Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-09 20:24
Ik hoop ook inderdaad dat ze met een betere versie afkomen. Het is werkbaar... Maar bugs zoals het openen van images die belachelijk lang duren maken het echt wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:41
Tiwazz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:04:
Ik vraag me af wanneer whatsapp eindelijk snel is...
yep, het maakt echt uit als je de app op een wp8 toestel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Wat vreemd is.... mijn images gaan sinds gisteren veel sneller open. Dit duurde soms 20 seconden een week geleden, maar nu staan ze er onmiddellijk :-/

Niet dat dit een punt is om voor te klagen, maar heb geen update gedaan ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Problemen die ik heb met Whatsapp op Win7.5:
- Ik kan geen video's zelf verzenden, alleen bestaande videos in Whatsapp en dan bericht doorsturen.
- Video's die ik ontvangen heb zijn nergens te vinden behalve in Whatsapp zelf (dus niet te zien via Zune bijv. , terwijl foto's wel zo te zien zijn).
- Foto's, video's willen geregeld niet downloaden, en andere keer wel.
- Soms valt complete berichtsgeschiedenis weg.
- Start traag op.

Kortom, gewoon slecht geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
klopt, de videos in je library zijn niet beschikbaar voor programmeurs dus ook niet voor whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:10:
klopt, de videos in je library zijn niet beschikbaar voor programmeurs dus ook niet voor whatsapp.
Raar, op Android wel... waarom zouden ze dat doen? Maakt het toch onmogelijk video's te versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Veiligheid. Android is ook zo onveilig als de pest.
Maar ik verwacht dat dit in WP8 veranderd, kan je daar iets over zeggen Matthijs? Is de video library nu wél toegankelijk voor 3rd party apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:10:
[...]

yep, het maakt echt uit als je de app op een wp8 toestel draait.
Als ik eerlijk ben vind ik de performance nog steeds prut.
Oké, van 7,4 naar 2,9 seconde is een hele verbetering, maar het is nog steeds 2,8 seconde te veel.
Zelfs een HTC Desire van 3 jaar terug of een Samsung Galaxy Ace (budgettoestel) start Whatsapp binnen 0.2 seconden op Android. De HTC 8X is een eind-2012 toptoestel en doet er dus ruim twee seconde langer over.
En dan heb ik het alleen nog maar over opstarttijd - over in-app performance/snappiness hebben we het dan nog niet eens gehad.

Vind ik echt jammer want ik ben nog steeds overtuigd van het Windows Phone als platform, maar ik baal zo enorm van de dramatische performance van 3rd party apps.
Enorm jammer als dat zo blijft op WP8.

In een Microsoft Surface (of andere ARM-tablet) met Windows RT zit een processor vergelijkbaar met de meeste hedendaagse smartphones. En deze kan prima meerdere apps tegelijk open hebben: IE, Mail, Messaging en óók third party apps.
Waarom kan dit op Windows Phone dan niet...? Waarom moet Windows Phone alles "hibernaten" en weer restarten bij aanklikken... ik snap het nog steeds niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
HyperioN schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 01:27:
[...] Waarom kan dit op Windows Phone dan niet...? Waarom moet Windows Phone alles "hibernaten" en weer restarten bij aanklikken... ik snap het nog steeds niet :-(
Zodat je gegarandeerd een soepel werkende telefoon hebt. Overigens had ik begrepen dat juist de fast-app resume een stuk sneller is in WP8. Als ik zo kijk naar alle reviews van bijv. de Lumia 920 waarin ze apps openen die blijkbaar voor WP8 zijn geoptimaliseerd gaat dat best snel. Zelf tel ik in ieder geval minder dan een seconde vertraging in de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Caelorum schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:42:
[...]

Zodat je gegarandeerd een soepel werkende telefoon hebt. Overigens had ik begrepen dat juist de fast-app resume een stuk sneller is in WP8.
Apps die er bijna 3 seconden over doen is niet mijn definitie van soepel werkend.

En zelfs mijn Pentium III 800MHz met 256MB werkgeheugen kon tien jaar geleden al multitasken als een dolle.
En zoals gezegd hedendaagse tablets met vergelijkbare specs als smartphones ook. En Android-smartphones ook.

Waarom Windows Phone niet?
De hardware kan het prima aan..

[ Voor 11% gewijzigd door HyperioN op 02-11-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:34
De app resume in WP8 is sterk verbeterd (mits juist geimplementeerd): http://www.wp7.nl/24108/t...-apps-in-windows-phone-8/

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
HyperioN schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:17:
[...]
Apps die er bijna 3 seconden over doen is niet mijn definitie van soepel werkend.
[...] Waarom Windows Phone niet?
Soepel werkend als in dat als je de telefoon een uurtje gebruikt en een tiental apps opent je telefoon nog steeds even soepel werkt als aan het begin. Iets dat met zowel Android als iOS dus niet het geval is. Bij Android is dat omdat alle apps op de achtergrond blijven doordraaien en de CPU uiteindelijk op de knieën gaat. Bij iOS omdat alle apps in het geheugen blijven staan en die uiteindelijk door het geheugen heen is.
Resultaat is dat je bij zowel Android als iOS beiden regelmatig de lijst met actieve apps moet opschonen (of een reboot), iets dat zowel niet intuïtief is als overbodig. Hoe vaak ik het al niet heb moeten uitleggen dat ze die lijst moeten opschonen omdat dat de reden is dat de telefoon traag is.
De hardware kan het overigens aan tot op een zeker punt en ik zie vaak genoeg dat dat punt snel wordt gehaald. Mijn vriending moet met haar gebruik van de iPhone ook de telefoon minstens elke week rebooten, hetzelfde geld voor haar ouders met hun Androids. Ik met mijn WP7 (en straks WP8) heb dat nog nooit moeten doen en zelfs nog nooit applicaties hoeven af te sluiten.
sig69 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:34:
De app resume in WP8 is sterk verbeterd (mits juist geimplementeerd): http://www.wp7.nl/24108/t...-apps-in-windows-phone-8/
Heh, dat filmpje laat wel goed het verschil zien. Die facebook app start en super snel op en resumed ook nog snel. Die is in ieder geval net zo snel als de app op een iPhone 4s.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 02-11-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
HyperioN schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:17:
[...]

En zelfs mijn Pentium III 800MHz met 256MB werkgeheugen kon tien jaar geleden al multitasken als een dolle.
En zoals gezegd hedendaagse tablets met vergelijkbare specs als smartphones ook. En Android-smartphones ook.

Waarom Windows Phone niet?
Die 3 seconde is wel bij het opnieuw openen van een app.. Als je het via multitasking doet (wat jij aanhaalt) opent hij hem instant. Dat is in wp7.5 ook eigenlijk al met een goed geschreven app (facebook bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Caelorum schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:09:
[...]

Soepel werkend als in dat als je de telefoon een uurtje gebruikt en een tiental apps opent je telefoon nog steeds even soepel werkt als aan het begin. Iets dat met zowel Android als iOS dus niet het geval is.
Onzin.
Appkillers zijn al ruim een jaar absoluut niet meer nodig op Android. En een nieuw Android toestel (zowel medium als high-end) wordt nooit traag, ook niet met 10 apps open, juist vanwege fatsoenlijk en degelijk geheugenbeheer.

[ Voor 25% gewijzigd door HyperioN op 02-11-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Als ik in deze video kijk (vanaf 8:00 min) vind ik Whatsapp in ieder geval snel genoeg opstarten. Het is zeker een hele verbetering van mijn ervaring op de HTC HD7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Jouw ervaring mag dan anders zijn, maar om mijn ervaring af te doen als onzin? Heb het toch met mijn eigen ogen gezien of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:13
HyperioN schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 12:30:
[...]

Onzin.
Appkillers zijn al ruim een jaar absoluut niet meer nodig op Android. En een nieuw Android toestel (zowel medium als high-end) wordt nooit traag, ook niet met 10 apps open, juist vanwege fatsoenlijk en degelijk geheugenbeheer.
Sorry hoor, maar mijn ervaring is nog steeds anders.
Heb tijdelijk een Galaxy S2 en daar moet ik zeker nog apps killen.

Zelfs met een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Apps killen doe ik op mijn Xperia P (Android 4.0.4) alleen maar als ik me verveel en niks beters te doen heb. Ik merk er niks van, of er nou 1, 2 of 20 open staan.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06-2017
Wat kunnen we nu precies verwachten van whatsapp op wp8? Als deze app constant de mindere is op wp8 vergelijken met ios of android, dan is dat een echte dealbreaker voor mij..

Ik lees af en toe geruchten dat whatsapp voor wp8 veel beter zal worden, maar zijn die ook daadwerkelijk ergens op gebaseerd of is er sprake van een fundamenteler probleem met wp8 waardoor whatsapp zoveel minder is op dat besturingssysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Voorlopig gaat om geruchten denk ik, tenzij iemand een link heeft naar een officiële twitter post of zoiets?

Alleszins, met de nieuwe WP8 C++ zou men alles moeten kunnen wat de andere platformen ook kunnen, ook is de SDK nu een pak beter dan ervoor.

Maar laat ons hopen dat het niet te lang duurt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
SJBrouwer schreef op maandag 05 november 2012 @ 01:25:Ik lees af en toe geruchten dat whatsapp voor wp8 veel beter zal worden, maar zijn die ook daadwerkelijk ergens op gebaseerd of is er sprake van een fundamenteler probleem met wp8 waardoor whatsapp zoveel minder is op dat besturingssysteem?
Er is geen fundamenteel probleem waarom WhatsApp niet goed zou werken op Windows Phone. Probeer voor de grap eens Kik Messenger, dat werkt prima op WP7.

WP8 krijgt de extra functionaliteit (die hard nodig is) om bij het starten van een app via het startscreen toch te resumen ipv opnieuw op te starten. Als dit ook geld voor notifications (wat me wel logisch lijkt) betekent dat dus als je WhatsApp een keer gestart hebt, je daarna niet steeds meer hoeft te wachten.

En daarbovenop circuleren er ook nog berichten dat WhatsApp in samenwerking met Nokia een compleet nieuwe client gaat ontwikkelen voor WP8. Als die even goed geprogrammeerd gaat worden als Kik, WP8 fast resuming via startscreen krijgt, en dankzij het nieuwe 'compileren in de cloud' zoals de huidige WhatsApp al snelle opstarttijd krijgt, dan moet het allemaal prima kunnen werken qua performance.
HyperioN schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 01:27:
[...]
In een Microsoft Surface (of andere ARM-tablet) met Windows RT zit een processor vergelijkbaar met de meeste hedendaagse smartphones. En deze kan prima meerdere apps tegelijk open hebben: IE, Mail, Messaging en óók third party apps.
Waarom kan dit op Windows Phone dan niet...? Waarom moet Windows Phone alles "hibernaten" en weer restarten bij aanklikken... ik snap het nog steeds niet :-(
Ik ben het met je eens dat het restarten van apps terwijl ze in de 'hibernate'-stand nog runnen volkomen onlogisch is, en ik ben blij dat dit met WP8 gefixed is (zoals voor mij opgemerkt, zie Facebook WP8 app die het al heeft).

Maar de vergelijking met Windows 8 klopt niet, want Windows 8 doet precies hetzelfde als Windows Phone, namelijk hibernaten wat in de achtergrond zit. Op het moment dat app-ontwikkelaars in hun app die 'resume from startscreen'-optie aanzetten heb je dezelfde gebruikerservaring op WP8 als op W8: apps lijken te draaien in de achtergrond (want ze starten meteen op als je ze al eens opgestart hebt), maar kunnen geen code uitvoeren behalve bepaalde voorgespecificeerde background tasks (itt Android), waardoor je accu niet sneller leeg gaat als je meerdere apps hebt open staan (dit is de primaire reden voor het suspenden, niet de performance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik hoop van harte dat ze die irritante "feature" eruit slopen die er voor zorgt dat Whatsapp zich voordoet als muziekspeler alleen om WiFi aan te houden.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik ook, want het werkt ook nog eens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Het liefst zou ik whatsapp net zo geintegreerd willen zien als Facebook Chat is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu het probleem dat mijn hele WA niet meer werkt, opstarten krijg het achtergrond scherm, telefoon lijkt vast te lopen en geeft een reboot. Enkel als ik via Wifi werkt blijft hij 'af en toe' werken, meestal lang genoeg om 1-2 berichten te versturen/ontvangen en ik heb weer een reboot :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Whatsapp heeft de laatste dagen problemen, op alle platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Ben benieuwd naar de WA-app wordt die door Nokia en WA wordt ontwikkeld voor de Lumia's. Zou die een heel stuk beter worden dan de WA voor de overige devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
hjs schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:18:
Whatsapp heeft de laatste dagen problemen, op alle platformen.
Maar daardoor hoort de telefoon niet te rebooten. Er was een probleem op de whatsapp server(s).

Ik zou Whatsapp gewoon even opnieuw erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg van verschillende mensen te horen dat, sinds ik ben overgestapt op WP8, berichten later aan lijken te komen bij mij. Dan praat ik soms echt over 15-20 minuten dat er maar 1 vinkje staat. Andersom heb ik nog niks gemerkt. Is dit iets wat meer mensen hebben gemerkt of is het gewoon toeval?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik merkte dat met WP7 Whatsapp-berichten ook vaak niet op tijd aankomen. Met iOS of Android heb ik zulke problemen eigenlijk nooit ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij iedere bericht?
.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar wel zeer regelmatig. Heb nog niet kunnen achterhalen waar het aan ligt, maar het is puur bij berichten die ik ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:00:
Ik merkte dat met WP7 Whatsapp-berichten ook vaak niet op tijd aankomen. Met iOS of Android heb ik zulke problemen eigenlijk nooit ervaren.
Dat ligt aan de Whatsapp server en niet aan de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:40:
Nee, maar wel zeer regelmatig. Heb nog niet kunnen achterhalen waar het aan ligt, maar het is puur bij berichten die ik ontvang.
Heeft waarschijnlijk te maken met wifi. Laat deze voor de test maar eens een dagje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:53:
[...]

Op mijn iPhone heb ik nog nooit gehad dat ik een halfuur later pas een notificatie kreeg dat er een nieuw bericht was. Echt nog nooit. Met WP7 minstens 1x per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:53:
Soms lijkt het alsof de WA servers een soort van 'timer' hebben van 15-20 minuten alvorens het bericht opnieuw te versturen, als je telefoon geen verbinding heeft. In het pand op m'n werk heb ik op diverse locaties helemaal geen netwerk verbinding, het is dan ook altijd onder kantoortijden dat WA berichten soms 15-20 minuten later komen, of zelfs pas als ik thuis ben (berichten in de ochtend verstuurd).

Extreme gevallen krijg ik pas berichten een dag of 2 later binnen, kreeg dinsdag nog berichten van afgelopen zondag binnen. (die iemand tijdens avondeten verstuurde, later dit aan mij vroeg maar had nog niets binnen, terwijl hij in zijn WA wel al de 2 'V' had staan).

Wordfeud aan de andere kant is altijd 'op tijd', vaak nog sneller dan de melding in Windows 8 zelf.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Als ze de Microsoft Push service gebruiken is dat ook noodzakelijk. In ieder geval bij WP7 als een bericht niet kan worden afgeleverd moet je even wachten totdat je het opnieuw probeert. Die tijd om te wachten wordt je geacht langer te maken bij elke mislukte poging.
Als ik het me nog goed kan herinneren hoor.. Is alweer iets meer dan een jaar geleden dat ik er mee heb gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Op mijn W7.x phone (Lumia 800) heb ik heel veel problemen met WhatsApp.

Dit is ook echt een van de redenen geweest dat ik sinds een paar weken de appelfoon weer ben gaan gebruiken... De Windows WhatsApp is gewoon slecht, ook lukt het daarmee niet om filmpjes vanuit WhatsApp op te slaan, fotos wel.

Hopelijk komt met de W8 app hier verbetering in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larsdw
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-08 14:29
https://www.facebook.com/...5352401828&type=1&theater
Dit laatste bericht van Windows Nederland ziet er veel belovend uit, aangezien Nokia de rechten heeft om in het systeem van Windows Phone te mogen knutselen zou dit waarschijnlijk het resultaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Larsdw schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:57:
Dit laatste bericht van Windows Nederland ziet er veel belovend uit, aangezien Nokia de rechten heeft om in het systeem van Windows Phone te mogen knutselen zou dit waarschijnlijk het resultaat worden.
Die post gaat jammer genoeg over Windows 8 en niet WP8, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt inderdaad Windows 8 te zijn, anders hadden ze dit wel expliciet Windows Phone genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
SinergyX schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:38:
Lijkt inderdaad Windows 8 te zijn, anders hadden ze dit wel expliciet Windows Phone genoemd.
Beetje vreemd dan, want Whatsapp is er helemaal niet voor W8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zou dan mogelijk juist de hint zijn, WA komt ook naar W8 zelf. (er zijn al wat custom made clients, maar nu Win8 ook voor tablets beschikbaar is, mogelijk de overstap van WA zelf naar Windows 8?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
Als het beschikbaar wordt op tablets zal het ook meteen beschikbaar zijn op gewone PC's.

een nadeel is dan wel, dat je maar op 1 toestel tegelijkertijd de berichten kan ontvangen. Dus dan niet meer op de GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Er was toch een nieuwe client van Whatsapp in de maak voor WP8? Lijkt mij dan ook niet zo vreemd dat het ook voor Win8 beschikbaar zal zijn. Win8 <-> WP8 compatibiliteit is toch wel een van de sterke punten van het nieuwe MS productenlijn. Gewoon paar kleine dingen fixen, nieuwe UI en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Caelorum schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:29:
Er was toch een nieuwe client van Whatsapp in de maak voor WP8? Lijkt mij dan ook niet zo vreemd dat het ook voor Win8 beschikbaar zal zijn. Win8 <-> WP8 compatibiliteit is toch wel een van de sterke punten van het nieuwe MS productenlijn. Gewoon paar kleine dingen fixen, nieuwe UI en gaan met die banaan.
Ja, die WP8-W8 compatibiliteit is er wel.. Maar je kunt Whatsapp maar op één plek connecten - zodat (in het geval van WP en iOS de software "weet" waar de notificaties heenmoeten).
Meeste mensen zullen 24/7 via hun telefoon geconnect zijn - dus dan kun je het niet (op hetzelfde nummer/account) gebruiken op een tablet.
De hele bruikbaarheid wordt dan een stuk minder en onoverzichtelijker voor de normale consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gok dat je het gewoon op 2 apparaten binnen krijg. Wordfeud krijg ik op 3 toestellen binnen (2x mobiel, 1x PC) en meen me te herinneren dat ook WA berichten op beide toestellen binnen kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
SinergyX schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:03:
Gok dat je het gewoon op 2 apparaten binnen krijg. Wordfeud krijg ik op 3 toestellen binnen (2x mobiel, 1x PC) en meen me te herinneren dat ook WA berichten op beide toestellen binnen kwamen.
Dat herinner je dan verkeerd :)
Many of you may have different phones or different numbers, and may want to use WhatsApp with one number, but on two phones or vice versa. However, at this time, WhatsApp can only be verified with one number, on one device.
Whatsapp met Wordfeud vergelijken gaat natuurlijk niet.. Ze gebruiken allebei hun eigen, onvergelijkbaar protocol voor het verzenden en ontvangen van data. Natuurlijk zijn er mogelijkheden als developer om een user in te loggen vanuit meerdere devices, en data daarnaartoe af te leveren, zoals Wordfeud doet.
Maar Whatsapp gebruikt al vanaf begin af aan een eigen-ontwikkeld authenticatie-protocol (gebaseerd op Jabber, maar zwaar aangepast), waarmee dit niet kan.

Ik heb me hier onlangs in verdiept n.a.v. dit bericht. Ook op deze webapplicatie moest je eerst je whatsapp op je telefoon uitschakelen alvorens je kon inloggen via de webapplicatie.
Whatsapp authenticeert een gebruiker op telefoonnummer en een "key" die je krijgt van de WA-server tijdens het aanmelden van je telefoon (allereerste keer opstarten). Dit is een één-op-één relatie: één nummer, één device-key = één account.

Zie ook deze blogpost:
Each time you register a given phone number a new password is generated, invalidating any old passwords, locking out previous authorized instances of WhatsApp for that number.
[...]
I figured that a new password is generated each time you register your number.
Willen ze dus mogelijkheid maken dat je dus met meerdere apparaten tegelijk ingelogd kan zijn, zullen ze echt flinke wijzigingen moeten maken in hun huidige code.

Ik zeg niet dat dat niet kan, want natuurlijk kan dat. Maar ik acht het onwaarschijnlijk, ook gezien de reputatie van Whatsapp als het gaat om hoe snel ze nieuwe dingen ontwikkelen en fixen.

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Nog even over de nieuwe smileys, we kunnen ze wel zien, maar niet kiezen in het smileys menuutje. Ik kwam erachter dat je ze gewoon kan copy-pasten van anderen. Ook buiten whatsapp om. Dus ik heb een paar leuke in mn outlook notes gezet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:23
Volgens mij ben ik de eerste mens op deze aardbol die moet gaan betalen voor Whatsapp ofzo? Iedereen met Android kan 1000 jaar doorgaan op z'n free ding.. Zucht.. Kheb geen zin om 99 cent te betalen voor een crap app die voor iedereen gratis is behalve voor mij..

edit: Ja er zijn een aantal die ook moeten betalen en op ios betaal je er sowieso eenmalig voor. Grappige is dat ik een error krijg als ik wil betalen. Handig >.<

[ Voor 25% gewijzigd door lucash op 16-11-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ah Whatsapp. Die prutsers. Volgens hun heb ik betaald voor mijn account en is die geldig tot 23-9-2021. Nu weet ik zelf 100% zeker dat ik nooit heb betaald. Wel een keer opnieuw geïnstalleerd en toen kwam dit er staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Maar werkt whatsapp nu wel of niet op de nieuwe Windows phones. Ik heb geen zin alles te lezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
edit: sorry, blijkbaar niet :(

[ Voor 94% gewijzigd door HyperioN op 21-11-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ik heb sinds gister last dat die app niet wil opstarten. Lumia 800. Als ik hem aanklik, heel even startschermpje en daarna terug naar homescreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Crescendo schreef op maandag 19 november 2012 @ 23:53:
Ik heb sinds gister last dat die app niet wil opstarten. Lumia 800. Als ik hem aanklik, heel even startschermpje en daarna terug naar homescreen?
Heb zoiets wel eens met de xbox live hub.
Even de gsm herstarten doet wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
beccie schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:48:
Maar werkt whatsapp nu wel of niet op de nieuwe Windows phones. Ik heb geen zin alles te lezen O-)
Het werkt, maar het zou een pak beter mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 10:43
HyperioN schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:25:

Whatsapp authenticeert een gebruiker op telefoonnummer en een "key" die je krijgt van de WA-server tijdens het aanmelden van je telefoon (allereerste keer opstarten). Dit is een één-op-één relatie: één nummer, één device-key = één account.

Zie ook deze blogpost:
Als ik een andere simkaart in mijn Lumia 800 doe, blijft WhatsApp werken op het 'oude' nummer. Kan het zijn dat het telefoonnummer niet meer gecontroleerd wordt na de eerste authenticatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
dj_raoul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:26:
[...]

Als ik een andere simkaart in mijn Lumia 800 doe, blijft WhatsApp werken op het 'oude' nummer. Kan het zijn dat het telefoonnummer niet meer gecontroleerd wordt na de eerste authenticatie?
Is dan een foutje in de app.
Op Android en iOS moet je opnieuw verifiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
dj_raoul schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:26:
[...]

Dat werkt inderdaad, zo heb ik op vakantie met een lokale simkaart gewoon mn eigen whatsapp account kunnen gebruiken. Volgens mij doet whatsapp alleen de authenticatie als je het net geïnstalleerd hebt.

Edit: Sorry dacht dat t een vraag was, lees nu dat je ook hetzelfde zegt.

[ Voor 8% gewijzigd door shenr op 21-11-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
Ik krijg whatsapp niet geinstalleerd op mijn htc 8x. (niet te vinden in de store). Via windowsphone.com geeft die aan dat mijn versie niet klopt...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Domino schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:38:
[...]

Is dan een foutje in de app.
Op Android en iOS moet je opnieuw verifiëren.
op een blackberry verifieert hij ook niet.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pluisman schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:08:
Ik krijg whatsapp niet geinstalleerd op mijn htc 8x. (niet te vinden in de store). Via windowsphone.com geeft die aan dat mijn versie niet klopt...

Iemand een idee?
Ik heb hem gewoon kunnen vinden, heb zelf ook een paar dagen de 8X nu. Misschien zijn ze wel bezig met een update ofzo, weet ik veel. Ik zou zeggen probeer het nog een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

pluisman schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:08:

Iemand een idee?
Wie weet komt er een update aan :+
Helaas, ik kan hem wel gewoon vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikeau
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-09-2024
Larsdw schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:57:
Windows Nederland
Bart van Raaij, Jacob Ras (en anderen) Whatsapp is wel verkrijgbaar voor Windows 8 alleen niet in de people-app. In ons enthousiasme meegenomen en niet goed gecontroleerd. Bedankt voor jullie reactie. Whatsapp maakt inderdaad (nog) geen deel uit van de people app!
15 november om 10:08 · Vind ik leuk
"Whatsapp is wel verkrijgbaar voor Windows 8"? Neem aan dat ze dus zelf niet het onderscheid (kunnen) maken tussen Windows 8 en Windows Phone 8. Het "(nog)" biedt in ieder geval hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Ik denk het wel, waarom zou Whatsapp niet in de W8 store verkrijgbaar moeten zijn? W8 draait gewoon op tablets en als deze ruimte voor een simkaart hebben lijkt me dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
spNk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:14:
Ik denk het wel, waarom zou Whatsapp niet in de W8 store verkrijgbaar moeten zijn? W8 draait gewoon op tablets en als deze ruimte voor een simkaart hebben lijkt me dat geen probleem.
Het zou uiteindelijk wel kunnen, maar ik zie het nog niet staan in de Windows 8 store momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
spNk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:14:
Windows 8 store en de windows phone store zijn 2 verschillende stores en hebben niets met elkaar te maken. Ook draaien de win8 apps niet zomaar op een windows phone en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
hjs schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:50:
[...]

Wie weet komt er een update aan :+
Helaas, ik kan hem wel gewoon vinden :D
Ik dus niet, ook niet via windowsphone.com of via de store op de 8X.

Edit, via de directe link vanaf whatsapp.com/download (http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79) vind ik hem wel. Op deze pagina krijg ik een melding: "Uw versie van de Windows Phone-software wordt niet ondersteund door deze toepassing."

[ Voor 35% gewijzigd door pluisman op 21-11-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:59:
[...]

Windows 8 store en de windows phone store zijn 2 verschillende stores en hebben niets met elkaar te maken. Ook draaien de win8 apps niet zomaar op een windows phone en andersom.
Ik heb het ook niet over de Windows Phone store, maar echt de Windows Store.
Daarom denk ik dat de Windows Nederland hint gewoon naar Whatsapp voor Windows 8 (RT) verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
http://www.wpcentral.com/...not-windows-phone-8-users

Nou, whatsapp is dus gewoon niet meer beschikbaar voor Windows Phone 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Whatsapp komt wel weer terug zo te lezen. Als ik het goed begrepen zal de versie voor Nokia er iets anders gaan uitzien.

Current features for Nokia Lumia and Windows Phone smartphones include search, group creation plus photos, messaging encryption, location and contact sharing, etc. Upcoming features launching with the Nokia Lumia 920 and Nokia Lumia 820 will include a new user experience that takes advantage of a more panoramic look and feel, additional languages, emoticons, and more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
De app is binnen een paar uur weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
spNk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:22:
[...]

Ik heb het ook niet over de Windows Phone store, maar echt de Windows Store.
Daarom denk ik dat de Windows Nederland hint gewoon naar Whatsapp voor Windows 8 (RT) verwijst.
huh? waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Over deze Facebook post van de officiële Windows Nederland-pagina: https://www.facebook.com/...5352401828&type=1&theater

Zij prijzen hier de People-app aan van Windows 8 (dus niet Phone 8), met in het plaatje het Whatsapp-icoon.
Ik schrijf als comment dat Whatsapp helemaal niet beschikbaar is op W8.
Windows NL reageert dat dat wel zo is, maar niet in de People-hub integreert.....

Dus je communicatie-collega's snappen het verschil tussen Windows 8 en Windows Phone 8 niet volgens mij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 12:15
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:11:
De app is binnen een paar uur weer beschikbaar.
Geupdatet of gewoon weer beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
HyperioN schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:25:
[...]

Over deze Facebook post van de officiële Windows Nederland-pagina: https://www.facebook.com/...5352401828&type=1&theater

Zij prijzen hier de People-app aan van Windows 8 (dus niet Phone 8), met in het plaatje het Whatsapp-icoon.
Ik schrijf als comment dat Whatsapp helemaal niet beschikbaar is op W8.
Windows NL reageert dat dat wel zo is, maar niet in de People-hub integreert.....

Dus je communicatie-collega's snappen het verschil tussen Windows 8 en Windows Phone 8 niet volgens mij :X
Dat klopt inderdaad niet. whatsapp is er niet voor win8.

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Eigenlijk zou Microsfoft Whatsapp uit de marketplace moeten verwijderen omdat het zo'n buggy en trage software is. Met de reden dat het niet voldoet aan de minimale eisen. Dit is echt te belachelijk voor woorden.

• pluisman
badluckboy schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:23:
Eigenlijk zou Microsfoft Whatsapp uit de marketplace moeten verwijderen omdat het zo'n buggy en trage software is. Met de reden dat het niet voldoet aan de minimale eisen. Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Volgens mij is dit nu precies wat er gebeurd, whatsapp is niet te downloaden voor windows phone 8 uit de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
Ik dacht dat er een superdeluxe whatsapp versie voor WP8 zou komen.. Blijkbaar niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Best grappig eigelijk, meest gebruikte mobiele communicatie app, en toch weet MS complete vaagheid te creëren over welke app nu op welke OS in welk onderdeel gaat komen (is gekomen, hoort te komen, zou moeten zijn gekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
rozuchu schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:56:
Ik dacht dat er een superdeluxe whatsapp versie voor WP8 zou komen.. Blijkbaar niet dus?
De Nokia versie wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
SinergyX schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:00:
Best grappig eigelijk, meest gebruikte mobiele communicatie app, en toch weet MS complete vaagheid te creëren over welke app nu op welke OS in welk onderdeel gaat komen (is gekomen, hoort te komen, zou moeten zijn gekomen).
Whatsapp is volgens mij vooral heel populair in Nederland. Andere (Europese) landen volgen, maar Nederland liep zeker voorop in de omschakeling van sms naar Whatsapp.
http://bgr.com/2012/08/16...nalysis-revenue-whatsapp/

Dit waarschijnlijk mede door de mobiel internet-diensten die we relatief vroeg gekregen hebben hier, voor een laag bedrag, in combinatie met relatief hoge sms-prijzen (zie de ironie - paar jaar terug hebben NL-providers mobiel internet gepusht, nu moet alles duurder omdat ze inkomsten verliezen uit sms en bellen).

In de VS liggen de abonnementsvormen heel anders. Ze zijn vaak duurder, maar wel met unlimited talk en text (sms).
http://www.t-mobile.com/shop/plans/individual-plans.aspx
http://www.verizonwireles...hop/share-everything.html
http://shop.sprint.com/my...ab&INTNAV=ATG:HE:IndPlans

Dus op zich begrijpbaar dat het daar wat achterblijft. Ook als je in de USA Apple App Store kijkt, zie je ook dat concurrenten Skype, Facebook messenger, Kik messenger en Viber allemaal hoger staan dan Whatsapp...

Op zich dus wel begrijpelijk dat voor Microsoft de prioriteit van een goede Whatsapp-client niet zo hoog geschat wordt dan dat we hier zouden verwachten en willen.
Voor Microsoft is NL een klein flutlandje. Het MS NL team is ook maar klein en bestaat voornamelijk uit communicatie- en ondersteunings-medewerkers. Invloed op de plannen van Redmond is nihil tot afwezig..

Ik zou eerder inzetten op Nokia die hierin de kar trekt. Zij zijn een Europees bedrijf met betere kijk op de Europese markt, en met traditioneel een goede positie in de Nederlandse markt.. Maar wat Nokia de laatste tijd aan het doen is, weet ik ook niet. Sinds de aankondigingen van de nieuwe WP8 Lumia's is het angstvallig stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In dat opzicht bedoelde ik het zeker ook niet, beetje het zelfde principe dat mensen hier zo lopen te stampen op iDeal betalingen, die europees/wereldwijd gezien geen enkel aandeel hebben in de betaalmarkt, of extra social platformen zoals Hyves.

Bedoelde het meer in die zin, dat als je dan informatie geeft specifiek voor een land, het dan nog dusdanig vaag is (naast die bizarre stilte over de WP8 toestellen, maar ook vanuit WA developers), dat je er eigelijk nog niets mee opschiet.

Op papier kan natuurlijk WA gewoon op W8 draaien, net zoals een sim-loze telefoon via de wifi ook gewoon door blijft werken met WA. Maar wat nu waar en hoe en wanneer komt, beetje groot grijs gebied. En als het juist binnen Nederland (buitenland stuk minder) een keypunt is van aanschaf van een telefoon, kan je of stellen dat NL totaal niet interessant is om echt aan te werken, of ze weten het zelf gewoon nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

rozuchu schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:56:
Jewel, maar hij is nog niet af. Net als dat Skype ook nog niet klaar is (al heeft die wel een preview met een hele irritante bug die je telefoon constant laat syncen en zo je batterij leegtrekt)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
SinergyX schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:48:
In dat opzicht bedoelde ik het zeker ook niet, beetje het zelfde principe dat mensen hier zo lopen te stampen op iDeal betalingen, die europees/wereldwijd gezien geen enkel aandeel hebben in de betaalmarkt, of extra social platformen zoals Hyves.

Bedoelde het meer in die zin, dat als je dan informatie geeft specifiek voor een land, het dan nog dusdanig vaag is (naast die bizarre stilte over de WP8 toestellen, maar ook vanuit WA developers), dat je er eigelijk nog niets mee opschiet.

Op papier kan natuurlijk WA gewoon op W8 draaien, net zoals een sim-loze telefoon via de wifi ook gewoon door blijft werken met WA. Maar wat nu waar en hoe en wanneer komt, beetje groot grijs gebied. En als het juist binnen Nederland (buitenland stuk minder) een keypunt is van aanschaf van een telefoon, kan je of stellen dat NL totaal niet interessant is om echt aan te werken, of ze weten het zelf gewoon nog niet :P
Je haalt heel veel geruchten en gespeculeer op websites versus informatie van MS door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Whatsapp is weer terug in de store!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
Is het eigenlijk wel mogelijk om voor groepsberichten het geluid uit te zetten in Whatsapp op WP? Want ik kan het namelijk maar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Chevalley schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 09:38:
Is het eigenlijk wel mogelijk om voor groepsberichten het geluid uit te zetten in Whatsapp op WP? Want ik kan het namelijk maar niet vinden.
Ja, dat is mogelijk. Ga via het groepsgesprek,naar 'groepsinformatie'. Daar vind je de instelling om het geluid te dempen voor 8 uur, een dag of een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
Sebastian schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:21:
[...]

Ja, dat is mogelijk. Ga via het groepsgesprek,naar 'groepsinformatie'. Daar vind je de instelling om het geluid te dempen voor 8 uur, een dag of een week.
Ok, vrij omslachtig dus en ook nog eens tijdelijk. Dan ga ik dat voor al mijn groepen zo maar is instellen.

Bedankt voor je hulp.

[ Voor 3% gewijzigd door Chevalley op 24-11-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb net Whatsapp geinstalleerd. Ik voer mijn 06 nummer in en dan krijg je een sms voor verificatie.
Dan voer ik die code in krijg ik mismatch.

Wat nu?

Edit: Ah nevermind! Hij doet het al! :)

Edit 2: Ik zag paar dagen ook iemand langs komen met een bericht over dat als je iemand toevoegt aan je adresbroek dat je hem niet ziet in whatsapp terwijl diegene dat wel heeft. Ik heb dat nu ook. Heb nog gezocht op dat bericht want wist dat iemand daar een antwoord op had, maar ik kan dat niet vinden. Dus bij deze, wie kan me helpen? :)

[ Voor 58% gewijzigd door Grudgie op 24-11-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Whatsapp - instellingen - Favorieten (tik om te vernieuwen)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de whatsapp versie voor WP8 echt een beetje uit nood geboren, en vind m niet echt snel. Hoop dat ze ook de loze ruimte op het toetsenbord snel wegwerken, je kan nu nauwelijks een gesprek volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Kun je na gaan hoe ie op wp7.5 devices is ;).
Die "loze ruimte" bedoel je niet gewoon het tekst voorspelling vak mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:31:
Ik vind de whatsapp versie voor WP8 echt een beetje uit nood geboren, en vind m niet echt snel. Hoop dat ze ook de loze ruimte op het toetsenbord snel wegwerken, je kan nu nauwelijks een gesprek volgen
Welke wp8 versie? Die is er nog helemaal niet. De wp7 versie doet het ook op wp8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

Eagle Creek

Breathing security

Een van de functies van WP7.8:
and the ability to keep WIFI active when the device is suspended.
Dan hoop ik -ten zeerste- dat WhatsApp in de volgende update die rare bug eruit haalt waarmee WhatsApp constant de WiFi aanhoudt. Sinds twee updates geleden slurpt het m'n batterij leeg als ik WhatsApp eenmaal heb aangeraakt..

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik ondervind weinig tot geen problemen met WA op WP8. Soms heb ik de indruk tot er vertraging op de server is, maar is te overzien. Geen battery drain thus far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Sinds enkele dagen heb ik wel het idee dat het aantal berichten waarvan ik vertraagd een melding krijg wat groter is dan normaal, gebeurt nu bijna dagelijks (al is dit waarschijnlijk puur gevoelsmatig). Soms een paar minuten, soms helaas ook uren of helemaal niet.

Dat is eigenlijk mijn enige irritatie aan deze applicatie (WP7.5 heb er geen ervaring mee op een ander OS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Martin90 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:22:
Sinds enkele dagen heb ik wel het idee dat het aantal berichten waarvan ik vertraagd een melding krijg wat groter is dan normaal, gebeurt nu bijna dagelijks (al is dit waarschijnlijk puur gevoelsmatig). Soms een paar minuten, soms helaas ook uren of helemaal niet.

Dat is eigenlijk mijn enige irritatie aan deze applicatie (WP7.5 heb er geen ervaring mee op een ander OS)
Hier heb ik dus ook heel erg last van

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er meer mensen die hun favorieten niet meer kunnen vernieuwen? Ik krijg steeds een foutmelding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:37:
zijn er meer mensen die hun favorieten niet meer kunnen vernieuwen? Ik krijg steeds een foutmelding!
Even proberen, ja geeft foutmelding.
Pagina: 1 ... 11 ... 58 Laatste