Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Moet ik trouwens dit software stukje ook installeren?
Dit krijg ik als ik de grafische kaart (drivers) aan het installeren bent.
Advanced Micro Devices Inc Beeldscherm

Krijg steeds deze melding Server Slot Reserverd (**:**)
Join server

[ Voor 40% gewijzigd door noud op 30-09-2011 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Ik heb even een ander vraagje dan direct game gerelateerd. Als ik van een willekeurige pc inlog op battlelog, krijg ik mijn PS3 stats te zien met username Loewie1984, terwijl als ik van thuis uit inlog (de pc waar origin opstaat) krijg ik mijn PC stats met username EliteWaRRioR22. Op de een of andere manier krijg ik het niet aan elkaar gekoppeld of de PS3 stats verwijderd.

Als ik vervolgens inlog met mijn e-mailadres op battlelog kom ik dus rechtstreeks op mijn ps3 stats uit :(

Iemand anders met dit probleem?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
noud schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 01:58:
Probleem
Vriend met een early key heeft aan mij die key gegeven met zijn account, zodat ik ook even kon uitproberen.
Vandaag zijn BF3 en Origin verwijderd via uninstall via Config.

Alles weer geinstalleerd incl de drivers.
Nu kan ik op geen enkele server meer joinen.

Wat kan het zijn? Toch niet dat alle servers vol zijn? Ik concect constant .
Het klein schermpje links onder staat Joining en lijkt of hij aan het laden is, wacht al zolang maar er gebeurt verder niets. Iemand een idee?

@ ik zal hem weer verwijderen en opnieuw installeren
pas de "é" aan naar "e" in de mapnaam beta en in het register, is al tig keer langsgekomen!!!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:49
Rynji schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:26:
Ik kan bijna geen potjes afmaken, ik krijg na ongeveer 15min spelen altijd: Connection to the server has been lost en dan klapt hij eruit. ERG vervelend, meer met dit probleem en evt een oplossing?
Dit heb ik al jaren met EA games zoals BFBC2, MoH(2010).
Na een ongeveer kwartier spelen blijft alles ingame hangen en dan een disconnect.
Het vreemde is dat na een reconnect ik de hele avond door kan blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Weet iemand of die AMD BF3 drivers überhaupt effect hebben op 4xxx kaarten? Ik snap dat ze bedoeld zijn voor 5xxx en 6xxx kaarten maar wil dat zeggen dat er 0% verbetering optreed bij mijn 4xxx?

Daarnaast gister een uur geprobeerd om de beta op de Xbox te starten maar krijg constant geen verbinding met EA servers. Hopen dat dat vandaag anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Na enkele pogingen om mijn muis/besturings probleem op te lossen heb ik het opgegeven.
Muis drivers geupdate, alle USB apparaten ontkoppeld behalve de muis.

Het probleem blijft bestaan.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik de enige lijk te zijn met dit probleem.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Rynji schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:26:
Ik kan bijna geen potjes afmaken, ik krijg na ongeveer 15min spelen altijd: Connection to the server has been lost en dan klapt hij eruit. ERG vervelend, meer met dit probleem en evt een oplossing?
Dit heb ik hierzo ook na een paar minuten,firewall staat op toestaan dus denk niet dat het daar aan ligt.
Mischien meerdere mensen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
prutser001 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:11:
Na enkele pogingen om mijn muis/besturings probleem op te lossen heb ik het opgegeven.
Muis drivers geupdate, alle USB apparaten ontkoppeld behalve de muis.

Het probleem blijft bestaan.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik de enige lijk te zijn met dit probleem.
Lukken bij jouw de muis bindings ook niet? Heb een 'call' aangemaakt op het battlelog forum hierover.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

loewie1984 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:13:
[...]

Lukken bij jouw de muis bindings ook niet? Heb een 'call' aangemaakt op het battlelog forum hierover.
Nee, ik heb het ook. Blijkt dat ze vergeten zijn om de mouse bindings te implementeren. Niemand kan dus de muis aanpassen.

Ik heb nu een proggie draaien in windows die een aantal muis en tb knoppen remapped. irritant in windows zolang het proggie draaid maar het werkt wel ingame.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:59
Ik heb nu met BF3 regelmatig bluescreens, met de AMD 11.10 beta driver en 2 6870's in crossfire.
Hebben meer mensen hier last van?

In de memory dump zie ik:
Probably caused by : atikmpag.sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Ik kan gewoon nog steeds niet met mijn account inloggen op Battlelog! Nog steeds ben ik niet allowed om daar in te loggen. Heb uit Origin de beta verwijderd (echter blijft de naam wel staan aangezien ik een key heb opgegeven een paar dagen terug). Opnieuw de beta gedownload. Maar kan nog steeds niet op Battlelog daarna.

De livesupport van EA scheept me nu direct af met dat het een bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt.

Ondertussen met een oud e-mail adres van mij een Origin account aangemaakt en de beta gestart (downloaden hoefde niet aangezien dit met mijn andere account als was gebeurd). Met dit oude e-mail adres kon ik wel inloggen op Battlelog.

