Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:54:
[...]

Dual-Core cpu? Dat maakt of breekt het met de 8800GT/GTS/GTX of 4830/4850. Paar je ze samen met een dual-core is het niet te doen bijna, zet je er een quad onder (maakt niet uit welke) kan het nog met alles @ low.
Ok, dat wist ik niet. Heb een dual-core. Wat belachelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30

Schuim

Sup?

Ik krijg mn sidebuttons niet ingesteld van mn trust muis.
Meer mensen die hier problemen mee hebben?

Als ik onder keybinding kijkt en klik granade aan, en ik klik 1 van de side buttons dan doet dit het niet.
Bug of muis?

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Schuim schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:23:
Ik krijg mn sidebuttons niet ingesteld van mn trust muis.
Meer mensen die hier problemen mee hebben?

Als ik onder keybinding kijkt en klik granade aan, en ik klik 1 van de side buttons dan doet dit het niet.
Bug of muis?
Kan je nog niet instellen in de beta, zal 'later' wel komen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:28:
[...]

Ok, dat wist ik niet. Heb een dual-core. Wat belachelijk eigenlijk.
Vind ik eigenlijk niet, Dual-Core begint outdated te worden, Dice gaat geen spel maken voor een pc van +/- 2 jaar oud. En voor +/- €50 heb je tegenwoordig al een Quadcore CPU.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:03
Heeft iemand het volgende en anders een oplossing:

Elke keer als het spel weer minimaliseerd na 1 potje vliegt het spel eruit, ook als ik tijdens het spelen op alt-enter druk.. krijg geen foutmelding, niks? 8)7 Ik kan dus maar 1 potje spelen, waarvan 99% al lang begonnen is.. :(

Hoewel het spel leuk is en het er goed uitziet, baal ik hier onwijs van en zit zelfs te twijfelen om mijn pre-order te annuleren.. Vindt de manier waarop een spel gestart moet worden belachelijk en snap niet waarom het niet net als bij de consolesen BF2 gewoon in het spel kan zitten. De stat's hadden ze dan wel weer via battlelog kunnen laten lopen..

De eerste dag heeft alles goed gelopen trouwens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP4G
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-12-2015
Andyk125 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:23:
Heeft iemand het volgende en anders een oplossing:

Elke keer als het spel weer minimaliseerd na 1 potje vliegt het spel eruit, ook als ik tijdens het spelen op alt-enter druk.. krijg geen foutmelding, niks? 8)7 Ik kan dus maar 1 potje spelen, waarvan 99% al lang begonnen is.. :(

Hoewel het spel leuk is en het er goed uitziet, baal ik hier onwijs van en zit zelfs te twijfelen om mijn pre-order te annuleren.. Vindt de manier waarop een spel gestart moet worden belachelijk en snap niet waarom het niet net als bij de consolesen BF2 gewoon in het spel kan zitten. De stat's hadden ze dan wel weer via battlelog kunnen laten lopen..

De eerste dag heeft alles goed gelopen trouwens :/
vergeet niet dat dit slechts een bèta is. Ik hoor van heel veel mensen dit soort problemen, zelf heb ik het server join probleem gehad maar na de è = e fix doet het bij mij prima. een maat van me heeft zo ongeveer hetzelfde probleem als jij. Alsnog, het is een bèta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
SP4G schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 16:41:
[...]

vergeet niet dat dit slechts een bèta is. Ik hoor van heel veel mensen dit soort problemen, zelf heb ik het server join probleem gehad maar na de è = e fix doet het bij mij prima. een maat van me heeft zo ongeveer hetzelfde probleem als jij. Alsnog, het is een bèta.
Sorry maar dat gezeur dat het een beta is vindt ik een heel slecht excuus.

Ik weet dat het een beta is, maar ik verwacht ten minste dat het spel normaal opstart en afsluit, vooral omdat er voor zo'n opzet is gekozen waarbij je zowel origin gebruikt als je internet browser!

Dat er bugs en fouten inzitten kan ik wel begrijpen, maar er zijn zulke slechte fouten gemaakt die eenvoudig voorkomen hadden kunnen worden dat ik er nog niet veel vertrouwen in heb dat ze met deze opzet alles binnen 1 tot 1,5 maand wel klaar hebben.. Ik laat em in ieder geval verrassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 11:26
Ik heb het probleem dat het spel op een gegeven moment begint te haperen.
In het begin werkt het probleemloos maar zodra we verder gerushed zijn richting het einde van de tunnel(map Metro) dan begint dat vage gehaper tot het spel voorbij is. Het is niet ernstig maar wel zeker storend.

Iemand een soortgelijk issue?

(op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: bf3.exe
Versie van foutmodule: 0.0.0.0
Tijdstempel van foutmodule: 4e7b2777
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0004d83a
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 2874
Aanvullende informatie 2: 28745c086a6e420f3ee8717706180c9c
Aanvullende informatie 3: 2dc3
Aanvullende informatie 4: 2dc30a27119df34c025f23a271ee9972

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Iemand al enig idee hoe dit opgelost kan worden?
Ik draai met een i7 920 en 5870 lijkt me dat dat voldoende is om het spel te draaien.
heb echt alles geprobeerd, oude drivers nieuwe drivers, chrome mozilla ie .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 18:58
Ik heb de beta fout veranderd, regedit aangepast en de beta drivers voor mijn videokaart(GTX 560Ti) gedownload, nu wil ik een spel in, maar na 10 minuten staat er nog steeds dat de game manager aan het initialiseren is. Tevens staat er onderin een pictogram van Battlefield 3 open beta, die, als ik hem aanklik, ervoor zorgt dat ik niets meer kan doen, iemand ideeen om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
jopitan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:51:
[...]

Als je ingame bent en je bent gespawnt. Druk dan op ESC en ga in je opties en dan Graphics (of Video) settings en dan fullscreen aanvinken.

Op het begin hebben ze dit standaard in windowed mode omdat bij sommige pc's het laden wat langer duurt waardoor je dan nog wat andere dingen kunt doen ;)

Overigen heb ik absoluut geen problemen ondervonden met Origin of de Beta. Ik had alleen dat beta als bèta in de registry en als directory name stond. Dit heb ik simpel weg veranderd en nooit problemen gehad.

