-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat zou ik voor een 7 dagen oude Pro2 kunnen krijgen nu de Pro3 uit is?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Alleen zit in volgens mij beide gevallen dat klepje precies over je webcam. No more video.

-edit- Sorry dat moest een -edit- zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Sando op 12-11-2011 16:04 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sando schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:01:
Wat zou ik voor een 7 dagen oude Pro2 kunnen krijgen nu de Pro3 uit is?
Waar is de Pro3 al daadwerkelijk te koop dan?
Alleen zit in volgens mij beide gevallen dat klepje precies over je webcam. No more video.
De kwaliteit daarvan is sowieso uitermate bedroevend dus da's niet echt een nadeel :P

[Edit] Muis BT-dongle aangesloten. Mouse-pointer bewegen werkt prima, rechter muisknop is Back. Alleen via deze dongle ook verder geen Bluetooth mogelijkheden whatsover. Geen idee of het sowieso kán met dit ding.

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 12-11-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 12:35:
[...]

Dat is HD Widgets. Eerst alleen voor minimaal Honeycomb maar draait nu ook op Gingerbread. Erg mooi ja :)

[afbeelding]
Hoe heet die widget in de market dan?
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:07:
[...]

Waar is de Pro3 al daadwerkelijk te koop dan?
Ik heb hem bij de Intertoys in Apeldoorn gehaald.

Moet hem alleen wel straks weer onder de kerstboom (Die er overigs nog niet staat) neer leggen van me vriendin -O-

[ Voor 38% gewijzigd door Morpheusk op 12-11-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Morpheusk schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 16:44:
Hoe heet die widget in de market dan?
Gewoon HD Widgets, kan je niet binnenhalen met je Tablet omdat ie zogenaamd ergens niet aan voldoet.
Ik heb hem bij de Intertoys in Apeldoorn gehaald.
Ja dát snap ik :) Maar buiten dat dat meer een foutje dan bewust is zie ik nergens een Pro3 aangeboden staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 12-11-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Weet iemand hoe je dat telefoonmetertje in de bovenste balk weg krijgt?
Ook kan ik go launcher in de market niet vinden. Iemand een idee waarom niet?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nowa schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 17:21:
Weet iemand hoe je dat telefoonmetertje in de bovenste balk weg krijgt?
Daar zou ik ook best wel gelukkig van worden ja. De kans dat we er mee gaan bellen is behoorlijk gering.
Ook kan ik go launcher in de market niet vinden. Iemand een idee waarom niet?
Had ik ook ja, gewoon even downloaden van de site zelf (die extreem traag is dus be patient, laatste non-beta staat hier).

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 12-11-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petrikanus
  • Laatst online: 19-09-2024
Kheb vandaag op aanraden van dit forum een Pro3 op de kop getikt.
Is volgens mij een goeie koop voor dit geld!

Kweetniet precies wiens briljante idee het nu was om om de Pro3 te vragen, maar: DANKJEWEL!!
Het kan niet anders dan dat dit een foutje van Intertoys is/was.
Op de bon komt namelijk Pro2 te staan, dus ik denk dat ze zelf een streepjescode mixup hebben gemaakt ofzo. Maar WhoCares? Wij zijn blij!

Wel nog een verzoek
Zou iemand tbv ons allen een overzichtje willen maken van tools die handig zijn?!
Met name tools om de batterijduur (enige minpunt vind ik) wat op te rekken.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.