Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Snap persoonlijk niet waarom mensen zo'n drama creëren. Bij de aankoop konden jullie genoeg informatie vinden dat ze nog geen wp8 app hebben uitgebracht en dat de wp7 versie nog niet zo snel opstart als bij de concurrentie.

Daarnaast, hebben jullie misschien niet slecht bereik met jullie provider? Whatsapp start op mijn omnia 7 idd niet zo snel als bij ios of android, maar ik heb nooit dat mijn berichten later aankomen. Ze komen nog steeds instant aan (op 3g en op wifi).

[ Voor 25% gewijzigd door vali op 05-12-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Kan iemand vertellen of de wifi & muziek bugs zijn opgelost met de 2.8.8.0 versie? Met dank aan mijn developersaccount draai ik tot nu toe nog de 2.0 versie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 07:46
vali schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:25:
Snap persoonlijk niet waarom mensen zo'n drama creëren. Bij de aankoop konden jullie genoeg informatie vinden dat ze nog geen wp8 app hebben uitgebracht en dat de wp7 versie nog niet zo snel opstart als bij de concurrentie.

Daarnaast, hebben jullie misschien niet slecht bereik met jullie provider? Whatsapp start op mijn omnia 7 idd niet zo snel als bij ios of android, maar ik heb nooit dat mijn berichten later aankomen. Ze komen nog steeds instant aan (op 3g en op wifi).
Ohnee?

http://www.windowsphone.c...85-4c7e-a9ec-054cf4569a79

wat staat daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
Daar stond tot een dag geleden Windows Phone 8 :) ze hebben het blijkbaar dus veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Newjersey schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:50:
Daar stond tot een dag geleden Windows Phone 8 :) ze hebben het blijkbaar dus veranderd...
Een beetje tweaker zoekt iets verder dan zijn neus langs is?? Waren genoeg websites waar deze informatie te vinden was/is. No offence naar tweakers.net toe, maar hier is ook wel weinig informatie te vinden. Websites zoals wmpoweruser.com wordt er dagelijks veel meer informatie geposted.

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 05-12-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Een paar dagen geleden was Whatsapp gewoon beschikbaar voor WP8 hoor en die versie doet het gewoon. Opstarten van Whatsapp op WP8 duurt net zo lang als op mijn Galaxy Nexus en in de app zelf werkt alles net zo snel als de rest van het OS. Er zitten zeker bugs in, maar de app is bruikbaar. Nu hebben mensen niets. Hadden ze beter versie 2.8.0.0 voor WP8 beschikbaar kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

justice strike schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:21:
[...]

Kijk eens naar de reacties. Ik ben ook niet de enige die daar een probleem mee heeft.
Ik snap ook wel dat het een groot probleem is, maar je brengt het wat hysterisch en overdreven. Het lijkt me niet dat je zit te watertanden wanneer die app nou terugkomt?
[...]

Volgens mij is dat dezelfde discussie als windows 7 applicaties op windows 8. Maakt me overigens geen ruk uit of het wp7 wp8 of van mij part wp9 is, ik wil een werkende applicatie.

Jij weet alles wel te relativeren naar iets wat niet de schuld is van microsoft, en dat doe je bijna in elke post. Aan het eind van de dag is het resultaat gewoon dat je geen goed werkende applicaties hebt en dan maakt het mij niet uit of het MS, Nokia, Whatsapp of enige andere fabrikant is, ik wil gewoon die applicaties goed werkend hebben.
Ik snap dat je een werkende applicatie wilt hebben en ik ben het met je eens dat de gang van zaken gewoon niet goed is, maar de vergelijkingen gaan gewoon niet goed op. De stap van Win7 naar Win8 is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met de stap van WP7 naar WP8. Het is eerder een stap van XP naar Win7, maar zelfs dat klopt niet helemaal. De nieuwe mogelijkheden voor programmeurs zijn nu gewoon enorm toegenomen en het native coden zorgt gewoon voor een enorme boost in het omzetten van applicaties. Wat je echter ook meteen schijnt te vergeten is dat de applicaties nog gebouwd zijn voor WP7 met diens beperkte API's en beperkte hardware. Daarom zijn de meeste WP8 applicaties wel wat sneller, maar nog steeds niet wat je ervan moet verwachten. Zodra de nieuwe WP8 applicaties uitkomen, zul je merken dat die meteen een stuk sneller aanvoelen.

Ik hoop niet dat je hierna op de grond gaat stampen dat je je app niet krijgt, want je doet er nu wel telkens erg makkelijk over, terwijl ik gewoon probeer aan te halen waar het probleem zit. Je komt ook telkens met programma's waarvan we weten dat ze gewoon niet goed werken of wat nog WP7 ports zijn. Skype is nog niet af, Whatsapp is nog een oude app en zo zijn er nog meer. Ik verwacht dat rond de Nederlandse lancering van WP8 wel de benodigde applicaties beschikbaar zijn en nu heb je helaas early adopter problemen. Ik had hetzelfde voor de launch van WP7.5 dat ik nog maar weinig apps had en heb toen ook maar besloten om een rom erop te zetten, maar ga nou niet meteen bij mij of MS de schuld neerleggen. Ik ben ook geen medewerker of fanboy, maar vind dat je wel wat verder mag kijken dan je nu doet.
[...]

mja minder snel bedoel ik dan niet zozeer in gebruik maar in notificatie. Wat ik merk is dat berichten niet direct binnenkomen, waar dat bij ios en blackberry bijna instant is. Dit is overigens platform breed. Dus email, IM en Skype komen niet instant binnen.

Omdat het platform breed is kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat dit een bewuste keuze is. Overigens lijkt het er ook op dat applicaties in het geheel niet op de achtergrond kunnen werken. Zelfs bij skype (waarvan gezegd wordt dat het in de achtergrond actief blijft) moet "resumen" wat dus betekent dat het niet actief was.
Mijn mail staat inmiddels op "Nieuwe items downloaden: Bij ontvangst" en daarbij komen ze tegelijk binnen als op mijn pc. Ook SMS en Kik komt normaal binnen (als iemand op de bank even een foto doorstuurt, komt die gewoon meteen binnen, zonder dat mn toestel aanstaat). Dus wat dat betreft werkt het wel prima. Dus op de probleem-apps na heb ik er geen problemen mee.
[...]

ik moet het dagelijks gebruiken en geloof me, het is echt een ramp. Nu was skype uberhaupt niet een goede applicatie, maar ik wordt vaak wel geirriteerd van hoe zaken geimplementeerd zijn.

Voorbeeld. Je krijgt een telefoontje binnen. Kun je rustig aannemen. Wat er dan gebeurd is dat de skype applicatie moet resumen. Dit duurt behoorlijk lang, zo lang dat het vaak voorkomt dat de call alweer gedropped is. Denk maar, na 2 of 3 keer overgaan neem je op (telefoon uit je broek etc...) Dan moet je nog een goede 10/15 seconden wachten totdat skype is geresumed). Skype moet gewoon actief in de achtergrond zijn... wellicht in een standby status, maar zeker niet tombstoned. Als je het gaat behandelen als telefoon dan moet het ook instant zijn als telefoon. En dat verwacht ik ook van im diensten. Gewoon zoals SMS is, instant.
De WP7 versie van skype is inderdaad een drama. Dat je in de app moet zijn om berichten te ontvangen is gewoon idioot en het geheel was ook ongelofelijk traag. Maar goed, hij was er in ieder geval, wat al wat mogelijkheden gaf, maar helaas nog niet echt goed voor dagelijks gebruik.

Ook van die app verwacht ik rond de Nederlandse lancering wel verbetering.

Ik moet overigens wel toegeven dat ik niet had verwacht dat sommige applicaties (en dan niet alleen WP7 ports) zo lang op zich laten wachten. Volgens mij missen WP8 gebruikers op dit moment toch nog aardig wat apps, terwijl dat gepresenteerd werd dat het vrijwel automatisch zou gaan. Erg jammer en ik kan begrijpen dat dit erg frustrerend kan werken, maar vergeet niet dat het problemen van de opstart zijn. iOS en Android hadden ook legio problemen aan het begin (en soms nu ook nog wel eens), dus daar ontkom je niet aan. Vooral als Early Adopter kan het gewoon erg frustrerend of oneerlijk zijn en dat is zo even niet bij te benen, maar daar komt heus nog wel verbetering in. Als ik kijk wat voor verschil de 2.8.8 app van Whatsapp gebracht heeft ten opzichte van de 2.8.2 app, dan zit er in ieder geval progressie in.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Martinspire schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:08:
Als ik kijk wat voor verschil de 2.8.8 app van Whatsapp gebracht heeft ten opzichte van de 2.8.2 app, dan zit er in ieder geval progressie in.
Aangezien we in het WA-topic zitten, wat zijn in hemelsnaam de verschillen? Want bij mij start hij niet sneller op, laden de berichten niet sneller. Eigenlijk is er niks verandert, behalve dat de oude gesprekken niet meer in de juiste volgorde staan.

Maar goed, ik was ook niet echt ontevreden over de oude WA, dus zo erg is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Chevalley schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:17:
[...]

Aangezien we in het WA-topic zitten, wat zijn in hemelsnaam de verschillen? Want bij mij start hij niet sneller op, laden de berichten niet sneller. Eigenlijk is er niks verandert, behalve dat de oude gesprekken niet meer in de juiste volgorde staan.

Maar goed, ik was ook niet echt ontevreden over de oude WA, dus zo erg is het niet.
Enige verbeterpuntje dat ik heb opgemerkt is zoomen bij fotos ;) En volgens mij heb je nu geen last meer van berichtjes die niet binnen willen komen, maar dit wordt pas met de tijd duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Chevalley schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:17:
[...]

Bij mijn toestel (Omnia 7) is ie echt merkbaar sneller met opstarten en het laden van de berichten. Misschien dat het bij nieuwere toestellen minder verschil geeft door de betere hardware, maar die van mij heeft er wel een performanceboost van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2024
Je komt ook telkens met programma's waarvan we weten dat ze gewoon niet goed werken of wat nog WP7 ports zijn. Skype is nog niet af, Whatsapp is nog een oude app en zo zijn er nog meer. Ik verwacht dat rond de Nederlandse lancering van WP8 wel de benodigde applicaties beschikbaar zijn en nu heb je helaas early adopter problemen. Ik had hetzelfde voor de launch van WP7.5 dat ik nog maar weinig apps had en heb toen ook maar besloten om een rom erop te zetten, maar ga nou niet meteen bij mij of MS de schuld neerleggen. Ik ben ook geen medewerker of fanboy, maar vind dat je wel wat verder mag kijken dan je nu doet.
Mee eens dat je er als early adopter rekening mee kan en moet houden dat je nog niet meteen alles hebt en dat er nog problemen zullen zijn met diverse programma's die er al wel zijn, vooral ports vanuit WP7. Wat ik in het Whatsapp verhaal echter niet snap is waarom de WP7.5 versie, die eerder gewoon beschikbaar was voor WP8 en naar ik begrijp niet top werkte, maar wel deels voldeed, toch offline gehaald wordt. Toen de iPhone 5 gelanceerd werd werden voor gebruikers van deze telefoon toch ook niet alle applicaties die nog niet waren aangepast naar de nieuwe schermresolutie uit de appstore gehaald? Nee, je weet dat het nog niet 100% werkt, maar in ieder geval heb je iets.

Ik zit momenteel nog te wachten tot mijn Lumia 920 binnenkomt, maar hoop dat er dan in ieder geval weer een Whatsapp versie te downloaden is. Dat deze nog niet helemaal goed werkt zou voor mij geen probleem zijn, de WP8 versie moet immers nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:04:
[...]

Bij mijn toestel (Omnia 7) is ie echt merkbaar sneller met opstarten en het laden van de berichten. Misschien dat het bij nieuwere toestellen minder verschil geeft door de betere hardware, maar die van mij heeft er wel een performanceboost van gekregen.
Ik zit eigenlijk ook net als Chevalley te verwonderen wat er nu anders is. Ik merk geen verschil met mijn Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
Ramon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:21:
[...]
Hmm bij mij komen email en skype berichten wel degelijk instant binnen. Alleen facebook messages en whatsapp notificaties kunnen soms wel even duren.
welk netwerk zit je nu precies? bij mij duurt het toch wel een paar seconden langer voordat iets binnen is dan met mijn bb. Dat is voor email niet een probleem, maar voor im en telefoontjes wel een probleem.
[...]

Of het is een beperking (of architectuurfout) van de server-side Push Notification Service die MS heeft gebouwd. Ik denk niet dat het vertragen van berichtjes helpt bij het besparen van batterij.
is er nu echt server side push? ik heb dat niet echt gezien en ik kan er weinig van vinden.
Ik gebruik Skype niet dagelijks, maar ik vond het prima werken die twee keer dat ik het gebruikte. Maar even iets anders, je zit alleen maar te klagen over WP8, is een andere telefoon met een ander OS niet geschikter voor je?
ik zit niet te klagen. Ik voer een discussie en onderbouw mijn argumenten met feiten.
[...]
Ik snap ook wel dat het een groot probleem is, maar je brengt het wat hysterisch en overdreven. Het lijkt me niet dat je zit te watertanden wanneer die app nou terugkomt?
Ik probeer niet zo over te komen. Het is gewoon een probleem en ik denk dat het pas opgelost is als er een goede multitasking geimplementeerd gaat worden. Apple had dezelfde fout gemaakt in IOS 4 en heeft dat later ook moeten rectificeren. Enfin, dat gaan we nog wel zien.

Overigens, heb jij uberhaupt een wp8 foon?

[ Voor 21% gewijzigd door justice strike op 05-12-2012 14:58 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Voor mij is het toch wel echt een dealbreaker. Whatsapp is inmiddels de standaard en ik gebruik het zowel prive als zakelijk. Mocht er niet snel duidelijkheid komen over hoe Whatsapp de toekomst in gaat op WP8 dan koop ik nog geen 8x/920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Robkazoe schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:33:
[...]

Ik zit eigenlijk ook net als Chevalley te verwonderen wat er nu anders is. Ik merk geen verschil met mijn Titan.
Die Titan was toch al weer wat sneller dan mijn Omnia (mijne heeft 1ghz, die van jou 1.5ghz) en tuurlijk is het ook weer niet gigantisch groot, maar ik merk het wel degelijk. Al heb ik de 2.8.2 ook niet zo heel lang gehad geloof ik.
justice strike schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:40:
[...]

welk netwerk zit je nu precies? bij mij duurt het toch wel een paar seconden langer voordat iets binnen is dan met mijn bb. Dat is voor email niet een probleem, maar voor im en telefoontjes wel een probleem.

[...]

is er nu echt server side push? ik heb dat niet echt gezien en ik kan er weinig van vinden.

[...]

ik zit niet te klagen. Ik voer een discussie en onderbouw mijn argumenten met feiten.

[...]

Ik probeer niet zo over te komen. Het is gewoon een probleem en ik denk dat het pas opgelost is als er een goede multitasking geimplementeerd gaat worden. Apple had dezelfde fout gemaakt in IOS 4 en heeft dat later ook moeten rectificeren. Enfin, dat gaan we nog wel zien.

Overigens, heb jij uberhaupt een wp8 foon?
Multi-tasking bij Apple is ook niet veel anders dan bij MS. Alleen Android is heel anders, maar bij iOS staat het ook in een soort slaapstand bij de meeste apps. Ik weet er niet alle details van, maar van wat ik met een gebruik met een iPad wel merkte is dat het ook niet verder ging in de achtergrond. Heb hem alleen niet intensief gebruikt, dus weet er niet het fijne van. In ieder geval zoek ik echt niet de Android methode waarbij alles gewoon vrolijk zijn ding kan doen want dan merk je al snel dat je systeem traag wordt en dat wil ik met mn telefoon niet. Zolang alle IM apps niet gebruik maken van de WP8 api om als VoiP app op de achtergrond te kunnen draaien (die kunnen dat dan namelijk net als GPS apps wel), zul je voorlopig wel houden dat het toch niet optimaal is, maar ze zullen er gerust mee bezig zijn. In ieder geval ligt de bal nu bij Whatsapp.

En nee ik heb geen WP8 toestel omdat ik die hier in Nederland met een abonnement wil gaan aanschaffen. Los aanschaffen gaat me nu gewoon niet lukken, dus ik wacht nog even tot januari. Daarom kan ik dus ook niet 100% zeker zeggen dat andere apps op WP8 goed werken, maar van wat ik van mijn eigen toestel (en de Lumia 900 van mijn vader) kan zien is dat Kik wel gewoon prima kan functioneren en Whatsapp dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ashen schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:19:
[...]

Ik zit momenteel nog te wachten tot mijn Lumia 920 binnenkomt, maar hoop dat er dan in ieder geval weer een Whatsapp versie te downloaden is. Dat deze nog niet helemaal goed werkt zou voor mij geen probleem zijn, de WP8 versie moet immers nog komen.
Tja ik ben inmiddels iedereen aan het af raden een 920 of uberhaupt een windows phone 8 te kopen. Dit is gewoon belachelijk. Op de presentatie van microsoft zeiden ze meerderen keren dat de top 50apps gewoon beschikbaar zijn. Ja dikke vette leugen. Whatsapp is hoort zeker weten in die top 50 thuis maar is dus gewoon niet te downloaden. Echt belachelijk. En ja dit ligt deels ook aan Microsoft want de xap file kan je wel gewoon van hun windowsstore plukken zonder problemen maar omdat de lumia 920 geen sd kaart heeft kan je die xap file niet instaleren zoals het volgens de instructies op de windowsstore moet. Op android kan je tenminste de apk files altijd instaleren.

Bah! :r Maar goed nieuws ik kan mijn lumia 920 als het goed is verpatsen en neem dan gewoon een galaxy s3. Teminste een telefoon met een market die zijn zaakjes wel op orde heeft. :) Voor mij geen windows meer. :w

[ Voor 15% gewijzigd door Kaasje123 op 05-12-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Kaasje123 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:38:
[...]

Tja ik ben inmiddels iedereen aan het af raden een 920 of uberhaupt een windows phone 8 te kopen. Dit is gewoon belachelijk. Op de presentatie van microsoft zeiden ze meerderen keren dat de top 50apps gewoon beschikbaar zijn. Ja dikke vette leugen. Whatsapp is hoort zeker weten in die top 50 thuis maar is dus gewoon niet te downloaden.

Bah! :r Maar goed nieuws ik kan mijn lumia 920 als het goed is verpatsen en neem dan gewoon een galaxy s3. Teminste een telefoon met een market die zijn zaakjes wel op orde heeft. :) Voor mij geen windows meer. :w
Ga hier niet een of ander pro-WP praatje houden, heb zelf genoeg dingen die ik beter vind kunnen, maar je gaat hier echt veel en veels te kort door de bocht.

Wat op de presentatie gezegd is was op de Amerikaanse markt georienteerd. Een markt waar WhatsApp nauwelijk bekend is of zo intensief gebruikt wordt zoals wij hier doen. Daar wordt bijvoorbeeld meer Kik gebruikt of een meer standaard IM client die niet op telefoonnummer basis gaat zoals WA.

Maar goed, je keus is gemaakt. Veel succes met Android, en zal vast iemand blij worden van jouw 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
[...]

Tja ik ben inmiddels iedereen aan het af raden een 920 of uberhaupt een windows phone 8 te kopen. Dit is gewoon belachelijk. Op de presentatie van microsoft zeiden ze meerderen keren dat de top 50apps gewoon beschikbaar zijn. Ja dikke vette leugen. Whatsapp is hoort zeker weten in die top 50 thuis maar is dus gewoon niet te downloaden.

Met zo'n houding word je nooit tevreden met je toestel...Ik ken zelf meerdere android gebruikers en die schelden juist er weer op dat facebook en fbc dramatisch werkt (waaronder een gs3 gebruiker)..

Vastlopers en rare glitches kom je daar ook nog steeds tegen met apps en/of het OS. Mij maakt het persoonlijk niet uit. Als er 920 gebruikers hun smartphone al zo snel verkopen ga ik erover nadenken om hem tweedehands te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Lol, wat kunnen mensen toch verschillend zijn. Ik zal eerlijk zijn, ik zou er de pest in hebben als ik nu de lumia 920 zou hebben en WA zou niet beschikbaar zijn. Maar degene waar ik WA het meest intensief mee gebruik (vriendin) zou ik gewoon kik laten installeren en naar de anderen een berichtje dat ik even niet via whatsapp beaschikbaar ben. Probleem opgelost tot WA weer beschikbaar is. Ik zou er never nooit mijn keuze in telefoon van laten afhangen in ieder geval, want WA is/komt er wel voor windows phone. Kijk als WA nou helemaal niet beschikbaar zou komen, dan was het een ander verhaal.

Ik heb de lumia 900 en ik vind het een verademing t.o.v. android, whatsapp is inderdaad de zwakste schakel misschien bij WP, maar al het andere is zo veel beter dat ik wel kan leven met een klein nadeeltje. En.... je bent redelijk uniek met een windows phone :) Iedereen met een S3 tegenwoordig...hou niet zo van het kudde gedrag. Als ik uberhaupt weer naar android zou gaan zou ik een sony nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
[...]

Android vind ik echt het meest rommelige, onoverzichtelijke en onstabiele OS.
Heb liever een WP8 zonder whatsapp dan een andriod met 100 whatsapps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Speelt Nokia geen rol in het verwijderen van WA uit de marketplace? Nokia heeft een exclusiviteitsdeal met WA en hebben er misschien redenen voor om WA tijdelijk te verwijderen vanwege hun eigen versie die gaat uitkomen.
Ik denk aan dit scenario omdat WA echt niet zo bagger op WP8 draait om te gaan verwijderen van de marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De status (linker zijbalk) op de Windows Phone Store van WhatsApp is aangepast. Bij vereist / required staat nu wel "Windows Phone 8" (eerder stond daar 7.5) alleen er is een tekst "Deze app wordt niet meer gepubliceerd" bijgekomen. Dat klinkt niet zo positief :(

Maar goed, het is voor mij niet het einde van de wereld. Een beetje overdreven om nu opeens een andere telefoon te halen, of om Windows Phone af te raden bij vrienden :') Microsoft heeft waarschijnlijk 0,0 schuld in deze, en als WhatsApp zo doorgaat is het snel ingehaald door andere software (zie al een opmarks van Kik).

[ Voor 31% gewijzigd door Razr op 05-12-2012 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Lumia 800 met wp7.8 kopen dan maar ;-) prima prijs/kwaliteit, whatsapp, niet zo oudbollig en outdated als iOS, en smoother dan Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Nu online
Razr schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:41:
De status (linker zijbalk) op de Windows Phone Store van WhatsApp is aangepast. Bij vereist / required staat nu wel "Windows Phone 8" (eerder stond daar 7.5) alleen er is een tekst "Deze app wordt niet meer gepubliceerd" bijgekomen. Dat klinkt niet zo positief :(

Maar goed, het is voor mij niet het einde van de wereld. Een beetje overdreven om nu opeens een andere telefoon te halen, of om Windows Phone af te raden bij vrienden :') Microsoft heeft waarschijnlijk 0,0 schuld in deze, en als WhatsApp zo doorgaat is het snel ingehaald door andere software (zie al een opmarks van Kik).
Ik krijg een "installeren" knop te zien. Jij niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Robkazoe schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:56:
[...]

Ik krijg een "installeren" knop te zien. Jij niet dan?
Op de website niet? Op mijn telefoon vind ik uberhaupt niets op 'WhatsApp'. Ik gebruik Windows Phone 8, jij ook?

[ Voor 6% gewijzigd door Razr op 05-12-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:29
Zodra je niet bent ingelogd met een WP8 microsoft account (wp8 telefoon gekoppeld aan dat account) zie je een installeren knop. Zodra wp8 is ingelogd zie je "Deze app wordt niet meer gepubliceerd" staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
jdejonge1991 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:11:
Zodra je niet bent ingelogd met een WP8 microsoft account (wp8 telefoon gekoppeld aan dat account) zie je een installeren knop. Zodra wp8 is ingelogd zie je "Deze app wordt niet meer gepubliceerd" staan..
Inderdaad zie het nu ook

Niet ingelogd: "Installeren"-knop + de tekst dat Windows Phone 7.5 vereist is.
Ingelogd (WP8) "Deze app wordt niet meer gepubliceerd", maar wel de tekst vereist "Windows Phone 8"

Naja, het zou wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
[...]

Tja ik ben inmiddels iedereen aan het af raden een 920 of uberhaupt een windows phone 8 te kopen. Dit is gewoon belachelijk. Op de presentatie van microsoft zeiden ze meerderen keren dat de top 50apps gewoon beschikbaar zijn. Ja dikke vette leugen. Whatsapp is hoort zeker weten in die top 50 thuis maar is dus gewoon niet te downloaden. Echt belachelijk.
Pff.. jij had wolk moeten worden. Over-drijven kun je namelijk al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja ik ben inmiddels iedereen aan het af raden een 920 of uberhaupt een windows phone 8 te kopen. Dit is gewoon belachelijk. Op de presentatie van microsoft zeiden ze meerderen keren dat de top 50apps gewoon beschikbaar zijn. Ja dikke vette leugen. Whatsapp is hoort zeker weten in die top 50 thuis maar is dus gewoon niet te downloaden. Echt belachelijk. En ja dit ligt deels ook aan Microsoft want de xap file kan je wel gewoon van hun windowsstore plukken zonder problemen maar omdat de lumia 920 geen sd kaart heeft kan je die xap file niet instaleren zoals het volgens de instructies op de windowsstore moet. Op android kan je tenminste de apk files altijd instaleren.

Ik heb mijn android one x juist weggedaan vanwege veel vastlopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

Ga denk ik maar niet updaten naar de nieuwe WA, blijf nog wel ff bij 2.8.2, werkt namelijk perfect hier op een Omnia7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:41
zo even wat gespeculeer weghalen. Whatsapp heeft zelf de app weggehaald uit de store zodat deze niet meer beschikbaar is voor wp8 devices. Ze zijn het probleem wat er was (en waarom ze de app tijdelijk hebben verwijderd) aan het oplossen. Ze hebben nog niet gecommuniceerd wanneer de app weer klaar is (zoals iedereen kan lezen in de reacties die whatsapp stuurt)

niets meer, niets minder. Vervelend? Ja heel erg, ik kan nu ook niet whatsappen op mijn nieuwe HTC 8x :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Heb je reactie van WA gekregen dan?

Ah ik zie dat je bij MS werk...

[ Voor 33% gewijzigd door Sheik op 05-12-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Nou. Net 3 berichten gekregen. Facebook, Skype en whatsapp. Geen enkele notificatie. Van Skype en whatsapp had ik de hoop opgegeven. Maar facebook zit geïntegreerd. Wil toch wel even uitzoeken waarom dat niet reageerd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:34
Matthijs Hoekstra schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:15:
zo even wat gespeculeer weghalen. Whatsapp heeft zelf de app weggehaald uit de store zodat deze niet meer beschikbaar is voor wp8 devices. Ze zijn het probleem wat er was (en waarom ze de app tijdelijk hebben verwijderd) aan het oplossen. Ze hebben nog niet gecommuniceerd wanneer de app weer klaar is (zoals iedereen kan lezen in de reacties die whatsapp stuurt)

niets meer, niets minder. Vervelend? Ja heel erg, ik kan nu ook niet whatsappen op mijn nieuwe HTC 8x :(
Weet je ook wat het probleem is wat ze aan het oplossen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:22
justice strike schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:27:
Nou. Net 3 berichten gekregen. Facebook, Skype en whatsapp. Geen enkele notificatie. Van Skype en whatsapp had ik de hoop opgegeven. Maar facebook zit geïntegreerd. Wil toch wel even uitzoeken waarom dat niet reageerd. Iemand een idee?
Sta je offline in de messages app?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindunos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 22:26
justice strike schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:27:
Is het mogelijk dat je van heel veel apps notifications aan hebt staan? Dit zou je ergens in het settings menu moeten kunnen zien. Windows Phone schijnt namelijk een limiet te stellen aan het aantal apps dat gebruikt maakt van notifications.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
autje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:27:
[...]
Weet je ook wat het probleem is wat ze aan het oplossen zijn?
zijn bericht komt op mij over alsof hij wel een idee heeft wat er fout is, maar dat hij het niet wil of mag vertellen.
justice strike schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:40:
[...]
[...]
WP heeft altijd al 'echte' push gehad. Ik zet het tussen haakjes omdat push nu eenmaal push is en bij berichten ontvangen gebeurt dat altijd vanuit de server. Anders zou het polling zijn.
Overigens zodra je op 'msdn push wp' of op 'microsoft push notification service' zoekt met Google vind je genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 22:17

RawChild

PSN: Rawchild

Nette reactie van ze. Ziet er hoopvol uit.
Hopelijk komt de wp8 versie snel, morgen krijg ik mijn Lumia 920.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

Eagle Creek

Breathing security

They also said the company will continue to use the background audio API to keep their app active in the background, but would ultimately wish for Microsoft to make other methods for running in the background available.
Blegh blegh bah.. niets hoopvols aan dus :(.
Zonder WhatsApp haal ik 5 dagen op een acculading, met WhatsApp ongeveer een dag.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Eagle Creek schreef op donderdag 06 december 2012 @ 00:28:
[...]

Blegh blegh bah.. niets hoopvols aan dus :(.
Zonder WhatsApp haal ik 5 dagen op een acculading, met WhatsApp ongeveer een dag.
Heel raar ... Mijn auto doet ook langer met een tank brandstof als ik er niet mee rij :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Inderdaad, beetje vreemd voorbeeld. Zelfs met 2.8.2 haalde ik makkelijk 2 dagen op mijn 8X met matig gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

PinokkioTV schreef op donderdag 06 december 2012 @ 06:30:
[...]

Heel raar ... Mijn auto doet ook langer met een tank brandstof als ik er niet mee rij :)
Ja maar je auto gaat niet benzine staan lozen tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Laatst online: 12-09 19:04
(jarig!)
Ik heb nog gevraagd waarom de 7.5 versie is verdwenen terwijl hij volgens de meeste ook prima op WP8 werkt, hierbij het antwoord:
Sorry, it should be back in the Marketplace soon.

Best / Saludos,
Max

WhatsApp Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Ramon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:43:
[...]

Sta je offline in de messages app?
nope
Kindunos schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:24:
[...]

Is het mogelijk dat je van heel veel apps notifications aan hebt staan? Dit zou je ergens in het settings menu moeten kunnen zien. Windows Phone schijnt namelijk een limiet te stellen aan het aantal apps dat gebruikt maakt van notifications.
dat is interessant. Dat is mij niet bekend en ik vind het dan vreemd dat ik daar geen bericht van krijg en/of waarom ik alle notificaties dan aan kan zetten. Weet je wat het limiet is?

[ Voor 63% gewijzigd door justice strike op 06-12-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ergens wat nieuws, niet over wanneer hij te verkrijgen is maar de performance. Tot 6 keer sneller!!!

Zie: http://wmpoweruser.com/wi...WmPowerUser+(WMPowerUser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:42:
Eindelijk ergens wat nieuws, niet over wanneer hij te verkrijgen is maar de performance. Tot 6 keer sneller!!!

Zie: http://wmpoweruser.com/wi...WmPowerUser+(WMPowerUser)
Dat betreft de 2.8.8 versie, niet specifiek een WP8 variant van WA. Helaas.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
AcoLyte! schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:12:
[...]

Dat betreft de 2.8.8 versie, niet specifiek een WP8 variant van WA. Helaas.
Waar lees jij dat? De support medewerker zegt duidelijk dat de komende update WA tot 6 keer sneller maakt. En hij zegt niet expliciet in zijn reactie dat het om WP8 gaat, maar aangezien de aard van het bericht, het feit dat hij zegt vele mails ontvangen te hebben en de 'Windows Phone' in het onderwerp denk ik zeker wel dat het over WP8 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Razr schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:19:
[...]

Waar lees jij dat? De support medewerker zegt duidelijk dat de komende update WA tot 6 keer sneller maakt. En hij zegt niet expliciet in zijn reactie dat het om WP8 gaat, maar aangezien de aard van het bericht, het feit dat hij zegt vele mails ontvangen te hebben en de 'Windows Phone' in het onderwerp denk ik zeker wel dat het over WP8 gaat.
Ik hoop zeer dat je gelijk hebt, WA op m'n 8X is geen geweldig stukje programmeerwerk. Draai zelf 2.8.2 momenteel en aangezien het onderwerp van het bericht betrekking heeft op 2.8.8 ging ik er (wellicht voorbarig) vanuit dat het om deze versie ging. Hopelijk komt er snel een goed werkende WA app voor WP8.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
AcoLyte! schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:07:
[...] Ik hoop zeer dat je gelijk hebt, WA op m'n 8X is geen geweldig stukje programmeerwerk.[...]
Probeer het voor de grap eens op een HTC Trophy. Die heeft zowat het langzaamste flash geheugen van alle WP7 telefoons. Laden van apps duurt echt best wel lang vergeleken met andere WP7 en WP8 telefoons en Whatsapp is echt super erg.
De laatste update heeft het wel wat beter gemaakt btw. Ik vermoed dat ze gewoon wat minder files inlezen bij het starten van de app.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 06-12-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Martinspire schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:12:
[...]
Ja maar je auto gaat niet benzine staan lozen tijdens het rijden.
Of is het gewoon een label E-- auto? Want die verbruikt alsnog niets als ie stilstaat. En in dat geval gaat de vergelijking met een auto wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindunos
  • Laatst online: 12-09 22:26
justice strike schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:50:
[...]

nope

[...]

dat is interessant. Dat is mij niet bekend en ik vind het dan vreemd dat ik daar geen bericht van krijg en/of waarom ik alle notificaties dan aan kan zetten. Weet je wat het limiet is?
Volgens dit artikel maximaal 15.

http://blogs.msdn.com/b/j...ification-app-limits.aspx

De apps die gebruik maken van background tasks kan je zien als je in het settings menu naar rechts swiped en je op "background tasks" drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
justice strike schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:50:
[...]
De developer hoort dat af te vangen. Wanneer een push channel wordt geprobeerd op te zetten in de code en het mislukt omdat er al het maximale aanwezig zijn, dan zal er een exceptie (PushNotificationChannelQuotaExceeded) worden gegooid die aangeeft dat de max is bereikt. De developer kan daar dan op handelen door bijv. niets te doen of een bericht weer te geven.
Overigens is als het goed is de max opgeschroefd naar 30, maar ik weet het niet zeker.

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 06-12-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Kindunos schreef op donderdag 06 december 2012 @ 17:52:
[...]

Volgens dit artikel maximaal 15.

http://blogs.msdn.com/b/j...ification-app-limits.aspx

De apps die gebruik maken van background tasks kan je zien als je in het settings menu naar rechts swiped en je op "background tasks" drukt.
oh maar ik zit nog lang niet op 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 17:36

Eagle Creek

Breathing security

PinokkioTV schreef op donderdag 06 december 2012 @ 06:30:
[...]

Niet grappig.
WhatsApp houdt mijn WiFi constant ingeschakeld. Dit is niet zo geweest in het verleden en daar vraag ik ook niet om.

Overigens komt er in WP 7.8 een feature om de WiFi-sleep in- of uit te schakelen. Ik snap daarom wel dat Whap nu die functie biedt. Maar wat ik niet snap is dat het geen OPTIE is. Ik vind het echt niet fijn dat ongevraagd ik 3-4 dagen korter doe met een acculading.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat whatsapp een beetje opschiet met die update, irriteer me aan de trage verwerking van berichten, dubbele notificaties, slechte zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Echt kansloos inderdaad, hoop dat de batterijduur beter wordt in de volgende versies!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verzo
  • Laatst online: 11-07 12:15
Zou whatsapp wachten met wp8 versie op apollo+? Lees net op the verge dat ze dan ook eindelijk wat aan die wifi bug/feature gaan doen http://www.theverge.com/2...ne-8-keep-wi-fi-on-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
Net WhatsApp (2.8.2) via de "Application Deployment" tool uit de Phone 8 SDK geinstalleerd. Werkt prima, start binnen 2 tot 3 seconden op. Ik snap niet dat WhatsApp niet gewoon in de Marketplace staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:01:
ik hoop dat whatsapp een beetje opschiet met die update, irriteer me aan de trage verwerking van berichten, dubbele notificaties, slechte zaak!
Zal inderdaad fijn zijn. Ik blijf maar notificaties krijgen terwijl ik de berichten allang gelezen heb. En in Whatsapp zie ik vaak mijn eigen bericht als 'Nieuw' bericht weergeven. Als ik dan het gesprek open is er allang weer gereageerd... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Herautr schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:04:
Net WhatsApp (2.8.2) via de "Application Deployment" tool uit de Phone 8 SDK geinstalleerd. Werkt prima, start binnen 2 tot 3 seconden op. Ik snap niet dat WhatsApp niet gewoon in de Marketplace staat.
Huh versie 2.8.8.0 staat in de marketplace hoor?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Tiwazz schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:48:
[...]

Niet voor WP8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Tiwazz schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 18:48:
[...]

Lees even het topic voor zomaar klakkeloos te reageren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Herautr schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 17:04:
Kan je dit ook doen zonder developer account, of moet je persee die 100 dollar lappen?
edit: Ik heb nu een student dreamspark account aangemaakt en phone unlocked. Maar waar kan ik die xap file vinden van whatsapp?

edit2: jeej via een vage chinese website de xap kunnen vinden. heb nu whatsapp :D

[ Voor 20% gewijzigd door tjtristan op 07-12-2012 20:03 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
tjtristan schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 19:50:
[...]

Kan je dit ook doen zonder developer account, of moet je persee die 100 dollar lappen?
edit: Ik heb nu een student dreamspark account aangemaakt en phone unlocked. Maar waar kan ik die xap file vinden van whatsapp?

edit2: jeej via een vage chinese website de xap kunnen vinden. heb nu whatsapp :D
Klinkt goed, helaas kan ik geen dreamspark account aanmaken, aangezien ik geen student meer ben... Dan nog maar even wachten helaas.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:29
En ook ik heb whatsapp nu :) via application deploymeny (dreamspark)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Kan iemand mij een PM geven voor de XAP file? heb nu ook mijn telefoon unlocked maar kan geen goede xap vinden

Edit: Heb het al voor elkaar gekregen, was vergeten dat het scherm aan moest staan voor de deployment.

Nu kan ik mijn android toestel weer terug in de kast leggen! :D _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door Narathan op 08-12-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-01-2024
Narathan schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 09:55:
Kan iemand mij een PM geven voor de XAP file? heb nu ook mijn telefoon unlocked maar kan geen goede xap vinden
Ik kan de xap ook wel gebruiken...

Edit: het is mij inmiddels ook gelukt. Op xda developers staat een link naar de xap van 2.8.2, nog geen werkende 2.8.8 kunnen vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door sokar24 op 08-12-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik heb de Whatsapp (2.8.2) XAP file even op Wetransfer geplaatst:

http://no.nl/whatsapp282xap

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
Is er een manier om de XAP te instaleren als je geen student bent? :)

[ Voor 11% gewijzigd door teddebraak op 08-12-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
teddebraak schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:06:
Tja waarschijnlijk niet. Ik ben ook geen student dus kan er weer niks mee uiteraard. Ik heb mijn lumia maar weggestopt. Voorlopig kan je nog wel even wachten op whatsapp. Er is geen enkele indicatie dat de app binnen afzienbare tijd terug staat in de market. Pruts developers. En gezien de feestdagen die eraan komen zullen ze naar alle waarschijnlijkheid dit niet voor die tijd geregeld hebben,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
teddebraak schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:06:
Kaasje123 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:59:
[...] Tja waarschijnlijk niet. [...]
Die is er wel, maar het is maar de vraag of je er 99 dollar voor over hebt. Iedereen kan namelijk gewoon een WP dev account aanmaken bij MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Caelorum schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:11:
[...]

[...]

Die is er wel, maar het is maar de vraag of je er 99 dollar voor over hebt. Iedereen kan namelijk gewoon een WP dev account aanmaken bij MS.
Ja oke dat snap ik, maar 99 dollar voor alleen whatsapp omdat ik verder toch niks ontwikkel zou wat ver gaan :X Nee dan maar mijn vertrouwde Galaxy S gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Tja waarschijnlijk niet. Ik ben ook geen student dus kan er weer niks mee uiteraard. Ik heb mijn lumia maar weggestopt. Voorlopig kan je nog wel even wachten op whatsapp. Er is geen enkele indicatie dat de app binnen afzienbare tijd terug staat in de market. Pruts developers. En gezien de feestdagen die eraan komen zullen ze naar alle waarschijnlijkheid dit niet voor die tijd geregeld hebben,
Volgens mij is de nieuwe versie al klaar en kunnen we hem dus snel verwachten..

http://blog.gsmarena.com/...t-submitted-for-approval/

http://mynokiablog.com/2012/12/07/whatsapp-wp8-soon/

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Je eerste link haalt zijn informatie van de pagina uit je tweede link en in de tweede link staat nergens vermeld in de screenshot van het mailtje dat de app aan Microsoft is gegeven voor approval. Er staat überhaupt nergens een tijdsindicatie of wat dan ook. Alleen dat het 6x sneller zal worden maar de woorden soon en approval zijn nergens te bekennen behalve in de interpretatie van de artikelschrijvers die met een leuke titel willen aankomen om aandacht te trekken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kaasje123 op 08-12-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een dev account en de xap, kan iemand me uitleggen hoe ik whatsapp nu op mn mobiel krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:57:
Ik heb een dev account en de xap, kan iemand me uitleggen hoe ik whatsapp nu op mn mobiel krijg?
Sdk downloaden. Telefoon developer Unlocken. Dan application deployment gebruiken om de xap te pushen naar je phone. Welke xap heb je? Die voor 2.8.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sokar24 schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:12:
[...]

Sdk downloaden. Telefoon developer Unlocken. Dan application deployment gebruiken om de xap te pushen naar je phone. Welke xap heb je? Die voor 2.8.2?
Bedankt, ik ga het proberen. En ja, ik heb de 2.8.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Hrm zit daar net aan te denken maar gezien ik zelf ook een dev-account heb en mijn foon al in dev-modus staat kan ik dat natuurlijk ook doen. Question is: waar heb je de xap vandaan en hoe grijs-legaal is dit? (Zit niet te wachten op gekraakte software, licentie-issues en illegaal drama).

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:24

StrongArmLance

Endless flow

Ryceck schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:05:
Hrm zit daar net aan te denken maar gezien ik zelf ook een dev-account heb en mijn foon al in dev-modus staat kan ik dat natuurlijk ook doen. Question is: waar heb je de xap vandaan en hoe grijs-legaal is dit? (Zit niet te wachten op gekraakte software, licentie-issues en illegaal drama).
In principe hetzelfde idee als een dev account, maar leg dat maar aan microsoft/je telefoon build uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
sokar24 schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:12:
[...]

Ik zit nu in de dreamspark software catalogus, maar welke SDK moet ik hiervan kiezen??

is dit makkelijk te doen voor iemand zonder ervaring in die sofware?
ik ga eens een google zetten in die richting, misschien kom ik een tutorial tegen...

ik download nu: Windows Phone SDK 7.1

http://aligonemobile.blog...aksideload-onto-your.html

[ Voor 9% gewijzigd door ArnoAG op 09-12-2012 15:16 ]

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Inderdaad, ik had nog een dev-account van mijn WP7 device en ik had er eigenlijk helemaal niet aangedacht om via die weg zelf de XAP te deployen :D Ik hebt nu 2.8.2.0 super goed draaiende op mn HTC 8X. Start snel op, en notificaties werken ook. Geen idee hoe het met de batterij zit though.Trouwens, er is ook een 2.8.8.0 XAP maar die ging bij mij niet voorbij het 'Verificatie...' scherm.

Voor de devvers is dit een mooie tijdelijke oplossing todat WhatsApp terug in de store verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
Met de SDK 7.1.1 lukt het niet hij meld dat ik zune moet connecten met mn device, maar zune werkt niet met phone 8.
Dus ik moet natuurlijk de SDK 8 hebben, en die werkt niet op windows 7.
AAAARG

hoe krijgen jullie dit voor elkaar?

[ Voor 8% gewijzigd door ArnoAG op 09-12-2012 17:10 ]

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Probeer via Dreamweave -> Visual Studio Professional 2012 te downloaden. Zo heb ik het voor elkaar gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Nu online
Razr schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:55:

Voor de devvers is dit een mooie tijdelijke oplossing todat WhatsApp terug in de store verschijnt.
Is dat nou nog steeds niet gebeurd? Wat een prutsers zijn het daar zeg. Mijn god. Een studententeam had hem nog sneller online en goed werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Narathan schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:12:
Probeer via Dreamweave -> Visual Studio Professional 2012 te downloaden. Zo heb ik het voor elkaar gekregen!
Heb je daar nog steeds een devaccount voor nodig? want die heb ik niet.

Mijn god de moeite die je moet doen voor een simpele app die het gewoon doet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
Ik heb nu Visual studio 2012 geinstalleerd.

Hoe kan ik nu unlocken?
Het deployen heb ik al gevonden volgens mij. maar dat kan niet voordat ik heb geunlockt.

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
ArnoAG schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:44:
Ik heb nu Visual studio 2012 geinstalleerd.

Hoe kan ik nu unlocken?
Het deployen heb ik al gevonden volgens mij. maar dat kan niet voordat ik heb geunlockt.
Uitleg: http://msdn.microsoft.com...p/ff769508(v=vs.105).aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
Die had ik al gevonden, het probleem is dat je Windows Phone SDK 8.0 niet kan installeren op windows 7.

ik kan dus SDK 8 niet gebruiken en met SDK 7 kan je alleen windows phone 7 unlocken.

@hieronder: bizar om zoveel te moeten doen om een bestandje van een paar mb op je phone te krijgen... Maaar ik ga het proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door ArnoAG op 09-12-2012 20:02 ]

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sokar24
ArnoAG schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:53:
[...]

Die had ik al gevonden, het probleem is dat je Windows Phone SDK 8.0 niet kan installeren op windows 7.

ik kan dus SDK 8 niet gebruiken en met SDK 7 kan je alleen windows phone 7 unlocken.
Ik zou zeggen: draai w8 in een vm ofzo... en installeer daar de goede sdk. Volgens mij schiet de sdk voor wp7 niet echt op als je een wp8 phone hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
sokar24 schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:55:
[...]

Ik zou zeggen: draai w8 in een vm ofzo... en installeer daar de goede sdk. Volgens mij schiet de sdk voor wp7 niet echt op als je een wp8 phone hebt...
Lol oke dit mag dan wellicht een oplossing zijn, maar dan moet ik dus eerst windows 8 gauw "lenen" van het internet, draaien in vm dan die software draaien, telefoon unlocken en dan whatsapp installeren terwijl er geen enkele reden voor de makers is om de applicatie uit de store te halen... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:22
Of je gebruikt gewoon tijdelijk even één van de prima alternatieven natuurlijk. Zoals Facebook chat, SMS, MSN, E-mail, Kik messenger, Meebo, Who's near me, en ga maar door.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facebook Chat is heel netjes geïntegreerd, het heeft bij mij ondertussen Whatsapp voor 90 procent vervangen, werkt veel beter en sneller.

Langzaam beginnen steeds meer mensen het ook te gebruiken. (of wordt het hun opgedrongen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:41
Kaasje123 schreef op zondag 09 december 2012 @ 20:50:
[...]

Lol oke dit mag dan wellicht een oplossing zijn, maar dan moet ik dus eerst windows 8 gauw "lenen" van het internet, draaien in vm dan die software draaien, telefoon unlocken en dan whatsapp installeren terwijl er geen enkele reden voor de makers is om de applicatie uit de store te halen... 7(8)7
Die reden was er dus wel. Waarom denken mensen toch dat whatsapp dit doet om 'te pesten' oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-09 08:27
watsapp komt wel zeker terug toch?
krijg 10 januari mijn 920 en dan zou het voor mij een enorme teleurstelling zijn aks whatsapp er niet op kan

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 21:42:
Facebook Chat is heel netjes geïntegreerd, het heeft bij mij ondertussen Whatsapp voor 90 procent vervangen, werkt veel beter en sneller.

Langzaam beginnen steeds meer mensen het ook te gebruiken. (of wordt het hun opgedrongen)
Waar zit dat in WP8? Ik kan het in de People hub niet vinden.

(Contact personen die ik ook op Facebook heb zijn gesynct, maar meer dan bellen/Sms/email en "iets achterlaten op het prikboard" kan ik niet vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
In VM kan ik de juiste drivers niet installeren, dardoor herkent de unlocking tool de telefoon niet.
Dit wordt wachten lijkt me...

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Donstil schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:46:
[...]

Waar zit dat in WP8? Ik kan het in de People hub niet vinden.

(Contact personen die ik ook op Facebook heb zijn gesynct, maar meer dan bellen/Sms/email en "iets achterlaten op het prikboard" kan ik niet vinden.
Ik heb geen WP8, maar in WP7 zat dat in de messaging / berichten hub

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 ... 13 ... 58 Laatste