"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Ok I fixed it guys please spread this around
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under: Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\BF3 Beta.
If in doubt just search for BF3 Beta in regedit and try and find the paths.
4. update drivers (videokaart ATI)
5. verandere deze settings
Daarna kan je gewoon joinen en geen enkel probleem meer met het spel...
sommige ondervinden nog steeds problemen na deze aanpassingen, in dat geval moet je even kijken naar windows firewall. bij de inbound rules staat als het goed is ook origin met wederom de verkeerde link, namelijk die met è... ook daar kan je het aanpassen...
Deze fout krijg ik nog steeds ook nadat ik de Firewall heb uitgezet en die stappen heb gevolgd,

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/59/foutt.png/
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
de oude folder: 3,9gb 1646 bestanden
de 'nieuwe' folder: 3,9gb 1646 bestanden
de update wordt mogelijk slechts getriggerd door de gewijzigde foldernaam en registry settings (van bèta naar beta).
het goede nieuws is dat ik weer kan joinen nadat ik uitlogde en opnieuw inlogde op http://battlelog.battlefield.com/bf3/

[ Voor 41% gewijzigd door JJ Le Funk op 30-09-2011 20:21 ]
d:)b
Ik select BF 3 beta, of get Trial of hoe het heet, krijg een melding met Deze content is alleen beschikbaar voor xbox-live gold. Ok prima, dat heb ik. Ik doe ok, krijg ik een schermpje te zien met 'View memberships', en inderdaad, daar staat dat ik xbox live gold heb voor een jaar.
Verder kan ik er niets, ja nog een nieuwe gold code claimen maar daar schiet ik weinig mee op.
Hoe krijg ik nu die beta geinstalled dan?
Of moet ik mn gold nog ergens activeren ondanks dat hij op active staat?
Hate us when you see us, fear us when you dont.
AAngemeld met de goede account? Is het een Free of een echt membership? Je hebt ervoor betaald?Demoterror schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:20:
Iemand enig idee waarom het me maar niet lukt om die beta te downloaden voor de xbox?
Ik select BF 3 beta, of get Trial of hoe het heet, krijg een melding met Deze content is alleen beschikbaar voor xbox-live gold. Ok prima, dat heb ik. Ik doe ok, krijg ik een schermpje te zien met 'View memberships', en inderdaad, daar staat dat ik xbox live gold heb voor een jaar.
Verder kan ik er niets, ja nog een nieuwe gold code claimen maar daar schiet ik weinig mee op.
Hoe krijg ik nu die beta geinstalled dan?
Of moet ik mn gold nog ergens activeren ondanks dat hij op active staat?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
ik ging het voor de laatste keer proberen vandaag om de temps nog eens op te meten (normaal mine ik, worden de kaarten 80 graden en heb ik geen problemen, maar het kon geen kwaad) en nu deed ie het prima,
Geen flauw idee wat er is veranderd in de tussentijd, misschien moet ik nu altijd realtemp aan laten staan
Ja en jupPostius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:23:
[...]
AAngemeld met de goede account? Is het een Free of een echt membership? Je hebt ervoor betaald?
Hate us when you see us, fear us when you dont.
R.A.T 5 er nooit eerder problemen gehad, iemand anders die dit herkend?
bc2 nergens last van..
Verwijderd
Heb nog geen potje uit kunnen spelen..
Iemand een oplossing voor mij?
Dank je
Ik denk dat dit aan je PunkBuster ligt. Kijk even of alle .exe als admin worden uitgevoerd, of dat je via www.evenbalance.com je PB kan/moet updaten.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:44:
ik word na 10 min spelen steeds uit de server gesmeten
Heb nog geen potje uit kunnen spelen..
Iemand een oplossing voor mij?
Dank je
Had daarnet een potje, lkkr bezig, net laatste punt gearmed in de map. Allemaal gozers komen erop. Ik lijk wel godmode te hebben en kill ze allemaal met pp2000 en daarna pistool, maar dan krijg je server kicked en ben je alles weer kwijt
Het is voor mij klaar, de eerste dag kon ik normaal spelen en vandaag is het een grote bagger zooi, als ik geluk heb kom ik in een server. kan nooit meer dan 1 potje spelen want dan vliegt de game eruit.. dacht dat de servers stabieler moesten zijn, maar ze maken er alleen maaar een grotere zooi van!EnigmaNL schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:36:
Gaat lekker hoor vandaag... Ik weet dat het een beta is maar dit is wel erg matig. Your session has expired, de hele tijd, word er een beetje moe van helaas.
regfix en folder aanpassen, werkt niet, origin ziet BF3 niet meer en download en installeerd gewoon opnieuw.noizeaj schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:51:
3. verander de volgende dingen:
Ok I fixed it guys please spread this around
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under: Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\BF3 Beta.
If in doubt just search for BF3 Beta in regedit and try and find the paths.
4. update drivers (videokaart ATI)
5. verandere deze settings
Daarna kan je gewoon joinen en geen enkel probleem meer met het spel...
sommige ondervinden nog steeds problemen na deze aanpassingen, in dat geval moet je even kijken naar windows firewall. bij de inbound rules staat als het goed is ook origin met wederom de verkeerde link, namelijk die met è... ook daar kan je het aanpassen...
Nieuwe drivers (de beta) geweldig idee, mocht een restorepoint terug zetten, Bsod als ik maar naar windows keek.
Gewoon een zware prutoplossing om je spel op te starten via je browser.
Windows firewall staat uit, in KIS is het programma op netwerk gebied vrij gegeven, maar zelfs met KIS uit werkt het niet.
[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 30-09-2011 21:14 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 20% gewijzigd door InFamous op 30-09-2011 21:16 ]
Formerly known as Ragdoll
Detected NVidia Driver: 280.26. Version 285.27 is needed to play this game.
En ik heb de laatste nieuwe drivers...
Heb een Gainward GTX 460 2GB GS
Ik speel nu al speciaal op NL servers. Maar nog steeds blijf ik het houden.
