Heb je dit al geprobeerd (de methode is al eerder gepost hier, maar dit artikel legt het toch wel het meest uitgebreid uit)?:ElmarNieser schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 23:19:
Ik speel sinds vandaag ook Rage op mijn PC, en wil graag even mijn ervaringen delen.
Eerst even mijn system specs:
Core i7 2600 @ 3.4Ghz
MSI GeForge 570GTX
8GB Ram
Windows 7
Het spel speeld netjes en mooi op 60FPS geen problemen met tearing (vsync) en texture popping TOTDAT ik bij het Dead City Streets gedeelte kwam. Hier echt enorm veel texture popping en niet volledig (scherp) ingeladen textures. Echt verbazingwekkend dat alles vlekkeloos draaide tot op dit punt. Voor de zekerheid nog even gewisseld tussen oude save games (niet in Dead City Streets), en daar werkt het allemaal gewoon vloeiend. Het is dus echt gewoon dit gedeelde van het spel waar het voor mij helemala mis gaat ineens.
Drivers wisselen help allemaal niets, het de nieuwste beta drivers en ook vrij oude WHQL drivers geprobeerd zonder resultaat.
Hopen dat Nvidia (of ID Rage) snel met een oplossing komt!
http://www.geforce.com/Ne...-with-a-few-simple-tweaks
Volgens mij zijn die vergelijkingsscreenshots juist uit dat gedeelte waar je dus problemen hebt.
Btw, steam of nonsteam versie?
(ik hoop dat ik morgen ook aan de slag kan met mijn playthrough
[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 05-10-2011 23:28 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB