Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
foutmeldingen worden steeds fantasierijker, nu foutmelding dat btf3 niet geïnstalleerd is. Vervolgens nog een keer opstarten en dan melding dat code niet aan account gelocked is. Vermoed dat bij ea timeout optreedt bij check of account in orde is en vervolgens beweert dat bij mij wat fout is...

gaat lekker daar, alle beginners fouten die je kunt maken met een launch van belangrijke game maken ze.

Ik ga nu slapen en kijk morgen wel of ik bugfield 3 aan de praat krijg. 1 probleem, morgen heb ik het druk en vanavond had ik tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
ze doen het wel in de echte dice stijl.
nog nooit is een launch van de battlefield serie probleemloos begonnen.

* edit bij meer mensen dat het updaten tering lang duurt ?
"Update voltooien... ".

[ Voor 28% gewijzigd door osmosis op 27-10-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Ik ervaar zelfs problemen met de EA servers in Battlefied Bad Company 2, de ping in veel hoger als gebruikelijk. de lijnen richting de serverparken van EA zullen wel zo gigangisch druk zijn dat dit problemen levert.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Voor het eten heb ik het al opgegeven met de installatie. De boel is geinstalleerd en geactiveerd maar vanaf dat moment start het spel gewoon niet. Ik zie de melding dat de datumcheck wordt uitgevoerd en na de 100% sluit het venster zich en....... *niets*.

Er gebeurt gewoon niets meer en als ik naar mijn processen kijk dan is er niets wat wijst op enige activiteit van een spel. Alleen Origin draait nog.

De installatie vanaf de DVD's gaat ook voor geen meter. Stop je de DVD erin dan hangt de PC zo goed als en de eerste response vanaf de DVD komt pas na 4 minuten, tot die tijd zit je tegen een brakke PC te kijken. Mijn eerste ervaring met dit spel is dat het een ontzettend wanproduct is. Dat de servers overbelast zijn kan ik nog wel begrijpen want mensen zijn massaal bezig. Dat je het niet kunt installeren etc is gewoon slecht.

Foutmeldingen zijn wazig en divers, je weet niet waar je aan toe bent en het begon vanmiddag al met de beta die in de weg zat icm een brakke installatie van Origin. Nee, ik ben niet blij.

Je koopt een spel en dan kun je het niet installeren. Kun je het installeren dan kun je het niet activeren. Kun je het activeren dan kom je niet voorbij de datumcheck. SP kun je vergeten want je moet online zijn.

Waarom worden de mensen die iets legaal kopen op dergelijke wijze gestraft? Waarom kunnen wij niet de SP spelen terwijl wij wachten op het stabiliseren van het onlinegedoe?

Tegenwoordig is het met elk spel wel wat. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.hoogduin
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-10-2011
ik heb het spel geactiveerd en geinstalleerd en nog zeurt ie om het spel te installeeren.. origin gedeinstalled en nu probeert ie het te downloaden vanaf internet ipv dvd ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doordat ik altijd gelazer heb met BF games heb ik deze keer alles lekker op z'n dooie akkertje gedaan.
Ik heb eerst de oude Origin BF verwijderd en de Origin laten installeren vanaf de DVD. Daarna als Origin geïnstalleerd is gaat ie zichzelf updaten. Daarna de Game geïnstalleerd.(onder Win 7 64 bit (run als admin) Vervolgens ( In mijn geval) had ik nog niet de nieuwe ATI videodriver. Deze ook geüpdatet en toen kon ik probleemloos op maximum 1900x1080 spelen. Let wel op als je vanaf de DVD installeert. Wacht niet totdat de DVD zelf opstart maar gewoon via de verkenner setup.exe als administrator opstarten. Het duurt even voordat alles opstart. Echter op deze manier werkt het beste. Verder word de game deels vanaf de DVD geïnstalleerd en de rest (als je de pre order versie hebt) van internet geplukt. Maar jee wat een game zeg. Het overtreft al mijn verwachtingen. Voor diegenen die nog steeds ellende hebben hoop ik echt dat ze de boel snel draaiende krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I3uNnY
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:49:
Doordat ik altijd gelazer heb met BF games heb ik deze keer alles lekker op z'n dooie akkertje gedaan.
Ik heb eerst de oude Origin BF verwijderd en de Origin laten installeren vanaf de DVD. Daarna als Origin geïnstalleerd is gaat ie zichzelf updaten. Daarna de Game geïnstalleerd.(onder Win 7 64 bit (run als admin) Vervolgens ( In mijn geval) had ik nog niet de nieuwe ATI videodriver. Deze ook geüpdatet en toen kon ik probleemloos op maximum 1900x1080 spelen. Let wel op als je vanaf de DVD installeert. Wacht niet totdat de DVD zelf opstart maar gewoon via de verkenner setup.exe als administrator opstarten. Het duurt even voordat alles opstart. Echter op deze manier werkt het beste. Verder word de game deels vanaf de DVD geïnstalleerd en de rest (als je de pre order versie hebt) van internet geplukt. Maar jee wat een game zeg. Het overtreft al mijn verwachtingen. Voor diegenen die nog steeds ellende hebben hoop ik echt dat ze de boel snel draaiende krijgen.
Hier zit bij de meeste onder ons niet het probleem... De activatie (voor of na installatie) verloopt op zijn zachts gezegd niet soepel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg nu voor het eerst een foutmelding met geleuter over een proxy server, er is dus een verandering gaande. Niet dat het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I3uNnY schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:52:
[...]

Hier zit bij de meeste onder ons niet het probleem... De activatie (voor of na installatie) verloopt op zijn zachts gezegd niet soepel...
Gelukkig ging dit bij mij goed, en idd het is even je hart vasthouden. Ik moet zeggen dat dit ook de eerste is dat een EA game in 1 keer goed gaat bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Origin al diverse malen afgesloten en opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Hopelijk gaat het morgen beter en heb ik geen gezeik met mijn code want die schijnt al in gebruik te zijn krijg ik nu elke keer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze wel aardig ;-)
this is what you get when buying Limited edition. Its so limited you can't even activate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.hoogduin
denk dat origin de grootste faal ooit is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
Ik crash vrijwel nooit, enkel als ik Fraps op de 'achtergrond' heb draaien..

Nou is dat probleem snel opgelost, maar ik heb dit al vaker bij games gehad en vroeg me af of er verband is tussen die games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-09 13:19
Ik zou zeggen mensen, ga lekker slapen :P kon nu wel inloggen enzo maar alle servers laggen hard.

En begin er morgen lekker mee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotograaf2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik snap er geen jota van, ik heb alles geïnstalleerd, gedownload en geupdate wat er maar op te halen is en op het moment dat ik de game eindelijk kan starten dan geeft het de melding: "We're sorry, an error has occured".

Afbeeldingslocatie: http://i870.photobucket.com/albums/ab269/ARCUS1200/BF3-OriginErrorthumbnail.jpg

Waar kan dit aan liggen? Ik heb 20 mbit internet (speel ook vele andere online games zonder problemen). Moet ik alles nu echt verwijderen en de hele zooi opnieuw doen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Voor mensen die last hebben van stuttering (kortdurende, extreme FPS drops): Zet je texture quality op low.

Dat hielp bij mij. Ik ging namelijk wat zitten te tweaken aan m'n settings, toen ik ineens last van stutters kreeg. En niet zo'n beetje ook. De stutters verdwijnen bij mij volledig als ik de texture quality op low laat.

FYI: Sapphire HD4870 512MB GDDR5

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Awsom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:44:
Mijn battlefield 3 crasht (als ik niet alt-tab wordt het een BSOD) als ik 'antialiasing deferred' aanzet... Zijn hier toevallig al meer problemen mee?

i5 2500k @4.3ghz

2* HD6950 2GB (driver 11.10)
Voor de duidelijkheid: Met "antialiasing deferred" wordt gewone MSAA bedoeld. De Post antialiasing is gewoon een blur effect, pseudo-AA dus.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.hoogduin
Nou das.. lekker.. geinstalleerd enzo..

blijft ie hangen op joining server ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:35
Eindelijk thuis na een lange dag, Battlefield geinstalleerd, kan hij hem niet activeren. Beetje jammer dit EA! ;')
Morgen maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal, ik heb net bf3 geinstalleerd maar nu blijft me laptop elke keer hangen als ik even aan het spelen ben zowel offline als online!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? ook als ik op low speel gebeurd het.
Ik heb een Dell xps 17 2 weken oud met de volgende specs: i7-2630QM, 6.144 MB, 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M.

lijkt mij dat ik dan makkelijk kan spelen?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:08:
hallo allemaal, ik heb net bf3 geinstalleerd maar nu blijft me laptop elke keer hangen als ik even aan het spelen ben zowel offline als online!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? ook als ik op low speel gebeurd het.
Ik heb een Dell xps 17 2 weken oud met de volgende specs: i7-2630QM, 6.144 MB, 1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M.

lijkt mij dat ik dan makkelijk kan spelen?

Thanks alvast!
grafische kaart drivers geupdate ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdkoning
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 01:05
killablade schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:04:
Eindelijk thuis na een lange dag, Battlefield geinstalleerd, kan hij hem niet activeren. Beetje jammer dit EA! ;')
Morgen maar weer proberen.
probeer hem te starten via http://battlelog.battlefield.com/

hij start net bij mij. ff 5 min gespeeld (viel eerlijk gezegd tegen, speel op ultra ..) maar nu moet ik weer de onder de wol; want den wekkert wekt mij om 6 uur.

hope it works for ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:09:
[...]

grafische kaart drivers geupdate ?
Nee dat nog niet, ik ben een noob hiermee. ik moet toch gewoon naar nvidia en dan daar die site laten zoeken voor mijn drivers of moet ik gewoon zelf de kaart aan klikken die ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:12:
[...]

Nee dat nog niet, ik ben een noob hiermee. ik moet toch gewoon naar nvidia en dan daar die site laten zoeken voor mijn drivers of moet ik gewoon zelf de kaart aan klikken die ik heb?
Omdat ik dit keer goed gehumeurd ben
http://www.nvidia.com/obj...t-285.38-beta-driver.html
Alsjeblieft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt man! alleen was dat niet de goede want die was als ik het goed heb voor desktops ik heb er nu 1 die maandag geupdate is voor mijn notebook.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien nuttig voor anderen al zal het een best zeldzame situatie zijn: bij mij crashte de game telkens bij opstarten. Ik heb een ATI kaart (5770), maar ik had nog nVidia drivers geïnstalleerd staan (een week terug had een vriend van mij met PC problemen even zijn videokaart in mijn PC geprobeerd). Na het verwijderen van die drivers werkte het als een trein.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:44:
Mijn battlefield 3 crasht (als ik niet alt-tab wordt het een BSOD) als ik 'antialiasing deferred' aanzet... Zijn hier toevallig al meer problemen mee?

i5 2500k @4.3ghz

2* HD6950 2GB (driver 11.10)
Ik begin echt het vermoeden te krijgen dat die ati69xx kaarten nog niet vlekkeloos draaien met bf3. Ik heb namelijk hetzelfde als jij (alleen dan met alle settings. Ik kan dus helemaal niets veranderen). Vriend van me met dezelfde kaart kan de settings ook niet wijzigen, bam zwart scherm. Heb er op internet meerdere mensen over horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmcmist
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-09 13:47
Aan het einde van de installatie zegt hij:

Regedit.exe - Toegangspunt niet gevonden

Kan toegangspunt van procedure
??1critical_section@Concurrency@@QAE@XZ niet vinden in
DLL-bestand MSVCR100.dll

Plus na meerdere malen:

Fout tijdens starten spel, mogelijk niet geïnstalleerd blabla.

-Origin bij installatie al opnieuw geïnstalleerd.
-Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x86) 10.0.40219 <--- heb ik
-Mijn systeem voldoet als het goed is gewoon aan de minimum requirements.

Ik kan oneindig vaak installeren volgens Origin

Heeft iemand dit probleem ook al of weet iemand zo mij verder te helpen, kinda sucks :P

B.V.D mensen !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:06
Elke keer dat ik co-op wil doen met een vriend, sluit het spel af tijdens het laden...
Verder kunnen we wel via public matchmaking joinen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotograaf2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik zit nu op battlelog.battlefield.com (ook ingelogd) maar als ik een server aanklik (met een goede pingwaarde) blijft de Game Manager (linksonder) hangen op het "Joining Server" gedeelte (waar dat lichtblauwe vierkantje knippert). Maakt ook niet uit welk type game ik aanklik. Ik chat nu live met ene Christian via het Origin Help Center Chat maar kom er nog niet echt verder mee :( .

Edit: hij doet wel zijn best:
========================================================================
Christian:
Are you able to join the battlelog?
you:
Yes, I logged in Battlelog with my account
you:
It means the login is ok i guess
Christian:
So your issue is connecting online to play?
you:
yes, I have a screenshot made which you can view if you want...
you:
I read a message on top concerning the Origin Activation problems, but i guess thats not the issue in my case since i am logged in now (the process just stops at the "Joining Server" part).
Christian:
Okay, let me look into that further for you.
you:
ok
Christian:
Okay, unfortunately at this time we are experiencing high volumes of customers trying to join the server at the same time. I would suggest trying to connect a few times every couple of hours. I do apologize for the inconvenience. If you would like I'd be more than happy to issue you a 20% off discount.
you:
oh, that would be nice
Christian:
Could I have your email address please?
you:
sure, it's ######@gmail.com
you:
It's valid for online game purchases or?
Christian:
It is valid for purchases within the Origin Store, excluding digital downloads.
you:
Thank you for your help Christian!
Christian:
Here is your code for your discount, Y23S5-1U3A8-34P6J. Thank you for contacting Electronic Arts.
Christian:
There will be a follow up survey sent to your email if you could leave any feedback it would be greatly appreciated.
you:
sure!

Nou ja, we zullen het wel zien....het zou wel flex zijn als ik dit weekend kon spelen.... :9

[ Voor 67% gewijzigd door Fotograaf2004 op 28-10-2011 02:54 . Reden: EA is in iedergeval goedwillend. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRShield
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 09:20
Fotograaf2004 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:42:
Ik zit nu op battlelog.battlefield.com...
Je hebt je kortingscode gepost, dat lijkt me niet de bedoeling, zo meteen pikt iemand anders hem in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:56
Leuke discount code..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Hmm , ik heb gisteren deze driver geinstalleerd http://www.nvidia.com/obj...t-285.62-whql-driver.html. Ik heb 2 GTX460 in SLI hangen. Echter als je zoekt als typenummer op de 460 als driver komt deze driver niet naar boven, ik heb gewoon de 480 geselecteerd. Ik merk nu pas alleen dat ik dus de verkeerde driver geinstalleerd heb waarschijnlijk? Maar bij de beschrijving staat wel dat de 400 reeks gewoon ondersteund wordt.

Ik heb namelijk wat last van gestotter in het spel als SLI aanstaat, aan te raden toch even de beta te instaleren van de 460 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:55

Bouli

9000 rpm

Hopen, dat ik vanavond het spel wél kan activeren. Zo jammer dit altijd.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Activatie ging hier zonder problemen, gisterenmiddag rond 15u. Het spel crasht echter redelijk vaak bij mij, zo om het uur ongeveer, redelijk irritant. Specs: i7 2600k, GTX570. Laatste nvidia drivers staan erop. Event viewer meldt enkel dat de nvdm... nog iets "has stopped responding and successfully recovered" Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-03 09:36
waardeloos waarom vergallen ze nu keer op keer alles.
Ze hadden het perfect voor elkaar met 2 en nu cod rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
eindelijk kunnen installen maar nu moet er een browser plugin gedownload worden maar het enige wat er gebeurd is een klein pop up scherm en verder niks.
Als ik handmatig naar het bestandje ga, lukt het me niet eens om het te openen, kom geen stap verder zo.

Zal het topic ook ff doorpluizen of het een bekend probleem is,volgens mij had ik in de beta hetzelfde maar weet niet meer hoe het daar uiteindelijk opgelost is.

*edit*

Andere browser geprobeerd en het werkt, nu verder kijken waar we tegenaan lopen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 28-10-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34

Pimmuz

Roar

manitou schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:51:
Activatie ging hier zonder problemen, gisterenmiddag rond 15u. Het spel crasht echter redelijk vaak bij mij, zo om het uur ongeveer, redelijk irritant. Specs: i7 2600k, GTX570. Laatste nvidia drivers staan erop. Event viewer meldt enkel dat de nvdm... nog iets "has stopped responding and successfully recovered" Nog meer mensen met dit probleem?
Om het uur? kon ik maar een uur spelen :'(

Ben 5 a 10minuten bezig minimalizeerd het spel zichzelf naar bureaublad en reageert het nergens meer op dus taakbeheer procces sluiten...

Heb net alles al opnieuw geherinstalleerd (origin/bf3) helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
Pimmuz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:26:
[...]

Om het uur? kon ik maar een uur spelen :'(

Ben 5 a 10minuten bezig minimalizeerd het spel zichzelf naar bureaublad en reageert het nergens meer op dus taakbeheer procces sluiten...

Heb net alles al opnieuw geherinstalleerd (origin/bf3) helaas :(
Mja, net even de nvidia forums doorgespit, er blijken nog meer mensen met dezelfde problemen te worstelen, voornamelijk met kaarten uit de GTX5xx reeks. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Heeft iemand ervaring met Russische keys (via directgamekeys.com)? Het installeren en activeren gaat prima, maar nadat ik de language files en de registry heb aangepast blijft BF3 hangen tijdens het loadscreen (het oranje/blauwe scherm met de tank) als ik kies voor Campaign. Wanneer ik online multiplayer probeer start het spel op maar krijg ik een zwart scherm en alleen geluid.

Ik heb inmiddels wel gevonden dat dit issue komt door de language pack maar na 3x opnieuw 11gig te hebben gedownload heb ik nog geen oplossing gevonden.

Overigens moeten er na het installeren van de language pack twee registry velden worden aangepast. De eerste is ergens in \Electronic Arts\Battlefield 3\ en de andere is in \Origin Games\. Wanneer ik alles geinstalleerd heb kan ik het eerste registry veld gewoon aanpassen, de tweede bestaat echter niet. Ik heb alleen een folder \Origin\ en geen \Origin Games\..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde verhaal.

Na zo`n 5 minuten APPcrash report van bf3.exe.

singleplayer en co-op lopen wel! (snap je toch geen snars van?)

Heb een 580gtx lightning systeempje met 2600k van intel plus 1000 watt voeding.

Alle andere games lopen perfect ongeacht welke game of hoe zwaar het spel is. De laatste nvidia driver heb ik ook geinstalleerd.

Herkunnen jullie dit? En heeft iemand dit kunnen oplossen? Blijkbaar zijn er veel mensen met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

manitou schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:39:
[...]

Mja, net even de nvidia forums doorgespit, er blijken nog meer mensen met dezelfde problemen te worstelen, voornamelijk met kaarten uit de GTX5xx reeks. Hopelijk komt er snel een oplossing.
Bij mij wil die ook wel is vastlopen als je dat bedoeld?
Maar het vreemde eraan is dat die dit de ene keer doet tijdens het 1ste potje al of soms gewoon helemaal niet.. zelf heb ik een HD6870.
Bij BC2 was het zo dat het soms aan je geluidskaart lag, vooral van Realtek.
Weet niet of mensen soms ook het problemen hebben dat het beeld op zwart blijft als er over word gegaan naar de volgende map, hierbij zie ik alleen dan nog maar de muis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
bij mij gaat het op zwart als ik het spel alleen al start.

als ik na lang wachten besluit CTRL+ALT+DEL te doen dan zie ik dat bf3.exe is vastgelopen :X
single en multiplayer hebben dit

Wehkamp + activating + blackscreen = :(

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:07:
bij mij gaat het op zwart als ik het spel alleen al start.

als ik na lang wachten besluit CTRL+ALT+DEL te doen dan zie ik dat bf3.exe is vastgelopen :X
single en multiplayer hebben dit

Wehkamp + activating + blackscreen = :(
Dat bevestig ik. De singleplayer heeft hetzelfde probleem.

En ik heb een origin preorder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:11:
[...]

Dat bevestig ik. De singleplayer heeft hetzelfde probleem.

En ik heb een origin preorder :(
Je zou mischien dit kunnen proberen?

5# Game Won’t Start
Make sure you aren’t blocking the game. Disable your security programs and run Origin as admin. If possible, add BF3 exe to use admin privileges to start.

7# Battlefield 3 Stopped Working
Repair your damn game :) – Go into your Origin Client, right-click BF3, click Repair Install, and it will re-download and re-install the game with new patches and updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
zou ik na het werken bijde eens kunnen proberen. moet eerlijk zeggen dat ik vanochten alleen even snel gekeken heb voor ik naar mijn werk moest :) heb nog niks of niet veel geprobeerd

run as administrator zou nog wel eens goed kunnen werken. volgens mij was er ook ooit zoiets met BFBC2

[ Voor 22% gewijzigd door Proxx op 28-10-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Deze site zou denk ik voor sommige handig van pas komen denk ik!

http://segmentnext.com/20...raphics-origin-and-fixes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tarikk schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:21:
[...]

Je zou mischien dit kunnen proberen?

5# Game Won’t Start
Make sure you aren’t blocking the game. Disable your security programs and run Origin as admin. If possible, add BF3 exe to use admin privileges to start.

7# Battlefield 3 Stopped Working
Repair your damn game :) – Go into your Origin Client, right-click BF3, click Repair Install, and it will re-download and re-install the game with new patches and updates.
Bedankt voor de tips!

Alleen ik ben gister vanaf 5 uur bezig geweest met werkelijk alles (had al een gevoel dat het eraan zat te komen).

Heb alles gedaan van nieuwe windows install tot het repairen van de game etc. Bij het repairen haalt hij ook een update binnen van zo`n 400 mb. Daarna reboot gedaan, maar niks hoor zelfde probleem. Spel bevriest en kan enkel met ctr+alt+del gesloten worden. (hierna verschijnt pas battlefield has stoped working.) Temperatuur van mijn systeem is in orde en de systeem resources zien er ook goed uit.

Zou niet weten wat het zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Bij mij lijkt het nu te zijn opgelost.
Gister wilde het spel niet starten maar nu kon ik zowaar een potje joinen wat allemaal probleemloos en vloeiend verliep.

Wat ik wel gek vind is dat ik niet vanuit Origin het spel kan starten en dat Battlelog vandaaruit opent. Nu moet ik battlelog openen om daar het spel te starten. Is niet handig. Het duurt ook lang voordat je eindelijk kan spelen aangezien er veel 'slacktijd ín zit. Waar is de tijd gebleven dat je een spel startte en meteen aan de gang kon?

Gemak dient de mens maar als dat waar is is dit spel niet voor mensen gemaakt. Het zijn complexe handelingen omdat je echt moeite moet doen om te spelen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik heb hem alvast bij mijn favo's gezet. aangezien er tot nu toe toch alles al mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
ik blijf elke x hangen in de 2e missie, zelfde punt, en heb hem al 5x opnieuw geinstalleerd ofzo..
iemand een idee van oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

manitou schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:39:
[...]

Ah das aan de ene kant mooi aan de andere kant niet zo :p

Ik weet nu wel zeker dat het iets met de gpu/drivers te maken heeft elke keer als het spel zich minimalizeerd word het heel even zwart en zoekt hij naar input Analoog/Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Laatst online: 21:03
Na een lange vakantie terug en dacht lekker BF3 te gaan spelen, alles geinstalleerd en nu blijft het spel crashen.. Als ik het spel start krijg ik een zwart scherm, als ik op ctrl-alt-del druk zie ik dat het spel niet meer werkt :S ??

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andyk125 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:47:
Na een lange vakantie terug en dacht lekker BF3 te gaan spelen, alles geinstalleerd en nu blijft het spel crashen.. Als ik het spel start krijg ik een zwart scherm, als ik op ctrl-alt-del druk zie ik dat het spel niet meer werkt :S ??

Iemand een oplossing?
Is er dan echt nergens herkenning voor dit probleem?

Hoor zoveel mensen erover, en EA heeft het enkel over de registratie van de cd key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65

Iemand een oplossing?
ik heb het probleem ook gehad, nouja wat er op lijkt,
wat bij mij geholpen heeft is, catalist verwijderen en opnieuw installeren
daarna cmd openen en scf /scannow invoeren,
daarna bf3 installeren en hoppakeee hij werkte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Iemand een oplossing?
http://segmentnext.com/20...raphics-origin-and-fixes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijn65 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

ik heb het probleem ook gehad, nouja wat er op lijkt,
wat bij mij geholpen heeft is, catalist verwijderen en opnieuw installeren
daarna cmd openen en scf /scannow invoeren,
daarna bf3 installeren en hoppakeee hij werkte! :)
Gaan we proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
okii, kan je niet garanderen dat het werkt natuurlijk,
maar niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Voor diegene die de oplossing willen voor de crash bij het opstarten, gebruik de volgende driver:

http://support.amd.com/us...MDCat1110PreDriverV3.aspx

Had geen zin in al die andere zaken dus dacht ik begin maar eerst bij de drivers :P

Update:

Het opstarten werkt, alleen als ik de singleplayer start chrashed die.

De multiplayer wekr op het moment wel gewoon 8)7 even het een en ander uitproberen..

[ Voor 33% gewijzigd door Andyk125 op 28-10-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Andyk125 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:02:
Voor diegene die de oplossing willen voor de crash hebben gebruik de volgende driver:

Dit is de 3e versie en nu werkt alles goed bij mij ;)

Had geen zin in al die andere zaken dus dacht ik begin maar eerst bij de drivers :P
Hiermee bedoel je het crashen tijdens het spelen van de MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
tarikk schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:04:
[...]

Hiermee bedoel je het crashen tijdens het spelen van de MP?
Nee sorry alleen voor het opstarten, dat was al een probleem bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Andyk125 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:02:
Voor diegene die de oplossing willen voor de crash bij het opstarten, gebruik de volgende driver:

Update:

Het opstarten werkt, alleen als ik de singleplayer start chrashed die.

De multiplayer wekr op het moment wel gewoon 8)7 even het een en ander uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is er nog iemand die last heeft dat het wapen te vaak maar gewoon blijft doorschieten?
Had ik in de beta ook al last van en heeft me nu ook alweer wat tk's opgeleverd, volgens mij is het in ieder geval geen lag maar heb er ook geen andere verklaring voor.

Gebruik een rat5 muis, zonder sofware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Sipio schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:19:
Is er nog iemand die last heeft dat het wapen te vaak maar gewoon blijft doorschieten?
Had ik in de beta ook al last van en heeft me nu ook alweer wat tk's opgeleverd, volgens mij is het in ieder geval geen lag maar heb er ook geen andere verklaring voor.

zou denken dat het aan je muis zou liggen, dat die niet 'goed' gecontroleerd word?
probeer eens een andere muis die misschien ergens in je kast ligt,
misschien werkt die wel normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Misschien een tip aan iedereen die ook heeft:
Admin kicked you from server en allerlei vastlopers

Ik speel nu op servers ZONDER punkbuster en kon gisteren 10 potjes achter elkaar spelen zonder iets van problemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65

je zegt trouwens, ZONDER software,
misschien moet je eerst maar is de software installeren dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bazs2000 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:26:
Wat ik wel gek vind is dat ik niet vanuit Origin het spel kan starten en dat Battlelog vandaaruit opent. Nu moet ik battlelog openen om daar het spel te starten. Is niet handig.
Origin doet dan juist wel zijn werk. Je hebt voor alles in Battlefield 3 de Battlelog nodig. Was al bekend vóór de launch btw.

Ik had er ook last van, dat het geweest maar bleef schieten, erg irritant, want je kan als de ammo op is vervolgens niets meer. Ik heb het opgelost door mijn joystick los te halen van de PC.

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik heb hier een probleem wat mij heel vreemd overkomt. Ik heb gruwelijk veel lag in BF3 game. Zelfs zo erg dat ik teleport over de map. Maar ik wordt niet gekicked voor ping. Want de ping is goed; 23ms.

Komt er ook nog bij dat zelfs TS3, die ik er langs heb draaien, ook begint te laggen als de ziekte. Zo zeggen de andere mensen dat dan teminste. Ze noemen het gestotter van mijn stem.

Maar het leuke is ook zodra ik het spel uitzet, doet TS3 weer normaal en heb ik geen last van lag.

Het enige wat er veranderd is sinds dat ik BC2 speelde is mijn videokaart. Ik heb nu een 6950.
Laatste drivers geïnstalleerd, google gezocht maar de lag is er nog steeds.

Help want ik heb dit spel gekocht voor multiplayer en niet voor singleplayer. En multiplayer is nu nagenoeg onmogelijk.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mhindrik schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:48:
Ik heb hier een probleem wat mij heel vreemd overkomt. Ik heb gruwelijk veel lag in BF3 game. Zelfs zo erg dat ik teleport over de map. Maar ik wordt niet gekicked voor ping. Want de ping is goed; 23ms.

Komt er ook nog bij dat zelfs TS3, die ik er langs heb draaien, ook begint te laggen als de ziekte. Zo zeggen de andere mensen dat dan teminste. Ze noemen het gestotter van mijn stem.

Maar het leuke is ook zodra ik het spel uitzet, doet TS3 weer normaal en heb ik geen last van lag.

Het enige wat er veranderd is sinds dat ik BC2 speelde is mijn videokaart. Ik heb nu een 6950.
Laatste drivers geïnstalleerd, google gezocht maar de lag is er nog steeds.

Help want ik heb dit spel gekocht voor multiplayer en niet voor singleplayer. En multiplayer is nu nagenoeg onmogelijk.
Update punkbuster handmatig met pbsetup, verkrijgbaar bij http://www.evenbalance.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
CptChaos schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:55:
[...]
Update punkbuster handmatig met pbsetup, verkrijgbaar bij http://www.evenbalance.com.
Nee, daar draait het bij dit probleem totaal niet om. Ik kan in servers komen, ik kan spelen maar ik lag als de ziekte. Dit heeft niks met PB te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kom dan hier ook niet om hulp vragen. Er is door EA zelf bevestigd dat de lag problemen veroorzaakt worden door Punkbuster. Server side is dat geupdate, client side wil soms mislukken. Zelf PunkBuster updaten middels pbsetup is dan de oplossing. Maar als jij die dan weigert te proberen, dan kunnen we jou ook niet verder helpen.
Dear clients,

As Battlefield 3 gets underway there are obviously some issues that will affect the servers during the first few weeks of launch. Here is a short list of the most common problems encountered so far.

1. The map Teheran Highway has a tendency to lag for players, even though CPU usage is nowhere near it's limits players will experience rubberbanding.

2. The same issue is is sometimes present on Caspian Border, though much less severe.

3. Some players are getting excessive punkbuster kicks on their server claiming it is outdated. If you are affected by this please contact our support department so they can reinstall punkbuster.

4. R5 servers run with a new version of punkbuster. However the punkbuster client has some issues autoupdating. You can manually update your punkbuster through the punkbuster site at http://www.evenbalance.com

We kindly ask that clients keep the issues on Caspian Border and Teheran Highway in mind when putting in lag reports. For any other issues please don't hesitate to contact our support department!

Best Regards,

The i3D.net Team

Addendum by EA:
* The game server is not able to run any gamemodes in up-to-64 players mode. Here is the current number of max players:
Conquest - 32 players
Conquest64 - 64 players
Rush - 32 players
Squad Rush - 8 players
Squad Deathmatch - 16 players
Team Deathmatch - 24 players
This will be changed in future server releases.

* There have been a lot of questions regarding join queues and reserved slots. The join queue, and reserved slots with them, are currently disabled while we are weeding out other problems with game servers.
Both will be enabled in the future.

* There are problems with the game server kicking players willfully. The message "You were kicked by an administrator" is a catch-all phrase - it means that the game server disconnected you, for whatever reason (idle timeout, PB kick, real admin kick, ...). We are working to improve in each of the areas, and to get more descriptive error messaging in place.
Zie punt 4, als je dus kan connecten en (even) kan spelen en je dan gekicked word, dan gebruik je gewoon de oude PunkBuster versie. Ook als je lag hebt als je aan het spelen bent, kan dat een oplossing bieden. Zie de beta test van Bad Company 2 van destijds. Daar had iedereen last van rubberbanding, tot PB uit ging en later bijgewerkt werd.

[ Voor 80% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Uh gast, PB heb ik allang en breed geupdate, voor dat dit probleem al begon. Maar je leest mijn probleem schijnbaar niet goed. Ik heb last van lag, niet last dat ik gekicked wordt door admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan lees jij de oude versie van mijn post, ververs eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Wat heeft PB te maken met mijn lag? Niks. Ik lag zelfs tegenwoordig met BC2 waar ik nog nooit last van heb. Dus het is een ander probleem. Fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zou zeggen, verdiep je eens in de werking van PB, ik ga dat hier niet uitleggen.

EDIT:
In het kort: PB zit als tussenlaag (= overhead!) tussen jou en de server in, resultaten gaan (afaik) naar een derde partij ter beoordeling. Het kan dus een vertragende (= lag!) werking hebben, zeker als PB niet up-to-date of traag is. Het kan dus wel degelijk te maken met de lag die jij ervaart. Vooral op Caspian Border of Tehran Highway, als de servers niet up-to-date zijn. PB doet namelijk méér dan alleen hashes controleren op de files. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Nee helaas, zoals ik als zei, PB is up-to-date bij mij, en alles lagt dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Krijg je met pbsetup de melding dat jouw PB-versie up-to-date is? Ik heb het vermoeden dat er afgelopen nacht weer een PunkBuster update is geweest.

Als je met andere games er ook last van hebt, zou ik een andere PC (op hetzelfde netwerk) proberen, if any, anders zou ik de PC controleren op vuiligheid e.d.

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
nee, programma zegt dat het bij mij up-to-date is. Het enige wat ik veranderd heb aan mijn pc is een nieuwe GPU er in, dat is alles. Daarvoor draaide alles perfect, geen lag in BC2 wat ik nu wel heb.

Andere PC om dit op te testen heb ik niet

[ Voor 10% gewijzigd door mhindrik op 28-10-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Voor mensen die een vastloper krijgen tijdens het spelen

Heb iets gevonden op nvidia forum dat er problemen zijn met 5xx serie kaarten een bios update zou het op moeten lossen.

Ik had zelf het probleem dat het spel zichzelf minimaliseerde en niet terug in beeld te krijgen was procces bleef ook gewoon actief moest het afsluiten in taakbeheer.

http://forums.nvidia.com/...6&hl=battlefield%203&st=0

[ Voor 9% gewijzigd door Pimmuz op 28-10-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mhindrik schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:39:
nee, programma zegt dat het bij mij up-to-date is. Het enige wat ik veranderd heb aan mijn pc is een nieuwe GPU er in, dat is alles. Daarvoor draaide alles perfect, geen lag in BC2 wat ik nu wel heb.

Andere PC om dit op te testen heb ik niet
Als dat een overstap is geweest (van nVidia naar AMD/ATi) dan is een herinstallatie altijd raadzaam. Als dat niet het geval is, zou ik het probleem dieper in de PC zoeken, bijvoorbeeld stuurprogramma's van jouw chipset.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Nee was van 4870 naar 6950, alles netjes gedaan. Eerst, drivers afgehaald. Driver Sweeper er overheen, dan pas fysieke installatie gedaan. Maar het probleem van BC2 is opgelost. Nou die andere nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:09
Ik heb het spel gekocht, maar de gecrackte versie gedownload van nieuwsgroepen zodat ik gelijk kon spelen. De crack niet geinstalleerd, maar alleen het spel en origin enzo. Ook de product code ingevoerd maar hij doet het niet :(. Herkent het spel wel, wil een update downloaden van 40 MB maar zodra hij daaraan begint zegt hij dattie voltooid is... Als ik dan het spel wil starten zegt hij update enz enz (ENDLESS LOOP). Kan ik die update ook buiten origin downloaden? Kan het niet vinden via google

edit:

oh en repair install doet niks

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 28-10-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Bartske schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:50:
Ik heb het spel gekocht, maar de gecrackte versie gedownload van nieuwsgroepen zodat ik gelijk kon spelen. De crack niet geinstalleerd, maar alleen het spel en origin enzo. Ook de product code ingevoerd maar hij doet het niet :(. Herkent het spel wel, wil een update downloaden van 40 MB maar zodra hij daaraan begint zegt hij dattie voltooid is... Als ik dan het spel wil starten zegt hij update enz enz (ENDLESS LOOP). Kan ik die update ook buiten origin downloaden? Kan het niet vinden via google
verwijder het hele spel & de overige dingen van het spel die bij die nieuwsgroepen hebt gedownload.
start je pc opnieuw op, en installeer dan het spel LEGAAL, dus via de schijfjes die je gekregen hebt,
misschien zal hij het dan wel normaal doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
marijn65 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:52:
[...]

verwijder het hele spel & de overige dingen van het spel die bij die nieuwsgroepen hebt gedownload.
start je pc opnieuw op, en installeer dan het spel LEGAAL, dus via de schijfjes die je gekregen hebt,
Ik heb geen dvd drive :+

Ik probeer nu dit:

http://forums.electronica...install.html#post20242698
O FIX THIS PROBLEM:

Go into your BF3 install under program files
Find BF3.par
change to BF3.exe
right click on BF3 in origin and click repair install
Anders verwijder ik de hele meuk wel en doe ik het downloaden via de origin servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoebels
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-03 16:21
marijn65 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:52:
[...]

Is het ILLEGAAL als je het spel hebt gekocht en dan alsnog gaat downloaden via newsgroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Bartske schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:55:
[...]

Ik heb geen dvd drive :+

Ik probeer nu dit:

http://forums.electronica...install.html#post20242698

[...]

Anders verwijder ik de hele meuk wel en doe ik het downloaden via de origin servers
geen dvd drive? :9
lijkt me wel handig als je die hebt haha.
maar als die oplossing werkt is het ook prima,
staat eigenlijk niks belangrijks op de schijfjes,
word toch allemaal van internet gedownload 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
snoebels schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:56:
[...]

Is het ILLEGAAL als je het spel hebt gekocht en dan alsnog gaat downloaden via newsgroepen?
downloaden via nieuwsgroepen is opzichzelf illegaal,
doe het zelf ook wel, maar illegaal blijft het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Opeens kon ik net niet meer spawnen zeer vervelend.. dit had ik gisteren niet, anderen die hier nu soms ook last van hebben?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
marijn65 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:58:
[...]

geen dvd drive? :9
lijkt me wel handig als je die hebt haha.
maar als die oplossing werkt is het ook prima,
staat eigenlijk niks belangrijks op de schijfjes,
word toch allemaal van internet gedownload 8)7
Heb er wel 1 maar die is IDE en mn nieuwe mobo kan alleen sata aan.. Heb de hele zooi verwijderd en ben hem nu opnieuw aan het downloaden... tot over 4 uur :D
marijn65 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:59:
[...]

Als downloaden van nieuwsgroepen illegaal zou zijn dan zou het allang verboden zijn... Is het niet dus. Maar beetje offtopic

[ Voor 26% gewijzigd door Bartske op 28-10-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Bartske schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

Heb er wel 1 maar die is IDE en mn nieuwe mobo kan alleen sata aan.. Heb de hele zooi verwijderd en ben hem nu opnieuw aan het downloaden... tot over 4 uur :D
haha nouja succes, hopen dat hij nu wel werkt :*)

EDIT: straks*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nee (je hebt immers bewijs van aanschaf), maar dat wil niet zeggen dat EA / DICE zich er niet meer tegen wapenen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

[...]

Vind dat best wel een wtf moment.. Hoezo zou je het spel nog is downloaden als je deze al gekocht hebt?
Of mis ik soms iets? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijn65 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:59:
[...]

nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
tarikk schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Vind dat best wel een wtf moment.. Hoezo zou je het spel nog is downloaden als je deze al gekocht hebt?
Of mis ik soms iets? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland is een vrij land toch? Of was dat 10 jaar geleden zo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen zit ik wel nog steeds met dikke vastlopers in BF3 (Most epic game of the world) waar ik net 5 min in rond heb kunnen lopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem in de multiplayer.

Ik heb een 6870 in crossfire en haal constant fps van 60 tot 80 fps met alles op ultra. Echter zodra ik AA op 2X zet begint het gedonder. om de zoveel tijd daalt de fps tot 30 om vervolgens weer omhoog te schieten naar 65.

Ik heb de nieuwste drivers en CAP files geinstalleerd staan.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of zit ik gewoon tegen de limiet van mijn videogeheugen aan? (1 GB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

6870 in CFX heeft 2x1GB.... dus neej.... kan je beter aa uitzetten of vsync aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeslanoiD
  • Laatst online: 30-04 20:45
Voor diegenen die random gekicked worden:

Je moet je pbsetup in de pb directory van BF3 doen, daarnaast moet je er zeker van zijn dat onder opties in de singelplayer "allow punkbuster" op "yes" staat.

Succes, hier heeft het in ieder geval goed gewerkt 8)
Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.