Hebben meer mensen dit? Of ligt het misschien aan mij?
Firewall is al uit.
I5 750
ATI 5850
Windows 7 64 bit.
Zou toch genoeg moeten zijn.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
same here, server ms 26 en toch lagg ik als sh*t.madmaus schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:38:
Ik heb de hele tijd dat mijn potjes ineens gigantisch laggen en daarna sluit het spel met de melding server timed out.
Firewall is al uit.
I5 750
ATI 5850
Windows 7 64 bit.
Zou toch genoeg moeten zijn.
By the Way, als je BF3 wilt spelen MOET je de 285 drivers van NVidia downloaden (dit zijn beta drivers...)
geen last hier. wat is je lijnsnelheid? zit hier op 50mbit up en down.madmaus schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:38:
Ik heb de hele tijd dat mijn potjes ineens gigantisch laggen en daarna sluit het spel met de melding server timed out.
[...]
Even gegoogeledjordy-maes schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:39:
[...]
same here, server ms 26 en toch lagg ik als sh*t.
By the Way, als je BF3 wilt spelen MOET je de 285 drivers van NVidia downloaden (dit zijn beta drivers...)
Misschien heeft iemand hier wat aan:
http://www.enterbf3.com/viewtopic.php?t=4398
Ik ga het zo proberen.
Ik heb een 40 mbit ziggolijntje.MrJayMan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:51:
[...]
geen last hier. wat is je lijnsnelheid? zit hier op 50mbit up en down.
Maar het schijnt toch een probleem te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door madmaus op 30-09-2011 21:58 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ook heb ik nog iets anders vaags op m'n desktop. Ik draai het spel maxed en de FPS zit op 60 met vsync aan, maar toch voelt het spel niet heel erg vloeiend.
i7 870
4gb
gtx480
p7p55d
Kan gewoon joinen en spelen maar na 10-15 minuten 'freezed' alles en moet ik ctrl-alt-del om eruit te komen.
Heeft iemand hier toevallig ook problemen mee?
Ben al een hele dag aan het uitproberen wat het kan zijn... denk mijn vcard een GT555m 3GB.
Heb de laatste officiële driver 280.26 maar kan de beta-driver 285.38 maar niet installeren die je nodig hebt voor bf3? Krijg de hele tijd een foutmelding dat ik het niet kan installeren.
Iemand misschien een idee, wil zo graag langer spelen zonder elke keer weer vast te lopen.
XPS 17 (L702X)
i7 2820QM
8GB
GT555 3GB
Er staat notabene een link bij die melding waar je de "BETA" drivers van nvidia speciaal voor BF3 kan downloadenjordy-maes schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 21:23:
Ik krijg een leuke error:
Detected NVidia Driver: 280.26. Version 285.27 is needed to play this game.
En ik heb de laatste nieuwe drivers...
Heb een Gainward GTX 460 2GB GS
Ultra setting dan voelt het niet super soepel aan.
Specs.
I7 2600K
8GB
Geforce GTX 460
SSD
Zal wel aan de videokaart liggen. Jammer, pas een jaartje oud.
specs:
Core i5 2500K
XFX Radeon HD5850 1GB
4 GB DDR3
Win7 Pro x64
Ik heb dezelfde settings ook nieuwe CPU alleen GPU is een jaartje oud en draait inderdaad niet smooth. Ook die GTX 460...Arsenius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:51:
Ik kan nu eindelijk spelen.
Specs.
I7 2600K
8GB
Geforce GTX 460
SSD
Hebben jullie de nieuwe beta driver van Nvidia al geïnstalleerd? Die verbeterd de prestaties met 37%.
O.a, voor de rest heb ik een Intel i7 920, 16GB ram en een 7200RPM HDD.
An a day keeps the doctor away.
Probeer DIT eensHKnoodle schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:22:
Ik heb het hele forum en Google doorzocht maar kan maar niks vinden over mijn probleem...
Kan gewoon joinen en spelen maar na 10-15 minuten 'freezed' alles en moet ik ctrl-alt-del om eruit te komen.
Heeft iemand hier toevallig ook problemen mee?
Ben al een hele dag aan het uitproberen wat het kan zijn... denk mijn vcard een GT555m 3GB.
Heb de laatste officiële driver 280.26 maar kan de beta-driver 285.38 maar niet installeren die je nodig hebt voor bf3? Krijg de hele tijd een foutmelding dat ik het niet kan installeren.
Iemand misschien een idee, wil zo graag langer spelen zonder elke keer weer vast te lopen.
XPS 17 (L702X)
i7 2820QM
8GB
GT555 3GB
DirectX function "device->CreateTexture2D(&texDesc, desc.subResourceCount != 0 ? reinterpret_cast<const D3D11_SUBRESOURCE_DATA*>(desc.subResourcedata) :0, &texture->_texture2d)* failed with E_OUTOFMEMORY: Ran out of memory. GPU: "ATI Radeon HD 5900 Series*, Driver:11.10
(8.901-1110923a-125918E-ATO). Free virtual memory: 375228k/2097024k. Total resource memory 0k
heb i7 stock met mugen 2 rev b
6 gig ocz gold
2 x msi hd 6950
ssd intel 320 120 gb
Is een geheugen kwestie , probeer je pagefile (als deze uit staat) aan te zetten en als dat niet werkt probeer het eens op een andere disk te zetten.darkliquid0546 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:58:
ik krijg elke keer deze crash iemand een id waar het pricies mee temaken heeft
DirectX function "device->CreateTexture2D(&texDesc, desc.subResourceCount != 0 ? reinterpret_cast<const D3D11_SUBRESOURCE_DATA*>(desc.subResourcedata) :0, &texture->_texture2d)* failed with E_OUTOFMEMORY: Ran out of memory. GPU: "ATI Radeon HD 5900 Series*, Driver:11.10
(8.901-1110923a-125918E-ATO). Free virtual memory: 375228k/2097024k. Total resource memory 0k
6 gig ocz gold
2 x msi hd 6950
ssd intel 320 120 gb
Na 48 uur kan ik ook spelen
Bedankt Dice of Origin of EA!
