• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:12
Shodan schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Je merkt goed wat er sneller is, nadat je geupgrade hebt en als je daarna moet downgraden voor een garantie gevalletje ;)

Filmpje is Deze

Filmpje draait goed met megatron, maar komt ook door de overklok naar 1400MHz. Er schijnen ook nieuwe drivers van Nvidia te zijn die 720p playback verbeteren.
Nee, bij mij schokt het filmpje een keer of 10.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Lekker rustig hier. Hoop echt dat het zo blijft.
Ik zit nu op 230 uur uptime.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

eHet is knudde weer, 4 reboots vandaag alweer, ik heb nu voor het eerst wake lock er maar eens opgezet, maar wie kan me vertellen welke optie ik aan moet vinken daarin, heb nu de bovenste gedaan????

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Heb een update gedaan van asus webstorage, hebben ze backup eruit gehaald? Zo nee waar staat dat dan nu? Wel jammer was prachtig om mijn data auto te backuppen.

Never mind had de verkeerde download

Hmm backup optie is toch verdwenen, irritant dit!

[ Voor 24% gewijzigd door Ceejay op 27-05-2012 23:09 ]

• Harry21
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:28:
eHet is knudde weer, 4 reboots vandaag alweer, ik heb nu voor het eerst wake lock er maar eens opgezet, maar wie kan me vertellen welke optie ik aan moet vinken daarin, heb nu de bovenste gedaan????
Ik denk dat je Asus maar eens moet inschakelen, wat dit is niet goed.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34
Whee, het lijkt erop dat de B70+ tf101 ook weer nvflash kunnen gebruiken:

Introducing Wheelie: Nvflash for ASUS Transformer TF101 B70+ [Linux only]

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:22
Pinin schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:21:
144 hier, geen problemen :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Voor de zoveelste keer blijft mijn agenda hangen. Als ik naar de agenda ga via de widget, blijft de agenda hangen als ik naar een volgende of vorige week ga. Als ik dan een nacht wacht kan ik er weer bij komen, of anders als ik er direct bij wil, is de enige remedie dat ik de tablet reboot :(
Meer die hier last van hebben?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Pinin schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:21:
Uptime is gewoon de bedrijfstijd?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

140 uur up hier en sinds de laatste update geen enkele vastloper meer gehad.

Is nu echt een ideale tablet, lekker de hele dag buiten onder de parasol, en geen zorgen dat de accu leeg raakt. Nu moet chrome nog ff een update krijgen dat ie niet reglmatig crashed en ik ben een happy bunny.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ceejay
BS player werkt erg goed voor mkvs. Maar niet om te streamen, dat gaat net niet voor 720p en 1080p weigert die helemaal. Ligt dit aan mijn router of aan de tablet?
Ja, ik weet dat ik eigenlijk mn mkvs moet hercoderen, maar stel dat ik dat nou niet wil (ik heb er erg veel).
Dus standaard gedownloade filmpjes, lukt streamen dan bij iemand?

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Ceejay schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:01:
BS player werkt erg goed voor mkvs. Maar niet om te streamen, dat gaat net niet voor 720p en 1080p weigert die helemaal. Ligt dit aan mijn router of aan de tablet?
Ja, ik weet dat ik eigenlijk mn mkvs moet hercoderen, maar stel dat ik dat nou niet wil (ik heb er erg veel).
Dus standaard gedownloade filmpjes, lukt streamen dan bij iemand?
Thanks voor de BS player tip. Ik moet zeggen, streaming van 720p gaat bij mij erg vloeiend.

Ik heb als test file een aflevering van top gear gedownload. Deze had hij tot nu toe met alle spelers moeite mee, maar nu gaat het perfect bij mij. In het begin (1e paar seconden) loopt het geluid soms niet helemaal synchroon, maar dat is snel ingehaald)

Ik heb Megatron met Guevor 20 kernel en overklokt naar 1.4GHz.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:49
Ik gebruik Diceplayer (geeft ook gewoon geluid met ac3 streams, doen de meeste players niet, BS heb ik echter zelf nog nooit geprobeerd) om te streamen vanaf mijn netwerk. Al het gedownloade 720p materiaal speelt perfect af zonder te hoeven encoden.

Ook op Megatron + Guevor, maar niet overgeklokt.

[ Voor 23% gewijzigd door Smarron op 29-05-2012 11:09 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Shodan
Smarron schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:08:
Ik gebruik Diceplayer (geeft ook gewoon geluid met ac3 streams, doen de meeste players niet, BS heb ik echter zelf nog nooit geprobeerd) om te streamen vanaf mijn netwerk. Al het gedownloade 720p materiaal speelt perfect af zonder te hoeven encoden.

Ook op Megatron + Guevor, maar niet overgeklokt.
Niet liegen he! Guevor is standaard op 1200 MHz :P

• Smarron
Shodan schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:44:
[...]

Niet liegen he! Guevor is standaard op 1200 MHz :P
Ja klopt, maar had hem handmatig alweer op 1000Mhz gezet, dus beiden een beetje gelijk. :*)

• Shodan
Weer iets nieuws ontdekt, in de ICS+ browser (alleen daar getest) kan je met spatie scrollen door de pagina. Shift spatie gaat weer terug. Werkt hetzelfde als pgup en pgdn. maar ik vind spatie makkelijker werken...

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Shodan schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:02:
Weer iets nieuws ontdekt, in de ICS+ browser (alleen daar getest) kan je met spatie scrollen door de pagina. Shift spatie gaat weer terug. Werkt hetzelfde als pgup en pgdn. maar ik vind spatie makkelijker werken...
Werkt ook al in firefox. ;)

• Ceejay
Shodan schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:07:
[...]

