Ik ben ook van plan om van whatsapp over te stappen naar telegram.
vanochten nog 2 contacten nu al 20 dus gaat lekker. Nu hopen dat iedereen overgaat.
vanochten nog 2 contacten nu al 20 dus gaat lekker. Nu hopen dat iedereen overgaat.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
https://opensea.io/seaart
https://wren.co/join/Devian
Hebben jullie allemaal geen windows phone ofzo?Devian schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:49:
Hier ook Telegram geïnstalleerd. Laten we deze aankoop van Facebook de grootste miskoop van de 21e maken!
Ik:CAP-Team schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:28:
Wie maakt een "Telegram voor Windows Phone" topic aan
er zijn een stuk of 8 onofficiële Telegram apps...enomiss schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:56:
[...]
Hebben jullie allemaal geen windows phone ofzo?
https://wren.co/join/Devian
Had ik inderdaad.. En het werkt.. Alleen nog maar 1 persoon in de lijstNeutraleTeun schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:37:
De verificatiecode/sms bedoel je?
Heb je wel +316... ?
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 20-02-2014 20:26 ]
Dit is een account.
Bij WP komt er dan inderdaad ook een 'luidspreker' voor te staan.Grvy schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:23:
Kun je het op Whatsapp met Windows phone herkennen als iemand een WA stuurt naar iedereen? ik geloof dat er bij Android e.d. een microfoon ofzo voor staat.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Zullen wel gewoon weer nieuwe storingen zijn. Daar heeft WA sowieso vaak last van.__Koen__ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:49:
Ik krijg sinds de storing van zondagavond geen notificaties meer van whatsapp... Heb al geprobeerd m'n telefoon opnieuw op te starten, en heb de app opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg niks meer, ookal heb ik bijvoorbeeld al een uur geleden een berichtje gehad van iemand.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Het rare is dat mijn vrienden (android, maar ook windows phone gebruikers) wel gewoon notificaties krijgenStravincy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:03:
[...]
Zullen wel gewoon weer nieuwe storingen zijn. Daar heeft WA sowieso vaak last van.
http://allestoringen.nl/storing/whatsapp
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
En je vergeet voor het gemak; geen idee of dat aan de Nokia Lumia 920 ligt, of jouw instellingen. Ik, met mijn geweldige HTC 8X heb nooit problemen met WA. Behalve als de hele wereld er last van heeft zoals vorige week.Russel88 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:45:
Notificaties bij Whatsapp komen bij mij (Lumia 920) ook niet altijd door. Dit heb ik al een tijdje.
Vroeger werkte dit niet goed bij een wifi verbinding. Geen idee of het aan Whatsapp of aan WP ligt.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Verwijderd
Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat die backup zo werkt als bijvoorbeeld spotify offline muziek opslaat (als spotify dit zo doet) gewoon in een map die niet te zien is voor ons gebruikers, dus als je alles verwijderd verwijder je ook de mapVerwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:31:
Wat dat betreft is die backup functie in WhatsApp een beetje een rare..
Volgens mij wordt de backup bij whatsapp opgeslagen.. want als je de app verwijderd en daarna weer installeert krijgt je de vraag of je een backup wilt terugzetten. (ik neem aan dat die dan niet op je telefoon staat)
Maar als je een hard-reset uitvoert komt deze vraag niet. (mogelijk dat dat inmiddels al wel zo is, maar voorheen was dat niet zo)
Whatsapp slaat zn data op in de isolated storage; waar alleen WhatsApp dus bijkan; als de encryptie sleutels bij elkaar horen? althans dit is de theorie die ik heel vaak hoor.Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:31:
Wat dat betreft is die backup functie in WhatsApp een beetje een rare..
Volgens mij wordt de backup bij whatsapp opgeslagen.. want als je de app verwijderd en daarna weer installeert krijgt je de vraag of je een backup wilt terugzetten. (ik neem aan dat die dan niet op je telefoon staat)
Maar als je een hard-reset uitvoert komt deze vraag niet. (mogelijk dat dat inmiddels al wel zo is, maar voorheen was dat niet zo)
Dit is een account.
Staan toch gewoon bij je foto-albums?Glacier schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:00:
Maar is het dan wel mogelijk om bij een telefoon wissel de chats mee te nemen?
Ik zit vooral met een 20-tal filmpjes die ik niet kwijtwil, maar waar ik alleen via whatsapp bijkan..
Features expected include UI updates, Chat Backgrounds, Improved privacy features, Broadcast List management, Custom Notification Sounds and better control over data usage.
