Sinds een paar maanden bezig met de Transformer en in 1 keer vandaag geen internet meer en ik kan niet aanmelden met mijn Google-account. Thuis 2 computers en die zijn prima aangesloten op het draadloos netwerk. Transformer een fabrieksreset gegeven en nog steeds geen verbinding. Ik krijg de melding dat het een tijdelijk probleem kan zijn of dat er problemen zijn met de gegevensservice. Kent iemand dit probleem en wat kan ik eraan doen?? Alvast bedankt!
Is het kanaal van je draadloze router/modem misschien naar een kanaal boven de 11 gegaan?Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:22:
Sinds een paar maanden bezig met de Transformer en in 1 keer vandaag geen internet meer en ik kan niet aanmelden met mijn Google-account. Thuis 2 computers en die zijn prima aangesloten op het draadloos netwerk. Transformer een fabrieksreset gegeven en nog steeds geen verbinding. Ik krijg de melding dat het een tijdelijk probleem kan zijn of dat er problemen zijn met de gegevensservice. Kent iemand dit probleem en wat kan ik eraan doen?? Alvast bedankt!
Iemand hier die een logcat voor me wilt sturen terwijl hij mijn app androidgemist.nl gebruikt bij RTL gemist of Uitzending gemist?
Probeer erachter te komen waarom de afleveringen niet werken
Hoe doe ik dat precies? Ik heb de androidgemist app getest op mijn Transformer, maar meer dan een zwart scherm leverde dat niet op. Ik wil je dus graag helpen om dat op te lossen.Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:07:
Iemand hier die een logcat voor me wilt sturen terwijl hij mijn app androidgemist.nl gebruikt bij RTL gemist of Uitzending gemist?
Kan je omgaan met ADB?EricEric752 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:47:
[...]
Hoe doe ik dat precies? Ik heb de androidgemist app getest op mijn Transformer, maar meer dan een zwart scherm leverde dat niet op. Ik wil je dus graag helpen om dat op te lossen.
Daar zijn apps voor maar volgens mij moet je hem geroot hebben om die te kunnen draaien.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:59:
Ik ben al een paar maanden bezitter van de Transformer en niks anders dan lof. Ik werk er overal mee, op school, in de trein en momenteel geregeld op mijn stage. Nu zijn er een paar dingen waar ik tegen aan loop en hopelijk kan ik hier wat antwoorden krijgen.
- Is het mogelijk om de standaard apps te verwijderen van het systeem zonder een custom rom te draaien?
- Is het mogelijk om namen van widgets en apps te veranderen?
- Is een anti virus nou echt nodig?
- Ik ben opzoek naar een app die het zelfde werkt als Synctoy, is die er?
- Kan ik de transformer delen op het netwerk, zodat ik vanaf mijn comp in mijn transformer kan komen?
Als iemand antwoorden heeft dan stel ik dat erg op prijs als hij of zij dat met mij deelt. Ik heb al op google gezocht en hier op het forum, maar kwam niks tegen.
Geen idee of je de namen kan veranderen.
Antivirus, naar mijn idee niet tenzij je hem geroot hebt en overal en nergen apk files vandaan weet te halen.
ESfile explorer kan het in ieder geval de andere kant op. Van je transformer naar je pc toe is geen probleem.
Zo speel ik van mijn NAS hd series af zonder problemen.
is er iemand die een app weet om op je gsm usb-tethering aan te zetten door middel van een schakelaar icoon (net als wifi en bluetooth van curve fish)?
Zodat ik niet steeds via instellingen, draadloos en netwerken, tethering en draagbare hotspot, USB-tethering moet gaan om het aantevinken.
zodat ik via USB snel online kan met de TF?
het is overigens op een HD2 met android 2.3.5
Zodat ik niet steeds via instellingen, draadloos en netwerken, tethering en draagbare hotspot, USB-tethering moet gaan om het aantevinken.
zijn er al nieuwe plaatsen gevonden waar het dock aan een eerlijke prijs te vinden is? (rond de 100 euro)
de goedkoopste plek die ik momenteel weet is via amazon.co.uk, "link"
maar dat is een qwerty keyboard, en ik als belg verkies natuurlijk een azerty versie
maar dat is een qwerty keyboard, en ik als belg verkies natuurlijk een azerty versie
Hmm, raar dingetje ineens. Wanneer mijn tablet op mijn dock zit en in stand-by staat hoor ik constant een soort "klik". Het lijkt alsof de camera probeert te autofocussen ofzo. Het geluid komt ook uit de bovenkant van de tab waar de camera's zitten. Dit is me nog niet eerder opgevallen, maar ik heb (sinds de laatste update) dan ook niet meer zo kort langs m'n tab gezeten stand-by op het dock.
Daarnaast is me opgevallen dat deep sleep zelden of nooit meer voorkomt sinds de laatste update en ik ineens een battery drain van heb ik me jouw daar heb... MyNet stoppen al gedaan, test loopt nog maar lijkt in eerste instantie niet veel uit te halen.
Lastige in het testprocess. De tab met dock is vrijdag uit het koffer van de auto gegleden en op de hoek gevallen. Het dock heeft nu een deuk bij de laadpoort. De adapter gaat er gewoon nog in en alles lijkt te functioneren zoals het hoort. Ik kan dus ook niet 100% zeker zeggen of die "klik" is gekomen na de update of na de crash (heb het sowieso vandaag pas voor het eerst gehoord). Wat ik tot nu toe heb getest is de klik weg wanneer de tab niet op het dock zit.
Tot nu toe in ieder geval vooral heel irritant die "klik" wanneer je er langs zit!
Daarnaast is me opgevallen dat deep sleep zelden of nooit meer voorkomt sinds de laatste update en ik ineens een battery drain van heb ik me jouw daar heb... MyNet stoppen al gedaan, test loopt nog maar lijkt in eerste instantie niet veel uit te halen.
Lastige in het testprocess. De tab met dock is vrijdag uit het koffer van de auto gegleden en op de hoek gevallen. Het dock heeft nu een deuk bij de laadpoort. De adapter gaat er gewoon nog in en alles lijkt te functioneren zoals het hoort. Ik kan dus ook niet 100% zeker zeggen of die "klik" is gekomen na de update of na de crash (heb het sowieso vandaag pas voor het eerst gehoord). Wat ik tot nu toe heb getest is de klik weg wanneer de tab niet op het dock zit.
Tot nu toe in ieder geval vooral heel irritant die "klik" wanneer je er langs zit!
Met het intoetsen van "Widget USB Tethering" bij de market kwam ik toch een heel eind. Misschien zijn deze wat voor jouw:my_fiero schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:37:
is er iemand die een app weet om op je gsm usb-tethering aan te zetten door middel van een schakelaar icoon (net als wifi en bluetooth van curve fish)?
http://www.appbrain.com/a...ft.util.TetheringShortcut
http://www.appbrain.com/a...hpartners.wifihotspotdemo
http://www.appbrain.com/app/switchpro-widget/alei.switchpro
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Die eerste komt nog het meest in de buurt, maar is nog niet wat ik zoek.Caveman schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:57:
[...]
Met het intoetsen van "Widget USB Tethering" bij de market kwam ik toch een heel eind. Misschien zijn deze wat voor jouw:
http://www.appbrain.com/a...ft.util.TetheringShortcut
http://www.appbrain.com/a...hpartners.wifihotspotdemo
http://www.appbrain.com/app/switchpro-widget/alei.switchpro
Hierbij moet je nog een paar handelingen doen, maar al minder als eerst.
Dus wel een vooruitgang.
Ik zou graag gewoon een switch op mijn desktop hebben met aan/uit (niet meer, niet minder)
Extended controls, doet dit en veel meer plus het lijkt precies op de standaard togglesmy_fiero schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:37:
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Wat voor comic reader gebruik jij voor die strips, ben inmiddels bezig om strips te verzamelen maar zoek nog naar een goede readerRoel1966 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:26:
[...]
Ik zelf lees bv graag strips boeken op het tablet en dan zit je dus al met max 16 GB geheugen en je nergens zomaar een sd-kaartje bij kan prikken, en aangezien ik al dik 11 GB aan strips heb en dit alleen maar groeit en groeit. Dus tja dan kan je wel een Ipad 2 met 32 of 64 GB nemen maar dat vind ik verhoudingsgewijs niet opwegen tegen een sd-kaartje van pak weg 20 a 25 euro voor 16 GB, met als voordeel even vullen via de cardreader en inprikken in het tablet.
Ik ben blijven hangen bij ACV voor alles wat ik in de verschillende formaten op het web heb gevonden. Werkt tot nu toe heerlijk, opent automatisch het volgende deel wanneer je een comic uit hebt, onthoud zoom level (en vaak is fit to page perfect).
Voor digitaal gekochte comics gebruik ik X Comics of DC Comics. Is op de achtergrond allebei het zelfde, alleen verschillende publishers die hun comics er in hebben zitten. Wat ik hier heerlijk aan vindt is dat je echt door de pagina meegenomen wordt zoals de schrijver bedoeld heeft met behulp van "Guided view". Dus nooit meer met je ogen per ongeluk al 3 panels vooruit gelezen maar net het panel met de clou gemist.
Ook wel nieuwsgierig wat de rest voor comic readers gebruikt..
Iemand anders toevallig al een keer dezelfde "kraak" of "tikken" tegengekomen als mijn ineens doet? Soort van autofocus/sluiter klik in de buurt van de camera, maar random wanneer hij standby staat en op het dock is aangesloten?
Voor digitaal gekochte comics gebruik ik X Comics of DC Comics. Is op de achtergrond allebei het zelfde, alleen verschillende publishers die hun comics er in hebben zitten. Wat ik hier heerlijk aan vindt is dat je echt door de pagina meegenomen wordt zoals de schrijver bedoeld heeft met behulp van "Guided view". Dus nooit meer met je ogen per ongeluk al 3 panels vooruit gelezen maar net het panel met de clou gemist.
Ook wel nieuwsgierig wat de rest voor comic readers gebruikt..
Iemand anders toevallig al een keer dezelfde "kraak" of "tikken" tegengekomen als mijn ineens doet? Soort van autofocus/sluiter klik in de buurt van de camera, maar random wanneer hij standby staat en op het dock is aangesloten?
Heb ACV al gedownload en bekeken, maar op mijn transformer blijft de settings scherm helemaal leeg, op het forum van ACV is dit probleem al door anderen ook aangegeven, dus op dit moment voor mij niet bruikbaar, heb jij verder geen problemen met ACV, heb jij daar de laatste versie van draaien??
Zal die andere readers die je hebt aangegeven eens proberen.
Zal die andere readers die je hebt aangegeven eens proberen.
Settings blijft bij mij ook leeg. Ik weet niet eens zeker of ik hier uberhaupt al ooit in ben geweest, maar tot nu toe werkt ie, ook zonder settings, nog steeds het lekkerst van allemaal. Kheb ook perfect viewer in gebruik gehad, maar daar werd ik heel chaggie van.
Enige nadeel van X-Comics en DC-Comics is dat ze ook alleen doen wat je via die apps hebt gedownload.
Enige nadeel van X-Comics en DC-Comics is dat ze ook alleen doen wat je via die apps hebt gedownload.
Ik heb zelf afgelopen week het dock bij 4launch besteld voor 111 euro en inmiddels zag ik dat het bij hun al gezakt is naar 109,90 maar er staat nu wel een levertijd bij van 1 tot 5 dagen.Anton.net schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:43:
zijn er al nieuwe plaatsen gevonden waar het dock aan een eerlijke prijs te vinden is? (rond de 100 euro)
Ik gebruik ACV als comic reader en tot nu toe doet die het prima op de TF maar let wel erop dat je de comics op het interne geheugen zet. Via een sdkaartje werkt het niet zo vloeiend viel mij op maar dat ligt bij mij gewoon aan de snelheid van het sdkaartje.R2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:43:
Wat voor comic reader gebruik jij voor die strips, ben inmiddels bezig om strips te verzamelen maar zoek nog naar een goede reader
@roel1966
Werkt bij jou de settings dan wel?
Welke versie heb jij draaien dan, en is jou transformer up to date stock, of draai je een custom rom.
Welke versie heb jij draaien dan, en is jou transformer up to date stock, of draai je een custom rom.
Ik gebruik Perfect Viewer, met veel plezier.D-e-n schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:44:
Een ander alternatief voor comics is Perfect Viewer
Zonet eventjes uitgeprobeerd maar ik zie inderdaad ook een zwart scherm en verder niets, maar nu vind ik de werking eigenlijk wel zodanig dat er niks veranderd hoeft te worden.R2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:39:
@roel1966
Dan nog even iets anders @andere dock bezitters namelijk het volgende wat mij op viel toen ik laatst de TF voor het eerst op het dock gezet heb. Als eerste kreeg ik toen een systeempudate van Asus die rechts onder verscheen en dit heb ik dan laten installeren. Vervolgens verder geen herstart waarna ik eens gekeken heb via instellingen en dan info en systeemupdate en op update heb laten controleren kreeg ik vervolgens weer een update.
Die volgende update was blijkbaar toch wat ingrijpender want de TF ging vervolgens herstarten en kwam het Androidpoppetje in beeld met de laadbalk, en vervolgens dan weer een herstart waarna ie gewoon door ging. Dus zeg maar dezelfde manier als ook toen Android 3.2.1 geinstalleerd werd en dus de TF zonder dock al helemaal up to date was. Erbij dan nog genomen dat ik systeemupdates gewoon op automatisch heb staan maar ik dit dan wel apart vond dat ie die niet direct vanuit zichzelf zag.
Wat ik mij nu af vraag is of mensen met batterydrain en het dock hetzelfde gedaan hebben omdat ik zelf tot nu toe geen batterydrain kan zien, zowel in sleep als in de totaal uit modus niet. Ook gaat ie gewoon in deep sleep modus en dan in tegenstelling tot de vele berichten die ik lees.
Nee, maar ik kan wellicht wel een aantal stappen voor je uitvoeren om de gevraagde logs aan te maken. Ik heb me nooit verdiept in Android ontwikkeling en debugging, maar ik werk wel een kleine 20 jaar in de IT.Pizzalucht schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:54:
Kan je omgaan met ADB?
@Roel1966
Ik kan me niet meer precies herinneren hoe het bij mij ging. Ik heb mijn transformer direct met dock gekocht. Met de update naar 3.2.1 heb ik er volgens mij ook 2 gehad, de eerste voor de tablet, de tweede voor de dock. Of er een herstart was de tweede keer weet ik niet zeker, maar ik kan wel zeggen dat ik geen drain heb verder. Met cpuspy gekeken en de mijne gaat gewoon netjes in deep sleep.
Ik kan me niet meer precies herinneren hoe het bij mij ging. Ik heb mijn transformer direct met dock gekocht. Met de update naar 3.2.1 heb ik er volgens mij ook 2 gehad, de eerste voor de tablet, de tweede voor de dock. Of er een herstart was de tweede keer weet ik niet zeker, maar ik kan wel zeggen dat ik geen drain heb verder. Met cpuspy gekeken en de mijne gaat gewoon netjes in deep sleep.
Toen ik zeg maar alleen het tablet had heb ik dus als eerste die 3.2.1 update gehad dus dat is hetzelfde als bij jou met dan daarbij dat jij al meteen die update voor het dock had. Tijdens die update voor het dock kon ik zien dat het caps lock lampje knipperde en stond ook zo beschreven dat dit een teken is dat de firmware van het dock geupdate word.R2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:54:
@Roel1966
Maar dus buiten die 2 updates die jij dan gehad hebt heb ik nog een derde update gehad buiten die andere 2 updates, alleen kreeg ik daar in eerste instantie verder geen melding van nadat de firmware van het dock geupdated was. Pas dus nadat ik handmatig nog liet zoeken op systeemupdates kreeg ik die 3de update maar in info staat verder 3.2.1 qua Android versie, en vraag ik mij af of meerderen dat al eens geprobeerd hebben.
Misschien dat het komt doordat jij tablet en dock als set gekocht hebt en af fabriek dan al een bepaalde update erop staat en dit niet dan bij losse tablets is.R2 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:38:
Ik heb nooit een derde update gehad, ook niet als ik het handmatig doe.
Ik ook sinds kort maar ik heb er tot nu enkel wat albums van Storm mee bekeken (jeugdsentiment ...) dus dan kun je nog geen goed oordeel vellen denk ik. Ik vind het goed werken tot nu toe.CappieL schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:46:
[...]
Ik gebruik Perfect Viewer, met veel plezier.
foutje

moet deze zijn
dit is exact wat ik zocht, werkt prima en helemaal naar eigen wensen aan te passen.
heb meteen een hoop onodige iconen junnen vervangen.
thx

moet deze zijn
SUPER!!!!martijnve schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:20:
[...]
Extended controls, doet dit en veel meer plus het lijkt precies op de standaard toggles
dit is exact wat ik zocht, werkt prima en helemaal naar eigen wensen aan te passen.
heb meteen een hoop onodige iconen junnen vervangen.
thx
[ Voor 191% gewijzigd door my_fiero op 18-10-2011 10:24 ]
Verwijderd
Inderdaad, omgezet naar nummertje 3 en alles draait weer zoals het hoort!fanatik schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:36:
[...]
Is het kanaal van je draadloze router/modem misschien naar een kanaal boven de 11 gegaan?
Bedankt voor de tip! @fanatik
Heb van het weekend deze --> ComicRack Free Honeycomb-optimized Comic-reader geïnstalleerd en die werkt echt GE-WEL-DIG!!!!
is dit een qwerty of azerty, zit je met verzendkosten niet opnieuw over de 120 euro?Roel1966 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:28:
[...]
Ik heb zelf afgelopen week het dock bij 4launch besteld voor 111 euro en inmiddels zag ik dat het bij hun al gezakt is naar 109,90 maar er staat nu wel een levertijd bij van 1 tot 5 dagen.
[...]
Ik gebruik ACV als comic reader en tot nu toe doet die het prima op de TF maar let wel erop dat je de comics op het interne geheugen zet. Via een sdkaartje werkt het niet zo vloeiend viel mij op maar dat ligt bij mij gewoon aan de snelheid van het sdkaartje.
Ik ben benieuwd of Asus weer snel aankondigt of er een update komt naar de nieuw uit te komen Android versie! verwacht het ook wel snel op GOT te zien!
welke nieuwe? 4.0?aerocooluser schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:22:
Ik ben benieuwd of Asus weer snel aankondigt of er een update komt naar de nieuw uit te komen Android versie! verwacht het ook wel snel op GOT te zien!
Ik dacht dat die er niet ging komen voor de tf1, of ben ik dan toch mis, als asus dit zou doen is het wel een topmerk!!!
Misschien voor de geinteresseerden die regelmatig hun TF met dock onderweg gebruiken en nog geen passende hoes gevonden hebben heb ik het volgende. Zelf vind ik het zo jammer als het tablet meteen vol vingervlekken en beschadigingen zit dus ben ik voorstander van hoezen er omheen, maar die standaardhoes en dock past niet.
Enfin toen ben ik eens gaan zoeken en kwam ik toevallig bij 123bestdeal een handige hoes tegen voor zowel de TF als dock en ook voor een redelijke prijs vond ik zelf, die ik dus gisteren besteld heb en vandaag is aangekomen. Uiteraard meteen gaan uitproberen en ik moet zeggen dat het prima past en heel handig in gebruik is omdat je ook het tablet apart kan gebruiken zonder de hoes eraf te moeten halen, en dus ook zowel tablet als dock tegelijk als een soort boek kan dichtvouwen.
Dus voor de geinteresseerden zal ik hieronder even de link van die hoes zetten want ik neem aan dat dit gewoon mag en ik verder geen verbintenis heb met die zaak, maar het wel dan handig vond om de tip even te delen met jullie.
http://www.123bestdeal.co...ing-station-Keyboard.html
Enfin toen ben ik eens gaan zoeken en kwam ik toevallig bij 123bestdeal een handige hoes tegen voor zowel de TF als dock en ook voor een redelijke prijs vond ik zelf, die ik dus gisteren besteld heb en vandaag is aangekomen. Uiteraard meteen gaan uitproberen en ik moet zeggen dat het prima past en heel handig in gebruik is omdat je ook het tablet apart kan gebruiken zonder de hoes eraf te moeten halen, en dus ook zowel tablet als dock tegelijk als een soort boek kan dichtvouwen.
Dus voor de geinteresseerden zal ik hieronder even de link van die hoes zetten want ik neem aan dat dit gewoon mag en ik verder geen verbintenis heb met die zaak, maar het wel dan handig vond om de tip even te delen met jullie.
http://www.123bestdeal.co...ing-station-Keyboard.html
Dit is een normaal qwerty toetsenboard en de verzendkosten zijn iets van 6 euro dus alles bijelkaar was ik 117 euro kwijt.Anton.net schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:45:
is dit een qwerty of azerty, zit je met verzendkosten niet opnieuw over de 120 euro?
De hoes bestaat dus eigenlijk uit 2 delen waarbij je het dock gedeelte en dan het tablet gedeelte hebt, en dat tablet gedeelte sluit met zelfs een handige sterke magneetsluiting. Daarbij kan je dus het dock gedeelte met 2 knippers vast of los knippen van het hoes gedeelte van het tablet, en dus met of zonder dock de hoes gebruiken.R2 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:43:
Die ziet er cool uit, kan je hem ook netjes sluiten zonder het toetsenbord ertussen?
Mijn Transformer moet helaas RMA. De aan/uit knop doet het nauwelijks meer 
Wat is nu de eenvoudigste manier om al je persoonlijke data te backuppen, er van af te halen en later weer terug te zetten? Ik vind het niet zo fijn om alles er zo maar op te laten staan.
Wat is nu de eenvoudigste manier om al je persoonlijke data te backuppen, er van af te halen en later weer terug te zetten? Ik vind het niet zo fijn om alles er zo maar op te laten staan.
Deze heb ik gekocht op Ebay voor de helft van het bedrag incl. verzendkosten. Beetje zoeken loont de moeite.Roel1966 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:50:
[...]
De hoes bestaat dus eigenlijk uit 2 delen waarbij je het dock gedeelte en dan het tablet gedeelte hebt, en dat tablet gedeelte sluit met zelfs een handige sterke magneetsluiting. Daarbij kan je dus het dock gedeelte met 2 knippers vast of los knippen van het hoes gedeelte van het tablet, en dus met of zonder dock de hoes gebruiken.
Ik vind wel dat ik best veel kracht moet uitoefenen om het tablet op het dock te klikken,vanwege de dikke leren zijkanten. Is dit bij jou ook zo Roel?
En als hij helemaal dicht zit is hij een behoorlijk stuk dikker. Maar hij ziet er wel heel mooi uit.
Nu ben ik na een avondje stappen zo handig geweest om iets van mn laatste biertje over mn dock te laten vallen. Met als gevolg dat de toetsen niet meer werken. Behoorlijk balen dus.
Iemand enig idee of ik hem nu ook kan opsturen via de rma-weg? Of moet ik nu naar de webwinkel waar ik hem gekocht heb? Vind het niet erg dat ik de rekening krijg, omdat het mn eigen domme schuld is maar ik blijf wel Hollander natuurlijk..
Dat heb ik bij mij verder niet maar ik snap even ook niet welke zijkanten je bedoeld bij het inschuiven in het dock want aan de onderkant is ie bij mij gewoon vrij. Of althans de achterkant van de hoes als je die bedoelt valt bij mij achter die houder van het dock en kan ik het tablet gewoon heel gemakkelijk erin schuiven.Mojojojo73 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:53:
Ik vind wel dat ik best veel kracht moet uitoefenen om het tablet op het dock te klikken,vanwege de dikke leren zijkanten. Is dit bij jou ook zo Roel?
En als hij helemaal dicht zit is hij een behoorlijk stuk dikker. Maar hij ziet er wel heel mooi uit.
Qua dikte is ie inderdaad wel dan een stuk dikker maar het gewicht valt mij daarentegen reuze mee want die hoes weegt niet zoveel en toch van best wel vrij sterk materiaal gemaakt. Maar als je bv een redelijk boek pakt heb je in feite qua gewicht en dikte ongeveer hetzelfde dus mij maakt dat niet zoveel uit verder.
En tja via E-bay koop ik niet graag om meerdere redes namelijk vaak kan je alleen via Creditcard of Paypal betalen en beiden heb ik niet en wil ik ook niet, plus de levertijd is vaak ook veel langer. Ook nog dat wanneer er iets aan is dan zit je weer dat terugsturen een stuk moeilijker gaat en je naar het buitenland moet gaan sturen.
Iemand die toevallig weet of je de android spellingcontrole ook aan kan zetten als hij gedocked is? Ik loop al een poos te zoeken en te testen. Maar ik krijg de spelling controle alleen als ik werk zonder dock. Zelfs als ik hem dock en ondertussen toch het onscreen TB laat zien zie ik geen spelingsopties. Het liefst zou ik net als in Firefox mooie rode lijntjes zien 
Iemand een idee of oplossing?
Iemand een idee of oplossing?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb mijn tablet voor de 2e keer opgestuurd voor backlightbleeding, 2x niks gedaan. Als ik de tablet in het donker aanzet met de backlight op zijn zwakst dan zie ik rechtsonderin gewoon een zwarte balk en links onderin een witte balkVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:45:
Vandaag mijn tablet terug gekregen. Ik had last van witte vlekken op het scherm.
Vorige week was hij opgestuurd en kreeg ik hem terug zonder dat ze iets gedaan hadden.
Nu hebben ze, gezien het partnummer ...WXGA GL, mijn scherm vervangen.
Toch wel super service!!!

Ben benieuwd wanneer Ice Cream Sandwich naar onze transformertjes komt nu die officieel is aangekondigd. Heb alleen maar november gelezen over de Nexus telefoon, maar verder geen datums
Verwijderd
Ik had geen last van bleeding, maar van witte vlekken midden in het scherm. Bij mij werd de erste keer niks gedaan omdat ze mijn klacht verkeerd hadden vertaald. Je kunt dus het beste je klacht in het Engels invullen en voor de zekerheid nog een papiertje in de doos erbij met de klacht.tharonald schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:45:
[...]
Ik heb mijn tablet voor de 2e keer opgestuurd voor backlightbleeding, 2x niks gedaan. Als ik de tablet in het donker aanzet met de backlight op zijn zwakst dan zie ik rechtsonderin gewoon een zwarte balk en links onderin een witte balk. Ik ben erg teleurgesteld. Het opsturen en terugsturen gaat lekker snel, maar daar heb ik geen zak aan als ze niks repareren. Iemand een suggestie, kan ik die mensen ook bellen?
Kort introductie filmpje over de transformer 2 op FB
[ Voor 47% gewijzigd door beOnt op 19-10-2011 10:21 ]
Teaser, want heel goed zie je 'm niet.
Hij ziet er wat luxer uit, randen lijken meer a la iPad 1 / Galaxy, toetsenbord ziet er strakker en dunner uit. Ik heb zelf geen dock, maar ik betwijfel of het oude dock op de nieuwe TF gaat passen. Daarnaast is het design van de tablet dusdanig anders, dat een combi van Dock-V1 met Tablet-V2 geen gezicht is.
De prijzen die elders in dit thread genoemd werden, zetten de TF naast de iPad 2 en de Galaxy Tab. Daarmee verliest hij wel zn exclusiviteit, want die hebben ook aanklikbare keyboards (al dan niet after-market en zonder accu).
Asus heeft als het goed is gezegd dat de dock/accesoires voor de TF1 ook op de TF2 zouden passen.
Denk alleen niet dat het heel mooi eruit ziet, de TF2 lijkt in de 2 seconden dat je hem ziet wel een stukje slanker aan de rand.
Denk alleen niet dat het heel mooi eruit ziet, de TF2 lijkt in de 2 seconden dat je hem ziet wel een stukje slanker aan de rand.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
edit: dubbelpost (oops)
[ Voor 93% gewijzigd door Cyw00d op 19-10-2011 13:00 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Heb even een aantal screenshots online gezet:
Transformer 2 - Sneak Preview

En ik heb ook de OP aangepast hierop. Ik denk dat ik de mijne ga verkopen voor deze!
[ Voor 7% gewijzigd door Cyw00d op 19-10-2011 11:18 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Nu ik die foto's zie ben ik blij dat mijn Transformer morgen een nieuwe eigenaar krijgt. Hopelijk klopt de 7 november en hoef ik niet te lang te wachten op de nieuwe versie.
Most Tegra-2 Tablets will get ice cream sandwich, volgens Fudzilla.
Motorola heeft al aangekondigd dat de Xoom ook ICS krijgt. Geen enkele zichzelf respecterende tablet-maker zal na laten om hun huidige Honeycomb tablets geen ICS update te geven.
Sowieso, met de brondcode voor ICS beschikbaar is het voor onafhankelijke ontwikkelaars een koud kunstje om ICS-ROMs voor geroote Tegra-2 tablets.
<edit>En hier screenshots van ICS op een tablet (uit de SDK emulator).
Motorola heeft al aangekondigd dat de Xoom ook ICS krijgt. Geen enkele zichzelf respecterende tablet-maker zal na laten om hun huidige Honeycomb tablets geen ICS update te geven.
Sowieso, met de brondcode voor ICS beschikbaar is het voor onafhankelijke ontwikkelaars een koud kunstje om ICS-ROMs voor geroote Tegra-2 tablets.
Echt waar? Cool!!! Dan wordt het ECHT tijd om mijn Desire-Z te rooten, want van HTC hoef ik geen update meer te verwachten...Cyw00d schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:44:
Inderdaad, voor de Desire Z zijn ze zelfs al bezig met ICS. (Bron: XDA)
[ Voor 32% gewijzigd door Haay op 19-10-2011 12:50 ]
Inderdaad, voor de Desire Z zijn ze zelfs al bezig met ICS. (Bron: XDA)Haay schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:38:
<edit>En hier screenshots van ICS op een tablet (uit de SDK).
[ Tesla MIG MYP ]
ik vind dat deze eigenlijk niet zo mooi als de eerste is, ziet er gewoon een namaak van de acer en samsung tablets
Wil de TF2 eerst ook in het echt zien, vind de huidige transformer juist chique in deze kleurstelling, maar ben benieuwd.
ik vind de TF2 er persoonlijk wel mooi uit zien op die teaser, maar ik ga hem sowieso niet kopen, de huidige TF voldoet nog prima voor mij, en ik hem hem ook pas sinds begin juni, dus om nou alweer een nieuwe te kopen...
mooi in elk geval dat motorolla een update geeft voor de xoom, kunnen we er bijna zeker van zijn dat ASUS ICS ook wel uitbrengt voor de transformer.
mooi in elk geval dat motorolla een update geeft voor de xoom, kunnen we er bijna zeker van zijn dat ASUS ICS ook wel uitbrengt voor de transformer.
HTC zelf, neem ik aan? De broncode voor ICS is nog niet vrijgegeven naar mijn weten.Cyw00d schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:44:
[...]
Inderdaad, voor de Desire Z zijn ze zelfs al bezig met ICS. (Bron: XDA)
Mijn bronnen:E-B schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:37:
[...]
HTC zelf, neem ik aan? De broncode voor ICS is nog niet vrijgegeven naar mijn weten.
http://www.xda-developers...now-the-real-race-begins/
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1309854
[ Tesla MIG MYP ]
Het is nog maar de vraag of we zo gelukkig moeten zijn met ICS op de TF want als het net als Honycomb gaat met versie 3.0 kan je eerst gaan wachten op versie 4.1 of 4.2 eer alle beginnersbugs er weer uit zijn. Veel liever zou ik zien dat Asus nog eens bv versie 3.2.2 zou uitbrengen met daarin alle verholpen bugs die gebruikers rapporteren.
Ah, ze zijn de SDK aan het backporten. Is dat (heel simpel gezegd) niet net zoiets als alle reeds gelekte applicaties in een custom rom stoppen en zeggen dat je een ICS rom aanbiedt?
Verwijderd
Als het gaat zoals op mijn iphone, dan pas ik voor ICS.
Mijn iphone 3g is niet meer vooruit te branden met IOS 4. Het OS is te log voor mindere processoren.
Dus ook liever een update op HC.
Mijn iphone 3g is niet meer vooruit te branden met IOS 4. Het OS is te log voor mindere processoren.
Dus ook liever een update op HC.
ik hoor mensen zeggen dat zij HOPEN dat ICS op de TF komt maar naar mijn mening moet dit gewoon een feit zijn. Kom op nou, stoppen met updates voor een apparaat dat amper half jaar op de markt is? Ik neem voor zeker dat ICS op de TF komt en zelfs de update dat daarna uitkomt (Jellybean?). Anders loop ik forum voor forum af om mensen op te roepen om ASUS te bombarderen met boze emails. Tot nu toe niets anders dan lof voor ASUS met hun snelle updates, dus waarschijnlijk maak ik me voor niets druk om.
Ik denk dat ASUS als een van de eerste komt met Ics op de TF, ze zijn tot nu toe ook nog de enige die alle updates super snel klaar hadden voor de TF, veel andere tablets draaien nog op 3.0
Komt aardig overeen met de teasers toch ?

ps. wel al oud plaatje

ps. wel al oud plaatje
Als iemand zijn TF1 wilt verkopen, als deze uitkomt, ik ben geïnteresseerd!
Jup, ik ga hem verkopen.baca schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:08:
Als iemand zijn TF1 wilt verkopen, als deze uitkomt, ik ben geïnteresseerd!
[ Tesla MIG MYP ]
Heb de mijne ook snel verkocht, krijg er nog een mooie prijs voor en ik zat een beetje verveeld met de video playback van de tegra 2, voor de rest zeer tevreden, verwacht niet dat ik zal teleurgesteld zijn in de TF 2.
Ps: Bedankt aan de mensen die het filmpje hierboven zo rap posten, heb een 'thanks' kunnen scoren op engadget voor de tip en zo een kleine "weddenschap" gewonnen
.
Ps: Bedankt aan de mensen die het filmpje hierboven zo rap posten, heb een 'thanks' kunnen scoren op engadget voor de tip en zo een kleine "weddenschap" gewonnen
Goed nieuws. Dan wordt het kiezen: Lenovo K1, Asus TF1, Motorola Xoom of toch de Samsung Tab al vind ik gewoon minder door zijn extreme dunheid.Haay schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:38:
[...]
Echt waar? Cool!!! Dan wordt het ECHT tijd om mijn Desire-Z te rooten, want van HTC hoef ik geen update meer te verwachten...
9 november is dus TF2-dag (official announcement)
http://www.engadget.com/2...ls-transformer-2-at-asiad
8,3 mm dun, 14,5u batterij, kal-el.
Naam wordt Transformer Prime
Net een update binnen gekregen.............geen ICS
Maar 8.6.5.13 HC 3.2.1

Maar 8.6.5.13 HC 3.2.1
Ik had stille hoop dat hij dan uit zou komenCooki3s schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:27:
9 november is dus TF2-dag (official announcement)
Ignorance Is Bliss
ICS is namelijk ook nog niet gelanceerd voor welk apparaat dan ook. Eerst komt de Galaxy Nexus, 2 weken later pas de Nexus S met ICS. Einde van het jaar rollen ze het dus uit. Mijn hoop is dan ook dat de tablet al voor kerst beschikbaar is en rond januari voorzien is van ICSJack_The_Ripper schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:48:
Net een update binnen gekregen.............geen ICS![]()
Maar 8.6.5.13 HC 3.2.1
Ik wacht lekker op de Prime en schuif dan mn TF1 door naar m'n vriendinD3ft0n3 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:52:
[...]
Ik had stille hoop dat hij dan uit zou komenIk moet me echt inhouden om geen TF1 te kopen, maar mijn verstand zegt me te wachten op de Prime.
Shit heb nu net een TF1 bestelt, dit gaat dus linea recta retour zodra ik hem binnenkrijg. Even een maandje wachten en ik koop de Prime.
Thanks voor de info in deze thread!
Het gevaar is wel, zoals bij de transformer1, (wat klinkt dat oud "1") dat deze pas rond maart in nederland verkrijgbaar is......Silpher schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:53:
Shit heb nu net een TF1 bestelt, dit gaat dus linea recta retour zodra ik hem binnenkrijg. Even een maandje wachten en ik koop de Prime.
Ik herinner me plots ook weer de lange wachttijd bij de TF1, geannuleerde reserveringen en de run op de webshops die 'm als eerste hadden.tharonald schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:01:
[...]
Het gevaar is wel, zoals bij de transformer1, (wat klinkt dat oud "1") dat deze pas rond maart in nederland verkrijgbaar is......
Linkje naar het Tweakers-artikel over de Prime mag in dit draadje natuurlijk niet ontbreken:
nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet
De Prime verschilt in ieder geval aanzienlijk van de TF1, zowel aan de buitenkant als onder de motorkap. Dat hij dunner geworden is is natuurlijk altijd goed, maar als het goed zie is het mooie design verdwenen en krijg je er een dertien-in-een-dozijn-omhulsel voor terug.
nieuws: Asus toont dunnere opvolger van Transformer-tablet
De Prime verschilt in ieder geval aanzienlijk van de TF1, zowel aan de buitenkant als onder de motorkap. Dat hij dunner geworden is is natuurlijk altijd goed, maar als het goed zie is het mooie design verdwenen en krijg je er een dertien-in-een-dozijn-omhulsel voor terug.
Dat is natuurlijk waar. Plus het feit dat Asus de prijs van de TF1 niet naar beneden gaat gooien wat betekent dat de prijs gerechtvaardigd is voor de TF1.Het gevaar is wel, zoals bij de transformer1, (wat klinkt dat oud "1") dat deze pas rond maart in nederland verkrijgbaar is......
Ik weet ook niet echt wat die quadcore en alle extra's/nieuwe OS gaan brengen, ik wilde eerst een Sony Ereader kopen omdat ik het apparaat voornamelijk ga gebruiken als E-reader. Dan zou een TF1 zeker volstaan.
Zoals je ziet ben ik flink excuusjes aan het zoeken om binnenkort toch te kunnen spelen met me nieuwe Transformer ^^
Eerlijk gezegd: het enige argument dat er is om een werkende TF1 in te ruilen voor een Prime is voor de performance als je een hardcore gemer bent. De TF1 krijgt ook ICS, en dat lijkt me toch de belangrijkste evolutie. Uiteraard zal die Kal-el heerlijk werken, maar ik heb op dit moment nog geen klachten over mijn TF1, en opnieuw 500 euro neertellen voor -in essentie- "bragging rights", daar heb ik het geld niet voor. :-)
Ik hoop dat in elk geval de bekende lag bij de browser weg is bij ICS. Opera heeft die weliswaar niet maar die browser vind ik gewoon waardeloos op het gebied van bookmarks.
Mee eens. ik heb gisteren de TF1 via marktplaats gekocht en ik zal de TF2 over een half jaar ook via mp kopen ws.VanStino schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:44:
Eerlijk gezegd: het enige argument dat er is om een werkende TF1 in te ruilen voor een Prime is voor de performance als je een hardcore gemer bent. De TF1 krijgt ook ICS, en dat lijkt me toch de belangrijkste evolutie. Uiteraard zal die Kal-el heerlijk werken, maar ik heb op dit moment nog geen klachten over mijn TF1, en opnieuw 500 euro neertellen voor -in essentie- "bragging rights", daar heb ik het geld niet voor. :-)
Ik vind gadgets leuk maar ik heb al afgeleerd om de hoofdprijs ervoor te betalen.
En idd die bragging right vind ik sowieso niet interessant, dan koop ik wel een i.... nevermind. ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 20-10-2011 15:47 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik zelf zie ook het nut er niet zozeer van in om naar een TF2 te gaan want sowieso is het afwachten wanneer ie daadwerkelijk op de markt komt, en zoals anderen al schrijven vind ik de TF1 qua kleurstelling veel mooier met dat bronskleurige.
Daarbij is de hoofdzaak voor mij stripboekjes kunnen lezen met het tablet en dat doet de TF1 prima, en dat zal bij de TF2 echt niet zoveel sneller of beter gaan. Ook wil ik echt nog wel eens zien hoe het met het verbruik gesteld is en dat kan zich pas uitwijzen als ie er daadwerkelijk is en mensen ermee gaan werken.
Dus ja voorlopig staat mijn TF1 in elk geval niet te koop en wacht ik wel af hoe de bevindingen zijn en misschien wel eens na een half jaar of jaar, alhoewel dan misschien alweer de TF3 aangekondigd gaat worden.
Daarbij is de hoofdzaak voor mij stripboekjes kunnen lezen met het tablet en dat doet de TF1 prima, en dat zal bij de TF2 echt niet zoveel sneller of beter gaan. Ook wil ik echt nog wel eens zien hoe het met het verbruik gesteld is en dat kan zich pas uitwijzen als ie er daadwerkelijk is en mensen ermee gaan werken.
Dus ja voorlopig staat mijn TF1 in elk geval niet te koop en wacht ik wel af hoe de bevindingen zijn en misschien wel eens na een half jaar of jaar, alhoewel dan misschien alweer de TF3 aangekondigd gaat worden.
Heeft iemand ervaring met de 3G variant, de TF101G? Hij is bijvoorbeeld in Italie te koop, maar ik vraag me af of er niet een 'makkelijker' land is om de 3G versie te halen.
Vanwege jullie overtuigende argumenten toch maar een TF1 gehaald zojuist
Zonder dock is hij sinds vandaag voor €369 te koop (zonder dock uiteraard), wat ik opzich wel een goede deal vind. Als de TFP er dan is, beslis ik naar aanleiding van mijn huidige gebruik wel of ik deze in ga ruilen voor een TFP (al dan niet met dock).
Nu uitpakken en spelen maar
Nu uitpakken en spelen maar
Ignorance Is Bliss
Verwijderd
Als ik de Transformer in Duitsland koop, waar ik hem voor 349 euro heb zien liggen bij Mediamarkt, kan ik hem dan wel instellen op een Qwerty toetsenbord indeling en nederlands als taal, of is dat niet mogelijk?
ik vraag mij het volgende af over android4.0:
de eerste tablet van samsung (samsung galaxy tab 7) draaiden op android 2.x, die draaiden dus op een android versie voor gsm's, daarom vond ik die tablet ook zo slecht, overal was te zien dat het een tablet was waar gewoon een gsm software opstond, bv. bij instellingen kon je kiezen voor 'gsm details'
terwijl het helemaal geen gsm was, ook waren er allerlei andere dingen waaraan je zag dat het om android 2.0 ging,
hoe kunnen ze dit nu bij android 4.0 oplossen? Niet dat we starks allemaal android 4 op onze mooie tf gaan zetten, terwijl dat android 3.2.1 eigenlijk veel mooier en beter was, omdat deze speciaal voor tablets is gemaakt
de eerste tablet van samsung (samsung galaxy tab 7) draaiden op android 2.x, die draaiden dus op een android versie voor gsm's, daarom vond ik die tablet ook zo slecht, overal was te zien dat het een tablet was waar gewoon een gsm software opstond, bv. bij instellingen kon je kiezen voor 'gsm details'
terwijl het helemaal geen gsm was, ook waren er allerlei andere dingen waaraan je zag dat het om android 2.0 ging,
hoe kunnen ze dit nu bij android 4.0 oplossen? Niet dat we starks allemaal android 4 op onze mooie tf gaan zetten, terwijl dat android 3.2.1 eigenlijk veel mooier en beter was, omdat deze speciaal voor tablets is gemaakt
Android 4.0 is niet telefoon specifieek hij is net zo veel op tablets gericht als op telefoons... Dat je 3.x misschien mooier vind kan maarja 4.0 gaat toch wel wat punten verbeteren als ik het zo zieAnton.net schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:15:
ik vraag mij het volgende af over android4.0:
De screens van Android 4.0 op een tablet zijn al gepost dus je kan al een beetje oordelen!
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
begrijp uit de review van de nexus prime hier op tweakers dat de browser in ICS in elk geval behoorlijk onder handen is genomen. dat lijkt me al genoeg reden om te updaten
ja ik weet het , natuurlijk ga ik hem ook updaten, nogal stom om op een oude versie te draaien als er een nieuwe uit is, maar ik zou niet willen dat android 4.0 maar een gammele eerste versie is (zoals 3.0, was ook een onafgewerkte versie, tegenover 3.2)pimjai schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:04:
begrijp uit de review van de nexus prime hier op tweakers dat de browser in ICS in elk geval behoorlijk onder handen is genomen. dat lijkt me al genoeg reden om te updaten
Gaat het toetsenbord van de TF1 passen op de nieuwe transformer prime?
want anders is het wel jammer, je koopt dan een extra toetsenbord, in de hoop dat hij toch wel langer meegaat dan 1 productserie.
maar goed, dat zijn zorgen voor later, eerst zo vlug mogelijk mijn TF 1 uit herstelling terug krijgen (defect scherm)
want anders is het wel jammer, je koopt dan een extra toetsenbord, in de hoop dat hij toch wel langer meegaat dan 1 productserie.
maar goed, dat zijn zorgen voor later, eerst zo vlug mogelijk mijn TF 1 uit herstelling terug krijgen (defect scherm)
[ Voor 64% gewijzigd door TiberiusJD op 20-10-2011 21:20 ]
de reden dat 3.0 niet helemaal lekker werkte was daar google bang was de boot te missen en zo snel mogelijk een tablet OS op de markt wilde brengen. Zoals ze zelf zeggen, waar het kon sneden ze bochten af om zo snel mogelijk iets te hebben.Anton.net schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:17:
[...]
ja ik weet het , natuurlijk ga ik hem ook updaten, nogal stom om op een oude versie te draaien als er een nieuwe uit is, maar ik zou niet willen dat android 4.0 maar een gammele eerste versie is (zoals 3.0, was ook een onafgewerkte versie, tegenover 3.2)
ICS is al langer in ontwikkeling en was meer gepland, dus ik verwacht een stuk meer stabiliteit...
[ Voor 30% gewijzigd door Fly-guy op 20-10-2011 21:40 ]
Ik heb mijn TF teruggekregen voor de 3de maal en hij is nog steeds niet gemaakt.
Ze spelen met mijn voeten denk ik.
Ze spelen met mijn voeten denk ik.
ik denk dat het wel een goed uitgewerkte versie is, 3.0 was geloof ik voornamelijk zo gammel omdat google nogal haast had om met een antwoord op de ipad te komen. met ICS hebben ze minder reden om te haasten, ze hebben juist alle reden om te zorgen dat het een goede stabiele versie word. het kan namelijk nooit goed zijn voor je reputatie om eerst een slechte honneycomb uit te brengen, en dan nog geen jaar later de even slechte opvolger.Anton.net schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 20:17:
[...]
ja ik weet het , natuurlijk ga ik hem ook updaten, nogal stom om op een oude versie te draaien als er een nieuwe uit is, maar ik zou niet willen dat android 4.0 maar een gammele eerste versie is (zoals 3.0, was ook een onafgewerkte versie, tegenover 3.2)
of die gaat passen weet ik niet, maar qua vormgeving en kleur gaat hij er in ieder geval NIET bij passen.TiberiusJD schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:18:
Gaat het toetsenbord van de TF1 passen op de nieuwe transformer prime?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Weet ieman of de HDMI-aansluiting ook geluid doorgeeft?
Ik wil een kabeltje kopen en zou in dag geval dan voor deze kiezen:
http://m.dealextreme.com/...-adapter-cable-1-2m-33557
Heeft er uberhaupt iemand ervaring met de HDMI-aansluiting?
(verhalen over bleeding en de TF2 ben ik al een beetje zat nu
)
(verhalen over bleeding en de TF2 ben ik al een beetje zat nu
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Verwijderd
HDMI-aansluiting geeft gewoon geluid door.
ik heb er een 650gig schijf bij gekocht en bekijk zo m,n films op m,n tv
ik heb er een 650gig schijf bij gekocht en bekijk zo m,n films op m,n tv
ik denk niet dat dit gaat werken. de hdmi aansluiting van de TF geeft volgens mij geen analoog signaal meer door en dan zou je moeten omvormen, daar lijkt me dit kabeltje te klein voor.barchettanl schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:01:
Weet ieman of de HDMI-aansluiting ook geluid doorgeeft?
(verhalen over bleeding en de TF2 ben ik al een beetje zat nu)
enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk