• m1dnigh7
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-05 15:38
Ja ik snap het ook niet, maar

“Through our partnership with Nokia, we are excited to launch a differentiated user experience tailored for the Nokia Lumia 920 and Nokia Lumia 820.”

Dat deed me een beetje vermoeden dat alles op alles gezet wordt voor die versie van Whapp, en dat wp 7.5 een beetje overboord gegooid wordt, of aan stagiairs overgelaten wordt zoals sig69 al zei.

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:26
Leuk en aardig maar dat betekent dus dat iedereen die geen Lumia 920 of 820 gaat kopen, dus gewoon de sjaak is met deze crap versie... :X

Verwijderd

weet iemand waar whats app in komende audio- en videorecording files zet ken ze nergens vinden wel de afbeeldingen die zie ik wel heb het 2 weken terug een update gedaan naar 2.8.0pfffffffff wat een rot ding zeg hij blijft maar vast zitten wor er niet goed van daar voor heen helemaal geen problemen en heb een nokia lumia800 wie o wie ken mij helpen help help 8)7 8)7

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Robkazoe schreef op donderdag 06 september 2012 @ 00:45:
Leuk en aardig maar dat betekent dus dat iedereen die geen Lumia 920 of 820 gaat kopen, dus gewoon de sjaak is met deze crap versie... :X
Dat is nog maar even afwachten, maar wie doet dat nou O-) 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Martinspire schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:17:
[...]

Dat is nog maar even afwachten, maar wie doet dat nou O-) 8)7
Wij, al heel lang eigenlijk, wat een baal versie is dit toch :o

• m1dnigh7
Ik vind het eigenlijk nogal vreemd dat ze nergens publiek vermelden dat er problemen zijn met de versie op hun website, dat is nu toch het minste dat ze kunnen doen vind ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap er niks van zooooooooooo frustrerent die whats app die laat heel me tel vast zitten sjonge jonge zeg hebben jullie daar ook last van en hebben jullie al een oplossing gevonden want ik erger me dood aan die whats app ben je lekker aan het kletsen zit die opeens vast telkens maar weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Ik weet niet wat het is met de WA app, maar bij mij op een omnia7 doet hij het soms helemaal perfect (snel) en het andere moment echt dramatisch traag. Vastzitten doet ie niet echt, telefoon is overigens nog nooit vastgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm ik had een nokia n8 eerst en daar dee wh app het supper goed heb toen een nokia lumia 800 genomen met verlenging van me abo.daar dee die het ook heel goed( eerst) totdat ik een update kreeg toen begon het vast te zitten hij zit dan ff vast paar seconde of soms wel langer dus het heeft te maken met de laatste update rare mensen vindt als er een update is en het niet meer goed doet dat men dat ook netjes moet oplossen of met een oplossing moet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:22
Gebruik hiervoor de topic report knop.

Maar goed, het is algemeen bekend dat de nieuwe WA-update problemen veroorzaakt en het is niet zinvol om het hier te vermelden. Wellicht is het beter dat je de devvers een mailtje geeft.

[ Voor 22% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo judith35

Welkom op GoT :)
Zou je bij je volgende posts graag wat meer op je taal, spelling, etc willen letten? Je posts lezen nu als een lange zin zonder hoofdletters, punten en komma's. Lees ook eerst eens Het algemeen beleid, daarin staan de regels van het forum.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
The_Scarabial schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:38:
Ik weet niet wat het is met de WA app, maar bij mij op een omnia7 doet hij het soms helemaal perfect (snel) en het andere moment echt dramatisch traag. Vastzitten doet ie niet echt, telefoon is overigens nog nooit vastgelopen.
Ik heb er de laatste dagen ook last van. Niet eens zozeer in de app zelf maar toast notificaties komen niet of heel laat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Whatsapp heeft kleine update 2.8.2
Nu volledig nederlands, en heb het idee dat hij iets sneller is. Voor de rest zie ik geen verschillen.

[ Voor 60% gewijzigd door Cyrus The Virus op 09-09-2012 03:17 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Cyrus The Virus schreef op zondag 09 september 2012 @ 03:10:
Whatsapp heeft kleine update 2.8.2
Nu volledig nederlands, en heb het idee dat hij iets sneller is. Voor de rest zie ik geen verschillen.
Belangrijkste vraag, is die stabiel?? zolang dat niet het geval is, blijf ik op 2.0

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:37
Nederlandse taal was ook al in v2.8. Voorlopig installeer ik geen updates van Whatsapp.
Gisteren terug gegaan naar v2.0; wat een verademing t.o.v. 2.8!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:16

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hoe ga je terug naar 2.0 dan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
Ik heb een developer unlockt toestel, daarmee kun je .xap files buiten de Marketplace om installeren.
Net toch even 2.8.2 geprobeerd, en moet zeggen dat het best aardig werkt...

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Wietsee. schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:07:
[...]

Ik heb een developer unlockt toestel, daarmee kun je .xap files buiten de Marketplace om installeren.
Net toch even 2.8.2 geprobeerd, en moet zeggen dat het best aardig werkt...
De textbox voor ingeven van berichten werkt weer goed, je kunt weer scrollen!!

Heb alleen nog problemen met het ontvangen van plaatjes, kan nog steeds maar één nieuw plaatje per keer dat ik WhatsApp opstart binnenhalen, tevens werkt het automatisch downloaden van plaatjes nog steeds niet en duurt het 5 seconden voordat een plaatje vol screen wordt weergegeven :( Nee, deze 2.8.x versie werkt nogsteeds bagger tenopzichte van de vorige versie die bij mij super stabiel liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Redlion schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:18:
[...]

De textbox voor ingeven van berichten werkt weer goed, je kunt weer scrollen!!

Heb alleen nog problemen met het ontvangen van plaatjes, kan nog steeds maar één nieuw plaatje per keer dat ik WhatsApp opstart binnenhalen, tevens werkt het automatisch downloaden van plaatjes nog steeds niet en duurt het 5 seconden voordat een plaatje vol screen wordt weergegeven :( Nee, deze 2.8.x versie werkt nogsteeds bagger tenopzichte van de vorige versie die bij mij super stabiel liep.
Geen idee tot nu toe werkt hij bij beter, de tekst balkjes zijn ook allemaal even lang. En hij geeft in het gesprek aan hoeveel ongelezen berichten.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
jobvr schreef op zondag 09 september 2012 @ 07:54:
[...]

Belangrijkste vraag, is die stabiel?? zolang dat niet het geval is, blijf ik op 2.0
_O-

Kan zelf overigens de laatste update nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ik zie de update zelf nog niet.. maar als je hier bij de reviews kijkt:
http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79

zie je dat heel veel mensen sinds vandaag of gisteren "Not connected" zijn.. Volgens mij hebben ze dus wéér een en ander verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:49
jobvr schreef op zondag 09 september 2012 @ 07:54:
[...]

Yep, hij is stabiel! Hij loopt iig niet meer vast nadat je 3 berichtjes hebt verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
HyperioN schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:38:
Ik zie de update zelf nog niet.. maar als je hier bij de reviews kijkt:
http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79

zie je dat heel veel mensen sinds vandaag of gisteren "Not connected" zijn.. Volgens mij hebben ze dus wéér een en ander verprutst.
nieuws: WhatsApp kampt met storingen door 'dns-fout'

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Trestry schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:38:
[...]

Yep, hij is stabiel! Hij loopt iig niet meer vast nadat je 3 berichtjes hebt verstuurd!
En de accuduur? Ik ben een beetje sceptisch over upgraden van 2.0..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
De update van 2.8.0.0 naar 2.8.2.0 heeft inderdaad voor mij althans (lumia 800) de problemen opgelost, enkel een filmpje verzenden lukte niet nu. En wat ik ook merk, fotos die ik via whapp neem en verzend slaat hij ook niet meer automatisch op! Maar ben wel héél blij dat het allemaal weer werkbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:49

Wallie

Herr

Ben ik de enige die de update van 2.8.0 naar 2.8.2 niet ziet?

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nee. Maar als je naar de Marketplace gaat en zoekt op whatsapp dan kan je updaten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:49

Wallie

Herr

The Dolf schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:12:
Nee. Maar als je naar de Marketplace gaat en zoekt op whatsapp dan kan je updaten.
Daar zie ik ook nog steeds 2.8.0 als versie staan... Nou ja, komt misschien omdat mijn live account op UK staat uit de tijd dat windows phone nog niet officieel in NL released was.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36

Eagle Creek

Breathing security

Inmiddels een update van Whap voorbij zien komen. Paar nieuwe features en hij loopt niet meer telkens vast.

