volgende keer maar niet meer preorderen ;p kut eanickko schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:58:
http://battlelog.battlefi...view/2832654489421525574/
Ze weten van het probleem af mbt het activeren...
zal wel morgen worden voordat we echt kunnen gaan gamen >_>
Echt balen dat je niet eens wat lokaal kan doen...
Een paar uur in een mijn eentje in een map met voertuigen had ik nog niet zo erg gevonden!
Een paar uur in een mijn eentje in een map met voertuigen had ik nog niet zo erg gevonden!
Nog meer balen als je nu de single player wilt spelen, maar Origin blijft steken bij de activatie --"
Al doende leert men, al draaiende keert men.
iemand enig idee heb dus een compleet ander probleem als de rest..k1978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:48:
--------------------------------------------------------------------------------
Eindelijk me game binnen vanmiddag.
Zegt die de gehele tijd dat ik een bijgewerkte versie van windows nodig heb. En dat ik het besturingssysteem bij moet werken.
Draai windows 7 64 bit en heb echt alle updates geinstalleerd netjes de computer 30 keer opnieuw opgestart.. Nieuwste drivers geinstalleerd. ati 11.10
Iemand enig idee mijn dank is groot
Mvg,
Kevin
Ja het vervelendste is dat je niet eens de single player kan doen...
Mijn eerst ervaring met BF en meteen een klote ervaring

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm
Had ik maar de console versie gekocht, dan was ik nu halsoverkop aan het gamen (wellicht onder minder goede graphics, but who cares?)
waarom zie ik op de frontpage nog niet het nieuwsitem "EU LAUNCH BF3 GROTE FAAL" staan?
Zou ik ook graag willen zien.d.hoogduin schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:09:
waarom zie ik op de frontpage nog niet het nieuwsitem "EU LAUNCH BF3 GROTE FAAL" staan?
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Ik ook niet, daarom RELAODED versie aan het installeren EA kan mn kl*t*n kussen.tinoz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:15:
waardeloze activering, ik kom er ook niet doorheen!!!
We are all accidents waiting to happen
Jah, daar kan je ook echt online mee spelen, ow wacht zit een singleplayer in? bwhahahaa, wie speelt er nou single playerRA7 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:17:
[...]
Ik ook niet, daarom RELAODED versie aan het installeren EA kan mn kl*t*n kussen.
Ik.Cardinal schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:19:
[...]
Jah, daar kan je ook echt online mee spelen, ow wacht zit een singleplayer in? bwhahahaa, wie speelt er nou single player
Verwijderd
Wil jij beweren dat er dan mensen zijn die de multiplayer spelen? Dat zijn er toch ook niet veel op dit moment.Cardinal schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:19:
[...]
Jah, daar kan je ook echt online mee spelen, ow wacht zit een singleplayer in? bwhahahaa, wie speelt er nou single player
Ik ook

Doe altijd eerst singleplayer spelen. Daarna komt de multieplayer wel.
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Hier ook problemen, na 10 minuten spelen loopt hij vast. of zwart beeld en soundloop of een beetje blauwig met sctreepjes.
Laptop doet daarna helemaal niets meer en zelfs niet op ctrl+alt+delete...
iemand ideeën? ik heb al wat gegoogled maar niets vergelijkbaars gevonden. het bij zowel de single player als de multi. Op een MSI GX740
Laptop doet daarna helemaal niets meer en zelfs niet op ctrl+alt+delete...
iemand ideeën? ik heb al wat gegoogled maar niets vergelijkbaars gevonden. het bij zowel de single player als de multi. Op een MSI GX740
Ik ook, kwestie van de controls gewoon te gerakenHamed schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:21:
Doe altijd eerst singleplayer spelen. Daarna komt de multieplayer wel.

"zijn er nog steeds mee bezig"
Bron: http://twitter.com/#!/battlefield
Bron: http://twitter.com/#!/battlefield
Daarnet, unbelievable, kwam ik voorbij die stomme lading wiel, en ik kon een nieuw account aanmaken. Maar jammer genoeg werkt de create account knop niet. Dan maar wat geklooid, maar kwam terug uit op de fase, waar de meesten van ons zitten. Het is gewoon een kwestie van geduld/geluk.
Het spel is om één of ander reden letterlijk onspeelbaar.
Na 2 minuten spelen begint de game zo erg te stotteren dat het gewoon niet te spelen is.
Ik heb een redelijk PC met goede koeling, zelfs kast opengedaan, geen verschil.
Ik speel met het volgend systeem:
intel 2500k @ 3.8
2x HD6850
4-gb ram.
Iemand met een soortgelijk probleem? Misschien een oplossing ook?
Na 2 minuten spelen begint de game zo erg te stotteren dat het gewoon niet te spelen is.
Ik heb een redelijk PC met goede koeling, zelfs kast opengedaan, geen verschil.
Ik speel met het volgend systeem:
intel 2500k @ 3.8
2x HD6850
4-gb ram.
Iemand met een soortgelijk probleem? Misschien een oplossing ook?
Nou geef het op na een hele dag vol frustraties !!! En was nog zo blij toen ik hem eindelijk in de bus had ...
Had al zo vermoeden dat origin K*T is...
Jammer van me tijd .
Had al zo vermoeden dat origin K*T is...
Jammer van me tijd .
hij werkt weer bij mij !
NVM, kon mijn key invullen maar hij blijft nu weer in een looop hangen
NVM, kon mijn key invullen maar hij blijft nu weer in een looop hangen
[ Voor 60% gewijzigd door ipazza op 27-10-2011 21:35 ]
I don't hate you, I nothing you
Steeds disconnected from server nu. Wordt er echt niet goed van.
PS: Klaag klaag, haha. erg jammer dat dit zo werkt. had echt gehoopt op gelijk wat goeds.
PS: Klaag klaag, haha. erg jammer dat dit zo werkt. had echt gehoopt op gelijk wat goeds.
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
ze wachten gewoon tot we gaan slapen en de rust weer teruggekeerd.. ze doen er gewoon geen flikker aan
GTA San Andreas FTW
die had ik ook al gezien maar in het engels!
" DEAD END ! "
klilklik
" DEAD END ! "
klilklik
[ Voor 38% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 27-10-2011 21:40 ]
die gasten van dice mogen ook aan de opgevoerde insulinespuit ;{
Beter de gasten van EA, die verprutsen een goede game.
DICE kan veel betere games maken als ze de tijd krijgen. niet als EA loopt te pushen dat er een game uitgebracht moet worden.
DICE kan veel betere games maken als ze de tijd krijgen. niet als EA loopt te pushen dat er een game uitgebracht moet worden.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
En dan *wordt* ie uitgebracht, kun je'm niet spelen.Kobus Post schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:42:
Beter de gasten van EA, die verprutsen een goede game.
Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com
Dat krijg als het management alleen op geld uit is en klantvriendelijkheid op de tweede plaats heeft staan.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
gloof werkelijk dat ze er mee bezig zijn, eindelijk na 4 uur proberen:
