Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
Google+, dat ik al eerder had geinstalleerd, veroorzaakte een traag reagerend systeem. Vanuit de Market de app bijwerken lost dit op. Nu doet Gmail hetzelfde, maar die kan ik niet geforceerd bijwerken.
Gmail crasht spontaan en alleen de app stoppen en daarna een volledige reboot lost dit op. Ik neem dan ook aan, dat zodra alle apps een keer ververst zijn door een update, dat de traagheidsproblemen vanzelf verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw4h
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 09:00
ICS gisteravond rond middernacht binnengehaald en werkt tot op heden probleemloos. Na de update wel een issue gehad met crashende Google+, echter na het legen van de cache en data + opnieuw inloggen was dat probleem verholpen. Ook gelijk Chrome Beta geïnstalleerd, wat ik iedereen kan aanraden. Werkt als een trein.

Batterij: Na 12u 32m op 54% (accu was gisterochtend opgeladen, en op 92% na het installeren van de update). Uiteraard niet 12 uur lang constant gebruikt, dat zijn er maar 4 (wel intensief) geweest, de rest was idle zonder wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinwalter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 17:13
Weet iemand de rede waarom hij nog niet uit is voor de TF101G? (Enigste verschil is 3G!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond de geroote full-rom geupdate vanuit HC Revolver 3 custom rom in CWM met data/cache wipe. Draait vlekkeloos.

Volume is inderdaad wat aan de lage kant. Volume+ lijkt me meer een equalizer app. XDA developer Supercurio werkt momenteel aan de ICS versie van Voodoo Sound. Hiermee kan het geluid echt omhoog worden geschroefd, helemaal in combinatie met de PowerAMP player.

@kevinwalter
G versie komt begin maart uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:00
Accu staat nu op 1% en hij laadt dus echt niet meer op. Hij start nog wel op maar dan sluit hij dus gelijk weer af, of de lader er nu aanhangt of niet. Wanneer ik hem aan de pc hang wordt er wel contact gemaakt met de pc maar dan: laden ho maar. En ook gaat de Transformer gelijk weer uit.

Ik kan nog proberen of de lader van mijn pa (die er ook eentje heeft) verschil maakt maar anders weet ik het echt even niet meer. Jeeee, wat baal ik hiervan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:10
D-e-n schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:51:
Accu staat nu op 1% en hij laadt dus echt niet meer op. Hij start nog wel op maar dan sluit hij dus gelijk weer af, of de lader er nu aanhangt of niet. Wanneer ik hem aan de pc hang wordt er wel contact gemaakt met de pc maar dan: laden ho maar. En ook gaat de Transformer gelijk weer uit.

Ik kan nog proberen of de lader van mijn pa (die er ook eentje heeft) verschil maakt maar anders weet ik het echt even niet meer. Jeeee, wat baal ik hiervan. :(
Bij mij start hij helemaal niet meer op en reageert ook niet op een aan + volume omhoog hij lijkt na de blauwe waas helemaal dood...
Heb 'm #@$%$% net 2 weken terug na 2x een RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:51:

Volgens mij is het voltage van een usb poort te klein om een Transformer op te laden.
Wat je kan proberen is de stekker omkeren in het stopcontact en helpt het niet kan je de lader in een plastic zakje steken en hem een uurtje in de vriezer stoppen.En dit is géén mop.
Laat eens weten of het geholpen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-12-2023
Bij mij wil het maar niet lukken, ook na een factory reset nog steeds die melding over de DMClient. K*****ding!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:03:
[...]

Volgens mij is het voltage van een usb poort te klein om een Transformer op te laden.
klopt op mijn dock gaat het laadlampje ook niet branden als ik hem aansluit via usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan in Chrome beta, Dolphin en stock browser een heleboel webpagina's zoals tweakers en cnn niet meer openen. Error 109 in Chrome. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:28

jasjenl

Liab A Tymo

Tja, na een halve dag nu met ICS te draaien wegen wat mij betreft de voordelen vooralsnog niet echt op tegen de nadelen. Eigenlijk is het enige échte pluspunt dat ik kan ontdekken de stock browser: die werkt nu wel beter dan voorheen, sneller en je kunt nu eindelijk fatsoenlijk typen. Maar verder merk ik eigenlijk alleen maar dat er vooral nieuwe bugs en problemen zijn geïntroduceerd: ik heb net voor de tweede keer meegemaakt dat de tablet vanuit standby zichzelf helemaal had uitgeschakeld en ik hem dus (door het lang indrukken van de powerbutton) helemaal opnieuw moest opstarten. Verder vind ik het niet handig dat je de browser niet meer vast kan instellen op desktop user agent: nu moet je bij het openen van een website steeds handmatig het vinkje ' desktopversie opvragen' aanzetten...

Ik dacht dat ICS ook voor meer consistentie in de user interface moest zorgen, maar als ik dan bijv. kijk naar de kleur/stijl van het klokje rechtsonder en met name het notificatie menu, dan zie ik dat er nu nog meer een allegaartje van kleuren, stijlen en fonts gebruikt lijkt te zijn, waardoor alles er eigenlijk alleen maar rommeliger/inconsistenter uit ziet.

Maar goed, die stijl issues kunnen me niet zo boeien maar dat spontaan uitschakelen vanuit standby is wel irritant. Ook diverse andere issues die hierboven deels al zijn genoemd of die ik al had met HC heb ik last van: het dock wil vaak niet meer opladen (had ik onder HC ook al last van), ik had onder ICS in eerste instantie helemaal geen werkende internet verbinding meer (na een reboot weer wel) en in tweede instantie had ik helemaal geen geluid (na een tweede handmatige reboot weer wel). Dus tja... op sommige punten werkt ICS wel wat beter (alhoewel ik het nu ook weer niet zoveel soepeler vind lopen) maar de toegevoegde nieuwe bugs zijn wel minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
@jasjenl,

De bugs waar je het over hebt, zijn geen bugs van ICS. Geen enkele issue waar je het over hebt is bij mij aanwezig. Zowel op mijn Nexus als Transformer. De stijl vind ik allerminst rommelig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

RoloTomassie schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:53:
@jasjenl,

De bugs waar je het over hebt, zijn geen bugs van ICS. Geen enkele issue waar je het over hebt is bij mij aanwezig. Zowel op mijn Nexus als Transformer. De stijl vind ik allerminst rommelig uitzien.
Wellicht niet van ICS an sich, maar dan wel van ICS voor de Transformer. Zeker dat uitschakelen vanuit standby, want daar heb ik met HC nog nooit last van gehad met de TF.

Oh, en de force closes van de stock browser zijn blijkbaar ook nog niet opgelost, want ook dat heb ik al een paar keer meegemaakt (net nog tijdens het lezen van een artikel op de frontpage van tweakers). Het enige verschil met voorheen is dat na een force close bij het opnieuw starten van de browser deze nog heeft onthouden welke tabs je bij het crashen open had staan. Dan hoef je dus niet alle pages opnieuw te openen, wat wel handiger is, maar toch jammer dat de browser nog steeds niet stabiel is...

[ Voor 43% gewijzigd door jasjenl op 25-02-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:56
Hier ook net geïnstalleerd en het werkt perfect:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Laatst online: 14-05-2021
Toch nog een bugje kunnen vinden; wanneer ik de multitask-knop indruk, hapert de launcher voor 1 seconde ofzo. Heb ik niet op mijn Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
net ook gehad dat hij vanuit standby helemaal uit was gegaan, hij start dan wel weer op maar irritant ist wel.

en dat de browser standaard niet op "desktop" kanis echt heel slecht. Voor de rest is de stock browser nu lekker snel met alles.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:03:
[...]
kan je de lader in een plastic zakje steken en hem een uurtje in de vriezer stoppen.En dit is géén mop.
Laat eens weten of het geholpen heeft
Ik heb die truc wel eens gelezen in discussies over laders maar het klinkt inderdaad vreemd. Ik zou de verklaring erachter wel eens willen lezen. Maar gek genoeg: hij geeft (na drie kwartier vriezer) inderdaad aan dat er wordt opgeladen. Duimen dat ik de 100% haal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Chaoss schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:29:
net ook gehad dat hij vanuit standby helemaal uit was gegaan, hij start dan wel weer op maar irritant ist wel.

en dat de browser standaard niet op "desktop" kanis echt heel slecht. Voor de rest is de stock browser nu lekker snel met alles.
Same here! 'gelukkig' ben ik niet de enige.
Gisteren ging hij van 85% vol terug naar 72% (ik gebruikte de update / ontdekken intensief om te zien wat nieuw was)
Dus met 72% weggelegd, in standby.
Vanochtend kwam hij niet uit standby, ik balen. Maar langer indrukken en wat bleek? hij moest opstarten van uit nul.

Na opstart was er nog maar 40% accu prik... kennelijk slaat hij dus helemaal uit bij x uur niet gebruik en/of accu lading x%
Anyway, best veel, 32% in een uur of 9 a 10 niks doen... En ik had de accu prob's niet (B70)

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-10 10:22
Even een tip. Download nova launcher in de market. Werkt alleen met Android 4.0 en je kan van alles instellen. Werkt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
D-e-n schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:30:
[...]

Ik heb die truc wel eens gelezen in discussies over laders maar het klinkt inderdaad vreemd. Ik zou de verklaring erachter wel eens willen lezen. Maar gek genoeg: hij geeft (na drie kwartier vriezer) inderdaad aan dat er wordt opgeladen. Duimen dat ik de 100% haal!
Dat heeft te maken met de thermische beveiliging in de lader. Die "reset" zichzelf na voldoende afkoeling, alleen blijkt helaas dat hij soms bij kamertemperatuur niet genoeg afkoelt om te resetten.

Vandaag trouwens ook de ics update gedaan. Ging prima, duurde alleen langer dan de aangegeven 10 minuten. Allesvoelt vlotter, vooral in de browser. Is er al iemand die weet hoe je de browser kan vertellen dat hij standaard de desktopversie opvraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Hebben jullie trouwens ook dat je niet meer kan zien welke app hoeveel stroom verbruikt heeft? Bij het accu menu staat bij mij nu 'accugebruik gegevens niet beschikbaar'. Dat maakt het traceren van eventuele accu drain issues wel lastiger...
pianoman schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:13:
[...]
Vandaag trouwens ook de ics update gedaan. Ging prima, duurde alleen langer dan de aangegeven 10 minuten. Allesvoelt vlotter, vooral in de browser. Is er al iemand die weet hoe je de browser kan vertellen dat hij standaard de desktopversie opvraagt?
Kan dus niet meer, wat ik hierboven ook al had gemeld. De enige workaround die ik gevonden heb is dat je in de adres balk about:debug intypt. Dan krijg je wat extra instellingen en kun je nog wel de setting die voorheen gewoon altijd beschikbaar was voor de user agent op desktop zetten. Maar dan nog mis ik daar functionaliteit die je voor heen wel had: bij HC kon je namelijk kiezen tussen mobiel, tablet of desktop. Het is mij niet helemaal duidelijk waar de default instelling van de browser nu mee overeenkomt, volgens mij ergens tussen mobiel en tablet. In ieder geval herkent de frontpage van tweakers de browser nu default als een class D device, met lage resolutie. Dat lijkt me toch niet echt correct...

[ Voor 69% gewijzigd door jasjenl op 25-02-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:41
androidlover schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:11:
Even een tip. Download nova launcher in de market. Werkt alleen met Android 4.0 en je kan van alles instellen. Werkt erg goed!
ga ik straks eens proberen ;)

ik gebruik altijd al adw launcher, naar mijn menig is de stock launcher nog altijd erg traag, adw is veel mooier en een heel pak sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICS RevolutionHD custom rom is beschikbaar voor TF101 en T101G op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 21:04
Ik vindt het ook ideaal dat je de apps die je open heb staan nu kan sluiten. Deze functie miste ik in de vorige versie.
Wat ik ook ideaal vindt is het bladeren tussen de apps dat gaat veel soepel dan hiervoor en het internetten gaat nu niet meer zonder lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
Ik krijg hier nog steeds geen update binnen (ook niet na handmatig controleren en verscheidene herstarts). Het is een TB Build nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evertt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:23:
Ik vindt het ook ideaal dat je de apps die je open heb staan nu kan sluiten. Deze functie miste ik in de vorige versie.
Wat ik ook ideaal vindt is het bladeren tussen de apps dat gaat veel soepel dan hiervoor en het internetten gaat nu niet meer zonder lag.
Je bedoelt internetten gaat nu zonder lag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Update binnen zins gisteravond geen problemen. De stock browser is beter maar hij is tot nu twee keer terug gesprongen naar de desktop. Echt gecrashed was hij niet volgens mij. Hij lijkt in ieder geval stabieler. Het enige is dat je bij ieder tab opnieuw moet aangeven dat de pagina in desktop mode moet worden weergeven.

Positief is dat je apps kunt uitschakelen en dat als ze tussen de apps stonden daar ook weg zijn.

Al met al te vreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 21:04
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:43:
[...]

Je bedoelt internetten gaat nu zonder lag ?
Ja klopt ik maakte een typ fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 19:30
Jep, hier ook na in slaapstand zetten, vastlopen! Alleen na 10 sec, knop indrukken gaat hij opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Evertt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:23:
Huh? hoe doe je dat dan zonder 3th party taskmanager?
Ik kan het niet vinden, openstaande app's sluiten...

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 07:33
pianoman schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:13:
[...]

Dat heeft te maken met de thermische beveiliging in de lader. Die "reset" zichzelf na voldoende afkoeling, alleen blijkt helaas dat hij soms bij kamertemperatuur niet genoeg afkoelt om te resetten.

met ics browser + kun je de user agent instellen, gewoon downloaden uit de market. dat is dus de standaard ics browser met wat extra features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens fabrieksinstellingen gedaan, en zien of ie nog reboot , jullie horen de uitslag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notsonewbie schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:51:
[...]

Huh? hoe doe je dat dan zonder 3th party taskmanager?
Ik kan het niet vinden, openstaande app's sluiten...
De derde knop in de taakbalk onderaan.
Dan zie je de openstaande apps.
Houd een app ingedrukt en sleep 'm weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Harry21 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:42:
Jep, hier ook na in slaapstand zetten, vastlopen! Alleen na 10 sec, knop indrukken gaat hij opnieuw opstarten.
Opzich wEl mooi, als het uit kan, of instelbaar is, bijv. 02:00 am, uitgaan
En als het ff kan, 07:55 aan gaan ! :-)
Wat ik ook zou willen (heb al tig app's daarvoor geprobeerd) is een wifi off timer, "radio" valt dan vanzelf uit, lekker bij in slaap vallen, menig mp3 speler heeft dat al jaren standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:53:
[...]

De derde knop in de taakbalk onderaan.
Dan zie je de openstaande apps.
Houd een app ingedrukt en sleep 'm weg.
Ok dank je.
Ingedrukt houden en dan in het pop-upje 'verwijderen uit lijst' kiezen kan ook.
Echter ik vermoed dat het dan net als in windows is, slechts een recent used list notitie verwijdering.

Yep, als ik dat doe, dan gaan ze wel uit de recent gebruikt lijst, maar niet uit de lopende applicaties in "advanced task manager".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Niet online

7o9

Weet je dat zeker? Als ik ze wegsleep uit die lijst dan zie ik ze ook niet meer als aanwezig in 'Advanced Task Killer'. Volgens mij is het echt wel afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notsonewbie schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:53:
[...]

Opzich wEl mooi, als het uit kan, of instelbaar is, bijv. 02:00 am, uitgaan
En als het ff kan, 07:55 aan gaan ! :-)
Wat ik ook zou willen (heb al tig app's daarvoor geprobeerd) is een wifi off timer, "radio" valt dan vanzelf uit, lekker bij in slaap vallen, menig mp3 speler heeft dat al jaren standaard.
Probeer Tune in radio eens ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

update2 er zit een sleeptimer op, ook in de free version maar die kan je pas bereiken nadat je muziek hebt gevonden en speelt.
Ik denk niet dat die de wifi uit zet, en die kost het meest stroom.
1 goede wifi off heb ik gevonden, naam ff kwijt, maar die kon alleen op elk heel uur de boel uit zetten, dus niet na 15 of bjiv. 25 minuten.

update:
er was een update, maar ik denk dat de wifi off optie alleen in de paid versie zit dan.

Die heb ik dus! :-) vanwege de geweldige zoek-opties en manieren om muziek te vinden die men wil horen.
Zet die ook na x gewenste minuten wifi uit? dat zou nieuw zijn voor mij.
Ik zal eens kijken of er een update is voor tun in radio.

[ Voor 36% gewijzigd door notsonewbie op 25-02-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:40
Gisteravond ook de update gedownload en geïnstalleerd.
Alle apps stonden er nog op en alles verliep zonder problemen. Kan nu ook langen dan 10 minuten browsen met Dolphin HD zonder dat hij uitvalt.
Vanochtend pak ik de Asus en ik heb het opstartlogo in beeld en een stilstaand rondje. Alleen het indrukken van de aan/uit knop hielp om er weer leven in te krijgen. Hoopte dat het eenmalig was.
Vanmiddag om ongeveer 16:00 uur gaat hij weer uit zichzelf uit en start weer op maar blijft weer hangen.
Weer handmatig uit/aan gezet en start weer op.
Hoop niet dat dit zo blijft. Verder bevalt het ICS wel goed.

Als hij nou uitging en weer opstartte zonder vast te lopen was het wel minder erg. Als je hem gebruikt als wekker heb je er nog iets aan als hij wel doorstart. Zonder doorstart geen wekker.
Toestel is niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

mike123 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:11:
Gisteravond ook de update gedownload en geïnstalleerd.
Alle apps stonden er nog op en alles verliep zonder problemen. Kan nu ook langen dan 10 minuten browsen met Dolphin HD zonder dat hij uitvalt.
Vanochtend pak ik de Asus en ik heb het opstartlogo in beeld en een stilstaand rondje. Alleen het indrukken van de aan/uit knop hielp om er weer leven in te krijgen. Hoopte dat het eenmalig was.
Vanmiddag om ongeveer 16:00 uur gaat hij weer uit zichzelf uit en start weer op maar blijft weer hangen.
Weer handmatig uit/aan gezet en start weer op.
Hoop niet dat dit zo blijft. Verder bevalt het ICS wel goed.

Als hij nou uitging en weer opstartte zonder vast te lopen was het wel minder erg. Als je hem gebruikt als wekker heb je er nog iets aan als hij wel doorstart. Zonder doorstart geen wekker.
Toestel is niet geroot.
Klinkt bekend gisteravond de update gedaan en had vanmiddag exact hetzelfde dat stilstaand rondje is ook heel bekend. :)

Maar bij mij tot nu toe maar 1x gebeurd. ik heb hem nadat het gebeurde wel even netjes afgesloten en weer opnieuw opgestart.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag factory reset gedaan. Werd gek van de vastlopers. Dom, ik vergeet mijn documenten te backuppen...

Apps.kwamen vanzelf uit de market rollen.

Hij draait nu als een zonnetje. Maar waar is de user agent in Opera gebleven? ia die diet compatible met ICS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier na de factory reset van vanmiddag ook geen reboot gehad, hopen dat dat zo blijft. Dolphin retesnel .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Flagg schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:33:
[...]

Klinkt bekend gisteravond de update gedaan en had vanmiddag exact hetzelfde dat stilstaand rondje is ook heel bekend. :)

Maar bij mij tot nu toe maar 1x gebeurd. ik heb hem nadat het gebeurde wel even netjes afgesloten en weer opnieuw opgestart.
En zojuist weer een automatische reboot gehad, zonder dat hij doorstart. Gaat lekker. 8)7
Ik heb hem net een kwartier geleden zelf eens een keer opnieuw opgestart om te kijken of dat ging zonder problemen. Ging ook probleemloos.
Kan je nog terug naar Honycomb? Met of zonder behoud van je programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:24:
Hij draait nu als een zonnetje. Maar waar is de user agent in Opera gebleven? ia die diet compatible met ICS?
Opera mini is momenteel inderdaad onbruikbaar met GoT na de upgrade naar ICS. Ik kan namelijk niet inloggen, ik krijg of alleen een tweakers.mobi of een platte tekst scherm zonder invoervelden. Gelukkig is de stock browser een stuk verbeterd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike123 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:14:
[...]

En zojuist weer een automatische reboot gehad, zonder dat hij doorstart. Gaat lekker. 8)7
Ik heb hem net een kwartier geleden zelf eens een keer opnieuw opgestart om te kijken of dat ging zonder problemen. Ging ook probleemloos.
Kan je nog terug naar Honycomb? Met of zonder behoud van je programma's?
Ik zou eerst een factory reset doen, lijkt erop dat het hier geholpen heeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Okee ,batt nu op 20%, laat ff film spelen om leeg te trekken onder 15% .
kijken wat tie doet, opladen of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gambieter Ik krijg in Chrome beta en stock browser ook enkele pagina's niet geopend of platte tekst.
---------

In ICS staat wifi standaard aan tijdens sleep. Settings --> Wi-Fi --> Advanced (rechtsboven, 3 blokjes) --> Keep Wi-Fi ON during sleep Always naar Never.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:41:
@gambieter Ik krijg in Chrome beta en stock browser ook enkele pagina's niet geopend of platte tekst.
Gelukkig is de stock browser een stuk verbeterd, en werkt Dolphin wel goed :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
nope, staat standaard uit bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Laatst online: 09-09-2024
drumsix schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:58:
waar halen jullie die chrome beta vandaan? Staat tochn iet in de store?

Thanks in advance.

Sorry, al gevonden......
Chrome wordt nu ook ondersteund in de nederlandse Market, en is tevens de nieuwere versie 0.16.4215.215.

http://www.androidpolice....e-changelog-not-included/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 14:15
na de ics update is mijn tf101 nu al 2x gereboot. maar toevallig de enige 2x dat ik de engelse chrome versie gebruikte. nu gebruik ik weer opera en geen vastlopers. ik vermoed dat hier een probleem is. ik heb de nederlandse versie nog niet geprobeerd.

ik heb wel het probleem dat mijn exchange mail niet meer werkt. na wat mekkeren over een certificaat besloot ik het mailaccount te verwijderen en opnieuw toe te voegen. maar helaas, de server (m.outlook.com, van office 365) kan niet worden gevonden terwijl mijn mobieltje dit prima kan met dezelfde instellingen. opnieuw denk ik dat er problemen zijn met het certificaat. kan ik zonder problemen al mijn certificaten verwijderen ? of moet ik een factory reset doen (of heeft iemand een andere tip?). thanx

en tot slot: moet ik nu echt een beveiligingspatroon gebruiken? ik vind het wel handig zonder. ik zie geen kans dit te verwijderen. een simpel slide to unlock is ook weg zag ik. je moet nu echt een code gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oltk schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:02:
Ik zie geen kans dit te verwijderen. een simpel slide to unlock is ook weg zag ik. je moet nu echt een code gebruiken!
Toch wel. Setting ---> Security --> Screen lock --> Slide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Harry21 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:34:
Okee ,batt nu op 20%, laat ff film spelen om leeg te trekken onder 15% .
kijken wat tie doet, opladen of niet!
De TF101 van mij pa heeft ook oplaadkuren. Het probleem is dat hij soms wel, soms niet liet zien dat de oplaadkabel aangesloten was. Als hij dat wel meldde, stond er "Opladen: xx%" op het scherm. Opladen deed hij echter wél, ook als het niet werd gemeld. Rebooten verhielp dit probleem niet. Het is gewoon compleet willekeurig. Soms wel aangeven, soms niet, maar wel altijd opladen.

De behuizing van de connector is ook al een keer uit elkaar gevallen, maar Asus wil me geen nieuwe kabel geven voordat ik eerst het tablet, de kabel én de adapter naar hen opstuur "voor onderzoek". (Een foto van de defecte kabel was niet genoeg blijkbaar.) Dat opsturen gaat niet gebeuren. Ik heb de connector weer in elkaar gezet en de behuizing vastgelijmd. Ik heb een nieuwe kabel besteld via eBay om te zien of het weergave-probleem een los contact in de kabel is.

Echter, net heb ik dat tablet opgewaardeerd en een paar keer geprobeerd de lader aan te sluiten, ook na reboots. Tot nu toe geeft hij elke keer per direct aan dat de kabel is aangesloten. Wellicht was het dus wel een softwareprobleem...

ICS werkt verder goed (browser is Opera; nog geen klachten over gehoord), maar hier gaat mijn vader niets van zien omdat Go Launcher op het tablet staat, met maar één homescreen om het gebruik zo gemakkelijk mogelijk te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Katsunami op 25-02-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:31:
[...]

Ik zou eerst een factory reset doen, lijkt erop dat het hier geholpen heeft !
Ik kijk het nog even aan en dan anders maar een factory reset. Eerst nog ff kijken welke apps ik momenteel gebruik, staat ook nog een hoop "zooi" op. Nog een paar dingen een kopie van maken zoals gedownloade bestanden.
En dan achteraf toch nog dingen vergeten, maar dat is standaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-10 14:15
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:22:
[...]

Toch wel. Setting ---> Security --> Screen lock --> Slide.
ach. ik zie het. 8)7 je moet eerst je patroon invoeren, en dan kan je het wijzigen. en zelfs weer uitschakelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:48
welke dolphin versie gebruiken jullie eigenlijk? Dolphin for tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Shodan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:46:
Ik heb de groene dolphin HD, werkt prima in alle opzichten, onder ICS, standaard (niet rooted)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:46:
Dolphin hd inderdaad, super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een update wat betreft rebooten. Sinds de factory reset niet meer gehad, loopt perfect..... misschien hebben we te snel gepiept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
jasjenl schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:04:
[...]

Wellicht niet van ICS an sich, maar dan wel van ICS voor de Transformer. Zeker dat uitschakelen vanuit standby, want daar heb ik met HC nog nooit last van gehad met de TF.

Oh, en de force closes van de stock browser zijn blijkbaar ook nog niet opgelost, want ook dat heb ik al een paar keer meegemaakt (net nog tijdens het lezen van een artikel op de frontpage van tweakers). Het enige verschil met voorheen is dat na een force close bij het opnieuw starten van de browser deze nog heeft onthouden welke tabs je bij het crashen open had staan. Dan hoef je dus niet alle pages opnieuw te openen, wat wel handiger is, maar toch jammer dat de browser nog steeds niet stabiel is...
Nergens last van, niet op de TF101, noch op de Nexus. Ik denk dat je een paar slechte apps hebt die je "bugs" veroorzaken. Ik heb van de stockbrowser nog geen enkele force close gehad en ik ben toch al dik een dag happy aan het browsen met mijn TF101. Geen spontane reboots of wat dan ook. Het ding draait als een zonnetje. Hij liep altijd al soepel op HC, maar op ICS doet ie het nog een stukje soepeler.
Ik zie voorlopig alleen maar verbeteringen. Ook het default zetten van een app (zoals browsers) is geen probleem. Ik gebruik nu Dolphin, omdat ik vanuit HC de stock browser niet fijn vond. Ik kon deze ook gewoon weer vastzetten als default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:49
Ik heb net voor het eerst (sinds gister middag) een ongewenste reboot gehad, en hij bleef daarna hangen in het boot scherm.. Tablet was niet in gebruik voor de reboot. Is wel intensief gebruikt na de update (gister middag). Het enige verschil is dat ik een half uur voor de reboot Dolphin en Chrome Beta geïnstalleerd had. Beide er weer af gegooid, is kijken of dat verschil maakt.
Nog geen problemen gehad met stock browser sinds ICS. C10 versie btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44
Nog een tip wat ik al gebruikte op mijn mobiel met ICS-ROM: de ICS+ browser !!!
Based on the ICS browser, this browser adds some handy extra functions. For now only five extra function are added:
* option to get extra quick controls
* possibility to set the User Agent string.
* option to use volume keys for scrolling
* home button on action bar for tablets
* Gesture support (swipe left, right). Three options to assign: page back, page forward and home
More functions will be added along the way.
Werkt erg goed en is dus de standaard ICS browser met verbeteringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:50
Ik kwam gister wat interessants tegen: Op je keyboard dock kan je de default browser niet instellen (Stomme ASUS!) en nu kwam ik een aangepaste keyboard.apk tegen waarin je zelf de actie kan bepalen, aka welke browser.

Officieel is het voor de Transformer Prime, maar werkt ook prima op de TF101!
[MOD] TFP Dock Browser Button hack (root vereist.)

Dus ik heb nu Chrome (Die nu ook in de NL market staat) als standaard browser op mijn dock.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2024

b32

Helaas ook hier wat rare kuren sinds de update zaterdag:
* Soms lijkt hij ineens uit te zijn gevallen na een tijd inactiviteit, ik moest de aanknop 10 seconden ingedrukt houden alvorens hij weer wat deed
* Hij heeft in 8 uur de batterij van 80% naar 10% leeggetrokken maar ik zie nergens wat de power zo heeft gedrained

Best naar, daarvoor had ik helemaal geen problemen met de TF101. Hopelijk 'verdwijnen' de problemen spontaan. Ik draai verder ook geen speciale software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 18:22

eisbaer

Zie signature

De stock browser werkt eigenlijk wel lekker mits rechts bovenin Request desktop site aan staat.

Vraag me wel af hoe je een esc commando kunt uitvoeren zonder extern toetsenbord. Op deze pagina schakel ik die avatar gifjes altijd meteen uit door (op een windows pc) die esc in te drukken. Hoe zou je dat kunnen doen bij de tf.

Met dice player loopt het geluid voor bij afspelen 720p.
Mx player doet dat wel goed maar stottert op sommige stukken.
Bsplayer lite geeft tot nu toe de beste resultaten.

[ Voor 21% gewijzigd door eisbaer op 26-02-2012 21:02 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Van Revolver rom terug naar stock zonder root gegaan. Van daaruit de update geinstalleerd. Nadat de update klaar was meerdere malen een DMclient foutmelding gehad. Na het wissen van de gegevens in applicatiebeheer geen problemen meer, behalve dat de tablet vanuit standby uit was gegeaan. Kennelijk een probleem dat bij meerdere personen voorkomt.

Verder enkel positieve ervaringen tot nu toe. In ieder geval een flinke snelheidswinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ICS werkt prima, alleen video's streamen via plex werkt gewoon niet meer. Loopt met 10 a 15 fps das gewoon niet te doen. Via een stick gaan avis wel en mkv's deden zoeizo al moeilijk dat ligt er echt aan hoe het gecoderd is maar dat het streamen niet meer werkt is mooi klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Nu online
b32 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 09:51:
Helaas ook hier wat rare kuren sinds de update zaterdag:
* Soms lijkt hij ineens uit te zijn gevallen na een tijd inactiviteit, ik moest de aanknop 10 seconden ingedrukt houden alvorens hij weer wat deed
* Hij heeft in 8 uur de batterij van 80% naar 10% leeggetrokken maar ik zie nergens wat de power zo heeft gedrained

Best naar, daarvoor had ik helemaal geen problemen met de TF101. Hopelijk 'verdwijnen' de problemen spontaan. Ik draai verder ook geen speciale software.
Ik heb ook last va drain, en niet zoń klein beetje ook. Ik heb cpu spy geinstalleerd en de TF gaat niet meer in deepsleep, maar blijft op 216MHz hangen. Op XDA lees ik dat er meer zijn met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DrNizeGuy schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:35:
[...]

Ik heb ook last va drain, en niet zoń klein beetje ook. Ik heb cpu spy geinstalleerd en de TF gaat niet meer in deepsleep, maar blijft op 216MHz hangen. Op XDA lees ik dat er meer zijn met dit probleem.
instellingen - wifi - (drie blokjes rechtsboven) geavanceerd - wifi nooit behouden in slaapstand, was de oplossing voor mij. Nu slaapt ie prima, geen drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou heb net even een restore gedaan naar HC met nvflash niks er opgezet en gewoon alle updates gedraaid maar plex is nog steeds erg stroperig, dus het is maar afwachten tot er updates verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Nu online
Chris.nl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:41:
[...]

instellingen - wifi - (drie blokjes rechtsboven) geavanceerd - wifi nooit behouden in slaapstand, was de oplossing voor mij. Nu slaapt ie prima, geen drain.
Bij mij maakt dat niet uit, gaat alsnog niet in deepsleep.

Zou ook niet uit hoeven maken, op mijn Galaxy Nexus staat wifi altijd aan en deze gaat wel in slaapstand, dus er is iets anders wat m'n Transformer wakker houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat je zou kunnen doen is even system tuner downloaden van 3c de gratis versie daar kan je volgen smij wel zien wat er blijft draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

En weer wilde ie niet uit standby komen vanochtend... :( Ik denk dat ik dan ook maar een factory reset moet proberen, eigenlijk helemaal geen zin in want voordat je alles weer helemaal hebt ingesteld zoals voorheen ben je zo weer een tijdje verder. Toch jammer dat dit blijkbaar vaak nodig is bij android, heb soortgelijk gezeik ook al (te) vaak op mijn galaxy S gehad (alhoewel dat prul zelfs na factory reset nog niet fatsoenlijk werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Nu online
Het blijkt dat bij mij dat de Google+ app blijft draaien, om wat voor reden dan ook. Heb het verwijderd uit de /data/app (ik gebruik het toch niet). Nu maar even kijken of dit geen problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
Na 2 factory resets nog steeds dmclient foutmelding. Ik ben bijna jaloers op de problemen die jullie met dat ding hebben. Na een reset, nog tijdens het opstarten al een dmclient fout. Wat een pokkeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:17
Kort samengevat:
Positief: alles is iets sneller, vooral goed merkbaar in de app-drawer, stock browser sterk verbeterd
Negatief: Vrijwel iedereen shutdowns tijdens standby, battery drain voor sommigen en een enkeling met vreemde foutmeldingen.
Tip bij problemen: doe een factory reset (eerst gegevens backuppen!) en installeer niet de beta van Chrome

Klopt dit een beetje?

Zelf wacht ik nog even met de upgrade. Laat Asus dit eerst maar eens oplossen.

[ Voor 4% gewijzigd door kwaazaar op 26-02-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmm ik heb eigenlijk geen problemen dat streamen met plex niet meer goed werkt maar dat zal hoogst waarschijnlijk aan app zelf liggen. Maar verder nog geen problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wierd, toch al een hele tijd er mee bezig na de update, maar in instellingen wordt weergegeven dat hij 0 seconden op batterij loopt.

Na 4 uur zonder de stekker er in te hebben.

De enige apps die er op staan, zijn die wat er standaard bij komen. Verder niets.

Nog iets, zal het wel gemist hebben, maar hoe kom ik van de notifications af? Voorheen als ik er op drukte, dan kon ik ze sluiten. Nu krijg ik een heel menu met lijst van dingen en settings te zien.

[ Voor 27% gewijzigd door Virtuozzo op 26-02-2012 14:01 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 09:44
GRUMBLER schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:32:
[...]

klopt op mijn dock gaat het laadlampje ook niet branden als ik hem aansluit via usb.
VOOR de update naar ICS had ik hem altijd aan mijn USB poort en nooit aan de oplader. Het laden ging wel niet snel, maar ik liet hem gewoon altijd aangesloten voor kopieren van files erheen en opladen. Nu met ICS doet hij dat niet meer. Erg onhandig. Nu moet ik OF de hele tijd de kabel omprikken OF gaan investeren in een extra USB kabel. Het zou fijn zijn als ze dit konden oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Nu online
Virtuozzo schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:00:
Wierd, toch al een hele tijd er mee bezig na de update, maar in instellingen wordt weergegeven dat hij 0 seconden op batterij loopt.

Na 4 uur zonder de stekker er in te hebben.

De enige apps die er op staan, zijn die wat er standaard bij komen. Verder niets.

Nog iets, zal het wel gemist hebben, maar hoe kom ik van de notifications af? Voorheen als ik er op drukte, dan kon ik ze sluiten. Nu krijg ik een heel menu met lijst van dingen en settings te zien.
Naar links weeg vegen/swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
tslh schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:34:
[...]

VOOR de update naar ICS had ik hem altijd aan mijn USB poort en nooit aan de oplader. Het laden ging wel niet snel, maar ik liet hem gewoon altijd aangesloten voor kopieren van files erheen en opladen. Nu met ICS doet hij dat niet meer. Erg onhandig. Nu moet ik OF de hele tijd de kabel omprikken OF gaan investeren in een extra USB kabel. Het zou fijn zijn als ze dit konden oplossen.
Hij laadt niet op via USB, ook niet als je USB 3.0 hebt. Een usb levert te weinig vermogen om de batterij te laden, dus dat heeft ie vóór de update ook niet gedaan, tenzij hij helemaal uitgeschakeld staat. Dan heb je kans dat ie de batterij heel heel langzaam oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Laatst online: 13-10 18:22

eisbaer

Zie signature

Poops_McGhee schreef op zondag 26 februari 2012 @ 01:27:
Ook het default zetten van een app (zoals browsers) is geen probleem. .
Waar doe je dat precies?
Ik wil epub automatisch door coolreader laten openen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 09:44
Poops_McGhee schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:55:
[...]

Hij laadt niet op via USB, ook niet als je USB 3.0 hebt. Een usb levert te weinig vermogen om de batterij te laden, dus dat heeft ie vóór de update ook niet gedaan, tenzij hij helemaal uitgeschakeld staat. Dan heb je kans dat ie de batterij heel heel langzaam oplaadt.
Wel, ik moet je toch tegenspreken. Ik heb mijn Transformer al meer dan een half jaar niet aan de wallcharger gehad en gebruik hem (redelijk) frequent. Wat zoeken op (amerikaanse) fora levert op dat hij inderdaad laadt via USB 2.0/3.0 met ongeveer 4% per uur. Erg langzaam dus, maar als je hem (zoals ik) ALTIJD aan die kabel aangesloten hebt bij niet-gebruik dan is dat voldoende om ervoor te zorgen dat je hij altijd (zo goed als compleet) opgeladen is. Althans, dat WAS dus zo tot ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Laatst online: 14:49
kwaazaar schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:40:
Kort samengevat:
Positief: alles is iets sneller, vooral goed merkbaar in de app-drawer, stock browser sterk verbeterd
Negatief: Vrijwel iedereen shutdowns tijdens standby, battery drain voor sommigen en een enkeling met vreemde foutmeldingen.
Tip bij problemen: doe een factory reset (eerst gegevens backuppen!) en installeer niet de beta van Chrome

Klopt dit een beetje?

Zelf wacht ik nog even met de upgrade. Laat Asus dit eerst maar eens oplossen.
Ik had geen problemen voordat ik Dolphin en Chrome Beta geïnstalleerd had. Beide er gister nacht weer af gegooid na een forced reboot, tot nu toe geen problemen meer. Misschien is er toch een verband met Chrome of Dolphin...

Wie heeft 1 van deze browsers geïnstalleerd en heeft reboot issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Laatst online: 23-09 07:25
Ik heb gewoon de stock rom en stock browser. Ik heb hem vanacht op standby gelaten, en heb geen last van battery drain (~4% verloren in 15 uur met wifi uit) en kwam direct uit standby.
Dat mag ook wel eens worden gezegd, dat het niet altijd fout gaat. Al kan het natuurlijk toeval zjin dat hij bij mij niet uitging tijdens standby..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:57
IPeukieI schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:28:
[...]

Ik had geen problemen voordat ik Dolphin en Chrome Beta geïnstalleerd had. Beide er gister nacht weer af gegooid na een forced reboot, tot nu toe geen problemen meer. Misschien is er toch een verband met Chrome of Dolphin...

Ik heb Chrome en Dolphin (for pad) geinstalleerd en geen problemen met reboots of battery drains.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gebruik dolphin, en na een factory reset gisteren blijft ie goed werken ! Ligt dus niet aan dolphin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
[...]

Ik gebruik alleen Dolphin en heb gisteren rond 16:00 uur een automatische reboot gehad. En ik heb vanochtend om 3:00 uur mijn tablet voor het laatst gebruikt en toen ik hem vanmorgen weer pakte om 10:00 uur stond hij nog gewoon aan. Neem aan dat hij niet automatisch is gereboot. Bij een automatische reboot is hij bij mij nog geen 1 keer ineens doorgestart.
Tot nu toe nog geen reboot gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
@gerarends
gerarends schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:34:
Na 2 factory resets nog steeds dmclient foutmelding. Ik ben bijna jaloers op de problemen die jullie met dat ding hebben. Na een reset, nog tijdens het opstarten al een dmclient fout. Wat een pokkeding.
Al geprobeerd om de data te wissen in applicatiebeheer? Instellingen -> apps -> alles -> dmclient -> gegevens wissen.

Waarschijnlijk geeft het systeem aan dat er geen data is. Toch gewoon uitvoeren en dan rebooten. Daarna was de foutmelding bij mij verleden tijd.

Iemand al weer opnieuw geroot na de update? Welke methode? Wil weer gebruik kunnen maken van Titanium backup pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

kilon666 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:37:
Ik heb gewoon de stock rom en stock browser. Ik heb hem vanacht op standby gelaten, en heb geen last van battery drain (~4% verloren in 15 uur met wifi uit) en kwam direct uit standby.
Ik heb het probleem ook niet. Daarom blijf ik erbij dat het een of andere app is die schuldig is. (Ik draai nu ARHD 3.0).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cilo
  • Laatst online: 14-08-2022

cilo

V MAX, live life to the max

ben ik nou de enige sukkelaar waarbij de update niet wil lukken?
tijdens het updaten lijkt alles goed te gaan tot ongeveer 1/3 van de instalatie (androidmannetje met draaiende tandwielen), hij lijkt dan vast te lopen en ik krijg dan het android mannetje met een gele waarschuwingsdriehoek vervolgens start het tablet opnieuw op met de melding "update mislukt"
heb al vanalles geprobeert, cold boot en terug naar fabriek instellingen maar dit mocht niet baten

iemand nog sugesties of slimme ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:59

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb de beveiliging van vegen naar patroon gezet, maar bij nader inzien wil ik dit weer terug op vegen zetten.
Alleen is nu de instelling om dat te doen ff nergens te zien ?

Iemand een idee hoe ik dat nu voor elkaar krijg weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
R Respiration schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:31:
@gerarends

Al geprobeerd om de data te wissen in applicatiebeheer? Instellingen -> apps -> alles -> dmclient -> gegevens wissen.
Dat heb ik al verschillende keren gedaan. Iedere keer bij het opnieuw opstarten staat het er gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzz1es
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-01-2023
Hier nog altijd geen update binnengekregen. Is dit omdat ik in België woon/een Belgische Transformer heb?
Het is een gewone TF101, dus niet de 3G versie.

Als ik op updates controleer krijg ik telkens te lezen dat er nog geen update beschikbaar is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Puzz1es schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:12:
Hier nog altijd geen update binnengekregen. Is dit omdat ik in België woon/een Belgische Transformer heb?
Het is een gewone TF101, dus niet de 3G versie.

Als ik op updates controleer krijg ik telkens te lezen dat er nog geen update beschikbaar is. :'(
Als je bij versie kijkt wat staat er dan? WW? of iets anders. ALs er TB staat krijg je hem pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Laatst online: 22-03 00:40
WeAreLegion schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:28:
[...]

Als je bij versie kijkt wat staat er dan? WW? of iets anders. ALs er TB staat krijg je hem pas volgende week.
Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzz1es
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-01-2023
Het is idd een TB-versie. Wat is dan het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Er zit verder geen verschil in behalve dat de TB versie voor belgie en luxemburg is en die moeten wat langer wachten maar er zullen verder geen verschillen zijn :) nog even geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:47
Asus heeft verschillende firmwares voor verschillende regio's.

TW: Taiwan
US: United states
WW: Worldwide
DE: Duitsland
TB: België
CN: Canada
JP: Japan

In de Belgische versie van de FW ontbreekt bv. de youtube app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:03
WeAreLegion schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:19:
Er zit verder geen verschil in behalve dat de TB versie voor belgie en luxemburg is en die moeten wat langer wachten maar er zullen verder geen verschillen zijn :) nog even geduld dus!
Heb je daar ook een bron van, dat de TB versie volgende week te downloaden is?
Pagina: 1 ... 27 ... 51 Laatste