Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Proxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:06:
[...]

melvin lukt het jou wel om de game te installen ?

ik moet wachten op de release date :(
Ik moet eerst eens kijken wat mijn Steam-gegevens ook alweer waren.
100 jaar niet gebruikt. ;)

-edit-

Nee dus, kan nog niet installen want de game is nog niet uit.

[ Voor 10% gewijzigd door MelvinB op 04-10-2011 18:28 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2154834

de eerste RAGE Ati drivers waren niet goed :+

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
MelvinB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 18:07:
[...]

Ik moet eerst eens kijken wat mijn Steam-gegevens ook alweer waren.
100 jaar niet gebruikt. ;)

-edit-

Nee dus, kan nog niet installen want de game is nog niet uit.
je kunt hem via internet/steam wel pre-loaden scheelt je de install op vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ace schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:57:
[...]

Ik heb de game net gestart en hetzelfde effect zie je terug op de PS3. Wel in veel mindere mate maar je merkt het wel. Zelfs in de eerste kamer waar je de game start is het effect duidelijk zichtbaar.

Ronduit belachelijk te noemen voor een game die zo lang in ontwikkeling is geweest met een zogenaamd revolutionaire engine.
Heb je er overal last van, of alleen in bepaalde gebieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

wehkamp zegt ook dat hij verzonden is , zal hij morgen wel op de mat liggen hopelijk :D

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De score op Metacritic gaat langzaam omhoog gelukkig. Er vallen steeds meer negens en er zit zelfs een 96 tussen nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 21:29
bloodlynx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 17:30:
Hier nog een filmpjes in het zelfde gebied als de screenshot, YouTube: Rage Texture Poping - YouTube ik heb in iedergeval preorder geannuleerd wil eerst even wachten of er een goede fix komt helaas maar waar :(.
Ja maar die kerel draaide het spel om een Laptop had die thread gezien op steam forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
kingfriko schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:10:
wehkamp zegt ook dat hij verzonden is , zal hij morgen wel op de mat liggen hopelijk :D
je moet toch wachten op de release date =]
Pre-loading is complete
when the game is officially released, you'll be able to play it immediately

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 22:44
En voor diegene die het nu spelen "is het spel nou leuk of geen zak aan?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Proxx schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:28:
[...]

je moet toch wachten op de release date =]

[...]
Op de PC ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Dit bewijst toch maar weer hoe slecht het is gesteld met de ondersteuning voor OpenGL bij AMD. Rage is de eerste grote OpenGL game in jaren. Het zat er gewoon aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
babbaloerie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:28:
Dit bewijst toch maar weer hoe slecht het is gesteld met de ondersteuning voor OpenGL bij AMD. Rage is de eerste grote OpenGL game in jaren. Het zat er gewoon aan te komen.
Ik dacht dat Brink dit ook al had, die draaide ook zwaar waardeloos :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
De meeste gamedevelopers gebruiken workstation GPU's van ATI / Nvidia die heel goed zijn voor CAD/CAM en gamedevelopment en draaien vooral OpenGL.

Dus zij hebben geen problemen mee maar gaming GPU hebben andere prioriteiten.

De grootste fout die ze gemaakt hebben is geen texturen recycleren (zoals carmack zei 150 GB uncompressed artist edition) props, modellen en texturen moet je herhalen om gamesize in toom te houden.

Het is wel mooi dat de Art Direction super is maar beperkte grafische instellingen en blurry textures duiden op een gedeeltelijke consoleport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Ouch dat moet pijn doen.

Why!!! Why!!! Why!!! rage on 1920x1080 radeon hd 6950 2gb

YouTube: Why!!! Why!!! Why!!! rage on 1920x1080 radeon hd 6950 2gb - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Jikes!!! dat zijn dus precies mijn pc specs... ik wacht wel ff op een patch voor ik het aanschaf :-o komt me portemonnee ook beter uit :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 18:58
Deze fix schijnt het probleem met ati kaarten op te lossen ;

http://support.amd.com/us...AMDCatRagePerfDriver.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
De nieuwe versie voor de rage driver is uit dus dat bericht geld niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Uurtje of 3 gespeeld (PS3) en afgezien van de texture pop-in die overal voorkomt is het toch wel een coole game.

Gunplay zit goed in elkaar, missies zijn tot nu toe wel allemaal hetzelfde (go to hideout, kill'em dead) afgewisseld met races omdat je je buggy moet upgraden.

Bewegend ziet Rage er erg goed uit, het is alleen zo jammer dat elke keer wanneer je dekking zoekt of stopt met lopen je de hele omgeving ziet veranderen door de texture pop-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

Net even 10 minuutjes de 'demo' gespeeld op de pc om een indruk te krijgen en mijn pre-order meteen geannuleerd, dit draait voor geen meter op een i7 860 3,8GHz, 8GB, HD5970.

Precies zoals dat filmpje wat Compi_56 heeft gepost, major texture pop-in, het draait zelfs zonder AA bagger, lagt behoorlijk en het beeld staat gewoon een aantal seconden stil als de auto-save aanslaat. Er wordt niets gecached want zodra je wegdraait en weer terugdraait worden dezelfde textures weer met vertraging ingeladen, zelfs op objecten recht voor je neus.

Heel jammer, de omgevingen zien er, als de textures eenmaal geladen zijn, ontzettend gedetailleerd en sfeervol uit en het spel zelf lijkt me ook heel tof.

Ik wacht nog even af wat de hotfixes en eventuele patches gaan doen voordat ik besluit om het spel alsnog aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Wow, dit spel is mij toch een partij LELIJK! Dit is niet met woorden te beschrijven.
Ik zou mij echt doodschamen als ik John Carmack was, Doom 3 zag er stukken beter uit en dat is inmiddels 7 jaar geleden.

Probeer je lach in te houden mensen: (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kdB9YzW0jSTgnqY8GwFpsWAu/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RIXZVMysinfg2q82KcESqInW/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kdS7aZKvpUbyCp1Vv1feUEoo/medium.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door unfor op 05-10-2011 05:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Erg jammer hoor dit allemaal. Lijkt wel alsof er bijna geen 1 FPS uitkomt die gewoon naar behoren werkt out of the box, zonder eerst weet ik veel hoeveel hotfixes en patches etc. Patch begrijp ik soms wel, omdat er zo ontzettend veel configuraties zijn. Maar taferelen zoals ik nu zie: texture popin, stuttering (DX HR), CTD's etc, moet gewoon niet mogen bij uitkomen van een game. Schande. Al dat overhypte gedoe. Ik laat me ook niet meer zo meegaan met al dat hype gedoe tegenwoordig. Kan alleen maar tegenvallen dan. Ik wacht wel tot ie uitkomt, hoor eerst wel over de problemen. Wacht op de patches totdat de game lekker looopt, dan koop ik m wel. ( Als hij dan inderdaad ook echt vet is ; en ik praat nu over FPS die uitkomen in het algemeen). Sorry voor de mensen die nu allemaal met hun georderde copy zitten. Lekker gemaakt door alle mooie filmpjes (ik was ook echt ontzettend benieuwd, game sprak - spreekt, mij ook erg aan.) Maar ff wachten op alle patches dan ... Dan ben ik weer bereid om eens in mijn portemonee te graaien ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boto
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
JediUberknaft schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 06:42:
Erg jammer hoor dit allemaal. Lijkt wel alsof er bijna geen 1 FPS uitkomt die gewoon naar behoren werkt out of the box, zonder eerst weet ik veel hoeveel hotfixes en patches etc. Patch begrijp ik soms wel, omdat er zo ontzettend veel configuraties zijn. Maar taferelen zoals ik nu zie: texture popin, stuttering (DX HR), CTD's etc, moet gewoon niet mogen bij uitkomen van een game. Schande. Al dat overhypte gedoe. Ik laat me ook niet meer zo meegaan met al dat hype gedoe tegenwoordig. Kan alleen maar tegenvallen dan. Ik wacht wel tot ie uitkomt, hoor eerst wel over de problemen. Wacht op de patches totdat de game lekker looopt, dan koop ik m wel. ( Als hij dan inderdaad ook echt vet is ; en ik praat nu over FPS die uitkomen in het algemeen). Sorry voor de mensen die nu allemaal met hun georderde copy zitten. Lekker gemaakt door alle mooie filmpjes (ik was ook echt ontzettend benieuwd, game sprak - spreekt, mij ook erg aan.) Maar ff wachten op alle patches dan ... Dan ben ik weer bereid om eens in mijn portemonee te graaien ... ;)
Ten eerste: ga 'ns slapen :) En i k heb ongeveer hetzelfde, ik wacht het nog even af gewoon omdat het kan. k krijg soms ook echt 1 fps Zeer irritant. Maarja. hypes he? :X

[ Voor 4% gewijzigd door boto op 05-10-2011 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 07:40

SG

SG surft naar info hardewaren

Komt door hun mega texture techniek. Mega textures die gestreamd worden.
Vraag me af of mijn Videomem van 3GB en 12GB intern geheugen nog wat kan bijdragen aan mega texturing.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
SG schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:24:
Vraag me af of mijn Videomem van 3GB en 12GB intern geheugen nog wat kan bijdragen aan mega texturing.
Leuk verhaal dat "megatexturing" maar het is natuurlijk onzin, de textures zien er uit alsof ze uit 2000 komen.
En naast de belachelijk lelijke textures is de game ook ontzettend low-polygon.

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 05-10-2011 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SG schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 07:24:
Probleem zat niet in Quakewars, die had wel gewoon redelijke goedwerkende highres (mega)textures (voor die tijd en engine dan).

Iemand al met de pc versie geprobeerd te klooien in de config (als je al überhaupt kan spelen)? Misschien is er nog een instelling om het detail wat op te schroeven. Quakewars was grappig genoeg ook niet op z'n mooist tenzij je wat in je config aanpaste waardoor de textures wat scherper werden.

Maar voor de rest met JediUberknaft eens. Gewoon doodzonde dat er nauwelijks meer (fps) games uitkomen die goed out of the box werken. Denk dat multiplatform toch te lastig is om met een goede release voor elk platform te komen (kijk maar naar alle redelijk tot gewoon goede releases van de afgelopen tijd: allemaal platform exclusives volgens mij). En uiteraard komt de pc versie er het slechtst vanaf :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Zeer verontrustend dat je alleen maar de resolutie en AA kan aanpassen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Het schijnt dat Rage de video instellingen (die je dus niet zelf kunt aanpassen) automatisch aanpast aan je systeem. Waarschijnlijk om de game op 60 fps te houden. Dus als je geen high end systeem hebt kun je Rage dus nooit op z'n mooist zien :{

Dat is wel jammer, want persoonlijk vind ik 30-40 fps wel genoeg en zou ik die andere 20-30 fps wel willen inleveren om mooiere graphics te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
unfor schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 05:16:
Wow, dit spel is mij toch een partij LELIJK! Dit is niet met woorden te beschrijven.
Ik zou mij echt doodschamen als ik John Carmack was, Doom 3 zag er stukken beter uit en dat is inmiddels 7 jaar geleden.

Probeer je lach in te houden mensen: (clickable)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay, bij die onderste is de doodskop niet zo scherp, maar wat is precies het probleem bij de bovenste afbeeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Voor alle mensen met texture problemen, etc:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2156408

Het overgrote deel dat eerst problemen had heeft na deze fix veel minder last ervan. Lees wel even het topic door gezien er variatie in de instellingen zit (afhankelijk van de hoeveelheid VRAM van je videokaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

Okay, bij die onderste is de doodskop niet zo scherp, maar wat is precies het probleem bij de bovenste afbeeldingen?
LowRes en een compleet gebrek aan detail. Simpeler gezegd dit is niet waarvoor iemand een GTX580 in zijn systeem heeft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:50
Dracul schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:53:
[...]

LowRes en een compleet gebrek aan detail. Simpeler gezegd dit is niet waarvoor iemand een GTX580 in zijn systeem heeft zitten.
Tja, maar games worden niet meer gemaakt voor alleen de hi gh-end users. Het moet ook op de consoles draaien. Dat is nu gewoon een wereld waarin we leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

En dus kan HighRes geen optie zijn? John Carmack heeft al geroepen dat hij weer terug gaat naar de oude wereld. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Een hoop van de mensen die nu klagen hebben problemen omdat er een map (cache map?) niet aangemaakt zou worden met de 'gedownloade' versie. Zodra de 'cache' map aangemaakt is en de juiste drivers (amdrage driver b.v.) dan werkt Rage ineens wel goed. Juist het niet hebben van die cache map icm de megatextures zorgt dus dat het spel onspeelbaar wordt 1fps.

Ben wel benieuwd maar ik had toch wel op een soort van co-op mode gehoopt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dracul schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:03:
En dus kan HighRes geen optie zijn? John Carmack heeft al geroepen dat hij weer terug gaat naar de oude wereld. Hulde!
Highres toevoegen kost extra ontwikkeltijd. Als je daar geen geld voor krijgt, tja dan houdt het op. Ik kan me de businessbeslissing wel voorstellen. Zou ik ook doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
prutser001 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:14:
Een hoop van de mensen die nu klagen hebben problemen omdat er een map (cache map?) niet aangemaakt zou worden met de 'gedownloade' versie. Zodra de 'cache' map aangemaakt is en de juiste drivers (amdrage driver b.v.) dan werkt Rage ineens wel goed. Juist het niet hebben van die cache map icm de megatextures zorgt dus dat het spel onspeelbaar wordt 1fps.

Ben wel benieuwd maar ik had toch wel op een soort van co-op mode gehoopt.
Er zit co-op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Adlermann schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:14:
[...]

Highres toevoegen kost extra ontwikkeltijd. Als je daar geen geld voor krijgt, tja dan houdt het op. Ik kan me de businessbeslissing wel voorstellen. Zou ik ook doen...
De internal build is gewoon HighRes dus dit heeft niks met ontwikkeltijd te maken. Ze zitten gewoon bij de verkeerde uitgever. Ik hou mijn hard vast als volgende maand Skyrim uitkomt. Ik hoop dat John Carmack woord houdt en terug gaat naar zijn normen en gewoon exclusief voor de pc gaat ontwikkelen. Hij roept zelf dat Rage ontwikkelen voor de console een fout was en dat is zeker voor highend pc users ook absoluut een feit. Niks ten nadele van de PS3 en de Xbox360, ik heb ze ten slotte ook staan voor de exclusieve console titels, maar de consoles hebben de pcgames er niet beter opgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dracul schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

Niks ten nadele van de PS3 en de Xbox360, ik heb ze ten slotte ook staan voor de exclusieve console titels, maar de consoles hebben de pcgames er niet beter opgemaakt.
Dit dus. En om eerlijk te zijn. Ik koop nu soms maar gewoon voor de console ipv de pc omdat mijn high-end pc soms nauwelijks meerwaarde biedt. Dat ben ik met je eens. Achteraf beetje jammer om vorig jaar 1500 euro neer te tellen voor een nieuwe pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dracul schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:32:
[...]

De internal build is gewoon HighRes dus dit heeft niks met ontwikkeltijd te maken. Ze zitten gewoon bij de verkeerde uitgever. Ik hou mijn hard vast als volgende maand Skyrim uitkomt. Ik hoop dat John Carmack woord houdt en terug gaat naar zijn normen en gewoon exclusief voor de pc gaat ontwikkelen. Hij roept zelf dat Rage ontwikkelen voor de console een fout was en dat is zeker voor highend pc users ook absoluut een feit. Niks ten nadele van de PS3 en de Xbox360, ik heb ze ten slotte ook staan voor de exclusieve console titels, maar de consoles hebben de pcgames er niet beter opgemaakt.
Misschien moet meneer Carmack over een paar maanden even op z'n bankrekening kijken en de PC- en console omzet even splitsen. Even kijken of hij dan nog roept dat het ontwikkelen voor de console een fout is geweest.

Exclusief voor de PC ontwikkelen is voor bijna niemand meer interessant, laten we eerlijk zijn. Alleen een handjevol studio's doen het nog, maar voor hoe lang?

edit: Overigens, het feit dat er een fatsoenlijke MP ontbreekt nodigt PC (en wellicht ook 360) gamers sowieso niet uit om de game legaal te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 05-10-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

Misschien moet meneer Carmack over een paar maanden even op z'n bankrekening kijken en de PC- en console omzet even splitsen. Even kijken of hij dan nog roept dat het ontwikkelen voor de console een fout is geweest.

Exclusief voor de PC ontwikkelen is voor bijna niemand meer interessant, laten we eerlijk zijn. Alleen een handjevol studio's doen het nog, maar voor hoe lang?
Ik ben het verder met je eens hoor maar het is natuurlijk geen excuus om een slechte (PC) versie te maken. Officieel komt de game pas 7 oktober uit dus ze hebben nog 2 dagen om een patch te maken ;_.

Verder denk ik dat deze game zwaar te lijden zal hebben van het MW3. BF3, Skyrim en Halo geweld die op korte termijn zullen uitkomen.

Ik had deze game in februari uitgebracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik heb eens wat filmpjes gekeken op youtube maar die textures wat gewoon poppen dat is toch potverdorie ECHT niet meer van deze tijd zeg :X

En dan heb ik het nog niet eens over de resolutie van die textures.

Anyway, ik "probeer" hem eerst maar even. Zeker geen instantbuy voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:25:
[...]

edit: Overigens, het feit dat er een fatsoenlijke MP ontbreekt nodigt PC (en wellicht ook 360) gamers sowieso niet uit om de game legaal te kopen.
Langer dan dat er consoles zijn en ook langer dan dat er consoles zullen zijn.

Oh sorry je bent bram even vergeten.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:47:
[...]

Lieverd, consoles zijn er langer dan PC's. Nu jij weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
[...]

Ojeee, een PC-gamer met lange tenen! Yikes!

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:16
Pop Up fix van de textures:
YouTube: Rage Texture Fix.avi - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Hmz lekker dan, net die ATi Rage fix driver geinstalleerd en nu werkt het helemaal niet meer.

Voordat alle textures geladen zijn duurt nu een halve minuut :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reviews zijn overwegend positief, al moet ik zeggen dat dat vooral mbt consoles (xbox) is.

Wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die voordat ze zelf de game hebben geïnstalleerd, getweaked en gespeeld al negatief zijn. Sinds wanneer zijn gamers bang voor wat tweaks en patches? (en drivers http://twitter.com/#!/ID_AA_Carmack en http://twitter.com/#!/Thollenshead)

't kan aan mij liggen, ik koop zelden games (download ook niet...) en speel eigenlijk alleen FPS games van iD en Epic (Unreal) dus ik weet niet hoe verwachtingsvol men tegenwoordig is.

Persoonlijk wacht ik nog even met een mening. Het kan verkeerd aflopen omdat ik Vista moet gaan installeren op m'n iMac 27" die met 4 gig ram, een i5 en een HD 5670 512mb toch aan de recommended system requirements voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 17:50

Sm0k3r

cough...cough...

Ok ik lees hier heel veel over console vs. PC maar 1 ding is een feit, de PC bestond eerder dan de console, zelfs zoveel eerder dat wij het nog niet eens in huis hadden omdat het te duur was totdat Apple een goedkopere versie uitbracht onder hun eigen naam.

De PC waar hier over wordt gesproken is kennelijk de computer die de naam PC droeg, oftewel een IBM machine maar de hardware bestond hiervoor al alleen zonder naam PC omdat het nog niet echt Personal is want hij was te duur, alleen bedrijven hadden het geld ervoor over.

PC games kunnen groeien en dat heeft meneer Carmack ook geroepen, iedereen heeft een PC in huis maar niet iedereen dezelfde console, Wii, XBOX, PS3, sommige mensen hebben alles in huis maar 1 ding is een feit, er zijn meer PC's verspreid over de huishoudens dan 1 type console dus als de developer ervoor zorgt dat spellen speelbaar zijn en grafisch alsnog om aan te zien zijn om relatief zwak hardware dan kan iedereen dat spel kopen en versla je in 1x de verkopen van een spel op de xbox want iedereen kan hem kopen omdat het speelbaar is op hun PC.

Dit is nu ook waar het naartoe gaat en ik en een paar naast mij blij zijn dat de consoles maar lekker lang door blijven gaan want PC's worden sterker en consoles vanwege financiele middelen nog niet, de XBOX 360 gaat al tig jaar mee dus als er zo spellen voor de XBOX worden ontwikkeld kan je hem met gemak op een huis tuin en keuken PC spelen en heeft Carmack gelijk in deze dat PC gaming terugkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 05-10-2011 13:31 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:22:
De reviews zijn overwegend positief, al moet ik zeggen dat dat vooral mbt consoles (xbox) is.

Wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die voordat ze zelf de game hebben geïnstalleerd, getweaked en gespeeld al negatief zijn. Sinds wanneer zijn gamers bang voor wat tweaks en patches? (en drivers http://twitter.com/#!/ID_AA_Carmack en http://twitter.com/#!/Thollenshead)

't kan aan mij liggen, ik koop zelden games (download ook niet...) en speel eigenlijk alleen FPS games van iD en Epic (Unreal) dus ik weet niet hoe verwachtingsvol men tegenwoordig is.

Persoonlijk wacht ik nog even met een mening. Het kan verkeerd aflopen omdat ik Vista moet gaan installeren op m'n iMac 27" die met 4 gig ram, een i5 en een HD 5670 512mb toch aan de recommended system requirements voldoet.
Lekker wachten zoals ik totdat alles is opgelost, ik krijg volgende week mijn pre-order binnen en wacht lekker totdat ik lees dat iedereen zonder problemen aan het spelen is zodat ik in 1x het spel kan spelen zonder irritatie.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:43:
[...]

Ik ben het verder met je eens hoor maar het is natuurlijk geen excuus om een slechte (PC) versie te maken. Officieel komt de game pas 7 oktober uit dus ze hebben nog 2 dagen om een patch te maken ;_.

Verder denk ik dat deze game zwaar te lijden zal hebben van het MW3. BF3, Skyrim en Halo geweld die op korte termijn zullen uitkomen.

Ik had deze game in februari uitgebracht!
Nee, zeker niet. Ik bedoel meer dat Carmack rare dingen roept, en vervolgens prutswerk voor de PC aflevert. De consoles moeten daarvoor geen excuus zijn. Helemaal niet als je de uitvinder van de shooter bent.
[...]

Tja, leuk als je van Diablo of Starcraft houdt, maar het is verder niet veel soeps, helemaal niet op shooter gebied. Ik sta ook te springen om nieuwe consoles en grafische vooruitgang, absoluut. Echter vind ik het op dit moment niet erg dat ik niet meer op de PC speel.

De game moet straks in mijn brievenbus liggen, dus ik ben benieuwd hoe het met de textures op de PS3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Jongens jongens.

dit is het rage topic. waar gek genoeg "rage" over console/pc niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:31:
Ok ik lees hier heel veel over console vs. PC maar 1 ding is een feit, de PC bestond eerder dan de console, zelfs zoveel eerder dat wij het nog niet eens in huis hadden omdat het te duur was totdat Apple een goedkopere versie uitbracht onder hun eigen naam.