Product Successfully Activated
You have successfully activated the following product(s):
Battlefield 3™ Limited Edition--English US, Czech, Spanish, French, Italian, Japanese, Korean, Polish, Traditional Chinese, German
for your account: xxxxxxxxxxxxx
via: https://activate.ea.com
maarja, dan install en daarna nog een keer toch? Nou ja, misschien lukt het toch nog... hehe
//edit - inloggen bij ea.com en origin gaat nu ook vlotjes... misschien dat de meeste mensen inmiddels zijn afgehaakt
Battlefield 3™ Limited Edition--English US, Czech, Spanish, French, Italian, Japanese, Korean, Polish, Traditional Chinese, German
maarja, dan install en daarna nog een keer toch? Nou ja, misschien lukt het toch nog... hehe
//edit - inloggen bij ea.com en origin gaat nu ook vlotjes... misschien dat de meeste mensen inmiddels zijn afgehaakt
[ Voor 11% gewijzigd door ocdaan op 27-10-2011 21:56 ]
Nou , ik ben ook 1 van de gelukkige die de originele dacht te kopen.
Je krijgt er wel een blue tooth headset bij voor die €10,- korting.
Na 15 min kon ik de code inderdaad ingeven waarna ik een nieuw account kon maken.
Daarna met dat f*cking origin nergens een knopje om het spel vanaf dvd te installeren.
Na dubbelklik op battlefield 3 foto nu dus 3 uur wachten met mijn 6mb lijn on 11,4 GB te downloaden.
Je krijgt er wel een blue tooth headset bij voor die €10,- korting.
Na 15 min kon ik de code inderdaad ingeven waarna ik een nieuw account kon maken.
Daarna met dat f*cking origin nergens een knopje om het spel vanaf dvd te installeren.
Na dubbelklik op battlefield 3 foto nu dus 3 uur wachten met mijn 6mb lijn on 11,4 GB te downloaden.
echt wtf.. wat zijn die prutsers aan het doen
Mijne is ondertussen geactiveerd en geinstalleerd. Downloaden ging redelijk snel maar de product code activeren duurde ongeveer 2 uur om het scherm ervoor te krijgen en 2 uur om te activeren. Kijken of ik nu ook nog kan spelen
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Moet nu mijn code invoeren, lijkt erop dat ze het probleem opgelost hebben
dat word nachtwerk
hahaha
same here!Kobus Post schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:57:
Ik wou net vragen of er al tekenen waren van verbetering. Hopelijk vandaag nog een paar minuten spelen (lees, graphics tweakenKobus Post schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:57:
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Nou, ik probeer u sinds 18:00 continu zo'n beetje in te loggen.
Eén keer het 'Create an Account' scherm gezien in de afgelopen 4 uur. (Ik heb een account, ik hoef geen nieuwe).
Kijk op dit moment nog steeds tegen dat load rad aan.
Eén keer het 'Create an Account' scherm gezien in de afgelopen 4 uur. (Ik heb een account, ik hoef geen nieuwe).
Kijk op dit moment nog steeds tegen dat load rad aan.
Yes na 2 uur productcode mogen ingeven en nu weer draaiend rondje...
Dit is inderdaad kut. Heb het spel al geactiveerd, heb gespeeld (met elke game wel 1 crash). En nu vraagt ie eens opnieuw om een activering.

Same xD, goede release so far
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Fuck it. Ik ga een film kijken of zo. Tijd zal om te gamen
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
HARHARDjankie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:59:
Dit is inderdaad kut. Heb het spel al geactiveerd, heb gespeeld (met elke game wel 1 crash). En nu vraagt ie eens opnieuw om een activering.
Had je maar ook niet zo evil moeten zijn om al te kunnen spelen, you you evil do-er ...

Nee, allemaal balen, zelfs deze link doet het niet bij mij ...
ocdaan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:51:
gloof werkelijk dat ze er mee bezig zijn, eindelijk na 4 uur proberen:
ik heb ook 20x ge-F5-edDreanor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:01:
[...]
HARHAR
Had je maar ook niet zo evil moeten zijn om al te kunnen spelen, you you evil do-er ...![]()
Nee, allemaal balen, zelfs deze link doet het niet bij mij ...
[...]
de aanhouder wint!
Ik vind wel dat we met zijn allen niet zo hypocriet moeten doen. Iedere populaire game launches van de afgelopen jaren: MW2, COD:BO, BFBC2, World of warcraft releases, gaan gepaard met problemen, simpelweg omdat het teveel in 1 keer is.
Het verhaal dat ze hier op kunnen anticiperen kent 2 zijdes.
Ja, ze kunnen hier op anticiperen en de capaciteit vertienvoudigen
maar na de eerste 2 dagen zit je vervolgens met een debiele overcapaciteit.
En nee, dit is niet even eenvoudig een paar vm de lucht in gooien.
Waarom noemde ik ons hypocriet in de eerste zin? Omdat we ook niet iedere 99 van de 100 dagen dat het wel werkt op het forum komen om hierover te "klagen".
En laten we nou eerlijk zijn, wat maakt die ene dag nou uit op de komende 2jaar....
Waarom noemde ik ons hypocriet in de eerste zin? Omdat we ook niet iedere 99 van de 100 dagen dat het wel werkt op het forum komen om hierover te "klagen".
En laten we nou eerlijk zijn, wat maakt die ene dag nou uit op de komende 2jaar....
we betalen ervoor.. en we kunnen zelfs niet offline spelen.. eerst activeren en dan pas installeren? wat een onzin?ErA schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:06:
Ik vind wel dat we met zijn allen niet zo hypocriet moeten doen. Iedere populaire game launches van de afgelopen jaren: MW2, COD:BO, BFBC2, World of warcraft releases, gaan gepaard met problemen, simpelweg omdat het teveel in 1 keer is.
Dan heeft preorderen ook geen nut meer..
Ik heb betaalt, ik wil spelen !!ErA schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:06:
Ea twitter bevestigt dat de servers aan het stabiliseren zijn
bericht van het front.. ea praat poepfreddy0519 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:08:
Mijn BF3 is nog niet geactiveerd dus ik merk er nog niks van.freddy0519 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:08:

Ze zijn al de hele dag stabiel. Stabiel niet werkend.freddy0519 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:08:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Preorderen levert je soms extras op. Buiten dat is er geen reden om te preorderen in mijn ogen omdat ik nog nooit heb gehad dat een game niet verkrijgbaar was de 1e dag....d.hoogduin schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:08:
[...]
we betalen ervoor.. en we kunnen zelfs niet offline spelen.. eerst activeren en dan pas installeren? wat een onzin?
Dan heeft preorderen ook geen nut meer..
Ik heb mijn verwachtingspatroon inmiddels veranderd omdat ik niet de ezel wil zijn die zich constant aan dezelfde steen blijft stoten. Als ik vanaf maandag voor de komende 2 jaar zalig BF3 kan doen, dan ben ik een gelukkig man.
Je naam lijkt verdacht veel op....ErA schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:12:
[...]
Preorderen levert je soms extras op. Buiten dat is er geen reden om te preorderen in mijn ogen omdat ik nog nooit heb gehad dat een game niet verkrijgbaar was de 1e dag....
Ik heb mijn verwachtingspatroon inmiddels veranderd omdat ik niet de ezel wil zijn die zich constant aan dezelfde steen blijft stoten. Als ik vanaf maandag voor de komende 2 jaar zalig BF3 kan doen, dan ben ik een gelukkig man.

Vlot gaat het nog niet, maar ik heb hem kunnen activeren via Origin! Nu nog installeren.
EDIT: Downloaden gaat best rap!
EDIT: Downloaden gaat best rap!
[ Voor 16% gewijzigd door JRShield op 27-10-2011 22:19 ]
snel snel snel... om 00:00 activeert er weer een ander deel vd wereld en krijgen we weer problemen..
Ik heb nu mijn gegevens opgegeven op https://activate.ea.com/.
Nu nog aanmelden. Gaat niet vlot
Nu nog aanmelden. Gaat niet vlot
Wat is je product code?
Ik heb het serienummer wat op de de 'handleiding' staat ingevoerd, maar hij zegt productcode ongeldig.
heb alles geprobeerd
xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
maar niets werkt.
Ik heb het serienummer wat op de de 'handleiding' staat ingevoerd, maar hij zegt productcode ongeldig.
heb alles geprobeerd
xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
maar niets werkt.
nog steeds nix.. af en toe een schermpje dat je wat kan invoeren en dan nix,.,
Misschien iets anders proberen dan alleen maar x jesKobus Post schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:22:
Wat is je product code?
heb alles geprobeerd
xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
maar niets werkt.
Servers lijken zich ENIGZINS!!! te herstellen, verwacht niet teveel, maar ik ben inmiddels bij het installeren uitgekomen... Nu de rest nog
Ik ga er niet meer op wachten iniedergeval, zal morgen om 17:00 wel opgelost zijn
ja de tiefus voor ze.. over 2 uur gaat er weer een gedeelte van de wereld launchen en dan crashed alles weer.I3uNnY schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:23:
Servers lijken zich ENIGZINS!!! te herstellen, verwacht niet teveel, maar ik ben inmiddels bij het installeren uitgekomen... Nu de rest nog

Moet ik hier m'n echte serial neerzetten?highflyer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:23:
[...]
Misschien iets anders proberen dan alleen maar x jes
maar met een beetje mazzel ben ik dan al lekker aan het gamend.hoogduin schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:25:
[...]
ja de tiefus voor ze.. over 2 uur gaat er weer een gedeelte van de wereld launchen en dan crashed alles weer.
bij mij werkt he nu eindelijk.... Hij is nu van mijn CD aan het "downloaden" 8mb+ p/s en is geactiveerd!
dat is bij meeste niet het probleem, wanneer hij daar klaar mee is wil hij (in iedergeval bij mij) nog een keer activeren wat dan fout gaat.mauro101 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:30:
bij mij werkt he nu eindelijk.... Hij is nu van mijn CD aan het "downloaden" 8mb+ p/s en is geactiveerd!
De mijne is XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX Hoofdletters, streepjes en cijfersKobus Post schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:28:
[...]
Moet ik hier m'n echte serial neerzetten?
Ik krijg nu de hele tijd de error: "Controle van releasedatum mislukt Er is een fout opgetreden tijdens de online controle van de releasedatum. Klik op 'Opnieuw' om het opnieuw te proberen.
"
Enig idee wat ik er aan kan doen?
"
Ow oke. Nouja, hiervoor liep me pc al vast toen ik alleen de cd erin deed. Het is dus al een hele vooruitgang!highflyer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:
[...]
dat is bij meeste niet het probleem, wanneer hij daar klaar mee is wil hij (in iedergeval bij mij) nog een keer activeren wat dan fout gaat.
Zelfde als ik, wachten totdat ea de servers van bugfield 3 weer goed online heeftJubbuh schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:33:
Ik krijg nu de hele tijd de error: "Controle van releasedatum mislukt Er is een fout opgetreden tijdens de online controle van de releasedatum. Klik op 'Opnieuw' om het opnieuw te proberen.
"
Ik heb net iets andere foutmelding maar heeft ook te maken met de registratie servers van ea gewoon niet werken. Ik had geregistreerd en nu meldt origin dat me code ineens toch niet geldig is. mm met die code (gekochte versie!!) toch echt spel kunnen downloaden. Waarbij tot mijn verbazing gevraagd werd om dvd 2

Later ga ik maar weer proberen door met de origin hel
.
Mijn battlefield 3 crasht (als ik niet alt-tab wordt het een BSOD) als ik 'antialiasing deferred' aanzet... Zijn hier toevallig al meer problemen mee?
i5 2500k @4.3ghz
2* HD6950 2GB (driver 11.10)
i5 2500k @4.3ghz
2* HD6950 2GB (driver 11.10)
Ahhh gelukkig ben ik niet de enige dan...basb schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:40:
[...]
Zelfde als ik, wachten totdat ea de servers van bugfield 3 weer goed online heeft![]()
Ik heb net iets andere foutmelding maar heeft ook te maken met de registratie servers van ea gewoon niet werken. Ik had geregistreerd en nu meldt origin dat me code ineens toch niet geldig is. mm met die code (gekochte versie!!) toch echt spel kunnen downloaden. Waarbij tot mijn verbazing gevraagd werd om dvd 2![]()
![]()
Later ga ik maar weer proberen door met de origin hel![]()
.
Maar lekker is dit; eerst kon ik al niet mn code invoeren, en nu ook nog eens niet spelen
Lekker, een goede eerste indruk van BeF3 ... en of Origin....
Ja klopt, wanneer het weekend is en iedereen tijd heeft om te gamen wordt het vaak stabieler... Oh nee, wacht...Darkvisje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:24:
Ik ga er niet meer op wachten iniedergeval, zal morgen om 17:00 wel opgelost zijn
Verwijderd
Heb net mijn code voor het warfare pakket redelijk probleemloos in kunnen voeren. Nu de activatiecode voor BF3 zelf nog....
Gelukkig heb ik de game afgelopen weekend al gedownload, scheelt een boel vandaag!
Gelukkig heb ik de game afgelopen weekend al gedownload, scheelt een boel vandaag!
en nog steeds werkt het niet.. wat een kutfaal... En dat origin is megaaaaa traaag
Mocht je het spel geactiveerd krijgen en geinstalleerd maar problemen hebben met het spel zelf (disconnects, kicked by admin etc):
1. Haal je hele pb (punkbuster) map weg, gewoon deleten.
2. Ga naar Origin, rechtermuisknop op je BF3 speelicoon en klik op ''herstellen''.
...
Niet alleen krijg je nu de nieuwste punkbuster, maar ook de eerste patch van 46.7 MB die hij zonder deze stap dus NIET DOWNLOAD gek genoeg...
Ik dacht ik deel m'n bevindingen even.
2. Ga naar Origin, rechtermuisknop op je BF3 speelicoon en klik op ''herstellen''.
...
Niet alleen krijg je nu de nieuwste punkbuster, maar ook de eerste patch van 46.7 MB die hij zonder deze stap dus NIET DOWNLOAD gek genoeg...
Verwijderd
Heb nu eindelijk de productcode van mijn gedonloade game in kunnen voeren en dan zegt ie dat die code al in gebruik is

Mijn code schijnt niet juist te zijn...
Heb je via origin gedownload of...? Dan kan ik je misschien helpen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:58:
Heb nu eindelijk de productcode van mijn gedonloade game in kunnen voeren en dan zegt ie dat die code al in gebruik is
Verwijderd
Via Origin, afgelopen weekend.Brutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:00:
[...]
Heb je via origin gedownload of...? Dan kan ik je misschien helpen.
Ik heb het gehad, ik probeer het morgen nog wel eens.

inderdaad ja.... beetje jammer ditDjmaddox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:08:
Ik heb het gehad, ik probeer het morgen nog wel eens.

Verwijderd
Het schijnt dat ik offline ben volgens Origin. Toch vreemd, youtube denkt daar heel anders over.
Verwijderd
Ben blij, bij mij valt er niets te crashenHgnX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:09:
game crasht altijd na een uur spelen. specs: i7 950 hd6870 6g ram 2000 ssd w7 32bit asus mobo
Hopelijk is morgen overdag alle ellende voorbij. Er zijn er genoeg die vrij hebben genomen (ik ook).
Ze hebben in ieder geval een melding geplaatst! Hulde!
En er zit nog iemand te twitteren bij DICE.. Hulde!
Ik wacht nog wel even tot de 1.01 versie...
En er zit nog iemand te twitteren bij DICE.. Hulde!
Ik wacht nog wel even tot de 1.01 versie...

Sign of my Time
Inderdaad wat apart,... nu trekt ie ineens een update binnen van 46mbBrutal1ty schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:57:
Mocht je het spel geactiveerd krijgen en geinstalleerd maar problemen hebben met het spel zelf (disconnects, kicked by admin etc):
...
*terwijl ik 10 min daarvoor nog gecheckt had op update waarop ie vrolijk nee zei.
[ Voor 6% gewijzigd door osmosis op 27-10-2011 23:17 ]
Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.