Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:12:
... En toen was het klaar... ineens :p Had nog wat zwaarders verwacht omdat je ineens allemaal BFG ammo kreeg enzo, maar je kon dat laatste ding bijna geheel met die pulse rifle doorknallen :p
Enige 'bug' die ik tegenkwam (buiten driververhaal) was een Sentry bot die even flink heen en weer vloog door de Gearhead Vault.

Uiteindelijk, dmv side-quests en wat races ergens tussen de 15 en 20 uur zoet mee geweest.
Ik heb een keer gehad dat een mutant door een geheel sewer dlc lvl aan het bouncen was @ warp speed. Zag er wel vreemd en vooral grappig uit :) Dat was ook mijn enige ingame bugje volgens mij.

Jammer btw dat er nog steeds geen level editor of mod tools zijn. Ik maak dan wel mijn eigen epische einde! :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 11-12-2011 23:20 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net begonnen met Rage, althans heb de eerste echte stad af. Achievement hoeren, enorm hard knallen en af en toe lachen terwijl je een spider bot 10 mutants laat afknallen. Wat een spel. Dit is echt super goed.
spoiler:
De Dead Space zone vond ik echt meesterlijk goed nagemaakt/uitgelachen.

Ben van plan om voor 1000GS te gaan met dit spel. Alleen zijn bijna al mijn vrienden 100% BF3, MW3 of GoW3 verslaafd. Is er nog iemand die de Co-op wil doen? Een mic, goed humeur en wat tijd aankomend weekend zijn allemaal pre's. :P XBL is Exactor it. Zet als je me toevoegt erbij dat het voor Rage is en dan kunnen we los dit weekend. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:23:
Ben net begonnen met Rage, althans heb de eerste echte stad af. Achievement hoeren, enorm hard knallen en af en toe lachen terwijl je een spider bot 10 mutants laat afknallen. Wat een spel. Dit is echt super goed.
spoiler:
De Dead Space zone vond ik echt meesterlijk goed nagemaakt/uitgelachen.

Ben van plan om voor 1000GS te gaan met dit spel. Alleen zijn bijna al mijn vrienden 100% BF3, MW3 of GoW3 verslaafd. Is er nog iemand die de Co-op wil doen? Een mic, goed humeur en wat tijd aankomend weekend zijn allemaal pre's. :P XBL is Exactor it. Zet als je me toevoegt erbij dat het voor Rage is en dan kunnen we los dit weekend. :)
Jammer dat je XBOX speler bent want ik ben nog op zoek naar een goede co-op partner op de PC.

En verwacht niet TE veel van dit spel, verhaal is aanwezig maar het is teveel verhaal opeens in plaats van spel, dat is erg jammer, dus speel zonder verwachtingen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
*Even polsen naar gebruikerservaringen*

Hoe zit het eigenlijk met de gunplay van Rage, voelt dat een beetje als de oude klassiekers zoals Doom en Quake?

Zijn de voornaamste (grafische) bugs er eigenlijk uit nu? (Ik speel met een HD6850)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Docho schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:53:
*Even polsen naar gebruikerservaringen*

Hoe zit het eigenlijk met de gunplay van Rage, voelt dat een beetje als de oude klassiekers zoals Doom en Quake?

Zijn de voornaamste (grafische) bugs er eigenlijk uit nu? (Ik speel met een HD6850)
Ha, ik dacht ik kom weer eens buurten hier. En ik zal je vragen even beantwoorden. Ik heb het spel 3 weken gespeeld en daarna weggegeven. Ik ben bijna tot het einde gekomen, maar net niet is mij verteld. Zo boeiend was het dus...

De gunplay was repetitief. Tegen het einde MOET je voor tegenstanders bepaalde wapens hanteren, anders is er soms geen doorkomen aan. Omdat je steeds een aanpak per bad-guy moet gebruiken, ben je de hele tijd dezelfde dingen aan het doen. Ongeïnspireerd dus, oh heavy dude, nu moet ik assault piercing (never mind de andere ammo). Oh schild dude, nu moet ik explosive crossbow in z'n voet / achter em. Oh runner, pistooltje magnum erbij. Oh, sniper, snel pistooltje met scope wissellen.

Ik had met m'n Nivdia 560 prima performance en weinig bugs, maar dan nog zijn de graphics zeer inconsistent. Sommige effecten zijn gewoon lelijk, textures zijn ook afwisselend tussen de 32x32 en de 4096x8128, super-texture werkt in de praktijk niet zo best. "nergens ooit herhaalde textures" is leuk, maar ik had toch liever meer afwisseling in de maps gezien dan dat je overal twee drie keer terug moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:37:
[...]

Jammer dat je XBOX speler bent want ik ben nog op zoek naar een goede co-op partner op de PC.

En verwacht niet TE veel van dit spel, verhaal is aanwezig maar het is teveel verhaal opeens in plaats van spel, dat is erg jammer, dus speel zonder verwachtingen.
Idem, voeg me maar toe op steam: 247pro

Het spel vind ik inderdaad repetatief, nadat ik normal uitgespeeld had ben ik het nu op de moeilijkste graad aan het spelen (voor de achiev, en uitdaging) en dan is het spel toch leuker. Wat ik wel een nadeel vind is dat je tegen mutanten simpelweg stil kan staan en wacht tot ze dichtbij komen alvorens je met je shotgun schiet omdat ze allemaal hetzelfde pad nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

djunicron schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 02:09:
De gunplay was repetitief. Tegen het einde MOET je voor tegenstanders bepaalde wapens hanteren, anders is er soms geen doorkomen aan. Omdat je steeds een aanpak per bad-guy moet gebruiken, ben je de hele tijd dezelfde dingen aan het doen. Ongeïnspireerd dus, oh heavy dude, nu moet ik assault piercing (never mind de andere ammo). Oh schild dude, nu moet ik explosive crossbow in z'n voet / achter em. Oh runner, pistooltje magnum erbij. Oh, sniper, snel pistooltje met scope wissellen.
Nouja, moet.... Zelfs op het hoogste moeilijkheidsniveau kan je nog prima je eigen pad volgen qua wapengebruik. En dan nog is het beter dan menig ander SP shooter waar je maar 2 wapens tegelijk mag hebben en ze ook nog eens allemaal op elkaar lijken. In Rage kan je nog prima variëren naar mijn mening en zit er ook genoeg variatie in de wapens en ammo. En verder is de gunplay zoals je van een iD shooter kan verwachten: simpel, soepel en voldoening gevend :) En dingen zoals strafejumping zitten er ook in (maar helaas geen multiplayer om er gebruik van te maken).

Over de performance:

Ik heb ook een HD6850 en ik moet een .dll bestandje in mijn main Rage folder zetten om de beste performance te krijgen. Maar dan heb je dus altijd 60fps op 1920x1200 met alles op max.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2197242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 02:09:
[...]

De gunplay was repetitief. Tegen het einde MOET je voor tegenstanders bepaalde wapens hanteren, anders is er soms geen doorkomen aan. Omdat je steeds een aanpak per bad-guy moet gebruiken, ben je de hele tijd dezelfde dingen aan het doen. Ongeïnspireerd dus, oh heavy dude, nu moet ik assault piercing (never mind de andere ammo).
Never mind de Pop rockets, dynamite bolts, HE frags en rocket launchers? Waarvan Pop rockets veel handiger zijn dan armor rounds overigens.
Oh schild dude, nu moet ik explosive crossbow in z'n voet / achter em. Oh runner, pistooltje magnum erbij. Oh, sniper, snel pistooltje met scope wissellen.
Never mind the EMP grenade, pulse shot, electric bolt voor shields? En runners one-shot je met wingsticks (mutants) headshot je met je shottie (armored dudes) niet met pistooltjes die je als het goed is niet eens onder quick-select heb zitten. (crossbow, shottie, AR, sniper)

Volgens mij klopt je hele punt niet echt. :P

Van het weekend uitgespeeld. Alle achievements gehaald muv co-op / online (gelukkig, ik wil nog wel eens een collectible vergeten). Gaaf spel al was het einde wat gaar. Echt zo een huh was dat het epische einde en de redding van beschaving? Moest Commander Shepard, Batman, Marcus Fenix en zelfs the Duke toch wat meer moeite voor doen.

Ik vind dungeon settings zoals deze lekker. FIjne nauwe gangetjes die je of in de problemen brengen of juist een mooie bottleneck voor de tegenstanders vormen. Ik heb gelachen met sentry bots die hele dungeons uitmoorden en met wingsticks die wel eens bizarre routes aflegden om meerdere gasten neer te krijgen. Beetje lopen kloten terwijl er een mooie wereld om je heen ligt dat net doet of het heel serieus is, is cool. :)

Mijn enige kritiek is dat ze het wel moeilijker hadden mogen maken. Nightmare was niet echt een nachtmerrie. Zeker mutants waren te simpel. Wiingsticks hoef je nauwelijks te aimen en ze zijn one-hit kills. Vijanden houden hun kopjes stil terwijl je snipt. Vijanden blijven naar dezelfde 'dekking' lopen waar hun vriend net opgeblazen werd door een camper met meer dan 100 granaten. Niet bijster slim en niet bijster sterk die tegenstanders.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2012 11:17 . Reden: Shepard zijn rang is natuurlijk commander niet captain >.> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Na in het begin wat graphical problemen gehad met deze game, uiteindelijk op hoge settings kunnen spelen zonder enkel probleem. Erg vermakelijke game en toch wel ontzettend mooi op wat dingen na. Heb me echt heel erg vermaakt met de game. Maar
spoiler:
wtf is dat einde ??? Wat een bagger einde van het spel gewoon .. totaal niet moeilijk en geen eindbaas ??? Alleen wat van die beesten en gasten en wat schakelaars omzetten ?? Piece of cake en totaal niet voldoenend. Andere levels waren tig keer lastiger in de game. Echt een enorme bummer voor mij om het spel zo te eindigen ... Jammer, want ik vond de game toch echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
Even een giga-kick :*)

Ik heb sinds dit weekend het spel voor PS3 en wil graag de codes die horen bij Anarchy Edition en dan met name voor de Sewer level. Heeft iemand nog bruikbare codes? Of weet iemand waar je dit kan aanschaffen?

Kan het niet vinden op Google of PSN. Ben bereid hier paar euro voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

TimmieVelthuis schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:23:
Even een giga-kick :*)

Ik heb sinds dit weekend het spel voor PS3 en wil graag de codes die horen bij Anarchy Edition en dan met name voor de Sewer level. Heeft iemand nog bruikbare codes? Of weet iemand waar je dit kan aanschaffen?

Kan het niet vinden op Google of PSN. Ben bereid hier paar euro voor te betalen.
De sewer lvls zijn DLC en niet de moeite waard kan ik je zeggen. Het zijn een paar extra lvls die erg op elkaar lijken met wat mutants er in. Niet echt van hetzelfde niveau als de rest van de game.

De anarchy items zouden ook via DLC beschikbaar moeten zijn (waren pre-order items), maar ik kan ze ook niet meer vinden op Steam in ieder geval. Misschien is alle DLC er al afgehaald op alle platformen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:15
Gundogan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:27:
[...]
De sewer lvls zijn DLC en niet de moeite waard kan ik je zeggen. Het zijn een paar extra lvls die erg op elkaar lijken met wat mutants er in. Niet echt van hetzelfde niveau als de rest van de game.

De anarchy items zouden ook via DLC beschikbaar moeten zijn (waren pre-order items), maar ik kan ze ook niet meer vinden op Steam in ieder geval. Misschien is alle DLC er al afgehaald op alle platformen. :-(
Thnx Gundogan voor de reply. Dan weet ik dat! Dacht al dat ik kippig werd, aangezien ik normaal alles wel vind... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Een enorme kick, maar niemand die de DLC "The Scorchers" speelt ? Ik vermaak me er echt behoorlijk mee. Ik vond RAGE sowieso erg vet, behalve het lompe einde. Maar verder me heel erg mee vermaakt. En dus de DLC is goed te pruimen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:10:
Een enorme kick, maar niemand die de DLC "The Scorchers" speelt ? Ik vermaak me er echt behoorlijk mee. Ik vond RAGE sowieso erg vet, behalve het lompe einde. Maar verder me heel erg mee vermaakt. En dus de DLC is goed te pruimen hoor ;)
Ik heb The Scorchers gekocht, maar de game is inmiddels ingepakt ivm verhuizen. Ik ga hem in februari/maart oppakken om deze DLC en tevens de co-op missies door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11

nFo

DLC is dus wel de moeite waard ?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Rage weinig aan vind, het ziet er prachtig uit op de PC, maar de gameplay kan mij weinig boeien.
Ik ben halverwege gestopt ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ooooo..... nieuwe DLC met ultra-nightmare difficulty. :o

Screenshots zien er goed uit, dus dat is wel een nieuwe playthrough waard lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Gundogan schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:53:
Ooooo..... nieuwe DLC met ultra-nightmare difficulty. :o

Screenshots zien er goed uit, dus dat is wel een nieuwe playthrough waard lijkt me.
Je hoeft de game niet opnieuw te spelen hoor. Ik heb gewoon continue gedaan en toen moest ik nog eventjes klein stukje spelen v/h einde van t spel. En daarna kwam gelijk nieuwe opdracht van de DLC in beeld ;) .
Maar inderdaad wel een nieuwe difficulty setting als je hem daarop wilt spelen ...

In een daggie uitgespeeld, maar zeker van genoten !

[ Voor 7% gewijzigd door JediUberknaft op 04-01-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:06
Hoe dan ook, ik vond de graphics en gameplay zelf geweldig! Ik ging echt helemaal op in het spel. Wat een spelwerelden!

Maar misschien ben ik niet veel gewend, ik game niet veel :P

Dat het einde meh was kan ik niet ontkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

JediUberknaft schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 15:37:
[...]

Je hoeft de game niet opnieuw te spelen hoor. Ik heb gewoon continue gedaan en toen moest ik nog eventjes klein stukje spelen v/h einde van t spel. En daarna kwam gelijk nieuwe opdracht van de DLC in beeld ;) .
Maar inderdaad wel een nieuwe difficulty setting als je hem daarop wilt spelen ...

In een daggie uitgespeeld, maar zeker van genoten !
Ach, het is niet erg om nog eens door de game te gaan op ultra nightmare. En daarbij zit de DLC door het hele spel verweven, dus een nieuwe playthrough lijkt me dan het leukste. :)

Maar veel nieuwe dingen en 2-3 uur extra speeltijd voor 5 euro? Best een prima deal! Of heel veel andere DLC van tegenwoordig is gewoon overpriced. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Toch leuk dat ik weer wat mensen blij heb kunnen maken, het was mij ook vrijwel ontgaan dat er na dik n jaar een DLC was. Samen delen dus de vreugd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik had m pas uit, maar ik heb nogal wat shortcuts genomen. Dus met DLC opnieuw en wat meer alle mogelijkheden van het spel benutten!!!

Ook dat je na het einde nu doorkunt bevalt me, dat had ik eigenlijk vanaf het begin verwacht. Zo van, eerst het hoofddoel behalen en daarna lekker alle items krijgen en ronddwalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
BUMP!

Op mijn gemak dus weer uitgespeeld. Heerlijk.

Alleen had ik nu dus gedacht elke uithoek van het wasteland te gaan verkennen na alles uitgespeeld te hebben.

Helaas, de authority is er nog gewoon, hoeveel je er ook afschiet, ze blijven maar komen met hun buggys. I am disappoint.

Having said that, ik hoop dat Carmack echt een deel 2 gaat maken.

Oh en de devkit is uit voor de liefhebbers, maar t schijnt niet echt makkelijk te zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel Tweakers er zelf nog niets over bericht, is inmiddels bekend geworden dat er geen nieuwe DLC van RAGE meer uitgebracht zal worden vanwege de tegenvallende verkopen van het spel. Ook een sequel kunnen we op onze buik schrijven. id Software gaat nl. aan de slag met Doom 4.

In het verleden is de ontwikkeling van juist die game stil gezet vanwege de focus op RAGE: linkje. Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer, want hoewel de game zeker niet perfect was, heb ik absoluut genoten van RAGE totdat de credits over mijn scherm rolden. Het gaf een oldschool gevoel met interessante elementen zoals de boemerang en het verhaal (hoewel afgeraffeld aan het eind). Als ze de ruwe kantjes hadden opgepoetst en er een normale multiplayer aan toe hadden gevoegd, was ik het nieuws rondom deel 2 wel gaan volgen.

Ik herinner me dat ik ook de DLC nog heb gekocht van RAGE. Daar moet ik nog aan beginnen overigens. Ik kan me alleen niet voorstellen dat die ooit goed verkocht is, omdat deze 1,5 jaar na de release pas uitgebracht werd. Mij is niet duidelijk geworden waarom de release zo laat kwam, maar waarschijnlijk is de ontwikkeling bij id Software gewoon gestaag verlopen of hebben andere projecten zoals Doom 3 BFG de prioriteit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik heb begrepen dat na de volgende DOOM er anders wel degelijk een Rage 2 komt:

http://rage.wikia.com/wiki/RAGE_2

Als dat niet het geval is ben ik zeer teleurgesteld, ik heb hier echt super van genoten. Tuurlijk, een paar dingen konden beter maar toch...

Het is eigenlijk gewoon het spel waar ik weer op wacht, Rage 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:27:
Hoewel Tweakers er zelf nog niets over bericht, is inmiddels bekend geworden dat er geen nieuwe DLC van RAGE meer uitgebracht zal worden vanwege de tegenvallende verkopen van het spel. Ook een sequel kunnen we op onze buik schrijven. id Software gaat nl. aan de slag met Doom 4.

In het verleden is de ontwikkeling van juist die game stil gezet vanwege de focus op RAGE: linkje. Ik vind het eerlijk gezegd wel jammer, want hoewel de game zeker niet perfect was, heb ik absoluut genoten van RAGE totdat de credits over mijn scherm rolden. Het gaf een oldschool gevoel met interessante elementen zoals de boemerang en het verhaal (hoewel afgeraffeld aan het eind). Als ze de ruwe kantjes hadden opgepoetst en er een normale multiplayer aan toe hadden gevoegd, was ik het nieuws rondom deel 2 wel gaan volgen.

Ik herinner me dat ik ook de DLC nog heb gekocht van RAGE. Daar moet ik nog aan beginnen overigens. Ik kan me alleen niet voorstellen dat die ooit goed verkocht is, omdat deze 1,5 jaar na de release pas uitgebracht werd. Mij is niet duidelijk geworden waarom de release zo laat kwam, maar waarschijnlijk is de ontwikkeling bij id Software gewoon gestaag verlopen of hebben andere projecten zoals Doom 3 BFG de prioriteit gehad.
Het grote probleem met Rage was de problematische release op de PC. Het was gewoon niet goed speelbaar voor een behoorlijk lange tijd. En mensen waren denk ik ook wel teleurgesteld in de graphics die behoorlijk blurry konden zijn. Wel indrukwekkend dat grote en goed gevulde omgevingen op 60fps liepen op de consoles en op wat minder snelle PC's (1920x1200 8x AA en max AF geen probleem hier), mits je het goed kon laten lopen met de juiste drivers en config instellingen. Inmiddels is de game redelijk compleet en goed speelbaar met de release van de DLC en modtools, maar modtools was toch iets wat je bij release zou verwachten van Id, maar daar hadden ze ook wat problemen mee helaas.

Voor de rest nog steeds super soepele en vermakelijke combat uiteraard. Natuurlijk is bijvoorbeeld Bioshock Infinite een beter verhalende game, maar Rage is gewoon superieur op waar het op aankomt in shooters: combat.

Ik ben benieuwd naar Doom4 (en hopelijk Rage2) en wat ze met de Tech5 engine kunnen doen op de next gen consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KnoxNL: Zeg nooit nooit natuurlijk, maar vooralsnog lijkt RAGE 2 niet in zicht.Google over RAGE 2 canceled

@Gundogan: Die mod tools zijn dit jaar pas vrijgegeven, terwijl ze origineel bij de release zouden zitten. Het onderschrijft natuurlijk wel de problematische release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:20:
@KnoxNL: Zeg nooit nooit natuurlijk, maar vooralsnog lijkt RAGE 2 niet in zicht. -url=http://www.google.nl/#q=rage+2+canceled&hl=nl&ei=AjZdUaaLKI6Y0QW55IDoDg&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44770516,d.d2k&fp=5cab38be5d4abc3f&biw=1920&bih=999]Google over RAGE 2 canceled[/url]

@Gundogan: Die mod tools zijn dit jaar pas vrijgegeven, terwijl ze origineel bij de release zouden zitten. Het onderschrijft natuurlijk wel de problematische release.
Misschien is deze link handiger:
nieuws: Bethesda bevestigt reboot Doom 4 bij id Software
Titel gaat over Doom 4, maar artikel zelf noemt ook Rage 2.

En jouw link nogmaals, maar dan werkend :p
Google over RAGE 2 canceled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@agoNite: Ik heb de link aangepast. Er miste een [.

Helaas kan ik vanaf deze PC niet direct linken i.v.m. internetblokkades (company policy).

Opvallend genoeg is RAGE 2 in het bericht van Tweakers niet zozeer gecanceld, maar eerder op de lange baan geschoven. Gezien de snelheid van releases van id Software kan dat dus nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
^ Dat maak ik ook op uit het tweakers bericht. Hopen maar dat het klopt, maar voor 2015 hoeven we dus absoluut geen Rage 2 te verwachten, ALS ie nog komt.

Bummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Is rage een titel die veel baat heeft bij installatie op SSD (net als TES en Fallout?).
Zit namelijk op dit moment te twijfelen tussen installatie op ssd of hdd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Naar mijn mening laadt het snel genoeg op HDD, maar ik denk dat SSD wel degelijk verschil kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
KnoxNL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:49:
Naar mijn mening laadt het snel genoeg op HDD, maar ik denk dat SSD wel degelijk verschil kan maken.
Ik heb de ruimte dus dan plemp ik het er maar op.
Weet niet of rage veel laadtijden heeft a la TES of dat een ssd vooral texture pop voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

spel laadt lekker snel hoor. Gewoon op normale HD hier draaien. Texture pop up probleem heb ik sowieso niet meer, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Erg vermakelijke game tot dusver. Voelt als een kruising tussen borderlands(stijl en gameplay) en zoals ik me half-life 3 (gameplay-feel) voorstel.
Enige nadeel tot dusver zijn texture pop en veel zichtbare tearing bij mijn 2500k i.c.m. 6850 (volgende keer toch maar het groene kamp proberen), grootste faal zijn echter de invisi-walls en lage muurtjes waar je niet overheen kunt springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
6990m in mijn BTO had er weinig last van hoor. Maar er zijn vele tweaks die je kunt proberen.

http://steamcommunity.com/app/9200/guides/

Zie 3e guide bv, en als je wat meer googled zijn er meer potentiële fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit doen we hier niet

[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 08-09-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Even een rotschop naar boven. :)

Dit weekend gratis te spelen op Steam en 75% korting (DLC ook). Nog steeds goede fun voor 10-15 uur naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Nog steeds een geweldig spel, al had ik op beter nieuws gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
En Carmack weg bij iD... Dus ng kleinere kans op nieuwe Rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:55
KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:38:
En Carmack weg bij iD... Dus ng kleinere kans op nieuwe Rage
Waarom?

Dat die nerd weg is bij iD kan alleen maar goed zijn. Kunnen ze zich eindelijk eens wat meer gaan focussen op gameplay in plaats van game engines. Bovendien heeft dat megalomane mannetje zo'n beetje alle talenten die die club had daar persoonlijk de laan uitgestuurd in de loop der jaren.

[ Voor 46% gewijzigd door P-Rock op 28-01-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:50
zoooo....even oud topic afstoffen.

Vandaag in een 'weet niet wat ik wil spelen'-bui Rage gekocht. Enkele reviews gelezen en afgezien van de grafische glitches lijkt me dit toch wel een hele vette game. Zeker aangezien ik best een Borderlands fan ben, maar soms iets 'serieuzer' wil spelen.

De game is nu aan het downloaden. Ik hoop dat hij lekker draait op de pc, maar ik verwacht geen problemen (afgezien van wat mogelijke glitches dan).

Dus mja... we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje geleden een replay gedaan en ik had vrijwel geen last meer van glitches. Dat is aardig opgelost met patches en de latere drivers denk ik.

Blijft jammer dat er geen deel 2 komt. De game had toch wel veel potentie, maar het belabberde einde blijft toch erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
en bedankt :P

Dat was dus iets wat ik nog niet gelezen had in de reviews ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nou, inmiddels heb ik een aantal uurtjes in de game zitten. En kan maar een ding zeggen: vet! Ben net door het ziekenhuis level heen, maar man had me even gewaarschuwd, want dan had ik een set extra ballen mee genomen. Tering, wat schrik ik me daar soms de tering zeg.

De mutants zijn echt retesnel, dat vind ik echt gaaf. En de manier waarop ze soms wegduiken vind ik echt heel gaaf t.o.v. bijvoorbeeld de statische vijanden in Borderlands 2.

Heb wel wat modificaties gedaan aan het spel i.v.m. de FOV en 8k textures. FOV staat nu op 110.
Voor de rest loopt het spel helemaal top! Ja, je ziet soms een texture in poppen, maar dat gaat dermate snel dat ik me er niet aan stoor.

Waar ik me wel aan ga storen denk is is het verplichte racen. Ik snap dat de buggy opgewaardeerd moet worden, maar waarom kan dat alleen met race licenties? Wat een slap iets is dat. Dat had prima met gewoon geld gekund of had het in quests verwerkt. En de hoeveelheid vijandelijk verkeer in de open wereld is aardig hoog vind ik. Op sommige punten lijken ze wel te blijven respawnen. Of doen ze dat ook en is het de bedoeling dat je je uit de voeten maakt?

Anyway, met dit spel ga ik me nog wel vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
ik kan ook bevestigen dat met de nieuwe drivers ik geen glitches tegenkwam, Die enemy buggies blijven inderdaad respawnen en in sommige locaties krijg je bounty voor ze bij de locale bar. Heb je al geprobeerd hoever je kan komen zonder de races te doen? volgens mij hoef je alleen 1 een race te winnen om een nieuwe auto (monarch) te winnen om door te mogen naar het volgende deel van de map (en misschien dat wat "introductie races"daarvoor ook verplicht waren, maar daarna waren de races volgens mij gewoon voor om licenties te verdienen om je auto te upgraden maar das zeker niet nodig om het spel te voltooien
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste