Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ze wouden de eerste zijn en dat lukte met de prime aardig maar ook daar zitten behoorlijk wat bugs in en met de tf101 is dat precies het zelfde verhaal maar goed ik ga er van uit dat dat wel gefixed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:25:
Ze wouden de eerste zijn en dat lukte met de prime aardig maar ook daar zitten behoorlijk wat bugs in en met de tf101 is dat precies het zelfde verhaal maar goed ik ga er van uit dat dat wel gefixed word.
Haast en spoed is zelden goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Vandaag of morgen wss weer een update vlgs asus.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Na een aantal probleemloze dagen, ook hier inmiddels weer reboots. B50 model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
Pinin schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 17:21:
Enig idee wat er geupdate gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Een bronvermelding kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ruim 100 uur na de laatste update, ja hoor daar was-ie weer. Frozen tablet. Als het blijft bij 1 per week kan ik er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57
Het is echt een vreemde zaak, ik heb hem op een avond in standby gezet, en s'morgens stond hij vast op het boot scherm van android. Na een herstart heeft hij 4dagen op standby gestaan zonder enig probleem, en zonder reboots

Ik snap er totaal niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de eerste keer na de laatste update een zwart scherm, 10 sec knop inedrukt en daar was ie weer......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je dat vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:36

eisbaer

Zie signature

beOnt schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 19:47:
Het is echt een vreemde zaak, ik heb hem op een avond in standby gezet, en s'morgens stond hij vast op het boot scherm van android. Na een herstart heeft hij 4dagen op standby gestaan zonder enig probleem, en zonder reboots

Ik snap er totaal niets van.
Het enige wat je daar uit kunt concluderen is dat het probleem niet standby tijd gerelateerd is.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

7o9 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:24:
[...]

Een bronvermelding kan nooit kwaad.
Geachte heer pinin,

Hartelijk dank voor uw email.

Ik begrijp dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Ik kan mij voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Vandaag of morgen komt er een nieuwe update uit. Ik zal u aanraden deze af te wachten. Ik verwacht dat de problemen dan verholpen zullen worden.

Ik hoop dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxxx

Asus TSD

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:36
Gisteravond de adapter uit de tablet gehaald met 100% accu. Vanochtend de mail bekeken, wordfeud gespeeld, ibood gekeken en nog een paar sites. Vanmiddag de tablet uit de tas gehaald. Tablet staat op 91% maar menu met laatst gebruikte programma's is leeg. Stonden er minimaal 8 in. Niet het woord "Nederlands" gezien tijdens opstarten dus hij was al eerder doorgestart. Tablet is dus uit zichzelf een keer opgestart omdat de lijst leeg was. Anders heb ik daar geen verklaring voor. Wel de allerlaatste update geïnstalleerd. Dit was de 2e reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:08
mike123 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 23:13:
Gisteravond de adapter uit de tablet gehaald met 100% accu. Vanochtend de mail bekeken, wordfeud gespeeld, ibood gekeken en nog een paar sites. Vanmiddag de tablet uit de tas gehaald. Tablet staat op 91% maar menu met laatst gebruikte programma's is leeg. Stonden er minimaal 8 in. Niet het woord "Nederlands" gezien tijdens opstarten dus hij was al eerder doorgestart. Tablet is dus uit zichzelf een keer opgestart omdat de lijst leeg was. Anders heb ik daar geen verklaring voor. Wel de allerlaatste update geïnstalleerd. Dit was de 2e reboot.
Heb gisteren de tablet gereset, de boel opnieuw geinstalleerd. Vanochtend / vannacht is de tablet vanzelf uitgegaan, zoals altijd al deed, maw de reset heeft helaas niet opgeholpen. 10 sec de powerknop indrukken is de enige manier om hem weer aan de praat te krijgen. Voordeel: het bespaart stroom ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwie0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 01:42
B70 met problemen:

- "random" reboots wanneer dichtgeklapt met dock
- "random" zwart scherm wanneer dichtgeklapt met dock (10 sec aan/uit/lock knop indrukken en hij reboot)

En vanmorgen een volledige lege batterij, terwijl hij gisteren nog vol zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcusderegt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-08 14:30
lauwie0 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 11:08:
B70 met problemen:

- "random" reboots wanneer dichtgeklapt met dock
- "random" zwart scherm wanneer dichtgeklapt met dock (10 sec aan/uit/lock knop indrukken en hij reboot)

En vanmorgen een volledige lege batterij, terwijl hij gisteren nog vol zat...
Bij mij ook, ben benieuwd naar de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een Belgische Transformer. Update ook gedaan en niets als problemen! Voorheen werkte hij zonder vastlopen/reboots. Nu elke dag wel een paar keer vast + reboot! Om te schreeuwen! Hij is ook veel trager geworden dan bij HC. Tot 20h opgeladen, 2 uur op getokkeld, 's ochtends optstaan en hij staat gewoon uit en niet meer aan te krijgen unless een cold boot en dan merken dat de batterij nog 20% heeft. Ook de flash wordt niet meer getoondin de standaard browser en vind niet waar ik dit terug kan activeren.