Dat was dan eind februari.. (tweet is van 9 februari) En februari is alweer verstreken..vali schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:57:
Eindelijk wat meer duidelijkheid. Aan het einde van deze maand komt hij dan eindelijk
Volgende punten wordt er dan mogelijk:
[...]
Komt omdat die persoon geen officiële whatapp medewerker is, maar een bèta tester. Denk persoonlijk dat hij niet had verwacht dat ze de afgelopen weken zoveel beta versies nog zouden uitbrengen.Sonny7 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:10:
[...]
Dat was dan eind februari.. (tweet is van 9 februari) En februari is alweer verstreken..
[ Voor 26% gewijzigd door vali op 10-03-2014 17:38 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Heb het ook met wordfeud wel eens.defcon84 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:19:
yup, same here.. soms ook uren later
same hereLuuk1983 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:21:
Ik vind de notifications, in ieder geval bij mij, de laatste week weer een drama. Soms gewoon een paar minuten te laat (wat al irritant is, maar goed, dat overleef ik nog wel), maar soms ook gewoon weer geen notifications, waardoor ik ineens berichten blijk te hebben als ik whatsapp open...
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik heb heel af en toe geen connectie met de server, maar eigenlijk werkt de app perfect.__Koen__ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:49:
Ik krijg al sinds die grote storing een paar weken geleden geen notificaties meer
Heb al geprobeerd whatsapp opnieuw te installeren (zo'n 4x), en m'n telefoon heel vaak opnieuw opgestart, dus ik denk dat een reset de enige oplossing kan zijn. Maar aangezien m'n ATIV-S allemaal hacks en tweaks heeft heb ik geen zin om weer een uur bezig te zijn met al die dingen er opnieuw opzetten, dan maar wachten tot 8.1
Volgens mij heb ik altijd connectie en ik heb nooit problemen met WhatsApp.vali schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:40:
[...]
Ik heb heel af en toe geen connectie met de server, maar eigenlijk werkt de app perfect.
[ Voor 14% gewijzigd door Apaat op 16-03-2014 16:46 ]
Op mijn WP 7.8 Lumia 800 bestaat er sowieso geen folder whatsapp, ook niet na de laatste update en het daarna nog ontvangen van foto's en filmpjes..SjorsC schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:21:
[...]
Staan toch gewoon bij je foto-albums?
Als ze oud zijn in opgeslagen foto's, en anders in de folder whatsapp
Ik heb exact hetzelfde op mijn Lumia 920.Apaat schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:46:
Ik heb de laatste tijd vaak dat als ik Whatsapp open vanaf het startscherm, het scherm dan eerst even zwart blijft en hij dan crasht terug naar het startscherm. Als ik Whatsapp dan voor een tweede keer open, doet 'ie het wel perfect.
Iemand anders hetzelfde probleem? Hoeveel chats heb je dan in je "favorites"?
Tja... beperkingen van WP7.8 tov WP8. Wat dat betreft doe je er beter aan het goedkoopste WP8 toestel te kopen dan nog bij de Lumia 800 te blijvenGlacier schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:09:
[...] Op mijn WP 7.8 Lumia 800 bestaat er sowieso geen folder whatsapp, ook niet na de laatste update en het daarna nog ontvangen van foto's en filmpjes..
De foto's staan idd wel in saved pictures, maar de video's zijn nergens te vinden..
Ik heb inmiddels een 920, maar ik wil graag die videootjes redden van de ondergangCaelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:22:
[...]
Tja... beperkingen van WP7.8 tov WP8. Wat dat betreft doe je er beter aan het goedkoopste WP8 toestel te kopen dan nog bij de Lumia 800 te blijven
[ Voor 8% gewijzigd door Glacier op 20-03-2014 16:02 ]
[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 20-03-2014 22:10 ]
2de vinkje is niet voor gelezen bericht (zoals men veel denkt), maar dat het bericht is ontvangen bij de andere partij. Overigens heb je wel gelijk, de app blijft traag en de chats zijn onoverzichtelijk.enomiss schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:54:
Whatsapp gaat helemaal naar de klote, behalve late of geen notificaties, werken de vinkjes ook niet meer fatsoenlijk. Ik zie vaak maar 1 vinkje bij mijn eigen berichten, terwijl ze het toch gelezen hebben. Het wordt steeds erger.
Jup ik heb ook hetzelfde probleem. Aan mijn Whatsapp gebruik is nochtans niet veel veranderd (slechts een vier tal actieve chats). Reboot van de telefoon helpt niet. Herinstalleren misschien maar daar heb ik geen zin in.Apaat schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:46:
Ik heb de laatste tijd vaak dat als ik Whatsapp open vanaf het startscherm, het scherm dan eerst even zwart blijft en hij dan crasht terug naar het startscherm. Als ik Whatsapp dan voor een tweede keer open, doet 'ie het wel perfect.
Iemand anders hetzelfde probleem? Hoeveel chats heb je dan in je "favorites"?
I know, maar ik bedoel daarmee, dat wanneer iemand mijn bericht gelezen heeft, had er wel een 2e vinkje moeten verschijnen, anders kan het nooit gelezen worden. Dus lig ik alles dubbel te typen omdat ik denk dat het niet aan komt.JerX schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:57:
[...]
2de vinkje is niet voor gelezen bericht (zoals men veel denkt), maar dat het bericht is ontvangen bij de andere partij. Overigens heb je wel gelijk, de app blijft traag en de chats zijn onoverzichtelijk.
Dat is maar half waar.JerX schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:57:
[...]
2de vinkje is niet voor gelezen bericht (zoals men veel denkt), maar dat het bericht is ontvangen bij de andere partij. Overigens heb je wel gelijk, de app blijft traag en de chats zijn onoverzichtelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Luuk1983 op 21-03-2014 13:22 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
Als ik in WhatsApp naar Settings -> Chat settings -> media auto-download ga kan ik per type media (image, audio, video) het automatisch downloaden aan- en uitzetten per type verbinding (mobile data, wifi, roaming). Als jullie die optie nog niet hebben dan krijg je die in ieder geval binnenkortvosss schreef op zondag 13 april 2014 @ 11:40:
Kan ik ergens instellen dat foto's die gestuurd worden via whatsapp in een groep niet automatisch gedownload worden?
Ik zit namelijk nog 2 maanden vast aan een oud abonnement met slechts 200mb en zie dat ik nu nog maar 65mb over heb voor de rest van de maand.
Apps downloaden etc doe ik alleen thuis via wifi, dus daar ligt het verbruik niet aan. Gasten in die groep sturen elke dag wel een paar foto's, dus dat tikt denk ik wel aan.
Ik zie echter nergens een mogelijkheid om dat uit te schakelen. Handiger zou zijn dat ik bv thuis op wifi kan klikken op de foto's mocht ik die willen zien. Het gros is toch onzin en bullshit zegmaar.
Iemand?
Welke versie heb je dan?tomverhoeff schreef op zondag 13 april 2014 @ 12:58:
[...]
Als ik in WhatsApp naar Settings -> Chat settings -> media auto-download ga kan ik per type media (image, audio, video) het automatisch downloaden aan- en uitzetten per type verbinding (mobile data, wifi, roaming). Als jullie die optie nog niet hebben dan krijg je die in ieder geval binnenkort
[ Voor 27% gewijzigd door Caelorum op 13-04-2014 13:42 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat zit in de volgende update die ergens in April waarschijnlijk komt. Ik vermoed deze week al omdat ze denk ik wachten op 8.1max schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:47:
Ik ben het wachten op die update eigenlijk ook wel een beetje zat. Enige reden waarom ik nog WA gebruik is omdat de meeste vrienden en collega's het gebruiken.
Last seen status verbergen > nope
En kan ik die beta ook ergens vandaan toveren toevallig?tomverhoeff schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:32:
Correct, was niet helemaal op de hoogte van de status van de huidige store app. (Sorry voor de verwarring). Er komt in ieder geval weer een flinke update aan, maar op de momenten dat ze publiceren heb ik helaas ook geen zicht.
Nee, was dat maar zovosss schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:04:
[...]
En kan ik die beta ook ergens vandaan toveren toevallig?
Klopt, heb een paar eigen notificatie geluiden toegevoegd aan deze map en deze kun je dus kiezen voor elke aparte app in het action centerBart_GR schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:12:
Zolang je deze in de ringtone map zet wel, denk ik.
Werkt dat met beltonen ook zo? Dat is eigenlijk het enige waar ik me aan stoor aan Windows Phone dat ik geen eigen belmuziekje kan kiezen.Sonny7 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:44:
[...]
Klopt, heb een paar eigen notificatie geluiden toegevoegd aan deze map en deze kun je dus kiezen voor elke aparte app in het action center
Dat kan al heel erg lang met o.a. deze appvosss schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:09:
[...]
Werkt dat met beltonen ook zo? Dat is eigenlijk het enige waar ik me aan stoor aan Windows Phone dat ik geen eigen belmuziekje kan kiezen.
Yup ik heb hetzelfde, maar volgens mij maakt het niet uit of er een geluidsbestand in staat.Dippie94 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 08:47:
Sinds Windows 8.1 heb ik, dat wanneer ik een chat in Whatsapp open waar een geluidsbestand in staat, ruis krijg door m'n speakers. Hoe zacht ik het volume ook zet, de ruis blijft (tenzij ik het geluid helemaal uit zet). Als ik die chat sluit, blijft de ruis ook totdat ik Whatsapp afsluit.
Iemand met dezelfde bug?
Ik heb het alleen wanneer ik een groepsgesprek open waar gisteren iemand een audiobestand in heeft gestuurd. Maakt verder niet uit of ik op wifi of mobiel internet zit. Wanneer ik een andere gesprek open (zonder eerst het groepsgesprek te openen) heb ik er geen last van.Voxxie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:59:
[...]
Yup ik heb hetzelfde, maar volgens mij maakt het niet uit of er een geluidsbestand in staat.
Het lijkt erop dat whatsapp in Widnwos 8.1 terug valt op de audiostream methode om de verbinding open te houden.
Ik kwam er vanmorgen trouwens achter dat ik sinds gisteren avond geen push notifications voor WhatsApp meer heb ontvangen.Dippie94 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:04:
[...]
Ik heb het alleen wanneer ik een groepsgesprek open waar gisteren iemand een audiobestand in heeft gestuurd. Maakt verder niet uit of ik op wifi of mobiel internet zit. Wanneer ik een andere gesprek open (zonder eerst het groepsgesprek te openen) heb ik er geen last van.
Ik had daar gisteravond ook last van, maar dat kwam omdat ik de spaarmodus bij lage batterij heb ingesteld.Voxxie schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:59:
[...]
Ik kwam er vanmorgen trouwens achter dat ik sinds gisteren avond geen push notifications voor WhatsApp meer heb ontvangen.
Hopelijk komt de update binnenkort en zijn dan de problemen weer opgelost !
Die kun je trouwens in 8.1 per applicatie overrulen via battery sense! Dan is die modus wat minder nuttig, maar WhatsApp is wel bij uitstek de applicatie die ik zelfs in de spaarmodus voor de batterij gewoon aan wil hebben op de achtergrondDippie94 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:50:
[...]
Ik had daar gisteravond ook last van, maar dat kwam omdat ik de spaarmodus bij lage batterij heb ingesteld.
Later die avond kreeg ik weer gewoon notificaties
Dat is een hele mooie toevoeging van Windows Phone 8.1, had hem inderdaad al gezien. Ik gebruik hem sws voor email. Ook omdat ik m'n email van m'n werk op m'n telefoon heb staan. Whatsapp is mogelijk, maar dat vind ik niet noodzakelijkTheZeroorez schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:53:
[...]
Die kun je trouwens in 8.1 per applicatie overrulen via battery sense! Dan is die modus wat minder nuttig, maar WhatsApp is wel bij uitstek de applicatie die ik zelfs in de spaarmodus voor de batterij gewoon aan wil hebben op de achtergrond
Ik moet er trouwens nog wel even aan wennen dat er nu zoveel typen notificaties zijn: lockscreen, live tile, toast, notification centre. Dit begint op Android te lijken, maar ik weet nog niet helemaal welke van deze overkill aan notificaties het fijnste is om uit te zetten.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Daar zit ik ook op te wachten maar heb wel geduld.CAP-Team schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:40:
En met WP8.1 en het notificatie centrum eindelijk eigen geluidjes voor Whatsapp
Hier exact dezelfde problemen. Herstarten van de telefoon helpt dan tijdelijk.E2TK schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:11:
WhatsApp crasht best vaak bij mij op WP8.1 DevPreview. Doe niks met video, dus daar ligt het niet aan.
Wanneer ik WhatsApp open blijft hij af en toe hangen op het "hervatten" schermpje, na een aantal seconden sluit hij af. Daarna werkt het wel.
Als ze nou maar opschieten met die update en ben benieuwd of ze gebruik gaan maken van de verbinden-optie in de personen hub.
Oja, ik hoor ook ruis als Whatsapp is geopend.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Verwijderd
Hier ook hetzelfde, al had ik het soms ook al met de officiële GDR3/Black update.wcduck schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:03:
[...]
Hier exact dezelfde problemen. Herstarten van de telefoon helpt dan tijdelijk.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq