Notificaties is 1 probleem. Een nog groter probleem als je veelvuldig gebruik maakt van Whatsapp (dus langere sessies) is het batterijverbruik en warmte. Ik hoop dat deze 2 problemen verband met elkaar hebben. De update zou tenminste beide eigenaardigheden moeten tackelen.
Er zijn redelijk wat mensen in mijn netwerk (pakweg 14) die momenteel op het punt staan een nieuwe telefoon te kopen. Veel van hen tonen interesse in WP8 of willen van 7.8 naar 8 overstappen. Als deze update niet snel komt of niet brengt wat we er stiekum van verwachten, zal WP8 op grote schaal een dreun van jewelste oplopen.
Naar mijn bescheiden mening is het voor een wereldwijde acceptatie van WP8 erop of eronder en ja...1 app kan een verschil maken om te kiezen voor WP8, Android, BB of iOS. Hoezeer ik ook fan ben van WP8 heb ik het vertrouwen verloren.
We zitten al vele maanden te wachten en noch WA, MS of zelfs Nokia communiceren naar de eindgebruikers. MS Moet het platform 100% ondersteunen met nieuwe updates, wensen van gebruikers implementeren (quick wins) en laten we eerlijk zijn...wat gebeurt er nou eigenlijk. Die GDR2 update waar we allemaal op wachten, wat brengt het nou echt voor vele nieuwe features waar we op wachten. Een nieuwe calendar tile, Skype...? Nee niet eens dit soort voor de hand liggende features. Maar ik dwaal of, ik ben teleurgesteld dat de beloftes vorig jaar van MS nauwelijks zijn waargemaakt. WP9 lost alles op en zo hobbelen we al jaren met WP achter de feiten aan.
Beetje offtopic, maar ik moest even mijn gevoelens met jullie delen