Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
ik heb eigenlijk vandaag geen enkele vertraging in WA gehad, en toch vaak gebruikt. Ik kon gewoon goede chats houden en snel ook nog. En dat terwijl het echt een paar dagen flinke drama was om te gebruiken. Af en toe deed de app er lang over om op te starten, maar daar had ik al eerder last van.
Vandaag ging ie eigenlijk als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 19:46

GerCor

Zonder dallen geen pieken

fruitbakje schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:50:
[...]

Iedereen moet toch een bron van inkomsten hebben? En als WA geen advertenties wil doen (waar Twitter het meeste geld uithaalt?) dan vind ik geld vragen van je gebruikers niet zo héééél vreemd. Als jij nog een beter idee hebt moet je misschien bij WA even solliciteren?
Tenminste, als je uberhaupt geinteresseerd in een salaris bent. Maar aangezien je niet snapt waarom mensen zouden betalen voor diensten ga je er natuurlijk ook van uit dat jij nooit geld voor jouw diensten zal krijgen.
Zucht.

Het gaat niet om mij of om jouw blablaverhaal over mijn salaris voor mijn diensten en verdienmodellen die we niet kennen. Het gaat om de massa. Wat gaat de massa doen als ze moeten betalen -en velen ook willen maar niet kunnen- voor WhatsApp?

Wat mij betreft verdient WhatsApp aan het doorverkopen van gegevens van gebruikers. Wat maakt mij het uit waar WhatsApp geld aan verdient. Ik werk er niet en krijg ook geen enkele cent van WhatsApp.

Misschien zegt WA wel: we hebben liever 100 miljoen betalende gebruikers dan 1 miljard gebruikers die gratis gebruik maken van WhatsApp. Maar is 100 betalende gebruikers genoeg om populair te blijven of te groeien.

Geen idee.

----

Ik vind dat de spanning vooral de laatste dagen hoog oploopt, alsof er iets staat te gebeuren. Blijft spannend, ook al gebruik ik WA niet, kan niet wachten een goede WhatsApp app te kunnen installeren.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:37

Hoogie2004

Whohooooo

Ik wordt de laatste dagen helemaal gek van WA op WP7.8

Ik krijg de meeste meldingen een keer of 3 ~ 4, meestal op de raarste momenten zoals midden in de nacht en hij geeft dus heel vaak onterecht aan dat er nieuwe berichten zijn :(

Hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke applicatie te bouwen...

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 09-07-2013 07:44 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Sinds vanochtend heb ik eigenlijk nog geen problemen gehad...

/edit: LOL, 2 seconden na het posten van m'n bericht kreeg ik een vertraagde (en reeds gelezen) push.. Instant karma

[ Voor 49% gewijzigd door Bolk op 09-07-2013 09:27 ]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Ik heb nu nog steeds vertraagde notifications van berichten die ik al lang gelezen heb.. nog niet echt opgelost dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Hoogie2004 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 07:44:
Ik wordt de laatste dagen helemaal gek van WA op WP7.8

Ik krijg de meeste meldingen een keer of 3 ~ 4, meestal op de raarste momenten zoals midden in de nacht en hij geeft dus heel vaak onterecht aan dat er nieuwe berichten zijn :(

Hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke applicatie te bouwen...
Yep same here. Sinds een paar dagen pas. Blijkbaar zijn ze met iets bezig op de WA windows phone servers, zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:38

ettie1990

PSN:ettiesick

ik ook last van met WP 7.8 Lumia 800... sinds eind vorige week
shenr schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:56:
[...]

Yep same here. Sinds een paar dagen pas. Blijkbaar zijn ze met iets bezig op de WA windows phone servers, zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier gisteren ook weer erg veel push notifications uren nadat ik al berichten gelezen had. Wat me opvalt geloof ik is dat het hoofdzakelijk gebeurd als er een groep weer unmuted is (na een week bijv), en dat je er dan even weer wat berichten opgekregen heb. Dan krijg ik ook ineens van losse gesprekken weer pushnotes. Oh en WA, please doe even instant mute. Hoe moeilijk kan het zijn om een extra optie te bouwen ipv 1 week, 1 jaar kiezen bijv. :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ik denk dat het wel aardig duidelijk is dat iedereen dezelfde problemen ervaart. Is het echt nog nodig dat iedereen hier hetzelfde neerzet?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Telfordia schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:49:
Ik denk dat het wel aardig duidelijk is dat iedereen dezelfde problemen ervaart. Is het echt nog nodig dat iedereen hier hetzelfde neerzet?
janvanduschoten schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:48:
[modbreak]
Ook niet blijven doorranten over de app, het is al bekend dat het niet goed werkt. Heb je dus niets nieuws te melden, post dan niet.[/]
Zie het verschil in datum. Ergo, mensen houd je niet tegen. Pogingen van mensen om het onderwerp een andere richting in te duwen waren vaak niet effectief genoeg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:36
fruitbakje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:25:
[...]

