Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Even http://www.whatsapp.com/download/ openen op je WP en je krijgt 'm gewoon te zien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:22
Je krijgt de product pagina van de marketplace wel te zien maar ook een melding dat je hem niet kunt downloaden. Dus dat werkt ook niet. Ik denk dat we even moeten afwachten. Een update zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

De directe link naar whatsapp werkt nog wel gewoon (via wpcentral hadden ze ook nog gewoon een werkende link), maar zoeken en in de downloadlijsten werkt dus niet. Je moet overigens wel via je telefoon werken, want via internet gaat het helemaal niet (ook volgens mij gedaan om internet crawlers geen prive-downloads voor testwerk te laten vinden).
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/imagecache/small/postimages/4213/qrwhatsapp.JPG deze QR code werkt wel door hem te scannen met je mobiel, maar niet met de link naar de marketplace.

Edit: ow wacht, deze geeft nu ook aan dat die niet geschikt is voor mijn device. Naja, ze hadden het er al over dat er toch al een update zou komen en ik denk dat MS er nu wel een prioriteit van zal hebben gemaakt, aangezien deze toch wel aardig wat dagelijkse downloads zal hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 04-08-2012 00:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Bij werkt hij ook niet op mijn omnia 7 met lumia 800 custom rom. Denk dat ze nog druk bezig zijn met de update. Hopelijk wordt er weer wat getweaked aan de snelheid van de app. :9~

Ze zijn in ieder geval wel bezig met een wp8 app. Hopelijk hebben ze geluisterd naar de gebruikers en wat aan de snelheid gedaan.

[ Voor 91% gewijzigd door vali op 06-08-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
De reden waarom Whatsapp van de marketplace is afgehaald. Ze moeten zich serieus diep en diep schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik heb gisteren een nieuwe update gepusht gekregen. Geen versie nummer erin, alleen als omschrijving 'Nokia Windows Phone update'. Ik heb gelijk het toestel toen maar gereset vanwege @outlook.com profiel.
Nu is whatsapp hierna uit de appstore verdwenen. Als ik via Whatsapp.com download geeft hij aan, uw toestel wordt niet ondersteunt.. :|

Het is wel heerlijk rustig nu even een dag zonder, maar onderhand wil ik wel weer wat weg kunnen sturen?? Dit ligt waarschijnlijk aan whatsapp dat ze deze versie nog niet in de whitelist hebben? Iemand enig idee wat ik kan doen.

[ Voor 7% gewijzigd door thefox154 op 07-08-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
vali schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:04:
De reden waarom Whatsapp van de marketplace is afgehaald. Ze moeten zich serieus diep en diep schamen.
Ik heb het bericht maar via de Nieuwssubmit toegevoegd. Dit verdient meer aandacht dan dit berichtje. Vind het zelf nogal schokkend. Geldt dit alleen voor Windows Phone software of geldt dit voor het gehele Whatsapp netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor het gehele Whatsapp netwerk als ik het artikel van WMPU moet geloven. Wel typisch dat dan alleen de twee kleintjes, Blackberry en WPH de app offline halen en Android en iOS niet!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Geduld hebben totdat ze een nieuwe versie uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
PaT schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:37:
Voor het gehele Whatsapp netwerk als ik het artikel van WMPU moet geloven. Wel typisch dat dan alleen de twee kleintjes, Blackberry en WPH de app offline halen en Android en iOS niet!
Das inderdaad knap knullig. Eigenlijk zouden ze wat mij betreft ook het hele verkeer plat moeten leggen, maar goed, het bedrijf achter Whatsapp is wel vaker knullig bezig als er een veiligheidslek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

'it seems', niet echt betrouwbaar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Vooral het feit dat WA op zijn eigen website in alle toonaarden zwijgt over het hoe en wat stuit mij erg tegen de borst. Veel meer dan een lullige "er zal snel een nieuwe versie beschikbaar komen" is er tot nu toe niet meer uit gekomen. :(
SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:15:
'it seems', niet echt betrouwbaar :P
WMPU is NOOIT betrouwbaar ;) (maar wel een grappige website, een soort Story van de WPH fansites)

[ Voor 34% gewijzigd door PaT op 07-08-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

ralpje

Deugpopje

Maar dat Whatsapp gebruikt toch al jaaaaren hetzelfde protocol? Ik kan me herinneren dat ik twee jaar geleden al eens getest heb met Wireshark en zo e.e.a. kon sniffen.
Alleen omdat er nu een eenvoudigere tool voor is wordt het uit de MP gehaald?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Het is inderdaad slordig; maar aan de andere kant: hoeveel huishoudens versturen er geen e-mail via SMTP, onversleuteld?
Sterker nog; als ik bijvoorbeeld op ziggo.nl de e-mailinstellingen opvraag:
https://www.ziggo.nl/#kla...tellingen-e-mail-via-pop/
dan geven ze je dus in eerste instantie de instellingen voor onversleuteld SMTP! E-mails worden dan dus gewoon plaintext over je netwerk gegooid. Daarmee is dus hetzelfde trucje mogelijk, kwestie van een netwerksniffertje installeren.
Denk dat er meer gevoelige informatie over SMTP gegooid wordt dan over Whatsapp.

Wat ik hiermee probeer te zeggen is: het is inderdaad niet heel erg cool van Whatsapp om berichten onversleuteld te verzenden. Maar zo héél erg gek is dat nou ook weer niet. Versleuteling is -nog steeds- niet de facto standaard op het internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verschil bij Ziggo (en veel andere providers) dat je wel meestal de optie hebt om versleuteld te werken, WA is gebouwd rondom dit hele protocol en vanaf scratch dus 'plain text' gemaakt.

