Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Iemand gaf een melding op XDA forum dus een officiele bron niet. Maar ik ga er vanuit dat het niet al te lang gaat duren :) ze moeten er alleen wat dingen uithalen zoals dus idd youtube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 18:43
En het stond ook op de Facebook van Asus (welke weet ik niet meer precies, want ik volg zowel de BeNeLux versie als de internationale). Daar was zelfs sprake van eind volgende week, dus eigenlijk hoop ik gewoon dat ze de update zip op de support website zetten zodat ik handmatig kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Hoe zit het eigenlijk met Linux op de Transformer? Ik hoor daar niet veel meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Evertt schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:01:
Hoe zit het eigenlijk met Linux op de Transformer? Ik hoor daar niet veel meer over.
Ubuntu is wel met wat bezig stond op frontpage althans. En verder heb je wat verschillende projecten op XDA. Als je NVFlash kan gebruiken werkt het het makkelijste ik heb het wel eens geprobeerd en het werkt wel grappig zo'n dualboot.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1364095 voor wat meer informatie over app die ik gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Nieuw probleem ontdekt. Bij het scrollen naar de homescreens links van het middelste homescreen blijft de launcher hangen en springt hij weer terug naar het centrale scherm. Na dit vier of vijf keer te doen blijft de gehele launcher hangen en worden er geen pictogrammen en widgets meer weergegeven. Dit probleem nu al twee keer gehad.

Iemand ervaringen en/of oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Niet gehad, maar ik gebruik Nova Launcher (de gratis versie) die vind ik wat fijner dan stock werken (ook al is stock snel zat hoor dat is het probleem niet verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:30
Respiration schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:18:
Nieuw probleem ontdekt. Bij het scrollen naar de homescreens links van het middelste homescreen blijft de launcher hangen en springt hij weer terug naar het centrale scherm. Na dit vier of vijf keer te doen blijft de gehele launcher hangen en worden er geen pictogrammen en widgets meer weergegeven. Dit probleem nu al twee keer gehad.

Ik heb exact hetzelfde probleem, misschien dat een bepaalde widget dit probleem veroorzaakt.
Wel vreemd dat het niet elke keer tijdens het scrollen verkeerd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
beOnt schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:29:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem, misschien dat een bepaalde widget dit probleem veroorzaakt.
Welke widgets heb je op dat homescreen staan? Ik vermoed dat de asus task managerwidget de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 22:07
beOnt schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:29:
[...]

Heb vanmiddag ook ICS geinstalleerd. Heb verder geen bijzondere problemen gemerkt tot nu toe maar heb bovenstaande probleem toevallig ook gehad. Ik had dit nadat ik mijn lettergrootte had aangepast naar klein en terugschakelde naar mijn homescreen. Heb toen een roboot gedaan en heb er daarna geen laat meer van gehad.

Verder erg tevreden met ICS. Draait snel en soepel.
Heb geen problemen met opladen gemerkt en ook nog geen spontane reboots gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:34
Respiration schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:19:
[...]

Welke widgets heb je op dat homescreen staan? Ik vermoed dat de asus task managerwidget de boosdoener is.
Die heb ik er sowieso al uitgesloopt. Dus die dat zou van invloed kunnen zijn.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:46
WeAreLegion schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:29:
Niet gehad, maar ik gebruik Nova Launcher (de gratis versie) die vind ik wat fijner dan stock werken (ook al is stock snel zat hoor dat is het probleem niet verder).
Is die Nova Launcher ook zonder problemen weer te verwijderen als deze niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
mike123 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:53:
[...]

Is die Nova Launcher ook zonder problemen weer te verwijderen als deze niet bevalt?
Ja hoor :) is gewoon een app die je installeerd. Je hebt in nova launcher ook de optie om te kiezen welk je je als default wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Respiration schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:18:

Op mijn UK B50 met ICS sinds vrijdagavond heb ik hier geen last van. Ik kan links en rechts probleemloos scrollen; geen widgets op die homescreens :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:46
WeAreLegion schreef op zondag 26 februari 2012 @ 22:26:
[...]

Ja hoor :) is gewoon een app die je installeerd. Je hebt in nova launcher ook de optie om te kiezen welk je je als default wilt :)
Dank je. Ga ik die eens proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:57
Oke ,na 24 uur lijkt het allemaal mee te vallen, opladen werkt gewoon, in begin paar keer vastlopen en reboot gehad, als dit blijft dan doe ik wel een fabrieks herstel.
Ook probleempje met gmail, gaat soms spontaan terug naar homescreen, maar daar komen wel updates voor denk ik.
Ik vind Opera mobil (dus niet mini) nog steeds sneller laden dan stock browser, en Google beta moeten we nog ff links laten liggen ,geloof ik.
Hij gaat nu een nachtje in slaapstand,zonder lader, kijken of we batt drain hebben. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:41
tslh schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:23:
[...]

Wel, ik moet je toch tegenspreken. Ik heb mijn Transformer al meer dan een half jaar niet aan de wallcharger gehad en gebruik hem (redelijk) frequent. Wat zoeken op (amerikaanse) fora levert op dat hij inderdaad laadt via USB 2.0/3.0 met ongeveer 4% per uur. Erg langzaam dus, maar als je hem (zoals ik) ALTIJD aan die kabel aangesloten hebt bij niet-gebruik dan is dat voldoende om ervoor te zorgen dat je hij altijd (zo goed als compleet) opgeladen is. Althans, dat WAS dus zo tot ICS.
Je tablet verbruikt meer stroom dan dat hij van een usb poort kan krijgen, ook usb3.0. Dus als je hem nooit aan de lader gehad hebt en na een half jaar nog niet zonder stroom gezeten hebt, dan kan ik alleen maar concluderen dat je geen barst met je tablet doet. Hij laadt alleen op als je hem echt helemaal uitgeschakeld hebt, dus niet standby, maar echt power off.
Komt nog een gedachte bij, als je hem altijd aan de kabel hebt hangen, why the fuck koop je dan een tablet? Het snoertje is 80cm lang, max 1 meter. Ga je op die afstand van je pc lekker met je tablet internetten? Kan me er niks bij voorstellen.
Maarja, ieder het zijne.

