hmmm heb het spel net uitgespeeld alleen een beetje gemengde indruk. Toen het filmpje net begon dacht ik echt van... really ? is dit het ? ik dacht dat ik ongeveer op de helft was.
Net nu ik een beetje cash heb, dikke wagen met full options en betere guns met van allerlei ammo,.. is het klaar.
Ik heb als ik even kijk 3 wapens gebruikt...
Vuisten met van die mesjeshandschoenen tegen alle mutanten ( 1 x slaan en ze zijn kapot )
pistol met normale kogels tegen alle menselijke tegenstanders ( gewoon op hoofd blijven schieten )
Shotgun voor als het me een beetje te druk werd ( of met pistol paar keer op hoofd tot ze even stoppen of soort van vallen en dan met shotgun er naartoe lopen om het te eindigen

)
En dan voor de " eindbaasjes " in de levels, fatboys... meer niet
Tuurlijk heb ik alle andere wapens een keer geprobeerd, maar ze waren gewoon niet nodig..
Verder was het verhaal een beetje belabberd, had niet echt een idee wat ik nu aan het bereiken was.
Graphics zijn aan de ene kant supergoed.. de bergen en de omgevingen, echt heel mooi. Maar aan de andere kant vaak ook echt dramatisch slecht, textures op bepaalde voorwerpen, slaan echt nergens op
Draaide wel als een zonnetje op mijn GTX 580.
Al met al : Het was echt super, zolang het duurde... alleen dat was best kort