Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
Ik baal er van.
Heb een toch nog redelijk systeem.

q6600 @ 2.4ghz
hd4870 @ 830mhz clock & 920mhz ram
6gb ram
CCC 11.10 prev3

En nog runt BF3 op 1920 x 1080 maar 20 fps op alles low en motion blur uit.
Het rare is dan ook dat mijn videokaart niet warm wordt ofzo (tussen de 50 en 60 celcius).
Toch krijg ik op grotere maps zoals Caspian border na een half uurtje spelen last van artifacts zoals in dit filmpje: YouTube: BF3 Artifacting
Ook crasht de game meestal bij het laden van de map.

De last op mijn CPU is meestal rondt de 70 a 80 %.
Dus mijn CPU bottlenecked mijn kaart ook niet.
Ik heb geen idee wat er gaande is.
Kan iemand dit bevestigen of mij een duw in de goede richting naar de oplossing geven

[ Voor 3% gewijzigd door Grouver op 29-10-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Grouver schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:50:
Ik baal er van.
Heb een toch nog redelijk systeem.

q6600 @ 2.4ghz
hd4870 @ 830mhz clock & 920mhz ram
6gb ram
CCC 11.10 prev3

En nog runt BF3 op 1920 x 1080 maar 20 fps op alles low en motion blur uit.
Het rare is dan ook dat mijn videokaart niet warm wordt ofzo (tussen de 50 en 60 celcius).
Toch krijg ik op grotere maps zoals Caspian border na een half uurtje spelen last van artifacts zoals in dit filmpje: YouTube: BF3 Artifacting
Ook crasht de game meestal bij het laden van de map.

De last op mijn CPU is meestal rondt de 70 a 80 %.
Dus mijn CPU bottlenecked mijn kaart ook niet.
Ik heb geen idee wat er gaande is.
Kan iemand dit bevestigen of mij een duw in de goede richting naar de oplossing geven
Ik speel met dezelfde specs & drivers.
Q6600 + 6GB + HD4870 @ 775/950, XFX OC versie standaard clocks (11.10 prev 3)

De game loopt op high soepel (1920x1080 Geen AA).
Mijn game crashed echter ook bij het laden van de map, heel vervelend.

Ik ga eens Catalyst 11.9 uitproberen

Edit:
11.10 Prev 3 uninstalled
11.9 installed
problemen zijn weg, whohoooooooooooo

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 30-10-2011 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
Voor diegenen die wel origin aan de praat hebben, en daar ook wel de game battlefield zien staan, maar daar de game niet op kunnen starten en ook die de melding kregen, dat ze het spel opnieuw moeten installeren en opnieuw proberen heb ik de volgende mogelijkheid:

ga naar gebruikersaccounts om je gebruikersaccount te wijzigen, kies de onderste mogelijkheid instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen en zet de schuif op de laagste stand. Opslaan en pc restarten.

Toen ik dit gedaan had kon ik het spel wel opstarten.
battlelog zal volgens mij ook automatisch opstarten hierna.

Ik heb al blij dat ik zo ver ben gekomen nu is het nog afwachten hoe het spel reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shady553
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-07 15:31
Ik heb een probleem met mijn battlefield 3. Als ik de mp opstarten en een server join kan ik gewoon spelen maar mee dat de server van map veranderd loopt het spel vast dit is meestal op het punt dat hij klaar is met laden.

De melding die ik krijg is Battlefield 3 reageerd niet meer en in mijn logboek staat de volgende melding.

Naam van toepassing met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4e9d3315
Naam van module met fout: ntdll.dll, versie: 6.1.7601.17514, tijdstempel: 0x4ce7b96e
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x00032239
Id van proces met fout: 0xf20
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc967e44ded970
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Pad naar module met fout: C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll
Rapport-id: d1f62ef0-0278-11e1-a9a2-001d7de56d95

Dingen die ik zelf al geprobeerd heb.

1. Game opnieuw installeren
2. Nieuwe driver geinstalleerd voor de video kaart

Dit zit er in mijn computer

IntelCore 2 Duo E8500 3.16Ghz
4 GB Ram
ATI Radeon HD 5700
Windows 7 32 bit

Ik hoop dat iemand van jullie me meschien verder kan helpen alvast bedankt

Met Vriendelijke Groeten

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
Stefan, ik heb het vermoeden dat je het bij DirectX moet zoeken, check eens of je dat opnieuw kan installeren of misschien een nieuwere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

'tis echt punkbuster...

net weer de hele nacht zitten spelen, dit keer op een bewust uitgekozen non-punkbuster server.. geen crash, loopt prima..

daarna ff snel voor de grap toch weer even een punkbuster-enabled server gedaan, en ja hoor na half uur crash...

ik zoek dus nu voortaan wel de non-punkbuster servers op.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 02:30:
'tis echt punkbuster...

net weer de hele nacht zitten spelen, dit keer op een bewust uitgekozen non-punkbuster server.. geen crash, loopt prima..

daarna ff snel voor de grap toch weer even een punkbuster-enabled server gedaan, en ja hoor na half uur crash...

ik zoek dus nu voortaan wel de non-punkbuster servers op.
ik heb zelf ook geprobeerd maar bij mij loopt na 15min/soms naar 2 potjes fast

Met of zonder PB

Heb Intel core I7-2630QM CPU 2.00GHZ
8gb werk geheugen
en Geforce GT540M

en heb alles low ik kan het makkelijk aan maar toch steeds vast lopen wit scherm en geeft gewoon aan dat die door speelt maar me beeld blijf vast :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in zowel campaign als multiplayer last van sound loops/stotteren/glitch en van inputlag. Multiplayer is totaal onspeelbaar, om de 30 sec ofzo loopt het spel vast. Niet vast als in er gebeurd niks meer, ik zie de omgeving en ik zie ook mensen lopen enzo maar ik kan zelf niks doen. Ik kan uit mijn eigen lichaam lopen, als ik me omdraai dan zie ik mijn eigen man. Mijn computer kan het aan want de zowel de CPU als GPU worden nauwelijks warm.