Nu nog al jullie *** fixen!
Voor de 6e keer alles geinstalleerd, alles gedaan met Regedit, steam uitschakelen, ect ect.
Heb je nog iets anders gedaan dan de vorige keren? Of is het gewoon toeval dat het nu wel werkt? (want daar geloof ik niet in eigenlijk).noud schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 03:52:
GODZIJDANK!
Na 48 uur kan ik ook spelen
Bedankt Dice of Origin of EA!
Nu nog al jullie *** fixen!
Voor de 6e keer alles geinstalleerd, alles gedaan met Regedit, steam uitschakelen, ect ect.
Lol uit program data\ORIGIN_Core_Log.html
Ik hoop dat dat niet letterlijk het commando is, want dan snap ik wel waarom het niet werkt.CreateProcessW(C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3\\bf3.exe
"C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3\\bf3.exe" bf3.exe -webMode MP -Origin_NoAppFocus -onlineEnvironment prod -loginToken
[ Voor 29% gewijzigd door MeNTaL_TO op 01-10-2011 08:49 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wel de nieuwe beta drivers gebruiken he? Dit is echt een verschil tussen dag en nacht.Arsenius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:51:
Ik kan nu eindelijk spelen.
Specs.
I7 2600K
8GB
Geforce GTX 460
SSD
Heb hier helaas op internet zelf ook nog niks over kunnen vinden en schijnbaar hier ook geen bekend probleem, ik quote mezelf nog een keer, wellicht herkend iemand het nu.Sipio schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:36:
Heb hier een vaag iets, het gebeurd te vaak dat als ik schiet, het lijkt alsof het wapen te lang door blijft schieten en soms zelfs nog een salvo afgeeft terwijl ik dat echt toch niet wil, heb me al wat tk's opgeleverd helaas.
R.A.T 5 er nooit eerder problemen gehad, iemand anders die dit herkend?
bc2 nergens last van..
Heb een hekel aan tk,s
"Error: The VC++ runtime redistributable package was not installed succesfully. Setup cannot continue. (1603)"
Helaas kan ik geen oplossing vinden via google en heb ik het volgende al geprobeerd:
1. Opnieuw opstarten
2. Visual C++ opnieuw geïnstalleerd
3. Origin opnieuw installeren
4. Battlefield opnieuw downloaden
Dit heeft ook niet geholpen: http://forums.electronica...rror-when-installing.html
Heeft iemand anders dit gehad of weet iemand wat te doen?
Ben nog van alles aan het proberen maar ik ga nu eerst mn ps3 eens aanslingeren, kijken of het daar beter gaat.
Tot dusver een beetje teleurgesteld door alle problemen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
"Could not get a connection to the server."
Iemand die een oplossing heeft..?
Scientia potentia est
Ik heb niet iets anders gedaan. Heb gisteren en vandaag een uurtje nog gespeeld zonder crash.
Wat ik wel nog gedaan heb waar ik nergens anders heb gelezen is dit:
Je kan onder EA/Electronic Arts die gekke E veranderen via uitvoeren.
Maar ook onder Origin > Origin Games > en ik dacht Origin Path staat ook een gekke E.
Dan heb ik onder C: Program files 86x > Origin Games map (waar BF3 staat geïnstalleerd) ook 2 dingen veranderd.
Er staat als het goed is 2 mappen iets van Beta Battlefield en BEta Battelfield. De ene map is van Punktbuster de ander van je instal BF3. Ik heb alleen de naam omgewisseld. Dus nu heeft PB die gekke E en mijn normale instal BF3 map niet. Want je kan niet dezelfde namen in 1 map hebben.
ps) laat mij even weten of het heeft gewerkt
[ Voor 63% gewijzigd door noud op 01-10-2011 16:01 ]
Ik krijg een paar keer perdag percies de zelfde melding.darkliquid0546 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:58:
ik krijg elke keer deze crash iemand een id waar het pricies mee temaken heeft
6 gig ocz gold
2 x msi hd 6950
ssd intel 320 120 gb
I7 920
8GB mem geen pagefile
ssd intel 160GB X25
ATI 5970
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Zodra ik begin te lopen is het alsof 1 x 'W' als 1000 x 'W' gezien wordt, alles wat ik daarna doe is een soort van 'recorded' dus elke beweging die ik doe na mijn initiele beweging volgt x 1000.
En volgens de fora van de BF3 Beta ben ik ook niet de enige.
Let niet op mijn editing skills maar dit YouTube: My Movie - YouTube is eigenlijk wat er altijd gebeurt. Dit probleem heb ik in geen enkel ander spel. YouTube: Battlefield 3 Beta - Mouse "stuttering" - YouTube nog een voorbeeld wat het spelen dus onmogelijk maakt.
Ben nu sinds eergister bezig met het zoeken naar een oplossing geprobeerd :
Xbox360 wireless controller afgekoppeld (zaten geen batterijen in maar vooruit).
Uiteraard ingame 'Raw mouse input' uitgezet wat weinig oploste ipv soepel geen controle te hebben gaat het nu schokkerig.
Polling rate aangepast van 500hz (standaard) naar 1000hz naar 125hz heeft geen enkel effect in BF3 maar geeft betere response in MW2/Dead Island/TF2 als deze op 1000hz staat.
Drivers geupdate van mijn R.A.T. 7 en de bijhorende software. Geen effect.
Een tip gekregen dat ik een bestandje moest editen en C:\Users\xxxxxx\Documents\Battlefield 3 Open Beta\settings PROF_SAVE_body en Scheme0sensitivty van 1.0 naar 2.2 moest veranderen. Geen effect.
Ook mouse precision uitgezet in control panel.
Het lijkt er op dat Dice ergens iets niet goed gedaan heeft want op het moment lijken alleen maar meer spelers dit probleem te krijgen, waar bij sommige het uitzetten van 'Raw mouse input' het probleem eerst oploste heeft dit geen nut meer.
Toch een hoop moeite voor een beta voor een probleem wat zich alleen hier voordoet, ik heb na elke verandering MW2, Dead Island en TF2 getest of dat het effect heeft gehad, en het vreemde is dat waar het in BF3 geen bal uitmaakte heb ik nu merkbaar meer 'precisie' in andere games.
Voor de duidelijkheid ik heb geen crash problemen, zolang ik stil sta en in leven ben kan ik elk potje van het begin tot het einde meemaken, zelfs opnames maken met Fraps maar ik kan gewoon niet spelen omdat ik geen controle heb.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb alles gewist, nog 1 keer gedownload, nu voor het opstarten de é aangepast en zowaar werkt het nu wel. Maar bedankt voor het meedenken, wel een megapruts van EA.noud schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:50:
[...]
Ik heb niet iets anders gedaan. Heb gisteren en vandaag een uurtje nog gespeeld zonder crash.
Wat ik wel nog gedaan heb waar ik nergens anders heb gelezen is dit:
Je kan onder EA/Electronic Arts die gekke E veranderen via uitvoeren.
Maar ook onder Origin > Origin Games > en ik dacht Origin Path staat ook een gekke E.
Dan heb ik onder C: Program files 86x > Origin Games map (waar BF3 staat geïnstalleerd) ook 2 dingen veranderd.
Er staat als het goed is 2 mappen iets van Beta Battlefield en BEta Battelfield. De ene map is van Punktbuster de ander van je instal BF3. Ik heb alleen de naam omgewisseld. Dus nu heeft PB die gekke E en mijn normale instal BF3 map niet. Want je kan niet dezelfde namen in 1 map hebben.
ps) laat mij even weten of het heeft gewerkt
Iemand nog een suggestie wat ik zou kunnen proberen? Ik heb al de nieuwste BF3 drivers geïnstalleerd, maar dat schijnt niet te helpen.
Mijn pc heeft de volgende specs: ATI 4870 1GB, E6750, 4GB geheugen.
Heb al veel gezocht op google en hier maar kom een soortgelijk probleem eigenlijk niet tegen, laat staan een oplossing. (alleen wat gevonden over nvidia drivers, maar dat is niet relevant..) Hopelijk heeft iemand nog een suggestie..
Het schijnt dat er een probleem is met dualcore cpu's als beide cores op 100% komen dat BF3 crashed. ookal zijn er heel wat mensen die problemen hebben met zowel quadcore als hexacore, ik heb besloten om te stoppen met 'dingen proberen' om deze beta aan de praat te krijgen. Als ik jou was zou ik gewoon wachten op een update want als je de battlelog fora mag geloven zijn er heeeeeel veeeeel mensen die problemen hebben.zeromussov schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 18:47:
Ik krijg mijn probleem maar niet opgelost... BF3 loopt vrijwel meteen vast als ik in een game zit. Ik heb maximaal iets van 1-2minuten kunnen spelen.
Iemand nog een suggestie wat ik zou kunnen proberen? Ik heb al de nieuwste BF3 drivers geïnstalleerd, maar dat schijnt niet te helpen.
Mijn pc heeft de volgende specs: ATI 4870 1GB, E6750, 4GB geheugen.
Heb al veel gezocht op google en hier maar kom een soortgelijk probleem eigenlijk niet tegen, laat staan een oplossing. (alleen wat gevonden over nvidia drivers, maar dat is niet relevant..) Hopelijk heeft iemand nog een suggestie..
Op een ander systeem bijna identiek aan dit systeem (zie sig) met 8GB ipv 16GB geheugen en een Radeon 4890 ipv een 5870 heb ik ook CTD's. Als ik stil blijf staan kan ik het hele potje meemaken, ga ik lopen/schieten etc gaat ook goed, maar zodra ik een aantal keer 'dood' ben gegaan crashed BF3 als ik op Deploy druk.
Ik moet wel zeggen dat dit 1 van de slechste beta's is die ik tot nu toe meegemaakt heb en dan heb ik al heel wat beta's gezien. Dat er afentoe een crash voorkomt ok, in sommige beta's wel meegemaakt maar de hoeveelheid problemen die ik nu zie, het lijkt wel een alpha release. Een beta wordt meestal gereleased als het gros problemen opgelost zijn om meer stabiliteit te testen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Oké, bedankt.. ik vermoed dan dat het daar mee te maken heeft.prutser001 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:06:
[...]
Het schijnt dat er een probleem is met dualcore cpu's als beide cores op 100% komen dat BF3 crashed. ookal zijn er heel wat mensen die problemen hebben met zowel quadcore als hexacore, ik heb besloten om te stoppen met 'dingen proberen' om deze beta aan de praat te krijgen. Als ik jou was zou ik gewoon wachten op een update want als je de battlelog fora mag geloven zijn er heeeeeel veeeeel mensen die problemen hebben.
Op een ander systeem bijna identiek aan dit systeem (zie sig) met 8GB ipv 16GB geheugen en een Radeon 4890 ipv een 5870 heb ik ook CTD's. Als ik stil blijf staan kan ik het hele potje meemaken, ga ik lopen/schieten etc gaat ook goed, maar zodra ik een aantal keer 'dood' ben gegaan crashed BF3 als ik op Deploy druk.
Ik moet wel zeggen dat dit 1 van de slechste beta's is die ik tot nu toe meegemaakt heb en dan heb ik al heel wat beta's gezien. Dat er afentoe een crash voorkomt ok, in sommige beta's wel meegemaakt maar de hoeveelheid problemen die ik nu zie, het lijkt wel een alpha release. Een beta wordt meestal gereleased als het gros problemen opgelost zijn om meer stabiliteit te testen.
Overigens ben ik het met je eens dat het een slechte beta is, zoveel problemen. (net als de folder naam met de é, dat kan toch eigenlijk niet...) Maargoed, hopelijk wordt het allemaal opgelost voor de release.
Formerly known as Ragdoll
[ Voor 105% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 01-10-2011 20:18 . Reden: solved ]
Enig idee wat het kan zijn? Heb de instellingen al wat naar beneden geschroefd maar wil niet echt helpen.
Dit alles op een q6600, 4 gigabyte ram @ 667 mhz en een radeon hd 5770.
Verwijderd
Kwam niet eens aan het spelen toe.
Ik had het na op 4x geregistreerd te hebben op twee verschillende sites al een beetje gehad. Dat nog afgezien van het 9x op 'ik ga akkoord' klikken en het installeren van EA's mallware (Origin/plugins). Dat is ongewenste software in mijn ogen. Het is werkelijk nergens voor nodig *denkt aan Crysis /2/*.
Toen ik eindelijk één uur van mijn tijd had geïnvesteerd om de BETA te krijgen. Was het dan eindelijk zover! Ik mocht op het knopje start drukken!! Met een grote glimlach zit ik achter me schermen als ik zie staan: BF3 BETA word gestart.. Vervolgens komt google chrome naar boven met de website.... En de vraagt of ik even een plugin wil instaleren. *wat ik niet wil... ik zie het nut er niet van in* kwil het spel spelen niet al die mallware erbij.
goed toch maar eventjes gedaan. Er is geen andere optie. Algoed ik klik opnieuw op start en tot mijn groote verbazing word weer chrome opgestart met hun site. Me gezicht ging van:
http://puu.sh/6njJ
http://puu.sh/6nky
http://puu.sh/6nl5
Op dat moment was ik alweer klaar met het spel. Zo erg klaar dat ik het niet eens zou willen DOWNLOADEN. Triest... In mijn ogen heeft EA om die redenen HEEL erg gefaald.
*vraag me soms eens af waar de tijd was van: hmm dit ziet er leuk uit... oo mooie fotos, okee goed demo, demo demo oo demo daar download... install... en spelen !!:)* Iemand daar ook wel eens last van?
Ja ik ook, wat is jouw config?SCIxX schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 23:21:
Iemand anders ook problemen met catalyst 11.10? Ik krijg regelmatig BSOD, met 11.09 nooit. Ik heb hem al overnieuw geinstalleerd door mijn drivers helemaal weg te halen met driversweeper en opnieuw te installeren maar zojuist weer BSOD.
Ik heb een radeon 5750, maakt niet of ik hem op ultra of aanbevolen instellingen speel. We zijn iig niet de enige, in dit topic veel mensen die BSOD van de nieuwe drivers krijgen:
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=351391

Alle andere EA/BF3 sites werken behalve de Origin Client zelf : Ik krijg dan een netwerk error zogenaamd, terwijl zowel mijn netwerk als internet verbinding werkt gewoon
Firewall staat uit zelfs!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Precies hetzelfde probleem, ik heb een paar servers in me history die dit probleem niet geven.. dus het lijkt op iets serversides..navi24 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 03:57:
Wanneer ik tijdje BF3 zit te spelen, zit het spel opeens vast. CTRL + ALT + DELETE is me enige optie om te het spel beeïndigen.
Ik heb de hele riedel van upnp tot aan poorten openzetten tot aan cores toewijzen en configachtige files.. niets hielp.
sommige servers hebben het wel en sommige niet..
soms na 3 minuten .. soms na 15minuten.
Voor alsnog doen bij mij de i3d servers en de NL servers het beste
Word een beetje moe van deze beta... Nog niet 1 keer normaal kunnen spelen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik hoopte dat ik het qua mooiheid en soepelheid (FPS) op Bad Company 2 niveau kon spelen, maar dat lukt dus niet.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Je moet even Ati Traytools downloaden, en dan een overclock profiel aanmaken voor BF3.exe. Hielp bij mijn HD5750 enorm.aeraldil schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 21:46:
Hebben jullie ook dat het allemaal nogal traag aanvoelt? Ik heb hem hier draaiend rond de 40 fps maar ik merk toch wel een soort van traagheid bij het aimen.
Enig idee wat het kan zijn? Heb de instellingen al wat naar beneden geschroefd maar wil niet echt helpen.
Dit alles op een q6600, 4 gigabyte ram @ 667 mhz en een radeon hd 5770.
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
Ingame loopt mijn mannetje telkens achteruit, vooruit wandelen gaat helemaal niet.
Heeft iemand een idee wat er hier aan de hand zou kunnen zijn? Het gebeurt ook wanneer het toetsenbord en de muis niet aangesloten zijn.
Verwijderd
Wijzig je wachtwoord van EA. Je mag alleen cijfer en letters gebruiken geen rare tekensDamian schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 09:34:
A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )
Word een beetje moe van deze beta... Nog niet 1 keer normaal kunnen spelen.
Helpt niet, heb een heel simpel wachtwoord, maar krijg nu ook continu deze code. Als ik naar de server browser ga, zegt hij dat alle servers vol zijn, zelfs als hij 5/32 staat. Het idee van battelog is leuk, uitwerking iets minder.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:22:
[...]
Wijzig je wachtwoord van EA. Je mag alleen cijfer en letters gebruiken geen rare tekens
Krijg nu ook continu "Could not join server since it couldn't be found."
[ Voor 7% gewijzigd door NoFearCreations op 02-10-2011 11:26 ]
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
exact hetzelfde probleem, of hij blijft op matchmaking steken...Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 11:33:
Damm servers vol schreeuwd hij bij mij ook de hele tijd. Of hij zegt dat de server niet bestaat
Ook hier probs, of servers vol (terwijl er nog 3 slots zijn) of 'firewall settings' bij quick match.. Heb t register en de windowsmappen aangepast... Ook nieuwe drivers voor graka gedownload en geinstalled..
Maar nix noppes nada...
Iemand andere ideën?
kwam er wel op 1 of andere manier in...
[ Voor 24% gewijzigd door megadoom op 02-10-2011 12:21 ]
Lijkt me dat DICE iets verandert heeft, want ik heb niks gedaan aan de PC.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
precies hetzelfde, strepen is vooral erg als ik door een scope kijk,movo. schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:05:
Hmm BF3 loopt vast met AMD 11.10 Preview driver. Ik heb een HD6950 2GB. Iemand anders ook last van? Met 11.9 krijg ik strepen door m'n beeld.
sinds 11.10 BSOD's vooral tijdens laden nieuwe ronde.. (stopcode 116 = video driver..)

Android developer & dürüm-liefhebber
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Edit: heb de reden gevonden. BF3 werkt niet op XP, wilde even kijken of deze computer m op low trok, maar dat kan ik niet eens proberen nu
[ Voor 25% gewijzigd door PascalvE op 02-10-2011 15:14 ]
Verwijderd
Je bent niet de enige, haha. Een schande dat ze dit een béta durven noemen, maar dat was wel te verwachten bij EA, aangezien hun games vaak nog béta zijn als ze in de schappen liggen.PascalvE schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 14:36:
Iemand problemen gehad met het installeren? Zit nu al een uur te klooien: game download gewoon maar daarna doet de 'installeren' knop niets. Heb verschillende (waaronder de default) directories geprobeerd, niks.
Edit: heb de reden gevonden. BF3 werkt niet op XP, wilde even kijken of deze computer m op low trok, maar dat kan ik niet eens proberen nu
Mag ik (hier en daar wat ongefundeerd) ranten in dit topic?
Even voor de duidelijkheid:
Ik heb BF1942 en BF2 (en de 300 uitbreidingen) slechts zeer weinig gespeeld omdat de gameplay (met name teamplay) gewoon behoorlijk lachwekkend is op public servers. Om iets aan het spel te hebben, ben je dus gedwongen veel tijd te investeren en op private servers te spelen. Het spel heeft zeker potentie in teamverband. Verder waren de game modi altijd nogal weinig creatief. De enige modus die wat voorstelt, is Conquest, maar ook daar heb je dus wat teamplay nodig om er wat aan te hebben. In BF3 lijkt er wederom geen verbetering te zijn. Ik zie een lijstje met game modi staan in de TS van het andere topic, waaruit blijkt dat het weer allemaal meer van hetzelfde is. Je zou denken dat we na 12 jaar CS het plaatsen van een bommetje op een objective wel beu waren, het zelfde geldt voor deathmatch, wat we al sinds 1993(?) spelen.
Beste EA, neem asjeblieft eens een kijkje bij Splash Damage oid.
Ook fijn dat je in het spawn menu gevangen wordt, het ESC menu werkt daar niet. Ook prettig dat je steeds op Deploy moet klikken. Kan dit niet automatisch?
Het systeem dat je je wapens moet verdienen is ook behoorlijk achterhaald. Helaas heb ik het gebruik van vehicles nog niet kunnen testen. Ik vraag mij af of ze eindelijk iets hebben geïmplementeerd waardoor er niet meer een overmaat aan vehicles beschikbaar is waarmee elke dwaas als een kip zonder kop rondjes gaat rijden/vliegen (again, pub servers).
Oh, en best grappig dat je eindelijk kan liggen in dit deel, hahaha.
Verder best lachwekkend dat mijn PC, die Crysis prima aankan, een extreem lage framerate heeft met dit spel op de allerlaagste settings.
Nu even over het technische gedeelte van de béta. Grappig dat je eerst 100 stappen moet doorlopen om het aan de praat te krijgen.
Ik heb hier een pc met win7 en de nieuwste drivers.
Daar gaan we:
1. we gaan het spel downloaden. daarvoor gaan we naar battlefield3.com. Ergens rechts vinden wij een link om hem te downloaden "click here and follow instructions". Waar komen we terecht? Op origin.com/freegames. Zien we ergens BF3? Nee. Zien we instructies? Nee.
2. We gaan terug naar battlefield3.com, want we geven natuurlijk niet zomaar op om de béta van de 'most anticipated' game te mogen spelen. Tot onze vreugde staat er linksonder op de site ook een linkje. Hiermee komen wij terecht op een pagina waar wordt uitgelegd dat wij een Origin-client moeten downloaden (46mb!!!).
3. Het installeren van Origin duurt nogal lang. We maken een account aan en BF3 wordt gedownload, dit gaat gelukkig snel, de installatie van het spel ook. EA is zo gebruikersvriendelijk geweest om ons niet te waarschuwen dat BF3 mijn hele C:\ schijf (default) gaat volproppen met de game-content, maargoed, Steam waarschuwde mij ook niet, dus daar kan ik mee leven.
4. BF3 is klaar met installeren. We klikken op 'start game' of zoiets in Origin. Tot onze grote verbazing wordt er een webpagina geopend in de standaardbrowser van ons systeem (in dit geval Opera). Het blijkt dat we via de website, c.q. extern systeem een server moeten kiezen, iets waar wij als doorgewinterde gamers in de veronderstelling waren, na het failliet van Gamespy en consorten, al in 2001 van verlost te zijn. Niets is minder waar.
5. Het joinen van de server lukt niet. Wij moeten een browser plugin installeren! We krijgen even flashbacks naar IE5.5, maargoed, we installeren die plugin tochmaar. Wij willen namelijk zo snel mogelijk het slagveld op voor een uurtje pure gameplay, maw de geweldige graphics opsnuiven en überl337e wapens bedienen.
6. Zo, die plugin zit erop. Maar wacht eens! Boven op de website zit een gele balk die wij in door ons enthousiasme niet eerder hadden gezien! "browser not supported".
7. We laten ons niet kisten, als ware computernerd hebben wij een breed aanbod aan browsers om onze PC staan. We denken, dit is EA, dus laten we IE maar pakken. Uiteraard beschikken we over het nieuwste OS, Win7 64b, en starten dus IE64b.
8. Plugin wéér installeren, zucht.
9. 'browser not supported'. Het bloed begint langzaam te koken. IE32b dan maar.
10. Zo, we zitten op Origin.com, hebben de Origin client draaien (die overigens ontzettend lang nodig heeft om te starten, en je krijgt niet eens een zandlopertjes waardoor je kan zien dat hij daadwerkelijk aan het starten is). We zijn dus helemaal klaar om te beginnen!
11. We klikken op quickmatch, want we hebben haast.
12. 'loading quickmatch' of zoiets komt in beeld. We wachten, het duurt wat lang, maar het zal wel druk zijn op de server met een populair spel als dit.
13. Na een aantal minuten gebeurt er nog niets. Er verscheen heel kort een 'loading...' venster in de windows taakbalk, maar that's it. We besluiten om handmatig een server uit de lijst te selecteren. Weer gebeurt er niks.
14. We zijn het zat en raadplegen Google. Al snel vinden we instructies om het spel aan de praat te krijgen. We moeten overal de 'é' van béta veranderen in een 'e'. Ook in het register. Geen probleem EA; voor een game als dit willen wij graag in regedit duiken.
15. Klaar. Nieuwe poging. "Joining server...".... 'loading'.
16. "Sorry, video driver not supported. Upgrade to v 285.27 or higher".
17. Wij denken, "misschien heb ik niet de nieuwste driver". Snel naar nvidia.com, download, install, reboot.
18. Nieuwe poging. "Joining server...". Zelfde melding, please update graphics driver. We checken het versienummer. Tot onze verbazing is het versienummer dat het spel wil hebben hoger dan de nieuwste driver van nvidia.
19. we gaan eens bij de béééta drivers van nvidia kijken; daar vinden we drivers met een hoger versienummer.
20. install driver, reboot, nieuwe poging.
21. omg, het spel start!!!!! vol verwachting klopt ons hart. Wat is dit???? Waarom krijg ik windowed mode? CTRL-ALT-ENTER doet gelukkig wonderen.
22. Het spel wordt geladen, eindelijk werkt het. Dit is genieten geblazen.
Geen stuiver gaat EA ooit nog van mij krijgen. Zelfs zonder die Origin rotzooi die voor geen meter werkt, heeft het spel voor mij geen enkele aantrekkingskracht qua gameplay of wat dan ook. Ik begrijp dat Origin ook voor BF2 enzo wordt gebruikt, dan moet het gewoon werken. Dan is een béta geen excuus. M'n hele weekend verneukt door die gasten. Hoeveel franchises moeten er nog verneukt worden door om de maand een vervolg uit te poepen? Battlefield, CoD, MoH, Need for Speed, en zo zijn er vast nog wel een paar te noemen.
EDIT: Als je het net opgeeft.
EDIT: Wees voorzichtig; ik heb nu een zwart scherm als ik BF3 opstart.
[ Voor 55% gewijzigd door zAo op 02-10-2011 17:07 ]
Dus eigenlijk iets overclocken of zie ik dat verkeerd? Want echt overclocken zie ik niet zo zitten denk ik haha.NoFearCreations schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:17:
[...]
Je moet even Ati Traytools downloaden, en dan een overclock profiel aanmaken voor BF3.exe. Hielp bij mijn HD5750 enorm.
Als ik loop of spring duurt het 1 seconde voordat mijn personage reageert...
Het spel loopt tegen de 60 fps...
Kan die ook FPS limiten trouwens? Weet niet precies wat mijn FPS is ingame op het moment op mijn HD5870 maar het loopt allemaal soepel, alleen hij is wel zwaar aan het fannen dan zeg, als het minder kan dan graag.NoFearCreations schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:17:
[...]
Je moet even Ati Traytools downloaden, en dan een overclock profiel aanmaken voor BF3.exe. Hielp bij mijn HD5750 enorm.
Nvidia heeft zoiets maar Ati heb ik nog niet gevonden.
[ Voor 99% gewijzigd door nielsiejjj92 op 17-01-2020 00:22 . Reden: Oud ]
Klopt hier ook zelfde error code: The bugcheck was: 0x00000116K.Rotteveel87 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 12:51:
[...]
precies hetzelfde, strepen is vooral erg als ik door een scope kijk,
sinds 11.10 BSOD's vooral tijdens laden nieuwe ronde.. (stopcode 116 = video driver..)
Zelfde FPS hier, maar bij mij doet de lag zich vooral voor wanneer ik doodga. Dan zie ik een kerel, begin ik er super hard op te knallen, en opeens lig ik dood op de grond, maar dan wel waar ik 5 seconden geleden stond.jordy-maes schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:29:
Nog meer mensen die een soort van ingame lagg hebben?
Als ik loop of spring duurt het 1 seconde voordat mijn personage reageert...
Het spel loopt tegen de 60 fps...
Android developer & dürüm-liefhebber
Liefhebber van Tweakers
Je MOET driver 285 hebben voor battlefield 3nielsiejjj92 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:02:
Ik heb de nieuwste driver van NVIDIA voor mijn 8600GT.
Desondanks krijg ik deze melding... http://imageshack.us/phot...14/img20111002wa0000.jpg/
Scherm flikkert vlak voor deze error en dan is er niks anders dan afsluiten mogelijk.
Battlefield 3 scherm is helemaal wit.
Iemand een idee?
Deze kan je vinden bij Beta drivers op de nvidia site
Details van de foutmelding:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e7b2777
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004d83a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9b43
Aanvullende informatie 2: 9b431b0c90e83ec68d3d9c2ff7e024e8
Aanvullende informatie 3: feb7
Aanvullende informatie 4: feb7fc1b4ccfe33f19ad35c220a990e4
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
D:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
Herkenbaar iemand?
Verwijderd
Kennelijk slikt BF3 de drivers niet van mijn R.A.T.7. Deze zet de USB 'polling rate' op 500hz.
Hierdoor kan BF3 kennelijk de 'data' niet aan.. andere hebben dit ook vastgesteld en sommige hebben deze problemen ook met andere merk muizen.
Het stomme is dat BF3 niet crashed/vastloopt/hapert etc... ik heb helaas nogsteeds geen controle over mijn acties... Het leek opgelost te zijn na het vervangen van USBHIDF.SYS en het handmatig signen van deze driver en 10 reboots verder..... 1 potje kunnen spelen en daarna ging het weer slechter en slechter tot ik helemaal niets meer kon... Het is trouwens niet alleen de muis ook keyboard controls zijn onmogelijk. Ik heb maar besloten om niet mijn USBPORT.SYS te vervangen puur om deze beta te kunnen spelen.
Ik heb begrepen dat sommige Logitech gebruikers die hier ook last van hadden het simpel opgelost hebben door in de driver het aantal hz te verlagen naar 125.. helaas zit deze optie niet in de R.A.T. software..
Ik gebruik de 11.8 drivers met een 5870 op Vista x64, deze werken voor mij perfect.
En alle andere spellen werken gewoon zelfs preciezer en 'beter' dan voorheen...
Het kan niet anders dan dat het aan BF3 ligt, ik mag hopen dat ze dit opgelost hebben bij de retail versie...
[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 03-10-2011 00:02 ]
Ooh, ik heb eens wat dieper de stof bekeken en nu blijkt dat ik mijn GT 555M kan updaten van 175.33 naar 180.26 ... hij vond die update niet via het programma zelf.. thanks voor de opmerking!Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 00:00:
Dat probleem had ik ook, bij mij ging het vloeiend nadat ik de beta driver had geinstalleerd. (nvidia gt540m)
ik draai op een x4 955 met 2x6950 in crossfire...
het is niet lag, maar echt kneiterharde drops.
of kan het zijn dat DICE nog niks geleerd heeft van hun brakke crossfire support in BFBC2 en dat dat hier ook weer het geval is?
automation fanboy
Als je ingame bent en je bent gespawnt. Druk dan op ESC en ga in je opties en dan Graphics (of Video) settings en dan fullscreen aanvinken.Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:20:
[...]
Je bent niet de enige, haha. Een schande dat ze dit een béta durven noemen, maar dat was wel te verwachten bij EA, aangezien hun games vaak nog béta zijn als ze in de schappen liggen.
...
Op het begin hebben ze dit standaard in windowed mode omdat bij sommige pc's het laden wat langer duurt waardoor je dan nog wat andere dingen kunt doen
Overigen heb ik absoluut geen problemen ondervonden met Origin of de Beta. Ik had alleen dat beta als bèta in de registry en als directory name stond. Dit heb ik simpel weg veranderd en nooit problemen gehad.
Alleen in ingame heb ik soms nog wat graphical bugs, maar daarvoor noemt men hem ook een beta. Soms heb ik het gevoel dat mensen er niet bij nadenken dat DICE de full game nog lang niet heeft gereleased maar ook dat de mensen er niet bij nadenken dat DICE ook patches uit kan geven.
Dan kunnen mensen wel zeggen van: OOOOOH ik ga geen gebugged spel spelen! OOOOHHH *flame flame flame*
Maar eerlijk gezegd, elk spel dat je speelt komen patches voor uit, zo zal dat ook voor Battlefield 3 zijn.
Hetgeen dat ik erg mis, als battlefield veteraan 6, is toch wel het squad management systeem
Nieuwste AMD Beta drivers geinstalleerd?MartijnAbel schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:43:
heeft iemand enig idee waarom ik gigantische drops in frames heb en het spel totaal niet speelbaar is?
ik draai op een x4 955 met 2x6950 in crossfire...
het is niet lag, maar echt kneiterharde drops.
of kan het zijn dat DICE nog niks geleerd heeft van hun brakke crossfire support in BFBC2 en dat dat hier ook weer het geval is?
[ Voor 14% gewijzigd door jopitan op 03-10-2011 08:52 ]
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
Zou je daar BF3 mee kunnen spelen ? Dan is er nog hoop voor me ...nielsiejjj92 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:02:
Ik heb de nieuwste driver van NVIDIA voor mijn 8600GT.
Heeft iemand ervaring met een soortgelijke setup (zie sig) ?? Desnoods op low voorlopig (moet sowieso gaan upgraden, maar als het speelbaar is ...)
Met alles op low zal het wel draaien. je zit alleen echt met zo'n beetje alles op de minimum spec. Met name RAM en CPU (BF3 is geoptimaliseerd voor multi-cores, en dan is een dual core ineens niet meer zo snel vergeleken met de CPU's van nu)Goner schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:29:
[...]
Zou je daar BF3 mee kunnen spelen ? Dan is er nog hoop voor me ...
Heeft iemand ervaring met een soortgelijke setup (zie sig) ?? Desnoods op low voorlopig (moet sowieso gaan upgraden, maar als het speelbaar is ...)
Verwijderd
Wel eerst upgraden naar windows 7 onder xp werkt het nietGoner schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:29:
[...]
Verwijderd
Vergeet het maar. Op mijn 8800GT draait het voor geen meter op low. Alles op low.Goner schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:29:
[...]
Dual-Core cpu? Dat maakt of breekt het met de 8800GT/GTS/GTX of 4830/4850. Paar je ze samen met een dual-core is het niet te doen bijna, zet je er een quad onder (maakt niet uit welke) kan het nog met alles @ low.Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:07:
[...]
Vergeet het maar. Op mijn 8800GT draait het voor geen meter op low. Alles op low.
De meeste mensen deugen!
(Heb toch maar wel even een gtx560 gescoord...
Overigens geen noemenswaardige problemen gehad met install/spelen (zat bij de closed beta ivm pré order)
Moet wel zeggen dat het installeren van de open beta een stuk minder duidelijk was, maar als je ff goed op de site las, was alles prima te volgen!
Ben alleen wel al helemaal klaar met de Operation Metro map... Heb gelukkig even een paar rondjes op de Caspian Border rondgerend.... laat maar komen de final! Wat een geweldige game!
[ Voor 55% gewijzigd door GeeEs op 03-10-2011 13:08 ]
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.