Echter.. nog steeds is hij zichtbaar als audio-app en blijft hij de WiFi aanhouden :-( :(

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
kan kloppen zag op wpcentral dat nederland de eerste was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:13
Verbeteringen voor zover ik kan zien:

- Loopt niet meer vast
- Bij het tikken van een bericht groter dan 3? regels zie je nu nog steeds wat je typt.
- Als je een gesprek opent met nieuwe berichten, is er een melding die aangeeft vanaf waar en hoeveel nieuwe berichten je hebt binnen dat gesprek.
- De tekstkaders zijn nu groter gemaakt waardoor je efficiënter gebruik maakt van het scherm.
- Ik las ergens anders dat er bij de opties ook één en ander verbeterd is, maar dat was mij niet opgevallen.

Al met al een fijne update, die wel veel te lang op zich liet wachten!

[ Voor 9% gewijzigd door Terpstars op 09-09-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1dnigh7
Terpstars schreef op zondag 09 september 2012 @ 23:24:
- Ik las ergens anders dat er bij de opties ook één en ander verbeterd is, maar dat was mij niet opgevallen.

Bij opties heb ik enkel "Berichten weergeven in melding", "Inkomende afbeeldingen automatisch opslaan", "Favorieten (tik om te vernieuwen)" en "Geblokkerde personen". Daar zit volgens mij niets nieuw in?

Wat wel nieuw is, is de status die je vanaf nu kan instellen, dat ging voorheen niet dacht ik.

Het werkt volgens mij helemaal naar behoren! Ik heb het nu al een hele dag in gebruik en heb nog niets van problemen ondervonden buiten dan dat filmpje dat niet wou verzenden.

[ Voor 6% gewijzigd door m1dnigh7 op 10-09-2012 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Status kon je al instellen alleen niet direct vanuit het hoofdmenu. Je kan in je gesprekkenlijst nu een chatlog wissen maar het contact laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Terpstars schreef op zondag 09 september 2012 @ 23:24:
Verbeteringen voor zover ik kan zien:

- Loopt niet meer vast
- Bij het tikken van een bericht groter dan 3? regels zie je nu nog steeds wat je typt.
- Als je een gesprek opent met nieuwe berichten, is er een melding die aangeeft vanaf waar en hoeveel nieuwe berichten je hebt binnen dat gesprek.
- De tekstkaders zijn nu groter gemaakt waardoor je efficiënter gebruik maakt van het scherm.

Dit klopt, alleen werkt het niet 100% als je veel gemiste berichte hebt +20 of meer dan word die melding niet op de juiste plek gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Je kan je push name nu veranderen, dat kon je eerst alleen bij eerste keer instellen

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

looyenss schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:18:
Je kan je push name nu veranderen, dat kon je eerst alleen bij eerste keer instellen
Kan in v2.0.0 ook... Klinkt alsof er juist dingen verdwenen zijn in 2.8.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik kreeg hem nu ook gepusht (de update) via de marketplace. Zover ik kan zien, zijn alleen de iconen veranderd + bug met de 4 regels + stabiltiteit. Voor de rest weinig visueel of opties.

[ Voor 14% gewijzigd door Robkazoe op 10-09-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

The Dolf schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:12:
Nee. Ik zie 2.8.2 in de Marketplace staan, maar ik heb geen update knop.

.edit: wtf, ik lockte mijn telefoon vanaf die plek. Zojuist weer geunlockt en nu wel een update knop :P

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 10-09-2012 12:30 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
.oisyn schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:29:
[...]

Nee. Ik zie 2.8.2 in de Marketplace staan, maar ik heb geen update knop.

.edit: wtf, ik lockte mijn telefoon vanaf die plek. Zojuist weer geunlockt en nu wel een update knop :P
Bij mij gaat de update knop niet meer weg.. Ik denk dat ik whatsapp maar installeer, misschien helpt dat. Echt irritant dat ik steeds een 1tje zie staan bij mijn marketplace icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
vali schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:31:
[...]

Bij mij gaat de update knop niet meer weg.. Ik denk dat ik whatsapp maar installeer, misschien helpt dat. Echt irritant dat ik steeds een 1tje zie staan bij mijn marketplace icoontje.
Me too, hij blijft maar aangeven dat er een update is.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben blij met deze update, alles draait weer vlot en soepel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:40:
ben blij met deze update, alles draait weer vlot en soepel :-)
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Ik stoor me er mateloos aan dat je afbeeldingen los moet opslaan. Als ik nu een foto uit een groepsgesprek terug moet zoeken van 2 dagen geleden ben ik een uur onderweg, als hij onderweg niet vastloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

418O2 schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:10:
Ik stoor me er mateloos aan dat je afbeeldingen los moet opslaan. Als ik nu een foto uit een groepsgesprek terug moet zoeken van 2 dagen geleden ben ik een uur onderweg, als hij onderweg niet vastloopt...
Kan je toch gewoon vinkje plaatsen bij "automatisch opslaan"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Hij start bij mij nu ook zeker sneller op. Nu is het binnen vier seconden geladen, eerst duurde dat wel 7 (lumia 800) berichten staan dichter op elkaar en "chats" in het hoofdmenu is vervangen door "gesprekken". Automatisch afbeeldingen opslaan is weer uitgezet dus dat moet je weer aanzetten als je dat had.

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Nap schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:41:
Hij start bij mij nu ook zeker sneller op. Nu is het binnen vier seconden geladen, eerst duurde dat wel 7 (lumia 800) berichten staan dichter op elkaar en "chats" in het hoofdmenu is vervangen door "gesprekken". Automatisch afbeeldingen opslaan is weer uitgezet dus dat moet je weer aanzetten als je dat had.
Maar werkt de app nu net zo goed als Kik of Ebuddy Xms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik erger me dood aan de feature die wifi aanlaat en daarmee mijn muziekplayer kaapt :(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
418O2 schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:10:
Je kan ook gewoon bij de groep info alle media uit het gesprek bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
alwaysleft schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:23:
[...]

XMS had geen push bij mij wat wel ruk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
alwaysleft schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:23:
[...]

De app werkt nu wel stukken beter. Tekst berichten komen gelijk binnen en vastlopers ervaar ik ook niet meer (kon gelukkig de 2.0 versie nog installeren om ergernissen te voorkomen van de 2.8 versie).

Enige bug die ik kon vinden, is dat je bij het ontvangen van 3 foto's twee kan opslaan, maar bij de derde moet je de app opnieuw opstarten..

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 10-09-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
vali schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:13:
[...]

De app werkt nu wel stukken beter. Tekst berichten komen gelijk binnen en vastlopers ervaar ik ook niet meer (kon gelukkig de 2.0 versie nog installeren om ergernissen te voorkomen van de 2.8 versie).

Enige bug die ik kon vinden, is dat je bij het ontvangen van 3 foto's twee kan opslaan, maar bij de derde moet je de app opnieuw opstarten..
Maar is de app sneller geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
alwaysleft schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:43:
[...]

Maar is de app sneller geworden?
Ja ik vind wel dat er enige verbetering is gekomen op snelheid. Scrollen gaat iets sneller en door je vrienden lijst is ook verbeterd. Ik heb telang geleden gebruik gemaakt van kik, kan jammer genoeg niet oordelen of die app sneller aanvoelt.
CAP-Team schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:57:
Ik erger me dood aan de feature die wifi aanlaat en daarmee mijn muziekplayer kaapt
Helemaal mee eens, hopelijk halen ze dat eruit... Er is allang een app daarvoor uitgekomen (eerst moest je phone unlocked zijn) en kunnen gebruikers zelf ervoor kiezen. Nu worden ze gedwongen om er gebruik van te maken..

[ Voor 31% gewijzigd door vali op 10-09-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Ik erger me dood aan de feature die wifi aanlaat en daarmee mijn muziekplayer kaapt :(
Helemaal mee eens!
Het valt me erg tegen dat dat nog niet is opgelost tijdens de laatste update.

[ Voor 15% gewijzigd door Eagle Creek op 10-09-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Hebben meerdere mensen ook last dan berichten er zo lang over den dat ze binnen komen?

Gister middag had ik een bericht gehad dat er 40min over deed voordat ik hem binnen had.
Vannochtend kreeg ik een bericht pas binnen nadat hij een uur eerder verzonden was.

Ik heb een Samsung Omnia W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
stimpyrulez schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:59:
Hebben meerdere mensen ook last dan berichten er zo lang over den dat ze binnen komen?

Gister middag had ik een bericht gehad dat er 40min over deed voordat ik hem binnen had.
Vannochtend kreeg ik een bericht pas binnen nadat hij een uur eerder verzonden was.

yep heb dit ook :/
Huh hoe bedoel je ?
Ik gebruikt wifi ook nooit voor whatsapp, want zodra het scherm uitgaat krijg ik geen berichten meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Laatst online: 16:23
stimpyrulez schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:59:

Ik merk wel dat de push-berichten echt super laat komen. Als ik de app opstart zie ik opeens dat ik een aantal berichten heb van half uur geleden ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:06:
Huh hoe bedoel je ?
Ik gebruikt wifi ook nooit voor whatsapp, want zodra het scherm uitgaat krijg ik geen berichten meer.
En nu dus wel. De reden dat je geen berichten -kreeg- is omdat je WiFi uitgaat als je telefoon in stand-by gaat. Maar sinds de voorlaatste update is Whatsapp binnen WP een muziekapplicatie en houdt deze constant je WiFi aan.

Dit is zeer hinderlijk omdat het je batterij verslindt (ik moet nu elke dag mijn telefoon aan de lader leggen). Dit naast het feit dat je constant muziekcontrols in beeld hebt terwijl je geen muziek afspeelt. (en *smack* voor degene die nu met stop the music aan komt zetten :>)

[ Voor 3% gewijzigd door Eagle Creek op 11-09-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Eagle Creek schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:05:
[...]

En nu dus wel. De reden dat je geen berichten -kreeg- is omdat je WiFi uitgaat als je telefoon in stand-by gaat. Maar sinds de voorlaatste update is Whatsapp binnen WP een muziekapplicatie en houdt deze constant je WiFi aan.

Dit is zeer hinderlijk omdat het je batterij verslindt (ik moet nu elke dag mijn telefoon aan de lader leggen). Dit naast het feit dat je constant muziekcontrols in beeld hebt terwijl je geen muziek afspeelt. (en *smack* voor degene die nu met stop the music aan komt zetten :>)
Ah oke, maar ik kreeg dus ook geen push meer binnen via GPRS. Mijn optimus doet zowiezo raar als ik wifi aan heb gehad dan moet ik de telefoon weer resetten om te kunnen internetten via GSM ipv Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
vali schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:13:
[...]

Wow, kun jij maar liefst twee foto's opslaan _/-\o_ Ik kan er maar één tegelijk opslaan :(

Tevens werkt het automatisch downloaden bij mij ook niet, geloof dat het na installatie van de update één keer heeft gewerkt en toen was het over! En nu kan ik na elke foto eerst whatsapp opnieuw opstarten om de volgende te downloaden...en whatsapp is al zo traag.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:29:
[...]

Ah oke, maar ik kreeg dus ook geen push meer binnen via GPRS. Mijn optimus doet zowiezo raar als ik wifi aan heb gehad dan moet ik de telefoon weer resetten om te kunnen internetten via GSM ipv Wifi
Zelfs na de Tango update te samen met de firmware updates? Want die hebben bij mij alle Wifi problemen opgelost!! En hij loopt nu echt geweldig al heeft hij nog wel eens de neiging om bij lange telefoongesprekken opeens te rebooten :( Wordt hoogtijd dat de 920 deze kant opkomt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

En hij loopt nu echt geweldig al heeft hij nog wel eens de neiging om bij lange telefoongesprekken opeens te rebooten
Is dat geen warmteprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Ik weet niet wat het is, maar heb die update naar 2.8.2 nog niet gedaan, maar 2.8.0 werkt hier nu een stuk beter als vorige week.
Best vreemd, zou dat kunnen betekenen dat het probleem aan de server kant van WA zou hebben gezeten?

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:50
Hier draait WA ook weer als een zonnetje. Voor het eerst in lange tijd dat ik het niet meer erg vind om WA te openen.

Voor de mensen die het 'muziek probleem' irritant vinden: Music & Videos openen -> History -> Op het vierkante vlak drukken -> Back -> Je laatste nummer weer starten :)
Sinds ik dit weet valt het allemaal wel mee ( niet dat ik het niet erg vind hoor!! )

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

• Cyrus The Virus
Redlion schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:54:
[...]

Zelfs na de Tango update te samen met de firmware updates? Want die hebben bij mij alle Wifi problemen opgelost!! En hij loopt nu echt geweldig al heeft hij nog wel eens de neiging om bij lange telefoongesprekken opeens te rebooten :( Wordt hoogtijd dat de 920 deze kant opkomt!!!
Yup mijn telefoon is volledig geupdate, maar ik gebruik eigenlijk nooit wifi, zeker nu ik thuis 3G netwerk heb. En op het werk ook.

• spNk
Mijn telefoon gaat gewoon opnieuw verbinding maken als ik mijn scherm ontgrendel hoor?
Ondanks dat er ook gewoon zogenaamd muziek afgespeeld word.

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:52
Iedereen heeft het allemaal over dat whatsapp *** is en niet goed functioneer, langzaam. Ik kan dit alleen maar beamen. En nu zat ik te denken... Hier in Nederland hebben wij een fantastische WP meneer rond lopen genaamd --> Matthijs Hoekstra. Deze meneer heeft meegeholpen met de ABN-AMRO app (en misschien nog wel meer apps) en die app werkt toch zoooooooo fijn. Als MS nu even een keer de ogen dichtknijpt en een kleine donatie overmaakt naar de heren van whatsapp met de mededeling dat er een echt programmeur hun even komt helpen om een fatsoenlijke whatsapp te bouwen dan lijkt mij het probleem opgelost. (een winst van 20 miljard dollar, daar kan toch wel een kleine ton donatie vanaf naar whatsapp :9 )

• Robkazoe
Misschien doen ze dat ook wel, alleen dan voor de WP8 app. Maar daar hebben we voorlopig nu niets aan.

• Cyrus The Virus
sinasappel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:29:
Iedereen heeft het allemaal over dat whatsapp *** is en niet goed functioneer, langzaam. Ik kan dit alleen maar beamen. En nu zat ik te denken... Hier in Nederland hebben wij een fantastische WP meneer rond lopen genaamd --> Matthijs Hoekstra. Deze meneer heeft meegeholpen met de ABN-AMRO app (en misschien nog wel meer apps) en die app werkt toch zoooooooo fijn. Als MS nu even een keer de ogen dichtknijpt en een kleine donatie overmaakt naar de heren van whatsapp met de mededeling dat er een echt programmeur hun even komt helpen om een fatsoenlijke whatsapp te bouwen dan lijkt mij het probleem opgelost. (een winst van 20 miljard dollar, daar kan toch wel een kleine ton donatie vanaf naar whatsapp :9 )
amen to that

• hjs
  • Niet online

hjs

Heb Matthijs allang op twitter lastig gevallen over WA :+

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Werkt beter sinds de update. Alhoewel... vandaag al regelmatig berichtjes een half/heel uur later ontvangen.... :S

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
sinasappel schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:29:
[...] Als MS nu even een keer de ogen dichtknijpt en een kleine donatie overmaakt naar de heren van whatsapp met de mededeling dat er een echt programmeur hun even komt helpen om een fatsoenlijke whatsapp te bouwen dan lijkt mij het probleem opgelost. (een winst van 20 miljard dollar, daar kan toch wel een kleine ton donatie vanaf naar whatsapp :9 )
Denk dat MS dat niet meer gaat doen voor WP7. Dat is 'verspilde' moeite.
Overigens:
The Lumia-edition of WhatsApp will have many readers intrigued as everyone is hoping for it to be speedier. Not much is said about the revamped messaging app except “a new user experience that takes advantage of a more panoramic look and feel, additional languages, emoticons, and more.”
Dat doet Nokia dus wel voor je als je overstapt naar WP8. Die app zal uiteraard uiteindelijk ook voor de rest van de WP8 gebruikers beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
als mijn volgende telefoon een WP wordt, neem ik sowieso een Nokia. Dan weet je tenminste zeker dat ze in de toekomst nog voor je zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03
kippengaas schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:37:
Werkt beter sinds de update. Alhoewel... vandaag al regelmatig berichtjes een half/heel uur later ontvangen.... :S
Ik ben nog zo'n stomme android gebruiker :F, maar ervaar exact hetzelfde. Dat is dus mogelijk een server probleem?

Ook zie ik dat mensen voor het laatst zijn gezien op tijd X, maar dat hun laatste berichtje verstuurd was op X+30 minuten. Het lijkt erop dat heel Whasapp momenteel gewoon even ruk is. Tijd om over te stappen op KIK? Jammer dat de andere partij ook moet switchen. Vraag me af hoe lang we nog vast zitten aan Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik heb nu een onbeperkt sms bundel gratis bij mijn abo gekregen. Dus ik stuur af en toe gewoon weer smsjes. Werkt net zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Robkazoe schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:38:
Ik heb nu een onbeperkt sms bundel gratis bij mijn abo gekregen. Dus ik stuur af en toe gewoon weer smsjes. Werkt net zo makkelijk :)
Ware het niet dat als die gene naar wie je het verstuurd dat niet heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Interessante ontwikkeling:
Sinds vandaag kun je voor de desktop een Skype beta downloaden (zie meuktracker), waar je nu ook met facebook en Windows Live Messenger contacten kunt praten. Bij inloggen moet je even je MS account koppelen, waarna die contacten tevoorschijn komen en volgens mij is dat met Facebook ook zo. Gevolg is dus dat je via Skype met veel meer mensen in contact kunt komen die je al reeds in je contactenlijsten hebt staan (en heeeeeel veel mensen hebben toch al 1 van de 3 accounts).
Groepsgesprekken e.d. kunnen ook al lang met Skype, al weet ik effe niet of dat ook offline verder kan gaan (maar dat zou misschien nog in de pijplijn kunnen zitten).

Oftewel: mogelijk een interessant alternatief in de toekomst voor de mensen die whatsapp helemaal zat zijn, maar liever niet nog een account aan willen maken.

Ik zie op mn Windows Phone bij Skype nog geen contacten van die netwerken verschijnen, maar dat zal ook niet lang meer duren denk ik. Beloofd in ieder geval voor Windows Phone 8 veel goeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:50

Speedmaster

Make my day...

Martinspire schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:38:
Interessante ontwikkeling:
...............
Maar wat heeft dat met WhatsApp te maken......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Speedmaster schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:47:
[...]

Maar wat heeft dat met WhatsApp te maken......?
Ik dacht dat we het hier ook over alternatieven mochten hebben. Kik en eBuddy zijn ook al voorbij gekomen en nu lijkt het dat Skype een grote concurrent kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Al enkele dagen geen bericht in dit topic, goed nieuws? Ik zie bij de reacties in de store dat de nieuwe versie een flinke vooruitgang is, wordt dat hier ook zo ervaren?

Als toekomstig WP8 gebruiker erg fijn om te weten, gezien 95% van mijn smartphone-gebruik bestaat uit whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Roet schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:51:
Al enkele dagen geen bericht in dit topic, goed nieuws? Ik zie bij de reacties in de store dat de nieuwe versie een flinke vooruitgang is, wordt dat hier ook zo ervaren?

Als toekomstig WP8 gebruiker erg fijn om te weten, gezien 95% van mijn smartphone-gebruik bestaat uit whatsapp.
Vandaag even met de app gepield ook met de update op de Lumia van iemand, kan nog steeds niet meten met mijn Galaxy Nexus qua Whatsapp. Vooral traagheid ten opzichte van de Android app. Nee, echt uitstekend ala IOS en Android is de app nog bij lange na niet... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Moet wel zeggen dat de meeste ellende er eigenlijk wel uit is nu. Daarnaast vind ik om een of andere reden de snelheid ook wel aardig. OK, het opstarten van de app is nog steeds langzamer dan iOS en Android. Maar het chatten zelf gaat eigenlijk wel goed. Hoor daar en tegen ook iOS en Android gebruikers nu klagen dat Whatsapp wat langzamer is, dus dat doet vermoeden dat de app eigenlijk goed genoeg geoptimaliseerd is en dat de bottleneck bij de servers liggen.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Roet schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:51:
Al enkele dagen geen bericht in dit topic, goed nieuws?
Ik wacht nog steeds op het fixen van de music/wifi bug. Other than that doet Whap het prima bij mij.

• vali
Eagle Creek schreef op woensdag 19 september 2012 @ 02:27:
[...]

Ik wacht nog steeds op het fixen van de music/wifi bug. Other than that doet Whap het prima bij mij.
Voor mij eigenlijk precies hetzelfde. Dat is het enige waar ik mij beetje aan erger.

• spNk
Ik vind Group Chats nogal traag laden, verder werkt hij prima..

• alwaysleft
Meer over whatsapp op de lumia 920:

WhatsApp for Lumia has it all…

WhatsApp Messenger is a cross-platform mobile messaging app, which allows you to exchange messages without having to pay for SMS. Because WhatsApp Messenger uses the same Internet data plan that you use for email and web browsing, there is no cost to message and stay in touch with your family, friends, and colleagues.

Current features for Nokia Lumia and Windows Phone smartphones include search, group creation plus photos, messaging encryption, location and contact sharing, etc. Upcoming features launching with the Nokia Lumia 920 and Nokia Lumia 820 will include a new user experience that takes advantage of a more panoramic look and feel, additional languages, emoticons, and more.

“With billions of messages delivered each day, WhatsApp’s core mission is to enable people from all around the world to continually stay connected to those that matter most: their family, friends, and colleagues,” said Brian Acton, Co-Founder of WhatsApp. “Through our partnership with Nokia, we are excited to launch a differentiated user experience tailored for the Nokia Lumia 920 and Nokia Lumia 820.”

We know you all have a favourite when it comes to apps, but which app are you particularly looking forward too from this list? Let us know, below.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Mooi om te zien dat de appbouwers (al dan niet met een stimulans van MS zelf) inzien dat Windows Phone 8 een interessant platform is om voor te ontwikkelen. Des populairder wordt het OS zelf weer.

Voor mijn gevoel wordt kip-ei aardig doorbroken en gaat de bal de goede kant op rollen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Als ik op info druk om een foto van een whatsapper te zien dan crasht whatsapp en springtie naar de telefoon hoofdmenu, dit is met de nieuwste whatsapp versie.

Iemand een oplossing?(p.s. de contact is een leuke dame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

badluckboy schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:44:
Als ik op info druk om een foto van een whatsapper te zien dan crasht whatsapp en springtie naar de telefoon hoofdmenu, dit is met de nieuwste whatsapp versie.

Iemand een oplossing?(p.s. de contact is een leuke dame)
Heb hetzelfde met 2.0. Gewoon 'back' button en dan zie je de image..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Was het jullie al opgevallen dat er meer smileys zijn bijgekomen? Je kan ze alleen niet zelf gebruiken, maar wel zien van android (en iphone geen idee) gebruikers. Ze zijn wel erg leuk, wie weet komt het nog maar goed, een stabiele versie vind ik belangrijker xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:38

Minkie

Groazers Unite.

Die smileys zaten in een update van whatsapp voor android vorige week.
Tenminste, een maat mij had een update vorige week en nieuwe smileys.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Klopt. Hoop niet dat ze met de eerst volgende update wachten tot wp8...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Vind het wel gek dat we ze kunnen zien, dat betekend dat het er wel in zit toch? Maar ja, waar maak ik me druk om, de laatste versie werkt iig beter dan de vorige dus beter blijft het zo, dan maar geen bananen, blije katten en schapen smileys :-P en ben super benieuwd naar de WP8 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nieuwe smile's zie ik wel in whatsapp zelf, maar in dat melding-balkje bovenin zie ik blokjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 09:14
Whats app op mijn titan is vreselijk traag met connecten naar whats app severs kan ik hier iets aan doen ? :?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp weer weg uit de market? Kan 'm niet meer vinden.
Ligt het aan mij of komt er weer een nieuwe versie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 09:14
Ik zie het ook had hem net verwijderd omdat ik hoopte hm zo sneller te maken

Edit hij staat er weer op

[ Voor 16% gewijzigd door sjepper op 12-10-2012 06:29 ]

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-09 20:12

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Werkt dit alleen onder win7? Of ook onder 6.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Alleen WP7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Ik vraag me af wanneer whatsapp eindelijk snel is...

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Tiwazz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:04:
Ik vraag me af wanneer whatsapp eindelijk snel is...
Als ik de review lees in WP8...

reviews: Windows Phone 8: meer van hetzelfde, maar veel sneller

Al hoop ik toch dat ze snel met een nieuwe versie zullen komen...

Pagina: 1 ... 10 ... 58 Laatste