De PC waar hier over wordt gesproken is kennelijk de computer die de naam PC droeg, oftewel een IBM machine maar de hardware bestond hiervoor al alleen zonder naam PC omdat het nog niet echt Personal is want hij was te duur, alleen bedrijven hadden het geld ervoor over.

PC games kunnen groeien en dat heeft meneer Carmack ook geroepen, iedereen heeft een PC in huis maar niet iedereen dezelfde console, Wii, XBOX, PS3, sommige mensen hebben alles in huis maar 1 ding is een feit, er zijn meer PC's verspreid over de huishoudens dan 1 type console dus als de developer ervoor zorgt dat spellen speelbaar zijn en grafisch alsnog om aan te zien zijn om relatief zwak hardware dan kan iedereen dat spel kopen en versla je in 1x de verkopen van een spel op de xbox want iedereen kan hem kopen omdat het speelbaar is op hun PC.

Dit is nu ook waar het naartoe gaat en ik en een paar naast mij blij zijn dat de consoles maar lekker lang door blijven gaan want PC's worden sterker en consoles vanwege financiele middelen nog niet, de XBOX 360 gaat al tig jaar mee dus als er zo spellen voor de XBOX worden ontwikkeld kan je hem met gemak op een huis tuin en keuken PC spelen en heeft Carmack gelijk in deze dat PC gaming terugkomt.
Helaas, de eerste console kwam in 1972 al uit.

Ontopic maar weer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 17:18
Sm0k3r schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:31:
O ja? volgens mij was de atari 2600 spelcomputer al in 1977 op de markt, de eerste pc's die thuis een beetje bruikbaar waren kwamen rond 1981 op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
kom op, terug naar de game rage. voor die pc history crap ga je maar naar Harde waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
vosss schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:22:
Hmz lekker dan, net die ATi Rage fix driver geinstalleerd en nu werkt het helemaal niet meer.

Voordat alle textures geladen zijn duurt nu een halve minuut :')
Mooi. Alles van ATi/AMD verwijderd, opnieuw de laatste volledige driver geinstalleerd (dus niet die zogenaamde RAGE patch) en hij doet het nog steeds niet fatsoenlijk.

Wat een faalrelease :')

=edit=
Shift-delete; géén buy voor mij. Jammer, game leek me wel leuk ;(

[ Voor 7% gewijzigd door vosss op 05-10-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 13:10

justifire

Shut up and squat !!

Haha game is officieel geneens uit en nu al lopen mekkerren >:)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 05-10-2011 13:53 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:39:
[...]

Helaas, de eerste console kwam in 1972 al uit.

Ontopic maar weer :-)
Lees mijn tekst nog 1x maar dan nu goed want ik had het over de eerste programmeerbare computer en dat is een programmeerbare computer i.c.m. microprocessor waar uiteindelijk ook de console mee is gebouwd waar jij het over hebt, ik gaf duidelijk aan dat ik het verschil wist als PC in naam als die van IBM en PC als in het duidelijk omschrijven voor de leek als in computer met microprocessor en programmeerbaar.

Sorry moest hierop reageren, mijn welgemeende excuses maar heb al heel veel on-topic materiaal gepost, had nog beetje krediet voor off-topic post ;)

@Grindtegel

Jij hebt mij gequote maar zelf alleen de eerste zin gelezen ofzo, je roept precies hetzelfde als wat ik zei.

edit: ik zal maar niet meer op off-topic materiaal reageren, juist of onjuist.

[ Voor 11% gewijzigd door Sm0k3r op 05-10-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Iemand deze Easter-Egg al gevonden in Rage?
http://www.gametrailers.c...olfenstien-3d-room/721760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Klopt maar dat is alleen voor losse missies, niet story mode om het zo maar te noemen.

Ook zit er Horde/Racen en een soort DM in.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha cool! Mooi ook het commentaar bij het inventory item: Looks to be of German craftsmenship :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 14:58:
Ha cool! Mooi ook het commentaar bij het inventory item: Looks to be of German craftsmenship :-)
Alleen jammer dat het een simpele kamer is en niet een paar gangen ofzo met W3D vijanden 2 á 3 zou voldoende zijn geweest en hadden ze het geinig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 18:58
Deze vind ik ook wel leuk

http://www.use.com/f0d278a86a5439430c2c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in een review dat er ook Doom en Quake secrets in zitten. Ik heb heel veel zin om deze game te spelen, kan niet wachten!

De laatste iD game die ik speelde was Doom3 op de xbox maar dat vond ik toch betrekkelijk Lame. Daarna heb ik Enemy territory Quake wars gespeeld. Geen iD (geproduceerde) game maar wel super goed en de engine voorloper op Megatexture (meen ik). Ik vermoed ook dat ze daar inspiratie voor de driving physics vandaan hebben want dat werkt super goed / is erg fun om te doen en dat is volgens de reviews ook in Rage het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Zit er een steam key bij? Of moet je rage gelijk aan steam koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:18
bloodlynx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:38:
Zit er een steam key bij? Of moet je rage gelijk aan steam koppelen?
Net het spel via MediaOffer binnen gekregen. Je krijgt 3 dvd's. Zodra de setup begint worden er eerst Steam dingen geinstalleerd, en krijg je de melding dat de installatie niet door kan gaan omdat het spel nog niet uit is.

Als je in Steam kijkt, zie je onder "All Games" Rage staan. Daar had ik de optie op het spel al te pre-installen. (dat heb ik uiteraard gedaan) De key die in mijn doosje zat heb ik bij het pre-installen in kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Jerk61 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:56:
[...]

Net het spel via MediaOffer binnen gekregen. Je krijgt 3 dvd's. Zodra de setup begint worden er eerst Steam dingen geinstalleerd, en krijg je de melding dat de installatie niet door kan gaan omdat het spel nog niet uit is.

Als je in Steam kijkt, zie je onder "All Games" Rage staan. Daar had ik de optie op het spel al te pre-installen. (dat heb ik uiteraard gedaan) De key die in mijn doosje zat heb ik bij het pre-installen in kunnen geven.
Dus je kan het hele spel nog niet eens spelen? Of begrijp ik je nu verkeerd? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release date is ook 7 october in Europa. Niet logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bloodlynx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

Dus je kan het hele spel nog niet eens spelen? Of begrijp ik je nu verkeerd? 8)7
Release is inderdaad 7 oktober pas. Op de PC moet je dus op Steam wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:05:
[...]

Release is inderdaad 7 oktober pas. Op de PC moet je dus op Steam wachten.
Ik had portal 2 ook 3 dagen eerder bij de mediamarkt gehaald en die deed het wel gewoon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Misschien mensen die een US Steam account hebben aangemaakt?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Eerder de reden dat pc games zo brak zijn: Massaal veel mensen hebben het spel gepirateerd en hebben dan nog het lef om te klagen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
Boeboe schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:49:
Eerder de reden dat pc games zo brak zijn: Massaal veel mensen hebben het spel gepirateerd en hebben dan nog het lef om te klagen.
Gast wat een onzin, een goede pc game verkoopt altijd minsten 1 miljoen. En die pirates zijn er toch wel maar die mensen kopen ook nooit games, net zoals een aantal mensen nooit muziek zullen kopen of films. Daarnaast staat er altijd al een maand van tevoren een xbox360 game op het internet... 8)7 . En natuurlijk draagt het allemaal bij aan consolpoorts, maar moet je dan gwn een game uitbrengen die eigenlijk bijna voor geen meter loopt? Laat hem dan lekker consol exclusive zijn i.p.v. mensen die wel games kopen liggen naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bloodlynx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:09:
[...]

Ik had portal 2 ook 3 dagen eerder bij de mediamarkt gehaald en die deed het wel gewoon |:(
Okay, dan weet ik het niet. Dacht dat de game pas vrijdag zou unlocken. Ik speel op de PS3, dus heb weinig ervaring met Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:55:
[...]

Okay, dan weet ik het niet. Dacht dat de game pas vrijdag zou unlocken. Ik speel op de PS3, dus heb weinig ervaring met Steam.
Hoe zijn de ervaringen tot nu toe? Want ik zit erg te twijfelen of ik hem ga halen want hij krijgt toch best hoge cijfers. Ik vond de borderlands en fallout sfeer zeer vet. En rage leek me ook zeer vet te gaan worden alleen de 8 uur gameplay zou ik toch erg jammer vinden. Bugs zijn irritant maar er is inmiddels al een fix gevonden door mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

bloodlynx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:52:
[...]

Gast wat een onzin, een goede pc game verkoopt altijd minsten 1 miljoen. En die pirates zijn er toch wel maar die mensen kopen ook nooit games, net zoals een aantal mensen nooit muziek zullen kopen of films. Daarnaast staat er altijd al een maand van tevoren een xbox360 game op het internet... 8)7 . En natuurlijk draagt het allemaal bij aan consolpoorts, maar moet je dan gwn een game uitbrengen die eigenlijk bijna voor geen meter loopt? Laat hem dan lekker consol exclusive zijn i.p.v. mensen die wel games kopen liggen naaien.
In iD softwares geval is het nu de uitgever die met een strikte deadline komt, die wou volgens mij een release date hebben voor alle 3 de versies en daar ging het kennelijk fout, Carmack gaf al een keer aan in een interview dat hij het liefst nog 2 jaar door wou werken maar dat betekent dus ook 2 jaar salaris uitbetalen en maar hopen dat de game over 2 jaar nog wel verkoopt.

Volgens mij is Carmack's visie niet gelijk aan die van de uitgever, hij is een engine bouwer en geen spelmaker, de rest van de team maakt het spel hij puur techniek en in deze ging het volgens mij dus fout.

Hun oude uitgever en die was geen eigenaar van iD software (volgens mij activision) moest kennelijk vroeger wachten totdat iD software "echt" klaar was met een spel want ik hou folders bij van mijn spellen met updates en patches en de iD software spellen hebben veelal alleen updates ipv patches.

Ik heb een Battlefield 2 folder, die wil je niet eens zien, daar zit een heel spel in, meer dan 2GB aan patches hahahaha, dat is EA als uitgever, harde deadlines en kennelijk nu ook Bethesda.

Bethesda is van Zenimax en moet je kijken wie de eigenaren zijn, allemaal in de media wereld (http://www.zenimax.com/bod.htm) deze mannen kijken puur naar investering en rendement dus weten niet wat zo'n release uiteindelijk teweeg zal brengen voor toekomstige titels maar komen of zijn er al snel achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Op de Steam forums wordt massaal gebitched over... graphics. Niet gameplay... graphics! Er is een hele thread speciaal voor "kijk eens wat voor LQ texture ik nu weer heb gevonden, damn you ID software" rants inclusief screenshots.

Zijn de gamers die vooral vanwege gameplay van games kunnen genieten nu echt aan het uitsterven?

Misschien komt het doordat ik zelf ben begonnen toen Wolfenstein 3D nog helemaal je-van-het was en dat je voor je scherm vol met pixelated graphics zat te verbazen hoe die gasten het voor elkaar hadden gekregen om een driedimensionaal beeld (nouja driedimensionaal...) op je beeldscherm te toveren. Frak graphics en audio, goede gameplay wil ik, en als daar toevallig een engine achter zit die ook nog eens mooi beeld op het scherm kan toveren is dat mooi meegenomen...

/rant

PS: Morgen ligt zowel de PC als 360 versie van Rage hier in de bus, can't hardly wait to see what ID cooked up this time na Wolfenstein, Doom, en Quake...

[ Voor 8% gewijzigd door mindcrash op 05-10-2011 17:02 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
bloodlynx schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:58:
[...]

Hoe zijn de ervaringen tot nu toe? Want ik zit erg te twijfelen of ik hem ga halen want hij krijgt toch best hoge cijfers. Ik vond de borderlands en fallout sfeer zeer vet. En rage leek me ook zeer vet te gaan worden alleen de 8 uur gameplay zou ik toch erg jammer vinden. Bugs zijn irritant maar er is inmiddels al een fix gevonden door mensen.
Ik ga nu naar huis en dan hoop ik 'm in de brievebus aan te treffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c8wzO.jpg
_O-

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

mindcrash schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:01:
Op de Steam forums wordt massaal gebitched over... graphics. Niet gameplay... graphics! Er is een hele thread speciaal voor "kijk eens wat voor LQ texture ik nu weer heb gevonden, damn you ID software" rants inclusief screenshots.

Zijn de gamers die vooral vanwege gameplay van games kunnen genieten nu echt aan het uitsterven?

Misschien komt het doordat ik zelf ben begonnen toen Wolfenstein 3D nog helemaal je-van-het was en dat je voor je scherm vol met pixelated graphics zat te verbazen hoe die gasten het voor elkaar hadden gekregen om een driedimensionaal beeld (nouja driedimensionaal...) op je beeldscherm te toveren. Frak graphics en audio, goede gameplay wil ik, en als daar toevallig een engine achter zit die ook nog eens mooi beeld op het scherm kan toveren is dat mooi meegenomen...

/rant

PS: Morgen ligt zowel de PC als 360 versie van Rage hier in de bus, can't hardly wait to see what ID cooked up this time na Wolfenstein, Doom, en Quake...
Klopt maar dat zijn denk ik mensen die na 1990 zijn geboren en grafisch "verwend" zijn, ik speel tot op de dag van vandaag nog arcade spellen (shmups) en die zijn niet lelijk maar zeker niet je van het grafisch maar geniet nog steeds van de gameplay.

Ik kan hun ook begrijpen, zij zullen ook niet als jij zegt dat hij erg goed is een nintendo 8-bit spel spelen want die ziet er niet uit, daarom moet ik lachen om de telefoon spellen die nu uitkomen want veel goede zien er heel simpel uit dus hopelijk leren ze het met de tijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx

/rant

Ik ben het wel met je eens, mensen hebben een goed beeld bij oude games en vergeten elke bug die erin zat. En verwachten dan bijv. in het geval van bf3 dat het spel perfect is en dat het bijna een kopie is van 2 terwijl de code zoveel groter is geworden dat het natuurlijk nooit kan om het 100% bug vrij te maken. Btw dit is wel een leuk filmpje ! YouTube: WTF is RAGE ? (also 2 560ti gfx cards to giveaway!) - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nu aan het installen op mijn PS3. Kreeg er wel eerst een update overheen, dus ik hoop dat ik zo weinig last heb van texture problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan het dat iedereen het spel al aan het spelen is komt niet eens eerder uit dan vrijdag nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wehkamp en Bol versturen de game al vanaf gisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog de game is steamworks en decrypt pas over 1 dag en 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:34

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Console versies? US spelers die al konden spelen vanaf 4 oktober?

Ik krijg de game denk ik ook morgen binnen. Kan ie mooi een dagje stof gaan verzamelen :|
(maar gelukkig wel spelen op 7 oktober met de fixes van de US 'beta' spelers ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 05-10-2011 18:08 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:01:
Dan nog de game is steamworks en decrypt pas over 1 dag en 8 uur.
Ja want niemand speelt op de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 18:12:
[...]

Ja want niemand speelt op de console?
Mag toch hopen van niet ;-)

Ot : waarom niet gewoon grafische opties ? Users weten zelf wel wat hun pc wel of niet kan ? Geef de users dan zelf de keuze , ipv automatische keuze door de engine .

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 21:19
Ik heb de game ook binnen voor de PC natuurlijk maar kan niet verder komen dan product code activering. Weet iemand wrm? Ik heb wel de code goed ingevoerd alleen de streepjes die de hoes staan komen niet overeen met die van het steam activerings scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:02

H.Boss

Hugo Boss

Voor het texture probleem is er een fix die het voor mij voor 100% heeft opgelost!

Zie deze link:

Daarnaast moet ik zeggen dat het spel met 8 x AA er perfect uitziet en dat op 1920x1080. Dit draai ik op een I5-2300 2,8 Ghz + Ati HD6850 1GB + 4 GB Mem. Het loopt super soepel!!

[ Voor 34% gewijzigd door H.Boss op 05-10-2011 19:43 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Beerkiller schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:36:
Ik heb de game ook binnen voor de PC natuurlijk maar kan niet verder komen dan product code activering. Weet iemand wrm? Ik heb wel de code goed ingevoerd alleen de streepjes die de hoes staan komen niet overeen met die van het steam activerings scherm
Ha, dat had m'n broertje dus ook vandaag. Iets met verkeerde versie ofzo dacht ik, waarschijnlijk omdat het een USA versie was. Toch meen ik dat hij inmiddels wel aan het spelen was, geen idee hoe dat zit.

Toevallig je schijfje vandaag bij MM in Rijswijk gehaald?

@Joker'85, goed te lezen dat er een fix is. Ik dacht al dat het zoiets simpels moest zijn... Anderen klaagde ook al dat het spel makkelijk minder hoefde te klooien, door gewoon meer dan 384MB te gaan gebruiken. Heeee, die waarde, toevallig de hoeveelheid Vram in een Xdoos?? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Dit soort fouten = mij in RAGE mode tegen de Dev.

Ik ga maar eens even boze emails sturen of af te koelen.

{toelichting op hierboven}
Het is namelijk niet meer zo dat ik even dit spel kan laten liggen: Ik was al helemaal vergeten dat ik het een maand of wat geleden via G2Play had gekocht (28,99) en had ingevoerd als preorder. Ontdekte vandaag dat ie aan het downloaden was. (21GB?) M'n steammap is daarmee te groot voor de drive waar het op staat: 201GB)

[ Voor 39% gewijzigd door djunicron op 05-10-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb er nu een half uurtje op zitten. Beetje een vreemde eerste opdracht, maar goed.

Graphics op de PS3 zijn prima. De texture pop-in is merkbaar, maar dan moet je er goed op letten. Als ik er niet vanaf had geweten, had ik het waarschijnlijk ook niet gezien.

Ik baal er wel een beetje van dat de game enorm staircased als ik mijn FFX Shark gebruik. Ik ben dus helaas toegewezen aan de controller.

Enige in-game bug die ik net ben tegengekomen is een poppetje waar bij de ragdoll physics niet helemaal lekker werkte, aangezien hij aan het stuiteren was. :+

Andere bug is dat ik in het spel niet van controller kan wisselen. Kan iemand dit testen op de PS3? Ik moet de game opnieuw opstarten met de andere controller, al wil ik die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkiller
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 21:19
djunicron schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:39:
[...]

Ha, dat had m'n broertje dus ook vandaag. Iets met verkeerde versie ofzo dacht ik, waarschijnlijk omdat het een USA versie was. Toch meen ik dat hij inmiddels wel aan het spelen was, geen idee hoe dat zit.

Toevallig je schijfje vandaag bij MM in Rijswijk gehaald?

@Joker'85, goed te lezen dat er een fix is. Ik dacht al dat het zoiets simpels moest zijn... Anderen klaagde ook al dat het spel makkelijk minder hoefde te klooien, door gewoon meer dan 384MB te gaan gebruiken. Heeee, die waarde, toevallig de hoeveelheid Vram in een Xdoos?? :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Dit soort fouten = mij in RAGE mode tegen de Dev.

Ik ga maar eens even boze emails sturen of af te koelen.
Nee heb hem bij Wehkampf besteld vandaag binnen gekregen.
Kun je me vertellen wat je broertje gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Beerkiller schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:49:
[...]

Nee heb hem bij Wehkampf besteld vandaag binnen gekregen.
Kun je me vertellen wat je broertje gedaan heeft?
Even op Twitter teruggelezen:

Ha, was een neef, niet m'n broertje.

Er zijn Non-Steam versies. Dit omdat het conflicterend zou zijn in sommige gebieden. Daar mag je dus kiezen welke versie je wilt in de winkel. De non-steam versie heeft geen pre-order bonussen, maar kan sinds de 4e (USA East) spelen. De code is anders dus kan je niet op Steam inkloppen, maar moet je gewoon in de installer gebruiken. (en niet firewallen)

Vandaar dus dat ie al kon spelen.

{edit}Het spel begon alleen wel blij steam te installeren geloof ik. Was nog een heel gedoe. Ik vind em niet online, maar z'n steam account geeft het spel niet aan...

Tevens: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2155597

Maar ook: http://imghunt.org/images/72713280791200050920.jpg <- Woah serious glitching.

[ Voor 18% gewijzigd door djunicron op 05-10-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 01:14

kingfriko

100 % BULLY

bram1984 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:48:
Ik heb er nu een half uurtje op zitten. Beetje een vreemde eerste opdracht, maar goed.

Graphics op de PS3 zijn prima. De texture pop-in is merkbaar, maar dan moet je er goed op letten. Als ik er niet vanaf had geweten, had ik het waarschijnlijk ook niet gezien.
Ik moet ook zeggen dat als je eenmaal een tijdje bezig bent het geeneens opvalt , tot nu toe bevalt het spel mij erg goed , dit weekend kom ik niet achter de ps3 vandaan >:)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
MrJoker1985 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:38:
Voor het texture probleem is er een fix die het voor mij voor 100% heeft opgelost!

Zie deze link:

Daarnaast moet ik zeggen dat het spel met 8 x AA er perfect uitziet en dat op 1920x1080. Dit draai ik op een I5-2300 2,8 Ghz + Ati HD6850 1GB + 4 GB Mem. Het loopt super soepel!!
Hoe heb jij het gedaan? Ik heb de rage anarchy edition kan ik die dan ook los van steam spelen? En dan bijv. later de key activeren op steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Boeboe schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:49:
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51

Als mensen een game pc in elkaar steken, mogen die wel verwachten dat een game ook hun systeem ten volle benut.
Graphics dragen zeker bij tot de gameplay.
Of ben jij voldaan met Pacman graphics in games van deze tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik neem aan dat ID zelf met een patch komt zo rond 7 okt die alle probelemen oplost. Geen zin om zelf uit te gaan zoeken wat ik allemaal moet veranderen om een game werkend te krijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Afbeeldingslocatie: http://art.penny-arcade.com/photos/i-rMx83pR/0/L/i-rMx83pR-L.jpg

:P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik speel sinds vandaag ook Rage op mijn PC, en wil graag even mijn ervaringen delen.

Eerst even mijn system specs:

Core i7 2600 @ 3.4Ghz
MSI GeForge 570GTX
8GB Ram
Windows 7

Het spel speeld netjes en mooi op 60FPS geen problemen met tearing (vsync) en texture popping TOTDAT ik bij het Dead City Streets gedeelte kwam. Hier echt enorm veel texture popping en niet volledig (scherp) ingeladen textures. Echt verbazingwekkend dat alles vlekkeloos draaide tot op dit punt. Voor de zekerheid nog even gewisseld tussen oude save games (niet in Dead City Streets), en daar werkt het allemaal gewoon vloeiend. Het is dus echt gewoon dit gedeelde van het spel waar het voor mij helemala mis gaat ineens. Ik moet wel zeggen dat de FPS zeer stabiel op de 60 zit, dat maakt de gameplay echt heerlijk soepel.

Drivers wisselen help allemaal niets, het de nieuwste beta drivers en ook vrij oude WHQL drivers geprobeerd zonder resultaat.

Hopen dat Nvidia (of ID Rage) snel met een oplossing komt!

[ Voor 5% gewijzigd door ElmarNieser op 05-10-2011 23:22 ]

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste