• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
F1xxer schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:33:
De servers zitten volgens mij overvol. Ik kom nergens in, geen foutmeldingen, verschillende browsers zelfs geprobeerd: niets.
Blijft ie bij jouw dan ook hangen op "joining server" ?? Heb hem daarstraks op de ps3 2 minuten gespeeld maar op de pc kom ik er ook niet tussendoor. Heb nog een portoble versie van opera of ff geprobeerd, maar niets helpt. Ik klik op join server en dan gebeurt er gewoon niets.

W7 x64 IE9

discogs

Verwijderd

loewie1984 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:34:
[...]

Blijft ie bij jouw dan ook hangen op "joining server" ?? Heb hem daarstraks op de ps3 2 minuten gespeeld maar op de pc kom ik er ook niet tussendoor. Heb nog een portoble versie van opera of ff geprobeerd, maar niets helpt. Ik klik op join server en dan gebeurt er gewoon niets.

W7 x64 IE9
bij mij blijft hij ook hangen op joining server, matchmaking werkt nu sinds ik hem van D:\ naar C:\ heb verplaatst (daar gaat mijn SSD ruimte). maar joinen ho maar, ook friends joinen gaat niet. hij start bf3.exe gewoon niet

Verwijderd

wtf...
Ik dus beta gedownload en ben verscheidene problemen tegengekomen:
1: mijn beta staat bij electronic arts en niet in Origin games.
2: als ik een server probeer te joinen: bf3.exe werkt niet meer.
Iemand die mij kan helpen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:36:
wtf...
Ik dus beta gedownload en ben verscheidene problemen tegengekomen:
1: mijn beta staat bij electronic arts en niet in Origin games.
2: als ik een server probeer te joinen: bf3.exe werkt niet meer.
Iemand die mij kan helpen?
even die fix zoeken die een stukje hierboven staat alleen dan natuurlijk de goede map gebruiken.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:36:
[...]

bij mij blijft hij ook hangen op joining server, matchmaking werkt nu sinds ik hem van D:\ naar C:\ heb verplaatst (daar gaat mijn SSD ruimte). maar joinen ho maar, ook friends joinen gaat niet. hij start bf3.exe gewoon niet
Dat heb ik ook, Joining server blijft hij doen, komt wle af en toe een pop-up dat BF3 gestart wordt maar daarna gebeurt niets.

Last.fm | Code Talks

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
Kill origin process eens en probeer het dan eens opnieuw.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 18:38:
[...]

even die fix zoeken die een stukje hierboven staat alleen dan natuurlijk de goede map gebruiken.
Alles geprobeert, Origin ziet nu alsof de game niet is geinstalleerd.....
Ik ben hopeloos.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb nu ook de regedit fix gedaan werkt nu prima, je moet natuurlijk op beide plekken beta aanpassen en naar de goede locatie verwijzen :)

Last.fm | Code Talks

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Hier ook iemand met het probleem dat hij maar blijft "Joining server" geven. Geen idee waar het door komt, misschien drukte maar prettig is het niet ;)

Verwijderd

Ik kan niet joinen.

Hij blijft op joining game staan maar dan gebeurt er niks! Iemand een oplossing voor dit probleem?

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:07

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb hetzelfde.

Ook vervelend, blijkbaar pakt hij leuk je EA account naam en heb je verder geen mogelijkheden meer om je ingame name aan te passen. Nou ja geloof dat je eenmalig kon doen, maar hij pakte mijn normale naam niet, ondanks dat hij met zoeken er niks op kan vinden. Hopelijk in normale BF3 anders, wil wel met redelijke naam spelen.

Verwijderd

Zelfde hier, is hier een fix voor of iets dergelijks?

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Is er misschien een fix of iets waardoor je toch de keybinds aan de praat krijg?

