gisteravond even wat beta filmpjes zitten bekijken aangezien ik geen key heb en het zag er toch wel echt lekker uit
de sfeer zat goed, de subtiele verwijzingen naar diablo2, de skills zien er vet uit, sommige death animations zijn echt *mmmmmmmmmmmmmm kwijl*
cauldron en cube zijn wel leuke vernieuwingen
het zag er echt wel easy uit in het begin
maar per level een nieuwe skill om uit te proberen en te testen maakt het dan misschien wel wat goed en per difficulty zal het niveau me wel meer beginnen aanspreken vermoed ik
het levellen ging ook wel snel maarja in D2 was dat met de begin lvls ook wel
waarom stopt het op lvl 60?? ik wil meer
wat me wel opviel was dat ik totnogtoe geen skillrunes heb zien droppen, dus ik vermoed dat die wel niet al te veel zullen droppen wat ik ergens wel wat jammer vind maar het zal het des te aangenamer maken als je een vindt
ik ben nu wel benieuw naar de look 'n feel van de andere acts en ik wil bosses zien en de pvp mode en .. , en ..
en aargh ... waarom heb ik ook gekeken? waarom nog zo lang wachten? ik wil bovenal spelen
de sfeer zat goed, de subtiele verwijzingen naar diablo2, de skills zien er vet uit, sommige death animations zijn echt *mmmmmmmmmmmmmm kwijl*
cauldron en cube zijn wel leuke vernieuwingen
het zag er echt wel easy uit in het begin
het levellen ging ook wel snel maarja in D2 was dat met de begin lvls ook wel
waarom stopt het op lvl 60?? ik wil meer
wat me wel opviel was dat ik totnogtoe geen skillrunes heb zien droppen, dus ik vermoed dat die wel niet al te veel zullen droppen wat ik ergens wel wat jammer vind maar het zal het des te aangenamer maken als je een vindt
ik ben nu wel benieuw naar de look 'n feel van de andere acts en ik wil bosses zien en de pvp mode en .. , en ..
en aargh ... waarom heb ik ook gekeken? waarom nog zo lang wachten? ik wil bovenal spelen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 22-09-2011 11:23 ]