Het spel is vooralsnog compleet onspeelbaar voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:36
Heeft iemand anders er last van dat BF3 de grafische instellingen niet wil onthouden? Ik heb het spel één keertje op 640x480 gezet om iets uit te proberen, en nu start hij altijd met die setting op. Ook als ik ingame gewoon op 1920x1080 zet, settings save en gewoon het spel netjes verlaat. Begint heel erg vervelend te worden, vooral aangezien crossfire ondersteuning blijkbaar slechter is dan in de Beta. Als ik ingame de graphics verander is er 50% kans dat hij vastloopt. Zet ik één videokaart uit dan gebeurt dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 22:29

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ik speel de campagne op Hard voor de verandering. Normaal speel ik altijd met medium. Nu ben ik dus bij de straaljager missie aangekomen waar ik vijandelijke straaljagers uit de lucht moet halen met mijn heat seaking missiles. Het probleem is dat ik kramp krijg ik mijn arm. Ik kan gewoon geen bewegend object volgen met mijn muist. Dat hou ik 3 seconden vol en dan heb ik weer kramp. (Na 15 minuten heb ik dat ene vliegtuig nog steeds niet geraakt) Nu wil ik dus de difficulty aanpassen naar Easy, maar hoe?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Twazerty schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:22:
Ik speel de campagne op Hard voor de verandering. Normaal speel ik altijd met medium. Nu ben ik dus bij de straaljager missie aangekomen waar ik vijandelijke straaljagers uit de lucht moet halen met mijn heat seaking missiles. Het probleem is dat ik kramp krijg ik mijn arm. Ik kan gewoon geen bewegend object volgen met mijn muist. Dat hou ik 3 seconden vol en dan heb ik weer kramp. (Na 15 minuten heb ik dat ene vliegtuig nog steeds niet geraakt) Nu wil ik dus de difficulty aanpassen naar Easy, maar hoe?
mischien RSI ofzo? of een niet erg ergonomische muis? als je in die missie al kramp krijgt, gaat het in multiplayer nog moeilijk worden om met de AA gun een vliegtuig te leaden :9

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin498
  • Laatst online: 09-09 16:19
De devs zijn in ieder geval bezig met een patch, hopelijk fixed deze de problemen voor ons allen. Tot die tijd laat ik BF3 lekker met rust.

Enige pluspunt wat ik kan bedenken is dat deze problemen in ieder geval elke verleiding weghalen om niet te studeren voor tentamens van volgende week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Als ik Battelfield wil gaan installeren vanaf disc dan wordt eerst Origin geïnstalleerd. Het probleem is nu dat origin zegt dat er een update is en na elke keer deze update geïnstalleerd te hebben blijft deze melding komen en kan ik origin niet opstarten. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
Misschien alles uninstalleren, en dan eerst de nieuwste versie van origin installeren, en dan pas het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 22:29

Twazerty

AVCHDCoder developer

mvz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:27:
[...]

mischien RSI ofzo? of een niet erg ergonomische muis? als je in die missie al kramp krijgt, gaat het in multiplayer nog moeilijk worden om met de AA gun een vliegtuig te leaden :9
Geen RSI, heb er alleen last van als ik met de muis een hevig bewegend object heel precies moet volgen. Heb gevonden hoe ik hem op Easy zeg. Bij de campagne replay mission kon ik die missie starten op Easy. Nu hoefde het tracken niet meer zo nauwkeurig en heb ik dus nergens last van. Nu heb ik het volgende probleem. Nu krijg ik hem niet meer op Hard!!! ik mag bij de volgende missie alleen nog maar Easy selecteren :(

In multiplayer games sniper ik ook vrijwel nooit (gegarandeerd krijg ik daar last van). RPG op helikopters zal ik ook niet zo snel doen. Speel op een G3 muis van logitech.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:19
De stabiliteit is bij mij helaas nog ver te zoeken met twee ATI HD5770's in Crossfire.

Battlefield hangt op willekeurige momenten tijdens het gamen, de ene keer gaat het 15 minuten goed, de volgende keer hangt hij al na 1 minute.

Als ik Crossfire uitschakel, dan lijkt hij stabiel te zijn.

Ik ben al met een schone lei begonnen kwa drivers, ik gebruik nu de 11.10 Preview 3 driver i.c.m. CAP 4.

Ik vind de volgende fouten terug in het logboek:

Naam van module met fout: atidxx32.dll, versie: 8.17.10.395, tijdstempel: 0x4e9b8b73
Foutoffset: 0x000424bb
Id van proces met fout: 0x17fc
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc96f94dbd924b
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Pad naar module met fout: C:\Windows\system32\atidxx32.dll
Rapport-id: 3ec34868-02ed-11e1-b3c3-4061862e2fa9

en

Naam van module met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4e9d3315
Foutoffset: 0x00108160
Id van proces met fout: 0x1b9c
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc96f2e4fe95fa
Pad naar module met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id: 65bb336a-02e6-11e1-b430-4061862e2fa9

Specs:
Windows 7 Prof 32-Bits
MSI P55-GD80
Core I7 860
4GB RAM
2X Ati HD5770 in Crossfire
Be Quiet Straight Power CM 680W

Heeft iemand nog ideeen wat ik kan proberen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Danielson op 30-10-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 01-09 15:14
HendrikT schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:45:
Misschien alles uninstalleren, en dan eerst de nieuwste versie van origin installeren, en dan pas het spel
Ik heb origin ook al vanaf de website proberen te installeren. Krijg dan dezelfde melding dat er een update beschikbaar is.

[ Voor 9% gewijzigd door Count_B op 30-10-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:16
@Danielson

Precies hetzelfde probleem met dezelfde foutmeldingen.
Gisteren alle drivers, bios e.d. geupdate.
Mag niet baten, ook hier random vastlopers.
Soms gaat het 3 games goed soms niet 1.

Denk niet dat er veel te proberen meer is anders dan je drivers updaten.
Ook bij servers met punkbuster hangt ie bij mij.

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 14:28
Word er echt gek van. Dice heeft gewoon een game afgeleverd vol met bugs. Ik laat de game met rust voordat er een patch is, hij loopt op willekeurige momenten vast.. PB wel of niet, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Daar ben ik het wel mee eens, ik had eigenlijk niet verwacht dat we een game zouden krijgen die zo enorm te kampen heeft met problemen.. dat ben ik niet gewend van oa Dice.
Ben benieuwd of bv MW3 ook in deze mate problemen zal hebben als die gelanceerd word.
Het gevoel bekruipt me dat BF3 toch te vroeg is gelanceerd, men had er nog wat meer tijd voor moeten nemen maar men wilde gewoon eerder dan de concurrent op de markt komen zucht.. en nu is de klant de dupe er van, nou ja ik ga het nog eens proberen hopelijk dat het gamen nu wel goed zal gaan zonder vervelende foutmeldingen en buggs.. :(

Edit:

En eindelijk ging het goed score +4k en bam opeens uit de game * you were disconnected from login server* ja wtf?!!

[ Voor 15% gewijzigd door pino85 op 30-10-2011 14:56 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Dibbuz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:24:
@Danielson

Precies hetzelfde probleem met dezelfde foutmeldingen.
Gisteren alle drivers, bios e.d. geupdate.
Mag niet baten, ook hier random vastlopers.
Soms gaat het 3 games goed soms niet 1.

Denk niet dat er veel te proberen meer is anders dan je drivers updaten.
Ook bij servers met punkbuster hangt ie bij mij.
Ik heb net ook mijn BIOS geupdate, verschillende drivers geprobeerd, videokaarten underclockt, ULPS uitgeschakeld, allemaal zonder resultaat :(

Over het uitgeschakelen van ULPS kun je hier meer vinden: http://www.overclock.net/...issues-complete-list.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Ik heb een NVidia 560GTX dus het zijn niet alleen ATI kaarten.
Is het wel een videokaart probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
@ Count_B

Wat je nog kan proberen is, ga in origin naar instellingen, tab algemeen, scroll naar beneden en vink bijwerken naar de pre-releaseversie aan. (las ik ook ergens op internet) Maar volgens mij is dit voornamelijk van toepassing als je eerst de beta hebt gespeeld.

daarna wellicht nog ff restarten

[ Voor 50% gewijzigd door HendrikT op 30-10-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Thanks voor de tip, beta inderdaad gespeeld. Nu hopen dat het in ieder geval iets scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
@Dibbuz

Ik ben benieuwd of het iets voor je oplost, ik heb de beta niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonneedle
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-01 22:50
ik heb al gezocht op tweakers maar heb nergens een soortgelijk probleem kunnen vinden
ik heb dus het volgende probleem...

elke keer als ik via de browser een game wil joinen en battlefield 3 wordt opgestart dan kom ik niet verder dan een zwart scherm. ik hoor wel geluid en ik kan switchen van full sreen naar windowed maar het scherm blijft zwart.

mijn pc bestaat uit de volgende configuratie.

-amd phenom II x4 955
-ati hd 4670 1g
-2 g ddr2

ik zit al te kijken naar upgrades of een hele nieuwe pc maar de beta heb ik wel kunnen spelen. niet op de de hoogste instellingen maar hij deed het wel.

heeft iemand enig idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardmare
  • Laatst online: 03-09 12:38
Nog altijd hetzelfde probleem,

Het netwerk van Origin kan niet worden berijkt, controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw"

Origin opnieuw geinstalleerd, nieuwste versie en na een andere IP en alles verwijderd uit regedit....
Andere accounts gemaakt maar niks... krijg Battlefied 3 niet eens geinstalleerd omdat Origin niet wil inloggen.
En mijn tragere PC hiernaast logt vrolijk in met datzelfde account :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Er zijn problemen met de servers van BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
dragonneedle schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:16:
ik heb al gezocht op tweakers maar heb nergens een soortgelijk probleem kunnen vinden

elke keer als ik via de browser een game wil joinen en battlefield 3 wordt opgestart dan kom ik niet verder dan een zwart scherm. ik hoor wel geluid en ik kan switchen van full sreen naar windowed maar het scherm blijft zwart.

-amd phenom II x4 955
-ati hd 4670 1g
-2 g ddr2

ik zit al te kijken naar upgrades of een hele nieuwe pc maar de beta heb ik wel kunnen spelen. niet op de de hoogste instellingen maar hij deed het wel.

2 gb ddr2 ram maar? ik denk dat 2 gig ram erg weinig is voor een game zoals dit en windows 7 neemt zowiezo al 700MB ofzo weg...

verder heb ik een probleem met rook, als er een auto ontploft en dan na rookt (zoals in de eerste echte missie) krijg ik zwarte lijnen en zooi over men beeld heen en kan ik dus bijna niks zien, dit is ook echt alleen met rook en niks anders.. weet iemand hier raad mee, ik heb al SSAO en HBOD (ofzo?) geprobeerd en effect op low/med/high/ultra te zetten. werkt allemaal niet..

AMD phenom x3 3,8GHz

Geforce GTX 560 ti

4GB ram OCZ 1333

edit- nvm spel is ineenkeer onspeelbaar geworden..

rook probleem ging weg toen ik doodging omdat ik niks zag en nu heb ik huge fps drops (zelfs stillhangend soms) om vervolgens weer op fatsoenlijk fps mijzelf zien dood gaan

[ Voor 7% gewijzigd door Themperror op 30-10-2011 19:40 ]

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
Hardmare schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:09:

Het netwerk van Origin kan niet worden berijkt, controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw"

Origin opnieuw geinstalleerd, nieuwste versie en na een andere IP en alles verwijderd uit regedit....
Andere accounts gemaakt maar niks... krijg Battlefied 3 niet eens geinstalleerd omdat Origin niet wil inloggen.
Ik had met steam dat ik niet kon inloggen door programma's van Iobit, ik weet niet of je een programma van hun of een soortgelijk programma geïnstalleerd hebt. Bij mij hielp het om deze te verwijderen.

(had ongeveer dezelfde error ''can't connect to servers'' bij login)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT

Als je nu eens met systeem herstel je pc naar een datum voor deze problemen terug zet? En zo maar een gedachte, misschien heeft het iets te maken met dat origin met hetzelfde account maar 1 keer achter een bepaald ip op een bepaalde pc online kan zijn, misschien moet je de ip adressen van je beide pc's omwisselen als je deze statisch ingesteld hebt. (klinkt misschien weer onlogisch maar je weet maar nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
ik heb woensdag battlefield 3 gekocht het is nu zondag en ik kan hem nog steeds niet spelen...
alles lijkt goed te werken maar als ik de campaign of multi player opstart dan krijg ik een app crash"Battlefield 3(tm) werkt niet meer" ik had dit probleem ook al met de beta maar die wist ik te fixen door Béta te veranderen in beta in de registry enzo. Maar nu heb ik dus het zelfde probleem ik had op wat verschillende forum sites gelezen dat het de TM zo kunnen zijn dus ik heb dat zoals toen in de beta dat verwijdert heel vervelend dit! het werkt allemaal nog steends niet en ik heb het nu al meerdere malen ge herinstaleert en ik voldoe ook aan alle driver ik kon de beta gewoon spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT

-amd phenom II x4 955
-ati hd 4670 1g
-2 g ddr2

probeer ook eens bij gebruikersaccount beheer de schuifknop helemaal naar beneden te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Heeft iemand toevallig een idee over het volgende;

Origin laatste versie en gewoon online, BF3 geinstalleerd, probeer online te gaan en wordt naar de battlelog pagina verwezen met een not allowed. Zegt de pagina dat ik BF3 moet kopen? Productcode zojuist maar nogmaals verzilverd via origin (wat wonderbaarlijk genoeg werkte) en nog steeds kom ik via origin uit op de battlelog met een not allowed, buy BF3 to log in
.

NVM, blijkbaar was dat verzilveren wat er nog moest gebeuren en ik moest even wat langer dan 15 min geduld hebben voordat de verzilvering geregistreerd was...

[ Voor 16% gewijzigd door ScytheNL op 30-10-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:37
your connection to the server has timed out battlefield 3
Heeft niemand hier last van ik bijna om de 15 min maakt niet uit op welke server focking kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Hmm, ik had de download aanstaan en zat op 50% (6GB van de 11GB gedownload)
Na een uurtje kom ik terug en mn computer komt niet meer uit de standby, dus reboot ik.
Moet ik weer opnieuw downloaden!!

Ik kijk in de installatie directory: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Data
En daar staat netjes ~6GB aan data, maar de Origin downloader zegt dat ik weer op 3% zit :X

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik krijg steeds dit
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sCRbww1U2qA]

Het wordt alleen later nog erger tot het punt waar ik geen reet meer zie. Ik heb een GF GTX 560 Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-amd phenom II x4 955
-ati hd 4670 1g
-2 g ddr2

Heej,

Dat heb ik ook, altijd als ik mn pc vers heb opgestart en ik join de eerste game, bam zwart scherm.
Ik sluit dat scherm gewoon en daarna kom ik er gewoon overal in en verder geen problemen ondanks mn pc toch behoorlijk overclockt is.

Edit:

- Core i7 920 @ 4ghz
- 12 Gig ram
- 2 x 6950 CF @ 6970 900/1400

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonneedle
HendrikT schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:17:
[...]

probeer ook eens bij gebruikersaccount beheer de schuifknop helemaal naar beneden te zetten
was deze voor mij? ik weet niet precies wat je bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 22:37
apNia schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:55:
Ik krijg steeds dit
[video]

Het wordt alleen later nog erger tot het punt waar ik geen reet meer zie. Ik heb een GF GTX 560 Ti.
Iddd vaag ik heb ook eeen GTX 560 TI (van msi wordt niet warmer dan 59 graden) ik weet niet wat jouw temps zijn... miss de driver opnieuw instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd... ik heb niks overclocked oid... wat ik lees bij comments is dat het ook geen overheat issue is, althans, mensen die op medium het al hebben.. en het lijkt me tbh ook onwaarschijnlijk dat het iets met hitte te maken heeft dat ik ineens overal triangles zie die wel mooi geshade zijn..

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 30-10-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonneedle
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:01:
[...]

Heej,

Dat heb ik ook, altijd als ik mn pc vers heb opgestart en ik join de eerste game, bam zwart scherm.
Ik sluit dat scherm gewoon en daarna kom ik er gewoon overal in en verder geen problemen ondanks mn pc toch behoorlijk overclockt is.

Edit:

- Core i7 920 @ 4ghz
- 12 Gig ram
- 2 x 6950 CF @ 6970 900/1400
ik kan het scherm net zo vaak sluiten en weer joinen het maakt geen verschil. erg vervelend is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Input lag lijkt redelijk verdwenen te zijn. Alleen heb ik nog dat het geluid af en toe gewoon weg valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
dragonneedle schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:02:
[...]

was deze voor mij? ik weet niet precies wat je bedoeld :)
ja was voor jou,

ga naar configuratiesysteem, gebruikersaccounts, instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen, en de knop helemaal naar onder schuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:04

ManiacsHouse

Scheisse!

Word er een beetje simpel van. Re-install al 2 keer gedaan en ik krijg niet meer te zien dan een beeld met een APC en een soldaat met een beetje vlammen ofzo. Geen menu's niks nada. Nog gewoon niet kunnen spelen sinds aanschaf eergister :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

apNia schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:55:
Ik krijg steeds dit
[video]

Dit lijkt verdacht veel op V-Sync issues... optie #2 is dat je kaart binnenkort er geen zin meer in heeft :X

Ik weet niet wie of wat je wil "berijken" maar check je DNS settings !! Check ook of er geen firmware upgrade is voor je router waar DNS issues worden vermeld.

Ik had namelijk hetzelfde probleem tijdens de Bèta :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Dibbuz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:35:
Thanks voor de tip, beta inderdaad gespeeld. Nu hopen dat het in ieder geval iets scheelt.
Scheelde helaas geen zier, nog steeds crashes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb een probleem ... Ik weet niet meer welke mail gekoppeld is aan mijn xbox gamertag ... Waar kan ik dit opvragen, wil namelijk wel gebruik maken van battlelog .......

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 13:56

ötzi

eclecticus

Gisteren alleen de SP even geprobeerd , alles werkte naar behoren (buiten dat ik de browser-launch echt ruk vind) met de resolutie op 1080p en op ultra settings.
Vandaag even MP geprobeerd en sindsdien werkt niks meer goed ; start niet meer full screen op ; alleen windowed , co-op zwart scherm , SP zwart scherm en MP werkt de helft van de keren niet...
Iemand die dezelfde problemen ervaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello everyone!

It´s sunday night over here at the office. It´s cold and dark outside but inside one of the nicest buildings located in the heart of Stockholm, sits a team that is working on updates. We at DICE are rolling out a new server update and of course, we are posting the change log to you.

For users, this means that you don´t need to update your client since this is a server side update.

- Fix for crashes usually occurring during level switches. Server providers may see a little bit of memory leakage instead in this situation

- Game servers should no longer quit in some situations where the online backend servers are down. Server will reconnect to the backend once it's up again

- Fix for ghost servers which didn't accept connections

- Kick reasons should better match situations where they are issued. This will help battlelog provide more accurate information to the player

- Connection fixes to avoid players sometimes being rejected while joining the game server on one of the last slots

- Security updates

- Improved server logging
Dit zijn ze nu aan het doen...
hopen dat het helpt want ik kan het spel gewoon niet spelen crashed de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die random freezes krijgen ingame en een soort van "PRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTT" geluid en alleen maar kunnen hun pc herstellen door een hard reset:

Dit probleem is gespot door mensen met een ONBOARD Realtek geluidskaart. Het probleem situeert zich bij Punkbuster.

Bespaar je momenteel de moeite om Drivers te updaten of in je bios HD audio uit te zetten. Het werkt niet.

Ik heb het tijdelijk opgelost door men geluidskaart in de bios uit te zetten en mijn Steelseries 7.1 geluidskaartje (USB) van onder het stof te halen. & Punkbuster disabled servers te spelen

Punkbuster blijft in hetzelfde bedje ziek ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Is er al meer bekend over het probleem dat BF3 er uit klapt en niet meer reageert?
Ik lees dat meer mensen met zowel Nvidia als AMD/ATI hier last van hebben.

Ik knal er willekeurig uit en hij blijft aangeven dat BF3 niet meer reageert. Ctrl Alt Del en maar weer opnieuw starten werkt maar op een gegeven moment vlieg ik er weer uit. Soms kan ik een uurtje spelen soms maar 5minuten.

Heb de nieuwste ATI drivers en speel op een laptop met i5, HD6730 en 4 gig geheugen.
Ik kan dus helaas niet in de BIOS HyperTreading uitzetten vam mijn I5 of andere instellingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 07:24:
Dit probleem is gespot door mensen met een ONBOARD Realtek geluidskaart. Het probleem situeert zich bij Punkbuster.
Dat was in BF:BC2 toch ook al een probleem ?
Droevig dat dat niet gefixed is ... :?
Shady553 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 00:56:
Dit zit er in mijn computer
IntelCore 2 Duo E8500 3.16Ghz
Hoe loopt BF3 op een dual core ?
Dacht dat het alleen op quad cores een beetje uit de voeten kon ...

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 31-10-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:37

HugoBoss1985

Xenotech

Ik stel mijn vraag hier nog maar een keer.

Bij inzoomen met recon over lange afstanden (bijvoorbeeld Operation Firestorm, op de heuvel naar het speelveld kijken) zie ik veel objecten flitsen/knipperen.
Het zijn geen beeldfouten, eerder een limiet van de engine ofzo.
Ik weet niet of dit normaal is of dat het een fout is, bij Battlefield 2 was het precies hetzelfde.
Het is dus alleen maar met inzoomen, anders ziet alles er normaal uit.

De game ziet er dan ineens ontzettend lelijk en oud uit daardoor.

Grafische instellingen veranderen maakt niets uit.

Weet iemand hier iets van?

[ Voor 10% gewijzigd door HugoBoss1985 op 31-10-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:09:
[...]

Dat was in BF:BC2 toch ook al een probleem ?
Droevig dat dat niet gefixed is ... :?

[...]
Het is idd triest.
Ik probeer deze avond eens met update van PB. in BC2 was het probleem relatief snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Mensen die random freezes krijgen ingame en een soort van "PRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTT" geluid en alleen maar kunnen hun pc herstellen door een hard reset:

Bespaar je momenteel de moeite om Drivers te updaten of in je bios HD audio uit te zetten. Het werkt niet.

Ik heb het tijdelijk opgelost door men geluidskaart in de bios uit te zetten en mijn Steelseries 7.1 geluidskaartje (USB) van onder het stof te halen. & Punkbuster disabled servers te spelen

In BC2 werd dit idd veroorzaakt door Realtek audiokaarten. Echter, er was vaak nog een oorzaak: GPU-Z

Dus als mensen last hebben van vastlopers inclusief audio loop.... kijk ff of je GPU-Z hebt draaien en zet deze zonodig uit.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:01
Wat jammer dat EA en DICE zo'n game durven uit te geven, ze moeten zich heel diep schamen. Had liever een maand gewacht en een goed spel gekregen want het spel is diep en diep triest op deze manier

Ik krijg het na verschillende dingen wel voor elkaar om het spel goed te kunnen spelen, maar de lag is soms niet uit te houden. daarnaast kan ik maar op enkele servers spelen, want anders vliegt het spel er weer dierect uit.

Voor de mensen die .exe crashes krijgen, bij mij werkt het volgende:
- alle processen van origin en BF3 uitsluiten bij antivirusprogramma's
- zowel origin, IE en BF3 uitvoeren als admin, heb zelf alle admin rechten maar blijkbaar maakt dat niets uit :s
- elke keer als ik de computer opstart installeer ik de amd drivers opnieuw, doe ik dat niet blijft ie crashen :s

Na bovenstaande krijg ik ook geen freezes

Misschien dat sommigen er iets aan hebben, ik denk zelf dat een groot probleem bij de graphic drivers ligt, maar tot op heden nog geen betere oplsossing kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 02:51:
[...]

Dit zijn ze nu aan het doen...
hopen dat het helpt want ik kan het spel gewoon niet spelen crashed de hele tijd.
Nou dat updaten duurt wel heel erg lang, was net met leuk potje bezig en in de jonge btf3 traditie betekent het dus dat er wat gaat crashen en je eruit knalt. Jawel: "no contact with ea backend. please try again later."

Kan nu niks connecten krijg overal die melding. :( ea heeft ook talent voor boel down te hebben wanneer ik tijd heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Iemand al een mooie oplossing voor de beruchte greenflicker?
YouTube: BF3 screen flickering video issue

Hier een 6990 met het probleem. Drivers updaten heeft helaas geen verbetering mogen brengen. Draai met de laatste cap profielen (versie 4)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10

Werkt punkbuster ook in singleplayer? Ik heb ook een Realtek onboard...

Ik heb hardware van een 3 dagen oud en na de zoveelste bsod vastloper, zowel in multiplayer als in singleplayer binnen 10 min spelen, ben ik maar begonnen met alle drivers updaten. Te beginnen met de bios firmware. Het updaten is wel gelukt, maar windows boot niet meer dus heb weer een reinstall moeten doen. Dag ;w 6 uur installeren en wachten :(

Straks/vanavond maar eens proberen of ik nog ruimte heb om een sb x-fi xtremegamer in het mobo te prikken, als alle driverupdates niet gewerkt blijken te hebben.

- Edit: die ruimte is er niet...

Heb je dit al geprobeerd? http://www.gamefaqs.com/boards/960869-battlefield-3/60785449

Ik ben komende uren niet in staat om het uit te proberen...

[ Voor 6% gewijzigd door rnenator op 31-10-2011 11:06 . Reden: Nieuw inzicht ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12-09 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik kan zo een hele avond spelen, of ik krijg om de 10/15 min deze error:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 1.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e9d3315
Naam van foutmodule: dxgi.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7601.17514
Tijdstempel van foutmodule: 4ce7b819
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0002d9d4
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 0a9e
Aanvullende informatie 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Aanvullende informatie 3: 0a9e
Aanvullende informatie 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Nieuwste AMD driver staat erop, evenals laatste DirectX

Specs
AMD x4 635 @ 3.0Ghz
Asus M4A77T
8GB TE DDR3
Powercolor HD5750
Krijg met een lichte oveclock op de GPU een stabiele 40fps.

Wordt er een beetje sneu van, koop ik voor het eerst in jaren weer een game, krijg ik dit.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Indien je last hebt van Crashes / lockups en in je Eventlog zijn meldingen te vinden waarbij de Nvidia Driver niet meer reageert helpt het inderdaad om je videokaart iets terug te klokken!

ik kon soms 3 maps spelen soms maar een halve, daarna een lockup, zwart scherm en alleen te sluiten met task manager

heb mijn gtx570OC 25Mhz core teruggeklokt en geen vastlopers meer! minstens 4 uur non stop gespeeld daarna!

in ieder geval werkt het als workaround met weinig moeite! vind veel berichten van mensen waarbij dit ook lijkt te helpen! BF3 leunt heel erg op de GPU. (vooral kaarten die van de fabriek af overgeklokt zijn en nooit problemen geven geven toch een probleem met BF3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rnenator schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

Werkt punkbuster ook in singleplayer?

- Edit: die ruimte is er niet...

Heb je dit al geprobeerd? http://www.gamefaqs.com/boards/960869-battlefield-3/60785449

Ik ben komende uren niet in staat om het uit te proberen...
Op je vraag voor PB: Neen, dit werkt niet in SP

Voor de test: Vanmiddag rond 16.30 (momenteel at work) dan ga ik even de test toer op.
zoeizo een Geluidskaart gevoed via USB kost tegenwoordig 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
NoFearCreations schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:08:
Ik kan zo een hele avond spelen, of ik krijg om de 10/15 min deze error:

[...]

Nieuwste AMD driver staat erop, evenals laatste DirectX

Specs
AMD x4 635 @ 3.0Ghz
Asus M4A77T
8GB TE DDR3
Powercolor HD5750
Krijg met een lichte oveclock op de GPU een stabiele 40fps.

Wordt er een beetje sneu van, koop ik voor het eerst in jaren weer een game, krijg ik dit.
Gebruik je Ati Tray Tool? Zoja, die ff uitzetten. Die kan bovenstaande melding veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Laatst online: 12-09 15:20
ik krijg idd ook continu freeze, het is mij opgevallen dat dit eerder gebeurd in grotere maps met veel belichting zoals firestorm( +/- 5-10 minuten al ) en in maps zoals Seine crossing kan ik tot zo goed als een uur blijven gamen...
dat ik het uberhaubt heb.. EN dat het niet consistent is wordt ik para van.

ik heb dus ook zitten googelen en mensen hebben dit probleem ook gehad met bc2 kennelijk, dit lag aan monitoring progjes zoals gpuZ, trix etc. die had ik dus geïnstalleerd en nu verwijderd maar dat mocht niet baten

dat is 't dus niet :( PB geupdate... mocht ook niet baten... echter bij SP en co-op heb ik dus nergens last van... dus het zal toch wel met pb te maken hebben oid ?

ohja ff de basics :
quad q8400 oc op 3ghz
std onboard audio ( heb dan ook niet de sound loops bij een freeze )
gtx460 gpu

( p.s. spel loopt toch goed vloeiend met alles op high en 1080i, msaa wel uit dan )

[ Voor 14% gewijzigd door Patientzero op 31-10-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik heb het probleem dat ergens binnen de 10 minuten (bij sp en mp) het spel ineens stil blijft staan, dan krijg ik een switch naar mijn bureaublad. Het spel lijkt dan nog wel te runnen, ik hoor nog geluiden, maar ik kan niet terug switchen naar het spel. Vervolgens ook alleen mogelijk om het via taakbeheer af te sluiten. Ik word hier een beetje krankjorum van. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Hebben meer mensen hier last van?
Alvast bedankt voor enige input.

Specs:
560 TI
core 2 quad, 2,4GHz (Ga morgen een AMD Phenom X4 940 erin hangen)
4gb RAM
windows 7 64x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 12-09 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

ChojinZ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:25:
[...]

Gebruik je Ati Tray Tool? Zoja, die ff uitzetten. Die kan bovenstaande melding veroorzaken.
SUPER!
Dat deed het hem. Alleen moet ik nu wel een alternatief vinden voor m'n OC profiel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen met problemen bij het updaten van battlelog? Hij zegt dat er een update is maar als ik em download en uitvoer, gebeurt er daarna niks :( Als ik dan een server wil joinen doet de continue knop het ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
NoFearCreations schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

SUPER!
Dat deed het hem. Alleen moet ik nu wel een alternatief vinden voor m'n OC profiel.
geen dank! :)

En nu snel genieten van het beste spel van 2011! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:19:
Nog meer mensen met problemen bij het updaten van battlelog? Hij zegt dat er een update is maar als ik em download en uitvoer, gebeurt er daarna niks :( Als ik dan een server wil joinen doet de continue knop het ook niet :?
Ik neem aan dat het gewoon een .exe bestand, wellicht even opslaan en uitvoeren als administrator en browser opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:19:
Nope hier is ie nog steeds up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Speel het SP player gedeelte op het moment, maar ik vind dat het volume van de game zo laag is. Heb het bij het optie gedeelte wel helemaal voluit gezet.

Bij andere games geen last hiervan, alleen bij BF3.

Tevens heb ik ergens gelezen dat er een tweak / patch zou uitkomen waardoor het beeld er nog mooier uit moet gaan zien. Deze patch zou ook gebruikt zijn bij GTA. Is daar al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

chevaid schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:37:
Ik heb het probleem dat ergens binnen de 10 minuten (bij sp en mp) het spel ineens stil blijft staan, dan krijg ik een switch naar mijn bureaublad. Het spel lijkt dan nog wel te runnen, ik hoor nog geluiden, maar ik kan niet terug switchen naar het spel. Vervolgens ook alleen mogelijk om het via taakbeheer af te sluiten. Ik word hier een beetje krankjorum van. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Hebben meer mensen hier last van?

Specs:
560 TI
4gb RAM
windows 7 64x
zoals ik al poste, GFX kaart terugklokken! vooral 560 en 570 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
Jabba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

Ik heb hem niet overgeclocked, moet ik hem dan lager clocken dan de stock-snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

chevaid schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Ik heb hem niet overgeclocked, moet ik hem dan lager clocken dan de stock-snelheid?
Klopt inderdaad, een stukje lager dan de stock snelheid.

bij elke fabrikant kan je tegenwoordig een OC programmaatje downloaden waarmee je in Windows heel makkelijk met schuifjes de snelheden kunt verhogen/verlagen

bijvoorbeeld voor asus kaarten is er Smartdoctor, voor EVGA is er EVGA Precision etc.

echter maakt het niet uit welke tool je pakt, ze werken meestal op alle nvidia kaarten, het is maar net welke je het fijnst vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Jabba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:09:
[...]

Klopt inderdaad, een stukje lager dan de stock snelheid.
Dat vind ik wel een hele rare oplossing. Een goed functionerende videokaart zou je nooit hoeven onderklokken om een spel te kunnen draaien.
Als je em wel onderklokt en het spel speelt ineens wel, dan lijkt mij dat er wat mis is met de GPU.

Overigens wil ik niet beweren dat dat niet de oplossing is. Het kan natuurlijk altijd werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevaid
Ik ga het vanavond proberen, bedankt voor het advies! :)
Ik zal laten weten of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:37

HugoBoss1985

Xenotech

ChojinZ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:42:
Iemand al een mooie oplossing voor de beruchte greenflicker?
YouTube: BF3 screen flickering video issue

Hier een 6990 met het probleem. Drivers updaten heeft helaas geen verbetering mogen brengen. Draai met de laatste cap profielen (versie 4)
Ik heb het ook af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:22

RayNbow

Kirika <3

chevaid schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:37:

Specs:
560 TI
4gb RAM
windows 7 64x
Ik had een vergelijkbaar probleem met m'n 560Ti (OC) alleen hield m'n geluid er ook mee op wanneer BF3 vastliep en het duurde in het algemeen langer dan 10 minuten, maar...
Jabba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:12:
[...]

...i.p.v. terug te klokken heb ik het probleem opgelost door m'n BIOS van m'n 560 Ti te updaten. Tot nu toe heb ik nog geen crashes gehad.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba

Jabba

Firkan

ChojinZ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Dat vind ik wel een hele rare oplossing. Een goed functionerende videokaart zou je nooit hoeven onderklokken om een spel te kunnen draaien.
Als je em wel onderklokt en het spel speelt ineens wel, dan lijkt mij dat er wat mis is met de GPU.

Overigens wil ik niet beweren dat dat niet de oplossing is. Het kan natuurlijk altijd werken. ;)
het is ook een rare oplossing, er is niets mis met de GPU zelf, wel met de drivers. en als je zo lekker kan spelen tot het wel opgelost is met minimale inspanning why not ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

jongens, keb een probleem...
BF3 (limited edit. PC) wil niet starten.
Ik meet de requirements meer dan 2x en gebruik win 7 64 bit. Khang nu al 45 mins in de wacht bij EA (telefoon)...
Ga ik naar de battlelog en klik daar op speel, blijft ie haken op joining server.
---------
de intropost zegt ook iets daarover maar daar verwijzen ze naar de BF3 beta, en ik heb het echte spel... niet de beta dus...
----------
ik begin nu dat muziekje van die telefoon wel uit mn hoofd te kennen....
-------------
Ook heb ik een probleem met het flickeren van mn beelscherm (groen): YouTube: BF3 screen flickering video issue

[ Voor 25% gewijzigd door Frozen op 31-10-2011 17:27 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
random freezes van de game na ongeveer 15-30 minuten spelen. zit geen logica in de plaats van het spel, de handeling of het tijdstip (bijv laden etc). Daarnaast ook de helft van de keren bij het Join server blijven hangen in een zwart scherm. Is er al iets bekend over deze bugs? Met name de eerste tergt me enorm, ik kan geen potje of twee fatsoenlijk uitspelen. specs
i7 950
6gb ddr3 2000
6870 club3d
asus p6k
ssd disk
650watt psu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HgnX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:25:
random freezes van de game na ongeveer 15-30 minuten spelen. zit geen logica in de plaats van het spel, de handeling of het tijdstip (bijv laden etc). Daarnaast ook de helft van de keren bij het Join server blijven hangen in een zwart scherm. Is er al iets bekend over deze bugs? Met name de eerste tergt me enorm, ik kan geen potje of twee fatsoenlijk uitspelen. specs
i7 950
6gb ddr3 2000
6870 club3d
asus p6k
ssd disk
650watt psu
ik heb zelfde probleem het is niet je pc het is de BF3 wij moeten wachten tot patch komen want het blijf gewoon door gaan ik heb alles geprobeer maar freezes van de game of weg val blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Niemand die eerst de SP heeft gedaan en na de MP geprobeerd te hebben dat het gezeik begon?
Das bij mij het geval namelijk , alles draaide als een zonnetje in SP , nu kan ik die niet eens meer spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Laatst online: 22-08 16:59
Themperror schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 19:35:
verder heb ik een probleem met rook, als er een auto ontploft en dan na rookt (zoals in de eerste echte missie) krijg ik zwarte lijnen en zooi over men beeld heen en kan ik dus bijna niks zien, dit is ook echt alleen met rook en niks anders.. weet iemand hier raad mee, ik heb al SSAO en HBOD (ofzo?) geprobeerd en effect op low/med/high/ultra te zetten. werkt allemaal niet..

AMD phenom x3 3,8GHz

Geforce GTX 560 ti

4GB ram OCZ 1333

edit- nvm spel is ineenkeer onspeelbaar geworden..

rook probleem ging weg toen ik doodging omdat ik niks zag en nu heb ik huge fps drops (zelfs stillhangend soms) om vervolgens weer op fatsoenlijk fps mijzelf zien dood gaan
iemand? help?

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 22:36
Hallo, ik zit met het volgende probleem:
In de singleplayer liep het spel super geen schokje maar nu ik de multiplayer doe heb ik alleen maar gezeik. Als ik de server binnen kom loopt alles super maar naar 1 min ofzo begint hij ontzettend te haperen en te schokken. en dat is alleen als ik me beweeg, als ik stil sta gaat alles soepel verder. heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt? ik draai hem op een gtx560 ti.

Edit: verkeerde quote (verkeerd gelezen ;) )

[ Voor 33% gewijzigd door Goman op 31-10-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardusk
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-04-2021
Ik heb een probleem,

Ik probeer BF3 te launchen vanuit battlelog maar hij blijft bij SP en MP hangen op intializing. Ik heb de game via Origin gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi

ötzi

eclecticus

Goman schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:07:
Hallo, ik zit met het volgende probleem:
In de singleplayer liep het spel super geen schokje maar nu ik de multiplayer doe heb ik alleen maar gezeik. Als ik de server binnen kom loopt alles super maar naar 1 min ofzo begint hij ontzettend te haperen en te schokken. en dat is alleen als ik me beweeg, als ik stil sta gaat alles soepel verder. heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt? ik draai hem op een gtx560 ti.

Edit: verkeerde quote (verkeerd gelezen ;) )
Lijkt op mijn probleem , krijg jij ook een zwart scherm bij de singleplayer nu ?
Ik speel hem op een 2500K icm een GTX570.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nog niet kunnen spelen Bf3, juist geinstalleerd wat verschrikkelijk lang duurde. heb het 2x moeten installeren en ben er ongeveer een uur of 5 met zoet geweest.
Nadat het klaar was kon ik niet meer spelen door tijdsgebrek.
Weet dus nu altijd nog niet of het goed werkt ;)

Na alles hier te hebben gelezen heb ik zo ondertussen wel al wat spijt dat ik het gekocht heb:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan me helpen met battlefield 3 ik heb hem geinstalleerd en dan krij ik deze fout melding
bf3 exe entrypoint niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik ben iets vaags tegen gekomen mensen, ik start het spel op en opeens ben ik weer level 1 assault/medic.
Dit speel ik altijd en ik was level 10 en dit was ook gewoon opgeslagen.. en nu moet ik weer opnieuw beginnen? dit moet toch een fout zijn..? iemand die dit ook heeft?

Als dit zo blijft zal ik toch hulp moeten zoeken zodat ze dat terug zetten want dit slaat nergens op..
In battlelog staat ook level 10 aan gegeven.. of zou dit een server instelling zijn van de servers waar ik tot nu toe op speelde.. heb nu 3 servers geprobeerd en op alle 3 staat level 1..
naja we zullen zien wat het is.

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 31-10-2011 19:58 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11.10 drivers van ati zijn zojusit uitgebracht! maybe helpt het een aantal mensen.
werken hier beter dan de Beta V3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb een ander vreemd probleem en dat is dat ik soms in het spawn menu nergens met de muis op kan klikken :S gelukkig kan ik nog wel spawnen met de enter toets, meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Yep dat heb ik ook met enige regelmaat.. zelfs de enter toets werkt bij mij niet.. kan helemaal niet meer spawnen dan..

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Laatst online: 12-09 14:57
Blijf op de PS3 hangen als ik een spel probeer te joinen. Blijft hangen in het loading screen en doet verder niets meer.

Meer mensen met dit probleem? Of beter nog de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:59:
11.10 drivers van ati zijn zojusit uitgebracht! maybe helpt het een aantal mensen.
werken hier beter dan de Beta V3.
THANKS! ben hem nu aan het downloaden en eens kijken of ik nu wel BF3 normaal kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
Stef602 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:24:
jongens, keb een probleem...
BF3 (limited edit. PC) wil niet starten.
Ik meet de requirements meer dan 2x en gebruik win 7 64 bit. Khang nu al 45 mins in de wacht bij EA (telefoon)...
Ga ik naar de battlelog en klik daar op speel, blijft ie haken op joining server.
---------
de intropost zegt ook iets daarover maar daar verwijzen ze naar de BF3 beta, en ik heb het echte spel... niet de beta dus...
----------
ik begin nu dat muziekje van die telefoon wel uit mn hoofd te kennen....
-------------
Ook heb ik een probleem met het flickeren van mn beelscherm (groen): YouTube: BF3 screen flickering video issue
Zoals ik ook bij een andere post aangegeven heb zou dit mogelijk opgelost kunnen worden door bij gebruikers instellingen, hier de instellingen wijzigen voor jouw gebruikersaccount, bij windows 7 vind je hier een soort schuifknop, die kan je naar onder schuiven, onderste stand, t minste meldingen (windows geeft hier aan, niet aanbevolen) opslaan en afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:22

RayNbow

Kirika <3

brilsmurfffje schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:02:
Ik heb een ander vreemd probleem en dat is dat ik soms in het spawn menu nergens met de muis op kan klikken :S gelukkig kan ik nog wel spawnen met de enter toets, meer mensen met dit probleem ?
Ik heb wel een keer gehad dat ik opeens het consolewindow tevoorschijn getoverd had en 'm niet meer wegkreeg met de tildeknop. Best irritant, want alle keypresses gingen naar het consolewindow.

* RayNbow had toen maar gewoon BF3 gekilld en opnieuw opgestart.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:12
Danielson schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 13:17:
De stabiliteit is bij mij helaas nog ver te zoeken met twee ATI HD5770's in Crossfire.

Battlefield hangt op willekeurige momenten tijdens het gamen, de ene keer gaat het 15 minuten goed, de volgende keer hangt hij al na 1 minute.

Als ik Crossfire uitschakel, dan lijkt hij stabiel te zijn.

Ik ben al met een schone lei begonnen kwa drivers, ik gebruik nu de 11.10 Preview 3 driver i.c.m. CAP 4.

Ik vind de volgende fouten terug in het logboek:

Naam van module met fout: atidxx32.dll, versie: 8.17.10.395, tijdstempel: 0x4e9b8b73
Foutoffset: 0x000424bb
Id van proces met fout: 0x17fc
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc96f94dbd924b
Pad naar module met fout: C:\Windows\system32\atidxx32.dll
Rapport-id: 3ec34868-02ed-11e1-b3c3-4061862e2fa9

en

Naam van module met fout: bf3.exe, versie: 1.0.0.0, tijdstempel: 0x4e9d3315
Foutoffset: 0x00108160
Id van proces met fout: 0x1b9c
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc96f2e4fe95fa
Pad naar module met fout: C:\Program Files\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id: 65bb336a-02e6-11e1-b430-4061862e2fa9

Specs:
Windows 7 Prof 32-Bits
MSI P55-GD80
Core I7 860
4GB RAM
2X Ati HD5770 in Crossfire
Be Quiet Straight Power CM 680W

Heeft iemand nog ideeen wat ik kan proberen? :)
Ik heb exact hetzelfde als bovenstaande, heb ook 2x 5770 in crossfire. Niet crossfire gaat wel goed.
ook 32b win7, alleen een AMD cpu.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
stardusk schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:24:
Ik heb een probleem,

Ik probeer BF3 te launchen vanuit battlelog maar hij blijft bij SP en MP hangen op intializing. Ik heb de game via Origin gedownload.
ook hiervoor geldt probeer eens Gebruikersaccountbeheer (UAC) instellingen aan te passen, zet hem op de odnerste stand en daarna uitproberen, zoek desnoods ff via google op deze trefwoorden: Gebruikersaccountbeheer (UAC)

NB (post hier boven)

Heb 1 ati 5770 8 gig en AMD, en bij mij draait ie soepel, ook wel voor langere tijd. Ben overigens ook wel eens zo maar van een server geknikkerd binnen een paar minuten. Ik heb toch het idee dat dat problemen zijn die je niet bij de gamers moet zoeken maar bij de servers.

[ Voor 23% gewijzigd door HendrikT op 31-10-2011 20:49 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.