Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Zijn er nog meer mensen bij wie Battlelog niet lekker werkt in Firefox 8 beta? Het laden gaat vrij traag en sommige delen van de javascript worden niet goed uitgevoerd, omdat ze undefined zijn (gecontroleerd middels Firebug). Het gevolg is dat sommige pagina's niet goed werken en dat bijvoorbeeld coop-invites niet aankomen.

In IE9 draait het als een zonnetje. Ik heb al getest met alle add-ons uit, virusscanner uit, sonar-software opnieuw geinstalleerd, rebooten. Ook een zoekopdracht levert vooralsnog niets op; waarschijnlijk omdat het spel net uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 00:52
Er is geen installer hij zet het neer in je geinstalleerde games map.
Ik heb de map gekopieerd en register aangepast naar de nieuwe locatie(HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 3), werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11-2014
even wat duidelijker uitgelegd z.o,z,

[ Voor 93% gewijzigd door Riklommert op 25-10-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphogenesis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 06:15
Op een of andere manier kan ik de game alleen windowed spelen, ongeacht resolutie
Ik heb geprobeerd:
- Alt + Enter
- Resolutie te wijzigen
- Fullscreen optie in BF3
- Niet gebruikte schermen uitschakelen
- Ander scherm

Maar geen van alle helpt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:01
Iemand die grafische problemen heeft met caspian border ? YouTube: BF3 Beta - Caspian Border - Graphic issues (low settings)
ik heb de laatste drivers van nvidia (GTX 560 TI ,285.62 nvidia driver) Ik speel hem op high maar ultra en low geven hetzelfde resultaat...

[ Voor 14% gewijzigd door Zidanexo op 25-10-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden; Bee.nl in "[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic"

Na de Battlelog update van gisteravond werkt de website weer in Firefox 8 beta *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riklommert
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11-2014
Kan iemand mij helpen in wil hem zo graag spelen, ik kom er niet uit. Wanneer ik multi player opstart hoor ik alleen geluid. En bij singel player blijft hij hangen bij het begin scherm zo tank en helikopter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphogenesis
[quote]Morphogenesis schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:40:
Op een of andere manier kan ik de game alleen windowed spelen, ongeacht resolutie
Ik heb geprobeerd:
- Alt + Enter
- Resolutie te wijzigen
- Fullscreen optie in BF3
- Niet gebruikte schermen uitschakelen
- Ander scherm

Maar geen van alle helpt. Iemand een idee?
[/quote]
Ok, een screenshot erbij nu ik thuis ben:
Afbeeldingslocatie: http://parrit.chravtacque.nl/data/bf3.png

Iemand een idee hoe je in gewoon fullscreen kan spelen? :)

Ha! Nevermind heb het al :) Teamviewer moet schijnbaar afgesloten worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Morphogenesis op 25-10-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Iemand anders ook het probleem dat battlefield niet wilt starten ?
Battlelog blijft wel leuk "initializing" roepen, en je ziet ook 1-2 seconden origin een venstertje erbij openen met launching battlefield 3, maar vervolgens gebeurt er niks (ook niet na lang wachten). bf3.exe draait echter wel in de achtergrond.

Heb al diverse browsers geprobeerd, battlelog plugin verwijderd en weer geinstalleerd, origin herinstall, battlefield herinstall, Windows 7 herinstall. Het probleem blijft bij mij exact zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 18:11
Heeft iemand nog meer de problemen dat BF3 bijna elke minuut vastloopt?
Ik dacht dat het aan mijn videokaart lag maar die voldoet net aan ATI 3870
De rest X4 965 en SSD schijfje.

Heb de laatste driver al gedownload de 11.10 maar maakt geen verschil uit.
iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

bah, bf3 gekocht, origin geinstalled..

'can't connect to the origin network' :(

vanaf andere pc's gaat het wel goed, en internet volledig open etc.
ik blijf 't wel proberen, mischien is het load door de release bij EA..

zo niet doe ik gewoon een pp dispute ( voordeel van slechts 1 game hebben bij origin :D )

>:)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Het zal morgen wel goed komen, opstartproblemen zijn er altijd.

Zeker voor die kids die geen uur kunnen wachten en allemaal files uit hun cache lopen te runnen en dan klagen als dingen "het niet doen" |:(

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
mvz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:51:

zo niet doe ik gewoon een pp dispute ( voordeel van slechts 1 game hebben bij origin :D )

8)7

Anyway, probeer je windows firewall eens uit te zetten.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Verderf schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:05:
[...]

8)7

Anyway, probeer je windows firewall eens uit te zetten.
al gedaan, pc rechtstreeks achter het modem gehad, met WAN-ip op de pc.

netsh int tcp reset gedaan, flushdnsje, hidden/non-present devices nagekeken en zonodig verwijderd,
etc etc.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Maar gaat bij origin dan al fout als ik je goed begrijp? Check eens of er in je internet instellingen proxies zijn ingesteld.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

Verderf schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:11:
Maar gaat bij origin dan al fout als ik je goed begrijp? Check eens of er in je internet instellingen proxies zijn ingesteld.
in de origin logs maakt 'ie wel verbinding en krijgt een reply met daarin 'bad token'
herinstall van de client haalt niets uit.

zal vanmiddag eens proberen met een schone win7 image op een andere hdd. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mvz schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:51:

Ik wens je veel succes hiermee : EA/Origin Support hoef je in ieder geval niks van te verwachten :/
Zelfs de log files zijn net zo vaag als de support ...

Totdat ik zelf ging prutsen met allerlei testjes en settings en erachter kwam dat het een DNS issue was in mijn geval had ik echt geen idee waar ik het probleem moest zoeken en triest genoeg EA/Origin Support zelf ook :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

nero355 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

Ik wens je veel succes hiermee : EA/Origin Support hoef je in ieder geval niks van te verwachten :/
Zelfs de log files zijn net zo vaag als de support ...

Totdat ik zelf ging prutsen met allerlei testjes en settings en erachter kwam dat het een DNS issue was in mijn geval had ik echt geen idee waar ik het probleem moest zoeken en triest genoeg EA/Origin Support zelf ook :')
ik weet het, met de rockstar social club heb ik hetzelfde probleem ;p
support van steam of rockstar = non-exist. , ergo, betaalde game waar je niks mee kan.

en nu met origin dus.. ( en dan vinden ze het vreemd dat mensen games gaan piraten.., ipv 49,99 uit te geven aan gebakken lucht )
support gaat niet veel verder dan 'please check your internet connection; 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverfaustx
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Your account is not allowed to login

kan ik dit morgen pas doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
dn072 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:49:
Heeft iemand nog meer de problemen dat BF3 bijna elke minuut vastloopt?
Ik dacht dat het aan mijn videokaart lag maar die voldoet net aan ATI 3870
De rest X4 965 en SSD schijfje.

Heb de laatste driver al gedownload de 11.10 maar maakt geen verschil uit.
iemand nog ideeen?
Zelfde probleem hier...

Draai met Q6600 / 4GB / GTX560 Ti (285.62 driver).
Echt gek!

EDIT:
Opgelost. Niet zo stabiele overclock blijkbaar van de CPU.

[ Voor 6% gewijzigd door 430xlkod op 26-10-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphogenesis
Hrmpf, elke keer als ik bf3 speel crasht ie na 5 minuten. Eerst gewoon zwart scherm waarbij het geluid doorloopt. Pc moet dan volledig herstarten. Drivers zijn up-to-date enzo.

Videokaart wordt max 72 graden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Morphogenesis schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:57:
Hrmpf, elke keer als ik bf3 speel crasht ie na 5 minuten. Eerst gewoon zwart scherm waarbij het geluid doorloopt. Pc moet dan volledig herstarten. Drivers zijn up-to-date enzo.

nvidia kaart?
Ik heb af en toe hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphogenesis
Nvidia ja: GTX580 in SLi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:54

mrc4nl

Procrastinatie expert

nou gaat weer lekker.

ik dvd erin. serial ingevoerd, wil origen ff 11.5 gb downloaden.
ik geanuleerd. internet kabel eruit. wil ie 13 gb downloaden maar blijft ie op 0% hangen.

en zodra ik de dvd verken crashed mn explorer :(

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
mrc4nl schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:52:
nou gaat weer lekker.

ik dvd erin. serial ingevoerd, wil origen ff 11.5 gb downloaden.
ik geanuleerd. internet kabel eruit. wil ie 13 gb downloaden maar blijft ie op 0% hangen.

en zodra ik de dvd verken crashed mn explorer :(
Hij "download" van de DVD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Waarom van dvd downloaden, als je het van internet kunt halen;
YouTube: Downloading BF3 @ origin
Gemaakt om een vriend te stangen :P. Downloadsnelheid is zeer indrukwekkend met zo'n grote release!.

Waarom van dvd downloaden, als je het van internet kunt halen;
YouTube: Downloading BF3 @ origin
Gemaakt om een vriend te stangen :P. Downloadsnelheid is zeer indrukwekkend met zo'n grote release!.
Bazvv schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 00:10:
Er is geen installer hij zet het neer in je geinstalleerde games map.
Ik heb de map gekopieerd en register aangepast naar de nieuwe locatie(HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\Battlefield 3), werkt prima.
bedankt!. Ik had het tm probleem waardoor hij hem niet wou opstarten.

[ Voor 80% gewijzigd door Tortelli op 26-10-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, kunnen jullie wel de settings aanpassen in BF3? Echt elke setting die ik wijzig, van graphics naar mouse sensitivity, zodra ik op save changes druk krijg ik een zwart scherm met daarin de melding: no optimal refresh rate. Recommended 1920x1080 60hz. Enige dat me dan nog rest is alt F4 en de game restarten. Als het dan even tegen zit heeft de game pas echt de verkeerde refreshrate te pakken, want dan trilt m'n scherm als het ware een mini beetje. Heb dit opgelost door m'n profile settings in mijn documenten te verwijderen, zodat BF3 weer start met de aanbevolen instellingen. Echter is het dus niet mogelijk om ook maar IETS te wijzigen in de settings.

Mensen hier hetzelfde probleem? En weet iemand hier een fix voor of iets dergelijks?

Update: als de map geladen is, en ik ingame de settings aan pas, dan blijft het beeld wel helemaal helder zoals het hoort. Als ik dan dood ga en de map weer geladen moet worden, dan verschijnt die melding weer. Dus dan weer alt+enter (dat werkt ook ipv alt+f4), nog een keer alt+enter om weer fullscreen te spelen (alles zodra de map geladen is), dan naar settings en accept full screen settings. Dan is het weer goed, totdat ik weer dood ga.. same old again. Lijkt dus op een programmeer fout oid bij bf3? of wat?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Morphogenesis schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:57:

Heb ik ook, maar na een paar keer dat zwart scherm-> restart, blijft hij het wel doen.

560SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Laatst online: 11:27
Beste mensen..

Wat ik zo grappig/vreemd vind.. Ik lees overal mensen die de laatste weken dus blijkbaar gewoon BF3 spelen ... Uhh WTF.. wat heb ik gemist?

Ik kan pas sinds vandaag weer aan de slag... Of hebben jullie allemaal illegale versies gehad sinds de Beta er mee ophield ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb behoorlijk wat issues gehad tijdens de installatie.

De oorzaak zat allemaal in de Originversie en de BF3-beta die al op mijn PC stonden. Het deïnstalleren hielp niet. Uiteindelijk kon ik de bestanden ook niet handmatig verwijderen omdat deze "al in gebruik waren".

Uiteindelijk heb ik alle processen die ik kon afsluiten afgesloten en vanuit het register iedere verwijzing naar Origin handmatig verwijderd. Vervolgens Origin gedownload en geïnstalleerd. Dit ging wel. Nu ben ik het spel aan het installeren.

Wat maakte ik dan mee?

Tijdens de installatie van Origin kreeg ik tijdens het installatieproces de melding dat Origin.exe niet kon worden gekopiëerd. Vervolgens kon ik alleen maar kiezen om de installatie af te breken of de fout te negeren. Welke optie ik koos, het wilde niet werken. Als ik besloot de fout te negeren dan wilde Origin na installatie een update uitvoeren. Deze bleef vervolgens op 0% staan (ook na 1,5 uur wachttijd). Ik ben boodschappen gaan doen in die tussentijd en bij thuiskomst stond deze nog op 0%. :(

Nadat alles uit het register was verwijderd ging het wel.
Origin moet zijn uninstallers beter maken want dit is gewoon ruk.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 effe Steam logica op Origin toepast :

- Pleur je Serial in Origin.
- Origin vraagt of je wil downloaden of juist van de DVD de boel kopiëren.
- Kies de tweede optie.

Tadaaa : Geen gezeik met oude Origin versie over nieuwe heen installeren vanaf DVD :P

(Gok ik zo...)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Iemand ook deze melding: "Buy BF3 to get access to Battlelog" ? bij het inloggen op de battlelog? key is correct..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb net zitten klooien met origin echter zegt hij dat mijn nickname bezet is. Als ik nou kijk online zie ik dat de nickname ipazza geregistreerd is door mij op mijn email adres echter kan ik deze niet kiezen voor battlefield omdat hij door mij al geregistreerd is?

Hoe the f fix je dit ? Ik wil namelijk niet met ipazza19023812038 gaan spelen maar gewoon ipazza

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
ipazza schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:50:
Ik heb net zitten klooien met origin echter zegt hij dat mijn nickname bezet is. Als ik nou kijk online zie ik dat de nickname ipazza geregistreerd is door mij op mijn email adres echter kan ik deze niet kiezen voor battlefield omdat hij door mij al geregistreerd is?

Hoe the f fix je dit ? Ik wil namelijk niet met ipazza19023812038 gaan spelen maar gewoon ipazza
Gewoon inloggen met je geregistreerde naam !?? Waarom zou je een andere wilen registreren als je de goede naam al geregistreerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de optie Wartapes (pc versie) :

Kun je deze alleen aanzetten als je een geluidskaart in je systeem hebt?

mvg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Hebben jullie ook problemen op de xbox als je met een party wilt joinen? Wanneer ik met een groep vrienden probeer een server te joinen gaat het 9/10 keer mis, en als het goed gaat komen we of niet bij elkaar in het team, en zowieso niet bij elkaar in de squad (terwijl we allemaal al in dezelfde squad zaten voor het zoeken naar een server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
GeeEs schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:58:
[...]

Gewoon inloggen met je geregistreerde naam !?? Waarom zou je een andere wilen registreren als je de goede naam al geregistreerd hebt.
Het is zo:

Email adres: ipazza@hotmail.com
master id: ipazzaw (nu ik moest kiezen kon ipazza niet nemen?!?)
ID bij needforspeed.com: ipazza

Als ik inlog krijg ik te zien bij elke games ik allemaal origin id heb alleen NFS nu, maar ik krijg niet de kans dit te deleten, vervangen. Als ik nu inlog op origin staat over gvd ipazzaw.... Wat een kut systeem is het weer. 56 minuten wachten voor online support ftw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
@Ipazza, vreemd.... Wellicht heeft het te maken met de megadrukte op dit moment ?! Maar als je vorige week op origin kon inloggen met diezelfde account, zou ik niet weten waarom dat nu niet kan.

Ik snap ook niet dat je iets moet registreren. Dat heb je allang gedaan als je origin games hebt, anders had je deze nooit kunnen kopen/koppelen toch ?

Heb je de Beta gespeeld van BF3 bijvoorbeeld? Ging dit wel goed? Oh.. en nogwat.. welk platform hebben we het over ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Nee geen beta. Ik heb nu wat gevonden waar het op lijkt. Ik zie nu al mijn accounts en ik kan een andere instellen. Echter wanneer ik inlog op origin dan staat er gvd nog steeds ipazzaw.... ZUCHT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
Elke server die ik probeer, oneindige Joining Server.. melding.
Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:16
Leuk dat Battlelog:

Buy BF3 to get access to Battlelog. Check the FAQ ....

Heb gisteren het spel online gekocht, dit schiet ook niet op zo! Sta nu al een poosje in de wacht bij EA chat, eens kijken of die wat voor me kunnen doen...

Edit:

Een EA medewerker heeft na een kort gesprek in de chat m'n probleem opgelost, kan nu gewoon gamen! Duurt ff maar dan heb je ook wat....

[ Voor 23% gewijzigd door Robsta86 op 27-10-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-08 10:59
Ik heb een fresh install van windows 7 + fresh install Origin en BF3... maar nu crashed de game na enkele minuten multiplayer. Zodra BF3 vastloopt hang me hele systeem en moet ik hem uit en weer aan doen.

Heb al mijn drivers up to date en daarnaast ati drivers 11.10 version 3 preview drivers geïnstalleerd.
Kan het door de preview drivers komen, wordt mijn systeem te warm of ligt het ergens anders aan?

Edit: Ati drivers terug gezet naar 11.9 maar crash / vastloper blijft gebeuren.
Cpu & Memory load en cpu temperatuur waren normaal / binnen de perken tot vlak voor de crash.

[ Voor 19% gewijzigd door Big-Opti op 27-10-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:35
Mp van BF3 valt voor mij niet te spelen. Steeds van die irritante schokken....Nieuwste AMD drivers geinstalleerd maar deze geven niks. Sp heeft geen last ervan. Zwaar ruk als ik het zo even mag zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 23:12
Big-Opti schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 15:53:
Ik heb een fresh install van windows 7 + fresh install Origin en BF3... maar nu crashed de game na enkele minuten multiplayer. Zodra BF3 vastloopt hang me hele systeem en moet ik hem uit en weer aan doen.

Heb al mijn drivers up to date en daarnaast ati drivers 11.10 version 3 preview drivers geïnstalleerd.
Kan het door de preview drivers komen, wordt mijn systeem te warm of ligt het ergens anders aan?
Ik heb er hier ook last van, alleen crtl alt delete werkt nog dus moet bf3 killen.
Vooral tussen de overgang na een nieuwe map.
Erg vervelend het is al de 3 keer in een half uur.

Q6600
4GB
HD4870

Is opgelost, had een beta driver update gemist!
Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 8% gewijzigd door Bassbounce op 27-10-2011 18:08 . Reden: Battlefield 3 Map Change/Load Crash ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens alt+enter, dan gaat ie naar windowed mode. Grote kans dat je zwarte scherm dan weg is. Vervolgens weer alt+enter et voila.

Heeft iemand hier ook het probleem dat je de settings niet kan veranderen zonder die zwarte schermen te krijgen? Zie m'n vorige post eerder op deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik heb iets raars ... ik kom niet in de campain ...

Krijg product key error ... The key origin provides does not work. Of iets in deze trend ...

Nu vraagt het programma een nieuw EA account te maken, echt te vaag.

Iemand een oplossing???

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 07:27
--------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk me game binnen vanmiddag.
Zegt die de gehele tijd dat ik een bijgewerkte versie van windows nodig heb. En dat ik het besturingssysteem bij moet werken.

Draai windows 7 64 bit en heb echt alle updates geinstalleerd netjes de computer 30 keer opnieuw opgestart.. Nieuwste drivers geinstalleerd. ati 11.10

Iemand enig idee mijn dank is groot

Mvg,

Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:13
Ik zit met het probleem dat ik constant DC's krijg of gekicked word. Handmatig updaten van Punkbuster werkt niet. Repair installatie ging helemaal mis dus ben hem nu maar eens opnieuw aan het installeren.

Firewall heb ik uitgeschakeld ligt het ook niet aan, en voor de rest kom ik ook nog niet echt verder.

Andere mensen met het zelfde probleem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:34
k1978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:48:
--------------------------------------------------------------------------------

Zegt die de gehele tijd dat ik een bijgewerkte versie van windows nodig heb. En dat ik het besturingssysteem bij moet werken.

Draai windows 7 64 bit en heb echt alle updates geinstalleerd netjes de computer 30 keer opnieuw opgestart.. Nieuwste drivers geinstalleerd. ati 11.10

Mvg,

Kevin
Heb je W7 Service pack(s) geinstalleerd?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
hallo,

zit ook met een probleem,heb BF3 geinstalleerd via de dvd's,origin enz is ook allemaal geinstalleerd van de dvd af...

als ik op de ''play'' knop in origin druk dan gaat hij naar battlelog,daar ben ik ingelogd,maar als ik daar een server pak en op join game click of op andere gele knoppen zoals servers,quick match enz dan gebeurd er helemaal niet,niets start op...aan wat zou dit liggen,precies of de site niet goed werkt hier?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Aan beefhazard : ja heb ik gedaan daarna netjes opnieuw opgestart. Snap er echt helemaal niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik heb het spel netjes ge-preordered, DVD erin, installeren, Inloggen op Origin, Battlelog, etc.

Vervolgens wil ik de campain doen, gaat origin laden, krijg ik het volgende bericht:
We could not activate Battlefield 3TM on this computer using the Origin Account you provided. P{lease locate your product key to activate the game using your Origin Account.

[ENTER KEY]

If you are allready registered, please make sure you're signing in to the same Origin Account that you previously used to activate the game.

You are signed in as:
[hier staat niks/is blanco ... :S]

[Sign in as a different user]

[Buy this game]
Vervolgens sign ik in als different user met mijn mail/password krijg ik het bericht dat dit fout is!!! Het is fucking goed want ik ben gewoon ingelogd op zowel origin als battlelog met dezelfde gegevens!

Fucking kutzooi!

[ Voor 57% gewijzigd door Dreanor op 27-10-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffvdb
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dreanor schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:05:
Ik heb het spel netjes ge-preordered, DVD erin, installeren, Inloggen op Origin, Battlelog, etc.

Vervolgens wil ik de campain doen, gaat origin laden, krijg ik het volgende bericht:

[...]

Vervolgens sign ik in als different user met mijn mail/password krijg ik het bericht dat dit fout is!!! Het is fucking goed want ik ben gewoon ingelogd op zowel origin als battlelog met dezelfde gegevens!

Fucking kutzooi!
Ik heb precies hetzelfde... serverprobleem ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:13
Heb gehoord dat er het e.e.a met de activatie server is. Komt langs in het Kroeg/slowchat topic. Mischien dat dat het is @ Jeffvdb&dreanor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianW
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28
Hier hetzelfde @#%#$@# probleem als hierboven.. met bad company 2 al problemen en nu hier weer.. Kunnen ze nou nooit iets goed doen... werkelijk waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07-2022
Heb hier ook het activatieprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
k1978 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:48:

Mvg,

Kevin
Niemand mijn probleem :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• droba
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-05 09:58
zelfde probleem met activatie hier....

ICH WILL SPIEELEN ahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It's just a fact

Ik kan niet activeren... Zucht scherm duurt lang met laden en dan uiteindelijk zegt ie dat ie de serverpagina niet kan laden.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamianW
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:28
Iemand al enig officieels vernomen van EA zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 09:54
zucht, here the same trouble...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 12:00

RA7

Ook bezig met DVD installatie en NEE hij download niet van DVD maar van ut net, ik bedoel WTF !!!!

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik krijg de game ook niet geinstalleerd/geactiveerd: (heb wel de update van origin gedraaid)

PAGE LOAD ERROR

Game activation appears to be unavailable at the moment. Please try again later. If the issue persists, please contact Origin Help.

Retry Origin Help

Gaat lekker dussss haha klotezooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floppie86
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
nieuwe versie van origin binnenharken en je hebt geen problemen meer met install

www.origin.com/download

Fujifilm X-Pro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Activatie duurt inderdaad lang.
Duurde bij mij +/- 15min voordat ik het spel eindelijk kan installeren.

Tip: niet afsluiten en "rustig" blijven wachten totdat je door de activatie heen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Master Jeff schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:54:

Tip: niet afsluiten en "rustig" blijven wachten totdat je door de activatie heen bent.
Maar ik heb hem al ge-activeerd en geinstalleerd. Echter als ik de game start krijg ik klote activation bullcrap ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
  • Laatst online: 21-08 07:01
Nou, net vanaf DVD geinstalleerd. 2 DVD's verder moet hij blijkbaar verrifieren als ik het spel wil opstarten.
Ik kijk nu naar een Ativation scherm waarop continu het 'sterretje' maar blijft draaien en draaien ...

Owww en nu ...

X We're sorry, an error has occured

We've noticed your computer is currently offline. To activate your game on this computer using your Origin Account, you'll need to connect to the internet.

:( grrrrr. ... Als iedereen nou ff stopt met inloggen dan kom ik er tenminste door! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zelfde probleem hier... Lekker klote zo zeg...

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

You were kicked from the server by an administrator.
op de GoT server, héél de tijd.
Mijn punkbuster heb ik net geupdate, en ook de files die aangeboden worden op forums die de error zouden fixen doen ook niks... ZO frustrerend :( :( :( :( :( :( :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamed
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 21:17
Same hier :?

We could not activate Battlefield 3TM on this computer using the Origin Account you provided. P{lease locate your product key to activate the game using your Origin Account.

Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Nieuwste versie van Origin gedownload, ingelogd en ik merk op dat ik in offline modus zit.

Ga ik online krijg ik het volgende:

JE BENT OFFLINE
De verificatieservers zijn morgelijk offline. Je gaat nu naar offline modus. Probeer later opnieuw verbinding te maken door jezelf af te melden en jezelf opnieuw aan te melden.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Master Jeff schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:54:

ahh ok, ik heb'em al een paar keer opnieuw gestart... ik zal'em nu laten staan... thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Volgens mij trekken de activatieservers het niet meer :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
DenniZ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:01:
Idd, krijg hem ook niet geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 22:29

Twazerty

AVCHDCoder developer

DenniZ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:01:
Dat snap ik dus niet. Ze weten toch hoeveel exemplaren dat er verkocht zijn? zorg dan voor voldoende capaciteit... grr. Zit hier dus ook met het "We could not activate Battlefield 3TM on this ..." probleem. 2 dagen geleden werd er al melding van gemaakt op het forum van EA: http://forums.electronica...1-could-not-activate.html

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Begint bijna net zo problematisch te worden als bij de launch van Bad Company 2. Lekker weer EA. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
ocdaan schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:58:
[...]

ahh ok, ik heb'em al een paar keer opnieuw gestart... ik zal'em nu laten staan... thanx ;)
Al 5x gestart ... zelfde resultaat ... niets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
Ik heb zoals ook hierboven staat.

nieuwe versie van origin binnenharken en je hebt geen problemen meer met install

www.origin.com/download

Ik zit nu in BattleLog!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
krijg 'm niet geactiveerd? Installatie en alles is goed verlopen, code ingevoerd...alles goed. Wil de game starten, battlelog geinstalleerd, Origin. Wil servers joinen, komt hij met een melding dat hij nog niet geactiveerd is, vervolgens laathij me minutenlang wachten. Wtf is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

BenVenNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:06:

www.origin.com/download

Ja dat lukt ons ook wel hoor, op het moment van joinen van servers krijg je alsnog een activatie om je oren welke dus niet lukt. Of heb jij dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
SuX DeLuXe schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:06:
krijg 'm niet geactiveerd? Installatie en alles is goed verlopen, code ingevoerd...alles goed. Wil de game starten, battlelog geinstalleerd, Origin. Wil servers joinen, komt hij met een melding dat hij nog niet geactiveerd is, vervolgens laathij me minutenlang wachten. Wtf is dit.
Lees ff terug ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
BenVenNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:06:

www.origin.com/download

Whaaa, kut weer die verrekte pruduct key!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 15:10
Ik heb ook het zelfde activatieprobleem, ná de installatie dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexusonline_NL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 18:20
Anti climax na ^3 jaar wachten.....

weken aan het aftellen, ja ja, eerder naar huis vandaag
en dan....

activation error#@$%^^%%$%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
Nexusonline_NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:10:

en dan....

Vandaar dat je hem net zo snel als mij geinstalleerd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Ligt de origin activation server eruit ofzo? ik kan mijn key namelijk niet activeren

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Intruder schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:13:
Ligt de origin activation server eruit ofzo? ik kan mijn key namelijk niet activeren
Zie hierboven?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Oh wow lol ik ben dus niet de enige met problemen :D

Bij mij is het installeren van de game + updates zonder problemen gelukt, maar als ik de game nu wil spelen moet ik deze eerst activeren, terwijl ik dit dus al gedaan had :?

Activeren wat overigens niet lukt, Origin blijft hangen op dit loading screen waar als het goed is dus de key moet worden ingevuld...

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/e0fccd26d761df7bcc0c2b0179f7f6ae.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 09:48
Offline gaan om Single player te spelen lukt dus ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
Iemand zin in een potje BC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
kolere Origin xD. Waarom nou toch weer, EA? Bad Company 2 was wat dat betreft een grote stap vooruit. Nu weer al die externe programma's en het functioneert niet naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Ow sorry :( ga het topic even doorlezen ^^ denk dat ik bf3 vandaag dan maar even oversla ^^

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik kan daar niet meer inloggen, geen verbinding met de EA servers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Na 20 minuten wachten kon ik net de key invoeren, zit nu op het resultaat te wachten...

Just be patient soldiers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dit is dus inderdaad echt heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Nexusonline_NL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:10:

en dan....

Het leven is zwaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 15:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Mijn god, dit is precies mijn probleem, beter werkt die solution :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenVenNL
Chuckster schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:16:
[...]

Mijn god, dit is precies mijn probleem, beter werkt die solution :P
Niet jouw probleem alleen, een paar miljoen hebben het zelfde ... :9
Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste

Let op:
De lag problemen die op het moment heersen kunnen veelal opgelost worden door handmatig je punkbuster te updaten met pbsetup. Kijk hiervoor op www.evenbalance.com.