Mischien met oogpunt op 'content advertising', je hebt natuurlijk een aardige berg privé informatie.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Dan decrypt je het toch aan de serverkant bij Whatsapp weer met een masterkey oid. Dan vind ik dit een vrij slordige manier om aan je informatie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

HyperioN schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:24:
Het is inderdaad slordig; maar aan de andere kant: hoeveel huishoudens versturen er geen e-mail via SMTP, onversleuteld?
Ga eens met een laptop met Wireshark in een trein met WiFi zitten. Je lacht de ballen uit je broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Ik zie het al zo gebeuren dat het echt weer een maand gaat duren voordat er een fix is. Lijkt er steeds meer op dat er maar 1 of 2 mensen aan de WP7 app werken en dat de rest vooral met marketing en andere leuke dingen bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ralpje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:35:
[...]

Ga eens met een laptop met Wireshark in een trein met WiFi zitten. Je lacht de ballen uit je broek.
Ook een keer voor de grap gedaan, zag vanalles voorbij komen. Ook de reden waarom ik de wifi in een trein alleen gebruik voor browsen en bij inloggen alleen https websites gebruik.

aanywaay, ik zou het helemaal niet erg vinden dat whatsapp van elke market wordt afgehaald. Misschien gaan mensen dan eindelijk overstappen naar een concurrent die wel beveiliging serieus neemt, kik messenger bijv.

[ Voor 37% gewijzigd door vali op 07-08-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
vali schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:15:
[...]

Ook een keer voor de grap gedaan, zag vanalles voorbij komen. Ook de reden waarom ik de wifi in een trein alleen gebruik voor browsen en bij inloggen alleen https websites gebruik.

aanywaay, ik zou het helemaal niet erg vinden dat whatsapp van elke market wordt afgehaald. Misschien gaan mensen dan eindelijk overstappen naar een concurrent die wel beveiliging serieus neemt, kik messenger bijv.
Ik heb een aantal personen overgehaald om kik uit te proberen. Allemaal enthousiast, op een ding na: de contacten worden niet automatisch toegevoegd op telefoon nummer.

Natuurlijk hartstikke logisch, want kik werkt met accounts. Weliswaar kan je 'adres book matching' gebruiken maar denk je dat ze het 06 nummer ingevuld hadden? Nee, want dat is toch niet veilig? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Domino schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:52:
[...]

Ik heb een aantal personen overgehaald om kik uit te proberen. Allemaal enthousiast, op een ding na: de contacten worden niet automatisch toegevoegd op telefoon nummer.

Natuurlijk hartstikke logisch, want kik werkt met accounts. Weliswaar kan je 'adres book matching' gebruiken maar denk je dat ze het 06 nummer ingevuld hadden? Nee, want dat is toch niet veilig? 8)7
eBuddy XMS doet dat wel, als ik me goed herinner. Werkt ook met accounts - maar invullen telefoonnummer is verplicht bij registratie.

Die app is echt heel aardig!
Veel vlotter en responsief dan Whatsapp, strakker qua ontwerp (vooral groeps-gesprek met foto'tjes is veel duidelijker dan het Whatsapp-ontwerp).
Ook is er een web-variant dus je kan ook met je laptopje chatten. Ik vind het reuze-handig.
Maarja, niemand gebruikt het....
http://www.windowsphone.c...08-4767-b041-c9177c609847
Afbeeldingslocatie: http://catalog.zune.net/v3.2/en-US/image/5335b7e1-261b-4219-ab50-f61d1a925969?width=1280&height=720&resize=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Maar is het niet zo dat je voor Ebuddy online moet zijn om berichten te kunnen ontvangen? Beetje ala Messenger dus? Want dat was voor mij de reden om te switchen naar Kik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Martinspire schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:30:
Maar is het niet zo dat je voor Ebuddy online moet zijn om berichten te kunnen ontvangen? Beetje ala Messenger dus? Want dat was voor mij de reden om te switchen naar Kik.
Nee.
Snap het misverstand wel: eBuddy heeft namelijk ook het product "eBuddy chat", voorheen "eBuddy messenger". Dit is een chat-app waarmee je verschillende online-chat diensten kan bedienen zoals MSN Messenger (Live), Yahoo chat, Facebook chat, Google Talk, Hyves, ICQ, Myspace. Zie: http://www.ebuddy.com/
Voor veel van deze diensten moet de ontvanger inderdaad online zijn (hoewel bijv. MSN en Facebook al redelijke tijd ook offline messaging ondersteunen). Dus dat is echt een chat-app: chatten met je vrienden die dan ook online zijn.

In mijn middelbare school-tijd was deze vrij populair omdat "msn'en" toen helemaal in was, en op de school-computers MSN Messenger geïnstalleerd stond. Via eBuddy kon je via je browser alsnog msn'en ;).

eBuddy XMS staat daar echter los van, en werkt op haar eigen protocol, al weet ik niet precies welk protocol (kan het ook niet vinden). Dus echt een Whatsapp-achtige app.
Zal trouwens eens een mailtje sturen of zij wel encrypted versturen :).

Leuk detail: eBuddy is Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Foutmelding
Het lijkt erop dat de app gecrasht is de laatste keer dat je het gebruikte.

Nee, werkt goed hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik denk dat ik dit programmatje er maar eens bij ga installeren. Kijken hoe dit bevalt. Whatsapp zelf is ook al niet zo heel best op WP7, veel slechter kan het niet zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:23
Ik heb zelf ook eBuddy XMS erop staan en ziet er echt heel goed uit. Alleen gebruikt inderdaad niemand het.. Dus op dit moment is het nogal nutteloos. Ik heb welgeteld 1 contactpersoon erin staan >.< Misschien eens wat reclame gaan maken ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:41
HyperioN schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:01:
[...]

Nee.
Snap het misverstand wel: eBuddy heeft namelijk ook het product "eBuddy chat", voorheen "eBuddy messenger". Dit is een chat-app waarmee je verschillende online-chat diensten kan bedienen zoals MSN Messenger (Live), Yahoo chat, Facebook chat, Google Talk, Hyves, ICQ, Myspace. Zie: http://www.ebuddy.com/
Voor veel van deze diensten moet de ontvanger inderdaad online zijn (hoewel bijv. MSN en Facebook al redelijke tijd ook offline messaging ondersteunen). Dus dat is echt een chat-app: chatten met je vrienden die dan ook online zijn.

In mijn middelbare school-tijd was deze vrij populair omdat "msn'en" toen helemaal in was, en op de school-computers MSN Messenger geïnstalleerd stond. Via eBuddy kon je via je browser alsnog msn'en ;).

eBuddy XMS staat daar echter los van, en werkt op haar eigen protocol, al weet ik niet precies welk protocol (kan het ook niet vinden). Dus echt een Whatsapp-achtige app.
Zal trouwens eens een mailtje sturen of zij wel encrypted versturen :).

Leuk detail: eBuddy is Nederlands :)
eBuddy verstuurd alles versleuteld. Leuk bedrijf uit Amsterdam en ze brengen regelmatig een update uit voor Windows phone. Fijne en zeer snelle app (helemaal vergeleken met whatsapp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Crasht wel als ik wat wil zeggen tegen de xms bot, m'n enige ebuddy vriend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:55
Nadat ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart crasht Ebuddy niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ebuddy werkt goed op de Titan maar vind het jammer dat er weer een startscreen en toch nog enige vertraging in het opstarten zit al is ie niet zo langzaam als Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Voor de Nokia WP7 eigenaars is er eventueel ook nog Nokia Pulse (helaas Nokia/WP7 only)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fruitbakje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 18:59:
Crasht wel als ik wat wil zeggen tegen de xms bot, m'n enige ebuddy vriend...
<insert forever alone smiley> :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Hoe kan ik nu Whatsapp nog downloaden op m'n Lumia? Die QR-code werkt niet (this application is not available for your device). Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

r0el schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:49:
Hoe kan ik nu Whatsapp nog downloaden op m'n Lumia? Die QR-code werkt niet (this application is not available for your device). Iemand anders?
Door even geduld te hebben. Komt vanzelf wel weer terug in de Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Weer wat meer info gevonden... Wordt steeds leuker en leuker /sacasme
According to WPCentral, the app has been hidden, rather than pulled, and speculates that the app may be returning with a $0.99 price tag
Voor de mensen die whatsapp willen en unlocked phone hebben, hier heb ik versie 2.0 gevonden. (tenminste iets)

[ Voor 57% gewijzigd door vali op 09-08-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou er wel 99 cent voor willen betalen, als de app dan ook echt _goed_ werkt, niet in de huidige staat die belachelijk achterloopt op de Android/iOS variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
SinergyX schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:22:
Ik zou er wel 99 cent voor willen betalen, als de app dan ook echt _goed_ werkt, niet in de huidige staat die belachelijk achterloopt op de Android/iOS variant.
Wow, als je maar liefst 99 cent betaalt voor een app, dan moet hij natuurlijk perfect zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
/\/\|) schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:42:
[...]

Wow, als je maar liefst 99 cent betaalt voor een app, dan moet hij natuurlijk perfect zijn. ;)
Ja, als je voor iets betaald mag je verwachten dat het goed werkt.
Al is de prijs maar 99 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Domino schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:50:
[...]
Ja, als je voor iets betaald mag je verwachten dat het goed werkt.
Al is de prijs maar 99 cent.
Ik vind het nu al goed werken (geen ervaring met de iOS en de Android varianten).
En stel ik zou al tevreden zijn als dit programma 50% van m'n sms kosten zou drukken, dan zou het programma nu al tientallen, zo niet honderden euro's waard zijn*.

En het is toch het goed recht van ontwikkelaars om te kijken hoe ze hun werk kunnen omzetten in een beloning?

* al gaat het wat minder hard als je je i-net abbo erbij rekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
fruitbakje schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:49:Ik vind het nu al goed werken (geen ervaring met de iOS en de Android varianten).
WA op iOS werkt veel sneller, bovendien is de uitwerking van toast/notificaties en directe toegangelijkheid van het bericht in WA veel beter. met Android heb ik geen ervaring.
fruitbakje schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:49:En stel ik zou al tevreden zijn als dit programma 50% van m'n sms kosten zou drukken, dan zou het programma nu al tientallen, zo niet honderden euro's waard zijn.
Ik heb ook steeds meer het idee dat WA geen vervanger is van sms maar van een slow-chat box.
Als je ziet wat voor klets er af en toe door personen op geslingerd word. Je maakt mij niet wijs dat je zonder WA net zoveel berichten over sms had gestuurd (en notabene ikzelf verstuurde al asociaal veel sms-jes per maand).
fruitbakje schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:49:En het is toch het goed recht van ontwikkelaars om te kijken hoe ze hun werk kunnen omzetten in een beloning?
Uiteraard, dat zul je mij ook niet horen ontkennen. Maar het is evengoed mijn recht om te weigeren die 99 cent te betalen als ik de app niet fijn vind werken (of nog erger: als de app totaal niet werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
fruitbakje schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:49:
[...]

Ik vind het nu al goed werken (geen ervaring met de iOS en de Android varianten).
Dan raad ik je aan de iOS/Android-varianten ook vooral niet te proberen ;). Als je dit al goed vind werken ben je erg snel tevreden en heb je m.i. een plaat voor je kop, maar dat is mijn mening. Niet vervelend bedoeld.

Je merkt aan alles dat de digitale-applicatie-markt nog in de kinderschoenen staat. In iedere branche in elke winkel (online én offline) hebben we garantie-regelingen en ontevreden-regelingen.
Gaat de TV die je gekocht hebt snel stuk, dan breng je hem terug en moet die wettelijk gerepareerd worden of de winkelier moet je een vergelijkbaar product aanbieden.

Als jij een TV koopt en je bent er niet tevreden over, dan kun je terug naar de winkel en een andere uitzoeken of een tegoedbon krijgen, soms krijg je zelfs je aankoopbedrag terug.

In de app-markets is dit nog geenszins het geval. Nu komen veel apps er ook mee weg, omdat het inderdaad gratis is. Maar nu meer-en-meer applicatie-bouwers geld gaan vragen, vind ik wel dat er over dit soort dingen nagedacht moet worden. Als ik een euro had betaald voor WP7-Whatsapp zou ik "not amused" zijn.
Dat dat maar 1 euro is, doet er niet toe. Tenzij ze erbij zetten: "let op, app is buggy en traag". Maar als dat er niet bij staat moet je ervanuit kunnen gaan dat het een goed-werkend product is, en dus moeten ze die belofte ook nakomen.
En stel ik zou al tevreden zijn als dit programma 50% van m'n sms kosten zou drukken, dan zou het programma nu al tientallen, zo niet honderden euro's waard zijn*.
Die beredenering gaat nogal scheef hè.
Als er geen internet-messaging zou zijn, en je zou dus SMS moeten gebruiken, dan zou je namelijk helemaal niet zoveel berichten sturen.
Dat is hetzelfde als die vreemde beredenering van de media-industrie:
"Die cd is 50.000 keer gedownload, wij hebben dus 50.000 keer [aanschafprijs] misgelopen!".
Klopt natuurlijk niks van; want als die cd niet te downloaden was, hadden echt niet hetzelfde aantal mensen de cd gekocht.
En het is toch het goed recht van ontwikkelaars om te kijken hoe ze hun werk kunnen omzetten in een beloning?
Dat klopt, maar nogmaals: dan moet het programma wel goed zijn. Ik ben er niet van gediend voor een slecht product te moeten betalen. En bij de App-markten weet je pas ná aanschaf of het product in jouw ogen goed (genoeg) is of niet. Ben je ontevreden, dan hebben ze je geld al en kun je fluiten naar je geld.

[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 09-08-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
HyperioN schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:22:
[...]

Dat klopt, maar nogmaals: dan moet het programma wel goed zijn. Ik ben er niet van gediend voor een slecht product te moeten betalen. En bij de App-markten weet je pas ná aanschaf of het product in jouw ogen goed (genoeg) is of niet. Ben je ontevreden, dan hebben ze je geld al en kun je fluiten naar je geld.
De meeste developers maken ook gebruik van trail modes, dan moet je al een idee krijgen of de app goed is of niet. Daarnaast download ik de desbetreffende app van een developer als hij geen trail mode biedt. Als ik een goede app vind koop ik hem achteraf nog steeds.

Ik hoop echt dat de developers van whatsapp eens goed achter hun computer gaan zitten en de app gaan verbeteren. Zeker op gebied van plain tekst alles versturen (wat ik echt schandalig vindt) mag in 2012 in mijn ogen niet meer voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Domino schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 13:19:
[...]

WA op iOS werkt veel sneller, bovendien is de uitwerking van toast/notificaties en directe toegangelijkheid van het bericht in WA veel beter. met Android heb ik geen ervaring.
Ik heb juist weer ervaring met WA op Android en daarop is het inderdaad veel sneller, maaaaar dat komt natuurlijk door de keuze van MS dat ieder app iedere keer opnieuw start/unfreezed. Bij Android en IOS loopt WA resistent op de achtergrond dus uiteraard start ie dan sneller op :)
Neemt niet weg, dat ik hoop dat ze er nog veel aan verbeteren, de enige reden dat ik het gebruik is vanwege het hoge aantal gebruikers en het niet OS afhankelijk zijn (of iemand nou IOS, WP7, Android of godbeterd Symbian draait, er is een WA versie)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Oke, Whatsapp bespaart niet heel veel. Ik was daar wat te snel door de bocht. Neemt niet weg dat je wel een gigantische dienst (nl ongelimiteerd berichten sturen voor €0) erbij krijgt.
En die plaat voor m'n kop is dus alleen maar beter, ik heb het voordeel dat ik me er niet aan erger, itt tot iedereen die dat wel doet. Sukkels! ;)
Jullie hebben (mijn inziens) ook een punt wat betreft 'retourneren'. Maar dat is niet een probleem waar whatsapp in z'n eentje grote stappen in kan maken. Daarvoor moet de hele infrastructuur voor aangepakt worden zeg maar, toch?
Ik blijf erbij dat iedereen die ergens voor werkt (aanbieder) daar geld voor moet kunnen vragen. Als een afnemer (wij dus) dan de kosten te hoog vind, prima, pech voor de aanbieder, dan neemt de afnemer niet af. Maar om als afnemer daar dan een waarde-oordeel over te vellen in de richting van 'de aanbieder mag van mij (afnemer)helemaal geen geld vragen voor zijn werk'... Wiens werk is het nou?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Het is mij zojuist gelukt whatsapp te installeren via XAP Deployer en een whatsapp 2.0 .xap die ik van XDA heb gehaald. Het werkt gewoon, activeren moet wel via voice, via sms werkt het om een of andere reden niet.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Hij schijnt binnen 48 uur weer terug te komen (aldus wp7.nl die daarvoor informatie van Nokia Nederland kregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Ik ben het helemaal eens met Fruitbakje.
De WhatsApp kan zeker beter, en dat zouden de developers zeker moeten doen, maar soms lijkt de lat voor het betalen voor een app veel hoger gelegd te worden dan voor andere producten.

Als ik ergens een biertje bestel van een onbekend merk, duurder dan veel apps, en het valt een beetje tegen, vraag ik ook mijn geld niet terug. Wel als het bedorven is, maar dat komt de meeste cafés geen gratis trial modus aanbieden.
Ik vind het geen punt om een paar euro te betalen voor een app waar ik profijt van heb, maar die nog niet perfect is.

Ik heb een aantal apps in de Marketplace staan, enkele zijn gratis en enkele zijn betaald. Ik merk dat het feit dat ik er een beetje op verdien, erg motiveert om de apps verder te verbeteren (net zoals reviews, complimenten en opbouwende kritiek van gebruikers: dat is een soort betaling in natura).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
/\/\|) schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:13:
Ik ben het helemaal eens met Fruitbakje.
Ik ben het er ook helemaal mee eens. Als iemand ergens moeite voor doet mag dat best wat kosten en €0,99 is nog geen half biertje als je uitgaat tegenwoordig, dus waar zeuren we over.

Het is me alleen nog steeds wel een raadsel waaro Whatsapp uit de store is. Als ze bezig zijn met een nieuwe versie kunnen ze de oude toch laten staan, tot de nieuwe klaar is. De mensen die de afgelopen dagen een WP hebben gekocht hebben en die verteld was dat whatsappen er op kon, denken nu dat ze bedrogen zijn....

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Maar WA op WP7 kostte toch geen geld? Volgens mij heb ik hem destijds gratis geïnstalleerd...
Helaas is m'n toestel voor reparatie weggeweest en heeft hij een boardswap gehad, waardoor ik alles opnieuw moest installeren. Dat lukt vanuit de marketplace prima voor alle software, behalve WA want die staat er niet meer op :s

Is hij bij mensen die WA al hadden ook daadwerkelijk eraf, of kun je hem nog wel gebruiken als je hem al had draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Het gerucht gaat dat ze er geld voor gaan vragen als WA weer terug in de marketplace komt. Daar ging het over.
Iedereen die WA al op z'n telefoon had staan toen ie van de marketplace verdween kan WA nog gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Dan ben ik dus mooi genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het zijn nog maar geruchten hè? Tot dat die app weer terug is, is er nog helemaal niemand genaaid door WhatsApp.

En willen jullie de discussie over wel of niet betalen voor een app voeren in het apps & marketplace topic en niet hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

En dan nog kun je, net zoals dat nu ook al prima gaat, versie 2.0 er handmatig op installeren. Voor noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Ik wil er best voor betalen als deze maar fatsoenlijk werkt en niet zoals de huidige WA. Bijzonder jammer dat deze app zo matig is op WP gelukkig met de update wel verbeterd maar toch niet zo snel als de standaard berichten app wat wel mooi zou zijn net als op android en ios.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
MadMan schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:34:
En dan nog kun je, net zoals dat nu ook al prima gaat, versie 2.0 er handmatig op installeren. Voor noppes.
Hoe dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Inmiddels zie ik WA wel weer in m'n lijst met ooit geïnstalleerde software staan (dat was donderdag / vrijdag nog niet zo), alleen krijg ik nog een foutmelding als ik hem wil herinstalleren. Lijkt er dus inderdaad op dat hij één dezer dagen weer terug in de marketplace komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

,De QR een pagina terug werkt weer! nu op versie 2.8.0. zie geen mayor changes en was gewoon free

Edit: hij is nog trager...en laggt nogal tijdens het typen... vind deze versie echt **** vergeleken met 2.5.0
Lumia 800 op 7.5refresh

[ Voor 41% gewijzigd door amaterasu op 12-08-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
amaterasu schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 10:04:
,De QR een pagina terug werkt weer! nu op versie 2.8.0. zie geen mayor changes en was gewoon free

Edit: hij is nog trager...en laggt nogal tijdens het typen... vind deze versie echt **** vergeleken met 2.5.0
Lumia 800 op 7.5refresh
Ik kan mij daar niet echt in vinden. Vind deze app beter dan de vorige versie, merk tevens ook dat hij sneller opstart :D (dat werd eens tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/imagecache/small/postimages/4213/qrwhatsapp.JPG

deze werkt idd, hij gaat hem bijwerken.

[ Voor 31% gewijzigd door hjs op 12-08-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Ja idd na een reboot gaat het een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook weer wat sneller starten van de app.
Wat ik verder merk: sneller openen van smiley's en de menu's zijn nu in 't nederlands.

Edit: Een betere resume: http://www.wp7.nl/19112/w...-met-mooie-verbeteringen/
.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik had nog 2.0 en hij wilde niet updaten. Dus ik deed gewoon een uninstall en toen een nieuwe install vanuit de marketplace, maar hij komt maar tot 75% en dan zegt ie "attention required". Geen specifieke foutmelding of iets, hij komt gewoon nooit verder.

.edit: ik ben blijkbaar niet de enige:
http://www.wpcentral.com/...arketplace#comment-148115

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 12-08-2012 13:28 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:49

Wallie

Herr

.oisyn schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:26:
Ik had nog 2.0 en hij wilde niet updaten. Dus ik deed gewoon een uninstall en toen een nieuwe install vanuit de marketplace, maar hij komt maar tot 75% en dan zegt ie "attention required". Geen specifieke foutmelding of iets, hij komt gewoon nooit verder.

.edit: ik ben blijkbaar niet de enige:
http://www.wpcentral.com/...arketplace#comment-148115
Idd, heb ook dat probleem. Reboot helpt niet, ook de push notificatie uitzetten maakt niet uit.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Heb ik ook,updaten doet ie niet,dus laat het nog even lekker zo

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:26:
Ik had nog 2.0 en hij wilde niet updaten. Dus ik deed
Heb je de laatste update van WP?

NB. Hier 2 Lumia's probleemloos. Beide met de laatste WP updates + al op WhatsApp 2.5.
Gaat bij allebei probleemloos. Ik heb ook een Trophy in huis. Nog op Mango en die had nog WhatsApp v2.0.
De Trophy vertoont dezelfde symtomen als bij jou.
Ik ga nu kijken of ik ergens v2.0 WhatsApp XAP kan bemachtigen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Op mijn Omnia W ook geen problemen met updaten. Nu een prachtige animatie als je op een chat klikt. De naam van de persoon vliegt met een boog naar beneden en dan naar rechts. Doet een beetje denken aan een powerpoint uit 2000 ofzo. Last online is cursief. Snelheidswinst is bij mij niet zo groot. Maar ik heb niet zoveel chats, misschien was ie bij mij daarom nooit zo langzaam...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Ik had ook 2.0, nu 2.8 maar ik ga weer terug naar 2.0.
Heb het draaien op een HD7 en het is inderdaad wel iets sneller dan 2.0, maar ik heb al enkele crashes gehad terwijl hij aan de lader lag. Zonder opladen is het wel minder, maar met 2.0 heb ik nog geen enkele crash meegemaakt.
Dan maar wat trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Mijn update is echt sloom.. Heb al paar keer gereboot. Als ik in een groepsgesprek zit is het echt laggy. Op het moment van typen hangt heel Whatsapp zelfs vast.. Ik wil weer terug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Hier is er wat meer informatie te vinden over de security fails van de developers van whatsapp.

http://www.mathyvanhoef.c...-considered-insecure.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit symbooltje, dat tevoorschijn komt als je op een van de volumeknoppen drukt, viel mij net pas op.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mXfmul.jpg

Als ik er op druk, opent WhatsApp. Als ik de muziek-app open, wordt het vervangen door de naam van het nummer dat ik afspeel, maar als ik naderhand whatsapp weer open, komt dit symbooltje weer terug.

Was dit voor de update al zo, of is het nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:00:
Dit symbooltje, dat tevoorschijn komt als je op een van de volumeknoppen drukt, viel mij net pas op.

[afbeelding]

Als ik er op druk, opent WhatsApp. Als ik de muziek-app open, wordt het vervangen door de naam van het nummer dat ik afspeel, maar als ik naderhand whatsapp weer open, komt dit symbooltje weer terug.

Was dit voor de update al zo, of is het nieuw?
Dat had ik ook. Als ik op play drukte gebeurde er niks en ik kon het niet meer op pause krijgen. Geen idee wat het was. Na een reboot kreeg ik het opeens niet meer.. Vind het maar een vreemde update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Is dat niet het symbooltje dat aangeeft dat er location services gebruikt worden toevallig?

@lucash:
Je kan terug, ik ben zojuist ook terug gegaan naar 2.0.
Eerst moet je de gehele app verwijderen op de normale manier, en vervolgens doe je wat ik in deze post beschrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MadMan schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:08:
Is dat niet het symbooltje dat aangeeft dat er location services gebruikt worden toevallig?

@lucash:
Je kan terug, ik ben zojuist ook terug gegaan naar 2.0.
Eerst moet je de gehele app verwijderen op de normale manier, en vervolgens doe je wat ik in deze post beschrijf.
Ja dat viel mij ook gelijk op na de update. Met stop de music heb ik het verwijderd, maar na iedere update komt het gelijk weer terug. Echt heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Stop the music is een ander appje ;)

[ Voor 54% gewijzigd door hjs op 12-08-2012 19:19 . Reden: url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:40:
[...]

Heb je de laatste update van WP?
Nee, die heb ik vooralsnog geweigerd omdat ik niet wil dat hij weer devlockt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucash schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:08:
[...]

Dat had ik ook. Als ik op play drukte gebeurde er niks en ik kon het niet meer op pause krijgen. Geen idee wat het was. Na een reboot kreeg ik het opeens niet meer.. Vind het maar een vreemde update..
Yup, bij mij gebeurde dus ook precies hetzelfde met de play/pause-knoppen. Erg vreemd inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dan heb je geen idee wat stop de music doet ;) Die verwijdert namelijk je music wat van zune toont wat je op dat moment aan het beluisteren bent, whatsapp vertoond hetzelfde alleen denk ik dat het om een bug gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 12-08-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:37
Wat een dramatische versie van whatsapp zeg. Loop ontiegelijk onstabiel, of heel whatsapp loopt gewoon totaal vast. Ik moest whatsapp net gewoon opnieuw installeren omdat whatsapp niet meer opstartte.

Waar kan ik de vorige versie downloaden ;( ?

[ Voor 21% gewijzigd door Isane op 12-08-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

MarkoAlmelo schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:07:
Wat een dramatische versie van whatsapp zeg. Loop ontiegelijk onstabiel, of heel whatsapp loopt gewoon totaal vast. Ik moest whatsapp net gewoon opnieuw installeren omdat whatsapp niet meer opstartte.

Waar kan ik de vorige versie downloaden ;( ?
Same here.
Ik dacht slim te zijn door Whatsapp op voorhand te deïnstalleren, ik zag dat ik namelijk ook nooit de 2.5.0 update had gehad. Nu krijg ik 2.80 niet eens geïnstalleerd en kan ik 2.0.0 ook nergens vinden.
Wat een gedoe is er toch altijd rondom deze app. GRrrrr...

Als iemand weet wanneer 2.8.0 fatsoenlijk te installeren is of waar ik 2.0.0 nog vandaan kan halen hoor ik het heel graag!

[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 12-08-2012 20:29 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

@vali je linkt naar Stop Music, niet naar stop the music! ;)
Dat bedoel ik alleen maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Da_maniaC schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:28:
[...]

Same here.
Ik dacht slim te zijn omdat ik zag dat ik ook nooit de 2.5.0 update had gehad en Whatsapp op voorhand te deïnstalleren. Nu krijg ik de laatste versie niet geïnstalleerd en kan ik 2.0.0 ook nergens vinden.
Wat een gedoe is er toch altijd rondom deze app. GRrrrr...

Als iemand weet wanneer 2.8.0 fatsoenlijk te installeren is of waar ik 2.0.0 nog vandaan kan halen hoor ik het heel graag!
Ik vind het apart dat zoveel mensen problemen ervaren met whatsapp, blijkbaar is het per toestel anders. Diep van binnen hoop ik eigenlijk dat het op elk platform drama wordt en dat gebruikers vanzelf overstappen naar kik messenger bv. Die hebben het in mijn ogen veel beter voor elkaar.
hjs schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:29:
@vali je linkt naar Stop Music, niet naar stop the music! ;)
Dat bedoel ik alleen maar :+
Oeps,,, denk een foutje gemaakt toen ik het op mijn phone tikte haha :-) my bad! :D

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 12-08-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 16:38
Wat voor meerwaarde heeft Kik tegenover WA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
vali schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:29:
[...]

Ik vind het apart dat zoveel mensen problemen ervaren met whatsapp, blijkbaar is het per toestel anders. Diep van binnen hoop ik eigenlijk dat het op elk platform drama wordt en dat gebruikers vanzelf overstappen naar kik messenger bv. Die hebben het in mijn ogen veel beter voor elkaar.

[...]

Oeps,,, denk een foutje gemaakt toen ik het op mijn phone tikte haha :-) my bad! :D
Hoe zit het op jouw Lumia dan ?

enkele punten waar ik mij aan stoor:

-Onstabiel
-Heel whatsapp loopt gewoon een paar seconden vast als ik meerdere berichten achter elkaar typ.
-Laden van contacten en gesprekken duurt langer tov de vorige versie.
-Moest whatsapp net gewoon opnieuw installeren omdat het programma niet meer opstarten.
-En lekker al die animaties, maar tis gewoon dikke ruk en het duurt allemaal gewoon langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MarkoAlmelo schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:32:
[...]

Hoe zit het op jouw Lumia dan ?

enkele punten waar ik mij aan stoor:

-Onstabiel
-Heel whatsapp loopt gewoon een paar seconden vast als ik meerdere berichten achter elkaar typ.
-Laden van contacten en gesprekken duurt langer tov de vorige versie.
-Moest whatsapp net gewoon opnieuw installeren omdat het programma niet meer opstarten.
-En lekker al die animaties, maar tis gewoon dikke ruk en het duurt allemaal gewoon langer.
Ik heb een omnia 7 maar wel met een lumia 800 custom rom. Ik ervaar eigenlijk geen problemen, de app reageerd stukken sneller (vooral het opstarten). Kan het zijn dat 2de generatie hier meer last van heeft of dat de developer van mijn custom rom het 1 en ander heeft getweaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Hier een Omnia 7, met normale rom en hier faalt het ook met updaten. Denk dat het voornamelijk aan de 1e generatie toestellen ligt. Zie meerdere Omnia7 gebruikers met problemen als ik zo diverse nieuwssites lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

@Marco_Almelo en Da_maniaC:

Als jullie het topic op deze of de vorige pagina even hadden doorgelezen in plaats van je vraag gewoon neer te plempen, was je al minimaal 2 posts tegen gekomen met een beschrijving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

MadMan schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:45:

Als jullie het topic op deze of de vorige pagina even hadden doorgelezen in plaats van je vraag gewoon neer te plempen, was je al minimaal 2 posts tegen gekomen met een beschrijving...
Er staat geen enkele omschrijving hoe je dit moet doen.
Ik heb sowieso geen kaas gegeten van tools als de XAP deployer.
Moet mijn toestel hiervoor developer unlocked zijn?

Ben momenteel WP SDK 7.1 aan het installeren (is kennelijk allemaal nodig).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
MadMan schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:45:

Ik zie geen oplossing ofwat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Enige probleem dat ik echt tegenkom is dat alleen de eerste foto in een groepsgesprek geopend wordt, die van erna blijven laden. Dus wa opnieuwvopstarten om weer één foto te kunnen bekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Da_maniaC schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 20:57:
[...]

Er staat geen enkele omschrijving hoe je dit moet doen.
Ik heb sowieso geen kaas gegeten van tools als de XAP deployer.
Moet mijn toestel hiervoor developer unlocked zijn?

Ben momenteel WP SDK 7.1 aan het installeren (is kennelijk allemaal nodig).
Met xap deployer 0.9 heb je geen sdk nodig. Gebruik het zelf ook om xaps de installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 12-08-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

vali schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:10:
[...]

Met xap deployer 0.9 heb je geen sdk nodig. Gebruik het zelf ook om xaps de installeren.
Maar het device moet nog steeds developer unlocked zijn?

Ik heb een App Hub account en ik heb een Dreamspark account maar ik kan deze niet linken omdat ik eeuwig en altijd vast loop op hetzelfde probleem: Country kan ik niet correct invullen.
Hierdoor kan ik ook de Marketplace niet fatsoenlijk gebruiken etc. etc. etc.
Microsoft heeft deze zonder het ooit te vragen vastgezet op United States, terwijl ik daar overduidelijk niet woon.
Als iemand weet hoe dat te veranderen is, dat zou een godsgeschenk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:23
Bah wat is de nieuwe update een ramp. Hij hangt hier echt om het berichtje. Hoop dat er snel een fix komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Da_maniaC schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:
[...]

Maar het device moet nog steeds developer unlocked zijn?

Ik heb een App Hub account en ik heb een Dreamspark account maar ik kan deze niet linken omdat ik eeuwig en altijd vast loop op hetzelfde probleem: Country kan ik niet correct invullen.
Hierdoor kan ik ook de Marketplace niet fatsoenlijk gebruiken etc. etc. etc.
Microsoft heeft deze zonder het ooit te vragen vastgezet op United States, terwijl ik daar overduidelijk niet woon.
Als iemand weet hoe dat te veranderen is, dat zou een godsgeschenk zijn.
Ja je telefoon moet nog steeds unlocked zijn. Uhmzz heb je al geprobeerd om contact op te nemen met whatsapp?

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 12-08-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07 14:59
Wallie schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 14:22:
[...]

Idd, heb ook dat probleem. Reboot helpt niet, ook de push notificatie uitzetten maakt niet uit.
Ook ik heb problemen met het updaten van mijn LG E900. Bij 75% kapt-ie ermee. Ik had al de Tango update geinstalleerd, reboot helpt niet. Verwijderen van WhatsApp en opnieuw installeren ook niet.
Dus geen WhatsApp meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dizzy1 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:19:
[...]

Ook ik heb problemen met het updaten van mijn LG E900. Bij 75% kapt-ie ermee. Ik had al de Tango update geinstalleerd, reboot helpt niet. Verwijderen van WhatsApp en opnieuw installeren ook niet.
Dus geen WhatsApp meer 8)7
Je kan altijd nog de 2.0 versie installeren, sinds je een lg hebt kan je zeer gemakkelijk je phone unlockken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Hier ook problemen met whatsapp, met LG.

Hoe krijg ik versie 2.0/2.5 weer terug.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Zoals hier ondertussen al tien keer staat, het is heel simpel hoor. Gewoon even op XDA zoeken met behulp van mijn post waarnaar ik al tig keer heb verwezen. Bij de software horen 2 topics op XDA die je vanzelf vindt en waarin alles tot op de letter is uitgelegd.

Ik had er zelf ook nog geen ervaring mee, maar het is me na een kwartiertje lezen meteen gelukt. Voor een beetje tweaker die weet hoe lezen en een zoekfunctie werkt zou het dus geen enkel probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MadMan schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 22:38:
Zoals hier ondertussen al tien keer staat, het is heel simpel hoor. Gewoon even op XDA zoeken met behulp van mijn post waarnaar ik al tig keer heb verwezen. Bij de software horen 2 topics op XDA die je vanzelf vindt en waarin alles tot op de letter is uitgelegd.

Ik had er zelf ook nog geen ervaring mee, maar het is me na een kwartiertje lezen meteen gelukt. Voor een beetje tweaker die weet hoe lezen en een zoekfunctie werkt zou het dus geen enkel probleem moeten zijn.
Ik denk dat het komt dat niet iedereen zijn phone unlocked heeft. Dan snap ik ook wel dat ze niet weten hoe je een app buiten de market kan installeren. Het is inderdaad niet moeilijk, op xda staat veel uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Mja, ik heb de HD7 pas twee dagen, kom van een blackberry af die ik ernaast gebruik nu.
De HD7 was toen ik hem kreeg volledig origineel, laten we het maar erop houden dat hij dat nu verre van is.
In elk geval, buiten dat alles voor een leek heel simpel is uitgelegd op XDA vond ik whatsapp forceren en wat daar verder bij komt kijken nog wel het makkelijkst.

Probleem is dat het geen reet voorstelt, maar iedereen het graag voorgekauwd wil hebben en liever niet zelf een topic door gaat lezen. Althans, daar lijkt het wel erg sterk op.
Hoe dan ook lijkt me dat we dat ondertussen vaak en uitgebreid genoeg hebben uitgelegd, het lijkt me dan ook verstandig weer over WhatsApp zelf te gaan praten.

Ik heb in elk geval een mail gestuurd over dat icoontje, ondanks dat ik inmiddels weer terug ben naar 2.0 was ik toch wel nieuwsgierig wat het nu eigenlijk betekend. Ikzelf gok op een location services indicatie. We shall see.

Pagina: 1 ... 7 ... 58 Laatste