Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Dat lelijke groene scherm gaat vast niet verdwijnen. Dat is de huisstijl van WhatsApp.

http://www.whatsapp.com/

En die freeze heb ik alleen vanuit de uitstand. Als mijn scherm gewoon aanstaat heb ik nergens last van.

[ Voor 46% gewijzigd door GerCor op 24-02-2013 15:01 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:59:
Dat lelijke groene scherm gaat vast niet verdwijnen. Dat is de huisstijl van WhatsApp.

http://www.whatsapp.com/

En die freeze heb ik alleen vanuit de uitstand. Als mijn scherm gewoon aanstaat heb ik nergens last van.
Wel extreem beun om een achtergrondafbeelding als laadscherm te gebruiken omdat je er nergens anders binnen de app ruimte voor hebt..

Sinds de update van vandaag werkt volgens mij mijn lockscreen notificatie niet meer. En 10 of meer notificaties past ineens niet meer op de kleine tile. Jammer, was net zo blij met de update vrijdag.

edit: lockscreen werkt weer na verwijderen en terugplaatsen van de notificatie...
edit2: nee, het werkt toch niet goed. random of extreem langzaam, maar ik heb nu weer 20 berichten (oudste al 7 minuten oud) en het lockscreen weet nog van niks

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 24-02-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

En alweer een nieuwe whatsapp. Gaat wel hard nu.
Versie 2.9.4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ImpaileR schreef op maandag 25 februari 2013 @ 00:00:
En alweer een nieuwe whatsapp. Gaat wel hard nu.
Versie 2.9.4.0
En waar staat er eigenlijk een changelog?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
The Dolf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 00:25:
[...]

En waar staat er eigenlijk een changelog?
Denk paar schoonheidsfoutjes oplossen die voorkwamen bij 2.9.3. Moet wel zeggen dat Microsoft erg goed bezig is met hun update services. Gaat lekker snel en rap als je ziet hoeveel whatsapp wel niet een update de deur heeft uitgestuurd.

[ Voor 19% gewijzigd door vali op 25-02-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Geen spectaculaire veranderingen nee:
Fix crashes on Settings and app install on a small number of 7.x devices
Fix installation hangs for Finnish and Polish users

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:42
ImpaileR schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:15:
Wat een verademing zo'n snelle fix. Geen last meer van vastlopers en een preview van een bericht op de grote tegel werkt nu ook. (overigens meteen weer klein gezet :P) en hij start weer snel op (L820)

Ook geen verloopdatum van het account meer. :)
[afbeelding]

Nu nog die wifi/audio hack eruit en hij is helemaal top.
Mijn account is niet Lifetime. Ik heb wel een betaalde versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
Ik heb het idee dat die 5MB update de totale omvang van Whatsapp is en dat er voor de update alleen maar de wijzigingen worden binnengehaald, incremental dus.
Versie 2.9.4 wordt bij mij OTA ong net zo snel binnengehaald als 2.9.3 over wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
WA wordt verwijderd en volledig opnieuw gedownload en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Sheik schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:09:
In dat geval is mijn internet bij mijn nieuwe abo een stuk sneller :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Sheik schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:09:
Heb je daar een bron van? Het scheelt MS en de gebruiker namelijk nogal in kosten als ze het wel incremental doen zoals ook met Windows 8 app updates wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:42
Whatsapp was van het weekend bij mij nogal buggy. Duurde soms echt lang voordat het geladen is, voor de update werkte alles goed. Vanochtend de allernieuwste gedownload en geïnstalleerd en nu werkt ie weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Caelorum schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:06:
[...]

Heb je daar een bron van? Het scheelt MS en de gebruiker namelijk nogal in kosten als ze het wel incremental doen zoals ook met Windows 8 app updates wordt gedaan.
Geen bron, op basis van de full downloads elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Russel88 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:15:
Whatsapp was van het weekend bij mij nogal buggy. Duurde soms echt lang voordat het geladen is, voor de update werkte alles goed. Vanochtend de allernieuwste gedownload en geïnstalleerd en nu werkt ie weer zoals het hoort.
Hier begint hij juist slechter te werken, tile blijft op 2 staan, maar open je WA heb je geen nieuwe berichten. Moment later krijg je een bericht binnen, tile blijft op 0 staan, maar heb ik wel bericht binnen.

Of het is de combinatie van 7.8 livetiles (zo live zijn ze ook weer niet), of het is de WA kant, werkt nog steeds verre van optimaal.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 09:31
Ik heb sinds de laatste updates problemen bij het opstarten van WA. Hij blijft hangen in het startscherm. Iemand anders hier ook last van? Het betreft een Lumia 800 met WP7.8.

En als ik whatsapp er af gooi en opnieuw installeer, dan ben ik zeker alle historie kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
symp schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:32:
Ik heb sinds de laatste updates problemen bij het opstarten van WA. Hij blijft hangen in het startscherm. Iemand anders hier ook last van? Het betreft een Lumia 800 met WP7.8.

En als ik whatsapp er af gooi en opnieuw installeer, dan ben ik zeker alle historie kwijt?
Maak voordat je hem opnieuw installeert een back-up van je chat. Dit kan je tegenwoordig bij je instellingen maken. Hierna kan je hem gewoon opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik heb nu weer een nieuwe update... dat is de 3de al in 4 dagen tijd... Is er iets ernstigs mis ofzo want ik merk geen enkele verbetering. Anders vinden ze het ook niet erg om maandenlang over een update te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
vali schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:57:
[...]

Maak voordat je hem opnieuw installeert een back-up van je chat. Dit kan je tegenwoordig bij je instellingen maken. Hierna kan je hem gewoon opnieuw installeren.
Maar daar komt ie dus niet ;).

Ik had het vorig weekend ook. Ik heb alles opnieuw geinstalleerd en was inderdaad alles kwijt. Je hebt versie 2.9.4 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:04
Over het verhaal van de battert drain. Waarom kan pak hem beet wordfeud wel gewoon pushberichten versturen zonder drain, en whatsapp niet. Het hoeft dan toch niet zo ingewikkeld te zijn om dit te verhelpen? Is volgens mij de nr 1 irritatie van wp8 gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:40
Ik kan mijn Whatsapp groepen maar tot maximaal 8 dagen dempen. Is dit by design of zit ik er finaal naast te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:45

StrongArmLance

Endless flow

TMPJ schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:54:
Ik kan mijn Whatsapp groepen maar tot maximaal 8 dagen dempen. Is dit by design of zit ik er finaal naast te kijken?
Op android ook, 8 uur, 1 dag, 8 dagen. Waarom zou je hem voor altijd willen muten? Stap er dan uit of mute hem na 8 dagen weer, dat is niet al te veel moeite, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

kristan schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:57:
[...]

Op android ook, 8 uur, 1 dag, 8 dagen. Waarom zou je hem voor altijd willen muten? Stap er dan uit of mute hem na 8 dagen weer, dat is niet al te veel moeite, toch?
Ik wil eigenlijk alle notificaties uitzetten. Dat kon vroeger wel, maar die optie hebben ze bij de 2.x versie uit gesloopt :(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update: als ik een bericht getypt heb, dan blijft de ruimte waar toetsenbord zat zwart, heel irritant. meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Bolk schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:01:
[...]
Ik wil eigenlijk alle notificaties uitzetten. Dat kon vroeger wel, maar die optie hebben ze bij de 2.x versie uit gesloopt :(
Terwijl ze wel verplicht zijn die optie er in te hebben volgende de App guidelines...
2.9 If your app uses the Microsoft Push Notification Service, the app and the use of the Microsoft Push Notification Service must comply with the following requirements:
2.9.1 The app must first describe the notifications to be provided and obtain the user’s express permission (opt-in), and must provide a mechanism through which the user can opt out of receiving push notifications. [...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook wel fijn zijn als de smileys een keer gaan kloppen met de WA smileys!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
kristan schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:57:
[...]

Klopt, maar bij android is er ook een optie om alle geluiden van alle groepen uit te zetten. Ik wil ze wel lezen en deelnemen, maar ik heb niet de behoefte om 100x per dag 'pling' te horen of al het geluid van mijn telefoon uit te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Alpha89 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:42:
Volgens mij is WA wel nog steeds niet geoptimaliseerd voor o.a. de 8x. Veel verloren schermruimte bovenin :( .
Volgens mij wel hoor. Heb zelf ook de 8X. Open maar eens de standaard SMS app. Die is bijna identiek in het berichten scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:09:
Na de update: als ik een bericht getypt heb, dan blijft de ruimte waar toetsenbord zat zwart, heel irritant. meer mensen daar last van?
Ja ik ook. Voor het eerst met whatsapp en dus door die nieuwste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Ik kan geen hyperlinks van een website niet posten, je ziet dan gewoon een tekst ipv de url. De ontvanger ziet wel de url en kan er wel op klikken maar ik niet als verzender kan niet op mijn eigen verzonden url klikken omdat dus gewoon een tekst is.

Echter vrienden met 2.9.4 zien dit wel als zij een URL vernzenden naar mij dan zien zij wel de url en ik ook.

Ik heb een Lumia 800, wp 7.8 en mijn vrienden ook,

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen. Heb al WA opnieuw geinstalleerd en de Lumia 800 gereboot etc.

Vorige week werkte het versturen van hyperlinks/urls wel...

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Geen problemen op de HTC 8X. Hyperlink .... toetsenbord. Werkt allemaal prima, (2.9.4.)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Laatst online: 13-09 07:46
2.9.4 is alweer bij de laadscherm wallpaper vastgelopen. Ik vraag me af wat voor toestel de andere hebben die hier ook last van hebben of hadden. Ik heb in ieder geval een HTC 8S.

Ik vermoed dat er iets gelijkelijk aan mis gaat aangezien ik deze keer steeds vaker een langere laadtijd had voordat de app opende.
Ik vind het wel erg vervelend dat het elke keer weer mis gaat. Het is inmiddels een gewoonte om het toestel om de 2 dagen te rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Weet je zeker dat het een vastloper was? Ik heb namelijk soms dat ie er gewoon heel lang over doet maar uiteindelijk wel doorstart. Hoelang heb je gewacht?

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Cruzer schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:29:
Ik kan geen hyperlinks van een website niet posten, je ziet dan gewoon een tekst ipv de url. De ontvanger ziet wel de url en kan er wel op klikken maar ik niet als verzender kan niet op mijn eigen verzonden url klikken omdat dus gewoon een tekst is.

Echter vrienden met 2.9.4 zien dit wel als zij een URL vernzenden naar mij dan zien zij wel de url en ik ook.

Ik heb een Lumia 800, wp 7.8 en mijn vrienden ook,

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen. Heb al WA opnieuw geinstalleerd en de Lumia 800 gereboot etc.

Vorige week werkte het versturen van hyperlinks/urls wel...
Iemand een oplossing? Toestel al teruggezet naar Fabrieks instellingen maar URL / Hyperlinks versturen lukt nog steeds niet...

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:14:
[...]

Klopt, maar bij android is er ook een optie om alle geluiden van alle groepen uit te zetten. Ik wil ze wel lezen en deelnemen, maar ik heb niet de behoefte om 100x per dag 'pling' te horen of al het geluid van mijn telefoon uit te zetten ;)
Ik wil een WP8 kopen en ben nogal een fanatieke Whatsapp gebruiker. Het lijkt mij ook vreselijk om steeds een geluid of trilling te horen, ik heb nu op mijn iPhone de Whatsapp notificatie uitstaan, met uitzondering van het getal (ongelezen berichten) op het launcher icoon.

Is er op WP8 misschien een truc uit te halen door een stille beltoon (geen geluid) op de telefoon te zetten en die te gebruiken voor Whatsapp?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:01:
[...]

Ik wil een WP8 kopen en ben nogal een fanatieke Whatsapp gebruiker. Het lijkt mij ook vreselijk om steeds een geluid of trilling te horen, ik heb nu op mijn iPhone de Whatsapp notificatie uitstaan, met uitzondering van het getal (ongelezen berichten) op het launcher icoon.

Is er op WP8 misschien een truc uit te halen door een stille beltoon (geen geluid) op de telefoon te zetten en die te gebruiken voor Whatsapp?
Nee, je kunt de toon van WhatsApp dus niet kiezen. Ze zijn er wel mee bezig, maar met het kleine marktaandeel dat WP op dit moment heeft zit er geen enorme haast achter.

Ikzelf heb een handje vol overactieve groepen, dus vind het geen probleem om die een keer per week te muten. Bij losse contacten ontvang ik wel graag een geluidje, jammer alleen dat ik niet kan kiezen welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
MrFl0ppY schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:57:
Weet je zeker dat het een vastloper was? Ik heb namelijk soms dat ie er gewoon heel lang over doet maar uiteindelijk wel doorstart. Hoelang heb je gewacht?
Anderhalve minuut. Misschien dat hij het alsnog zou kunnen doen, maar het lijkt me in ieder geval niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcorewezel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
kan soms geen filmpje open die ik krijg via Whatsapp. En als ik later een filmpje wil doorsturen en zoek die dan op bij de media dan kan ik het niet eens doorsturen. terwijl een afbeelding dat wel kan.

Ook kan ik mijn ontvangen filmpjes niet opslaan op mijn telefoon.
zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand een oplossing?

Lumia 920

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

De notificaties op het startscherm geven bij mij alleen aan dat er “een bericht van een contact persoon” is ontvangen, en niet de inhoud. Dat is bij iedereen zo? Fixed
Verder lijken de notificaties ook niet onder elkaar te worden gerangschikt wanneer ze nog niet gelezen zijn, op het startscherm (lockscreen dus). Die twee functies zouden veel toevoegen.

[ Voor 3% gewijzigd door FMS op 28-02-2013 10:50 ]

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
hardcorewezel schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:16:
kan soms geen filmpje open die ik krijg via Whatsapp. En als ik later een filmpje wil doorsturen en zoek die dan op bij de media dan kan ik het niet eens doorsturen. terwijl een afbeelding dat wel kan.

Ook kan ik mijn ontvangen filmpjes niet opslaan op mijn telefoon.
zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand een oplossing?

Lumia 920
Applicaties mogen niet bij de video library van Windows Phone (of ja, alleen wegschrijven meen ik, niet lezen). Dus tenzij Microsoft dat gaat aanpassen ga je geen videos kunnen doorsturen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-08 13:14
en nog steeds niet de mogelijkheid om die ruk push berichten gewoon uit te zetten...

• badboynova
  • Laatst online: 12-09 20:00
Na de update is mij opgevallen dat ik nergens meer de knop om iemand te blokken kan vinden, of zie ik iets over het hoofd?

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:05
badboynova schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:41:
Na de update is mij opgevallen dat ik nergens meer de knop om iemand te blokken kan vinden, of zie ik iets over het hoofd?
Dit doe je bij instellingen, daar staat "geblokkeerde contacten" als je hier op drukt kan je contacten toevoegen om te blokkeren.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
BM schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:04:
[...]

Applicaties mogen niet bij de video library van Windows Phone (of ja, alleen wegschrijven meen ik, niet lezen). Dus tenzij Microsoft dat gaat aanpassen ga je geen videos kunnen doorsturen.
Hmm, dat is best lastig. Ik heb namelijk een paar ontvangen whatsapp filmpjes die ik eigenlijk wil opslaan, maar dat kan dus niet. En als ik via zune of mass storage connect kan ik er ook al niet bij.
Het maakt me ook wel ongerust, want stel je voor dat ik ooit mijn telefoon moet resetten ofzo..dan ben ik ze dus kwijt..en dat wil ik dus niet :P

• Caelorum
BM schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:04:
[...]
Voor het uitlezen (eigenlijk opvragen) van dat soort content moet de gebruiker altijd expliciet zelf handelingen doen door bijv de foto zelf te kiezen en aan de app te 'geven'. Maar zover ik weet is er geen enkele API om toegang tot de video's te krijgen zowel voor wegschrijven als opvragen.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Iemand ook al meegemaakt dat nadat de emoticons of het toetsenbord minimaliseert de tekst niet meer volledig scherm word maar blijft zoals het was? Beetje lastig uit te leggen..

• TheZeroorez
  • Niet online
spNk schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:21:
Iemand ook al meegemaakt dat nadat de emoticons of het toetsenbord minimaliseert de tekst niet meer volledig scherm word maar blijft zoals het was? Beetje lastig uit te leggen..
Ja, sinds de laatste versie. Toetsenbord-plaats blijft dan gewoon zwart ipv dat Whatsapp weer maximaliseert.

• GerCor

GerCor

spNk schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:21:
Geen flauw idee welke telefoon of versie WP je gebruikt. Bij mij werkt alles picobello. :*)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
TheZeroorez schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:23:
[...]

Ja, sinds de laatste versie. Toetsenbord-plaats blijft dan gewoon zwart ipv dat Whatsapp weer maximaliseert.
idd...hier ook al een aantal keer gehad...behoorlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
GerCor schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 22:25:
[...]

Geen flauw idee welke telefoon of versie WP je gebruikt. Bij mij werkt alles picobello. :*)
Sorry, vergeten te vermelden. Lumia 800 (7.8).

Update heeft dus meer stuk dan heel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
fruitbakje schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:35:
En toen, een dag nadat ik heb geupdate, wilde Whatsapp niet meer opstarten (enkel dat groene patroon-achtige scherm). Ook niet na een reboot.
Zeker geen veel voorkomend probleem?
Idem hier. LG E700 Windows 7.8
Is er een manier om Whatsapp te verwijderen zoals je bij Android wel kan. Dan kan ik het opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

Naar applicatielijst. Lang je vinger op de naam van de app drukken. En kiezen voor verwijderen. Zo lastig is dat toch niet? En had je ook via bing (of google) kunnen vinden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Natuurlijk Martinspire, maar ik wilde de melding doen dat ik ook die problemen had daar het anderen helpt te weten dat ze niet alleen zijn. De vraag stelde ik toen en passant.

Het idiote is dat ik nu na twee keer herstarten en heel veel geduld, het whatsapp scherm weer terugheb. Blijkbaar blijft er iets hangen gedurende een hele lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Laatst online: 04-07 14:57
heeft iemand ervaring met de blokkeer functie in Whatsapp? Hoe werkt het precies? Als ik iemand blokkeer ziet deze persoon mijn laatst online functie? Heeft iemand dit uitvoerig getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb wel eens personen geblokkeerd. Wat ze precies zien weet ik niet, wel dat het effectief er voor zorgt dat ik van die personen af ben. Ik gok dat ze hooguit mijn laatste status zien of anders "offline".

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb het ooit getest. De persoon ziet niet dat je online bent of dat je hem geblokkeerd hebt. De geblokkeerde ziet ofwel jouw laatste online (voor de blok) of helemaal niks. Dat weet ik niet zeker meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
TheZeroorez schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:34:
Ik heb het ooit getest. De persoon ziet niet dat je online bent of dat je hem geblokkeerd hebt. De geblokkeerde ziet ofwel jouw laatste online (voor de blok) of helemaal niks. Dat weet ik niet zeker meer.
bedankt dude, dat doet veel goed :)
Nu nog een app om iemands telefoontjes te belemmeren/blokkeren op de WP 7.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 18:36

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik vroeg mij nu ook af wat je aan de backup functie hebt. Als ik mijn telefoon reset, waar is die backup goed voor? Waar wordt deze opgeslagen? Als dat gewoon lokaal is, is het vrijwel nutteloos.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:48
Barres B. schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:54:
Ik vroeg mij nu ook af wat je aan de backup functie hebt. Als ik mijn telefoon reset, waar is die backup goed voor? Waar wordt deze opgeslagen? Als dat gewoon lokaal is, is het vrijwel nutteloos.
Backups gaan toch in zijn geheel naar je skydrive?
Vergelijkbaar met iOS en iCloud bij Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig... Vanochtend wilde Whatsapp niet opstarten. Bleef op het startscherm hangen. Na het opnieuw te hebben geinstalleerd, bleek dat alle conversaties nog te zien zijn. Werkt dus prima, die backup functie.
O ja, heb een Lumia800 met 7.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.

Barres B.

Domino schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:06:
[...]

Backups gaan toch in zijn geheel naar je skydrive?
Vergelijkbaar met iOS en iCloud bij Apple?
Ik zie geen backup op mijn skydrive staan.
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:49:
Grappig... Vanochtend wilde Whatsapp niet opstarten. Bleef op het startscherm hangen. Na het opnieuw te hebben geinstalleerd, bleek dat alle conversaties nog te zien zijn. Werkt dus prima, die backup functie.
O ja, heb een Lumia800 met 7.8.
Dan wordt het toch ergens anders opgeslagen dan de telefoon lijkt mij. Anders werdt die wel verwijderd bij de deinstallatie van Whatsapp. Zal bij een reset van de telefoon dan ook de gesprekken bewaard blijven?

[ Voor 52% gewijzigd door Barres B. op 06-03-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
badluckboy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:45:
heeft iemand ervaring met de blokkeer functie in Whatsapp? Hoe werkt het precies? Als ik iemand blokkeer ziet deze persoon mijn laatst online functie? Heeft iemand dit uitvoerig getest?
Als je iemand blokkeert, dan lijkt het mij dat je daar vanaf wilt zijn. Wat zal het je dan wat of ze zien dat je nog online staat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Barres B. schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:49:
Ik zie geen backup op mijn skydrive staan.
Dat betekend niet gelijk dat er geen backup is. Die backup kan afgeschermd zijn.

Ik heb helaas geen WP8 toestel anders had ik het wel getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.

Barres B.

Domino schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:13:
[...]

Dat betekend niet gelijk dat er geen backup is. Die backup kan afgeschermd zijn.

Ik heb helaas geen WP8 toestel anders had ik het wel getest.
Ik verwacht niet dat het op skydrive staat, ook omdat ik nooit toestemming aan whatsapp heb gegeven om de backup op skydrive te zetten. (ik heb 7.8 btw, ik weet niet hoever dit uitmaakt). Ik krijg het idee dat de backupfunctie puur voor het crashen is, niet voor als je de telefoon reset of een andere mobiel krijgt. Dat vind ik persoonlijk wel jammer en een gemiste kans. Daar had ik wel op gehoopt.

Misschien ga ik het binnenkort testen of de backup ook terugkomt bij een reset. Maar ik verwacht er weinig van.

[ Voor 10% gewijzigd door Barres B. op 08-03-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik heb hier ook een 7.8 toestel. Maar de backup functie waar ik op doel zit in WP8.
Dus niet de backup van WA, maar die WP8 zelf maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
De backup wordt niet in WA zelf opgeslagen.
Heb mijn foon gereset en met een ander live account weer ingesteld, heel WA leeg, terwijl nr hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
Eindelijk heb ik de oplossing voor het moeten herstarten wanneer hij vastloopt. Met de gratis versie van het programma "Stop Music" (http://www.windowsphone.c...88-4233-851a-82460df8d709) kun je namelijk je muziekspeler helemaal afsluiten. Omdat Whatsapp een audiostream opzet sluit dit Whatsapp af en daarna kun je hem dus weer herstarten zonder problemen.

Het rebooten is dus voorbij, maar toch hoop ik dat ze de freeze in het laadscherm snel oplossen. Tot die tijd is dit een prettige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
whatsapp is vandaag echt een ramp, hele tijd notificaties die ik al een uur geleden heb gehad en vaak dubbel. En sommige berichten komen een uur later. Heel vaag allemaal.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:42:
whatsapp is vandaag echt een ramp, hele tijd notificaties die ik al een uur geleden heb gehad en vaak dubbel. En sommige berichten komen een uur later. Heel vaag allemaal.
Hier exact hetzelfde, dus een probleem bij Whatsapp en niet op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
ik denk het, het is ook alleen whatsapp die raar doet.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hier ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.

Barres B.

Ik heb hetzelfde.

Btw, bij mij valt de tijd soms ook buiten het tekstvakje. Als in ' 8 minuten geleden', dan valt het woord 'geleden' buiten het kader van het tekstvierkantje. Dit had ik voor de update niet. Hebben meerdere dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
hier ook het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:42
Hier ook.. maar dat heb ik al een aantal dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Zelfde probleem..hier ook al meerdere dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Vandaag lijkt het bij mij opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ook hier sinds een paar dagen dat Whatsapp niet lekker werkt. Veel vertragingen van berichten en tijdnotaties die niet kloppen. Geen seintje dat er een nieuw bericht binnen is, of het komt pas 20 minuten later binnen.
Heb net ook even op mijn Android gekeken en daar vreemd genoeg ook een vertraging. Kan dus ook aan de servers van Whatsapp zelf liggen en niet aan de app van WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Heb ook dat notificaties soms dubbel worden gegeven. Vooral als ik het bericht niet geopend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
vandaag weer geen bereik of dubbele berichten met whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik las in de store dat je WA moet verwijderen en opnieuw installeren. Ben je wel al je gesprekken kwijt maar de problemen ook. Zelf had ik gisteren problemen, vandaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Poops_McGhee schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:41:
Ook hier sinds een paar dagen dat Whatsapp niet lekker werkt. Veel vertragingen van berichten en tijdnotaties die niet kloppen. Geen seintje dat er een nieuw bericht binnen is, of het komt pas 20 minuten later binnen.
Heb net ook even op mijn Android gekeken en daar vreemd genoeg ook een vertraging. Kan dus ook aan de servers van Whatsapp zelf liggen en niet aan de app van WP8.
Heb hier ook last van op WP7.8. Met name dat de teller op de tile niet aan geeft dat er een nieuw bericht is.
Hopelijk ligt het aan WhatsApp en gaat het vlot weer werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
PaT schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:00:
[...]

Heb hier ook last van op WP7.8. Met name dat de teller op de tile niet aan geeft dat er een nieuw bericht is.
Hopelijk ligt het aan WhatsApp en gaat het vlot weer werken...
Bij mij draait ie weer als een zonnetje... denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:37

3DDude

I void warranty's

Ik heb heel vaak dat hij Whatsapp berichten als ongelezen markeert, terwijl ik ze dus al gelezen heb.
Verder, hoorde ik iedereen over een toffe update op Android in de WA-group. En ik was like FUUU you WP8 why :S. Ik wil ook :P

WP8 @t HTC 8S btw.

[ Voor 4% gewijzigd door 3DDude op 16-03-2013 23:50 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die 'toffe update' laat het er gewoon uit zien als Android 4 in plaats van 2.3. Niks speciaals voor ons dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Poops_McGhee schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:41:
Toevallig was ik in dit topic, maar zowel mijn Xperia Z als iphone ondervinden vertraging in afleveren berichten.
vooral in de avonduren.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
TheZeroorez schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:11:
Die 'toffe update' laat het er gewoon uit zien als Android 4 in plaats van 2.3. Niks speciaals voor ons dus.
Inderdaad, het is alleen maar wat verplaatst. Zo zit de smilie knop net als bij WP8 bij het tekstvak ipv bovenaan in de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Na het nieuws dat WhatsApp geen desktop client gaat uitbrengen (link), heb ik Line maar eens uitgeprobeerd. Werkt prima en run het ondertussen ook op Windows 8.

Als je registreert op WP, wordt je nummer ook gewoon gekoppeld. Een prima vervanging voor WhatsApp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:10:
Na het nieuws dat WhatsApp geen desktop client gaat uitbrengen (link), heb ik Line maar eens uitgeprobeerd. Werkt prima en run het ondertussen ook op Windows 8.

Als je registreert op WP, wordt je nummer ook gewoon gekoppeld. Een prima vervanging voor WhatsApp..
Nu de rest van de wereld ervan overtuigen dat Line de beter berichtendienst is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:45:
[...]

Nu de rest van de wereld ervan overtuigen dat Line de beter berichtendienst is...
De belangrijkste zijn voor mij al over. :) Die veel achter een laptop zitten zijn niet moeilijk te overtuigen. En dat zijn er nogal wat.. ;)

[edit]Daarnaast hoef je WhatsApp natuurlijk niet weg te doen (geen of/of)..

[ Voor 10% gewijzigd door Cheeky op 18-03-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindunos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:42
Cheeky schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:17:
[...]

De belangrijkste zijn voor mij al over. :) Die veel achter een laptop zitten zijn niet moeilijk te overtuigen. En dat zijn er nogal wat.. ;)

[edit]Daarnaast hoef je WhatsApp natuurlijk niet weg te doen (geen of/of)..
Line ziet er erg vet uit. Toch zal een app als deze pas echt functioneel zijn als men massaal overstapt, en dat zie ik niet snel gebeuren. Pas als Whatsapp iets fout doet (zoals gebruikers jaarlijks laten betalen), of als er een alternatief komt met nieuwe functionaliteit die al snel als onmisbaar wordt gezien, zal het grote publiek overstappen.
Jammer voor ons Windows Phone gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

LINE ook net geïnstalleerd, nu nog anderen uitnodigen .... hehehe.

Eigenlijk ook weer voor iOS en Android, want dan kun je wel videobellen. Dat gaat niet in de WP8 versie. Wat wel geinig is is dat je een berichtje kunt inspreken en dat versturen. :9

Kan in WA ook, kom ik nu achter.

Oke, geprobeerd .... DELETE LINE

[ Voor 70% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Whatsapp is weer bagger de laatste dagen. Krijg de notificaties van berichten vaak pas een half uur of drie kwartier later. Staat wel gewoon dat het bericht van bijv. 38 minuten geleden is. Echt k*t dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Inderdaad, vrolijk word je er niet van. Maar ... als ik de store lees is dat niet een probleem dat alleen aan de WP8 versie te wijten is. Android heeft er ook last van, dus bij WA zit gewoon iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Tsja, same here... Notificaties komen vaak 10/20/30 min later, livetile geeft ook geen correcte weergave ongelezen berichten.. en in de app zelf geeft 'ie ongelezen berichten aan, waar ik zelf als laatste wat heb verstuurd.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Of, zoals gisteren: 6 ongelezen berichten, maar er staan er maar 2. En ondertussen maar notificaties sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het beste alternatief dat ik tot op heden ben tegen gekomen is Ebuddy XMS. Lijkt heel erg op Whatsapp, is gratis en heeft een webclient..

Maar inderdaad... overstappen, ho maar... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Skype. Kun je ook prima mee chatten. Maar sommigen van mijn collega's, als je zegt dat je er GRATIS mee kunt bellen zeggen: ik wil in mijn PRIVETIJD niet gebeld worden over werk.

Snap jij het, snap ik het. Familie is inmiddels wel overgestapt op Skype omdat ze al op MSN zaten.

Het vreemde is echter, na de kleine aanpassing in Skype, ik nu steeds offline ben. Waarom dat zo is, weet ik niet. Ik zet Skype niet zelf offline.

[ Voor 21% gewijzigd door GerCor op 21-03-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind de chat van Skype nog erg matig, scrollt vaak niet goed en scherm met tekst springt regelmatig rare kanten op als je antwoord terugtypt.

Voordeel, je kan direct vanuit personen hub skypen, WA zit daar nog steeds niet tussen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar Skype is nog steeds een previewversie. Komt goed .... hoop ik. En dat direct vanuit personen Hub Skypen. Als ik dat doe, wordt eerst Skype opgestart. Duurt veel te lang.

Edit: krijg net weer een notificatie van WA. Volgens de livetile 9 nieuwe berichten. Maar in werkelijkheid NUL. Zucht.

[ Voor 69% gewijzigd door GerCor op 21-03-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze moeten wel, MSN stopt volgende maand.

Vraag ik me wel af hoe ze dat mbt berichtenhub gaan doen, die werkt namelijk niet met MSN.

Maargoed, dat is skype, geen WA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Ik krijg sowieso geen tril/notificatie meer van Whatsapp op mn tel.. Maar ook niet van Line, die ik net heb uitgeprobeerd.. ?
Pagina: 1 ... 18 ... 58 Laatste