Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/15mjjiq.jpg

Welkom in het HTC Titan levertijden- en abonnemententopic.

In dit topic krijgen jullie de ruimte om te discussiëren over prijzen, levertijden en abonnementen. Dus geen discussie over winkels, de technische of software kant van de Titan. Het is ook niet de bedoeling dat er zinloze oneliners hier worden gegooid zoals "ik kan niet wachten"of "ik heb hem". Veel succes en plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
560 bij pdashop. Hopelijk geeft dat aan dat bij de goedkopere webshops de prijzen rond de 500 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 20:34
ja en pdashop is niet echt super up to date als het op de prijzen aankomt, in het begin kloppen ze wel maar op een gegeven moment staan ze overal goedkoper dan dat ze daar al waren en bij pdashop zijn ze dan nog steeds de volle mep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik ben bij de KPN winkel geweest vandaag, en daar kon de verkoper nog niks melden over de HTC Titan, hij had hem al wel gezien en vast gehad. Maar wanneer ze deze en of ze hem gaan leveren, wist hij nog niet te vertellen... geduld hebben dus

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Muta schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:06:
Ik ben bij de KPN winkel geweest vandaag, en daar kon de verkoper nog niks melden over de HTC Titan, hij had hem al wel gezien en vast gehad. Maar wanneer ze deze en of ze hem gaan leveren, wist hij nog niet te vertellen... geduld hebben dus
Ach zolang hij maar 4 oktober bij de Media Markt en de Belcompany ligt enzo is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Nog een week!

• Relief2009
Levering 4 oktober klopt dus wel:

http://www.belsimpel.nl/HTC/HTC-TITAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ja dit is al enkele weken bekend. Coolblue houdt maandagavond 3 oktober een event, dan kun je hem om 0.00 uur meenemen. Wel is daar de levertijd inmiddels opgelopen tot 11 oktober, misschien dat hun gehele webshop voorraad inmiddels gepre-ordered is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Door een fout in de levering is de HTC Titan bij Coolblue pas verkrijgbaar vanaf 11 oktober in plaats van 4 oktober. Ben benieuwd of dit een leveringsfout betreft waar alle webshops last van hebben. En hoe zit het met fysieke winkels? Ik hoop dat ie vanaf morgen gewoon verkrijgbaar is bij zaken als Belcompany e.d. maar heb er een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeondutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-07 23:06
(jarig!)
http://www.centralpoint.n...t-99hnv022-00-num-770528/

478 op voorraad! Nu wil ik hem nog in de winkel met een abo kunnen krijgen..... hmmmm

owja ik heb gechecked met ze, de leverancier heeft ze echt!

[ Voor 16% gewijzigd door radeondutch op 04-10-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:34

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zojuist de HTC Titan besteld bij PDAShop.nl :)
Verwachte leverdatum is inderdaad 11-10.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ik ga ervan uit dat ie eerder dan 11 oktober in de winkel zal liggen dus ik pre-order hem niet bij Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyGuy45
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 22:10
ik heb hem ook in bestelling staan en vandaag met Belsimpel gebeld en ook zij verwachten de levering 11 oktober binnen te hebben waarna hij zo snel mogelijk geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Hij is nu op voorraad bij Cooblue (Smartphoneshop.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Whoehoee! Zojuist besteld; wordt morgen afgeleverd! In het andere topic zal ik morgen mijn bevindingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Klopt het dat de kosten nogal duur zijn voor dit toestel?
bij een messaging abo bij hi van 37.50 is de toestelprijs nog meer dan 300 euro?

pas bij een abo van 90 euro istie gratis? dit is toch niet normaal meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Muta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:45:
Klopt het dat de kosten nogal duur zijn voor dit toestel?
bij een messaging abo bij hi van 37.50 is de toestelprijs nog meer dan 300 euro?

pas bij een abo van 90 euro istie gratis? dit is toch niet normaal meer?
Huh? Bij een 1 jaar abo bedoel je dan zeker? Hij is gratis bij abo's vanaf een euro of 50.
Ikzelf moet 134 euro bijleggen voor een T-Mobile verlenging van 34,50 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
joblamie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:48:
[...]

Huh? Bij een 1 jaar abo bedoel je dan zeker? Hij is gratis bij abo's vanaf een euro of 50.
Ikzelf moet 134 euro bijleggen voor een T-Mobile verlenging van 34,50 per maand.
http://www.smartphoneshop...=147122&template=Overview

Bij Hi betaal echt keiveel extra bij... slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
De tijd van gratis telefoons is gewoonweg voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
MarcoC schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:05:
De tijd van gratis telefoons is gewoonweg voorbij.
De abonnementen worden duurder, en de telefoons zijn niet meer gratis, oftewel dubbel rip?

ik blijf nog wel lekker een jaartje bij mijn trophy. dit wordt mij veel te duur voor weinig extras.
dan maar verlengen zonder telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 14:34

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zit al twee jaar op SIM only, bevalt me prima. Nu dus dit toestel besteld zonder abbo erbij. (nog onder de "oude" voorwaarden >:))

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeondutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-07 23:06
(jarig!)
Ligt 'ie nou nog niet in de winkels...? Raar want leveranciers hebben hem wel maar 2 dagen later zou geen fysieke winkel dat ding hebben zodat je hem met abo kan afnemen? Sad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
radeondutch schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:58:
Ligt 'ie nou nog niet in de winkels...? Raar want leveranciers hebben hem wel maar 2 dagen later zou geen fysieke winkel dat ding hebben zodat je hem met abo kan afnemen? Sad.
Ik ben met je eens dat dit niet goed geregeld is. Zo'n toestel moet gewoon op de releasedatum overal in de winkel liggen en niet bij de ene wel en bij de andere niet of alleen in webshops. HTC (maar vast ook andere fabrikanten, en de winkels zelf) zouden zo'n lancering meer moeten doen zoals Apple dat doet. Gewoon 1 dag kiezen en zorgen dat ie dan ook écht verkrijgbaar is; overal.

Nogmaals hij is nu leverbaar via Coolblue (smartphoneshop.nl, pdashop.nl, etc.) De mijne ontvang ik vanmiddag. Gigantische benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Muta schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

De abonnementen worden duurder, en de telefoons zijn niet meer gratis, oftewel dubbel rip?

ik blijf nog wel lekker een jaartje bij mijn trophy. dit wordt mij veel te duur voor weinig extras.
dan maar verlengen zonder telefoon
Gratis telefoons bij een 1-jarige abonnement waren vroeger ook meer een uitzondering. Tenzij je een crappy low-end telefoon als abbo nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 00:28
Zojuist een Titan besteld bij Typhone.nl in combinatie met een Vodafone abo. Iemand enig idee of ik een Vodafone branded toestel kan verwachten?
Pagina: 1