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 27-02-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:41
eisbaer schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:09:
[...]

Waar doe je dat precies?
Ik wil epub automatisch door coolreader laten openen.
Simpelweg hetzelfde als wat ik met HC deed. Vinkje en default app aanklikken. Als je meerdere epub readers hebt, dan zou hij je een keuze moeten geven waar je het mee wilt openen. Onderaan dat window'tje kan je je keuze definitief maken, net als in HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Na gisteren nog dagje gespeeld te hebben met stoch browser kan zeggen het is niet beter als de vorige. Hij is sneller maar daar is alles mee gezegd. Hij knalt er nog steeds uit nu niet meer random maar bij bepaalde sites gegarendeerd. Probeer teletekst.nos.nl maar eens. Dat is veel vervelender dan dat random gebeuren. Plus dat je dus elke keer moet aangeven dat je de desktop versie wil. Bij elkaar opgeteld niet iets om vrolijk van te worden.

Ik heb chrome beta geprobeerd maar die hing al na één minuut. De settings zagen er hetzelfde uit als bij stock browser dus in basis zullen wel hetzelfde zijn. Niet stabiel dus.

De rest van ICS is wel een vooruitgang gelukkig. Niet dat HC zo slecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:14
Ik heb ook spontante reboots na de update. Meestal als hij een nacht in standby heeft gestaan. Ik wacht nog heel even af met een harde reset. Zijn er mensen waarbij de harde reset definitief de reboots hebben voorkomen?

Voor de rest op zich wel tevreden over ICS. Broser werkt beter, type lag hier op tweakers is geheel weg. Alles voelt net iets snappier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de afgelopen dagen ICS stock rom, ICS RevolutionHD , ICS CM9 en nu ICS Revolver4 op m'n tablet gezet. Iedere keer met wipe data in CWM. RevolutionHD beviel nog het meest en is het stabielst, CM9 had met 2800 de hoogste Quadrant score maar is nog wat basic. Revolver4 is veelbelovend en nog beta, FaceUnlock werkt maar Voodoo nog niet. In alle versies geen FC's, reboots, laadproblemen en/of battery drain gehad. Ik heb geen dock.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:28
Ik heb dit weekend ook ICS geïnstalleerd en tot nu toe geen problemen gezien. Ik heb er ook maar kort mee gespeeld. Wat wel opvalt is dat het soepeler en sneller is dan voorheen en het ziet er wat gelikter uit.

Ik ben er blij mee!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
tsjah ik heb nogal gemengde gevoelens, ICS geinstalleerd van het weekend... Vervolgens begint ie in een reboot-cyclus te komen waar ie niet uit komt... Power-button indrukken en/of ingedrukt houden heeft geen nut, dus dan maar uren-lang laten rebooten totdat de accu leeg is...
Toen maar aan de lader gehangen, en vervolgens heeft hij het goed gedaan.... tot.... vanmorgen :(
Tablet opgepakt, en op geen enkele manier ging ie meer aan... Dus ik dacht al : hij heeeft de hele nacht in die reboot-cyclus gezeten en zal nu wel leeg zijn, maar waarempel na 5 minuten (!!!) met de power-button gekloot te hebben (alle mogelijke combinaties van indrukken gehad) ging ie opeens weer aan...
Oftewel : ICS ziet er netjes uit, werkt ook wel lekker maar dan ook alleen WANNEER ie werkt ! Ik heb een slecht gevoel over de stabiliteit...
Btw : ik ben van stock rom naar stock rom gegaan, oftewel geen geroote device, geen custom roms, gewoon out of the box + updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Helaas is het bij iedere grotere update weer raak bij Android. Zal over een tijd wel weer en patch uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Shodan schreef op maandag 27 februari 2012 @ 08:40:
Ik heb ook spontante reboots na de update. Meestal als hij een nacht in standby heeft gestaan. Ik wacht nog heel even af met een harde reset. Zijn er mensen waarbij de harde reset definitief de reboots hebben voorkomen?

Voor de rest op zich wel tevreden over ICS. Broser werkt beter, type lag hier op tweakers is geheel weg. Alles voelt net iets snappier.
Dit heb ik ook, alleen is het bij mij geen reboot maar een volledige shutdown.
En het duurt ook langer dan normaal om hem dan weer aan te krijgen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:27

Reley

Zoom Zoom

vrijdag meteen ICS erop gezet. Uit voorzorg een factory reset gedaan. Onder het motto, XP upgrade je ook niet naar 7 via upgrade maar via format c....
Geen problemen gezien, alles werkt lekker soepel, geen spontane reboots, geen lag, geen accu geneuzel. Gewoon blij met ICS. :D
alleen nu nog mijn homescreens weer indelen zoals het was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Factory reset / Data wipe is toch de beste methode om te updaten. Denk dat de meeste stabiliteits- en drain problemen die hier tot nu toe zijn beschreven komen door alleen cache/dalvik wipes evt, in combinatie met het terugzetten van apps+data met Titanium backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geonosys
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 21:17
Afgelopen week razorclaw root ongedaan gemaakt omdat OTA in de fout ging. Terug naar stock en alle OTA's binnen gehaald. Nacho root er overheen en OTA root keeper. Vrijdag ICS er op en chrome (stock browser crashed nog steeds bij bepaalde websites), root zonder problemen terug gekregen. Chrome is nog niet helemaal stabiel, maar ja, beta.....
Nog geen reboots e.a. gehad hoewel de battery drain inderdaad hoger lijkt. M'n TF101 staat nu lekker standby te wezen, eens zien hoelang hij het volhoudt.

-edit-
Heb dus wel een factory reset gedaan (vlak voor de update naar ICS).

[ Voor 7% gewijzigd door geonosys op 27-02-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:22:
Factory reset / Data wipe is toch de beste methode om te updaten. Denk dat de meeste stabiliteits- en drain problemen die hier tot nu toe zijn beschreven komen door alleen cache/dalvik wipes evt, in combinatie met het terugzetten van apps+data met Titanium backup.
Zo'n idee had ik ergens ook al. Ik herken echt niets van de probs die sommigen hier hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi staat overigens in ICS standaard op On bij screen off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Heeft er iemand ook last van de bug in de Youtube app, dat als je een spatie geeft dat hij dan naar een volgend filmpje springt?

Ik kan dus geen spaties geven. Dit was voor de ics update al.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:22

3raser

⚜️ Premium member

Heb geen problemen gehad met het updaten zelf. Wel al meerdere problemen gezien.

Zo was ik meerdere apps uit de market tegelijkertijd aan het downloaden. Ik gebruikte de back button om de market af te sluiten terwijl de downloads nog bezig waren. Vervolgens miste ik in de taakbalk (heet dat zo in Android?) enkele downloads. Na de market weer te hebben gestart bleek dat de app in questie wel gewoon aan het downloaden was (was al halverwege). Het icoon in de taakbalk verscheen weer nadat ik de app in de market had geopend.

Ook merk ik dat het aanzetten (uit standby stand) veel trager is dan in honeycomb. Het duurt voor mijn gevoel zomaar een seconde voordat het scherm aan springt terwijl deze in honeycomb altijd direct aan ging.

Ook is mijn app overzicht een keer blijven hangen tussen 2 pagina's in. Na wat heen en weer vegen werkte het weer.

Ik ben dus niet echt tevreden over de update. Vind hem voor mijn gevoel ook niet echt soepel lopen. Honeycomb deed dat ook niet altijd, dus misschien is mijn verwachting te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Eigenlijk merk ik weinig positiefs sinds de ICS-update. De performance is -voor zover ik dat kan zien- niet beter geworden (eigenlijk ging alles al best rap) en er zijn enkel problemen bij gekomen:
- Soms doet hij er even over om uit de slaapstand te komen (tot 5 seconde!)
- Hij draint de batterij
- Hij stopt en valt uit zodra hij onder de 15% batterijsterkte komt
- Aanzetten is problematisch soms uit standby/uitval: lang de aanknop ingedrukt houden werkt, maar dan hebben we het over 30 seconde bijv.

Ik had eigenlijk -op de enkele crash na als er veel vensters openstaan in de stockbrowser na- nooit echte problemen met de tablet, maar sinds ICS wel. Als dit blijft duren en er geen update of iets dergelijks komt, dan vrees ik dat er een factoryreset komt en dan maar geen ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zijn de genoemde problemen ICS problemen of ASUS ICS problemen? Oftewel hebben andere tablets hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Transformer prime had (of heeft??) ook last van de reboot problemen, is ook een elle lange topic van op XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Tot nog toe hoor ik eigenlijk overal dat een factory reset problemen grotendeels oplost, ben bang dat ik er ook maar aan moet geloven, dan maar weer een hele zooi opnieuw instellen en installeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Dat installeren hoeft geen probleem te zijn, dit wordt opgehaald uit je google backup services.
Ik heb een full rom geflashed, na een clean wipe en automagisch werd alles netjes geupdate uit de market na installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandPuba schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:03:
en automagisch werd alles netjes geupdate uit de market na installatie.
Maar dan wel zonder de eigen instellingen die je hebt gedaan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Dus de problemen lijken voorbij bij gebruikers na de factory reset? Of nadat ze NA de factory reset ICS hebben geinstalleerd e.d.?

[ Voor 41% gewijzigd door b32 op 27-02-2012 13:28 . Reden: Kromme zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
b32 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:11:
De problemen lijken voorbij na een factory reset en dan ICS opnieuw updaten en alles installeren en instellen?
Geen garanties, maar daar lijkt het wel op. Ik heb ook de hele tablet gewist voordat ik naar ICS ging. 1x een reboot gehad vlak nadat de rom geinstalleerd was, maar sindsdien niet meer en ook geen batterydrains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:28
Even een vraagje: hoe doe je een harde reset op de EEE Pad Transformer? Welke toetsencombinatie moet je hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Shodan schreef op maandag 27 februari 2012 @ 10:02:
Helaas is het bij iedere grotere update weer raak bij Android. Zal over een tijd wel weer en patch uitkomen...
Gebruik een PC met windows dan is dat anders. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:10:
[...]

Maar dan wel zonder de eigen instellingen die je hebt gedaan, toch?
Precies. Weg settings, save games en wifi wachtwoorden.
Ik kijk het wel even aan. Een factory reset zie ik echt niet zetten. Als ik zou resetten dan zou ik hem eerst rooten en dan titanium backup gebruiken, maar ik hou hem liever stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
3raser schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:33:
[...]

Ik kijk het wel even aan. Een factory reset zie ik echt niet zetten. Als ik zou resetten dan zou ik hem eerst rooten en dan titanium backup gebruiken, maar ik hou hem liever stock.
Ach, factory reset doet je naam eer aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3raser schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:33:
[...]

Wifi-wachtwoorden staan (indien je dat toegestaan hebt) ge-backupped op je Google account. Na een factory-reset worden ze weer keurig terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baddie09
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 23:09
Vrijdag mijn TF101 geudate. Hij lijkt een stuk sneller te zijn en ondervind geen noemenswaardige problemen. Het enige wat bij mij hapert is de Ziggo TV app. Die blijft heel dominant aangeven dat deze is gestopt (elke 3 seconden een pop up). Volgens mij is dat meer een ziggo probleem dan een ICS probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
henkyyyyyyy schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:02:
Heeft er iemand ook last van de bug in de Youtube app, dat als je een spatie geeft dat hij dan naar een volgend filmpje springt?

Yup, heb dat probleem ook bij mij. ZWAAR irritant is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 14:05:
[...]

Wifi-wachtwoorden staan (indien je dat toegestaan hebt) ge-backupped op je Google account. Na een factory-reset worden ze weer keurig terug gezet.
Heb je dat wel eens geprobeerd? Ik had die optie op mijn mobiel ook maar na iedere reset (of nieuwe rom) werd er niets terug geplaatst. Dat doet titanium backup dan toch beter.

Misschien wel even interessant om te weten. Wie heeft zijn wifi wachtwoorden wel eens terug gekregen van Google na een reset of herinstallatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet eerst je wifi wachtwoord instellen om de google sync binnen te halen zonder 3G.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb exact hetzelfde probleem heb het aangekaard bij asus die zegt later opnieuw proberen dus dat schiet ook niet op. :(
cilo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:47:
ben toch al heel de avond aan het proberen om te up-daten!!!!!!
krijg gvdmme elke keer een fout (android mannetje met geel waarschuwings driehoekje) tijdens de up-date vervolgens start ie opnieuw op met de melding dat er een fout opgetreden is en de firmware herstelt is naar de vorige versie.
heb al van alles geprobeert, cold boot, terug naar fabrieksinstellingen enz. (tablet draait nu weer op 3.2.1!!!!!)

iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
  • Laatst online: 09-09 02:22
Poops_McGhee schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:45:
[...]

Je tablet verbruikt meer stroom dan dat hij van een usb poort kan krijgen, ook usb3.0. Dus als je hem nooit aan de lader gehad hebt en na een half jaar nog niet zonder stroom gezeten hebt, dan kan ik alleen maar concluderen dat je geen barst met je tablet doet. Hij laadt alleen op als je hem echt helemaal uitgeschakeld hebt, dus niet standby, maar echt power off.
Komt nog een gedachte bij, als je hem altijd aan de kabel hebt hangen, why the fuck koop je dan een tablet? Het snoertje is 80cm lang, max 1 meter. Ga je op die afstand van je pc lekker met je tablet internetten? Kan me er niks bij voorstellen.
Maarja, ieder het zijne.
Ik heb me misschien niet helemaal goed uitgedrukt.. Met 'altijd aan de kabel' bedoel ik dat zodra ik hem niet gebruik hij aan de kabel aangesloten aan de USB poort van mijn PC hangt. Ik werk overdag en gebruik hem 's avonds minstens 50 minuten voor het kijken van een serie (als ik op mijn crosstrainer sta) en af en toe ook voor wat internet en mail. Dus gemiddeld hangt hij (door de week) van 23:00 tot de volgende dag 19:00 aan de kabel aan mijn pc. En dan is 3 a 4% per uur voldoende qua opladen.

(meer mensen die via de USB poort opladen http://www.transformerfor...ons/909-charging-usb.html ondanks het feit dat dat erg langzaam gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tslh schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:00:
[...]

Ik heb me misschien niet helemaal goed uitgedrukt.. Met 'altijd aan de kabel' bedoel ik dat zodra ik hem niet gebruik hij aan de kabel aangesloten aan de USB poort van mijn PC hangt. Ik werk overdag en gebruik hem 's avonds minstens 50 minuten voor het kijken van een serie (als ik op mijn crosstrainer sta) en af en toe ook voor wat internet en mail. Dus gemiddeld hangt hij (door de week) van 23:00 tot de volgende dag 19:00 aan de kabel aan mijn pc. En dan is 3 a 4% per uur voldoende qua opladen.

(meer mensen die via de USB poort opladen http://www.transformerfor...ons/909-charging-usb.html ondanks het feit dat dat erg langzaam gaat).
Laadt die dan genoeg op via usb om minstens 50 min. video te kijken?
Waarom hang je hem niet gewoon aan het stroomnet?
Misschien uit Nederlandse zuinigheidsoverwegingen,zoja,dan was deze discussie niet nodig.
Nee,ben geen Nederlander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:08:
[...]
Misschien uit Nederlandse zuinigheidsoverwegingen,zoja,dan was deze discussie niet nodig.
Ja, want stroom vanuit USB is gratis... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:12:
[...]

Ja, want stroom vanuit USB is gratis... :)
Zie je wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:08:
[...]

Laadt die dan genoeg op via usb om minstens 50 min. video te kijken?
Waarom hang je hem niet gewoon aan het stroomnet?
Nee,ben geen Nederlander
Ik ga gewoon een serieus antwoord geven :) Als ik hem heb gebruikt dan is hij natuurlijk niet helemaal leeg, daar doet hij een uur of 8 over. Dus: stel dat ik iets van 20% a 30% verbruik of zo dan is dat makkelijk bijgeladen de dag erop. Aangezien Asus maar 1 (non-standaard) USB kabel meelevert vind ik het makkelijk dat ik niet steeds hoef om te prikken van USB naar wallcharger, maar gewoon altijd dezelfde kabel gebruik die in mijn PC zit. Dan kan ik er meteen ook altijd makkelijk weer even nieuwe series/data opzetten. Maar: dit hele verhaal ontspoort een beetje. Mijn punt is dus: opladen via USB werktte (bij mij) altijd wel, maar sinds ICS niet meer. Ik vroeg me gewoon af of meer mensen hier last van hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Trok vanochtend de Transformer uit mijn tas en hij was voor de derde keer uitgevallen. Dit keer was hij echter niet blijven hangen op het cirkeltje maar start hij op, toont het EEE logo en valt dan uit. Daarna herhaalt hij dit keer op keer.

Begint me nu toch wel aardig te irriteren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tslh schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:34:
opladen via USB werktte (bij mij) altijd wel, maar sinds ICS niet meer. Ik vroeg me gewoon af of meer mensen hier last van hadden.
Niet getest. Gebruik je USB 2.0 of 3.0? De TF101 schijnt 4% per uur op te laden via USB. Als je ICS hebt geinstalleerd en er is ergens sprake van battery drain, dan blijft van die effectieve 4% p/u weinig over en wordt er schijnbaar niet bijgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Prx schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:39:
Trok vanochtend de Transformer uit mijn tas en hij was voor de derde keer uitgevallen. Dit keer was hij echter niet blijven hangen op het cirkeltje maar start hij op, toont het EEE logo en valt dan uit. Daarna herhaalt hij dit keer op keer.

Begint me nu toch wel aardig te irriteren. :(
check maar mijn post :P dat is dus precies wat ik bedoel met het reboot-cyclus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen waar ie nog steeds reboot, hebben jullie factory reset gedaan?

Ik wel en hier opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
nope kan het pas vanavond proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prx schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:39:
Dit keer was hij echter niet blijven hangen op het cirkeltje maar start hij op, toont het EEE logo en valt dan uit. Daarna herhaalt hij dit keer op keer.
Dat had ik vanmiddag ook, voor het eerst. Heb tot nu toe bij elke rom flash een data wipe/factory reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tslh schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:34:
[...]

Ik ga gewoon een serieus antwoord geven :) Als ik hem heb gebruikt dan is hij natuurlijk niet helemaal leeg, daar doet hij een uur of 8 over. Dus: stel dat ik iets van 20% a 30% verbruik of zo dan is dat makkelijk bijgeladen de dag erop. Aangezien Asus maar 1 (non-standaard) USB kabel meelevert vind ik het makkelijk dat ik niet steeds hoef om te prikken van USB naar wallcharger, maar gewoon altijd dezelfde kabel gebruik die in mijn PC zit. Dan kan ik er meteen ook altijd makkelijk weer even nieuwe series/data opzetten. Maar: dit hele verhaal ontspoort een beetje. Mijn punt is dus: opladen via USB werktte (bij mij) altijd wel, maar sinds ICS niet meer. Ik vroeg me gewoon af of meer mensen hier last van hadden.
Ik wil jouw verhaal wel eens bewezen zien.
Als je hem hebt gebruikt om minimaal 50 min video te kijken nadat je hem hebt opgeladen via usb is hij gegarandeerd zo goed als als leeg,usb laadt nooit genoeg op om dat dagelijks voor mekaar te krijgen,en dan zeg jij dat je van die usb lading maar 20 a 30% verbruikt nadat je minimum 50 min video kijkt?
Super Transformer heb jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Ik heb precies hetzelfde probleem als tiger79, ook bij mij valt hij steeds uit en laat hij het opstart logo zien. Ik heb ook een factory reset gedaan maar zonder succes. Weet iemand nog een oplossing of moet ik gewoon wachten op een update van ASUS? het begint een beetje irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:13:
[...]

Ik wil jouw verhaal wel eens bewezen zien.
Als je hem hebt gebruikt om minimaal 50 min video te kijken nadat je hem hebt opgeladen via usb is hij gegarandeerd zo goed als als leeg,usb laadt nooit genoeg op om dat dagelijks voor mekaar te krijgen,en dan zeg jij dat je van die usb lading maar 20 a 30% verbruikt nadat je minimum 50 min video kijkt?
Super Transformer heb jij!
Pfff, waarom moet ik me bewijzen: waarom denk je dat ik dit verzin? En hoe moeilijk is het te snappen? Als ik begin met een 100% opgeladen Transformer, is de batterij dan volgens jou na 50 minuten video (divx) kijken leeg? Nee. Hij heeft dan misschien iets van 20 a 30% verbruikt en DIE vul ik weer aan door hem aan USB te hangen. Met een 3 a 4% per uur doet hij daar dus ongeveer 10 uur over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tslh schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:21:
[...]

Pfff, waarom moet ik me bewijzen: waarom denk je dat ik dit verzin? En hoe moeilijk is het te snappen? Als ik begin met een 100% opgeladen Transformer, is de batterij dan volgens jou na 50 minuten video (divx) kijken leeg? Nee. Hij heeft dan misschien iets van 20 a 30% verbruikt en DIE vul ik weer aan door hem aan USB te hangen. Met een 3 a 4% per uur doet hij daar dus ongeveer 10 uur over.
Er is hier door anderen ook al geopperd dat dat een Transformer niet deugdelijk oplaadt via usb vanwege zijn 15 volt.
Er bestaat een windows prog ASUS Ai Charger genaamd dat toestellen die normaal niet opladen via usb wél opladen als je dit installeerd op je pc.
Ik heb dat geprobreerd en het werkt
De ironie is ,en heb het net geprobeerd,het werkt niet op onze ASUS!!, Diverse andere merken wél
Als jij tevreden bent ok maar ik heb mijn twijfels en met mij nog anderen is gebleken ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:38:
[...]

Er is hier door anderen ook al geopperd dat dat een Transformer niet deugdelijk oplaadt via usb vanwege zijn 15 volt.
Er bestaat een windows prog ASUS Ai Charger genaamd dat toestellen die normaal niet opladen via usb wél opladen als je dit installeerd op je pc.
Ik heb dat geprobreerd en het werkt
De ironie is ,en heb het net geprobeerd,het werkt niet op onze ASUS!!, Diverse andere merken wél
Als jij tevreden bent ok maar ik heb mijn twijfels en met mij nog anderen is gebleken ;w
Misschien heb je mijn link naar de Transformer Forums gemist een paar posts hierboven waarin ook anderen bevestigen dat ze (erg langzaam) opladen via USB. En volgens mij heb je mijn vraag niet begrepen, want ik ben dus NIET tevreden omdat hij sinds ICS niet meer oplaad (of wellicht door battery drain net zo snel oplaad als leegloopt). Bedankt voor al je inhoudelijke bijdrages in dit topic ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tslh schreef op maandag 27 februari 2012 @ 17:47:
[...]

Misschien heb je mijn link naar de Transformer Forums gemist een paar posts hierboven waarin ook anderen bevestigen dat ze (erg langzaam) opladen via USB. En volgens mij heb je mijn vraag niet begrepen, want ik ben dus NIET tevreden omdat hij sinds ICS niet meer oplaad (of wellicht door battery drain net zo snel oplaad als leegloopt). Bedankt voor al je inhoudelijke bijdrages in dit topic ;w
Waar gaat het over, gebruik gewoon je oplader aan de 220 volt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Harry21 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:38:
Oke ,na 24 uur lijkt het allemaal mee te vallen, opladen werkt gewoon, in begin paar keer vastlopen en reboot gehad, als dit blijft dan doe ik wel een fabrieks herstel.
Ook probleempje met gmail, gaat soms spontaan terug naar homescreen, maar daar komen wel updates voor denk ik.
Ik vind Opera mobil (dus niet mini) nog steeds sneller laden dan stock browser, en Google beta moeten we nog ff links laten liggen ,geloof ik.
Hij gaat nu een nachtje in slaapstand,zonder lader, kijken of we batt drain hebben. :z
Na nachtje slapen niets aan de hand vanochtend (maar 3% weg), maar toen ik vanmiddag thuiskwam 48% procent weg! Stond op 5% in liep vast in asus-scherm. Dus factory reset, denk ik (is dat hetzelfde als een harde reboot?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 18:15:
[...]

Waar gaat het over, gebruik gewoon je oplader aan de 220 volt !
Zo is dat ,tenzij ze in een bos wonen,genoeg met dat usb geleuter terwijl ze een :X stopcontact voorhanden hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 15:47
Tegen alle verwachtingen in is de upgrade bij mij (B80, geen dock, helemaal standaard, geen root) probleemloos verlopen. Geen battery drain dus en ook geen shutdowns. Enige issue wat ik nu heb is de agenda/calendar: die laat alleen afspraken zien die vanaf de upgrade zijn toegevoegd (sync met Exchange 2010 via ActiveSync). Lijkt me geen Asus-specifiek issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 20:07
Ik heb de transformer met android 3.2 en build ww_epad-8.6.6.9-20110804 Deze heb ik net weer geprobeerd te updaten maar telkens de melding dat er geen updates zijn :( Iemand suggesties hoe ik toch deze nieuwe update kan krijgen? Via een download de officiele versie ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Wat voor filmformaat is dit? HTML5? Of toch gewoon flash? Iig kan ik deze gewoon bekijken, dus als het Flash is, dan werkt dat gewoon.

http://channel9.msdn.com/...herlands/2363?format=auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:17

eisbaer

Zie signature

Met al die reboot problemen die gemeld worden ook maar eens mijn ervaring vermelden.
Zaterdag heb ik een tf101 gekocht. Na wifi ingesteld te hebben, kwam meteen de melding om te updaten. Gedaan. Sindsdien allerlei apps geinstalleerd (en een hoop weer verwijderd), Browsen, hd films kijken, epub lezen en een beetje alles proberen. Tot nog toe geen reboots of andere vreemde dingen. Startte vanochtend uit standy weer goed op. Misschien dat updaten vanuit een 'schoon' systeem de problemen voorkomt.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 17:00
Een positieve noot

Ik heb zaterdag de update naar ICS gemaakt. Na de veel besproken reboot loopt de TF als een zonnetje. Voor het gevoel is ICS wat soepeler dan HC. M'n vrouw, die normaal erg kritsch is bij upgrades, is nog steeds tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:17

eisbaer

Zie signature

Poops_McGhee schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:48:
[...]
Simpelweg hetzelfde als wat ik met HC deed. Vinkje en default app aanklikken. Als je meerdere epub readers hebt, dan zou hij je een keuze moeten geven waar je het mee wilt openen. Onderaan dat window'tje kan je je keuze definitief maken, net als in HC.
Bij bijv. video afspelen krijg je die keuze inderdaad te zien. Bij de epub reader verschijnt die keuze helaas niet.
Moet dus toch nog even zoeken hoe ik .epub aan coolreader kan koppelen.

edit:
astro file manager er op gezet. Daarin verschijnt de keuze wel. Die standaard file manager kan je blijkbaar niet veel aan configureren.
Alhoewel astro ook niet 100% werkt. Als iets book.epub heet dan opent-ie 'm. Als het book.iets.epub heet dan herkent-ie het niet doordat er 2 punten in de naam staan.

[ Voor 21% gewijzigd door eisbaer op 27-02-2012 22:08 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Okee, factory reset gedaan, niets bewaard.
Maagdelijk beginnen, geen apps nog. (een dan ,wordfeud,ik werd gedwongen door mijn vrouw :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Grrr, zonet dan toch de gevreesde reboot gehad. Opstarten lukt niet (hangt) en scherm blijft daarbij aan. Factory reset heb ikeigenlijk geen zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde, en ook weinig zin in een reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Koningh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 16:04
Zojuist geupdate en zonder problemen verlopen. ICS loppt idd erg soepel en in onze ogen ook sneller dan HC.

Edit
En als je de open programmas ingedrukt houd kun je zesluiten... TOP!!
/edit

[ Voor 28% gewijzigd door Patrick Koningh op 27-02-2012 22:47 . Reden: extra toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:45

jasjenl

Liab A Tymo

Geweldig... nu heb ik weer helemaal geen geluid meer, vanuit geen enkele app. Zelfs bij het instellen van de notificatie ringtone in het instellingen menu hoor ik niets. Enige dat ik hoor is als ik bijv. een youtube filmpje start is een zacht tikje. Heb ik ook al eens eerder gehad sinds de ICS update, toen moest ik rebooten om weer wat geluid uit het ding te krijgen. Verder was volgens mij vandaag toen ik niet thuis was het ding ook weer gereboot, want toen ik 'm unlockte kreeg ik de melding 'nederlands' in beeld en dat zie ik altijd de eerste keer dat ik na een reboot te tab unlock (volgens mij een melding van de toetsenbord instelling).

Asus Benelux heeft op hun facebook pagina gezegd dat ze de problemen aan het hoofdkantoor hebben doorgegeven, ik hoop alleen dat we geen eeuwigheid op een fix hoeven te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: Mijn tablet laadt niet meer op. De kabel los als usb naar de pc geeft wel een synch icoontje in het scherm. Maar de batterij laadt niet meer op. Ook niet met het stopcontact en de kabel naar de tablet. De dock los opladen zelfde probleem: met stroom doet niks, via usb doet niks. Docken met tablet is niet opladen maar wel synch icoontje in het scherm Is dit de batterij in de tablet, of is de kabel kaduk? Lijkt me sterk dat beide accu's tegelijk dood gaan maar toch even checken of ik niks mis in mijn redenatie.

Overigens hierdoor 20 minuutjes met ICS aan de slag geweest, geen problemen met de upgrade. Ziet er mooi uit en zag een hoop extra features. Kan alleen niet verder kijken want ik krijg geen stroom in mn tablet. Ik maak niet zo zeer de link naar ICS omdat de dock hierdoor toch niet geraakt zou worden?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt,me op dat mensen met een dock vaak problemen hebben. Hier geen dock, want ik wilde een tablet, en die oplaad cq oplaadproblemen totaal niet... combinatie dock en tablet wellicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:09:
Het valt,me op dat mensen met een dock vaak problemen hebben. Hier geen dock, want ik wilde een tablet, en die oplaad cq oplaadproblemen totaal niet... combinatie dock en tablet wellicht ?
Heb een dock en geen enkel probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:09:
Nee want zowel beide los als als 1 geheel levert de kabel geen stroom.Zowel USB als netstroom geeft niks. Verder nooit problemen, juist ideaal in een vergadering om notities te maken de dock. Op de bank met een tablet. Beste van 2 werelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:01:
Even een vraagje: Mijn tablet laadt niet meer op.....
Heb je al de aangedragen oplossingen van een een paar bladzijden terug geprobeerd? :)

Verder ook hier goede ervaringen met een factory reset na de ICS update
Voor reset:
- Traag
- Veelvuldig crashen van de Launcher
- Meerdere reboots in standby
- App drawer soms trager dan met HC
- Crashende apps
Na de reset( nu 1 dag geleden):

Ik wilde zeggen geen enkel probleem meer alles een stuk vloeiender dan HC maar ik heb net wel weer een reboot vanuit standby gehad. Hopelijk was dat eenmalig. De overige problemen heb ik geen last meer van.

Zelf had ik ook geen zin in een reset maar dit was mijn eerste reset sinds aanschaf , en 4.0 is nou eenmaal een grote update en aangezien je redelijk veel instellingen etc. kan opslaan&terughalen valt het allemaal best mee. Schoont ook weer een beetje op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Tja, je hebt dus nog wel een reboot gehad. Ik wacht nog heel even af of mensen na reset echt geen problemen meer hebben. Naast het rebooten heb ik namelijk helemaal geen problemen met ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag ochtend stond het laadscherm inbeeld en na een reboot werkte alles weer erg goed van het weekend.
Vanochtend kreeg ik de tablet niet uit slaapstand. Ik dacht eerst nog dat de batterij op zou zijn. Op zich raar want dat gaat goed de laatste tijd.
Door de aanknop 10 sec ingedrukt te houden ging hij weer aan en bleek ik nog 19% batterij te hebben.
Wat er nou vannacht gebeurt is weet ik niet.

Het is toch wel raar dat er zoveel reboots en vastlopers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marked schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:23:
[...]

Heb je al de aangedragen oplossingen van een een paar bladzijden terug geprobeerd? :)
Ik kan niks meer want er zit geen stroom meer in beide :)
Hoopte dat iemand me kon vertellen of het de kabel of batterij was. Aangezien ik wel een synch icoontje kreeg maar geen stroom. Ik denk dat hij dan maar naar de winkel gaat, mogen zij het uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kheb 1x gehad dat de tablet vanuit stand-by uit was gegaan, daarna geen enkele crash oid meer gehad... dus imho is er niet zoveel mis met de ICS upgrade :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:58:
[...]
Ik denk dat hij dan maar naar de winkel gaat, mogen zij het uitzoeken :)
Het is de lader. Lees dat meer gebruikers hetzelfde probleem hebben na de ICS update. Wikkel de lader in een plastic zak en leg 'm een uur of langer in de diepvries. Lees anders deze thread eens:

http://www.transformerfor...es-wall-wart-adapter.html

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
hhmmm jah, dat wil ik wel eens in de officiele handleiding zien :P
Met de toevoeging : drie keer rechtsom draaien, twee keer springen en een schietgebedje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:58
jasjenl schreef op maandag 27 februari 2012 @ 22:50:
Geweldig... nu heb ik weer helemaal geen geluid meer, vanuit geen enkele app. Zelfs bij het instellen van de notificatie ringtone in het instellingen menu hoor ik niets. Enige dat ik hoor is als ik bijv. een youtube filmpje start is een zacht tikje. Heb ik ook al eens eerder gehad sinds de ICS update, toen moest ik rebooten om weer wat geluid uit het ding te krijgen. Verder was volgens mij vandaag toen ik niet thuis was het ding ook weer gereboot, want toen ik 'm unlockte kreeg ik de melding 'nederlands' in beeld en dat zie ik altijd de eerste keer dat ik na een reboot te tab unlock (volgens mij een melding van de toetsenbord instelling).

Asus Benelux heeft op hun facebook pagina gezegd dat ze de problemen aan het hoofdkantoor hebben doorgegeven, ik hoop alleen dat we geen eeuwigheid op een fix hoeven te wachten.
Direct na de update kreeg ik ook geen geluid. Heb ge-reboot en toen deed alles het weer goed.
Ik neem aan dat je in de tussentijd wel een keer de tablet aan- en uitgezet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:59:
[...]

Het is de lader. Lees dat meer gebruikers hetzelfde probleem hebben na de ICS update. Wikkel de lader in een plastic zak en leg 'm een uur of langer in de diepvries. Lees anders deze thread eens:

http://www.transformerfor...es-wall-wart-adapter.html
Laat ik die dan nog maar is proberen, seems legit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Weer een aantal dagen verder en ik heb 1x gehad dat nadat ik de koptelefoon eruit had gehaald geen geluid meer had (ook niet als ik kt weer aansloot) geen reboots meer gehad na die eerste keer.

Dus eigenlijk bevalt ie nu verder prima, lekker snel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Bij mij crasht de stock browser op de tablet ook nog steeds. Heel vreemd aangezien ik dat nog niet heb meegemaakt op mijn Samsung Galaxy Nexus met ICS. Dolphin Browser HD is nu mijn standaard browser.
Asus heeft ICS niet goed geoptimaliseerd voor de TF. Van al die verhalen hier is dit eigenlijk toch wel de conclusie die we eruit kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:04

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:58:
[...]

Ik kan niks meer want er zit geen stroom meer in beide :)
Hoopte dat iemand me kon vertellen of het de kabel of batterij was. Aangezien ik wel een synch icoontje kreeg maar geen stroom. Ik denk dat hij dan maar naar de winkel gaat, mogen zij het uitzoeken :)
Je lader kan je nog proberen: is zolang er niet een Transformer aanhangt werkt ie gewoon als een normale USB lader. Als ie dat doet is er grote kans dat het je kabel is.

Mijn Transformer had het zelfde euvel dus wel syncen, maar niet laden en is RMA geweest waarbij ze mijn lader niet verwisseld hebben en weer hebben teruggestuurd, maar wel mijn kabel vervangen (die nu langer is) en iets met de USB dock van mijn pad.

Dus het was de kabel en de USB aansluiting van de Pad (die ook wel vanaf het begin wel gammel was, B50 btw). Maar volgens mij was het gewoon de kabel.

Hadden ze het daar maar bij gehouden, want bij het repareren van de UBS connector / linker speaker (die ze blijkbaar standaard vervangen gezien de onbalans problemen, want ik had er geen problemen mee) hebben ze m'n Pad kaduuk gemaakt, beeldscherm ging op hol als Android laadde. Dus Pad is nu weer terug naar CZ. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:19
henkyyyyyyy schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:02:

Op ICS nog niet geprobeerd, maar Youtube onder HC heeft dit inderdaad bij mij ook. Overigens alleen met het keyboard van de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
IK heb ook mijn Transformer een update gegeven naar ICS en gelijk een factory reset gedaan. Nu last van "hangen" in reboot en alleen door lang op de knop te drukken start hij weer op.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Bij mij werkt de wake up functie van het dock niet meer sinds de ICS update.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20
Chaoss schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:58:
Kheb 1x gehad dat de tablet vanuit stand-by uit was gegaan, daarna geen enkele crash oid meer gehad... dus imho is er niet zoveel mis met de ICS upgrade :P
Idem bij mij. In de nacht van vrijdag op zaterdag, nadat ik mijn TF101 op vrijdagavond naar ICS geupdate had, is de tablet blijkbaar 's nachts in stand-by stand leeg gelopen. Zaterdag ochtend stond de tablet op 0% batterij dus hij was 's nachts uitgegaan.

Heb de tablet vervolgens weer opgeladen, en sindsdien heb ik geen last meer van (nachtelijke) uitval vanuit stand-by stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 15:14
Heb nu enkele dagen geleden mijn Transformer de update naar ICS gegeven en heb er totaal geen problemen kunnen vinden.

Jammer genoeg kan de Video Editor echter nog steeds geen .mov files lezen en editen :(, iemand een tip voor een app die dit wel kan?
Pagina: 1 ... 28 ... 51 Laatste