Batterijbespaarstand, geen wifi en toch berichten binnen krijgen van whatsapp. Nog nooit meegemaakt.
Zo zot is het inderdaad omdat ik merkte dat de wifi gewoon blijft werken ondanks dat dat niet zou mogen bij bat spaarstand bewust inschakelen. Laat maar eens een ping sessie lopen dan zie je het zo, wat voorheen wegviel is nu niet meer het geval. Wifi blijft dus continu aan..!!!!!!hjs schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:01:
Batterijbespaarstand, geen wifi en toch berichten binnen krijgen van whatsapp. Nog nooit meegemaakt.
Battery verbruik is bij mij op de lumia-800 ook meer door continu wifi, kortom daar ben ik niet blij mee maar anderzijds wel weer omdat de berichten nu gewoon binnenkomen en je niet hoeft te kijken elke keer, wat ik normaal wel deed, ff kijken en scherm weer sluiten.
De extra handelingen voor het kiezen van een foto zag ik is nu meer maar wel trager geworden, voorheen was het klik foto bijvoegen, foto kiezen en gelijk klaar waar het nu allemaal wat trager is geworden.
Na 16 uur staat de battery nu op 77% en dat is erg veel verbruik, dat is namelijk alleen de slaap uren, 1x telefoon gesprekje en wat wassup berichten in de vooravond.
Dit is dagelijks gebruik en daarmee vrij constant in gebruik en kon normaal een dag of 4 met de battery uit eer ik hem ga laden en dan staat die op 30 tot 50% reserve nu mag ik dus blij zijn met 2 dagen zo ongeveer, wat puur komt door de wassup update. (continu wifi)
Beetje dubbel deze update, fijn met direct berichten binnen krijgen (ik werk enkel met wifi) maar erg kwalijk kwa battery verbruik, vraag is dus... is dat het allemaal wel waard.
Handmatige oplossing is enkel door de wifi geheel uit te schakelen en daarmee een extra handeling om je berichten te controleren.
En uiteraard het wegvallen van regels bij berichten tikken is hindelijk..
Settings en dan de bovenste. Ik heb nu weer 2.0 draaien dus daar staat het nog in het engels, maar ik weet wel dat het boven autosaving van foto's is.hjs schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:25:
Uh waar zet je push uit voor whatsapp?
@webcamjan
Dat heeft er denk ik mee te maken dat in 2.8 de bug wordt misbruikt dat de wifi constant aan blijft staan. Waarschijnlijk hebben ze dit gedaan om de app sneller te laten functioneren, wat in mijn ogen erg slecht heeft uitgepakt...
[ Voor 29% gewijzigd door vali op 16-08-2012 22:06 ]
Kan je weer terug dan naar de versie 2.0 ???? dan hoor ik graag hoe dat gaat zonder teveel poehee.vali schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:03:
[...]
........ Ik heb nu weer 2.0 draaien dus daar staat het nog in het engels, maar ik weet wel dat het boven autosaving van foto's is.
........
direct berichten ontvangen is mooi, dat wel, maar gezien het verbruik - is nog even bezien meet pas een dag hiermee- zou het wel wenselijk zijn terug te gaan.
Ik neem aan dat eraf gooien en er opnieuw opzetten zal resulteren in weer de 2.8 versie.
De bovenste optie is het niet, dan verschijnt er in je status balk pietje heeft een bericht gestuurd ipv de inhoud vh bericht
Ik kon het erop installeren omdat mijn phone is full unlocked wegens custom rom.webcamjan schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:19:
[...]
Kan je weer terug dan naar de versie 2.0 ???? dan hoor ik graag hoe dat gaat zonder teveel poehee.
direct berichten ontvangen is mooi, dat wel, maar gezien het verbruik - is nog even bezien meet pas een dag hiermee- zou het wel wenselijk zijn terug te gaan.
Ik neem aan dat eraf gooien en er opnieuw opzetten zal resulteren in weer de 2.8 versie.
Btw, ik lees nu dat Microsoft de update bug heeft opgelost.
http://wmpoweruser.com/ma...werUser+%28WMPowerUser%29
[ Voor 16% gewijzigd door vali op 17-08-2012 00:42 ]
Verwijderd
vali schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:30:
[...]
Btw, ik lees nu dat Microsoft de update bug heeft opgelost.
http://wmpoweruser.com/ma...werUser+%28WMPowerUser%29
It will take a day or two for the repair to fully deploy and newly-published apps to begin appearing in Marketplace again.
Mij is het zojuist al gelukt om correct Whatsapp 2.8 te downloaden en te installeren. 
(Stond nog steeds in mijn download list alszijnde 'attention required', met een retry downloade + installeerde de app nu wel correct)
(Stond nog steeds in mijn download list alszijnde 'attention required', met een retry downloade + installeerde de app nu wel correct)
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Tja, liever braks-app dan geen app.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Toch nog één positieve verbetering, en ik gok dat dat komt doordat de app actief blijft sinds deze versie,
eerder werden fotos niet verstuurd als je Whatsapp sloot voor ze daadwerkelijk weg waren,
dat lijkt nu wel te gebeuren (was een vrij groot ergernis punt voor mij, zonder 3G sturen duurt namelijk aardig lang).
eerder werden fotos niet verstuurd als je Whatsapp sloot voor ze daadwerkelijk weg waren,
dat lijkt nu wel te gebeuren (was een vrij groot ergernis punt voor mij, zonder 3G sturen duurt namelijk aardig lang).
Verwonderlijke zaken; ik heb geen enkel probleem met de laatste versie van Whatsapp. Hij reageert snel, komt snel terug als ik op mijn lockscreen ben geweest, nog geen crash/vastloper/issue meegemaakt.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wanneer heb je hem geinstalleerd?
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ergens begin deze week. En toevallig erg veel gecommuniceerd met enkele contactpersonen sinds de update, inclusief een paar fotootjes die ik ontving van ze. Voor mij persoonlijk is deze 2.8 wel een verbetering over de vorige versies.Minkie schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:27:
Wanneer heb je hem geinstalleerd?
