Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ramon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:30:
[...]

Ja als je op home en dan op back drukt dan wordt ie weer uit het geheugen geladen. Druk je op home en dan weer op de tile dan wordt de app opnieuw opgestart.
Precies, daar ging het om:
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:56:
Is het normaal dat apps volledig herstarten als je ze opnieuw opent vanaf een tile of vanuit de app lijst? Vind dat heel vreemd en ouderwets (android en ios hadden dit in het begin van hun bestaan)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
WingsOfFury schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:50:
[...]

Precies, daar ging het om:

[...]

:)
Aaaah ik heb het verkeerd gelezen.. my bad |:( Jullie hebben gelijk. Ik open eigenlijk nooit op "die manier" van het opnieuw openen van een app, gebruik eigenlijk altijd de back knop. Behalve met whatsapp, die heb ik op de search knop zitten als snelkoppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:02
Ik begin langzaam aan een intense haat te ontwikkelen tegen mijn HTC Titan. Hij loopt al maanden prima en niets aan het handje. Maar laatste tijd werkt de data communicatie echt ronduit ruk.

Ik heb zowel een WiFi netwerk thuis als mijn provider Vodafone. Als ik een website wil openen duurt het bijna een minuut voordat hij een timeout geeft. Mijn draadloos netwerk werkt prima (daar verstuur ik nu het berichtje mee vanaf mijn laptop). Als ik echter mijn mobiel controleert, dan zie ik dat hij nonstop switcht tussen een "H"-verbinding en een "3G"-verbinding. Hebben meer mensen hier last van? Wordt nogal moedeloos van alle timeouts die ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
hoe erg zijn de verbindings problemen met de titan ?
ik heb nu een samsung nexus S met custom ics rom erop.
ik mag volgense maand een nieuwe telefoon, en twijfel echt heel erg tussen weer een android toestel,
of de htc titan (eventueel lumia 900)

ik heb 0 verstand van wp7.. maar wel verregaande kennis van het android os..

voor mij is het de strijd : galaxy note , vs, htc titan

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 11:31

TF0

Robkazoe schreef op zondag 17 juni 2012 @ 05:14:
Ik begin langzaam aan een intense haat te ontwikkelen tegen mijn HTC Titan. Hij loopt al maanden prima en niets aan het handje. Maar laatste tijd werkt de data communicatie echt ronduit ruk.

Ik heb zowel een WiFi netwerk thuis als mijn provider Vodafone. Als ik een website wil openen duurt het bijna een minuut voordat hij een timeout geeft. Mijn draadloos netwerk werkt prima (daar verstuur ik nu het berichtje mee vanaf mijn laptop). Als ik echter mijn mobiel controleert, dan zie ik dat hij nonstop switcht tussen een "H"-verbinding en een "3G"-verbinding. Hebben meer mensen hier last van? Wordt nogal moedeloos van alle timeouts die ik krijg.
Ah, ook iemand met hetzelfde probleem; er zijn al veel dagen geweest dat ik de telefoon opnieuw op moet starten om überhaupt internetverbinding te krijgen. Het aan/uit zetten van danwel Wifi of 3G helpt niet. Ik denk dat ik dat de afgelopen week wel 4 keer heb gedaan. Ik ben er nog niet precies achter wanneer het fout gaat maar het is wel erg irritant aangezien het toestel op deze manier totaal niet betrouwbaar is. Heb ook een abonnement bij Vodafone. Ik heb meerdere keren die Connection Setup uitgevoerd van HTC maar het helpt allemaal niks :S.

Iemand nog ideeën behalve een harde reset? Of kan ik niets anders doen dan wachten op een driver update? Heb wel een developer unlock dus kan eventueel *.xap's laden.

System info:
Fw rev. nr. 1600.2200.20501.401
Hw rev. nr. 0002
Radio Soft. 16.23.06.10_16.32.00.23U
Radio Hard. 2.122.0.D4
Bootloader. 2.5.160015.3(137079)
SOC ver. 1.6.0.0

Met mijn Omnia 7 en T-Mobile heb ik hier nooit last van gehad en baal hier best wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TF0 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:25:
[...]

Ah, ook iemand met hetzelfde probleem; er zijn al veel dagen geweest dat ik de telefoon opnieuw op moet starten om überhaupt internetverbinding te krijgen. Het aan/uit zetten van danwel Wifi of 3G helpt niet. Ik denk dat ik dat de afgelopen week wel 4 keer heb gedaan. Ik ben er nog niet precies achter wanneer het fout gaat maar het is wel erg irritant aangezien het toestel op deze manier totaal niet betrouwbaar is. Heb ook een abonnement bij Vodafone. Ik heb meerdere keren die Connection Setup uitgevoerd van HTC maar het helpt allemaal niks :S.

Iemand nog ideeën behalve een harde reset? Of kan ik niets anders doen dan wachten op een driver update? Heb wel een developer unlock dus kan eventueel *.xap's laden.

System info:
Fw rev. nr. 1600.2200.20501.401
Hw rev. nr. 0002
Radio Soft. 16.23.06.10_16.32.00.23U
Radio Hard. 2.122.0.D4
Bootloader. 2.5.160015.3(137079)
SOC ver. 1.6.0.0

Met mijn Omnia 7 en T-Mobile heb ik hier nooit last van gehad en baal hier best wel van.
Ligt het probleem gewoon niet bij vodafone? Had zelf vorige maand toen ik nog bij vodafone zat ook veel netwerk problemen met mijn omnia 7. Vele whatsapp berichten kwamen niet echt geweldig aan ect. Zou eens bij de android/ios forum kijken of daar meer mensen zijn die dezelfde problemen hebben. Kan je titan teminste uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0

TF0

vali schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:34:
[...]

Ligt het probleem gewoon niet bij vodafone? Had zelf vorige maand toen ik nog bij vodafone zat ook veel netwerk problemen met mijn omnia 7. Vele whatsapp berichten kwamen niet echt geweldig aan ect. Zou eens bij de android/ios forum kijken of daar meer mensen zijn die dezelfde problemen hebben. Kan je titan teminste uitsluiten.
Als ik de Vodafone dataverbinding uit zet en alleen Wifi gebruik doet hij het soms ook niet, vandaar dat ik het niet bij Vodafone zocht. Maar ik zal wel eens kijken in de andere fora. Heb wel een app genaamd "ActiveNet Now!" en die geeft op zo'n moment aan dat zowel Wifi als 3G geen verbinding hebben ("connection test: failed").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TF0 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:40:
[...]

Als ik de Vodafone dataverbinding uit zet en alleen Wifi gebruik doet hij het soms ook niet, vandaar dat ik het niet bij Vodafone zocht. Maar ik zal wel eens kijken in de andere fora. Heb wel een app genaamd "ActiveNet Now!" en die geeft op zo'n moment aan dat zowel Wifi als 3G geen verbinding hebben ("connection test: failed").
Ik zie dat er op de titan forum van xda meer mensen hier last van hebben (wifi problemen). Een deze weken komt als het goed is tango eraan en dan zal htc ook gelijk nieuwe drivers maken (was bij samsung wel het geval). Hopelijk neemt dat het probleem van jou weg.

Je kan ook altijd de overweging maken om een custom rom te installeren met de laatste built als je het wachten zat bent. :) Zijn er voor de titan genoeg te vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door vali op 18-06-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
aron225 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:45:
hoe erg zijn de verbindings problemen met de titan ?
ik heb nu een samsung nexus S met custom ics rom erop.
ik mag volgense maand een nieuwe telefoon, en twijfel echt heel erg tussen weer een android toestel,
of de htc titan (eventueel lumia 900)

ik heb 0 verstand van wp7.. maar wel verregaande kennis van het android os..

voor mij is het de strijd : galaxy note , vs, htc titan
Voor Windows Phone 7 is een prima platform waar je zelf niet zoveel kennis van nodig heeft. Windows Phone 7 werkt als bijzonder goed en vooral erg snel. Zitten slimme integratie in voor bijvoorbeeld het Live-platform, Twitter, Linkedin en andere sociale netwerken. Ander voordeel vind ik ook wel de prijs. Voor 300 euro heb je wel een erg waanzinnig toestel hoor (heb er zelf begin 2012 nog veel meer voor betaald).

Maar er zitten ook een aantal nadelen aan.
- Windows Phone 8 komt net als Windows 8 binnen een half jaar. Het is nog twijfelachtig wat er met de huidige Windows Phone 7.5 Mango toestellen gaat gebeuren. Wel of geen upgrade? Eén voordeel wat je met de Titan wel hebt, is dat het een toptoestel is. Snelste processor, grootste beeldscherm. Als de Titan niet overgaat naar Windows Phone 8, dan zal dat met geen enkel Windows Phone 7.5 toestel zijn.
- De Note draait Android en heeft veel meer apps en krijgt ook veel sneller apps. Tegenwoordig is de basis wel in orde, maar als je een app-liefhebber bent, dan is het wel een serieus nadeel.
- Ik vermoed dat de Note een mooier scherm heeft met een hogere resolutie (laatste is een fact). Maar dat eerste zou je eens bij de MediaMarkt moeten kijken welke mooier oogt. Titan heeft overigens geen slecht scherm!

-----------------------
Overigens mooi dat het probleem breeder is. Naja, niet zo mooi dat mensen uberhaupt de verbindingsproblemen hebben maar dan zal HTC sneller een update kunnen uitbrengen.

Mijn systeeminfo:
Revisienummer firmware: 1600.2200.20501.401
Revisienummer hardware: 0002
Softwareversie radio: 16.23.06.10_ 16.32.00.23U
Hardwareversie radio: 2.122.0.D4
Bootloader-versie: 2.5.160015.3(137079)
Chip-SOC-versie: 1.6.0.0

Zal zo eens kijken of er een update via Zune is.

[ Voor 12% gewijzigd door Robkazoe op 18-06-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:31
Om even terug te komen op de problemen die ik had.
Het bleek toch een probleem bij tmobile geweest te zijn
Er zijn inderdaad problemen geweest met FB en twitter en een ABN app. dit hebben wij afgelopen nacht kunnen verhelpen. Excuses hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Robkazoe schreef op zondag 17 juni 2012 @ 05:14:
Mijn Titan lijkt ook snel minder te worden. Los van de dataproblemen die ik ook sinds een paar weken heb (T-Mobile), zijn er ook andere mankementen.

Zo had ik gister en vandaag dat bij het starten van WhatsApp ik eerst een groen en geel scherm kreeg. Kan het totaal niet verklaren, maar wilde het even delen voor het geval meer mensen hier last van hebben of gaan krijgen.
Het groene scherm en het gele scherm leken overigens VOOR de laad pagina van WA te zitten. Dus ik tikte WA aan op mijn home screen; tiles verdwijnen; groen of geel scherm; laad scherm WA. Daarna start WA wel gewoon op en hij werkt dan ook wel, maar het voelt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klajo
  • Laatst online: 15:37
heb vanavond 2 updates gehad eerst 8112 en toen 8773
heb het met een truckje dat je kunt vinden via deze link
http://www.wp7.nl/15879/t...-voor-htc-windows-phones/
ik zie geen grote veranderingen
hoop dat snel de phone 7.8 word uitgerold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Behalve dat zo af en toe (zeg maar eens in de 3 weken) een herstart nodig is omdat sommige apps niet meer willen starten echt totaal geen problemen met mijn HTC Titan.
Ook bij mij op zolder nog Wifi ontvangst, staat ook altijd aan.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:30

ralpje

Deugpopje

Mijn Titan geeft nu wel problemen. Vanochtend viel het scherm ineens uit terwijl ik een mailtje aan het lezen was. Na een reset / battery pull doet het toestel het weer, behalve het scherm. Lampjes branden, trilfunctie als ik de bovenste knop indruk werk, bluetooth is actief, maar het scherm blijft zwart. Lastig, want ik kan dus ook de sim-pin niet intoetsen :+
Anyway, het ding (was een weer of vier oud?) is op weg terug naar CoolBlue en ik heb nu Galaxy SII voor tijdelijk van de baas meegekregen.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een week de HTC Titan, maar ik krijg geen berichtgeving van whatsapp, facebook of twitter binnen, dus moet ik steeds kijken of ik een nieuw bericht heb gekregen door de app te open! weet iemand wat er mis is, of dit hoort, en hoe dit op te lossen is? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je hem wel eens een reset gegeven? (opnieuw opstarten). Daarnaast moet je de pushberichten natuurlijk wel aanzetten in die apps.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

facebook heb ik op Toast and Tile count staan, en om de 5 minuten refreshen,
twitter ook aan,
en whatsapp op use push for incoming messages: OFF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Vage shit. M'n collega die m'n telefoon voor garantie ging aanmelden zette de telefoon aan.... En alles werkte weer. Een dag uit laten did the trick.
Nu dus gewoon weer m'n toestel terug, als het nog een keer gebeurt gaat 'ie wel terug voor onderzoek / reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 09:40
Ik krijg met geen mogelijkheid een WP update erop. Zit nu 7.10 8107 op en zelfs met die 'update' en verbinding disconnect truuk komt er geen update voorbij.

Iemand enig idee hoe ik de Titan kan bijwerken tot de meest recente versie?

Heb trouwens vaak een wegvallende verbinding (zowel wifi als 3G), dat begint wel erg irritant te worden. De unibody en plastic-mount-clip is inmiddels vervangen in garantie, dat is wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:33
Gewoon blijven proberen. Titan in flight mode zetten en telkens de truc toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Idd na tig keer proberen kreeg ik de update toch nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Klopt het dat je na 2x updaten nog een HTC update moet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
De flight-mode ingeschakeld i.c.m. met de disable netwerkkaart na 2 seconden deed het hem. Hij is nu bezig met updaten naar 7.10.8112.7.

Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een titan en ben van Mango naar 8112 gegaan met DE truuc.
Vervolgens geen melding gehad voor weer een update dus weer DE truuc uitgehaald en 8773 gekregen.

Heeft en krijgt de HTC (titan) 2 updates en uiteindelijk 8773 of komt er daarna nog een HTC update?

Ik heb nu met mijn HTC Titan;
os version: 7.10.8773.98
firmware revision number: 1600.2200.20501.401

Was dit all? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Oh dear, ik ben nog niet klaar met updaten dus zo te zien :+

Ik vind het eigenlijk wel belachelijk dat je die truuk moet uithalen om die WP updates te krijgen. Waarom niet gewoon zonder die minder formele weg?

[ Voor 55% gewijzigd door rookie no. 1 op 09-07-2012 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Volgens mij komt dat omdat Microsoft de telefoons gefaseerd laat updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Lossen de updates het probleem van de wegvallende WiFi/3G problemen op? Want zoals rookie no. 1 aangaf, is het echt een rete irritant probleem. Weer-app die niet update, langzaam internet, treintijden en storingen die niet geupdate worden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ho, ik zie dat mijn OS versie 7.10.8112.7 is, ik dacht dat ik al op Tango zat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0

TF0

Nice, kreeg zojuist een update van HTC:
OS version: 7.10.8773.98 (zelfde, logisch)
FW: 1750.0602.40603.401
HW: 0002
Rad. SW: 17.5006.08.27_17.08.50.06U
Rad. HW: 2.122.0.D4
BL: 4.6.175006.2(140733)
SOC: 1.7.5.0

Hopelijk zijn hiermee de netwerkproblemen voorbij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
TF0 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:33:
Nice, kreeg zojuist een update van HTC:
OS version: 7.10.8773.98 (zelfde, logisch)
FW: 1750.0602.40603.401
HW: 0002
Rad. SW: 17.5006.08.27_17.08.50.06U
Rad. HW: 2.122.0.D4
BL: 4.6.175006.2(140733)
SOC: 1.7.5.0

Hopelijk zijn hiermee de netwerkproblemen voorbij :).
Laat even weten hoe de update is, ben benieuwd naar je resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:51
update 7.10.8773.98 in progress.. via de truuk, weliswaar na 6 pogingen
bij de laatste poging hield ik het eigenlijk al voor gezien.. hij bleef hangen op "checking update" en even later stond de melding dat er een nieuwe update beschikbaar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Ik heb net de HTC update gehad. Kan natuurlijk tussen mijn oren zitten, maar ik vind dat ie wel wat vlotter aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 13:44
Voor mijn gevoel is de serie update's (8112 en 8773 en aanvullend HTC) een goede geweest.
Het is allemaal inderdaad gevoelsmatig net wat vlotter en soepeler.

als je nu een sms (!? enkel aan mijn ouders..) zou sturen kun je ook een spraaknotitie of beltoon toevoegen bijvoorbeeld. Maar die extra mogelijkheden onder contacten moet ik nog ontdekken.

Tevens heb ik geen idee wat die HTC updat nu brengt

Al met al is het een prima updat en ben ik benieuwd wat mijn accu hiermee gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0

TF0

De netwerkproblemen lijken te zijn opgelost maar er is er weer één bij: ik kan geen verbinding maken met het draadloze netwerk van de universiteit: eduroam:
"Connection unsuccessfull
Your phone couldn't reach the WiFi network eduroam"
Ik heb het profiel weggegooid, een certificaat gedownload maar het mag allemaal niet baten. Kan iemand anders dit testen/bevestigen?

Thuis doet het draadloze netwerk prima en heb ik nergens last van. Qua accuduur/snelheid merk ik geen verschil. Wellicht komt dat op de lange termijn naar voren.

@BAMMER: Als je een nieuwe sms maakt kun je als bijlage kiezen uit "picture or video" en "voice note", dus geen ringtone. Bij contacten kun je volgens mij al heel lang (Mango update?) een ringtone per contact kiezen. Of bedoel je wat anders?

Verder heb ik nog deze app geprobeerd maar bij mij werkt die maar 1 keer. Zodra ik mijn scherm aan zet doet hij het wel, na de tweede keer is de app afgesloten en dus ook mijn WiFi verbinding. Hebben meer mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

TF0 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:08:
Bij contacten kun je volgens mij al heel lang (Mango update?) een ringtone per contact kiezen. Of bedoel je wat
Weet iemand eigenlijk of je ook een aparte SMS-toon aan een contact kan toewijzen? Een aparte beltoon lukt me, maar een SMS-toon niet, voor zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, dat kan niet. Alleen de ringtone kan je aanpassen aan je persoonlijke smaak. sms-tonen, tonen voor e-mails of bijvoorbeeld Whatsapp zijn niet door de gebruiker aan te passen. Misschien dat dat wel kan in Windows Phone 8

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje

ralpje

Deugpopje

Damn, nooit verwacht dat er een functie uit m'n Blackberry zou zijn die ik zou missen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Connectieproblemen lijken ook bij mij verholpen te zijn na de updates. Een aanrader dus. Enkel bij zwak bereik wil ie nog wel eens vreemd doen, maar dat kan ook aan het (beperkte) signaal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Apart.. zo nu en dan gaat mijn Titan niet meer aan. Mensen die mij dan proberen te bellen, krijgen een voicemail.
Alleen als ik de batterij er uit en erin doe, kan ik 'm weer aanzetten en lijkt alles weer de oude.
Het moment dat ie uitvalt is ook altijd anders.. wel meestal 's avonds. Ik heb één keer dat moment meegemaakt.. was ik gewoon even in de personenhub iets aan het checken, niets bijzonders. Viel ie gewoon spontaan uit en alleen met batterij-pull kreeg ik 'm weer aan.

Vorige week een harde reset gedaan, in de hoop dat ie daarna niet meer uitvalt, maar dat loste niets op.

[ Voor 10% gewijzigd door DeCo op 09-08-2012 11:14 . Reden: harde reset toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Wel apart, geen rare dingen mee gebeurd? Want dit hoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Robkazoe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:12:
Connectieproblemen lijken ook bij mij verholpen te zijn na de updates. Een aanrader dus. Enkel bij zwak bereik wil ie nog wel eens vreemd doen, maar dat kan ook aan het (beperkte) signaal liggen.
Wat hielden de connectieproblemen in voor de updates?

Sinds de updates (of storing by T-Mobile) werkt mijn Titan namelijk bijzonder slecht. Als ik 3G aanzet, dan werkt het ALLEEN als hij H-verbinding krijgt, op 3G werkt niets. En meestal kan hij de schakeling 3G -> H maar een paar uur maken en daarna heb ik dus geen internet meer. Erg fijn voor WhatsApp.

Ik weet alleen niet of dit nu een fout in de Titan is of dat het met het netwerk van T-Mobile te maken heeft. Want de laatste 3 updates heb ik gekregen rond de storing bij T-Mobile.

Meer mensen last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Robkazoe schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:06:
Wel apart, geen rare dingen mee gebeurd? Want dit hoort niet.
Ik heb HTC gebeld en zij zeggen dat het waarschijnlijk aan een verouderde SIM-kaart ligt (heb deze reeds een jaar of 4). De telefoon is continu aan het zoeken naar het beste netwerk en ergens loopt de software in de fout als de telefoon overschakelt naar 3G of E of whatever.. inderdaad met batterij-pull kan de telefoon reset worden en weer aangeschakeld worden.

Dus de volgende stap is een nieuwe SIM kaart aanvragen bij mijn provider en kijken of ie dan nog steeds uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0

TF0

WingsOfFury schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 03:28:
[...]

Wat hielden de connectieproblemen in voor de updates?
Op een gegeven moment werkt het niet meer; de telefoon doet prima maar je kunt met geen mogelijkheid meer verbinding maken met het internet. De frequentie van het falen is omlaag gegaan maar ik heb er al wel weer een paar keer last van gehad na de update :-(.

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:00
Sinds een paar dagen last van niet een meer functionerende bluetooth module in de titan, heeft iemand dit ook sinds de laatste updates? Of heeft iemand een andere idtje over wat het zou kunnen zijn?

Tnx!

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

• Robkazoe
Ik gebruik de hele module nooit, dus kan het niet beoordelen. Al op XDA gekeken of meerdere mensen hier last van hebben?

• CAP-Team

CAP-Team

Ik gebruik bluetooth dagelijks, staat ook altijd aan (net als Wifi). Geen problemen mee.

• __Erik__
Op XDA komt het niet zozeer naar voren, zal dan wel een exemplarisch geval zijn, breng 'm wel even naar KPN.

Tnx voor 't meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
Na één keer een nieuwe unibody (achterkant) gekregen te hebben, was mijn probleem van wegvallende verbindingen nog niet verholpen. Opnieuw opgestuurd, toen kreeg ik een refurbished (goed gebruikt helaas, terwijl die van mij zgan was) binnenwerk terug, maar deze vertoonde gelijk al kuren. Dat wil zeggen hij kwam bij het opstarten steeds in een loop. Eerst maar volledig opgeladen, toen ging het wat beter maar al met al steeds vaker in een opstart loop totdat hij er niet meer uit kwam. Dus maar weer opgestuurd.

Na een zo'n drie kwart jaar de HTC Titan gehad te hebben, heb ik hem een krappe 3 maanden kunnen gebruiken. De rest in 'service' of met onwerkbare kuren.

Gezien de service en kwaliteit van het toestel (unibody lock mechanisme) geen HTC. Helaas moet ik weer even wachten op een gerepareerde (hopelijk) Titan die het nog een paar jaartjes moet uithouden.

• GioStyle
Ik heb mijn Titan vandaag gereboot en vervolgens blijft ie hangen in het witte scherm waarop HTC is te zien. Wie weet hoe ik hem kan rebooten? :(

• Robkazoe
GioStyle schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:54:
Ik heb mijn Titan vandaag gereboot en vervolgens blijft ie hangen in het witte scherm waarop HTC is te zien. Wie weet hoe ik hem kan rebooten? :(
Unibody eraf, batterij eruit en er weer in doen?

• GioStyle
Heb maar een factory reset gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjepper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:36
Is bij jullie Whats app ook weer zoon drama?

|9800X3D|32GB|RTX 5070Ti|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het met 7.8 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Dat zou ik ook wel eens willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0

TF0

CAP-Team schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:11:
Dat zou ik ook wel eens willen weten :)
Ik heb hem er net op staan, zonder de gebruikelijke truc. Volgens mij waren het voor mij 3 updates achter elkaar, de laatste (7.10.8858.136) duurde voor mijn gevoel het langst.
Het valt me nu pas op hoe groot het scherm eigenlijk is :o !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb woensdag de update van 7.8 geinstalleerd. Bevalt me echt prima nu. Who needs WP8 ;) Ik zing het nog wel een jaartje uit met deze telefoon en dan kijken we wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 13:44
@ CAP-Team
Ik heb een aantal maanden geleden al een XDA versie van 7.8 erop gezet en dat beviel zo goed dat ik me kan indenken hoe jij het nu ervaart! Wat een genot hé

(al heeft die van mij inmiddels waterschade en allerlei uitvalsverschijnselen etc... Dus de Ativ S moet maar eens loskomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klajo
  • Laatst online: 15:37
ik heb woensdag mijn titan ook geupdate naar 7.8
maar mijn batterij is nu al bijna met een halve dag leeg
terwijl ik daarvoor met gemak een dag kon en was dan nog wel 40% over
wie heeft daar ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Het was mij nog niet opgevallen, gisteravond was de batterij nog zo'n 30 a 40 procent vol wat normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Het lichtje van mijn home button doet het helaas niet meer. Iemand een idee of het makkelijk te vervangen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF0

TF0

Ik kreeg net een nieuwe update: 7.10.8860.142, ben hem nu aan het installeren.

Ik verwacht er niet super veel van: "This update includes several quality improvements."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Heb gisterer mijn Titan uit de knuisten laten vallen, glas in 1.000+ stukjes, iemand een aanbeveling/adres om het glas te laten vervangen in de omgeving Den Bosch?

Dank!

[ Voor 9% gewijzigd door __Erik__ op 13-07-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 19-09 23:01
Weet niet of je dat nog moet doen, zal als ik het zo hoor een nieuw scherm in moeten, daar ben je toch wel een 130 euro voor kwijt denk ik (bij m'n 820 iig wel). Voor paar tientjes meer heb je bijvoorbeeld de Lumia 520.
De Titan is wel een highend toestel (bij release) tegenover een budget toestel zoals de Lumia 520. Maar als je ze gaat vergelijken is de Lumia 520 een verademing tov de Titan (vrouw heeft de Lumia 520).
Bouwkwaliteit tussen die 2 toestellen is wel wat groter. 520 is een plastic ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
Ok, tnx voor 't meedenken, was er al bang voor, schermpje zelf kost maar 49€, mja, zal je wel weer speciaal gereedschap nodig hebben...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste