• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
lol volgens mij zit Asus echt in hun maag met de TF... Ik volg het niet zo maar hebben de TF300 en de Prime ook zoveel last van bugs in android?

over een jaartje toch maar overstappen naar een win 8 tablet...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:47

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb op zich geen problemen, maar aangeraden word om na de .24 update een cold boot te doen.

Hoe dit moet heb ik wel gevonden, maar of mijn apps en instellingen enzo behouden blijven na een cold reboot kan ik nergens vinden.

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:42:
Ik heb op zich geen problemen, maar aangeraden word om na de .24 update een cold boot te doen.

Hoe dit moet heb ik wel gevonden, maar of mijn apps en instellingen enzo behouden blijven na een cold reboot kan ik nergens vinden.
Cold boot laat je apps en instellingen met rust.

Voor zover ik kan vinden wordt met een cold boot de cache en het werkgeheugen leeg. Het kan dus geen kwaad en is absoluut geen 'factory reset' waarbij je wel je instellingen en apps verliest.

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12 22:39
hebben mensen met de WW versie hier allemal die .24 update al binnen? ik heb hem namelijk nog niet vanelf binnengehad via FOTA, de vorige .21 update heb ik ook vanaf de site van ASUS moeten installeren.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-12 12:21
Ik heb gisteren de .24 geïnstalleerd, en kon vanochtend zowaar meteen gebruik maken van mijn transformer. Dat is al een hele verbetering.

- NAC Breda -

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-12 13:42
Gister om 22:00 .24 erop gezet. Factory reset, Wipe en Cold Boot gedaan voor en na het installeren....
Helemaal stock met een aantal apps geïnstalleerd. Geen wakelock geïnstalleerd.

Vanochtend geen reboot gehad. Vanavond weer kijken...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Verwijderd

Ik heb alleen cold boot gedaan... wat doet een wipe nu eigenlijk ?
Overigens hier ook nog goed met de .24 update

• pianoman
  • Laatst online: 03-09 23:19
Heb met .24 nu ook al meer dan een dag geen reboot gehad. Met de vorige firmware had ik maximaal 3 of 4 dagen tusen reboots, dus 1 dag zegt nog niet alles maar het is een goed begin.

De broswer lijkt ook beter, veel minder fouten op pagina's.

Alleen kan ik geen eredivisielive video's meer afspelen (sinds de vorige update al). Iemand enig idee of dit te fizen is? Ik heb het met browser, broswer+ en opera geprobeerd. Flashvideo start wel maar stopt op het eerste frame.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:53

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:25:
Ik heb alleen cold boot gedaan... wat doet een wipe nu eigenlijk ?
Overigens hier ook nog goed met de .24 update
Wipe = Factory reset, dus weer terug naar fabrieksinstellingen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

Thanks wizzard voor het antwoord, kan dus via menu én als keuze bij cold boot....

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-12 11:59

AcouSE

Swedish Chef

Hier ook sinds gisteren .24. Even een cold boot gedaan en tot nu toe geen reboots. Voor m'n gevoel een hele verbetering vergeleken met de laatste weken, maar ik wil niet te vroeg juichen. Bij .21 kwam de eerste reboot ook pas ne een dag of twee...

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-12 11:48
Mijn Antutu score is van 48nogwat naar 50nogwat gegaan. Merk je niets van, maar toch niet verkeerd :)

• F97
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

F97

Fabian

Update gisteren geïnstalleerd, nog geen reboots gehad, maar wel een homescreen dat leeg is ... Ik betwijfel of er verder veel zal veranderd zijn.

Verwijderd

Batterydrain was redelijk gewoon, maarht dock leeg binnen iets meer dan een uur????

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Update erop, nog (klopt af) niks negatiefs na uur gebruik.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12 22:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

na een uur..... spannend wordt het na een dag of 5

www.casarodriguillo.com

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Moet zeggen de browser laadt stukken sneller paginas in met .24
En geen narigheid nog

• RickvN
Denk dat niemand de update al vijf dagen heeft, dus dat kan ik je nog niet vertellen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Reley
  • Laatst online: 17-12 09:19

Reley

Zoom Zoom

spontane reboot nummer 1 is al weer binnen...... op een stock tf101.
Na installatie van .24 een cold boot gedaan, maar binnen 1 dag dus alweer een reboot te pakken...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sinds ik WakeLock gebruik, heb ik geen reboots meer. Ook niet met de updates. Alleen de batterij gaat sneller leeg.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-12 15:10
ook ik heb nog steeds geen reboot gehad, alles voelt ook stabieler aan. gebruik trouwens face-unlock (weet niet of dat reboots verminderd :P)

• 7o9
  • Niet online

7o9

androidlover schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:29:
.... gebruik trouwens face-unlock (weet niet of dat reboots verminderd :P)
dat ligt sterk aan het gezicht dat je gebruikt. je wil je transformer natuurlijk niet al te erg laten schrikken. in dat geval kun je we'll een reboot verwachten, maar dan is het niet 'spontaan' meer.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12 22:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

face unlock is erg leuk, maar snel en veilig is het niet. Maar het is vooral erg leuk.

www.casarodriguillo.com

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
7o9 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:39:
[...]

dat ligt sterk aan het gezicht dat je gebruikt. je wil je transformer natuurlijk niet al te erg laten schrikken. in dat geval kun je we'll een reboot verwachten, maar dan is het niet 'spontaan' meer.
Ik heb standaard mijn front cam uitgeschakeld en nu heb ik ook geen reboots meer

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:03
Ik heb sinds de laatste update van een paar dagen geleden pas 4 reboots gehad :'( . En alle 4 tijdens gebruik van Dolphin HD. Ik had meerdere tabbladen open staan en bij 3 reboots had ik 3 tabbladen met bewegend beeld geopend.
Ga opera maar eens proberen of een andere browser.
Heb na de update wel een cold boot gedaan. Heb nog geen faktory reset uitgevoerd.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Hier draait ie nog altijd best stabiel, vd week was ie uit, maar dat was wel na een uptime van >8 dagen. Ook eindelijk mijn beschermhoes binnen, besteld bij dealextreme, duurde 2 maanden ofzo voordat ze hem op voorraad hadden. Maar voor 12$ wel een mooie hoes :)

Verwijderd

Hier sinds de update geen enkel probleem ondervonden....gebruik de pad heel de dag, alleen s,nachts gaat ie gewoon uit.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-12 15:10

tozzke

aka tozzert

en door dat uitdoen, weet je niet of hij problemen geeft ;)
bij velen gebeurt dat pas na een paar dagen

• Shodan
  • Laatst online: 16-12 20:50
Damn, hoe langer mijn pad weg blijft hoe meer ik merk hoe gehecht ik eraan ben. Hij is voor reparatie naar Tjechie, koptelefoon aansluiting deed het niet goed. Nu 1.5 week weg :(

Ik hoop alleen niet dat ze het gehele moederboard gaan vervangen en ik een "te nieuw" model krijg, omdat ik hem dan mogelijk niet kan rooten?? Nu heb ik bovendien een model waarbij NVFlash werkt en hij dus ook niet te bricken valt... Nadat je een custom rom er op hebt gezet wil je absoluut niet meer terug naar stock, werkt zoveel sneller...

• 7o9
  • Niet online

7o9

tozzke schreef op zondag 20 mei 2012 @ 11:46:
en door dat uitdoen, weet je niet of hij problemen geeft ;)
Dus geeft zijn tablet voor hem geen problemen.

Ik zet de mijne ook meestal uit als ik hem verwacht een tijd niet te gebruiken.

Sinds de vorige update (.21) heb ik geen random reboots meer gehad, daarvoor wel. Voor mij is het ding stabiel. Het enige probleem wat ik wel heb is dat Chrome beta niet altijd lekker functioneert. Ik ben bereid om daar Google de schuld voor te geven en niet Asus.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net de eerste reboot met de. 24. Ik zette hem aan, probeerde het scherm te unlocken maar dat ging niet en toen een reboot. Ongeveer 2 dagen zonder, maar goed issie dus nog niet...

Verwijderd

Ik zie niet in dat als ik weet dat de tablet minimaal 8 tot 10 uur niet gebruikt word, ik hem aan zou laten, energieverspilling vindik dat. Tis nu eenmaal geen ipad, die volgens mij niet eens een uit knop heeft...
Toch had ik met de vorige firmware,s op de manier waarop ik de asus gebruik, het probleem dat als ik bv vanuit standbey wilde unlocken, de hele tabletvastliep op launcher, en dat heb ik niet meer.....

• notsonewbie
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Ceejay schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:15:
[...]

Ik heb standaard mijn front cam uitgeschakeld en nu heb ik ook geen reboots meer
hoe moet dat? software of knip door draadje?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Artcore schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:30:
Net de eerste reboot met de. 24. Ik zette hem aan, probeerde het scherm te unlocken maar dat ging niet en toen een reboot. Ongeveer 2 dagen zonder, maar goed issie dus nog niet...
Als .24 de problemen ook nog niet oplost, dan begint het gewoon triest, meelijwekkend enbelachelijk te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Katsunami op 20-05-2012 21:56 ]

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:28

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:45:
Ik zie niet in dat als ik weet dat de tablet minimaal 8 tot 10 uur niet gebruikt word, ik hem aan zou laten, energieverspilling vindik dat. Tis nu eenmaal geen ipad, die volgens mij niet eens een uit knop heeft...
Toch had ik met de vorige firmware,s op de manier waarop ik de asus gebruik, het probleem dat als ik bv vanuit standbey wilde unlocken, de hele tabletvastliep op launcher, en dat heb ik niet meer.....
De vergelijking met een iPad begrijp ik hier niet, waarom zou je een TF niet op gelijke manier moeten kunnen gebruiken als een iPad? Beiden zijn tablets en het grote voordeel van een tablet tov bijv een laptop is dat je ze direct kunt gebruiken, net zoals een smartphone. Een iPad heeft overigens wel degelijk een aan/uitknip, op dat vlak verschillen ze niks.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:20
Het is volgens mij zeker de bedoeling dat je ook de Transformer niet altijd uitzet. Ik doe het overigens wel eens.

Edit:
Gebruikt iemand hier Dolphin HD browser? Ik klap er nu telkens uit op Facebook.
Aanvullend: het lijkt alleen te gebeuren als ik een nieuwe tab open, bijvoorbeeld vanaf het homescreen via een bookmark widget.

[ Voor 63% gewijzigd door D-e-n op 21-05-2012 00:07 ]

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De TF101 van mij (gekocht op 11-07-'11) is vrijdag teruggebracht naar Mediamarkt voor het repareren van het koptelefoon/microfoon plugje. Ze hebben het probleem eerst bij de servicebalie gechecked en kwamen tot de conclusie dat hij terug moest worden gestuurd naar Asus. Ik ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren en of hij gerepareerd terug komt. Op de afhaalbrief staat "microfoon doet het niet" dus ik voel al nattigheid en bereid me voor op een retour met "defect niet gevonden" ofzo... Zoveel geluk heb ik altijd wel met die dingen.

Anyway, voor wie het boeit, ik zal het verloop samenvatten als hij terug is.

• RickvN
@Verstekbakker, ik zou dan juist terug gaan om te melden dat het voor deSUS-service misschien niet duidelijk genoeg kan zijn, welke microfoon? Echter, het is geen telefoon, dus miss dat ASUS het daarom wel snapt.

Verwijderd

Dat van die ""statische stroom" wist ik al, heb hem een aantal malen in en uit het stopcontact gehaald. Het lijkt te helpen!

Dus bedankt!
notsonewbie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Long shot, voelen jullie op de bovenkant"rand" (dus niet zijkant) van de dock, boven de bovenste rij toetsen, met de tablet er ook in, een soort statische stroom?

Zo ja even de de lader-stekker andersom in het stopcontact doen. Of dat het oplost is een 2e maar een gok is het waard.

Als dat niet werkt is er nog een long shot uit de remote modellen controle hobby inzake lipo accus: stekker uit stopcontact, er gelijk weer in, 3 x doen, dan kan je de accu 'wakker schoppen'. Idem met lader in 220 houden en usb er uit er in, 3 x
De accu is nu mogelijk aan het leeg-druppen door die oranje led, kan dagen/weken duren. Door onder voltage van de accu pakt het laad-proces niet op.
Als je de lader echter een paar keer in uit de 220 doet, kan er een restspanning opbouw komen die net even boven het standaard laadt voltage komt en dan kan de laadinrichting weer 'aan' gaan.

• Shodan
Verstekbakker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:35:
De TF101 van mij (gekocht op 11-07-'11) is vrijdag teruggebracht naar Mediamarkt voor het repareren van het koptelefoon/microfoon plugje. Ze hebben het probleem eerst bij de servicebalie gechecked en kwamen tot de conclusie dat hij terug moest worden gestuurd naar Asus. Ik ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren en of hij gerepareerd terug komt. Op de afhaalbrief staat "microfoon doet het niet" dus ik voel al nattigheid en bereid me voor op een retour met "defect niet gevonden" ofzo... Zoveel geluk heb ik altijd wel met die dingen.

Anyway, voor wie het boeit, ik zal het verloop samenvatten als hij terug is.
Zelfde probleem had ik ook inderdaad. Bij mij is gewoon opgegeven koptelefoon uitgang stuk, slecht contact. Ik heb zelf direct via ASUS RMA gedaan.

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

De problemen lijken bij mij nu toch echt opgelost te zijn, geen reboot meer gehad

Pay peanuts get monkeys !

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 20-12 11:16
Dutch_guy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:09:
De problemen lijken bij mij nu toch echt opgelost te zijn, geen reboot meer gehad
Ik heb sinds de .21-update al geen last meer van reboots of SoD. Misschien 1 keer met de .21, weet ik niet zeker meer.

Ik gebruik nu overigens weer de stock-browser ipv Chrome Beta, die laatste is me net te instabiel om goed te kunnen gebruiken. Op mijn Sensation met ICS doet Chrome het wel prima. Meer mensen hier last van ?

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-12 15:45

Patriot

Fulltime #whatpulsert

_ferry_ schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:52:
Hier draait ie nog altijd best stabiel, vd week was ie uit, maar dat was wel na een uptime van >8 dagen. Ook eindelijk mijn beschermhoes binnen, besteld bij dealextreme, duurde 2 maanden ofzo voordat ze hem op voorraad hadden. Maar voor 12$ wel een mooie hoes :)
Welke? :P

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:13
Ik heb alleen een paar reboots gehad na de update van HC naar ICS. Mijn tablet wordt vrijwel dagelijks gebruikt en na de .21 update heb ik er geen problemen meer mee gehad, en die waren al minimaal aanwezig.
Nu een aantal dagen de .24 erop en nog steeds geen centje last. Ik heb een B70 met dock.

Overigens, qua spontane reboot: dat deed ie met HC ook wel eens. Misschien zelfs vaker dan met ICS...

• Verstekbakker
  • Niet online
RickvN schreef op maandag 21 mei 2012 @ 07:38:
@Verstekbakker, ik zou dan juist terug gaan om te melden dat het voor deSUS-service misschien niet duidelijk genoeg kan zijn, welke microfoon? Echter, het is geen telefoon, dus miss dat ASUS het daarom wel snapt.
Denk je dat het wat uithaalt als ik er achteraan bel?
Shodan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:24:
[...]

Zelfde probleem had ik ook inderdaad. Bij mij is gewoon opgegeven koptelefoon uitgang stuk, slecht contact. Ik heb zelf direct via ASUS RMA gedaan.
Het zelf via Asus doen wilde ik eerst ook, maar om garantie te blijven hebben ben je verplicht om de verkoper een oplossing te laten zoeken. Scheelt een hoop gezeur. Ik gebruik het ding ook alleen maar als speelgoed, dus kan hem wel missen. Hopelijk vergeten ze me en kan ik straks een nieuwere uitzoeken.

• Shodan
Verstekbakker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:00:
[...]

Denk je dat het wat uithaalt als ik er achteraan bel?

[...]

Het zelf via Asus doen wilde ik eerst ook, maar om garantie te blijven hebben ben je verplicht om de verkoper een oplossing te laten zoeken. Scheelt een hoop gezeur. Ik gebruik het ding ook alleen maar als speelgoed, dus kan hem wel missen. Hopelijk vergeten ze me en kan ik straks een nieuwere uitzoeken.
??? Sinds wanneer is dat zo? Ik heb gewoon mijn garantie nog ookal stuur ik het direct naar ASUS hoor, zij kijken zelf of er nog garantie is of niet. Heb kopie van de bon mee gestuurd.

Ben wel benieuwd wanneer ik hem terug krijg. 1.5 week weg. En over 2 weken op vakantie, had hem graag dan al terug.... Bij UPS staat hij trouwens als retour verzonden, al meteen sinds hij in Tjechie aangekomen was...

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44
Hier ook de .24 update geinstalleerd. Heb direct een factory reset gedaan om zeker te weten dat hij helemaal "schoon" is. Tot op heden nog geen reboot gehad :)

Heb alleen nog wel steeds een probleem met Dolphin Browser HD (en ook met Google Chrome). Deze crashen er vaak! Hebben jullie dat ook?

• Verstekbakker
  • Niet online
Shodan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:08:
[...]

??? Sinds wanneer is dat zo? Ik heb gewoon mijn garantie nog ookal stuur ik het direct naar ASUS hoor, zij kijken zelf of er nog garantie is of niet. Heb kopie van de bon mee gestuurd.

Ben wel benieuwd wanneer ik hem terug krijg. 1.5 week weg. En over 2 weken op vakantie, had hem graag dan al terug.... Bij UPS staat hij trouwens als retour verzonden, al meteen sinds hij in Tjechie aangekomen was...
Dat is altijd al zo geweest. Mediamarkt is de verkoper, daar klop ik aan, want ik heb met Asus eigenlijk niks te maken.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Shodan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:08:
[...]

Dat is wettelijk geregeld, jouw leverancier is verantwoordelijk voor de garantie afhandeling daarin heeft Asus helemaal niets mee te maken. Op het moment dat jij een produkt rechtstreeks naar de fabrikant stuurt en niet naar de leverancier voor een garantie claim loop je de kans toch een bepaalde bedrag te moeten betalen. Jij en de fabrikant hebben namelijk niets met elkaar te maken, omdat jij een overeenkomst hebt met jouw leverancier en niet met de fabrikant, hier is daar genoeg over terug te vinden: Shopping Forum Dat Asus dit zo afhandeld is puur service. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verstekbakker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Dat is altijd al zo geweest. Mediamarkt is de verkoper, daar klop ik aan, want ik heb met Asus eigenlijk niks te maken.
Sterker nog, de MM kan het niet waarderen als je eerst teruggaat naar de fabrikant en dan terug naar MM voor een eventuele volgende reparatie.

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

De eerste uren na mijn update naar .24 was ik helemaal blij, rare bugs opgelost en tot op heden nog geen reboots. Maar zo fris als hij aanvoelde direct na de update, zo traag loopt het nu weer. Opera is traag, browser heeft soms ook moeite en af en toe reageert de tablet gewoon helemaal niet meer. Iemand anders last van dit soort euvels?

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 22:47

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb m'n tf101 in de standby stand staan al de hele avond, en ineens vanuit het niets springt het scherm aan, en uit zichzelf lijkt hij nu niet meer vanzelf in slaap te vallen.

Hij heeft zich niet opgehangen, en ook niet gereset.

Wat kan dat nu weer zijn ?

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-12 19:28
DriveSand schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:48:
De eerste uren na mijn update naar .24 was ik helemaal blij, rare bugs opgelost en tot op heden nog geen reboots. Maar zo fris als hij aanvoelde direct na de update, zo traag loopt het nu weer. Opera is traag, browser heeft soms ook moeite en af en toe reageert de tablet gewoon helemaal niet meer. Iemand anders last van dit soort euvels?
Nope,hier draait nu alles 3 dagen en 10 uur,alles wel ok, ook Opera (let op ,niet mini,die is voor telefoons)
Opgeladen aan begin, en nog een keer tussendoor.
Dus 3 dagen en 10 uur up, 19 uur en 45 min gebruikt en nu nog 43% batt (2x opladen,dus).
Gaat de goede kant op. (B80,no dock)

• Harry21
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:23:
Ik heb m'n tf101 in de standby stand staan al de hele avond, en ineens vanuit het niets springt het scherm aan, en uit zichzelf lijkt hij nu niet meer vanzelf in slaap te vallen.

Hij heeft zich niet opgehangen, en ook niet gereset.

Wat kan dat nu weer zijn ?
Hmmm, ik moet zeggen,dat als ik naar accu kijk, dat er s,nachts 1 of 2 keer wifi aanspringt (ben ik niet bij,tab ligt beneden,ik boven), ook asus sync staat na de laatste update weer ingeschakeld.Bij HC 3.2 was dit ook al zo. Terug naar vroegah? Maar ok als het maar werkt!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Via de site kan ik nog geen .24 vinden voor ww. Wel us en tw.

Verwijderd

Harry21 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:48:
[...]

Hmmm, ik moet zeggen,dat als ik naar accu kijk, dat er s,nachts 1 of 2 keer wifi aanspringt (ben ik niet bij,tab ligt beneden,ik boven), ook asus sync staat na de laatste update weer ingeschakeld.Bij HC 3.2 was dit ook al zo. Terug naar vroegah? Maar ok als het maar werkt!
Misschien moet de tab naar boven, en jij naar beneden :)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:37
Franky205 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:04:
Via de site kan ik nog geen .24 vinden voor ww. Wel us en tw.
Op de ftp van asus staat die al wel:

ftp://ftp.asus.com.tw/pub..._2_1_24UpdateLauncher.zip

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Beste medetweakers,

Mijn asus tf101 (met KB) wil maar niet opstarten;
Ik heb hem vanochtend in de lader gestopt en ben al de hele avond bezig hem aan de praat te krijgen.

Optie 1: Ik start de tablet los op. Hij doorloopt het opstart proces en schakelt zichzelf uit zeggende dat de batt leeg is.

Optie 2: Ik start de tablet met kb op. Deze loopt vast bij het asus logo.

Help svp!

• Zamorano
  • Niet online
DelinQ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:20:
Beste medetweakers,

Mijn asus tf101 (met KB) wil maar niet opstarten;
Ik heb hem vanochtend in de lader gestopt en ben al de hele avond bezig hem aan de praat te krijgen.

Optie 1: Ik start de tablet los op. Hij doorloopt het opstart proces en schakelt zichzelf uit zeggende dat de batt leeg is.

Optie 2: Ik start de tablet met kb op. Deze loopt vast bij het asus logo.

Help svp!
Lader werkt niet goed, en de batterij is daadwerkelijk leeg?

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Zamorano schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:33:
[...]

Lader werkt niet goed, en de batterij is daadwerkelijk leeg?
Thnx!

Heb hem even direct op de tablet aangesloten. Weet je wat het rare nu is, nu laat het dockingstation wel op :? iemand enige verklaring?

• Shodan
Verstekbakker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Maar dat betekent niet dat je anders geen garantie hebt...

Het is misschien voor jou zelf makkelijker

• Verstekbakker
  • Niet online
Shodan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:10:
[...]

Maar dat betekent niet dat je anders geen garantie hebt...

Het is misschien voor jou zelf makkelijker
Wat bedoel je? Garantie vervalt als ik rechtstreeks bij Asus aanklop, ik moet bij de verkoper aankloppen met mijn product.

• Shodan
Nee, garantie heb je gewoon bij ASUS.

Inmiddels heb ik mijn tablet ook terug! Woohoo, en geluid doet het weer net even snel getest, ze hebben volgens de beschrijving ook echt de audio uitgang vervangen en niet een heel moederboard ofzo, dus hopelijk zo snel mogelijk weer custom rommen!!!

• Verstekbakker
  • Niet online
Shodan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:57:
Nee, garantie heb je gewoon bij ASUS.

Inmiddels heb ik mijn tablet ook terug! Woohoo, en geluid doet het weer net even snel getest, ze hebben volgens de beschrijving ook echt de audio uitgang vervangen en niet een heel moederboard ofzo, dus hopelijk zo snel mogelijk weer custom rommen!!!
Nee, garantie heb je bij de verkoper. Dat hebben twee anderen je ook uitgelegd. Dat Asus dit doet is niet verplicht, wel netjes.

• Shodan
Inderdaad netjes van ASUS dat zij die garantie geven

ASUS geeft dus fabrieksgarantie en daarom hoef je dus niet via de verkoper het te regelen.

Zij hebben daarom ook een RMA procedure op hun site.

Dus zoals je zelf ook al zegt, netjes van ASUS

Maar in zekere in heb je wel gelijk, je hebt de koop overeenkomst met de verkoper en niet met ASUS. Mediamarkt loop je sowieso makkelijk even binnen. Echter vind ik het in dit geval makkelijker om direct met ASUS te regelen, dat scheelt weer tijd

[ Voor 32% gewijzigd door Shodan op 22-05-2012 10:33 ]

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Sinds de 21. heb ik nauwelijks meer reboots gehad, sinds .24 nog geen enkele.

Face unlock is grappig maar werkt bij mij nog niet helemaal lekker; allereerst duurt het even voordat de face unlock aanspringt (eerst een zwart face unlock scherm, vervolgens de back-up unlock functie, dan weer even kort het zwarte unlock scherm en dan gaat de camera aan), vervolgens is de tijd erg kort om je gezicht goed voor het scherm te houden voordat het scherm weer op standby springt.

Ook crasht het face unlock scherm af en toe (groene vlakken/strepen in beeld). Verder krijg ik niet echt goed de mogelijkheid om de back-up unlock functie te gebruiken indien ik dat wil...

Hebben jullie hier ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door Marked op 22-05-2012 11:04 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
voor zover ik weet heb je een koop overeenkomst met de winkel waat je het product koopt en die dient jouw garantie te geven. Natuurlijk heeft een winkel veel leiver dat je het zelf regelt met de fabrikant en zeker bij internetaankopen is het ook nog een praktischer.

Maar wettelijk gezien hoeft Asus helemala niets voor jou te doen.

• Shodan
Precies, dat zeg ik ook.

Maar goed, ik heb hem bij 4launch gehaald en daar is er standaard 2 jaar pickup and return garantie. Dit houdt dus het volgende in:

Pick-up & Return garantie
Deze vorm van garantie is een speciale service wat door de fabrikant gegeven wordt bovenop de normale fabrieksgarantie van het product. Wanneer u een probleem heeft met een product waarvoor Pick-up en Return garantie geldt, kunt u bij 4Launch het actuele telefoonnummer van het servicecentrum van de fabrikant opvragen. Het servicecentrum zal vervolgens alles verder met u afhandelen. Indien er sprake is van een defect, laat het servicecentrum het product bij u ophalen door een transportbedrijf. U ontvangt geen tijdelijk vervangend product. Als het product gerepareerd is, wordt het weer bij u afgeleverd. Deze service is kosteloos, zolang het product compleet aangeleverd wordt en binnen de fabrieksgarantie behandeld kan worden.

Ofwel, ik moet dus met ASUS zelf contact opnemen. Ik kan het mogelijk ook door 4launch laten regelen maar dat hoeft dus zeker niet en het is dus onzin dat je garantie vervalt. Als dat bij de mediamarkt wel zo is, is dat een trieste zaak...

Dit alles terzijde, ben ik uitermate blij dat ik mijn tablet weer in handen heb, wat een fijn apparaatje is het toch (mits alles werkt ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Shodan op 22-05-2012 11:18 ]

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:39

Prx

Shodan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:16:
Precies, dat zeg ik ook.

Maar goed, ik heb hem bij 4launch gehaald en daar is er standaard 2 jaar pickup and return garantie. Dit houdt dus het volgende in:

Pick-up & Return garantie
Deze vorm van garantie is een speciale service wat door de fabrikant gegeven wordt bovenop de normale fabrieksgarantie van het product. Wanneer u een probleem heeft met een product waarvoor Pick-up en Return garantie geldt, kunt u bij 4Launch het actuele telefoonnummer van het servicecentrum van de fabrikant opvragen. Het servicecentrum zal vervolgens alles verder met u afhandelen. Indien er sprake is van een defect, laat het servicecentrum het product bij u ophalen door een transportbedrijf. U ontvangt geen tijdelijk vervangend product. Als het product gerepareerd is, wordt het weer bij u afgeleverd. Deze service is kosteloos, zolang het product compleet aangeleverd wordt en binnen de fabrieksgarantie behandeld kan worden.

Ofwel, ik moet dus met ASUS zelf contact opnemen. Ik kan het mogelijk ook door 4launch laten regelen maar dat hoeft dus zeker niet en het is dus onzin dat je garantie vervalt. Als dat bij de mediamarkt wel zo is, is dat een trieste zaak...

Dit alles terzijde, ben ik uitermate blij dat ik mijn tablet weer in handen heb, wat een fijn apparaatje is het toch (mits alles werkt ;) )
Als koper ben je wettelijk verplicht om eerst de verkopende partij de mogelijkheid te bieden om het product te repareren of een vervangend product aan te bieden. Het gaat er dus niet om of die partij dat wel daadwerkelijk kan, het gaat erom dat de koper ze de mogelijkheid moet bieden om het te doen. Biedt de koper die mogelijkheid niet, omdat deze persoon niet eerst contact opneemt met 4Launch bijvoorbeeld, dan ontslaat dat de verkopende partij van verdere claims/verzoeken.

Lang geleden eens gezeur gehad met een ASUS laptop, daarop eerst de verkopende partij gecontacteerd die mij schriftelijk (e-mail) hebben laten weten dat ik direct contact op mocht nemen met ASUS. Op die manier is het gewaarborgd dat je in de toekomst ook nog van de garantie van de verkopende partij gebruik kan maken.

Die verkopende partijen zijn meestal lokale partijen die onze wet- en regelgeving beter kennen, waardoor ze al eerder geneigd zijn je fatsoenlijk te helpen.

• Shodan
Prx schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:29:
[...]

Als koper ben je wettelijk verplicht om eerst de verkopende partij de mogelijkheid te bieden om het product te repareren of een vervangend product aan te bieden. Het gaat er dus niet om of die partij dat wel daadwerkelijk kan, het gaat erom dat de koper ze de mogelijkheid moet bieden om het te doen. Biedt de koper die mogelijkheid niet, omdat deze persoon niet eerst contact opneemt met 4Launch bijvoorbeeld, dan ontslaat dat de verkopende partij van verdere claims/verzoeken.

Lang geleden eens gezeur gehad met een ASUS laptop, daarop eerst de verkopende partij gecontacteerd die mij schriftelijk (e-mail) hebben laten weten dat ik direct contact op mocht nemen met ASUS. Op die manier is het gewaarborgd dat je in de toekomst ook nog van de garantie van de verkopende partij gebruik kan maken.

Die verkopende partijen zijn meestal lokale partijen die onze wet- en regelgeving beter kennen, waardoor ze al eerder geneigd zijn je fatsoenlijk te helpen.
Ok, in vervolg zal ik dan wel eerst een mail naar 4lauch sturen. Echter denk ik dat het in het geval van ASUS met hun service voorwaarden wel goed zit, waarom zouden ze anders uberhaupt een RMA procedure op hun site hebben. Maar mogelijk verkomt het wel gezeur in het geval ASUS zou zeggen dat het mijn eigen fout was.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:13
Harry21 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:30:
[...]

Nope,hier draait nu alles 3 dagen en 10 uur,alles wel ok, ook Opera (let op ,niet mini,die is voor telefoons)
Opgeladen aan begin, en nog een keer tussendoor.
Dus 3 dagen en 10 uur up, 19 uur en 45 min gebruikt en nu nog 43% batt (2x opladen,dus).
Gaat de goede kant op. (B80,no dock)
Afgelopen zondag geheel opgeladen, inclusief dock. Deze dagen heb ik mijn TF101 niet veel gebruikt, alleen gisteren op kantoor een paar uurtjes. Accu van de tablet is nog steeds 100%, van het dock weet ik het niet. Hij is al de tijd gedocked geweest, dus ik heb geen rare battery drain van het dock, anders had de accu van de tablet geen 100% meer geweest. Verder absoluut geen gekke dingen.

Al met al, ik ben erg tevreden over de Asus (op wat backlight bleeding na).

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Poops_McGhee schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:04:
[...]
Al met al, ik ben erg tevreden over de Asus (op wat backlight bleeding na).
Ik ben zelf nu ook weer tevreden met de TF101, maar na de ICS update had ik toch helaas wel regelmatiger spontane reboots, maar op .21 heb ik helemaal geen reboots gehad, Maar na de .24 versie had ik binnen 4 uur 1 reboot, maar daarna nog niet. Ik heb wel een "cold" reboot gedaan na de update naar .24. Maar als ik helaas weer een reboot krijg meld ik het wel weer.

PS,
Het gaat om een B40 met dock 32GB, En ja ik heb hem nu al bijna 1 jaar, en zou echt niet meer zonder kunnen. Voor die tijd had ik nog een laptop en vaste computer, maar die had ik al zolang niet meer gebruikt, dat ik die maar de deur uit heb gedaan. Het enige waar ik helaas nog een windows computer voor nodig heb, zijn de firmware upgrades van mijn android telefoon, en daar zouden de heren fabrikanten mss nog een verbetering kunnen maken.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-12 18:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

RMA procedure opgestart om m'n dock te laten nakijken. Dock blijft op 0% staan, ongeacht de tips die ik hier heb gekregen. Eens kijken wat Asus er mee kan en wil doen :)

Ik heb goede hoop op 'n passende oplossing.

• Dutch_guy
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Nu na de laatste update eindelijk tevreden. Geen reboots en vastlopers meer gehad. Nu eindelijk een tablet waar hij bedoeld voor is, en dat is o.a. als je even gauw wat op wil zoeken en niet eerst je laptop hoeft aan te slingeren.

Pay peanuts get monkeys !

• pianoman
Ik heb .24 nu ook bijna een week. (op een B90 serie)

Nog geen bootloop of lege accu meegemaakt. Volgens mij heb ik wel een reboot gehad want de uptime is nu 27 uur. Maar ik heb er niks van gemerkt, en dan maakt het mij dus ook niets uit. Hopen dat het zo blijft.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12 22:09
bij mij werkt de tf tot nu toe ook perfect, door de update, laten we hopen dat het zo blijft, en dat we eindelijk de tf terug hebben die we met HC hadden :)

Verwijderd

Hier ook geen problemen meer na laatste update. Wake_Lock verwijderd. Stabiel en vlot, zoals ik ook met HC gewend was.

Verwijderd

Nog 5 uur en ik zit op de 100 uur uptime sinds de update naar .24. Geen reboot meer gehad en de drain lijkt helemaal weg. Als ik s nacht de wifi uitzet gebruikt de tf helemaal niets (zonder dock) s ochtends staat hij dan op hetzelfde percentage als de avond ervoor. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Begint op vroegah te lijken.

Alleen iedereen lijkt de problemen met HC vergeten. Die lag in de browser vond ik erg irritant en ics vind ik toch sneller. De browser is tegenwordig compatibeler dan onder hc. Dus het begint nu pas echt goed te worden.

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 17:30
Zo te zien zijn de problemen opgelost.

Ik heb nu een Megatron ROM, iemand enig idee hoe ik weer helemaal naar stock ga?

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-12 22:09
seeKo schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:20:

Ik heb nu een Megatron ROM, iemand enig idee hoe ik weer helemaal naar stock ga?
Ik zou nog een weekje wachten, je weet nooit wanneer er weer problemen opduiken......

• 7o9
  • Niet online

7o9

Als je Megatron weet te installeren dan kun je vast ook wel een CWM-flashable stock ROM vinden en die installeren?

Er zijn op XDA tientallen posts over het flashen van allerlei custom en stock ROMs, voor allerlei versies van de TF101.

Verwijderd

Kunnen jullie nu wel weer normaal 720p filmpjes kijken?

• bigreep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-12 17:50
Anton.net schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:33:
bij mij werkt de tf tot nu toe ook perfect, door de update, laten we hopen dat het zo blijft, en dat we eindelijk de tf terug hebben die we met HC hadden :)
Ik ben eindelijk ook weer helemaal blij met mijn B80. Geen drains, geen reboots meer gehad.

• Shodan

Waarom zou je in godsnaam "downgraden" van megatron naar stock :P

Ik zou echt voor geen goud meer terug willen, Megatron is zoveel sneller en soepeler dan stock.

• Harry21
Shodan schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:05:
[...]

Waarom zou je in godsnaam "downgraden" van megatron naar stock :P

Ik zou echt voor geen goud meer terug willen, Megatron is zoveel sneller en soepeler dan stock.
Maar wat is er dan sneller en soepeler? Alles regeert snel en nu 6 dagen en 11 uur on, zonder sod, zonder batt drain, eindelijk lijkt het te werken! (tuurlijk wel opladen tussendoor)
Had jij het niet over bepaalde youtube-hd filmpjes? die wil ik dan nog ff proberen.(kan hem ff niet vinden, was een ingame filmpje, geloof ik)

aah,vrouw,leeg gespeeld tot 0, shit hij moet weer opnieuw opstarten! :(
bye bye,long uptime! shit.

[ Voor 14% gewijzigd door Harry21 op 24-05-2012 22:31 ]

• edjetfsi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 14:57
ik heb na de laatste update geen problemen meer met drain of reboots, maar welke browser ik ook gebruik, vroeg of laat word ik eruit geknald, ook gebeurt er vaak niets als ik iets aanklik op een site om te lezen, iemand een oplossing?

[ Voor 17% gewijzigd door edjetfsi op 24-05-2012 22:43 ]

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-12 14:37
Lizard schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:15:
Voor de mensen die een CWM zip willen hebben heb ik mijn post op XDA geupdate:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1627301
Helaas is er een klein foutje in mijn cwm zips geslopen.
Het lijkt erop dat een foutje in mijn script ervoor gezorgd heeft dat de blobs niet 100% correct waren, waardoor deze niet door de TF101 geflashed werden.

Dus heb ik de normale cwm updates geupdate om mijn fout te herstellen.
Voor de mensen die de 1.0 versie al hebben geflashed heb ik bootloader zips gemaakt voor de normale en nokernel versies.

Zie de op voor de nieuwe links.

Sorry voor het ongemak. :|

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44
Nog maar een keertje dan :)

Sinds ICS 4.0.3 heb ik regelmatig het probleem dat de browser crashed.
Niet de standaard ICS browser, maar bijv. Google Chrome en Dolphin Browser HD.
Dit gebeurt meestal als je een URL wilt intypen. Ik heb al het Asus toetsenbord terug gezet naar het standaard Android toetsenbord maar dat maakt blijkbaar niets uit.

Hebben jullie ook deze ervaringen?

• DwightKSchrute
Flappie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:57:
Nog maar een keertje dan :)

Sinds ICS 4.0.3 heb ik regelmatig het probleem dat de browser crashed.
Niet de standaard ICS browser, maar bijv. Google Chrome en Dolphin Browser HD.
Dit gebeurt meestal als je een URL wilt intypen. Ik heb al het Asus toetsenbord terug gezet naar het standaard Android toetsenbord maar dat maakt blijkbaar niets uit.

Hebben jullie ook deze ervaringen?
Ik heb dit ook bij de standaard-browser. Ben begonnen met Chrome, maar die crashte te vaak. Daarna Dolphin en Firefox geprobeerd. Bij Firefox gebeurt dit bij mij het minst vaak, maar dat vind ik een minder fijne browser om mee te werken, dus gebruik ik nu gewoon de standaard-browser. Die is na Firefox het meest stabiel.

Overigens gebeurt dit bij mij niet alleen als ik een URL wil typen, maar ook als ik op een link o.i.d. klik. Op mijn telefoon heb ik bij Chrome, Dolphin en Firefox nergens last van, dus daar gebruik ik Chrome. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
geen idee ik gebruik alleen de standaard browser en nog vaker ICS browser+ misschien die eens proberen? die is lekker snel en crasht eigenlijk nooit, ik zie eigenlijk geen reden om Chrome of Dolphin te gebruiken

Ik heb verder na de .24 update nog geen crash weer gehad, volgens mij zit ik al bijna op 7dgn uptime.

• DwightKSchrute
Chaoss schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:34:
geen idee ik gebruik alleen de standaard browser en nog vaker ICS browser+ misschien die eens proberen? die is lekker snel en crasht eigenlijk nooit, ik zie eigenlijk geen reden om Chrome of Dolphin te gebruiken

Ik heb verder na de .24 update nog geen crash weer gehad, volgens mij zit ik al bijna op 7dgn uptime.
Goed plan, ga de ICS Browser+ een keer proberen. Ik heb ook nog geen SoD of reboot gehad sinds de update naar .24. Wel merk ik dat als ik hem 's ochtends uit de slaapstand haal hij verschrikkelijk traag is in het scrollen tussen homescreens en het openen van apps. Meer mensen met deze ervaringen?

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12 10:23
Ik gebruik al een tijdje de Boat browser deze crashed nooit en is snel genoeg. De boven genoemde browsers nog niet geprobeerd op .24 maar op .21 waren ze niet erg stabiel. En zo te horen is dat op .24 niet veel beter.

Voor de duidelijkhied de ICS browser+ en de Dolphin Browser HD draaien boven op de standaard browser dus als die niet stabiel is dan zullen die andere ook niet zijn. Dat is in tenminste mijn ervaring.

• notsonewbie
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

DwightKSchrute schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:38:
[...]

Goed plan, ga de ICS Browser+ een keer proberen.
Die gebruik ik het meest. Het is de 'gewone' browser met wat handiger navigatie. Naar mijn smaak.

Daarnaast heb ik nog wel Opera er op (dolphin e.d. zijn er helemaal af), voor sommige sites/webmail die op stockbrowser+ niet prettig gaan.
Ook is de favorieten (toevoegen en opvragen) manier van doen in opera voor mij '2 maal handiger/'beter' dan in stock browser 'plus'. Toch gebruik ik die laatste vaker.

Ook ik heb nog geen ellende meegemaakt met .24 ! Hoewel sommige app's nog niet 'bij zijn', maar dat is hun fout. Wat werkt werkt goed, snel en altijd. VEEL minder battery drain, gezicht herkenning beveiliging om de boel aan te zetten, met code als backup(voor als gezicht niet herkend word in slechte belichting) is gewoon 'SF leuk!'

Wat wel een bittere nasmaak geeft is dat door al die reboots en nachtelijke zelf aan gaan dus leeglopen, de standaard hoge battery drain, de accu's niet meer helemaal elkaar bij laden van dock en tablet zelf (B70, als set gekocht) voorbeeld: voorheen bracht de dock (als die bijv. 95% had) de tablet (als die bijv. 80% had) terug naar 100%, nu brengt de dock hem tot hooguit 96%, een teken aan de wand, de accu's hebben niet de levensduur die verwacht mag worden, eenvoudigeweg omdat ze door asus/android zijn 'gestressed' voorbij normaal gebruik.
Ook zijn ze eerder van 95% op bijv. 60% waarna het weer op het zelfde tempo lijkt te gaan als in den beginne...

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Shodan
Harry21 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:07:
[...]

Maar wat is er dan sneller en soepeler? Alles regeert snel en nu 6 dagen en 11 uur on, zonder sod, zonder batt drain, eindelijk lijkt het te werken! (tuurlijk wel opladen tussendoor)
Had jij het niet over bepaalde youtube-hd filmpjes? die wil ik dan nog ff proberen.(kan hem ff niet vinden, was een ingame filmpje, geloof ik)

aah,vrouw,leeg gespeeld tot 0, shit hij moet weer opnieuw opstarten! :(
bye bye,long uptime! shit.
Je merkt goed wat er sneller is, nadat je geupgrade hebt en als je daarna moet downgraden voor een garantie gevalletje ;)

Filmpje is Deze

Filmpje draait goed met megatron, maar komt ook door de overklok naar 1400MHz. Er schijnen ook nieuwe drivers van Nvidia te zijn die 720p playback verbeteren.

[ Voor 9% gewijzigd door Shodan op 25-05-2012 12:28 ]

• Jens684
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-04 09:37
Fijn om zo weinig nieuwe reacties te zien. Geen nieuw is duidelijk goed nieuws.

• pianoman
Nog maar even een update. 100 uur uptime, en 4 dagen op de accu met nog 21% over.

Verwijderd

ook maar even n update, wifi valt om de 5 a 6 minuten uit, alleen opnieuw opstarten helpt dan. in standby is de accu van mn dock in no time leeg. leuk zo' n firmware update. had daarvoor nergens last van

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
Inmiddels 1 week zonder reboot of SOD...

Verwijderd

Vandaag ineens reboots !!!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook nog af en toe reboots. Vanmiddag nog tijdens het kantelen van het scherm, zat gewoon een beetje te browsen.
Pagina: 1 ... 42 ... 51 Laatste