Ok ik lees hier heel veel over console vs. PC maar 1 ding is een feit, de PC bestond eerder dan de console, zelfs zoveel eerder dat wij het nog niet eens in huis hadden omdat het te duur was totdat Apple een goedkopere versie uitbracht onder hun eigen naam.
De PC waar hier over wordt gesproken is kennelijk de computer die de naam PC droeg, oftewel een IBM machine maar de hardware bestond hiervoor al alleen zonder naam PC omdat het nog niet echt Personal is want hij was te duur, alleen bedrijven hadden het geld ervoor over.
PC games kunnen groeien en dat heeft meneer Carmack ook geroepen, iedereen heeft een PC in huis maar niet iedereen dezelfde console, Wii, XBOX, PS3, sommige mensen hebben alles in huis maar 1 ding is een feit, er zijn meer PC's verspreid over de huishoudens dan 1 type console dus als de developer ervoor zorgt dat spellen speelbaar zijn en grafisch alsnog om aan te zien zijn om relatief zwak hardware dan kan iedereen dat spel kopen en versla je in 1x de verkopen van een spel op de xbox want iedereen kan hem kopen omdat het speelbaar is op hun PC.
Dit is nu ook waar het naartoe gaat en ik en een paar naast mij blij zijn dat de consoles maar lekker lang door blijven gaan want PC's worden sterker en consoles vanwege financiele middelen nog niet, de XBOX 360 gaat al tig jaar mee dus als er zo spellen voor de XBOX worden ontwikkeld kan je hem met gemak op een huis tuin en keuken PC spelen en heeft Carmack gelijk in deze dat PC gaming terugkomt.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sm0k3r op 05-10-2011 13:31
]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."