Als je bij een local pcshop koopt dan kan dat.
Bij een grote winkel keten word het moeilijker,maar zelfs met gebruikte steam key,
heb je recht op je geld terug,in dit geval.
Gewoon gevalletje ondeugedelijk product ,en dan heb ik het zuiver over de texture`s.
Het spel zelf is steeds leuker om te spelen,en hoewel ik een shooter alla doom3 verwachte lijkt dit een mix
tussen red fraction guerilla en singularity zijn.
Kei hard scheuren met allerlei voertuigen en af stappen en missie`s vervullen.
Maar buiten dat ik wel speelplezier er aan beleefd,ben ik duidelijk teleur gesteld in de grafic`s.
Gelukkig minder dan de epic fail ,duke for ever nukem,maar toch genoeg om er bij stil te staan.
Dan heeft doom 3 meer sfeer dan rage.(mening bijgesteld)
Hoewel er veel meer aanwezig lijkt,is de omgeving echt beperkt,tot het oppaken van voorwerpen of als maximum het kapot schieten van een fles of benzinne vat.( er is veel meer variatie dan dat )
Niks nieuws,maar wel vertrouwd.
Dit soort elementen maken rage snel wennen,als je eenmaal over de grafische problemen heen bent.
Ik dacht echt toen ik rage opstartte dat mijn videokaart het begeven had,maar ff google toont aan dat ieder1 dit onder vind.
Als je dit niet accepteerd,dan kan je geld toch wel terug vragen,want product technisch zitten er fouten in de game.
Ik ben benieuwd hoeveel patches en fix`s er in totaal nodig zullen zijn,want zoals het er nu voor staat mogen ze nog wel een paar weken werken en een grote patch uitbrengen.
Edit ;Ik ben opnieuw begonnen en ik speel het spel nu op een ouwe laptop en de ervaring is stukken beter geworden.Die grafische problemen hebben weinig met systeem spec`s te maken want deze laptop is in cpu en gpu veel minder dan de desktop waar ik mee ik begonnen was,maar het werkt veel beter.Heel vreemd.
De resolutie is wel gedaald naar 1366x768 ipv 1920x1080,maar dat kan toch niet zoveel uitmaken.
Normaal word een game beter bij resolutie verhoging is mijn eigen ervaring.
Nu ik ongeveer halverwege ben,vind ik het een gave game ,met best redelijk veel vernieuwing,
en goede game play.
[
Voor 23% gewijzigd door
Verwijderd op 30-11-2011 11:00
]