Vraagje; ik heb een TF 32gb docked en ik heb bij verschillende betaalde apps het probleem dat mijn licentie niet erkend word (ja allemaal netjes gekocht via android market).
Ik heb een aantal betaalde apps die wel werken, maar ook een aantal niet die allemaal aangeven dat ik geen gebruikersrechten/licentie heb: ik wordt dan naar Android Market gelinked om hem te downloaden.
uiteraard heb ik die apps al verwijdert en opineuw geinstalleerd, ook via mijn laptop en mijn GMAIL account.
Ik vermoed dat het volgende het probleem kan zijn, maar weet niet hoe ik dit moet oplossen:
ik heb in juni j.l. een B70 gekocht, maar die had na 1 maand gebruiken een aantal problemen; ik kreeg een nieuwe (b80) die ook op datzelfde gmail account is gelinked.
Wellicht datmijn licenties automatisch koppelen aan de oude en dus de nieuwe geen rechten heeft?
Heb in mijn account mijn oude B70 al op 'hide' gezet, maar weet niet hoe de TF die niet meer in mijn bezit is kan verwijderen (hoe doen mensen dat die hem 2e hands verkopen?) ?
Apps die niet werken:
Flight Control (heeft wel gewerkt in verleden met licentie)
Private Pilot Test Prep (nooit gewerkt: altijd licentie problelemen gehad)
GuerrillaBob (ook noit gewerkt)
Ik heb de apps al paar weken geleden gekocht, maar wil dit nu toch wel oplossen:
iemand een idee?
[
Voor 3% gewijzigd door
Seesar op 26-10-2011 21:51
]