Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ook verbruikt hij erg veel stroom vergeleken met eerder. (gerelateerd aan die ruis?)
Nokia Lumia 920 | WP8.1
[ Voor 14% gewijzigd door Devin19 op 28-04-2014 16:49 ]
Verwijderd
Lumia 925, WP8.1
Verwijderd
Vaak tot halverwege de middag werkt de boel en daarna wordt het slechter en slechter en is het puur geluk als er nog een melding wordt gegeven.
Toestel is ook een Lumia 920 met WP 8.1
Ruis heb ik dan geen last van
Ruis heb ik geen last van, ik heb ook een Lumia 920 met W.P. 820
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Moet niet te lang meer zo duren, anders ga ik terug naar 8.0..
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
Mijn 925 doet het in de ochtend goed en rond het middaguur niet meer wp8.1, daarnaast nog een 520 liggen draaiend op 8.0 en die doet precies hetzelfde... In de ochtend notificaties, na het middaguur niks meer.. Whatsapp moet eindelijk eens met een update komen!
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
De vraag die rest is: wanneer
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB
Nee je bent niet de enigste, en zo te lezen ook nog geen update voorlopig.matt1991 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:23:
Zo te lezen ben ik niet de enige die geen push notificaties ontvangt voor whatsapp. Ik heb een Lumia 820 met Windows Phone 8.1 Preview
http://www.wpcentral.com/...dow-phone-81-no-fix-sight
It's never easy.....
Verwijderd
Notificaties kwamen vandaag bijna helemaal niet meer binnen,,,,vanmorgenvroeg een paar keer en in de middag een paar keer en verder niets meer.
Van de goed 100 berichten heb ik er van nog geen 10 een notificatie gehad
Dit zag ik net op Twitter. Lijkt dus niet alleen WP te zijn..
.
#WhatsApp service is currently experiencing server issues for ALL OS! Is not a problem for only android users or wp users or other. Retweet!
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
It's never easy.....
Dat bericht is duidelijk bedoeld om Whatsapp te kijk te zetten en ze aan te sporen om een update uit te brengen.Rowdy.nl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:47:
Dat bericht is nogal vaag op WPCentral. Ze zijn meestal goed geïnformeerd, maar dit artikel heeft geen bronnen, lijkt ook meer de mening/ervaring/ideeën van een redacteur..
Dit zag ik net op Twitter. Lijkt dus niet alleen WP te zijn..
.
[...]
https://opensea.io/seaart
Dat is inderdaad precies wat ze proberen te doen, bedrijven zijn daar gevoelig voor en deze jongens hebben behoorlijk wat bereik.enomiss schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:39:
[...]
Dat bericht is duidelijk bedoeld om Whatsapp te kijk te zetten en ze aan te sporen om een update uit te brengen.
Verder is het absoluut opmerkelijk dat er al in geen maanden een publieke store update gepushed is.
Het is zeker niet zomaar een redacteur, maar Daniel Rubino, dé editor-in-chief van WPCentral, oftewel de grote baas. Ik heb hem nog niet zo hoog zitten als Mary Jo Foley van ZDNet, maar het scheelt ondertussen niet veel.Rowdy.nl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:47:
Dat bericht is nogal vaag op WPCentral. Ze zijn meestal goed geïnformeerd, maar dit artikel heeft geen bronnen, lijkt ook meer de mening/ervaring/ideeën van een redacteur..
[...]
Als hij dus begint te mopperen, dan wil dat best wat zeggen. Of WhatsApp daar ook gevoelig voor is zullen we snel genoeg merken.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Volgens mij doen ze bij WPCentral wel vaker van dit soort dingen. Gekleurde artikelen plaatsen om te proberen bedrijven zover te krijgen dat ze iets gaan doen.
It's never easy.....
+1, hier ookRadeon schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:09:
Whatsapp werkt nu weer normaal krijg meteen een melding als er een bericht is ontvangen.
Hier worden alle whatsapp foto's opgeslagen.
Maar in whatsapp is deze map niet te vinden, dus ik kan geen foto's meer verzenden hier door.
Als ik gewoon naar album ga zie ik de map "Other Pictures" wel.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen ?
echt slecht van whatsapp..
enige manier om foto's te verzenden die met whatsapp gekomen zijn is om ze één voor één door te sturen..
Hoe bedoel je doorsturen?defcon84 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:21:
haha ja idd, kwam ik toevallig ook net achter..
echt slecht van whatsapp..
enige manier om foto's te verzenden die met whatsapp gekomen zijn is om ze één voor één door te sturen..
Ik kan in whatsapp met geen mogelijkheid bij die foto's komen?
Enige manier dat ik die foto's kan sturen is via mail oid...
Ik heb op dit moment geen PC in de buurt.
Maar wellicht is het een optie om de foto's van de "Other Pictures" folder naar de "Whatsapp" folder te gooien en de "Other Pictures" map te verwijderen?
Verwijderd
Via whatsapp kan je idd niet bij die folder komen, wel kan je de foto's benaderen via je foto tile en dan via whatsapp versturen (helaas maar 1voor1). Als je je phone aan een pc hangt dan heet de folder wel whatsapp... Dus kopieëren tussen die 2 is niet mogelijk..MetalMarty schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:45:
[...]
Hoe bedoel je doorsturen?
Ik kan in whatsapp met geen mogelijkheid bij die foto's komen?
Enige manier dat ik die foto's kan sturen is via mail oid...
Ik heb op dit moment geen PC in de buurt.
Maar wellicht is het een optie om de foto's van de "Other Pictures" folder naar de "Whatsapp" folder te gooien en de "Other Pictures" map te verwijderen?
Ah warempel.Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:55:
[...]
Via whatsapp kan je idd niet bij die folder komen, wel kan je de foto's benaderen via je foto tile en dan via whatsapp versturen (helaas maar 1voor1). Als je je phone aan een pc hangt dan heet de folder wel whatsapp... Dus kopieëren tussen die 2 is niet mogelijk..
Nu staat whatsapp er wel tussen als ik op share druk.
En wellicht de whatsapp deinstalleren, whatsapp en other photo's map verwijderen en whatsapp opnieuw installeren?
Dit ga ik vanavond even proberen als ik thuis ben.
Verwijderd
Ook met opnieuw installeren van whatsapp maakt ie weer een other pictures folder aan, die op je pc wel gewoon als whatsapp te zien is... Bugje, we leren er ff mee leven totdat de update oooooooit eens komt,MetalMarty schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:57:
[...]
Ah warempel.
Nu staat whatsapp er wel tussen als ik op share druk.
En wellicht de whatsapp deinstalleren, whatsapp en other photo's map verwijderen en whatsapp opnieuw installeren?
Dit ga ik vanavond even proberen als ik thuis ben.
Ik heb wel wat last van vertraging gehad de afgelopen week.
Maar gisteren avond ging het allemaal goed iig.
defcon84 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:11:
Meer vrienden zoeken ;-)
Ik heb wel wat last van vertraging gehad de afgelopen week.
Maar gisteren avond ging het allemaal goed iig.
Ik had de developer preview er op staan, maar die is nu weg. Heb eerst geprobeerd die terug te zetten, maar dat duurde zo extreem lang dat ik de fabrieksinstellingen (zonder backup).heb teruggezet. Ook nu gaat het uitzetten ook erg langzaam. Iemand een tip voor herstel.
Ik weet niet of het een whatsappprobleem of WP issue is, zal het ook daar posten.
Als ik een nieuwe computer heb (ook die is gecrashed) zal ik dit programma van Nokia proberen, maar volgens de reparatiebon hadden ze ook de nieuwste software erop gezet. Had verwacht dat niet zelf te moeten doen. Blijft een hoop gedoe...... En anders stuur ik hem terug, zou de vierde keer worden.......
Update:
Om wat voor reden dan ook werkt hij weer. Na de zoveelste reset kwam ik wel soepel door de (her)installatie van Whatsapp heen.
[ Voor 10% gewijzigd door Paulus73 op 12-05-2014 13:19 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
staat het er serieus nog steeds in? Had microsoft al maaanden geleden een mailtje gestuurt dat het een scam is. Ze zeiden dat ze het hadden verwijderd, maar had niet verwacht dat de developers hem opnieuw erop mogen zetten...CAP-Team schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:14:
Ik zag de app ook al in de Windows Store staan, maar aangezien ik hier toch wat bedenkingen bij had toch maar niet geïnstalleerd.

Met BlueStacks kun je Android draaien op je Windows PC. Dat je daarin vervolgens de officiele WhatsApp app kunt draaien klopt gewoon. Betekent wel dat je hem niet gelijktijdig op een smartphone kunt hebben, want WhatsApp ondersteund geen multi-devices.enomiss schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:19:
Weet iemand of dit:
http://whatsappforpcme.com/
te vertrouwen is?
Ondersteunen als in actief of passief? volgens mij heb ik in het verleden wel 2 telefoons aan gehad waar tegelijk dezelfde whatsapp op draaide, zonder problemen, maar was het enige "euvel" dat een bericht maar op 1 apparaat aankwam.tomverhoeff schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:53:
[...]
Met BlueStacks kun je Android draaien op je Windows PC. Dat je daarin vervolgens de officiele WhatsApp app kunt draaien klopt gewoon. Betekent wel dat je hem niet gelijktijdig op een smartphone kunt hebben, want WhatsApp ondersteund geen multi-devices.
Verwijderd
Volgens geruchten komt er binnen nu en een uur een update.Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:54:
Whatsapp is uit de store gehaald, komt er dan eindelijk een update waar iedereen al zolang op wacht??
Dan heb je zeker pech totdat ze hem weer beschikbaar maken in de store xd
Ben van apple naar WP gegaan maar moet nu dus wachten op whatsapp haha
Of je wacht gewoon ff en je hebt een nieuwe waarschijnlijk veel betere whatsapp.
[ Voor 20% gewijzigd door poststamp op 18-05-2014 11:26 ]
In de anderhalf jaar dat ik WP8 gebruik, heb ik in alle updates die voorbij zien gekomen de problemen met Whatsapp nooit opgelost zien worden. Vandaag weer zo'n voorbeeld: vanochtend wat over en weer geappt met m'n broertje om te gaan fietsen om 12:00. Laatste wat ik hoorde was: probleempje met m'n fiets, weet niet of het gaat lukken. Dus ik stuurde terug: kijk maar wat je kan doen, anders kan ik pas later op de middag. Ik hoorde niks dus ik ging er vanuit dat het niet meer ging lukken.
Belt ie 12:45 op: Ik ben er. Ik natuurlijk nog niet in m'n fietskleding en nu ga ik het niet meer redden (ivm afspraak 15:00) "ja maar ik had toch geappt dat ik eraan kwam?" euhhh, nee? Nou ja hij ging dus ff alleen, jammer... Hang ik op, krijg ik 2 berichten van 12:20 binnen dat ie er met 20 minuten is. Ja GVD, dat is dus al de zoveelste keer dat dit me overkomt, ik moet m'n telefoon unlocken, of soms zelfs Whatsapp echt openen voordat ik berichten binnen krijg, dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik heb hiervoor een Galaxy S gehad en daarvoor een iPhone. Om wat "nieuws" te proberen dacht ik goed te doen aan WP. Maar 1 ding is zeker: in september ga ik voor een nieuwe telefoon, en dat wordt er iig eentje met Android of iOS. Je kan van deze systemen/telefoons zeggen wat je wilt, maar deze problemen heb ik daar iig nooit gehad. Even kijken of ik voor de tussenliggende periode aan een andere telefoon kan komen
Ze komen bij jou helemaal niet aan?MarkoAlmelo schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:01:
Ik heb nooit last van berichten wat laat aankomen...
Ach gut, wat een drama. Veel plezier met je Android of iOS. Ik kan met mijn WP bellen, mailen, sms'en, Skypen en WhatsAppen. Dus, als iets niet werkt heb ik voldoende alternatieven. Net alsof WP UITSLUITEND WhatsApp is.....Denman schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:16:
Ik ben even helemaal klaar met Whatsapp voor Windows Phone en Windows Phone in het algemeen.
In de anderhalf jaar dat ik WP8 gebruik, heb ik in alle updates die voorbij zien gekomen de problemen met Whatsapp nooit opgelost zien worden. Vandaag weer zo'n voorbeeld: vanochtend wat over en weer geappt met m'n broertje om te gaan fietsen om 12:00. Laatste wat ik hoorde was: probleempje met m'n fiets, weet niet of het gaat lukken. Dus ik stuurde terug: kijk maar wat je kan doen, anders kan ik pas later op de middag. Ik hoorde niks dus ik ging er vanuit dat het niet meer ging lukken.
Belt ie 12:45 op: Ik ben er. Ik natuurlijk nog niet in m'n fietskleding en nu ga ik het niet meer redden (ivm afspraak 15:00) "ja maar ik had toch geappt dat ik eraan kwam?" euhhh, nee? Nou ja hij ging dus ff alleen, jammer... Hang ik op, krijg ik 2 berichten van 12:20 binnen dat ie er met 20 minuten is. Ja GVD, dat is dus al de zoveelste keer dat dit me overkomt, ik moet m'n telefoon unlocken, of soms zelfs Whatsapp echt openen voordat ik berichten binnen krijg, dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik heb hiervoor een Galaxy S gehad en daarvoor een iPhone. Om wat "nieuws" te proberen dacht ik goed te doen aan WP. Maar 1 ding is zeker: in september ga ik voor een nieuwe telefoon, en dat wordt er iig eentje met Android of iOS. Je kan van deze systemen/telefoons zeggen wat je wilt, maar deze problemen heb ik daar iig nooit gehad. Even kijken of ik voor de tussenliggende periode aan een andere telefoon kan komen

Waar haal je die wijsheid vandaan?GerCor schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:19:
Binnen enkele uren komt er een update van WhatsApp.
[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 18-05-2014 15:26 ]
De bron van dat bericht (WPCentral) heeft inmiddels z'n artikel aangepast en beweert nu het tegenovergestelde.GerCor schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:25:
Kijk maar even in het menu (nieuws), links in je scherm op deze pagina. ;-)
http://www.wpcentral.com/...moved-windows-phone-store
"until WhatsApp has finished "working closely with Microsoft to resolve the issues", we wouldn't expect to see the app returned to the store for download"

Ik maak me overigens nergens druk over, want:
1. WhatsApp is op mijn telefoon geïnstalleerd
2. Ik heb geen 8.1 dus geen problemen met de huidige versie.

[ Voor 54% gewijzigd door GerCor op 18-05-2014 15:34 ]
Op mijn wp8.1 loopt ie trouwens ook probleemloos.
[ Voor 78% gewijzigd door poststamp op 18-05-2014 15:38 ]
Wanneer het op Windows Phone nieuws aankomt heeft WPcentral een veel veel veel betere trackrecord dan deze 'nieuws'site.GerCor schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:39:
Tis maar aan welke uitspraak en van wie je de meeste waarde hecht. Ik hou het op het schrijven zoals in het artikel van Tweakers op deze site en gedaan door een medewerker van het WhatsAppteam. Binnen enkele uren dus.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
off-topic, zou je dit soort meldingen bekend willen maken in Geachte RedactieCaelorum schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:58:
[...]
Wanneer het op Windows Phone nieuws aankomt heeft WPcentral een veel veel veel betere trackrecord dan deze 'nieuws'site.
Vind wel erg storend hoe whatsapp te werk gaat... Erg amateuristisch... Dit had ik niet verwacht na een overnamen door facebook.
[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 19-05-2014 10:47 ]
off-topic
[ Voor 64% gewijzigd door PaT op 19-05-2014 10:46 ]
Whatsapp had ik wat issues mee op de Lumia (soms duurde het een uur of 2 voordat berichten aankwamen) maar niet zo erg dat ik er gigantisch veel last van had (ik heb een leven buiten mijn smartphone
[ Voor 22% gewijzigd door PaT op 19-05-2014 10:47 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 19-05-2014 10:48 ]
[ Voor 89% gewijzigd door PaT op 19-05-2014 10:48 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk dat het meer met WindowsPhone te maken heeft dan met Whatsapp.vali schreef op maandag 19 mei 2014 @ 08:26:
[...]
Niet alleen met Windows Phone nieuws... Tweakers.net loopt te vaak achter en kopieert vaak verkeerde informatie ..
Vind wel erg storend hoe whatsapp te werk gaat... Erg amateuristisch... Dit had ik niet verwacht na een overnamen door facebook.
Het zelfde zal niet gebeuren met android of ios denk ik
De app doet het prima op WP8.1. Enige wat af en toe gebeurt is dat push berichten uren te laat aankomen, maar dit gebeurt dus nooit bij de andere apps. Mag jij mij vertellen wat MS fout doet dat alleen deze app er last van heeft... En blijkbaar zo erg dat de app uit de markt wordt gehaald. Nee, dit is zeker wel Whatsapp die al vanaf het begin een pauper app heeft gemaakt voor WP8, waar anderen het met een kwart van de tijd beter hebben gedaan.MarkoAlmelo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:40:
[...]
Ik denk dat het meer met WindowsPhone te maken heeft dan met Whatsapp.
Het zelfde zal niet gebeuren met android of ios denk ik
Ik bedoel het meer met de prioriteit bij whatsapp. Ik heb verder geen problemen met whatsapp op wp.Caelorum schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:47:
[...]
De app doet het prima op WP8.1. Enige wat af en toe gebeurt is dat push berichten uren te laat aankomen, maar dit gebeurt dus nooit bij de andere apps. Mag jij mij vertellen wat MS fout doet dat alleen deze app er last van heeft... En blijkbaar zo erg dat de app uit de markt wordt gehaald. Nee, dit is zeker wel Whatsapp die al vanaf het begin een pauper app heeft gemaakt voor WP8, waar anderen het met een kwart van de tijd beter hebben gedaan.
ik ook nietMarkoAlmelo schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:01:
Ik heb nooit last van berichten wat laat aankomen...
Hier precies hetzelfde op m'n L520.vali schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:07:
[...]
Ik wel, maar toen hadden andere platformen er ook last van
Er zijn blijkbaar problemen met WA op WP8/8.1 en dat ze dan de app offline gooien snap ik.
Maar heb vandaag m'n L800 teruggekregen van reparatie en daar is WA dus ook niet meer beschikbaar. Beetje vaag imho.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Enige apps die ik even wilde installeren waren Facebook en Whatsapp, maar die vlieger gaat nu helaas niet op.
Ik kan het uit de bovenstaande berichten niet echt opmaken, maar is er toevallig aangegeven hoe lang het kan duren voordat Whatsapp terug keert?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Oftewel: geen idee
Straks zien ze 'laatst online om 10/05/2014' en gaan ze zich nog zorgen maken
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