Hmmm een ips-paneel zou verklaren waarom dat scherm echt zo goed is.
Hier in ieder geval geen last van. Werkt allemaal erg soepel.WingsOfFury schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:41:Ik zal er eens op gaan Googlen in het Engels, hier heeft dus niemand er last van merk ik? Het is alleen de invoer van het toetsenbord, alle apps, mail, games, etc. werken nog gewoon goed.
Ik denk dat je doelt op het onderste deel van de achterkant van de telefoon. Dat is wel van plastic, maar geen klepje. Meen dat dat gedaan is om de ontvangst te verbeteren (de rest is aluminium). Zit verder dus rotsvast en merk zelf dan ook geen gepiep of gekraak.AmonTobin schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 11:12:
Maar goed, ik heb na alle problemen (5x retour) met m'n DHD geen vertrouwen meer in HTC. Ook dat SIM-klepje ziet er weer akelig fragiel uit, net als bij mijn DHD. Zo irritant dat gepiep en gekraak van dat klepje dat net niet lekker aansluit.
Overigens merk ik hier wel een ander probleem dat hier al wel genoemd is: het locken van de SIM-kaart. Ik heb er geen password opzitten, maar toch verschijnt er sporadisch een slotje op het SIM-kaarticoon (met als boodschap dat er geen netwerk gevonden kon worden). Even herstarten en dan is het opgelost. Hoop dat het als ik binnenkort naar Vodafone overstap helemaal verholpen is (nieuwe SIM-kaart, de huidige gaat al weer 4 jaar mee).
Ah, ok...dat scheelt dan inderdaad.Victor schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:42:
[...]
Ik denk dat je doelt op het onderste deel van de achterkant van de telefoon. Dat is wel van plastic, maar geen klepje. Meen dat dat gedaan is om de ontvangst te verbeteren (de rest is aluminium). Zit verder dus rotsvast en merk zelf dan ook geen gepiep of gekraak.
Ik heb nog geen nieuwe simkaart gehaald, maar hij doet het nu al 24 uur goed. Blijkbaar zit hij er nu wel goed in. Herstarten is niet nodig trouwens, even vliegtuigmodus aan en uit werkt ookVictor schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:42:
Overigens merk ik hier wel een ander probleem dat hier al wel genoemd is: het locken van de SIM-kaart. Ik heb er geen password opzitten, maar toch verschijnt er sporadisch een slotje op het SIM-kaarticoon (met als boodschap dat er geen netwerk gevonden kon worden). Even herstarten en dan is het opgelost. Hoop dat het als ik binnenkort naar Vodafone overstap helemaal verholpen is (nieuwe SIM-kaart, de huidige gaat al weer 4 jaar mee).
Maar ik ga wel snel naar de T-Mobile winkel voor een nieuwe simkaart...
Proberen te bellen zorgt er ook voor dat WP7 vraagt om je sim codeWingsOfFury schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:14:
[...] Herstarten is niet nodig trouwens, even vliegtuigmodus aan en uit werkt ook
Vanmiddag mn titan ontvangen en muziek geinstalleerd.
Ik merk dat wanneer ik een cd afspeel, de eerste seconde van het nummer steeds wegvalt. Redelijk irritant. Meer mensen last van?
Ik merk dat wanneer ik een cd afspeel, de eerste seconde van het nummer steeds wegvalt. Redelijk irritant. Meer mensen last van?
Ik schrok gisteren een beetje van de hoeveelheid vrije ruimte die ik nog maar over heb op m'n Titan
Muziek: 1,76 GB
Video's: 327 MB
Afbeeldingen: 15 MB
Gereserveerde ruimte en andere inhoud: 8,45 GB
Beschikbaar: 1,78 GB
Vraag me toch echt af hoe ik dat met een HTC Radar had kunnen redden die maar 8 GB intern heeft.
Vraag me toch echt af hoe ik dat met een HTC Radar had kunnen redden die maar 8 GB intern heeft.
[ Voor 54% gewijzigd door CAP-Team op 15-10-2011 13:49 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb mijn htc titan ook binnen, heb zelf een android telefoon en een ipod touch gehad.
Moet zeggen dat ik never nooit meer terug wil naar android of ios. Alles werkt bij mij top, geen last gehad van sim lock of keyboard bugs.
Vanavond de navigatie in kaarten app maar eens gebruiken.
Moet zeggen dat ik never nooit meer terug wil naar android of ios. Alles werkt bij mij top, geen last gehad van sim lock of keyboard bugs.
Vanavond de navigatie in kaarten app maar eens gebruiken.
Die gereserveerde ruimte kan je ergens aanpassen zodat dat aanzienlijk minder wordt. Volgens mij in Zune, maar hang me daar niet aan op.CAP-Team schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:37:
Ik schrok gisteren een beetje van de hoeveelheid vrije ruimte die ik nog maar over heb op m'n Titan
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Waar haal jij dat lijstje vandaan? Ik kan alleen bij instellingen -> info zien hoeveel opslagruimte ik heb en hoeveel er beschikbaar is.CAP-Team schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:37:
Standaard had ik al maar 12,86 GB ruimte. Dus die 16 GB heb je sowieso niet gehad. Echter is 16 - 12,86 natuurlijk minder dan jouw 8,45 GB.
Laat me even weten hoe je zo'n lijstje kunt krijgen en dan zoek ik uit hoeveel er bij mij "gereserveerd" is.
Verwijderd
Inderdaad in ZunePaT schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:27:
[...]
Die gereserveerde ruimte kan je ergens aanpassen zodat dat aanzienlijk minder wordt. Volgens mij in Zune, maar hang me daar niet aan op.
Zune eigenschappen van je telefoon idd.
Er klopt alleen niks van:
70% = 12,72 GB (0 MB ruimte meer over) -> 100% = 18,17 GB
50% = 10,26 GB -> 100% = 20,52 GB
25% = 7,18 GB -> 100% = 28,72 GB
10% = 5,33 GB -> 100% = 53,3 GB
5% = 4,71 GB (was standaard bij mij) -> 100% = 94,2 GB
0% = 4,10 GB -> 100% = tsja...
Van de 16 GB die op de telefoon hoort te zitten is er maar 12,86 GB beschikbaar. "Iets" (OS?) heeft dus al 3,14 GB in gebruik.
De schaal van 0% naar 70% klopt alleen voor geen meter. 70% van 16 GB is ook maar 11,2 GB.
Oh, heb het al ontdekt. Van iedere grootte moet je de standaard 4,10 GB afhalen, dan komt het wel goed uit. Ieder bovengenoemd percentage komt dan op 12,2 of 12,3 GB uit.
Beetje onhandig geregeld zo
70% = 12,72 GB (0 MB ruimte meer over) -> 100% = 18,17 GB
50% = 10,26 GB -> 100% = 20,52 GB
25% = 7,18 GB -> 100% = 28,72 GB
10% = 5,33 GB -> 100% = 53,3 GB
5% = 4,71 GB (was standaard bij mij) -> 100% = 94,2 GB
0% = 4,10 GB -> 100% = tsja...
Van de 16 GB die op de telefoon hoort te zitten is er maar 12,86 GB beschikbaar. "Iets" (OS?) heeft dus al 3,14 GB in gebruik.
De schaal van 0% naar 70% klopt alleen voor geen meter. 70% van 16 GB is ook maar 11,2 GB.
Oh, heb het al ontdekt. Van iedere grootte moet je de standaard 4,10 GB afhalen, dan komt het wel goed uit. Ieder bovengenoemd percentage komt dan op 12,2 of 12,3 GB uit.
Beetje onhandig geregeld zo

Zijn er mensen die proberen een transparant lockscreen te ontwikkelen? Het is voor 3rd party ontwikkelaars nog niet mogelijk om meldingen op het lockscreen te plaatsen en aangezien ik meer WhatsApp dan SMS ben ik ermee aan de slag gegaan om dan maar een transparant lockscreen te maken.
Het werkt, als je je niet te veel aantrekt van de chaos die het met zich meebrengt:
Transparant lockscreen in Hotmail:

2 maal transparant lockscreen zonder dat het password actief is:

Transparant lockscreen werkt, mits het password niet actief is en je het scherm even aantikt. Op de foto kun je zien dat de klok iets hoger staat dan normaal, zodra die weer onderaan komt te staan krijg je weer bovenstaande foto's. 1 nieuwe WhatsApp binnen, zonder dat ik de telefoon hoef te unlocken:

2 maal transparant lockscreen met password actief (chaos):

Zijn andere hier ook mee aan het experimenteren of ben ik de enige?
Het werkt, als je je niet te veel aantrekt van de chaos die het met zich meebrengt:
Transparant lockscreen in Hotmail:

2 maal transparant lockscreen zonder dat het password actief is:

Transparant lockscreen werkt, mits het password niet actief is en je het scherm even aantikt. Op de foto kun je zien dat de klok iets hoger staat dan normaal, zodra die weer onderaan komt te staan krijg je weer bovenstaande foto's. 1 nieuwe WhatsApp binnen, zonder dat ik de telefoon hoef te unlocken:

2 maal transparant lockscreen met password actief (chaos):

Zijn andere hier ook mee aan het experimenteren of ben ik de enige?
Ik vind ze er eigenlijk allemaal redelijk chaotisch uitzien... Dan maar geen transparant lockscreen!
Ik vind trouwens dat HTC behoorlijk traag is met het leveren van accessoires. Volgende week worden de screen protectors leverbaar, over twee weken de desktop cradle, maar voor een auto houder mag je nog twee maand (!!) geduld hebben.
Wat tergend ellendig is aan de Titan, maar waarschijnlijk ook aan iedere andere Windows Phone, is dat je het volume van de ingebouwde wekker niet kunt wijzigen. Dat ding gaat keihard af waardoor je gegarandeerd de rest van de dag chagreinig bent. Ik ben opzoek gegaan naar fatsoenlijke alternatieven in de Marketplace, maar tevergeefs.
Ik heb nu een tijdelijke oplossing: Voordat ik ga slapen plak ik de speaker van de Titan af met plakband. Dit nuanceert het volume een beetje. Dan is ie nog steeds iéts te hard voor mij, maar het is al stukken beter.
Zo ontiegelijk onlogisch dat dit volume niet te wijzigen is, amateuristisch gewoon.
Ik heb nu een tijdelijke oplossing: Voordat ik ga slapen plak ik de speaker van de Titan af met plakband. Dit nuanceert het volume een beetje. Dan is ie nog steeds iéts te hard voor mij, maar het is al stukken beter.
Zo ontiegelijk onlogisch dat dit volume niet te wijzigen is, amateuristisch gewoon.
[ Voor 31% gewijzigd door joblamie op 17-10-2011 09:21 ]
Volume van je alarm is afhankelijk van de hoofdvolume. Als je die zachter zet, dan wordt je alarm ook zachter.joblamie schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:20:
Wat tergend ellendig is aan de Titan, maar waarschijnlijk ook aan iedere andere Windows Phone, is dat je het volume van de ingebouwde wekker niet kunt wijzigen. Dat ding gaat keihard af waardoor je gegarandeerd de rest van de dag chagreinig bent. Ik ben opzoek gegaan naar fatsoenlijke alternatieven in de Marketplace, maar tevergeefs.
Ehm op mijn HTC 7 Trophy gaat de wekker eerst zacht en daarna pas harder af. Dus misschien ben je gewoon te ver in coma en hoor je hem pas als hij aan z'n harde stukje is begonnen?joblamie schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:20:
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Was het maar waar. Mijn hoofdvolume staat vanzelfsprekend 's nachts uit, anders zou ik telkens wakker worden van mailtjes of notificaties die binnenkomen. Maar dan nog gaat de wekker hard af.Relief2009 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:50:
[...]
Volume van je alarm is afhankelijk van de hoofdvolume. Als je die zachter zet, dan wordt je alarm ook zachter.
Haha dat zou nog kunnen.Ramon schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:58:
[...]
Ehm op mijn HTC 7 Trophy gaat de wekker eerst zacht en daarna pas harder af. Dus misschien ben je gewoon te ver in coma en hoor je hem pas als hij aan z'n harde stukje is begonnen?
[ Voor 27% gewijzigd door joblamie op 17-10-2011 10:28 ]
Heb je een link waar je deze besteld hebt? Ben namelijk opzoek naar dezelfde accessoires.CAP-Team schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:39:
Ik vind trouwens dat HTC behoorlijk traag is met het leveren van accessoires. Volgende week worden de screen protectors leverbaar, over twee weken de desktop cradle, maar voor een auto houder mag je nog twee maand (!!) geduld hebben.
Tweakers heeft nu ook een prima review van de Titan gedaan 
reviews: HTC Radar en Titan met Windows Phone: size matters
Verwijderd
Ik vind het niet een spectaculaire review.yannickie111 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:59:
Tweakers heeft nu ook een prima review van de Titan gedaan
Geen melding van IPS scherm
Geen WP bench vergelijking.
Browser:
Geen Facebook gamebench https://github.com/facebook/jsgamebench
Geen Microsoft speedreader of fishtank gfx browser test (maar b.v. wel sunspider van webkit)
Geen melding van noise canceling feature
http://www.htcaccessoryst...p_htc_phone.aspx?i=221871Ryatzu schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:47:
[...]
Heb je een link waar je deze besteld hebt? Ben namelijk opzoek naar dezelfde accessoires.
Je snapt zelf toch ook wel dat als je je volume uitzet dat de wekker dan een bepaald niveau aanneemt? Ga eens slapen met volume 5 of 10, de wekker gaat dan echt niet te hard af hoor. Ik heb de mijne op 10 staan.joblamie schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:28:
[...]
Was het maar waar. Mijn hoofdvolume staat vanzelfsprekend 's nachts uit, anders zou ik telkens wakker worden van mailtjes of notificaties die binnenkomen. Maar dan nog gaat de wekker hard af.
Mailtjes maken bij mij sowieso geen geluid, en ik weet niet wat jij aan notificaties krijgt, maar bij mij maken alleen dingen als gebeld worden, smsjes en WhatsApp geluid. En meestal slapen de mensen die die dingen doen ook 's nachts. Anders moet je die iedere nacht uit zetten voordat je gaat slapen.
Ik vind het wekker systeem prima werken.
Mbt chagrijnig wakker worden zou je ook nog het deuntje kunnen wijzigen. Er zitten er een paar tussen die bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
Waar ik mij wél aan stoor is het onmogelijk harde volume van 9 van de 10 games. Sommige games kun je in het spel zelf het volume regelen, dit werkt prima, maar bij anderen kan dat niet. Zo'n spel waarbij het niet te regelen is, is vaak op volume 1 (van de 30 he!!) nog steeds te hard en niet om aan te horen. Extreem irritant dit, de meeste games speel ik hierdoor maar zonder geluid...
Verwijderd
Op volume 1/30 gaat het alarm op mijn Omnia 7 keihard af.Relief2009 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:50:
[...]
Volume van je alarm is afhankelijk van de hoofdvolume. Als je die zachter zet, dan wordt je alarm ook zachter.
Veel harder dan voor de mango update heb ik het idee
Verwijderd
Brodit Titan autohouder. Passief. De ervaring leert dat de actieve houder (met ingebouwde stroomaansluiting) snel volgt.CAP-Team schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:39:
Zojuist toch maar even geprobeerd wat je hierboven aangaf, maar helaas heeft het volume op mijn titan geen invloed op de wekker. Of het hoofdvolume nou op 10, 1 of 0 staat, de wekker gaat altijd even hard af.WingsOfFury schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:26:
[...]
Je snapt zelf toch ook wel dat als je je volume uitzet dat de wekker dan een bepaald niveau aanneemt? Ga eens slapen met volume 5 of 10, de wekker gaat dan echt niet te hard af hoor. Ik heb de mijne op 10 staan.
Pff dit geld hetzelf voor het hoesjeCAP-Team schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 00:39:
Standaard leverkosten voor dit product zijn € 5,94. Als u dit product vandaag voor 15u bestelt, kunt u met 46 dagen geleverd worden.
@Sake, ben benieuwd hoe die actieve houder eruit ziet, aangezien de USB kabel er aan de zijkant in moet, en je de telefoon in de passieve houder via de bovenkant erin schuift.
@Ryatzu ik had het hoesje er eerst ook bijbesteld, maar die heb ik geannuleerd omdat me dat veels te lang duurde. Valt echter niet mee om een alternatief te vinden waar de Titan ook in past...
@Ryatzu ik had het hoesje er eerst ook bijbesteld, maar die heb ik geannuleerd omdat me dat veels te lang duurde. Valt echter niet mee om een alternatief te vinden waar de Titan ook in past...
Er zijn wel alternatieve op ebayCAP-Team schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:39:
@Sake, ben benieuwd hoe die actieve houder eruit ziet, aangezien de USB kabel er aan de zijkant in moet, en je de telefoon in de passieve houder via de bovenkant erin schuift.
http://www.ebay.co.uk/itm...m336b85c35a#ht_2096wt_982
Ik heb zojuist het volgende bestel via ebay:

Als ik hem binnen heb zal ik even kijken of er genoeg speling is om nog een rubber of hard case shell over de telefoon te doen.
[ Voor 15% gewijzigd door Ryatzu op 18-10-2011 15:30 ]
Bedankt voor de tip! heb m zojuist ook besteld, komt uit op €11,76 inclusief verzenden (vanuit engeland)Ryatzu schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:04:
[...]
Er zijn wel alternatieve op ebay
[afbeelding]
Als ik hem binnen heb zal ik even kijken of er genoeg speling is om nog een rubber of hard case shell over de telefoon te doen.
Mocht het niks zijn dan koop ik de officiele van htc wel wanneer die uitkomt
Precies dat dacht ik nou ook, maar dan heb je voorlopig wel effe wat bescherming.nils.kuijpers schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:12:
[...]
Bedankt voor de tip! heb m zojuist ook besteld, komt uit op €11,76 inclusief verzenden (vanuit engeland)
Mocht het niks zijn dan koop ik de officiele van htc wel wanneer die uitkomt
Ik merk nu al rond de camera lens rand wat beschadiging omdat ik me telefoon nu gewoon op een harde tafel telkens neerleg. Beetje jammer.
Verwijderd
Net als bij de Trophy. Werkt perfect.CAP-Team schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:39:
HTC 7 Trophy Brodit Active holder with cig-plug
Ik ga het morgen testen, want nu wordt ik toch ook wel erg nieuwsgierig hiernaar. Als je gelijk hebt zou dit wel een hele domme fout zijn. Ik zal morgen een update geven!joblamie schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:08:
[...]
Zojuist toch maar even geprobeerd wat je hierboven aangaf, maar helaas heeft het volume op mijn titan geen invloed op de wekker. Of het hoofdvolume nou op 10, 1 of 0 staat, de wekker gaat altijd even hard af.
Ligt het aan mij of staan er nergens prijzen vermeld? Ook leverdatum of levertermijn is nergens te vinden...Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:18:
Brodit Titan autohouder. Passief. De ervaring leert dat de actieve houder (met ingebouwde stroomaansluiting) snel volgt.
Is 10 het maximale wat je hebt? In de alarm app heb ik max 30.joblamie schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:08:
[...]
Zojuist toch maar even geprobeerd wat je hierboven aangaf, maar helaas heeft het volume op mijn titan geen invloed op de wekker. Of het hoofdvolume nou op 10, 1 of 0 staat, de wekker gaat altijd even hard af.
[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 21-10-2011 10:46 ]
Nee max is 30 inderdaad. 10 was slechts een voorbeeld.Relief2009 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:46:
[...]
Is 10 het maximale wat je hebt? In de alarm app heb ik max 30.
Maar bedoel jij 'In de alarm app'? Je doelt met die 30 toch gewoon op de algemene volumeregeling?
Want het probleem is nou juist, dat de alarm app geen eigen volumeregeling heeft.
Tot op heden los ik het op door de speaker voor het slapen gaan af te plakken met plakband. Dat werkt voor mij. Maar het is natuurlijk belachelijk eigenlijk.
De telefoon heeft bijvoorbeeld max 10. Dat bedoel ik meer.joblamie schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:48:
[...]
Nee max is 30 inderdaad. 10 was slechts een voorbeeld.
Maar bedoel jij 'In de alarm app'? Je doelt met die 30 toch gewoon op de algemene volumeregeling?
Want het probleem is nou juist, dat de alarm app geen eigen volumeregeling heeft.
Tot op heden los ik het op door de speaker voor het slapen gaan af te plakken met plakband. Dat werkt voor mij. Maar het is natuurlijk belachelijk eigenlijk.
Maar het is vreemd. Als mijn hoofdvolume (Omnia 7) op 10 of lager staat hoor ik mijn alarm nauwelijks. Wie weet brengt de firmware update van volgende week een oplossing.
[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 21-10-2011 11:55 ]
Net geprobeerd op 1, 15 en 30, en ze gaan inderdaad alle 3 even hard af. Luiheid van MS of een bug misschien, maar het is wel een vreemde fout.WingsOfFury schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:02:
[...]
Ik ga het morgen testen, want nu wordt ik toch ook wel erg nieuwsgierig hiernaar. Als je gelijk hebt zou dit wel een hele domme fout zijn. Ik zal morgen een update geven!
Ik vind zelf het volume prima zoals hij is, maar misschien verschilt dit ook weer per telefoon, als het een bug is...
Voor eigenaren van de Titan. Horen jullie ook iets rammelen wanneer je tikt naast de camera op de achterkant of met het toestel plat open neer rammelt? Lijkt alsof iets los zit in het toestel.
De camera werkt verder gewoon prima.
Ik vind juist dat dat ding verschrikkelijk hard gaatRelief2009 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:54:
[...]
De telefoon heeft bijvoorbeeld max 10. Dat bedoel ik meer.
Maar het is vreemd. Als mijn hoofdvolume (Omnia 7) op 10 of lager staat hoor ik mijn alarm nauwelijks. Wie weet brengt de firmware update van volgende week een oplossing.

Verwijderd
tot nog toe 2 keer random reboot gehad:
- een keer toen die in m'n broekzak zat
- een keer toen ik iemand belde en 'luidspreker' wilde activeren
heb trouwens ook vaker gehad dat als ik belde de telefoon niet of nauwelijks reageerde op de windows-knop of enkele andere invoer (om bijvoorbeeld m'n agenda te kunnen benaderen oid) na het bellen was dit over.......
- een keer toen die in m'n broekzak zat
- een keer toen ik iemand belde en 'luidspreker' wilde activeren
heb trouwens ook vaker gehad dat als ik belde de telefoon niet of nauwelijks reageerde op de windows-knop of enkele andere invoer (om bijvoorbeeld m'n agenda te kunnen benaderen oid) na het bellen was dit over.......
Ja. Vanwege jouw vraag even getest, want was me nog niet eerder opgevallen, maar is zeker zo ja.JvdHoudt schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:18:
Voor eigenaren van de Titan. Horen jullie ook iets rammelen wanneer je tikt naast de camera op de achterkant of met het toestel plat open neer rammelt? Lijkt alsof iets los zit in het toestel.
Zal ik ook eens gaan proberen!Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:33:
Dat is de lens van de camera, die zit "los" omdat die moet kunnen bewegen voor het scherpstellen. Tijdens het scherpstellen hoor je deze ook bewegen.JvdHoudt schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:18:
Dat van het langzaam worden tijdens het bellen heb ik nog niet gemerkt, heb de telefoon nu een week. Ben er trouwens nog steeds kinderlijk blij mee, wat een cool apparaat en wat werkt Windows phone heerlijk. (kom van een iPhone btw)
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Haha, logisch natuurlijkdarthdrinker schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:48:
Dat is de lens van de camera, die zit "los" omdat die moet kunnen bewegen voor het scherpstellen. Tijdens het scherpstellen hoor je deze ook bewegen.
Ik bedacht me vandaag wel op eens dat je de telefoon helemaal niet op "stil" kunt zetten. Via instellingen misschien wel, maar niet met de volume knop. Het "zachtste" is trilstand... Ook vreemd toch?
Je kan hem wel op still zetten maar standaard blijft trillen aan staan.
In de instellingen van geluiden kan je het trillen ook uit zetten.
Dat bedoel ik; je moet dus iedere keer naar instellingen toe gaan om trillen aan en uit te zetten. Ik wil in principe altijd mijn geluid en trillen aan. Alleen tijdens colleges of zakelijke afspraken zet ik hem op trillen. Maar bij een tentamen zou helemaal stil wel fijn zijn, en dan moet ik dus per se de instellingen in, dat kan niet via de volume knop. Vind dit erg onhandig...Ryatzu schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 08:54:
Je kan hem wel op still zetten maar standaard blijft trillen aan staan.
Ik zeg app maken!WingsOfFury schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:49:
[...]
Dat bedoel ik; je moet dus iedere keer naar instellingen toe gaan om trillen aan en uit te zetten. Ik wil in principe altijd mijn geluid en trillen aan. Alleen tijdens colleges of zakelijke afspraken zet ik hem op trillen. Maar bij een tentamen zou helemaal stil wel fijn zijn, en dan moet ik dus per se de instellingen in, dat kan niet via de volume knop. Vind dit erg onhandig...
KOOP DEZE POUCH NIETRyatzu schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:04:
[...]
Er zijn wel alternatieve op ebay
[afbeelding]
Heb hem zojuist ontvangen, en helaas blijkt dat deze pouch helemaal niet voor de htc titan bedoelt is, maar voor een 4.3 inch telefoon. De titan past er dus NIET in.
Mja, heb n refund gekregen van de verkoper, hoef m niet eens terug te sturen.
Ik had bij HTC een cradle en een screenprotector besteld. Eerst was de screenprotector eerder leverbaar dan de cradle, en nu is het andersom..
Gelukkig nog maar een paar dagen wachten..
Gelukkig nog maar een paar dagen wachten..
Ik heb inmiddels ook mijn HTC Titan en ben er heel erg happy mee!
Ook het WP os komt ionmiddels al erg volwassen en goed over. Daarmee spreek ik dan zelfs als voormalig bezitter van 2 Android toestellen.
Nu heb ik een hardnekkig probleem met dit toestel: het spontane herstarten!
Wat blijkt, als je hem in je broekzak hebt, dan drukt de aan/uit knop erg makkelijk in als je op de knieen of hurken zit. En dan herstart hij soms.
Je zou denken: je moet toch eerst het scherm schuiven dan? Niet dus... er zit een foutje in de software.
Graag verneem ik van anderen hier of dit klopt: houdt de aan/uit knop gewoon ingedrukt en doe verder niets.
Je krijgt dan de schuif om hem uit te zetten maar laat het met rust. Bij mij gaat hij dan alsnog in een herstart na een paar seconden.. Terwijl ik niets gedaan heb.
Is dat bij jullie ook zo?
Ook het WP os komt ionmiddels al erg volwassen en goed over. Daarmee spreek ik dan zelfs als voormalig bezitter van 2 Android toestellen.
Wat blijkt, als je hem in je broekzak hebt, dan drukt de aan/uit knop erg makkelijk in als je op de knieen of hurken zit. En dan herstart hij soms.
Je zou denken: je moet toch eerst het scherm schuiven dan? Niet dus... er zit een foutje in de software.
Graag verneem ik van anderen hier of dit klopt: houdt de aan/uit knop gewoon ingedrukt en doe verder niets.
Je krijgt dan de schuif om hem uit te zetten maar laat het met rust. Bij mij gaat hij dan alsnog in een herstart na een paar seconden.. Terwijl ik niets gedaan heb.

heb t geprobeerd maar ik kan dit niet reproduceren. wanneer ik de aan / uit knop een paar seconden indruk, springt het scherm aan en komt het bekende schuif omlaag om de telefoon uitschakelen naar voren. Wanneer ik dan niks doe, gaat na zo'n 3 seconden het scherm gewoon weer uit maar blijft het toestel aan.BAMMER schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:45:
Ik heb inmiddels ook mijn HTC Titan en ben er heel erg happy mee!
Je krijgt dan de schuif om hem uit te zetten maar laat het met rust. Bij mij gaat hij dan alsnog in een herstart na een paar seconden.. Terwijl ik niets gedaan heb.![]()
TENZIJ ik nadat het schuif omlaag om af te sluiten scherm naar voren komt, ik alsnog de aan / uit knop in blijf drukken, dan sluit hij idd wel af. Of liever gezegd, dan start hij opnieuw op.
Ik heb geen Titan maar wel een Trophy en heb een soortgelijk probleem. Bij mij zit de telefoon ook nog een in een hoesje en toch gaat hij uit. Weken mee zitten klooien totdat mijn vriendin met de geniale opmerking kwam dat het wellicht door het schuiven in het hoesje kwam.nils.kuijpers schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:01:
[...]
TENZIJ ik nadat het schuif omlaag om af te sluiten scherm naar voren komt, ik alsnog de aan / uit knop in blijf drukken, dan sluit hij idd wel af. Of liever gezegd, dan start hij opnieuw op.
Dus.... Dat scherm op de Trophy is naast je vingers ook gevoelig voor katoen en leer. Wellicht is dit ook iets wat met de Titan aan de hand kan zijn?
Mijn Titan is bij mij nog niet spontaan gaan herstarten terwijl hij in mijn broekzak zit.
@ CAP-Team: En forceren door de aan/uit knop enige seconden ingedrukt te houden ZONDER de slider te beroeren?
Strange, verschillende uitwerkingen dus en verschillende telefoons..
Die met de Trophy kan ik binnenkort bij een collega uittesten als die binnen is.
Wat betreft de mogelijke katoen/leren hoes: ik drag voornamelijk spijkerbroeken.
Meer mensen om dit testen zodat ik me richting HTC kan verantwoorden?
Strange, verschillende uitwerkingen dus en verschillende telefoons..
Die met de Trophy kan ik binnenkort bij een collega uittesten als die binnen is.
Wat betreft de mogelijke katoen/leren hoes: ik drag voornamelijk spijkerbroeken.
Meer mensen om dit testen zodat ik me richting HTC kan verantwoorden?
Zojuist getest met mijn trophy:
- Aan / uit knop ingedrukt houden
- slide down to power off komt naar voren, blijf aan/uit knop ingedrukt houden en slide niet naar beneden
- na +/ 3 seconden wordt het scherm zwart. Laat de aan/uit knop los en druk hem opnieuw in
- telefoon start op én is dus uitgeschakeld zonder te sliden..
Na lang de aan/uit knop indrukken zonder te sliden gaat ie inderdaad herstarten. Dit is op de Titan dus.
Grr HTC (Expansys) stelt de levering van de dock en screen protector steeds verder uit..
Eerst was het over een paar dagen en nu weer over een maand..
En eigenlijk wil ik ook nog de pouch en de car holder..
Eerst was het over een paar dagen en nu weer over een maand..
Duidelijk, er zit dus iets niet goed in de software.
Hetzij in WP of in de tools van HTC, maar dat ga ik dan vandaag aan HTC voorleggen.
Tijd om een chatsessie te starten!
Ik laat de uitkomst hier weten.
Hetzij in WP of in de tools van HTC, maar dat ga ik dan vandaag aan HTC voorleggen.
Tijd om een chatsessie te starten!
Ik laat de uitkomst hier weten.
Het belangrijkste vind ik toch ook de pouch en de car holder.CAP-Team schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:10:
Grr HTC (Expansys) stelt de levering van de dock en screen protector steeds verder uit..
Eerst was het over een paar dagen en nu weer over een maand..En eigenlijk wil ik ook nog de pouch en de car holder..
Echt wel de dingen die juist bij een launch beschikbaar hoord te zijn.
Zojuist getest op mijn Omnia 7 en het werkt inderdaad op die manier. Je ziet ook het slide to power off ding lichtjes naar boven en onder schuiven.derdappie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:40:
Zojuist getest met mijn trophy:
- Aan / uit knop ingedrukt houden
- slide down to power off komt naar voren, blijf aan/uit knop ingedrukt houden en slide niet naar beneden
- na +/ 3 seconden wordt het scherm zwart. Laat de aan/uit knop los en druk hem opnieuw in
- telefoon start op én is dus uitgeschakeld zonder te sliden..
Ik kan nergens een screenshot app vinden voor de Titan, klopt dit?
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Dat kloptTLM schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:24:
Nou HTC is 'not the place to be' voor het herstart probleem met WP toestellen.
Want volgens HTC is het naast de slider nu eenmaal een MS ontwerp dat de telefoon uitgaat/de Titan herstart na wat lanegere tijd de knop ingedrukt te houden. (de Titan exact 6 seconden dus)
de enige oplossing: wachtwoord instellen..
- ga naar instellingen
- kies vegrendelingsscherm
- schakel wachtwoord in
- deze moet minimaal 4 karakters hebben.
Nu ben je dus gebonden aan het altijd invoeren van een code...
Maar je kunt wel indrukken wat je wilt nu, herstarten doet ie niet meer!!
Wat mij betreft een word vervolgd via Microsoft of XDA of iets dergelijks voor een oplossing. Slaat nergens op met die slider om hem uit te schakelen. Die heeft erg weinig zin.
Correctie: dan blijkt hij nog steeds te kunnen herstarten!
Weer HTC contacten dus.
Want volgens HTC is het naast de slider nu eenmaal een MS ontwerp dat de telefoon uitgaat/de Titan herstart na wat lanegere tijd de knop ingedrukt te houden. (de Titan exact 6 seconden dus)

de enige oplossing: wachtwoord instellen..
- ga naar instellingen
- kies vegrendelingsscherm
- schakel wachtwoord in
- deze moet minimaal 4 karakters hebben.
Nu ben je dus gebonden aan het altijd invoeren van een code...

Maar je kunt wel indrukken wat je wilt nu, herstarten doet ie niet meer!!
Wat mij betreft een word vervolgd via Microsoft of XDA of iets dergelijks voor een oplossing. Slaat nergens op met die slider om hem uit te schakelen. Die heeft erg weinig zin.
Correctie: dan blijkt hij nog steeds te kunnen herstarten!
Weer HTC contacten dus.
[ Voor 7% gewijzigd door BAMMER op 03-11-2011 11:54 ]
et voila: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1316199TLM schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:24:
Ik heb hier verder niet meer bij stilgestaan of naar gekeken, maar jij gaat ons er nu vast wel ervaringen over vertellen hier!
Er is helaas geen algemeen WP7 topic, dus aangezien ik een Titan heb post ik hier even mijn bevindingen van de afgelopen dagen.
Ik heb een paar dagen in Barcelona gezeten en een paar dingen vielen mij op:
- Bing maps werkt zéér nauwkeurig. In sommige gevallen tot op een meter nauwkeurig en in het "slechtste" geval tot 20 meter.
- De vertaal optie werkt ook erg goed. Hele menu kaarten heb ik er mee vertaald. Af en toe mist hij nog wel een woordje, maar met wat eigen fantasie kon alles vertaald worden. En het was iedere keer Spaans - NL, misschien dat hij Spaans - EN nog beter zou doen.
- Telefoon is soms, zonder duidelijke reden, extreem traag. Ik snap er niks van hoe dit kan. Het ene moment reageert het toetsenbord zéér traag, en daarna op eens weer goed. Ook de algemene snelheid, zoals het openen van apps, is erg instabiel.
Heb mij hier vreselijk aan lopen irriteren. Het enige wat ik heb kunnen merken is dat hij soms iets probeerde te zoeken, zoals coordinaten op de kaart of een website, en als dat te traag ging dan zette ik het uit (vorige-knop tot het verdween). Dan ga je ervan uit dat hij dus niks meer doet, maar dan toch bleef hij heel traag.
Meer mensen last van regelmatige instabiliteit?
- Ook heb ik de afgelopen 2 dagen extreem veel last van het verdwijnende toetsenbord. Het enige verschil met een week geleden is dat ik vrij lange nagen heb op dit moment, maar de aanraking van een nagel herkend het touch screen niet, dus dat zou niet de reden mogen zijn.
- In Zune kun je je huidige afspeellijst niet eens zien. In het vliegtuig heb ik een cd aangezet, waarna ik een paar liedjes wilde verwijderen, dit kan dus niet... Heb die mindere liedjes daarom maar compleet van de telefoon afgegooid.
- Gister deed Ilomilo het op eens niet meer. Hij startte wel op, en de eerste tik om naar het menu te gaan deed het nog wel, maar in het menu werd geen enkele tik meer geregistreerd. Na een herstart werkt hij wel weer, maar ook een zeer vreemd probleem. Andere games deden het wel.
Dit zijn de dingen die mij de afgelopen dagen zijn opgevallen. Kort samengevat is het OS dus niet zo stabiel als MS beweert, maar zijn de MS functies (kaart en vertalen) wel zeer goed.
- Bing maps werkt zéér nauwkeurig. In sommige gevallen tot op een meter nauwkeurig en in het "slechtste" geval tot 20 meter.
- De vertaal optie werkt ook erg goed. Hele menu kaarten heb ik er mee vertaald. Af en toe mist hij nog wel een woordje, maar met wat eigen fantasie kon alles vertaald worden. En het was iedere keer Spaans - NL, misschien dat hij Spaans - EN nog beter zou doen.
- Telefoon is soms, zonder duidelijke reden, extreem traag. Ik snap er niks van hoe dit kan. Het ene moment reageert het toetsenbord zéér traag, en daarna op eens weer goed. Ook de algemene snelheid, zoals het openen van apps, is erg instabiel.
Heb mij hier vreselijk aan lopen irriteren. Het enige wat ik heb kunnen merken is dat hij soms iets probeerde te zoeken, zoals coordinaten op de kaart of een website, en als dat te traag ging dan zette ik het uit (vorige-knop tot het verdween). Dan ga je ervan uit dat hij dus niks meer doet, maar dan toch bleef hij heel traag.
- Ook heb ik de afgelopen 2 dagen extreem veel last van het verdwijnende toetsenbord. Het enige verschil met een week geleden is dat ik vrij lange nagen heb op dit moment, maar de aanraking van een nagel herkend het touch screen niet, dus dat zou niet de reden mogen zijn.
- In Zune kun je je huidige afspeellijst niet eens zien. In het vliegtuig heb ik een cd aangezet, waarna ik een paar liedjes wilde verwijderen, dit kan dus niet... Heb die mindere liedjes daarom maar compleet van de telefoon afgegooid.
- Gister deed Ilomilo het op eens niet meer. Hij startte wel op, en de eerste tik om naar het menu te gaan deed het nog wel, maar in het menu werd geen enkele tik meer geregistreerd. Na een herstart werkt hij wel weer, maar ook een zeer vreemd probleem. Andere games deden het wel.
Dit zijn de dingen die mij de afgelopen dagen zijn opgevallen. Kort samengevat is het OS dus niet zo stabiel als MS beweert, maar zijn de MS functies (kaart en vertalen) wel zeer goed.
Ik heb de telefoon nu twee weken en gebruik deze intensief, ook voor mijn werk, afspraken e.d. Kort samengevat merk ik niets van instabiliteit of trager worden of wat dan ook maar. Persoonlijk vindt ik het erg vervelend dat jij blijkbaar deze problemen wel hebt maar ik ben echt serieus nog tegen niets aangelopen. Ik zit hier nu een aantal berichten te lezen en er wordt een beeld geschetst van een instabiele telefoon met een slecht OS. Mijn ervaringen zijn 180 graden anders. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn Windows telefoon en zeker niet van de Titan. Als ik al iets moest noemen dan zou ik zeggen, er zijn wat minder apps voor WP7 dan voor de concurrenten. Maar dan nog, de bekende apps zijn gewoon verkrijgbaar.WingsOfFury schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:01:
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Ik zou m'n telefoon maar omruilen als ik jou was.... Ik heb mijn Trophy al een jaar en nog nooit meegemaakt wat jij hier allemaal verteld. Als ik een app heb die crashed of gewoon ergens heel lang over doet, is het een kwestie van op de Home-knop rammen en dan is alles gewoon weer perfect snel.WingsOfFury schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:01:
Er is helaas geen algemeen WP7 topic, dus aangezien ik een Titan heb post ik hier even mijn bevindingen van de afgelopen dagen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ramon op 03-11-2011 23:06 ]
Verwijderd
Precies. Voordat je het aan het OS wijt, moet je eerst je telefoon maar eens omwisselen.Ramon schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:57:
[...]
Ik zou m'n telefoon maar omruilen als ik jou was.... Ik heb mijn Trophy al een jaar en nog nooit meegemaakt wat jij hier allemaal verteld. Als ik een app heb die crashed of gewoon ergens heel lang over doet, is het een kwestie van op de Home-knop rammen en dan is alles gewoon weer perfect snel.
Bij mij vanaf dag 1 ( ~jaar geleden ) snel en stabiel. Nooit enige traagheid ondervonden. Ook nog nooit m'n telefoon (Trophy) hoeven herstarten omdat het OS niet meer lekker liep. Aan het OS ligt het dus duidelijk niet.
Ok, bedankt voor de reacties. Ik wilde niet het hele OS bekritiseren ofzo, maar heb wel even opgenoemd wat er op MIJN tel gebeurt.
Zal er eens uitgebreid op gaan Googlen en anders inderdaad met de winkel contact opnemen.
Zal er eens uitgebreid op gaan Googlen en anders inderdaad met de winkel contact opnemen.
Ik kwam net dit artikel tegen: http://www.winrumors.com/...appearing-keyboard-issue/
De achtergrond taken zouden voor het verdwijnende toetsenbord kunnen zorgen, en in de comments wordt ook gezegd dat zij voor een laggy systeem kunnen zorgen. Ik heb net al mijn achtergrond apps uitgezet en hoop dat het nu beter gaat!
De achtergrond taken zouden voor het verdwijnende toetsenbord kunnen zorgen, en in de comments wordt ook gezegd dat zij voor een laggy systeem kunnen zorgen. Ik heb net al mijn achtergrond apps uitgezet en hoop dat het nu beter gaat!
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat het default geluid is voor "Nieuw e-mailbericht" ?
Bij mij staat er "geen" kan me niet voorstellen dat dit default is toch?
Jawel, dat is volgens mij default. Had ik namelijk ook. Zelf even instellen dus.Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:11:
Kan iemand mij vertellen wat het default geluid is voor "Nieuw e-mailbericht" ?
Ja, e-mail staat op geen standaard.
Ik heb ondertussen al zo veel op mijn tel staan dat ik hem niet meer terug "kan" sturen. Theoretisch wel, maar ik 'wil' hem niet meer terugsturen, vandaar...
Heb een paar dagen met het trage keyboard rondgelopen, totdat ik de tel 100% oplaadde, dus echt tot het lampje groen werd. En toen was het op eens weer weg. Ben benieuwd wanneer ik het nu weer terug krijg, maar als dit de oplossing is, dan valt het probleem wel mee
Verder heb ik nog even een verzoek aan mijn Titan-collega's;
Zouden jullie de app "System view" eens willen installeren? Is gratis. En dan in die app kijken bij Hardware om te zien hoeveel ram de tel heeft. Bij mij staat namelijk 349 MB
Terwijl er 512 in hoort te zitten...
En ja, dit gaat echt over de totale ram. Onder het kopje Storage kun je namelijk ook de free ram zien, en die staat momenteel op 339 MB bij mij. Hopelijk kunnen wat Titan gebruikers dit even controleren?
Ik heb ondertussen al zo veel op mijn tel staan dat ik hem niet meer terug "kan" sturen. Theoretisch wel, maar ik 'wil' hem niet meer terugsturen, vandaar...
Heb een paar dagen met het trage keyboard rondgelopen, totdat ik de tel 100% oplaadde, dus echt tot het lampje groen werd. En toen was het op eens weer weg. Ben benieuwd wanneer ik het nu weer terug krijg, maar als dit de oplossing is, dan valt het probleem wel mee
Zouden jullie de app "System view" eens willen installeren? Is gratis. En dan in die app kijken bij Hardware om te zien hoeveel ram de tel heeft. Bij mij staat namelijk 349 MB
En ja, dit gaat echt over de totale ram. Onder het kopje Storage kun je namelijk ook de free ram zien, en die staat momenteel op 339 MB bij mij. Hopelijk kunnen wat Titan gebruikers dit even controleren?
Hmmm zit nu zelf ook te twijfelen dus of ik voor de Sensation XL ea. moet gaan of voor de Titan.
Zit even de voor en nadelen naast elkaar te leggen en kom deze ook niet zo snel ergens op het internet tegen..
voordelen Titan:
- Nieuw OS
- Stabiel op Single Core (geen dual nodig) wat weer beter is voor batterijgebruik
nadelen Titan
- minder nerdy? Op mn oude HTC met android kon je nog lekker spelen met custom roms
- weinig echte reviews ten opzichte van android
Vul is aan? Waarom moet ik van android afstappen om op Windows phone over te gaan? Wordt dit HET nieuwe OS? Is Android langzame stappen aan het maken mbt het OS en gaat Windows Phone nu als een speer? Gaat Windows Phone zorgvuldig om met de klachten en nieuwe updates in het OS?
Zit even de voor en nadelen naast elkaar te leggen en kom deze ook niet zo snel ergens op het internet tegen..
voordelen Titan:
- Nieuw OS
- Stabiel op Single Core (geen dual nodig) wat weer beter is voor batterijgebruik
nadelen Titan
- minder nerdy? Op mn oude HTC met android kon je nog lekker spelen met custom roms
Vul is aan? Waarom moet ik van android afstappen om op Windows phone over te gaan? Wordt dit HET nieuwe OS? Is Android langzame stappen aan het maken mbt het OS en gaat Windows Phone nu als een speer? Gaat Windows Phone zorgvuldig om met de klachten en nieuwe updates in het OS?
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Groot nadeel blijft toch wel het ontbreken van apps. Als je daar zwaar op leunt kun je beter bij Android blijven en Launcher 7 installerenphoentje schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:47:
Hmmm zit nu zelf ook te twijfelen dus of ik voor de Sensation XL ea. moet gaan of voor de Titan.
voordelen Titan:
- Nieuw OS
nadelen Titan
Ik ben fan van WP, maar mis wel bepaalde apps.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Grote vraag is dan welke apps je echt mist. Alle grote Android en iPhone apps zijn inmiddels ook voor Windows Phone beschikbaar.
Verwijderd
Wordfeud en group support in de Facebook app.CAP-Team schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:30:
Grote vraag is dan welke apps je echt mist. Alle grote Android en iPhone apps zijn inmiddels ook voor Windows Phone beschikbaar.
Heb het even gecontroleerd, en er staat inderdaad bij mij ook 349MB. Na even wat te hebben opgezocht klopt dit. Het getal wat je te zien krijgt bestaat uit je totale memory minus 166MB van je OS, en je background taks gaan er ook nog van af.WingsOfFury schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:23:
Zouden jullie de app "System view" eens willen installeren? Is gratis. En dan in die app kijken bij Hardware om te zien hoeveel ram de tel heeft. Bij mij staat namelijk 349 MBTerwijl er 512 in hoort te zitten...
This is the physical amount of RAM that is available on the user’s device. It’s not going to read the same value that the device claims on the side of the box, instead it will be the available RAM for your device, after the OS takes its approximate 166 MB of memory, plus any other memory that has been allocated for other apps running in the background. To determine this number, use the following syntax:
http://www.jeffblankenbur...mango-day-2-devicestatus/
Wordfeud is een spelletje en er zijn alternatieven voor Windows Phone.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:06:
[...]
Wordfeud en group support in de Facebook app.
en Facebook is er wel, ik neem aan dat die nog wel eens geüpdate wordt met groep support.
Wat ik op dit moment het meeste mis is Dropbox en Sugarsync. Dropbox deel ik met meerdere mensen een locatie dus het zou zeer handig zijn om die middels een app te kunnen benaderen.
Mijn ervaringen deel ik overigens hier:
http://www.pocketinfo.nl/...-windows-phone-leek-62177
Zal dit onderwerp ook in de gaten houden mochten er vragen zijn dan probeer ik die mee te nemen en hier ook te beantwoorden.
Mijn ervaringen deel ik overigens hier:
http://www.pocketinfo.nl/...-windows-phone-leek-62177
Zal dit onderwerp ook in de gaten houden mochten er vragen zijn dan probeer ik die mee te nemen en hier ook te beantwoorden.
[ Voor 40% gewijzigd door RAM1979 op 14-11-2011 16:39 ]
Er zijn als ik me niet vergis 3 dropbox apps toch?
DuidelijkBillSpaarbank schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:06:
[...]
Groot nadeel blijft toch wel het ontbreken van apps. Als je daar zwaar op leunt kun je beter bij Android blijven en Launcher 7 installeren
Ik ben fan van WP, maar mis wel bepaalde apps.
Na 2,5 jaar lekker klooien met custom roms heb ik gisteren dan ook de overstap gemaakt naar Windows Phone. Hoop dat hij morgen binnen is!
Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com
Ok, thanks voor de info!vandeGerrit schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:09:
[...]
Heb het even gecontroleerd, en er staat inderdaad bij mij ook 349MB. Na even wat te hebben opgezocht klopt dit. Het getal wat je te zien krijgt bestaat uit je totale memory minus 166MB van je OS, en je background taks gaan er ook nog van af.
This is the physical amount of RAM that is available on the user’s device. It’s not going to read the same value that the device claims on the side of the box, instead it will be the available RAM for your device, after the OS takes its approximate 166 MB of memory, plus any other memory that has been allocated for other apps running in the background. To determine this number, use the following syntax:
http://www.jeffblankenbur...mango-day-2-devicestatus/
Wat is een ECHTE review dan? Er zijn al zat reviews te vinden, en na een stuk of 5-6 gelezen te hebben moet je toch wel een aardig beeld hebben, lijkt me?phoentje schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:47:
voordelen Titan:
- Nieuw OS
nadelen Titan
Ik ken iemand die voor Android een app heeft ontwikkelt, en vanwege het draagvlak is zijn volgende stap toch iOS, maar hij zei wel dat WP7 zeer groot gaat worden, vooral omdat het ontwikkelen van apps er erg makkelijk op is.
Ik denk dus dat de missende apps snel gecompenseerd gaan worden, MITS de bedrijven er ook iets in gaan zien natuurlijk. Zelfs als het simpel is kost het alsnog veel tijd natuurlijk.
Ik blijf sowieso bij WP7 en denk zeker dat het snel gaat groeien!
De pouch is eindelijk beschikbaar: http://www.htcaccessoryst...spx?i=223435&phone=221871
Zou een keer tijd worden 
Nu nog wachten op mijn car holder, desktop cradle en screen protector
Alhoewel ik nog twijfel of ik de laatstgenoemde wel ga gebruiken.
Nu nog wachten op mijn car holder, desktop cradle en screen protector
Alhoewel ik nog twijfel of ik de laatstgenoemde wel ga gebruiken.
Krijg zojuist bij het aansluiten van mn titan aan de pc een melding dat er een update beschikbaar is, ben benieuwd!
Edit:
Okay, met een half uurtje was de update klaar, ging verder vlekkeloos.
Firmware revisie was voorheen 1600.2200.10806.401, nu 1600.2200.10902.401
Bootloader versie was voorheen 1.8.160015.3, nu 1.9.160015.3.
Merk op het eerste oog geen veranderingen op.
Edit:
[ Voor 54% gewijzigd door nowherebound123 op 16-11-2011 19:53 ]
Krijg hier ook 'n update voor m'n kiezen 
"HTC Update for Windows Phone" staat erbij.
"HTC Update for Windows Phone" staat erbij.
[ Voor 34% gewijzigd door CAP-Team op 16-11-2011 21:37 ]
Helaas heb ik niet genoeg ruimte op de C partitie om een backup te laten maken.
Alternatieven zijn niet zo interessant aangezien je WordFeud voornamelijk tegen anderen speelt...CAP-Team schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:00:
[...]
Wordfeud is een spelletje en er zijn alternatieven voor Windows Phone.
en Facebook is er wel, ik neem aan dat die nog wel eens geüpdate wordt met groep support.
Ik heb iets vaags.
Ik heb een Titan (browse & search staat alles aan en op English) en als ik op hoofdscherm op het zoek/vergrootglas knop druk kom ik in Bing maar dan heb ik alleen 3 knopjes; scouts, vision en speech recognition
Vriend van mij heeft een Trophy en als hij op hoofdscherm op het zoek/vergrootglas knop drukt komt hij in Bing en heeft 4 knopjes; scouts, vision , speech recognition EN music search (microsoft shazam zeg maar)
Meerdere mensen met missende music search of weet hoe ik deze krijg (komt het omdat mijn live id NL is en de zijne US ?)
Ik heb een Titan (browse & search staat alles aan en op English) en als ik op hoofdscherm op het zoek/vergrootglas knop druk kom ik in Bing maar dan heb ik alleen 3 knopjes; scouts, vision en speech recognition
Vriend van mij heeft een Trophy en als hij op hoofdscherm op het zoek/vergrootglas knop drukt komt hij in Bing en heeft 4 knopjes; scouts, vision , speech recognition EN music search (microsoft shazam zeg maar)
Meerdere mensen met missende music search of weet hoe ik deze krijg (komt het omdat mijn live id NL is en de zijne US ?)
fat to da bone
Ja, dat is exact de reden dat hij het wel heeft en jij niet.
Denk 't ook want voor music search heb je neem ik aan een Zune pass account nodig en die is niet beschikbaar voor Nederlandse live-ID's.
Verwijderd
Heb een beetje gezocht maar kan niet vinden wat de update doet voor een Titan. Oudere HTCs hebben Internet Sharing met die update gekregen, maar dat had ik al op m'n Titan. Lijkt met dat HTC wil dat ook de Titan de laatste versies van alles heeft.nils.kuijpers schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:29:
Krijg zojuist bij het aansluiten van mn titan aan de pc een melding dat er een update beschikbaar is, ben benieuwd!
Edit:
Had jij ook dat bij "telefoon opnieuw opstarten" hij 3 keer moest rebooten? Eerste alleen witte schermen, daarna pas wit + HTC erop, en toen startte hij wel door.nils.kuijpers schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:29:
Edit:
Bij mij zei hij dat het ook goed is gegaan, maar ik weet niet of ze deze update hebben uitgebracht zodat mijn telefoon denkt dat het nu 16-02-1980 is..? Beetje vreemd...
Tijd stond ook niet goed. Heb het handmatig moeten aanpassen, maar nu "onthoud" hij het wel goed. Heb hem net weer op automatische datum en tijd ingesteld en nu blijft hij goed. Is dus weinig automatisch aan, misschien zomer/winter tijd, maar meer niet

Verder geen veranderingen inderdaad. Tethering werkte al, toevallig eergister uitgeprobeerd met mijn laptop en werkte echt super goed.
Alleen mijn versies zijn niet goed geupdate:
OS nog steeds 7720; 7.10.7720.68
Firmware klopt wel met de nieuwe.
Bootloader is nog de oude, net als het OS.
En ik had ook de softwareversie radio opgeschreven, als oud stond er ##.09_2_ 16.## volgens mijn papiertje, en de nieuwe heeft daar ##.09_A_ 16.## van gemaakt. Misschien verkeerd opgeschreven, of een minisecule update?
De overige dingen heb ik helaas niet opgeschreven. Chip-SOC-versie bijvoorbeeld.
Op Wpcentral zeggen ze wel op Titans de 7740 versie te hebben, maar bij mij dus niet. En mijn bootlaoder is ook niet vernieuwd. Zorgwekkend dus...
Heb radio 16.23.02.09_A_ 16.244.00.23U.
7720
Verder nog niets geupdate.
Bij mij heeft het toestel ook tot 3 keer toe een reboot gedaan. Leek allemaal heel normaal te gaan.
Naja vindt de 7740 nou ook weer niet zo super interessant met de fix voor mail en voicemail.
7720
Verder nog niets geupdate.
Bij mij heeft het toestel ook tot 3 keer toe een reboot gedaan. Leek allemaal heel normaal te gaan.
Naja vindt de 7740 nou ook weer niet zo super interessant met de fix voor mail en voicemail.
had inderdaad ook het probleem dat de datum en tijd gereset waren naar ergens in de jaren 80. Dat 3 keer opnieuw opstarten herken ik niet.WingsOfFury schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:18:
[...]
Had jij ook dat bij "telefoon opnieuw opstarten" hij 3 keer moest rebooten? Eerste alleen witte schermen, daarna pas wit + HTC erop, en toen startte hij wel door.
Bij mij zei hij dat het ook goed is gegaan, maar ik weet niet of ze deze update hebben uitgebracht zodat mijn telefoon denkt dat het nu 16-02-1980 is..? Beetje vreemd...
Tijd stond ook niet goed. Heb het handmatig moeten aanpassen, maar nu "onthoud" hij het wel goed. Heb hem net weer op automatische datum en tijd ingesteld en nu blijft hij goed. Is dus weinig automatisch aan, misschien zomer/winter tijd, maar meer niet![]()
Verder geen veranderingen inderdaad. Tethering werkte al, toevallig eergister uitgeprobeerd met mijn laptop en werkte echt super goed.
Alleen mijn versies zijn niet goed geupdate:
OS nog steeds 7720; 7.10.7720.68
Firmware klopt wel met de nieuwe.
Bootloader is nog de oude, net als het OS.
En ik had ook de softwareversie radio opgeschreven, als oud stond er ##.09_2_ 16.## volgens mijn papiertje, en de nieuwe heeft daar ##.09_A_ 16.## van gemaakt. Misschien verkeerd opgeschreven, of een minisecule update?
De overige dingen heb ik helaas niet opgeschreven. Chip-SOC-versie bijvoorbeeld.
Op Wpcentral zeggen ze wel op Titans de 7740 versie te hebben, maar bij mij dus niet. En mijn bootlaoder is ook niet vernieuwd. Zorgwekkend dus...
Verder heb ook ik niet de 7740 maar volgens mij heeft niemand dat... althans, de mensen die tot nu toe op xda gepost hebben, hebben ook allemaal nog de oude os build. Dus wel nieuwe firmware revisie, en ongeveer de helft ook de nieuwe bootloader, maar heb niks gelezen over nieuwe windows phone build.