[...]

Zie het verschil in datum. Ergo, mensen houd je niet tegen. Pogingen van mensen om het onderwerp een andere richting in te duwen waren vaak niet effectief genoeg ;).
Ik kom bijna nooit op dit deel van het forum, en heb dat bericht compleet gemist. Dus dat zou voor meerdere mensen kunnen gelden ;)

Je kunt zoiets beter bij het reactie vak neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
3 quotes van het WhatsApp topic op WPCentral:
Even Beta testers complain about notfification delays :( Sorry to burst your bubbles, guys :(
Correct. See quotation below from beta tester: "And no, an update to the current version would bring no improvement notifications..."
btw today viber got updated and its notifications shows only when i click the app, i asked viber ceo on twitter that plz fix it, and he answered that its microsofts fault and they are tring to solve it.. so maybe microsoft is having major server problem right now ...
Leek mij al raar dat het echt aan de app lag. Of het ze zijn aan het klooien op de WhatsApp servers of Microsoft loopt te trollen. Iemand anders ook problemen met Viber / messaging apps die de Push Notfication Service van MS gebruiken?

[ Voor 11% gewijzigd door Niels9001 op 09-07-2013 20:19 ]

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik had een tijd geleden al aangegeven dat 'de ellende' bij WhatsApp vergelijkbaar is met de ellende bij Viber. Maar het mag hier alleen over WhatsApp gaan .....dus.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:07
Even over dat notificatie probleem, ik het ongeveer hetzelfde met een app als skype. Soms krijg ik geen notificatie, maar als ik de app open heb ik wel 2 minuten geleden een bericht gehad. Whatsapp is overigens wel vele malen erger met pas uren later notificaties sturen.

Ik denk dat het dus 30% aan microsoft ligt en 70% aan whatsapp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:30

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zeara schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:53:
[...]

Ik kom bijna nooit op dit deel van het forum, en heb dat bericht compleet gemist. Dus dat zou voor meerdere mensen kunnen gelden ;)

Je kunt zoiets beter bij het reactie vak neerzetten.
Goed plan, ik heb het in de topicwaarschuwing gezet :)

Ik begrijp ook wel de frustratie, dit soort dingen horen gewoon te werken. Zoals ik al eerder zei, klagen kun je beter doen aan het adres van Microsoft / Whatsapp, niet hier. Hier zij de problemen al erg vaak gemeld.

Zijn er wijzigingen of verbeteringen, post ze dan gerust hier. Meer van hetzelfde posten is niet nodig, het voegt niets toe.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:54

Minkie

Groazers Unite.

Ondertussen is de beoordeling in de windows store ook gedaald naar 2,5 ster voor whatsapp.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Ik kan mij weinig anders voorstellen dan dat het probleem ligt tussen zowel microsoft evenals Whatsapp.

De notificaties van bijvoorbeeld Facebook via Microsofts berichten app, is ook niet al te rap. Jawel, ik krijg wel bericht binnen enkele minuten, vaak binnen 1 minuut, maar ik heb in het verleden programma's gebruikt waarbij de notificatie van een nieuw bericht per direct is.

Daarnaast heeft whatsapp nu al zo lang de tijd. Binnen deze tijd kan men met een redelijk team een nieuwe applicatie uit de grond stampen.

M.a.w. ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen een slecht werkend systeem. Misschien wilt Whatsapp niet volgens Microsofts regels/systemen werken om een kwalitatieve applicatie niet in de weg te staan, maar wil Microsoft de standaard en stabiliteit bieden en daar niet van af wijken.

Wat anderen hebben gezegd klopt. Momenteel schaad dit Whatsapp steeds meer, en het duurt niet lang voor mensen zich gaan bedenken, hmmm ik neem geen windowsphone, want daar werkt whatsapp al een jaar lang niet goed op.

Het is verleidelijk om conspiracy theories te gaan bedenken, want de communicatie vanuit whatsapp is natuurlijk zeer slecht te noemen. Ze zouden zoveel meer begrip krijgen als ze gewoon hun plannen en huidige situatie naar buiten zouden communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 17:00
ligt het aan mij of worden de notificaties bij whatsapp steeds beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ligt echt aan jou, de notificaties zijn nog steeds onvoorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Sheik schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:49:
Ligt echt aan jou, de notificaties zijn nog steeds onvoorspelbaar.
DIt. Al lijkt de situatie iets verbeterd (krijg sommige notificaties nu wel accuraat, maar sommige ook nog steeds niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Toch even melden;

Ik krijg het gevoel dat die notificatie problemen steeds meer bij MS liggen dan bijv bij WA.
Zojuist kreeg ik een notificatie van de FB app (niet-beta), van een bericht die ik vanmorgen ook al binnen had gekregen. Vlak erna kreeg ik een notificatie van WA van een bericht wat ik ook al had gelezen. Ik krijg het gevoel dat de notificatieserver van MS zich gewoon verslikt en er een enorme queue ontstaan is...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:10
Volgens een aantal geruchten wordt er op Nokia's event, wat over een dik uur begint, de update voor Whatsapp aangekondigd vanwege een vermoedelijke samenwerking tussen de twee partijen.

Het lijkt me onwaarschijnlijk, omdat er dan minder aandacht gaat naar de 1020, maar we zullen zien. Het zou wel een goed moment zijn om het aan te kondigen in ieder geval.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:15
Reaper.JA2 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:45:
Volgens een aantal geruchten wordt er op Nokia's event, wat over een dik uur begint, de update voor Whatsapp aangekondigd vanwege een vermoedelijke samenwerking tussen de twee partijen.

Het lijkt me onwaarschijnlijk, omdat er dan minder aandacht gaat naar de 1020, maar we zullen zien. Het zou wel een goed moment zijn om het aan te kondigen in ieder geval.
Als dat waar is, zou het ook zo kunnen zijn dat de update een tijd voor Nokia exclusive kunen zijn. Dat zou wel een rotstreek van je welste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:10
ECiftci schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:47:
[...]
Als dat waar is, zou het ook zo kunnen zijn dat de update een tijd voor Nokia exclusive kunen zijn. Dat zou wel een rotstreek van je welste zijn.
Ehm, de samenwerking met Nokia zou alleen de Windows Phone app moeten verbeteren, om de gebruikerservaring van WP te verbeteren. Niet om andere platformen in de weg te zitten.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
ECiftci schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:47:
[...]

Heb je een bron van die geruchten?

Nokia en WhatsApp werken al nauw samen - denk bijv. aan de dedicated WhatsApp knop op de goedkopere Asha toestellen. En de vermoedelijke samenwerking tussen de Nokia WP en WhatsApp teams.

Daarnaast denk ik dat Nokia sowieso wel een aantal (exclusive) apps zal laten zien. Dit was ook het geval op de Lumia 925 presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks over een mogelijke Whatsapp update bij de introductie van de Lumia 1020. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:53:
Niks over een mogelijke Whatsapp update bij de introductie van de Lumia 1020. Jammer.
Inderdaad, wel veel andere aankondigingen zoals Path, Flipboard en (backstage weliswaar) Vine :).

Vraag me nu wel serieus af wat er aan de hand is. Vanuit beta testers hoor je niks meer (doordat de BETA ook gepulled is, waarschijnlijk door het 90 dagen limiet) en ook op dit event is niks aangekondigd. Op de planning staan geen andere grote events en/of gebeurtenissen.

Het is nu echt gewoon gissen en hopen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik denk dat het aankondigen van de nieuwe WhatsApp versie (tijdens) de introductie van de nieuwe Nokia telefoon ook zou overschaduwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
This is my conversation with Microsoft.

You: Since some time I don't get my push notifications properly (Whatsapp, Viber). Many people are complaining about this. What is being done about it?
Derek B.: Yes, currently there is a known issue with the notifications with WhatsApp. Currently or Engineer team is working with the developers to resolve the issue, but I have not been informed of a timeline for the resolution of this issue.
Derek B.: I would expect it to be sooner then later with the growing concern.
You: It's not only on Whatsapp, also Viber.
You: Do you know about that too?
Derek B.: Yes, this issue is currently known with Viber as well.
Uit het WhatsApp topic op WPCentral. Lijkt erop dat de late notificaties 'n issue zijn die Microsoft samen met WhatsApp zal moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:41
Het afgelopen uur gaat het hier goed met de notificaties :) kijken of we dat van de hele dag kunnen zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Notificaties is 1 probleem. Een nog groter probleem als je veelvuldig gebruik maakt van Whatsapp (dus langere sessies) is het batterijverbruik en warmte. Ik hoop dat deze 2 problemen verband met elkaar hebben. De update zou tenminste beide eigenaardigheden moeten tackelen.

Er zijn redelijk wat mensen in mijn netwerk (pakweg 14) die momenteel op het punt staan een nieuwe telefoon te kopen. Veel van hen tonen interesse in WP8 of willen van 7.8 naar 8 overstappen. Als deze update niet snel komt of niet brengt wat we er stiekum van verwachten, zal WP8 op grote schaal een dreun van jewelste oplopen.

Naar mijn bescheiden mening is het voor een wereldwijde acceptatie van WP8 erop of eronder en ja...1 app kan een verschil maken om te kiezen voor WP8, Android, BB of iOS. Hoezeer ik ook fan ben van WP8 heb ik het vertrouwen verloren.

We zitten al vele maanden te wachten en noch WA, MS of zelfs Nokia communiceren naar de eindgebruikers. MS Moet het platform 100% ondersteunen met nieuwe updates, wensen van gebruikers implementeren (quick wins) en laten we eerlijk zijn...wat gebeurt er nou eigenlijk. Die GDR2 update waar we allemaal op wachten, wat brengt het nou echt voor vele nieuwe features waar we op wachten. Een nieuwe calendar tile, Skype...? Nee niet eens dit soort voor de hand liggende features. Maar ik dwaal of, ik ben teleurgesteld dat de beloftes vorig jaar van MS nauwelijks zijn waargemaakt. WP9 lost alles op en zo hobbelen we al jaren met WP achter de feiten aan.

Beetje offtopic, maar ik moest even mijn gevoelens met jullie delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk komen de push notaficaitions weer normaal en zonder vertraging binnen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Wereldwijde acceptatie is wat overdreven. In Nederland is Whatsapp echter wel groot en daar zit men dan ook wel op een update te wachten. Maar goed, als er veel overstappen kun je natuurlijk met zijn allen naar Viber oid overgaan ;)

Ik blijf het opvallend vinden dat ze nu nog steeds geen versie hebben gelanceerd. Vooral op WP8 moet het toch mogelijk zijn om een tussenversie te maken zonder die wifi-hack en verder geen andere rare dingen? Dan ben je al van 75% van de klachten af

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2013 10:24 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:21:
Eindelijk komen de push notaficaitions weer normaal en zonder vertraging binnen hier :)
Push notafications werken nu inderdaad goed, krijg ze direct. Gisteravond / begin nacht kreeg ik ze nog veel te laat, maar nu lijkt het goed te gaan <3

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Fijn dat het bij jullie goed binnenkomt, maar probleem is niet verholpen. Bij mij is er nog geen verschil, soms gaat het goed, vaker niet goed. Ik denk dat het ook te maken heeft met het gebruik van WA dat per gebruiker verschilt. Ik heb legio WA sessies op mijn telefoon draaien en dan merk je pas hoe onbetrouwbaar het functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Het zou me niet verbazen als ze de backend voor de push-notificaties aan het vervangen zijn voor de nieuwe app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:21:
Dat had ik elke dag, vanaf ongeveer 4 uur begint de ellende bij mij vaak.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:41
Een update van een italiaanse website (vertaald door Google):
I apologize to the readers for having the "piece de resistance" at the end. I want to give you a little news about the update of WhatsApp. Yesterday, after learning that many developers were devoting most of their efforts on developing new apps for the platform of Microsoft, I contact my source to see if the developers of WhatsApp they were doing the same. Well, I can tell you that soon the app will be sent in certification at Microsoft. It's up to the company's team of Redmon d do the rest!
Bron: http://tecnonation.net/20...20-esclusiva-su-whatsapp/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
'Soon'...Dit magische woordje heb ik 2 maanden geleden ook al op WP Central gelezen. Wat is soon precies? De app is nog steeds niet Final, moet nog worden ingezonden bij MS en goedgekeurd. Erg relatief allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:41
Martinspire schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:32:
Het zou me niet verbazen als ze de backend voor de push-notificaties aan het vervangen zijn voor de nieuwe app
Hahaha, wat een aannames zeg! Of wie weet is er een verandering is galactische straling opgetreden waardoor de whatsapp-servers het weer beter doen ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Dit schijnt niet goed te werken waardoor whatsapp notificaties niet goed werken:

MSDN: Push notification overview (Windows Store apps) (Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik kan me niet voorstellen dat de push notificaties van Windows Phone nergens goed werken. Zeker niet gezien de kwaliteit van de hele app vér beneden pijl is. Ze gebruiken zelfs de hele verkeerde daemon voor de app slaap stand (de muziek daemon waardoor je altijd die lege muziek balk hebt zodra je WhatsApp gebruikt).

Ik heb bij geen enkele andere app problemen, Facebook van Microsoft is bijna direct met zijn notificaties. Eerder dan mijn PC of Mac bijvoorbeeld. Laten ze eerst maar eens al die bugs fixen voordat we Microsoft de schuld geven van de notification problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
FricoRico schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:18:
Ik kan me niet voorstellen dat de push notificaties van Windows Phone nergens goed werken. Zeker niet gezien de kwaliteit van de hele app vér beneden pijl is. Ze gebruiken zelfs de hele verkeerde daemon voor de app slaap stand (de muziek daemon waardoor je altijd die lege muziek balk hebt zodra je WhatsApp gebruikt).

Ik heb bij geen enkele andere app problemen, Facebook van Microsoft is bijna direct met zijn notificaties. Eerder dan mijn PC of Mac bijvoorbeeld. Laten ze eerst maar eens al die bugs fixen voordat we Microsoft de schuld geven van de notification problemen.
Natuurlijk is WA niet heel goed en zelfs ver beneden niveau, maar andere chat apps hebben vergelijkbare notificatie problemen. Ik ondervind zelf wel vaak late of niet afgeleverde facebookchat problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
FricoRico schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:18:

Whatsapp doet idd niet goed zijn best maar ik heb de afgelopen twee dagen ook met Skype en met Viber notificatie problemen gehad. Ik kan mij best voorstellen dat het aan de notificatie service van MS ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Laten we eerlijk zijn, het loopt niet allemaal lekker op dit moment. Of dat nou MS of WA is, snel zijn ze niet met het oplossen van deze problemen. En juist dat is toch teleurstellend. Waar het nou aan ligt boeit niet, het spul moet werken, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Sheik schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:38:
Laten we eerlijk zijn, het loopt niet allemaal lekker op dit moment. Of dat nou MS of WA is, snel zijn ze niet met het oplossen van deze problemen. En juist dat is toch teleurstellend. Waar het nou aan ligt boeit niet, het spul moet werken, punt.
Voor gebruikers maakt het idd niet uit, moet het gewoon werken. Ik kan mij wel voorstellen dat het Whatsapp, Viber en Skype wel zeer frustrerend kan zijn. Wat je ook doet, als die service van MS niet stabiel is, krijg je gewoon notificaties niet afgeleverd.

Ik begreep wel dat je als app ontwikkelaar ook je eigen notificatie service kan bouwen in azure zodat het niet langs de MS service hoeft. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:12
Denk inderdaad dat het een MS probleem is. Waarom zou WA bij iOS en Android geen problemen hebben, maar bij WP wel? Dat kan alleen als men niet van het eigen protocol gebruik mag/kan maken, en de services van MS moet gebruiken. Het gegeven dat meerdere IM programma's onder WP hetzelfde probleem hebben versterkt dit vermoeden.

MS zal dit echt rap op moeten lossen. Vooral in Nederland is WA dé toonaangevende smartphone toepassing geworden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
alexbl69 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:50:
Denk inderdaad dat het een MS probleem is. Waarom zou WA bij iOS en Android geen problemen hebben, maar bij WP wel? Dat kan alleen als men niet van het eigen protocol gebruik mag/kan maken, en de services van MS moet gebruiken. Het gegeven dat meerdere IM programma's onder WP hetzelfde probleem hebben versterkt dit vermoeden.

MS zal dit echt rap op moeten lossen. Vooral in Nederland is WA dé toonaangevende smartphone toepassing geworden.
het kan natuurlijk ook zijn dat de app van Whatsapp voor WP8 gewoon brak is ontwikkeld en die voor Android en iOS niet. Maar dan zouden apps als Skype en Viber wel beter moeten werken en die hebben ook meer dan regelmatig problemen met afleveren van notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
ECiftci schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:57:
[...]

het kan natuurlijk ook zijn dat de app van Whatsapp voor WP8 gewoon brak is ontwikkeld en die voor Android en iOS niet. Maar dan zouden apps als Skype en Viber wel beter moeten werken en die hebben ook meer dan regelmatig problemen met afleveren van notificaties.
Waarom werkten de notificaties eerst wel goed, en de afgelopen 2 weken niet terwijl dit niet het geval was op Android / iOS.

Het kan natuurlijk dat het misgaat op de Windows Phone WhatsApp servers, en/of bij Microsoft en/of de applicatie.

Ik moet trouwens zeggen dat het sinds vanochtend redelijk goed gaat met de notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Is het jullie trouwens opgevallen dat het binnen WhatsApp ook helemaal grandioos verkeerd gaat met de telling. Soms als je WhatsApp opent dat sommige chats gemarkeerd staan als ongelezen, met een nummer wat niet klopt. Klopt niet omdat er niets nieuws is binnen die chat, heel WhatsApp klopt geen ene pepernoot van.

Verder heb ik nog geen notificatie problemen gemerkt met Skype, Viber heb ik nog nooit gebruikt. Is dit ook pas opgetreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frenk16
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 19:06
Bij mij lijken de notificaties het weer gewoon te doen. Er zat een vertraging van ongeveer 3 minuten in tussen het ontvangen en de notificatie. Dat aanzienlijk verschil t.o.v. afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:22
Als ik mijn telefoon op batterijbesparing zet, dan zou 3g en WiFi uit moeten staan toch? Waarom krijg ik dan alsnog WA berichtjes binnen? Is dat vanwege het audio tooltje dat door WA "misbruikt" wordt en daardoor verbinding open blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

kippengaas schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:25:
Als ik mijn telefoon op batterijbesparing zet, dan zou 3g en WiFi uit moeten staan toch? Waarom krijg ik dan alsnog WA berichtjes binnen? Is dat vanwege het audio tooltje dat door WA "misbruikt" wordt en daardoor verbinding open blijft staan?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

kippengaas schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:25:
Hoezo zouden 3G en Wifi uit moeten staan? Waar staat dat? Bij mij, ook batterijbesparing aanstaan, geen WhatsApp en alles gaat gewoon door. Zie de logica ook niet 1,2,3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 13:19
Het enigste wat Battery Saver doet is:
When you turn on Battery Saver, your phone automatically turns off some of the features on your phone that use battery in the background. So when Battery Saver is on, your phone will no longer:
Automatically receive email or calendar updates – You can still sync your email manually whenever you want. To learn more, see Sync my email.
Update some Live Tiles – The technical explanation is that if a Tile uses something called push notification to get its updates, it'll stop receiving those updates in Battery Saver mode. But the upshot is that when Battery Saver is on, some of your Tiles won't be updated.
Allow apps to run in the background – You'll only be able to use an app if it's open.
Het zet verder geen 3G of Wifi uit. Dat doet alleen Airplane mode, maar die zet dan ook meteen je hele verbinding met het netwerk uit.
Zelfs push berichten krijg je dus gewoon binnen. Met de kanttekening dat je telefoon ipv push, polling gebruikt. Het checkt dan iets van elk half uur (ofzo) of er berichten zijn op de MSPNS.

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 12-07-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

UPDATE !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Jups, inderdaad ook voor de non-Lumia's een update! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Laatst online: 15-09 18:14
Ik zie geen update op mijn HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Open de store, zoek op WA en zie daar, BIJWERKEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij update naar versie 2.10.488 dus het is nog steeds niet de update waar we allemaal al zo lang op zitten te wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misjavs
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10-2024
Werkt een stuuuuuuuuuuuuk beter hier op mijn Omnia 7

+ berichten komen meteen binnen.
+tellen gaat goed
+ App start iets sneller op

[ Voor 44% gewijzigd door misjavs op 12-07-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Versie 2.10?

Qua versienummer lijkt het niet, maar volgens Joe Belfiore moet dit wel een grote update zijn?
https://twitter.com/joebelfiore/status/355777919525724160

joebelfiore
‏@joebelfiore
#WHATSAPP! A lot of you have been looking for a big update, and they've delivered! Go get it now! http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79

Zojuist even gekeken: De background wifi-hack lijkt weg te zijn _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:04:
Versie 2.10?

Qua versienummer lijkt het niet, maar volgens Joe Belfiore moet dit wel een grote update zijn?
https://twitter.com/joebelfiore/status/355777919525724160

joebelfiore
‏@joebelfiore
#WHATSAPP! A lot of you have been looking for a big update, and they've delivered! Go get it now! http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79
Heb nog steeds niet de echte WA smileys hier

Sorry ik keek niet goed en was te snel, ook de smileys kloppen nu eindelijk met WA op androids an iOS :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Laatst online: 15-09 18:14
Sheik schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:02:
Open de store, zoek op WA en zie daar, BIJWERKEN.
Dit werkt inderdaad. Typisch dat ie niet gewoon bij updates komt te staan. Cheers. O+

@ditchzippo: ik heb nu naast "bijlage" in een chat een nieuwe smiley knop. :o

[ Voor 14% gewijzigd door Mmore op 12-07-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAAR WE KUNNEN "STOP THE MUSIC" EINDELIJK VERWIJDEREN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij start in iedergeval heeeel stuk sneller :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:56
Ik vind de aanpassing die ze hebben gedaan met de namen en de tijd van de berichten in groepsgesprekken echt een hele fijne verbetering! Ik begrijp dat deze nieuwe versie niet meer gebruik maakt van de muziek api op WP8? Deze is er nog wel (volgens de verwachtingen ook dacht ik) op WP7.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hmm, helemaal vergeten. Ik zit nu via Gedeeld internet (provideroverstapprobleempje) dus kan niet met 100% zekerheid zeggen dat die wifi-hack eruit is. Iemand die dat toch nog even kan bevestigen (kan mn internet er nu namelijk effe niet af halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
probeer ff een reboot van je tel voor de audio hack.
iemand een changelog voor de 7.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:14:
Hmm, helemaal vergeten. Ik zit nu via Gedeeld internet (provideroverstapprobleempje) dus kan niet met 100% zekerheid zeggen dat die wifi-hack eruit is. Iemand die dat toch nog even kan bevestigen (kan mn internet er nu namelijk effe niet af halen).
WIFI hack is weg op mijn Lumia 920 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Eerste korte impressie: mwoa

Integratie nieuwe smilies slordig
- als je op smiley knopt klikt bij toetsenbord krijg je oude smilies

Telefoon lijkt zich toch alweer op te warmen met 3 chat sessies geopend.

Kreeg zojuist 3 notificaties binnen, achter elkaar....klopte niet

Bij opstarten van WA zie ik nu en dan 'Hervatten' en start niet meteen door

Geen eerder gemaakte video's versturen

[ Voor 9% gewijzigd door Sheik op 12-07-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
badluckboy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:15:
probeer ff een reboot van je tel voor de audio hack.
iemand een changelog voor de 7.8?
Een reboot veranderd niks voor mij hoor (voor WP7.8). Volgens mij was het ook nooit gezegd dat de audiohack er voor WP7.8 uit zal gaan.
Sheik schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:19:
Eerste korte impressie: mwoa

Integratie nieuwe smilies slordig
- als je op smiley knopt klikt bij toetsenbord krijg je oude smilies

Telefoon lijkt zich toch alweer op te warmen met 3 chat sessies geopend.

Bij opstarten van WA zie ik nu en dan 'Hervatten' en start niet meteen door

Geen eerder gemaakte video's versturen
Die smileys op je toetsenbord zijn gewoon WP standaard als ik het niet fout heb (zitten ook bij je sms app). Het smiley menu van whatsapp zelf is wel verbeterd en werkt iets beter en sneller naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mij lijkt het belangrijkst dat de app correct berichten ontvangt en kan verzenden en hierbij niet gebruik maakt van enige wifi-hack.
Zaken als smilies kunnen me momenteel nog gestolen worden. Zolang ik maar betrouwbaar gebruik kan maken van de app en berichten krijg als ze verzonden zijn.

Opwarmen van de telefoon komt puur omdat ie toch aardig wat aan het doen is (bij games heb ik dat ook snel).
Hij zal nu bij constant whatsappen wel warm blijven en ook wel snel leeglopen, maar zodra je de applicatie sluit of in slaapstand zet, zal ie nou wel veel langer mee kunnen gaan en imo is dat hetgeen waar het de meesten om ging.

Video's versturen is momenteel nog lastig omdat de API's van WP8 dat nog niet goed ondersteunen volgens mij.

Ik zou zeggen: prima update, ga zo verder.

Overigens had ik voor WP7.8 ook geen verwijdering van die wifi-hack verwacht, al zou het fijn zijn als ze je gewoon de mogelijkheid geven om die uit te zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
Martinspire schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:22:
....

Ik zou zeggen: prima update, ga zo verder.

...
Helemaal mee eens, vind het fijn om te zien dat de app na elke update weer iets volwassener wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Voorlopige conclusie: Niet voldoende

Belangrijkste issues op dit moment voor MIJ:
- Telefoon wordt aardig heet, accu is weer flink aan het dalen.
- Notificaties werken niet lekker bij inmiddels 6 geopende chatsessies. Als ik 1 sessie open, komen er soms meerdere ineens binnen.

Smiles en Video vind ik minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nu hopen dat ze wel weer geleidelijk updates gaan uitbrengen. Op zich vind ik het niet erg als we nu weer 3 updates in een week krijgen, maar daarna weer 6 maanden stilte lijkt me niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Glandur schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:22:
[...]

Een reboot veranderd niks voor mij hoor (voor WP7.8). Volgens mij was het ook nooit gezegd dat de audiohack er voor WP7.8 uit zal gaan.

[...]
Ik bedoel het ook voor de WP8 users. Voor WP7.8 zit die hack er nog in en zal er ook in blijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:28:
[...]

Ik bedoel het ook voor de WP8 users. Voor WP7.8 zit die hack er nog in en zal er ook in blijven denk ik.
WP8 is al paar keer gezegd hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
badluckboy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:28:
[...]

Sorry ik dacht dat je het tegen mij had ;) Misverstandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Een changelog voor de 7.x en de 8 zou leuk zijn, mocht iemand er tegenaan lopen dan hoor ik het graag.

edit:

User interface improvements
Support for new languages.
Abandonment of the APIs related to streaming music that left started to keep the connection to the service (Only on Windows Phone 8)
New Emoticons
Fixed problems with notification
Ability to see the emoticons even in rectangular Tile
Support Fast resume (If the app is open and you step on a notification arrives, the message opens in an immediate way)
When you first start it will ask you to back up the chat
Images displayed in a larger format
Ability to make a phone call to the selected contact

[ Voor 73% gewijzigd door badluckboy op 12-07-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
Pfft wat een gezeur. Ben blij dat er een update is :)

Ik vind het in ieder geval een aangename verbetering.

Dit is in ieder geval het signaal dat we zochten dat WhatsApp wel degelijk Windows Phone erkent.

Hopen dat ze zo door blijven gaan! Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha89 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:45:
Pfft wat een gezeur. Ben blij dat er een update is :)

Ik vind het in ieder geval een aangename verbetering.

Dit is in ieder geval het signaal dat we zochten dat WhatsApp wel degelijk Windows Phone erkent.

Hopen dat ze zo door blijven gaan! Top!
Precies, tis ook nooit goed bij sommigen. Hier draait ie als een zonnetje <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Changelog:
  • User interface improvements
  • Support for new languages.
  • Abandonment of the APIs related to streaming music that left started to keep the connection to the service (Only on Windows Phone 8)
  • New Emoticons
  • Fixed problems with notification
  • Ability to see the emoticons even in rectangular Tile
  • Support Fast resume (If the app is open and you step on a notification arrives, the message opens in an immediate way)
  • When you first start it will ask you to back up the chat
  • Images displayed in a larger format
  • Ability to make a phone call to the selected contact
Vooral die background-agent en fast resume zijn dus erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Wat een flauwekul over gezeur. Het is wat het is. Zoveel maanden wachten op iets wat het grote euvel voor MIJ niet oplost, telefoon is superheet inmiddels en berichten komen soms tegelijk binnen. Dit heet ook wel ontkennen dames en heren. Feit is feit, 'gezeur' is terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Sheik schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:03:
Wat een flauwekul over gezeur. Het is wat het is. Zoveel maanden wachten op iets wat het grote euvel voor MIJ niet oplost, telefoon is superheet inmiddels en berichten komen soms tegelijk binnen. Dit heet ook wel ontkennen dames en heren. Feit is feit, 'gezeur' is terecht.
Nergens last van hier :\

Al eens de app afgesloten en de telefoon opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Super chille update.

Ik realiseer me nu dat dit het hoogtepunt van mijn dag is :')

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 12-07-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
TheZeroorez schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:14:
Super chille update.

mijne ook hahahahahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
Wordt het nummer in de kleinste live tile nu ook goed weergegeven? Voorheen viel het rechtste cijfer bij >9 nieuwe berichten van de live tile af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:37
TheZeroorez schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:14:
Super chille update.

:D

Hier niet veel anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
deBennie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:18:
Wordt het nummer in de kleinste live tile nu ook goed weergegeven? Voorheen viel het rechtste cijfer bij >9 nieuwe berichten van de live tile af...
De 1 biedt nog redelijk wat ruimte aan de rechterkant, volgens mij gaat het weer passen dus. Maar dat zien we vanzelf wel bij het 10e bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
update... EINDELIJK!!!
Was die zoek optie er altijd al? Of merk ik het nu pas op? Die is echt geweldig!

[ Voor 65% gewijzigd door enomiss op 12-07-2013 23:26 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Dat voelt al heel wat beter aan. Ik mis nog steeds de optie "disable all notifications" en group mutes permanent (die zou nog beter zijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Je kan WA nu ook uitzetten bij de achtergrond taken.
Benieuwd wat dat voor gevolgen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Er is alweer een nieuwe update! 2.10.491.0 Tweede op de avond.

[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 12-07-2013 23:32 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
enomiss schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:31:
I wonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
hjs schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:28:
Je kan WA nu ook uitzetten bij de achtergrond taken.
Benieuwd wat dat voor gevolgen heeft.
volgens mij heeft het effect op het fastresumen en sneller opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hmm, wel vaag zo snel een nieuwe versie. Toch niet weer een herhaling van de vorige app-updates? (3 binnen een dag of 3 en vervolgens 6 maanden niets).

Vraag me af wat die versie dan weer zou moeten brengen. Heb zo'n vermoeden dat het een paniek-bugfix is of een patch die tijdelijk iets uitschakeld.
Ik zie in ieder geval niets nieuws, al is het wel handig om gewoon de update te doen. Zo te merken breekt ie niets, dus het is veilig :>

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
enomiss schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:31:
apart bij mij geeft hij nog 2.10.488.0 aan in de store.

Eindelijk, de wifi hack weg ik ben benieuwd of het invloed heeft op accu verbruik.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Toch denk ik dat de app al eerder klaar was maar de Nokia 1020 show niet mocht overschaduwen. Hoe dan ook, erg blij mee. Ik heb toch duidelijk meer contacten in WhatsApp (waar je jezelf NIET kunt toevoegen aan een groep, kan in Viber wel) dan in Viber. Viber dus gelijk gedelete en genieten van WhatsApp.

Nu Here Drive+ nog ff, en de week kan niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Ben in ieder geval blij dat de update nu verschijnt zonder dat de app eerst weken missing is uit de store. Dat was niet echt lekker voor de reputatie van WP.

Hier zojuist ook de tweede versie gekregen die dit keer wel om toestemming vraagt om locatiediensten te gebruiken.

2.10.491 is de nieuwe versie.

Zouden ze de updates soms in trapjes uitrollen?

Eerst versie 1, dan kun je 2 installeren?

[ Voor 28% gewijzigd door Alpha89 op 13-07-2013 00:30 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 58 Laatste