Push uit -> geen berichten, push aan -> wel berichten. Scrollen door de conversaties gaat vloeiend. Krijg nu ook altijd gewoon een geluidje of buzz; voorheen wilde dat nog wel eens niet gebeuren als er meerdere berichten tegelijk binnenkwamen.
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 17-08-2012 09:32 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zolang de negatieve berichten aanhouden laat ik 'm nog even links liggen. Wacht wel op de volgende versie.Da_maniaC schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:21:
Mij is het zojuist al gelukt om correct Whatsapp 2.8 te downloaden en te installeren.
http://windowsteamblog.co...ad-an-app-here-s-why.aspx
UPDATE (16 AUG): We fixed the digital certificate problem and last evening resumed publishing new apps and updates. It will take a day or two for the repair to fully deploy and newly-published apps to begin appearing in Marketplace again. If you experienced errors, I want to emphasize that you don’t need to do anything to start downloading new apps or updates once the repair has finished rolling out.
Ik moet zeggen dat de nieuwe versie mij ook wel bevalt. Maar goed, ik heb 'm net een uur geleden geïnstalleerd dus wellicht dat dat nog verandert. Hij lijkt iig een stuk responsiever
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waar zet je dat nu aan of uit?MAX3400 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:31:
[...]
Push uit -> geen berichten, push aan -> wel berichten.
Ik heb 2 opties, 1: bericht weergeven in melding & 2 Inkomende afbeeldingen auto opslaan.
Niks over push dus
Blijkbaar hebben ze dit in de 2.8 update verwijderdhjs schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:20:
[...]
Waar zet je dat nu aan of uit?
Ik heb 2 opties, 1: bericht weergeven in melding & 2 Inkomende afbeeldingen auto opslaan.
Niks over push dus
edit:
Eeen hij loopt weer traag en vast te lopen... Had weer eens teveel hoop

[ Voor 25% gewijzigd door vali op 19-08-2012 12:32 ]
Wat ik af en toe ook heb, is dat in het conversatieoverzicht mijn eigen laatste bericht wordt gehighlight terwijl ik zelf dat bericht de wereld in heb geschoten. Ook gisteren een keer meegemaakt dat het typen erg wazig ging. Ipv dat de letters oplichten zag ik een groene cursor voorbij komen die je normaal in bv Word op je PC tegen komt als je boven tekst staat te selecteren. Wazige shit.
Ja same here. Heb 2.8.0 deze ochtend gebruikt en kort daarna met 3-4 mensen in 'gesprek' op Whatsapp. Ook met een paar lange berichten en foto's. Gaat tot noch toe, helemaal goed..oisyn schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:13:
Ik moet zeggen dat de nieuwe versie mij ook wel bevalt. Maar goed, ik heb 'm net een uur geleden geïnstalleerd dus wellicht dat dat nog verandert. Hij lijkt iig een stuk responsiever
Kunnen we misschien de conclusie trekken dat bij de mensen die 'm hebben geüpdate hij erg kut draait, terwijl de mensen die 'm vers hebben geïnstalleerd (evt. na een uninstall) hij wel lekker loopt?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nope, verse installatie (na een factory reset van lumia 800) en ook dezelfde problemen: eigen bericht highlight, regelmatig vastlopen.
Hier ook, eigen Lumia is onderweg naar Nokia, leen-Lumia factory reset: Verplicht dus nieuwe WhatsApp erop, eerste kwartiertje vond ik het prachtig, dat je terwijl je typt nog ziet tegen wie je praat, is bijv. een mooie verbetering.furbydenooij schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:25:
Nope, verse installatie (na een factory reset van lumia 800) en ook dezelfde problemen: eigen bericht highlight, regelmatig vastlopen.
Maar op een gegeven moment zie je niet wat/dat je typt, of loopt het helemaal vast, zo instabiel is WhatsApp in geen maanden geweest ... Hoop dat de bugs snel worden verholpen, ook bizar dat er nu opeens een background agent is, die er tot deze versie nooit was (en me nog steeds niet nodig lijkt, voor toast messages iig niet voorzover ik weet).
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
belachelijk dat je je pushberichten en tile notificatie niet uit kunt zetten, ik word gek van die inkomende berichten!!
Ik merk nu ook heel vaak op dat de tile notificatie vaak fout is. Had net 5 ongelezen berichten. Ga ik kijken, zijn het er twee.
Hier ook dat zelfde. Heb er zojuist maar een verse install op gezet, kijken of dat helpt.
Als je ook kijkt bij de recensies in de Market, zie je een lange rij van alleen maar klachten.
Vraag me af of ze bij WA dat ook lezen, en zich dan niet afvragen of ze wat verkeerd hebben gedaan.
Als je ook kijkt bij de recensies in de Market, zie je een lange rij van alleen maar klachten.
Vraag me af of ze bij WA dat ook lezen, en zich dan niet afvragen of ze wat verkeerd hebben gedaan.
---RAWE CEEK!!!---
Ze hebben eindelijk naar buiten gebracht dat de laatste versie (2.8) de berichten encrypt verstuurd. Jammer genoeg is dit precies de versie die het meest dramatisch werkt van allemaal...
Nadat ik Whatsapp had geuninstalled en niet kon updaten heb ik op aanraden van iemand KIK geinstalleerd. Draait als een zonnetje op WP7.5 Hebben andere mensen hier ervaring mee?
KIK werkt inderdaad prima, je kan alleen geen audio- en videorecording files sturen. Voor de rest werkt het prima, alleen heeft alleen mijn vriendin de app. Maar ach zij is toch de belangrijkste contactpersoon:) . Whatsapp blijft oppermachtig door het hoge aantal gebruikers (in ieder geval in Nederland).
[ Voor 3% gewijzigd door trabbit op 20-08-2012 11:42 ]
Heb inderdaad ook KIK naast whatsapp gehad een weekje. Draaide inderdaad goed. Al heb ik een keer gehad dat een bericht pas (erg) laat binnenkwam. Gisteren heb ik nog ff ebuddy XMS geprobeerd maar dat vind ik alles behalve handig werken. Zinnen beginnen niet automaisch met een hoofdletter, en heb het gevoel dat de autocorrectie verkloot wordt. Dus die was er al snel weer af.
Doe het nu gewoon met whatsapp, enige nadeel is gewoon de snelheid. En het crashen na ongeveer 5 gestuurde berichten. Dus heb nu aangewend om whatsapp elke keer af te sluiten na twee of drie berichten. Dan crasht het minder vaak. Lijkt wel of het geheugen ofzo helemaal volloopt na paar berichtjes en dan gewoon bevriest.
Ik hoop elke dag weer op het nieuwsbericht, "Whatsapp komt na veel problemen met update 3.0 voor WP"
Doe het nu gewoon met whatsapp, enige nadeel is gewoon de snelheid. En het crashen na ongeveer 5 gestuurde berichten. Dus heb nu aangewend om whatsapp elke keer af te sluiten na twee of drie berichten. Dan crasht het minder vaak. Lijkt wel of het geheugen ofzo helemaal volloopt na paar berichtjes en dan gewoon bevriest.
Ik hoop elke dag weer op het nieuwsbericht, "Whatsapp komt na veel problemen met update 3.0 voor WP"
[ Voor 6% gewijzigd door eeNer op 20-08-2012 12:55 ]
Hier draait de nieuwste update ook voor geen ene meter.
Heeft iemand een idee hoe je je berichtgeschiedenis kan downloaden van whatsapp dmv een truukje of een bestandje die je van je telefoon af kan halen? Moet toch kunnen?
Heeft iemand een idee hoe je je berichtgeschiedenis kan downloaden van whatsapp dmv een truukje of een bestandje die je van je telefoon af kan halen? Moet toch kunnen?
op WP niet geloof ik. Dacht dat er in iOS een optie is om je gespreksgeschiedenis te e-mailen. Maarja, zover is de versie van WP nog niet.
Balen dat ze niet de tijd nemen voor WP. Ik vind het ook echt slecht dat geen supportforum hebben ofzo. Die had dan anders helemaal vol gestaan met reacties denk ik. Ze communiceren gewoon niet met de gebruikers. Dat mag welleens veranderen!
Balen dat ze niet de tijd nemen voor WP. Ik vind het ook echt slecht dat geen supportforum hebben ofzo. Die had dan anders helemaal vol gestaan met reacties denk ik. Ze communiceren gewoon niet met de gebruikers. Dat mag welleens veranderen!
Nee dat weet ik, die luxe heeft iOS inderdaad. Maar het feit dat het wordt opgeslagen op je telefoon moet het toch mogelijkmaken om het eraf te halen dmv een tooltje of zo.eeNer schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:21:
op WP niet geloof ik. Dacht dat er in iOS een optie is om je gespreksgeschiedenis te e-mailen. Maarja, zover is de versie van WP nog niet.
Bij veel WP dingen is er weinig aandacht voor, bij Whatsapp vind ik dit het meest frustrerend want dat is toch iets wat je meerdere keren per dag gebruikt. Er is toch zo'n site waar je bugs kan reporten etc. ben ff de naam kwijt, maar daar kun je ook een whatsapp wp groep aanmaken, wie weet doen ze er dan wel wat mee :-)
Whatsappen.nl bedoel je? Maar dan is er altijd de vraag nog, doet Whatsapp inc. daar wat mee? Geloof er niks van namelijk. En het meest erge vind ik nog wel dat Nokia de 2.8 update gepusht heeft bij Whatsapp omdat er teveel problemen waren. Daarbij komt ook nog dat Nokia berichten naar buiten bracht uit naam van Whatsapp. Moet gewoon niet gekker worden.
[ Voor 4% gewijzigd door eeNer op 20-08-2012 14:09 ]
Nee bedoel zo'n site die voor verschillende apps, software etc ingezet kan worden. Ik weet niet meer hoe het heet, volgens mij kun je er feature requests,bug reports en ratings geven. Dit is internationaal. Ik dacht als hier nou iedereen gaat klagen misschien doen ze er wel wat mee :-) Ik weet niet of een NLse site iets toevoegt, net als reviews op de marketplace in het NL geven, kunnen ze dat wel lezen?eeNer schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:07:
Whatsappen.nl bedoel je? Maar dan is er altijd de vraag nog, doet Whatsapp inc. daar wat mee? Geloof er niks van namelijk. En het meest erge vind ik nog wel dat Nokia de 2.8 update gepusht heeft bij Whatsapp omdat er teveel problemen waren. Daarbij komt ook nog dat Nokia berichten naar buiten bracht uit naam van Whatsapp. Moet gewoon niet gekker worden.
Verder is ie al een stuk of 20x gecrasht vandaag, raak er nu wel aan gewend :-P
Nah, die site probeert m.i. gewoon een slaatje te slaan (advertentieinkomsten) uit het succes van Whatsapp maar heeft behalve toestemming, geen banden met het Whatsapp team:eeNer schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:07:
Whatsappen.nl bedoel je? Maar dan is er altijd de vraag nog, doet Whatsapp inc. daar wat mee?
Echter zijn wij géén officiële partner van WhatsApp en is dit weblog géén officiële WhatsApp website.
Kwam net op de Whatsapp-site dit bericht tegen:
In deze tekst "voel" je gewoon de ontevredenheid van de WA-ontwikkelaars met het WP-platform.. wat natuurlijk jammer is. Waarschijnlijk doen ze echt wel hun best om de app goed te laten werken, maar wil het gewoon niet lukken.We zouden graag enkele zaken anders willen zien maar helaas is dit niet mogelijk voor apps van de Windows Phone Marketplace. Als Microsoft deze functionaliteit toevoegt aan de Windows Phone SDK, zullen we met veel plezier deze functies implementeren.
Apart detail is dat dit FAQ-bericht alleen op de Nederlandstalige site is te vinden in niet op de Engelse..
Hebben meer mensen problemen met dat de muziek van Zune wordt vervangen door een raar icoontje? Als ik dan het icoontje aantik, opent Whatsapp.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Zo lees ik dat inderdaad ook. In zekere zin verwacht ik dan ook dat met de komst van WP8 een WP8-only variant komt. Wat voor mogelijkheden de WP8 SDK biedt valt nog te bezien (native code, multitasking). Aan de andere kant werken WA-alternatieven wel goed, dus in hoeverre is dat WP7 aan te rekenen?HyperioN schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:49:
In deze tekst "voel" je gewoon de ontevredenheid van de WA-ontwikkelaars met het WP-platform.. wat natuurlijk jammer is. Waarschijnlijk doen ze echt wel hun best om de app goed te laten werken, maar wil het gewoon niet lukken.
Apart detail is dat dit FAQ-bericht alleen op de Nederlandstalige site is te vinden in niet op de Engelse..
Wat je daar leest zijn (logische) verklaringen waarom er een aantal features missen. Niet waarom de app zo bagger in elkaar zit zoals hij volgens de meeste mensen aanvoelt, want dat is gewoon een kwestie van onkunde en/of onwil.HyperioN schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:49:
In deze tekst "voel" je gewoon de ontevredenheid van de WA-ontwikkelaars met het WP-platform.. wat natuurlijk jammer is. Waarschijnlijk doen ze echt wel hun best om de app goed te laten werken, maar wil het gewoon niet lukken.
Ja vind ik ook. Ik begreep eerder in dit draadje dat de whatsapp voor iOS in C++ geschreven is en dat dit straks ook in WP8 kan? Dan is het toch een leuke optie voor ze om de code compleet over te nemen en hier en daar te tweaken? Mooie wp8 interface eroverheen en klaar zou ik zeggen.
Maar daar heeft WP7.8 straks niks aan...
Maar daar heeft WP7.8 straks niks aan...
[ Voor 7% gewijzigd door eeNer op 20-08-2012 15:25 ]
Iemand recent antwoord gehad van whatsapp zelf?
Krijg nu mijn mailtje terug van de 16de
Krijg nu mijn mailtje terug van de 16de
Ze zullen wel veel mail krijgenHi,
We apologize that we have not gotten back to you yet.
bla bla bla
Ik word een beetje moe van Whap nu.. Na de laatste update was deze zeer instabiel, bugs in de weergave en nog het ergste: het zorgde ervoor dat mijn WiFi niet meer uitging in stand-by en trok zodoende mijn batterij leeg.
Whap verwijderd (berichten kwijt want back-uppen kun je niet
) en opnieuw geïnstalleerd. Nu wordt Whap gezien als muziekapplicatie en staat hij in Zune aangegeven als "Gepauzeerd", wat er dus voor zorgt dat ik standaard de muziekcontrols in beeld heb.
Whap verwijderd (berichten kwijt want back-uppen kun je niet

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Zoals al een paar keer gemeld, met Stop the Music kun het icoontje wegkrijgen.
Verwijderd
De traagheid en instabiliteit van de app heeft ervoor gezorgd dat ik mij toch weer een Android toestel aan het overwegen ben, waarom kan het niet een beetje werken zoals de rest van de Windows Phone apps.
Ik gebruik de laatste tijd eigenlijk steeds vaker mn normale SMS. Heb door al dat whatsappen aardig wat saldo opgespaard (100 euro) dat ik er toch doorheen moet jassen. Al gebruik ik mn foon de laatste tijd toch al niet zo intensief.
Verder heeft mn familie (pap, mam, zus) nu toch al Kik geinstalleerd en die werkt prima. Misschien handig voor een aantal hier om te kijken of je wat dierbaren over kunt halen om voor jou over te gaan op Kik. Misschien bevalt hun die ook wel.
Verder heeft mn familie (pap, mam, zus) nu toch al Kik geinstalleerd en die werkt prima. Misschien handig voor een aantal hier om te kijken of je wat dierbaren over kunt halen om voor jou over te gaan op Kik. Misschien bevalt hun die ook wel.
[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 22-08-2012 01:11 ]
nja het werkt maar niet echt lekker, je kunt hem maar beter vaak even opnieuw opstarten.. 
Maar ik geloof er niks van dat wp7 het ze zo moeilijk maakt. featurewise misschien, maar ik wil geen features, ik wil snelheid en stabiliteit. Als de rest van de apps dit kunnen moet dit ook te doen zijn..
Maar ik geloof er niks van dat wp7 het ze zo moeilijk maakt. featurewise misschien, maar ik wil geen features, ik wil snelheid en stabiliteit. Als de rest van de apps dit kunnen moet dit ook te doen zijn..
Inderdaad, features zat. De snelheid en de stabiliteit is velen malen belangrijker. Ik start WA ook heel vaak opnieuw op nu. Ik zit liever paar seconden opnieuw op te strarten dan dat ik een halve minuut niks kan doen door een crash.
Fijn, ligt mijn opa met hartfalen in het ziekenhuis en stuurt m'n moeder allemaal statusupdates, komen die gewoon niet aan. Pas bij het openen van Whatsapp komen ze ineens binnen

No offense, maar waarom doe je zoiets belangrijks niet per sms of telefoon? Het is algemeen bekend dat berichten via whatsapp niet altijd meteen aankomen..oisyn schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:09:
Fijn, ligt mijn opa met hartfalen in het ziekenhuis en stuurt m'n moeder allemaal statusupdates, komen die gewoon niet aan. Pas bij het openen van Whatsapp komen ze ineens binnen
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Laat ze die features idd, maar in de boom hangen, gewoon berichten kunnen sturen is genoeg, als het maar snel en stabiel genoeg is.
Dat helpt niet om je Zune muziek terug te krijgen.hjs schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:47:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ja zeg dat tegen m'n moederSnippertje schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:49:
No offense, maar waarom doe je zoiets belangrijks niet per sms of telefoon?
Niet alleen "niet meteen", ik hoorde aan het eind van de dag van mijn vrouw dat mijn moeder me 's ochtens al berichtjes had gestuurdHet is algemeen bekend dat berichten via whatsapp niet altijd meteen aankomen.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 22-08-2012 23:37 ]
Ik ben inmiddels zover dat ik al een advertentie heb aangemaakt in de V&A... Als ik ergens niet tegen kan is het WA die elke 2 berichten hangtVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:11:
De traagheid en instabiliteit van de app heeft ervoor gezorgd dat ik mij toch weer een Android toestel aan het overwegen ben, waarom kan het niet een beetje werken zoals de rest van de Windows Phone apps.
En dat ligt aan WP7? Ik zit (met opzet) gewoon nog op 2.0.0 en ik ervaar geen problemen.kaygoffin schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:42:
[...]
Ik ben inmiddels zover dat ik al een advertentie heb aangemaakt in de V&A... Als ik ergens niet tegen kan is het WA die elke 2 berichten hangt
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Het maakt mij geen ruk uit, sms/whatsapp is gewoon geen direct medium. Als iemand direct antwoord wil moeten ze maar bellen.
Snap persoonlijk niet wat er mis is bij andere met hun WhatsApp op Windows phone.
heb een Lumia 800 en update continue als er iets is (windows he
) maar nergens last van gehad.
heb een Lumia 800 en update continue als er iets is (windows he
Daar gaat het niet om.. Het gaat erom dat Whap opeens als muziek wordt gezien.hjs schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:47:
Dat ligt dan hoogst waarschijnlijk aan het bereik/provider.... Niet toevallig Vodafone? Die had een grote storing namelijk....oisyn schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:37:
[...]
Ja zeg dat tegen m'n moeder
[...]
Niet alleen "niet meteen", ik hoorde aan het eind van de dag van mijn vrouw dat mijn moeder me 's ochtens al berichtjes had gestuurd. Zij had ze wel meteen ontvangen (Android)
Die muziek controls (heb ik gelezen) zouden een wifi hack zijn, zodat de wifi niet uitgeschakeld wordt als het lock scherm aan springt. Dit is gewoon dirty geprogrammeerd vind ik. En dat is misschien een van de features waar ze op doelen die ze willen in de SDK.
Ik heb al zitten denken om mijn lumia te jailbreaken (of hoe het ook heet bij nokia) en een oude versie van whapp te installeren, want dit slaat echt helemaal nergens op.
Ik heb al zitten denken om mijn lumia te jailbreaken (of hoe het ook heet bij nokia) en een oude versie van whapp te installeren, want dit slaat echt helemaal nergens op.
It's not a bug it's a feature?? Waarom zou je dat willen? Voor bereikbaarheid kan ik me er wel iets bij voorstellen maar het is nu niet uit te schakelen. Slurp weg batterij. Ik houd het nu nog maar 1 dag vol met een accu en daar zit ik niet op ongevraagd op te wachten. Geef dan de gebruiker de optie..m1dnigh7 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:20:
Die muziek controls (heb ik gelezen) zouden een wifi hack zijn, zodat de wifi niet uitgeschakeld wordt als het lock scherm aan springt.
[ Voor 3% gewijzigd door Eagle Creek op 24-08-2012 13:28 ]
Wel "toevallig" Vodafone, maar dit merk ik regelmatig met Whatsapp.spNk schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:35:
[...]
Dat ligt dan hoogst waarschijnlijk aan het bereik/provider.... Niet toevallig Vodafone? Die had een grote storing namelijk...
Als je geen data-abonnement hebt is die wifi-hack wel een uitkomst want zo kan je tenminste whatsapp-notificaties blijven krijgen zolang je in een wifi-gebied zit. Mijn broertje wil graag een lumia 610 met prepaid, maar omdat ik wist dat je zonder data-abbo niet echt fatsoenlijk kan whatsappen (want geen verbinding bij lock) had ik dat eerst afgeraden. Nu is dat dus 'opgelost'. Moet wel zeggen dat ze deze functie optioneel hadden moeten maken, want het kost inderdaad wel wat extra batterij (al merk ik het niet zo).Eagle Creek schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:27:
[...]
It's not a bug it's a feature?? Waarom zou je dat willen? Voor bereikbaarheid kan ik me er wel iets bij voorstellen maar het is nu niet uit te schakelen. Slurp weg batterij. Ik houd het nu nog maar 1 dag vol met een accu en daar zit ik niet op ongevraagd op te wachten. Geef dan de gebruiker de optie..
Ik heb verder trouwens geen grote problemen met whatsapp zoals het nu is. Niet fantastisch maar wel bruikbaar tenminste. Het enige wat me laatst stoorde was dat toen iemand in een groepsgesprek een aantal foto's stuurde, ik er slechts één kon downloaden. Om de volgende te downloaden moest ik eerst WA opnieuw opstarten en dat ging dus zo door.
Check out my photography on Instagram
Hier is het echt onwerkbaar. Ik kan een bericht zenden, en er eentje ontvangen, vervolgend begint er een delay t komen van een minuutje of 5 op de berichten, inclusief de app die niet meer responsief is (maar wel nog werkt). Dan typ ik bijvoorbeeld een hele zin, en springt die er pas na enkele seconden op het scherm op. Denk maar aan een pentium 1 met windows XP op ofzo.
Eenmaal dat ik zo een bericht verzonden heb krijg ik geen berichten meer, en moet ik whatsapp afsluiten om terug verder te kunnen werken, maar dan gaat het verhaaltje terug van start.
Nog een bug die er in zit, is dat als ik mijn bericht verstuur, whapp zegt dat MIJN bericht een nieuw bericht is, en krijg ik dus een melding dat er een bericht op me wacht, maar dan is dat gewoon mijn laatst verzonden bericht.
Dus voor mij is dit helemaal onwerkbaar.
Is er geen ene manier om de oude versie terug te installeren? Die werkte echt 100% bij mij..
Edit: Op hun Twitter krijg ik geen respons, en enkel op mijn tweede e-mail aan de support heb ik een menselijk antwoord gekregen waarin ze mij wat informatie vroegen over data abbo, telefoon, versie etc. Hopelijk krijg ik een duidelijk antwoord over wat er gaande is en dan post ik het zeker hier!
Eenmaal dat ik zo een bericht verzonden heb krijg ik geen berichten meer, en moet ik whatsapp afsluiten om terug verder te kunnen werken, maar dan gaat het verhaaltje terug van start.
Nog een bug die er in zit, is dat als ik mijn bericht verstuur, whapp zegt dat MIJN bericht een nieuw bericht is, en krijg ik dus een melding dat er een bericht op me wacht, maar dan is dat gewoon mijn laatst verzonden bericht.
Dus voor mij is dit helemaal onwerkbaar.
Is er geen ene manier om de oude versie terug te installeren? Die werkte echt 100% bij mij..
Edit: Op hun Twitter krijg ik geen respons, en enkel op mijn tweede e-mail aan de support heb ik een menselijk antwoord gekregen waarin ze mij wat informatie vroegen over data abbo, telefoon, versie etc. Hopelijk krijg ik een duidelijk antwoord over wat er gaande is en dan post ik het zeker hier!
[ Voor 27% gewijzigd door m1dnigh7 op 24-08-2012 15:33 ]
"Wel wat extra"? Van 80% v/d dag WiFi uit naar 100% v/d dag WiFi aan kost wel meer dan "wat extra".Woembah schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:34:
[...]
Moet wel zeggen dat ze deze functie optioneel hadden moeten maken, want het kost inderdaad wel wat extra batterij (al merk ik het niet zo).
Dat Whap dit na de eerste keer na een boot starten je opdringt is in mijn ogen echt niet acceptabel.
Normaliter houd ik het op 1 lading 3 dagen vol, nu haal ik hem 's ochtends van de stekker en moet hij er vóór bedtijd alweer in.
Dat moet die van mij ook. En ik heb wifi gewoon uitstaan. Lijkt me stug dat WA wifi zelf kan inschakelen, of heb ik dat fout?
Als je wifi hebt uitstaan kan WA het zeker niet aanzetten, maar als je wifi hebt aanstaan kan WA wel een verbinding proberen te maken en deze openhouden. Wat ze nu dus doen. Dus in plaats van de wifi module lekker te laten slapen in een lowpower mode laten ze dat ding de hele tijd actief zijn. Dat vreeeet echt batterij.
ja het viel me wel op dat die volume controls met een 1 of ander zendmast icoontje eronder nooit meer weggingen...
Heeft niemand trouwens dat je als je een bericht van meer dan 3 regels in landscape-modus aan het typen bent, dat de onderste regel nauwelijks in beeld is, en dat je dus eigenlijk niet kan zien wat je aan het typen bent?
Heeft niemand trouwens dat je als je een bericht van meer dan 3 regels in landscape-modus aan het typen bent, dat de onderste regel nauwelijks in beeld is, en dat je dus eigenlijk niet kan zien wat je aan het typen bent?
Dat is ook een nieuwe bug van de nieuwste WA-versie. Niet alleen in landscape-modus trouwens.Heeft niemand trouwens dat je als je een bericht van meer dan 3 regels in landscape-modus aan het typen bent, dat de onderste regel nauwelijks in beeld is, en dat je dus eigenlijk niet kan zien wat je aan het typen bent?
Volgens mij is het een oude bug (feature) die lange afwezigheid weer terug is.Terpstars schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:21:
[...]
Dat is ook een nieuwe bug van de nieuwste WA-versie. Niet alleen in landscape-modus trouwens.
Ik zit nog lekker op 2.0 en daar blijf ik ook nog wel ff als ik dit zo lees.
Heeft iemand trouwens enig idee, hoe ik die 2.8 update van whatssapp uit de update lijst kan halen. Loop nu een beetje het risico dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering per ongeluk op "update all" druk en dan plotseling over ben.....
If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.
Mijn vriendin ook maar even kik laten installeren, want whatsapp ging echt niet meer. En met me vriendin communiceerde ik het meest op whatsapp en begon me steeds meer en meer te ergeren aan whatsapp. En Kik is toch wel weer verfrissend om mee te werken. Het enige rare was dat Kik allemaal onbekende toevoegde als contact persoon onder de mom van dat die persoon in mijn contactpersonenlijst stond, wat niet zo was.
Ik heb als alternatief voor mij en m'n vriendin voor WeChat gekozen. Het is zowat hetzelfde, enkel heb je wat meer personalisatiemogelijkheden. Wat er ontbreekt tov whapp is dat je geen locatie kan verzenden (op IOS weer wel), en je ziet geen "typing" berichten. Op dat opzicht is Kik misschien beter, maar ach, we hebben het nou al beide in gebruik, en het werkt echt vlotjes!Jefrim schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:06:
... Kik is toch wel weer verfrissend om mee te werken. Het enige rare was dat Kik allemaal onbekende toevoegde als contact persoon onder de mom van dat die persoon in mijn contactpersonenlijst stond, wat niet zo was.
Enkel merk ik dat ik niet altijd push notifications krijg, waar aan kan dat liggen?
Verwijderd
ik ben beheerder van een chatgroep. ik wil deze groep nu verwijderen, maar zie die optie nergens. weet iemand hoe dat moet?
op het openingsscherm de groep lang ingedrukt houden.Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:49:
ik ben beheerder van een chatgroep. ik wil deze groep nu verwijderen, maar zie die optie nergens. weet iemand hoe dat moet?
een 3tal maanden geleden glas gebroken van lumia 800 door te laten vallen...nu inmiddels gerepareerd, niet eerder gekund vanwege geldgebrek(of te weinig betaald krijgen in de horeca).
Factory reset uitgevoerd afgelopen week en opnieuw whatsapp erop geknald, wat blijkt melding voor inkomende berichten uitgezet, en toch blijf ik push meldingen krijgen, zo iritant.
Hij blijft vaak hangen als ik iets wil typen naar iemand of groepsgesprek...ten opzichte van 3 of 4 maanden geleden is whatsapp door die 2.8 update dus alleen maar slechter gaan werken.
Bovendien heb ik nog altijd last van dat de accu snel leegloopt, kan niet eens een dag zonder m aan de oplader te leggen.
ik zit momentel op revisienummer: 1750.0805.8773.12220
Ik heb eens opgezocht wanneer vodafone eens een nieuwe update gaat uitbrengen op de nokia site, die staat dus op waiting for approval...hoelang moet ik nog wachten totdat ik eens de alle functionaliteiten kan benutten van deze lumia 800..
Factory reset uitgevoerd afgelopen week en opnieuw whatsapp erop geknald, wat blijkt melding voor inkomende berichten uitgezet, en toch blijf ik push meldingen krijgen, zo iritant.
Hij blijft vaak hangen als ik iets wil typen naar iemand of groepsgesprek...ten opzichte van 3 of 4 maanden geleden is whatsapp door die 2.8 update dus alleen maar slechter gaan werken.
Bovendien heb ik nog altijd last van dat de accu snel leegloopt, kan niet eens een dag zonder m aan de oplader te leggen.
ik zit momentel op revisienummer: 1750.0805.8773.12220
Ik heb eens opgezocht wanneer vodafone eens een nieuwe update gaat uitbrengen op de nokia site, die staat dus op waiting for approval...hoelang moet ik nog wachten totdat ik eens de alle functionaliteiten kan benutten van deze lumia 800..
Dit is niet het accu topic, maar ik wil wel melden dat ik nooit heb geklaagd over de accu echter is de accuduur bij mij de laatste maand ook echt dramatisch. Waarschijnlijk omdat Whatsapp wifi aanhoudt. Ik gebruik nu KiK en nu gaat mijn lumia weer een dag me en niet 10 uur. Ik vind het een schande dat Whatsapp nogsteeds geen update heeft, het is gewoon een waardeloze app op dit moment!
Bij mijn volgende telefoon wordt minimaal 2000 mAh echt een vereiste.
[ Voor 10% gewijzigd door trabbit op 30-08-2012 12:47 ]
Op een of andere manier kan ik geen foto's versturen als ik verbonden ben via cellular data. Alleen via wifi lukt het.
maar ik relateer whatsapp en accuduur problemen aan de lumia 800, maar ik heb wifi softwarematig uitstaan, en met die nieuwe update houdt whatsapp dus wifi tog aan, of begrijp ik t verkeerd?
Ook niet met een unlocked scherm? Locked wil hij bij mij ook wel eens blijven hangen..oisyn schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:53:
Op een of andere manier kan ik geen foto's versturen als ik verbonden ben via cellular data. Alleen via wifi lukt het.
Hoe komen jullie er overigens bij dat whatsapp wifi aan houd? Volgens mij is dit helemaal niet zo namelijk.
Mijn accuduur is ook van een dag naar een ochtend gegaan dankzij Whatsapp.. Steeds als ik wat berichtjes stuur wordt het toestel heel warm en loopt om de haverklap vast. Snap niet waarom ze niet gewoon een oudere versie terug zetten als het zo lang moet duren met een update. Microsoft zou ook wel een beetje mogen pushen op desnoods de app verwijderen uit de Marketplace net als de vorige keer. Voorlopig gebruik ik zoveel mogelijk XMS.trabbit schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:45:
Dit is niet het accu topic, maar ik wil wel melden dat ik nooit heb geklaagd over de accu echter is de accuduur bij mij de laatste maand ook echt dramatisch. Waarschijnlijk omdat Whatsapp wifi aanhoudt. Ik gebruik nu KiK en nu gaat mijn lumia weer een dag me en niet 10 uur. Ik vind het een schande dat Whatsapp nogsteeds geen update heeft, het is gewoon een waardeloze app op dit moment!
Het volgende staat bovenaan pagina 9... lezen sommigen nu gewoon helemaal niet meer.?
vanaf pagina 8 meen ik komt de laatste update 2.8 aan de orde en komen deze problemen naar boven. Een aantal mensen lijkt niets te lezen maar brengt gestelde en beantwoorde vragen gewoon weer opnieuw..
vanaf pagina 8 meen ik komt de laatste update 2.8 aan de orde en komen deze problemen naar boven. Een aantal mensen lijkt niets te lezen maar brengt gestelde en beantwoorde vragen gewoon weer opnieuw..
webcamjan schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:07:
[...]
Zo zot is het inderdaad omdat ik merkte dat de wifi gewoon blijft werken ondanks dat dat niet zou mogen bij bat spaarstand bewust inschakelen. Laat maar eens een ping sessie lopen dan zie je het zo, wat voorheen wegviel is nu niet meer het geval. Wifi blijft dus continu aan..!!!!!!
Battery verbruik is bij mij op de lumia-800 ook meer door continu wifi, kortom daar ben ik niet blij mee maar anderzijds wel weer omdat de berichten nu gewoon binnenkomen en je niet hoeft te kijken elke keer, wat ik normaal wel deed, ff kijken en scherm weer sluiten.
De extra handelingen voor het kiezen van een foto zag ik is nu meer maar wel trager geworden, voorheen was het klik foto bijvoegen, foto kiezen en gelijk klaar waar het nu allemaal wat trager is geworden.
Na 16 uur staat de battery nu op 77% en dat is erg veel verbruik, dat is namelijk alleen de slaap uren, 1x telefoon gesprekje en wat wassup berichten in de vooravond.
Dit is dagelijks gebruik en daarmee vrij constant in gebruik en kon normaal een dag of 4 met de battery uit eer ik hem ga laden en dan staat die op 30 tot 50% reserve nu mag ik dus blij zijn met 2 dagen zo ongeveer, wat puur komt door de wassup update. (continu wifi)
Beetje dubbel deze update, fijn met direct berichten binnen krijgen (ik werk enkel met wifi) maar erg kwalijk kwa battery verbruik, vraag is dus... is dat het allemaal wel waard.
Handmatige oplossing is enkel door de wifi geheel uit te schakelen en daarmee een extra handeling om je berichten te controleren.
En uiteraard het wegvallen van regels bij berichten tikken is hindelijk..
Als je zelf WiFi softwarematig bij instellingen heb uitgezet, kan WA daar denk ik weinig aan doen.
Geen foto's kunnen verzenden met cellular data kan komen door T-Mobile als je die hebt. Die had wat moeite met het netwerk af en toe de afgelopen dagen (vandaag heb ik het netwerk niet zo veel gebruikt).
Geen foto's kunnen verzenden met cellular data kan komen door T-Mobile als je die hebt. Die had wat moeite met het netwerk af en toe de afgelopen dagen (vandaag heb ik het netwerk niet zo veel gebruikt).
Maar dat is natuurlijk erg krom; dan moet je eerst wifi aan zetten om gebruik te kunnen maken van e-mail etc. en als je vermoedt dat je een uur geen internet gebruikt, moet je wifi uitzetten want anders slurpt whatsapp je accu leeg.Dan kun je push ook niet gebruiken, en moet je weer wifi aanzetten en dan begint het hele festijn weer opnieuw. Lijkt mij een beetje vervelend, steeds die instellingen moeten veranderen toch?fruitbakje schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:18:
Als je zelf WiFi softwarematig bij instellingen heb uitgezet, kan WA daar denk ik weinig aan doen.
Ik heb een antwoord gekregen van de Whapp support en dat is het volgende:
Niet echt behulpzaam dus. Ik heb wel al gehoord van m'n vriendin dat zij net een update had voor ios, dus misschien zit er eentje voor WP aan te komen!We are aware of this issue and are working to improve our app.
Best / Saludos,
Max
Behoorlijk vervelend. Ik heb ook nooit gezegd dat ik het een relaxte 'oplossing' vond van WA.GGdiArgos schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:34:
[...]
Maar dat is natuurlijk erg krom; dan moet je eerst wifi aan zetten om gebruik te kunnen maken van e-mail etc. en als je vermoedt dat je een uur geen internet gebruikt, moet je wifi uitzetten want anders slurpt whatsapp je accu leeg.Dan kun je push ook niet gebruiken, en moet je weer wifi aanzetten en dan begint het hele festijn weer opnieuw. Lijkt mij een beetje vervelend, steeds die instellingen moeten veranderen toch?
Haha hopelijk gauw! Begin die vastlopers nu wel een beetje zat te worden! (eigenlijk heel whatsapp maar dat is een ander verhaal ;P)m1dnigh7 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:21:
Ik heb een antwoord gekregen van de Whapp support en dat is het volgende:
[...]
Niet echt behulpzaam dus. Ik heb wel al gehoord van m'n vriendin dat zij net een update had voor ios, dus misschien zit er eentje voor WP aan te komen!
Qua accu slurpen merk ik geen verschil, telefoon moet gewoon nog steeds elke dag aan de lader ;-)
En daarom hebben we mobiel internet.GGdiArgos schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:34:
[...]
Maar dat is natuurlijk erg krom; dan moet je eerst wifi aan zetten om gebruik te kunnen maken van e-mail etc. en als je vermoedt dat je een uur geen internet gebruikt, moet je wifi uitzetten want anders slurpt whatsapp je accu leeg.Dan kun je push ook niet gebruiken, en moet je weer wifi aanzetten en dan begint het hele festijn weer opnieuw. Lijkt mij een beetje vervelend, steeds die instellingen moeten veranderen toch?
Interessant:
http://wmpoweruser.com/no...one-devices-2/#more-75934
Laten we het hopen!
Dus we krijgen eindelijk een Whatsapp waar we trots op kunnen zijn?Messaging
WhatsApp Messenger is a cross-platform mobile messaging app which allows you to exchange messages without having to pay for SMS. Because WhatsApp Messenger uses the same Internet data plan that you use for email and web browsing, there is no cost to message and stay in touch with your family, friends, and colleagues.
Current features for Nokia Lumia and Windows Phone smartphones include search, group creation plus photos, messaging encryption, location and contact sharing, etc. Upcoming features launching with the Nokia Lumia 920 and Nokia Lumia 820 will include a new user experience that takes advantage of a more panoramic look and feel, additional languages, emoticons, and more.
“With billions of messages delivered each day, WhatsApp’s core mission is to enable people from all around the world to continually stay connected to those that matter most: their family, friends, and colleagues,” said Brian Acton, Co-Founder of WhatsApp. “Through our partnership with Nokia, we are excited to launch a differentiated user experience tailored for the Nokia Lumia 920 and Nokia Lumia 820.”
Laten we het hopen!
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 05-09-2012 19:44 ]
Verwijderd
Moeten we dus eerst een nieuwe Lumia aan gaan schaffenMartinspire schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:43:
Interessant:
[...]
Dus we krijgen eindelijk een Whatsapp waar we trots op kunnen zijn?
Laten we het hopen!
Want? Whatsapp is whatsapp..
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Grote kans dat Whatsapps nieuwe versie dan een tijdje exclusief is of mogelijk een aparte versie voor de lumia's maakt. Al acht ik de kans groot dat het gewoon dezelfde zal zijn, maar je weet nooit (whatsapp is namelijk een rare ontwikkelaar)Tiwazz schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:37:
Want? Whatsapp is whatsapp..
Ik ben met mijn vriendin al overgestapt op XMS buddy. OK, qua opties loopt het nog wat achteruit maar het belangrijkste onderdeel (normaal en fatsoenlijk kunnen chatten zonder crashes) werkt en staat als een huis.
Ik heb het idee dat whatsapp voor WP door stagiares gemaakt is, en dan niet een, maar meerdere die het elke maand aan elkaar overdragen ofzo, daarom duurt alles zo lang. Anders laat je zo'n gare versie als nu toch niet zo lang in de marketplace staan? Ik denk dat ik het zelf in een paar weken beter zou kunnen...Martinspire schreef op woensdag 05 september 2012 @ 22:06:
[...]
Grote kans dat Whatsapps nieuwe versie dan een tijdje exclusief is of mogelijk een aparte versie voor de lumia's maakt. Al acht ik de kans groot dat het gewoon dezelfde zal zijn, maar je weet nooit (whatsapp is namelijk een rare ontwikkelaar)