aron225 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:45:
hoe erg zijn de verbindings problemen met de titan ?
ik heb nu een samsung nexus S met custom ics rom erop.
ik mag volgense maand een nieuwe telefoon, en twijfel echt heel erg tussen weer een android toestel,
of de htc titan (eventueel lumia 900)
ik heb 0 verstand van wp7.. maar wel verregaande kennis van het android os..
voor mij is het de strijd : galaxy note , vs, htc titan
Voor Windows Phone 7 is een prima platform waar je zelf niet zoveel kennis van nodig heeft. Windows Phone 7 werkt als bijzonder goed en vooral erg snel. Zitten slimme integratie in voor bijvoorbeeld het Live-platform, Twitter, Linkedin en andere sociale netwerken. Ander voordeel vind ik ook wel de prijs. Voor 300 euro heb je wel een erg waanzinnig toestel hoor (heb er zelf begin 2012 nog veel meer voor betaald).
Maar er zitten ook een aantal nadelen aan.
- Windows Phone 8 komt net als Windows 8 binnen een half jaar. Het is nog twijfelachtig wat er met de huidige Windows Phone 7.5 Mango toestellen gaat gebeuren. Wel of geen upgrade? Eén voordeel wat je met de Titan wel hebt, is dat het een toptoestel is. Snelste processor, grootste beeldscherm. Als de Titan niet overgaat naar Windows Phone 8, dan zal dat met geen enkel Windows Phone 7.5 toestel zijn.
- De Note draait Android en heeft veel meer apps en krijgt ook veel sneller apps. Tegenwoordig is de basis wel in orde, maar als je een app-liefhebber bent, dan is het wel een serieus nadeel.
- Ik vermoed dat de Note een mooier scherm heeft met een hogere resolutie (laatste is een fact). Maar dat eerste zou je eens bij de MediaMarkt moeten kijken welke mooier oogt. Titan heeft overigens geen slecht scherm!
-----------------------
Overigens mooi dat het probleem breeder is. Naja, niet zo mooi dat mensen uberhaupt de verbindingsproblemen hebben maar dan zal HTC sneller een update kunnen uitbrengen.
Mijn systeeminfo:
Revisienummer firmware: 1600.2200.20501.401
Revisienummer hardware: 0002
Softwareversie radio: 16.23.06.10_ 16.32.00.23U
Hardwareversie radio: 2.122.0.D4
Bootloader-versie: 2.5.160015.3(137079)
Chip-SOC-versie: 1.6.0.0
Zal zo eens kijken of er een update via Zune is.
[
Voor 12% gewijzigd door
Robkazoe op 18-06-2012 10:53
]