Ok, hele zondagavond rage gespeeld.
Geen enkel probleem met installatie, steam zei dat ik verouderde videodrivers had, heb de laatste beta versie erop gezet. (nu blijft hij nog zeuren over verouderd, maar das gewoon kul nu)
In elk geval: het liep prima, heb een E6600 met een GTX 280 nvidia kaart onder vista, settings deed hij automatisch, maar speelde perfect.
Enige minpuntjes: bij een paar botsingen of plotselinge bewegingen met de buggy, waar veel stof of vuur of explosie bij vrijkwam, bleef hij soms ff seconde hangen en daarna hoorde je de geluidjes versneld afgespeeld.
Enkele keer zag ik de beeldschermopbouw vertraagd, zag je paar grote blokken ineens op scherm komen, maar niet echt hinderlijk.
Geen enkele vastloper of crash nog gehad.
Maar nu het belangrijkste: het speelgevoel.
Laat ik daar ff kort over zijn: Ik heb gevoel, dat ik gewoon een fallout IV of zoiets speel, of een iets grafischer upgrade van een DLC van fallout III las vegas.
Het hele landschap en ook veel details ademt gewoon de sfeer van fallout en ik heb dus echt de neiging, dat ik denk: ik speel fallout en geen nieuw spel genaamd RAGE.
Dit is voor spelplezier voor mij een grote plus, echter als ik dan eerlijk moet wezen, vind ik de rage scenario wel een behoorlijk veel een RIP OFF van allerlei fallout scenes, je zou het bijna plagiaat noemen.
Wat ik niet leuk vond, was dat ik voor sommige quests naar zelfde gebied wordt gestuurd, waarbij er dan net een paar extra items zijn toegevoegd met andere npc's als eerdere quest.
Maar ach scheuren met de auto's, geeft me net dat auto assault gevoel (jammer dat die mmo gestopt is, omdat ie nog niet klaar was qua eindafwerking)
[
Voor 11% gewijzigd door
bangkirai op 10-10-2011 18:07
]