Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-06 16:01
Deze "fan" heeft een design concept gemaakt. Vraag me altijd af waarom zij wel een degelijke layout voor elkaar krijgen en WA zelf niet

Afbeeldingslocatie: http://www.thepagedot.de/Bilder/c82squ9c.bmp

Ohw! en hij is vrienden met Ethan Hunt....how awesome is that.

[ Voor 14% gewijzigd door Regenbui op 08-12-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Regenbui schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:20:
Deze "fan" heeft een design concept gemaakt. Vraag me altijd af waarom zij wel een degelijke layout voor elkaar krijgen en WA zelf niet

[afbeelding]

Als dit werkelijkheid kan worden zou het progsel,in combinatie met betere snelheid, klaar en af zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

[afbeelding]]

Da's allemaal geen rocket science en scheelt toch al een slok op de borrel. Zo moeilijk kan het inderdaad niet zijn om aan de hand van zulke kleine dingetjes de boel compleet te maken.
Overigens vind ik het groene in het whatsapp logo'tje op de tile wel leuk, fleurt de boel een beetje op in de bovenste regionen van m'n homescreen, waar met phone,mail,mail en messaging al genoeg dezelfde kleur is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:12
PaT schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:26:
[...]

Of je koopt een Lumia/Titan/Omnia W, die zijn aanzienlijk vlotter met WA dan een Trophy 7, Omnia 7,
Optimus 7 of Radar :+
Niet echt een optie. M'n omnia 7 is van de zaak ;)

Ook de WA udpate binnen inmiddels, maar het is nog steeds behoorlijk traag helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hij is er nog niet qua snelheid maar het is weer een stukkie beter.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

ik snap niet dat jullie dat traag vinden

WA op andoid of iphone is net echt vel sneller met laden.

alleen het updaten van je chats duurt iets langer dan andere ossen..

zelf heb ik Omnia7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-06 12:23
roboreaper schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:15:

zelf heb ik Omnia7.
nou mijn normaal zo slome blackberry is met whatsapp toch echt sneller dan mijn LG 7

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Oh en hij onthoud nu ook meer conversatie

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

[afbeelding]

Ziet er goed uit! Hopelijk pakken ze dit (deels) op...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:40

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

roboreaper schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:15:

zelf heb ik Omnia7.
Wat betreft updaten van chats op mijn HD2 is Whatsapp op Android wel behoorlijk sneller, nieuwe berichten zie je meteen als je whatsapp opent. Op WP7 bij een nieuw bericht krijg je eerst de 'oude' lijst te zien en pas seconde of 2 later werkt hij pas bij en zie je de nieuwe berichten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-06 12:08
Duurde net 20 seconden ofzo voor een (grote) chat verwijderd was, op Nokia Lumia na de update.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Aah.. scroll eens omhoog! edit: in whatsapp ;)

Je kunt nu dus ook meer "vorige" berichten opvragen :-)
Gaat toch wel de goeie kant op dit.

[ Voor 7% gewijzigd door HyperioN op 08-12-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

HyperioN schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:39:
Aah.. scroll eens omhoog! edit: in whatsapp ;)

Je kunt nu dus ook meer "vorige" berichten opvragen :-)
Gaat toch wel de goeie kant op dit.
Wat dan? Nieuwe versie?

/edit: nvm, zag net pas vorige pagina |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Bolk op 08-12-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Sinds de 1.4 update kun je inderdaad je oude berichten terug lezen. Om er zeker van te zijn dat WA niet alles bewaard heb ik het even getest met alle internet verbindingen uit, en dan werkt het ook nog.
Fijn om te weten, maar wel stom dat je dus iedere keer omhoog moet scrollen om oude berichten op te halen terwijl ze gewoon vanaf je tel geladen worden.

Grote chats zijn alleen niet meer te verwijderen nu. Lang op een chat drukken levert zelden nog de delete optie op, alleen bij zeer kleine chats. Nieuwe bug dus...

Lange berichten kun je nog steeds niet scrollen tijdens het typen. En op een Titan is er ook geen snelheidsverbetering te merken.

Behalve 'bijzonder moeizaam' teruglezen (en audio boodschappen van max 2 minuten) dus niks interessants aan deze update.

Wel goed om te weten, zoals ik eerder al voorspelde, dat ze er actief mee bezig zijn en dus regelmatig updaten. Nog een maandje of 2-3 en we zullen alle functies wel hebben, hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hm, ik krijg nu wel m'n notificaties in het Nederlands opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodbeleg
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 02:41
Na ruim een paar honderd berichten terug te halen hangt WA en keer ik terug naar de homescreen. Dus het werkt wel, maar zeker bij het opvragen van "oudere' berichten gaat heel traag totdat het uiteindelijk helemaal niet meer lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

voor de mensen die zeggen dat WA traag is met ophalen van berichten klopt maar gedeeltelijk

WA is gewoon een laadbalk vergeten. zoals in je people hub zie je 4 stipjes tijdens het ophlane van feeds. bij WAS zie je dat niet dus heb je het idee dat ie niks doet of vast loopt...

en het enige wat WA en andere chats programma's zoals octrotalk(gtalk client) kunnen doorgeven is een push melding dat er en bericht klaar staat... maar nog neit ontvangen zijn....

eigenlijk best jammer dat WP niet meteen de berichten krijgt en opslaat in het gesrpek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik ben niet kapot van deze versie. Crashed vaak, is rete traag, krijg notificaties dubbel... Ik krijg het idee dat het vrij lomp geprogrammeerd is. Kost ook behoorlijk accu...

Hopelijk krijgen ze het onder controle in de komende versies. Eigenlijk mag ik niet klagen, smsen doe ik nooit meer. Kan dat gedeelte van m'n abonnement wel op gaan zeggen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-06 13:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Als je nu foto's verstuur dan komt die direct in je chat terecht. Voorheen moest je wachten totdat die geupload was voor dat je verder kon, nu kan je wel al verder, natuurlijk stopt de upload, maar dat is niet zo erg. Tevens kan je nu dan ook meerdere foto's achter elkaar toevoegen enz.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Broodbeleg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:55:
Na ruim een paar honderd berichten terug te halen hangt WA en keer ik terug naar de homescreen. Dus het werkt wel, maar zeker bij het opvragen van "oudere' berichten gaat heel traag totdat het uiteindelijk helemaal niet meer lukt.
Bespaar je de moeite. Je haalt ze op voor direct gebruik. Als je net 100 berichten hebt opgehaald en je krijgt een berichtje die je "even" moet beantwoorden, dan kun je daarna weer opnieuw beginnen. Hij onthoud niet wat je hebt opgehaald, dus je begint iedere keer weer opnieuw.
Fijn dat het erin zit, mocht je echt iets willen terug lezen, maar meer dan dat "het zit erin" hebben we er niet aan.
Bolk schreef op zondag 11 december 2011 @ 02:32:
Ik ben niet kapot van deze versie. Crashed vaak, is rete traag, krijg notificaties dubbel... Ik krijg het idee dat het vrij lomp geprogrammeerd is. Kost ook behoorlijk accu...

Hopelijk krijgen ze het onder controle in de komende versies. Eigenlijk mag ik niet klagen, smsen doe ik nooit meer. Kan dat gedeelte van m'n abonnement wel op gaan zeggen eigenlijk...
Welke telefoon heb je? Heb zelf een Titan -> nooit crashes, nog steeds even "snel" als voorheen, geen dubbele (of missende) notificaties. Accu is nog wel een probleem, maar vind ik persoonlijk niet zo erg. Overal in Nederland is wel stroom te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

WingsOfFury schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:57:

[...]

Welke telefoon heb je? Heb zelf een Titan -> nooit crashes, nog steeds even "snel" als voorheen, geen dubbele (of missende) notificaties. Accu is nog wel een probleem, maar vind ik persoonlijk niet zo erg. Overal in Nederland is wel stroom te vinden :P
Omnia 7. Een return naar homescreen omschrijf ik als een 'crash' :P Heb ik af en toe, vaker dan de vorige versie... Ik heb dat redelijk vaak wanneer de applicatie hangt. Bij intensief gebruik van WA ben ik na een uur of anderhalf/twee wel klaar met m'n accu. Dat moet toch efficienter kunnen lijkt me ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Bolk op 12-12-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379258

Ik ben niet zo te spreken over Whatsapp. Dr moeten duidelijk nog verbeteringen aan aangebracht worden.
Mijn euvels:

• Het ene bericht ontvang ik wel op tijd, het andere 10 minuten later
• Meestal hoor ik wel een alarmpje als dr wat binnen komt maar niet altijd.
• het typscherm wordt soms wel erg klein door de grootte van de naam incl de status.
Als ze nou de status rechts zouden zetten ipv onder heb je gelijk een stuk meer ruimte.
Helemaal in landschapsmodus is dit een probleem.
• Bij het typen van lange berichten rolt het scherm niet met me mee. Ook als ik probeer
het beeld te scrollen scrollt ie niet mee. Ik moet dan dus blind verder typen.
• Soms ben ik aan het typen, kan ook aan mn tel liggen, gebeurde me nu net weer nl, maar dan verdwijnt
het toetsenbord opeens. Daarna kan ik em ook niet meer terug krijgen en moet ik het gesprek
opnieuw aangaan.
• Bij het overzicht van gesprekken is niet goed te zien wie iets heeft gezegd. De mensen die iets zeggen komen bovenaan te staan maar je kan het gelezene wel wat beter scheiden van ongelezene lijkt me zo. Gewoon dik en niet dik gedrukt lettertypr kiezen.

Werk aan de winkel dus voor die mannen. Sommige fouten zijn echt van die dingen waarbij je denkt hoe kom je dr op om daar niet aan te denken. Beetje teleurstellend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Anoniem: 379258 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:22:
Ik ben niet zo te spreken over Whatsapp. Dr moeten duidelijk nog verbeteringen aan aangebracht worden.
Mijn euvels:

•Soms ben ik aan het typen, kan ook aan mn tel liggen, gebeurde me nu net weer nl, maar dan verdwijnt
het toetsenbord opeens. Daarna kan ik em ook niet meer terug krijgen en moet ik het gesprek
opnieuw aangaan.
Even klikken midden in de chat, en daarna weer terug op de input. Dan krijg je je toetsenbord terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Bolk schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:50:
Omnia 7. Een return naar homescreen omschrijf ik als een 'crash' :P Heb ik af en toe, vaker dan de vorige versie... Ik heb dat redelijk vaak wanneer de applicatie hangt. Bij intensief gebruik van WA ben ik na een uur of anderhalf/twee wel klaar met m'n accu. Dat moet toch efficienter kunnen lijkt me ;)
Alle gebeurtenissen die je niet zelf initieert zijn crashes, maar ik heb nooit crashes in WA. Werkt altijd stabiel hier, alleen soms problemen met foto's als de verbinding slecht is.

Ook gaat mijn Titan accu een stuk langer mee. Heb ook gesprekken gevoerd van 1,5 a 2 uur, waarbij het scherm dus ook continue aan staat, en dan ben ik ongeveer (schatting, heb het nooit gemeten) 30% van mijn accu kwijt. Misschien 40%, maar zeker niet meer.
Het ene bericht ontvang ik wel op tijd, het andere 10 minuten later
Dit probleem kan 2 oorzaken hebben buiten WA voor WP7 om:
Storing bij WA op de servers, of een overflood, in ieder geval iets waardoor het even traag gaat.
Of een storing in je eigen netwerk/wifi.
Heb zelf vaak last van storingen gehad als ik via wifi bezig was. Dan was het signaal weg en stapte hij over op 3G, maar kwam er lange tijd niks door. Heb dit opgelost door alleen nog met 3G te werken, totdat we ons netwerk hier hebben aangepast (staat in de planning).
Bovendien is dit ook een algemeen probleem op andere OSen, ligt meestal aan de servers van WA.
• Meestal hoor ik wel een alarmpje als dr wat binnen komt maar niet altijd.
Heb ik nog nooit fout gehad. Welke tel heb je?
• het typscherm wordt soms wel erg klein door de grootte van de naam incl de status.
Als ze nou de status rechts zouden zetten ipv onder heb je gelijk een stuk meer ruimte.
Helemaal in landschapsmodus is dit een probleem.
Dit klopt niet meer. Ik weet niet of het sinds 1.4 pas is of al bij 1.3 was, maar als je een bericht typt verdwijnt de naam. Balkje voor de status blijft helaas wel actief, maar ja, dat is ook wel nodig als je in een gesprek zit.
In landscape modus verdwijnt wel de status balk, voor zo ver ik nu even kan zien.
Heb je wel de laatste versie dus?
• Bij het typen van lange berichten rolt het scherm niet met me mee. Ook als ik probeer
het beeld te scrollen scrollt ie niet mee. Ik moet dan dus blind verder typen.
Is een bekend probleem en heel jammer ja. Wat je kunt doen is blind verder typen, daarna buiten je typeveld tikken en dan zie je wel alles, mocht je dan fouten hebben dan je nu wel op een woord tikken en naar die regel gaan en alle tekst zien. Dit moet wel iedere keer opnieuw, want vrij snel raak je weer je tekst kwijt. Als je 10 fouten hebt, ben je dus wel even bezig.
• Soms ben ik aan het typen, kan ook aan mn tel liggen, gebeurde me nu net weer nl, maar dan verdwijnt
opnieuw aangaan.
Fout in het OS. Wat soms helpt is het uitzetten van je achtergrond taken. En ik heb zelf gemerkt, hoe stom en vreemd het ook klinkt, dat het vaker gebeurt als mijn nagels lang zijn 8)7
• Bij het overzicht van gesprekken is niet goed te zien wie iets heeft gezegd. De mensen die iets zeggen komen bovenaan te staan maar je kan het gelezene wel wat beter scheiden van ongelezene lijkt me zo.
Tsja, je ziet de tijd en datum staan. Heb er zelf niet zo'n moeite mee, pas 1 keer een bericht gemist doordat ik van meerdere mensen berichten had ontvangen.
Gewoon dik en niet dik gedrukt lettertypr kiezen.
??
Werk aan de winkel dus voor die mannen. Sommige fouten zijn echt van die dingen waarbij je denkt hoe kom je dr op om daar niet aan te denken. Beetje teleurstellend allemaal.
En sommige apps zijn nou eenmaal gratis :+ Of zelfs in het geval van WA "kosten besparend". Terwijl het hun toch wel aardig wat moet kosten om de servers draaiende te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-06 21:49
Ik heb een tweetal oude groepschats van oude projectgroepen van school waarin iedereen al geleaved is, maar ik heb geen idee hoe ik mezelf er uit haal. Om een of andere reden kan ik niet lang ingedrukt houden en dan delete. De delete mogelijkheid verschijnt wel, en vervolgens loopt de app vast.

Redelijk irritant.

En is er inmiddels een mogelijkheid om van een aantal chats geen notificaties te krijgen, is al eerder in dit topic aangehaald maar ik weet niet of het intussen kan.

Verder krijg ik van een aantal chats geen notificaties waarvan ik ze wel wil, wat ik heel raar vind want ik heb niets in instellingen veranderd oid. Ook verschijnt er van deze chats geen cijfertje op de tile.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WingsOfFury schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:50:
[...]

Alle gebeurtenissen die je niet zelf initieert zijn crashes, maar ik heb nooit crashes in WA. Werkt altijd stabiel hier, alleen soms problemen met foto's als de verbinding slecht is.

Ook gaat mijn Titan accu een stuk langer mee. Heb ook gesprekken gevoerd van 1,5 a 2 uur, waarbij het scherm dus ook continue aan staat, en dan ben ik ongeveer (schatting, heb het nooit gemeten) 30% van mijn accu kwijt. Misschien 40%, maar zeker niet meer.

[...]

Dit probleem kan 2 oorzaken hebben buiten WA voor WP7 om:
Storing bij WA op de servers, of een overflood, in ieder geval iets waardoor het even traag gaat.
Of een storing in je eigen netwerk/wifi.
Heb zelf vaak last van storingen gehad als ik via wifi bezig was. Dan was het signaal weg en stapte hij over op 3G, maar kwam er lange tijd niks door. Heb dit opgelost door alleen nog met 3G te werken, totdat we ons netwerk hier hebben aangepast (staat in de planning).
Bovendien is dit ook een algemeen probleem op andere OSen, ligt meestal aan de servers van WA.

[...]

Heb ik nog nooit fout gehad. Welke tel heb je?

[...]

Dit klopt niet meer. Ik weet niet of het sinds 1.4 pas is of al bij 1.3 was, maar als je een bericht typt verdwijnt de naam. Balkje voor de status blijft helaas wel actief, maar ja, dat is ook wel nodig als je in een gesprek zit.
In landscape modus verdwijnt wel de status balk, voor zo ver ik nu even kan zien.
Heb je wel de laatste versie dus?

[...]

Is een bekend probleem en heel jammer ja. Wat je kunt doen is blind verder typen, daarna buiten je typeveld tikken en dan zie je wel alles, mocht je dan fouten hebben dan je nu wel op een woord tikken en naar die regel gaan en alle tekst zien. Dit moet wel iedere keer opnieuw, want vrij snel raak je weer je tekst kwijt. Als je 10 fouten hebt, ben je dus wel even bezig.

[...]

Fout in het OS. Wat soms helpt is het uitzetten van je achtergrond taken. En ik heb zelf gemerkt, hoe stom en vreemd het ook klinkt, dat het vaker gebeurt als mijn nagels lang zijn 8)7

[...]

Tsja, je ziet de tijd en datum staan. Heb er zelf niet zo'n moeite mee, pas 1 keer een bericht gemist doordat ik van meerdere mensen berichten had ontvangen.

[...]

??

[...]

En sommige apps zijn nou eenmaal gratis :+ Of zelfs in het geval van WA "kosten besparend". Terwijl het hun toch wel aardig wat moet kosten om de servers draaiende te houden.
Al deze problemen had ik geen last van op Android. Dat zegt wel dat het wel beter kan maar hun momenteel niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vandaag een 2de HD2 met android naast mijn WP7 model gehad, verschil is niet alleen merkbaar, maar gewoon behoorlijk groot. Bij het ontvangen (notificatie) gaat het redelijk gelijk op, maar vanuit daar direct naar berichtlijst (daar zit al bijna 2 seconde tussen) en chat in (weer kleine 1,5 seconde). Ook dat achteraf 'nog eens' berichtgeluid geven ben ik nog niet achter waar dat nu precies door komt.

1 groot nadeel daarnaast, vanuit Android kan je dus direct een 'nieuwe chat' (contact) in je contacten toevoegen, dat werkt bij WP7 dus niet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Net weer een berichtje 14 minuten te laat binnen gekregen, uncool !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Krijg berichtjes soms te laat of helemaal niet! of krijg geen ''1tje'' op me live tile ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-06 14:03
whatsapp gebruikt echt gruwelijk veel accu op een nokia lumia 800 pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-06 07:44
Een hoop bugs die er nu in zitten zouden heel makkenlijk te verhelpen moeten zijn, dus ik hoop eigenlijk dat er zo weinig updates komen omdat ze hun energie stoppen in het van scratch af aan opbouwen van een nieuwe versie, want ik heb het gevoel dat de basis een vluggertje was om aan een microsoft verzoek te voldoen..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339948

badluckboy schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:43:
whatsapp gebruikt echt gruwelijk veel accu op een nokia lumia 800 pfff
Kun je wel zeggen, ja.... Pfffff.
Moet er wel bij zeggen dat het bij mij probleemloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lompe is dat zelfs met het programma actief, iemand die naast je zit stuurt een bericht, hij nog bizar traag is. Je hoort geluid, je ziet die balk, maar bericht zelf in de chat komt pas 3-4 seconde later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 13:18
Ik heb een bug gevonden. Als je een heel groot bericht naar iemand stuurt (in mijn voorbeeld waren dat duizenden drollen :+ ), dan crasht WhatsApp als je in je contractlijst naar die contactpersoon wil. Ook de persoon die in dit voorbeeld deze duizenden drollen ontving, had dezelfde problemen. Ook crasht het als je de conversatie wil deleten van die persoon. De enige workaround is om WhatsApp opnieuw te installeren.

[ Voor 14% gewijzigd door stp_4 op 19-12-2011 13:17 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
SinergyX schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:06:
Lompe is dat zelfs met het programma actief, iemand die naast je zit stuurt een bericht, hij nog bizar traag is. Je hoort geluid, je ziet die balk, maar bericht zelf in de chat komt pas 3-4 seconde later.
Haha, altijd grappig dit soort "tests". Het maakt natuurlijk niks uit of je naast elkaar zit of aan de andere kant van de wereld, ieder berichtje gaat toch eerst via de WA servers :+

Ik herken overigens geen enkel probleem zoals jullie hier. Bij mij zijn berichtjes direct beschikbaar om te lezen en ik ontvang ook nooit iets te laat.

Dit soort dingen gebeuren natuurlijk wel als ik geen of een slechte verbinding heb, maar dat is niet aan WP7 of WA te wijten, alleen aan T-Mobile of WiFi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Zijn er ergens al berichten bekend van een op handen zijnde nieuwe versie? Vind het wel heel stil rond whatsapp voor wp7 :(

• WingsOfFury
Op dit moment werkt WA helemaal niet meer bij mij... Of ik nu via USB, 3G of WiFi op het internet zit, er komt niks meer binnen, ook geen status-updates van vrienden (last online, zeg maar).

Ben ik de enige of is bij anderen WA ook dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437545

Het enige waar ik me aan stoor is dat als je zit te chatten een uur later alle berichten als meldingen nogmaals binnenkomen.

Snelheid in de app zelf is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 08:59

Gix

Als ik dit ontwerp hier boven ziet zou je dus op alle pagina's die whatsupp achtergrond moeten zien.
Ik zie deze alleen als de eerste keer (na een reboot) whatsapp opstart. Daarna verdwijnt deze achtergrond en is hij gewoon zwart. Dit heb ik op een nokia lumia 800. Iemand anders ook dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Gix schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:23:
Als ik dit ontwerp hier boven ziet zou je dus op alle pagina's die whatsupp achtergrond moeten zien.
Ik zie deze alleen als de eerste keer (na een reboot) whatsapp opstart. Daarna verdwijnt deze achtergrond en is hij gewoon zwart. Dit heb ik op een nokia lumia 800. Iemand anders ook dit?
Iedereen.
Deze "fan" heeft een design concept gemaakt.

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik probeer in Whatsapp een aantal gesprekken te verwijderen, dit lukt soms wel soms niet. Ik heb het idee dat het bij de langere gesprekken niet lukt, heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnacid
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 08:52
Zojuist een update gekregen naar versie 1.5.0
Lijkt weer sneller en kan nu ook groepen aanmaken.

We komen er wel :P

Edit: versienummer toegevoegd

[ Voor 19% gewijzigd door dnacid op 30-12-2011 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:14

mrsar

waar een sar is,is een wodka

inderdaad ook net binnen.ben benieuwd of ze al iets hebben aan de misbruik van de accu :P man man wat verbruikt die app veel batt% als ie open staat....

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-06-2024
Folkifoon schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:56:
Ik probeer in Whatsapp een aantal gesprekken te verwijderen, dit lukt soms wel soms niet. Ik heb het idee dat het bij de langere gesprekken niet lukt, heeft iemand hier ook last van?
opgelost in de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Handig ook dat je bij het aanmaken van een groepschat personen die je per ongeluk aangeklikt heb er niet uit kan gooien! Of doe ik iets niet goed?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
ik heb hem op de nokia lumia 800, merken jullie snelheidsverschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb wel het idee dat ik nog iets sneller in mijn chats lijst zit en dat de chats ook sneller openen.
Ook op een Lumia overgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Scrolling-bug bij lange berichten is gefixt _/-\o_
Titels instellen van groepchats _/-\o_

Langzaamaan wordt het wel wat :)

edit: Ja, ook snelheidsverbetering :)

[ Voor 13% gewijzigd door HyperioN op 30-12-2011 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
ik hoop vooral dat de batterij slurperij aangepakt is. want mijn tel werd ook gewoon warm van whatsappen als ik het tien min tot kwartier deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-06 07:44
Ja voelt sneller aan

en ze hebben ook de bug van typen in landscape opgelost..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

defcon84 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:47:
Whatsapp update naar V1.5
Het enige nieuwe wat ik zie is 'group chat' :)
Changes from 1.4.0 to 1.5.0:

* Create and modify group chats
* Hyperlinks in chat page
* Performance improvements, including:
– able to delete large conversations
– faster insertion and removal of messages to and from local storage
– faster creation of favorites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

modify group chats?? Op wat voor manier dan. Ik probeerde iemand uit een groep te gooien die ik zelf aangemaakt had, maar dat kreeg ik niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 08:35

koekiemonster

want a cookie

Vreemd dat ik nog geen whatsapp update heb mogen ontvangen....
Ben benieuwd, er moet nog heel wat veranderen wil deze app goed gaan werken.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Ojaaaa deleten gaat heel snel nu en de algemene snelheid op mijn omnia 7 is ook weer wat beter.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

koekiemonster schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:41:
Vreemd dat ik nog geen whatsapp update heb mogen ontvangen....
Ben benieuwd, er moet nog heel wat veranderen wil deze app goed gaan werken.
Ik moest hem vanmorgen ook even forceren. Zoek in de marketplace naar WA, verlaat de maketplace, ga er weer in en zoek WA op en dan krijg je de optie om bij te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

PaT schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 13:47:
[...]

Ik moest hem vanmorgen ook even forceren. Zoek in de marketplace naar WA, verlaat de maketplace, ga er weer in en zoek WA op en dan krijg je de optie om bij te werken.
Wow, dit werkt. Wat raar?!

*Updating as we speak!*

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novermars
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-04-2020
Of nog sneller: Zoek WA op, back toets en dan weer op WA drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-06 09:53
Het is geheel subjectief, maar ik heb het idee dat mijn LG Optimus 7 het nu weer wat langer volhoudt op de accu. Vandaag redelijk wat gechat via WhatsApp en meestal was de accu dan wel aan gort rond deze tijd. Nu is ie nog voor de helft vol.

[ Voor 36% gewijzigd door rclahsen op 30-12-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 21:09

defcon84

Multipass?

defcon84 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 12:47:
Whatsapp update naar V1.5
Het enige nieuwe wat ik zie is 'group chat' :)
waarom is mijn bericht verwijderd?

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvenneman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Sinds 2 weken maak ik gebruik van de Lumia 800 en loop nu tegen een probleem aan met WhatsApp, vanaf het begin dat ik deze app geïnstalleerd heb op mijn telefoon zie ik maar 7 contacten (deze staan op de sim), alle contacten die in mijn hub staan (facebook, google, etc) worden niet herkend door WhatsApp. Is er een optie die aangevinkt moet worden voordat deze contacten ook in WhatsApp beschikbaar zijn of gaat er iets fout op de telefoon?

Heb inmiddels fabrieksinstellingen al teruggezet, versie 1.5 van de market gehaald maar niets lijkt te werken.. :/

http://erikvenneman.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
erikvenneman schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:28:
Sinds 2 weken maak ik gebruik van de Lumia 800 en loop nu tegen een probleem aan met WhatsApp, vanaf het begin dat ik deze app geïnstalleerd heb op mijn telefoon zie ik maar 7 contacten (deze staan op de sim), alle contacten die in mijn hub staan (facebook, google, etc) worden niet herkend door WhatsApp. Is er een optie die aangevinkt moet worden voordat deze contacten ook in WhatsApp beschikbaar zijn of gaat er iets fout op de telefoon?

Heb inmiddels fabrieksinstellingen al teruggezet, versie 1.5 van de market gehaald maar niets lijkt te werken.. :/
In WhatsApp zie je alleen maar contactpersonen die WhatsApp hebben.
Ook moet jij dan wel het mobiele nummer hebben van diegene, want daar linkt WhatsApp jouw account aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

defcon84 schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 16:46:
[...]

waarom is mijn bericht verwijderd?
Sorry, ik was iets te enthousiast met modden, mijn oprechte excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvenneman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Vorkie schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:30:
[...]

In WhatsApp zie je alleen maar contactpersonen die WhatsApp hebben.
Ook moet jij dan wel het mobiele nummer hebben van diegene, want daar linkt WhatsApp jouw account aan.
Dit begrijp ik, in de lijsten van Facebook en Google staan diverse vrienden die WhatsApp gebruiken en mij ook berichten sturen via WhatsApp hier komt echter geen naam bij te staan alleen een telefoonnummer en daarnaast verschijnen deze contactpersonen ook niet in mijn favorietenlijst.

http://erikvenneman.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-06 13:23
Misschien heb je dit allang al gedaan, maar heb je in de Settings je favorieten al ge-refreshed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik had onlangs ook een contactpersoon die aan de Whatsapp begonnen was. Die stuurde mij een berichtje en aanvankelijk stond daar alleen zijn nummer bij. Na enige tijd werd echter keurig zijn naam weergegeven. Zoals Razelim aangeeft moeten dus even de contactpersonen ververst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PaT schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:39:
Ik had onlangs ook een contactpersoon die aan de Whatsapp begonnen was. Die stuurde mij een berichtje en aanvankelijk stond daar alleen zijn nummer bij. Na enige tijd werd echter keurig zijn naam weergegeven. Zoals Razelim aangeeft moeten dus even de contactpersonen ververst worden.
Kan het inmiddels ook andersom? Enkel een nummer direct uit WA aanmaken als contact? Ik ben begonnen met een lege contactenlijst, dus heb nog WA-berichten met enkel een nummer, maar die moet ik nu steeds eerst opschrijven en apart een contact aanmaken. (waar hij niet altijd de +316 en 06 variant goed herkent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 21:09

defcon84

Multipass?

Ik heb ook nog nooit problemen gehad met het weergeven van contactpersonen, we krijg ik in de popup melding de WA-username (bvb: defcon84) van de persoon en als ik 'm dan open duw krijg de contactlijst-naam..
PaT schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:54:
[...]

Sorry, ik was iets te enthousiast met modden, mijn oprechte excuses
np, je bent ook maar menselijk eh ;-)

Untappd | "Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321370

Hoe krijg ik bij whatsapp gekleurde emoticons zoals bij android? of komt dat pas bij de final?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 321370 op 02-01-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Anoniem: 321370 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:34:
Hoe krijg ik bij whatsapp gekleurde emoticons zoals bij android? of komt dat pas bij de final?
kan niet. Ziet er inderdaad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 21:03
HyperioN schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:54:
[...]

kan niet. Ziet er inderdaad niet uit.
Hoezo kan dat niet? eBuddy XMS heeft het ook. Of je bedoelt dat Whatsapp het nog niet geïmplementeerd heeft, dat kan natuurlijk ook :$ .

[ Voor 18% gewijzigd door MarcoC op 02-01-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

MarcoC schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:26:
[...]

Hoezo kan dat niet? eBuddy XMS heeft het ook. Of je bedoelt dat Whatsapp het nog niet geïmplementeerd heeft, dat kan natuurlijk ook :$ .
Dat laatste, zolang WP niet doorbreekt blijven WP-apps een afterthought, dat proef je op alle vlakken, helaas. :(

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Op de Titan heeft versie 1.5.0 geen enkele snelheidsverbetering met zich mee gebracht. Alleen het refreshen van de favorites, maar "faster creation of favorites" vind ik een beetje overdreven aangezien er behalve refresh geen enkele optie is voor favorites.
Er zijn een paar mensen die wel WA hebben, maar met wie ik geen contact heb, als oplossig heb ik die dus maar #31# voor hun nummer gegeven, zodat ze uit WA verdwenen zijn.

Scroll-bug is ook nog niet opgelost. Tijdens het typen van een lang berichtje gaat het blok wel omlaag, maar je kunt dan niet meer omhoog scrollen om terug te lezen. Halve oplossing dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb nu al ongeveer ruim een week het fenomeen dat Push messages van Whatsapp niet meer doorkomen op mijn telefoon (weet niet zeker of dit komt door de laatste update van de app).

Pas wanneer ik Whatsapp opstart krijg ik opeens te zien dat ik nieuwe berichten heb. Dit heeft voorheen eigenlijk altijd goed gewerkt.

Heeft iemand anders hier ook last van? Ik baal er een beetje van dat het niet goed werkt. :/

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:20
Ik heb dat één keer gehad, nadat de telefoon op batterij saver mode had gestaan.
Na een reboot werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 10:09

Pat-Juh

Patrick

Domino schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:23:
Ik heb dat één keer gehad, nadat de telefoon op batterij saver mode had gestaan.
Na een reboot werkte het weer.
Wat ik dus begrijp is dat de Push notificaties "fatsoenlijk" werken zoals op Android of iOS? Want in eerdere veries was het zo dat als de telefoon op standby stond er geen push-notifications voor WhatsApp binnen kwamen soms..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Bij mij wel iig. Ik heb vrijwel nooit problemen met WA.
Niet met push en ook niet met de snelheid van de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

Domino schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:02:
Bij een collega werkt dit namelijk niet zoals het hoort te zijn... Wellicht iets met zijn instellingen te maken, kon het als "windows-phone-digibeet" eigenlijk niet vinden... heb zelf namelijk Android momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Domino schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:02:
Sorry, maar dat laatste is gewoon "ignorance".

Iedereen die wel eens een Android-toestel heeft gebruikt; weet dat WA véél sneller werkt op Android dan op WP7.
Bij Android: je krijgt een notificatie van een nieuw bericht. Je opent die notificatie; en je Whatsapp-app staat _direct_ open; en het bericht staat er ook direct. Allemaal binnen 0,5s.

Bij WP7: je krijgt een notificatie van een nieuw bericht. Je opent die notificatie; vervolgens gaat Whatsapp opstarten. Duurt zo'n 1-3 seconden, afhankelijk van de hoeveelheid chats je hebt. Daarna kom je op je chat terecht, waarna het berichtje nog binnengehaald moet worden, dit duurt 0,1 - 1,0s, afhankelijk van je verbinding.

Punt is, dat Whatsapp absoluut trager is op WP7 dan op Android. Met iOS heb ik geen ervaring.
Deels ligt dat aan WP7; namelijk dat de app _iedere keer_ opnieuw opgestart moet worden :| . Deels zal het ook aan WA liggen.

Ook een lelijk verschil: als je op Android een nieuw bericht krijgt, krijg je een notificatie. Die notificatie blijft ook staan, totdat je hem opent of verwijdert. Als je dus je telefoon in je broekzak hebt, en een tijd later kijkt, staat die notificatie nog mooi op je te wachten in je notificatiebalk. Erop klikken zorgt dat je direct naar de goede chat gaat.

Als je op WP7 een notificatie krijgt, is die een aantal seconden in beeld vanaf dat 'ie binnenkomt. Heb je je toestel dan in je broekzak en kunnen je even niet kijken? Dikke pech. Na een aantal seconde is 'ie mooi weg.
Je krijgt weliswaar een cijfertje op je homescreen bij WA; maar door te klikken kom je dus niet meer direct in de juiste chat terecht, en bovendien kun je geen "preview" zien van het bericht - je weet dus niet van wie je een bericht hebt voordat je WA hebt opgestart, en dat duurt enkele seconden.

Ik ben groot fan van de "user experience" van WP7, maar ik moet toch toegeven dat dit bij Whatsapp toch absoluut niet erg prettig is. En dat ligt ook grotendeels aan Microsoft; en niet alleen aan de Whatsapp-ontwikkelaars..

[ Voor 5% gewijzigd door HyperioN op 03-01-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
HyperioN schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:29:
[...]

Sorry, maar dat laatste is gewoon "ignorance".

Iedereen die wel eens een Android-toestel heeft gebruikt; weet dat WA véél sneller werkt op Android dan op WP7.
Bij Android: je krijgt een notificatie van een nieuw bericht. Je opent die notificatie; en je Whatsapp-app staat _direct_ open; en het bericht staat er ook direct. Allemaal binnen 0,5s.

Bij WP7: je krijgt een notificatie van een nieuw bericht. Je opent die notificatie; vervolgens gaat Whatsapp opstarten. Duurt zo'n 1-3 seconden, afhankelijk van de hoeveelheid chats je hebt. Daarna kom je op je chat terecht, waarna het berichtje nog binnengehaald moet worden, dit duurt 0,1 - 1,0s, afhankelijk van je verbinding.
Ignorance of niet, voor mij is het ruim voldoende.

Mijn ervaring:
Ik hoor of zie de notificatie, wachten tot deze verdwijnt.
Ik unlock de telefoon, start WA, dat duurt zoals jij zegt een seconde of twee.
Gelijk vibreert de telefoon en ik zie gelijk (direct) het bericht toegevoegd worden aan de preview van de thread. Als ik die open staat ie ook gelijk. Geen merkbare vertraging, iig niet zonder dat ik ga lopen timen op 0,1 sec (waar hebben we het in godsnaam over?).

Daarnaast heb ik WA gezien bij twee vrienden op hun android en daar is het ook niet merkbaar sneller. Geen idee van de modellen die ze gebruiken, maar het zijn redelijk courante telefoons. Misschien is het op een quadcore op volle belasting sneller, geen idee, hoef het eerlijk gezegd ook niet te weten.

Ik ben het dan ook niet met je eens dat dit aan Microsoft ligt. Behalve het notificatie systeem zoals android en ios die hebben, heeft MS namelijk niets te maken met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-06 21:03
Ik weet ook niet waar het door komt, het enige wat ik weet is dat Whatsapp op WP7 een frustrerende ervaring is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Domino schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 19:38:
[...]
Daarnaast heb ik WA gezien bij twee vrienden op hun android en daar is het ook niet merkbaar sneller.
Dat is gewoon een leugen waardoor de rest van je post onbetrouwbaar en dus zinloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou bijna Android weer op mn telefoon installeren, puur om filmpje te maken om te laten zien dat het zeker trager is op WP7, buiten de missende functies en irritaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
HyperioN schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:09:
[...]

Dat is gewoon een leugen waardoor de rest van je post onbetrouwbaar en dus zinloos is.
SinergyX schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:21:
Ik zou bijna Android weer op mn telefoon installeren, puur om filmpje te maken om te laten zien dat het zeker trager is op WP7, buiten de missende functies en irritaties.
Ik ken Android gelukkig niet, maar is het bij jullie wel eens te binnen geschoten dat Android op veel meer manieren instabiel te krijgen is? Zoals ik al zei; ik ken het niet, maar ik neem aan dat ook WA daar trager wordt bij heel veel berichten. En dat Android ook trager wordt als je veel apps open laat staan? En dan nog maar te zwijgen over de spyware die de tels ook ongetwijfels trager maakt.
Bovendien kunnen zijn vrienden ook single-core Androids hebben, en toch redelijk nieuwe tels, het is namelijk een budget systeem, dus er zijn veel budget tels voor te vinden.
Vergelijken op een quad-core is niet echt eerlijk he :+

Wat ik wel zeker weet is dat er tussen WA op WP7 en op een iPhone 4 in snelheid bijna geen verschil zit. 4S heb ik nog niet getest, maar die zal ongetwijfeld wel weer sneller zijn. WA gebruikt nou eenmaal veel proc, dus zodra WP7 (of tegen die tijd WP8) ook dual-cores krijgt, zal het op WP wellicht sneller gaan dan op de concurrenten.
Jammer genoeg is er aangekondigt dat WP8 pas eind 2012 komt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
HyperioN schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 00:09:
[...]

Suit yourself.

Ik heb geen zin in een ellenlange discussie of een wel/niet waar. Dat gaat uitmonden in een dikke troll.
Ik vertel je alleen wat ik ervaar, of je het gelooft is aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
De persoonlijke ervaring waaruit ik spreek is met een HTC Desire Z. Dat is geen high-end toestel; qua specs op papier zelfs trager dan de Lumia (ook bijna een jaar ouder).
Mijn Lumia voelt in alle opzichten merkbaar sneller en vloeiender aan dan de HTC. Internetten, navigeren door het OS, scrollen / pinch to zoom; noem maar op. Wat dat betreft een verademing.

Maar Whatsapp daarentegen.... :-( :N

Maar goed; ieder zijn mening; zelfs als die gestoeld is op onjuiste feiten. Agree to disagree dan maar ;)

[ Voor 50% gewijzigd door HyperioN op 04-01-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
HyperioN schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:38:
Maar goed; ieder zijn mening; zelfs als die gestoeld is op onjuiste feiten. Agree to disagree dan maar ;)
Agreed :)

Wellicht komt er in de toekomst verbetering in de performance zodat jij ook tevreden bent.
Ik help het hopen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:54

NoFearCreations

3DPrint the world!

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heel mijn whatsapp staat vol met mij WLM contacten. Dat wil ik helemaal niet, hoe kan ik die verwijderen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 21:50
Zoals uit andere reacties blijkt ben ik niet alleen maar positief over WP, echter er zit bij mij 0,0 vertraging in Whatsapp. Misschien geluk? Dit is geen leugen, ik heb ook ervaring met een Htc sensation als vergelijking. Ik vind de contactenlijst wel overzichtelijker op Android.

Wel moet er een visuele notificatie komen in de vorm van een ledje, maar daar kan Whatsapp niks aan doen. Begrijp niet waarom Microsoft dit niet implementeert in de vorm van een verlichte toets.

[ Voor 26% gewijzigd door trabbit op 04-01-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh

Pat-Juh

Patrick

trabbit schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:28:
Zoals uit andere reacties blijkt ben ik niet alleen maar positief over WP, echter er zit bij mij 0,0 vertraging in Whatsapp. Misschien geluk? Dit is geen leugen, ik heb ook ervaring met een Htc sensation als vergelijking. Ik vind de contactenlijst wel overzichtelijker op Android.

Wel moet er een visuele notificatie komen in de vorm van een ledje, maar daar kan Whatsapp niks aan doen. Begrijp niet waarom Microsoft dit niet implementeert in de vorm van een verlichte toets.
een WP equivalent van het android programma "NoLed" zou ook kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 12:47
vandaag dus een samsung omnia 7 gehaald met Mango (geen Nederlands wat ik raar vind) maar hoe moet ik een whatsapp bericht sturen? want als ik een bericht stuur via "all" dan stuur ik een sms......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

whatsapp zelf opstarten? :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
meen je dat? haha, ik bedoel als ik in whatsapp zelf zit weet ik niet hoe ik een bericht moet sturen.... iemand heeft wel wat naar mij gestuurd via whatsapp (staat in mijn contactenlijst) maar er staat bij "chats" alleen zijn nummer.....

snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Een refresh doen van de favorites (stomme benaming in WA maar goed)?

Even op de drie puntjes onderaaan > Settings > Favorites (tap to refresh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
is gelukt!

erg bedankt, zat er 4 uur naar te zoeken.... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

WA zal op android waarschijnlijk sneller zijn als je het open laat staan.
Gebruikers die WA uitzetten om batterijduur te sparen zullen het op android misschien anders aanvoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437545

Heb momenteel het volgende:

Als ik mijn trilstand uit zet dan trilt de telefoon soms wel in een whatsapp chat sessie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

weet je wat ik vaag vind? bij WA heb je altijd van die grappige emoticons. deze zijn niet beschikbaar voor WP. maar als iemand met android naar mij WA en een emoticon doorstuurt dan herkent WP het emoticon wel en laat ehm gewoon zien. vaak veel te klein en lelijk maar ze zitten dus wel in de app zelf...

waarom maken ze dit gewoon niet beschikbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster

koekiemonster

want a cookie

roboreaper schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:40:
weet je wat ik vaag vind? bij WA heb je altijd van die grappige emoticons. deze zijn niet beschikbaar voor WP. maar als iemand met android naar mij WA en een emoticon doorstuurt dan herkent WP het emoticon wel en laat ehm gewoon zien. vaak veel te klein en lelijk maar ze zitten dus wel in de app zelf...

waarom maken ze dit gewoon niet beschikbaar....
en je kunt het zelfs kopieren en hergebruiken :D

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438101

tis inderdaad nog niet optimaal. Maar ik gebruik whatsapp nu meer dan geregeld en het werkt opzich prima. Heb er wel vertrouwen in dat het niveau van de rest gaat benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
iemand die weet hoe je de notificatie geluid kan verandere in whatsapp?
Pagina: 1 ... 3 ... 58 Laatste