Daarna kon ik op geen enkele server joinen. Nu heb ik dus ook de mapnaam aangepast (de è vervangen voor e) en in het register 2 keys aangepast. Computer herstart en het werkte prima! Zelfs met mijn 10.8 driver kon ik alles op Ultra spelen :)

Maar goed! Ik hoop wel dat ze mijn normale account aan de praat gaan krijgen want daarin staat ook mijn pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Heb dat allang verandert. Gebeurt helemaal niks.
Heel het BF3 forum op Origin kampt ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik neem aan dat jullie al dit soort issues ook reporten bij de makers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Navi schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:14:
Ik neem aan dat jullie al dit soort issues ook reporten bij de makers?
Heb ik wel gedaan, alleen dat forum is ook ondergespammed. Ben benieuwd hoe ze daar de echt waardevolle input eruit filteren. Kun je wel een mannetje of 5 opzetten denk ik zo.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Neem eens een kijkje op het Origin forum zou ik zeggen. :)

Als men daar gewoon 1 sticky toppic maken en vertellen wat er aan de hand is en hoe je het kan verhelpen!
Schilt al wat frustraties.

Vond trouwens nog in Origin zelf ook een E E teken. Maar heb net mijn BF3 weer geunistalleerd
Uitvoeren > Regedit > ... WOW6432 Node > Origin Games

[ Voor 47% gewijzigd door noud op 30-09-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
ocdaan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 10:22:
[...]
Nee, ik heb het ook. Blijkt dat ze vergeten zijn om de mouse bindings te implementeren. Niemand kan dus de muis aanpassen.

Ik heb nu een proggie draaien in windows die een aantal muis en tb knoppen remapped. irritant in windows zolang het proggie draaid maar het werkt wel ingame.... ;)
Ik heb het inderdaad ook. Sowieso is het hele mapping verhaal niet goed geimplementeerd, want als ik de button G probeer te remappen op het toetsenbord, dan blijft de oude binding voor een granaat er ook aan zitten....

Ik heb nogal een specifieke setup in shooters, en krijg die dus met geen mogelijkheid in battlefield 3 ingevoerd. Ik ben bang dat ik gewoon die hele beta zal moeten overslaan, het spel is onspeelbaar voor me.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:13
Hoe upgrade je je wapens? Moet dat op battelog? Daar lukt het me niet op, alleen m'n dogtag kon ik veranderen.
Ik heb ook vaak dat het spel opeens random freezed en dan moet ik het via taakbeheer afsluiten en soms dat het gewoon uit zichzelf "verdwijnt"/afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
[...]

Schijnbaar leest niemand mijn berichten.

Bij NIEMAND lukken de mousebindings. Het hele menu om je toetsen aan te passen is broken. Zo kan je geen page up of insert als knoppen instellen en de muis lukt gewoon uberhaupt niet.

Dit zal allemaal wel opgelost zijn in de uiteindelijke versie maar ik vind het zelfs voor een beta erg erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Baccy schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:24:
[...]

Schijnbaar leest niemand mijn berichten.

Bij NIEMAND lukken de mousebindings. Het hele menu om je toetsen aan te passen is broken. Zo kan je geen page up of insert als knoppen instellen en de muis lukt gewoon uberhaupt niet.

Dit zal allemaal wel opgelost zijn in de uiteindelijke versie maar ik vind het zelfs voor een beta erg erg jammer.
Yep, de vraag is alleen: Is er al zicht op een oplossing?

Volgens mij past 80% van de mensen hun layout toch aan? Dan loopt iedereen hier tegen aan, en zou er dus al een keer antwoord moeten zijn van EA?

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 16:37
Ok, om een nog onbekende reden is het voor mij onmogelijk geworden nog een game op te starten.

Gisteren heb ik al het streepje boven de è in de mapstructuur en het register weg gehaald. Prima, alles werkt tot zojuist. Wat er nu gebeurt als ik een server probeer te joinen is dat Battlelog Joining Server blijft aangeven. In de taskmanager zie ik bij processen dat BF3.exe inmiddels wel is opgestart. Meer ook niet.

Handmatig killen en opnieuw proberen heeft geen zin, zelfde probleem. Netjes alles afsluiten, pc een keer resetten en hopen dat alle problemen automagisch verdwijnen ook niet.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en hoe het op te lossen is?

(PS: Origin draait ondertussen gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: Ik en mijn broertje hebben beiden de beta gedownload, echter kunnen we niet tegelijk in dezelfde server.. 1 van ons wordt gekicked. allebei op een andere server spelen werkt wel..

dit probleem doet zich ook voor in BFBC2.. Ik denk zelf dat het ligt aan het feit dat wij aangesloten zijn op ziggo.
want volgens mij heb je bij ziggo een vast ip-adres (correct me if i'm wrong)

weet iemand of hier iets tegen te doen is? zijn er bijvoorbeeld routerinstellingen te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Als jouw probleem gefixt is, probeer eens dit. Ik moet het zelf nog testen, ben nu voor de 4e en laatste keer bezig om BF3 te downloaden
Vond trouwens nog in Origin zelf ook een E E teken. Maar heb net mijn BF3 weer geuninstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:27:
Probleem: Ik en mijn broertje hebben beiden de beta gedownload, echter kunnen we niet tegelijk in dezelfde server.. 1 van ons wordt gekicked. allebei op een andere server spelen werkt wel..

dit probleem doet zich ook voor in BFBC2.. Ik denk zelf dat het ligt aan het feit dat wij aangesloten zijn op ziggo.

weet iemand of hier iets tegen te doen is? zijn er bijvoorbeeld routerinstellingen te wijzigen?
Met welke melding word je gekicked?
Met CoD was dit een Punkbuster probleem, daar moest je de guidrelax op 2 zetten als serveradmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhoogendam schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:32:
[...]

Met welke melding word je gekicked?
Met CoD was dit een Punkbuster probleem, daar moest je de guidrelax op 2 zetten als serveradmin.
het is geen punkbuster probleem want in bf3 beta staat punkbuster volgens mij nog niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:21:
[...]

Ik heb het inderdaad ook. Sowieso is het hele mapping verhaal niet goed geimplementeerd, want als ik de button G probeer te remappen op het toetsenbord, dan blijft de oude binding voor een granaat er ook aan zitten....

Ik heb nogal een specifieke setup in shooters, en krijg die dus met geen mogelijkheid in battlefield 3 ingevoerd. Ik ben bang dat ik gewoon die hele beta zal moeten overslaan, het spel is onspeelbaar voor me.
Je kan het wel oplossen door het "autohotkey" proggie te draaien, niet ideaal maar hey! you can play!

Suur me maar een DM als je het wilt proberen, dan stuur ik je vanavond mijn script op (moet een paar trucjes uithalen om het goed werkend te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 16:37
noud schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:31:
[...]

Als jouw probleem gefixt is, probeer eens dit. Ik moet het zelf nog testen, ben nu voor de 4e en laatste keer bezig om BF3 te downloaden
Vond trouwens nog in Origin zelf ook een E E teken. Maar heb net mijn BF3 weer geuninstalleerd
Alle accent grave's zijn er uit gehaald. Maar het mag niet baten. Het probleem blijft bestaan. Joining Server, BF3.exe wordt op de achtergrond gestart en that's it :-(

Edit: Tot half 11 deze ochtend heb ik de beta ook gewoon gespeeld. Daarna was het over :s

[ Voor 7% gewijzigd door Silvin op 30-09-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Het gekke is dat ik het spel wel gespeeld heb. Ik had eerst een code van een vriend gebruikt en dat werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTTuck
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-09 08:07
Dit doe je in het spawn menu, dus voor je spawned, rechtsboven customize. Werkt vrij makkelijk vind ik.

Random freezes heb ik sinds ik gisteravond ATi 11.10 heb geinstalleerd, gelukkig freezet W7 niet.
Vanochtend leek het trouwens wel beter en het door de grond zakken is voorlopig gefixt.

Ik heb wel het idee dat verschillende servers met verschillende versies werken, meer mensen die dit ook zo zien?
Platte_Band schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:23:
Hoe upgrade je je wapens? Moet dat op battelog? Daar lukt het me niet op, alleen m'n dogtag kon ik veranderen.
Ik heb ook vaak dat het spel opeens random freezed en dan moet ik het via taakbeheer afsluiten en soms dat het gewoon uit zichzelf "verdwijnt"/afsluit.

Albert Plesman: "Mensen die geen fouten maken, werken niet."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ik kan nergens ook vinden waar mijn BF3 wordt geinstalleerd, dit kon ik wel toen ik even een vroegtijdige sleutel van iemand had gekregen.
Alles verwijderd en geïnstalleerd. Steam uitgezet voordat ik ging installeren. Maar nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Laatst online: 16:27
Mijn download (PC) bleef op 100% downloaden in Origin, maar kon niets installeren. Kreeg maar geen melding dat mijn download voltooid was. Heb daarom gekozen om opnieuw te dowloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb nogsteeds na ongeveer 15min spelen een instant crash met de melding op battlelog: "Your connection to the server has timed out."
Ik heb mijn router al reset, origin en origin games als exception toegevoegd bij mijn virusscanner, maar heb het probleem nogsteeds (bij ELK potje, altijd).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:27:

Het lijkt me niet logisch dat dit met je vaste IP adres te maken heeft. Dit is niet relevant voor EA/server en ook niet zomaar na te gaan.

Wle ga je met hetzelfde IP naar buiten en vind de server twee conencties van hetzelfde IP. Mogelijk is dat het probleem.
Dat kan dan serverspecifiek zijn, want op LANparties spelen wij BFBC2 met meerdere mensen vanaf één IP-adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Bij mij start de game niet op.

Zodra ik op de website op 'join server' klik krijg ik de foutmelding 'bf3.exe werkt niet meer' De standaard melding als een applicatie crashed. Details zijn als volgt:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e7b2777
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004d83a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9b43
Aanvullende informatie 2: 9b431b0c90e83ec68d3d9c2ff7e024e8
Aanvullende informatie 3: feb7
Aanvullende informatie 4: feb7fc1b4ccfe33f19ad35c220a990e4

Draai win 7 64 bit

EDIT: Probleem gevonden en opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:46
tss68nl schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:26:
[...]
Volgens mij past 80% van de mensen hun layout toch aan? Dan loopt iedereen hier tegen aan, en zou er dus al een keer antwoord moeten zijn van EA?
Als EA zijn werk goed heeft gedaan zou je denken dat de standaard mapping voor 80% van de mensen af-fabriek goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:04
@EJPostema

Laat me raden, je hebt hier nog niet even rondgespit naar vergelijkbare problemen? :o

Waarschijnlijk het foutje van "é" in de folder naam. Als je een paar pagina's terugzoekt vind je het vanzelf :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titusvh schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:34:
[...]

Het lijkt me niet logisch dat dit met je vaste IP adres te maken heeft. Dit is niet relevant voor EA/server en ook niet zomaar na te gaan.

Wle ga je met hetzelfde IP naar buiten en vind de server twee conencties van hetzelfde IP. Mogelijk is dat het probleem.
Dat kan dan serverspecifiek zijn, want op LANparties spelen wij BFBC2 met meerdere mensen vanaf één IP-adres.
dus kort door de bocht.. het lijkt er dus op dat samen in 1 huishouden op dezelfde server niet gespeeld kan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

Niet eens geprobeerd, eerst maar eens kijken of BF3 wat was en liep eigenlijk al gelijk tegen de lamp door de 'bewegings' problemen. Echt van alles geprobeerd om dit op te lossen.

Wat er bij mij gebeurt is dat ik totaal geen controle heb over mijn acties, beweeg muis naar links en ik draai 360 graden rond etc, ook is het alsof mijn handelingen later aankomen dus als ik mijn muis/toetsenbord los laat blijf ik doorlopen/bewegen in bf3. Als ik 'Raw mouse input' oid uitzet zijn de vertragings problemen een stuk minder maar reageert BF3 nogsteeds raar. Ik krijg dan een soort 'sprongen' in mijn bewegingen wat b.v. aimen onmogelijk maakt, alleen al rondlopen is een uitdaging.

Aimen gaat moeilijk, rennen/duiken/springen voelt vertraagd aan, het is net alsof er nog iemand met een 2de muis/toetsenbord zit die mijn ventje bestuurd (ja alles behalve ps2 keyboard/usb muis afgekoppeld en nog eens geprobeerd). Dacht namelijk eerst dat het aan mijn Xbox 360 controller lag ookal staat deze uit.

Heb op dit moment CoD2/MW1/2 en CoD:BO op m'n computer staan, speel bijna dagelijks Dead Island en afentoe Stronghold 2/Generals en daar heb ik geen enkel probleem. Ik zal eens kijken of ik met fraps oid een filmpje kan maken, want het is best lastig uit te leggen. Dan zie je toch niet wat ik met mijn handen doe maar ik denk dat de opname meer dan duidelijk is.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
You were disconnected from the login server.

Argh :(

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
TTTuck schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:09:
Dit doe je in het spawn menu, dus voor je spawned, rechtsboven customize. Werkt vrij makkelijk vind ik.

Random freezes heb ik sinds ik gisteravond ATi 11.10 heb geinstalleerd, gelukkig freezet W7 niet.
Vanochtend leek het trouwens wel beter en het door de grond zakken is voorlopig gefixt.

Ik heb wel het idee dat verschillende servers met verschillende versies werken, meer mensen die dit ook zo zien?

[...]
Dit had ik ook met 11.10. Zelfs een blauw scherm en 1x een totale freeze, voor het eerst in enkele jaren. Heb de drivers er ook meteen weer afgegooid, hoop dat hier snel een oplossing komt want met andere drivers valt BF3 praktisch niet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

EJPostema schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 12:34:
Bij mij start de game niet op.

Zodra ik op de website op 'join server' klik krijg ik de foutmelding 'bf3.exe werkt niet meer' De standaard melding als een applicatie crashed. Details zijn als volgt:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e7b2777
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004d83a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9b43
Aanvullende informatie 2: 9b431b0c90e83ec68d3d9c2ff7e024e8
Aanvullende informatie 3: feb7
Aanvullende informatie 4: feb7fc1b4ccfe33f19ad35c220a990e4

Draai win 7 64 bit

EDIT: Probleem gevonden en opgelost
Post dan ook even je oplossing.. lol

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00

ErA

Problemen met keymapping:
Crosspost naar het problemen topic om het hier ook beschikbaar te hebben:

Voor problemen met Key mapping heb ik gebruik gemaakt van Auto Hotkey (ff googlen en je hebt het)

Met dit tooltje kan je buttons remappen. (volgens mij moet je wel raw input afzetten)

Ik heb namelijk een hele weirdo config (van duke nukem3d, quake 1)

Forward = right mouse
strafe left = <
strafe right = >
Backward = M (toegevoegd in 1998 omdat dit in multiplayer SiN toch echt nodig bleek te zijn)
/ = Zoom (alternate fire) etc etc

Mijn issues waren dan ook als volgt:

forward = rechter muisknop
springen = XButton1 (duimknop)
m = achteruit (standaard is dit open map, niet te veranderen)
j = spot (standaard chatten)
L = interact (standaard ook iets)
/ = zoom (maar zoom zit standaard op rechtermuisknop en is niet te remappen)

Dus, wat heb ik gedaan.

Een scirpt aangemaakt voor Auto Hotkey ( een txt file opslaan als .ahk)

Hierin staat het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
RButton::q     //De rechtermuisknop wordt de q toets. En kan dus gemapped worden

z::RButton // z neemt de functie over van rechtermuisknop, dit omdat zoomen niet van de rechtermuisknop kan worden afgehaald. Z gebruik ik nooit natuurlijk, dus kan ook iets anders zijn

XButton1::w // De duimknop wordt w en is dus te mappen

a::j
j::a
s::l
l::s //Aangezien de standaard functies van j en l niet mappen zijn, maar ik die knoppen wel nodig heb, wissel ik ze om met knoppen die ik niet gebruik. Zoals je al is opgevallen gebruik ik de linkerkant van het toetsenbord NIET

/::x   // Forward slash kan niet gemappen worden. Hier maak ik er een x van die wel te mappen is.

Werkt perfect. Wel ff het scriptje uitzetten nadat je klaar bent, want alles is omgedraaid dus je tikt een hoop bullshit.

Bron: http://forums.electronica...maping-work-bf3-beta.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Als ik het spel wil starten vanuit Origin dan krijg ik een melding dat er een error plaats heeft gevonden, en dat ik het spel opnieuw moet installeren.

Heb ik het volgende geprobeerd;

- Regedit gestart en folder hernoemd ivm speciaal teken
- Spel opnieuw geïnstalleerd
- Volledige rechten voor iedereen op de folder
- Weer opnieuw geïnstalleerd
- Alle oplossingen tegelijk geprobeerd
- Drivers geüpdatet
- Origin gestart als admin... etc. etc.

Iemand nog een suggestie? Ik werd er nogal gefrustreerd van..
Heb het spel wel 4x opnieuw moeten downloaden en installeren ZONDER resultaat natuurlijk...

[ Voor 11% gewijzigd door FragNeck op 30-09-2011 13:36 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik heb de TS geupdate met een oplossing voor het laadscherm
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\BF3 Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ronald_O schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:25:
In het geval iemand deze error krijgt:
"A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" of code 2

Wijzig dan je wachtwoord in alleen letters en cijfers en dan doet ie t wel ;)
Ik heb alleen een wachtwoord met letters en ik krijg toch die error nog steeds, verder al browser en origin meerdere malen opnieuw opgestart

Ik snap echt niet waarom EA dit doet, via Origin downloaden al had ik het liever via Steam oke... maar ook nog eens battlelog door de strot duwen wat niet eens goed werkt frustrerend.

[ Voor 6% gewijzigd door Swoooon op 30-09-2011 13:59 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
Zijn er al mensen die uitgevogeld hebben hoe je de muis wat relaxder kunt instellen? Hij "zweeft" nu lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Laatst online: 05-09 21:38
Hee mensen! Net als jullie ben ik ook bezig met de BF3 Beta en ik heb nu steeds vaker last van freezes. Het spel lockt gewoon en hij doet niks meer. cltr+alt+del lost alles weer op maar nu kan ik niet fatsoenlijk 'n spelletje spelen. Heeft iemand hier ervaring mee en het opgelost? Zo ja; deel het alsjeblieft met me! :)

Guido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mijn probleem (PC): als je naar de battlelog site gaat, en klikt op "Quick Match" dan opent-ie links onderin wel zo'n venster met "Joining Game" maar hij doet verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik heb een heel raar probleem, ik spring zonder dat ik spatie inhou, als ik spatie inhou spring ik juist niet meer. Maar als ik spatie losheb lijkt het of het spel nog denkt dat ik spatie ingehouden heb. Hierdoor kan ik ook niet in het menu komen. Heel vervelend dit. Iemand anders dit probleem ook? En nog beter een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Uniciteit schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:12:
Mijn probleem (PC): als je naar de battlelog site gaat, en klikt op "Quick Match" dan opent-ie links onderin wel zo'n venster met "Joining Game" maar hij doet verder niks.
Heb je dan ook al links onder op Join Game geklikt? Just in case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
Uniciteit schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:12:
LEES! het topic ff door anders. Er zijn genoeg mensen met dit probleem. Search ff op regedit en je vind het wel.
Hint: Iets met de mapnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Jorisfighter schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:16:
[...]

LEES! het topic ff door anders. Er zijn genoeg mensen met dit probleem. Search ff op regedit en je vind het wel.
Ik heb het al doorgelezen en het al aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
Uniciteit schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:19:
[...]

Ik heb het al doorgelezen en het al aangepast.
Dan heb je het waarschijnlijk niet helemaal goed gedaan. Dat probleem had ik ook en die registery fix werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Voor mensen die dit nu krijgen "Your game session has expired, please log out and reconnect"

Je moet via Origin Bf3 weer Updaten 3.9gb. Origin geeft dit zelf niet aan dus ff right click op bf3 -> controleer op updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

pfff, wat een drama die Beta:

1ste probleem (BF.exe doet het niet meer)
- tekst van map en register aangepast en werkte.
kon niet joinen
- De diverse settings via services.msc en configuratiescherm aangepast
weer een stapje verder...

Nu geeft hij gaan BF3 starten. Zie ook heel even Starten in een blokje in de taakbalk verschijnen en vervolgens stopt zonder enige melding het process als ik via Origin opstart.

Start ik via de Map bf3 op krijg ik de volgende melding in het schermpje waar normaal "joining" etc staat.: A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )

Draai trouwens met Windows Vista 64 bit, heb de nieuwe AMD drivers en heb Origin aan windows vuurmuur als toegestaan aangevinkt.

Iemand een oplossing? Wel slecht dat je zo moet puzzelen om een game aan de praat te krijgen. Als dit niet lukt durf ik de originele niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Platte_Band schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:54:
Voor mensen die dit nu krijgen "Your game session has expired, please log out and reconnect"
Je moet via Origin Bf3 weer Updaten 3.9gb. Origin geeft dit zelf niet aan dus ff right click op bf3 -> controleer op updates.
Gisteren werkte de beta geweldig goed, en nu krijg ik alleen maar "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" en "Your game session has expired, please log out and reconnect" .

Ik vind echter nergens iets van updates in Origin zoals Platte_Band zegt

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixell
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 09:16
FFF schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:57:
pfff, wat een drama die Beta:

1ste probleem (BF.exe doet het niet meer)
- tekst van map en register aangepast en werkte.
kon niet joinen
- De diverse settings via services.msc en configuratiescherm aangepast
weer een stapje verder...

Nu geeft hij gaan BF3 starten. Zie ook heel even Starten in een blokje in de taakbalk verschijnen en vervolgens stopt zonder enige melding het process als ik via Origin opstart.

Start ik via de Map bf3 op krijg ik de volgende melding in het schermpje waar normaal "joining" etc staat.: A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )

Draai trouwens met Windows Vista 64 bit, heb de nieuwe AMD drivers en heb Origin aan windows vuurmuur als toegestaan aangevinkt.

Iemand een oplossing? Wel slecht dat je zo moet puzzelen om een game aan de praat te krijgen. Als dit niet lukt durf ik de originele niet te kopen.
Vergeet niet dat BC2 ook zo buggie was als de }:O toen het spel uit kwam.. het heeft een maand of 2 geduurd voor het "speelbaar" was.. Ik heb een flinke tijd geen BC2 kunnen spelen en was erg teleurgesteld met mn aankoop. Na een paar weken kwam er de verlossende update die er voor zorgde dat het wel beter liep.. Ik spreek het niet goed wat er is gebeurd, maar ik wacht rustig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Mavamaarten schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:02:
[...]

Gisteren werkte de beta geweldig goed, en nu krijg ik alleen maar "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" en "Your game session has expired, please log out and reconnect" .

Je gaat naar "Alle Games" dan zie je daar bf 3 staan. Je kan erop klikken zodat je naar battlelog gaat, maar als je rechtermuisknop doet, zie je dat kan 'Controleren op updates' of 'Verwijderen' etc. ik heb net geupdate eens kijken of het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bij mij staat dit er niet tussen, kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/9/27210082439-orig.jpg
Na een herstart van firefox & origin werkt het weer... zeer vreemd
Edit: weeral log out & log in again... :F

[ Voor 70% gewijzigd door Mavamaarten op 30-09-2011 16:09 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk, 2x gedownload, eerste probleem gefixed, dient het 2e zich aan: er is nog geen 285.xx Nvidia driver voor de GTS 250 :S, neem aan dat niemand daar een oplossing voor heeft??

edit: zou zoveel beter zijn als Nvidia dat op zn site gewoon als driver aangeeft als je zoekt, en niet via een submenu, k zie jullie hopelijk in BF 3 zo :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Jorisfighter schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:16:
[...]

hij kan ook de TS even doorlezen, (staat een paar posts hierboven ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ronald_O schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:25:
In het geval iemand deze error krijgt:
"A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" of code 2

Wijzig dan je wachtwoord in alleen letters en cijfers en dan doet ie t wel ;)
Bij mij heeft dit eindelijk gewerkt en helaas de vroege beta moeten zoeken naar een oplossing. En toevallig op het werk dezelfde oplossing gevonden.

En toevallig was er op Battlelog een melding dat sterke wachtwoorden problemen gaven. :X
Ze werken er aan.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:47:
leuk, 2x gedownload, eerste probleem gefixed, dient het 2e zich aan: er is nog geen 285.xx Nvidia driver voor de GTS 250 :S, neem aan dat niemand daar een oplossing voor heeft??

edit: zou zoveel beter zijn als Nvidia dat op zn site gewoon als driver aangeeft als je zoekt, en niet via een submenu, k zie jullie hopelijk in BF 3 zo :P
Kijk eens bij de beta drivers? Er was ook geen update voor mijn gt555m (door Optimus technology) maar die van de beta doet t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Platte_Band schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:54:
[...]

Kijk eens bij de beta drivers? Er was ook geen update voor mijn gt555m (door Optimus technology) maar die van de beta doet t wel.
Heb het inderdaad al gevonden, toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Platte_Band schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 16:05:
[...]

Je gaat naar "Alle Games" dan zie je daar bf 3 staan. Je kan erop klikken zodat je naar battlelog gaat, maar als je rechtermuisknop doet, zie je dat kan 'Controleren op updates' of 'Verwijderen' etc. ik heb net geupdate eens kijken of het doet.
Maar die staat er niet bij. Enige opties die wij zien is 'Nu spelen', 'Gamedetails weergeven', 'Toevoegen aan favorieten' en 'Verwijderen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
[...]

Krijg nu opeens dezelfde foutmelding...
En er valt niets aan BF3 te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Ik kom voor geen meter op een server.
Als ik een random server aanklik staat er joining server voor de komende 45 minuten. Dan maar een andere server. Kom er gewoon niet op..
Best frustie zeg maar.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ik heb nu de beta gedownload en toen wou ik hem installeren krijg ik deze foutmelding:
"Error: The VC++ runtime redistributable package was not installed succesfully. Setup cannot continue. (1603)"

Helaas kan ik geen oplossing vinden via google en heb ik het volgende al geprobeerd:
1. Opnieuw opstarten
2. Visual C++ opnieuw geïnstalleerd
3. Origin opnieuw installeren
4. Battlefield opnieuw downloaden

Zou iemand een oplossing weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem als ik Origin opstart er komt dan voor te staan:

Laadfout Pagina

De winkel van Origin is momenteel niet beschikbaar.Men is mogelijk bezig met onderhoud, of de servers worden ongebruikelijk zwaar belast. Probeer het later nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds geen minuut beta kunnen spelen, battlelog blijft hangen op joining game, alles al geprobeerd: anti-virus staat uit, uPnP en SSDP discovery gestopt, onnodige processen gestopt en die regedit fix gedaan, geen resultaat. iemand nog een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Nou , eindelijk heb ik het zover gekregen om dat spel op te starten (reg key aanpassen , drivers updaten etc.)

Nu speel ik het spel net 10 min. en me GFX kaarten geven al 70 ish graden aan (die hebben nog nooit op zo hoge temp gelopen). Dus ik denk dat ik nog maar even wacht. En waar kun je trouwens de graphics instellingen etc. aanpassen?

@Izealia,

Ook BF3 in je firewall instellingen op openbaar gezet? (did the trick with me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Diversity schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:46:
Nou , eindelijk heb ik het zover gekregen om dat spel op te starten (reg key aanpassen , drivers updaten etc.)

Nu speel ik het spel net 10 min. en me GFX kaarten geven al 70 ish graden aan (die hebben nog nooit op zo hoge temp gelopen). Dus ik denk dat ik nog maar even wacht. En waar kun je trouwens de graphics instellingen etc. aanpassen?

@Izealia,

Pas bij de 90-95-100 graden hoef je je pas zorgen te maken over je GPU's, mijn CF doen beide 80 graden in BF3, no problem.

En instellingen kun je pas bij als je gespawnd bent (escape).

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 30-09-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Sagaris schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:49:
[...]

Pas bij de 90-95-100 graden hoef je je pas zorgen te maken over je GPU's, mijn CF doen beide 80 graden in BF3, no problem.
nvm

[ Voor 15% gewijzigd door Diversity op 30-09-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Sagaris schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:49:
[...]

En instellingen kun je pas bij als je gespawnd bent (escape).
Even voor de duidelijkheid; je computer schakelt zichzelf toch uit om schade te voorkomen als je gpu of cpu overhit raakt? bij gebeurt dat namelijk soms wel is tijdens lang gamen + warm weer. (dan hoef ik me toch geen zorgen te maken of wel :+ )

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Vanmiddag even kunnen spelen. Daarna alleen maar fouten gekregen bij het inloggen. Error code 1 of 2 of hij blijft hangen bij matchmaking. Heb al de nieuwe update van 3.9GB binnengehengeld maar dat helpt niks. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Weet niet of dit hier hoort, maar hoe start je BF3 Beta? Als ik in Origin erop klik word mijn browser geopend, dan druk ik op Quick Match en zegt ie Joining game maar er gebeurt niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
[...]

Firewall uitschakelen werkte bij mij uiteindelijk.
Wel vreemd aangezien dat gisteren niet nodig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diversity schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:46:

@Izealia,

firewall heb ik uitgezet, dus dat kan het niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Nu krijg ik weer 'your game session has expired'. Heb al tig keer uit- en ingelogd. Kom er gewoon niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
nvidia drivers 285.38 zorgen voor 11 FPS met mijn 2 watercooled gtx295. Terwijl de oude drivers ik op ruim 90+ zit, maar wel met doorzichtbare grond ^^ bij het begin van de metro map, rest van de map ziet er normaal uit. Meer mensen last van? Daarnaast lijkt soms dat de hit boxen niet helemaal juist zijn. Als je cover hebt vliegen de kogels er nog regelmatig doorheen.

heb overigens ongeveer 10% van de potjes die ik speel freezes

[ Voor 8% gewijzigd door ReQuiem83 op 30-09-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Arsenius schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 17:53:
Nu krijg ik weer 'your game session has expired'. Heb al tig keer uit- en ingelogd. Kom er gewoon niet meer in.
Na de update van 285.38 die ik zojuist heb uitgevoerd kreeg ik dit ook.. daarvoor één keer kunnen opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazing-Studios
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Wel mooi dat al deze problemen nu aan het licht komen en niet pas als de game uit is, volledige game word gewoon helemaal perfect en foutloos hopelijk dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:36
RT: @Battlefield: We are restarting the servers on all three platforms #BF3BETA - http://t.co/e0Tkxppw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Dorest0rm schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:10:
RT: @Battlefield: We are restarting the servers on all three platforms #BF3BETA - http://t.co/e0Tkxppw
Of dat heeft het gefixed, of je moet even je cookies e.d. van je browser clearen. Ik kan weer gewoon servers joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Dorest0rm schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:10:
Laten we hopen dat het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomassie91
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11-2024

Tomassie91

wut?!

Heb net een nieuwe GPU in mijn PC gezet :)

was wel drama met BF3, eerst die generic errors en dergelijke, gelukkig is dit nu opgelost :D

Zit nog met 1 probleem: Ik heb geen namen meer boven mijn allied soldiers en dat is niet te doen, zit constant op mijn minimap te kijken wie mogelijk vijandig zijn :( weet iemand hoe je dit kan oplossen?

if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Iemand een fix voor mijn probleem?
Ik blijf continu hangen op joining server... gisteren al meer dan een uur en toen maar opgegeven. Nu nogsteeds..

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik heb nu de hele tijd of Generic Code 1 of: Launching is currently disabled. Please try again later. Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

Ja, lezen wat op de site staat:
'NOTICE Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC back-end.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-08 10:44
MiliaanR schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:05:
Ik heb nu de hele tijd of Generic Code 1 of: Launching is currently disabled. Please try again later. Iemand een fix?
idem maar ik gok dat het de nasleep van de server reboot is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Sorry voor mijn niet goed kijk gedrag ;)
Ik ga er aan werken!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 22:35
Welke poorten moet ik openen om matchmaking te laten werken? UPnP schijnt om een of andere reden niet te werken.

[ Voor 186% gewijzigd door Larry op 30-09-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:52
Ik kan nu eindelijk weer servers joinen maar wanneer een potje afgelopen is krijg ik de foutmelding dat bf3.exe niet meer werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

edit: NOTICE: Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC back-end.

bron: http://battlelog.battlefield.com/bf3/

[ Voor 80% gewijzigd door JJ Le Funk op 30-09-2011 19:17 ]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 08-09 21:29
MrJayMan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:15:
edit: NOTICE: Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC back-end.

bron: http://battlelog.battlefield.com/bf3/
helaas! ik wilde net gaan beginnen...

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTTuck
  • Laatst online: 01-09 08:07
En die is alweer klaar. U mag weer!

Albert Plesman: "Mensen die geen fouten maken, werken niet."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Nu online

Dennis1812

Amateur prutser

weer hetzelfde probleem
hoe los ik het op? Ik blijf enkelt joining server... zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

denikids schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:24:
weer hetzelfde probleem
hoe los ik het op? Ik blijf enkelt joining server... zien..
zal ik het maar doen deze keer, en voor de mensen die het nog niet hebben gezien:

(deze kan misschien beter in de OP, is wat duidelijker dan die er nu staat:)
-------VOLLEDIGE FIX (UPDATED)--------

Mocht je spel het niet doen, ongeacht welke error je dan ook hebt, dit is DE FIX!

1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"

2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"

3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)

Voor X64:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

Voor X86(32Bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 21:38
Ik krijg de error, Origin is not installed, origin has to be installed to play Battlefield 3 beta.
Dit krijg k nadat ik een server join -,-

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Laatst online: 01-09-2019
hmm,

al een aantal keer gespeeld alleen ik zit met het volgende;

Na een minuut of 2 gaat mijn toetsenbord ontzetten laggen, toetsaanslagen die dan opeens 5 sec laten aankomen, of helemaal niet.

Vandaag mijn setpoint drivers ge-update maar had geen resultaat. Het is dan wel geen gaming toetsenbord maar wel van goede kwaliteit (Logitech K800, bedraad of onbedraad maakt voor het probleem niks uit)

iemand anders zulke problemen gehad?

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:40
K.Rotteveel87 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:30:
hmm,

al een aantal keer gespeeld alleen ik zit met het volgende;

Na een minuut of 2 gaat mijn toetsenbord ontzetten laggen, toetsaanslagen die dan opeens 5 sec laten aankomen, of helemaal niet.

Vandaag mijn setpoint drivers ge-update maar had geen resultaat. Het is dan wel geen gaming toetsenbord maar wel van goede kwaliteit (Logitech K800, bedraad of onbedraad maakt voor het probleem niks uit)

iemand anders zulke problemen gehad?

grt
pc niet te heet?
Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.