Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:27:
Wel even wennen dat je OK en ANNULEREN knoppen nu omgedraaid zijn.. :9~
Lol, volgens mij heeft iOS dat ook. Ik zie alweer een rechtzaak aankomen van patenttroll crApple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geonosys
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 21:17
Iemand al gekeken of rootkeeper met deze update werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geonosys schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:37:
Iemand al gekeken of rootkeeper met deze update werkt?
Het is bevestigd dat die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[url="magnet:?xt=urn:btih:DH2MEGUBJ3TW3BTY4UKKCC6V7JYCKOTA&dn=ww-9.2.1.11-CWM-full-rooted.zip&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80%2Fannounce&xl=326332046"]magnet:?xt=urn:btih:DH2MEGUBJ3TW3BTY4UKKCC6V7JYCKOTA&dn=ww-9.2.1.11-CWM-full-rooted.zip&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80%2Fannounce&xl=326332046[/url]

Magnet voor de full WW

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geonosys
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 21:17
Hehehe, dat wordt vanavond zó verschrikkelijk updaten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torrent is 100% binnen, ik blijf in ieder geval tot morgen seeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:25:
[...]

Ik heb de ww-9.2.1.11-CWM-full-rooted.zip voor 25% binnen en seed 500KB/S

Hier 100%,ga nu flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:05
Heb net de update gedaan, via tablet zelf. wat is verstandig een factory reset uitvoeren of niet?

[ Voor 10% gewijzigd door fredgroes op 24-02-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WW versie werkt in ieder geval even goed als de TW versie die ik eerder al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ICS erop met de ww full root torrent. Geflasht met CWM zonder ook maar 1 wipe te doen. Ik was op PRIME.
Het eerste wat me opviel was dat zwart nu echt zwart is.Nog niet verder gekeken,maar daar begin ik nu aan .
Oh ja ,ik heb al mijn apps nog ! Of ze nog allen werken is een andere vraag,daar komen we nog achter.
Heb er nu één geprobeerd,Sygic en die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
ik was vergeten mijn root te beveiligen met ota keeper.
gelukkig werkt optie 1 van vipermodv4.1 om de prime te rooten ook op de normale transformer en heb ik mn root terug =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:58
Net ook geupdate en de lag is niet meer aanwezig, HEERLIJK!
Scrollen door lange sites (zoals deze) gaat ook lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Totnutoe is ICS hier unresponsive :( Oh wacht hij is nog bezig met installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drumsix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-08-2022
Update geïnstalleerd. Hier werkt alleen flash player niet meer. Geen flash filmpjes via internet. Wel al de laatste nieuwe flash player. Zowel in dolphin als opera mobil. Iemand meer dit euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flash werkt hier perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 20:21

Mr-Beamer

And what shall I improve today

Probeer eens alle tasks te killen, Heb ik hier ook regelmatig moeten doen om het weer werkend te krijgen.

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:28
drumsix schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:46:
Update geïnstalleerd. Hier werkt alleen flash player niet meer. Geen flash filmpjes via internet. Wel al de laatste nieuwe flash player. Zowel in dolphin als opera mobil. Iemand meer dit euvel?
In chrome en opera werkt flash niet, in de standaard browser wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drumsix
kielkiel, klopt.
In stock browser werkt het inderdaad wel. In 3.2 werkte het overigens wel in "andere" brwosers.
Vreemd, maar ja. Links of rechts als t maar ergens draait.

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook ics geinstalleert op mijn transformer 1. Wat mij nu opvalt zijn de iritante geluidjes als ik ook maar iets doe. Ik wil dat UIT hebben.......maar waar.......

En ik zag laatst een afbeelding van ics op een transformer waar bij de klok ook een batterijtje stond van het dock? ik zie het bij deze niet mis ik iets?

Verder veel blauw maar tot nu toe is alles goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kheb de update ook binnen, eindelijk typen zonder al teveel lag.. interface ziet er goed uit, menu rechtsonder is ff wennen, maar wel overzichtelijker denk ik

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Q
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 15:39
Kiswum schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:47:
Via h

Op de hoofdpagina staat dat de opvolger in het 2e kwartaal in Amerika uit moeten komen:
tweakers.net/nieuws/79197/asus-introduceert-transformer-700-tablet-met-1920x1200-resolutie.html

Ben overigens bezig met de procedure om mijn tablet te un-rooten.

Unroot is gelukt, damn weer lag met de stock browser, was het bijna vergeten, tabfunctie werkt gelukkig wel in deze browser.

VIa het XDA forum het onderstaande uitgevoerd, maar dan met een oude versie om de update te testen. Dit is gelukt!: Met dank aan Mr_Q
http://forum.xda-develope...bd4a5e9&t=1093403&page=10

1. Download latest firmware from asus (TF101) 2. Unzip using ES File Explorer (you will have another zip) 3. Unzip blob from extracted zip to /sdcard 4. Download Terminal Emulator 5. Open Terminal Emulator and switch to root

su

6. Ran the dd-command:

dd if=/sdcard/blob of=/dev/block/mmcblk0p4

7. Ran the sync-command (not required as it only syncs filesystems and no block devices, but it feels good to do)

sync;sync

8. Wait two minutes (should not be needed either) 9. Shutdown the device 10. Boot the device. you will see a progress bar.

Depending on the ROM you previously used, the transformer might be able to boot. If it does not boot, don't worry: - Hold down the minus-volume button (down) when booting - Wait till the message about cold-boot appears - Re-press Down to switch the icon from Android to 'WIPE DATA'-icon. - Press Up and Press Up again to confirm.

Even if your transformer did boot fine, without wiping, I do recommend a factory reset (via method above or via settings).

Be aware that this will erase all your data, also on the internal sdcard. External SD-card will not be touched.

p.s. het is geslaagd op een B50 tablet + B50 dock.
Fijn te zien dat mijn uitleg toch nog zinvol is geweest! Inmiddels had ik mijn transformer 'verkloot' door de Spark ICS. Hoewel ICS goed draaide wilde ik terug naar de officiële firmware vanwege de ICS OTA van Asus. Echter na een nandroid restore booten de tablet niet en kon ik nog wel in de recovery.

Via de recovery een vergelijkbare procedure uitgevoerd die ook hier te vinden is:
http://forum.xda-develope...bd4a5e9&t=1093403&page=10

Nu weer de originele firmware erop, waarna ik via nanchoroot weer recovery erop kan plaatsen en de aangepaste OTA upgrade (te vinden op XDA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij in Dolphin gewoon filmpjes kijken hoor, dus dat werkt gewoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
Kunnen jullie de update forceren ofzo, want ik heb hem nog niet binnen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:40
In opera doet flash het bij mij gewoon. Moest de browser wel een keer opnieuw opstarten na de update van flash. In de standaard browser werkt het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
BizonKid schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:28:
Kunnen jullie de update forceren ofzo, want ik heb hem nog niet binnen ? :?
Yup, handmatig op updates chechen wil wel helpen ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:06:
Ik heb ook ics geinstalleert op mijn transformer 1. Wat mij nu opvalt zijn de iritante geluidjes als ik ook maar iets doe. Ik wil dat UIT hebben.......maar waar.......

En ik zag laatst een afbeelding van ics op een transformer waar bij de klok ook een batterijtje stond van het dock? ik zie het bij deze niet mis ik iets?

Verder veel blauw maar tot nu toe is alles goed gegaan.
bedoel je echt naar de klok en niet op je homescreen zelf? Want daar staat hier wel een accu icoon, maar niet van 2 accu's, daarvoor moet je echt iets hebben zoals Dual battery widget.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Hier natuurlijk ook snel geupdate, en ik type dit nu vanuit de chrome beta. Werkt lekker snel, maar voorlopig vind ik het nog iets te beta, er ontbreken nog veel opties. Zo geeft hij standaard mobiele websites, en ik kan niet vinden waar dit uit te schakelen is? Ik heb een enorme hekel aan mobiele websites, vooral op mijn tablet. Verder mis ik nog de optie om mijn bookmarks te synchroniseren vanuit de desktop chrome, iets wat ik met de standaard browser wel gedaan heb. Opmerkelijk is bovendien dat ik hier geen hoofdletter c en b kan typen, want shift+c geeft om een of andere mysterieuze reden een backspace, en shift+b een enter. :p

4.0 bevalt me wel, beetje wennen die kleurtjes, maar de interface is wel echt ontzettend soepel nu. Ik denk wel dat ik sommige Honeycomb effecten mooier vond, zoals het unlocken van het scherm. Vond dat rimpeleffect in dat cirkeltje er toffer uitzien, de unlockanimatie is nu wat versimpeld. Ook het snel kunnen unlocken naar camera is een beetje zinloos voor mij, ik denk dat veel van ons weinig foto's maken met een tablet. Is deze plek niet in te wisselen voor een andere app?

Het irritanste vind ik nog wel de manier waarop je apps en widgets moet toevoegen aan het homescreen. Eerst deed ik dat altijd door mijn vinder op een lege plek in het scherm te houden, waarna het app/widget schermpje omhoog kwam. Maar als ik dat nu uit automatisme doe, dan blijkt dat opeens de shortcut te zijn om de wallpaper te veranderen?? Ik bedoel, hoe vaak doe je dat nu, je wallpaper veranderen? Een app toevoegen is nu niet perse moeilijker geworden, het vergt even veel handelingen, maar ik vond de oude manier toch stukken intuitiever. Dit is ook de manier waarop het in mijn telefoon werkt (Sense). Mogen ze van mij wel weer aanpassen.
Tot zover mijn gezanik, verder is het natuurlijk wel een hele mooie vooruitgang.

Edit: chrome synchroniseert je bookmarks wel, heeft ze in verschillende mapjes geplaatst. Onder de map desktop staan al mijn oude bookmarks! :)
Verder nog iets grappigs gevonden, je kunt bij instellingen onder 'opties voor ontwikkelaars' heel veel toffe dingen proberen, onder andere de schermanimatie schaal aanpassen, dus de snelheid van alle animaties en overgangen en deze zelfs helemaal uitzetten. Kan me niet herinneren dat dit ook in Honeycomb kon? bij 10x gaat alles in slowmotion. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Svenderson op 24-02-2012 19:02 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:42:
[...]

bedoel je echt naar de klok en niet op je homescreen zelf? Want daar staat hier wel een accu icoon, maar niet van 2 accu's, daarvoor moet je echt iets hebben zoals Dual battery widget.
De klok rechts onderin ja. Ik heb al vanaf dat ik las dat dual battery de batterij van de dock laat zien heb ik dit al. Maar het is toch veel mooier als dat bij de klok naast het incoon van de batterij van de tablet zelf staat!?

En weet iemand al hoe al die geluidjes uit te zetten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 20:57
Als het deze geluidjes zijn: Settings > Sounds > Touch sounds bij touch en screen lock uitzetten.
Of ze komen ergens anders vandaan.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algoman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 10:45
Helaas vind ik wel dat het volume lager ligt dan bij andriod 3. Iemand anders ook deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:03:
Als het deze geluidjes zijn: Settings > Sounds > Touch sounds bij touch en screen lock uitzetten.
Of ze komen ergens anders vandaan.
Al geprobeerd, zelfs een herstart gedaan. Ik dacht ook dat het dat ding was maar nop.

Zou het taklback kunnen zijn? deze staat aan, maar als ik er op druk staat er geen vinkje of zo.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, ICS pas uit en lees al veel negatiefs.
Ik heb hem ook via die torrent ww full root etc.
Wat ik raar vind is dat ik nog steeds al mijn apps heb(alle werkend)
Ook mijn wallpaper is er nog steeds is dit normaal?
Het enige waar ik kan zien dat ik ICS heb is via instellingen en over tablet en het instellingen menu is anders
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:24:
[...]

Al geprobeerd, zelfs een herstart gedaan. Ik dacht ook dat het dat ding was maar nop.

Zou het taklback kunnen zijn? deze staat aan, maar als ik er op druk staat er geen vinkje of zo.
Gevonden, het was inderdaad talkback. Hoe dat is aangezet :? 8)7 maar goed hij is weer :X wat een opluchting ik val nu zelfs bijna in :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:48

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:29:
Het enige waar ik kan zien dat ik ICS heb is via instellingen en over tablet en het instellingen menu is anders
???
Wat is daar raar aan? Wat had je verwacht, een complete reset? Dat was niet nodig hoor ;). Er zijn nog wat andere nuances, maar meer dan dat is het niet echt. Probeer wel de standaardbrowser even te vergelijken met de nieuwe. Functioneel niet echt anders, maar de snelheid :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 21:34
Ik heb de WW full gedownload en geinstalleerd. Draait echt heel goed, zo vloeiend nog niet eerder meegemaakt. Zoals anderen ook al zeggen is de lag verdwenen in de browser, ik gebruik Dolphin.

Direct ADW launcher maar gelaten voor wat het is, want de mapjes werken uitstekend voor icoontjes op het desktop. Was ik al redelijk aan gewend op mijn HD2 en Q-Ware Pro3.

Ook snel via root Explorer all overbodige zooi uit de system/app map gehaald. Ik zag daar wel een nieuw type files die hetzelfde genoemd waren als de normale apps. Die ook weggehaald, tot nu toe geen problemen door ondervonden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet 100% netjes, er zitten wat foutjes en haperingen in, maar ik had nooit gedacht en kunnen hopen dat de TF101 nog eens 720p mkv series zou afspelen met geluid.... nog wat kleine foutjes wegwerken en hij kan het, knap hoor en dat alleen maar met een update van android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Ik heb deze update ook net erin gezet werkt wel lekker. Lekker soepel ook.

Ik heb hier eventueel een CWM flashable update versie. Voor de mensen die CWM hebben op hun TF en willen updaten. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1514658

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:35:
[...]

Wat is daar raar aan? Wat had je verwacht, een complete reset? Dat was niet nodig hoor ;). Er zijn nog wat andere nuances, maar meer dan dat is het niet echt. Probeer wel de standaardbrowser even te vergelijken met de nieuwe. Functioneel niet echt anders, maar de snelheid :9~
Geen complete reset ,maar ik vind het raar dat alle apps nog werken en al zeker dat mijn wallpaper die uit mijn gallerij komt er nog steeds staat,niet dat ik daar boos om ben want ik heb hem zelf gekozen,maar ik vind het niet normaal dat na overschakeling op een nieuw OS dit gehandhaafd blijft.
Als je een custom rom flasht is deze 99% verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evertt schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:10:
Ik heb deze update ook net erin gezet werkt wel lekker. Lekker soepel ook.

Ik heb hier eventueel een CWM flashable update versie. Voor de mensen die CWM hebben op hun TF en willen updaten. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1514658
Laat die nu al heel wat keertjes genoemd zijn in dit topic :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:38
Smarron schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:51:
Ik heb de WW full gedownload en geinstalleerd. Draait echt heel goed, zo vloeiend nog niet eerder meegemaakt. Zoals anderen ook al zeggen is de lag verdwenen in de browser, ik gebruik Dolphin.

Direct ADW launcher maar gelaten voor wat het is, want de mapjes werken uitstekend voor icoontjes op het desktop. Was ik al redelijk aan gewend op mijn HD2 en Q-Ware Pro3.

Ook snel via root Explorer all overbodige zooi uit de system/app map gehaald. Ik zag daar wel een nieuw type files die hetzelfde genoemd waren als de normale apps. Die ook weggehaald, tot nu toe geen problemen door ondervonden.
Deze rom is nog niet deodexed, vandaar die andere bestandjes. hier een artikel over wat odex doet.

ICS op de TF is echt een wereld van verschil tov. Honeycomb. geen lag meer tijdens het typen, bewegingen zijn vloeiender, een hele stap vooruit. Nu maar hopen dat er snel custom roms komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
algoman schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:07:
Helaas vind ik wel dat het volume lager ligt dan bij andriod 3. Iemand anders ook deze ervaring?
Ja, het geluid is eigenlijk flink zachter op de hardste stand...
We hebben het over de originele rom's waar niet aan is geprutst hé?

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 24-02-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:48
is hier iemand die het android programma AllShare van samsung kent.
Ik heb dit op mijn Samsung Note staan en dat werkt supper (film,muziek, fotos streamen naar TV)
Na wat zoek werk heb ik de APK file gevonden, maar helaas instaleerd dit niet op de tf101
Het is een app speciaal voor samsung helaas

weet iemand een zelfde programma of een oplosing om dit toch op de tf101 te kunnen instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:30
ASUS heeft MyNet, dit doet wat AllShare van Samsung ook doet: DLNA content afspelen.

AllShare is van Samsung zelf (en niet Android gebonden), ze hebben dat bijvoorbeeld ook op hun SMART tv' s, dus die zal je echt niet voor je TF101 vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door griphin op 24-02-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag update uitgevoerd vanuit originele ota, zonder problemen.

Maar start de hele tijd opnieuw op zonder reden.......valt uit........restart ..
niet als ik ermee bezig ben, maar in de standby modus......nog meer mensen last hiervan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:06

Dutch_guy

WYSIWYG

Hebben jullie ook dat als je Marktplaats bekijkt, de pc versie kiezen, dat na het klikken van een categorie de helft van dat scherm wordt getoond ?

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:29:
???
Vind je dat daadwerkelijk een probleem? Ik vind het juist een verademing. Gelukkig niet uren zoeken in je appstore of je de apps nog wel kunt vinden die je eerst had, instellingen terug zetten etc etc.. Of houd jij daar soms van?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Dutch_guy schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:01:
Hebben jullie ook dat als je Marktplaats bekijkt, de pc versie kiezen, dat na het klikken van een categorie de helft van dat scherm wordt getoond ?
Yep. Had net (20 sec. geleden) een reboot... damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook al een reboot gehad, inderdaad, vanuit standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
  • Laatst online: 06-12-2023
Als ik wil updaten via instellingen > over tablet > update systeemfirmware krijg ik steeds de melding "

De app DMClient (proces com.asus.dm) is onverwachts gestopt. Probeer het overnieuw".

Iemand hiermee bekend en weet wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel al een spontane reboot gehad, gewoon tijdens gebruik. Hopen dat het eenmalig was....
Ook is mn home screen nu leeg ( het toevoegen van een widget ging fout) ga m maar even herstarten.

Edit: Dat heeft geholpen. Wat me opvalt is dat de browser daarna weer alle al geopende tabbladen had geopend. Handig... Dat was eerst niet het geval.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
griphin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:50:
ASUS heeft MyNet, dit doet wat AllShare van Samsung ook doet: DLNA content afspelen.

AllShare is van Samsung zelf (en niet Android gebonden), ze hebben dat bijvoorbeeld ook op hun SMART tv' s, dus die zal je echt niet voor je TF101 vinden.
helaas, dat werkt net andersom
ik wil het afspelen op de tf101 en zien op mijn tv
mynet speelt het bv vanaf de mediaplayer af en laat het zien op de tf101
mynet ziet mijn tv ook niet (allshare wel)

[ Voor 4% gewijzigd door my_fiero op 24-02-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
my_fiero schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:33:
[...]

helaas, dat werkt net andersom
ik wil het afspelen op de tf101 en zien op mijn tv
mynet speelt het bv vanaf de mediaplayer af en laat het zien op de tf101
mynet ziet mijn tv ook niet (allshare wel)
Rechts onderin heb je een knop " Afspelen op". Hier kan ik mijn TV wel kiezen. Ondersteunt je TV wel DLNA?

[ Voor 11% gewijzigd door griphin op 24-02-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cilo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-08-2022

cilo

V MAX, live life to the max

ben toch al heel de avond aan het proberen om te up-daten!!!!!!
krijg gvdmme elke keer een fout (android mannetje met geel waarschuwings driehoekje) tijdens de up-date vervolgens start ie opnieuw op met de melding dat er een fout opgetreden is en de firmware herstelt is naar de vorige versie.
heb al van alles geprobeert, cold boot, terug naar fabrieksinstellingen enz. (tablet draait nu weer op 3.2.1!!!!!)

iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
griphin schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:44:
[...]

Rechts onderin heb je een knop " Afspelen op". Hier kan ik mijn TV wel kiezen. Ondersteunt je TV wel DLNA?
helaas, had had ik al geprobeerd. maar die blijft op de tf101 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
my_fiero schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:49:
[...]

helaas, had had ik al geprobeerd. maar die blijft op de tf101 staan
Kan MyNet je TV helemaal niet vinden? De eerste keer dat ik beeld van m'n tf naar m'n tv streamde, moest ik op de TV even OK klikken m het apparaat toestemming te verlenen. Kan het zijn dat je dat schermpje hebt gemist?
Ik heb trouwens een recente Samsung TV en mijn TF op ICS, waarmee het dus in ieder geval wel werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door griphin op 24-02-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:45

jasjenl

Liab A Tymo

Net ook geupdate, dit is m'n eerste berichtje dat ik typ in ics :) Eindelijk is er fatsoenlijk in de standaard browser te typen zonder die irritante lag. Maar wat zien websites er ineens anders uit... Dit forum bijvoorbeeld, volgens mij wordt het font en sommige layout elementen ineens compleet anders gerenderd. Ik weet niet of ik dit nu een vooruitgang vind... Verder kan ik nergens in de instellingen van de stock browser meer vinden hoe je de user agent kunt instellen. Staat die nu standaard altijd op desktop of zo?

<edit>
Ah wacht, te vroeg geblaat: er zit nu in het standaard menu een vinkje 'desktop versie opvragen'. Daarmee krijg je weer wel gewoon de full versie van een site te zien.

[ Voor 14% gewijzigd door jasjenl op 24-02-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:59
Chris.nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 20:39:
[...]

Ja, het geluid is eigenlijk flink zachter op de hardste stand...
We hebben het over de originele rom's waar niet aan is geprutst hé?
Hier ook last van.. kan de tegenpartij op Skype gewoon niet verstaan met volume op 100%..

Geen last van reboot hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drumsix
waar halen jullie die chrome beta vandaan? Staat tochn iet in de store?

Thanks in advance.

Sorry, al gevonden......

[ Voor 13% gewijzigd door drumsix op 24-02-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 21:34
drumsix schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:58:
waar halen jullie die chrome beta vandaan? Staat tochn iet in de store?

Thanks in advance.
Verwijderd in "Asus EEE Pad Transformer - deel 2"

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik probeer de hele mijn mijn Asus eee pad transformer tot updaten te verleiden, maar instelling->over tablet-> Update systeemfirmware krijg ik alleen de melding "Er is op dit moment geen update beschkbaar te zien". Update controleren doet niet niets.
Hebben meerdere dit probleem?

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Update van laatste standaard android voor de TF naar ICS lukte.
Na zelf uit en aan te zetten e.e.a. geprobeerd.
Letters zijn dunner her en der.
Er is een 'schuif menu effect' op bijna alle app's
foto camera loopt vaak vast en dan kan ik de error versturen
andere app's melden dat ze niet meer werken....

Intensive Care Setup ? ? ?

[ Voor 3% gewijzigd door notsonewbie op 24-02-2012 22:34 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Wat is de beste manier om je tablet leeg te maken voor verzending (RMA) en als je hem weer terug hebt alles weer terug te kunnen zetten. Dus een goede backup manier zonder te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
joh14vers6 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:05:
Ik probeer de hele mijn mijn Asus eee pad transformer tot updaten te verleiden, maar instelling->over tablet-> Update systeemfirmware krijg ik alleen de melding "Er is op dit moment geen update beschkbaar te zien". Update controleren doet niet niets.
Hebben meerdere dit probleem?
Dit had ik ook maar nog geen 5 minuten later begon de update vanzelf binnen te druppelen. Dus misschien eventjes wachten

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Wow, ik moet zeggen dat ik echt heel tevreden ben over ICS. 'k Draai zelf geen custom roms en root niet, dus blij dat ik nu wel gewoon via instelling sommige meegeleverde apps (waar ik niet om gevraagd heb) geheel kan uitschakelen. Fijn om te merken dat ze dan ook uit het menu verdwijnen. Ook prettig dit bericht nu zonder lag te kunnen typen. ps. Hier is / lijkt ie tot nu toe superstabiel, ook de browser :)

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 24-02-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is de pad gewoon uitgegaan vanuit standby, kostte me moeite hem weer aan te krijgen ! Wordt al minder blij, testen ze daar niet ofzo !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Was er net gewend aan geraakt dat de rechter muisknop van het dock het zelfde was als de terug-knop. Niet meer dus. Nog niet geprobeerd of het met de VNC, RDP of Teamviewer nu ook een echte rechtermuisknop is.

Vanuit Standy geen problemen gehad, de stippen van het unlockscherm zijn wel dun geworden zeg!

Zinio tijdschriften-app doet het niet meer; de Publieke Omroep radioapps hebben nu een bruikbare videostream (was eerst groenig blokkerig beeld). De Desktop-versie-optie van de webbrowser is een aanwinst!

Edit:
Rechtermuisknop (en middelste muisknop, waarschijnlijk met een USB-muis) is in het instellingen-menu netjes in te stellen.
Zoals ook door anderen gemeld: browser is snel en geen lag tijdens typen. Heeeerlijk!!

Edit2:
Hmmm... ik had m'n tablet beveiligd met een patroon, welke ik weer kon uitschakelen. Nu na de update kan dat niet meer! "Geen" en "Vegen" zijn uitge'grijs't wegens "Uitgeschakeld door beheerder, encryptiebeleid of referentieopslag"

[ Voor 31% gewijzigd door barchettanl op 25-02-2012 01:15 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eerste indrukken zijn erg positief.

Na installatie idd wel een keer een spontane reboot uit standby, waarbij het lang duurde voor hij opstartte. Ik vermoed eerlijk gezegd dat het gewoon een onderdeel van de installatie procedure is.
Alles werkt net dat beetje soepeler en sneller en de typ-lag is idd eindelijk helemaal weg. Alle apps die ik vaak gebruik doen het zo te zien nog prima.

Vooralsnog helemaal tevreden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:37
Vanavond de update naar ics gedaan en toen ik net mijn tf pakte bleek deze in een spontane reboot te hangen. Toen ik mijn tf rond 21:00 uur weg legde zat de batterij nog rond de 65% en toen ik hem net pakte en hem gereboot had nog maar rond de 15%. Kan dus vooralsnog niet enthousiast worden van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
kwiebus schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 01:22:
Vanavond de update naar ics gedaan en toen ik net mijn tf pakte bleek deze in een spontane reboot te hangen. Toen ik mijn tf rond 21:00 uur weg legde zat de batterij nog rond de 65% en toen ik hem net pakte en hem gereboot had nog maar rond de 15%. Kan dus vooralsnog niet enthousiast worden van de update.
exact hetzelfde had ik ook hij hing op het asus scherm met de cirkeltjes die draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
Webgnome schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:28:
[...]

Dit had ik ook maar nog geen 5 minuten later begon de update vanzelf binnen te druppelen. Dus misschien eventjes wachten
Ik heb hem vannacht aan laten staan, maar nog steeds geen verandering. Heeft iemand suggesties?

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
Hebben jullie ook last van meer lag bij YouTube filmpjes na ics? Voor de rest zeer tevreden over ics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:23

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:55:
Zojuist is de pad gewoon uitgegaan vanuit standby, kostte me moeite hem weer aan te krijgen ! Wordt al minder blij, testen ze daar niet ofzo !!!!!
Precies hetzelfde gehad. Dacht dat hij dood was. Ook spontane reboots gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brackpc schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 03:01:
[...]

exact hetzelfde had ik ook hij hing op het asus scherm met de cirkeltjes die draaien
Hier ook.
Gister avond geupdate en eigenlijk heel positief. Toen ik naar bed ging eigenlijk al gezien dat de tablet niet in slaapstand was geweest.
Vanochtend stond bij mij ook ASUS scherm in beeld en de cirkeltjes stonden stil. Gelukkig met het lang indrukken van de aan/uit knop kunnen rebooten. Ik was wel even heel erg geschrokken.
De batterij staat nu op 25% terwijl hij gister avond opgeladen was.
Gaan we nu weer hetzelfde krijgen als toen bij de update naar Honeycomb?
Ik hoop dat ASUS snel met een update komt om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog niet tevreden. Heb last vvan vastllopers en stroperige traaghied zo nu en dan. Opnieuw opstarten zet geen zoden aan de dijk. Nog geen idee welk procesje de boosdoener kan zijn.

Soortgelijke ervaringen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb hem ook geinstalleerd en hij werkt wel goed maar videos afspelen geeft wel een probleem met PLex kan je bijvoorbeeld niet meer streamen dat werkt gewoon niet meer (speelt met 10 a 15 fps af), MKV's van een usbstick geeft ook wat problemen alleen avi's werken naar behoren.

maar goed er zal wel snel een update uitgestuurd worden die hoeven volegns mij niet door zo lange controlle heen bij google.

edit;

at hier boven als je last heb van dat soort dingen eerst ven een factory reset doen

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 25-02-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Ik kwam er te laat achter dat ik voor mn update Root Keeper had moeten installeren. Heeft iemand al geprobeerd ISC te rooten? Welke methode werkt goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Rootkeeper werkt niet :)

Je moet even op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=21009605 kijken deze werkt voor mij. je moet optie 1 kiezen en zorgen dat de ADB drivers geinstalleerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
WeAreLegion schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:18:

Je moet even op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=21009605 kijken deze werkt voor mij. je moet optie 1 kiezen en zorgen dat de ADB drivers geinstalleerd zijn
Bedankt! Ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
gerarends schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:11:
Als ik wil updaten via instellingen > over tablet > update systeemfirmware krijg ik steeds de melding "

De app DMClient (proces com.asus.dm) is onverwachts gestopt. Probeer het overnieuw".

Iemand hiermee bekend en weet wat ik kan doen?
Helemaal niemand? Als ik laat controleren op een update geeft hij even aan dat er 1 is en komt dan met de foutmelding over de DMClient. Ik heb het al geprobeerd door de cache leeg te maken maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Als niks anders werkt zou je de volledige versie van de website afkunnen halen deze op je SD kaart kunnen zetten en hem op die manier laten updaten. Wat je ook nog even kan proberen is een factory reset, let wel op dat je dan wel alle data kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:05:
[...]

Vind je dat daadwerkelijk een probleem? Ik vind het juist een verademing. Gelukkig niet uren zoeken in je appstore of je de apps nog wel kunt vinden die je eerst had, instellingen terug zetten etc etc.. Of houd jij daar soms van?
Ik zou alléén willen weten of het normaal is.
Als je een custom rom flasht ben je meestal alles kwijt en nu met een nieuwe OS is dat niet het geval.
Ik zou toch op zijn minst het Home screen van ICS moeten hebben.
Ik heb geen factory reset gedaan,misschien is dat de reden.
Ik zou toch graag opheldering willen alvorens ik een reset doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:34:
[...] 'k Draai zelf geen custom roms en root niet, dus blij dat ik nu wel gewoon via instelling sommige meegeleverde apps (waar ik niet om gevraagd heb) geheel kan uitschakelen. Fijn om te merken dat ze dan ook uit het menu verdwijnen. [..]
Hoe doe je dat als ik vragen mag? Google+ staat er nu op en daar heb ik bijvoorbeeld geen behoefte aan. Hoe zou je dat uitschakelen? Of kan dat alleen bij andere apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
martynvs schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:39:
[...]

Hoe doe je dat als ik vragen mag? Google+ staat er nu op en daar heb ik bijvoorbeeld geen behoefte aan. Hoe zou je dat uitschakelen? Of kan dat alleen bij andere apps?
Je kan apps uitschakelen door naar instellingen te gaan dan naar programmas dan de app op te zoeken en dan zie je disable staan en dan is hij weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
WeAreLegion schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:18:

Het werkt! En het gaat nog heel snel en makkelijk ook. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
gerarends schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:27:
[...]

Helemaal niemand? Als ik laat controleren op een update geeft hij even aan dat er 1 is en komt dan met de foutmelding over de DMClient. Ik heb het al geprobeerd door de cache leeg te maken maar dat helpt niet.
Jij komt al verder dan mij, nog steeds geen update beschikbaar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
martynvs schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:51:
[...]

Het werkt! En het gaat nog heel snel en makkelijk ook. Bedankt!
Ja is heel makkelijk programma inderdaad :) en geen dank hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 18:43
joh14vers6 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:06:
[...]

Ik heb hem vannacht aan laten staan, maar nog steeds geen verandering. Heeft iemand suggesties?
Ben jij toevallig ook een Belg met een Transformer uit de TB sku? Ik zit hier ook al 2 dagen te proberen, maar blijkbaar krijgt deze versie pas eind volgende week de update. Ik heb al geprobeerd met DMClient leeg te maken, factory reset en het installeren van de WW sku versie (nog wel HC), maar hij blijft zeggen dat er geen update is. Dan maar wachten tot volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
@LordHades zou je mij ook nog kunnen vertellen waar ik die volledige versie kan downloaden? Ik heb gezocht en kan alleen Android versie 3.2.1 vinden. Een reset kan ik nog doen als niets anders werkt, belangrijke data staat toch op de sd kaart. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:40
@#$@%! Mijn transformer laadt niet meer op. Heeft iemand anders ook accu-trouble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:06
Heb gisteren ook ICS op mijn TF101 gezet, draaide als een speer, maar net een melding gehad dat de batterij opgeladen moest worden. De batterij stond nog op 15% dus ik denk ik wacht nog even.
Vervolgens komt er een blauwe waas over het scherm en reageert hij nergens meer op.
Dus ik schakel hem maar uit. Nu doet hij helemaal niets meer ook niet aan de lader....
What to do?

Ook in het dockingstation (die opgeladen is) nothing....zelf met stroom erop....

[ Voor 10% gewijzigd door GRUMBLER op 25-02-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
gerarends schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:59:
@LordHades zou je mij ook nog kunnen vertellen waar ik die volledige versie kan downloaden? Ik heb gezocht en kan alleen Android versie 3.2.1 vinden. Een reset kan ik nog doen als niets anders werkt, belangrijke data staat toch op de sd kaart. Alvast bedankt.
Hij staat er op dit moment inderdaad nog niet, maar hij is binnenkort HIER te vinden. Ik zou eerst een factory reset proberen kijken wat dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerarends
Dankjewel, daar had ik ook gezocht. Als ik hierboven zo lees kan ik misschien beter even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hier nog steeds nix aan het handje. ICS zonder nukken. Gewoon standaard rom zonder root.
Ik had wel direct na de update een factory reset gedaan, leek me praktisch bij zo'n grote update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
somfortiwan schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:56:
[...]

Ben jij toevallig ook een Belg met een Transformer uit de TB sku? Ik zit hier ook al 2 dagen te proberen, maar blijkbaar krijgt deze versie pas eind volgende week de update. Ik heb al geprobeerd met DMClient leeg te maken, factory reset en het installeren van de WW sku versie (nog wel HC), maar hij blijft zeggen dat er geen update is. Dan maar wachten tot volgende week.
Nope, geen van beide is waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de prime speelt het zelfde en wordt de app volume+ gadviseerd
Bij mij is het volume ook lager.
algoman schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Er in ieder geval wat mis te zijn met de accu-status. Hij zit nu op 11% en ik krijg geen enkele melding, of de lader er nu aan hangt of niet.

Kun je eigenlijk makkelijk terug naar HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

D-e-n schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:38:
Er in ieder geval wat mis te zijn met de accu-status. Hij zit nu op 11% en ik krijg geen enkele melding, of de lader er nu aan hangt of niet.

Kun je eigenlijk makkelijk terug naar HC?
Laad hem eerst eens een nachtje op. Mijn ervaring met (custom) roms flashen is dat de accu status niet altijd goed weergegeven wordt nadat die een paar keer opgeladen is geweest.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Mijn TF draait nu op 4.0.3 terwijl mijn Samsung Galaxy Nexus (puur Google telefoon dus) nog op 4.0.2. draait :?
Ik kan maar geen vat krijgen op Google. Ongeveer 1% van de Android gebruikers draait op ICS dus ik heb nergens over te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-08 08:17
Heb nu ook ICS (stock).
Het werkt lekker vlug allemaal, al stotterde hij in het begin wat, maar dat was waarschijnlijk door al de updates van apps die tegelijkertijd binnenkwamen.

Ik mis overigens wel de optie om de airplane mode in de notifications aan en uit te zetten. Hoewel ik natuurlijk wel gewoon de wifi kan uitschakelen.

Wat de accustatus betreft zal ik later maar eens moeten checken. Wat me wel opviel is dat met de dual battery widget de dock naar 0% ging terwijl het met HC op 3% bleef hangen. Althans, dat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
BabyXL schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:43:
[...]
Laad hem eerst eens een nachtje op. Mijn ervaring met (custom) roms flashen is dat de accu status niet altijd goed weergegeven wordt nadat die een paar keer opgeladen is geweest.
Maar dan zou er bij het lockscreen toch moeten zijn aangegeven dat hij laadt? Er staat steeds "sluit lader aan"
Pagina: 1 ... 26 ... 51 Laatste