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:40

dimako_

Vogel

Mods, kan de oplossing voor die 'e' fix van beta bf3 niet in de TS of standaard bij een bericht versturen?
Is er een manier om mijn FPS te locken op 60 FPS !!
mijn kaart wordt warm met vsync aan en hij komt op 110 FPS.
als ik hem nou kan locken op 60FPS dan wordt me pc niet zo heet

zit nu op 109 tot 120 fps en me kaart wordt heet.
Dit probleem had BC2 ook al. toen kon ik hem locken op 60 FPS dacht ik/
Vsync staat aan

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 29-09-2011 19:19 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Bij mij doet ie het inmiddels, toch dat é dingetje bij beta was het probleem. ff map hernoemen en fixen in register! metro is ook gewoon vet!!!!!

discogs

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hij is nu toch net open voor publiek de beta heb hem dus gewdoenload en installed kan nu. maar als ik de game launch zegt hij dat mijn account geen toegang heeft en kan ook niet inloggen op die dice bf3 site die dan opend

http://battlelog.battlefield.com/all/gate/?reason=notallowed

tips ? of werkt de download al en moetten hun het nog opengooien ? waaromw erkt het ?? niet

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
Volgende probleem:

Spel draaide slecht (lage fps)
Nieuwe AMD drivers geinstalleerd
Spel draait goed

Na een mapcycle draait hij nu echter weer slecht, of ik nou mijn pc herstart, drivers opnieuw installeer maakt niet uit, blijft slecht...

Verwijderd

Als je het probleem hebt dat je BF3 opeens stop tijdens het opstarten, doe dan het volgende:
http://forums.electronica...ped-working-resolved.html

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

Nakebod

Nope.

En voor mensen die ook een lege C:\Program Files (x86)\Origin Games\ map hebben (Zover het nog niet gemeld is), en Origin vers geïnstalleerd is: Als je EADM hebt/had, en je had daar een ander downloadpath staan, dan neemt Origin die schijnbaar over.
Ik kon namelijk geen BF3.exe vinden, totdat ik in mijn D:\Games\ map keek :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:28

HugoBoss1985

Xenotech

Ik kan nu servers joinen na het opnieuw installeren van Origin op de C ipv op de D!!!
Battlefield 3 staat wel op de D schijf.

Nu krijg ik geblaat over de nvidia drivers... jammer ik wilde graag eerst met de oude drivers proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door HugoBoss1985 op 29-09-2011 19:34 ]

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik kan het eindelijk spelen! nu kijken hoe mijn GTS 360M het houdt :)

[ Voor 8% gewijzigd door 10K op 29-09-2011 19:34 ]

"Above And Beyond The Call"

• BruceLee

BruceLee

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:28:
Als je het probleem hebt dat je BF3 opeens stop tijdens het opstarten, doe dan het volgende:
http://forums.electronica...ped-working-resolved.html
ook na die fix start hij neit ik krijg nog steeds die site en deze error

Your account is not allowed to login en ik heb gewoon net de public beta gedownload waarom werkt hij niet ?
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?reason=notallowed

meer mensen met dit probleem ???? ik heb m net gedownload sinds hij voor publiek is vrijgegeven meer mensen emt inlog problemen -> geen toegang !?!?!?!!

[ Voor 17% gewijzigd door BruceLee op 29-09-2011 19:45 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:13
als hij bij joining blijft steken.

Here goes:
1. Press: Windows-button (the one between lAlt and lCtrl) + R, a window should pop up.
2. Write: "services.msc" (without the ") then press enter.
3. In the list of services, scroll down to "UPnP Device Host", click it and press "Stop service".
4. Now do the same thing but with the service "SSDP Discovery".
5. Exit the window and go to control panel-> Network and Internet-> Network and Sharing Centre-> Change advanced sharing settings (to the left)-> Under "network discovery" select to turn off network discovery.
6. SAVE CHANGES

Tevens UPnP op je router even uitzetten. :)

Verwijderd

Ik kan de muisknoppen niet binden en wordt gekicked tijdens het instellen terwijl je eerst een spel moet joinen voordat je de instellingen kunt veranderen, goed over nagedacht.

Verwijderd

Okee, hallo mensen, zoals hierboven al vaak genoeg aangegeven: ik kom het spel niet in :P, hij blijft hangen op Joining Game, heb de map al veranderd (ben nu opnieuw aan het downloaden). Wat moet je dan doen??? Ik kom er niet echt uit (is trouwens erg slecht dat zoiets voorkomt, had beter verwacht).

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:50

Cogency

Ginnunga

Step1: Go to (C:\Program Files (x86)\Origin Games)
Step2: Search for the folder called 'Béta Battlefield 3' and change the name to 'Beta Battlefield 3'
Step3: Press Start and go to your 'regedit'
Step4: Search the following folders (HKEY_LOCAL_MACHINE » SOFTWARE » Wow6432Node » EA Games » BF3 Beta)
Step5: Change the 'GDFBinary' path. You need to change de 'é' to an 'e' in the word Beta
Step6: Do the same thing you did in Step5, but this time with 'Install Dir'

Wel even origin restarten nadat je dit heb gedaan.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Meh, mijn 8800GT heeft het er maar moeilijk mee. In low draait ie nog wel aardig, maar bf3.exe slaat soms muurvast (geen beeld meer, audioloop).

• BruceLee

BruceLee

ik kom niet een zo ver waarom blijf hij hangen bij het inloggen op ?? http://battlelog.battlefield.com/all/gate/?reason=notallowed

Verwijderd

@Murphy: vindt het eerlijk gezegd een wonder dat die het nog trekt, was Nvidia driver aant updaten, kun je op nvidia website een test doen of je graka BF 3 aankan, zei bij mij (GTS250) dat het niet kon, en dat ik dus maar een GTX560/570/580 moest gaan kopen :P.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 21:50
Oke eerst bij joining crashte bf3.exe constant
ff wat googlen kwam ik bij die regedit fix en map hernoemen. die E

daarna even pc gereboot ( just in case )
Vervolgens... blijf het constant battlelog "Matchmaking....:" staan
Iemand een idee hoe ik dat aanpak ?

Fixed. bf3 vind spybot niet lief

[ Voor 6% gewijzigd door osmosis op 29-09-2011 20:16 ]

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de beta gedownload (duurt lang met 8mb) nu wou ik dus kijken of ik eindelijk kan spelen, want vanmiddag kreeg constant de melding bf3 werkt niet meer, nu zegt ie dat ik hem nog niet gedownload heb en daar heb ik dus geen zin in:S

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik kan steeds een aantal seconden spelen waarna die crasht, erg vervelend... Heb al de laatste ATI CC geïnstalleerd(speciaal voor BF3), maar dat heeft geen effect.

Iemand een oplossing of een zelfde soort probleem?

Verwijderd

Misschien komen deze dingen ook wel gewoon doordat er nu vet veel mensen zitten te spelen/ proberen te joinen. De lijst met servers is erg lang en aangezien 32/64 mensen normaal is in de server is er aardig wat belasting lijkt mij. Is ook de eerste dag, zullen vast nog updates en dergelijke volgen.

Verwijderd

mijn probleem is gefixt. Bf3 en origin compleet verwijderd van PC, daarna origin opnieuw geinstalleerd (deze keer op C ipv D). Vervolgens BF3 geinstalleerd (wel weer op D), toen de fix met die "é" gedaan en waarempel, ik kom zowaar in een server. De lagg maakt het alleen onspeelbaar maargoed, joinen lukt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:18:
Misschien komen deze dingen ook wel gewoon doordat er nu vet veel mensen zitten te spelen/ proberen te joinen. De lijst met servers is erg lang en aangezien 32/64 mensen normaal is in de server is er aardig wat belasting lijkt mij. Is ook de eerste dag, zullen vast nog updates en dergelijke volgen.
maar dat betekent toch niet dat ik in een keer die 4 gedownloade gb kwijt ben:S
alles staat nog gewoon in mijn progam files maar origin of battlelog zeggen van niet

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:37
In het geval iemand deze error krijgt:
"A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" of code 2

Wijzig dan je wachtwoord in alleen letters en cijfers en dan doet ie t wel ;)

PVoutput

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:22:
[...]

maar dat betekent toch niet dat ik in een keer die 4 gedownloade gb kwijt ben:S
alles staat nog gewoon in mijn progam files maar origin of battlelog zeggen van niet
Heb je de naam van de map veranderd zoals de mensen hier zeggen?? Ik had dit namelijk ook, maar dan moet je eerst ook nog in je register iets veranderen, wat hierboven ergens staat,

• monkyswing
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-05-2019
Ik heb de e-tjes veranderd in regedit maar er is geen map in origin-games.

weet iemand wat ik moet doen?

win7 64-bit

natuurlijk

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Cogency schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:59:
[...]
Step4: Search the following folders (HKEY_LOCAL_MACHINE » SOFTWARE » Wow6432Node » EA Games » BF3 Beta)
[...]
ik heb geen EA Games onder Wow6432Node :S

d:)b

Verwijderd

monkyswing schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:27:

win7 64-bit
Ik heb ook lopen zoeken naar mijn installatie, maar die van mij bleek in mijn standaard EA map te staan, dus als je die hebt zou ik daar eventjes kijken.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:02:
@Murphy: vindt het eerlijk gezegd een wonder dat die het nog trekt, was Nvidia driver aant updaten, kun je op nvidia website een test doen of je graka BF 3 aankan, zei bij mij (GTS250) dat het niet kon, en dat ik dus maar een GTX560/570/580 moest gaan kopen :P.
Tis een AlphaDogg-editie. Het snelste wat ik kon vinden voor mijn moederbord :)
Maar goed; hij trekt het nau-we-lijks hoor. Tijd voor wat nieuws :S
monkyswing schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:27:

win7 64-bit
Staat ie waarschijnlijk ergens anders :)

• monkyswing
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:29:
[...]

Ik heb ook lopen zoeken naar mijn installatie, maar die van mij bleek in mijn standaard EA map te staan, dus als je die hebt zou ik daar eventjes kijken.
heb um.

Is dat de e van de hoofdmap? (eeste map)

natuurlijk

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand nog wat tweaks om het soepeler te laten draaien, heb een X4 635/HD5750/8GB DDR3, maar alles op low krijg ik niet meer dan 15/20 fps?

---RAWE CEEK!!!---

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
zoek bij de map 'Electronic Arts' en dan staat er een map 'Béta Battlefield 3'
verder kan je de drivers opnieuw checken, ik had dinsdag de nieuwste gedownload en geïnstalleerd, maar hij bleef alsnog hangen, bleek dat er weer nieuwere waren (bij nvidia gt550m)

• monkyswing
het is die 'Bé=e ta Battlefield 3' ?

natuurlijk

Verwijderd

NoFearCreations schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:33:
Iemand nog wat tweaks om het soepeler te laten draaien, heb een X4 635/HD5750/8GB DDR3, maar alles op low krijg ik niet meer dan 15/20 fps?
Zowel AMD als Nvidia hebben afgelopen week nieuwe drivers voor de graka's uitgebracht, en claimen beiden dat zij de beste support hebben voor BF 3, het schijnt dat de fps dan wel wat omhoog gaan, en anders misschien ook de resolutie omlaag schroeven (als niks helpt wordt het geld uitgeven :P), drastischer maar ook behulpzaam, kan zijn je graka overclocken, als de temp daar de ruimte voor bied.
monkyswing schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:35:
het is die 'Bé=e ta Battlefield 3' ?
Ja die is het, van de hoofdmap, en dan ook veranderen in register, en ff origin restarten.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 20:37 ]

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:59

SomerenV

It's something!

NoFearCreations schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:33:
Ik draai hem hier op een Q6600 @ 2.4GHz/HD4850/4GB DDR2 en alles als een zonnetje met low/medium. Heb nog geen FRAPS gechecked voor fps maar ik gok dat het constant tussen de 30 en 40 zit :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• monkyswing
TheThomas schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:33:
verder kan je de drivers opnieuw checken, ik had dinsdag de nieuwste gedownload en geïnstalleerd, maar hij bleef alsnog hangen, bleek dat er weer nieuwere waren (bij nvidia gt550m)
hey tegek is aan het downloaden. jullie zijn de helden van vanavond!

natuurlijk

Verwijderd

SomerenV schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:37:
[...]

Ik draai hem hier op een Q6600 @ 2.4GHz/HD4850/4GB DDR2 en alles als een zonnetje met low/medium. Heb nog geen FRAPS gechecked voor fps maar ik gok dat het constant tussen de 30 en 40 zit :)
de resoluties en andere settings verschillen misschien, want dat zou wel erg goed zijn voor die graka. Volgens Anand zou jouw graka wel soepeler moeten spelen als Murphy zijn 8800, maar dan nog 30/40?

Verwijderd

is er iemand die een goeie oplossing heeft voor het hangen bij het joining game? heb firewall gecheckt virusscanner ge deinstalleerd meerdere malen regedit gedaan maar die zet het vrolijk weer terug

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:43:
is er iemand die een goeie oplossing heeft voor het hangen bij het joining game? heb firewall gecheckt virusscanner ge deinstalleerd meerdere malen regedit gedaan maar die zet het vrolijk weer terug
Zoals boven ook staat moet je de naam van de hoofdmap ook veranderen, de download loopt bij mij nog, dus kan het nog niet bevestigen, maar er zijn mensen die zeggen dat dat werkt.

• monkyswing
hij doet iig meer dan net...

natuurlijk

Verwijderd

Wat doet hij nu dan wel wat hij zo straks niet deed??

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

iPodKiller schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:52:
[...]

-------VOLLEDIGE FIX (UPDATED)--------

Mocht je spel het niet doen, ongeacht welke error je dan ook hebt, dit is DE FIX!

1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"

2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"

3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)

Voor X64:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

Voor X86(32Bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

Screenshot van Regedit Interface (Voor 64-bit is dit anders): gyazo.com/8ac1f5ed76db1d709ad1e368eb27e018
Thanks _/-\o_

• monkyswing
downloaden. Daarvoor was ie bezig met matchmaking in m'n browser window maar er gebeurde niks. alt enter werkte ook niet.

64-bit

@onder mij,

Dat werkt, nog ff kijken wat ie ingame doet.

[ Voor 22% gewijzigd door monkyswing op 29-09-2011 20:58 ]

natuurlijk

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-09 19:37

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Step2: Search for the folder called 'Béta Battlefield 3' and change the name to 'Beta Battlefield 3'
Step5: Change the 'GDFBinary' path. You need to change de 'é' to an 'e' in the word Beta

Dit heeft bij mij prima gewerkt.
Bleef eerst ook linksonder hangen op joining server.
Overigens kon ik de opgegeven reg key zoals hierboven niet vinden (windows 7). Even zoeken op BF3 Beta en de juiste waardes kun je aanpassen!

Money4Gamers

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Hartelijk dank voor de duidelijk uitleg. Deze handleiding heeft prima gewerkt _/-\o_

• SP4G
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-12-2015
Ik probeer dat trucje van è = e uit te voeren

maar in het register geeftie een fout melding.
kan GDFBinary niet bewerken: er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud van de waarde.
Iemand oplossing ??? (:

Verwijderd

Okee jongens volg dit en hij werkt, moet wel eerst je driver voor graka updaten, als je dat nog niet hebt gedaan( zoals ik) maar dan werkt het ook echt :). Thanks Cogency :D

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:06:
[...]
maar dan werkt het ook echt :).
[...]
als je tenminste geen popup-blocker, flash-blocker of spybot actief hebt ja ;)
eerst registry hacken (onvindbare settings), dan moeilijk moeilijk met beta video driver, dan trucjes om spul onder IE te laten draaien... pfff :P

[ Voor 16% gewijzigd door JJ Le Funk op 29-09-2011 21:31 ]

d:)b

• Progeny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
Ik had er 100% vertrouwen in dat deze fix ging werken maar nu detecteert Origin mn BF3 niet meer als geinstalleerd ):

Verwijderd

Hai, draait inmiddels hier en heeft goed gewerkt maar ik heb ergens metd e vingers aangezeten, en zie geen kleuren meer als ik op poppetjes mik, kan dus niet goed zien wie vriend of vijand is, iemand enig idee?

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Eindelijk de game aan de praat gekregen, ziet er vet uit!

Enkel lukt het me niet om de zogenaamde key-binding aan te passen. Is dat niet mogelijk met de beta ofzo?

Ik loop vooruit en achteruit met resp. de linker en rechter muisknop, dit doe ik al sinds quake3, met de standaard instellingen is het voor mij onmogelijk te spelen. Waarom zouden ze dit voor de beta hebben uitgeschakeld?

//edit - kan ik niet gewoon ergens een config file aanpassen ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door ocdaan op 29-09-2011 21:24 ]

• Progeny
Mijn fout ik had (x86) weggehaald, d8 dat dat dus moest ^^

Doet t nu wel!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-08 10:09
Oke, na veel gezeik(het probleem met de welbekende é) heb ik de beta aan de praat.
Maarrr, als ik nu in een game spawn, en ik loop een meter, begint mijn character rondjes te draaien als een malloot... Ik heb al gehoor dat dit door ingeplugde joysticks etc. kon komen. Maar die heb ik helemaal niet?!
Kan iemand mij aan een oplossing helpen? Ben nu al de de hele avond bezig dat ding aan het werk te krijgen...

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Hoe pas je de FOV aan? Als in ingame bent is het grijs en kan ik het niet aanpassen. Misschien via origin oid?

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:59

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

heeft iemand misschien een idee hoe je BF3 moet forceren om directx10 te gaan gebruiken? heb het nog niet kunnen vinden op google.

en een tweede vraag, als ik BF3 opstart en ga spelen krijg ik hem maar niet op volledig scherm. hij blijft maar in een venster. ik blijf mn taakbalk maar zien.....erg irritant.

• MeesN
WishmasterNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:40:
heeft iemand misschien een idee hoe je BF3 moet forceren om directx10 te gaan gebruiken? heb het nog niet kunnen vinden op google.

en een tweede vraag, als ik BF3 opstart en ga spelen krijg ik hem maar niet op volledig scherm. hij blijft maar in een venster. ik blijf mn taakbalk maar zien.....erg irritant.
Gewoon bij options>video> Fullscreen aanklikken;)

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

WishmasterNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:40:

esc drukken, naar options gaan, dan bij video instellingen kan je fullscreen optie aanzetten, even esc drukken en ja klikken op de vraag om je instellingen op te slaan. ;)

/edit - snelle jelle MeesN ;)

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Bij elke server en zelfs bij Quick match krijg ik gewoon Joining Server... .
Verder gebeurt er niets. Iemand enig idee?

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
Een vriend van me heeft vandaag iets gevonden waar ik niet zo heel blij van word, damn wat is het makkelijk om serieus te cheaten.. lijkt me dat dit toch een probleem kan worden later in de beta :s

Omdat (bijna?) alle servers geen Punkbuster hebben kan je gewoon met programma's de waardes aanpassen waardoor je jezelf bijvoorbeeld extra ammo of 10x zoveel health kan geven..

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Uitleg over hoe je de FOV aanpast. Handig!

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

TheThomas schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:33:
Nieuwste driver hielp bij mij erorm, loopt nu super. Maar als COD speler is het erg wennen, zie de meeste niet voordat ze mij hebben 8)7

---RAWE CEEK!!!---

• noizeaj
  • Laatst online: 23-07-2024
oke,

1. download
2. installeer
3. verander de volgende dingen:

Ok I fixed it guys please spread this around
1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under: Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\BF3 Beta.

If in doubt just search for BF3 Beta in regedit and try and find the paths.

4. update drivers (videokaart ATI)
5. verandere deze settings

Daarna kan je gewoon joinen en geen enkel probleem meer met het spel... :+

[ Voor 4% gewijzigd door noizeaj op 29-09-2011 21:54 . Reden: eindzin toegevoegd ]

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
hm ik kan niet connecten. Je moet toch connecten vanuit de web browser? Hij zegt steeds bf3.exe has stopped working...

• WishmasterNL

WishmasterNL

MeesN schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:41:
[...]

Gewoon bij options>video> Fullscreen aanklikken;)
zo ver was ik ook ;)
maar dit werkt niet. ik blijf in een venster zitten

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

SuX DeLuXe schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:54:
hm ik kan niet connecten. Je moet toch connecten vanuit de web browser? Hij zegt steeds bf3.exe has stopped working...
Is een fix voor :P
Google eventjes BF3.exe crash, 1 vd eerste links geeft de solve, gewoon 2-3 lettertjes wisselen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:47
SuX DeLuXe schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:54:
De oplossing hiervoor is al een paar keer voorbij gekomen, het komt door een nogal slordige fout van DICE:

Als je bf3.exe niet wil opstarten, hier de fix!

Have fun playing Battlefield3 Open Beta!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Redblader schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:56:
[...]

De oplossing hiervoor is al een paar keer voorbij gekomen, het komt door een nogal slordige fout van DICE:

Als je bf3.exe niet wil opstarten, hier de fix!

Have fun playing Battlefield3 Open Beta!
Thanks voor fix :)

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:10
WishmasterNL schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:55:
[...]

zo ver was ik ook ;)
maar dit werkt niet. ik blijf in een venster zitten
Alt+enter?

• WishmasterNL

WishmasterNL

ook dit heeft geen effect :S

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik kan bijna geen potjes afmaken, ik krijg na ongeveer 15min spelen altijd: Connection to the server has been lost en dan klapt hij eruit. ERG vervelend, meer met dit probleem en evt een oplossing?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou net even geprobeerd te spelen, en opzich draait BF3 goed, bijna alles max settings (systeem zie sig) maar...

Ik heb geen controle over mijn acties, het is net alsof alles 5-10 seconden door gaat en kan dan niets doen, hij beweegt alle kanten op etc. Het lijkt erop dat mijn 'acties' doorlopen/later aankomen terwijl ik een ping van 20 had op de server.

Gebruik 11.8 drivers voor mijn videokaart, rest van drivers zijn uptodate.

- Ja ik heb Raw input uitgezet maar dat hielp ook niet.
- Muis : Cyborg R.A.T.7

[ Voor 8% gewijzigd door prutser001 op 29-09-2011 22:44 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• noizeaj
  • Laatst online: 23-07-2024
prutser001 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:27:

Gebruik 11.8 drivers voor mijn videokaart, rest van drivers zijn uptodate.

- Ja ik heb Raw input uitgezet maar dat hielp ook niet.
- Muis : Cyborg R.A.T.7
DAT ZIJN DE OUDE, als je de link volgt voor de ati drivers, dan zie je dat het 11.10 is

• prutser001

prutser001

noizeaj schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:54:
[...]

DAT ZIJN DE OUDE, als je de link volgt voor de ati drivers, dan zie je dat het 11.10 is
Snap ik, maar het lijkt meer op een input probleem dan vga driver probleem, zodra ik 'Raw mouse input' uitzet kan ik al meer doen, maar de precisie is helemaal weg, ik heb ook al mijn oudere Razer Copperhead en Deathadder geprobeerd, precies hetzelfde resultaat. Heb dit probleem nog niet eerder gehad in andere spellen.

BF3 draait zonder problemen whatsoever, het is puur de input die gek wordt, ook als ik de dpi verlaag verandert er niets.

[ Voor 10% gewijzigd door prutser001 op 29-09-2011 23:02 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• MeesN
Oke, nog steeds het zelfde probleem dat ik rondjes draai als ik spawn.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik alle mogelijke joysticks(of eigenlijk randapparatuur) verwijder?
Ik heb de beta opnieuw geïnstalleerd maar het zelfde probleem.. Ik begin echt gefrustreerd te raken.

• wth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-08 10:46

wth

De nieuwe drivers 11.10 van ati, zijn die ook te gebruiken voor de 4xxx kaarten.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Hier een Q6600 op 3.0 GHz, met een HD4870 die wat overclocked is. 8GB DDR2 ram.

Draait meeste plekken prima (40-50 fps) op 1680x1050 / medium, maar met die notie dat zodra je in de binnenstad komt dat het dan toch beduidend minder soepel loopt en je richting 20 fps gaat.

Caspian map nog niet mogen proberen helaas...

• Wim1951
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 20:18
Fullscreen :

Wacht tot het spel begint, en dan de Linkse Alt + Enter indrukken, dat werkt bij mij.

Verwijderd

Ik krijg BF3 niet meer aan de praat.

Na het aanpassen van de è naar e en de rest van het rijtje werkte die voor een uurtje. (origin herkende hem niet meer dus opnieuw gedownload)
Na alles er weer af gegooit te hebben en opnieuw te hebben ge-installeerd kom ik alsnog niet verder met het opstarten van het spel. iemand nog een idee?

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
Zijn er mensen die ook zo last hebben van schuddend beeld? Het is moeilijk uit te leggen maar wanneer ik dichtbij een object kom (rots, muurtje etc.) dan begint het beeld soort van te schudden.

Ben van ati driver 11.9 naar 11.10 gegaan, maar probleem blijft.
Speel op high met hd6950 2gb.

Iemand een oplossing?

• MeesN
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:46:
Ik krijg BF3 niet meer aan de praat.

Na het aanpassen van de è naar e en de rest van het rijtje werkte die voor een uurtje. (origin herkende hem niet meer dus opnieuw gedownload)
Na alles er weer af gegooit te hebben en opnieuw te hebben ge-installeerd kom ik alsnog niet verder met het opstarten van het spel. iemand nog een idee?
Heb je de oude Battlefield BEta map weggegooid, en opnieuw de stappen uitgevoerd op de nieuwe BÉta map?

Verwijderd

MeesN schreef op donderdag 29 september 2011 @ 23:53:
[...]

Heb je de oude Battlefield BEta map weggegooid, en opnieuw de stappen uitgevoerd op de nieuwe BÉta map?
Jup, De nieuwe download installeerde in de "Bèta" map waarna ik de "beta" map heb weggegooit. Om vervolgens het rijtje aan stappen weer te volgen

• Progeny
Heel lastig probleem:

Blauwe en oranje pijlen (markers) boven vijanden en friendlies worden niet aangegeven. Ik weet dus niet wie ik overhoop moet knallen ):. Kan ik hier iets aan doen?

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:10
rickyy schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:50:
Uitleg over hoe je de FOV aanpast. Handig!

[video]
De Field Of View aangepast van 70, naar respectievelijk 90 en 120 graden.
Ik vermoed dat het diagonaal is.
Effe de nerd uithangen:
Wikipedia: Angle of view

p.s.
Ik heb een 24mm lens voor m'n kleinbeeldcamera. :D
Wel leuk om zo focale lengtes van lensen te simuleren in een computerspelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Net even een reboot gedaan maar dat mag niet baten, ik denk dat ik wel even wacht op een update ofzo.
BF3 is voor mij op dit moment onspeelbaar, het updaten van m'n muis drivers heeft geen zin gehad, ook het verwijderen en standaard windows muis driver geeft niet de oplossing.

(Snap ook niet dat ik de enige lijk met dit probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:19
Probleem
Vriend met een early key heeft aan mij die key gegeven met zijn account, zodat ik ook even kon uitproberen.
Vandaag zijn BF3 en Origin verwijderd via uninstall via Config.

Alles weer geinstalleerd incl de drivers.
Nu kan ik op geen enkele server meer joinen.

Wat kan het zijn? Toch niet dat alle servers vol zijn? Ik concect constant .
Het klein schermpje links onder staat Joining en lijkt of hij aan het laden is, wacht al zolang maar er gebeurt verder niets. Iemand een idee?

@ ik zal hem weer verwijderen en opnieuw installeren

[ Voor 5% gewijzigd door noud op 30-09-2011 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Precies hetzelfde probleem als Noud. Origin gedownload en geinstalleerd, BF3 beta gedownload en geinstalleerd.
Opgestart met standaardbrowser Opera, die werd niet goed ondersteund dus schakelde ik over op IE. IE had weer problemen met beveiliging dus kon ik niet connecten. Toen maar Firefox gebruikt maar daar gaf hij aan dat hij Origin niet kon vinden (:S wth xD>) met de melding dat ik Origin maar even opnieuw moest installeren.

Nah fijn, Origin en BF3 er af gegooit. Beide opnieuwe gedownload en geinstalleerd en voila hij werkt! Tot op een zekere hoogte want bij het connecten met een server geeft hij eeuwig aan: Connecting to server. Komt er ook een schermpje dat BF3 opgestart word, die blijft 2 sec. en daarna gebeurt er niks.

Oftewel ik speel hem nu wel even op mijn PS3 xD

'I reject your reality and substitute my own'

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.