Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik blijf erbij dat bij dat soort spontane reboots of app crashes er waarschijnlijk iets met het geheugen fout is. Ik heb dit soort problemen ook gehad met een HTC 7 Pro, die heb ik weer teruggestuurd naar de leverancier als doa.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:33
Windows Phone 7 werkt over het algemeen goed, geen last van falende tiles of wat dan ook. Wat ik wel een irritante bug vind is wanneer je naar muziek luistert en per ongeluk op de search button drukt, het geluid verandert in mono. Dan moet je verplicht je muziek stopzetten en weer afspelen om het goed te krijgen.

En het is natuurlijk een beetje jammer dat WhatsApp veel batterij opeet, maar heb het vertrouwen dat dat nog goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Mijn problemen dusver:
Toen ik mijn Titan net binnen had en hem op mijn PC aansloot werd het herkend als een Windows Mobile, veel geprutst en gezocht maar tevergeefs, ik kon niks vinden. Na een tijdje, dom van me, pas een reboot gedaan en werd hij wel als een WP7 herkend.
Om de zoveel tijd, 1 keer per maand heb ik dat de standaard apps weigeren om te starten. Een reboot verhelpt dit. Een keer hiervan was er minimale gegevensverlies, ik moest mijn contactpersonen weer aan elkaar linken (fb, twitter etc.).
In het begin een wegvallende WiFi verbinding, maar nu al een tijd niet meer last van. Vast een update aan de firmware.
Ik had mijn telefoon developer unlocked, vele malen mijn apps erop getest maar opeens was er geen verbinding meer mogelijk. Veel verschillende dingen geprobeerd maar moest uiteindelijk toch een factory reset doen.

Dat zijn tot nu toe al mijn problemen. Maar het is echt een geweldig toestel, geloof me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 13:44
Wat betreft die zohgenaamde soft reset's, kan het zo zijn dat de aan uit knop in bijvoorbeeld je broekzak per ongeluk ingedrukt was? na een x aantal seconden heb je dan namelijk altijd een reset. (erg irritant, maar hoort erbij.

Die niet werkende marketplace tile was na de laatste update en is inmiddels weer okee, is dat bij jullie inmiddels ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ook last van :

Als ik iemand bel gaat de piep die je normaal hoort op een ongezonde manier :

Keiharde piep, dan zachte piep. dan weer keiharde piep.

Beetje vreemde uitleg maar hopelijk snappen jullie het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
dat is volgens mij wanneer de telefoon niet merkt dat je hem bij je hoofd houdt. Door de harde piep kan je hem op afstand houden en dan trilt hij wanneer er opgenomen worden. Maar zodra je de telefoon bij je hoofd houdt hoort die het niet te doen, ook al doet die dat bij mij ook wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-02 18:37
Ergens onderaan je settings is er "attentive phone" (of de NL variant van die woorden), en dan kan je daar "pocket mode" uitzetten om van die ervaring af te zijn. Zelf staan bij mij enkel de eerste en laatste optie aan, zodat de telefoon enkel stiller gaat wanneer ik hem daadwerkelijk vastneem (en weet dat er iemand belt), dat hij luider of op speaker gaat lijkt me voor mij nutteloos maar ik kan begrijpen dat het voor sommige handig is...

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:51
Nou.. ik heb 'm hoor! Wat een mooie telefoon! Ook erg te spreken over WP7.. nu heb ik er net een dag ervaring mee, maar de indruk is erg goed. Het grote scherm is heel indrukwekkend. Alles werkt razendsnel.

Een hele grote misser is Bing Maps.. routebeschrijving is echt een lachertje, maar dat kan ik HTC natuurlijk niet op aanrekenen.. als ik de voorgestelde route ga volgen, kom ik nooit thuis. En als ik van de route afwijk, snapt ie het helemaal niet meer. Dus even sparen voor Navigon om een goede vervanger voor de gratis Google Navigate te hebben (ik kom van Android af) .. ik had hier al op gerekend. Ik hoopte alleen dat Bing Maps toch iets beter zou presteren, om 'm als alternatief te gebruiken.. niet dus.

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
@Deco .....Wat vind jij het grootste voordeel ten opzichte van android

Samsung Flip 7

• DeCo
dave1972 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:22:
@Deco .....Wat vind jij het grootste voordeel ten opzichte van android
Absoluut de GUI, de snelheid en hoe bronnen bij elkaar gebracht worden. Een persoon heeft Facebook, Twitter, LinkedIn, etc.. in Android heb je dan 4x dezelfde persoon in het systeem staan. In WP7 is dat gekoppeld tot één persoon. En dat kun je ook met emailaccounts doen bijv.

Android komt wat klussend en conservatief over met die icoontjes en apps, die afzonderlijk volledig anders eruit kunnen zien. WP7 is meer no-nonsens en gewoon af.. de kunst van het weglaten hebben ze wel begrepen bij Microsoft.

Verder is het natuurlijk ook een smaakkwestie.. collega van mij kan niet wennen aan de interface. Na een dag ermee gewerkt te hebben, voel ik me er wel thuis.

• dave1972
DeCo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Absoluut de GUI, de snelheid en hoe bronnen bij elkaar gebracht worden. Een persoon heeft Facebook, Twitter, LinkedIn, etc.. in Android heb je dan 4x dezelfde persoon in het systeem staan. In WP7 is dat gekoppeld tot één persoon. En dat kun je ook met emailaccounts doen bijv.

Android komt wat klussend en conservatief over met die icoontjes en apps, die afzonderlijk volledig anders eruit kunnen zien. WP7 is meer no-nonsens en gewoon af.. de kunst van het weglaten hebben ze wel begrepen bij Microsoft.

Verder is het natuurlijk ook een smaakkwestie.. collega van mij kan niet wennen aan de interface. Na een dag ermee gewerkt te hebben, voel ik me er wel thuis.
Top thanks, ik heb nu ook nl een android en ga ook de overstap wagen na de vele goeie berichten. Nu nog op zoek naar een redelijk geprijsde Titan _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Ik heb 'm via Belsimpel.nl .. volgens mij was dat (in ieder geval voor mij) het goedkoopst.. het was alleen dat de verlenging van mijn abo een week te laat was, anders had ik 'm nog voor 100 euro minder kunnen bestellen.. uiteindelijk 200 euro voor betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 21:54
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:39:
Iemand hier ook last van :

Als ik iemand bel gaat de piep die je normaal hoort op een ongezonde manier :

Keiharde piep, dan zachte piep. dan weer keiharde piep.

