Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
zal misschien eerder gevraagd zijn, maar kan het niet vinden....
Sommige contacten hebben hun status uitstaan, zodat je nooit kan zien
wanneer ze online waren.terwijl ze dat wel waren (laatst gezien om 11.08) ..die hebben wel een iphone...kan nergens bij instellingen vinden of je dat bij windows phone ook kan uitzetten voor je zelf
is mijn vraag nog te begrijpen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:31
Lijkt niet te kunnen. Bij instellingen>account kan je wel zien wat je status is (online dus) maar wijzigen lukt niet. Maar waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:49
Voor de mensen die hier op zaten te wachten, developers van whatsapp gaan background images implementeren.

http://wmpoweruser.com/wh...werUser+%28WMPowerUser%29

Er zijn dingen dat ik liever zie ( bij apps zoals 6snap is dat allang aanwezig) en dat is het veranderen van de notification sound. Begrijp echt niet waar hun prioriteiten liggen..

[ Voor 26% gewijzigd door vali op 22-01-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
robkrekel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:17:
Lijkt niet te kunnen. Bij instellingen>account kan je wel zien wat je status is (online dus) maar wijzigen lukt niet. Maar waarom zou je dat willen?
dat je baas bv niet meekijkt en denk dat je druk bezig bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 09:15
luifel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:18:
[...]

Ik weet welke functie je bedoeld, het is helaas nog niet geïmplementeerd voor Windows Phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
luifel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:18:
[...]

Niet alleen je baas maar voor die mensen die los gaan dat je niet reageert als je 1 milliseconde op whatsapp kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
vali schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Niet alleen je baas maar voor die mensen die los gaan dat je niet reageert als je 1 milliseconde op whatsapp kijkt...
Die mensen moet je gewoon uit principe 5 minuten negeren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 21:50

rda

Ik hoop op een update waarbij je het pop-up balkje kunt uitschakelen en eentje waarbij je notificatiegeluid kunt uitzetten voor WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik zou ook graag een ander notificatiegeluid willen en dat hij bijv. 1x trilt bij een bericht. Als je nu meerdere berichten achter elkaar krijgt blijft hij maar trillen :P
Daarnaast krijg ik soms nog steeds niet goed berichten binnen. Dan denk ik van: hebben ze nou nog niet gereageerd? En als ik dan de app open, staan er zo bijvoorbeeld 5 berichten, zelfs van verschillende personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-08 13:51
Wat ik echt fantastisch zou vinden is als ik de notificaties van groepswhatsapps zou kunnen uitzetten, zoals dat op mijn oude symbian kon: daar kon ik voor persoonlijke berichten en groepsberichten apart notificatiegeluid en trillen aan/uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Apaat schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:41:
Wat ik echt fantastisch zou vinden is als ik de notificaties van groepswhatsapps zou kunnen uitzetten, zoals dat op mijn oude symbian kon: daar kon ik voor persoonlijke berichten en groepsberichten apart notificatiegeluid en trillen aan/uitzetten.
Nou dan zul je dit vast fantastisch vinden: het kan* namelijk gewoon.

Ga naar de groep, dan op '...' drukken, groepsinformatie en daar dempen aanzetten.

*Enige nadeel is dat het maximaal een week kan, geen idee waarom dit niet gewoon op 'aan' kan staan ipv 'een week'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Laatst online: 02-08 13:51
Ja, daar ga je. Vroeger op Symbian kon ik dit gewoon voor onbeperkte tijd instellen, voor alle groepen en alle 'personen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Devin19 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 21:46:
[...]

Nou dan zul je dit vast fantastisch vinden: het kan* namelijk gewoon.

Ga naar de groep, dan op '...' drukken, groepsinformatie en daar dempen aanzetten.

*Enige nadeel is dat het maximaal een week kan, geen idee waarom dit niet gewoon op 'aan' kan staan ipv 'een week'.
Dempen is wel een andere optie dan onafhankelijk voor groepen en personen de notificatie instellen. Bij die laatste optie zou je wel de notificaties in toast en op je tile krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:34

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Er staat ons weer een update te wachten. Kan even duren maar zit in de pen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BfCi9eaCYAAiNSh.jpg

the toas hum twittert screenshot met notificationes tones setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:07
Iemand enig idee waarom het niet meer mogelijk is om de skydrive mappen te browsen bij het toevoegen van een plaatje. Dit was enkele versies nog mogelijk. Toen kon je rechtstreeks van skydrive een plaatje toevoegen. Nu moet ik hem eerst opzoeken via foto's, dan op de telefoon plaatsen en dan kan ik het plaatje pas toevoegen in whatsapp.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Waarschijnlijk omdat WhatsApp nu zelf een map heeft?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Ja maar daar worden alleen de ontvangen foto's opgeslagen. Als je een foto wilt versturen zou het fijn zijn als je gewoon bij je SkyDrive mappen kan, net zoals eerst het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Devin19 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:23:
Ja maar daar worden alleen de ontvangen foto's opgeslagen. Als je een foto wilt versturen zou het fijn zijn als je gewoon bij je skydrive mappen kan, net zoals eerst het geval was.
Je hebt gelijk, geen SkyDrive. Was me nog niet eens opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Hmm ja nu je het zegt.. dat gaat niet meer.
blijkbaar gebruikte ik het nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Ik heb nu sinds afgelopen vrijdag dat er geen meldingen meer binnenkomen als ik een Whatsappje krijg. Als ik in Whatsapp op de back knop druk krijg ik ook een melding dat "Whatsapp een probleem heeft ontdekt met het pushmeldingensysteem van m'n telefoon"

Al meerdere malen m'n telefoon gereset, Whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de achtergrond taak uit en aangezet en weer opnieuw m'n telefoon gereset. Net deed hij het ook weer even, maar nu heb ik weer hetzelfde euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:21
Telefoon staat niet op battery saving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:07
Hmmm kennelijk was ik de enige hier :+. Vond het wel handig voor als ik plaatjes op internet (via de com) had gevonden om die te delen.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gooi je ze toch in camera album? Die kun je wel selecteren bij WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:41:
Gooi je ze toch in camera album? Die kun je wel selecteren bij WA.
Zo kan je het inderdaad omzeilen, maar persoonlijk vind ik gewoon dat ze de functie terug erin moeten zetten. Gebruik zelf nooit skydrive voor foto doeleinde, maar ken wel genoeg andere die er de pest in hadden dat het niet meer werkt.

Hoop echt serieus dat bij de aankomende update naast de aparte ringtones niet een bestaande feature weg gehaald wordt.. Wordt een beetje amateuristisch op deze manier.

[ Voor 9% gewijzigd door vali op 29-01-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nou nou, overdrijven is ook een vak. Zo zijn er ook mensen die er van uit gaan dat WA voor WP8 uiteindelijk dezelfde mogelijkheden gaat krijgen als iOS en Android. Ik vind het wel leuk, steeds iets nieuws er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
GerCor schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:19:
Nou nou, overdrijven is ook een vak. Zo zijn er ook mensen die er van uit gaan dat WA voor WP8 uiteindelijk dezelfde mogelijkheden gaat krijgen als iOS en Android. Ik vind het wel leuk, steeds iets nieuws er bij.
Ja, ik vind het ook fijn als er iets nieuws bij komt, maar om nou voor iedere nieuwe feature een andere te schrappen is ook weer niet nodig.

Ik gebruikte zelf die SkyDrive mappen ook regelmatig om even snel een foto te kunnen delen, en vind het erg jammer dat die functionaliteit er gewoon uit gesloopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Devin19 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:50:
[...]

Ja, ik vind het ook fijn als er iets nieuws bij komt, maar om nou voor iedere nieuwe feature een andere te schrappen is ook weer niet nodig.

Ik gebruikte zelf die SkyDrive mappen ook regelmatig om even snel een foto te kunnen delen, en vind het erg jammer dat die functionaliteit er gewoon uit gesloopt is.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wacht het nou even af. Misschien hebben ze dat gedaan om straks bij de introductie van OneDrive gelijk met een update te komen. Daar schijnt ook e.e.a. aangepast te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:03:
Wacht het nou even af. Misschien hebben ze dat gedaan om straks bij de introductie van OneDrive gelijk met een update te komen. Daar schijnt ook e.e.a. aangepast te worden.
Dat zou misschien nog wel eens kloppen, maar vind het niet raar dat er gebruikers nu boos zijn. Bedoel het was al weken voor de aankondiging van onedrive dat het niet meer mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Laatst online: 15-09 10:26
vali schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:53:
[...]

Dat zou misschien nog wel eens kloppen, maar vind het niet raar dat er gebruikers nu boos zijn. Bedoel het was al weken voor de aankondiging van onedrive dat het niet meer mogelijk was.
Houdt gebruikers dan in ieder geval op de hoogte. En geef aan waarom de functie er (tijdelijk) uitgesloopt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Sonny7 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:06:
[...]

Houdt gebruikers dan in ieder geval op de hoogte. En geef aan waarom de functie er (tijdelijk) uitgesloopt is
Dat doen ze sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee, WA communiceert voor geen meter. Nog nooit een bericht van WA gezien. Wel zitten, naar ik dacht, mensen van MS en Nokia binnen de muren van WA. Zou dus zo maar kunnen dat ze 'voorkennis' hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
Ik heb een probleem sinds ik van een Ascend W1 naar Nokia Lumia 920 ben gegaan.
Alle contacten gewoon geïmporteerd zoals ik enkele dagen geleden ook al had gedaan bij een reset van de Ascend W1, en daar had ik direct alle contacten weer in Whatsapp.

In de Lumia 920 mis ik van alles, terwijl diegenen die ik mis wel tussen 'personen' staan incl 06-nummer..
Wat kan ik hier aaan doen?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Misschien je favoriete contactpersonen even verversen vanuit WA?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
Als ik Whatsapp verwijder en opnieuw installeer. Behoud ik dan m'n chat geschiedenis. Of ben ik alles dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
Heb het al ververst.. Maar nog steeds missen veel namen die gewoon tussne 'personen' staan

Op windows phone heb ik nooit de chatgeschiedenis kunnen behouden, ondanks backups..
Dit itt Android.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
Glacier schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:51:

Die optie is er bij mij niet..als ik in het info tabje zit om een video op te slaan krijg ik bij lang indrukken nog steeds alleen de keuzes delete en forward...
Dat probleem heb ik ook.. Wel op Windows 7.8 (Lumia 800).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

In de WA bèta zit nu 'eigen achtergrond' en kiezen uit andere notificatietonen. Nu dat bèta er nog af en zet het in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
WhatsApp is uitermate stabiel en solide bij mij de laatste maanden.. Ben er erg blij mee, kwamen van een lange weg :).

Het enige wat ik nog echt mis zijn verschillende kleuren voor verschillende contacten in een group chat. WhatsApp op mijn oude E71 had dit al, en vond ik altijd erg fijn werken.

Verder is er nog een bug die ik erg irritant vind. Als ik een foto maak in portrait mode wordt de afbeelding 'in elkaar gedrukt' .. Hij ziet er dan meer vierkant uit. Lijkt sinds de laatste update het geval te zijn. Meerdere mensen last van?

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Niels9001 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:08:
[....] Verder is er nog een bug die ik erg irritant vind. Als ik een foto maak in portrait mode wordt de afbeelding 'in elkaar gedrukt' .. Hij ziet er dan meer vierkant uit. Lijkt sinds de laatste update het geval te zijn. Meerdere mensen last van?
Ja, volgens mij iedereen met een L920...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Met 820 ook :)

Achtergronden, leuk voor als je het design van WP te strak en volwassen vindt. Kermisfeature :X

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
Niels9001 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:08:
Verder is er nog een bug die ik erg irritant vind. Als ik een foto maak in portrait mode wordt de afbeelding 'in elkaar gedrukt' .. Hij ziet er dan meer vierkant uit. Lijkt sinds de laatste update het geval te zijn. Meerdere mensen last van?
Op mijn Lumia 925 had ik dit probleem ook, op de 1520 weer geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
GerCor schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 09:04:
In de WA bèta zit nu 'eigen achtergrond' en kiezen uit andere notificatietonen. Nu dat bèta er nog af en zet het in de store.
Ik zit echt heel erg te wachten op die custom tones (met mij vele anderen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
WhatsApp werkt hier ook prima. Af en toe nog dat ik wat later binnen krijg, maar heb het idee dat dat aan mijn WiFi netwerk ligt. Ik kan het bijna reproduceren op basis van locatie :)

Van mij mogen ze die laadtijden wel eens weghalen als je een chat opent. Re-design van de complete interface zou ook niet verkeerd zijn zodat deze meer in lijn is met de 'modern-ui-gedachte'.

Maar verder erg tevreden als ik terug kijk op hoe het was een paar versies terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Rhndy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Ik zit echt heel erg te wachten op die custom tones (met mij vele anderen denk ik).
Inderdaad. Van sommige apps heb ik het al uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 23:37
Wat betreft de gecropte foto's.
Ik heb gehoord dat het helpt als je je foto instellingen op 4:3 zet ipv 16:9. Heb het zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Ik hoop ook dat je dan groepsgesprekken kan muten. Maar evengoed wel krijg te zien dat je berichten hebt ontvangen. Nu zie je die pas als je de app open....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Russel88 schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:33:
Wat betreft de gecropte foto's.
Ik heb gehoord dat het helpt als je je foto instellingen op 4:3 zet ipv 16:9. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Dat zal vast wel helpen, want hij probeert duidelijk 16:9 foto's in een 4:3 formaat te proppen. Echt een enorme faal van WA als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Zijn eindelijk wat screenshots te vinden van het instellen van backgrounds en custom notification :D Hopelijk zijn ze niet vergeten de camera bug te verhelpen...

Afbeeldingslocatie: http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/02/WhatsApp_backgrounds.jpg?itok=LarQYSoX

Afbeeldingslocatie: http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/02/WhastsApp_background_set.jpg?itok=nPbkO2uC

[ Voor 16% gewijzigd door vali op 14-02-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Godallemachtig, ik ben niet voor niets van Android afgestapt! Mijn ogen :X

Gelukkig is het optioneel :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
kenneth schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:12:
[...]

Het is bij Android ook optioneel hoor ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
kenneth schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:12:
[...]

Ik ben ook blij dat het standaard zwart kan zijn, rustiger voor mijn vierkante ogen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

DennusB schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:17:
Het is bij Android ook optioneel hoor ;)
Ik doelde op het gebrek aan gevoel voor design dat het Androidplatform jarenlang heeft geterroriseerd* :) Het ziet er op die manier uit als de zoveelste door een blind persoon ontworpen Android-app.

* Het zou inmiddels best beter kunnen zijn, het is alweer twee jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Nieuwe versie ziet er goed uit. Volgens mij is er dan eigenlijk bijna niets meer dat de iOS/Android-versies kunnen dat de WP-versie niet kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

NNF schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:42:
Nieuwe versie ziet er goed uit. Volgens mij is er dan eigenlijk bijna niets meer dat de iOS/Android-versies kunnen dat de WP-versie niet kan? :)
Statestieken heb ik nog niet gezien.
(aantallen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shorteh
NNF schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 19:42:
iOS (en Android?) kunnen de "laatst gezien om.." melding bovenin uitzetten, kan op WP nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het enige dat ik nog mis, is in het chat overzicht de vinkjes voor het laatste bericht. Nu moet ik alsnog de chat zelf openen om te kijken of mijn gestuurde bericht is aangekomen. Toen ik nog Symbian gebruikte, kon ik dat in 1x zien.
Ik heb dit een keer gevraagd aan de mensen van Whatsapp, maar net als mijn andere berichtjes hebben ze die volgens mij ongelezen in de prullebak gegooid, zonder ook maar iets van zich te laten horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Rhndy schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Ja, is toch al effe geleden dat ze dit in de beta hebben ingebouwd:
Afbeeldingslocatie: http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/01/Custom_whatsapp.jpg?itok=sX06-snV

Aangepaste achtergronden zullen me jeuken eerlijk gezegd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 17-02-2014 12:29 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Glacier schreef op maandag 17 februari 2014 @ 12:13:
Het enige dat ik nog mis, is in het chat overzicht de vinkjes voor het laatste bericht. Nu moet ik alsnog de chat zelf openen om te kijken of mijn gestuurde bericht is aangekomen. Toen ik nog Symbian gebruikte, kon ik dat in 1x zien.
Ik heb dit een keer gevraagd aan de mensen van Whatsapp, maar net als mijn andere berichtjes hebben ze die volgens mij ongelezen in de prullebak gegooid, zonder ook maar iets van zich te laten horen..
Hoe bedoel je? Klokje voor 'bericht onderweg', 1 vinkje voor 'bericht verzonden' en 2 vinkjes voor 'bericht afgeleverd'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Werkt bij mij helemaal 100% hoor. Net nog een foto en audiobericht uitgedaan. Duurt ff wat langer - het klokje blijft mij iets te lang in beeld - maar uiteindelijk , 1 vinkje en daarna 2. d:)b

[ Voor 70% gewijzigd door GerCor op 17-02-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ja, maar je moet wel je gesprek openen om te zien hoeveel vinkjes er staan.
Denk dat Glacier daar op doelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:59
De whatsapp op mijn lumia 920 werkt ont-zet-tend ruk. Ik heb het al een paar maanden dat berichten niet binnenkomen en berichten die ik wil versturen niet verstuurd worden (klok-symbooltje zichtbaar ipv vinkje).
Zet ik mijn wifi uit en zit ik op 3G, dan komen de berichten opeens wel binnen en kan ik berichten gewoon versturen.
Zet ik wifi dan weer aan dan kan ik ook gewoon versturen en ontvangen.

Heb net dit weekend mn 920 geheel opnieuw geinstalleerd hopende dat dit probleem verholpen zou zijn, maar helaas...

Waar moet ik de oorzaak van dit probleem nou in zoeken? Ligt het aan mn 920? Aan whatsapp of aan het wifi netwerk hier (op mn werk)? Zijn er oplossingen? Iemand een idee?

Edit:
Anyway, ik ben het zat :) Ik heb zojuist een iPhone 5 2dehands gekocht, voor mij is het nu helaas WP8 af.

[ Voor 12% gewijzigd door deBennie op 17-02-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

hjs schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:45:
Hoe wil je het anders kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 07:40
GerCor schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:04:
[...]

Hoe wil je het anders kunnen zien?
Afbeeldingslocatie: http://callmelocalhost.com/images/2012-03/whatsapp_symbian_v2.6.77.jpg

Rechts voor het laatste bericht staan vinkjes. Zo hoef je niet het hele gesprek te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Bij 1 op 1 gesprekken zie je wel twee vinkjes, bij groepsgesprekken niet. Daar zie je maar één vinkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
hjs schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:45:
Idd :)
sonna schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:38:
[...]

[afbeelding]

Rechts voor het laatste bericht staan vinkjes. Zo hoef je niet het hele gesprek te openen.
Zit deze feature wel in de Android/iOS versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Lumia 920 werken de audio berichten nooit, ik neem wat op maar als ik het afspeel hoor ik niks. (De ontvanger ook niet.)

Is dit een "standaard" probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

hmm nee werkt perfect bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

sonna schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:38:
[...]

[afbeelding]

Oké, duidelijk dat dat bedoeld wordt. Zit inderdaad niet in de WP8 versie. Inderdaad nuttige functie. Overigens, wel een lelijk UI op dat plaatje. Vind ik de WP8 versie toch veeeeeeeeeel mooier.

[ Voor 10% gewijzigd door GerCor op 17-02-2014 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Laatst online: 08-03-2024
Werkt whatsapp inmiddels fatsoenlijk op Windowsphone? Dit was vorig jaar de reden om toch een android aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

whatsapp werkt prima bij mij, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Niets te klagen. Een Lumia 620 en een 820 hier in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:46
Whatsapp werkt hier ook goed, lumia 1020.

Het is idd flink verbeterd ten opzichte van een jaar geleden, gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vlekkeloos op een HTC 8X. En wordt steeds uitgebreider als we de bèta mogen geloven.

Maar ik denk dat ik WA heel snel ga dumpen. Facebook neemt WA over voor 16 miljard dollar en ik heb de schijt aan Facebook.

[ Voor 43% gewijzigd door GerCor op 19-02-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-09 21:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

'veranderd niets', geef het een half jaar en je moet voortaan je facebook account koppelen. Weet nog dat Google zei dat Youtube nooit zou veranderen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• vali
SinergyX schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:55:
'veranderd niets', geef het een half jaar en je moet voortaan je facebook account koppelen. Weet nog dat Google zei dat Youtube nooit zou veranderen :P
Facebook zou het wel iets tactischer doen en je niet steeds kapot spammen met het koppelen van je naam of nickname.. Heb daar serieus nog steeds last van als ik bepaalde YouTube filmpjes wil zien :F

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:35
Tijd voor telegram ;)

edit:

Onofficieel is er ook een client voor Windows Phone, nog wel in beta maar werkte bij mij prima:
http://telegram.org/apps
SinergyX schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:55:
Ik denk niet YouTube als het zelfstandig had blijven bestaan exact hetzelfde was gebleven. Dus verandering was er sowieso geweest. En ik moet zeggen dat Google het bij Youtube echt netjes heeft gedaan qua veranderingen doorvoeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Shinji op 20-02-2014 00:07 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Shinji schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:05:
Ik denk niet YouTube als het zelfstandig had blijven bestaan exact hetzelfde was gebleven. Dus verandering was er sowieso geweest. En ik moet zeggen dat Google het bij Youtube echt netjes heeft gedaan qua veranderingen doorvoeren.
Netjes? Is geen WA maar hele Google+ door je strot duwen, om het begin dit jaar nog verder te proppen door enkel nog te mogen reageren met een 'echte naam' en volledig werkende Google+ pagina? Nee, verre van 'netjes'.

Ze hoeven maar 1 link te hebben tussen WA en FB en ze hebben je 06-nummer ook voor FB te pakken (ok, die hebben ze nu toch al via facebook chat, maar het wordt er nog stukje makkelijker mee).

Er is 1 ding erger dan een site die commercieel gaat, een site die social gaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• vali
SinergyX schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:12:
[...]

Netjes? Is geen WA maar hele Google+ door je strot duwen, om het begin dit jaar nog verder te proppen door enkel nog te mogen reageren met een 'echte naam' en volledig werkende Google+ pagina? Nee, verre van 'netjes'.

Ze hoeven maar 1 link te hebben tussen WA en FB en ze hebben je 06-nummer ook voor FB te pakken (ok, die hebben ze nu toch al via facebook chat, maar het wordt er nog stukje makkelijker mee).

Ben hier compleet mee eens en dat is ook de reden waarom ik bijna alle Google producten vermijd..

Daarnaast is weet iedere Windows gebruiker, hoe serieus slecht Facebook met de app ondersteuning voor het Windows platform (RT, x86 en wp) om gaat. Microsoft moest na vele boze gebruikers uiteindelijk hun programmeurs inzetten om tenminste een goede app neer te zetten.

Kost het serieus echt zoveel moeite voor een bedrijf dat zonder moeite 16 miljard kan neerleggen, om crossplatform apps te bouwen? Ze kopen nu een bedrijf wat er bekend om staat, dus héél misschien is er nog hoop. |:(

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 20-02-2014 00:25 ]

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:35
SinergyX schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:12:
[...]

Social was YouTube al, alleen het was een gescheiden systeem, en dat is nu met elkaar geïntegreerd, maar ja, de veranderingen zijn over de jaren heen toch best wel vergaand, echter is het telkens beetje bij beetje en is het niet ineens een hele omschakeling geweest waar het bij anderen vaak in grote stappen ging.

• GerCor

GerCor

Voor mij hoeft FB geen Windows app te maken hoor. Ik gebruik geen FB en geen Google producten. Mis het geen moment.

• St00mwals
  • Laatst online: 11:32
GerCor schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 00:44:
Voor mij hoeft FB geen Windows app te maken hoor. Ik gebruik geen FB en geen Google producten. Mis het geen moment.
Same here.
Nu nog ff bedenken wanneer en naar welke WA vervanger ik ga, Line (erg leuk), WeChat, Telegram (nooit van gehoord...)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

+1000000000000000000000000000000

Ik ben overgestapt naar Telegram. Rudy Huyn al een tweet gestuurd dat zijn nieuwe project een Telegram client wordt. Als de rest dat ook nog even wil doen, dan hebben we over 2 dagen een erg goede Telegram client genaamd Tele6 of 6Tele.

XBL: MRE Inc

• defcon84

defcon84

Multipass?

St00mwals schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:26:
[...]

Same here.
Nu nog ff bedenken wanneer en naar welke WA vervanger ik ga, Line (erg leuk), WeChat, Telegram (nooit van gehoord...)
Je kunt dat wel bedenken, maar als niemand anders in je vriendengroep van WA afstapt doe je het zelf ook niet.. dat is een beetje het probleem..

Ik zou graag naar KiK messenger ofzo gaan, maar iedereen zit op WA... dan houd het op |:(

• musje83
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 14:52
deBennie schreef op maandag 17 februari 2014 @ 14:02:
Heb net dit weekend mn 920 geheel opnieuw geinstalleerd hopende dat dit probleem verholpen zou zijn, maar helaas...

Waar moet ik de oorzaak van dit probleem nou in zoeken? Ligt het aan mn 920? Aan whatsapp of aan het wifi netwerk hier (op mn werk)? Zijn er oplossingen? Iemand een idee?

Edit:
Anyway, ik ben het zat :) Ik heb zojuist een iPhone 5 2dehands gekocht, voor mij is het nu helaas WP8 af.
Zonde, het lag toch echt aan jouw telefoon vrees ik, of wellicht de WiFi op je werk. Heb ook de Lumia 920, mijn derde WP telefoon, en nog nooit problemen mee gehad. Ik ken verder ook niemand met WA problemen op WP. Ik hoop voor je dat de iPhone 5 je problemen oplost, want het ligt zeer zeker niet aan WP.

• CAP-Team

CAP-Team

Kreeg ook al een bericht van een kameraad die naar Telegram wil. Ik heb hem vooral veel :w gezegd. Ik blijf (voorlopig) mooi bij WA.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CAP-Team schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:49:
Kreeg ook al een bericht van een kameraad die naar Telegram wil. Ik heb hem vooral veel :w gezegd. Ik blijf (voorlopig) mooi bij WA.
Er joinen _heel veel_ mensen telegram momenteel!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
als je wp enig succes toewenst dan zou je dit wel willen. Want zonder fatsoenlijke facebook app zal wp nooit slagen. De massa wil dat gewoon.

https://opensea.io/seaart

• Shorteh
MRELynx schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 08:36:
[...]

+1000000000000000000000000000000

Ik ben overgestapt naar Telegram. Rudy Huyn al een tweet gestuurd dat zijn nieuwe project een Telegram client wordt. Als de rest dat ook nog even wil doen, dan hebben we over 2 dagen een erg goede Telegram client genaamd Tele6 of 6Tele.
Migram BETA werkt naar mijn idee al erg goed hoor, je hebt niet altijd een Rudy nodig :)

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:40
Ook hier Migram BETA geinstalleerd. Ziet er naar eerste indruk erg goed uit, eens zien of ik wat anderen kan bewegen om over te stappen. Dat laatste zie ik echter niet heel snel gebeuren...

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 14:45
DennusB schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:49:
[...]

Er joinen _heel veel_ mensen telegram momenteel!
En weten die mensen dat Telegram van 'VKontakte' is? Dat is de Russische versie van Facebook, in het kort:

Pavel Durov = Russische versie van Mark Zuckerberg
VKontakte = Russische versie van Facebook
Telegram = Russische versie van Whatsapp

Zie http://www.bloomberg.com/...rberg-is-done-hiding.html

M.a.w. volgens mij ga je er met Telegram niet op vooruit

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Toch als je de FAQ op telegram.org leest krijg ik er wel een beter gevoel bij.
Q: Will you have ads? Or sell my data? Or steal my wife and enslave my children?

No.
Q: How are you going to make money out of this?

We believe in fast and secure messaging that is also 100% free. Therefore Telegram is not a commercial project. It is not intended to sell ads, bring revenue or accept outside investment.

If Telegram runs out of money, we'll invite our users to donate or add non-essential paid options.
Q: Can I use the Telegram API?

Yes. Developers for all platforms are welcome to use our protocol, API and even source code.
Q: Why should I trust you?

Telegram is open, anyone can check our source code, protocol and API, see how everything works and make an informed decision. In fact, we welcome security experts to audit our system and would appreciate any feedback (security@telegram.org).

On top of that, Telegram is a nonprofit messenger, so commercial interests will never interfere with our mission.
En mocht de russische geheime dienst meelezen, dat heb ik liever dan FB eigenlijk.. :)

Die Migram Beta werkt prima idd!

https://www.telegram.org/...m-different-from-whatsapp

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 20-02-2014 11:30 ]

specs

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:42
defcon84 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:36:
[...]

Je kunt dat wel bedenken, maar als niemand anders in je vriendengroep van WA afstapt doe je het zelf ook niet.. dat is een beetje het probleem..

Ik zou graag naar KiK messenger ofzo gaan, maar iedereen zit op WA... dan houd het op |:(
CAP-Team schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 09:49:
Ik heb een broadcast de deur uit gedaan met de melding over FB en WA (velen weten het geeneens) en dat mijn WA profiel en de app de prullenbak ingaan en ik op Telegram zit.
Kan me eigenlijk geen **** schelen wat ze vinden/denken en/of joinen.

Ik blijf niet voor hun. Als ik ze wil contacteren heb ik altijd nog sms en het normale belletje.
Belachelijke sociale druk dat je maar op een platform moet zitten (ongeacht klote beleid) omdat je vrienden er zitten 8)7

Heb inmiddels wel al 2 contacten op Telegram.
Het hoeft zich maar als een olievlek te spreiden, net zoals WA en FB destijds, en dan wil ik FB nog wel eens zien hoe ze die 12 miljard terug denken te verdienen.
Het liefst zie ik ze ten onder gaan.

Als je zelf niks doet, zal er ook weinig gebeuren.
Dan houdt het op vind ik een jammere instelling.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:53
Migram geinstalleerd, maar blijft al hangen bij het invoeren van het telefoon nummer :P

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Shorteh
NeutraleTeun schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:35:
Heb inmiddels wel al 2 contacten op Telegram.
Vanochtend had ik er 3, nu heb ik er 15. Als het zo door gaat kan WhatsApp binnen nu en snel van de telefoon af :)

• CAP-Team

CAP-Team

Wie maakt een "Telegram voor Windows Phone" topic aan :P

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:36
coenox schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:13:
[...]

En weten die mensen dat Telegram van 'VKontakte' is? Dat is de Russische versie van Facebook, in het kort:

Pavel Durov = Russische versie van Mark Zuckerberg
VKontakte = Russische versie van Facebook
Telegram = Russische versie van Whatsapp

Zie http://www.bloomberg.com/...rberg-is-done-hiding.html

M.a.w. volgens mij ga je er met Telegram niet op vooruit
Maakt het iets uit van wie de app is? VKontakte heeft geen profiel van mij. Succes met het matchen van gebruikers gegevens daarzo.
Pagina: 1 ... 36 ... 58 Laatste