Alleen in ingame heb ik soms nog wat graphical bugs, maar daarvoor noemt men hem ook een beta. Soms heb ik het gevoel dat mensen er niet bij nadenken dat DICE de full game nog lang niet heeft gereleased maar ook dat de mensen er niet bij nadenken dat DICE ook patches uit kan geven.

Dan kunnen mensen wel zeggen van: OOOOOH ik ga geen gebugged spel spelen! OOOOHHH *flame flame flame*

Maar eerlijk gezegd, elk spel dat je speelt komen patches voor uit, zo zal dat ook voor Battlefield 3 zijn.

Hetgeen dat ik erg mis, als battlefield veteraan 6, is toch wel het squad management systeem :'(

[...]

Nieuwste AMD Beta drivers geinstalleerd?
de speciale drivers zijn idd ginstalleerd ;)
Punkbuster schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:48:
BFBC2 is altijd meer van Nvidia haha. Schakel er is 1 uit. check dan eens
is tegen mijn principes... ik schaf die kaarten aan voor 400 euro en zij krijgen de software niet eens goed...
prutsers XD

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnAbel op 03-10-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkspr0
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 06:24
prutser001 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:31:
[...]

Kan je nog niet instellen in de beta, zal 'later' wel komen.
De muis knoppen kun je instellen met AutoHotkey.
Voorbeeld:
;Side mouse button1 (front) - Crouch
XButton1::lcontrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Linkspr0 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:11:
[...]

De muis knoppen kun je instellen met AutoHotkey.
Voorbeeld:
;Side mouse button1 (front) - Crouch
XButton1::lcontrol
Verklaar u nader. Ik ken dit niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Vandaag had ik last dat mijn inzoom knop opeens niet meer werkte(rechtse muisknop)
Hij stond gewoon goed ingesteld, als ik schoot/reload en daarna weer probeerde in te zoomen werkte het wel weer lol..
Iemand die dit ook heeft?( ik gebruik een logitech G400 )

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
misschien handig voor de mede-tweaker / niet tweaker : mijn virusscanner blokkeerde eerst BF3 dus je moet ff die install map als uitzondering aanmaken ( avira antivirus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

vlutje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:52:
Ik heb de beta fout veranderd, regedit aangepast en de beta drivers voor mijn videokaart(GTX 560Ti) gedownload, nu wil ik een spel in, maar na 10 minuten staat er nog steeds dat de game manager aan het initialiseren is. Tevens staat er onderin een pictogram van Battlefield 3 open beta, die, als ik hem aanklik, ervoor zorgt dat ik niets meer kan doen, iemand ideeen om dit op te lossen?
ik neem aan dat je na de regedit gereboot heb ? (just in case)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
De volgende link verklaart de bugs wel ongeveer. Vond het op een PS3 site maar het geld ook voor PC versie.

http://ps3life.nl/nieuws/...waarom-dit-niet-nodig-is/

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

pino22 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:55:
Vandaag had ik last dat mijn inzoom knop opeens niet meer werkte(rechtse muisknop)
Hij stond gewoon goed ingesteld, als ik schoot/reload en daarna weer probeerde in te zoomen werkte het wel weer lol..
heb ik al vaker gehad inderdaad.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:41:
[...]

Vind ik eigenlijk niet, Dual-Core begint outdated te worden, Dice gaat geen spel maken voor een pc van +/- 2 jaar oud. En voor +/- €50 heb je tegenwoordig al een Quadcore CPU.
Je maakt me aan het lachen. Als dat EA's nieuwe bedrijfsstrategie is, lol. Dan hebben ze in elk geval een mooie first in de gamegeschiedenis. Elke game ooit gemaakt draait op een 2-3 jaar oude systeem dat een beetje degelijk is. Zelfs Rockstar is het gelukt met zijn GTAIV. Crytek is het gelukt met Crysis. Bethesta is het gelukt met Oblivion. Graphics op low/medium en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bug is bekend. Is op alle platforms. Wapen wissel of reload zorgt dat het verdwijnt. Snelste manier is pistolswitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:32:
[...]

Je maakt me aan het lachen. Als dat EA's nieuwe bedrijfsstrategie is, lol. Dan hebben ze in elk geval een mooie first in de gamegeschiedenis. Elke game ooit gemaakt draait op een 2-3 jaar oude systeem dat een beetje degelijk is. Zelfs Rockstar is het gelukt met zijn GTAIV. Crytek is het gelukt met Crysis. Bethesta is het gelukt met Oblivion. Graphics op low/medium en gaan met die banaan.
Achja, BF3 zal ongeveer dezelfde specs nodig hebben als Crysis 2? en ja het is 2011 en tegenwoordig lopen er al mensen met Dual Cores in hun telefoon.. het is wel raar maar de Sensation bijvoorbeeld loopt al op 2x1500MHz en zijn mensen die hem zelfs overclocken naar 2Ghz.

En op low is BF3 ook nog behoorlijk mooi en op pc, als je het vergelijkt met APB:Reloaded wat ook een heel intensieve game is voor CPU amper te spelen met dual core hoor ik, en dan die graphics vergelijkt met BF3 doet EA wel wat goed hoor.

Ik heb zelf een i7 920 @ 3.4, 6gb en 6870 en zat er al overna te denken om te upgraden maar denk zelf dat ik beter kan wachten op de 7series of andere CPU. (wordt allemaal vrij heet door mATX, SB/NB die idle al 60c zijn)

Als je gamen je hobby is, doe het dan ook gelijk goed imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 04-10-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Minaaj schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 00:04:
[...]

Achja, BF3 zal ongeveer dezelfde specs nodig hebben als Crysis 2? en ja het is 2011 en tegenwoordig lopen er al mensen met Dual Cores in hun telefoon.. het is wel raar maar de Sensation bijvoorbeeld loopt al op 2x1500MHz en zijn mensen die hem zelfs overclocken naar 2Ghz.

En op low is BF3 ook nog behoorlijk mooi en op pc, als je het vergelijkt met APB:Reloaded wat ook een heel intensieve game is voor CPU amper te spelen met dual core hoor ik, en dan die graphics vergelijkt met BF3 doet EA wel wat goed hoor.

Ik heb zelf een i7 920 @ 3.4, 6gb en 6870 en zat er al overna te denken om te upgraden maar denk zelf dat ik beter kan wachten op de 7series of andere CPU. (wordt allemaal vrij heet door mATX, SB/NB die idle al 60c zijn)

In jouw geval cpu upgraden is inderdaad weggegooid geld. Ga je niks van merken ingame dus goede beslissing. Enige waar je evt. wat aan zal hebben is er een extra 6870 bijgooien ofzo.

Lekker wachten op Ivy Bridge of wellicht opvolger van Bulldozer. Heb je hopelijk gelijk ook PCIe 3.0 kan je weer ff vooruit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

Minaaj schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 00:04:
[...]

En dan nog niet te vergeten dat de ultra settings nog niet werken! :) Dus het wordt nog awesomer.

Maar wel klote dat er geen ingame squad management komt. ;w

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 09:23
Haha ja inderdaad erg vervelend als je in een situatie zit dat je niet vanuit je heup wil sprayen :P Maar idd een weapon swap helpt altijd.. Ik eerst ook al denken: Nooo me muis is stuk!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Laatst online: 12-09 09:23
jopitan schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 09:23:
[...]

En dan nog niet te vergeten dat de ultra settings nog niet werken! :) Dus het wordt nog awesomer.

Maar wel klote dat er geen ingame squad management komt. ;w
Ultra niet werken? Nog niet optimaal denk ik dan meer? Mijn videokaart ( 6870, OC en WC ) heeft wel moeite met Ultra mocht het er heet aan toe gaan in de strijd. High is dan echt een stuk beter :P

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:20:
[...]Verder best lachwekkend dat mijn PC, die Crysis prima aankan, een extreem lage framerate heeft met dit spel op de allerlaagste settings.
Grappig, dat spel is 4 jaar oud... PC upgraden dan maar.

Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je weet dat het een BETA is en dat je ook weet wat dit betekend?

De "problemen" die jij beschrijft hebben overigens helemaal niks met Origin te maken. Origin werkt voor andere games namelijk uitstekend.
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:20:
[...]5. Het joinen van de server lukt niet. Wij moeten een browser plugin installeren! We krijgen even flashbacks naar IE5.5, maargoed, we installeren die plugin tochmaar.
Hhm grappig, alle browsers tot op de dag van vandaag maken gebruik van plugins...
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:32:
[...]

Crysis draaide 4 jaar geleden bij zijn release bij de meeste mensen ook bijna niet en dat was met Oblivion net zo.

Toen was het bericht "PC UPGRADEN" en dat geldt nu weer. Dat hoort nu eenmaal bij PC gaming, als je dat niet wilt koop je maar een PS3 of Xbox 360.

[ Voor 29% gewijzigd door EnigmaNL op 04-10-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
Ik krijg de volgende foutmelding:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BEX
Naam van de toepassing: bf3.exe
Versie van toepassing: 0.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4e7b2777
Naam van foutmodule: MSVCR80.dll
Versie van foutmodule: 8.0.50727.4927
Tijdstempel van foutmodule: 4a2752ff
Uitzonderingsmarge: 00014c23
Uitzonderingscode: c000000d
Uitzonderingsgegevens: 00000000
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 2e88
Aanvullende informatie 2: 2e88e4e14ecd6a84a26aa264030e8d02
Aanvullende informatie 3: 13fb
Aanvullende informatie 4: 13fba8a7e93b7fcee23a8c94da19e096

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Intel core 2 duo P8400
HD4650
4GB ram
320GB HDD
BTO notebook

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

é naar e trucje al gedaan?
Ben benieuwd of je hem fatsoenlijk kan spelen met die specs...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:14
é naar e trucje al gedaan ja.
Toen ik het spel heb geïnstalleerd was het ook al gewoon zonder streepje.
Maar ik las idd dat hier wel problemen bij kunnen voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

ingmaronline schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

Haha ja inderdaad erg vervelend als je in een situatie zit dat je niet vanuit je heup wil sprayen :P Maar idd een weapon swap helpt altijd.. Ik eerst ook al denken: Nooo me muis is stuk!
Dat gevoel had ik dus ook, ik dacht oh nee he hij is toch niet kapot?!
En net toen ik die ene kill wilde maken shit hij zoomt niet in bam dood >:)
Er zitten nog enorm veel buggs in maar ik denk dat ze die er wel grotendeels bij de launch er uit krijgen en dat er daarna snel updates volgen.

[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 04-10-2011 13:11 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

nero355 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:42:
Ik kom helemaal niet in Origin als ik via de client wil inloggen :X

Alle andere EA/BF3 sites werken behalve de Origin Client zelf : Ik krijg dan een netwerk error zogenaamd, terwijl zowel mijn netwerk als internet verbinding werkt gewoon :?

Firewall staat uit zelfs!
** BUMP **

Iemand dit probleem gehad ?? Er zijn hier nogal wat melding van op het internet en EA heeft na vele maanden nog steeds geen oplossing :/

Kan iemand mij eventueel vertellen waar de log file van Origin zit ?? Misschien kan ik daar wat vinden...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
  • Laatst online: 17-02 18:58
ApC_IcE schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:07:
[...]

ik neem aan dat je na de regedit gereboot heb ? (just in case)
Ik heb de pc gereboot, bedoel je dat of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samsonyte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-07 11:21
Hallo allemaal.

Ik wil de beta spelen van battlefield 3 maar als ik na de download en instal wil joinen blijft die er eeuwig op hangen.
Ik las dat dit al een bekend probleem was en heb ik dus dat leuke é naar e trucje gedaan en vervolgens geeft origin dan aan dat het hele spel niet bestaat op mijn systeem.

Heeft iemand nog tip of trucs ben nu al paar dagen aan het lezen en proberen maar kom gewoon niet verder.

MVG Samsonyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Samsonyte schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:15:
Hallo allemaal.

Ik wil de beta spelen van battlefield 3 maar als ik na de download en instal wil joinen blijft die er eeuwig op hangen.
Ik las dat dit al een bekend probleem was en heb ik dus dat leuke é naar e trucje gedaan en vervolgens geeft origin dan aan dat het hele spel niet bestaat op mijn systeem.

Heeft iemand nog tip of trucs ben nu al paar dagen aan het lezen en proberen maar kom gewoon niet verder.

MVG Samsonyte
Ook register aangepast?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Snap er geen **piep** van.

Spel via origin geinstalleerd, krijg de melding dat het spel speelklaar is. Ik start op, probleem zodra ik een game wil joinen . Hieronder log.
Het rare is nu dat ik in de origin game map wilde kijken en het é truukje uithalen.....map leeg. Ik heb het spel nu meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload en opnieuw geinstalleerd, maar blijf het zelfde probleem houden.

roblem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: bf3.exe
Application Version: 0.0.0.0
Application Timestamp: 4e7b2777
Fault Module Name: bf3.exe
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 4e7b2777
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 0004d83a
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Locale ID: 1043
Additional Information 1: 2874
Additional Information 2: 28745c086a6e420f3ee8717706180c9c
Additional Information 3: 2dc3
Additional Information 4: 2dc30a27119df34c025f23a271ee9972

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/f...inkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

pc:
Q9400 @3.4
4 gb ram
gpu 460GTX
draaiend op win7 64bit

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Laatst online: 23:07

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

vlutje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:40:
[...]

Ik heb de pc gereboot, bedoel je dat of iets anders?
Ja dat bedoelde ik idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nou ik snap er niets meer van, na 3 dagen aanklooien en vanalles proberen werkt BF3 ineens.. besturing werkt maar is nog niet helemaal optimaal, alles is weer zoals het was voordat ik de initiele problemen had.... Geen crashes en weinig lag, alleen afentoe dat ik dood ga ik geen deathcam te zien krijg, de camera blijft dan een beetje 'schommelen' maar laat niet diegene zien die mij dood schoot.

Ondanks de ruwe start moet ik zeggen dat het nu wel vermakelijk is, jammer dat er geen lan support in komt, ondanks dat ik het zo wel leuk vindt is Lan play + bots wel een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ik kan nu niet op battlelog:
Battlelog will open soon, please try again in a while

weet iemand wat dit probleem is?

schijnt iedere morgen te zijn, weer wat geleerd, weet iemand toevallig hoe lang dit duurt?

[ Voor 29% gewijzigd door natasdiamon op 05-10-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel erg frustrerend is als je een granaat gooit vanuit een bosje dat je dan moet rennen want hij blijft in het bosje hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00

ErA

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:32:
Wat wel erg frustrerend is als je een granaat gooit vanuit een bosje dat je dan moet rennen want hij blijft in het bosje hangen
Laten we wel heel eerlijk zijn: Als je normaliter in een dichtbegroeid stuk struik ligt, ga je ook geen granaat gooien in de hoop dat je geen takje raakt.

Kortom: Het komt het realisme ten goede. Die stinkende bosjescampers zijn al irritant genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar heb je wel een punt maar het is even wennen zeker als zodra je met je kop omhoog komt je al een kogel erin hebt in sommige potjes dan is het handig als je even snel een granaat kan gooien en dan rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

al gevonden in Hardwaretopic van Battlefield

[ Voor 91% gewijzigd door Twammo op 05-10-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 12:16:
[...]

Grappig, dat spel is 4 jaar oud... PC upgraden dan maar.

Ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je weet dat het een BETA is en dat je ook weet wat dit betekend?

De "problemen" die jij beschrijft hebben overigens helemaal niks met Origin te maken. Origin werkt voor andere games namelijk uitstekend.

[...]

Hhm grappig, alle browsers tot op de dag van vandaag maken gebruik van plugins...

[...]

Crysis draaide 4 jaar geleden bij zijn release bij de meeste mensen ook bijna niet en dat was met Oblivion net zo.

Toen was het bericht "PC UPGRADEN" en dat geldt nu weer. Dat hoort nu eenmaal bij PC gaming, als je dat niet wilt koop je maar een PS3 of Xbox 360.
Al die games draaiden uitstekend op low settings op pc's van een paar jaar oud. BF3 niet, en het lijkt me sterk dat het bij release anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mjah mijn pc is ookalweer 5+ jaar oud, mij hoor je ook niet klagen, afentoe een videokaartje upgraden en wat hd's erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ik probeer de Béta te openen, maar er gebeurt steeds niets!

Ik klik in Battlelog op Quickmatch, server wordt gevonden, dan Join Server.
Dan zie ik in de startbalk "STARTEN" met het Origin icoontje. Na een paar sec verdwijnt dat weer, en komt er een windowed BF3 scherm, waar ik ook het spel geladen zie worden (Bijv métro rush ofzo).
Maar dan sluit dat scherm zich af, en zit ik weer in Battlelog. Daar zie ik staan "Game ready!" met een knopje waar Go to game op staat.
Maar als ik op Go to game klik, staat er gewoon "Playing!" terwijl er verder niets gebeurt.
Als ik dan klik op "Close game", en weer op Quick Match klik, begint het hele riedeltje opnieuw.

In Task manager zie ik BF3.exe wel openen en CPU+geheugen gebruik neemt steeds meer toe, maar dan verdwijnt het gewoon.

Draai windows 7 64 bit, dell xps15 met core i7-2630qm & nvidia 540m d'r in. Any thoughts? Het spel lijkt me retevet :(

Heb trouwens al de é -> e 'patch' gedaan.

Edit: uitgebreider beschreven wat er gebeurt

[ Voor 55% gewijzigd door Ary op 05-10-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Laatst online: 16-07 22:36
Oke ik weet dat dit een beta is maar 49/50 keer dat ik een server join geeft hij op het aller laatste moment (als ik de vogeltjes al kan horen fluiten) de error: "You were disconnected from the server". Dit is alleen de laatste twee dagen, daar voor deed hij het bijna altijd meteen. Hebben meer mensen dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 01:56

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik kon de afgelopen dagen prima battlefielden, maar sinds vandaag wil de game met geen mogelijkheid meer full screen, ik druk alt enter in, en hij gaat naar full screen, en springt weer terug, ik snap er geen snars van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
In de folder fullscreen=true zetten ?. Dit probleem heb ik bij dirt 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

HKS-Skyline schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:43:
Ik kon de afgelopen dagen prima battlefielden, maar sinds vandaag wil de game met geen mogelijkheid meer full screen, ik druk alt enter in, en hij gaat naar full screen, en springt weer terug, ik snap er geen snars van...
Als je ingame zit zet hem via de options op fullscreen, om de 1 of andere reden wordt 'alt+enter' niet onthouden, ik ging elke keer weer naar windowed mode zodra ik iets veranderde in options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Bf3 heeft zonder problemen tot nu toe gedraait en nu krijg ik in eens als ik een server jion connection lost. Is your game up to date... Terwijl er onderin staat dat hij up to date is met ee vinkje erlangs :S nog iemand last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoepbanaan
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 16:23
Ik heb steeds last dat het spel zichzelf afsluit na een minuut of 20.
Zit ik net in een fijne squad of ben je bezig met een goed potje, vliegt ie er uit zonder error...
Gelukkig is het maar in de beta waar alles toch gereset wordt straks en de verloren punten niet zo deren, maar het blijft irritant.

[ Voor 7% gewijzigd door snoepbanaan op 06-10-2011 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
Ik heb een probleem,
Als ik windowed game kan ik volledig gebruik maken van ingame menu.
Zodra ik naar fullscreen ga, lijkt het alsof mijn muis terwijl ik op bijv " Squad" wil klikken dat de muis totaal ergens anders bevind op het scherm. waardoor ik dus geen gebruik kan maken van ingame menu's.

Ik heb van alles geprobeerd betreft resolutie omhoog en omlaag. uiteindelijk had ik eens een sweetspot gevonden waarbij mijn wel met mn muis over de tabs / buttons kon. maar nu wil dat weer niet....
iemand dit probleem eerder gezien ? en of tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
jterpstra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:14:
Ik heb een probleem,
Als ik windowed game kan ik volledig gebruik maken van ingame menu.
Zodra ik naar fullscreen ga, lijkt het alsof mijn muis terwijl ik op bijv " Squad" wil klikken dat de muis totaal ergens anders bevind op het scherm. waardoor ik dus geen gebruik kan maken van ingame menu's.

Ik heb van alles geprobeerd betreft resolutie omhoog en omlaag. uiteindelijk had ik eens een sweetspot gevonden waarbij mijn wel met mn muis over de tabs / buttons kon. maar nu wil dat weer niet....
iemand dit probleem eerder gezien ? en of tips ?
Heb je misschien de optie aanwijzerspoor aanstaan?
Dit heeft bij mij voor problemen gezorgd met dit soort full screen windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik heb nog niet veel mensen gehoord over dit probleem maar na het joinen op de map caspian border heb ik totaal geen HUD, en bij het deploy scherm heb ik een zwart scherm. Hier kan ik nog wel joinen als ik een beetje gok waar ik moet drukken :), maar dan is er ingame vervolgens ook geen interface. Iemand idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn scherm stond ook op zwart maar ik kreeg toevallig na ongeveer 10 seconden de melding dat de match was afgelopen en kon toen joinen. Maar je mist niets hoor, het speelt voor geen meter door de lag en enorme bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

ingmaronline schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Ultra niet werken? Nog niet optimaal denk ik dan meer? Mijn videokaart ( 6870, OC en WC ) heeft wel moeite met Ultra mocht het er heet aan toe gaan in de strijd. High is dan echt een stuk beter :P
Verbetering van mijzelf trouwens, Ingame squad komt er wel _/-\o_

De hoogste kwaliteit models en textures zitten nog niet in de beta.

Met de HD6970 zit ik continu op 60FPS, krijg binnenkort een tweede HD6970 binnen :)

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Na 10 minuten spelen krijg ik erg last van stotteringen en soms slaat bf3 3 seconden vast. Heel irritant. Moet dan weer het spel restarten voor dat deze problemen weg zijn en dan kan ik weer even spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 11-09 13:47
Ik heb nu weer een probleem waar ik bij BC2 ook al last van had en ik vraag me eigenlijk af of anderen dit probleem ook hebben meegemaakt en of er misschien een oplossing is..
Punkbuster laat telkens mijn hele computer vastlopen, het enige dat ik nog hoor is een soundloop en ik kan verder niks doen, dit krijg ik maar niet weg en de enige oplossing was, raar maar waar, een externe geluidskaart gebruiken in plaats van mijn onboard Realtek..

Het probleem is nu alleen dat mijn externe geluidskaart stuk is, en punkbuster nog steeds dezelfde problemen geeft (ook na driver update van mijn onboard geluid)

Iemand met een oplossing hiervoor of is de enige oplossing een nieuwe geluidskaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
davey s. schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 11:10:
Na 10 minuten spelen krijg ik erg last van stotteringen.
Ik heb hier ook last van. Vandaag nieuwe map gespeeld met 64 man (misschien komt het daar door) en gelijk 6850 in CF gezet om te testen. Snap er niks van dat ik drops krijg en zoveel lag, zou op zijn minst een improvement moeten zijn. Mja het is beta, zal daar wel door komen.. hoop ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
Robbertjan94 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:31:
[...]

Heb je misschien de optie aanwijzerspoor aanstaan?
Dit heeft bij mij voor problemen gezorgd met dit soort full screen windows.
Ik zal er naar kijken. thx voor de tip had ik zelf nog niet aan gedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:20
Al wil je geen lag of stotteringen in Caspian Border moet je op de servers van ''4netplayers'' gaan spelen daar heb ik totaal geen lag of stotteringen en in andere servers wel.

Nu even mijn probleem, als je met je sniper inzoomed op caspian border ( een flink eind ver weg ) dan heb ik last van gigantische framedrops hebben meerdere dat of ligt dat aan mijn systeem?

AMD Phenom II 955@3.7 Ghz
4GB DDR2@800Mhz
6950@ 840 - 1325

Ik heb voor de rest geen last van framedrops maar met sniper is het echt extreem

PS: Alles op Ultra@1920x1080

[ Voor 3% gewijzigd door Spekker op 08-10-2011 13:33 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoster
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik heb ook het probleem van paar minuten spelen, spel sluit zich af en ik krijg het bericht 'server disconnected'.
Nou zou de oplossing kunnen zijn om in servers te gaan spelen waar PB uitstaat. Dat hielp min of meer bij mij. Ik moet nog meer 'testen' maar wellicht komt het daardoor...
(toen ik dit wou posten met een mapwissel kreeg ik wel plots een BSOD... :| )

Heb ook al een keer een ban gehad maar ik kon er gewoon weer in daarna :P (na een crash van bf3 béta)

[ Voor 3% gewijzigd door Yoster op 08-10-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Spekker schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:31:
Al wil je geen lag of stotteringen in Caspian Border moet je op de servers van ''4netplayers'' gaan spelen daar heb ik totaal geen lag of stotteringen en in andere servers wel.

Nu even mijn probleem, als je met je sniper inzoomed op caspian border ( een flink eind ver weg ) dan heb ik last van gigantische framedrops hebben meerdere dat of ligt dat aan mijn systeem?

AMD Phenom II 955@3.7 Ghz
4GB DDR2@800Mhz
6950@ 840 - 1325

Ik heb voor de rest geen last van framedrops maar met sniper is het echt extreem

PS: Alles op Ultra@1920x1080
Speel niet vaak met sniper maar heb het toch even getest en ik ervaar dit issue ook wat jij beschrijft.
FPS dropt enorm als je verder inzoomt.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Omdat ik al 4 keer geen reactie heb gehad nu even zo!

De samenwerking tussen spel en browser verloopt bij mij niet goed meer waar het dat eerst wel deed!...

Probleem 1: Als ik een party aanmaak vanuit mijn COM center via de "Create Party" button zie ik die niet in mijn balk onderin verschijnen; dat lukt pas als ik refresh... Dit hoort automatisch te gaan.

Probleem 2: (voortvloeiend uit probleem in): Ik zie als ik vanuit een party door een ander wordt uitgenodigd in een server geen invite komen, zelfs niet als ik refresh.

Daardoor kan ik dus niet met meer tegelijk in een server gaan kom ik vaak in het andere team terecht etc. etc. ;w

Ik heb al zelf geprobeerd:

-Reinstall Firefox 7.0.1. (die ik normaal gebruik) ---> Geen succes!
-Kijken of het wel werkt in Google Chrome ---> Zelfde probleem...
-Kijken of het wel werkt in Internet Explorer ---> Zelfde probleem...

ESN Sonar bekeken, maar daar is bar weinig in te stellen...

Kortom iets wat eerst goed ging gaat nu mis en het moet gemaakt :(

Wie heeft dit ook gehad en ik weet dat sommige mensen het even hadden en nu niet meer, maar heeft er iemand een oplossing gevonden>?

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
  • Laatst online: 04-08 08:11
Bij het starten van de game crashed die meteen met deze foutmelding: bf3.exe werkt niet meer.

Iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen?

Windows 7 64bit

Logboek zegt t volgende:
Naam van toepassing met fout: bf3.exe, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x4e7b2777
Naam van module met fout: bf3.exe, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x4e7b2777
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x0004d83a
Id van proces met fout: 0x1754
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc85c91606c6ed
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3\bf3.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id: 5539655d-f1bc-11e0-93e8-0018f33a6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 23:03
laatste 2 posters. Geen bekende problemen zover ik weet. Ik zou een bugreport sturen naar dice (het is immers een beta)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Waar find ik bugreport? Naar wie sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:27

frG

PiRiVi schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:47:

De samenwerking tussen spel en browser verloopt bij mij niet goed meer waar het dat eerst wel deed!...

Probleem 1: Als ik een party aanmaak vanuit mijn COM center via de "Create Party" button zie ik die niet in mijn balk onderin verschijnen; dat lukt pas als ik refresh... Dit hoort automatisch te gaan.

Probleem 2: (voortvloeiend uit probleem in): Ik zie als ik vanuit een party door een ander wordt uitgenodigd in een server geen invite komen, zelfs niet als ik refresh.

Daardoor kan ik dus niet met meer tegelijk in een server gaan kom ik vaak in het andere team terecht etc. etc. ;w

Wie heeft dit ook gehad en ik weet dat sommige mensen het even hadden en nu niet meer, maar heeft er iemand een oplossing gevonden>?
Dit heb ik ook, en een paar vrienden van mij ook.
Lijkt mij een probleem van DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Laatst online: 12-09 11:35
s1ck schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:11:
[...]

Ik heb hier ook last van. Vandaag nieuwe map gespeeld met 64 man (misschien komt het daar door) en gelijk 6850 in CF gezet om te testen. Snap er niks van dat ik drops krijg en zoveel lag, zou op zijn minst een improvement moeten zijn. Mja het is beta, zal daar wel door komen.. hoop ik O-)
Heb het ook met een 6850 in cf, heel vreemd. Nieuwe amd drivers helpen ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frond0r
  • Niet online
twister00004 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:49:
Bij het starten van de game crashed die meteen met deze foutmelding: bf3.exe werkt niet meer.

Iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen?

Windows 7 64bit

Logboek zegt t volgende:
Naam van toepassing met fout: bf3.exe, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x4e7b2777
Naam van module met fout: bf3.exe, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x4e7b2777
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x0004d83a
Id van proces met fout: 0x1754
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc85c91606c6ed
Pad naar toepassing met fout: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3\bf3.exe
Pad naar module met fout: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id: 5539655d-f1bc-11e0-93e8-0018f33a6635
Probeer dit eens:

Due to the è in the folder name the game won't start and generates an Application Error in the event viewer.

To change this on x64 systems :

1) Goto the folder where Origin installed BF3 Beta (C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3)

2) Rename the Bèta Battlefield 3 folder to Beta Battlefield 3

3)Start regedit , browse to the following key :

HKEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\WoW6432Node\EA Games
Change the GDFBinary & InstallDir paths to C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3

Be careful what you wish for; You just might get it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

PiRiVi schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 16:47:

Zelfde probleem veel gehoord en zelf ook gehad. Browser switchen helpt niet. Op het forum gaven sommigen (oa. mensen van DICE) aan dat het wel eens aan je virusscanner/firewall zou kunnen liggen. Dus die tijdelijk uitschakelen en browser opnieuw opstarten zou kunnen werken. Voor mij echter niet...

Bij mij had het te maken met die ESN Sonar software. Wat ik heb gedaan is ESN Sonar uninstallen (en/of de browser plugin uninstallen), browser opnieuw opstarten, vervolgens Battlelog even opnieuw de plugin laten installeren. Bij mij werkte alles vervolgens weer.

Tot slot, je kunt simpel checken of het gewerkt heeft door even een party te creëren. Zodra onderin een balkje verschijnt is het gelukt. ;)

Laat even weten of bovengenoemde oplossing werkt, ben ik benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

Ik heb al gezocht naar mijn probleem in dit topic maar kon niks vinden dus vraag ik het zelf maar

eerst even mijn specificaties(laptop):
Intel Core i3 350M
4 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
Windows 7 home Premium
ATI Mobility Radeon HD 5650

ik heb zelf al van alles geprobeerd met de graphics instellingen maar daar werkte ook niks van...
nu is het probleem(dit is alleen op caspian border niet op operation metro):
het joinen van de server gaat makkelijk, het spawn menu verschijnt prima en alles gaat goed qua gameplay en lagg valt ook mee, maar (alleen de grond) is donker, het lijkt wel nacht, op sommige vierkante vlakken is het gewoon dag, maar het lijkt wel nacht, donker en onduidelijk, en dat is alleen op de grond.
ook de grond vegetatie komt pas tevoorschijn als ik op 3 meter afstand sta...
ik heb op dit moment geen nieuwe drivers geinstalleerd sinds ong 5 maanden geleden (toen ik de laptop kocht) omdat als ik op de site van ati drivers download dan installeert hij de driver en daarna krijg ik de foutmelding dat mijn apparaat niet compactibel is met de software, dus updaten zit er voor mij niet in of er moet een oplossing zijn

alvast bedankt in ieder geval

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
snoepbanaan schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 19:19:
Ik heb steeds last dat het spel zichzelf afsluit na een minuut of 20.
Zit ik net in een fijne squad of ben je bezig met een goed potje, vliegt ie er uit zonder error...
Gelukkig is het maar in de beta waar alles toch gereset wordt straks en de verloren punten niet zo deren, maar het blijft irritant.
Ik ben haast blij als ik 20 minuten haal. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

ExPlanE schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:08:
[...]

Zelfde probleem veel gehoord en zelf ook gehad. Browser switchen helpt niet. Op het forum gaven sommigen (oa. mensen van DICE) aan dat het wel eens aan je virusscanner/firewall zou kunnen liggen. Dus die tijdelijk uitschakelen en browser opnieuw opstarten zou kunnen werken. Voor mij echter niet...

Bij mij had het te maken met die ESN Sonar software. Wat ik heb gedaan is ESN Sonar uninstallen (en/of de browser plugin uninstallen), browser opnieuw opstarten, vervolgens Battlelog even opnieuw de plugin laten installeren. Bij mij werkte alles vervolgens weer.

Tot slot, je kunt simpel checken of het gewerkt heeft door even een party te creëren. Zodra onderin een balkje verschijnt is het gelukt. ;)

Laat even weten of bovengenoemde oplossing werkt, ben ik benieuwd naar.
Hi, ik heb beide plugins (Sonar en die andere) gedeinstalleerd, geeft bij mij geen oplossing.
Heb ook de firewall uitgezet, maar zelfde probleem...
Zeer irritant!
Thanks voor meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Voor mensen die nog problemen hebben met full screen, als je teamviewer geinstalleerd hebt, die even afsluiten, dan werkt fullscreen.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu begint het helemaal leuk te worden, als ik een server uitkies maakt niet uit welke (metro of capsian border, australie of nederland) begint hij met joinen en krijg zoals gebruikelijk de foutmelding dat mijn drivers niet in orde zijn(zie vorige post) dat klik ik vrolijk ik weg net zoals eerst en de game gaat verder met joinen, dan kom ik zoals gebruikelijk op een zwart met scherm met rechts in de bovenhoek beta maar meestal na een tijdje komt het spawn menu te voorschijn maar nu blijft hij gewoon daar hangen, alt+f4 werkt niet ctrl+alt+del werkt niet muis doet niks, windows knop doet niks, de hele laptop is gewoon vastgelopen dus even uitzetten met de algemene aan/uit knop en daarna weer opstarten en vervolgens weer hetzelfde verhaaltje, dit gebeurde nadat ik in capsian border wat met de graphics instellingen heb staan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Laatst online: 11-09 13:47
Redblader schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:09:
Ik heb nu weer een probleem waar ik bij BC2 ook al last van had en ik vraag me eigenlijk af of anderen dit probleem ook hebben meegemaakt en of er misschien een oplossing is..
Punkbuster laat telkens mijn hele computer vastlopen, het enige dat ik nog hoor is een soundloop en ik kan verder niks doen, dit krijg ik maar niet weg en de enige oplossing was, raar maar waar, een externe geluidskaart gebruiken in plaats van mijn onboard Realtek..

Het probleem is nu alleen dat mijn externe geluidskaart stuk is, en punkbuster nog steeds dezelfde problemen geeft (ook na driver update van mijn onboard geluid)

Iemand met een oplossing hiervoor of is de enige oplossing een nieuwe geluidskaart?
Niemand die dit probleem herkent?
Ben bang dat anders de enige oplossing een nieuwe geluidskaart is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redblader schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

Niemand die dit probleem herkent?
Ben bang dat anders de enige oplossing een nieuwe geluidskaart is :/
helaas, zou ik het ook niet weten. ik heb verder eigenlijk geen problemen met bc2 gehad dus me er ook niet in verdiept
het enige wat ik kan bedenken is punkbuster opnieuw installeren

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
hmm, ik probeer hem te downloaden via origin, start hem op, krijg ik een error en zegt die dat ik hem opnieuw moet installeren, 2x gedaan, maar niet geholpen.
zou men PC het niet aankunnen? drivers updaten ofzo? ik weet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:45:
hmm, ik probeer hem te downloaden via origin, start hem op, krijg ik een error en zegt die dat ik hem opnieuw moet installeren, 2x gedaan, maar niet geholpen.
zou men PC het niet aankunnen? drivers updaten ofzo? ik weet het niet :(
.. é naar e patch al gedaan? Zie startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 15:54:
[...]

.. é naar e patch al gedaan? Zie startpost
werkt niet, maar krijg ook niet dezelfde foutmelding als daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouR schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

werkt niet, maar krijg ook niet dezelfde foutmelding als daar ;)
Wat voor n foutmelding krijg je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:16:
[...]

Wat voor n foutmelding krijg je dan?
There is a problem with your game's setup, please reinstall the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josipbroz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07 17:24
Damn nice..... gisteren caspian border getest en..."ik super blij"...nou ...blij met eerste indruk.

Map metro speelt super smooth op high met 8 gig ram/ 3,6 quadcore core2qx6850 met een gtx470 /2 raptors raid0.
Vervolgens start ik caspian border op en mijn sys wordt van alle kanten gegangbangt.

Maar ok prima het is een beta...bloed druk blijft laag en mijn handen trillen nauwelijks. Ik hoop echter dat dit geoptimaliseerd wordt...sommige stukken vreten ongelovelijk veel resources op zonder een goed reden. Natuurlijk heeft een grote speelveld met rampaging 64 man er wat mee te maken, maar dit moet veel beter kunnen.

Meest recente Geforce Beta 285.38 drivers hebben heel wat bugs opgelost (heel veel van het eerder genoemde geneuzel). Met ATI heb ik geen ervaring.

Ik hoop in ieder geval dat er met optimalisatie nog heel veel gebeurd (en dat zal wel)

"The problem with Internet quotes is that many are not genuine." Abraham Lincoln

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 08:32

3raser

⚜️ Premium member

Nieuwe hardware besteld om BF3 te kunnen spelen, dus dit weekend was het eindelijk zo ver.
Damn, wat een spel. Echt schitterend om te zien en te spelen. Caspian Border was wel even wennen. Die map is echt groot.

Wel wat bugs gezien. In de Metro map heb je buiten in het park wat paden met een soort van tegelrand aan de zijkant. In prone position kijk je zo onder deze zwevende stoeprand door.
Ook heb ik hier en daar wat ammo boxes verspreid. Als je een ammo box op de juiste manier tegen een muur (in datzelfde park) aan gooit dan zit er gelijk een gat in de muur. Het is niet te hopen dat dit bij alle muren zo werkt, want dan ga ik mijn nick veranderen naar DemolitianMan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenHof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:05
Beta afgelopen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:02

GG85

.......

Hmm, net de beta geinstalleerd maar Origin stuurt me bij het opstarten van de beta naar een link waar ik geen verbinding mee kan krijgen, iemand eni g idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas mensen, de beta is afgelopen. Nu weer verder met dromen naar de full version.
Thanks to everyone that participated in the Battlefield 3 Open Beta, especially those that contributed their feedback and ideas. Your input has helped to make the final release of Battlefield 3 all the better.

Like all good things, though, so too must the Beta come to an end. We've got to get the servers down, make updates and tweaks based upon all the feedback you've given us, and get everything ready for the big day of release.

The Battlefield 3 Open Beta will close on 12:00 PM Noon 10/10/11 CET
bron: http://www.enterbf3.com/n...n-beta-ending-in-8-hours/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

GG85 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:22:
Hmm, net de beta geinstalleerd maar Origin stuurt me bij het opstarten van de beta naar een link waar ik geen verbinding mee kan krijgen, iemand eni g idee?
Same here :(

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Fijn hé als die developers voor een beperkte tijd een Bèta uitbrengen in plaats van een DEMO zoals jaren lang vele anderen het hebben gedaan :/

;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Laatst online: 12-08-2020
Hey,

Als ik het spel probeer te starten krijg ik een Kan de webpagina niet vinden melding. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De beta is al een tijdje afgelopen zie bv:

http://www.enterbf3.com/n...n-beta-ending-in-8-hours/

Daarom krijg je die melding.

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 20-10-2011 11:22 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Laatst online: 12-08-2020
Meen je dat nou joh. Ik heb maar een paar uurtjes kunnen spelen :s.
Lekker dan. Ik dacht dat het net zoiets was als BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Verkeerde topic :?

[ Voor 92% gewijzigd door PWM op 24-10-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
waar staat de download cache van origin weet iemand dit?

heb dus bf3 gedownload (niet de beta) en als ik in origin settings kijk zie je downloadcache locatie maar daar staat hij dus niet.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Het is erg raar. Heb de game ook gedownload en aangevinkt dat ik de installer wil houden, echter hij slaat het nooit op. Denk foutje in Origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ik kan de installer ook nergens vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smetsnils
  • Laatst online: 26-12-2022
Ik heb de game onlangs besteld. Volgens de minimum systeemeisen zou dit moeten werken.
Denken jullie dat ik het met volgende systemspecs soepel zou kunnen spelen (daarmee bedoel ik zonder schokken op normale/minimale instellingen).

Cpu: E8500, Gfx: HD4870 (512MB)

Of bestel ik een nieuwe videokaart zoals: ASUS, EAH6850, DirectCu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 10:59
Heeft iemand ook een pre-load die maar blijft downloaden?
Bij mij is de pre-load al lang op 100% maar hij blijft maar doorgaan...
soms zegt hij zelfs 14.5 van de 11.4 GB te hebben gedownload.

Zou ik niet een 'complete' moeten krijgen of zo? Iemand help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
download was bij mij 15,4 gb
Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.