Thanks voor de BS player tip. Ik moet zeggen, streaming van 720p gaat bij mij erg vloeiend.

Ik heb als test file een aflevering van top gear gedownload. Deze had hij tot nu toe met alle spelers moeite mee, maar nu gaat het perfect bij mij. In het begin (1e paar seconden) loopt het geluid soms niet helemaal synchroon, maar dat is snel ingehaald)

Ik heb Megatron met Guevor 20 kernel en overklokt naar 1.4GHz.
Interesting. Ik heb zelf stock .24 draaien. Zou het mijn router zijn of is het gewoon weer dat brakke asus rom. Als ik MyNet gebruik van Asus (zo heet dat geloof ik) kan ik 720p stuff via Tversity schokvrij afspelen, maar dan heb ik weer geen geluid... Een update naar een recente versie van Tversity moet ik iets van 4 dollar dokken voor een license + geen garantie dat geluid het dan wel doet.
Dice player had ik mijn hoop op gevestigd maar die is helaas duidelijk slechter dan BS player,
Doet ook alleen Samba uit zichzelf, een media server is echt wel beter in deze (tenminste hiero)

Ik heb het gepresteerd om in MyNet de default player BS player te maken , en nu weet ik niet hoe dat weer te veranderen in Dice bijvoorbeeld. Heb Default apps app gedownd maar die hielp ook niet. Nou ja we prutsen verder. :9

• Smarron
Ceejay schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:29:
[...]

Interesting. Ik heb zelf stock .24 draaien. Zou het mijn router zijn of is het gewoon weer dat brakke asus rom. Als ik MyNet gebruik van Asus (zo heet dat geloof ik) kan ik 720p stuff via Tversity schokvrij afspelen, maar dan heb ik weer geen geluid... Een update naar een recente versie van Tversity moet ik iets van 4 dollar dokken voor een license + geen garantie dat geluid het dan wel doet.
Dice player had ik mijn hoop op gevestigd maar die is helaas duidelijk slechter dan BS player,
Doet ook alleen Samba uit zichzelf, een media server is echt wel beter in deze (tenminste hiero)

Ik heb het gepresteerd om in MyNet de default player BS player te maken , en nu weet ik niet hoe dat weer te veranderen in Dice bijvoorbeeld. Heb Default apps app gedownd maar die hielp ook niet. Nou ja we prutsen verder. :9
Je moet dan even naar je apps gaan en bij BS Player naar beneden scrollen en standaardwaarden wissen ofzo. Dan zou je weer de keuze moeten krijgen met welk programma je een bestand wilt openen.

Ik heb trouwens werkelijk geen enkel probleem met Dice player en netwerkstreamen. Ik heb eigenlijk geen enkele file op de TF staan, maar ik stream alles, hier doet alles het perfect en 1 van de weinig players die om kan gaan met ac3 geluidssporen.

• Reley
  • Laatst online: 17:20

Reley

Zoom Zoom

Even afkloppen, maar na de laatste reboot nu alweer 195 uur up and running...
Lijkt nu goed te gaan dus!

Verwijderd

Nu na ruim een week up te zijn geweest de eerste reboot. Hopelijk blijft het bij 1 keer.

• Shodan
Er zijn ook nieuwe codecs van Nvidia.

Zie hier

Zelf ga ik het denk ik niet proberen, aangezien ik sowieso zelden 720p bekijk (alleen youtube) en de 720p die ik heb gezien loopt goed met BS player

• RickvN
Even snel een ander vraagje. Zijn er hier mensen die hun tablet streamen naar TV mbv een HDMI - mini HDMI kabel?
Wat zijn hiervoor goede/goedkope? Heb nu wel HDMI kabels van de action enzo, maar zij hebben geen mini HDMI....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Shodan
RickvN schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:08:
Even snel een ander vraagje. Zijn er hier mensen die hun tablet streamen naar TV mbv een HDMI - mini HDMI kabel?
Wat zijn hiervoor goede/goedkope? Heb nu wel HDMI kabels van de action enzo, maar zij hebben geen mini HDMI....
Koop je zoiets toch? Kan je gewoon een normale hdmi kabel kopen.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb zo'n soort converter zodat je inderdaad een normale kabel kunt gebruiken, werkt prima.

• RickvN
Toppertje Shadon. Vnv even bestellen!

• Shodan
Verwacht wel een levertijd van 2-3 weken bij dealextreme

[ Voor 8% gewijzigd door Shodan op 31-05-2012 11:13 ]

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Heb sinds de update naar .24 nog geen enkele vastloper gehad, dus dat is wat mij betreft een compliment voor de support van Asus!

Ik heb mn TF101 ondertussen bijna een jaar en gebruik hem tot mijn eigen verbazing nog steeds veel. Vooral voor YouTuben en surfen, en in mindere mate om films te kijken en wat PDFs te lezen. De dock blijft wel vaker dan vroeger stil op een plekje liggen, behalve wanneer ik de USB-poorten nodig heb.

• Shodan
Ja, ik kan echt (bijna) niet meer zonder. Het is echt een heel fijn apparaatje! Merkte ik vooral toen hij weg was voor reparatie, we hebben hem echt gemist...

Sinds kort heb ik er python op gezet en nu kan ik oefenen met programmeren op mijn transformer!!! Echt gaaf dat dat gewoon allemaal kan. Je hebt eigenlijk geen laptop meer nodig.

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-11 18:29
Shodan schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:13:
Verwacht wel een levertijd van 2-3 weken bij dealextreme
Het kan ook langer zijn dan 3 weken....heb recentelijk 2 losse bestellingen gedaan en beide duren / duurde 4 weken.

Maar ja dat spul kost dan ook geen drol....

[ Voor 7% gewijzigd door kielkiel op 31-05-2012 13:22 ]

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
kabeltje.com heeft ook wel zo'n ding.. ben je een paar euro duurder uit, maar dan heb je hem morgen
http://www.kabeltje.com/h...apter-verguld-p-9985.html

• RickvN
Heb hem gewoon gekocht bij DX, € 3,88. Bij kabeltje.com 6€ exc. € 3 vzk.
Het zijn toch de kleine dingetjes!

Dan maar paar weken wachten, tv is net nieuw, dus vermaak me voorlopig iig prima, dus niet meteen morgen nodig die kabel.

Mensen nog leuke tips voor apps @ TF101? Surf alleen een beetje en af en toe simpele spellen, maar heb het idee dat ik er veel meer uit kan halen...

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verstekbakker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:35:
De TF101 van mij (gekocht op 11-07-'11) is vrijdag teruggebracht naar Mediamarkt voor het repareren van het koptelefoon/microfoon plugje. Ze hebben het probleem eerst bij de servicebalie gechecked en kwamen tot de conclusie dat hij terug moest worden gestuurd naar Asus. Ik ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren en of hij gerepareerd terug komt. Op de afhaalbrief staat "microfoon doet het niet" dus ik voel al nattigheid en bereid me voor op een retour met "defect niet gevonden" ofzo... Zoveel geluk heb ik altijd wel met die dingen.

Anyway, voor wie het boeit, ik zal het verloop samenvatten als hij terug is.
Twee weken op pad geweest dus. Om hier nog even op terug te komen, mijn vermoeden is uitgekomen; defect niet geconstateerd was het antwoord! Er stond ook in de brief dat ik moest kijken of mijn randapparatuur wel compatible was... Dus moest ik kijken of mijn mond wel compatible was met de ingebouwde microfoon...?!

Ik heb het apparaat niet geaccepteerd en hij is nu terug met als probleemomschrijving:
de jackplug van de microphone is defect
De medewerker van MM gaf mij de schuld, omdat ik mijn handtekening onder het afhaalbewijs had gezet waarop stond dat de microfoon het niet doet... Het liefst gaf ik hem eentje voor zijn kokos, maar ik ben netjes en vriendelijk gebleven. Ik zei nog, jullie technische dienst heeft eerst zelf het probleem geconstateerd alvorens hem op te sturen, toen vond hij dat de conclusies van de technische dienst niet leidend waren... De arrogantie en irritatie droop van zijn kop, maar laat ik daar niet verder op in gaan, want ik krijg er zo weer een herseninfarct van.

Het apparaat is weer ongeveer drie weken weg voor reparatie. Ik ben benieuwd of hij gerepareerd terug komt... Voor wie het interessant vindt, I'll be back. ;w

• kielkiel
Verstekbakker schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:10:
De medewerker van MM gaf mij de schuld, omdat ik mijn handtekening onder het afhaalbewijs had gezet waarop stond dat de microfoon het niet doet...
IK BEN TOCH NIET BRUTAAAAL!!! 8)7

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
"De jackplug van de microfoon is defect."

Idioten. Als je pech hebt, denkt die knakker waar dat tablet gerepareerd gaat worden nu: "Oh, dat zal wel een typfout zijn. Waarschijnlijklijk bedoelen ze de jackplug van de hoofdtelefoon." Dan komt hij weer ongerepareerd terug.

Oh, wat betreft die mini-HDMI-dongles: die kun je veel sneller via eBay krijgen voor vergelijkbare prijzen als die van DealExtreme. Zelf zou ik trouwens gaan voor een Mini-HDMI -> HDMI kabel zónder converters. Zo heb ik voor mijn laptop ook displayport-displayport, displayport-hdmi, en displayport-dvi; gewoon kabels, zonder converters. Persoonlijk vind ik dat prettiger.

[ Voor 40% gewijzigd door Katsunami op 31-05-2012 16:41 ]

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Katsunami schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:36:
"De jackplug van de microfoon is defect."

Idioten. Als je pech hebt, denkt die knakker waar dat tablet gerepareerd gaat worden nu: "Oh, dat zal wel een typfout zijn. Waarschijnlijklijk bedoelen ze de jackplug van de hoofdtelefoon." Dan komt hij weer ongerepareerd terug.
Gelukkig is dat dezelfde plug, maar zelfs dan zou het kunnen dat ze de microfoon niet proberen natuurlijk... Anyway, ik heb oordopjes met microfoon bij me als ik hem ga afhalen, dan kan ik het daar meteen uitproberen. Willen ze me dan niet verder helpen, dan wordt het juridisch touwtrekken. (Maar het liefst heb ik eigenlijk gewoon een werkende TF101...)

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 12:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Na 'n klein weekje mijn dock weer terug gekregen uit 't verre Oosten :) 't Werkt allemaal weer zoals 't hoort en nu kan ik echt gaan genieten van m'n Transformer :D

Goed zakendoen met Asus op deze RMAnier ;)

@RickvN, Asphalt 6 is volgens mij nog in de aanbieding, werkt prima op de Transformer :Y

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Nou, succes ermee. Ik heb zelf op een helpdesk gewerkt, en soms kun je omschrijven dat je een ons weegt.

Omschrijving:
"De computer blijft hangen bij het opstarten. Hij maakt de POST niet af. De klant heeft met 2 andere harde schijven en ander intern geheugen geprobeerd om te starten, maar dit verhelpt het probleem niet. Op SATA poort 3 en 4 worden helemaal geen schijven meer herkend door het BIOS."

Conclusie van mij:
"Het moederbord is kapot."

Monteur, 3 weken later:
"Harde schijf is vervangen. Klant moet de recovery-disc installeren."

...
...

Klant:
"RAAAAAARGGGHHHHH!!!!11"

Success ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Katsunami op 31-05-2012 16:46 ]

• RickvN
Eric_Cantona schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:45:
Na 'n klein weekje mijn dock weer terug gekregen uit 't verre Oosten :) 't Werkt allemaal weer zoals 't hoort en nu kan ik echt gaan genieten van m'n Transformer :D

Goed zakendoen met Asus op deze RMAnier ;)

@RickvN, Asphalt 6 is volgens mij nog in de aanbieding, werkt prima op de Transformer :Y
Wat je zegt, ik heb het hier wel eens gevraagd.
Maar bij mijn TF moet ik sturen door mijn tablet plat te houden en naar voren/achter te bewegen, heel irritant na 15 minuten. Terwijl sommigen gewoon naar links/rechts draaien kunnen sturen.

Is dit een instelling, of gewoon de versie van TF101?

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 09:31
Ik gebruik de laatste tijd veel mij tablet. Na lang in de kast gelegen te hebben.
Na gebruik doe ik hem in de dock maar ik vindt de dock snel leegloopt. Is het zo als ik de tablet in de dock zet de tablet wordt opgeladen en zo de dock leeg sterkt als de tablet uit staat? Zo ja is mij probleem opgelost anders moet deze naar RMA.

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

RickvN schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:51:
[...]

Wat je zegt, ik heb het hier wel eens gevraagd.
Maar bij mijn TF moet ik sturen door mijn tablet plat te houden en naar voren/achter te bewegen, heel irritant na 15 minuten. Terwijl sommigen gewoon naar links/rechts draaien kunnen sturen.

Is dit een instelling, of gewoon de versie van TF101?
Vreemd, ik houd 'm gewoon als 'n stuur voor me en dan links/rechts sturen. Misschien even de instellingen nalopen en opnieuw selecteren dat je wil sturen via die manier?

• tozzke
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

ja, zodra je hem in het dock zet, gaat de tablet laden zodat je "altijd" een volle tablet hebt als je hem eruit haalt

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-11 09:31
Bedankt ik vond het al zo vreemd maar nu weet ik hoe het komt.

• jobr
  • Laatst online: 26-07 21:40
tozzke schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:45:
ja, zodra je hem in het dock zet, gaat de tablet laden zodat je "altijd" een volle tablet hebt als je hem eruit haalt
Volgens mij wel alleen als je tablet onder de 80% lading zit of zoiets.

• SolitaryGround
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11-2021
Volgens mij wel alleen als je tablet onder de 80% lading zit of zoiets.
Nee, de tablet wordt ook opgeladen door het dock als de lading nog zo'n 98% is.

• tozzke
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

als ik hem gedocked heb, komt de tablet niet onder de 97%. Tenzij het dock leeg (~3%) is uiteraard

• RickvN
Eric_Cantona schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:44:
[...]

Vreemd, ik houd 'm gewoon als 'n stuur voor me en dan links/rechts sturen. Misschien even de instellingen nalopen en opnieuw selecteren dat je wil sturen via die manier?
Even gekeken in de instellingen. Maar kan er niets over vinden, iemand?

Verwijderd

5/31/2012 Update -

We are working on another release with updated code from NV/Google. I will be in Taiwan next week to discuss this version and once a beta is available we will release it to a small group of testers. So far, this updated code based has worked extremely well on the TF201/TF300 in beta testing. As soon as I have an update it will be posted.

• kielkiel
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:56:
5/31/2012 Update -

We are working on another release with updated code from NV/Google. I will be in Taiwan next week to discuss this version and once a beta is available we will release it to a small group of testers. So far, this updated code based has worked extremely well on the TF201/TF300 in beta testing. As soon as I have an update it will be posted.
Bron? Ook bedoeld voor de 101?

Verwijderd

kielkiel schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:03:
[...]

Bron? Ook bedoeld voor de 101?
Voor de tf101 ja, bron xda en deze berichtgeving is van asus zelf

Verwijderd

Hoi,
Ik krijg geen updates meer binnen. Voor de apps lukt het nog wel als ik handmatig naar de Play Store ga, dan komen er ineens achter elkaar de updates binnen. Voor de systeem update krijg ik na handmatige activering helemaal geen contact. Dus zowel geen bericht dat er geen update is als geen bericht dat nieuwe update beschikbaar is. Iemand een idee? Alvast bedankt.

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:56:
5/31/2012 Update -

Als ie binnen komt wacht ik met het erop zetten. (als dat lukt) want .24 werkt hier zeer goed. (lees foutloos)

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1556914

Als ie komt gaat ie er direct op, had verleden week zondag 4 reboots in 2 uur, nu wake lock geinstalleerd en dat werkt, geen reboots enz.

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:39
Ik heb al diverse dagen geen reboot meer gehad. Ik krijg wel reboots als ik "Dolphin for Pad" gebruik en meerdere tabbladen heb geopend. Krijg dan gegarandeerd een reboot. Ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Vond het programma wel fijn werken met die "gestures".

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 16:40
Ik gebruik Boat Browser bevalt me beter dan Dolpin en Firefox, ook geen reboots.

Sinds de nieuwste Asus softwareupdate werkt het opladen van de accu ook weer goed, daarvoor was het zo dat hij eerst helemaal leeg moest zijn voordat hij ging opladen.

• TroaS
  • Laatst online: 19-07-2024
De enige browsers die ik nog gebruik zijn Chrome voor al het surfen en de stock-browser (jaja) voor filmpjes afspelen.

Chrome is snel en geeft ook een ideaal 'uitvergroot-schermpje' als je klikt op een hyperlink uit een rijtje waardoor je nooit meer misdrukt, maar wil geen filmpjes van bijv. nos.nl afspelen. De stock-browser doet dat goed, en sinds de meeste recente versie zelf met een duidelijk verbeterde kwaliteit.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
dribibu schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:04:
Ik gebruik Boat Browser bevalt me beter dan Dolpin en Firefox, ook geen reboots.

Sinds de nieuwste Asus softwareupdate werkt het opladen van de accu ook weer goed, daarvoor was het zo dat hij eerst helemaal leeg moest zijn voordat hij ging opladen.
Ik gebruik ook de Boat Browser en zins de laatste update doet hij nu ook goed het fullscreen maken van een filmpje. Vorige week waren er drie updates waarvan de eerste twee niet zo best waren maar met de laatste update is alles weer goed en werkt dus nu volgens mij gewoon alles.

Ik heb hoop van de andere browsers geprobeerd maar de Boat Browser is veruit het beste.

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 15:50
WordFeud blijft hier maar vastlopen. Ondanks de laatste updates die voor de transformer zelf de problemen grotendeels hebben opgelost. Hebben meer mensen daar last van? De WordFeud problemen zijn begonnen met de eerste ICS versie.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wordfeud doet het hier prima.

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Tjongejonge, ik loop wat door dit topic te lezen maar het valt me echt op hoeveel problemen mensen hier hebben met de asus tablets. Is dit normaal in tabletland of wordt er door jullie hard getweaked (custom roms)? Ik ben een leek op het gebied van tablets.

• asing
Morphs schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:01:
Tjongejonge, ik loop wat door dit topic te lezen maar het valt me echt op hoeveel problemen mensen hier hebben met de asus tablets. Is dit normaal in tabletland of wordt er door jullie hard getweaked (custom roms)? Ik ben een leek op het gebied van tablets.
361 uur probleemloos hier, ik heb geen problemen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:29
Als je de meeste laatste berichten ook gelezen hebt, dan zie je dat er ook heel veel van die problemen af zijn..

• Poops_McGhee
EricEric752 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 22:02:
WordFeud blijft hier maar vastlopen. Ondanks de laatste updates die voor de transformer zelf de problemen grotendeels hebben opgelost. Hebben meer mensen daar last van? De WordFeud problemen zijn begonnen met de eerste ICS versie.
Geen last van. Wel van slechte letters waar je niks mee kan...

• Harry21
Poops_McGhee schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 23:35:
[...]

Geen last van. Wel van slechte letters waar je niks mee kan...
Lol, kan niet, want die krijg ik altijd ;)

• kwaazaar
  • Laatst online: 06-11 08:28
Sinds de .24 update werkt alles eigenlijk erg goed en snel. Enige probleem wat ik nu heb ik dat de email-client af en toe crasht, zowel de gewone client (die ik met Exchange laat syncen) als de gmail-app.

• Pinin

Pinin

Klopt, er zijn fokking veel problemen GEWEEST met de tf101, het is nu grotendeels opgelost. sowieso zal je altijd meer over problemen lezen bij android omdat ze zo uitgebreid te tweaken vallen.
Vanwege de problemen heb ik mijn ouders een ipad aangeraden, maar ik heb er nu even mee gewerkt en ik wordt lichtelijk gestoord van apple. Zoiets simpels als een toetsenbord dat altijd hoofdletters laat zien, wordt door de community geaccepteerd en normaal gevonden. Prijzen voor apps zijn hoog, veel apps zijn zo groot als een iphone formaat en als je op vergroten drukt ziet het er niet uit. Iets als widgets zijn uit den boze....

www.casarodriguillo.com

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Allicht een gekke vraag, maar weet iemand of dat er een "Tablet dock" (niet zijnde het toetsenbord) voor de TF101 los te koop is.

Voorbeeld:
http://www.google.nl/imgr...ved=0CL0BEPUBMAA&dur=2808

• RickvN
Voor zover ik weet zijn er wel eens foto's van opgedoken via XDA (als ik het goed heb), maar is het plan nooit doorgezet.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:59

jasjenl

Liab A Tymo

Pinin schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:57:
[...]

Klopt, er zijn fokking veel problemen GEWEEST met de tf101, het is nu grotendeels opgelost. sowieso zal je altijd meer over problemen lezen bij android omdat ze zo uitgebreid te tweaken vallen.
Vanwege de problemen heb ik mijn ouders een ipad aangeraden, maar ik heb er nu even mee gewerkt en ik wordt lichtelijk gestoord van apple. Zoiets simpels als een toetsenbord dat altijd hoofdletters laat zien, wordt door de community geaccepteerd en normaal gevonden. Prijzen voor apps zijn hoog, veel apps zijn zo groot als een iphone formaat en als je op vergroten drukt ziet het er niet uit. Iets als widgets zijn uit den boze....
Tja, dat is toch heel persoonlijk. Ik ben na 8 maanden met een tf101 overgestapt naar een iPad 3 en ik wil nooit meer anders: alles werkt tenminste gewoon goed op een iPad, apps zijn vaak veel mooier en alles loopt veel soepeler. Widgets kunnen me gestolen worden en wat je zegt over iPhone apps: dat is op android eigenlijk nog veel erger, juist op iOS zijn veel meer apps te vinden die speciaal voor tablet zijn gemaakt. Android heeft natuurlijk ook wel wat pluspunten maar als ik alle voor en nadelen van beide systemen tegen elkaar afweeg komt wat mij betreft iOS er toch als winnaar uit, gewoon omdat het veel meer echt af is, waarbij ik bij android nog steeds het gevoel heb dat ik door Google als een soort beta tester gebruikt wordt..

• Ceejay
Wat je zegt is, heel persoonlijk

Zon Ipad 3 lijkt me wel gaaf heb er mee gespeeld. Mooi scherm.
Toch ben ik blij dat ik een TF heb en geen Ipad.
Tis zon simpel ding, je mag een app opstarten (eerst portemonnee trekken natuurlijk) en thats it

Geen multitasking, Geen Widgets, Geen Flash.
Vreselijke Itunes om muziek of films over te zetten

Ik zou er wel aan kunnen wennen hoor vermoed ik (Mooi scherm of had ik dat al gezegd), maar geef mijn maar een transformer

• Pinin

Pinin

same, ik ben geen apple hater maar het is echt niks voor mij, voor genoeg mensen wel. Vrijwel elke app kost geld, en de betaalde in android zijn lager geprijsd bovendien zien alle apps op een tablet er beter uit. (tenzij het een echte ipad app is) Ook elke keer weer je apple id invullen zucht... :')

maar goed het is geen apple-android battle hier ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 07-06-2012 10:22 ]

www.casarodriguillo.com

• Ceejay
Afbeeldingslocatie: http://www.cool-smileys.com/images/244.gif

• asing

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Inderdaad geen battle of flame war hier. Ik vond op zich de TF best leuk, voornaamste reden voor mij om 'm weg te doen is dat ik me steeds meer ging ergeren aan de problemen die er met de firmwares bestonden. Ter vergelijking: ik heb met de TF regelmatig mezelf er van moeten weerhouden om het ding niet uit het raam te smijten uit pure frustratie, dat heb ik met de iPad nog nooit gehad, die gebruik ik tot op de van vandaag alleen maar met plezier.

Maar goed, een ander zal dat wellicht andersom hebben door de beperkingen die Apple heeft bepaald, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik er in de praktijk zelden of nooit last van heb. Wel valt me vaak op dat de (ook hierboven) genoemde argumenten tegen iOS in de praktijk vaak non-issues zijn, die door Apple 'haters' vaak graag uitvergroot worden. Met name het 'geen multitasking' argument slaat m.i. niet echt ergens op, want ten eerste is dat niet helemaal waar, ten tweede is Android ook niet zo multitasking als men wel eens wil geloven, ten derde: wanneer merk je dan op een tablet, waar je elke app fullscreen draait, dat je geen echte multitasking hebt?

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:43
Mijn TF kan geeft sinds gisteren geen beeld meer. Ik heb van alles geprobeerd (normale reboot, reboot zonder microsd, volledig opladen en rebooten) maar krijg geen beeld. De tablet werkt verder prima, ik krijg via de HDMI out wel gewoon beeld op mijn tv en ook het touchscreen werkt (is overigens wel lastig mikken).

Ik draai Revolver 4. Ik dacht dat het mogelijk een oplossing is om een nieuwe kernel te flashen, maar ik kan ook niet CWM komen (blijkbaar wordt HDMI hiet niet ondersteund).

Hopelijk heeft iemand nog een mogelijke oplossing die ik kan proberen. Kan iemand mij vertellen hoe ze bij Asus reageren als ik hem voor een repair opstuur, aangezien er een custom rom op staat?

• Ceejay
jswinkels schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 22:25:
Mijn TF kan geeft sinds gisteren geen beeld meer. Ik heb van alles geprobeerd (normale reboot, reboot zonder microsd, volledig opladen en rebooten) maar krijg geen beeld. De tablet werkt verder prima, ik krijg via de HDMI out wel gewoon beeld op mijn tv en ook het touchscreen werkt (is overigens wel lastig mikken).

Ik draai Revolver 4. Ik dacht dat het mogelijk een oplossing is om een nieuwe kernel te flashen, maar ik kan ook niet CWM komen (blijkbaar wordt HDMI hiet niet ondersteund).

Hopelijk heeft iemand nog een mogelijke oplossing die ik kan proberen. Kan iemand mij vertellen hoe ze bij Asus reageren als ik hem voor een repair opstuur, aangezien er een custom rom op staat?
Hmm. Ik weet niet of ze bij Asus daar een probleem mee maken maar toen ik mijn eerste android phone brickte bij een custom firmware flash werd mij fijntjes verteld dat ik de kosten zelf kon betalen omdat ik de voorwaarden voor de garantie had geschonden door een custom rom te flashen. Kosten duurder dan een nieuwe dus ik dacht laat maar, toen maar een Desire HD gekocht...(best thing that could happen)

Maar goed dit is een kapot scherm misschien zijn ze coulant.

• Ceejay
jasjenl schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:07:
Inderdaad geen battle of flame war hier. Ik vond op zich de TF best leuk, voornaamste reden voor mij om 'm weg te doen is dat ik me steeds meer ging ergeren aan de problemen die er met de firmwares bestonden. Ter vergelijking: ik heb met de TF regelmatig mezelf er van moeten weerhouden om het ding niet uit het raam te smijten uit pure frustratie, dat heb ik met de iPad nog nooit gehad, die gebruik ik tot op de van vandaag alleen maar met plezier.

Maar goed, een ander zal dat wellicht andersom hebben door de beperkingen die Apple heeft bepaald, alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik er in de praktijk zelden of nooit last van heb. Wel valt me vaak op dat de (ook hierboven) genoemde argumenten tegen iOS in de praktijk vaak non-issues zijn, die door Apple 'haters' vaak graag uitvergroot worden. Met name het 'geen multitasking' argument slaat m.i. niet echt ergens op, want ten eerste is dat niet helemaal waar, ten tweede is Android ook niet zo multitasking als men wel eens wil geloven, ten derde: wanneer merk je dan op een tablet, waar je elke app fullscreen draait, dat je geen echte multitasking hebt?
Is wel zo, maar what about background processes? Al die messaging apps statistics push services etc heeft zon ipad dat ook?
En trouwens als ik even een game speel en er komt een wahtsappje binnen hoor ik dat even replyen en kan vervolgens verder met mijn game waar ik was. Bijvoorbeeld.

• Gerd
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-10 22:03
De laatste tijd (ongeveer 2 weken) heb ik problemen met de asus email app (of widget). Op mijn hotmail account kan ik slechts sporadisch verbinding maken met de server en dus ook geen mail binnenhalen.
Als ik op "refresh" druk krijg ik boven in het beeld een gele balk te zien met de opmerking "kan geen verbinding maken met de server". Op mijn telefoon (ook android uiteraard) en mijn PC heb ik dit probleem niet.

Zijn er meer mensen met dit probleem, en zo ja, heb je het probleem kunnen oplossen?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Gerd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:46:
De laatste tijd (ongeveer 2 weken) heb ik problemen met de asus email app (of widget). Op mijn hotmail account kan ik slechts sporadisch verbinding maken met de server en dus ook geen mail binnenhalen.
Als ik op "refresh" druk krijg ik boven in het beeld een gele balk te zien met de opmerking "kan geen verbinding maken met de server". Op mijn telefoon (ook android uiteraard) en mijn PC heb ik dit probleem niet.

Zijn er meer mensen met dit probleem, en zo ja, heb je het probleem kunnen oplossen?
Tot mijn verbazing loop ik ook sinds gisteren tegen dit probleem aan, helaas nog geen oplossing gevonden... Als dit WEER een nieuw probleem is mag Asus het ding terug hebben. ;(

Mocht ik een oplossing vinden laat ik het weten... :)

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 08-06-2012 08:47 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

_Dune_ schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:46:
[...]

Tot mijn verbazing loop ik ook sinds gisteren tegen dit probleem aan, helaas nog geen oplossing gevonden... Als dit WEER een nieuw probleem is mag Asus het ding terug hebben. ;(

Hier hetzelfde probleem, soms wel en dan weer niet.....graag tips!

Verwijderd

Ceejay schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:32:
Hmm. Ik weet niet of ze bij Asus daar een probleem mee maken maar toen ik mijn eerste android phone brickte bij een custom firmware flash werd mij fijntjes verteld dat ik de kosten zelf kon betalen omdat ik de voorwaarden voor de garantie had geschonden door een custom rom te flashen. Kosten duurder dan een nieuwe dus ik dacht laat maar, toen maar een Desire HD gekocht...(best thing that could happen)

Maar goed dit is een kapot scherm misschien zijn ze coulant.
Ze moeten kunnen aantonen dat het defect door jouw acties is veroorzaakt. Ze zullen wellicht proberen te beweren dat je je garantie kwijt hebt gespeeld door je acties, maar als ze niet gerelateerd zijn is dat zo simpel niet.

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 04:23
Gerd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:46:

Heb ik ook. Vorige keer werkte het weer na een tijdje wachten. Nu heb ik al drie dagen geen verbinding.
Opnieuw account invoeren of wachtwoord verkorten helpt ook niet.
Moet nu via browser mijn hotmail checken. Niet heel vervelend, maar toch een minor inconvenience...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Verstekbakker schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:10:
[...]

Twee weken op pad geweest dus. Om hier nog even op terug te komen, mijn vermoeden is uitgekomen; defect niet geconstateerd was het antwoord! Er stond ook in de brief dat ik moest kijken of mijn randapparatuur wel compatible was... Dus moest ik kijken of mijn mond wel compatible was met de ingebouwde microfoon...?!

Ik heb het apparaat niet geaccepteerd en hij is nu terug met als probleemomschrijving:

[...]

De medewerker van MM gaf mij de schuld, omdat ik mijn handtekening onder het afhaalbewijs had gezet waarop stond dat de microfoon het niet doet... Het liefst gaf ik hem eentje voor zijn kokos, maar ik ben netjes en vriendelijk gebleven. Ik zei nog, jullie technische dienst heeft eerst zelf het probleem geconstateerd alvorens hem op te sturen, toen vond hij dat de conclusies van de technische dienst niet leidend waren... De arrogantie en irritatie droop van zijn kop, maar laat ik daar niet verder op in gaan, want ik krijg er zo weer een herseninfarct van.

Het apparaat is weer ongeveer drie weken weg voor reparatie. Ik ben benieuwd of hij gerepareerd terug komt... Voor wie het interessant vindt, I'll be back. ;w
Hey, toevallig. Mijne is een paar maanden geleden middels Dixons teruggeweest naar Asus met een soortgelijk probleem: mijn koptelefoonjack gaf maar aan een kant geluid. Die is keurig gefixt :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
_Dune_ schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:46:
[...]

Zeg, is dit forum besmettelijk of zo :'( ik lees dit bericht en binnen 24 uur heb ik hetzelfde probleem!

• Poops_McGhee
JakeNL schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:55:
[...]

Zeg, is dit forum besmettelijk of zo :'( ik lees dit bericht en binnen 24 uur heb ik hetzelfde probleem!
Of het is natuurlijk iets aan de kant van Hotmail. Zou ik niet heel raar van staan te kijken. Zelf gebruik ik de Asus email widget niet, ik doe dat altijd via de browser, als het uberhaupt voorkomt dat ik Hotmail gebruik.

• Gerd
Poops_McGhee schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:18:
[...]

Of het is natuurlijk iets aan de kant van Hotmail. Zou ik niet heel raar van staan te kijken. Zelf gebruik ik de Asus email widget niet, ik doe dat altijd via de browser, als het uberhaupt voorkomt dat ik Hotmail gebruik.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar dan is het vreemd dat Hotmail wel werkt op m'n PC, HTC Legend en m'n HTC One V.

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ceejay schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:35:
[...]

Is wel zo, maar what about background processes? Al die messaging apps statistics push services etc heeft zon ipad dat ook?
En trouwens als ik even een game speel en er komt een wahtsappje binnen hoor ik dat even replyen en kan vervolgens verder met mijn game waar ik was. Bijvoorbeeld.
Dat werkt allemaal net zo op een iPad, daar heb je ook geen echte multitasking voor nodig.

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Poops_McGhee schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:18:
[...]

ik gebruik gewoon 'ouderwets' pop3, dus voor mij heeft het geen link met Hotmail.
Overigens werkte het een paar minuten later al weer.

• Gerd
Inmiddels heb ik Asus email-widget maar even op non-actief gezet. Zelfs het verwijderen en het opnieuw aanmaken van een Hotmail-account lukte niet meer, omdat ik geen verbinding krijg met de server.

In plaats daarvan heb de Hotmail-app geïnstalleerd en die werkt tot nu toe probleemloos.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vreemd. Ik heb het spelletje Raging Thunder (autoracen), en dat is opeens gestopt met werken. Het startschermkomt, soms het keuzemenu, en dan terug naar de desktop. Heb het al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, zonder succes. Heb ook niets recent gedaan, het is sinds een paar dagen.

Heb het voor de gein eens geprobeerd met de WiFi uit, en dan werkt het gewoon? Wifi aan, werkt niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:43:
Vreemd. Ik heb het spelletje Raging Thunder (autoracen), en dat is opeens gestopt met werken. Het startschermkomt, soms het keuzemenu, en dan terug naar de desktop. Heb het al gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd, zonder succes. Heb ook niets recent gedaan, het is sinds een paar dagen.

Heb het voor de gein eens geprobeerd met de WiFi uit, en dan werkt het gewoon? Wifi aan, werkt niet.
Een poort die dicht zit? Heb ik soms ook met Ice Age Village.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dragon2 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:52:
Een poort die dicht zit? Heb ik soms ook met Ice Age Village.
Maar waarom het dan opeens niet meer werkt, zeg sinds woensdag??

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Poops_McGhee
gambieter schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:23:
[...]

Maar waarom het dan opeens niet meer werkt, zeg sinds woensdag??
Misschien een update van een of ander appje gehad? Kan elkaar zo maar eens bijten.

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:43:
[...]

Misschien een update van een of ander appje gehad? Kan elkaar zo maar eens bijten.
Dat is toch van de zotte.
Het feit dat je niet gewoon een app kunt stoppen zorgt er al voor dat mijn tablet steeds trager wordt.
Als apps alkaar ook nog eens kunnen storen dan is Android helemaal een klote OS.

Toch maar eens kijken naar een windows 8 tablet. Ik ben er klaar mee.

• Smarron
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:04:
[...]

Dat is toch van de zotte.
Het feit dat je niet gewoon een app kunt stoppen zorgt er al voor dat mijn tablet steeds trager wordt.
Als apps alkaar ook nog eens kunnen storen dan is Android helemaal een klote OS.

Toch maar eens kijken naar een windows 8 tablet. Ik ben er klaar mee.
Alsof Windows altijd vlekkeloos heeft gewerkt en software elkaar niet in de weg heeft gelegen. Beetje vreemde reactie imho. Maar ik wens je veel plezier met je Windows 8 tablet en ik hoop dat die wel vlekkeloos werkt.

En buiten dat, apps kun je gewoon stoppen wanneer jij dat wilt, dus snap je probleem niet echt.

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Ik had vanochtend wat getyped op dit forum, maar kreeg telkens:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevoerd (interne identificatie: topic::new_message::input_missing)

Dit in browser+
Ik had ook nog copy/paste gedaan, van tekst een link gemaakt, maar de error bleef hetzelfde.

Wat je nu leest heb ik op een pc getyped.

2e ding met de transformer (B70 set) is dat de tijd vannacht om 00:34 bleef hangen, alles werkte wel verder.
In settings heb ik vanochtend netwerktijd uitgezet, de tijd handmatig ingevuld noppes.

Kijk ik net, staat de tijd ineens goed.(Auto update nog steeds uit, dus dat deed het m niet)

Maf weer.

[ Voor 7% gewijzigd door notsonewbie op 10-06-2012 10:07 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Gerd
Dit berichtje is in browser+ getyped. Geen problemen hier.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Poops_McGhee schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:43:
Het blijkt niet Transformer of ICS gerelateerd. Ik heb het spelletje op mijn HTC Desire gezet, en daar werkt het ook niet als er een Wifi of £G verbinding is, en dat is op Gingerbread. Zal maar contact opnemen met de programmeur.

• Gerd
Even een vraagje. Sinds de aankoop van m'n Transformer werk ik met de stock gallery. Op zich prima te doen, maar wat me stoort is dat je geen locatiekeuze kan ingeven. Je krijgt dus alle foto's en plaatjes te zien die zich op het tablet bevinden.

Is er binnen de gallery een mogelijkheid een locatie keuze op te geven of zijn er andere galleries in de playstore die dat wel kunnen?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Quickpic kan dat ..
Pagina: 1 ... 43 ... 51 Laatste