Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Mede-auteur:
  • CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024

CokeZero

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/15mjjiq.jpg
Hier komt het HTC Titan Topic. De TS is nog under construction. Als iemand wil helpen met de TS, graag!

Dit topic is bedoeld om over de HTC Titan te praten. Discussies over accessoires, providers, prijzen en abonnementen horen in een andere forum/topic en zijn dan ook ongewenst!!

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/intro_tweakers.jpg

With the largest screen of any Windows Phone, the HTC TITAN lets you work big and play big. Sporting a 4.7” screen and an ultra-slim 9.9mm unibody contoured design, the HTC TITAN is unlike anything you’ve ever held. It’s the perfect phone for multitasking, enhancing your work efficiency, editing Office documents with the big virtual keyboard and making your entertainment and photos really come to life.

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/specificaties_tweakers.jpg

CPUQualcomm QSD8255T 1.5 GHz
RAM512 MB
SchermtypeSLCD Capacitive touch screen
Schermgrootte4.7 inch
Schermresolutie800 x 480 pixels (WVGA)
BatterijLi-ion 1600 mAh
Batterijduurtot 460 uur standby / 710 min. gesprekstijd
Opslag16 GB intern flashgeheugen (12.63 GB beschikbaar)
Camera achter8 MP met F2.2 lens, Dual LED flash en BSI sensor
Camera voor1.3 MP front camera
Camera (video)HD 720p
ConnectiviteitGSM 850, 900, 1800, 1900 MHz Quad-band
GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA 900/2100
WiFi 802.11 b/g/n
Bluetooth 2.1 AD2P, PBAP, AVRCP, HFP, HSP
A-GPS
Stereo FM-ontvanger met RDS
SensorenGyroscoop, Digitale Kompass, Accellerometer (kantelsensor), lichtsensor, nabijheidssensor
KnoppenPower/sleep, back, Start, search, volume up/down, camera
Aansluitingenmicro-USB 2.0 poort, 3.5 mm stereo audio jack
BesturingssysteemWindows Phone 7.5
Gewicht160 g
Afmetingen131.5mm x 70.7mm x 9.9mm

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/fotos_tweakers.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/htc-titan-4-7-inch-wp7-smartphone-0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/htc-titan-4-7-inch-wp7-smartphone-8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/htc-titan-4-7-inch-wp7-smartphone-19.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/htc-titan-4-7-inch-wp7-smartphone-21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/htc-titan-4-7-inch-wp7-smartphone-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/videos_tweakers.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/extra_tweakers.jpg

- HTC Watch
- Panorama
- DLNA
- 5.1 SRS Surround
- HTC Locations
- LED notificatie?
- Noise Canceling?

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/prijs_tweakers-1.jpg
UPDATE: 3 SEP/11 HTC TITAN komt op 4 oktober in Nederland!
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2011/09/image23.png
Bron: WMPoweruser

Afbeeldingslocatie: http://i1217.photobucket.com/albums/dd398/Relief2011/qa_tweakers-1.jpg
- Coming soon -

[ Voor 23% gewijzigd door Relief2009 op 12-09-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125419

Allereerst wil ik zeggen dat dit een nette topicstart is.

Ik heb een vraag over dit toestel. Zowel de HTC Radar en de HTC Titan hebben een scherm van 800x480 pixels. De schermdiagonaal verschilt wel een stuk. wat ik wil weten is wat het gevolg van dit verschil is voor de beeldkwaliteit -en scherpte. Ik heb de commentaren op het nieuwsbericht gisteren gelezen. De een zegt dat het beeld niet pixelig terwijl anderen vinden dat de resolutie te laag is.

Wat betreft het toestel zelf, de specs zijn prima geen dual core maar blijkbaar is dat niet nodig anders hadden ze het er wel in gezet. Qua kleurstelling ook een mooi toestel zit er echt over te denken deze te halen. eerst maar afwachten hoe de reviews zijn en wat reviewers van de grootte van dit toestel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Dit wordt echt binnenkort m'n nieuwe Windows Phone toestel heb nu een Samsung Ch@t 335 werkt ook wel fijn, maar al van het begin was ik verliefd op Windows Phone en op dit toestel. :D

En inderdaad wat DutchDeltaForce zegt eerst wachten op de reviews en zo, want ik zit ook wel te twijfelen want ik vind de Ominia 7 ook een pracht toestel. Vooral dat Super Amoled screen, dan komt Windows phone echt naar voren zeg maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Anoniem: 125419 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:44:
Allereerst wil ik zeggen dat dit een nette topicstart is.

Ik heb een vraag over dit toestel. Zowel de HTC Radar en de HTC Titan hebben een scherm van 800x480 pixels. De schermdiagonaal verschilt wel een stuk. wat ik wil weten is wat het gevolg van dit verschil is voor de beeldkwaliteit -en scherpte. Ik heb de commentaren op het nieuwsbericht gisteren gelezen. De een zegt dat het beeld niet pixelig terwijl anderen vinden dat de resolutie te laag is.

Wat betreft het toestel zelf, de specs zijn prima geen dual core maar blijkbaar is dat niet nodig anders hadden ze het er wel in gezet. Qua kleurstelling ook een mooi toestel zit er echt over te denken deze te halen. eerst maar afwachten hoe de reviews zijn en wat reviewers van de grootte van dit toestel vinden.
Kijk naar de hands on op Engadget. Daar wordt ook specifiek naar het scherm gekeken en de conclusie is dat de resolutie van 800x480 ook erg mooi is icm met een 4.7"scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:14
Eerste prijs voor een los toestel €549,-

http://www.2call.nl/telefoon/11287/htc-titan-carbon-gray

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421162

Mooi toestel, alleen jammer dat er WP op staat, heb WP nooit fijn gevonden.

@mcboom: Samsung Omnia 7, heb hem omgeruild met iemand tegen een android telefoon waar ik wel tevreden mee ben. Kreeg later een berichtje of ik hem weer terug wilde ruilen want het was niet wat hij ervan had verwacht, daar had ik dus geen zin in. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 421162 op 07-09-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Anoniem: 421162 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:46:
Welk WP toestel heb je dan gehad?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421162 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:46:
@mcboom: Samsung Omnia 7
Je reactie heeft alleen geen nut zonder argumentatie. Nu loop je maar wat te blaten als een *vul zelf maar in* en deze topic "vervuilen" :X Misschien heeft NoDo en inmiddels Mango RTM wel wat je er van verwacht. Sinds Mango RTM kan ik me niet voorstellen dat iemand iets anders als WP7 wil. Kijk, blaten zonder argumentatie kan ik ook ;)
.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 614 op 07-09-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar of iemand WP7 prettig vind of niet valt nu ook niet echt onder de scope van dit topic. Dus laat het daar dan ook maar bij.

Overigens heren, mooie startpost! d:)b

Ik zal hier niet teveel te vinden zijn, want 4,7 inch vind ik toch wel iets teveel van het goede...

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Anoniem: 614 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:52:
[...]

Je reactie heeft alleen geen nut zonder argumentatie. Nu loop je maar wat te blaten als een *vul zelf maar in* en deze topic "vervuilen" :X Misschien heeft NoDo en inmiddels Mango RTM wel wat je er van verwacht. Sinds Mango RTM kan ik me niet voorstellen dat iemand iets anders als WP7 wil. Kijk, blaten zonder argumentatie kan ik ook ;)
.
Het is gewoon een mening, mensen mogen volgens jou redenering dus alleen een mening hebben als het overeen komt met die van jou? Saai zou het dan worden zeg. Als jij niet kan voorstellen dat niemand wat anders wilt dan WP zegt dat toch wel wat over jou voorstellingsvermogen. Ik vind WP gewoon niet fijn werken en blijkbaar degene waar ik mee heb geruild ook niet, heb ik verder geen argumenten voor nodig. Daarom: Een leuk toestel waar ik zeker wel interesse in zou hebben als er geen WP op zou staan.

Ps. Het is dit topic, niet deze topic. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 421162 op 08-09-2011 00:42 ]

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:04
Anoniem: 421162 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 00:27:
[...]

Het is gewoon een mening, mensen mogen volgens jou redenering dus alleen een mening hebben als het overeen komt met die van jou? Saai zou het dan worden zeg. Als jij niet kan voorstellen dat niemand wat anders wilt dan WP zegt dat toch wel wat over jou voorstellingsvermogen. Ik vind WP gewoon niet fijn werken en blijkbaar degene waar ik mee heb geruild ook niet, heb ik verder geen argumenten voor nodig.

Ps. Het is dit topic, niet deze topic. ;)
Gebruik hiervoor de topic report knop, ga niet offtopic.

- Ontopic -
Ik moet zeggen dat de Titan er toch nog goed uitziet en er is nu rekening gehouden met het probleem wat je bij de HD7 hebt, namelijk dat er zich stof gaat ophopen aan de onder en bovenkant. Het enige wat ik nu nog aan deze telefoon mis is een kickstand.

Als mijn HD7 af is en HTC geen 'mooie' toestellen heeft uitgebracht zal het waarschijnlijk dit toestel worden. Is het iemand al opgevallen dat ze de standaard accucapaciteit hebben opgeschroeft van 1230mAH naar 1600mAH? (T.o.v. de HD7)

[ Voor 17% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2011 08:13 ]

Offtopic, dus weg.

[ Voor 137% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2011 08:12 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:58
Welke software komt er overigens op de HTC Titan te staan? Ik neem aan dat we Mango mogen verwachten?

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:04
alex3305 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 01:03:
Welke software komt er overigens op de HTC Titan te staan? Ik neem aan dat we Mango mogen verwachten?
Mango inderdaad, Windows Phone 7.5. Zie TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTC Titan bij de PDAShop

Verwachte leverdatum: 04-10-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jongens, zullen we discussies over prijzen verplaatsen naar dit topic? Deze horen hier namelijk niet!

HTC Titan levertijden- en Abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 14:32
Zeer mooi toestel, vooral het unibody design spreekt me erg aan. Ik heb nu een htc legend dus daar lijkt het kwa unibody wel erg op en die is al stevig als wat :) Ik heb jammer genoeg nog niet met wp7 kunnen stoeien al zou ik dat wel graag willen. 4.7 is me denk ik wat aan de grote kant maar om daar over te oordelen moet ik m toch eerst in mn handen hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CozNL
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Mijn uiteindelijke keuze is gevallen op WP7 en daar hoort dit toestel bij, op maat gemaakt en bedoelt om een tijd mee te gaan. Ik denk de idiale partner voor de nieuwe Windows 8 omgeving, zoals je Desktop/Tablet. Een media apparaat verwoven in mijn netwerk zie ik wel zitten.

'Review' door HTC
Where to buy Netherlands

Lichte verwarring over levertijden echter.
Sommige winkels beweren dat het toestel reeds (ongeveer) leverbaar is, andere niet
530,- bij phoneshop, leverbaar oktober/september.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hoewel ik eigenlijk op de iPhone 5 aan het wachten ben, loop ik nu warm voor dit toestel. Ik heb de HTC Trophy 7 gehad en ben toen zeer enthousiast geworden van Windows Phone. Vanwege de UI, vanwege de superieure mailclient, vanwege de snelle browser, de goede implemenatie van notificaties en gewoon omdat het eens iets anders was.

Omdat ik zeer regelmatig van telefoon wissel ben ik uiteindelijk toch weer terug gegaan naar de iPhone 4 en later de Samsung Galaxy SII, maar nu Mango multitasking ondersteunt (en ook nog een op een mooie manier), WhatsApp eraan zit te komen en sowieso het aanbod apps voor Windows Phone groter wordt neig ik toch weer naar deze HTC Titan. Wat een megascherm moet dit toestel hebben. Ik ben benieuwd hoe ik dat ervaar in het echt.

Maar de keuze blijft moeilijk: Blijven wachten op de iPhone 5 tot je een ons weegt of 4 oktober dit toestel nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:21

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zijn er hier mensen die dit toestel al ge pre-ordered hebben? :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Nee pre-orderen lijkt me niet nodig voor een Windows Phone toestel. Mochten ze willen ;-)
Alleen al aan de zeer geringe activiteit in dit topic merk ik op dat er weinig belangstelling voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
joblamie schreef op maandag 19 september 2011 @ 07:47:
Nee pre-orderen lijkt me niet nodig voor een Windows Phone toestel. Mochten ze willen ;-)
Alleen al aan de zeer geringe activiteit in dit topic merk ik op dat er weinig belangstelling voor is...
Ik denk dat dat komt omdat de (grote meerderheid van de) mensen die WP7 kennen in Nederland, al een toestel hebben. Wanneer het toestel uitgebracht wordt, en WP7 in Nederland gemarket wordt, zal de vraag zonder twijfel toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik denk dat ik eerst het toestel even in real-life wil bekijken voordat ik wat ga bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
CAP-Team schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:05:
Ik denk dat ik eerst het toestel even in real-life wil bekijken voordat ik wat ga bestellen..
Heb ik ook. Ik ben enorm enthousiast over de Titan, maar ik wil toch even zeker weten of hij niet té groot is en of hij wel plat genoeg is. Ik heb de HTC Desire HD en HTC Trophy gehad, maar de Titan is toch een stuk platter en dat is natuurlijk prachtig. Ook in vergelijking met de Sensation, toch een redelijk recent toestel, een stuk platter.

Kortom: Vanwege die wetenschap ben ik zeer enthousiast, maar wil het ook nog even in het echt voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

joblamie schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:30:
[...]

Heb ik ook. Ik ben enorm enthousiast over de Titan, maar ik wil toch even zeker weten of hij niet té groot is en of hij wel plat genoeg is. Ik heb de HTC Desire HD en HTC Trophy gehad, maar de Titan is toch een stuk platter en dat is natuurlijk prachtig. Ook in vergelijking met de Sensation, toch een redelijk recent toestel, een stuk platter.

Kortom: Vanwege die wetenschap ben ik zeer enthousiast, maar wil het ook nog even in het echt voelen.
Het lijkt me typisch een logische opvolger voor huidige HD2 gebruikers.

Ik mis hem nog wel in de Pricewatch hier op tweakers

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 19-09-2011 16:48 ]

HTC and Windows Phone UK debut TITAN: Reveal commercial

Een mooie (en korte) reclame video d:)b
.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 614 op 22-09-2011 00:20 ]

Anoniem: 80466 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:47:
[...]
Ik mis hem nog wel in de Pricewatch hier op tweakers
Inmiddels verschenen:
pricewatch: HTC Titan Zwart

• sinasappel
Hoe zit het eigenlijk met mogelijkheid om een SD (micro) kaart er in te doen. Bij de tweakers pricewatch

pricewatch: HTC Titan Zwart

staat dat er een micro SD in kan. Dit word top sommige andere fora tegengesproken...?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:37
Ik ben erg benieuwd naar de camera. Die was (en is) altijd zwaar ondermaats bij HTC-toestellen. Als de kwaliteit in de buurt komt van de iPhone 4 (beste cameraphone ooit) ben ik tevreden.

• Beanie
  • Laatst online: 16-05-2023
MarcoC schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:59:
Ik ben erg benieuwd naar de camera. Die was (en is) altijd zwaar ondermaats bij HTC-toestellen. Als de kwaliteit in de buurt komt van de iPhone 4 (beste cameraphone ooit) ben ik tevreden.
Wil je echt een kwalitatieve camera dan zou ik wachten op een Nokia. Hoewel de iPhone 4 een stuk beter is dan z'n voorgangers, de beste cameraphone is het zeker niet. Low-light photo's is een drama met die enkele led. Een iP4 en een N8 mee gehad op vakantie, het is duidelijk dat de iP4 gewoon slecht is in schemer. De N8 is dan weer ruk om te gebruiken als smartphone. :P

Maar verwacht dat met name de Sea Ray een goede camera kan bieden. 8MP Carl Zeiss lens en ook f2.2 wide angle.

Back on topic: hoop stiekem wel dat HTC hun camera's beter voor elkaar maakt, een van de redenen dat ik nooit voor een HTC ben gegaan.

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-05 09:50
Ik weet dat je op zoek bent naar een 'nieuw' toestel, maar de Omnia 7 maakt eerlijk gezegd prachtige foto's. Ook beter dan de IP4, een directe vergelijking mee gehad :).

• MarcoC
Ik verdenk Samsung er altijd van dezelfde sensors te gebruiken als de iPhone 4 in de Galaxy S en Omnia 7. Maakt inderdaad ook erg goede foto's. Maar de iPhone 4 maakt gewoon supergoede foto's die er ook qua kleuren altijd erg goed uit zien zonder de foto's overdreven veel contrast te geven. Het zijn gewoon echte foto's in plaats van snapshots. Ik hecht daar wel veel waarde aan.
MarcoC schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:39:
[...]Maar de iPhone 4 maakt gewoon supergoede foto's die er ook qua kleuren altijd erg goed uit zien zonder de foto's overdreven veel contrast te geven. [...]
Zoals eerder al gezegd. Zolang je niet in donkere omgevingen foto's maakt is alles nog wel goed :) Mijn HTC Trophy 7 maakt iig wel merkbaar beter foto's in het donker dan de iphone(s). Overdag vind ik die van de iPhone vaak wel beter uitzien.

• MarcoC
Caelorum schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:42:
[...]

Zoals eerder al gezegd. Zolang je niet in donkere omgevingen foto's maakt is alles nog wel goed :) Mijn HTC Trophy 7 maakt iig wel merkbaar beter foto's in het donker dan de iphone(s). Overdag vind ik die van de iPhone vaak wel beter uitzien.
De iPhone 4 maakt prima foto's in het donker hoor. Maar de HTC Trophy-camera is echt waardeloos. Als je de foto's op 100% bekijkt zie je zoveel uitgesmeerde details. De iPhone 4 met z'n 5MP-camera slaat meer detail op dan veruit de meeste 8MP telefooncamera's. Hij veegt in ieder geval de vloer aan met de camera van de HTC Sensation (die meer pixels heeft maar toch minder details laat zien).

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 13:52
Mooie telefoon, lijkt (qua design) best veel op de Desire HD.

Vindt de 4.3" van de Desire HD wel fijn, groot, maar fijn, deze 4.7" lijkt me wel erg groot, zeker voor in je broekzak....

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 18:44
Heb vandaag met de HTC Titan mogen spelen (op het HTC Launch event). wat een monster van een telefoon. Hij is inderdaad groot maar ook weer erg licht en dun. (Hij is net zo zwaar als mijn LG Optimus 7). Fraai scherm en het typen erop gaat super. Ligt over 2 weken in de winkel.

[ Voor 6% gewijzigd door Matthijs Hoekstra op 22-09-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Matthijs Hoekstra schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:10:
Heb vandaag met de HTC Titan mogen spelen (op het HTC Launch event). wat een monster van een telefoon. Hij is inderdaad groot maar ook weer erg licht en dun. (Hij is net zo zwaar als mijn LG Optimus 7). Fraai scherm en het typen erop gaat super. Ligt over 2 weken in de winkel.
Is hij echt opvallend dun in vergelijking met bijvoorbeeld de HTC Desire HD of HTC Sensation of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hmmz geen kickstand :( heb nu de hd7,en onverwacht gebruik ik die kickstand best vaak eigenlijk. verder heel erg benieuwd naar hoe groot dit nu eigenlijk is :P

130x70x9 tegenover 122x68x11 (hd7) moet lukken,oftewel,interresant :P

[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 23-09-2011 09:07 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 13:52
mrsar schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:04:
hmmz geen kickstand :( heb nu de hd7,en onverwacht gebruik ik die kickstand best vaak eigenlijk. verder heel erg benieuwd naar hoe groot dit nu eigenlijk is :P

130x70x9 tegenover 122x68x11 (hd7) moet lukken,oftewel,interresant :P
kickstand? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Afbeeldingslocatie: http://hothotbuzz.com/wp-content/gallery/htc-hd7_1/htc-hd7-kick-stand.jpg

Dat is de HD7 dus.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcoC op 23-09-2011 15:28 ]

Aan de andere kant, kun je nu een leuke dock kopen voor je Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-05 23:26
Heb hem paar dagen ge-preorderd. Als het goed is krijg ik hem volgende week. Zal wel wennen worden t.o.v mijn huidige, een blackberry 8520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand opgevallen hoe goed dat lcd-scherm van de Titan is? Zwartwaarden zijn bizar goed. Je zou zomaar denken dat het een amoled-scherm is.

YouTube: HTC Titan vs Galaxy S2 breve comparativa display by HDblog - YouTube

[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 02-10-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt me trouwens mee qua formaat. Zoveel groter dan een S2 is hij niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Jeetje jongens wat wordt er nog ontiegelijk weinig geschreven over de HTC Titan. Ik ken ook al letterlijk alle YouTube filmpjes ervan. Wordt echt tijd dat ie er is dinsdag. Benieuwd of ie goed verkrijgbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hij is bij Smartphoneshop.nl iig uitgesteld tot 11 oktober, dus ik twijfel of 'ie volgende week de winkels zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:13:
Hij is bij Smartphoneshop.nl iig uitgesteld tot 11 oktober, dus ik twijfel of 'ie volgende week de winkels zal halen.
Op andere webshops staat nog steeds begin oktober. Bij CoolBlue kun je hem op 3 oktober al meenemen (als je je hebt ingeschreven). Trouwens, bericht over levering kunnen hier. Anders gaan we offtopic.

[ Voor 27% gewijzigd door Relief2009 op 02-10-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Relief2009 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:39:
[...]

Op andere webshops staat nog steeds begin oktober. Bij CoolBlue kun je hem op 3 oktober al meenemen (als je je hebt ingeschreven). Trouwens, bericht over levering kunnen hier. Anders gaan we offtopic.

Coolblue = Smartphoneshop.nl en je kunt dus niet de Titan kopen bij het pre-release event maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 00:40:
[...]

Coolblue = Smartphoneshop.nl en je kunt dus niet de Titan kopen bij het pre-release event maandag.
Dat weet ik. Ik zie het nu ook staan. Maar wel een kans om een Titan uit te proberen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Relief2009 op 03-10-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Hebben ze officieel bekend gemaakt dat je hem 's avonds niet kunt kopen dan? Want dat staat nergens, op de uitnodig-pagina staat nog steeds dat je de HTC zult kunnen kopen die avond.

Edit: Excuus, ik zie dat ze het inmiddels wél hebben aangepast.

[ Voor 15% gewijzigd door joblamie op 03-10-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien hebben zich al 100 man aangemeld. Het pre release formulier is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Net bij het launch event even gespeeld met de Titan. Hij's toch wel erg mooi, ik was onder de indruk. Vooral van de bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
MarcoC schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 01:14:
Net bij het launch event even gespeeld met de Titan. Hij's toch wel erg mooi, ik was onder de indruk. Vooral van de bouwkwaliteit.
Goed om te horen! Kan zelf niet wachten. Werd er iets gezegd over de beschikbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
joblamie schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 07:40:
[...]

Goed om te horen! Kan zelf niet wachten. Werd er iets gezegd over de beschikbaarheid?
Ze lagen op Schiphol. Maar het zal 11 oktober worden denk ik aangezien dat ook gewoon op de site staat :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 01:14:
Vond je de telefoon groot of viel het mee? Wat kan je verder van het scherm zeggen? Viel me op dat de zwartwaarden best goed waren voor SLCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Relief2009 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 19:13:
[...]

Vond je de telefoon groot of viel het mee? Wat kan je verder van het scherm zeggen? Viel me op dat de zwartwaarden best goed waren voor SLCD.
De kijkhoek en zwartwaardes van het scherm leken erg goed, maar het is lastig om een kritisch oordeel te vellen in een drukke winkel waar meer mensen willen kijken :P . De telefoon is inderdaad wel groot, maar in principe viel het me mee. Het valt pas op dat hij groot is als je een Trophy/iPhone er naast houdt. Hij voelde gewoon erg goed en dun aan, erg industrieel. En geen lelijke HTC grill die de Android-telefoons van HTC wel altijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
MarcoC schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:45:
[...]
En geen lelijke HTC grill die de Android-telefoons van HTC wel altijd hebben.
Inderdaad! Das wel echt een pluspunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:45:
[...]
De kijkhoek en zwartwaardes van het scherm leken erg goed, maar het is lastig om een kritisch oordeel te vellen in een drukke winkel waar meer mensen willen kijken :P . De telefoon is inderdaad wel groot, maar in principe viel het me mee. Het valt pas op dat hij groot is als je een Trophy/iPhone er naast houdt. Hij voelde gewoon erg goed en dun aan, erg industrieel. En geen lelijke HTC grill die de Android-telefoons van HTC wel altijd hebben.
Nice! Nou was het scherm maar 4.3 dan had ik zo een telefoon als extra keuze erbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Dit voegt niets toe.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 05-10-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Coolblue heeft inmiddels voorraad. Zojuist besteld; wordt morgen afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Post inhoudelijk aub, hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 05-10-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
joblamie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:34:
Coolblue heeft inmiddels voorraad. Zojuist besteld; wordt morgen afgeleverd.
Fijn, maar hiervoor loopt een speciaal topic in Telecomproviders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:10:
[...]

Fijn, maar hiervoor loopt een speciaal topic in Telecomproviders :)
Excuus, maar de plotselinge beschikbaarheid is toch wel erg hot news; dat verdiende bij wijze van uitzondering een plekje in dit topic dacht ik zo ;-) om het goed te maken plaats ik morgen in dit topic mijn bevindingen over de Titan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

De reden dat ik het meldde was ook meer omdat er waarschijnlijk nog niet veel mensen zijn die al zo'n toestel hebben, zodat hierop verder bouwend de ervaringen hier besproken kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MunkleSon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2024
Gefeliciteerd, maar dit soort meldingen voegen natuurlijk niets toe aan de discussie rond de Titan

[ Voor 63% gewijzigd door PaT op 07-10-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

En ook jij gefeliciteerd met dit beest van een apparaat. Maar ook van jou, graag inhoudelijk discussiëren hier. Slow talk of "ik heb hem" mededelingen hebben we weinig aan hier

[ Voor 72% gewijzigd door PaT op 07-10-2011 10:23 ]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Inmiddels een avondje mee kunnen spelen. Mijn eerste indrukken zijn prima. Het scherm is lekker groot, maar het toestel zelf valt reuze mee. Het voelt niet veel groter aan dan bijvoorbeeld de Samsung Galaxy SII en dat is ie ook amper, maar hij voelt wel veel zwaarder. Nu is dat niet zo gek; de SGSII is nou eenmaal een extreem licht toestel.

Het scherm is mooi en hoewel de Windows Phone resolutie natuurlijk relatief laag is voor zijn 4,7inch scherm merk je daar niks van; alles is zo scherp dat ik amper losse pixels kan waarnemen.

Het toestel is ook snel, maar ik moet eerlijk bekennen Windows Phone eigenlijk nooit langzaam gezien te hebben. De behuizing van het toestel voelt extreem solide aan, zowat onverwoestbaar zou je haast zeggen. De gehele achterkant komt met ontzettend veel gemak los van het toestel middels een speciaal daarvoor bestemd knopje. Handig als je stof wilt verwijderen of een simkaart wilt verwisselen.

Het enige kritiekpunt: de volumeknoppen, de aan/uit knop en de camera knop liggen vrij diep verzonken in de behuizing van het toestel wat het indrukken van de knoppen vrij moeilijk maakt. Je moet het toestel echt met de ene hand vasthouden en met de andere hand een knop indrukken, want probeer je beiden met dezelfde hand dan kost dit vrijveel moeite.

Ik had wel één vrij irritant dingetje, waarvan ik hoop dat het niet aan de telefoon ligt: Als ik de telefoon relatief langdurig niet gebruik; een uurtje bijvoorbeeld, en ik unlock het scherm weer, dan blijkt opeens de simkaart vergrendeling er weer op te zitten. Daar waar normaal gesproken het bereik staat (de streepjes), staat dan een simkaart icoontje met een slotje erop afgebeeld. Na lezen in de handleiding blijkt dit te betekenen dat de pincode moet worden ingevoerd om weer te ontgrendelen, echter daar is nergens een mogelijkheid toe. Wat ik dan deed is het toestel in vliegtuigmodus plaatsen en weer terug; de pincode invoeren en dan heb ik weer bereik. Zeer merkwaardig en hopelijk een softwarebug of simkaart defect, maar hopelijk geen toesteldefect!

Ik lijk het probleem niet meer te hebben nu ik de pincode beveiliging van mijn simkaart heb verwijderd, de simkaart kan immers dan ook niet vergrendelen. Het blijft echter vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
joblamie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:27:
Ik had wel één vrij irritant dingetje, waarvan ik hoop dat het niet aan de telefoon ligt: Als ik de telefoon relatief langdurig niet gebruik; een uurtje bijvoorbeeld, en ik unlock het scherm weer, dan blijkt opeens de simkaart vergrendeling er weer op te zitten. Daar waar normaal gesproken het bereik staat (de streepjes), staat dan een simkaart icoontje met een slotje erop afgebeeld. Na lezen in de handleiding blijkt dit te betekenen dat de pincode moet worden ingevoerd om weer te ontgrendelen, echter daar is nergens een mogelijkheid toe. Wat ik dan deed is het toestel in vliegtuigmodus plaatsen en weer terug; de pincode invoeren en dan heb ik weer bereik. Zeer merkwaardig en hopelijk een softwarebug of simkaart defect, maar hopelijk geen toesteldefect!

Ik lijk het probleem niet meer te hebben nu ik de pincode beveiliging van mijn simkaart heb verwijderd, de simkaart kan immers dan ook niet vergrendelen. Het blijft echter vreemd.
Settings > Lock+Wallpaper
Password functie uitzetten?

pf kan je wat foto's plaatsen van de titan in je hand ben echt benieuwd

[ Voor 3% gewijzigd door Muta op 07-10-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrolNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik kan melden dat 'ie sinds gisteren simlockvrij bij belsimpel te krijgen is voor maar 495,-:
Terwijl ik op mijn werk zit heb ik gezien dat 'ie binnen een dag (vanochtend) bij de buuf is afgegeven...
Wil naar huis! Zal als ex-iPhone 4 bezitter zo snel mogelijk eerlijke praktijkervaringen geven.

De Titan is nog iets zwaarder dan de iPhone4 maar dat vind ik niet erg: ik vind de S2 te licht en plastic aanvoelen daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 12:51
Sinds vanmiddag in mijn bezit :) Iemand anders trouwens ook problemen bij het toevoegen van een twitter of linkedin account? Hij kan bij mij geen verbinding maken terwijl ik op wifi en 3g heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Muta schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:30:
[...]
Settings > Lock+Wallpaper
Password functie uitzetten?

pf kan je wat foto's plaatsen van de titan in je hand ben echt benieuwd
Nee die password functie is heel wat anders, die staat volledig los van je simkaart.
Nu ik mijn pincode van mijn sim afgehaald heb lijk ik het probleem gelukkig niet meer te hebben, maar vraag me echt af waarom hij af en toe uit zichzelf lockte.

BTW een foto van het scherm:

Afbeeldingslocatie: http://s1.proxy05.twitpic.com/photos/large/417573184.jpg

En hier de hoge kwaliteit versie voor als je pixels wilt tellen: http://twitpic.com/6wm1j4/full

[ Voor 17% gewijzigd door joblamie op 07-10-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-05 10:36
Ik zie dat bij al de telecom sites staan dat de taal van het OS Nederlands is, is dit ook weer te wijzigen in Engels? Ben nu niet echt een fan van een Nederlands OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joblamie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:48:
[...]

Nee die password functie is heel wat anders, die staat volledig los van je simkaart.
Nu ik mijn pincode van mijn sim afgehaald heb lijk ik het probleem gelukkig niet meer te hebben, maar vraag me echt af waarom hij af en toe uit zichzelf lockte.
Geen idee waarom, maar als hij simlockt kan je naar een willekeurig nummer bellen, waarnaar hij vraagt om je pincode. Als je dan het bellen afbreekt heb je em weer van simlock af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 18:44
GameFreak schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:08:
Ik zie dat bij al de telecom sites staan dat de taal van het OS Nederlands is, is dit ook weer te wijzigen in Engels? Ben nu niet echt een fan van een Nederlands OS.
Ja, de lijst met talen is gigantisch. 16 talen ofzo, uiteraard ook engels, duits, frans etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag ook een paar tellen de Titan in mijn handen gehad. Eindelijk een WP7 toestel die zonder problemen aan mijn carkit wilde koppelen!

Het toestel doet zijn naam echt eer aan! Wat een enorm scherm. Verder vielen de buitenmaten me eigenlijk nog wel mee. Ik vind hem persoonlijk iets te groot voor het goed, maar ik kan mij best voorstellen dat je er na een tijdje aan went. Verder zag ik geen overduidelijk verschil tussen het Amoled scherm van mijn Omnia en het SLCD van de Titan. Ik kon echter geen side-by-side vergelijking doen, aangezien mijn toestel weer eens weg is voor bt gezeur.

Volgens mij is de Titan in ieder geval een mooie eyecatcher en een goed boegbeeld voor WP7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
joblamie schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:48:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Iedere nacht lockt de simkaart, en ik heb de Titan net ook een paar uur niet gebruikt en nu is hij ook gelockt.

Afhankelijk van hoe snel het gebeurt kun je dus zo een paar uur niet bereikbaar zijn als je even niet oplet.

Ik moet wel zeggen dat ik een oude simkaart heb, en er sowieso al aan zat te denken om een nieuwe te halen, was dit bij jou ook?

En zijn er nog anderen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaT schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 20:21:
Ik heb vandaag ook een paar tellen de Titan in mijn handen gehad. Eindelijk een WP7 toestel die zonder problemen aan mijn carkit wilde koppelen!

Het toestel doet zijn naam echt eer aan! Wat een enorm scherm. Verder vielen de buitenmaten me eigenlijk nog wel mee. Ik vind hem persoonlijk iets te groot voor het goed, maar ik kan mij best voorstellen dat je er na een tijdje aan went. Verder zag ik geen overduidelijk verschil tussen het Amoled scherm van mijn Omnia en het SLCD van de Titan. Ik kon echter geen side-by-side vergelijking doen, aangezien mijn toestel weer eens weg is voor bt gezeur.

Volgens mij is de Titan in ieder geval een mooie eyecatcher en een goed boegbeeld voor WP7!
Ja de zwartwaarde viel me ook op. Bijna gelijkwaardig aan SAMOLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Voor wat betreft het locken, synchroniseren jullie het toestel met een Exchange server? Er kunnen namelijk vanuit de Exchange server (2010) ook policies zijn ingesteld die het locken na een bepaalde tijd afdwingen.

Ik vind het trouwens wel heel bijzonder dat er op de site van HTC momenteel nog niks over (überhaupt geen :?) toestel te vinden is, dus ook niet de HTC Titan of de HTC Radar. Ook niet op de Amerikaanse site.

[ Voor 33% gewijzigd door CAP-Team op 09-10-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
WingsOfFury schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 03:52:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als jij. Iedere nacht lockt de simkaart, en ik heb de Titan net ook een paar uur niet gebruikt en nu is hij ook gelockt.

Afhankelijk van hoe snel het gebeurt kun je dus zo een paar uur niet bereikbaar zijn als je even niet oplet.

Ik moet wel zeggen dat ik een oude simkaart heb, en er sowieso al aan zat te denken om een nieuwe te halen, was dit bij jou ook?

En zijn er nog anderen met dit probleem?
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Hoewel wel vervelend voor ons twee natuurlijk ;-)
Tot nu toe lockte de simkaart bij mij sowieso iedere nacht. Maar gisteren heb ik de simkaart omgeruild bij T-Mobile en deze bleek best beschadigd. Was mij nog niet echt opgevallen, totdat ik het verschil zag met een nieuwe. De nieuwe er in gedaan en tot mijn vreugde geconstateerd dat de kaart afgelopen nacht voor het eerst niet meer was gelocked. Even afwachten of het daadwerkelijk zo blijft, maar ik ben positief gestemd. Als ik jou was zou ik ook zeker even een nieuwe halen!
CAP-Team schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 12:35:
Voor wat betreft het locken, synchroniseren jullie het toestel met een Exchange server? Er kunnen namelijk vanuit de Exchange server (2010) ook policies zijn ingesteld die het locken na een bepaalde tijd afdwingen.
Ik synchroniseer met m.google.com, via de Exchange instellingen.

[ Voor 14% gewijzigd door joblamie op 09-10-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het trouwens wel heel bijzonder dat er op de site van HTC momenteel nog niks over (überhaupt geen :?) toestel te vinden is, dus ook niet de HTC Titan of de HTC Radar. Ook niet op de Amerikaanse site.
http://www.htc.com/uk/smartphones/htc-titan/index.page?
.
.
.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 614 op 09-10-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury

Googlen op HTC Titan levert gewoon de internationale site op hoor:
http://www.htc.com/www/smartphones/htc-titan/

En nee, ik sync nergens mee, behalve mij Hotmail (verplicht).
joblamie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 13:00:
[...]

Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Hoewel wel vervelend voor ons twee natuurlijk ;-)
Tot nu toe lockte de simkaart bij mij sowieso iedere nacht. Maar gisteren heb ik de simkaart omgeruild bij T-Mobile en deze bleek best beschadigd. Was mij nog niet echt opgevallen, totdat ik het verschil zag met een nieuwe. De nieuwe er in gedaan en tot mijn vreugde geconstateerd dat de kaart afgelopen nacht voor het eerst niet meer was gelocked. Even afwachten of het daadwerkelijk zo blijft, maar ik ben positief gestemd. Als ik jou was zou ik ook zeker even een nieuwe halen!
Ik had al zo'n vermoeden. In mijn oude HTC Touch Pro werd de simkaart af en toe niet gevonden na een herstart, maar als hij 'm eenmaal had, dan deed hij het altijd. Blijkbaar kan de Titan de simkaart toch weer "verliezen" en dan lockt hij dus.

Waarschijnlijk ga ik morgen meteen naar de winkel, maar moet even kijken of ik tijd heb. Zou jij mij op de hoogte kunnen houden in ieder geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
WingsOfFury schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

Googlen op HTC Titan levert gewoon de internationale site op hoor:
http://www.htc.com/www/smartphones/htc-titan/

En nee, ik sync nergens mee, behalve mij Hotmail (verplicht).

[...]

Ik had al zo'n vermoeden. In mijn oude HTC Touch Pro werd de simkaart af en toe niet gevonden na een herstart, maar als hij 'm eenmaal had, dan deed hij het altijd. Blijkbaar kan de Titan de simkaart toch weer "verliezen" en dan lockt hij dus.

Waarschijnlijk ga ik morgen meteen naar de winkel, maar moet even kijken of ik tijd heb. Zou jij mij op de hoogte kunnen houden in ieder geval?
Inmiddels weer een nacht voorbij gegaan en de simkaart is wederom NIET vergrendeld. Het zit dus wel goed nu, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
joblamie schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:06:
[...]

Inmiddels weer een nacht voorbij gegaan en de simkaart is wederom NIET vergrendeld. Het zit dus wel goed nu, gelukkig.
Ok mooi, ik ga zsm een nieuwe halen dan!

Mijn telefoon begint overigens al traag te worden. De eerste letter die ik typ, zowel in SMS als in WhatsApp heb een volle seconde vertraging. Zonder veel moeite te doen kan ik 3 letters typen zonder dat ze verwschijnen, daarna komen ze alle 3 tegelijk.
Ik weiger voorlopig nog even een restart... na mijn HTC Touch Pro (dagelijk even restarten "voor de zekerheid") had ik nu gehoopt een tel te hebben waarbij dat niet nodig is. Anderen hier ook problemen mee?

Programma's en derglijken lijken niet trager te zijn, het zit echt alleen in het toetsenbord.

Edit: bij het invullen van mijn beveiligingscode zit de storing er ook in. Erg vervelend, lijkt net alsof hij mijn invoer niet pakt en daardoor typ ik soms het eerste cijfer dubbel.

[ Voor 9% gewijzigd door WingsOfFury op 11-10-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
Zouden de personen die op dit moment een HTC RADAR of HTC TITAN hebben een (uitgebreide) review kunnen maken? Ben zelf zeer geintereseerd in de telefoon maar zit ngoal te twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novermars
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-04-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
sinasappel schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:07:
Zouden de personen die op dit moment een HTC RADAR of HTC TITAN hebben een (uitgebreide) review kunnen maken? Ben zelf zeer geintereseerd in de telefoon maar zit ngoal te twijfelen
Ik heb nog nooit een review geschreven en heb hiervoor een HTC Touch Pro gehad, dus ook geen goed vergelijkingsmateriaal. Daarom zou ik je willen vragen: wat wil je weten? Dat is wat makkelijker en sneller dan wanneer ik een hele review schrijf en jij straks alsnog met vragen zit.

Hopelijk mag dit van de mods..? Of is dit alleen een "ervaringen" topic? :?

[ Voor 3% gewijzigd door WingsOfFury op 11-10-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
WingsOfFury schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:13:
Mijn telefoon begint overigens al traag te worden. De eerste letter die ik typ, zowel in SMS als in WhatsApp heb een volle seconde vertraging. Zonder veel moeite te doen kan ik 3 letters typen zonder dat ze verwschijnen, daarna komen ze alle 3 tegelijk.
Soms iets van feedback opties aanstaan, waarbij je gebruik van het toetsenbord naar Microsoft verstuurd wordt? Merkte dat bij het typen in het zoekscherm (met de as-you-type suggesties) de boel soms ook even een fractie van een seconde vertraagd wordt, misschien dat je last hebt van iets soortgelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
Mijn vragen zijn:
- past deze mini"tablet" wel in je broekzak. Is hij makkelijk mee te nemen?
- is het een 'kras' bestendig scherm net zoals de iphone of is het aanraden van een hoesje een must (was ik al van plan)

misschien off-toppic vragen:
kun je ook een soort mappen maken of de homepagina met daarin programma's en of spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desjelle
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-05 23:33
Wat ik wel wil weten is hoe de kwaliteit van de video opname is. Ik doe namelijk behendigheid met mijn honden ( https://skydrive.live.com...A0760%211146&sc=documents ) en wanneer die video opnames nou goed genoeg zouden zijn om zoiets te filmen heb ik weer een mooi argument er bij om mij die Titan aan te schaffen. :p

[ Voor 35% gewijzigd door Desjelle op 12-10-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
sinasappel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:02:
Mijn vragen zijn:
- past deze mini"tablet" wel in je broekzak. Is hij makkelijk mee te nemen?
Ligt natuurlijk aan de broek, etc. Ik zag hem vandaag wel bij de Mediamarkt Utrecht. Persoonlijk vond ik hem te groot om comfortabel in mijn hand te houden (en het knopje onderaan het scherm te gebruiken). En het lijkt mij (wederom persoonlijk) niet fijn om zoiets in mijn broekzak te stouwen.
sinasappel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:02:
misschien off-toppic vragen:
kun je ook een soort mappen maken of de homepagina met daarin programma's en of spellen?
Volgens mij heb je iets van een gamehub tile op de homepage (en zag bij de Mediamarkt Angry Birds op de homepage staan bedenk ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
Het was eigenlijk meer een vraag aan degene die hem natuurlijk hebben (en niet die hem gezien hebben, ik heb hem vandaag gezien bij TPH en hij zag er echt super mooi uit alleen de grootte geeft me een twijfel).

Dus voor degene die de Titan hebben, is deze goed mee te nemen in de broekzak of is een losse rugzak aan te raden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
sinasappel schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 16:18:
Het was eigenlijk meer een vraag aan degene die hem natuurlijk hebben (en niet die hem gezien hebben, ik heb hem vandaag gezien bij TPH en hij zag er echt super mooi uit alleen de grootte geeft me een twijfel).

Dus voor degene die de Titan hebben, is deze goed mee te nemen in de broekzak of is een losse rugzak aan te raden :)
Hij is prima mee te nemen in de broekzak. Volgens mij draag ik hele normale broeken en bij mij passen er wel 3 in. Je broek moet wel heel erg strak zitten wil de HTC Titan er niet meer bijpassen. Dus geloof me: Echt geen enkel probleem. Het laatste waar je je druk over hoeft te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Geen problemen om 'm in de broekzak te houden. Ik ben nog wel aan het kijken voor een pouch of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
En hoe zit het met het scherm, is dat krasgevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Het scherm is niet krasgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
Victor schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:53:
[...]

Soms iets van feedback opties aanstaan, waarbij je gebruik van het toetsenbord naar Microsoft verstuurd wordt? Merkte dat bij het typen in het zoekscherm (met de as-you-type suggesties) de boel soms ook even een fractie van een seconde vertraagd wordt, misschien dat je last hebt van iets soortgelijks?
Nee, bij het opstarten werd dit volgens mij gevraagd, maar heb ik uitgezet. Vandaag de tel opnieuw opgestart, overigens met een andere reden, maar het probleem is weer terug. Zéér vervelend. Om de tel te "unlocken" typ ik alle 4 de cijfers in voordat hij reageert en dan *poef* doet hij het.
Als ik het eerste cijfers niet hard genoeg raak verwacht ik dat hij hem niet pakt, dus nog een aanslag -> dubbel >.<

Ik zal er eens op gaan Googlen in het Engels, hier heeft dus niemand er last van merk ik? Het is alleen de invoer van het toetsenbord, alle apps, mail, games, etc. werken nog gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WingsOfFury
De Titan past met gemak in een broekzak, tenzij je een vrouw bent. Die dragen nou eenmaal strakkere broeken en hebben vaak minder diepe zakken. Maar goed, als vrouw heb je ook weer een tas bij he :P

Als ik heel eerlijk ben is de Titan wel écht een maatje te groot. Nogmaals; voor transport maakt het niks uit, maar voor gebruik wel. Ik heb bovengemiddeld grote handen, maar hij had echt 4.2" of zelfs 4" moeten zijn. Aangezien mijn abo eind oktober afloopt en er voor die tijd waarschijnlijk niks nieuws uitkomt houd ik de Titan wel, maar als er nu ook al 4" concurrenten waren met 1.5 Ghz procs dan had ik de Titan weer ingeleverd.
Ik houd de Titan nu gewoon totdat de resolutie beperking wordt opgeheven en de procs dual-core mogen worden, maar misschien zitten we dan al weer een jaar verder en heb ik dan WP8 in mijn haden.

Het is wel een dubbel verhaal; hij is te groot om met 1 hand te bedienen, maar perfect (zelfs in portret stand) voor 2 handen. Ik kan hem rustig in portret stand houden en met 2 handen typen. Maar ja, ik heb persoonlijk liever dat ik in portret met 1 hand kan typen en wil ik het met 2 kunnen dan pak ik wel de landscape stand.

Grootste problemen zijn (uiteraard) de verste hoeken; linksonder en -boven, voor rechtshandigen. Ook heb ik af en toe als ik 'terug' wil dat de huid onder mijn duim (beetje wazige omschrijving) de zoek knop aantikt. Ik was al een absolute tegenstander van tip toetsen, en dit is hierdoor alleen maar gegroeid.

Het scherm is wel heel mooi en door zijn grootte ideaal voor games. Wat echter zéér storend is, is dat je nergens (voor zo ver ik weet) lettergroottes kunt aanpassen. Ik weet natuurlijk dat de resolutie vast staat vanuit MS, maar ik hoef de afzenders van emails echt niet 5 mm groot te zien hoor. Jammer dat dit nergens kan, maar staat los van de Titan zelf uiteraard.

De Titan is voor mij echt het instapmodel voor WP7. Het OS is namelijk fantastisch, ook al mist ook die nog cruciale functies. Zoals hierboven gevraagd werd: nee, je kunt dus geen mapjes aanmaken. Het enige wat wel gebeurt, zoals ook hierboven vermeld, is dat alle games in de Xbox Live hub komen.
Ik heb af en toe dat ik 10 apps snel achter elkaar download om ze later, soms zelfs dagen later, pas te gaan testen. Echter weet ik dan al lang de namen niet meer van die apps en moet ik dus de hele lijst doorscrollen. Met een mappen systeem zou dit opgelost zijn. Echt een gemiste kans van MS...

Los van wat er wel en niet goed is aan het OS presteert de Titan wel heel goed. Voor zo ver ik weet is het op dit moment de snelste WP7 tel. Ik heb foto's gezien die echt super mooi waren, maar zo goed zijn ze bij mij nog niet gelukt, helaas. Moet er wel bij zeggen dat ik buiten nog niet met de camera heb gespeeld, dus misschien komt het daardoor.

Het scherm is wel echt schitterend qua kleuren en zwartwaarde. Ik heb nog geen HD (ready) filmpjes erop gekeken, maar alle apps (voornamelijk games) zien er fantastisch uit. Niks wordt lelijk uitgerekt of blokkerig vanwege het grote scherm maar "kleine" resolutie.

Batterij duur is extreem afhankelijk van je gebruik. De eerste dagen heb ik heel veel apps gedownload en veel gegamed en apps getest. Dan zit je wel snel al binnen 12 uur weer aan de lader. Echter gebruikt hij stand-by nagenoeg niets, dus als ik straks wat "rustiger" ermee omga verwacht ik makkelijk 3 dagen zonder op te laden te kunnen. Dit is wel ook mede het gevolg van het grote scherm. Een uurtje of 3 WhatsApp'en (scherm continue aan) kost je al snel 20% batterij, terwijl WA natuurlijk de processor niet echt onder druk zet.

Titan is wel lekker dun en ook niet te zwaar om mee te bellen. Het voelt wel nog een beetje onwennig om zo'n grote "plaat voor je kop" te hebben. Het geluid van de speaker is erg goed. Ik heb hem op 5 uit 10 staan en kan ieder gesprek makkelijk voeren.
Verder zitten er wat leuke trucjes op, maar dit kan ook in het OS zitten. Tijdens het bellen de tel omdraaien activeert automatisch de speaker functie bijvoorbeeld.

De aan/uit knop is wel een ramp. Hij werkt goed, maar zit naar mijn mening iets te ver naar het midden. Op het blote oog schat ik hem zo'n 1,5 cm vanaf de rand, en dat had wel 0,5 cm minder mogen zijn, waar ook ruimte voor is.
De Windows toets is ook 'helaas' een tip toets. Dit is niet alleen "helaas" vanwege mijn afkeur voor tip toetsen, maar hierdoor is dus ook de aan/uit toets de enige mogelijkheid om de telefoon te ontgrendelen. Of je moet het iedere keer via de camera doen, maar dat is ook niet echt praktisch...

Hmm, ben ondertussen toch een review aan het schrijven, ook al staat er denk ik veel negatiefs in. Negatieve dingen vallen altijd meer op he? Alles wat ik niet benoem is 'dus' goed :P

Wil er nog wel aan toevoegen dat de Titan zeer degelijk is. De aluminium behuizing voelt heel sterk aan en is ook nog eens mooi. Of het scherm krasvrij is weet ik niet, heb het nergens gelezen en durf het daarom ook niet te testen. Mijn telefoon is al wel een paar keer door de auto gevlogen omdat ik nog geen houder heb, maar dat is absoluut niet te zien. Zowel het scherm als de behuizing zijn nog helemaal gaaf.

Mijn conclusie is: als je 'nu' met WP7 kennis wilt maken, dan is de Titan dé telefoon om te kopen. Heb je echter de ruimte om nog een maandje of 2 te wachten, dan zou ik je aanraden om de concurrentie af te wachten. Met name Nokia heeft een paar mooie telefoons in de planning staan.
De telefoon is groot, maar niet te groot voor de broekzak. Sms/WhatsApp/mail je vaak op de fiets of in de auto (mag niet he!!) dan is deze telefoon niet geschikt. Met 1 hand ermee werken is eerder een circus act dan plezierig.

Echter heeft HTC exact dezelfde telefoon ook met Android aangekondigd nu, dus ik denk dat zij er wel veel positieve feedback over gehad hebben. Ook lees ik veel positieve reacties en reviews, maar ik vraag mij dan altijd of hoe groot de handen van die gebruikers zijn..?

PS: ben je slechtziend of heb je een leesbril -> 'direct' de Titan bestellen!! Het eerste wat mijn ouders allebei riepen was "wow, wat een fijne, grote toetsen" :P

Edit: Ben ook zeer benieuwd naar de mening van mijn collega Titan-houders. Herkennen jullie dezelfde problemen en ergernissen, of ben ik een mierenneuker? :+

Edit2: las op het forum van xda dat er een IPS panel in zit:
"last week HTC rep told me that both Titan and Sensation XL uses IPS panels".
En de Android versie heet dus Sensation XL, kon er eerder even niet op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:30
Mooie review, ik krijg vrijdag mijn Titan binnen en zal dan in het weekend een eigen review/update maken.
Mijn grootste ergernis tot nu toe is dat de telefoons voor mij juist te klein waren (de keyboard), te plastic aanvoelde etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Ryatzu op 13-10-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Als je bij IE inzoomt worden de letters niet op het scherm ge-orderd waardoor
je steeds het scherm moet verschuiven om de zinnen te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Heb 'm ff bij de Mediamarkt gezien en ik moet zeggen dat het formaat me alleszins meevalt. Ik kom dan wel van een 4.3" toestel.

Maar goed, ik heb na alle problemen (5x retour) met m'n DHD geen vertrouwen meer in HTC. Ook dat SIM-klepje ziet er weer akelig fragiel uit, net als bij mijn DHD. Zo irritant dat gepiep en gekraak van dat klepje dat net niet lekker aansluit.

Maar goed, 4,7" is denk ik voor mij wel het ideale formaat.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste