Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

pino85 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:01:
Opeens kon ik net niet meer spawnen zeer vervelend.. dit had ik gisteren niet, anderen die hier nu soms ook last van hebben?
Heb ik regelmatig. Wat bij mij helpt is ff met de rechter muisknop op de button [Deploy] klikken of even van squadmember switchen en het nog eens proberen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roboreaper schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:38:
6870 in CFX heeft 2x1GB.... dus neej.... kan je beter aa uitzetten of vsync aan
Nou zo werkt dat dus niet in crossfire helaas.

Het maximaal bruikbare geheugen blijft 1gb, gebaseerd op het geheugen elke kaart heeft.

Zo zal bij een 6950 in crossfire altijd maar 2 Gb gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 12:12
Heeft iemand ook het probleem dat het spel erg traag lijkt te spelen? Weet niet of het normaal is, maar heb het gevoel dat het rennen erder lopen is, en het lopen eerder sluipen.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbels
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 01:51

Rebbels

Polymath

Ja dat ervaar ik ook wel zo.
Online iets minder dan bij de campaign maar toch.
In de campaign lijkt rennen echt op normaal lopen en een trap opklimmen gaat helemaal tergend langzaam.
Ik hoop dat dit nog met een patch verholpen word, gewoon een bericht sturen naar support want ze wachten op feedback.

Even wat anders, ligt het aan mij of kunnen andere mensen ook geen acties toekennen aan bepaalde knoppen op de muis.
Zo gebruikte ik voor BC2 de scrollknop van de muis om het mes te gebruiken (scroll naar voren)
Scrollde ik naar achteren om van wapen te wisselen en drukte ik de scrollknop in om een granaat te gooien.
Ik kan deze knoppen nu niet meer toewijzen in het menu, hij pakt ze niet.

Iemand anders dit ook?

Mvg,

Remon

Als je denkt dat alles tegenzit, denk dan opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reservekopie downen is niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat als ik het spel wil installeren ik alles moet updateen terwijl ik dit allemaal al gedaan heb.
Heb zelfs Origin opnieuw geinstalleerd maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

jagermeister schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

Heb ik regelmatig. Wat bij mij helpt is ff met de rechter muisknop op de button [Deploy] klikken of even van squadmember switchen en het nog eens proberen.
Bedankt voor de tip, ik ga dit eens testen, zal wel weer een patch voor komen maar goed dat zal wel even duren.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Hmm, bij mij lijkt het niet echt een lane framerate te zijn, maar meer choppy input lag, erg irritant.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Grimmie187 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:52:
Heeft iemand ervaring met Russische keys (via directgamekeys.com)? Het installeren en activeren gaat prima, maar nadat ik de language files en de registry heb aangepast blijft BF3 hangen tijdens het loadscreen (het oranje/blauwe scherm met de tank) als ik kies voor Campaign. Wanneer ik online multiplayer probeer start het spel op maar krijg ik een zwart scherm en alleen geluid.

Ik heb inmiddels wel gevonden dat dit issue komt door de language pack maar na 3x opnieuw 11gig te hebben gedownload heb ik nog geen oplossing gevonden.

Overigens moeten er na het installeren van de language pack twee registry velden worden aangepast. De eerste is ergens in \Electronic Arts\Battlefield 3\ en de andere is in \Origin Games\. Wanneer ik alles geinstalleerd heb kan ik het eerste registry veld gewoon aanpassen, de tweede bestaat echter niet. Ik heb alleen een folder \Origin\ en geen \Origin Games\..
http://www.g2play.net/sto...n-Free-EA-Origin-Key.html

Attention: BF3 works only with LATEST origin version!!! http://www.origin.com/download

3 simple steps to change to English:

1. Download the English language pack. Copy & Paste both files to:

C:\Program Files\Origin Games\ BATTLEFIELD 3 \Data\Win32\Loc

2. Download update-en. zip. Copy & Paste both files to:

C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Update\Patch\Data\Win32\Loc

3. Download reg.rar, extract and run the file to switch the game to English.

For all other languages click here

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
tarikk schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Vind dat best wel een wtf moment.. Hoezo zou je het spel nog is downloaden als je deze al gekocht hebt?
Of mis ik soms iets? :X
Lees mijn post, heb geen dvd drive en wist ik veel dat je het ook van de servers van origin af kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Ik heb veel last van crashes tussen de maps door.
Ik heb de allernieuwste drivers voor mijn HD4870.

Waar ik ook veel last van heb na 20 minuten spelen is dat het spel soms vast hangt geen lag gewoon vast.

Baal hier toch ontzettend van, het is gewoon niet goed speelbaar in mijn geval helaas.

System spec

q6600
HD4870
4GB ram
Win7 32 bit

[ Voor 18% gewijzigd door Bassbounce op 28-10-2011 16:48 . Reden: edt ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Oggy schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

http://www.g2play.net/sto...n-Free-EA-Origin-Key.html

Attention: BF3 works only with LATEST origin version!!! http://www.origin.com/download

3 simple steps to change to English:

1. Download the English language pack. Copy & Paste both files to:

C:\Program Files\Origin Games\ BATTLEFIELD 3 \Data\Win32\Loc

2. Download update-en. zip. Copy & Paste both files to:

C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Update\Patch\Data\Win32\Loc

3. Download reg.rar, extract and run the file to switch the game to English.

For all other languages click here
Die had ik ondertussen ook gevonden, maar alsnog bedankt. Kan niet wachten om naar huis te gaan en het te proberen.. Zul je zien dat als het lukt ik vervolgens tegen alle 353536 andere problemen aanloop die in de vorige 20+ paginas voorbij zijn gekomen.. :P

Ach mocht het helemaal niet lukken ga ik lekker BF:BC2 met een maat spelen dit weekend.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
jongens,kan iemand me helpen...

ik zou namelijk de game manager plug in moeten hebben op de battlelog site,om een of andere redenen is deze niet geinstalleerd geweest en vraag ik mij af hoe ik aan deze plug in kan geraken of terug oproepen op de site?

normaal onderin zou je game manager moeten zien maar bij mij staan er 2rode kruisjes met gevolg dat ik dus geen enkel match kan opstarten...

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:27
--------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk me game binnen vanmiddag.
Zegt die de gehele tijd dat ik een bijgewerkte versie van windows nodig heb. En dat ik het besturingssysteem bij moet werken.

Draai windows 7 64 bit en heb echt alle updates geinstalleerd netjes de computer 30 keer opnieuw opgestart.. Nieuwste drivers geinstalleerd. Ook de origin update geinstalleerd. Ben dit probleeem ook nog bij niemand tegen gekomen..

Iemand enig idee mijn dank is groot

Mvg,

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Om te beginnen: ik speel sinds dinsdag bf 3. De eerste 2 dagen zonder problemen; geen crashes en alles werkte zoals het hoort.

Maar nu sinds gisteren random ingame crashes (geen kicks).
Crashes bij de map changes.
En bf 3 lanceert niet als ik een server kies; het spel zelf start niet op. Na 10x proberen, pc herstarten etc lukt het uiteindelijk wel tot er een map change is. Dan hangt het spel weer.

In-game op de random crashes na geen problemen.

Dit zegt de eventviewer:

Naam van toepassing met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4e9d3315
Naam van module met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4e9d3315
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x0014824d
Id van proces met fout: 0x1b60
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc956aa78a28e9
Pad naar toepassing met fout: D:\Origin\Battlefield 3\bf3.exe
Pad naar module met fout: D:\Origin\Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id: b4e2f2ce-015e-11e1-80ca-00248c71525c

Die code kom ik wel vaker tegen op internet, maar geen oplossing.

Ik draai windows 7 x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:36:
Ik heb een probleem in de multiplayer.

Ik heb een 6870 in crossfire en haal constant fps van 60 tot 80 fps met alles op ultra. Echter zodra ik AA op 2X zet begint het gedonder. om de zoveel tijd daalt de fps tot 30 om vervolgens weer omhoog te schieten naar 65.

Ik heb de nieuwste drivers en CAP files geinstalleerd staan.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Of zit ik gewoon tegen de limiet van mijn videogeheugen aan? (1 GB)
nog ideeen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Misschien dat mensen hier ook probelemen mee hebben, maar battlefield crashde bij mij gelijk bij het starten met een melding dat er iets fout was gegaan met directx. Het bleek dat mn philips ambilight dit veroozaakte. ambx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
vannacht prima kunnen spelen, en nu verliest ie zodra ik deploy gelijk zn verbinding. Singleplayer doet het wel, maar daar werd ik niet vrolijk van...

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Aangezien ik voorgeschoteld kreeg makkelijk BF3 met een GTX 550 Ti OC kon spelen, het spel toch maar gekocht. Ook op youtube waren aardig wat video's die hun BF3 gameplay showden met hun GTX 550, wat er zeker niet verkeerd uit zag.
Bij mij daarentegen ziet 't er niet uit. Wel zit ik gewoon op de 50-70 fps op 720p. Mijn CPU is verder een i5 2400 quad core en mijn RAM 4GB DDR3. Ik heb álle combinaties al uitgeprobeerd in de settings van BF3 maar ik krijg gewoon geen goede graphics. Het lijkt wel, hoe hoger ik de graphics instel, hoe slechter de graphics in realiteit worden.

Doe ik iets verkeerd? Zijn er dingen die aangepast moeten worden in mijn nVidia control panel? Of heeft het met iets heel anders te maken?

Verder zijn mij drivers up-to-date

Alvast bedankt ;)

EDIT: Ik kreeg na het installeren van BF3 trouwens wel de foutmelding: failed to update DirectX. 'ofzo iets'. Ik weet 't niet precies meer, maar 'DirectX' en 'Failed' kwamen zeker in de error voor. Verder heb ik hier niets meegedaan, ik kon 't spel gewoon spelen. Mijn DirectX versie is wel 11.

[ Voor 15% gewijzigd door Montu op 28-10-2011 17:49 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik krijg zo nu en dan van die grote groene balken over het scherm, niet zo super storend want het is echt een miliseconde. Ik weet niet of meerdere mensen hier last van hebben? Het betreft op een XFX 5850, is het een driver issue? Of een falende gpu?..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

ik wordt hier helemaal gek! heb ik eerst dat bij het inloggen op battlelog mijn gegevens niet worden herkend! Meerdere malen ingeven maar dan op enter drukken en ben gewoon weer in het begin scherm! terwijl ik eerst gewwon SP wil spelen! Alles maar afgehaald, alle vermeldingen ook in de reg weg opnieuw installeren en sinds vanmidag 13:00 uur staat in origin met het dowloaden van de update deze al op 98,65%
Dit is toch helemaal van de ratten besnuffelt! zit ik hier met mijn upc verbinding van 60MB.

Ga hem toch maar als reserve copie dowloaden om SP te spelen wat een **** Origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Haleluja het werkt! Language pack opnieuw geinstalleerd en alles doet het naar behoren. Nog niet echt lag meegemaakt, al loopt het niet helemaal soepel. Ook beetje teleurstellend dat ik AA helemaal uit moet zetten voor een fatsoenlijke framerate, en dat met crossfire.. (profiles geinstalleerd)

Setup:
i7 950 @ 3.5G
6 GB Mem
2x ATI 6870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Kan nog steeds niet spelen. Elke keer als ik BF3 wil starten komt Origin met:

We're sorry, an error has occurred. There is a problem with your game setup, please reinstall your game.

Door Origin start de BF3 exe uberhaupt nog geen eens. Al 3x re-installed ( zowel download als dvd ) maar niets lijkt te helpen.

Is er al een oplossing voor dit probleem of moeten we maar wachten tot EA het eindelijk fixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimSeve
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-05 23:20
Fotmelding dat Origin zegt dat de installatiedirectory niet gebruikt kan worden, Opgelost :
www.origin.com op de grote rode balk klikken :) ik downloadde eerst de setup via origin.com/download maar daar staat een oude versie :D

[ Voor 78% gewijzigd door TimSeve op 28-10-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Sorry voor de bekende vraag denk ik maar het topic gaat te hard om alles terug te lezen :*)

Ik heb gister de eerste activatie gedaan en geinstalleerd maar kom nu niet verder:

Battlelog zegt: Buy BF3 to get access to Battlelog. en kan dus niet inloggen terwijl de key gewoon in Origin staat. Hoe doe ik nu die 2e activatie?

Thanx in advance soldiers :)

// EDIT - hmmmzz, via "Redeem product code" de code nogmaals invoeren en voila! 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door ocdaan op 28-10-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
is er een manier om de extra knoppen van je muis tebinden? Want ik kan niks binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

SniperFox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:33:

We're sorry, an error has occurred. There is a problem with your game setup, please reinstall your game.

Door Origin start de BF3 exe uberhaupt nog geen eens. Al 3x re-installed ( zowel download als dvd ) maar niets lijkt te helpen.

Is er al een oplossing voor dit probleem of moeten we maar wachten tot EA het eindelijk fixed?
Ik kamp ook nog steeds met dit probleem, ik re-install BF3 nu, als dat niet helpt probeer ik TimSeve's oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Ik heb het gevoel dat er iets niet goed gaat met het installeren......

Nadat ik op install klik krijg ik dit scherm van origin

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/pvihs.jpg

Denk dat ik hier de cd-key moet invullen maar het scherm blijft gewoon wit :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
Zojuist even bf3 gespeeld moet helaas zeggen dat beta me beter speelde.

het beeld bibbert bij mij aardig, het lijkt op een soort van lag echter heb ik ook gewoon op een server met lage ping e.d. lijkt me een instelling te zijn of iets, laatste drivers draaien.

met fraps 3x een bench gedaan alles boven 90fps gemiddeld. dit was op settings medium, nadat ik de bibbering op high ook al merkte. ( laagste avg. fps op high is 58fps.)

verder 860 met ht @ 3.8 ghz
4 gb @1700mhz waarvan 3 gb in gebruik
5870 @stock.

de kaart is tijden het gamen op 90% belasting de processor op 50%

any thought/ comments are welcome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
Hu9o schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:13:
Ik heb het gevoel dat er iets niet goed gaat met het installeren......

Nadat ik op install klik krijg ik dit scherm van origin

[afbeelding]

Denk dat ik hier de cd-key moet invullen maar het scherm blijft gewoon wit :(
:o 8)7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

bedankt voor je waardevolle post...

het is btw opgelost

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Zijn er meerdere mensen met een probleem waarbij na ongeveer 5-10 minuten Multiplayer te hebben gespeeld , het spel begint behoorlijk te laggen en haperen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Gediminas schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:48:
Zijn er meerdere mensen met een probleem waarbij na ongeveer 5-10 minuten Multiplayer te hebben gespeeld , het spel begint behoorlijk te laggen en haperen??
Wil je ruilen? Ik kan de game namelijk na 3 installs nog steeds niet opstarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb BF3 vandaag gewoon normaal kunnen spelen, nergens last van. Zojuist weer geprobeerd en ik krijg de melding van 'We're sorry, an error has occurred. There is a problem with your game setup, please reinstall your game.'

Blijkbaar een algemeen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchie79
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 14:03
ik had een probleem met een plugin en een update, mijn spel was up to date maar ik kon niet spelen, er werd steeds gemeld dat ik moest updaten!
Ik heb eerst bf3 verwijderd daarna Origin alles opnieuw geïnstalleerd en het lijkt te werken.

Nu spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Nog meer mensen die op de XBOX 360 niet kunnen joinen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Bah net weer een potje gespeeld en weer kon ik verdomme niet deployen.. kan er 1000x op drukken gebeurd niets.. kan ook niet team switchen of iets anders want als ik escape gebruik kan ik alleen resume klikken want het leuke scoreboard hangt overal voor, sjonge jonge,.. dit had ik tijdens de beta dus helemaal niet.
Dit mag dus echt snel gefixed worden want op deze manier spelen ja dat schiet dus niet op.. :( :(

Edit:

En nu sluit het spel ook zo maar af.. kicked by an administrator.. heb het idee dat punkbuster aan het kloten is.. Maar ook dit heb ik nog geen 1x gehad toch vreemd dat deze problemen vanuit het niets er zijn.. het zorgt wel dat ik enorm baal en niet lekker kan gamen echt dood zonde.. :(
Heb PB manueel al geupdate gehad maar ja blijkbaar meent pb dat het alsnog moet kloten..
Zeer gefrustreerde tweaker..

[ Voor 53% gewijzigd door pino85 op 28-10-2011 23:43 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb weer gewoon keybinding problemen, Sharkoon fireglider. In de single player kan ik niet schieten, lmb werkt gewoon niet en in de multiplayer blijft hij hangen???

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Hehe, eindelijk oplossing voor mijn probleem gevonden: IE9 installeren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

sjonge jonge..

alles draait als een tiet op systeem in sig..

maar krijg na ~half uur multiplayeren OF een appcrash OF hij disconnect me van de server met een error in battlelog..

om helemaal gestoord van te worden, zit je net lekker te AA'n heb bijna anti air missiles unlocked en je komt er nooit lekker in :( :'(

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matanos
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kleine tip voor iedereen die zijn Origin / Battlefield 3 soldier name wil veranderen, ga naar:
http://www.origin.com/us/change-id en de rest spreekt voor zich 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
SniperFox schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:33:

Heb hetzelfde probleem. Ik probeer al vanaf donderdag om te kunnen spelen, heb werkelijk alles al geprobeerd maar heb BF3 dus nog niet een keer kunnen opstarten, klotezooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

pino85 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 23:04:
Bah net weer een potje gespeeld en weer kon ik verdomme niet deployen.. kan er 1000x op drukken gebeurd niets.. kan ook niet team switchen of iets anders want als ik escape gebruik kan ik alleen resume klikken want het leuke scoreboard hangt overal voor, sjonge jonge,.. dit had ik tijdens de beta dus helemaal niet.
Dit mag dus echt snel gefixed worden want op deze manier spelen ja dat schiet dus niet op.. :( :(

Edit:

En nu sluit het spel ook zo maar af.. kicked by an administrator.. heb het idee dat punkbuster aan het kloten is.. Maar ook dit heb ik nog geen 1x gehad toch vreemd dat deze problemen vanuit het niets er zijn.. het zorgt wel dat ik enorm baal en niet lekker kan gamen echt dood zonde.. :(
Heb PB manueel al geupdate gehad maar ja blijkbaar meent pb dat het alsnog moet kloten..
Zeer gefrustreerde tweaker..
De scoreboard-bug heb ik ook 1 keer meegemaakt, ben uit frustratie maar met de hand over alle toetsen gegaan en voila... stom toeval waarschijnlijk, wel vaag in ieder geval.

Het kicked by an admin bericht kreeg ik steeds als ik HWMonitor open had staan op m'n 2e monitor, dat vond'ie blijkbaar niet leuk :? Proggie weggeklikt en niets meer aan de hand. Misschien heb jij ook een of ander proggie in de achtergrond draaien wat BF3/Origin niet leuk vind.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 31-08 10:59
Nou laten ze maar snel met een patch komen want bij mij crashed de multiplayer keer op keer...

Na zo'n 5 a 10 minuten hangt mijn heel systeem vast en moet ik power off en weer aan doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmcmist
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-09 13:47
IETS WAT BIJ MIJ WERKTE:

Heb meerdere malen install gedaan. Fouten gehad met entrypoint met betrekking tot MSVCR100.dll.
Dit ging gepaard met de melding: We're sorry, a problem has occurred, en je moet nog eens installen zegt ie.

Toch ben ik stug doorgegaan en geen aandacht meer besteed aan de errors:

Origin gestart, op ''offline'' zetten in Origin (settingsknopje). Daarna naar battlelog (startte hij eerst ook niet wegens die fout, handmatig heen gaan via browser)
In battlelog heb ik eerst SP geprobeerd, en die startte hij gewoon op.
Daarna browsen naar een map/server in battlelog, en joinen (of ik nou voor/na/tijdens joinen origin weer op ''online'' heb gezet weet ik gezien mijn gare toestand niet meer.)

En spontaan deed ie het......

Veel plezier als dat Origin offline dingetje helpt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 18:11
Als je niet kan Deployen moet je het met je toetsenbord proberen, enter. of eerst nog wat wijzigen. Ik kon ook niet Deployen maar wel met enter.

En ik heb ook last van een soort stottering. Het is geen FPS drop maar ik leg ook echt een minder afstand af dan normaal. Zal nog wel gefixt worden neem ik aan.

[ Voor 5% gewijzigd door The Reeferman op 29-10-2011 04:31 ]

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

ocdaan schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:57:
[...]

De scoreboard-bug heb ik ook 1 keer meegemaakt, ben uit frustratie maar met de hand over alle toetsen gegaan en voila... stom toeval waarschijnlijk, wel vaag in ieder geval.

Het kicked by an admin bericht kreeg ik steeds als ik HWMonitor open had staan op m'n 2e monitor, dat vond'ie blijkbaar niet leuk :? Proggie weggeklikt en niets meer aan de hand. Misschien heb jij ook een of ander proggie in de achtergrond draaien wat BF3/Origin niet leuk vind.

Succes ;)
Zal die methode van de toetsen eens toepassen, ik had fraps bv wel openstaan als programma maar of dat de boos doener was van het kicked by administrator geen idee!

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Il 2 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:50:
[...]

Heb hetzelfde probleem. Ik probeer al vanaf donderdag om te kunnen spelen, heb werkelijk alles al geprobeerd maar heb BF3 dus nog niet een keer kunnen opstarten, klotezooi..
Hebben jullie IE9 geïnstalleerd? Battlelog werkt (nog) niet met Firefox, maar wel met IE9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:47
Hier FireFox 7.0.1, Battlelog werkt goed tot nu toe.
(geen IE9 op de machine btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Als Deployen niet lukt omdat het scorebord ervoor zit, gewoon even op TAB drukken!! Werkt bij mij prima dan.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 20:30
@shaiwa887 battlelog werkt anders perfect bij mijn firefox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
als je niet kan deployen dan moet je je toetsenbord gebruiken. Dus pijltjestoetsen om een spawnpoint te selecteren en enter om te deployen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:01
Ben echt helemaal klaar met dit spel, gisteren na van alles te hebben geprobeerd eindelijk voor elkaar gekregen dat het spel bij het opstarten niet al chrashed. Dacht is start het spel weer eens op en nu doet het spel het weer niet goed :(

Ben die kwakzalfers echt goed zat nu, eerst een gorte bek dat het retail spel wel goed zal werken en ik hoor niets anders dan mensen die problemen hebben. Wacht het paar dagen af en als er dan geen oplossing is kunnen ze het spel in hun .... steken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

hmm ik had dus steeds crashes, zag ik in mn program list ineens 'AMD dual core optimizer'
terwijl ik een intel quad heb..

blijkt dat DNF dat 'quiet' installed op je pc.. heb het geuninstalled en crashes zijn gone :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_J
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 15:14

K_J

Het is weekend en heb geen zin gehad om alle posts door te lezen voor mijn probleem, dus bij deze alvast excuses.

Als ik een match wil joinen blijft hij steeds hangen op joining server, gisteravond nergens problemen mee gehad..

anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 22:25

Fed-Ex

Hakuna Matata

Goedemorgen,

Ik heb een fout in origin die ik nergens terug kan vinden.
Telkens als origin probeert extern verbinding te maken met internet gaat het mis.
De foutmelding die ik krijg is:
"Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma"
Ik heb al geprobeerd mijn firewall uit te zetten maar niks.
Misschien heeft iemand van jullie een idee

Oh ja ik draai onders windows 7 64bit

In ieder geval bedankt
Afbeeldingslocatie: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s320x320/388625_295509267134841_100000273112209_1252631_136478020_n.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Fed-Ex op 29-10-2011 12:00 ]

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 21:17
Sniperjackal schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:26:
Kleine tip voor iedereen die zijn Origin / Battlefield 3 soldier name wil veranderen, ga naar:
http://www.origin.com/us/change-id en de rest spreekt voor zich 8)
THX :)

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:58
Wanneer ik het spel speel reageert me muis heel erg slecht. Ik kan alle kanten bewegen met me muis, maar hij reageert dan niet goed in het spel. Ik heb een Logitech G5.. weet iemand wat ik hier aan kan doen? De USB aansluiting zit wel gewoon goed in me computer en in windows en andere spellen gaat het wel allemaal zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
ik heb ook dat probleem dat ik mn installatie moet controleren en opnieuwe moet proberen, ik download gamecontent nu, maar dat duurt zo lang met 2,5 MBs.

Zou het wel nodig wezen, of ligt het probleem ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
  • Laatst online: 03-09 12:38
Mensen,

Ik hoop dat iemand mij helpen kan, zit met een vrij irritant probleem.

Zojuist Battlefield 3 gekocht en geprobeerd te installeren, maar Origin laat me niet inloggen.

Volgende error: "Het netwerk van Origin kan niet worden bereikt, controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw".

Deze error speelt al sinds gisteren, doch de Beta heb ik prima kunnen spelen via origin een dikke week geleden.

Nog vreemder is mischien, dat mijn 2e computer dit probleem niet heeft deze logt gewoon in??
Helaas is dat niet de machine waarop ik Battlefield zou willen spelen dus mijn hoofd-pc draait het om.

Geprobeerd:

Zoeken via google wie nog meer dit probleem heeft, wat enkele "oplossingen" oplevert die mij niet helpen:

Nieuw account aangemaakt bij Origin
Via website ingelogt, dit werkt wel prima!
Origin opnieuw geinstalleerd, en daarbij de nieuwste versie van de site ( met de "rode balk" ), ook alle bestanden die nog te vinden waren van "origin" voortijdig verwijderd.
Antivirus software uitgezet en de firewall
Router uitgezet voor 15 min en weer aan

Geen resultaat, ik tast in het duister ?

Windows 7 X64 Ultimate
I7 920 @ 4Ghz
Rampage II Extreme
6gb
GTX 580 ( laatste driver )

Kan iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

doe es netsh winhttp reset proxy ?
dat was na lang zoeken bij mij het probleem, stond op (none) terwijl 'ie met reset op 'direct acces' komt te staan.
Hardmare schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:27:
Mensen,

Ik hoop dat iemand mij helpen kan, zit met een vrij irritant probleem.

Zojuist Battlefield 3 gekocht en geprobeerd te installeren, maar Origin laat me niet inloggen.

Volgende error: "Het netwerk van Origin kan niet worden bereikt, controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw".

Deze error speelt al sinds gisteren, doch de Beta heb ik prima kunnen spelen via origin een dikke week geleden.

Nog vreemder is mischien, dat mijn 2e computer dit probleem niet heeft deze logt gewoon in??
Helaas is dat niet de machine waarop ik Battlefield zou willen spelen dus mijn hoofd-pc draait het om.

Geprobeerd:

Zoeken via google wie nog meer dit probleem heeft, wat enkele "oplossingen" oplevert die mij niet helpen:

Nieuw account aangemaakt bij Origin
Via website ingelogt, dit werkt wel prima!
Origin opnieuw geinstalleerd, en daarbij de nieuwste versie van de site ( met de "rode balk" ), ook alle bestanden die nog te vinden waren van "origin" voortijdig verwijderd.
Antivirus software uitgezet en de firewall
Router uitgezet voor 15 min en weer aan

Geen resultaat, ik tast in het duister ?

Windows 7 X64 Ultimate
I7 920 @ 4Ghz
Rampage II Extreme
6gb
GTX 580 ( laatste driver )

Kan iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Cubaxe schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:25:
Wanneer ik het spel speel reageert me muis heel erg slecht. Ik kan alle kanten bewegen met me muis, maar hij reageert dan niet goed in het spel. Ik heb een Logitech G5.. weet iemand wat ik hier aan kan doen? De USB aansluiting zit wel gewoon goed in me computer en in windows en andere spellen gaat het wel allemaal zoals het hoort.
Probeer eens raw-input uit te zetten, dit was voor mij de oplossing (Logitech M510)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
mvz schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:33:
doe es netsh winhttp reset proxy ?
dat was na lang zoeken bij mij het probleem, stond op (none) terwijl 'ie met reset op 'direct acces' komt te staan.

[...]
Zojuist geprobeerd, melding is "Huidige Winhttp proxy instellingen : Directe toegang ( Geen proxy server )
Nog geen resultaat met Origin.

Meer ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
Of moest ik nu juist de reset gebruiken ?
En hoe had je dat precies in gedachten, wat moet ik precies neerzetten ?

Thnx alvast!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
Klein vraagje, dat effect in beeld alsof je door een vieze bril kijkt, is dat uit te schakelen? (SP&MP)
(mijn bril is al niet zo schoon namelijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotograaf2004
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik ben met BF3 zo ongeveer wel klaar....dit werkt gewoon niet. Waarom maken ze bij EA iets simpels als een spelletje zo moeilijk? Als ze met BF2 een succesvol product hebben waarmee mensen ook ECHT kunnen inloggen zonder al te veel problemen, waarom willen ze dan Origin gebruiken als dat juist zoveel problemen oplevert (hebben ze die zooi eigenlijk wel goed getest voordat ze ermee live gingen?).

Over de hele wereld hebben mensen met BF3 problemen om überhaupt in te loggen, laat staan al die honderden of duizenden die tijdens de game eruit geflikkerd worden.

EA wil waarschijnlijk controle houden op spelers of klantenbinden (waarschijnlijk kunnen ze met Origin makkelijker statistieken bijhouden of zo en zo nog meer winst opstrijken in de toekomst). Laat ze in godsnaam de login structuur van BF2 1 op 1 kopiëeren....die werkt tenminste! :(

Edit: ik begrijp van verschillende mensen dat ze op i7 systemen werken (ik had even het vermoeden dat het aan mijn Q6600 zou liggen). Maar dat zegt dus blijkbaar niets.....Pure willekeur onder spelers dus? Als twee exacte configuraties inloggen kan de ene geluk hebben en de andere niet. Of ik moet het fout hebben.... :(

[ Voor 16% gewijzigd door Fotograaf2004 op 31-10-2011 20:32 . Reden: Edit-je ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Het spel is prachtig werkt gewoon zo makkelijk installeren en klaar. Ik haal ook met alle settings op ultra nog steeds 80-100 fps :D Op een paar foutjes in de singleplayer en multiplayer is het een goed gemaakt spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
Ik kan nog steeds niet inloggen op mijn pc, nog altijd hetzelfde probleem??
"Het netwerk van Origin kan niet worden bereikt, controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw".
Zojuist geprobeerd met :
netsh winhttp reset proxy, geen resultaat!

Mijn andere pc logt vrolijk in met datzelfde account ??

Iemand die verder kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb donderdag bf 3 gekocht, maar heb het nog geen enkele keer kunnen spelen.
Telkens als ik wil spelen komt er " There is a problem with your game's setup, pls reinstall your game.

Ik heb origin en bf 3 al 3x opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotograaf2004
  • Laatst online: 04-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:08:
Ik heb donderdag bf 3 gekocht, maar heb het nog geen enkele keer kunnen spelen.
Telkens als ik wil spelen komt er " There is a problem with your game's setup, pls reinstall your game.

Ik heb origin en bf 3 al 3x opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt niet.

Iemand een idee wat het kan zijn?
Ik heb exact hetzelfde probleem (als ik via de shortcut probeer in te loggen). Ook via http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/ kom ik er niet in (wel iets verder, maar dan blijft hij bij de Game Manager hangen, wellicht zijn beide methodes aan elkaar gelinkt of zo). Ik denk niet dat het met re-installen op te lossen is, sommigen zeggen dat ze PB uninstallden, de pc restarten, PB opniew installen en dat het dan wel werkt. Dit heb ik nog niet geprobeerd, maar zal dat wel proberen....als dat dan ook niet werkt ....Mjah...dan weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:58
MEN-O schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

Probeer eens raw-input uit te zetten, dit was voor mij de oplossing (Logitech M510)
Werkt bij mij helaas niet.. iemand anders nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
Ik kan nog steeds niet inloggen op mijn pc, nog altijd hetzelfde probleem??
"Het netwerk van Origin kan niet worden bereikt, controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw".
Zojuist geprobeerd met :
netsh winhttp reset proxy, geen resultaat!

Mijn andere pc logt vrolijk in met datzelfde account ??

Iemand die verder kan helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
ga je nu om de 10 minuten hetzelfde bericht posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
Dat was ik niet van plan nee, leek me vreemd dat niemand een oplossing hiervoor heeft op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
@Hardmare: geen Windows firewall probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix1337
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 18:17
Fotograaf2004 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:24:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem (als ik via de shortcut probeer in te loggen). Ook via http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/ kom ik er niet in (wel iets verder, maar dan blijft hij bij de Game Manager hangen, wellicht zijn beide methodes aan elkaar gelinkt of zo). Ik denk niet dat het met re-installen op te lossen is, sommigen zeggen dat ze PB uninstallden, de pc restarten, PB opniew installen en dat het dan wel werkt. Dit heb ik nog niet geprobeerd, maar zal dat wel proberen....als dat dan ook niet werkt ....Mjah...dan weet ik het ook niet meer.
Heb je SP1 geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
@shaiwa887

Nee, Firewall is uitgeschakeld.
Om eerlijk te zijn is er niets veranderd sinds ik de BETA heb gespeeld met origin, doch wanneer ik het nu probeer met de gekochte full version krijg ik deze fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Gisteren voor het eerst getest. Ik merkte dat als ik in de instellingen iets wil wijzigen en als laatste op OPSLAAN klik mijn monitor de "verbinding" verliest. Geen signaal. Als ik op de Windows toets druk dan komt het beeld weer terug, zit ik in windows en is het spel in een venster. Als ik in dat venster klik zit ik weer in het spel maar is de beeldkwaliteit bagger! Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
Echt niemand die dit probleem ook heeft met origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardmare schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:32:
Echt niemand die dit probleem ook heeft met origin?
Hoi Hardmara,

Ja ik ook. Heb hem intussen ook al 3 keer geïnstalleerd en gerepareerd en gecheckt op updates. Ook de laatste versie van Origin, maar krijg hem ook maar niet gestart... :'(

Wat ik vooral vreemd vindt is dat er op Battlelog wordt gezegd dat mijn spel niet is geïnstalleerd ?? Daarnaast; als ik hem repareer, probeert hij op een gegeven moment een update toe te passen en begint met het downloaden hiervan. Enkel als hij hieraan begint, loopt de downloadsnelheid rap terug totdat ik geen internetverbinding meer heb (Origin 'zuigt' als het ware mijn internetverbinding leeg) en dan mislukt de download waardoor ik hem moet afbreken??

Ik ben me toch een partij gefrustreerd hierdoor, *** Origin!

Heeft niemand hier een oplossing voor? Hij blijft maar de error 'We're sorry, an error has occured. There is a problem with youre game's setup. Please reinstal youre game' geven. En ik kom er maar niet achter waar dit aan ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Meh waardeloos , wordt alle keer van de server geknikker met de melding , the connection to the server has timed out. En weg me Rank upgrade etc. Kom niet eens voorbij Rank 1 op deze manier >.<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[img]C:\Users\Paul\Pictures[/img]

Blijf die verrekte foutmelding krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
@mafkees 86,

Ja maar ik heb zelfs Battlefield 3 niet geinstalleerd, zover kom ik niet eens!

De eerste keer Origin opstarten drijft al tot deze problemen.
Kan geen enkele fix hiervoor vinden op google :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ligt het aan mij of zijn de issue's nu veel erger dan onder de beta.. en ook ten op zichte van veel andere games toen die uitkwamen?
Dat gevoel heb ik een beetje.. zelf kan ik ook niet eens fatsoenlijk spelen want deplyen gaat op geen enkele manier helaas.. en dan heb je een spel gekocht en het werkt niet eens fatsoenlijk.. dat er buggs etc in zitten snap ik ook wel maar de problemen die ik hier voorbij zie komen zijn wel echt erg.. :(
Echt dood zonde want het is echt een geweldig spel als je het kan spelen zonder problemen..

[ Voor 9% gewijzigd door pino85 op 29-10-2011 19:07 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
Tja.., heb er niet veel vertrouwn in.

Met de Beta werkte Origin prima...

De pc naast mij logt gewoon in met Origin, zelfde account... that's weird :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Omdat mijn Physical warfare niet geactiveerd was,heb ik de EA helpdesk via mail benaderd en werd binnen een uur geholpen, misschien een goed idee om dat ook te doen voor mensen met problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een kut spel!!! joinen werkt voor geen meter! co-op niet en online ook niet goed. iemand met de zelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Nou lekker onspeelbaar. Ik heb last van dikke input lag. Zowel keyboard als muis.

Het is geen frame drop, voor iemand daar over begint. De actie gaat altijd gewoon lekker door, maar ik kan geen fuck doen.

Instellingen al flink omlaag geschroeft maar dat helpt ook voor geen meter.

Edit:
Dit leek heel even te werken

Console (~)
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
RenderDevice.TrippeBufferingEnable 0

[ Voor 18% gewijzigd door LOTG op 29-10-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan soms bf3 normaal spelen maar af en toe dan staat me game gewoon vast en als ik ctrl+alt+delete dan geef die aan dat die gewoon door gaat zonder probleem maar kan gewoon niet game heel raar en dat ik heb soms last van moet ik opnieuw server joinen

en kan nog steeds niet aan de praat krijgen plus soms geef me directX11 fout melding

als iemand zelfde probleem heb en gefix zo mooi zijn als je me kan helpen daar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Voor de mensen die problemen hebben met het downloaden van Battlefield 3 is er nu een nieuwe Origin release :)

Hier staat hoe te downloaden:

Follow these steps in order to download the new version:

1. In Origin, click the Options menu (cog wheel), Settings, General tab.
2. Scroll down to the "Origin Pre-Release Participation" option and
3. Check the box labeled "Update to the pre-release version if available" and click Done (Screenshot below).
4. Click the Origin Options menu again and select Exit. You must completely exit Origin to get the update.
5. Launch Origin and you should see the option to install Version 8.3.2.
(If you do not see the option to install Version 8.3.2, please reboot your machine)
6. Once installed, Run Origin and click Options > About to verify you have Version 8.3.2.44 - 114450.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 14:28
Ik kan zegmaar 4 van de 10 potjes goed spelen, soms krijg ik een .exe 'Battefield 3 werkt niet meer.' Erg irritant. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin498
  • Laatst online: 09-09 16:19
Ook ik begin er nu al flauw van te worden. Elke keer naar 10-15 minuten, soms eerder, crashed BF3 en krijg ik enkel de melding "Battlefield 3 werkt niet meer". Geen idee waar het aan ligt. Ik heb de laatste drivers. Al een paar dingen geprobeerd die door andere spelers werden aangeraden maar niets lijkt te helpen. Gewoon een drama dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:15
Ook ik heb last van crashes.

- Gewone windows foutmelding dat bf3.exe niet meer werkt/reageert.
- Spel slaat vast en krijg een melding dat Catalyst software hersteld is van een fout
- Het beeld word op een een of andere manier helemaal verpruts, ik had net dat mijn beeld naar linksverschoof, en dat een gedeelte wat aan de linkerkant zat nu rechts zat voor een stuk. Links is rechts....

Draai gewoon ati catalyst 11.9 drivers, videokaart is een Ati HD6870 de rest I5 2500K, 8gb 1600mhz geheugen...

Word er wel een beetje flauw van, ik vermoed dat de drivers gewoon hartstikke gaar zijn... althans de laatste 11.9 drivers. Hopen dat er een nieuwe driver komt... man o man wat vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
Mijn installatie komt niet eens tevoorschijn in de standaard map /program files/origin games.
Windows blijkt ook niet eens te weten waar het spel is geinstalleerd. Hij start wel op, maar krijg daarna ook meteen de bf3.exe crash.

Toppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ach ja laten we maar hopen dat er binnenkort een goede of meerdere patches komen om een groot deel van de buggs/problemen die we ervaren te fixen want je word er idd flauw/gefrustreerd van..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Laatst online: 31-08 10:59
Kom er net achter, dat vlakt voordat BF3 mijn systeem laat vast lopen, hij mijn muis ineens niet meer detecteert....dit gebeurd met name als ik dood ben en het deploy / customize menu te zien krijg.
Zoals Pino zei:"laten we maar hopen dat er binnenkort een goede of meerdere patches komen ...".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firewall uit.. werkt allemaal beter nu.
Crashed .exe tijdens t joinen lijkt opgelost op deze manier

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ik krijg geen appcrash op non-PB servers, dus daar zal toch ergens iets mis zijn..

gisternacht van 12 tot 3:30am zitten knallen op een non-PB server, orgasmisch ;p
vandaag 30 minuten + crash, en daarna 45 minuten + crash op PB-enabled servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushed
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 17:33
iPodKiller schreef op donderdag 29 september 2011 @ 17:52:
[...]

-------VOLLEDIGE FIX (UPDATED)--------

Mocht je spel het niet doen, ongeacht welke error je dan ook hebt, dit is DE FIX!

1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"

2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"

3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)

Voor X64:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

Voor X86(32Bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"

Screenshot van Regedit Interface (Voor 64-bit is dit anders): gyazo.com/8ac1f5ed76db1d709ad1e368eb27e018
je bent mijn held!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
maar waarom in beta Battlefield 3 , en niet zonder beta ???
Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.