Ik hoop dat er snel een nieuwe release wordt want ik hem heb gisteren gewoon weggooid omdat hij zo op mijn zenuwen werkte. Crapnest!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 12:05 . Reden: wat een zooi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
Tussen alle negatieve geluiden toch een postieve mijn 'nieuwe' TF101 B90 doet het tot dusver gewoon perfect ook met de laatste update.
'S nachts zet ik hem gewoon uit omdat ik hem dan toch niet gebruik vind ik het onzin om hem op standbye te laten staan, maar overdag is hij gewoon op standbye en ervaar ik geen drains of reboots tot dusver.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:24
GRUMBLER schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:15:
Tussen alle negatieve geluiden toch een postieve mijn 'nieuwe' TF101 B90 doet het tot dusver gewoon perfect ook met de laatste update.
'S nachts zet ik hem gewoon uit omdat ik hem dan toch niet gebruik vind ik het onzin om hem op standbye te laten staan, maar overdag is hij gewoon op standbye en ervaar ik geen drains of reboots tot dusver.... ;)
Dan zou ik 'm ns een nachtje of twee laten staan om te zien hoe het met de gezondheid is na die dagen ;)

Heb inmiddels ook de update aangeboden gekregen maar ik heb nog maar even op postpone for a day gedrukt. (even zoeken of ik dat op manual kan gaan zetten)..Asus gaat eerst maar 'ns de grootste problemen laten oplossen voordat ik erover ga denken om te upgraden.

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 17-09 14:06
NIK0 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:31:
[...]

Dan zou ik 'm ns een nachtje of twee laten staan om te zien hoe het met de gezondheid is na die dagen ;)
Ja maar dat doe ik dus niet, wie weet wordt het me daarom bespaard..... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het allemaal niet meer maar ik denk dat ik een geluksvogel ben.
Ics laatste update 3 dagen geleden geinstalleerd en nog géén enkel probleem ,géén reboots en een prima batterijduur,geen drain dus.
Toen ik de eerste update van Ics installeerde was dat dat ook al het geval en omdat ik er niet zo kon aan wennen(zoals van xp naar vista) ben ik teruggegaan naar HC.
Uit nieuwsgierigheid nav de problemen die iedereen heeft heb ik de laatste update erop gezet en géén problemen dus.Zelfs geen factory reset gedaan,en ondertussen ook geroot.
Géén enkel probleem:noch met STOCK noch met STOCK geroot.
B60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

B70 set, na de meest recente update nu ook last van vanzelf uitgaan en zo maar ergens minuten/uren na gebruik hangend 'zandloper' scherm. Batterij gaat ook erg vlot ondanks minder gebruik sinds een maand of zo.
Apart ook wel ergens, als het werkt werkt het goed, maar deep sleep e.d. lijkt dus niet meer (altijd)goed te werken.

Welke reset smaken zijn er zo al met aan/uit knop en volume ?

Data wipe bijv. is dat dan TF helemaal leeg maken, en dus niet meer startbaar?
Of wel startbaar maken en maar hopen dat je gekoppelde gmail account de meeste app's weer ophaalt?
En is de update daarna dan ook meteen de laatste, kan dat uberhaupt of moet je dan ook weer diverse updates na elkaar doen...?

En ik wAs zo blij met deze gadget... :(

[ Voor 11% gewijzigd door notsonewbie op 22-03-2012 18:16 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-12-2023
notsonewbie schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:15:
En ik wAs zo blij met deze gadget... :(
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Na een boel problemen met een DMclient foutmelding en een reset eindelijk kunnen updaten naar ICS. Alles leek goed tot de nieuwste update beschikbaar kwam. Je raadt het al, direct weer die verrekte DMclient. Nu moet ik dus blijkbaar weer resetten om die erop te krijgen en dan zijn de problemen waarschijnlijk nog niet opgelost. De lol is er wel af. :S

Even voor de duidelijkheid: die "oplossing" om de cache te wissen, dmclient te sluiten en opnieuw opstarten werkt dus niet bij dit ...........ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
gerarends schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:12:
[...]

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Na een boel problemen met een DMclient foutmelding en een reset eindelijk kunnen updaten naar ICS. Alles leek goed tot de nieuwste update beschikbaar kwam. Je raadt het al, direct weer die verrekte DMclient. Nu moet ik dus blijkbaar weer resetten om die erop te krijgen en dan zijn de problemen waarschijnlijk nog niet opgelost. De lol is er wel af. :S

Even voor de duidelijkheid: die "oplossing" om de cache te wissen, dmclient te sluiten en opnieuw opstarten werkt dus niet bij dit ...........ding.
Nee dat werkte bij mij ook niet. Ik moest gegevens wissen, herstarten, en toen kon ik weer updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Weet iemand wat deze nieuwe ICS update zou moeten brengen t.o.v. de eerst ICS update?
Mijn Transformer doet het nog steeds foutloos met de eerste ICS update. Is er een change log ergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Fireshade schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:57:
Weet iemand wat deze nieuwe ICS update zou moeten brengen t.o.v. de eerst ICS update?
Meer vastlopers en resets :/

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:48

CeesKees

I rest my Kees

Fireshade schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 11:57:
Mijn Transformer doet het nog steeds foutloos met de eerste ICS update. Is er een change log ergens te vinden?
Je battery settings zijn te lezen.

Mijne werkt ook gewoon perfect op ICS. Geen vastlopers, geen reboots. Ik begrijp al deze problemen niet!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
Wel vastlopers en reboots, maar ik begrijp de problemen ook niet ;-) hc draaide wat dat aan gaat perfect bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Nu is het zelfs zover dat ik hem niet meer aan kan zetten, alleen door hem eerst even aan de oplader te leggen. Als ik dan opgestart ben dan is de batterij vrolijk nog 83% vol.

Is hij eenmaal opgestart dan reageert hij weer wel goed op de aan-uit knop.

Om moe-de-loos van te worden op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Sinds de updates naar ICS hier ook alleen maar problemen met reboots, sleep of death's, crashende Gmail app en widget en daarom een paar dagen geleden maar eens de oude vertrouwde advanced task killer van stal gehaald. Ieder half uur worden nu de background apps gekilled en tot nog toe heb ik al een paar dagen geen problemen meer langs zien komen. Wie weet voor anderen ook het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Dat moet je toch niet willen.

Wat mij opvalt is dat het vooral bij Gmail en Chrome gebeurt.
Beide google apps.

De beloofde update is er niet gekomen. HC draaide zo goed (o.k. de browser had soms een lag, maar dat heeft ie nu nog steeds)

Ik begin ondertussen zo schijtziek te worden dat ik ga afvragen hoe ik van het toestel af kan komen. Eigenlijk moet ik daarmee terug naar de winkel, maar die zullen hem ter reparatie aanbieden. En de verhalen die ik daarvan hoor zijn ook niet alles. Voordat je over kan gaan tot een omruiling ofzo moet je een fabrikant eerst iets van 3x de kans hebben gekregen het op te lossen.
Dus 3x opsturen, maar daar heb ik weinig trek in.
Ga morgen eens opbellen met wehkamp

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Ik heb dan ook een hele lijst met apps die niet gekilled worden zodat ik er verder niets van merk. Behalve dat de transformer nu weer stabiel en bruikbaar lijkt.
Overigens staat Gmail niet op die lijst, ik vermoed dat dit een van de boosdoeners is. De Gmail widget zorgde ervoor dat de launcher crashte en de app zelf liep iedere paar minuten vast. Een andere versie van de Gmail app had weer geen zin.

Asus is op XDA overigens info aan het verzamelen over de problemen, er wordt dus wel aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msx2 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:15:
Sinds de updates naar ICS hier ook alleen maar problemen met reboots, sleep of death's, crashende Gmail app en widget en daarom een paar dagen geleden maar eens de oude vertrouwde advanced task killer van stal gehaald. Ieder half uur worden nu de background apps gekilled en tot nog toe heb ik al een paar dagen geen problemen meer langs zien komen. Wie weet voor anderen ook het proberen waard.
Als ik alle apps laat killen en even later advanced task killer weer opstart, dan staan ze er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advanced task killer is troep ! Die gaat het probleem echt niet oplossen hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Bij mij blijkbaar wel, de ics-update van Asus vind ik dan eerder troep :)

Een aantal apps start inderdaad later gewoon weer op, misschien is het alleen maar een kwestie van voorkomen van memory leak issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryGround
  • Laatst online: 14-11-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:00:
Advanced task killer is troep ! Die gaat het probleem echt niet oplossen hoor.....
Kun je toelichten waarom de advanced task killer troep zou zijn?

Ik heb zelf het reboot-probleem sinds een week na de ics-update. Er zijn dagen dat het niet voorkomt en soms begint de tablet al opnieuw op te starten als ik hem even opzij leg. Ik word er nog niet zo gek van dat ik overweeg de tablet terug te brengen, maar ik vind het wel jammer dat het gebeurt en ik hoop dat Asus binnenkort een update uitbrengt die het probleem wel oplost. Tot die tijd leg ik de tablet op de oplader als ik er geen zin in heb dat hij in reboot-loop springt (bijv. wanneer ik de wekker nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb gisteren een dock binnen gekregen voor mijn B70 (met meest recente firmware 20120312). Telkens als ik mijn tab in de dock zet gaat hij uit en gaat hij pas weer aan als ik hem UIT de dock haal en powerknop lang indruk. Twee keer heb ik de tab tijdens het booten (Asus schermpje) in de dock gezet en toen deed hij het even, toen stond er trouwens gelijk een versie bij de MobileDock versie. (als hij niet in de dock zit staat er 'niet beschikbaar') maar zodra ik de tab uit de dock haal en er weer in zet gaat zodra de connectoren elkaar de tab uit.

Ik heb veel gelezen over de issues die kwamen na ICS (heb ik ook af en toe last van) maar dit issue kon ik er niet uithalen. Ik ben benieuwd of het issue dat ik beschrijf ligt aan een huidige versie van ICS of dat het ligt aan de dock, dan weet ik meteen of ik het dock moet retourneren..

tips, adviezen....meer dan welkom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryGround
Ik heb een B70 met dock en heb er nog nooit de problemen gehad die jij beschrijft, ook niet na de update naar ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
afgelopen week al 3 keer helemaal dood, en moet dus 3-4 keer per week aan de lader omdat ie in een of andere stand gaat zitten waarbij de tablet de hele accu opmaakt en vervolgens niet meer aangaat...
is het bekend of het flashen van een custom rom helpt ? Ik heb het altijd allemaal stock gehouden maar dit is onderhand onwerkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

TIGER79 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:13:
is het bekend of het flashen van een custom rom helpt ?
Het zou natuurlijk kunnen, maar vooralsnog zijn de meeste ICS custom ROMs niet veel anders dan de stock ROM. De kernel source is pas net vrijgegeven en ik geloof niet dat ROMs als Revolver en Revolution al custom kernels gebruiken.

ROMs als CM9, AOKP en Team EOS zijn dacht ik onafhankelijk van de Asus ROM dus er is een goede kans dat Asus specifieke problemen daar niet in zitten.

Hopelijk kun je het proberen en ons het verschil laten weten. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig geen last van reboots en dergelijke met mijn TF101 model B50. Ik ben wel het batterij verbruik aan het bekijken en daar ben ik niet ontevreden over: na 48 uur standby en met perioden stevig gebruik nu net de melding gekregen dat nog 14% resteert.

Nu het batterij verbruik na de laatste update weer wordt weergeven zie ik als twee grootste verbruikers Google Services en Maps. De laatste is helemaal niet gestart en toch actief.

Weet iemand hoe ik van deze twee verbruikers het verbruik kan reduceren? alvast bedankt.

gr.,

MaJa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen ICS update mogen ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:27:
Ik heb nog steeds geen ICS update mogen ontvangen...
Erg vreemd?? Maargoed, wees blij, je mist niks. Ik wacht nog een weekje af, maar als ASUS de problemen niet oplost ga ik denk ik terug naar honeycomb, daar had ik geen reboots, kon ik beter flash kijken in de browser en hakkelde de youtube player niet bij HD materiaal.

Ook de custom roms hebben nog steeds last van reboots e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
Ook de custom roms hebben nog steeds last van reboots e.d.
ok, bedankt voor deze info... ik zou het interessant vinden om een poll te plaatsen hier om een beetje zicht te krijgen hoeveel (statistisch gezien dan) mensen problemen hebben sinds de ICS update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:40
ik heb ook last van reboots, maar ik denk dat veel mensen de voordelen tegenover honeycomb niet zien, sinds 4.0 kan ik eindelijk fatsoenlijk op het internet typen zonder lag, alles is overzichtelijker, sneller, mooier, je kan apps eenvoudig sluiten,
die reboots neem ik er dan maar bij, en ik weet ook zeker dat asus zeker de moeite doet om de software te verbeteren, dat hebben we in het verleden nog al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mijn vrouw klaagt dat Angry Birds Space regelmatig blijft hangen met de laatste update van ICS.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Angry birds space was nog niet uit toen 4.0 er al was,
Ik heb dit op de desire hd ook, ik denk dat er gewoon nog fouten zitten in a b space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat klopt, maar AB Rio hangt ook af en toe en dat deed die niet op HC.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

AB space crasht bij mij ook continue, is amper speelbaar. Maar ik lees dat zelfs de iOS versie niet stabiel is, dus ik denk dat dat toch meer aan die game ligt.

Heb net weer iets ondervonden dat niet goed werkt: auto roteren van het scherm werkt vaker niet dan wel. Als ik auto rotatie van het scherm dan even uit en weer aan zet werkt het weer wel een paar keer, maar even later weer niet. Al dit soort kleine dingen die gewoon niet goed werken hebben mij nu toch echt definitief doen besluiten afscheid te nemen van deze tablet en van android in het algemeen. Ik heb gisteren voor mijn werk een oude iPad 1 gekocht en ben daar nu ook even mee aan het spelen. Als je dan ziet dat zelfs zo'n oud model, die qua specs feitelijk een stuk minder is dan de Asus TF, bij gewoon gebruik gewoon veel vlotter en probleemlozer werkt, zie ik geen reden meer om maar te blijven hopen op een firmware update die de huidige problemen oplost. Ik gebruik de tablet toch vooral voor browsen en dat loopt gewoon soepeler en beter op een iPad. Het enige wat ik eigenlijk merkbaar beter vind aan de TF is de resolutie van het scherm: het scherm van de oude iPad is duidelijk veel meer pixelated, met name tekst ziet er op de TF op webpagina's beter uit. Maar goed, ik ga zelf toch een nieuwe iPad kopen en dan is dat ook geen issue meer, aangezien die toch een veel hogere resolutie heeft.

Blijf het wel jammer vinden want conceptueel heeft Android heel veel te bieden maar er blijven gewoon teveel issues en problemen in zitten en ik merk dat ik me meer zit te ergeren aan die issues dan dat ik lekker gebruik maak van het apparaat. Daarom moet ik voor mezelf de conclusie trekken dat ik liever overstap naar iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Helaas heb ik nu ook last van het reboot en uit standby blijven hangen probleem. Dit had ik niet met de eerste ICS update. Erg jammer want voor de rest doet hij het gewoon erg fijn.

Issues die ik had/heb met ICS:
- Youtube issue met HD movies had ik ook maar was met een handmatige update van de youtube app verholpen.
- Battery drain, lijkt de ene keer veel harder te gaan dan de andere keer. Kan niet vinden wat het was, moet maar eens kijken wat de meeste verbruikt een van deze dagen.
- ICS browser is fijner maar zuigt dat je per tab moet aangeven of het een desktop browser is of niet. Heb Browser+ nog niet gebruikt.
- Reboot, uit of standby freeze issue. Deze heb ik pas met de laatste update van ICS, had ik niet met de eerste update.

Denk dat ik vanavond maar even een factory reset doe en dan even aankijk of ik de bovenstaande issues nog heb.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Mijn tf101 leek na complete data wipe en wat backup -> restore reinstalls van wat app's zOnder batterij- en proces volgers (die non stop iets doen) weer helemaal top.
Voor het slapen nog wat draw somethings gedaan.
Tasks gekilled, zoals bijna altijd, standby knopje gedrukt, zoals altijd, weggelegd, zoals al minimaal 100 x eerder.
Dat was met 34% accu lading.

Vaochtend niets, wilde niet aan gaan.
Met kabel, niets, gewoon aan kabel en 220 v laten hangen.
Op enig moment uit mijn ooghoek zie ik een batterij icon op het scherm met rood streepje, 1% !! hij was dus onder de 1% ontladen, is ie vast vannacht weer met het scherm- en al hangend, aan gaan staan dus....

Originele B70 set, niet rooted, laatste ics update. (@*$^#@*)&$@*%$

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

FongWan schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:49:
Denk dat ik vanavond maar even een factory reset doe en dan even aankijk of ik de bovenstaande issues nog heb.
Ik help het je hopen.
Voor mijn tf maakte een hele wipe zelfs niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:23

The Legend

*Plop*

Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik bij m'n custom HC ROM (Revolver) ben gebleven :P Wacht wel even tot er een stabiele custom ROM is van ICS want dit is redelijk waardeloos als ik het zo lees.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

The Legend schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:57:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik bij m'n custom HC ROM (Revolver) ben gebleven :P Wacht wel even tot er een stabiele custom ROM is van ICS want dit is redelijk waardeloos als ik het zo lees.
Dat is het zeker en gaat Asus waarschijnlijk ook wel klanten kosten. In ieder geval één, namelijk ondergetekende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 23:25
Toch maar weer een positieve reactie, 1 reboot gehad direct na de 1e upgrade naar ICS. Ik ben er werkelijk superblij mee. Balen dat er zoveel mensen zijn met problemen, maar daar heb ik gewoon totaal geen last van. Hier dus een uitermate tevreden gebruiker!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
FongWan schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:49:
or
- Youtube issue met HD movies had ik ook maar was met een handmatige update van de youtube app verholpen.

...

- ICS browser is fijner maar zuigt dat je per tab moet aangeven of het een desktop browser is of niet. Heb Browser+ nog niet gebruikt.

Youtube HD issues zijn bij mij niet verholpen met update hoor, Denk dat het een placebo effect is. Filmpjes spelen wel goed af, maar op sommige stukken vertraagd het opeens en skipt hij opeens 1 seconde ofzo. Ik heb daarnet nog de update uninstalled en herinstalled, dacht ook even, he nou doet hij het, maar bij de meeste filmpjes is het probleem nog steeds aanwezig. Er zijn ook filmpjes waar het niet optreedt vreemd genoeg.

Als je ICS+ browser gebruikt kan je gewoon altijd als desktop browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Google Play: ICS Browser +
Deze dus.
Heeft de browser ook flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryGround
Browser+ lijkt wel gebruik te maken van flash, hij komt wel door de test heen op de pagina van Adobe. Wanneer ik probeer een spelletje op facebook te openen, crasht browser+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ja hoor, hij maakt gebruik van de standaard browser die ook flash ondersteunt ( mits geïnstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn TF101 draait nu ook op ICS (met alle updates) maar ik wil eigenlijk (door de problemen en weinig nieuwe features) terug naar HoneyComb.

Is hier een manier voor? Is ICS al te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:14:
Mijn TF101 draait nu ook op ICS (met alle updates) maar ik wil eigenlijk (door de problemen en weinig nieuwe features) terug naar HoneyComb.

Is hier een manier voor? Is ICS al te rooten?
Ik heb een TF die geroot is,hij staat op nu op de eerste update van ICS.
Heb ook de tweede update erop gehad en tussen de 2 ben ik ook teruggeweest naar HC.
Dus het is allemaal mogelijk.
De antwoorden op je vragen zijn te vinden via google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Zojuist nogmaals contact gehad met ASUS, ze vertelde mij dat slecht 10% van de gebruikers deze problemen hebben. (bullsh....)
Een oplossing zou volgens hun zijn om hem ter reparatie aan te bieden omdat in heel veel gevallen de installatie niet helemaal goed is gegaan, je krijgt geen fout maar er is toch iets corrupt....... weet niet wat ik hier van moet vinden
Tevens geven ze aan dat als een storing op te lossen is door een volledige reset, het product nooit vervangen gaat worden onder garantie. Ze zijn niet verantwoordelijk voor apps, buiten hun eigen apps om.

Verder komen er nog updates aan, om dit op te lossen

Beetje vreemd verhaal omdat ze toegeven dat er problemen zijn, en werken eraan. Maar kunnen ook niet garanderen dat het op te lossen is met updates omdat tablet wellicht ter reparatie moet worden aangeboden, ondanks dat HC probleemloos draaide

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Smarron schreef op zondag 25 maart 2012 @ 20:36:
Toch maar weer een positieve reactie, 1 reboot gehad direct na de 1e upgrade naar ICS. Ik ben er werkelijk superblij mee. Balen dat er zoveel mensen zijn met problemen, maar daar heb ik gewoon totaal geen last van. Hier dus een uitermate tevreden gebruiker!
Dit had ik ook voor zo'n 2 weken. Daarna begon het gezeur met Wifi. Iedere keer als het tablet langere tijd standby had gestaan dan was het WiFi icoon grijs en bleef hij grijs. WiFi herstarten was de enige manier om weer verbinding te krijgen. Daarna kreeg ik accu problemen. De tablet is nu plotseling in eens leeg zonder dat er iets mee gedaan werd. Ook komt hij soms niet uit standby waardoor je de powerknop lang ingedrukt moet houden om hem weer opnieuw te starten.

Ik hoop voor je dat je blij blijft, want ik baal er ondertussen flink van. Ik had gehoopt dat Asus onderhand een update zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

3raser schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:43:
[...]
Ik hoop voor je dat je blij blijft, want ik baal er ondertussen flink van. Ik had gehoopt dat Asus onderhand een update zou hebben.
Of een original ROM download site, zodat men terug kan naar versie x.xx indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Even een korte update (ik zit nu op mijn werk).

Ik heb afgelopen vrijdag een update van mijn TF101 gehad (ik had al ICS dus dit lijkt me een fix). Sindsdien heb ik geen reboots meer, dus dat is positief.
Andere veranderingen die ik heb waargenomen zijn:
- Iets veranderde unlock scherm
- het wisselen tussen de homescreens lijkt iets minder soepel te gaan, maar nog snel genoeg.

Aangezien ik pas gisteren terug was van vakantie heb ik nog neit verder gekeken. Ik zal vanavond wel doorgeven welke versie ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Ook apart, gedocked werkt DrawSomething niet, los op de tablet wel.
(Eerder, voor de laatste update, werkte dit wel en hield ik de set als boek vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
is er iemand die weet hoe ik een android phone (htc desire hd) kan aansluiten zodat hij wordt gezien als een diskdrive? als ik de gsm aansluit kan ik wel kiezen voor diskdrive, maar de tf reageerd hier niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryGround
notsonewbie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:35:
Ook apart, gedocked werkt DrawSomething niet, los op de tablet wel.
(Eerder, voor de laatste update, werkte dit wel en hield ik de set als boek vast)
Ik had het probleem al voor de laatste update. De ene keer werkt DrawSomething wel gedocked, de andere keer niet. Hij draait eerst een paar keer het scherm voordat hij crasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

HELAAS, de test om de set even alleen als 'notebook' te gebruiken van afsluiten, laden, aan zetten, gebruiken, tot standby via de speciale key op het keyboard... is ook mislukt.
Ook vannacht is de boel kennelijk vanzelf aangegaan en was de accu vanochtend dus wederom aan een verse lading toe..

De hardware lijkt me wel goed, dus dat de fout niet bij asus ligt gok ik zo, maar bij de software. Anderzijds de techniek van standbye en wakker worden is ook deels hardware feedback gok ik zo.
Dus wie is hier (meer-)debet aan?

Hoewel dat fokking samsung niet met updates kwam voor de 1e 7 inch TAB die tevens telefoon is en op android 2.2 loopt, die heeft dit allemaal niet. Lange accuduur ook bij intensief gebruik, geen spontaan leeglopen van de accu, niet zelf wakker worden e.d. Ergo die is weer terug op plek 1 van favo. gadgets.

Wellicht zal android/asus slachtoffer worden van hen eigen 'remmende voorsprong'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Vanmorgen weer hetzelfde liedje. Transformer was weer vastgelopen en moest herstarten.
Ik heb gelijk even een screenshot gemaakt van de accu grafiek. Volgens mij is dit toch niet helemaal normaal.
Ik weet niet wat er allemaal mis is met die ICS update, maar ik ben het behoorlijk zat.

Accu grafiek TF101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Vanmorgen was hij helemaal uitgegaan nadat ik hem had neergelegd en hij op standbye sprong. Ik heb de laatste update. Bij de vorige update had ik op een soort gelijk moment een reboot. In beide gevallen had ik de standaard browser open. Tussen deze twee gevallen heb ik een andere browser gebruikt en had ik geen last van reboots enzo. Terug naar de andere browser waar ik ook niet helemaal tevreden over ben of weer een andere zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:27
Ik heb hier op het werk ook een TF101G en een iPad 2 van een klant om er mee te spelen. Ik baalde echt van die TF, na de update naar ICS continu spontane reboots. Zolang alles in fabrieksinstellingen stond geen enkel probleem, maar ja daar heb je hem niet voor. Zelfs met alleen je Google account ging het mis. Uiteindelijk de Gmail app gewist en..... geen enkele reboot meer. 8)7

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryGround
Gisteren een e-mail gestuurd naar Asus over het opnieuw opstarten van mijn tablet. Ik kreeg als antwoord dat ik eerst maar eens moet proberen te resetten en wachten op de firmware-update die binnenkort komt (een datum kon niet worden gegeven), als dan het probleem nog niet over is, moet ik opnieuw contact opnemen.

@winwiz, hoe lang geleden heb je de Gmail-app gewist? Hoe lang heb je dus al geen reboots meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

winwiz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:29:
Zelfs met alleen je Google account ging het mis. Uiteindelijk de Gmail app gewist en..... geen enkele reboot meer. 8)7
En heeft dat behalve geen standaard gmail email client hebben nog andere gevolgen?
Kan men zOnder die gmail app wel de app store 'op eigen naam' blijven gebruiken?

Of moet je een rooted tf hebben voor deze 'oplossing'?

Sowieso heb ik al sinds dag 1 alle auto-updates en sync's uitstaan, maar als de nieuwe gmail app dat zelf omzeilt of zo en dan de boel daarop vastloopt/boot e.d. tja....

Update: ik heb zojuist via instellingen > apps > gmail gestopt. Dan zou "het" nu dus weer goed moeten zijn met de tf, als dat gmail appje werkelijk de oorzaak is.

[ Voor 12% gewijzigd door notsonewbie op 27-03-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 11:16
in dit kader.
Ik heb ook een bak ellende sinds de laatste ICS update"s" en sinds gisteren is daarbij gekomen de Gmail melding "kan niet aanmelden"
meer mensen met deze melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Instellingen > aangepaste instelling asus, daar kan je kiezen voor : disconnect network during sleep
En die disconnect doet ie ook niet, niet als de time out van het scherm bereikt is, en niet als je de rechts boven dock toets voor slaapies doen drukt, en niet als je de tablet knop daarvoor indrukt, waarmee je hem dus ook wekt.....
Verder is me nog iets opgevallen en ik ben benieuwd of jullie dat ook voelen, als je de dock oplaadt met de tablet aangesloten, dan is boven de bovenste rij toetsen een lichte statische golf of zo te voelen? En dan met name in het midden naar midden-rechts.

[ Voor 7% gewijzigd door notsonewbie op 27-03-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 19:17
Nu ga ik geheel niet onderbouwd melden dat ik ergens gelezen heb dat Google toegegeven heeft dat de Gmail-app onder ICS niet goed werkt en dat ze aan een oplossing werken. Kan dit een oorzaak voor de reboots zijn?

Zodra ik weer weet waar ik dit gelezen heb, meld ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Laatst online: 26-07 21:40
notsonewbie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:48:
Instellingen > aangepaste instelling asus, daar kan je kiezen voor : disconnect network during sleep
En die disconnect doet ie ook niet, niet als de time out van het scherm bereikt is, en niet als je de rechts boven dock toets voor slaapies doen drukt, en niet als je de tablet knop daarvoor indrukt, waarmee je hem dus ook wekt.....
Verder is me nog iets opgevallen en ik ben benieuwd of jullie dat ook voelen, als je de dock oplaadt met de tablet aangesloten, dan is boven de bovenste rij toetsen een lichte statische golf of zo te voelen? En dan met name in het midden naar midden-rechts.
Klinkt raar maar draai de adapter in het stopcontact maar eens om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

jobr schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:21:
[...]

Klinkt raar maar draai de adapter in het stopcontact maar eens om.
Inderdaad, ik heb dat ook. Afhankelijk van hoe ik de oplader in het stopcontact (in de muur dus) steek voel ik spanning op de gehele metalen behuizing als de TF op de oplader is aangesloten. Omdraaien van de oplader verhelpt dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:27
SolitaryGround schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:58:
Gisteren een e-mail gestuurd naar Asus over het opnieuw opstarten van mijn tablet. Ik kreeg als antwoord dat ik eerst maar eens moet proberen te resetten en wachten op de firmware-update die binnenkort komt (een datum kon niet worden gegeven), als dan het probleem nog niet over is, moet ik opnieuw contact opnemen.

@winwiz, hoe lang geleden heb je de Gmail-app gewist? Hoe lang heb je dus al geen reboots meer?
Ik had de app vanmorgen gewist na 2 dagen continu reboots als het scherm echt uit wilde gaan. Als je hem met rust liet rebootte hij om de 5 a 10 minuten ongeveer. Na het wissen van de app draaide hij vanmiddag al 6 uur zonder 1 enkele reboot. Het Google account staat er nog gewoon in dus je kunt gewoon uit de market Google Play apps installeren. Ik heb dus goede hoop!

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Shodan schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:01:
[...]

Youtube HD issues zijn bij mij niet verholpen met update hoor, Denk dat het een placebo effect is. Filmpjes spelen wel goed af, maar op sommige stukken vertraagd het opeens en skipt hij opeens 1 seconde ofzo. Ik heb daarnet nog de update uninstalled en herinstalled, dacht ook even, he nou doet hij het, maar bij de meeste filmpjes is het probleem nog steeds aanwezig. Er zijn ook filmpjes waar het niet optreedt vreemd genoeg.

Als je ICS+ browser gebruikt kan je gewoon altijd als desktop browsen.
Om toch eens te testen of de youtube app problemen voor iedereen gelden of dat ik 1 van de weinigen ben, kunnen jullie eens kijken naar dit filmpje? Deze is bij mij wel heel schokkerig, veel last van frame skips en vertragingen.

Merk wel dat het vooral aan het begin is

Laat maar weten of hij het bij jullie op ICS wel goed doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
De officiele Hotmail app heeft op mijn transformer trouwens ook een enorm accuverbruik. Is dat een niet goed werken push systeem? Hij zit zo qua accu verbruik boven het scherm zelfs. Ik kan synchronisate settings voor de hotmail app niet vinden in transformer of in hotmail settings. Iemand ook iets dergelijks opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolitaryGround
notsonewbie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:48:
Ik heb al vanaf de eerste dag er last van dat ik een statische golf voel als ik de rand van de tablet of dock aanraak wanneer hij aan de oplader ligt. Mijn vriend voelt het echter niet, ik ben sowieso wel erg gevoelig voor statische elektriciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Shodan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:12:
[...]

Om toch eens te testen of de youtube app problemen voor iedereen gelden of dat ik 1 van de weinigen ben, kunnen jullie eens kijken naar dit filmpje? Deze is bij mij wel heel schokkerig, veel last van frame skips en vertragingen.

Merk wel dat het vooral aan het begin is

Laat maar weten of hij het bij jullie op ICS wel goed doet...
Doet het goed zonder schokken. Laatste ics update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
kielkiel schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:53:
[...]

Doet het goed zonder schokken. Laatste ics update.
In HD I presume? Heel vreemd, waarom hebben sommige tablets hier nu wel last van en anere niet. Loopt het even soepel als SD? Geen momenten dat hij even 1 seconde overslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Shodan schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:03:
[...]

In HD I presume? Heel vreemd, waarom hebben sommige tablets hier nu wel last van en anere niet. Loopt het even soepel als SD? Geen momenten dat hij even 1 seconde overslaat?
Zit hem dat bij dit filmpje niet gewoon in de opname zelf? Want ik zie ook wat tearing af en toe, waarschijnlijk door een foutje bij het capturen van het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
Bij mij loopt hij ook schokkerig. B80 met ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Nee het zit niet in de opname. Op de computer loopt hij supervloeiend. Dit is volgens mij echt dankzij de ICS update. Vraag mij af of hij bij kielkiel echt wel vloeiend loopt, misschien moet je eens kijken naar het verschil op de computer en op youtube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 17:58
Baddie09 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:01:
Even een korte update (ik zit nu op mijn werk).

Ik heb afgelopen vrijdag een update van mijn TF101 gehad (ik had al ICS dus dit lijkt me een fix). Sindsdien heb ik geen reboots meer, dus dat is positief.
Andere veranderingen die ik heb waargenomen zijn:
- Iets veranderde unlock scherm
- het wisselen tussen de homescreens lijkt iets minder soepel te gaan, maar nog snel genoeg.

Aangezien ik pas gisteren terug was van vakantie heb ik nog niet verder gekeken. Ik zal vanavond wel doorgeven welke versie ik heb.
Ik heb te vroeg gejuicht. Zoals gezegd heb ik afgelopen vrijdag een nieuwe update gehad (B50 via Amazon.de)
Ik heb nu versie 4.0.3 met build nummer IML74K.DE_epad-9.2.1.17-20120312

Tot mijn post van enkele dagen terug leek het een verbetering, maar alsof de duvel ermee speelt heb ik sindsdien meer problemen dan daarvoor. Ik heb nu ook last van haperende opstartschermen en random reboots. Ik had de Ziggo tv app al verwijderd omdat deze continue chrashde en ik dacht dat dat de boosdoener was, maar dat heeft niet geholpen.

Ik denk dat ik nu maar de oude honeycomb terug ga zetten want dit is niet werkbaar. Bizar dat ze de Eeepad niet geoptimaliseerd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Sinds de laatste update gaat de TF tijdens standby bijna elke keer helemaal uit. Dan moet ik dus de powerknop 10sec vasthouden om hem weer op te starten. Knap irritant is dat. Teleurstellend dat Asus zoiets uitbrengt. Liever weer HC op mijn TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Het valt me de laatste dagen op dat de reboots eigenlijk niet voorkomen als ik de wifi uit zet. Ik zet altijd de wifi uit voordat ik hem op standby zet, oa voor de accu. (de automatische stand werkt niet lekker icm met tethering met mijn telefoon).

Soms vergeet ik de wifi uit te zetten, en dan komen de meeste reboots/hangers voor. Komt dit iemand bekend voor? misschien een aanrader in afwachting van de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nou ik was eigenlijk van plan om te schrijven dat ik al een paar dagen geen reboots oid heb. even afkloppen.

ter info, wifi zet ik niet zelf uit. en de reboots vastlopen gebeurde ook met wifi aan

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
Reboots heeft mijn TF nooit last van gehad. Ook raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 06:22
Hier intussen ook een rampzalige ervaring met ICS op mn TF101. Na de eerste ICS update had ik eigenlijk weinig last, maar die 2e update heeft de boel flink verslechterd. Contact met ASUS support levert aan antwoord op dat zij het ook niet weten. Ik mocht m' n tablet voor RMA aanmelden, maar met wat ik hier lees schiet ik daar echt helemaal niets mee op. Zij krijgen ook niets te horen over geplande fixes oid. Het gebrek aan communicatie vanuit ASUS is eigenlijk nog het meest teleurstellende aan het verhaal...

[ Voor 9% gewijzigd door griphin op 28-03-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

3raser schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:24:
Vanmorgen weer hetzelfde liedje. Transformer was weer vastgelopen en moest herstarten.
Ik heb gelijk even een screenshot gemaakt van de accu grafiek. Volgens mij is dit toch niet helemaal normaal.
Ik weet niet wat er allemaal mis is met die ICS update, maar ik ben het behoorlijk zat.

[afbeelding]
Ja, dat ziet er wel bekend uit:
Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120328/495834.jpg

Mijn TF was nu zo ver leeggelopen dat ie zonder oplader niet eens meer aan wilde... Zie ook in die grafiek hoe ie zo'n beetje in één stap van nog niet leeg naar helemaal leeg is gegaan, doordat ie op dat moment waarschijnlijk weer in een oneindige reboot lus zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

jasjenl schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:28:
[...]

Inderdaad, ik heb dat ook. Afhankelijk van hoe ik de oplader in het stopcontact (in de muur dus) steek voel ik spanning op de gehele metalen behuizing als de TF op de oplader is aangesloten. Omdraaien van de oplader verhelpt dit..
Ah ok dank je!
iets met fase dus wellicht, hoe dan oon daar zal ik eens op letten.
thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:57
winwiz schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:00:
[...]

Ik had de app vanmorgen gewist na 2 dagen continu reboots als het scherm echt uit wilde gaan. Als je hem met rust liet rebootte hij om de 5 a 10 minuten ongeveer. Na het wissen van de app draaide hij vanmiddag al 6 uur zonder 1 enkele reboot. Het Google account staat er nog gewoon in dus je kunt gewoon uit de market Google Play apps installeren. Ik heb dus goede hoop!
Ik ben wel benieuwd of dit nu echt helpt. Op zich kun je namelijk zonder de gmail-app. Je kunt je gmail ook als regulier account instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
Ik heb het volgende probleem.
Na de upgrade andoid 4.0 werkt mijj docking niet meer
De tablet ziet de docking niet meer.
Als ik hem in de lader stop ( docking apart ) dan is het laad lampje groen

Asus support adviseert een restet ( wipe data ) te doen
Maar dat is wel erg kort in de bocht want dan ben je alles kwijt zeggen ze.

Of zou mijn dock echt kapot zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:56:
Hallo
Ik heb het volgende probleem.
Na de upgrade andoid 4.0 werkt mijj docking niet meer
De tablet ziet de docking niet meer.
Als ik hem in de lader stop ( docking apart ) dan is het laad lampje groen

Asus support adviseert een restet ( wipe data ) te doen
Maar dat is wel erg kort in de bocht want dan ben je alles kwijt zeggen ze.

Of zou mijn dock echt kapot zijn ?
Is er jouw buurt iemand die een dock heeft, even uitproberen of die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KielKiel ga ik proberen maar heb zelf gevoel dat de software hem niet wil zien.
Ik meld wel de status er van
Pagina: 1 ... 34 ... 51 Laatste