djunicron schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 02:09:
[...]
De gunplay was repetitief. Tegen het einde MOET je voor tegenstanders bepaalde wapens hanteren, anders is er soms geen doorkomen aan. Omdat je steeds een aanpak per bad-guy moet gebruiken, ben je de hele tijd dezelfde dingen aan het doen. Ongeïnspireerd dus, oh heavy dude, nu moet ik assault piercing (never mind de andere ammo).
Never mind de Pop rockets, dynamite bolts, HE frags en rocket launchers? Waarvan Pop rockets veel handiger zijn dan armor rounds overigens.
Oh schild dude, nu moet ik explosive crossbow in z'n voet / achter em. Oh runner, pistooltje magnum erbij. Oh, sniper, snel pistooltje met scope wissellen.
Never mind the EMP grenade, pulse shot, electric bolt voor shields? En runners one-shot je met wingsticks (mutants) headshot je met je shottie (armored dudes) niet met pistooltjes die je als het goed is niet eens onder quick-select heb zitten. (crossbow, shottie, AR, sniper)
Volgens mij klopt je hele punt niet echt.
Van het weekend uitgespeeld. Alle achievements gehaald muv co-op / online (gelukkig, ik wil nog wel eens een collectible vergeten). Gaaf spel al was het einde wat gaar. Echt zo een huh was dat het epische einde en de redding van beschaving? Moest Commander Shepard, Batman, Marcus Fenix en zelfs the Duke toch wat meer moeite voor doen.
Ik vind dungeon settings zoals deze lekker. FIjne nauwe gangetjes die je of in de problemen brengen of juist een mooie bottleneck voor de tegenstanders vormen. Ik heb gelachen met sentry bots die hele dungeons uitmoorden en met wingsticks die wel eens bizarre routes aflegden om meerdere gasten neer te krijgen. Beetje lopen kloten terwijl er een mooie wereld om je heen ligt dat net doet of het heel serieus is, is cool.
Mijn enige kritiek is dat ze het wel moeilijker hadden mogen maken. Nightmare was niet echt een nachtmerrie. Zeker mutants waren te simpel. Wiingsticks hoef je nauwelijks te aimen en ze zijn one-hit kills. Vijanden houden hun kopjes stil terwijl je snipt. Vijanden blijven naar dezelfde 'dekking' lopen waar hun vriend net opgeblazen werd door een camper met meer dan 100 granaten. Niet bijster slim en niet bijster sterk die tegenstanders.
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 17-01-2012 11:17
. Reden: Shepard zijn rang is natuurlijk commander niet captain >.> ]