Beetje vreemde uitleg maar hopelijk snappen jullie het
Ja daar heb ik ook last van. Zal attentive phone eens uitzetten, zoals hier onder geopperd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
DeCo schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:19:
Ik heb 'm via Belsimpel.nl .. volgens mij was dat (in ieder geval voor mij) het goedkoopst.. het was alleen dat de verlenging van mijn abo een week te laat was, anders had ik 'm nog voor 100 euro minder kunnen bestellen.. uiteindelijk 200 euro voor betaald
Maar ik wil m zonder abbo :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Dan lijkt me eBay de goedkoopste oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ik had gister dat mijn scherm niet meer werkte...

Eerste keer dat mij dit is overkomen, en voor zo ver ik weet heeft ook nog niemand anders hier last van gehad op GoT.

Ik werd 's ochtends wakker, en dan laat ik 3 wekkers afgaan. De eerste 2 gingen prima, maar bij de 3e moest ik al 2 keer tikken op "negeren", dacht ik (ik was nog slaperig).
Toen ik een tijdje later echt wilde opstaan en mijn tel wilde unlocken reageerde het scherm nergens meer op. De aan/uit knop werkte nog wel, maar ik kan niet omhoog schuiven en dus ook niet mijn code in typen.

Vreemde bijverschijning was dat ook de knoppen onderaan niet meer werkte. Deze zitten natuurlijk achter hetzelfde glas, maar zouden toch anders moeten werken dan het touch screen.

Bij mijn HTC Touch Pro liet op een gegeven moment het scherm los, als er dan wat stof onder kwam werkte die ook niet meer, dus ik dacht even dat dat het probleem was. Heb toen dus een beetje langs de randen gedaan met mijn nagel, tot ik bedacht dat de Titan natuurlijk multi-touch is, en dit niet de fout kan zijn :+

Uiteindelijk de batterij eruit moeten halen, en daarna werkte alles weer als normaal. Ik weet niet meer zeker of ik ook heb geprobeerd de aan/uit knop lang ingedrukt te houden voor een reset, maar als dat ook niet werkte dan ben ik blij dat we bij de Titan nog de batterij eruit kunnen halen, en geen "uni-body" tel hebben...

Verder bevalt hij nog steeds goed :)

Overigens werkte op de afstandbediening voor mijn airco de knop om hem harder/zachter te zetten niet meer diezelfde ochtend. Ik kan hem nog wel van stand wisselen (koelen/verwarmen/etc.) en ook de temperatuur instellen, maar de knop voor harder/zachter reageerde helemaal niet meer. Ook hier de batterijen uit moeten halen en daarna werkte hij weer perfect. Erg wazig dat dit tegelijk gebeurde...

[ Voor 13% gewijzigd door WingsOfFury op 28-02-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:44

fatshark

fat to da bone

WingsOfFury schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:30:

Eerste keer dat mij dit is overkomen, en voor zo ver ik weet heeft ook nog niemand anders hier last van gehad op GoT.

Ik werd 's ochtends wakker, en dan laat ik 3 wekkers afgaan. De eerste 2 gingen prima, maar bij de 3e moest ik al 2 keer tikken op "negeren", dacht ik (ik was nog slaperig).
Toen ik een tijdje later echt wilde opstaan en mijn tel wilde unlocken reageerde het scherm nergens meer op. De aan/uit knop werkte nog wel, maar ik kan niet omhoog schuiven en dus ook niet mijn code in typen.

Vreemde bijverschijning was dat ook de knoppen onderaan niet meer werkte. Deze zitten natuurlijk achter hetzelfde glas, maar zouden toch anders moeten werken dan het touch screen.
Dit heb ik ook al een paar keer gehad.
Het lijkt bij mij op te treden als de batterij erg laag in juice is en intensief gebruik browser/whatsapp (of het gebeurd voor of na de battery critical low melding durf ik niet zo te zeggen.).
Wat ik altijd dan maar doe is aan/uit knop ingedrukt houden dan reboot hij en dan de stekker erin.

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:59

krietjur

Where am I?

DeCo schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:36:
[...]

Die 4x dezelfde persoon koppelt mijn Android anders keurig tot 1 persoon hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
krietjur schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:52:
[...]

Die 4x dezelfde persoon koppelt mijn Android anders keurig tot 1 persoon hoor!
versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 23:01
WingsOfFury schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:30:

Bij mijn HTC Touch Pro liet op een gegeven moment het scherm los, als er dan wat stof onder kwam werkte die ook niet meer, dus ik dacht even dat dat het probleem was. Heb toen dus een beetje langs de randen gedaan met mijn nagel, tot ik bedacht dat de Titan natuurlijk multi-touch is, en dit niet de fout kan zijn :+

Uiteindelijk de batterij eruit moeten halen, en daarna werkte alles weer als normaal. Ik weet niet meer zeker of ik ook heb geprobeerd de aan/uit knop lang ingedrukt te houden voor een reset, maar als dat ook niet werkte dan ben ik blij dat we bij de Titan nog de batterij eruit kunnen halen, en geen "uni-body" tel hebben...

Verder bevalt hij nog steeds goed :)

Overigens werkte op de afstandbediening voor mijn airco de knop om hem harder/zachter te zetten niet meer diezelfde ochtend. Ik kan hem nog wel van stand wisselen (koelen/verwarmen/etc.) en ook de temperatuur instellen, maar de knop voor harder/zachter reageerde helemaal niet meer. Ook hier de batterijen uit moeten halen en daarna werkte hij weer perfect. Erg wazig dat dit tegelijk gebeurde...
Dit komt door de accu die op dat moment onder een bepaald percentage resterend is.
Heb hier zelf ook regelmatig last van. Wat ik meestal doe is even wachten, toestel even locken en unlocken. Op een gegeven moment is hij weer op adem en kun je verder met wat je wilde doen.
Of dit een probleem van HTC of MS, geen idee? Iemand?
Het is in ieder geval behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
fatshark schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Dit heb ik ook al een paar keer gehad.
Het lijkt bij mij op te treden als de batterij erg laag in juice is en intensief gebruik browser/whatsapp (of het gebeurd voor of na de battery critical low melding durf ik niet zo te zeggen.).
Wat ik altijd dan maar doe is aan/uit knop ingedrukt houden dan reboot hij en dan de stekker erin.
JvdHoudt schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:16:
[...]

Dit komt door de accu die op dat moment onder een bepaald percentage resterend is.
Heb hier zelf ook regelmatig last van. Wat ik meestal doe is even wachten, toestel even locken en unlocken. Op een gegeven moment is hij weer op adem en kun je verder met wat je wilde doen.
Of dit een probleem van HTC of MS, geen idee? Iemand?
Het is in ieder geval behoorlijk vervelend.
Vreemd dat jullie dit vaker hebben gehad al, voor mij was het de eerste keer, terwijl ik regelmatig de melding krijg dat ik de batterij-saver zou moeten aanzetten. Ik weet niet of dat al kritiek niveau is hoor..?

En ik heb nooit mijn tel 's nachts onder de 50% zitten eigenlijk, dus dat kan het haast niet zijn geweest. Normaal hang ik hem tussen de 40 a 80% aan mijn pc 's avonds, maar als ik naar bed ga en hij is nog niet boven de 60% dan hang ik hem aan mijn lader bij mijn bed.
Ik heb er niet opgelet toen hoor, maar de kans dat dit het was is minimaal. Ook kon ik hem gewoon na de batterij eruit/erin gedaan te hebben weer aanzetten, zonder hem aan de stroom te hangen, iets wat niet zou moeten kunnen als hij zo kritiek is dat het scherm niet meer werkt.

Ook heb ik wel eens gehad dat ik hem zo veel gebruikte dat hij uitviel, toevallig vorige week nog. En toen heb ik hem ook regelmatig gelockt voordat hij uiteindelijk niet meer wakker wilde worden.

Maar goed, bedankt voor de reacties, als het nog een keer voorkomt weet ik nu in ieder geval waar ik op moet letten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 09:40
Toch een minder stevig ontwerp gebrek gevonden: ik heb een degelijke rubber hoes om mijn Titan heen zitten en ik liet hem toevallig niet al te hard via de muur op de grond vallen. Daarbij schoot de telefoon uit de unibody en nu blijkt een heel klein plastic nippeltje te zijn afgebroken waardoor zo'n 1x per dag de telefoon uit zichzelf uit de unibody komt.

Echt jammer dit, door zo'n klein nippeltje van het verkeerde materiaal kan ik waarschijnlijk niet zo lang met de telefoon doen. Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
rookie no. 1 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:39:
Toch een minder stevig ontwerp gebrek gevonden: ik heb een degelijke rubber hoes om mijn Titan heen zitten en ik liet hem toevallig niet al te hard via de muur op de grond vallen. Daarbij schoot de telefoon uit de unibody en nu blijkt een heel klein plastic nippeltje te zijn afgebroken waardoor zo'n 1x per dag de telefoon uit zichzelf uit de unibody komt.

Echt jammer dit, door zo'n klein nippeltje van het verkeerde materiaal kan ik waarschijnlijk niet zo lang met de telefoon doen. Zonde!
Als je een stootvast toestel wil dan moet je geen titan nemen he, is voor geen enkele tel goed behalve dan zo een ouderwetse rubberen nokia 8)7

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Je kunt ook overdrijven met je reactie, hé :) Hij viel niet hard en zeker niet rechtstreeks. Als je kijkt naar die kunstof-constructie van het release-knopje, zul je inderdaad tot de conclusie komen dat het niet erg stevig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
hmm laat ik het dan zo zeggen, ik vind de bouwkwaliteit een stuk beter als de htc sensation, die ik ook heb :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Gisteravond kreeg ik een melding dat er een update beschikbaar zou zijn voor mijn Titan, en dat klopt volgens ZUNE.

Ik heb even gezocht, dit was de beste bron die ik kon vinden: WPcentral

Ik ga hem nu maar eens flashen en zien wat het effect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:31
Hier ook de update melding gekregen, wil wel even melden dat als de update bij stap 8 is moet je echt geduld hebben (het kan er namelijk op lijken dat alles is vastgelopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
idd kan f duren, maar ik zou niet weten wat er nou beter aan geworden is, misschien is t ontvangst wat beter geworden....iemand die iets is opgevallen ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
ik heb ook geen idee... ergens heb ik iets gelezen over een verbeterde volume van de externe speaker. Verder kan ik niets vinden over deze HTC update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

rookie no. 1 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 23:39:

Of gewoon ipv zon groot rubberen ding er omheen een hoesje bestellen van "casemate". Kun je in de Nederlandse winkels kopen en met wat korting ook via Ebay. Daar zit hij echt als gegoten in!

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Ik weet niet hoe de mensen met de nieuwe update het ervaren, maar ik heb toch wel zo mijn twijffels hierover.. En met name over de geluidkwaliteit tijdens bellen!!

Het was al vaak een beetje tobben, maar kunnen een hoop mensen mij gewoon niet meer verstaan tijdens een gesprek..

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Ik heb de update ook binnen. Moet wel zeggen dat het lijkt alsof de tiles iets sneller weggaan zodra je een app aan tikt, maar kan het nu niet meer vergelijken natuurlijk.

Daarnaast hield NU.nl het langer vol voordat hij crashde. Alleen voor de update hield een crash in dat ik gewoon naar mijn home scherm ging, nu is dit het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.d3studio.nl/titan/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.d3studio.nl/titan/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.d3studio.nl/titan/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.d3studio.nl/titan/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.d3studio.nl/titan/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.d3studio.nl/titan/6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.d3studio.nl/titan/7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Ik heb van al die bovenstaande dingen nog niets iets gehad, en zeker niet die crashes zoals jij hier laat zien...
Met NU.nl heb ik ook helemaal geen problemen!

Het enige wat ik wel had was dat gisteravond ineens mijn datum op het jaar 2035 stond, om 4:30 smorgens...
(blij dat ik het zag ivm wekkerfunctie)

Tevens zijn er ineens een aantal sideloaded apps die ingetrokken zijn door MS...

Wat ik in jouw laatste foto zie is dat je een oranje achtergrond hebt.. is dat een keuze mogelijkheid bij jou??

Want dat zou betekennen dat je dus aan het Tweaken/unlocken bent geweest en dat eventueel je crashes veroorzaakt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt er meer op dat zijn Tile kleur door de bug gebruikt wordt als achtergrond. Op de rest van de foto's zie je gewoon een zwart thema.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
zijn er hier meer mensen die last hebben om met bepaalde routers te verbinden, ik heb hier een sitecom WLR-3000 v2 001....als ik mijn wifi uit en aan zet dan connect hij wel, maar zodra hij f op slaapstand is geweest dan kan hij geen verbinding meer maken....heeft hij niet met alle routers...die van mn werk bv pakt hij direct...

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 12:51

vandeGerrit

Well, this can't be right

dave1972 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:38:
zijn er hier meer mensen die last hebben om met bepaalde routers te verbinden, ik heb hier een sitecom WLR-3000 v2 001....als ik mijn wifi uit en aan zet dan connect hij wel, maar zodra hij f op slaapstand is geweest dan kan hij geen verbinding meer maken....heeft hij niet met alle routers...die van mn werk bv pakt hij direct...
Ja, heb ik ook last van. Thuis staat een DLink router. Alle andere appratuur werkt er goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n.a.v. onderstaand artikel wilde ik eens gaan kijken of Locations werkt.
nieuws: HTC brengt offlinenavigatie voor Windows Phone uit

Echter als ik Locations open dan krijg ik de melding:
Location sources disabled
To work properly, this application needs to know your location. Please enable to use your location in settings.

Ik ga naar settings>location>deze staat al op ON
Ik ga naar settings>(application)>maps deze staat ook op ON

Toch werkt Location van HTC niet de Maps van Microsoft werkt wel en vind wel waar ik ben.

Iemand suggesties, google levert niets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Locations > Footprints > Settings > Locations even aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
BAMMER schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:05:
Wat ik in jouw laatste foto zie is dat je een oranje achtergrond hebt.. is dat een keuze mogelijkheid bij jou??

Want dat zou betekennen dat je dus aan het Tweaken/unlocken bent geweest en dat eventueel je crashes veroorzaakt.. ;)
PaT schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:09:
Lijkt er meer op dat zijn Tile kleur door de bug gebruikt wordt als achtergrond. Op de rest van de foto's zie je gewoon een zwart thema.
Als ik de back-knop lang in houd kreeg ik altijd al mijn tile-kleur als achtergrond hoor, vanaf het begin al. En nu heb ik het ook. Gister na een herstart was het probleem weer opgelost namelijk. Maar als ik nu de back-knop lang ingedrukt houd krijg ik ook een oranje achtergrond te zien.

Jullie niet dan? Nee, ik heb niks getweaked of unlocked, 100% zo uit de doos gekregen...

Gister na de update waren mijn datum en tijd helemaal verkeerd ingesteld. Ergens in juni 1980 stond hij, geloof ik. Hier hadden meer updaters last van, las ik op WPCental. Even handmatig goed gezet, daarna weer op automatisch en toen werkte het verder prima.

Vanavond heb ik een tentamen gehad en moest daarvoor mijn tel uitzetten. Toen ik mijn tel daarna weer aanzette stond echter weer de datum en tijd verkeerd (kom er nu pas achter, 1,5 uur later :+ ). Momenteel is het 0:53 uur op 28-03-2024 bij mij... Ik hoop niet dat dit nu iets is wat iedere keer terug gaat komen als ik mijn tel herstart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Gisteren de HTC update uitgevoerd en kwam er vanochtend pas achter dat mijn tijd ergens op 1987 was ingesteld. Kreeg echt weer zo'n back-2-the-future gevoel :)

Tijd goed gezet en alles is weer in sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Enige nadeel met die update is dat ze bepaalde lekken die er in de beveiliging zaten gelijk gedicht hebben dus voor root op de titan word t nu nog moeilijker :(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even de vraag Titan vs Lumia 900 verplaatst naar het Mobile Aankoop Advies forum. Daar hoort die vraag. Daarnaast is de kans dat ook andere merken aan bod komen groter. Je kan het topic hier vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door PaT op 31-03-2012 12:17 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Update werkt hier zonder problemen.. tijd staat ook gewoon goed :)

ander (misschien stom) vraagje: ik zoek het *-tekentje op het toetsenbord.. is deze komen vervallen of zit ie verstopt onder één van de toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Update hier ook goed werkend, en tijd niet is niet versprongen.

Het *-tekentje
Toetsenbord > &123 > en dan pijl naar rechts -> indrukken , dan kom je in volgend "menu"

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb de update gisteravond geïnstalleerd, geen problemen maar de datum stond wel op 1980.
Er stonden ook een paar nieuwe favorieten in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
@PAT: je hebt wel meer weggehaald dan alleen de Titan vs Lumia discussie zo te zien ;)

HTC Titan gerelateerd:
rookie no. 1 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:46:
@dave1972

...

Weet trouwens iemand waar de release notes altijd te vinden zijn van HTC updates? Ik zoek me gek, maar vind ze nooit.

[ Voor 61% gewijzigd door rookie no. 1 op 01-04-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
CAP-Team schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:32:
Er stonden ook een paar nieuwe favorieten in de lijst.
Ja, dit is zooooo irritant |:( Na iedere update zetten ze de oorspronkelijke 5 (?) favorieten weer terug in je lijst. Hier moet MS en/of HTC echt mee ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Na een herstart vanmorgen (zune wilde niet opstarten) stond de datum ineens op juni 2065.. :(
Tot nu toe zie ik de update nog niet als een verbetering, eerder een verslechtering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
het meest vervelende van die update is dat het nu nog moeilijker is om m te rooten :(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
CAP-Team schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:26:
Na een herstart vanmorgen (zune wilde niet opstarten) stond de datum ineens op juni 2065.. :(
Tot nu toe zie ik de update nog niet als een verbetering, eerder een verslechtering.
Ik heb mijne al 2 keer opnieuw opgestart en nu bewaard hij de datum wel goed. Heb wel eerst een paar dagen met een ontregelde WA rond gelopen, want iedereen bleef maar "seconds ago" staan.

Een verslechtering kan ik de update niet noemen, bij mij lijkt alles nu weer stabiel. Vanochtend was mijn tel wel weer bevroren (2e keer in 1,5 maand tijd), maar na een herstart werkte alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Sinds gister ben ik niet tevreden met de laatste update. nadat de update was geinstalleerd werkte alles normaal tot gisteren, de telefoon ging een paar keer van zich zelf in vliegtuig modus en het leek ook als of ik een slechter bereik had, app's wilden niet normaal starten en de datum stond op 2085. vandaag een beetje het normale gedaan wat ik altijd deed met het toestel, en op één of andere manier ging mijn accu nog sneller leeg dan gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
met deze update is de extreem luide beltoon waarvan ik en sommige anderen last hadden verholpen.

Verder heb ik geen problemen met deze update, merk ook niets raars aan de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
badboynova schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:47:
Sinds gister ben ik niet tevreden met de laatste update. nadat de update was geinstalleerd werkte alles normaal tot gisteren, de telefoon ging een paar keer van zich zelf in vliegtuig modus en het leek ook als of ik een slechter bereik had, app's wilden niet normaal starten en de datum stond op 2085. vandaag een beetje het normale gedaan wat ik altijd deed met het toestel, en op één of andere manier ging mijn accu nog sneller leeg dan gewoonlijk.
Jouw automatische tijd zal dit veroorzaken. Auto tijd aan of uit = vliegtuigmodus. Misschien vanwege het zoeken naar de tijd. Als hij de tijd niet goed kan vinden, zul je dus regelmatig in de vliegtuigmodus terecht komen. Of blijft de jouwe echt in de vliegtuigmodus hangen totdat je hem er zelf uithaalt?

HIERDOOR werken apps dan ook niet goed, die 3G/WiFi nodig hebben (logisch). En dit zal ook accu vreten ja.

Wat bij mij nog wel eens een bug verhielp was het opladen t/m 100%. Dus echt tot het ledje groen wordt. Misschien kun je dat eens proberen, en je tel daarna herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Ben inmiddels ook de gelukkige eigenaar van een HTC Titan. Wat een telefoon, het scherm is groot maar wel heel mooi en van die resolutie van 800x480 merk je bijna niks, want het ziet er allemaal heel mooi uit.

Hebben jullie er trouwens ook last van dat er licht tussen de behuizing doorkomt? Onderaan de telefoon, onder die 3 touch knoppen.Overdag is er niks van te zien, maar toen ik gisteravond in een bijna donkere kamer zat, viel het me wel een beetje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik heb hem ook sinds gisteren! Welliswaar 2ehands, maar het is wel een hele fijne telefoon tot zover! En inderdaad; de "wat lagere" resolutie is zeker niet storend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Ik begin mijn twijfels te krijgen over deze telefoon. Vandaag en een paar dagen geleden gewoon een spontane herstart tijdens het bellen en de andere kant verstaat mij regelmatig niet goed. Daarnaast valt mijn bereik regelmatig weg, wat mogelijk komt omdat er een plastic lipje niet meer de telefoon goed in de unibody houdt waar de antennes zitten.

Eens kijken of dit blijft, anders gaat hij maar eens naar de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Heb nog nooit een spontane herstart gehad ;) @jelke, ik heb dit euvel niet btw

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
rookie no. 1 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:40:
Ik begin mijn twijfels te krijgen over deze telefoon. Vandaag en een paar dagen geleden gewoon een spontane herstart tijdens het bellen en de andere kant verstaat mij regelmatig niet goed. Daarnaast valt mijn bereik regelmatig weg, wat mogelijk komt omdat er een plastic lipje niet meer de telefoon goed in de unibody houdt waar de antennes zitten.

Eens kijken of dit blijft, anders gaat hij maar eens naar de reparatie.
Die contactpunten zitten er niet voor niks. Jij hebt zelf het lipje kapot gemaakt (laten vallen toch?) dus ik vind het vreemd dat je nu twijfels over de telefoon krijgt.
Iedere telefoon doet het slechter als je de antenne niet optimaal benut. Sommige telefoons zelfs al als je ze alleen maar verkeerd vast pakt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelkeS
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-07-2021
Ik ben trouwens nog niet echt te spreken over de batterij duur. Ik kan er 12,5 uur mee doen, dus dat betekent dat ik er tot half 9 's avonds mee kan doen. En net liep de batterij gewoon sneller leeg dan dat die oplaadde.

Ik moet zeggen dat ik de telefoon ook vrij veel gebruik: Twitter app, Facebook app, Whatsapp en af en toe een beetje internetten.

Maar ik heb ook genoeg dingen uitgezet: locaties, xbox live staat uit, facebook chat, msn staan ook allemaal uit, scherm gaat uit na 1 minuutje en zo heb ik nog wel meer dingen uit gezet die eventueel batterij zouden kunnen gebruiken.

De batterij gaat trouwens ook leeg, terwijl ik er niks mee doen. Hij ligt dan gewoon op m'n bureau. Gelocked enzo en toch stroomt die gewoon leeg

Ik neem nu m'n usb kabel gewoon mee naar stage en als ik thuis ben hang ik de telefoon ook direct weer aan de lader, anders ben ik bang dat ik het einde van de dag niet haal (soms 11 uur, half 12)

Iemand nog tips ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door JelkeS op 06-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
JelkeS schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:31:
De batterij gaat trouwens ook leeg, terwijl ik er niks mee doen. Hij ligt dan gewoon op m'n bureau. Gelocked enzo en toch stroomt die gewoon leeg
Joh... 8)7 Als hij gelocked is dan staat hij toch aan? En dan ben jij toch bereikbaar? Dus dan moet je toch ontvangst hebben? Dus dan verbruikt hij toch batterij?
Tip: alle vragen kunnen met "ja" beantwoord worden.

Ik vind de batterij duur prima. De grootste slurper is volgens mij echt het scherm. Ik had vorige week de NU.nl app open staan terwijl ik verder niks deed. Na een half uur zag je toch al wel dat de batterij afnam. Volgens mij ligt het bij WhatsApp ook meer aan de hardware (scherm) dan aan de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik kan met whatsapp, bluetooth de hele dag aan (carkit in de auto) en wifi de hele dag aan (thuis en op t werk) gewoon makkelijk een complete dag halen (7 uur van de lader, en rond 12en 's nachts er weer aan) en dan heb ik ook nog bijna de helft van de acculading over...

edit: hij geeft aan; 16 uur aan en nog 49% batterijlading over.

[ Voor 11% gewijzigd door TFDev op 10-04-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:33
Ja, maar hoeveel uur zit je dan met je telefoon te prutsen? Ik neem aan dat als je een normale werkdag a la 8 uur hebt je niet de hele tijd met je telefoon zit te spelen. Zo red ik ook wel de hele dag. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:00
En nog maar een Titan gebruiker erbij :)

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
Vraagje, Wie heeft er allemaal problemen dat ze slecht te verstaan zijn tijdens het bellen?

Ik kan bijna geen fatsoenlijk gesprek meer voeren zonder alles hard te moeten herhalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
BAMMER schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:08:
Vraagje, Wie heeft er allemaal problemen dat ze slecht te verstaan zijn tijdens het bellen?

Ik kan bijna geen fatsoenlijk gesprek meer voeren zonder alles hard te moeten herhalen....
Nog nooit een opmerking over gekregen.

Vinger over de microfoon misschien? Of vuil erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Sorry, maar moest deze even plaatsen.
Een htc titan (nieuw) voor 300 euro.
Mochten er mensen nog twijfelen :)
http://www.ibood.com/nl/nl/

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatste dat als ik mijn batterij op wil laden , er een vraagteken in beeld verschijnt (in het accu icoon). Het lampje knippert dan groen achter elkaar.

Iemand idee wat dit is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:32:
Ik heb laatste dat als ik mijn batterij op wil laden , er een vraagteken in beeld verschijnt (in het accu icoon). Het lampje knippert dan groen achter elkaar.

Nog nooit meegemaakt, misschien is er een update?

Ik zou gewoon even Googlen, of op de site van HTC een manual zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:32:

Doet ie het verder wel goed?
Het lijkt me dat er iets met de batterij aan de hand is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 23:11
Inmiddels ook gelaskins beschikbaar voor de Titan: http://gelaskins.com/Search?q=HTC+titan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayolin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-12-2022
Hoi luitjes,

Ik heb vandaag de titan binnen gekregen die ik via ibood besteld heb. Het is echt een erg mooi toestel! Helaas heb ik nog wat problemen er mee. Ik hoop dat iemand een oplossing weet of dat dit een doa-tje is.

Waar ik met mijn andere toestellen en dezelfde sim met Hi abonnement volle ontvangst heb is deze met de Titan minimaal of zelfs niet aanwezig. ik heb al geprobeerd te updaten naar de laatste versie, de provider te wisselen, de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar niks lijkt te helpen. Het maakt niet uit of ik het toestel vast heb of niet.

Is er iets wat ik kan doen om ontvangst te krijgen of moet ik hem terugsturen naar ibood?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeCo schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:19:
[...]

Doet ie het verder wel goed?
Het lijkt me dat er iets met de batterij aan de hand is..
Hij viel in die periode wel eens uit. Momenteel weer nergens last van. Erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnexpectedBE
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 10:26
is het normaal dat de telefoon op moet staan om op te laden? telkens als die afstaat en de lader in gaat gaat die aan? -.- en hoe verwijder je apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Ayolin schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:00:
Hoi luitjes,

Ik heb vandaag de titan binnen gekregen die ik via ibood besteld heb. Het is echt een erg mooi toestel! Helaas heb ik nog wat problemen er mee. Ik hoop dat iemand een oplossing weet of dat dit een doa-tje is.

Waar ik met mijn andere toestellen en dezelfde sim met Hi abonnement volle ontvangst heb is deze met de Titan minimaal of zelfs niet aanwezig. ik heb al geprobeerd te updaten naar de laatste versie, de provider te wisselen, de fabrieksinstellingen terug te zetten, maar niks lijkt te helpen. Het maakt niet uit of ik het toestel vast heb of niet.

Is er iets wat ik kan doen om ontvangst te krijgen of moet ik hem terugsturen naar ibood?

Thx!
Je hebt al geprobeerd om via de htc sim app de hi instellingen op te halen? Al geprobeerd om via een apn de instellingen van hi handmatig in te stellen? Misschien wilt dat baten. Succes!
is het normaal dat de telefoon op moet staan om op te laden? telkens als die afstaat en de lader in gaat gaat die aan? -.- en hoe verwijder je apps?
Wp7 springt dan automatisch aan (doet ieder OS geloof ik ) je kan hem hierna gewoon uitzetten. Het verwijderen van een app doe je door op de app te drukken voor 3 sec. Hierna verschijnt er automatisch een menu om hem naar home screen te pinnen of te verwijderen.

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 07-05-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnexpectedBE
vali schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:02:
Wp7 springt dan automatisch aan (doet ieder OS geloof ik ) je kan hem hierna gewoon uitzetten. Het verwijderen van een app doe je door op de app te drukken voor 3 sec. Hierna verschijnt er automatisch een menu om hem naar home screen te pinnen of te verwijderen.
telkens als ik hem uitzette ging hij terug aan. raar :s
thanks voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Niet online
UnexpectedBE schreef op maandag 07 mei 2012 @ 21:18:
[...]

telkens als ik hem uitzette ging hij terug aan. raar :s
Misschien raar, maar wel zoals het hoort te gaan bij WP7. Zodra je toestel aan de lader gaat springt 'ie aan. Als je hem daarna zelf uitzet, dan gaat 'ie toch weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ru__ schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:08:
[...]

Misschien raar, maar wel zoals het hoort te gaan bij WP7. Zodra je toestel aan de lader gaat springt 'ie aan. Als je hem daarna zelf uitzet, dan gaat 'ie toch weer aan.
Nooit op gelet namelijk omdat mijn toestel nooit uit staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
Iemand er wel eens last van dat wanneer je batterij beneden de 20 procent geraakt en de batterijbesparing dus aanspringt het touchscreen vaak niet meer reageert en je spontane reboots krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 10:24
nils.kuijpers schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:38:
Iemand er wel eens last van dat wanneer je batterij beneden de 20 procent geraakt en de batterijbesparing dus aanspringt het touchscreen vaak niet meer reageert en je spontane reboots krijgt?
nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 11:31

TF0

Heb ik ook nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Batterij besparing gaat volgens mij pas bij 10% aan hoor.

Maar nee, verder heb ik die andere dingen ook nog nooit gehad. Wat ik wel merk de laatste dagen met het warme weer is dat het touchscreen niet tegen zweet kan. Als ik aan het golfen ben en er komt wat zweet van mijn vingers op het scherm, of als het scherm wat vochting is geworden in mijn broekzak, dan werkt hij vaak niet meer.
Even in de slaapstand zetten en goed droogwrijven is dan wel weer voldoende. Maar het is irritant dat het vrij vaak voorkomt als het buiten 30 graden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Zweet is zout en geleid. Ik denk dat het capacitief scherm niet meer weet wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
WingsOfFury schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Batterij besparing gaat volgens mij pas bij 10% aan hoor.

Maar nee, verder heb ik die andere dingen ook nog nooit gehad. Wat ik wel merk de laatste dagen met het warme weer is dat het touchscreen niet tegen zweet kan. Als ik aan het golfen ben en er komt wat zweet van mijn vingers op het scherm, of als het scherm wat vochting is geworden in mijn broekzak, dan werkt hij vaak niet meer.
Even in de slaapstand zetten en goed droogwrijven is dan wel weer voldoende. Maar het is irritant dat het vrij vaak voorkomt als het buiten 30 graden is.
Batterij besparing gaat bij 20% aan als je het aan hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Lees paar posts terug, meerdere mensen (en ik ook) hebben dit (gehad).
Wat bij mij een verbetering heeft gegeven is de laatste HTC update.
Hij reageert nog wel wat slecht maar stukken beter als voorheen , advies is om gewoon oplader eraan te knopen.

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnexpectedBE
hoelang doen jullie met je batterij? en wat geeft die aan van tijd als die volledig is opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
UnexpectedBE schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:41:
hoelang doen jullie met je batterij? en wat geeft die aan van tijd als die volledig is opgeladen?
tussen de 1 (zwaar gebruik) en 2 (licht gebruik) dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnexpectedBE
nils.kuijpers schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:34:
[...]

tussen de 1 (zwaar gebruik) en 2 (licht gebruik) dagen
ok, mijn batterijduur is opeens van 1 dag naar 2 dagen gegaan (aangegeven door wp7 zelf)

iemand die weet of het normaal is dat htc locations niet werkt zonder internet? die start op en sluit gewoon weer af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
beste mensen ik zit met een probleem, maar kan niet achter halen wat de oorzaak is.

Sinds maandag doen de FB en orginele Twitter app (meerdere app's hebben het zelfde probleem)
op mijn titan heel raar. Als ik ze zonder wifi opstart willen ze geen data binnen halen via 3G (Tmobile),
maar als ik via IE naar FB of Twitter ga dan werkt alles wel snel genoeg.

Eerst dacht ik dat het een probleem van Tmobile was, maar nergens kom ik meldingen van andere
mensen tegen. Heb contact gezocht met Tmobile maar die zien geen probleem bij mij, wel hebben
ze maar voor de zekerheid een nieuwe simkaart toegestuurd. Vandaag de nieuwe simkaart in gebruik
genomen, maar nog steeds het zelfde probleem.

Als ik verbinding met wifi maak, dat werken beide app's wel normaal, dus jullie kunnen wel begrijpen dat ik het bos tussen de bomen niet meer zie waar het probleem zit.

Zijn er misschien meer mensen die zulke problemen onder vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
badboynova schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:50:
beste mensen ik zit met een probleem, maar kan niet achter halen wat de oorzaak is.

Sinds maandag doen de FB en orginele Twitter app (meerdere app's hebben het zelfde probleem)
op mijn titan heel raar. Als ik ze zonder wifi opstart willen ze geen data binnen halen via 3G (Tmobile),
maar als ik via IE naar FB of Twitter ga dan werkt alles wel snel genoeg.

Eerst dacht ik dat het een probleem van Tmobile was, maar nergens kom ik meldingen van andere
mensen tegen. Heb contact gezocht met Tmobile maar die zien geen probleem bij mij, wel hebben
ze maar voor de zekerheid een nieuwe simkaart toegestuurd. Vandaag de nieuwe simkaart in gebruik
genomen, maar nog steeds het zelfde probleem.

Als ik verbinding met wifi maak, dat werken beide app's wel normaal, dus jullie kunnen wel begrijpen dat ik het bos tussen de bomen niet meer zie waar het probleem zit.

Zijn er misschien meer mensen die zulke problemen onder vinden?
Ja, helaas ik ook.

Ook een Titan icm T-Mobile. Sinds een week of 2-3 werkt het mobiele internet een stuk slechter. En ik heb ook het idee dat de wifi aan het afnemen is. Ik lees meestal het nieuws op de wc, en zoals meestal met wc's is, is ook onze wc niet verplaatst. Toch moet ik steeds vaker wifi aanzetten om het nieuws van Tweakers binnen te krijgen. Ook NU.nl werkt niet goed meer zonder wifi.
In mijn slaapkamer heb ik hetzelfde probleem. WhatsApp lijkt ook wat instabieler geworden qua verbinding sinds een paar weken.

Ik dacht al dat het geen zin had om T-Mobile hierover te bellen, dus dat heb ik nog niet gedaan, maar het probleem heb ik dus ook. Alleen zelfs al iets langer dan jij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vrijdag een Titan, als mogelijke vervanger van mijn Android telefoon. Ben een beetje teleurgesteld. Pro: Windows Phone ziet er prachtig uit, ik vind het ontwerp van de Titan mooi (minimalistisch industrieel, metaalgebruik is ook goed), windows phone is soepel genoeg en alles vliegt leuk over het scherm. Ook mooie foto's gemaakt.

Maar grootste nadeel zijn de apps. Whatsapp die raar doet en wel meldingen geeft van berichten maar ze niet toont. Ik gebruik twitter heel veel, volg veel mensen en verwacht dus een twitter app die zijn positie in de timeline vasthoudt. Alle twitter apps gaan bij herstart naar het begin van de timeline. Hoe kan dit nou?
En waarom herstarten apps als ik ze opnieuw open? Steeds weer het startscherm van de app en 5 seconden wachten. Dat lijkt niet veel maar iOS en Android hebben dit niet (meer).

Lost een andere ROM dit op? Ik zie op XDA dat er enkele ROMs zijn. Of is dit typisch Windows Phone. Ik wil mijn Titan graag leuk vinden.

PS: heb ook data problemen zoals hierboven omschreven, in sommige apps geen internet terwijl b.v. de nu.nl app het wel gewoon doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2012 12:05 . Reden: aanvulling, fouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zonet heb ik deze telefoon uit papier nagemaakt. Met één hand het hele scherm bedienen zal lastig worden ja. Mijn vraag is nu: Hoe vaak is dat nodig met WP 7.5?

Nog een ding: Waarom verkopen ze deze telefoons op marktplaats voor meer dan de nieuwprijs? 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Saturnus op 10-06-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 11:51:

Maar grootste nadeel zijn de apps. Whatsapp die raar doet en wel meldingen geeft van berichten maar ze niet toont. Ik gebruik twitter heel veel, volg veel mensen en verwacht dus een twitter app die zijn positie in de timeline vasthoudt. Alle twitter apps gaan bij herstart naar het begin van de timeline. Hoe kan dit nou?
En waarom herstarten apps als ik ze opnieuw open? Steeds weer het startscherm van de app en 5 seconden wachten. Dat lijkt niet veel maar iOS en Android hebben dit niet (meer).

Lost een andere ROM dit op? Ik zie op XDA dat er enkele ROMs zijn. Of is dit typisch Windows Phone. Ik wil mijn Titan graag leuk vinden.

PS: heb ook data problemen zoals hierboven omschreven, in sommige apps geen internet terwijl b.v. de nu.nl app het wel gewoon doet.
Het whatsapp probleem wat jij beschrijft heb ik af entoe ook last van. Voornamelijk als ik slecht bereik heb. Maar weest gerust, de iphone en android gebruikers hebben hier ook last van.. Persoonlijk maak ik liever gebruik van kik messenger. Dit werkt vele malen stabieler en sneller en is tevens ook te downloaden voor iphone,android en blackberry. (jammer genoeg wilt niet iedereen nog niet overstappan van het drama app genaamd whatsapp).

Over je probleem met twitter kan ik niet over meepraten. Maak zelf geen gebruik van twitter maar misschien kan je hier een betere twitter client vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat apps volledig herstarten als je ze opnieuw opent vanaf een tile of vanuit de app lijst? Vind dat heel vreemd en ouderwets (android en ios hadden dit in het begin van hun bestaan)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:56:
Is het normaal dat apps volledig herstarten als je ze opnieuw opent vanaf een tile of vanuit de app lijst? Vind dat heel vreemd en ouderwets (android en ios hadden dit in het begin van hun bestaan)
Als de developers hun apps niet optimaliseren voor de Mango api's krijg je dat inderdaad. Apps zoals navigon en nu hebben hier geen last van. Zou zeggen, maak een mailtje naar de desbetreffende developer en kaart het aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:56:
vali schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:05:
Als de developers hun apps niet optimaliseren voor de Mango api's krijg je dat inderdaad. Apps zoals navigon en nu hebben hier geen last van. Zou zeggen, maak een mailtje naar de desbetreffende developer en kaart het aan :+
Volgens mij lees je de vraag niet goed, vali. Want voor zo ver ik weet is het antwoord "ja!".

Als je een app open hebt staan, dan op de Windows toets tikt en vervolgens via de tile of app list de app opnieuw opent, dan start hij opnieuw op. Voor zo ver ik weet altijd. Navigon doet dat in ieder geval ook (net even getest).

Alleen als je via het "multitask" menu of de back-toets terug gaat kunnen apps doorgaan waar ze gebelven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
WingsOfFury schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:28:
[...]

[...]

Volgens mij lees je de vraag niet goed, vali. Want voor zo ver ik weet is het antwoord "ja!".

Als je een app open hebt staan, dan op de Windows toets tikt en vervolgens via de tile of app list de app opnieuw opent, dan start hij opnieuw op. Voor zo ver ik weet altijd. Navigon doet dat in ieder geval ook (net even getest).

Alleen als je via het "multitask" menu of de back-toets terug gaat kunnen apps doorgaan waar ze gebelven waren.
Ik heb het net ook getest op navigon 4.1 en bij mij start hij niet opnieuw op, hij gaat gewoon verder waar ik gebleven was. Dit heb ik tevens ook bij whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
vali schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:15:
[...]

Ik heb het net ook getest op navigon 4.1 en bij mij start hij niet opnieuw op, hij gaat gewoon verder waar ik gebleven was. Dit heb ik tevens ook bij whatsapp.
Op welk punt druk je dan op de Windows toets? Ik was al aan het navigeren toen ik erop drukte namelijk, dat pakt hij daarna niet meer op...

Edit: heb ook Navigon 4.1.0.

[ Voor 3% gewijzigd door WingsOfFury op 13-06-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
WingsOfFury schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:25:
[...]

Op welk punt druk je dan op de Windows toets? Ik was al aan het navigeren toen ik erop drukte namelijk, dat pakt hij daarna niet meer op...

Edit: heb ook Navigon 4.1.0.
Als ik de navigatie gebruik, druk dan op de home knop en na dr back k op gaat hij weer verder met navigeren. Gebruik wel een custom rom (dehydrate staat niet aan), maar dit heeft ook al bij mij gewerkt voordat ik de custon rom gebruikte. Weet je zeker dat je navigon up to date is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:16
vali schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:45:
[...]

Als ik de navigatie gebruik, druk dan op de home knop en na dr back k op gaat hij weer verder met navigeren. Gebruik wel een custom rom (dehydrate staat niet aan), maar dit heeft ook al bij mij gewerkt voordat ik de custon rom gebruikte. Weet je zeker dat je navigon up to date is?
Ja als je op home en dan op back drukt dan wordt ie weer uit het geheugen geladen. Druk je op home en dan weer op de tile dan wordt de app opnieuw opgestart.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste